DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 26

@Reeken89 a za ile Bayern kupił Gorezke i Daviesa, Kimmicha, Neuera czy niedawno Musiale :)
Nie musimy wydawać aż tylu milionów by się utrzymać w Topie, czego tego nie mogą niektórzy zrozumieć.
Więc nasza kadra od wielu lat jest dobrze prowadzona, bez Lewego ofensywa będzie słabsza ale mimo wszystko Bayern nie zginie na arenie międzynarodowej.
Barca i tak musi zapłacić 60 mln za Lewego, bo jeżeli go sprzedać teraz to nie za frytki. Ale nie wierzę by Lewy szedł do Barcy. Jak do City to owszem uwierzyłbym dziennikarzom teraz nie.

05.04.2022 20:26

Znowu powraca temat Lewego do Barcy?Gdybym zasnął w 2015 roku i mnie obudzili w 2022 roku to bym jeszcze zrozumiał bo ma większe szanse na zdobycie LM. Teraz to KOMPLETNIE bym tego nie zrozumiał!! Niech podpisuje nowy kontrakt i koniec z tą szopka.

05.04.2022 17:13

Przecież PSG odpadło a wymienione drużyny przez Benzeme są najlepsze obecnie w Europie. City to maszyna Liverpool też a Bayern jak wróci Davies to też można nazwać maszyną.

05.04.2022 12:26

To jeszcze powtórzenie meczu by nie było taka kara bo Bayern mógłby jeszcze raz wygrać ale walkower to jest skandal.

05.04.2022 12:22

Nieeeee!!!! Dlaczego? Teraz to zamiast 9 pkt będzie 6 pkt. przewagi pewnie.

04.04.2022 20:07

1 kwietnia już był, na pewno przyjdzie jeszcze stoper.

03.04.2022 17:02

@Daro gdyby dali walkower Freiburgowi to byłby skandal!!Chcą odebrać Bayernowi 3 pkt. Nikt z Bayernu nie jest winny.

02.04.2022 18:18

Przegrywy z Freiburga chcą tak zdobyć 3 pkt. Nie mam słów.

02.04.2022 18:06

Kamil Glik

02.04.2022 15:25

@Matilegolas nie wiem czy będzie złoto, już 4 lata temu się skompromitowali. Teraz tak nie będzie. Myślę że do ćwierćfinalu czy półfinału dojdą Niemcy.

Edytowano : 2022-04-02 11:40:09

Niemcy teraz są lepsi niż rok temu ale czy na Mistrzostwo Europy?

Edytowano : 2022-04-02 11:40:24

*Świata

02.04.2022 11:36

Łatwy mecz to nie będzie, trudno powiedzieć jak po przerwie reprezentacyjnej Bayern będzie grał. Jeszcze mecz w LM chociaż to pierwszy mecz i możliwe że sprawa awansu wyjaśni się w drugim meczu.

01.04.2022 21:34

Sport Bild :Hasan Salihamidzic ma po sezonie pożegnać się z funkcją dyrektora sportowego w Bayernie!! To wynik nie przystąpienia do rozmów z czołowymi piłkarzami Bayernu jak Robert Lewandowski, Thomas Muller czy Serge Gnabry.

01.04.2022 09:58

No właśnie Zahavi już powinien odpoczywać na emeryturze a nie być agentem. A tak tylko przez niego (częściowo) odszedł Alaba. A teraz z Lewym takie sytuacje.

01.04.2022 09:46

@bawaria42 no jednak ta reprezentacja nie jest tak kiepska, bo awansowała na mundial gdzie trudniej się dostać (kiepska to była w latach 2009-2014, gdzie były kompromitacje). Teraz na mundialu nie Włochów, Szwecji, Czechów czyli drużyn które na Euro wyszły z grupy,a my nie. Owszem nie jesteśmy w elicie ale z określeniem,, kiepska'' się nie zgadzam. Dla Lewego gra na mundialu to coś dużego i liczę na pierwszą bramkę Lewego na MŚ. Teraz może niech nie gra 90 minut bo za niedługo LM.

31.03.2022 21:38

@nyy32 ale naprawdę wierzysz że on tam przejdzie? Jakie miałby mieć powody? Nie mów że ładna pogoda bo to nie piłkarz a'la James że kieruję się pogoda.

30.03.2022 22:30

@nyy32 no widzisz tak przedstawiają to media. Przecież Lewy nie przejdzie do Barcy a ten Słoweniec nie będzie zastępca Lewandowskiego :) Lewy zostanie albo odejdzie do Realu czy City bo są to kluby na wyższym albo podobnym poziomie do Bayernu.

30.03.2022 15:46

Nie wiem czy ktoś z tutaj użytkowników pamięta udane mundiale w wykonaniu reprezentacji Polski. Ale jest dobrze 2 razy z rzędu awansować na mundial to już jest dobrze. Boję się że znowu nam mundial nie wyjdzie(chociaż może nasza gra się poprawi). Piłkarzy mamy do budowania drużyny zwłaszcza pomocników. Brakuje nam LO.

30.03.2022 01:16

Ej a może jak Polska awansuje to może byśmy z Canada zagrali. Ostatnio na mundialu Robert mierzył się z Jamesem gdzie jednak Kolumbia nas zniszczyła. Powiem tak, w 2018 roku nie miałem nadziei że awansujemy bo i Lewy myślał o transferze (jeszcze bardziej niż teraz, o ile teraz wogóle gdzieś odchodzić czy to wymysl mediów) a i nasi pozostali piłkarze byli bez formy byli. Jutro jest najważniejszy mecz naszej reprezentacji od meczu.... Ze Szwecją. Polska chyba nigdy baraży nie grała więc to będzie dla nas nowość. Więc liczę że chyba piątkowe losowanie będzie z naszym udziałem.
PS. Wiem że można mieć zastrzeżenia że mundial jest w Katarze(przy przestrzeganiu praw człowieka, czy raczej nie przestrzeganiu) ale w listopadzie (prawie) wszyscy będziemy oglądać codzienne meczyki. Taka jest prawda.

28.03.2022 22:24

@hoven no właśnie kolega @Yakub93 cie po części wyjaśnił w sprawie braku sukcesów Nagelsmana(który z Lipskiem poszedł do półfinału LM!!! a i z Bayernem walczył w tamtym sezonie prawie do końca) . Naprawdę Bundeslige Bayern już raczej wygrał a w CL zaszedł dalej niż Kovac. Więc naprawdę jest to dobry trener.

28.03.2022 21:40

@Reeken89 i @ZielonyPomidor naprawdę łykacie te plotki o Lewym w Barcie? Bo myślę że na wiosnę podpisze kontakt. Nie ma powodu żeby tam szedł. Jeżeli to byłaby prawda (z tą Barca) to nie nie rozumiałbym Lewego. Bo nie wierzę że POGODA ma do tego jakieś znaczenie. To w takim razie MLS :)

28.03.2022 11:48

Może Kimmich przyjedziesz do Rzeszowa, tak jak amerykański aktor czy prezydent Biden. Oczywiście nie zmuszam go żeby przyjeżdżał do nas, bo to dobrowolne ale wiele znanych osób przyjeżdża teraz albo do Przemyśla albo do Rzeszowa(nie mówiąc o prezydencie USA).
A co do wojny to może ona jeszcze potrwać to Putinowi nie udało się zdobyć szybko Ukrainy a i same wojsko rosyjskie ponosi straty. Niestety w Mariupolu jest dramat (już same miasto jest porównywane z Warszawa 1944). Czy w Charkowie. Ale jak Kijów nie upadnie to i Ukraina nie upadnie

27.03.2022 14:03

@nyy32 nie rozumiem cię, Barca nadal jest w kryzysie a Lewy zniszczy własną markę idąc nie do Realu tylko Barcy która ma problemy finansowe. Za niedługo przedłuży kontrakt i będzie inne gadanie :)

Edytowano : 2022-03-27 12:01:05

@hoven no tak, nie jesteśmy w 2009 roku czy 2015 roku. Barca odzyskała twarz ale w topie to oni nie są. Do Realu tylko w Hiszpanii.

27.03.2022 11:48

@nyy32 ale nie sądzisz że u niektórych tylko widać krytykę a wiesz że tak nie jest w RZECZYWISTOŚCI!!! Więc użytkownik josh1982 ma trochę racji, więc administracja powinna czasami ukarać ostrzeżeniami bo robią się gownoburze. A niektórzy to bronią błędów dajmy Realu a Bayernu nie.

Edytowano : 2022-03-26 20:13:50

Jeżeli Lewy przejdzie do Barcy to zniszczy własną markę. Rozumiem Real, City, Chelsea ale Barca?! Xddd

Edytowano : 2022-03-26 20:19:07

@nyy32 widać tylko krytykę

26.03.2022 20:12

@Reeken89 a jak będą to potwierdzisz że zarząd dobre ruchy zrobił? Bo nie może być tak że wszystko w Bayernie jest złe, bo nie jesteśmy AMATORAMI
@hoven dużo się wypowiadasz na tej stronie więc na myśl przychodzą mi twoje komentarze. Kiedyś tu GuteSpiele ciągle nadawał ale przestał się udzielać reguralnie.

26.03.2022 15:57

Jeżeli kupimy 2 zawodników Ajaxu to trzeba pogratulować zarządowi. Ciekawe czy Reeken89 i hoven pochwalą Bayern czy będzie gadanie że mógł być Rudiger czy Christensen?

26.03.2022 15:19

@Prezes42 przestan już, bo już nie chce tego czytać. Fifa i tak by nie przełożyła organizatora MŚ kilka miesięcy przed rozpoczęciem samej imprezy. Ja chce żyć tym mundialem, nie da się cofnąć czasu i przyznać komuś innemu. Włosi na pewno chcieli grać na mundialu. Jak myślisz że był to bojkot z ich strony to nie mamy o czym rozmawiać

Edytowano : 2022-03-25 09:25:48

Potępiam oczywiście to co się działo przy budowie stadionu i traktowaniu zawodników ale nie znaczy że nie będę oglądał mundialu. Piłkarze mimo sprzeciwu nic by nie zdobili. Jak Infantino sympatyzuje z Putinem to samo mówi

25.03.2022 09:22

@Reeken89 Roca musi zostać i Sabitzer też (druga szansa).

Edytowano : 2022-03-23 10:46:25

Cieszę się że Zarząd chce zmocnic środek pola. Szkoda że Cou nie gra u nas bo też był dobrym zmiennikiem.

23.03.2022 10:44

Ale z tych filarów obronny to ja widzę trójkę czyli Van Dijk, Dias oraz De Ligt. I Bayern nie ma szans ich wyciągnąć bo kluby tych zawodników mam ich nie dadzą. Więc nie jest łatwo znalesc znakomitego stopera. Upamecano był w Lipsku bardzo dobry i również u nas może być filarem obronny (chociaż nie jestem pewny w 100 procentach). Zarówno Sabitzerowi czy Upamecano trzeba dać jeszcze 1 sezon bo mimo wszystko to były na papierze dobre transfery i zrozumiałe. Szkoda że Sule woli BVB aniżeli nas ale trudno. Dobrze że szukamy w Ajaxie bo są tam piłkarze dobrzy technicznie i nie są to Sarry. Więc jeżeli się uda to jednak nasz zarząd nie jest taki zły. ALE CÓŻ TRZEBA CZASAMI PONARZEKAĆ DLA ZASADY.

23.03.2022 10:27

@hoven a nie przyszło ci na myśl że mogli bo sprzedać rok temu i dostać ileś milionów euro. A teraz ty to rozumiesz. Podczas gdy u nas jakiś piłkarz odejdzie za darmo to już płacz dlaczego go puściliśmy. Zapytam cie wprost
Jesteś kibicem Bayernu, bo jesteś dziwny. To Gnabry jak odejdzie za darmo to też pochwalisz?

22.03.2022 10:10

@Edmund no cóż musimy mimo wszystko walczyć z,, kibicami ''(patrz hejterami) Bayernu. I to na argumenty. Bo gdy użytkownik pisze tylko negatywne opinie w różnych dziedzinach czy to transferów (gdzie SĄ ZŁE I DOBRE TRANSFERY). czy zarobków zawodnika to jest to coś podejrzanego. Dla mnie są pozytywne i negatywne strony, więc piszę pochwały i krytykę.

21.03.2022 22:48

Ja już się przyzwyczaiłem @Gladius że tutaj zawsze jest jakaś krytyka na klub i to się nie zmieni, bo nie się być idealnym. Ci krytycy Bayernu nie rozumieją ze są plusy i minusy które można postawić Bayernowi.

21.03.2022 21:06

@Reeken89 tak Bayern nie da od razu 100 mln bo są tacy bogaci. 25 mln powinno wystarczyć.

21.03.2022 10:49

Odaje głos GuteSpiele. Naprawdę Barcelona zagrała swój najlepszy mecz od kilku lat. Auba też daje rade czy Torres. Transfery udane Barcelony. Chociaż nie oznacza to że są już w Topie.

Edytowano : 2022-03-20 22:27:01

@WayeThe on się tu mało udziela od kiedy Dejwid odszedł :)
Może sympatia do Bayernu była tylko przez granie tam szefa obrony Alaby iksde

20.03.2022 22:25

@hoven tu chodzi o wielkie pieniądze które ja i Ty nigdy nie zobaczymy. 28 MLN EURO tp są już duże pieniądze. Nie jesteśmy szejkami by wszystko dawać po 30 mln za sezon. Myślę że Robert przedłuży kontrakt.

20.03.2022 10:21

@Matilegolas nie jest tak że krytykujesz Nianzou czy Roce bo nie są Niemcami? Bo zawsze chcesz zazwyczaj Niemców w Bayernie jakby była to reprezentacja. A prawda jest taka że Roca czy Nianzou jakoś DRAMATYCZNIE NIE GRAJĄ.

19.03.2022 20:56

Na razie mecz jeden z lepszych w naszym wykonaniu w ostatnich tygodniach . Wiadomo że obrona gra niepewna ale Nianzou może to on stanie się 3 obrońca. A Rudiger to jest dziwak wygrać Juve zamiast Realu czy Bayernu. Z Hoffe też dobrze grali tylko nieskutecznie. Nie jest źle.

Edytowano : 2022-03-19 19:24:39

@Murphy123 idealnie nie da się grać a mamy braki w obronie (Davies, Sule czy Pavard).
Więź luz

19.03.2022 19:23

@hoven zgadzam się. Lewy jest jednym z najbogatszych Polaków ale sobie wypracował a nie jak politycy, czy to światowi czy nasi (afery tylko)

19.03.2022 15:47

Rudiger podobno ma iść do Juve (CDS). Wiec trochę się dziwie że nie chce Realu czy Bayernu. Byłem pewny że nie stracimy mistrza ale trochę zaczynam się martwić bo jesteśmy nieskuteczni. A i gdy w takim stylu stracimy mistrza Julek będzie musiał się pożegnać i Den Haag albo nie wiem kto.

Edytowano : 2022-03-19 13:21:53

@Reeken89 no może chociaż nie liczyłbym na trzęsienie bo w LM jest dobrze a może być półfinał. Ale nadal dużo zależy od BVB czy będzie wygrywać.

19.03.2022 13:14

Hasan szuka na YouTubie tych zawodników. Chociaż wolałbym Rudigera.

19.03.2022 11:43

Hasan odaj połowę wypłaty Bayernowi a za to damy kontrakt Lewemu.
Poza tym to znajdź następcę /rywala dla Pavarda, na przykład Aarons czy Dest

18.03.2022 16:36

Ja tam wolę trafić na Real, bo oni też idealnie nie grają. I jeszcze jest nasz koleszka czyli Dejwid Alaba. Owszem dobrze tam gra ale ciekawe jak z Lewym by się mierzył czy Sane (ogólnie z szybkimi zawodnikami).

Edytowano : 2022-03-18 09:52:21

A tak A propo to wg BILDA Lewy ma zarabiać gdzieś około 28 mln euro i ma podpisać kontrakt. Jeżeli to się sprawdzi to te gownoburze z poprzednicj dni pójdą w niepamięć :)

18.03.2022 09:50

@Panczo śmieszne co mówisz:) to nie było tak że to LM jest najważniejsza a Bundesliga na drugim miejscu? Brawo, brawo!!! Fajne czyta się komentarze na DieRoten (niektórych). Mamy 4 pkt. przewagi i widzimy że Borussia się męczy.

Edytowano : 2022-03-16 20:58:23

Ale przecież nie były głosy że Guardiola nie wygrał LM bo na wiosnę miał już klepnięte go mistrza. W takim razie to teraz powinno nam wyjść na dobre :)

16.03.2022 20:48

@Fari Sabitzera to 90 procent na stronie chciało, to nie jego wina tylko piłkarz źle gra a umiejętności ma duże. To wydawał się dobry transfer. Sarr czy Richards to źle transfery.

16.03.2022 18:32

@Arkady142 no ale Lewy naprawdę jest dobrze traktowany w Bayernie. Jest on legenda Bayernu ale kiedyś będzie koniec Roberta w FCB. I już maksymalnie 3 lata może jeszcze u nas, bo myślę że do 2025 będzie zaproponowana nowa umowa.
Opinia Baslera nie jest tak kuriozalna, a to jakim był piłkarzem to inna sprawa.Nie znaczy że nie może powiedzieć czegoś mądrego :)

16.03.2022 12:15

@hoven ale Lewy nie będzie grał wiecznie u nas może fajnie by go zobaczyć w PL. Nie jest pajacem jak Neymar ale Lewy gra już 8 lat w Bayernie czyli prawie tyle co Robben. A taki CR7 grał w Realu 9 lat. Trzeba szukać pomału nowej dziewiątki.

Też się zastanawiam ile ludzi (kibiców) nie będzie oglądało Bayernu bo tam już Polak nie gra.

Edytowano : 2022-03-16 10:46:56

@UKU właśnie. O Lewym zawsze mówi się w Bayernie dobrze więc jeżeli te pismaki mają rację to co Bayern ma jeszcze zrobić. Witać go czerwonym dywanem na treningach?Bo mimo wszystko sprawa kontraktu może wrócić w kwietniu ewentualnie w maju.

Edytowano : 2022-03-16 10:55:00

@hoven Hasan to niech się nie bierze za przedłużanie kontraktu. Ale Kahn nie jest chyba głupi i wie do kiedy Lewy ma kontrakt?To niczego się nie nauczył od Rummenige,czy może za wcześnie został głową FCB. Ja sam nie wiem co o tym myśleć. Nie chcę nazywać Kahna amatorem bo nie wiem czy te informacje są prawdziwe. Musi zabrać głos Kahn

16.03.2022 10:44

Może nie dawajcie takich artykułów bo jednak nic z tego nie wynika. W 2018 już Lewy był wkurzony, no i gdzie gra od 2018 roku? W Bayernie nadal. Ja się przygotowuje w niedalekiej przyszłości na odejdzie legendy która mimo wszystko miała okresy w którym chciała spieprzac z klubu. Do 40 tutaj nie zagra.

16.03.2022 10:03

Lewy teraz dużo zarabia 23 mln jak się nie mylę (około). Wiec panowie to naprawdę duże pieniądze, a daje się nowy kontrakt to też trzeba dać podwyżkę. Niby jestem rozgoryczony na zarząd że nie podjęli rozmów z Robertem (jeżeli te informacje to prawda) ale czy to łatwiej podpisać z Gnabrym który teraz mniej zarabia niż inni skrzydłowi. No cóż może rzeczywiście Bayern chce Haalanda. Ronaldo też nie został do końca kariery w Realu a poszukał nowych wyzwań czyli ligi włoskiej. A Lewy mógłby zagrać jeszcze w PL. Ale mimo wszystko myślę że zostanie, albo Kahn będzie nieugięty i nie puszcza Lewego. Pamiętamy sagę w 2018 roku gdy Rummenige tylko mówił że idzie do szuflady i mówi że Lewy ma ważny kontakt do 2021 roku(albo 2020 coś takiego). Wiec to nie będzie łatwo odejść Lewemu z Bayernu.

Edytowano : 2022-03-16 09:57:22

@Reeken89 przecież każdy wie że nasz zarząd nie jest idealny, każdy popełnia błędy. Zauważ że z Lewym kilka razy podpisano przedłużenie kontraktu więc jednak nasz zarząd coś umie. I jeżeli ktoś powie że są nowi ludzie w zarządzie to nie bo od kilku lat mówiło się,, leśne dziadki '' z Bayernu więc krytyka zarządu była zawsze. Kahn dopiero zaczyna więc dajmy mu czas. No i też trzeba wziąść pod uwagę że Lewy zagra może jeszcze 2 lata przynajmniej (jak przedłuży kontrakt). Wiec trzeba SZUKAĆ NASTĘPCÓW

16.03.2022 09:52

@Scholli1978 wiesz wielu tak mówiło w 2019 roku czy przed zdobyciem LM w 2020 roku a jednak nadal jesteśmy w czubie. Nie będziemy,, dziadami '' bo nadal mamy młodych liderów jak Davies Kimmich czy Sane. Plus dochodzi Gorezka, Musiala czy Lucas.

15.03.2022 21:00

@klamat1992 może na nich nie trafimy. I nie zgodzę się że nas rozniosą, będą minimalnym faworytem, ale oni też nie są idealni, nawet City nie ma klasycznej dziewiątki.
Co do zmocnien to może tego Bremera weźmiemy, nie jest zły. No i Dest do walki z Pavardem.

15.03.2022 19:26

@Skobry a Real sobie wyobrażał w 2018 roku odejście najlepszego zawodnika? No właśnie. Może rzeczywiście zostanie na sezon kolejny i wtedy za darmo odejdzie mając może rekord Mullera. Ja myślałem w 2018 roku że odejdzie a został. Niestety ale Zahavi chce z Bayernu wydoić dużo pieniędzy. Nie lubię go. Nie mogę coś mocniejszego o nim napisać bo dostałbym ostrzeżenie.

Edytowano : 2022-03-15 09:23:50

Ale mamy Sabitzera. Też trochę u niektórych wychodzi hipokryzja bo Sabitzer był tu oczekiwany. Jako rezerwowy idealny. Klub widział że nie można grać tylko duetem Kimmich - Gorezka. Tak samo Jessie miał gorsze momenty w Milanie. Więc nie jest tak że zarząd robi tylko nieudane transfery!!!

Edytowano : 2022-03-15 09:24:15

Kessie

15.03.2022 09:20

@Reeken89 drogi kibicu Bayernu czy wierzysz Falkowi? Czy nie wierzysz w przedłużenie przez Lewego kontaktu? Kahn musi się tym zająć. Przecież chyba mówili że jest priorytetem.

14.03.2022 15:08

@hoven naprawdę myślisz że nasz zarząd odmawia przedłużenia kontraktu Lewemu? Bo jeżeli to byłaby prawda to chyba trzeba wszystkich wyrzucić i Kahna,Hainera no i wiadomo kogo :)
Oczywiście zakładam też sprzedanie Polaka w tym oknie ale pamiętam też słynny 2018 rok gdy w czerwcu przed mundialem Lewy na konferencji prasowych dawał znać że chce odejść (była śpiewka ze z Bayernem nie zdobędzie LM xd). A jak skończyło samy wiemy. Czekam też na nabijanie sobie wyświetleń pod artykułem pt.,,
Lewy w Realu? Agent zawodnika rozpoczął rozmowy z nowym klubem '' Więc na razie to jest nic. Tylko kaczka dziennikarska.

14.03.2022 09:11

Tutaj nie ma co umniejszać Realowi bo jest królewski (nie jak Barca średniaki). Oczywiście zgadzam się że trzeba poszerzyć kadrę, oczywiście stoper ale też prawa obrona, chociaż środek pola przed sezonem źle nie wyglądał bo przychodził Sabitzer idealny zmiennik. Ale gra bardzo słabo.
Ale też nie chce lamentować bo jesteśmy liderem BL oraz w ćwierćfinale LM więc nie jest tak źle. Więc dajcie na luz. Nie mówię żebyście byli optymistami ale czy warto w kibicowaniu być pesymista? Bo chyba niektórzy tak mają.

13.03.2022 22:20

@tapczan no i ma rację Nagelsman. Sędzia popełnił błąd pod koniec meczu. A gra nasza była dobra tylko skuteczność szwankowała. Na szczęście mamy przewagę nad rywalami w BL więc na stratę pkt można sobie pozwolić.

13.03.2022 14:02

@Alfik91 no dobra Borussia odrabia 4 pkt do nas, tylko zauważ że oni też tracą pkt. A Der Klassiker jest w ostatnich czasach dla nas!!!Może będą emocje dla kibiców Bundesligi ale remisy to też nie są złe, też to są punkty. Naprawdę no wierzysz w Bayern?! Mamy mały dołeczek a nie kryzys. I jak mówię wygraliśmy jeden z największych meczów, gdybyśmy odpadli z Salzburgiem pewnie zgodziłbym się z krytyka. Teraz możemy zdobyć dublet, chociaż w LM będzie ciężko z maszyna Pepa czy wyrafinowanym Realem
@Arkady142 padło takie słowo chyba pod innym artykułem. Jestem wyczulony na te słowo :)
(bo średniakiem jest na ten moment Barca czy Juve), bo PSG to frajerzy raczej.

13.03.2022 13:52

@Alfik91 no wiesz ja płaczę cały dzień jak mój Bayern gra :) wstyd mi przed kolegami że dostajemy taki oklep w Europie... a nie czekaj my co dopiero wygraliśmy wysoko z Salzburgiem w LM xd a w BL mamy duza przewagę którą powiększymy bo BVB będzie się potykać. I ta MENTALNOŚĆ Bayernu widać z środy gdy przed meczem o być albo nie być wygrywamy. Nie chce być nie miły ale zastanów się co piszesz bo trochę odpływasz :)

13.03.2022 11:29

Taki średniak że w LM wygrywamy najwyżej ze wszystkich drużyn (City też miało mocnego rywala a mimo wszystko to my najwięcej bramek strzeliliśmy). Wczoraj zabrakło wykończenia to byłoby 4:1 i wtedy byłyby inne głosy że Bayern silny. Prawda jest taka że Bayern gra dobrze nie tak rewelacyjnie jak za Flicka 1 sezon ale na poziomie Bayernu. Jak ktoś inaczej sądzi czy nazywa Bayern na ten moment średniakiem to nie czy za to nie należy się ostrzeżeniem.Bo to pogarda dla kibiców. Owszem można pisać że x piłkarz jest gorszy od y albo że Hasan jest słaby (pozdrawiam Hoven który tutaj analizuje służnie Bośniaka) ale jak ktoś tak bez powodu rzuca z dupy że jesteśmy średniakami to ja tego nie rozumiem.

13.03.2022 11:22

@Alfik91 no no ależ mieliśmy pecha z tym Salzburgiem. Ledwo wygraliśmy.
Zadam wam pytanie zagadkę
Kiedy się bardziej mobilizujesz? Gdy masz nóż na gardle i możesz odpaść z LM, czy gdy masz pewną przewagę nad rywalami w BL? A Borussia i tak się gdzieś potknie w trakcie sezonu. OWSZEM nasza gra nadal nie jest na wysokim poziomie ale za Flicka często Lewy nas ratował. Dzisiaj skuteczność była słaba. Szkoda że Gnabry nie był precyzyjny jak z Salzburgiem.

Edytowano : 2022-03-12 18:26:15

@DonJupp4ever no masz rację i nie skuteczność dzisiaj była kluczową. I Bauman trafi pewnie do 11-nastki

12.03.2022 18:19

Ale może lepiej że BVB by odrobiła i Bayern w każdym meczu byłby skupiony. Ale 10 pkt. to dużo a Borussia ma problemy kadrowe i jeszcze jest Der Klassiker, czyli raczej 3 pkt dla nas (tak ostatnio). Mecz był dobry w wykonaniu Bayernu.

12.03.2022 17:39

@Davix co ci chłopie nie pasuje. Mamy 10 pkt. ćwierćfinal LM czego chcesz?!

Edytowano : 2022-03-12 17:30:04

Dobra to nie kibicuj i będzie spokój

12.03.2022 17:29

@Davix bo oglądałem mecz i nie pisałem tutaj. Nawet mi na myśl nie przyszło że ktoś będzie mnie wywoływał. To że życzę Bayernowi jak najlepiej jest złe? Po prostu jestem optymistycznie nastawiony po walcu bawarskim we środę :)

12.03.2022 16:29

@Davix no i czego chcesz ode mnie? Jeszcze możemy wygrać xd
A poza tym Bayern dobrze gra

Edytowano : 2022-03-12 16:27:21

Jakie 3 pkt gdy mamy 9 pkt przewagi? Niektórzy chyba mało oglądają Borussii bo oni dużo tracą bramki.

12.03.2022 16:23

Wiem że niektórzy by chcieli wysokiego wyniku, ale znowu motywacja może być niższa przez duża przewagę Bayern nad BVB i Hoffe może coś wskórać. Nagelsman się obronił poniekąd we środę i nie zostanie zwolniony w ty sezonie bo Bundeslige raczej wygra a ćwierćfinal LM nie jest taki zły.

12.03.2022 14:11

@Ivan7 mamy Musiale więc tutaj aż tak braków nie mamy. Kimmich, Gorezka czy Musiala to przyszłość na 5-6 lat w Bayernie. Ten Wanner to nic jeszcze nie pokazał i nazywanie go,, naszym Wirtzem''jest śmieszne.

12.03.2022 12:35

@Arkady142 no właśnie też to zauważyłem, mało się udziela chyba sobie bardziej poczytam komentarze na Real Madryt xd

09.03.2022 22:53

@WayeThe Gute na konto na Real Madryt pl?

Edytowano : 2022-03-09 22:22:28

Real jeszcze jeden

09.03.2022 22:17

Tylko jak podałeś te cytaty @hoven to ja wtedy nie pisałem poważnie, bo przecież nie uważałem że BVB nas zniszczy. Po prostu wtedy chciałem przez chwilę wcielić się w osobę która ciągle krytykuje swój klub (przez chwilę) ale potem uznałem że to głupie i że jednak chce obiektywnie oceniać Bayern, pozytywy-negatywy, a nie negatywy-negatywy.

Ale mogę u ciebie docenić to że w rozmowach nie używasz jakiegos wulgarnego języka nawet podczas meczów. Też nie jest tak że nie zgadzam się z tobą bo na temat naszego dyrektora sportowego mam podobne zdanie. Chciałbym żeby odszedł nawet po tym sezonie i przyszedł ktoś inny na jego miejsce. Ale cóż tak się nie stanie i nie chce go używać w rozmowach (może że jest artykuł o nim).

09.03.2022 13:31

@Mistrz358 masz absolutną rację. Jak byłaby porażka to wtedy niektórzy by mieli pożywkę do krytyki. Jestem trochę na tej stronie i zrozumiałem mechanizm niektórych osób którzy nawet przy zwycięstwach wytkną jakieś błędy. Przecież to nie przystoi Bayernowi, albo że transfer był zły Bayernu,a inny zespół to robi lepiej. Dobrze że to porzuszasz.

Edytowano : 2022-03-09 00:12:32

@Mistrz358 no ja też to zauważyłem piszą dramat a potem jest jaki Bayern jest mocny xd ale tutaj znajdą usprawiedliwienie bo to przez emocje więc tu bym się nie czepiał. Ja wysnuwam taka diagnozę że niektórzy chyba za bardzo nie wierzą w nasz zespół,że coś się nie uda.

09.03.2022 00:08

@Abzyrl przecież to jest zwyczaj, co niektórzy wieszczą degradację Bayernu a gdy widzisz Musiale to chyba nie. Przedłużyć z Gnabrym kontrakt bo nie wierzę by odszedł. Niech sobie wille(jak już nie ma) czy coś kupi ale ma zostać.

Edytowano : 2022-03-08 22:05:59

Sarr niech gra wyżej bo w obronie popełnia błędy. Na skrzydle nie gra Bunia. Zdobywca PNA!!!

Edytowano : 2022-03-08 22:10:07

@hoven a ty o czym piszesz? Czy nie czasem o zjeździe Bayernu?

08.03.2022 22:04

@hoven to się nie martw, dla mnie tragedia byłaby degradacja Bayernu do 3 ligi na przykład a to się raczej nie stanie. Może nie wygramy Bundesligi 2 razy z rzędu jak w 2011 i 2012 ale po takich nie powodzeniach wracaliśmy mocniejsi. Więc jak jestem wyluzowany a jak dzisiaj odpadniemy to trudno. Za rok kolejna szansa (może w Superlidze).

08.03.2022 19:39

@Reeken89 mam do ciebie takie pytanie? Co mają wskórać te twoje odpowiedzi że mamy być jak Ajax czy Benfica, jak Bayern wydaje po 50 mln czy 80 mln na jednego piłkarza? Ginter chociaż gra w Reprezentacji Niemiec i nie jest kotem w worku. Sule też przychodził z klubu z Bundesligi. Kiedy ty pochwalisz klub czy tylko narzekanie z twojej strony czy docinki w stronę Bayernu. Nie chcę dawać do zablokowanych chce mimo wszystko dyskusji i pochwal i krytyki gdy trzeba. Jak Bayern odpadnie dzisiaj to sam coś negatywnego napisze ale nie ciągle pisać czy marudzić że coś jest złego.

08.03.2022 19:20

@Silesi podziel się tą czarna wizja klubu? Czy co mam obawiać się Bayern ogłosi Bankructwo i spadnie do niższych lig(Barca była blisko jak Hoeness mówił że w innych ligach by mieli sprawę w sądzie o niewypłacalność). Doprawdy czytam tu kwiatki od kilku dni i jak łapię się za głowie jak Tajner w Trodheim.

Edytowano : 2022-03-08 19:27:29

Tak lubię Lucasa,, Włócznie''Hernandeza.
I nie mówię że nie mamy wtop bo mamy i bym wywalić za to Hasana ale tego nikt nie zrobi

08.03.2022 19:13

Teoretycznie to powinniśmy wygrać ale może być różnie. Salzburg zagra na luzie a Upamecano czy Sule zanim się odwrócą to już bramka. Zobaczymy.

08.03.2022 17:36

Uważam że Bayern nie wygra LM, a może w tej edycji nawet zdarzyć się taki Ajax 2018 /19 czy Salzburg który grając ofensywnie dojdzie do półfinału LM. Ja mam mieszane uczucia co do zmiany trenera. Bo kogo, chyba tylko Ten Haaga. Bo naprawdę nie ma na rynku aż tak dużego wyboru (na pewno nie Loew). Zobaczymy. Bo wydaje mi się że jak Bayern zdobędzie BL to Nagelsman zostanie.

Edytowano : 2022-03-07 19:31:12

@Reeken89 nie będziesz się martwił na kogo trafimy w ćwierćfinale, jak do niego nie awansujesz(dobre na mem)

07.03.2022 19:30

@FanGraczyBayern xdddd tak piłkarza który wreszcie gra na bardzi dobrym poziomie (dał ważne 3 pkt z Frankfurtem) mamy sprzedać. Z Gnabrym przedłużymy, przepłacimy za kontakt ale musi zostać. Sane z tego sezonu u boku Nagelsmana wreszcie coś daje!!
A Coman zaczyna też dobrze grać. Więc nie martw się. Ta trójka zostanie w Bayernie :)

Edytowano : 2022-03-07 11:46:05

@bayern1987dwa no ale i tak to dużo. Myślę że wschodnia Ukraina może być wchłonięta przez Rosje, ale Zachodnia czyli Lwów nie jest atakowana i tam ofiar pewnie jest bardzo mało. Więc różnie to się może ułożyć.

07.03.2022 11:42

Jak Lewy chce to może odejść, zrobi się pożegnanie legendy, a my musimy kupić Schicka. Chociaż myślę że przedłuży, bo zarząd z tymi ważnymi zawodnikami raczej przedluza kontrakty (Neuer Muller)

07.03.2022 11:36

@Arkady142 i tu się zgodzę z tobą. Masz absolutna rację. Właśnie nie ma tak że Amerykanie by się wypieli na nas i my sami byśmy walczyli, bo należymy do NATO i nawet mi teraz latają na niebie 24 h samoloty czy helikoptery Amerykańskie. Gdyby było tak jak mówi jastrzab123 to NATO by sensu nie miało.

06.03.2022 21:52

@WayeThe mogę cię uspokoić ale u nas nie będzie wojny. To ja Ci zadam pytanie
Czy Putin zaatakuje członka NATO podczas gdy 10 tys. żołnierzy rosyjskich już zginęło na Ukrainie? Czy chce Putin pogrążyć swój kraj gospodarczo? Mi się wydaje że nie. A nawet gdyby była wojna to będzie trzeba iść do wojska i walczyć. Ale jak mówię Putin musiałby być szaleńcem by atakować państwo NATO.

A co do piłki dzisiaj City ładnie zagrało. Razem z Liverpoolem są bardzo mocni.

06.03.2022 21:47

@Ivan7 co ty piszesz? To znaczy że tamty sezon też był słaby bo Bayern zdobył mistrza i odpadł w ćwierćfinale. Czyli co sezon Bayernu jest dobry jak wygramy tryplet?

06.03.2022 12:44

@Reeken89 Dopóki nie odpadł z LM nie będę go krytykował. Ale we wtorek może to się zmienić i wtedy dodam ciężkich zdań o nim (jeżeli zagramy fatalnie).

06.03.2022 11:00

Chyba trzeba przejść do dawania ostrzeżeń bo nic się wczoraj nie stało a tutaj takie kwiatki czytam. Nie będę mówił że macie kibicować komuś innemu ale tego się czytać nie da. Te same osoby od lat chcą przekonać że Bayern się stoczy a jakoś trzyma się czołówki. I wie Nagelsman nie jest Flickiem ale trudno powtórzyć potrójna koronę. Więc jaki jest Bayern
W CZOŁÓWCE

Edytowano : 2022-03-06 10:10:25

@hoven no i po znowu te dyskusje z Misza?Zablokujcie się nawzajem i będziecie spokojni. Z tej rozmowy nic nie wyniknie

Edytowano : 2022-03-06 10:16:43

@Edmund dyskusja z niektórymi już nie ma sensu. Można się zastanawiać czy oni są kibicami Bayernu?

06.03.2022 10:08

@Mistrz358 ja o tym pisałem że większość bardzo płaczą, a usłyszalem że ja jestem nienormalny czy zachowuje się na poziomie dziecka. A FAKTY są takie że mamy duża przewagę nad BVB i jak się skończył mecz to przyjąłem wynik ze spokojem piłkarze i trener raczej też bo rywal nie był łatwy. Owszem Upamecano czy Richards grali bardzo słabo plus Sabitzer,ale rozumiałabym takie głosy po odpadnięciu z Salzburgiem. Ale nie dzisiaj.

05.03.2022 20:20

@hoven ale Borussia też traci punkty(więc mistrz raczej pewny) a dzisiaj jak niektórzy zapomnieli graliśmy z 3 drużyna w Bundeslidze.

Myślę że my możemy odpaść z LM ale czy zwalniać Julka?Owszem ktoś myśli że Bayern ma zawsze wygrywać ale co poradzić. W LM jeszcze za Nagelsmana nie przegraliśmy więc jakaś nadzieja jest.

05.03.2022 18:51

Co wy mamy przewagę a wam nadal nie pasuje xd owszem mecz nie był znakomity ale Bayern nie grał źle, tylko momentami to wyglądało bardzo słabo przez Upamecano i Richardsa. Z tym zwolnieniem Nagelsmana to moja odpowiedź jest taka
Xdddd

Edytowano : 2022-03-05 17:33:02

@Arkady142 widzisz co pisze czat s ty mnie do dzieciaka porównywałeś. A przewaga jest.

Edytowano : 2022-03-05 17:35:01

@Davix były gorsze jak z beniaminkami a ten to drużyna mocna w Bundeslidze. Ogladasz ta Ligę czy nie wiesz gdzie jest Bayer w tabeli

05.03.2022 17:31

Możemy odpaść z Salzburgiem ale mówię świat na tym się nie kończy. Może to będzie ostatnia edycja LM i będzie SL xd
Brakuje Daviesa, Leona i Neuera. Z nimi byłbym pewien nawet półfinału.
Dzisiaj Bayern gra dobrze i Musiala to może być przyszłość. Tylko przedłużyć z nim kontakt HASAN!!

Edytowano : 2022-03-05 16:26:47

@hoven my też cie witamy w ten nie słoneczny dzień. Wiesz że Gorezka wróci za niedługo

05.03.2022 16:24

@Arkady142 nie chce wymieniać nicków ale są osoby które przewidują że co będzie za kilka lat. Do ciebie nic nie mam i na pewno nie jesteś hejterem, ale spytaj się Edmunda który też toczy z tymi osobami rozmowy.

Edytowano : 2022-03-05 15:37:11

Z tymi komentarzami to dobra przesadziłem. Nie chcę bowiem by była tutaj jakaś cenzura.

05.03.2022 15:35

@nyy32 mam obsesję ostatnio jak wiele osób mówi że Barca już wróciła Wielka czy coś. Owszem grają lepiej, lubię Pedriego, czy Gaviego ale na razie to oni
-liczą na Top 4
-wygranie LE
Wniosek jest jeden. Jeszcze muszą poczekać by być na poziomie Manchesteru City, Liverpoolu Realu czy Bayernu. Dobrze rozumiem twoja opinie ale wiesz że nawet tutaj na stronie bywa lament co będzie z Bayernem za kilka lat. W 2019 roku też był lament że nie wygramy LM długo a było to w 2020 roku. Rozumiesz.

05.03.2022 13:43

@nyy32 no i co z tego że może się zameldować? Chcesz już powiedzieć że Barcelona będzie wyżej od Bayernu?! (za niedługo). Dobra jesteśmy średniakami dlatego nie będziemy grać w tej Superlidze co tak popierasz.

Powiem wam wprost. Gdy czytam niektóre komentarze odechciewa mi się być kibicem Bayernu. Naprawdę jest tak źle w klubie że już przepowiadacie taki zjazd?

05.03.2022 10:47

@Panczo mnie interesuje by Ukraina zwyciężyła a jak Bayern odpadnie z z LM to nic się nie stanie. Hejterzy będą mieć pożywkę z tego ale cóż...
W Bundeslidze już mamy prawie zwycięstwo.
W ramach solidarności z Ukraina jakiego piłkarza widzieliście w Bayernie z ligi ukraińskiej?

04.03.2022 21:19

@nyy32 to naprawdę jesteś w mniejszości bo ja sobie nie wyobrażam zamknięcia ligi i stałych członków ligi. Ajax czy Benfica też przecież powinny mieć prawo grać z najlepszymi a zauważ że Juve czy Barca są teraz średniakami i nie jest powiedziane że Ajax by z nimi nie wygrał. Chcę by to się odbywało na zasadach podobnych do LM czyli słabsze zespoły mogą też awansować.

04.03.2022 08:32

@misza to co może mam chodzić na mecze B klasy xddd
@nyy32 ma absolutna rację, tylko czołowe ligi europejskie. I właśnie ta koncepcja Superligi ma się zmienić, mają być awanse i spadki. Nadal lubię LM ale też nie jestem przeciw Superlidze, bo teraz to inaczej ma wyglądać niż rok temu gdzie była to zamknięta liga czego nie akceptuje.

Edytowano : 2022-03-03 23:39:54

Gdzie niby masz info ze 15 nie spadnie. Jeśli masz rację to trochę zmienia postać rzeczy bo nie chce by średniak Juve czy Barca miały stałe miejsce a nie mogą spaść.

Edytowano : 2022-03-03 23:48:23

Czyli jak nie będzie stałych członków to można się zgodzić na Superlige.

03.03.2022 23:37

@Prezes42 to chyba cie nie rozumiem. Nie lubisz UEFY czy FIFY. Wielokrotnie mówiłeś że jesteś przeciwny Katarowi 2022 a to przecież FIFA przyznaje. A UEFA też święte nie jest :)
Ja chce nadal LM ale jeżeli Superliga będzie polegała na tym że grają w niej zespoły które w swoich lig (ligach Top 5)zajmowali 1-4 miejsce to jestem za. Chociaż zmniejszyłbym o jedno miejsce by te mniejsze kluby miały szanse grać w elitarnych rozgrywkach. Ostatni plan Superligi był śmieszny i nie do zaakceptowania.

Edytowano : 2022-03-03 22:13:04

@misza nie forma awansu do Superligi byłyby przez właśnie ROZGRYWKI KRAJOWE jak w LM. Gdyby było na takich zasadach jak rok temu to absolutnie się temu sprzeciwiam.

03.03.2022 22:03

@Reeken89 dla ciebie Bundesliga to PEWNIE mało znaczące trofeum co mnie boli jak słyszę to od kibica Bayernu. Owszem LM najważniejsza ale to też jest ważne.

03.03.2022 19:29

@ZielonyPomidor to dla Juve to jest dopiero dawno te 25 lat nie wygrania LM. PRAWDA JEST TAKA że to było nie dawno a klub nadal gra dobrze (z kilkoma wpadkami). Bayern nie musi udowadniać że jest wielki bo każdy to widzi. Tylko tutaj jest lament o obrońcę czy zmiennika dla Pavarda. A wyniki mimo wszystko są. I chodź wielu (co mnie śmieszy) nie docenia zdobycia Bl to jednak nie jest to łatwa rzecz.Ale żeby ktoś się nie przyczepił to LM jest najważniejsza.
Ale w sytuacji gdy Bayern wygrywa Bundeslige plus dajmy dochodzi do ćwierćfinalu LM po równej walce to taki sezon uznaje za udany.

02.03.2022 21:27

No właśnie nie słuchajcie tak bardzo tych plotek transferowych bo może ktoś inny być na radarze Bayernu. Jest dobrze w klubie nie znakomicie, ale Bayern nie jest na poziomie Barcy, która coś tam próbuje się odbudowywać.

02.03.2022 18:00

Może Schicka kupta. Jest dobry, a Lewy może odejść już tego lata!!

02.03.2022 10:18

Wiedziałem że hoven skomentuje swojego ulubieńca (co ma rację bo Hasan nie o grania przedłużania kontraktów do końca), a co do Lewego to może Schicka trzeba kupić bo nie wiem czy się dogadają z Lewym, może chce nowych wyzwań Robert?

28.02.2022 18:05

Ale, ale mówimy o reprezentacjach, nie klubach(Ceferin-UEFA,Infantino-FIFA)
Może być tak :

-Nie jedziemy na mundial bo Infantino jest skończonym dup... i że my się nie zgadzamy na mecz na neutralnym terenie to Rosja przechodzi dalej, wiem że tak nie powinno być ale wszystko jest możliwe bo łysy jest skorumpowany z Panem Władimirem P.

-Myślimy o Euro 2024 gdzie mamy dobra, młodych zawodników (Zalewski, Cash, Żurowski, Moder, Dawidowicz, Piątkowski) i może tam coś ugramy

Taka może być przyszłość

27.02.2022 21:14

@Arkady142 prawda, a zauważ że mistrz Polski może spaść z ligi xddd może niech drużyny z Ukrainy by się przyłączyły do polskiej ligi.

A mecz był nawet dobry dla Bayernu, mimo że nadal był niepewny Pavard i Upamecano i Sabitzer nie umie się odnaleźć. Musiala może dać jakość i jak wróci Muller to Sabitzer na ławę i raczej przejdziemy Salzburg.

Edytowano : 2022-02-26 21:00:34

Jeszcze do baraży to Czesi n minus, na razie nie chcą się przyłączyć do niegrania z Rosją. Nieładnie och nie ładnie. I tak nasza reprezentacja niech myśli o Euro 2024 gdzie przy rozwoju młodych zawodników możemy mieć ćwierćfinal. Bo boję że z tego protestu będzie nici i Rosja będzie grała dalej. OBYM SIĘ MYLIŁ

26.02.2022 20:57

@hoven trzeba dać mu czas Sabitzerowi nie sprzedawać, bo się odnajdzie jak Sane. Chyba sam byłeś za tym transferem?

26.02.2022 18:33