DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bawaria42 Strona 2

3

Źle to wygląda, ale nie wiem, czy warto zmieniać tych gorszych zawodników. Ja bym powiedział, że lepiej ściągnąć Diaza, Pavlo i Laimera. Priorytetem jest mecz z PSG.

25.04.2026 16:21

1

Dobry wybór ze składem. Szkoda tylko że Diaz, Laimer i Pavlo są w pierwszej XI...

25.04.2026 15:22

2

Z całym szacunkiem, ale w mojej opinii powinno dzisiaj dojść do jeszcze większej rotacji niż w ostatnich spotkaniach BL. Wtedy jeszcze te mecze miały jakąkolwiek wagę, bo nie mieliśmy zapewnionego mistrzostwa. Uważam, że Kimmich, Diaz czy Stani nie powinni wyjść w pierwszym składzie i że Kompany powinien sięgnąć jeszcze głębiej do naszych młodych talentów.

25.04.2026 13:41

2

Gramy niezwykle dobrze, jednak mecz absolutnie nie jest zamknięty. Musimy być zwarci i nie pozwolić tak grającemu Leverkusen wyrównać.

22.04.2026 21:37

3

Po awans! Mia San Mia!

22.04.2026 20:07

1

Ktokolwiek inny, ale nie on. Vince, masz prawo do miliona życzeń, ale nie do takiego.

22.04.2026 16:05

1

@Ananas94 ok

22.04.2026 16:03

Superpuchar już zdobyliśmy. Ty mówisz o następnym sezonie.

22.04.2026 15:05

2

Bardzo dobrze to rokuje.

21.04.2026 20:27

@9999999 Skąd w ogóle taka insynuacja? Nic takiego nie napisałem.

21.04.2026 20:24

2

Ktoś wie, za co Ito jest ceniony? Za swoją wszechstronność albo etykę pracy? Bo nic innego wymyślić nie umiem.

21.04.2026 16:46

5

Większość naszych podstawowych zawodników odpoczywało przed Leverkusen (chyba tylko Kimmich zagrał cały mecz), więc liczę na awans i dominację. Do dzieła!

21.04.2026 15:25

2

W Ekstraklapie przynajmniej są emocje do ostatniej kolejki i mistrz jest europejską potęgą ;)

19.04.2026 19:41

1

Może trochę tych goli tracimy, ale PSG tyle nie strzela co my. Zaskakujące, że nadal ktoś może nie doceniać tego Bayernu...

19.04.2026 19:37

2

Kropka nad "i" postawiona. Piękny sezon i w pełni zasłużone mistrzostwo. Brawo!

19.04.2026 19:31

2

Jesteśmy lata świetlne przed całą resztą stawki. Rezerwowym składem, z Jacksonem i Guerreiro prowadzimy tak pewnie z jedną z lepszych drużyn BL. Wielkie brawa.

19.04.2026 18:20

1

Wychodzimy rezerwowym składem, ale to oczywiście dobra decyzja. Remis powinniśmy wywalczyć. Do dzieła, Panowie! Mia San Mia!

19.04.2026 17:07

2

@Comentateiro Chodzi o to, że oficjalnie jeszcze nie jesteśmy.

18.04.2026 17:39

1

Właśnie to przeczytałem :)

18.04.2026 17:39

2

@Kimas No tak, ale mówimy o oficjalnych informacjach, a w teorii BVB ma szansę to zrobić.

18.04.2026 17:39

2

Ja słyszałem, że bilans bramkowy ma większy priorytet...

18.04.2026 17:37

2

W Bundeslidze jednak ważniejszy jest bilans bramkowy od bezpośrednich starć, więc jeszcze mistrzem nie jesteśmy...

18.04.2026 17:36

1

Leverkusen też nieźle sfrajerzyło. To pewnie nie podbuduje ich przed meczem z nami.

18.04.2026 17:27

2

@ZiomusFCB Dla mnie już teraz jesteśmy mistrzami :D

18.04.2026 17:26

2

@Piotrek89r No więc nie, jednak musieliby zacząć strzelać ok. 8 goli na mecz ;)

18.04.2026 17:25

1

@Piotrek89r BVB maksymalnie mogłoby wyrównać naszą zdobycz punktową, jednak w takiej sytuacji chyba patrzy się na mecze rozegrane ze sobą. No chyba że chodzi o bilans bramkowy, to i tak różnica jest tak duża, że matematyczna szansa może istnieje, ale realna nie.

18.04.2026 17:21

2

@Luca Szybko poszło, co?

18.04.2026 17:19

2

@Luca Wiem. Pytam się, bo obawiam się, iż BVB w swoim stylu odrobi stratę ;)

18.04.2026 17:16

1

Czy za chwilę zostaniemy mistrzami?

18.04.2026 17:08

2

Ja tak samo zareagowałem jak Kane. Chyba każdy normalny człowiek pobiegłby do narożnika. Ale nie Olise ;)

18.04.2026 11:31

1

Co uważacie o tym rzekomym konflikcie na szczytach władzy w Bayernie? Myślicie, że to prawda czy może dziennikarskie wymysły?
Zakładając jednak, że jest tak, jak to zostało opisane: ja uważam, że podejście Hoenessa, Dreesena czy Rummenigge do Eberla jest niesprawiedliwe. Powinniśmy oceniać jego pracę na podstawie wyników, a są one wyjątkowo dobre. Zastał bardzo trudną sytuację finansową i miał niewiele komfortu w swoich działaniach i właściwie brak marginesu na błędy, a jednak stoi za ściągnięciem Kompany'ego, Olise czy Diaza. Okej, w kwestii przedłużenia kontraktów czy sprzedaży Comana mógł wywalczyć więcej, niemniej w porównaniu z Hasanem to nadal jest przepaść. Nie rozumiem zatem, dlaczego jego osobiste relacje ze sternikami mają być kluczowym czynnikiem w kontekście zakończenia współpracy z Maxem. Co nas, kibiców, interesują antypatie Uliego czy kogokolwiek innego?

18.04.2026 11:29

Może faktycznie Manu nie czuje się na tyle silny, by grać na Mundialu? Niemniej pewien niedosyt pozostaje, wszak w kadrze zawsze powinni grać najlepsi zawodnicy w danym momencie, a Manuel nadal jest najlepszy w kraju.

18.04.2026 11:23

1

Jeśli to prawda, to dobrze widzimy, jaką słabą pozycję w klubie miał wtedy Vincent. Zresztą to nic dziwnego, wszak Bayern dał mu szansę, której prawdopodobnie nie dostałby przez następne wiele lat.

18.04.2026 11:20

To się zgadza z profilem Tuchela, jaki znamy, jednak nie rozumiem, dlaczego Uli wyciąga to na światło dzienne w takim momencie sezonu. Lodu, Uli.

18.04.2026 11:18

1

Tak, już to mówiłeś, Uli. To ich sprawa, a nie nasza. Oby nie skończyło się to tak, że za kilka lat Diaz będzie już po swoim primie, a perspektywiczni zawodnicy Liverpoolu będą częściami dobrze funkcjonującej maszyny. Wszystko jest w piłce możliwe i tak doświadczony gość jak Hoeness powinien to wiedzieć.

18.04.2026 11:17

Nawet jeśli Uli ma rację, to po cholerę to mówi? Zapomniał że Tuchel to selekcjoner naszego najlepszego strzelca, a Nagelsmann trenuje znaczną część naszych piłkarzy? Po co to robić, w szczególności, że Julian może kiedyś wrócić do Bayernu?

18.04.2026 11:15

Nieprzekonujące...

18.04.2026 11:12

2

Zgadzam się. Kane jest dla nas na tyle ważny, że jeszcze większe pogorszenie relacji z Tuchelem może wpłynąć na jego podejście do eksploatacji Harry'ego w przyszłości...

18.04.2026 11:11

2

Nigdy się temu nie przypatrzyłem, jednak wiem, że jest genialny :)

16.04.2026 22:36

1

@Kamil.20 Też tak uważam, ale rozumiem inne opinie.

16.04.2026 12:26

1

Tak na chłodno - był to wyjątkowy dwumecz pełen ogromnej klasy piłkarskiej w wykonaniu Olise, Kimmicha, Mbappe czy Neuera (pomimo jego tragicznego błędu). Zespoły różniły się stylem gry, jednak my pokazaliśmy, że potrafimy grać piłką na małej przestrzeni tak sprawnie, że nie przypominam sobie lepszej drużyny pod tym względem. Od pierwszych minut rewanżu widać było, że piłkarze Realu nie przyjechali do Monachium tylko grać w piłkę, ale również zachowywać się chamsko, tak jak to mają w zwyczaju. Zachowania Viniciusa, Rüdigera czy Malitao dodały temu spotkaniu jeszcze większej pikanterii, dlatego tym bardziej cieszy zwycięstwo w końcówce.
Czy byliśmy lepsi? Zależy, co weźmiemy pod uwagę, jednak - jak sam Kimmich powiedział - nie byliśmy wczoraj w najlepszej dyspozycji. Prześcieradła miały szansę uratować ten sezon, jednak teraz mogą jedynie pocieszać się swoimi pucharami wygranymi dzięki sędziom.
Mia San Mia!

16.04.2026 12:18

2

To był piękny dwumecz. Jesteście wyjątkowi!

16.04.2026 12:08

5

Dla mnie już wygraliśmy trofeum. Nawet jeśli odpadniemy z PSG, to ten sezon uznam za wyjątkowy. Nadal cię kocham, Vincent!

15.04.2026 23:13

9

Cisną mi się na usta najgorsze epitety, gdy myślę o tych gościach w białych koszulkach. Ci goście nie potrafią ani razu przegrać z honorem. Camavinga sam sobie zawinił, a oni jak rozwścieczone bachory ruszyli do sędziego.

15.04.2026 23:10

5

Ależ ciarki! I gdy widziałem łzy szczęścia w oczach Kompany'ego! O mój Boże, cudowny to był mecz, choć trzeba przyznać, że mieliśmy sporo szczęścia.

15.04.2026 23:06

Kurde odpadnięcie z tym Arbeloą na ławce będzie skrajnie bolesne. Musimy to zrobić, Panowie! Ten ostatni raz, potem możemy odpaść ;)

15.04.2026 21:58

Jesteśmy od nich znacznie lepsi, ale co z tego, skoro gramy niedojrzale? Z taką jakością ofensywną Realu nie możemy zostawiać tyle miejsca. Boję się tego, ale to całkiem prawdopodobne, że odpadniemy...

15.04.2026 21:52

2

@Alistair Dokładnie, koniec mitologizowania Realu! Jesteśmy od nich lepsi i musimy to znowu udokumentować.

12.04.2026 18:27

1

Goretzka też to powiedział przed rewanżem z Villarealem ;)

12.04.2026 17:38

1

Sto procent racji. Zarząd jednak powinien pomóc Kompany'emu w nadchodzącym okienku transferowym, by ten sezon nie był jedynym tak dobrym. Jednak jeśli chcemy znowu wyjść finansowo na plus, to może się to źle skończyć.

12.04.2026 12:16

Dojrzałe podejście Neuera, chociaż nie potrafię zrozumieć, w czym Baumann jest od niego lepszy...

12.04.2026 12:14

Wygraliśmy tak wysoko grając tak ekonomicznie. Niezwykły pokaz siły.

11.04.2026 20:38

Dobry wybór Kompany'ego. Real to priorytet.

11.04.2026 18:25

@Kamil.20 Faktycznie, ale chyba od tego sezonu się coś zmieniło w telewizji.

10.04.2026 09:59

To największy hit, więc nic dziwnego, że oba mecze są transmitowane

10.04.2026 09:47

3

Upamecano faktycznie miał chyba z dwa wylewy, jednak spadł na cztery łapy w tych sytuacjach. Oprócz tego miał kilka świetnych interwencji. Trudno powiedzieć, jak będzie w rewanżu, jednak i tak to lepszy wybór do pierwszej XI niż Kim.

09.04.2026 12:46

Trener Realu powinien być ostatnią osobą, która śmie narzekać na sędziego.

08.04.2026 11:44

3

Olise ładnie doceniony przez Carrerasa. Nie wiem, czy Michael nie jest aktualnie najlepszym zawodnikiem na świecie.

08.04.2026 11:40

2

Trochę niepokojące jest to, jak bardzo sam Mbappe i Vini potrafili nam zagrozić. Real grał skrajnie schematycznie i prosto, a pomimo tego mógłby to wygrać, gdyby nie nasz GOAT na bramce. W każdym razie rewanż gramy u siebie i wystarczy nam remis, by awansować.

08.04.2026 09:30

3

Nagelsmann powinien na kolanach błagać Neuera o powrót do kadry ;)
Przepiękny mecz, absolutny Olimp piłkarski, jednak mam pewne obawy przed rewanżem. To niepokojące, z jaką łatwością piłkarze Realu dochodzili do sytuacji.
W każdym razie czekamy na rewanż.

07.04.2026 23:09

2

Pięknie, Panowie! Ależ emocje, nie pamiętam, kiedy takie czułem. Cudownie i oby tak dalej. Niesamowity Neuer, Kimmich i Olise. W drugiej połowie to utrzymać, a w rewanżu dobić dziadów!

07.04.2026 21:48

1

Z księciem nie ma się czego obawiać. Do boju!

07.04.2026 20:33

1

@Ananas94 Szczerze nie lubię tego wyczekiwania na Nowy Rok. Na mecz to co innego ;)

07.04.2026 20:31

3

Lecimy, Panowie! Emocje sięgają zenitu. Nawet z remisu będę zadowolony, bo rewanż mamy u siebie, jednak celujemy w zwycięstwo. MIA SAN MIA!

07.04.2026 20:12

4

Absolutnie nie dziwi mnie ta pewność siebie wielu użytkowników, bowiem mamy solidne podstawy, by czuć się silniejsi od tego targanego kryzysem Realu. Bez względu na metafizyczne teorie o prześcieradłach jedno jest pewne: jeśli będziemy nie tylko grali lepiej, ale też udokumentujemy naszą przewagę bramkami, to Galaktyczni staną się mikrokosmosem sfrustrowanych swoim istnieniem gwiazd, które zaczynają tracić swój blask ;)

07.04.2026 17:40

2

@Comentateiro Zgoda, ale jednocześnie nadal należymy do czołówki najlepszych ok. 8 klubów w Europie, chociaż pewnie mogłoby być lepiej.

07.04.2026 15:20

3

Jako że widziałem, iż jeden z użytkowników zrobił ostatnio spis ostatnich pięciu sezonów w Lidze Mistrzów w wykonaniu Bayernu, to stwierdziłem, że zrobię to samo, z tym że dla kontekstu dodam osiągnięcia innych topowych klubów. I wygląda to tak:
REAL MADRYT:
2020/21: przegrana 1/2 finału z Chelsea (1:1, 0:2)
2021/22: wygrany finał z Liverpoolem (1:0)
2022/23: przegrana 1/2 finału z Manchesterem City (1:1, 0:4)
2023/24: wygrany finał z BVB (2:0)
2024/25: przegrana 1/4 finału z Arsenalem (0:3, 1:2)
MANCHESTER CITY:
2020/21: przegrany finał z Chelsea (0:1)
2021/22: przegrana 1/2 finału z Realem (4:3, 1:3 po dogrywce)
2022/23: wygrany finał z Interem (1:0)
2023/24: przegrana 1/4 finału z Realem (3:3, 4:5 po rzutach karnych)
2024/25: przegrane baraże z Realem (2:3, 1:3)
PSG:
2020/21: przegrana 1/2 finału z Manchesterem City (1:2, 0:2)
2021/22: przegrana 1/8 finału z Realem (1:0, 1:3)
2022/23: przegrana 1/8 finału z Bayernem (0:1, 0:2)
2023/24: przegrana 1/2 finału z BVB (0:1, 0:1
2024/25: wygrany finał z Interem (5:0)
LIVERPOOL:
2020/21: przegrana 1/4 finału z Realem (1:3, 0:0)
2021/22: przegrany finał z Realem (0:1)
2022/23: przegrana 1/8 finału z Realem (2:5, 0:1)
2023/24: Bez występu w Lidze Mistrzów (ćwierćfinał w Lidze Europy)
2024/25: przegrana 1/8 finału z PSG (1:0, 1:5 po rzutach karnych)
BARCELONA:
2020/21: przegrana 1/8 finału z PSG (1:4, 1:1)
2021/22: faza grupowa (3 miejsce)
2022/23: faza grupowa (3 miejsce)
2023/24: przegrana 1/4 finału z PSG (3:2, 1:4)
2024/25: przegrana 1/2 finału z Interem (3:3, 3:4 po dogrywce)
BAYERN:
2020/21: przegrana 1/4 finału z PSG (2:3, 1:0)
2021/22: przegrana 1/4 finału z Villarealem (0:1,1:1)
2022/23: przegrana 1/4 finału z Manchesterem City (0:3, 1:1)
2023/24: przegrana 1/2 finału z Realem (2:2, 1:2)
2024/25: przegrana 1/4 finału z Interem (1:2, 2:2)

Więc na moje oko zestawienie tych pięciu sezonów wygląda tak:
1. REAL
2. MANCHESTER CITY
3. PSG
4. BAYERN
5. LIVERPOOL
6 BARCELONA

Wprawdzie można się kłócić, czy Liverpool nie powinien być powyżej nas, bo raz doszli do finału, jednak nawet jeśli to przyjmiemy, to i tak jesteśmy w top 5 ostatnich lat. No chyba że ktoś wyciągnie jakiś klub, który radził sobie w ostatnich sezonach dobrze w Lidze Mistrzów, ale mi już nikt nie przychodzi do głowy.

07.04.2026 11:47

3

Wszystkiego co najlepsze nie tylko na te święta, bo one miną, a życie będzie trwało dalej ;)

05.04.2026 15:41

2

Czas na pokonanie Realu! Czuję, że to ten moment. Za te wszystkie lata!

04.04.2026 19:04

2

@Ananas94 Dziękuję

04.04.2026 17:39

4

Gdy komentator powiedział, że arbiter doliczył 8 minut i że Bayern może nawet ten mecz wygrać, to pomyślałem sobie "Co on pieprzy?". Nie wierzyłem, Panowie. Wybaczcie. ;)

04.04.2026 17:37

1

Wow! MIA SAN MIA!!!

04.04.2026 17:34

1

Nie gramy zjawiskowo, ale tego się spodziewałem. Obawiam się, że nie zdobędziemy trzech punktów, niemniej ważne, by być w pełni sił na prześcieradła.

04.04.2026 16:20

1

Ławka potężna, ale miejmy nadzieję, że nie będziemy musieli się ratować szybkim wprowadzaniem Olise czy Pavlo :)

04.04.2026 15:23

1

@Kamil.20 Oczywiście, ale gdybym miał taką możliwość to poświęciłbym część naszej przewagi nad nimi byle tylko pokonać Real.

04.04.2026 11:32

Zgodziłbym się z podejściem Kahna, gdyby nie to, że Oli to mówi z powodu własnej chęci zemsty :)

04.04.2026 10:42

Kahn zrobił jakieś studia i co z tego skoro w kluczowym momencie podjął złą decyzję? Niemniej z meritum się zgadzam.

04.04.2026 10:41

1

Warto byłoby zdobyć trzy punkty, by nie było nerwowości w samej końcówce sezonu, jednak to nie jest priorytet. Już z tyłu głowy mam mecz z Realem i obawiam się, że piłkarze również...

04.04.2026 10:39

1

Jeśli umowa Eberla nie zostanie przedłużona, to będzie to dowód na to, że Hoeneß stawia swoje subiektywne odczucia ponad dobro klubu. Max broni się swoimi decyzjami i jest o niebo lepszy od Hasana.

04.04.2026 10:38

2

Naprawdę mecz z Freiburgiem to nie zmartwienie. Takie osłabienie podczas meczu z Realem może być decydujące...

02.04.2026 11:45

1

To nas różni od innych klubów z BL. Inni już by go wypychali.
Olise pozostaje tam, gdzie wszedł na szczyt!

26.03.2026 09:58

2

Zależało mi na tym rekordzie, ale biorąc pod uwagę, jak dobrze idzie nam na wszystkich frontach, to ta kwestia trochę traci na wadze. Uszatek byłby czymś cudownym.

23.03.2026 23:07

1

@9999999 Jego argumentami są szybkość i fizyczność. Często podejmuje decyzje skrajnie ryzykowne, które czasem mogą przynieść korzyści, a czasem przynoszą więcej szkód. Davies bez kontuzji to bardzo dobry zawodnik, ale niestety w tym sezonie jest kompletnie bezużyteczny. Oczywiście nie pozbywałbym się go za małe pieniądze, ale sama idea wydaje mi się godna rozważenia.

22.03.2026 17:56

2

Dla naszego dobra nie wystawiałbym go na dwumecz z Realem ;)

22.03.2026 17:51

2

Nie wolno zapominać o tym, że od kiedy sięgam pamięcią Davies ma kłopoty ze zdrowiem. Niestety jego rozwój znacznie wyhamował, a właściwie nawet nastąpił pewien regres. Jeśli faktycznie zarabia topowe pieniądze, to ten pomysł najgłupszy nie jest.

22.03.2026 12:44

1

Te dwie setki, których Harry dzisiaj nie wykorzystał w mojej opinii przechyliły szalę na korzyść Lewandowskiego w kontekście rekordu. Dla mnie zdecydowanie ważniejsza jest dyspozycja Anglika w kluczowych spotkaniach w LM niż to, czy pobije rekord, chociaż najlepiej byłoby osiągnąć i to i to ;)

21.03.2026 18:31

4

Czuję, że dzisiaj BVB się wywali na HSV. Przeczuwam jakiś remis ;)
Brawo dla drużyny! 4-0, a mogło być znacznie wyżej.

21.03.2026 18:06

1

@Jurgen1982 No oczywiście, znam jakość Realu. Jednak w tym sezonie gramy tak wyjątkowo, że w mojej opinii półfinał to minimum.

21.03.2026 16:29

2

Jeśli w tym sezonie nie przejdziemy Realu, to chyba już nigdy tego nie zrobimy :)

21.03.2026 16:26

1

Znakomita pierwsza połowa. Powinniśmy prowadzić znacznie wyżej.

21.03.2026 16:23

2

Dzisiaj dobrze byłoby zakończyć tę serię spotkań zwycięstwem. Nie możemy pozwolić sobie na stratę kolejnych punktów, bo nadchodzą kluczowe mecze w LM, w otoczeniu których być może będziemy musieli poświęcić kilka punktów z naszej przewagi w BL.

21.03.2026 12:31

1

Dla mnie Bayern jest faworytem. Gramy na tyle znakomicie, że łut szczęścia Realu i ich obycie nie powinno tego zmienić. Wydaje mi się, że już na Santiago Bernabeu pokażemy różnicę pomiędzy nami, a w rewanżu ich dobijemy.

19.03.2026 11:20

4

To my jesteśmy faworytami. Nadszedł czas na zemstę!

19.03.2026 11:19

3

No faktycznie, z Atalantą było 10-2, to z Realem będzie 10-3 ;)

18.03.2026 22:57

4

Mistrzowie z Monachium kroczą po uszatka :)

18.03.2026 22:56

4

@Comentateiro No nie wiem, widzisz ich dziury w obronie? My nawet nie przyspieszamy, a oni przewracają się o swoje nogi ;)

18.03.2026 22:00

3

Co ty mówisz? Mamy wszystko pod kontrolą.

18.03.2026 21:55

1

Dlaczego?

18.03.2026 21:54

1

Mecz nudny, ale tego się spodziewałem. Świetna postawa Urbiga, w szczególności biorąc pod uwagę jego problemy zdrowotne. Spokojnie dograjmy drugą połowę.

18.03.2026 21:52

1

Dzisiaj na spokojnie dokończymy dzieła. Mia San Mia!

18.03.2026 20:55