DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 49

@Reeken89 nie kupimy skrzydłowego, bo jako 4 skrzydłowy może grać Davies.

18.09.2020 11:27

@tapczan otóż to. Dzisiaj rozpoczyna się kolejny sezon Bundesligi, a co za tym idzie, będzie wyliczanie kiedy Gorezka znika i płacz za Thiago. Tak będzie.

18.09.2020 09:49

@hoven oni będą rezerwowymi. Na pewno francuz, bo przecież na so mamy dużo piłkarzy. Na ławce musi siedzieć czasami i Boa i Sule. Na prawą obronę myślę że będzie transfer chyba jedyny
@JazGod lata 2013-2020 nie były żadne chude. Co rok Bl, albo dublet a w LM nie odpadaliśmy w 1/8 wyjątek sezon 2018 /19 a zachodziliśmy daleko. To trochę obraza mówić że to były chude lata. Ale zgodzę się z jednym Hoeness nie powinien rządzić i się wypowiadać. Bo jeżeli chce mieć wąski skład to nie wiem czy działa on na korzyść klubu.

18.09.2020 08:40

Coman ma chyba kwarantanne, a nie problemy mięśniowe?

18.09.2020 08:35

@FanGraczyBayern i @Reeken89 płaczecie że mamy wąska kadrę, a chcecie by Lucas odszedł. Przecież Upamecano nie odejdzie. A Lucas przydałby się. Może grałby na LO, a Davies wyżej gdyby skrzydłowi się posypali.

17.09.2020 21:54

@DarthSmd wiesz mi się wydaje że Hoeness nie zszedł ze sceny i nadal rządzi. Ostanie słowa każdy pamięta. Do Złotej księgi wpada. Zbyt dobry skład nie jest dobry. Więc to daje odpowiedź że nie będziemy mieć zbyt szerokiej kadry, może jak już wreszcie Uli odejdzie definitywnie. Rummenige widzi że trzeba poszerzyć kadrę, ale chyba on nie ma decydującego głosu. Kto jest wyżej. Odpowiedź znamy.

17.09.2020 17:37

Ja rozumiem, że jeszcze musimy dokupić z 2 piłkarzy, ale ja się wogóle nie przejmuje tym sezonem. Bayern wie co robi. Jeżeli nie kupią kilku piłkarzy to może wyjść im to bokiem i kupią albo w zimie albo w następnym sezonie. Może rzeczywiście chcą zaufać tym młodym. Może Fein jako rezerwowy sprawdzi się. Nie ma co płakać,sezon temu po odpadnięciu z Liverpoolem to transfery były konieczne.

17.09.2020 17:06

@OldFashion nikt tu nie neguje Thiago. To gracz klasy światowej. Który był gwiazda światowa już z 3 lata temu, albo 4, ale wielu dopiero teraz zobaczyło jaki jest dobry. Pewny etap zamknął, teraz celem będzie mistrzostwp Pl, co jest duże przez taki transfer.

Edytowano : 2020-09-17 15:54:17

@Reeken89 nie zgodzę się. Jako rezerwowy Semedo byłby dobry, może nie jak Amerykanin, ale i tak niezły.

17.09.2020 15:52

@pele problem w tym że Bayern pewnie uznaje Desta jako rezerwowego dla Pavarda więc nie chcą dawać z 30 mln na rezerwowego, tylko może 15-20 mln. Może uda im się spotkać gdzieś około 20 mln i będzie nasz. Mam nadzieję. Jeszcze jakiś sp i możemy zaczynać sezon.

17.09.2020 15:27

Jeżeli chodzi o skrzydłowych to Davies jako ewentualny 4 skrzydłowy nie jest zły. Lucas na LO, na stoperze Alaba z Sule lub Boatengiem i gra gitara. Musimy kupić prawego obrońcę i sp chociaż na ławce będziemy mieć Tolisso, Fein czy Ciusanse więc zarząd tu się obroni

Edytowano : 2020-09-17 14:46:21

Moe może był ważnym, ale miał czasami zwłaszcza w półfinale zagrał tak sobie i gdyby nieskuteczność Lyonu to moglibyśmy nie wygrać LM. Chociaż w finale zagrał znakomicie.

17.09.2020 14:44

@XYZ to że ktoś ma 5 gwiazdek obok nicku to nie znaczy że od razu mamy do niego mówić pan. To co może napisać głupi komentarz i mamy się z nim zgadzać. Staż nie świadczy ile kibicuje Bayernowi. Nazywasz Edmunda sezonowcem nie mając dowodów że kibicuje Bayernowi od niedawna bo ma mały staż na grupie? Gdzie tu logika

17.09.2020 14:22

Jeżeli Tolisso wróci do formy przed mundialu, to jako rezerwowy jest solidny. Oprócz tego Ciusanse też może zagrać jak z Wolfsburgiem gdzie strzelił też bramkę.

17.09.2020 13:38

@Pawlszon dobrze mówisz. W tym roku możemy postawić na młodzież. Lubię takie komentarze, a nie tylko płakanie że ławki nie ma.

17.09.2020 12:32

@dzojko coś we mnie pękło. Ja jakoś nie broniłem Uliego,właśnie jego krytykowałem, natomiast Rummenige nie. Też jakoś nie nastawiam się na wygranie LM, bo wiem że wiele drużyn też by chciało to wygrać.

Edytowano : 2020-09-17 12:18:29

@Pawlszon właśnie wszyscy tu płaczą. Jak wygraliśmy tryplet. Thiago już tu wygrał wszystko więc chce nowych wyzwań.

17.09.2020 12:14

Nie musimy nic w tym sezonie!!!! Po co się tak buzowac.

Edytowano : 2020-09-17 12:06:29

@dzojko co ty możesz przeklinać a ja nie. Taka jest decyzja zarządu. Dawno LM nie wygraliśmy.

17.09.2020 12:05

@AdiFantasti LM gardzisz? Może dajmy City, PSG czy Juve. Nawet transferami będzie trudno obronić tytuł. Więc proszę nie narzekać. Trzeba jeszcze zwężyc kadrę. Bo jak mówi przysłowie. Zbyt dobra kadra nie jest dobra.

17.09.2020 11:48

@jastrzab123 jeżeli w klubie rządzi Hoeness to kadra będzie liczyła małą ilość piłkarz. Przecież on chcieć 11 piłkarzy plus młodzików z drugiej drużyny. Tak trudno zrozumieć ????

17.09.2020 11:38

@jastrzab123 ale my wszystko wygraliśmy. Jeszcze superpuchar Europy i KMS i jesteśmy.spelnieni.Powtarzam nie będzie transferów.

Edytowano : 2020-09-17 11:29:57

Płacz, płacz.

Edytowano : 2020-09-17 11:31:48

Nic nie musimy wygrywać.

17.09.2020 11:29

@FanGraczyBayern i dobrze niech będzie jego zastępca. W tym sezonie nic nie musimy. Alaba przejdzie do Realu. My zrobimy zmocnienia za rok. Ale to też wina grubasa.

Edytowano : 2020-09-17 11:19:16

@Reeken89 nikogo nie kupią. Przecież kadra kompletna. Jeszcze przydałoby się trochę skrócić ławkę.

17.09.2020 11:13

Gruby musi zniknąć z życia publicznego. Nie powinien mieć prawa głosu.

17.09.2020 11:07

Jeszcze kilku trzeba sprzedać, żeby kadra nie była tak szeroka. To wina tego Hoenessa, który jeszcze rządzi. To jest osoba która niszczy ten klub.

17.09.2020 11:06

Ja tak Lubie Davida. A inni mogą mieć ból du**.

17.09.2020 09:30

@Murphy123 ale nie musimy zdominować. My wygraliśmy wszystko, zarząd jeszcze sprzeda kilku piłkarzy i możemy rozpocząć Bl.

Edytowano : 2020-09-17 09:29:45

Myślisz że tak łatwo wygrać 2 razy LM. Otóż nie.

Edytowano : 2020-09-17 09:31:43

Ten sezon to relaks panowie Bez spiny
Nasi piłkarze będą wygrywać.

17.09.2020 09:29

@tapczan jaka filozofia. Bayern też musi robić wielkie transfery, gdzieś około 60-80 mln euro jak rok temu z Lucasem czy Sane. Więcej takich transferów.

16.09.2020 20:52

Jako że wygraliśmy wszystko to transferów można się spodziewać w styczniu albo w lecie 2021.

16.09.2020 20:45

@Zerafaelo jak Hoeness nie będzie ciągnął już za sznurki, to jest szansa że będziemy wydawać dużo pieniędzy. Bo nas stać. Tylko kielbasiarz musi odejść.

16.09.2020 19:05

My nic nie musimy to jest znakomite. Transferów też nie są konieczne. Relaks.

16.09.2020 18:39

Flick może sobie chcieć. Przecież Hag miał przyjść w tym sezonie.

16.09.2020 17:15

@XYZ chyba nie wierzysz że Thiago i Alaba odejdą w tym oknie. Austriak zostanie, może Thiago odejdzie. Odriozola i tak zagrał chyba tylko 2 spotkania w Bl, a za Perisicia przyszedł Sane.

Edytowano : 2020-09-16 09:42:10

@tapczan ale zawsze się narzekanie na DieRoten.

16.09.2020 09:41

@hoodykr Ale zarząd widząc że wygraliśmy wszystko uznaje że wystarczy uzupełnić kadrę kilkoma młodymi graczami i będzie git. Zazwyczaj wielkie transfery czy mniejsze są wtedy gdy klub nie wygrał żadnego pucharu. Liverpool rok temu też nie kupił nikogo, a wygrali Pl. Więc może w zimie kogoś kupią.

16.09.2020 09:12

@FanGraczyBayern taka łatwo nie jest wygrać LM. Tylko Realowi udało się obronić. Musisz się pogodzić że transferów może, powtarzam może nie być.

16.09.2020 08:44

@TomiiiFCB umówmy się.. Uli powinien odejść na emeryturę i zająć się swoimi kiełbasami. Zawsze zrobi burze, no i wydaje się takim dusigroszem czyli jak najmniej wydać i trzymać więcej w skarpecie.

16.09.2020 08:33

@Piter1985 szanujmy się. Nie kupujmy przeciętniaków. To już lepszy Odoi

15.09.2020 12:15

@XYZ no nie. Oni w 1 składzie mają młodych piłkarzy. My natomiast nie gramy Richardsem, Dajaku czy Zirkzee w 1 składzie, tylko jako rezerwowi. Holender jako 2 napastnik na Bundeslige w sam raz. Richard może jako rezerwowy prawy obrońca też nie źle.

15.09.2020 11:56

Z Garethem może być problem. Bo i pensje pewnie byłaby duża, a i kontuzję lubią go łapać. Więc nie wiem. Przydałby się piłkarz typu Cou czy James. Gratuluję zarządowi że mieli oni okazję grać u nas. Jeszcze marketingowo też dobrze. Teraz albo w tym oknie juz nie zrobimy transferów, albo zrobią jeszcze jeden.

15.09.2020 11:53

@TomiiiFCB otóż nie. Ten pan już powinien pójść na emeryturę.

14.09.2020 22:15

Dzisiaj Werner i Havertz od pierwszej minuty. Czuję że ten duet będzie znakomity.

14.09.2020 20:31

@Reeken89 jako 4 rezerwowy to może być. Szkoda że nie Perisic ale rezerwowy nie może zarabiać 11 mln euro czy gdzieś około.

14.09.2020 20:14

@FanGraczyBayern no lepiej nie, bo stracimy kolejnego zawodnika, a nie kupimy nikogo.

Edytowano : 2020-09-14 19:29:03

A raczej winie ludzi wokół Davida czyli jego ojca i Zahaviego. Nie możemy tracić aż tak ważnego zawodnika.

14.09.2020 19:18

No i po co Hoeness znowu się odzywa. Coś chlapnie w mediach, a potem są problemy. Ale Zahavi też nie lepszy. Przecież wiadomo że on chce wydoic więcej pieniędzy od Bayernu.

14.09.2020 16:17

@dzojko Alaba zostaje. Nie odejdzie.

14.09.2020 16:01

Chyba już był podobny artykuł. Nic nowego. Teraz czekać jak nasi kupią nowe nabytki. Lub posłuchają Hoenessa i posprzedają kilku piłkarzy.

14.09.2020 12:04

@zabson79 chyba się pomyliłeś. FanGraczyBayern chodzi o sezon w którym odpadliśmy z Liverpoolem i gdzie nie kupiliśmy w lecie nikogo przed tym sezonem, tylko Daviesa, ale on przyszedł dopiero w zimie.

14.09.2020 11:44

Hoeness znowu popłynął. Zbyt dobry skład nie jest dobry xd. On zawsze musi coś głupiego powiedzieć.

14.09.2020 11:09

Perisic może trafić do United. Ciekawe. Na pewno przydałby się im z ławki taki piłkarz. Dziwne że rok temu był wypychany przez Inter, a może też pomógłby im w walce o Scudetto

14.09.2020 10:06

@LukaszDuda oczywiście. Wiadomo trzeba kupić jeszcze dwóch piłkarzy, ale niektórzy wiedzą lepiej niż zarząd. Wiesz mieliśmy zweryfikowani przez mocniejszego rywala w LM, ale jak Bayern wygrał LM to nikt się nie przyczepi. Czasami nie wiem skąd te narzekanie.

14.09.2020 08:51

@GwiazdaPoludnia otóż nie. Mecz bardzo dobry w jego wykonaniu. Może się odbuduje. U nas jego pobyt był udany.

13.09.2020 19:29

Myślę że będzie jakiś transfer, na prawą obronę, może typu Odriozola.
Hoeness też kiedyś mówił że gdy ma się szersza kadrę to są konflikty, czy jakoś tak. Widzę że ona jakieś inne zdanie na temat szerokiej kadry.

13.09.2020 13:48

No właśnie, miałem pisać że Hoeness chyba nie decyduje ktoa przyjść,bo teoretycznie już przestał rządzić w tamtym roku. Nie wierzę że nikt nie przyjdzie.

Edytowano : 2020-09-13 13:20:52

Rzeczywiście Hoeness powiedział że zbyt dobra kadra nie jest dobra? Co ten Uli bierze.

13.09.2020 13:16

@XYZ chłopie, co ty masz z tym stażem?To teraz posłuchaj uważnie mojego zdania. Ja też chce by kadra się poszerzyła, ale okienko się jeszcze nie skończyło więc nie oceniam jeszcze Bayernu pod względem transferów. A niektórzy już wydali osąd że nikogo nie kupimy.

Edytowano : 2020-09-13 12:48:19

Chyba nie zakładasz że staż na grupie = od kiedy kibicuje klubowi. Bo to byłoby dziwne myślenie.

13.09.2020 12:45

@Moe może jest to jego praca, ale Hoeness ma rację. W tamtym wieku Zahavi, mówiąc l delikatnie żeby ostrzeżenia nie dostać skończył by źle.

13.09.2020 12:41

@TomiiiFCB nikt go tutaj nie zaczepia, tylko został poruszony niepotrzebnie jego wątek.

13.09.2020 11:38

@FanGraczyBayern ja rozumiem że musimy zrobić jeszcze z 2 transfery, ale bez przesady. Wydaje mi się że gdybyś miał wybrać trofea czy transfery to wybrałbyś transfery. Jak ktoś tutaj napisał LM będzie trudno odrobić, nawet jak dokupimy kilku grajków, jednym z powodów może być motywacja, chociaż tutaj u Bayernu się nie boję. Ale trzeba uważać na City, PSG, Liverpool czy możliwe Juve.

Edytowano : 2020-09-13 10:12:35

@FanGraczyBayern jeszcze do twojego snu. To może Barcelona ci się śniła bo oni możliwe za 3 zawodników zarobią 3 mln xd.

13.09.2020 10:11

No właśnie prawy obrońca jest? Jest.

12.09.2020 13:47

@Edmund no chude lata xddd. Jeszcze Bayern zrobi transfery i co niektórzy zamilkną.

12.09.2020 12:52

@GuteSpiele tutaj się zgodzę z tobą. Mnie też wkurzało że wiele osób mówiło że mamy słaba ławkę itd. Teraz przez odejście kilku graczy trzeba dokupić z 2 zawodników i wszystko jest ok. Ale wielu już wydało osądy że nikogo nie kupimy.

12.09.2020 11:04

Rummenige : W tym roku transferów już nie planujemy. Mamy kompletna kadrę, która zostanie uzupełniona jeszcze kilkoma juniorami.Naszym celem jest Bundesliga.

Edytowano : 2020-09-12 10:01:17

Hansi może chcieć, ale dostanie może 1 zawodnika. Tak myślę

12.09.2020 09:48

@GwiazdaPoludnia bo Chelsea przed ostatnie okienka nie robiła żadnych transferów. Wystarczy że kupimy kilku rezerwowych,uzupełnimy rząd. Nie wiem o co kamam.

11.09.2020 20:59

@tapczan może co niektórzy tutaj powinni być dyrektorami sportowymi, czy prezesem klubu. Ciekawe ile klub by się utrzymał w lidze. A tak poważnie, zaufajmy zarządowi bo to oni postawili na Flicka, a mogli wziąść nawet Mourinho, bo był wtedy wolny. I nie wiem czy byśmy cieszyli się z trypletu.

11.09.2020 10:07

@XYZ ale nam nie wsadzili i wygraliśmy. Jeżeli chodzi o transfery to nikt nie ma wątpliwości że jeszcze z 2 by się przydały, ale okienko zamyka się w październiku, a nasz zarząd to nie Barcelona, tylko ludzie którzy znają się na swojej pracy i widzą co jest jeszcze do zrobienia.

11.09.2020 09:44

@Edmund otóż to. PSG nas pokona, nie mamy szans. To też fajnie jak niektórzy wierzyli w nasz zespół.
Zawsze znajdzie się okazja do narzekania.

11.09.2020 08:30

@hoven Coman dał nam chyba jedna z najważniejszych bramek w tamtych sezonie. Owszem ogółem nie miał dobrego sezonu, ale jako rezerwowy może być. Jest dobrze.

Edytowano : 2020-09-10 22:44:40

Pavard jest przecież dobry, zmiennikiem może być Zirkzee. Jeszcze na pewno Bayern kogoś kupi.

10.09.2020 22:40

@tapczan zgadzam się. Zaufajmy zarządowi, myślę że oni wiedzą że muszą jeszcze z 2 transfery zrobić. Ale nie mamy się napinać.

10.09.2020 19:16

Tak relaks, co niektórzy jak nie wyniki klubu, to transfery. Co jak co ale nam wystarcza tylko z 2 transfery piłkarzy na ławę,a nie szybko do 1 składu ehh

10.09.2020 15:38

Jest ok @FanGraczyBayern .

10.09.2020 14:34

Może Flick nie widzi Batiste jako 4 skrzydłowego. Zobaczymy, raczej możemy się spodziewać 4 skrzydłowego, ewentualnie Tomek na skrzydło xd. Nie ma co się denerwować
Zarząd zrelaksowany to i my bądźmy. Oni wiedzą lepiej kogo kupić.

Edytowano : 2020-09-10 13:33:17

@bayern1987dwa prawda już zaczyna się napinka :)

10.09.2020 13:32

@Piter1985 Serdar to na ławę oczywiście :)
A ta biorąc pod uwagę rywalizację w Bl, to Borussia może oprócz Hakimiego, nie straciła nikogo tak ważnego. Więc wydaje że nadal trzeba na nich uważać. Mecz z nimi na wiosnę nie był łatwy.

10.09.2020 12:22

@FanGraczyBayern jak się okno nie skończyło, to nie mów że kupimy. Tak samo mówiłeś że Sane nie kupią w tym roku, a wiesz jak się to skończyło.

10.09.2020 12:17

Nie oczekujmy że w tym roku zdobędziemy też potrójna koronę, bo tak łatwo nie jest zdobyć te 3 puchary. Oczywiście w LM Bayern będzie chciał wygrać, ale inni jak np. PSG będą też jeszcze bardziej zmotywowane by wygrać te rozgrywki.

Edytowano : 2020-09-10 12:13:58

Więc w tym roku gdyby Bayern odpadł nawet w ćwierćfinale, to nie ma co ich winić. Relaks panowie.

Edytowano : 2020-09-10 12:14:58

@Reeken89 spokojnie, zapewniam że z tym trenerem nie spadniemy z tego poziomu, na jakim jesteśmy.

10.09.2020 12:10

@RedMistrzuPL jakiej powtórki? Jeżeli chodzi o sukcesy Bayernu w wspomnianym przez ciebie sezonie to mistrza zdobyliśmy, a w LM doszliśmy do półfinału, gdzie przegraliśmy z Realem, niestety wysoko. Jakoś tamtym sezon nie był nieudany. Może o transfery chodzi?

10.09.2020 09:12

Ten Zahavi jest nienormalny.

09.09.2020 23:07

@XYZ to że się zarejestrowałem rok temu tutaj nie znaczy że kibicuje Bayernu od tamtego roku. Nikogo nie przestawiam, tylko widzę że znowu zaczynają marudzić.

Edytowano : 2020-09-09 19:44:48

Może źle zinterpretowałeś moje słowa,, Wiesz kim my jesteśmy'', oznacza i Bayernie, jako obecnie jedna z najlepszych czy nie najlepsza drużyna na świecie i też na każdej pozycji mamy mocny punkt.

09.09.2020 19:40

@MateuszFCB chodzi Ci o Bale? Jeżeli tak to nie. Pewnie byśmy mu płacili duży kontrakt, a on i tak byłby 4 skrzydłowym.

Edytowano : 2020-09-09 17:57:25

Może rzeczywiście weźmiemy tego Draxlera. Plusem będzie że powiększy się ławka, ale czy Julian da jakość jak Cou?

09.09.2020 17:43

@Murphy123 no dobra nie płacz już tak. Okno się nie zamknęło. Wiesz kim jesteśmy? Wiesz.

09.09.2020 16:47

@tapczan chyba nikt nie ma wątpliwości że idziemy w dobrym kierunku. Nie ma dyskusji.

09.09.2020 16:07

W tym oknie wszyscy są zrelaksowani.
@lukaswaj tutaj bardzo często są marudzenia. Niby mieliśmy odpaść z Barceloną, że mocniejszy przeciwnik nas zweryfikuje xddd

Edytowano : 2020-09-09 13:46:24

@Misiek no były takie głosy jeszcze kilka miesięcy temu,głupie zresztą.

09.09.2020 13:34

Gdyby Bayern nie był po takim sezonie jak poprzednim, to skrytykowałbym działania zarządu. Ale z 11 jedenastki nikt nie odszedł, więc tylko rezerwowych dokupić. Relaks jak rok temu Rummenige.

09.09.2020 13:20

Chyba nie doszli do porozumienia z Interem, ws. Perisicia. Szkoda, dobry zawodnik. Rok temu niektórzy śmiali się. Z tego transferu,a okazał się przydatny. Teraz niech Bayern zrobi jeszcze przynajmniej 1 transfer i możemy zaczynać Bl.

09.09.2020 12:11

@Reeken89 kontuzja nie wpłynie, czy wykupimy go taniej, czy drożej. Lucas z kontuzją kosztował 80 mln euro. Jeżeli chodzi o okno to Bayern nie ma takiego nacisku, by robić transfery, bo już kilka zrobił, a jeszcze kupią jakiegoś prawego obrońcę.

09.09.2020 09:52

@dzojko wszystko jest pod kontrolą. Transfery nie są taką koniecznością.

08.09.2020 20:27

@Reeken89 o tym się mówiło, że może się nie zjawić,więc to nic niepokojącego.

08.09.2020 14:59

Okaże się że Thiago zostanie i do środka pola nie będzie konieczności nikogo kupić. Żeby tylko Liverpool nie kupił Thiago w październiku, bo nie zdążymy kupić następcy.
A tak poza tym, na głównym artykule nie można dodawać komentarzy, taka sytuacja też miała miejsce, kilka miesięcy temu gdy jakiś artykuł długo był na głównej.

08.09.2020 09:22

@hoodykr Coutinho mimo wszystko to półka wyżej niż Draxler. Brazylijczyk potrafi grać w piłkę. Jego ściągnięcie rok temu uważam za bardzo dobry ruch.

07.09.2020 19:37

@Panczo jeżeli przegramy z Bośnia to już trzeba przemyśleć zwolnienie wuja. Dzeko, Pjanic(którego nie ma), Kolasiniac ( ostatnio bez formy) to gwiazdy BiH. Więc musimy wygrać

07.09.2020 15:07

@Bastor1987 na razie nie sądzę byśmy nie utrzymali się w czołówce. Wszystko jest na swoim miejscu, drużyna, sukcesy, trener taktyk.

07.09.2020 15:04

Draxler to przeciętny piłkarz, nie chce go tutaj. Nie możemy sobie też pozwalać na ściąganie takich piłkarzy, szkoda że van de beeka nie ściągnęliśmy,wpasowałby się do Bayernu, Allan też byłby spoko, ale też nie przyjdzie.

07.09.2020 13:32

Zdrowia. Żeby żył jeden z najlepszych stoperów w historii i piłkarzy lat 70.

Edytowano : 2020-09-06 13:40:45

*Żeby żył jak najdłużej.

06.09.2020 13:40

@FanGraczyBayern jak Falk może zaprzeczać słowa Thiago. Jemu nie ma co wierzyć.

06.09.2020 12:05

@vaterland a jaka jest różnica?

05.09.2020 15:06

@MuFan oczywiście, gościu może grać nawet na napadzie. Uniwersalny, statystyki tez ma dobre. Jedna z gwiazd Bundesligi. Powiem tak teraz Chelsea ma duże szanse na mistrza, może będzie to Chelsea jak w 2007 - 2012 z Terrym, Lampardem, Drogba.

04.09.2020 21:25

@Globin23 akurat Real ma mocny duet stoperów. Varane jest znakomity, każdemu może zdarzyć się gorszy mecz. A jeżeli chodzi o Ramosa to jest to lider na boisku.

04.09.2020 19:41

@pele dobra już nie róbmy z nich slabiaków. Zgodzę się że sędziowie pomogli w 2018 roku, ale wcześniej Real wygrał w 2017 pewnie z Atletico czy w finale z Juve, więc można mieć tylko pretensje do 2018 roku.

04.09.2020 16:19

Juve nie do końca ma tak dobra obronę, bo Danilo jest średni,a Bonucci czy Chiellini już z roku na rok też są coraz słabsi. De ligt jest to przyszłość Juve, który w poprzedni sezon był najlepszym stoperem.

04.09.2020 16:16

@Globin23 jeszcze niedawno wielu sentymentalnie wracało do 2013 roku, jakich mieliśmy piłkarzy,co jest prawdą,ale teraz też mamy. Było umniejszanie Thiago, Gorezki czy Pavarda. Dopiero po powtórzeniu trypletu większość takich głosów umilkła.

04.09.2020 10:23

@seco555 napisałem że Effenberg jak i Alaba są znakomici. Alaba gra u nas już wiele lat i zdobył wiele trofeum, w tym 2 LM. Nie masz podstaw, bo mnie nie znasz i skończmy dyskusje.

04.09.2020 09:50

@seco555 ej ty a skąd wiesz ile ja kibicuje. Właśnie mówię że nie da się ich porównać. Myślisz że jestem kibicem z 4 lata czy co? To się grubo mylisz.

Edytowano : 2020-09-04 09:07:28

Nic nie widzisz.

Edytowano : 2020-09-04 09:11:22

Może myślisz że kibicuje od przyjścia Lewego?! Tak łatwo wydawać osądy, nie mając podstaw.

04.09.2020 09:06

Dopiero teraz wszyscy zobaczyli jak Thiago jest znakomity. Ale przecież już od ładnych kilku lat gra u nas ważna rolę. I nie przestał być klasa światowa, bo nikt go nie chciał kupić, wg. złotych myśli pewnego użytkownika :)

04.09.2020 09:04

@seco555 ale po co tak porównywać. Effenberg jak i Alaba czy inni są znakomici. To tak jak porównywać, który Ronaldo był lepszy. CR7 czy Nazario.

04.09.2020 08:33

Może Thiago za free odejdzie za rok. Bo kontraktu nie przedłuży, a jeśli chodzi o transfer to nic się nie ruszyło.

04.09.2020 08:30

@bayern1987dwa nikt się nie martwi. Mamy silną drużynę, młodą, transfery to prawa obrona i środek pola i koniec okna. Nawet na kupnie Desta możemy skończyć.

03.09.2020 17:00