DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Jurgen1982 Strona 47

9 drużyn z różnica 2 pkt, a my wśród tego marazmu... Nie mogę tego przebolec

19.10.2019 20:21

@DonJupp4ever do nas trener żaden nie chciał nie dlatego że jesteśmy słabym klubem czy jakimś kulawym, tylko że mamy za bardzo ingerujacy we wszystko zarząd i na to się nie zgadzają szanujący się trenerzy. Jak odejdzie Uli i Karl to może zmieni się też podejście nowych do tych elementów.

19.10.2019 20:15

@diablo w punkt :)

19.10.2019 20:10

Nam potrzeba kogoś pokroju Diego Simeone, gdzie by chłopaki na dzień dobry dostali kijem w jaja :)

Edytowano : 2019-10-19 20:08:42

A tymczasem Reus strzelil i bvb już się z nami zrownalo pkt. Ostatnie 5 męczy dali dupy a i tak mają tyle samo pkt żal

19.10.2019 20:06

@DonJupp4ever masz rację że niektórzy zawodnicy zawalili mecz, ale nie możesz wybielac trenera. Cały czas mówicie z GuteSpiele że to nie wina Kovaca tylko ten nie skuteczny, tamten za wolny a ten się poślizgnal. Ale to właśnie Kovac odpowiada za to że ten ma być dobrze przygotowany fizycznie, mentalnie, taktyczne itp itd. Na każdym szkoleniu PZPN słyszymy że od skrzata do juniora starszego liczy się tylko rozwój zawodnika nawet kosztem wyników, natomiast w drużynie seniorów liczą się tylko wyniki za które jest, był u będzie odpowiedzialny tylko i wyłącznie 1 trener drużyny, który czasem sam nie układa 8 nie prowadzi np treningu fizycznego lub mentalnego na którym z zawodnikami pracują psychologowie ale to trener jest ich przełożonym i to on ich dobiera przy zatrudnieniu do klubu i on za nich odpowiada.

19.10.2019 19:44

@dzordan bo tak jak napisałem niżej to wina trenera, który za te wszystkie elementy jest odpowiedzialny. Skoro zawodnicy klasy światowej nie są w stanie wygrać z ogorami których inni leja 5-1 oznacza to że byli źle przygotowani do tego meczu. I za to bierze odpowiedzialność trener w każdej drużynie, nikt nie wyrzuca graczy tylko trenera i nie raz po zmianie trenera drużyna wchodzi na 150 % swoich możliwości w pierwszych 2-3 miesiącach bo chcą coś udowodnić nowemu trenerowi. Tutaj coś nie działa i trzeba to naprawić, można to osiągnąć wywalajac 15 zawodników albo zmieniając 1 trenera. Co zawsze wybierają kluby każdy wie - trenera bo to on odpowiada za wynik
!

19.10.2019 19:24

Potrzebujemy trenera z jajami a mamy trenera jajcarza, skoro uważa że graliśmy dobry mecz. Przy takim wyniku powinien być ekstra wkurzony a nie uśmiechać się że to był dobry mecz :)

Edytowano : 2019-10-19 19:19:44

Po raz 30 dzisiaj Ci powtórzę że to trener odpowiada za wyniki, skuteczność czy brak koncentracji na początku i na końcu meczu. Jeśli tego nie ma, to znaczy że źle prowadzi zespół.

19.10.2019 19:18

@GuteSpiele bycie kibicem Bayernu oznacza czasem podejmowanie trudnych decyzji ale dobrych dla klubu. Kovac już nam nic więcej nie zaproponuje, nie sądzę że miał za mało czasu na wdrożenie swojej myśli i stylu. Kovac i Bayern do siebie nie pasują, za wysoki poziom dla Kovaca jak narazie.

19.10.2019 19:14

@GuteSpiele dlatego mówię że na 10 bo by 'cos' strzelił, ale na bank mniej bo każdy by chciał teraz lewego u siebie :)

19.10.2019 19:07

@GuteSpiele nie umniejszaj lewandowskiemu, bo jakby nie on to byśmy byli na 10 miejscu :) potrafi nieraz z połowy szansy strzelić gola:)

19.10.2019 19:01

@klamat1992 tego nauczył ich kovac? Przypomnę Ci ze Bayern już parę lat z rzędu jest mistrzem Niemiec i oni to umieją, tylko za kadencji Kovaca zapomnieli jak się broni i jak się strzela... I to jest powód dla którego powinni sięgnąć wreszcie po kogoś nowego bo kovac dostał wiele więcej niż ktokolwiek w bl, a jesteśmy na równi z nimi. Oglądać się tego nie da i nadal gryziemy paznokcie na meczu przeciwko augsburgowi, serio? :p żenada

19.10.2019 18:52

@Pir5 to kto będzie wygrywal skoro wymieniłes prawie wszystkich że będą przegrywać :) jak widać było w ostatnich dwóch meczach my też będziemy tracić punkty co kilka tygodni i to od naprawdę kiepskich drużyn, żeby potem wygrać 4-1 z bvb :) a po tygodniu pyk 0-2 z paderborn :p

19.10.2019 18:40

Uli ponoć poszedł do szatni bo zaniósł Kovacovi okulary, które u niego zostawił :p

19.10.2019 18:31

@zielo151 różnica między tym a tamtym sezonem jest taka że w tamtym dorownywal nam tylko bvb, którzy się na koniec położyli, w tym sezonie szarpie narazie 6-7 klubów i w drugiej połowie sezonu się może okazać że musiałoby się że 3-4 kluby nam położyć

19.10.2019 18:27

@dzordan ja nie wiem co można myśleć po takim komentarzu trenera, ale to też wina zarządu bo takie komentarze powinni odbierać jak naplucie w twarz i powoli powinni szukać nowego a oni są z niego dumni.

19.10.2019 18:18

My się wzmocnilismy mocno w obronie i mamy trenera który miał poprawić grę w obronie, a ten element wygląda koszmarnie, my tracimy z byle ogorami bramki i to jako pierwsi

19.10.2019 18:14

@dzordan ja tez to miałem ale mi się od razu kolano zblokowalo, ale też mi lakotka walnela od razu...

19.10.2019 18:07

@dzordan tego jeszcze nie wiadomo, poczekajmy na badanie ????

19.10.2019 18:02

@hoodykr 30 sekunda strata bramki, potem kontuzja Sule, potem standard klepanie piłki od lewej do prawej, strzelili 3 gole chociaż mogli z 7, a na koniec wielbłąd Lucasa, javiego i pavarda i tracimy gola w doliczonym czasie gry. Ogólnie mecz słaby w naszym wykonaniu, i parowy które dostały ostatnio 5-1 dziś maja z nami 2-2...

Edytowano : 2019-10-19 18:01:02

2 gole nie 3, korekta mi zmieniła

19.10.2019 17:59

@DonJupp4ever przypomnę Ci raz jeszcze, to trener odpowiada za wyniki i jeśli ich nie ma to dostaje kopa z drużyny i przychodzi nowy. Żaden klub nie wyrzuca zawodników...

19.10.2019 17:41

@GuteSpiele tak do błąd Lucasa ale taka gra w meczu gdzie się męczymy z klubami pokroju augsburga czy hoffenhaim to już wina trenera i to trener odpowiada za wyniki. Więc skończ już pierdzielic i wymieniać indywidualne błędy pojedynczych graczy bo my mamy o 3 razy lepszy skład od ostatnich 2 rywali a jak się skończyło?

19.10.2019 17:32

A gdzie będzie mecz środowy transmitowany?

15.09.2019 10:50

@Kimas no i w tym cały sęk, wydarzyła się nieoczekiwana sytuacja i nie potrafimy na to zareagować, Rb zmienia zawodnika i taktykę i my już idziemy na wymianę ciosów z której Rb ma 2-3 dogodne akcje w tym akcje sam na sam, a my mamy już tylko stałe fragmenty i strzały z dystansu.

15.09.2019 10:41

Jakbyś w swojej pracy skrytykował swojego przełożonego a zarząd Ci za to dał w łeb, to czy po raz drugi byś krytykował? No raczej nie, bo masz instynkt samozachowawczy, więc albo odejdziesz z klubu jak Humels albo siedzisz cicho i czekasz na zmiane sternika

15.09.2019 10:14

@GuteSpiele oczywiście go zachwalaja, szczególnie w poprzednim sezonie kiedy wychodziły kwasy od Jamesa, Boatenga, Mullera itp. To że tam dobrze nie bylo, to mieliśmy wiele więc się nie oszukujmy, ile było spotkań z radą drużyny które wychodziły do prasy, to wszystko nie pomaga w utrzymaniu atmosfery. Więc nie mów że nie mamy pojęcia co się tam dzieje bo byly wycieki i to potem było widać. Humels też nie siedział na ławce bo był gorszy od Sule bo ten ten sporo baboli walil, tylko pewnie nie kocholali się za mocno z Kovacem i pewnie też dlatego się zawinal spowrotem do bvb, a że nie jest typem Jamesa to nie płakał w prasie tylko zawinal graty.

15.09.2019 10:07

Niestety praktycznie dwie osoby tutaj uważa że mamy taktycznego geniusza, który ma mega posluch w szatni, a jak ktoś się wypowie inaczej to jest atak z ich strony;) każdy może mieć swoje zdanie i nie ma go co na siłę narzucać. Ja oceniam po tym jak wyglądają mecze, kiedyś siedzialem na meczu zrelaksowany i cieszyłem się gra, od dwóch lat byle buraczany klub jak dusseldorf potrafi nam wyrwać punkty(w tym sezonie herta po 4 meczach ma 1 pkt tylko z nami i nawet mainz ich pyknal) . Człowiek siedzi przed telewizorem i jest praktycznie pewne że w drugiej połowie będzie gorzej bo nie wiem co Kovac robi tym zawodnikom w przerwie że my wyglądamy gorzej po przerwie. Jak już powiedziałem wcześniej nikt Kovaca nie zwolni bo zarząd się nie przyzna do błędu, a przy takim budżecie i wartości zawodników to chyba nie jest jakiś sukces wygrać bundeslige bo w poprzednim sezonie bvb się samo podlozylo swoimi porażkami. Bvb się wzmocniło, Rb ma mocno ogarniętego trenera który napewno się jeszcze rozwija i beda mieli z niego pożytek.

15.09.2019 09:56

Ponoć cou nie był gotowy do tego meczu, tak mówili komentatorzy, ale nie do końca rozumiem jak nie był gotowy jak zagrał 2 mecze towarzyskie w reprezentacji po około 80 minut, więc raczej nie chodziło o przygotowanie fizyczne, jeśli o zgranie z zespołem no to nigdy nie będzie zgrany jak nie będzie grał :d

14.09.2019 23:50

Możecie mówić co chcecie i bronić Kovaca jak chcecie, ale zawodnicy się rozwijają jeśli ich dobrze kieruje trener i wielu zawodników grało dobrze jak ich Pep kopal w dupe. Pamiętam mecze kiedy po wygranym 5-0 meczu Pep odpierdzielal Kimicha że się źle ustawił przy jakiejś akcji, a my po 1-1 się klepiemy po plecach, kovac się ściska z nagelsmanem ogólnie piknik i sielanka. Dziwne że za Pepa Thiago nie walil takich kaszalotow jak teraz z Rb czy bvb, bo był skoncentrowany 90 minut i wiedział że jak zrobi coś takiego to dostanie kopa w dupe jeszcze przed zejściem z murawy bo Pep leciał od razu na murawę i odpierdzielal i korygowal, a czy widział ktoś żeby kovac kogoś po fatalnym meczu opierdzielil? Myślicie że ktoś się go tam boi? :)

14.09.2019 23:29

@Janson dlatego uważam że klub tej rangi powinien mieć lepsza ławkę, a jeżeli naszym 1 wyborem jest młody zawodnik który się dopiero ogrywa to nie świadczy o nas najlepiej. Bvb ma tylko o 2 zawodników więcej od nas ale ławkę maja przekozacka, a u nas troszkę lipa jest

14.09.2019 22:59

@Janson chyba miałeś udar na meczu, w drugiej połowie dominowalismy? Jakby nie Neuer który nas uratował ze 3 razy to byśmy dostali ten mecz. Nikt nie mówi że daviesowi nie dawac szans ale nie w meczu z Rb na wyjeździe gdzie potrzebujemy wzmocnienia, a nie holowania i częstych strat. W meczach gdzie prowadzimy 3-0 można go dać na 45 minut, albo w meczu z padebornem cały mecz, a nie w meczu na szczycie.

14.09.2019 22:33

@misza Ty tak serio? Popatrz na ławki innych klubów, czy tam siedzą wielkie nazwiska? 3/4 klubów Bundesligi nie ma odpowiednich ławek, ale tak jak to zostało napisane wyżej czy serio w takim kkubie jak Bayern pierwszym wyborem na zmianę powinien być Davies? Chłopak bez doświadczenia, który wiemy że nic nie wniesie? Co z perisiciem? Po co go sciagneli jak woli wystawić Daviesa:) a zmiana cou w 87 minucie to jest tak jak napisałem chyba gra na czas bo takie zmiany powinien dostawać właśnie Davies a nie cou, skoro był nie gotowy to powinie wejść ktoś kto był przygotowany jakieś 15 minut wcześniej. Zmiany w 87 minucie się robi przy kontuzji albo jak się chce odwieźć wynik do końca.

Edytowano : 2019-09-14 22:15:37

@dowiezc do końca

14.09.2019 22:14

@szczebelek w punkt :)

Edytowano : 2019-09-14 22:05:11

@misza ale te zmiany są gowniane w każdym meczu:)

14.09.2019 22:03

Ale tu nie ma pomysłu, my gramy od lewej do prawej i to jest tak czytelne że naprawdę nie jest trudno się przed tym bronić. Oglądałem dziś bvb to oni kurde do kontry się organizują mega szybko, a wrzutki maja tak penetrujace że wala sporo bramek z tego a my co? 100 wrzutek i żadnego strzału z tego nie ma, albo nie celne

Edytowano : 2019-09-14 21:46:09

Przed meczem każdy mówił że będzie wyrównany mecz, a tak naprawdę Leverkusen istniało 25 minut i potem zostali zjedzeni, a bvb szło po kolejne gole, u nas tego nie ma, nie mamy chęci strzelania kolejnych goli często przy 1-0 już zwalniamy i patrzymy co się stanie i często się dzieje ale remis

14.09.2019 21:43

No pewnie wygramy z crvena 5-0 i będzie hura optymizm, tylko że to nie ten poziom nie ta liga. I coś czuję ze w tym sezonie skończy się na 2/3 miejscu w bl i odpadniecie w 1/4 lm. A i pewnie to nie zmusi nikogo do wypchniecia od nas Kovaca bo on się jeszcze rozkręci :p

14.09.2019 21:33

:D dziś jestem nabuzowany bo ten mecz to była totalna katastrofa. Walilismy głową w mur. Nie ma za co chwalić tej drużyny, tak głupie zagrania jak Sule czy Thiago to w okręgowce nie robią. Davies też holowal piłkę i ja tracił koszmarnie, nie wiem czemu gościa który musi się jeszcze ograć puszcza w takim meczu to praktycznie było osłabienie. Dramat jakiś. Jedyna osoba ktora mozna pochwalić to chyba Neuer, odwalil kawał dobrej roboty.

14.09.2019 21:24

@jastrzab123 czyli ten remis traktujesz jako postęp? ????

14.09.2019 21:18

@misza może i dublet ale takiego syfu to już dawno nie oglądałem. I naprawdę od 2 lat każdy z nami walczy jak równy z równym a chyba mamy inne budżety inne składy i to nie tak powinno wyglądać, w tamtym sezonie się nam udało bo bvb dało dupy, w tym roku widać że bvb i Rb idą równo więc może już nie być tak kolorowo. Więc chyba się nie dziwisz że ludzie chca kogoś lepszego na tą pozycję? Kogoś kto ma pomysł, kogoś kto reaguje w trakcie meczu, a nie warzywo które stoi przy linii i robi cały czas te same zmiany? I w dodatku prawie w 90 minucie. Trochę już tej niekompetencji za dużo...

14.09.2019 21:15

@jastrzab123 no to ja Ci powiem że już nie kumam kiedy jest faul:) wg mnie rywal trafil Hernandeza w piszczel i ja tam nie wiem co było varowane. Ja widziałem 2 razy powtórkę i byłem pewny że karny gwizdnie...

14.09.2019 21:08

My nawet jak przegramy 20 męczy z rzędu to Kovaca nie wywala. Wiec dajcie sobie z tym spokój. Oglądałem mecz od 40 minuty i znowu był gnoj i chaos. Ja nie wiem w jaka stronę my idziemy i słabo to wygląda naprawde. Mecze Guardioli a Kovaca to przepaść.... A zmiany w 87 minucie to już chyba gra na czas jest bo ja nie wiem co to miało dać...

14.09.2019 21:04

A ktoś mi wytłumaczy czemu nie gwizdnal karnego dla nas? Faul był - byl, w polu karnym - tak. To co ten sendzia odpierdziela? Co to za analizowanie czy po machnieciu noga sie rozmyslil czy sie nie rozmyslil? Machnął, trafił naszego to się karnego gwizda. W tą stronę oglądal 5 minut i nie dał karnego, w drugą stronę gwizdnal bez wachania i varu sobie oglądać nie chciał... To samo jak wczoraj Marciniak w meczu legii...

14.09.2019 20:56

Serio myślicie że reszta świata jest odcięta od transferow i zawodnicy pokroju Havertza czy Sane może kupić tylko Bayern i oni leżą i czekają aż ktoś z Bayernu przyjdzie i będzie negocjować niższa cenę bo to Bayern? :) nastawiacie się na nich a przyjdzie inny szejkowy klub i rzuci 50 mln więcej i tyle będziemy ich widzieć:)

31.08.2019 09:25

Jeśli chodzi o zarządzanie klubem to jest na wysokim poziomie, jest zabezpieczony finansowo i nie ma też co narzekać na osiągniecia sportowe bo w ostatnich 10 latach to:
a) byliśmy 3 razy w finale LM z czego raz wygraliśmy, 4 razy w półfinale i reszta to ćwierćfinał.
B) 8 razy mistrzostwo Niemiec,
C) 6 razy zwyciezylismy w Pucharze Niemiec (i jeszcze 2 przegrane finały).
Wiec jeśli ktoś powie że to mało to co mają powiedz w dortmundzie? :) tak więc klub jest dobrze zarządzany tylko problem w tym że nikt nie był w stanie przewidzieć że nagle za 1 zawodnika będzie trzeba płacić ponad 150 mln euro... Kto przewidział taki scenariusz 5-6 lat temu to ręką w górę? :)

31.08.2019 09:01

@GuteSpiele słuszna uwaga z Rb na wyjeździe to będzie pierwszy prawdziwy test, LM to zależy kogo wylosujemy bo jak jakiś ogórków to nie będzie to żaden test :)

25.08.2019 22:44

@GuteSpiele a czy taki wielki klub jak Bayern nie powinien brać jakichś już sprawdzonych utytułowanych trenerów? Ciekawe na jakiej podstawie został wybrany Nico? :) jak dobrze kojarzę to w momencie podpisywania kontraktu nie zdobył nic (puchar Niemiec wpadł już po podpisaniu na koniec sezonu). Czy tam ktoś miał zwarcie przy tej decyzji? On ani nie był jakąś super okazja na rynku, ani nie pasował stylem gry (bo my ofensywa piłka on głęboka defensywa i kontra), ani nie rokował na super taktyka. Co poszło nie tak? :)

Edytowano : 2019-08-25 22:22:33

Narazie to co weekend od roku obgryzam paznokcie, ale od następnego tygodnia zaczynam oglądać w rękawiczkach :p

25.08.2019 22:20

Rb i bvb będą cisneli mocno w tym sezonie, tym razem nie będzie można gubic pkt jak w tamtym sezonie. Jak tam prześledzić karierę trenerska Nico i Juliana nagelsmana to nagelsman o rok dłużej jest aktywnym trenerem pomimo że między nimi jest spora różnica wieku :)

Edytowano : 2019-08-25 22:02:50

Szkoda ze nasi nie zdecydowali się jednak zatrudnić Nagelsmana

25.08.2019 22:01

@dzordan wydaje mi się że jakby go Rb na listę transferowa wystawiła to by się zgłosiło kilkanaście klubów i na coś by się Werner skusil szczególnie jakby miał gwaranta grania w 1 składzie + podobna kasę. Nigdy nie rozumiem kogoś kto przychodzi posiedzieć na ławie bo lata lecą i kiedyś powie że ma 10 mistrzostw Niemiec i 28 męczy w bundeslidze ????

25.08.2019 21:45

Co Wy się dziwicie z tym Wernerem, przecież Rb powiedziało od razu ze za darmo go nie oddadzą więc albo transfer jeszcze w tym okienku albo nowa umowa. Uli chyba miał nie równo myśląc że go wyczeka do przyszłego roku bo Rb by go gdziekolwiek opchało to nie dortmund który kisił na siłę lewego.

Edytowano : 2019-08-25 21:00:23

A herta cyk 0-3 u siebie... Eh ja nie wiem jak my z nimi zremisowalismy to jest jakieś nie porozumienie

25.08.2019 20:55

@Dymson321 Ty tak serio mówisz? Sprawdź sobie kiedy ostatnio Bayern nie wyszedł z grupy w LM, w tym sezonie również wyjdzie i nie dramatyzujcie że nie mamy składu żeby powalczyć w grupie, tutaj jakąś masowa histeria się rodzi ;)

25.08.2019 09:23

@Tiger i tak trzymać kolego :) Mia San Mia :) dobranoc :)

25.08.2019 00:14

Nie no ale po co na siłę pchać Kimmicha na 6, skoro jest Javi, Tolisso, Thiago (tu akurat nie wiem czemu go na 6 pakuja a nie na 8), doszedł ten ziomek z gladbach który chyba gra ma 6 (totalnie go nie widziałem wcześniej więc nie wiem co to za gość).

Edytowano : 2019-08-25 00:05:53

Ja kumam że jak dał pavarda to trzeba było gdzieś przesunąć Kimmicha bo szkoda go na ławkę ale to nie lepiej było posadzić pavarda albo Sule i dać tam pavarda?

25.08.2019 00:04

Czemu Kovac kombinuje i nie ustawił dziś takiego składu: Neuer, Alaba, Lucas, Sule, Kimmich, na 6 Javi Martinez, na 8 Thiago, skrzydła Coman i Gnabry, na 10 Cou i 9 Lewy
Czy coś Wam by tu nie pasowało? :)

24.08.2019 23:58

@Tiger :) dobry jesteś :) możesz mieć do tego i patent żeglarza i paszport Polsatu, ale i tak uważam że racji nie masz :p nie ma co na siłę szukać sensacji jak jej nie ma, skoro mamy odmienne zdania znaczy że akcje mozna różnie interpretowac i sędzia podjął swoje decyzję wg mnie obie dobre wg Ciebie obie źle, życie :)

PS. A ja mam licencje trenera :)

24.08.2019 23:54

@predator może by się ustawili jak Polska z Japonia na swoich polować i by klepali :)

24.08.2019 23:49

Nie przesadzalbym że mamy słaby skład. Jeśli nie funkcjonuje środek pola ani obrona to wpadają nam gole, a wtedy co ma zrobić Neuer jak mu dobijali z 5 metrów na pusta w tamtym sezonie. Jeśli chodzi o resztę składu to naprawdę nie jest tak źle. Trzeba tylko umiejętności wyciągnięcia z tych zawodników czegoś więcej, od Pepa dostawali zjeba nawet jak wygrali 5-0 bo się poruszali nie tak, o gdzieś ktoś nie wrócił na czas, a teraz sobie klepia piątki po remisie z Herta 2-2 i wychodzi Kovac na konfe i mówi że nie było tak źle ale mieliśmy pecha (że co??)

24.08.2019 23:43

@Tiger ważne jest gdzie nastąpiło szarpniecie za rękę (co nastąpiło przed polem karnym) a nie gdzie upadł zawodnik :) a reka Perisica już jest nudna poszukaj niżej. Dokładnie powagi :)

24.08.2019 23:29

@JazGod no to po każdym meczu każdy sędzia otrzymywałby taka kartkę bo pod wpływem emocji każdy uważa że został skrzywdzony :) ale niestety czasami się samemu zawarła mecz ale nie umie się do tego przyznać :)

Edytowano : 2019-08-24 23:21:58

Zawala mecz

24.08.2019 23:21

@Tiger i dlatego nie Ty sedziujesz :) faul na Francku poza polem karnym a reka Perisica 'dyskusyjna' ;) poczytaj wcześniejsze posty nie będziemy się powtarzać :)

24.08.2019 23:19

@predator nie znam niemieckiego więc nie wiem co napisali:) ogólnie jeśli chodzi o nasze media to wiekszosc 'komentatorow' i 'expertow' w eleven czy canal+ jest oslinionych że szczęścia jak Bayern traci gola bo marza już o 'niespodziance' w lidze na koniec sezonu

24.08.2019 23:16

@JazGod oczywiście masz rację ale myślę że jakby chcieli druknac to i po var zrobili głupia minę i dali by karnego dla Napoli :) może system ocen sędziów po meczu, gdzie najgorszych kilku sędziów spadaloby do sedziowania w serie B :) czyli taka liga sędziów, najlepsi awansują, najgorsi degradowani :) ale to musiałyby być oceny od jakiejś niezależnej firmy bo wiadomo że jakby sami siebie oceniali to by przekręty były :)

Edytowano : 2019-08-24 23:09:01

A najlepsi z najlepszych sedziowaliby ligę mistrzów i mistrzostwa świata i Europy :)

24.08.2019 23:07

Uli z tego co wiem za nie długo odchodzi, a nam by się przydał trochę defensywyny trener bo z kontr to byśmy dopiero takimi szybkimi skrzydłami wymiatali :)

24.08.2019 23:03

@luu1986 oczywiście jeśli chodzi o mecz Napoli to tak, ale faul na francku był poza polem karnym więc chyba nie wrócili by do tego bo wolnych się tak chyba nie przyznaje, co jednak jest dziwne że sędzia od razu nie gwizdnal bo na powtórce było widać że jest idealnie ustawiony i nikt mu nie zasłanial więc spory błąd sędziego

Edytowano : 2019-08-24 22:57:07

A co do postu na stronie schalke to sami siebie osmieszaja. Niech sobie płaczą tyle im zostało z 1 pkt po 2 meczach.

24.08.2019 22:51

@predator dyskusyjny, czyli tak jak napisałem mógł gwizdnac lub nie, ale interpretacja jest taka że nie gwizdnal i miał do tego prawo. Więc nie pisz ze oszukali Schalke bo nie jest to prawda.

Edytowano : 2019-08-24 22:42:43

Oszukali to Fiorentina bo symulke gwizdnal jako karnego dla Napoli

24.08.2019 22:41

@Danie1 no o tym właśnie mówię. Simeone by się przydał :)

24.08.2019 22:35

Nie pierdzielcie że ewidentne karne bo już wytlumaczylismy sobie to na poprzednim artykule. Przy pierwszym interpretacja jest ze nie było intencji więc w bundeslidze takich nie gwizdaja, a druga została przedstawiona na wykresie i tak ułożone ręki nie gwizdaja. Siedzia mógł gwizdnac lub nie. Zinterpretowal tak jak go nauczyli więc nie powtarzajcie głupot że dwa ewidentne karne bo interpretacja w bl temu przeczy

24.08.2019 22:25

@GuteSpiele masz rację, dlatego narzekają że problem jest z trenerem bo mając taki potencjał nie możemy grać w ten sposób. Tu narazie wszystko jest na farcie, nie widać żadnych schematów, ot poprostu klepiemy i wrzutki i jakoś to będzie

Edytowano : 2019-08-24 22:20:55

Gramy na zbyt dużym ryzyku i tracimy za dużo bramek co jest problemem, kiedyś mieliśmy bardzo dobrze ułożony skład, dobrze współpracowała obrona i pomoc dzięki czemu tracilismy mało goli w całym sezonie i Neuer wypadal super, teraz niestety to wszystko skrzypi i tracimy masę goli a Neuer nic z tym nie zrobi no mu dobijają z 5 metrów do pustej

24.08.2019 22:13

Cou po meczu powiedział że gra była na dużej intensywności? On chyba z okularami VR jakimiś grał :) bo ja tu widziałem słabe tempo

24.08.2019 21:49

@Prezes42 bo Lewy to jest kompletny napastnik i dziś to udowodnił, zamykając usta krytyków którzy tylko narzekają na niego.

24.08.2019 21:45

@DonJupp4ever czyli dziś Coman zagrał dobrze bo ma asystę i wypracował karnego :) można go nie lubić ale dziś zrobił to co do niego należy

24.08.2019 21:44

@Danie1 czyli wg grafiki tego zegara, ręką była w pozycji nr 4 czyli i terpretacja żeby nie gwizdac karnego dlatego var i sędzia tego nie uczynili, a przy 1 nie było intencji zagrania bo gość był tyłem i w powietrzu ????

24.08.2019 21:42

1. W Bundeslidze często dziwnie się zagranie ręką interpretuje dlatego wg mnie nie został odgwizdany 1 karny bo oni patrzą czy była intencją zagrania ręką, której tutaj nie było bo gość był wogole w powietrzu i tyłem. Dlatego nie gwizdnal i dobrze. Jeśli chodzi o drugą sytuację to już gwizdnac raczej powinien, więc nie wiem co oni tam wymyślili..
2. Jeśli chodzi o Cou to wg mnie słaby pierwszy występ, jakieś żonglerki, siatki które kończyły się stratami piłki. Kilka fajnych podań ale kilka głupich strat (wiadomo jak porównać z Mullerem to wypadł lepiej ale to żadna radość).
3. Perisicia to jak mam być szczery praktycznie nie widziałem na boisku.
4. Kovac - czemu Toliso nie zszedł za Martineza? A jak już chciał zdjąć Lucasa bo nie miał sił na cały mecz mógł go zdjąć wrzucić Martineza, który by się zamienił miejscami z Kimmichem, który by z pavardem zmienił się miejscami i by było nie?

24.08.2019 21:18

No to jak robimy beke to ja też dorzucę, że pewnie Niko z bratem grają w fife 17 i na podstawie kilku męczy ustalają skład :p a w fifie 17 Tomek był mocny więc dlatego gra co mecz :d

24.08.2019 14:28

Nie ma co być takim super pewnym że to 1 miejsce nam się należy, bo w sporcie nic nikomu za darmo jeszcze nikt nie dal (no chyba że kilka karnych dla bvb żeby mieli więcej pkt:p) ale nie zapominajmy że w lidze oprócz nas i bvb jest jeszcze Rb który ma naprawdę bardzo ogarniętego nagelsmana który naprawdę może dużo krwi napsuc w tym sezonie

24.08.2019 14:01

@GraueEminenz zakładając że wywalaja teraz Kovaca, jaki trener wg Ciebie obecnie mogłby przyjść do Bayernu? (pytam z ciekawości, fanem Nico nie jestem, na każdym meczu krwawią mi oczy patrząc na jego kunszt trenerski)

Edytowano : 2019-08-23 23:54:46

Dobra spadam, do jutra :) ciekawe jakie propozycje trenerów padną :)

23.08.2019 23:47

Zobaczymy jakie jaja ma Kovac jutro, jeśli z nowych pojawi się tylko pavard to niestety potwierdzi się to co większość tutaj mówi, czyli że nie za duże :p obysmy się pomylili i jutro było sporo zmian w składzie :)

23.08.2019 23:39

Ja tez mam nadzieje ze jutro zagrają wszyscy mówi gracze, chociaż w jakimś wymiarze czasowym nie mówię od razu ze po 90 minut :) ale nie kiszenie ich do 85 minuty :) może kovac się tak wciąga w mecz ze zapomina zlecić zmiany :)

Edytowano : 2019-08-23 23:30:02

Nowi gracze, kurde ten słownik zmienia te słowa :)

23.08.2019 23:28

Ciekawe jaki skład będzie i ilu nowych graczy zobaczymy :) i najważniejsze pytanie czy Tomcio siadzie czy znowu w 10 gramy

23.08.2019 23:19

@Szymonb chcą poczuć mistrzowska atmosferę :)

23.08.2019 23:16

@FanGraczyBayern byłoby lepiej jakby tam poszedł :) ale miałem namysłu lokalnego czyli w Niemczech :)

Edytowano : 2019-08-23 23:08:26

Na myśli miałobyc :)

23.08.2019 23:08

Ja np nie wiem po co oddali Humelsa i to jeszcze do lokalnego rywala. Ogólnie wg mnie Humels jest lepszy od Sule i Boa, więc to posunięcie było dosyć dziwne, musiałobyc coś jeszcze ze on odszedł.

23.08.2019 23:03

@HejaBVB a czego oczekujesz więcej od swojego klubu? Zapewne po sezonie sprzedacie paco i sancho, reus młodszy nie będzie. To się pewnie nigdy nie zmieni :)

23.08.2019 22:57

@HejaBVB takie 1-0 po meczu będącym jeszcze w okresie przygotowawczym przed transferami :) ale niech będzie gratki :)

23.08.2019 22:38

Trochę minie kolejek zanim bvb trafi na kogoś mocniejszego, za tydzień będzie znowu Union i znowu wygrają z 5 - 0. Ten sezon będzie ciężki bo mają dużą siłę rażenia...

23.08.2019 22:26

Jestem pewny że jakby nie strzelili na 2-1 to by dostali karnego w 96 minucie :p

23.08.2019 22:21

Tu każdy mówi że Kai do nas przyjdzie i odkładamy na to kasę, ale skoro nim jest zainteresowana 'ponoc' Barca, Real i kluby z Anglii to serio myślicie że przejdzie do Bayernu? :) w Anglii sypna mu więcej siana i przejdzie jak Sane... Albo pewnie od małego jest za Barca lub Realem. Ie robil bym sobie za wielkiej nadziei bo ostatnio bunsesliga nie jest magnesem dla zawodników :)

22.08.2019 23:13

Wam się chyba trochę nudzi:) może napiszcie jakiś fajny artykuł i podeślijcie do admina :) jak się nada to publikuje i po temacie :)

22.08.2019 22:49

A propo nadchodzącego meczu, to czy można zrobić tutaj jakąś ligę typerów? Co Wy na to? Każdy mógłby typować wynik, pkt za trafiony dokładny wynik, sam typ kto wygra lub remis itp? Było tu coś takiego? :)

Edytowano : 2019-08-22 22:32:55

Dobra już znalazłem :) nie aktualne :)

22.08.2019 22:31

@Prezes42 czemu środek pomocy musi być niska? Ja wolałbym właśnie wysokiego gościa żeby mógł się przepchac, zastawic, wygrać pojedynek w powietrzu itp. Ważne żeby miał technikę dobre podanie i nie byl wolny jak Kross :)

21.08.2019 23:10

Fajnie jakbyśmy zaczęli trafiać z transferami jak bvb, bo paco, sancho i pulisic kosztowali tyle co sanches a pożytek z każdego wiemy jaki jest :)

21.08.2019 23:10

@DarthSmd serio? Oglądałemem cześć filmu z 1 linku to większość dobijanie do pustej bramy + mega dzida z dystansu :) ale jak chcesz to też mam link gnabrego https://youtu.be/Sia9NhwlZQM :)
Żeby była jasność Ribery był wielkim piłkarzem tak samo jak Robben i nigdy nie umniejsze ich wkładowi w klub, ale chcąc porównywać pojedyncze gole to Gnabry też miał fajne gole itp i również w gorszych klubach. Dajcie im się rozkręcić, ja wierzę że w tym sezonie i Coman i Gnabry dadzą nam wiele goli (o ile ich kontuzje nie zjedzą)

21.08.2019 22:38

Nie wiem co się tak przypieliscie do Comana i Goretzke oni starzy nie są więc cały czas mogą nabierać jakości. Ktoś już to w zesniej powiedział że Ribery zaczął najlepiej grac w wieku bodajże 26 lat, a wymienieni wyżej maja 23 i 24 lata więc trzeba dać im szansę. Teraz niestety czasy się zmieniły i za byle młodzika trzeba dać 120 mln euro, skąd niby na to brać co sezon, szczególnie że każdy chce po 2 lub 3 transfery :) wg mnie z Comana i Goretzke będzie jeszcze sporo radości ale potrzebny odpowiedni 'dyrygent' a narazie mam wrażenie że jest na hura do przodu i od lewej do prawej. Jak w polu karnym stoi 7 graczy to co oczekujemy od skrzydel i lewego?

21.08.2019 21:25

A czemu od razu zmiennik Lewego, to nie można zagrać czasem 2 napastnikami jak się gra z dolna połowa tabeli lub jak się przegrywa dorzucić drugiego do składu? Czy zawsze trzeba grać tylko 1 napastnikiem? Mamy taki system gry przyspawany?

21.08.2019 20:10

@DonJupp4ever no tak myślę że jeszcze z 5 sezonów i się okaże jaki plan ma na Bayern Niko :) nie pierdziel, nie daje rady i nie ma co się czarowac, jak z Herta nie dajemy rady do z Barcelona czy Liverpoolem aż strach myśleć

21.08.2019 18:22

@buuuU tutaj jest racja, Kimmicha Pep jechal nawet po wygranym meczu 5-0 a on jeszcze podziękował i się stosowal. Dzięki temu się rozwinął i teraz jest naprawdę wartościowym i uniwersalnym zawodnikiem

21.08.2019 18:21

Schalke i borussia mgb grało tak słabo w weekend że 0-0 nikogo nie zdziwiło. Nie sądzę że będziemy mieli jakie kolkwiek problemy w ten weekend...

21.08.2019 17:34

Nie ma co na Renato gadać, on potrzebuje żeby ktoś na niego postawił i go korygowal co mecz jak Pep Kimmicha. A jak narazie nie dostaje szans, a jak już dostaje to 5 minut. On ma problem z grą bez piłki a jak ja już ma to na siłę holuje i chce strzelać z każdej pozycji... A jak już poda to wymahuje rękami jak coś nie wyjdzie więc pewnie go tam za mocno nie kochają ????

21.08.2019 17:34

Podobnym składem inaczej grał klub za Jupa(potrójna korona) inaczej za Pepa (wygrywali w marcu ligę i prali rywali po minimum 3+) a inaczej za Kovaca (sraczka do ostatniej kolejki że wyprzedzi nas bvb, żenujące straty pkt z nurnbergiem czy fortuna) i nie ma co wmawiać że trener nie robi różnicy. Jak ktoś niżej powiedział że w Bayernie brakuje serca i się zgadzam tylko nie traktuje tego jako gracza na pozycji 8 tylko trenera który ma pomysł na grę, a nie oszukujmy się że obecnie pomysłu i stylu nie widać.

21.08.2019 17:33

@DonJupp4ever kto by chciał trenować Bayern bez wzmocnien? My mamy bardzo silny skład więc myślę że dużo trenerów z pocakowaniem ręki by chciało miec takie problemy jak Bayern:) każdy wie że ten zarząd jest z innej epoki i że dyrektor sportowy jest tylko od uśmiechania się i tutaj powinny być już zmiany... Nie mniej jednak wpadło kilku dobrych zawodników. Bvb kupiło brandta i torgana ale stracili pulisica więc myślę że stracili lepszego gracza niż kupili ????

21.08.2019 10:01

@FanGraczyBayern oglądałem mecz schalke w 1 kolejce to jak mam być szczery to 2 Bundeslidze lepiej grali niż schalke i borussia msg. Schalke nie mamy co się obawiać ale Rb z nagelsmanem naprawdę wyglądali solidnie.

21.08.2019 10:00

@misza zawsze będzie narzekanie na Kovaca bo się nie da patrzeć narazie na tą grę, jak mam być szczery to ja przez parę lat(juup i pep) siedziałem z piwkiem na meczu i się relaksowalem i mialem dobry humor na weekend. Obecnie nie trzymam kufla bo paznokcie obgryzam przez większość męczy, z wypiekami na twarzy wkurzony odchodzę od TV po meczu bo albo remis albo wymeczone +1. Trochę słabo mając taki skład męczyć się np z fortuna czy nurnbergiem nie uważasz?

21.08.2019 10:00

Humels, Boateng, Mueller nie błyszcza bo wydaje mi się że powoli organizmy nie wytrzymują tych obciążeń, rok w rok ponad 50 spotkań bez wakacji się nie da... Kiedyś to jakieś wakacje mieli + tych meczy mniej, a teraz to już w każde wakacje jakiś puchar wymyślony na siłę żeby tylko kasę bić. W zimie też jakieś klubowe mistrzostwa świata itp. Nie każdy to wytrzyma szczególnie Ci najlepsi którzy grają na wszystkich frontach, bo nie wierzę że nagle Boa i Humels zapomnieli jak się dobrze gra...

21.08.2019 09:59