DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 25

Nie ma co płakać, mecz o nic, można albo Premier league oglądać albo Serie A gdzie Milan się odrodził. Cieszę się że Milan się odrodził. Niech przyjdzie szejk i za3 lata Milan sięga po LM.
Pamiętajcie że po 2013 roku też nie wygrywaliśmy LM czy PN zawsze. Więc spokój. Musimy poszukać napastnika albo zatrzymać Roberta chociaż jego trudno zatrzymać.

30.04.2022 18:08

Ja bym widział Hasana na prezydenta klubu,ma role przywódcy, raz krzyczał na Flicka czy podczas rozmów z zawodnikami(żart oczywiście). Jeszcze będą wielkie porządki i a kontrakty będą po 50 mln by sobie Gnabry i Sane jacht kupili
#bosniackarewolucja

30.04.2022 17:28

Ile rzeczy mogliśmy dopisać Hasanowi, fenomen społeczny, co weekendy zasiadaliśmy do telewizorów by oglądać go na ławkę, jak żył meczem. To on pokazał że bez układów można dojść na szczyt... a nie czekaj.On został dzięki Uliemu dyrektorem. Śmiejmy się z tego

Edytowano : 2022-04-30 17:11:55

Milan sie odbudował, może będą mistrzem Włoch. Więc proszę mi nie obrażać Milanu.

30.04.2022 17:10

@Marienplatz ty jesteś kibicem Flicka i Lewego czy całego Bayernu?

30.04.2022 13:02

@hoven może dobije a Robercik niech idzie do Barcelony, płacz przez całą karierę w Bayernie że mu źle, że z Bayernem nie wygra LM, a teraz robi problemy. Najlepszym piłkarzem na świecie jest Benzema, później KDB Salah, Ronaldo jest w bardzo dobrej formie w słabym United.

Edytowano : 2022-04-30 08:53:23

@Marienplatz po co ta ironia. Jak ci się Bayern nie podoba nie kibicuj im. TO JEST SZYDZENIE Z KLUBU KOMU SIĘ KIBICUJE

Edytowano : 2022-04-30 08:58:52

@hoven przecież ja też chcę zmiany dyrektora sportowego,a RL9 mnie irytuje że chce odejść. Zawsze chce odchodzić jak jest przedłużanie umowy

30.04.2022 08:52

Co wam nie pasuje. On przynajmniej nie ma jakiegoś agenta który jest pirania... FCBM Gnabry zostań z nami.

29.04.2022 21:33

@bawaria42 czyli ten opis pasuje do Lewego. On i Alaba są legendami ale ich odejście nie jest jakieś super jak Robbery czy Lahma.

29.04.2022 12:28

@nyy32 agenci biorą pieniądze za to duże, a i jeszcze kłócą zawodnika z klubem. Mi się nie podoba ich rola. Raiola też nawet teraz jest agentem Haalanda co mnie dziwi bo jest ciężko chory. Przecież i tak ma pieniędzy by dopiero gdy wyzdrowieje wrócić do pracy.

29.04.2022 11:56

@DonJupp4ever no nie przesadzaj, na 100 procent tak nie jest. To chodzi o duże pieniądze oraz agenta Lewego przez którego Alaba odszedł. Gdyby Lewy miał innego agenta to może by kontrakt by był dawno podpisany. Dziwię się że Lewy nie chce być nr 1 w historii Bundesligi ale cóż nie robi co chce.

29.04.2022 10:00

Jeszcze wracając do sprawy Mino Raioli, to dlaczego jak chłop jest w szpitalu i to (wychodzi) w stanie ciężkim to nie zrobi sobie przerwy i nie będzie reprezentował Haalanda czy innych piłkarzy? Może jak wróci do zdrowia to wtedy może robić interesy? Jak myślicie?

28.04.2022 18:47

@KingWizard weź iść stad i nie komentuj. Villarreal nie jest średniakiem. Tak tylko dzieci mówią

Edytowano : 2022-04-27 22:22:48

Wiedziałem że jak Liverpool strzeli to będzie że my jesteśmy średni

27.04.2022 22:14

@Marienplatz śmiałeś się z Villarreal a na razie dobrze sobie radzą. Więc jak jest z tym Bayernem i mistrzostwem?

27.04.2022 21:53

@Marienplatz ty wogóle grałeś w piłkę nożną czy nic? Szydzisz z mistrzostwa Niemiec a to łatwe nie jest.Może kibicuj komuś innemu, chociaż odradzam PSG czy Real Madryt bo oni często zdobywają mistrzostwa kraju a ty tego nie lubisz jak widzę

Edytowano : 2022-04-27 20:16:07

Bayern ma zmienić Ligę by co. Ja już nie rozumiem. Liga mistrzów nadal jest najważniejsza ale liga też która nie jest ogórkowa

27.04.2022 20:13

No właśnie niektórzy śmieszni są tym argumentem że jego dzieci za chwilę pójdą do szkoły i musi Lewy wiedzieć w jakim miejscu jest . Co to za problem znalesc przedszkole czy szkołę?Ale jak się tym sugerujemy to niech pójdą tu w Niemczech do szkoły bo mimo wszystko tu mieszkają. Ale kibice Bayernu na DieRoten broniąc RL9 zawsze znajdą argument że on nic złego nie robi, jakiego ma agenta to świadczy źle o nim, bo Kimmich sam negocjował kontrakt.W 2017, 2018 i 2022 w tych latach coś Lewemu nie pasowało w Bayernie. Już Zahavi chciał transferu w 2018 roku ale Hoeness pokazał mu miejsce w szeregu!!! Teraz pewnie uda się i Lewy ucieknie z Bayernu. Smutne ale prawdziwe. Zarząd też nie jest bez winny ale niech mnie nikt nie mówi że Lewy jest bez winny

Edytowano : 2022-04-27 13:18:14

@misza z niektórymi nie da się dyskutować zwłaszcza z osobami które śmieją się z 10 tytułu bo co to jest?!

27.04.2022 13:16

@mike84 tu chodzi o te ciągle informacje wypływające z mediów czy za przeproszeniem pierdo... że Lewy jest osamotniony, że nikt mu nie podaje. Wtedy wolę by uwaga takich niedzielnych kibiców skupiła się na klubie gdzie zagra Lewy, a nie ciągle ten zły Bayern. Nie dziwię się że negocjacje z Lewym mogą być na końcu bo to chodzi o duże kwoty i w tym przypadku to nie jest wina zarządu,bo oni chcą zatrzymać Lewego... FCBM

Edytowano : 2022-04-27 10:09:28

@mike84 gdy szef mówi wokoło że będziesz pracował w następnym roku to nie jesteś spokojny? To jest analogią do słów Kahna że go nie sprzedadzą

Edytowano : 2022-04-27 10:19:41

@mike84 no ale cóż, Bayern teraz załatwiał kontrakty z Neuerem czy Mullerem którzy mają mniejsze kontrakty. Lewy idzie na koniec.

27.04.2022 10:07

Już mnie to denerwuje, może odejść, kupimy Schicka który zapewni 25 goli około w sezonie w lidze i też na pewno nie stracimy w BL bo ma kto strzelać. Lewy zawsze ma wsparcie (patrz dużo podań czy od Mullera, Gnabriego, czy Comana). Ogólnie wszyscy go szanują w klubie, płacą mu najwyższy kontrakt, a tu znowu będzie marudzenie. Bayern sobie zawsze poradzi. Odejdzie kilku kibiców od Bayernu i będą gdzie indziej się czepiać że Lewemu nie podają xd FCBM.

27.04.2022 09:56

Ciekawe czy GuteSpiele będzie bronił Alabe bo to fan Dawida.
City może wreszcie wygra LM i nie będą śmiać się z Pepa. City to jednak drużyna a nie zlepek gwiazd z Paryża (jak porównujemy szejków)

26.04.2022 21:23

@Marienplatz nie ma co marudzić bo może kiedyś nie być tego mistrza i co zrobisz wtedy? Jak teraz ci ten tytuł nie pasuje. Ja jestem szokowany twoja postawa że mistrz Top4 ligi co dla ciebie nic. W LM raz jest lepiej raz gorzej, tak bywa w piłce że giganci też mogą odpaść ze słabszym rywalem. Trzeba cieszyć się z każdej rzeczy!!!

26.04.2022 20:29

@hoven jak Neuer przychodził do Bayernu to Hasana był jeszcze piłkarzem więc nie ma szans by go ściągnął xddd

26.04.2022 17:33

@Panczo czego nie City? Fajna drużyna, genialni piłkarze jak Dias, Cancelo, De Bruyne (hoven pewnie zapomniał że jego też mogliśmy kupić xd), Foden (taki do Musiali z gry jest podobny), Mahrez. I nie będzie gadane że Pep nie umie wygrać LM bo ją w końcu wygra. W Bayernie też mi dobrze szło tylko przychodził po Jupie, po tryplecie więc trudno to przebić (Jak teraz Nagelsman owi Flicka).Nie by Alaba był w finale LM (już z Chelsea powinni wylecieć z LM).Ale jak kto woli Real to proszę bardzo. Lepsze to niż chwaleniw tutaj WIELKIEJ BARCY.

26.04.2022 12:50

@josh1982 nie zgodzę się że LM to dodatek, bo to główny cel Bayernu. Pierwsza jest LM, druga Bundesliga a potem PN. Ale mimo wszystko mistrz tak mocnej ligi i tak jest bardzo ważny.

26.04.2022 12:13

@hoven zaraz, zaraz czy ty nie stosujesz hiperboli xd. Robben i Ribery odchodzili w 2019 roku a już nie BYLI KLASA ŚWIATOWA bo grali słabo już od 2017 roku (oraz Xabi który zakończył w 2017 roku kariere i czy był wtedy klasa światowa nie sądzę, prime miał w Realu czy wcześniej w Liverpoolu). Wiec odejście Xabiego czy Bastiana nie było szkoda bo w 2020 roku wygraliśmy LM. Minusem było odejście Thiago bo gra znakomicie u Kloppa.
Napisałeś potem że to kolej rzeczy więc nie wiem po co wymieniasz tą 5 piłkarzy jako klasowych bo gdy odchodzili to większość już nie była klasa światowa
Z Perisiciem to może był błąd ale akurat skrzydłowych to mamy i to trzech. Jednak można kupić jeszcze czwartego. Może Zyiech bo chciał u nas grać tylko wina Hasana było że nie przyszedł.

Więc podsumowując Hasan popełnia dużo błędów ale jak widzę ten post twój o tych Xabim czy Robberym to nie wiem co ma to na celu.

Edytowano : 2022-04-26 11:33:23

O i idziemy droga United i Milanu, to jest złoto xd w Milanie w 2011 odeszly legendy i nie było nikim go zastąpić dlatego Milan wpadł w duży kryzys z którego już prawie wyszedł bo zagra kolejny raz w LM. U nas pojawili się Gorezka, Davies, Musiala, Sane, Lucas (KTÓRY TEN SEZON JEST DOBRY), Upamecano, który też zaczyna wreszcie grać dobrze czy z Villarreal czy z BVB. Więc tu po prostu dramatyzujesz.
Ale też idealnie nie jest ale w jakim klubie jest idealnie. Nawet w City nie jest.

26.04.2022 11:28

@WayeThe no ale też zauważ że PN to piłkarze traktują jako puchar 3 kategorii ten najgorszy i w meczu w BMG wyszli źle nastawieni mentalnie. Za Flicka z Kiel też było podobnie. Nawet jak Bayern wygrał Pokal w 2020 roku to też nie były wszystkie przekonywujące wygrane. Widać że w tych rozgrywkach Bayern nie dominuje tak bo jest inna motywacja bo to tylko,, puchar krajowy ''.
Więc ja was trochę nie rozumiem, przecież liga to są 34 kolejki i musisz bardziej się na męczyć by wygrać Bundeslige. Musisz prezentować WYSOKI I RÓWNY POZIOM przez cały sezon. Puchar Niemiec to tylko jeden mecz gdzie wszystko może się zdarzyć. Owszem styl jaki Bayern odpadł był słaby ale naprawdę Flick też odpadł i to z 2 ligowcem (nie mówię że Flick jest gorszy tylko on też poległ w PN). Wiec cieszmy się tym co mamy.

Są owszem obawy do niepokoju czyli nasz dyrektorek amator sportowy który nie uczy się na błędach,ale on nie rozwali takiej machiny jak Bayern. Raczej wyleci jak Hoeness odejdzie definitywnie z Bayernu:)

24.04.2022 15:08

Jesteś niepotrzebny w klubie Panie Hainer. O ile na Hasana to winna leży po stronie transferów tak tutaj Hainer nic nie robi w klubie.

24.04.2022 13:24

@Marienplatz tobie nic nie pasuje widzę. Nie umiem myśleć przyszłościowo? Odszedł Flick z różnych powodów, też przez #bosniackarewolucje i prowadzeniu reprezentacji ale trzeba ŻYĆ DALEJ. Ci piłkarze co odchodzą to byli już wiekowi piłkarze jak Alaba, Boateng, Thiago. Co ich łączy. Wygrali wszystko z Bayernem więc wiadomo że będzie zamiana pokoleniowa i w obronie masz Upamecano - Lucas którzy już lepiej grają plus młody Davies. Gdzie ty widzisz chłopie staczanie (GDZIE?!) Jak Kahn czy Lahm odchodzili to też był płacz że nikogo nie znajdziemy.

Jak Lewy odejdzie to trudno, Bayern nadal będzie wygrywał trofea. Jak mówię kto nie chce niech nie kibicuje Bayernowi. Boli mnie ten ironiczny śmiech z mistrza. Och boli!!!

Edytowano : 2022-04-24 11:56:10

@Marienplatz no płacz dalej, ja się cieszę

Edytowano : 2022-04-24 11:59:01

Ja się cieszę z mistrza. Wiem że Nagelsman popełnił błąd w 2 meczu z Villarreal ale taka jest piłka nożna i nie ma co lamentować.

24.04.2022 11:46

Ostatni Der Klassiker był wczoraj dla Roberta i już nie zagra przeciwko BVB w Bundeslidze. Nie ma co płakać. Za rok może BVB zdobędzie mistrza. I wtedy ci co wczoraj ironicznie śmiali się z 10 tytułu mistrza zobaczą jak to nie być już mistrzem Niemiec. Tylko narzekanie i nie docenienie tego co Bayern zdobywa.

24.04.2022 11:00

@Marienplatz właśnie jesteś kibicem Bayernu czy nie? Bo razem z kolegą @FanGraczyBayern ironicznie się śmiejecie z tego tytułu. Tego się nie da czytać i w to dniu zdobyciu.

23.04.2022 21:15

@FanGraczyBayern jak cię męczy kibicowanie Bayernu to nie im nie kibicuj. Ten komentarz wydaje mi się być ironiczny. Smutno mi jest za takie komentarze. Zamiast pogratulować klubowi mistrza to takie nie wiem... irytacja?

Edytowano : 2022-04-23 20:36:03

Ja chyba głupi jestem ale widzę niektórych to bawi że Bayern wygrał trofeum. Jestem niektórymi załamanymi

23.04.2022 20:33

Można więc świętować tytuł!!!Brawo drużyna, szkoda meczu z Villarreal ale tylko mało znający się na futbolu kibic powie że łatwo jest wygrać Bundeslige.A tak nie jest.

23.04.2022 20:16

Ten Bayern Nagelsmana jest lepszy od Bayernu Niko Kopacza. Ale gorszy od Bayernu Flicka. Szkoda że Nagelsman zawalił ćwierćfinal LM ale czasami zdarzają się niespodzianki. W następnym sezonie po transferach BVB i odejściu RL9 to może Bayern mieć nie łatwo.

Edytowano : 2022-04-23 19:25:39

@GuteSpiele ale cie boli Nagelsman :)

23.04.2022 19:24

@hoven powiem Ci że zgadzam się Hasan powinien wylecieć bo już nie wiem po co jest w tym klubie (Hainer chyba też nie wiem). Natomiast @GuteSpiele notorycznie zwala wszystko na Nagelsmana nie widząc że to Hasan jest winny jak odszedł Boateng. Nie chcę na niego patrzeć.
@Reeken89 boję się że Zahavi doprowadzi do tego transferu. Bo jakoś za dużo się o tym mówi.

23.04.2022 13:47

Panowie dzisiaj liczę na gole Lewego by fajnie pożegnać się z Bundesliga. Trzeba szukać nowego napastnika który i tak nie zastąpi Lewego ale da gwarancję przynajmniej 20 goli w sezonie. Moim kandydatem jest Schick który już teraz ma 20 goli, minusem może być jego częste urazy. Ewentualnie Nunez z Benfiki.
@GuteSpiele ty się ośmieszasz. Nie widzisz problemu. Winnemu jest Hasan. Nagelsman też popełniał błędy w sezonie i z Villarrealem pod koniec 2 połowy w Monachium ale mimo wszystko winny jest Hasan. Niech robi transfery i do roboty.

23.04.2022 09:41

@GuteSpiele och chyba nie wiesz kto jest winny :) To Hasan jest winny bo kupuje Sarrow i Richardsow przez co w następnym sezonie BVB ma duże szanse na mistrza!!! Ale ty czepiasz się trenera jednego z najlepszych w Niemczech niżej od Tuchela i Kloppa ale i tak dobry

22.04.2022 19:47

@kicek w Kahna wierzę ale że Hasan rozwija klub to jest głupota. Tego nie da się słuchać.

21.04.2022 19:06

Pan Hainer to chyba głupoty opowiada

21.04.2022 15:59

@Reeken89 no właśnie zostałeś wyjaśniony, chciałeś skrytykowac obronę Bayernu, a tu się okazuje że Bayern mniej bramek stracił a w LM to też dużo nie tracił.

Edytowano : 2022-04-20 18:50:00

@tapczan oczywiście, ten Bayern Julka nie jest zły, w drugim meczu z Villarrealem popełnił błąd pod koniec 2 połowy gdzie trzeba było nie iść tak do przodu

20.04.2022 18:37

@Marienplatz no tak ale ten Lewy ma źle w tym Bayernie. Wszędzie się spotykam z głosami że Bayern Lewego nie szanuję, nie chce dać mu podwyżki a już teraz zarabia dużo i najwięcej w Bayernie.

Pewnie wiele kibiców Bayernu przestanie kibicować Bayernowi bo odjedzie Lewy jak było z Ronaldo w Juve gdzie wielu znalazło się kibiców CR7. Czekam że wyjdzie kto jest prawdziwym kibicem Bayernu a kto tylko jest kibicem Bayernu przez pryzmat Lewego

Edytowano : 2022-04-20 16:56:01

@Gladius wiesz wielu tutaj na stronie jest zachwycona projektem Xaviego plus Lewy przeniesie się do słonecznej Hiszpanii. Dla mnie to dziwne że nikt nie chce Lewego w City czy Liverpoolu a tylko ta Barca

Edytowano : 2022-04-20 16:58:31

@Marienplatz ale co ty gadasz xd Lewy nie będzie grał 10 lat by brać udział w odbudowie tylko od razu po transferze zdobyć LM bo w Europie może pogra jeszcze 3 - 4 lata a Barcelona nie wygra pewnie w ciągu 2 lat LM może jakoś do ćwierćfinalu LM dotrze.

20.04.2022 16:53

Kahn wyrzuć tego Hasana!!! Co się musi stać. W 2012 roku Bayern nie wygrał nic, teraz ma Bundeslige. Ale mimo wszystko trzeba go wyrzucić bo znowu będą wynalazki jak Sarr. NIECH PRZYJDZIE KTOŚ INNY. Może kiedyś Lahm.

20.04.2022 12:58

@Marienplatz i w granie przeciętnej Barcie. Chłopie on za 3 lata pojedzie do MLS i tak będzie żył na emeryturze :) jak transferyl to do Premier league

20.04.2022 10:55

@ikki to teraz dowaliłeś. Kimmich to klasa światowa i w Liverpoolu by miał pewne miejsce Neuer, Lewy, Lucas, Davies też mieliby miejsce w składzie Liverpoolu. Gorezka w formie również. Nie wiem czy Liverpool wygra poczwórną koronę bo w lidze to City ma przewagę (ma jeszcze zaległy mecz). W lidze mistrzów myślę że wygrają. Ale to jest najlepszy Liverpool w 21 wieku, w 2005 roku nie mieli aż tak mocnej ofensywy gdy wygrywali CL.

20.04.2022 09:48

@Sopariev tak łatwo ich nie da się zastąpić.

20.04.2022 09:43

O ile nie rozumiem chwalenia Barcelony która nadal nie wyszła z kryzysu to Liverpool to teraz najlepsza drużyna na świecie. Salah na ZP nawet zasługuje obok Benzemy. Mane Top, Thiago jak z Bayernu czarodziej (u nas wygrał wszystko więc go akurat rozumiem chociaż dawał oznaki że chce przedłużyć kontrakt w 2020 roku). Van Dijk też lider. Bayern gdyby grał z nimi miałby ciężko ale Bawarczycy to też bardzo dobra drużyna,ale źle Nagelsman rozegrał 2 mecz. Dokładnie tydzień temu mija od tego smutku na AA :(

19.04.2022 22:40

@Reeken89 mam nadzieję że Kahn będzie celował w piłkarzy klasy Gaviego czy Gravenbercha aniżeli Sarra FCBM.

19.04.2022 15:37

@GuteSpiele śmieszne że nie mówisz nic o Hasanie tylko znowu o Julku i jeszcze pewnie byś go zamienił na Loewa z którym to byśmy nic nie zdobyli.

19.04.2022 11:35

Przecież miał już być zaklepany. Jeżeli nie on to Gavi. Ale to wina Hasana. Liczę że za rok już odejdzie ten nieudacznik. Co jak co ale to on mnie irytuje najbardziej w Bayernie. Nagelsman chociaż ma talent i jest lepszy niż Niko Kopacz. A Hasan znowu to samo. To on się chyba tymi mało budżetowymi transferami zajmuje?

Edytowano : 2022-04-19 11:40:51

Znowu będziemy czekać żeby piłkarz przychodził za darmo. Nie, mam już tego dość. To musi być wina Hasana!!! Już go chciałem uznać jako piłkarza Bayernu a tu scenariusz jak z Destem ehh

19.04.2022 11:34

@nyy32 ty nie jesteś hejterem tylko normalnym kibicem Bayernu który wyraża swoje zdanie:).Ale nie jesteś osobą która wywyższa inne kluby a Bayern pokazuje w złym świetle. Jak co niektórzy tutaj zachwycają się Barcelona i oni bardziej mogą patrzec w przyszłość to interesuje się Mbappe czy Hallandem(a to i tak prasa pisze i większość to fikcja). Wiec to mnie boli czy misze czy kilka innych osób.

18.04.2022 14:02

Neuer i Muller to legendy klubu i jeszcze z 3 sezony możemy się nimi cieszyć. Potem Wirtz byłby dobrym następca Mullera. Neuera nie wiem koto zastąpi. Liczę że on może nawet po 40 grać na wysokim poziomie!!! Buffon gra mając 43 (wiadomo rezerwowy Szczęsnego w poprzednim sezonie ale i tak to pokazuje że bramkarze mogą grać do 40-tki).

18.04.2022 11:07

@hoven pomyśl trochę bo ja już nie wytrzymuje. Jaki Mbappe i Haaland w Barcy. To są plotki bo na 100 procent tam nie trafią. Doprawdy Barca się kompromituje a tu jeszcze się ją broni i przegrali z drużyna ze środka tabeli Bundesligi xddd
Z przerażeniem tego się czyta i nie pozwolę na umniejszanie Bayernowi na rzecz Barcy.

18.04.2022 11:04

Ludzie może życzmy sobie Wesołych świąt to po pierwsze, a po drugie wygrana to wygrana,jestem spokojny o Bayern w przyszłości, ogłaszać perełki z Ajaxu i Bremera i można iść nawet do finału LM. Jest dobrze!!

Edytowano : 2022-04-17 20:02:23

@Edmund mi się wydaje że niektórzy krytykują dla zasady bo zawsze krytykują,a Bayern nadal jest w Topie. Może liczą na brak mistrza by odtrąbić że mieli rację że się wali. Otóż nie w tym sezonie. Mistrz Top 4 to jednak mistrz.

17.04.2022 20:00

@hoven chłopie nawet w święta musisz mnie męczyć.Uważam że jest bardzo dobrym obrońcą ale jednak wiem że te 80 mln to było dużo na obrońcę gdzie Van Dijk tylko drożej kosztował. Nie pamiętasz że to była klauzula więc Bayern musiał wpłacić te 80 mln euro by go mieć. Gdyby jej nie było może Bayern by za mniejsza kwotę bo kupił. Na pewno nie jest to wtopa i wiele osób stanie po mojej stronie ws. Lucasa.
Z Upamecano jest trochę inaczej ale też dałbym czas Jeżeli następny sezon będzie słaby to lepiej go sprzedać.

Edytowano : 2022-04-17 09:30:12

@hoven to powiem Ci tak, cieszę się że trafił do nas i liczę że będzie grał u nas jeszcze wiele lat. Więc jestem to stronie że to był dobry transfer :)

17.04.2022 09:20

@hoven nie mówiłem że Lucas jest wart 80 mln tylko go chwaliłem. W meczu z Villarreal na AA to para Upamecano/Lucas zagrała bardzo dobrze, szkoda że Nagelsman zdjął go pod koniec. Może Konate by był lepszą opcją ale Upamecano też mam nadzieję dojdzie do formy. Tylko trzeba kogoś za Sule. Może Bremer. W meczu Milan Torino czyścił.

Tak poza tym to kiedy Bayern grał ostatnio w Wielkanoc? Bo we Włoszech nie grają? W Boże Narodzenie nie ma meczów.

17.04.2022 08:30

W Wielkanoc grać? To chyba nie będę oglądał bo pewnie będzie wymęczone 1:0.

Edytowano : 2022-04-16 16:04:20

Boję się że przegramy mistrza. Zwolnić Nagelsmana.

16.04.2022 15:52

@GuteSpiele myślę że Loew mistrza by z nami nie wygrał, już wypadł z obiegu trenerów klubowych (może jakiś mniejszych klubów jak Freiburg czy Hertha). Ale Bayern? Wolę Nagelsmana czyli młoda krew albo nawet Zidane.

16.04.2022 15:33

@GuteSpiele Hasana zwolnić, nie widzisz tego że on źle robi swoją robotę. A trenera jakiego chcesz Jogiego Loewa? Xdddd

16.04.2022 13:53

Minusem popularności czy to piłkarza czy aktora jest to że dostajesz wiele pogróżek czy gróźb śmierci. Tak jak Morata na Euro tak teraz Nagelsman. Zawalił końcówkę mecze, bo trzeba było nie wychodzić tak wysoko pod koniec 2 połowy ale co zrobić. Jakoś go lubię i nawet jak zostanie zwolniony to i tak będę mu kibicował.

15.04.2022 14:32

@FanGraczyBayern myślę że jeżeli cie nie cieszy mistrzostwo to nie jesteś kibicem Bayernu. Bo to już nie normalne jest by nie cieszyć się z trofeum i to pewnie 10 raz z rzędu. Bundesliga nie jest poza Top 5, nadal jest ważna w Europie. Więc tak może pojadę do Monachium i będę się świetnie bawił a wy będziecie tylko narzekać jak u nas źle.

Mam już niektórych dość. Od kiedy jestem na stronie do nawet w 2020 roku znajdzie się ktoś komu coś nie będzie pasowało. Nie ma drużyny w Europie by dominowała ciągle. Bayern niszczył w 2020 roku ale wiadomo że nie da się powtórzyć trypletu bo tak to nie działa.

15.04.2022 12:59

@seco555 Villarreal to gra w półfinale LM a Barca odpadła z drużyna ze środka tabeli BL Zrozum że Villarreal nie jest ogórkiem bo chyba nie wiesz co ta drużyna zrobiła w tamtym sezonie LE. Dlatego nadal mnie śmieszy że niektórzy chcą Lewego w Barcy bo to projekt Xaviego. No to teraz nie ma powodu żeby Lewy szedł do Barcy. Bayern kupi 2 piłkarzy Ajaxu i za rok jeżeli Julek nie będzie kombinował idziemy wyżej niż ćwierćfinal.

Nie chce widzieć tutaj pesymizmu bo to i w kibicowaniu i w życiu nie pomaga!!!
GDYBY BAYERN ODPADŁ W FAZIE GRUPOWEJ LM I NIE ZDOBYŁ MISTRZA WTEDY MOŻNA SIĘ MARTWIĆ. A teraz luz i czekam na mistrza :)

15.04.2022 11:53

@DonJupp4ever to jest żart czy byśmy pokonali Barcę? Przecież wczoraj Frankfurt ja zniszczył, to my w dwumeczu też 5 byśmy wcisnęli. Smutne to co piszesz, bo jestem przekonany że byśmy ich zniszczyli
@Sopariev Bundesliga miała 2 lata temu triumfatora LM, a rok temu BVB która odpadła w ćwierćfinale LM. Nie jest źle.

15.04.2022 10:04

@WayeThe co znaczy że Niemiec zawsze będzie Niemcem? Bo nie rozumiem. Winę trzeba obarczać agenta piranie Zahaviego przez którego odszedł Alaba.

14.04.2022 19:43

W święta grać to dziwne. Może to będzie kara za brak awansu do półfinału LM xd

14.04.2022 13:23

@Reeken89 naprawdę ale próbuje cie zrozumieć ale nie mogę. Bayern nie jest w katastrofalnej sytuacji, a nie wiem czy ty czy ktoś inny mówił że Bundesliga to nic ale to mnie boli, bo Ty chyba nie widziałeś katastrofy czyli odpadnięcie w fazie grupowej LM i nie zdobycie mistrza, to byłaby katastrofa, teraz trzeba przedłużyć kontrakty z zawodnikami kupić jeszcze stopera i wracamy za rok silniejsi. Ty jesteś pesymista to trudno. Nie chcę nikogo dawać do listy wrogów chce cie zrozumieć.

Edytowano : 2022-04-14 12:52:42

@FanGraczyBayern nie wierzę kolejny. Kto obwinia Lewego za brak awansu? Chłopie dają mu taki kontrakt tyle pieniędzy których 30 mln Polaków się nigdy nie dorobi!!! To nie jest takie łatwe przedłużyć kontrakt.
Masz rację w jednym , jak odjedzie Lewy to odejdą fanboye Lewego i zostaną prawdziwi kibice Bayernu

14.04.2022 12:50

Panowie, przede wszystkim to powinien Lewy zrezygnowac z piranii jak to Hoeness mówił bo bez niego to może już by Lewy przedłużył kontrakt. Tak samo Alaba (chociaż jego trzeba było sprzedać 2020 roku bo już mało dawał Bayernowi).

14.04.2022 09:54

@kibicod2007 to jesteś w dużym błędzie, bo Villarreal to dobra drużyna a i Flick też odpadał z PN z drugoligowcem. Wiesz kiedy sezon byłby fatalny
1.Nie wyjście z grupy LM
2.Nie zdobycie BL
Ten sezon jest średni szkoda że wczoraj nie udało się przejść Villarrealu, bo Bayern był nieskuteczny

Edytowano : 2022-04-13 18:24:12

Co wy macie z tą katastrofa xd mówię ćwierćfinal LM nie jest zły.

13.04.2022 18:23

@Reeken89 widzisz już kolejna osoba mówi ci o narzekaniu, odpocznij od strony DieRoten bo nazywanie Nagelsmana uczniakiem jest dziecinne. On doszedł do półfinału LM z Lipskiem więc nie jest uczniakiem.
Edmund ma rację.

Edytowano : 2022-04-13 15:39:36

Ja jestem kibicem Bayernu i wiem co jest dobre w klubie a co jest złe.

13.04.2022 15:35

@DarthSmd no bo nie odpadliśmy w fazie grupowej jak Barcelonka więc się nie dziwię Kahnowi, sam mecz to był anty futbol Villarreal, dobrze że jedną połowę oglądałem Chelsea z Realem gdzie Madryt nie postawił autobusu. Owszem Julek musi przestać kombinować i najlepiej grać 4 obrońców ale jak zdobędziemy mistrza to pierwszy sezon Julka nawet dobry.
Natomiast za rok Julwk musi pokazać więcej inaczej to będzie jego ostatni sezon. Wyluzuj się :)

13.04.2022 14:40

@GuteSpiele jesteś śmieszny z Loewem z którym Bayern by chyba wyszedł w LM. Za Nagelsmana chociaż dużo bramek strzelamy, minusem że gramy 3 obrońców. Chyba tylko Zidane jest do wzięcia ale nie wiem jak sobie poradzi poza Realem gdzie rozumiał ten klub jako ich legenda. Zarząd dobrze zrobił że zatrudnił Nagelsman.
Mogę Ci coś poradzić GuteSpiele. Jeżeli chcesz wyrzucenia Nagelsmana módl się o utratę mistrza przez Bayern. Wtedy odejdzie Nagelsman. Tak to Julek będzie miał osiągnięcia jak Flick w tamtym sezon czyli 1/4 LM i mistrz kraju. A i jest superpuchar Julek zdobył.

Edytowano : 2022-04-13 14:31:58

Bayern nadal jest w Topie ale Manchester City, Liverpool, Real czy Chelsea są lepszymi zespołami od Bayernu. Więc do roboty panowie i nie płakać mi tu. Kahn nie płacze jak nie płacze.

13.04.2022 14:29

@Marienplatz nie odejdzie w tym sezonie.NIE MA SZANS.

Edytowano : 2022-04-13 11:39:15

@Reeken89 bo jest a jak Lewy podpisze kontakt to co powiesz takie mądrego FCBM

13.04.2022 11:35

Gratulacje
@Reeken89 może byś pogratulował, chociaż nie wiem czy ty jesteś kibicem Bayernu czy tylko narzekasz.

13.04.2022 10:57

@bayern1987dwa jak niczego nie zmienia?To dobre transfery zwłaszcza Marokańczyk. To że Kimmich i Gorezka nie spisują ostatnio na miarę możliwości nie znaczy że są słabi. Też wczoraj mi się podobał Coman bo kilka razy mieszal obrońców jednak zawsze coś zabrakło. Na minus Sane i Muller który powinien strzelić bramkę. Więc ten zespół nadal jest mocny a Gravenberch i Sabitzer jako zmiennicy są dobrym pomysłem. A Mazraoui będzie lepiej śmigał po prawej od Pavarda. Jeszcze tylko stoper i okienko będzie nawet udane.Z tym Liverpoolem to się zgodzę bo byśmy raczej odpadli. Ja coś przed meczem czułem że może Villarreal zrobić niespodzianke.

Edytowano : 2022-04-13 10:14:21

Ludzie co wy macie z tą Bundesliga xd przecież w 2020 roku wygraliśmy LM i w lidze NIKT NAM NIE ZAGROZIŁ.Po prostu nasi liderzy nie mają formy jak Kimmich który nie wiem gra na 50 procent swoich możliwości. Wczoraj Villarreal pokazał anty futbol jak Atletico więc co mamy płakać. Bayern dużo strzelał w tej edycji LM osmieszylismy Barcę do której wszyscy teraz się mastur... jaka ona wielka i że Lewy ma uciekać do nich.

Edytowano : 2022-04-13 10:17:30

@Panczo może tak ale jednak tak jest jak atakujesz całym zespołem plus środek pola u nas nie kasował akcji.Gorezka też jeszcze do formy nie wrócił. Na szczęście oni wrócą do formy i patrze optymistycznie na dalszy sezon jeszcze dojdą chłopaki z Amsterdamu

13.04.2022 10:09

Ale ogólnie wczoraj słaby dzień, bo Chelsea też powinno awansować, oglądałem też 1 połowe i Chelsea cisnęła aż miło. Real wygrał jak z Bayernem ww 2017 jazdy ten mecz pamięta czerwona kartka Vidala, czy gole ze spalonego Ronaldo. Wczoraj było szkoda Chelsea zawaliło u siebie ale i tak są wielką drużyna lepsza od Barcy (Lewy mógłby iść do Chelsea).Nasz mecz to był trudny do oglądania 2 połowa dała impuls i Bayern powinien po strzale Mullera objąć prowadzenie, więc to nie była kompromitacja jak Wichniarek wielki ekspres mówi. Nagelsmanowi daje za LM 3 + bo poprzednie fazy to niszczył teraz poległ i też z lekceważył rywala.
@GuteSpiele nadal uważasz Chelsea za średni zespół bo pamiętam że kiedyś jakoś nie chciałeś przyznać im wielkości?
PS. Tuchel to chyba obecnie obok Kloppa najlepszy niemiecki trener.

Edytowano : 2022-04-13 09:42:44

@GuteSpiele to kogo chcesz zatrudnić? TOPMULLERA bo marzy ci się jak z Flickiem tylko on już pracował w Reprezentacji, więc nie wiem. Chyba Zidane jedynie mi przychodzi do głowy

13.04.2022 09:39

@DonJupp4ever co ty gadasz przecież mamy 8 pkt przewagi a meczów zostało 3. A na wiosnę przegraliśmy tylko z BMG i Bochum więc będziemy świętować mistrza.
Sezon nie jest taki zły bo ćwierćfinal to nie jest dramat a i tak gdyby Villarreal wygrał 3:0 u siebie to by raczej Bayern nie miał co odrabiać. Szkoda bo mogliśmy do dogrywki dociągnąć.

Edytowano : 2022-04-12 23:59:57

@Reeken89 uczniak xdddd a ty ile masz lat. Bo Nagelsman chociaż w wieku 34 prowadzi potęgę i może zdobyć mistrza. Wiem że dla ciebie to nic bo jesteś hejterem i wszystko jest źle w Bayernie ale Nagelsman już coś osiągnął.

12.04.2022 23:57

@Sopariev widzę ten projekt, nie wygrywania nic, bo Real wygra Ligę teraz i później też. Niech idzie do City a nie do Barcy.

12.04.2022 23:30

@hoven jak piszesz jakie bosniackie rewolucje kilka razy to ci skasowali.
Mecz był jak City z Atletico i Villarreal nic nie grał. Ale niech zajdą jak najdalej.

12.04.2022 23:25

Ja idę do baru więc mam nadzieję będę mógł świętować awans mocna wódka, bo cierpkiego szampana to nie mają pewnie :)

Edytowano : 2022-04-12 19:55:11

Trzeba szybko zdobyć bramkę.
@Murphy123 boję się że może być jak z Atletico w 2016 roku braknie 1 bramki.

12.04.2022 19:53

Villarreal może awansować i muszę ich przeprosić bo myślałem że Bayern gładko wygra ten 1 mecz, a zagrali świetne spotkanie. Ale muszą dzisiaj utrzymać tą przewagę czego im nie życzę.

12.04.2022 16:36

Na razie Lewy jest w Bayernie i tu może zostać. Też nie róbcie z Bayernu jakiś matołów że zastępca Lewego będzie Mouting bo wtedy przestałbym kibicować Bayernowi. Po pierwsze to raczej go nie sprzedadzą a zatrzymają do końca kontraktu, a po drugie za 2 tyg. zasiądą do rozmów i możliwe że Lewy przedłuży kontrakt z Bayernem. Gadanie że Kahn nie okazuje szacunku Lewemu bo nie rozmawiał z nim o nowej umowie jest głupie, bo z Mullerem, Neuerem czy Gnabrym chyba rozmowy też się nie rozpoczęły a Manuel i Tomek na pewno zostaną. Więc może spokojnie i nie róbcie z działaczy Bayernu jak to hoven lubi używać słowa ciamajd bo oni takimi nie są ii W RAZIE odejścia Lewego znajdą dobrego napastnika.

12.04.2022 11:04

@hoven jeżeli ambicja Lewego jest granie w Barcelonie to straci trochę w moich oczach. Możesz mi gadać o wychodzenie z kryzysu czy złotych dzieciach Barcy ale taki piłkarz idzie do najlepszych czyli City, Liverpool czy Real.

Edytowano : 2022-04-11 16:43:33

@hoven ty dziwny jesteś. Przecież Ty chwalisz klub który jest gorszy od Bayernu który przegrał z Bawarczykami. I te plusy mają zachęcić Lewego do transferu do Barcy?! Można też wymienić plusy ze strony Bayernu ale ty widzisz tylko minusy.

Edytowano : 2022-04-11 16:44:51

@WayeThe co ty gadasz? Naprawdę już życzysz mu sukcesów z Barcelona. Zostanie na kolejny sezon. Ludzie jesteście kibicami Bayernu ty Barcy.

11.04.2022 16:32

Ale chyba po zakończeniu kontraktu Lewy ma odejść. Przecież teraz to Barca mu dać z 70 mln na Lewego. A i sam pomysł przejścia do Barcy jest dziwny. Mogą go trzymać do końca kontraktu.

11.04.2022 14:54

@Reeken89 znowu krytykujesz co masz w zwyczaju. Jak nie są na miarę Bayernu? Sane i Gnabry są po prostu bez formy. Owszem dajmy Salah czy Mane są trochę lepszymi skrzydłowymi zwłaszcza Salah ale nie mamy co narzekać. Sane ma dobre liczby w CL a Gnabry w Bundeslidze. Wszystko się rozkłada. Pamiętasz na skrzydła dajmy w 2018 roku gdzie graliśmy już z wiekowymi i podatnych na kontuzję Robbenem i Riberym?To była tragedia gdzie Muller grał na skrzydle.

11.04.2022 13:19

Sprawa jest prosta. Coman i Gnabry grają z Villarrealem, może śmialiśmy się z Francuza ale Coman gra bardzo dobrze i stwarza sytuację a Sane ostatnio znowu jakieś kółka robi albo się kiwa niepotrzebnie. Taka gra jest na szkodę Bayernu więc, musi usiąść na ławce.

11.04.2022 10:56

City i Liverpool są na ten moment lepszymi drużynami od Bayernu. Ale nie znaczy że nie jesteśmy w Top 5 w Europie.
Przede wszystkim u nas przez kryzys Kimmicha jest chaos czy w środku pola oraz w obronie zwłaszcza po stronie Pavarda. Szkoda że Thiago odszedł bo zawsze u nas dawał to coś i by mógł być teraz zmiennikiem albo nawet grać w 1 składzie.

10.04.2022 18:24

Muller i Neuer na pewno przedłuża. Z Robertem to nie wiem. Po co brał gościa który jest pirania i tylko chce skłócić zawodnika z klubem!!

10.04.2022 14:05

@FanGraczyBayern ty jesteś kibicem czy hejterem? Jak można być takim pesymista?Nawet jak odpadną to nie znaczy by już skreślać Bayern.
A i w Paryżu rzeczywiście Bayern grał bardzo dobrze i był bliski wywalczenia awansu więc słowa Gorezki trzeba brać na poważnie. Ważne by każdy zawodnik zagrał na 100 procent.
Więc bądźmy optymistami i wierzmy ze awansujemy do półfinału. A jak nie awansujemy to trudno.

Edytowano : 2022-04-09 19:02:05

Bądź optymista w życiu, bo widzę że jesteś pesymistycznie nastawiony. Owszem nie gramy znakomicie ale ta drużyna potrafi zagrać wielkie mecze!!!

09.04.2022 18:58

@Daro xdddd co? Komplet szóstek w wygranym meczu?! Haha dobre
Słabo zagrał Kimmich i Sane wymagam od nich więcej oraz od Mullera.

Edytowano : 2022-04-09 17:30:35

@FanGraczyBayern każdy powinien wierzyć w awans. To że ty jesteś wątpiący to twoja sprawa. Pesymista jest źle być w życiu :)

09.04.2022 17:26

@matiibal1998 no z Freiburgiem wygraliśmy ledwo ledwo :)
O Flicku to staram się zapomnieć, o Hasanie się nie da zapomnieć bo siedzi na ławce Bayernu.

09.04.2022 15:34

Muller musi odpocząć, a Lewy nie gra 60 minut.

09.04.2022 14:53

Uważam że porównanie Nagelsmana do Kovaca jest nie na miejscu bo Julek doszedł do półfinału LM z Lipskiem a Kovac w LM to 1/8 LM z Bayernem i najgorszy występ od 8 lat wtedy jak się nie mylę. Nawet że odpadli z Liverpoolem.
Villarreal po prostu jest dobra drużyna która wygrała LE co nie jest najważniejszym z trofeum ale mimo wszystko coś jest.

09.04.2022 09:47

@WayeThe jak zawsze narzekasz że czytać się nie da. Po pierwsze nie sugeruj się miejscem Villarrealu w lidze bo w LM jednak to była inna drużyna i nie uważałbym za kompromitacje odpadnięcie z nimi bo grali w 1 meczu znakomicie. Nawet jak odpadniemy to Nagelsman raczej zostanie bo ćwierćfinal LM jest dobrym wynikiem. I widać że zarząd już zmacnia kadrę piłkarzami Ajaxu plus za niedługo przedłuży kontrakty z Mullerem, Neuerem i z pewnie z Gnabrym. Więc nic się nie stanie. Bayern i tak będzie Top w Europie bo musiałoby odejść 3/4 podstawowego składu by byśmy byli w jakimś kryzysie jak Barca
WIĘCEJ OPTYMIZMU

08.04.2022 23:51

@Silesi nie bądź naiwny, myślisz że Beckham grał tylko z pasji, a nie dla hajsu jaki miał. Też dużo zarabiał. Teraz piłka jeszcze bardziej się rozpowszechniła i pieniędzy jest jeszcze więcej w piłce.
Może że chodzi Ci o piłkę sprzed 2 wojny światowej, gdzie pieniędzy tak dużych nie było.

08.04.2022 09:43

@Rufus87 i @FanGraczyBayern ale mimo wszystko to przychodzą z Ajaxu czyli jednak coś umia grać w odróżnieniu od Sarra czy nawet Richardsa. Środek pola będzie bardzo fajny bo liczę na odbudowę Sabitzera. Oraz przedłużenie kontraktu z Gnabrym, czy raczej pewne z Mullerem i Neuerem.

Edytowano : 2022-04-07 20:50:33

Tak w Daviesa wątpiono to i w Gravenbercha wątpią :)

07.04.2022 20:45

@Mistrz358 powiem Ci coś. Udzielaj się tutaj więcej bo widać że dobrze piszesz i pomożesz mi i niektórym pokonać tych hejterow(a jest kilku). Mamy mocna drużynę, raz wygrywamy wysoko raz jak dzisiaj przegrywamy ale taki jest sport. Ale jak widzisz ty masz dziewczynę a większość osób pewnie nigdy dziewczyny nie miało i piszą co 2 minuty komentarz. Brawo zs komentarz

Edytowano : 2022-04-06 23:41:48

@alien666 nic się nie stanie Bayern nadal będzie w topie tylko dzieci tutaj wieszczą upadek klubu xd

06.04.2022 23:40

@mike84 to niech odchodzi, jak rzeczywiście chce nowych wyzwań to niech odchodzi. Tylko nie do frajerów z Barcy tylko do City

Edytowano : 2022-04-06 23:15:04

Lewemu można dać 28 mln euro bo daje bardzo dużo bramek ale jak chce odjeść to nie wiem czy mamy go zatrzymać do 2023 roku

06.04.2022 23:11

@hoven pojedźmy do Monachium i wyrzućmy Hasana z gabinetu i zabierzmy mu Express do kawy xd

Edytowano : 2022-04-06 23:13:28

@Panczo może to Villarreal będzie rewelacja a my ich zlekceważyliśmy, Hiszpanie mogą dojść do półfinału a może i dalej (chociaż Liverpool mogą nie przejść)

06.04.2022 23:09

@KingWizard powtórzę pytanie OGLĄDAŁEŚ MECZ CZY NA LIVESCORZE?!
Bo chcesz umniejszyć Villarreal, a ta drużyna wygrała puchar w Europie więc co jeszcze powiesz

06.04.2022 23:00

Villarreal może być czarnym koniem LM. Ale muszą utrzymać wynik na AA a łatwo im nie będzie bo Bayern u siebie umie grać.

Edytowano : 2022-04-06 22:55:25

@KingWizard xddd ty meczu chłopie nie oglądałeś, świetnie grał Villarreal, na poziomie półfinału LM.

Edytowano : 2022-04-06 22:56:10

@hoven w rewanżu myślę że odrobimy stratę.

06.04.2022 22:54

@Matilegolas idź kibicować Niemcom którzy odpadną w ćwierćfinale Mundialu hah

06.04.2022 22:19

Villarreal jednak umie grać. To była zasłona dymna ta porażka. Leon musi wejść i ustabilizować środek pola.

Edytowano : 2022-04-06 21:49:14

@dzojko uspokój się z tym Flickiem.

06.04.2022 21:48

Ma do was pytanie, chcecie by mecz trwał 100 minut? Taki pomysł podobno Infantino chce na MŚ w Katarze, tylko czy będzie tak że gramy do setnej minuty i później nie doliczamy nic czy jednak jeszcze coś sędzia doliczy. Bo jeżeli nie to aż tak bardzo by się nie zmieniło bowiem mecze zazwyczaj trwają 95 minut w zależności ile było przerw w meczu.
Wolałbym jednak by już nie mieszać w przepisach.

06.04.2022 20:17

Co tak jesteście pesymistycznie nastawieni?! Jak podpiszą kontrakt to też będzie marudzenie. Gravenberch będzie zmiennikiem który ma trzymać poziom gdy Gorezka czy Kimmich będą niedostępni. Sabitzer musi zostać bo gra tylko 1 sezon i Roca też i środek pola jest Gut.

06.04.2022 12:56

W 2018 roku też podobno szykował mu transfer do Realu ale zarząd się nie dał. Kahn działaj w kwietniu i przedłuż umowę z Lewym i Gnabrym.

06.04.2022 10:57