DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 50

Od kilku lat już nie był mocna postacią, chociaż zawsze gryzł trawę. Dzięki Javi.

22.09.2020 19:20

Z Wernerem dobrze się stało że trafił na wyspy. U nas nie wiem czy pogodziłby się z rola rezerwowego, więc może jak Sane kiedyś wróci.

22.09.2020 18:31

@Moe czy ty naprawdę sądzić że Havertz czy Werner są ponad naszym zasięgiem finansowym? Jestem pewien że nie są. Tylko nie są nam potrzebni na ten moment.

22.09.2020 16:46

Każdy piłkarz się przyda. Vazquez byłbym 4 skrzydłowym i jeszcze Dest.

22.09.2020 16:22

@dzojko jeszcze Barca nam go podbierze. Ale nie wiem czy będą mieć na niego pieniądze.

22.09.2020 14:37

Żeby Barca nie podebrała piłkarza jak Romie Malcoma, którego i tak się szybko pozbyła. Niech przychodzi piłkarz Ajaxu. Zawsze z tej drużyny piłkarz powinien wkomponować w grę Bayernu.

Edytowano : 2020-09-22 11:20:55

ares079 właśnie mówię. Oni tacy są w tej Barcelonie Lepiej chłopak niech trafi do nas. Ale to od niego zależy wybór. Bo może on woli Barcelone jakimś cudem.

22.09.2020 11:19

@FanGraczyBayern Uli skąd masz informacje, że Dest bliżej Barcelony. Pomóż go kupić.

Edytowano : 2020-09-22 07:51:46

W końcu kogo jest bliżej.

22.09.2020 07:49

@hoven wychodzi na to że Dajaku to geniusz. Wszędzie może zagrać. Gorezka na LO to nikt tak nie powie.

Edytowano : 2020-09-21 20:24:02

Wiem że to ironia. Zwłaszcza po stwierdzeniu że trzeba sprzedać jeszcze kilku piłkarzy.

21.09.2020 20:18

Jako 4 skrzydłowy może grać Davies. Na LO Lucas. Ale to gdy wypadną Sane czy Coman. Prawy obrońca mam nadzieję będzie kupiony.

21.09.2020 19:55

@DarthSmd Alli kilka lat temu, o tym było głośno, zamieścił czy wypłynęło intywne zdjęcie. I on tam sam nie był. Był z kobietą, która robiła mu la**e. Poza tym podobno na treningach jakoś się obija, dzisiaj mówili o tym w kanale sportowym. Więc jest wybór, albo Puiga albo Alli. U nas w Bayernie nie miekich ludzi. Musi zapiep***c.

Edytowano : 2020-09-21 19:09:16

Panowie to nie koncern życzeń. Jeżeli Alli miałby przyjść to musi się chłop ogarnąć.

Edytowano : 2020-09-21 19:16:49

@DarthSmd łatwo się mówi, przedłużyć umowę, ale jak środowisko piłkarza chce gdzieś około 25 mln to sorry.

21.09.2020 19:07

@dzojko nie narzekaj. Może jeszcze przyda się sp, bo jak wypadnie Kimmich i Gorezka to będzie w podstawie grał Ciusanse co może skończyć się nieciekawie. Kupno skrzydłowego nie jest konieczne ponieważ może tam grać Davies a na LO Lucas. Więc nie jest źle.

21.09.2020 16:48

@GuteSpiele PSG i Liverpool też mają kosmiczny atak. Więc nie tylko my.

21.09.2020 16:16

@FanGraczyBayern co ty Hoeness gadasz? Przecież Dest miał być.

Edytowano : 2020-09-21 15:20:45

Coś dużo ostatnio zmieniło swoje avatary na prezesów. Hasana też ktoś miał xd

21.09.2020 15:07

@FanGraczyBayern ten co to pisał powinien uderzyć się w głowę. Chcą chyba by było o nich głośno. Głupia wypowiedź. To już Uliego słowa o szerokości kadry są lepsze.

21.09.2020 13:26

@Kuffour1 prawda. Ale trzeba nawet kupić piłkarzy typu Draxler czy Goetze by zwiększyć ławkę. Chociaż myślę że nawet z tą ławka jesteśmy mocni. Flick umie pracować z młodymi.

21.09.2020 10:58

@MateuszFCB i co związku z tym? Nie nauczyłeś się doktryny Hoenessa dotyczącej szerokości kadry.

20.09.2020 18:10

@TomiiiFCB otóż Barcelonie bardziej będzie potrzebny, niż nam. Dest w Barcie byłby pierwszym wyborem. U nas drugim. Boję się że Barca szybko chce zaklepać ten transfer by nasi go nie kupili.

20.09.2020 16:45

Żeby Barca go nie kupiła, co możliwe że przejdzie tam, bo inaczej Barca będzie miała tam tylko Sergio Roberto. U nas byłby rezerwowym. Nie wiem czy wierzyć,że nasi są tacy pewni tego transferu.

20.09.2020 16:00

@hoven dobra napisałeś jeszcze że na czas. Ale odpowiedź mi czy da się OD RAZU sprowadzić następców Robbery czy Ronaldo w Realu. Teoretycznie Real kupił Hazarda ale czy to następca?

20.09.2020 15:40

@hoven ale to o Barcie mówisz że mogą nie wyjść z grupy. To chyba Bayern musiał kompletnie odpuścić LM, żeby nie wyjść z grupy. Zakładasz straszne prognozy,które w 90 % się nie wydarzą. Jak Uli na dobre odejdzie to Bayern bardziej będzie aktywniejszy na rynku. Natomiast Hasan popełnił błędy, ale widać uczy się na błędach. Może że ta wypowiedź była o Barcie :)

Edytowano : 2020-09-20 15:20:56

,, nie mamy następców Robbery ''. No Gnabry jeden z najlepszych skrzydłowych na świecie i Sane który w Pl miał dobre liczby, a kibice City do teraz płaczą za nim. Nie wierzę co czytam.

Edytowano : 2020-09-20 15:23:43

Nie mówię że to już ten poziom Robbery, ale jednak przy braku kontuzji to będą mogli zrobić kosmiczne wyniki.

Edytowano : 2020-09-20 15:26:54

@hoven ale,, dymy '' z Alaba zaczęły się od wypowiedzi Uliego, oraz powiedzenia że zbyt wąska kadra nie jest dobra. Uważam że to on nadal ma duży wpływ na politykę Bayernu.

20.09.2020 15:18

@MateuszFCB nikt nie umniejsza naszej legendzie.Tylko mnie wkurza że ktoś mówił jak to Bayern odczuje stratę Thiago. W piątek tego nie czułem. Jest on nasza legendą, ale mamy następców na niego w postaci duetu Kimmich - Gorezka.

20.09.2020 12:29

@hoven gdyby kadra była stara jak np. Milan kiedy w 2011 kompletnie sie rozpadł to odeszło wiele legend. Ale już skrzydła mamy znakomite Sabry może n przynieść wiele tytułów. Zgodzę się że za niedługo odejdzie Neuer i Lewy. Ale będą następcy. Minusem jest nadal bycie Hoenessa w Bayernie któremu wąska kadra wystarcza.

20.09.2020 12:07

No i Rummenige gada z sensem. Hoeness lubi zawsze coś powiedzieć kontrowersyjnego. Może wyjść to bokiem i odejdzie Alaba i znowu tutaj będzie jechanie po zarządzie że gdzie transfery.

20.09.2020 11:21

Szkoda że van de beek nie ma przyszedł do nas. Teraz możliwe że Goetze wróci do nas jeżeli to prawda.

19.09.2020 21:24

Bale w Tottenhamie. Wypożyczenie.

19.09.2020 19:22

Z Elevenu się wczoraj bali czy Sane czasem palma nie odwali. Nie ma szans. Głównie chodziło im o jego tatuaż na plecach. Dla mnie to nic oburzającego. Jak chciał siebie mieć na ciele to co. Skrzydłowy na lata.

19.09.2020 15:29

@XYZ ja też lubię Jamesa, ale nie powód dlaczego nie został u nas to pogoda xd

Edytowano : 2020-09-19 14:21:42

@ Reeken89 no ale Pavard dobrze sobie radzi. Też chciałbym Desta ale Barca może go nas wziąść sprzed nosa.

19.09.2020 14:20

Barcelonie bardziej przyda się Dest niż Bayernowi. Najważniejsze żeby ktoś przyszedł na ławę. Nawet Semedo. Jeżeli Barca sprzeda Puiga to ten klub nie ma przyszłości. Real wygra kolejnego mistrza.

19.09.2020 14:12

Camavinga raczej nie. Za drogi jest. Rennes chce za niego dużo. Natomiast Goetze to nie wiem. Jako poszerzenie składu możliwe. Może jeszcze przy Flicku by się odbudował.

19.09.2020 09:40

@Reeken89 no i co we czwartek?, Znowu wygramy i znowu będzie jakieś wytłumaczenie że nie weszli dobrze w sezon, albo coś innego. Bayern nic nie musi udowadniać. Gramy perfekcyjnie.

18.09.2020 23:18

@hoodykr naprawdę nawet po takim meczu, znowu trzeba słuchać o tej ławce. Zarząd może kupi może nie. Pamiętajmy że nie grał Coman i Alaba.

18.09.2020 23:06

Musiala mógłby być farbowanym lisem w repr. Polski jeżeli ma korzeni Polskie. Chociaż mamy amatora Brzęczka więc u niego nikt nie gra dobrze xd

Edytowano : 2020-09-18 22:22:13

Kimmich też trochę przypomina mi Thiago. Hiszpan ma w Liverpoolu wymiatać.

18.09.2020 22:20

No i co jakoś młodzi też umieją strzelać. Jak nie kupimy nikogo to trudno, wierzę w zarząd.

18.09.2020 22:13

Sane strzelił.

18.09.2020 22:01

Coman teraz ma kwarantanne. Pewnie imprezuje.

Edytowano : 2020-09-18 21:58:55

@Panczo młodych. Zirkzee, Davies, Musiala

Edytowano : 2020-09-18 22:01:08

Szkoda że kibiców nie ma
Byłyby oklaski.

18.09.2020 21:58

Tak gra najlepszy zespół na świecie. Tak chude lata. Takie dzisiaj wypociny czytałem haha

18.09.2020 21:51

Myślę że kupią chociaż tego prawego obrońcę. Ale może Flick zbuduje tych młodych jak Ciusanse który będzie solidnym zmiennikiem.

18.09.2020 21:32

No pierwsza połowa pokazała siłę Bayernu. Można mówić że mamy wąska ławkę, ale zobaczmy brak Thiago a oni grają swoje.

Edytowano : 2020-09-18 21:22:41

Sane ma taki luz że fajnie się patrzy. Raczej 4 skrzydłowego nie będzie. Są 3 a może Phonzi zagrać.

18.09.2020 21:21

@luu1986 nie prowokuj co niektórych.

18.09.2020 20:43

Coś pusto dzisiaj na Allianz Arenie. A jutro będą kibice na trybunach. Szkoda.Raczej transfery będą, a jeżeli będą stosować Doktrynę Hoenessa co do szerokości ławki to lepiej go noe słuchać.

18.09.2020 20:25

Tomasz Urban dobrze mówi. W tym sezonie nie będzie takiego nacisku na Bayern że muszą. Wiele drużyn nie broni tytułów LM więc ten sezon nie ma co tak krytykować. I nie chce słyszeć że Bayern chce wygrywać LM co 7 lat, bo to głupie jest.

18.09.2020 19:51

@Panczo chłopie mosz Daviesa na ławie. Jeszcze Coman będzie.

18.09.2020 19:24

@Prezes42 Real w w sezonie 2016 /2017 zdobył pewnie LM, oprócz ćwierćfinału gdzie grali z nami
Ale tak później półfinał czy finał to pewnie. Barcelona Guardioli czy Enrique to też były potwory. Nie mówiąc o wielkim Milanem który upadł w 2011 roku na dobre :(

18.09.2020 16:37

Legenda Bayernu. Liczę że Bayern mimo wszystko ściągnie piłkarza który z ławki też da jakość.

18.09.2020 16:33

@FanGraczyBayern nie mówię że źle, ale czasami mi się wydaje że Lewego nie można skrytykować, że zagra złe spotkanie, a jak np. Pavard czy Gorezka źle zagra to od razu wyzwiska.Ale to nie znaczy że nie lubię Lewego, bo taki napastnik to jest skarb. Tylko chodzi mi o obiektywizm. Każdy piłkarz jest równy,NIEZALEŻNIE OD NARODOWOŚCI.

18.09.2020 16:31

@Moe co cię tak sprawy między Lewym a Kucharskim denerwuja. Widzę że jesteś fanem Lewego.

18.09.2020 15:43

No właśnie @MateuszFCB jak graliśmy z Borussia bez Thiago to jakoś kłopotów nie mieliśmy. Stracimy na kreatywność Thiago, ale cóż Kimmich też jest znakomity na tej pozycji. Szkoda że nie kupiliśmy Van de Beeka. Ja rezerwowy byłby dobry. W United ma większą szansę na grę ale tutaj też by grał.

18.09.2020 14:10

@tapczan brawo, otóż to. Ale on sam będzie od pierwszej minuty mówił kto jest zły w tym spotkaniu. Dziwni niektórzy są.

Edytowano : 2020-09-18 12:49:10

W ciągu 1 połowy niektórzy nastukaja z 10 komentarzy, negatywnych głównie nawet jak wygrywamy. Może wystarczy napisać 1 komentarz po przerwie i wtedy ocenić jak drużyna zagrała.

18.09.2020 12:45

@Moe nie takich głosów nie będzie. Zawsze będzie tutaj krytyka czy wygrywamy wszystko czy nie. To jest nienormalne.

Edytowano : 2020-09-18 12:33:03

@vaterland plus jeden. Więcej osób będzie hejtowalo. Może dziś wieczorem.

Edytowano : 2020-09-18 12:34:20

@moe przecież Lewy już z Barcą nie ciągnął nas. Cała druzynq grała dobrze. Więc on nas nie ciągnął od 1/4 finału.

Edytowano : 2020-09-18 12:36:25

Ja nie będę krytykował Lewego.

Edytowano : 2020-09-18 12:40:18

@FanGraczyBayern tu też innym się umniejsza, nie tylko Lewemu.

18.09.2020 12:31

@MateuszFCB co nie będzie wychodziła nam gra i przyjdziesz dumny jak paw i będziesz wytykał błędy Bayernowi. Chyba każdy uważa Thiago za legendę i nikt go nie krytykuje. Kiedyś musiał odejść.

18.09.2020 12:21

@Reeken89 tylko Lucas to mistrz świata, a Dest teoretycznie jeszcze się światu tak bardzo nie pokazał. I raczej Amerykanin jest brany jako rezerwowy.

18.09.2020 12:09

@AdiFantasti nie ma co płakać. Przecież wiecznie nie będzie grał. Też nie wiem czy u nas już miałby motywacje, bo wygrał wiele pucharów. Legenda Bayernu. Takiego technicznego, kreatora gry trudno znaleźć.

18.09.2020 11:50

@Reeken89 nie kupimy skrzydłowego, bo jako 4 skrzydłowy może grać Davies.

18.09.2020 11:27

@tapczan otóż to. Dzisiaj rozpoczyna się kolejny sezon Bundesligi, a co za tym idzie, będzie wyliczanie kiedy Gorezka znika i płacz za Thiago. Tak będzie.

18.09.2020 09:49

@hoven oni będą rezerwowymi. Na pewno francuz, bo przecież na so mamy dużo piłkarzy. Na ławce musi siedzieć czasami i Boa i Sule. Na prawą obronę myślę że będzie transfer chyba jedyny
@JazGod lata 2013-2020 nie były żadne chude. Co rok Bl, albo dublet a w LM nie odpadaliśmy w 1/8 wyjątek sezon 2018 /19 a zachodziliśmy daleko. To trochę obraza mówić że to były chude lata. Ale zgodzę się z jednym Hoeness nie powinien rządzić i się wypowiadać. Bo jeżeli chce mieć wąski skład to nie wiem czy działa on na korzyść klubu.

18.09.2020 08:40

Coman ma chyba kwarantanne, a nie problemy mięśniowe?

18.09.2020 08:35

@FanGraczyBayern i @Reeken89 płaczecie że mamy wąska kadrę, a chcecie by Lucas odszedł. Przecież Upamecano nie odejdzie. A Lucas przydałby się. Może grałby na LO, a Davies wyżej gdyby skrzydłowi się posypali.

17.09.2020 21:54

@DarthSmd wiesz mi się wydaje że Hoeness nie zszedł ze sceny i nadal rządzi. Ostanie słowa każdy pamięta. Do Złotej księgi wpada. Zbyt dobry skład nie jest dobry. Więc to daje odpowiedź że nie będziemy mieć zbyt szerokiej kadry, może jak już wreszcie Uli odejdzie definitywnie. Rummenige widzi że trzeba poszerzyć kadrę, ale chyba on nie ma decydującego głosu. Kto jest wyżej. Odpowiedź znamy.

17.09.2020 17:37

Ja rozumiem, że jeszcze musimy dokupić z 2 piłkarzy, ale ja się wogóle nie przejmuje tym sezonem. Bayern wie co robi. Jeżeli nie kupią kilku piłkarzy to może wyjść im to bokiem i kupią albo w zimie albo w następnym sezonie. Może rzeczywiście chcą zaufać tym młodym. Może Fein jako rezerwowy sprawdzi się. Nie ma co płakać,sezon temu po odpadnięciu z Liverpoolem to transfery były konieczne.

17.09.2020 17:06

@OldFashion nikt tu nie neguje Thiago. To gracz klasy światowej. Który był gwiazda światowa już z 3 lata temu, albo 4, ale wielu dopiero teraz zobaczyło jaki jest dobry. Pewny etap zamknął, teraz celem będzie mistrzostwp Pl, co jest duże przez taki transfer.

Edytowano : 2020-09-17 15:54:17

@Reeken89 nie zgodzę się. Jako rezerwowy Semedo byłby dobry, może nie jak Amerykanin, ale i tak niezły.

17.09.2020 15:52

@pele problem w tym że Bayern pewnie uznaje Desta jako rezerwowego dla Pavarda więc nie chcą dawać z 30 mln na rezerwowego, tylko może 15-20 mln. Może uda im się spotkać gdzieś około 20 mln i będzie nasz. Mam nadzieję. Jeszcze jakiś sp i możemy zaczynać sezon.

17.09.2020 15:27

Jeżeli chodzi o skrzydłowych to Davies jako ewentualny 4 skrzydłowy nie jest zły. Lucas na LO, na stoperze Alaba z Sule lub Boatengiem i gra gitara. Musimy kupić prawego obrońcę i sp chociaż na ławce będziemy mieć Tolisso, Fein czy Ciusanse więc zarząd tu się obroni

Edytowano : 2020-09-17 14:46:21

Moe może był ważnym, ale miał czasami zwłaszcza w półfinale zagrał tak sobie i gdyby nieskuteczność Lyonu to moglibyśmy nie wygrać LM. Chociaż w finale zagrał znakomicie.

17.09.2020 14:44

@XYZ to że ktoś ma 5 gwiazdek obok nicku to nie znaczy że od razu mamy do niego mówić pan. To co może napisać głupi komentarz i mamy się z nim zgadzać. Staż nie świadczy ile kibicuje Bayernowi. Nazywasz Edmunda sezonowcem nie mając dowodów że kibicuje Bayernowi od niedawna bo ma mały staż na grupie? Gdzie tu logika

17.09.2020 14:22

Jeżeli Tolisso wróci do formy przed mundialu, to jako rezerwowy jest solidny. Oprócz tego Ciusanse też może zagrać jak z Wolfsburgiem gdzie strzelił też bramkę.

17.09.2020 13:38

@Pawlszon dobrze mówisz. W tym roku możemy postawić na młodzież. Lubię takie komentarze, a nie tylko płakanie że ławki nie ma.

17.09.2020 12:32

@dzojko coś we mnie pękło. Ja jakoś nie broniłem Uliego,właśnie jego krytykowałem, natomiast Rummenige nie. Też jakoś nie nastawiam się na wygranie LM, bo wiem że wiele drużyn też by chciało to wygrać.

Edytowano : 2020-09-17 12:18:29

@Pawlszon właśnie wszyscy tu płaczą. Jak wygraliśmy tryplet. Thiago już tu wygrał wszystko więc chce nowych wyzwań.

17.09.2020 12:14

Nie musimy nic w tym sezonie!!!! Po co się tak buzowac.

Edytowano : 2020-09-17 12:06:29

@dzojko co ty możesz przeklinać a ja nie. Taka jest decyzja zarządu. Dawno LM nie wygraliśmy.

17.09.2020 12:05

@AdiFantasti LM gardzisz? Może dajmy City, PSG czy Juve. Nawet transferami będzie trudno obronić tytuł. Więc proszę nie narzekać. Trzeba jeszcze zwężyc kadrę. Bo jak mówi przysłowie. Zbyt dobra kadra nie jest dobra.

17.09.2020 11:48

@jastrzab123 jeżeli w klubie rządzi Hoeness to kadra będzie liczyła małą ilość piłkarz. Przecież on chcieć 11 piłkarzy plus młodzików z drugiej drużyny. Tak trudno zrozumieć ????

17.09.2020 11:38

@jastrzab123 ale my wszystko wygraliśmy. Jeszcze superpuchar Europy i KMS i jesteśmy.spelnieni.Powtarzam nie będzie transferów.

Edytowano : 2020-09-17 11:29:57

Płacz, płacz.

Edytowano : 2020-09-17 11:31:48

Nic nie musimy wygrywać.

17.09.2020 11:29

@FanGraczyBayern i dobrze niech będzie jego zastępca. W tym sezonie nic nie musimy. Alaba przejdzie do Realu. My zrobimy zmocnienia za rok. Ale to też wina grubasa.

Edytowano : 2020-09-17 11:19:16

@Reeken89 nikogo nie kupią. Przecież kadra kompletna. Jeszcze przydałoby się trochę skrócić ławkę.

17.09.2020 11:13

Gruby musi zniknąć z życia publicznego. Nie powinien mieć prawa głosu.

17.09.2020 11:07

Jeszcze kilku trzeba sprzedać, żeby kadra nie była tak szeroka. To wina tego Hoenessa, który jeszcze rządzi. To jest osoba która niszczy ten klub.

17.09.2020 11:06

Ja tak Lubie Davida. A inni mogą mieć ból du**.

17.09.2020 09:30

@Murphy123 ale nie musimy zdominować. My wygraliśmy wszystko, zarząd jeszcze sprzeda kilku piłkarzy i możemy rozpocząć Bl.

Edytowano : 2020-09-17 09:29:45

Myślisz że tak łatwo wygrać 2 razy LM. Otóż nie.

Edytowano : 2020-09-17 09:31:43

Ten sezon to relaks panowie Bez spiny
Nasi piłkarze będą wygrywać.

17.09.2020 09:29

@tapczan jaka filozofia. Bayern też musi robić wielkie transfery, gdzieś około 60-80 mln euro jak rok temu z Lucasem czy Sane. Więcej takich transferów.

16.09.2020 20:52

Jako że wygraliśmy wszystko to transferów można się spodziewać w styczniu albo w lecie 2021.

16.09.2020 20:45

@Zerafaelo jak Hoeness nie będzie ciągnął już za sznurki, to jest szansa że będziemy wydawać dużo pieniędzy. Bo nas stać. Tylko kielbasiarz musi odejść.

16.09.2020 19:05

My nic nie musimy to jest znakomite. Transferów też nie są konieczne. Relaks.

16.09.2020 18:39

Flick może sobie chcieć. Przecież Hag miał przyjść w tym sezonie.

16.09.2020 17:15

@XYZ chyba nie wierzysz że Thiago i Alaba odejdą w tym oknie. Austriak zostanie, może Thiago odejdzie. Odriozola i tak zagrał chyba tylko 2 spotkania w Bl, a za Perisicia przyszedł Sane.

Edytowano : 2020-09-16 09:42:10

@tapczan ale zawsze się narzekanie na DieRoten.

16.09.2020 09:41

@hoodykr Ale zarząd widząc że wygraliśmy wszystko uznaje że wystarczy uzupełnić kadrę kilkoma młodymi graczami i będzie git. Zazwyczaj wielkie transfery czy mniejsze są wtedy gdy klub nie wygrał żadnego pucharu. Liverpool rok temu też nie kupił nikogo, a wygrali Pl. Więc może w zimie kogoś kupią.

16.09.2020 09:12

@FanGraczyBayern taka łatwo nie jest wygrać LM. Tylko Realowi udało się obronić. Musisz się pogodzić że transferów może, powtarzam może nie być.

16.09.2020 08:44

@TomiiiFCB umówmy się.. Uli powinien odejść na emeryturę i zająć się swoimi kiełbasami. Zawsze zrobi burze, no i wydaje się takim dusigroszem czyli jak najmniej wydać i trzymać więcej w skarpecie.

16.09.2020 08:33

@Piter1985 szanujmy się. Nie kupujmy przeciętniaków. To już lepszy Odoi

15.09.2020 12:15

@XYZ no nie. Oni w 1 składzie mają młodych piłkarzy. My natomiast nie gramy Richardsem, Dajaku czy Zirkzee w 1 składzie, tylko jako rezerwowi. Holender jako 2 napastnik na Bundeslige w sam raz. Richard może jako rezerwowy prawy obrońca też nie źle.

15.09.2020 11:56

Z Garethem może być problem. Bo i pensje pewnie byłaby duża, a i kontuzję lubią go łapać. Więc nie wiem. Przydałby się piłkarz typu Cou czy James. Gratuluję zarządowi że mieli oni okazję grać u nas. Jeszcze marketingowo też dobrze. Teraz albo w tym oknie juz nie zrobimy transferów, albo zrobią jeszcze jeden.

15.09.2020 11:53

@TomiiiFCB otóż nie. Ten pan już powinien pójść na emeryturę.

14.09.2020 22:15

Dzisiaj Werner i Havertz od pierwszej minuty. Czuję że ten duet będzie znakomity.

14.09.2020 20:31

@Reeken89 jako 4 rezerwowy to może być. Szkoda że nie Perisic ale rezerwowy nie może zarabiać 11 mln euro czy gdzieś około.

14.09.2020 20:14

@FanGraczyBayern no lepiej nie, bo stracimy kolejnego zawodnika, a nie kupimy nikogo.

Edytowano : 2020-09-14 19:29:03

A raczej winie ludzi wokół Davida czyli jego ojca i Zahaviego. Nie możemy tracić aż tak ważnego zawodnika.

14.09.2020 19:18

No i po co Hoeness znowu się odzywa. Coś chlapnie w mediach, a potem są problemy. Ale Zahavi też nie lepszy. Przecież wiadomo że on chce wydoic więcej pieniędzy od Bayernu.

14.09.2020 16:17

@dzojko Alaba zostaje. Nie odejdzie.

14.09.2020 16:01

Chyba już był podobny artykuł. Nic nowego. Teraz czekać jak nasi kupią nowe nabytki. Lub posłuchają Hoenessa i posprzedają kilku piłkarzy.

14.09.2020 12:04

@zabson79 chyba się pomyliłeś. FanGraczyBayern chodzi o sezon w którym odpadliśmy z Liverpoolem i gdzie nie kupiliśmy w lecie nikogo przed tym sezonem, tylko Daviesa, ale on przyszedł dopiero w zimie.

14.09.2020 11:44

Hoeness znowu popłynął. Zbyt dobry skład nie jest dobry xd. On zawsze musi coś głupiego powiedzieć.

14.09.2020 11:09

Perisic może trafić do United. Ciekawe. Na pewno przydałby się im z ławki taki piłkarz. Dziwne że rok temu był wypychany przez Inter, a może też pomógłby im w walce o Scudetto

14.09.2020 10:06

@LukaszDuda oczywiście. Wiadomo trzeba kupić jeszcze dwóch piłkarzy, ale niektórzy wiedzą lepiej niż zarząd. Wiesz mieliśmy zweryfikowani przez mocniejszego rywala w LM, ale jak Bayern wygrał LM to nikt się nie przyczepi. Czasami nie wiem skąd te narzekanie.

14.09.2020 08:51

@GwiazdaPoludnia otóż nie. Mecz bardzo dobry w jego wykonaniu. Może się odbuduje. U nas jego pobyt był udany.

13.09.2020 19:29

Myślę że będzie jakiś transfer, na prawą obronę, może typu Odriozola.
Hoeness też kiedyś mówił że gdy ma się szersza kadrę to są konflikty, czy jakoś tak. Widzę że ona jakieś inne zdanie na temat szerokiej kadry.

13.09.2020 13:48