DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: kropekk Strona 1

Jak kupią Wernera teraz to nie mam pytań już kompletnie.. był do wyciągnięcia za 20mln jeszcze nie dawno, trzeba było się tylko zainteresować i wykonać jeden telefon i Werner sam by przybiegł do Monachium, a teraz 60mln to byłaby kpina gdybyśmy tyle im zapłacili.

02.04.2020 12:51

Trzeba przyznać że mega dobrze rozwija się ten chłopak i dobrze się na jego grę patrzy, oby tylko omijały go kontuzje a będziemy mieli z niego sporo pożytku.

14.12.2019 15:11

Jak dla mnie na ten moment nie pokazuje niczego nadzwyczajnego i na pewno nie jest wart takich pieniędzy.. Jak dla mnie powinniśmy się postarać pozyskać Eriksena za darmo i byłby na miejsce Coutinho a te 100 mln wykorzystać np. na Havertza.

29.11.2019 10:25

Pep byłby dobrym pomysłem teraz głównie z jednego powodu - przede wszystkim potrzebujemy zreformować drużynę i to wabik na piłkarzy, mam wrażenie że wcześniej nie wykorzystał zarząd tego atutu i potencjału choć też nie było tak wielkiej potrzeby jak teraz jest.. mam wrażenie że telenowela z Sane nie trwałaby tyle czasu gdyby na ławce trenerskiej był Pep..

13.11.2019 17:20

Nikt się nas nie boi, rywale nastawili się na remis i murują bramkę.. przyjdzie lepszy rywal to nas zmiecie i pokaże miejsce w szeregu, taka jest prawda. Spodziewałem się tutaj dzisiaj powiewu świeżości skoro zawodnicy chcieli zmiany trenera ale widzę że to nic nie dało i z Olympiakosem się męczymy.. dramat po prostu.

06.11.2019 20:02

Jeśli ma przyjść Wenger albo Mou to lepiej niech już Flick zostanie trenerem do końca sezonu..

06.11.2019 16:44

Szkoda mi Niko, jak na kogoś z tak małym doświadczeniem myślę że i tak całkiem dobrze sobie radził. Jakby nie było kolejny trener zwolniony przez samych zawodników.. to nie jest normalne. I co przyjdzie kolejny trener, którego zawodnicy nie polubią i znowu go zwolnią? to jest jakaś patologia i w dup*** im się poprzewracało po latach gdy trenował ich Jupp i Guardiola.. wcześniej nie przypominam sobie takich sytuacji. Ancelotti wydawał się gościem doświadczonym, powiedziałbym że powinien mieć autorytet, w końcu zanim do nas przyszedł to wygrał LM z Realem.. a u nas co? skończył jak Kovać.. pytanie czy Ten Hag nie skończy podobnie. Liczę na to że po przyjściu Kahna się coś zmieni, bo nie może być tak że to piłkarze są ponad klubem.

05.11.2019 20:40

Czyli Flick do końca sezonu a potem przyjdzie Ten Hag, było do przewidzenia. Klopp jest bardziej nie realny niż wcześniejsze przyjście Sane do nas.

04.11.2019 09:00

Ciekawe czy Flick zostanie do końca sezonu trenerem.. czy jednak kogoś znajdą bo mimo wszystko - Ten Hag jak już byłby dostępny od nowego sezonu, w powrót Juppa na pewno nie uwierzę, a przyjście Mou wiązałoby się z tym że w zespole pojawiłby się prawdopodobnie jeszcze większy burdel niż jest teraz. Mimo wszystko sceptycznie na to wszystko patrzę bo tutaj ewidentnie potrzeba kogoś z autorytetem, sukcesami kto potrafiłby odbudować drużynę a taką osobą mógłby być na ten moment wyłącznie Klopp, a to osoba nieosiągalna na ten moment i prawdopodobnie na kilka najbliższych lat.

No cóż zobaczymy kim zaskoczy nas zarząd :)

03.11.2019 22:02

Ciekaw jestem co tak naprawdę się działo za kulisami bo Niko mimo wszystko ot tak by nie odszedł, tam musiało być grubo.

03.11.2019 21:53

Twit Leroya Sane o zwolnieniu naszego trenera: https://pbs.twimg.com/media/EIeP6c3WkAU0qRb.jpg

03.11.2019 21:50

@AdiFantasti
Pomyśl tylko jakby grał Bayern Kovaca gdyby miał dostępny skład taki jak LvG w 2010.. aż nie mogę sobie wyobraźić ile bramek byśmy teraz tracili mając na SO Van Buytena i Demichelisa..
Z drugiej strony na czas przebudowy Bayernu przydałby się ponownie nam LvG, bo to on zbudował fundamenty na których Jupp i Pep Guardiola potem skorzystali .

03.11.2019 17:06

Zwolnienie trenera to najprostsza droga, tylko że alternatyw na ten moment nie widzę..
Ten Hag przyjdzie jak już od nowego sezonu, ale czy to faktycznie trener który mógłby wznieść Bayern na wyższy level? .. Tuchel tutaj nic nie zdziała więcej.. kolejny w kolejce Nagelsmann - myślę że też tutaj by nic więcej nie pokazał.. Tutaj potrzeba faceta z jajami, człowieka z doświadczeniem, człowieka z autorytetem, na ten moment nie widzę nikogo oprócz Kloppa ale on jest poza zasięgiem na ten moment. Inną opcją jak dla mnie dobrą to byłby Louis Van Gaal, ale skończył karierę.. choć kto wie, może akurat dałby się namówić na powrót.. to on rozpoczął budowę wielkiego Bayernu, kolejni trenerzy na jego fundamentach dopracowywali tylko szczegóły.. ale mam wrażenie że aktualny Bayern nie ma nawet fundamentów.. Patrząc na skład z VanBuytenem, Demichelisem jaki miał LvG na starcie, to jest aż nie możliwe że z takimi piłkarzami potrafiliśmy zbudować drużynę.

02.11.2019 21:02

I pomyśleć  że MaNu dawało wtedy za Mullera 100mln..

24.10.2019 15:11

Wstrzymałbym się z oceną Cou mimo wszystko, czekam na prawdziwy sprawdzian w LM.

18.10.2019 20:20

Offtopic trochę ale.. Fifa się nie postarała.. i genialna odpowiedź od Konami z PESa:
https://twitter.com/officialpes/status/1184856693861163009/photo/1

18.10.2019 12:34

Lepiej pozbyć się Javiego i kupić kolejnego Tolisso.. ehh oby to była tylko plotka bo brak mi słów.

17.10.2019 12:05

27 lat, wart 100mln, możemy go mieć praktycznie za darmo.. faktycznie nie widać sensu, lepiej wydać po raz kolejny z 50mln na kolejnego no-name'a z Francji lub Ameryki Południowej.

17.10.2019 12:01

No cóż podobnie jak w meczu z Tottenhamem też po błędzie Tolisso straciliśmy pierwszego gola, tak tam przynajmniej doprowadził do kilku asyst co zostało mu zapomniane.. tutaj niestety już tak się nie przydarzyło. Cóż można powiedzieć na BL na pewno to wystarczy, ale w LM jestem pewien że dopóki nie zaczniemy stawiać na Javiego to o wygraniu Ligi Mistrzów możemy zapomnieć, możnaby rzec "Po pierwsze, obrona głupcze!"

06.10.2019 14:24

Najbardziej niedoceniony zawodnik w naszej kadrze.. szkoda go, mógłby sporo wnieść do naszej gry.. niestety stawianie na ofensywnie nastawionego tolisso odbije nam się czkawką jeszcze nie raz.

06.10.2019 14:20

Coś czuję  że to może być ten sezon gdy Bayern i City spotkają się ze sobą w LM.

03.10.2019 13:16

Havertz to przede wszystkim mega młody gracz, wydaje się bardziej perspektywiczny, a Coutinho jakby nie było jest że tak powiem ukształtowany i o wiele bardziej doświadczony choć ma te 27 lat na karku już. Ciężki wybór.

02.10.2019 13:48

Gdyby tak Alaba zrobił to pewnie byłaby czerwień dla nas.

02.10.2019 10:24

Mecz napawa optymizmem ale trzeba ostudzić trochę te entuzjazmy, to mimo wszystko nie są te same Totki co rok temu. Nadal mamy spore braki i gdyby nie nasz bramkarz to po 40 minutach ten mecz naprawdę mógłby się zupełnie inaczej zakończyć. Mimo wszystko jeden z lepszych meczy, jak nie najlepszy w naszym wykonaniu od naprawdę bardzo długiego czasu, wreszcie zagraliśmy dobre spotkanie z drużyną która ma wyrobioną markę. Po dzisiejszym meczu wyróżniłbym Neuera, Kimmicha, Lewego, Thiago, Coutinho oraz oczywiście Gnabrego.

01.10.2019 22:54

Fuuuck co tutaj się dzieje, co za końcówka. Totalne zmiażdżenie Totków.

01.10.2019 22:46

Masakra, co ten Gnabry właśnie zrobił! wszystko mu dzisiaj wychodzi! x3!

01.10.2019 22:41

Masakra wchodzi Moura.. ten mecz się jeszcze nie skończył.. on może tutaj namieszać.
A u nas jak zwykle Martinez nie tam gdzie powinien być wprowadzony, oby to się nie zemściło.

01.10.2019 22:31

ale akcja Eriksena, ktoś kto pozyska go za darmo będzie miał wiele pożytku z niego za rok.

01.10.2019 22:24

Ale spektakl, mecz na poziomie co najmniej półfinału.

01.10.2019 22:19

Uuu rzut karny, niby jest 30 minut jeszcze, ale tutaj nadal jest wszystko możliwe.

01.10.2019 22:17

fuuuck Gnabry x2!

01.10.2019 22:12

Gnabry, niby nie widoczny a tutaj taka brama :D

01.10.2019 22:11

Omg thiago za Alabę, boże co ten trener wymyślił.

01.10.2019 22:03

Brawa dla Neuera przede wszystkim, gdyby nie on to nie byłoby po co wychodzić na drugą połowę.
Liczę że w drugiej połowie pojawi się Martinez za Tolisso. Nie mogę zrozumieć jak w tak ważnych meczach Javi nie gra, to jest niepojęte.

01.10.2019 22:01

Pierwszą połowę można podsumować tak, że gdzieś tam jest Neuer który gra za całą naszą obronę , jest Kimmich który pokazuje pazur i daje wyrównanie pomimo ciągłego naparcia Totków na nas, a na koniec w gąszczu pełnego chaosu Lewy strzela bramkę z niczego dając nam prowadzenie.

01.10.2019 21:50

Lewy o fuuuck, jak on to strzelił

01.10.2019 21:46

@hoven
Kovac nie potrzebuje 6 bo woli grać bez niej, skutki widzimy właśnie w trakcie meczu.

01.10.2019 21:40

Boże co w tej obronie się dzieje, gdyby nie Neuer to mogłoby już być z 5:1 dla Totków.

01.10.2019 21:31

Dopóki do środka pola nie wróci Martinez, to nasza gra będzie wyglądać jak wygląda.

01.10.2019 21:29

o kuuuur**** co Kimmich zrobił, stadiony świata.

01.10.2019 21:16

No i pierwsza bramka w plecy.. mimo wszystko mogłoby być już 3:0 dla Totków.. o ile od naszej ofensywy za wiele nie oczekuję bo nie ma tam kto grać, o tyle od defensywy na którą wydano sporo kasy oczekiwałbym pewnej jakości.. jakości którą w tej chwili prezentuje jako taką tylko Neuer, bo nasza linia obrony to nie porozumienie.

01.10.2019 21:14

Uli znowu zastanowi się kilka razy zanim coś powie :D

26.09.2019 11:46

Śmiem twierdzić że Coman nigdy nie dosięgnie poziomu Riberyego, który po przyjściu do nas potrafił czarować swoim dryblingiem, minąć 4 przeciwników bazując na szybkości, strzelić bramę z 30 metrów, przelobować bramkarza.. Coman potrafi tylko szybko biegać mam wrażenie i Franckowi nigdy nie dorówna. Coman nie istnieje w pojedynkach z silnymi przeciwnikami, nie potrafi wziąć na barki takiej odpowiedzialności aby pociągnąć zespół w trudnych chwilach co Robben i Ribery potrafili od pierwszych swoich dni w Bayernie.

24.09.2019 19:15

Feina widziałbym jako zastępce Martineza na 6.. pytanie czy już teraz u nas nie mógłby się ogrywać skoro takie braki mamy na def pomocnikach.

24.09.2019 12:45

Oficjalnie Odoi podpisał 5letni kontrakt z Chelsea, więc możemy już sobie odpuścić, kolejny fail Brazzo.

23.09.2019 13:24

Zobaczymy co pokaże dzisiaj, mimo wszystko swoją słabą psychiką zraźił mnie do Siebie i takich graczy nie potrzebujemy.

14.09.2019 17:19

Myślę że nie ma szans na wygranie LM.. dobrze będzie jak w tym roku wygramy bundesligę i puchar niemiec. Gdy Coutinho będzie w pełni formy i gdy zacznie pokazywać klasę, do tego gdyby w jednym składzie był Sane z mega formą to wtedy jesteśmy w stanie powalczyć. Teraz nie ma szans na to.

09.09.2019 14:28

" .. Thiago może grać na 6 w wielkich meczach .. " - Nie wierzę że to powiedział.. Thiago nie powinien grać na 6 w wielkich meczach, tylko i wyłącznie Javi powinien tam grać.. szczególnie w wielkich meczach.

03.09.2019 13:37

niech Davies wraca do FCB II bo potrzebują ewidentnie pomocy.

02.09.2019 15:49

Z Tottenhamem będzie ciężko, myślę że oni mają większe szanse na 1 miejsce od nas i to oni wygrają grupę.
Co do grupy G to całkiem zbalansowana grupa, Lipsk może powalczyć o wyjście z grupy.
Bayer natomiast.. cóż, nie mają szans.. myślę że my mielibyśmy ogromny problem z wyjściem z takiej grupy.
Borussia natomiast pewnie będzie się bić o 2 miejsce z Interem.

29.08.2019 19:13

Najbardziej zaskakujący transfer tego okienka.. coś czuję  że skończy jak Rode oraz Rudy.. chyba że to transfer do FCB II bo naprawdę nie widzę go w 1 składzie ani na ławce.

28.08.2019 23:07

Czyli do zimy czekamy i sprowadzamy Sane.
Swoją drogą jeśli mielibyśmy Sane i Coutinho w jednym składzie to skład byłby bardzo dobry.
Choć wydaje mi się że powinniśmy sprowadzić kogoś dobrego na 6, bo javi może nie wystarczyć a kimmicha ani thiago tam nie widzę.

28.08.2019 10:52

@mdbayern
Ciekawe będzie też jak Sane się zachowa przez ten rok, zawsze może się stać tak że podpisze nowy kontrakt z City i tyle z tego transferu.
Nie można też zapominać że Brazzo uparł się na transfer Odoia i to jego też możemy chcieć zakontraktować.

Skończy się pewnie tak jak w tym okienku transferowym że przyjdzie zawodnik o którym media w ogóle nie będą mówić - czyli np. taki Coutinho.

19.08.2019 21:25

Zobaczymy co przez ten rok Cou pokaże u nas.. najlepiej by było aby za rok kupili Cou + Sane, ale to nie realne bo nie zapominajmy że jeszcze gdzieś tam planuje się zakup Kaia Havertza którego łatwo Bayer nie puści.. z drugiej strony w tym roku nie zrobiliśmy żadnego wielkiego transferu tylko wypożyczenie Cou można traktować jako realne wzmocnienie ataku, więc kasa powinna być..

19.08.2019 20:00

Na pewno nie jest wart 65mln.. dajmy RB 20mln na otarcie łez i niech się tym zadowolą, albo czekajmy rok i niech przyjdzie za darmo.

13.08.2019 23:02

Mam nadzieję że ten transfer Perisiica nie dojdzie do skutku.. wolę już żeby kupili Kontuzjowanego Sane którego zobaczymy w grze za pól roku niż wydawać pieniądze na średniaka.. to już lepiej niech ktoś z rezerw gra.. bo Perisic i tak nie da nam jakiejś specjalnej jakości a tak to niech już się ogrywa jakiś młodzik..

10.08.2019 20:07

Przydałaby się jakaś kompromitacja w PN

09.08.2019 23:11

Na transfermarkt Sane całkowicie spadł z potencjalnej listy transferów xd Te okienko miało być rewolucyjne dla naszego składu, wszystko miało być poukładane.. a mam wrażenie że wszystko wymknęło się spod kontroli i chyba nikt nie spodziewał się takiego obrotu spraw.

Jednego jestem pewien - zapowiada się całkiem ciekawy sezon i niczego od niego nie oczekuję, bo nie możemy niczego oczekiwać.. nie zdziwię się jak w trakcie sezonu Kovac poleci, choć on jest najmniej winny tej sytuacji..

09.08.2019 21:29

Tragedia, kompromitacja, zapowiada się kolejny sezon na katastrofę na wszystkich frontach.

09.08.2019 15:16

Oby to była kaczka dziennikarska bo ten transfer to jakieś nieporozumienie by było.
Gracz stary, nigdy nie był jakoś wybitnie dobry.. to transfer jako uzupełnienie ławki bardziej niż jakieś wzmocnienie, ale my mamy już ławkę i potrzeba ludzi którzy od kopa dają jakość na boisku a ten typ do takich nie należy. Już lepszymi wzmocnieniami byłby Bale lub Eriksen :/

09.08.2019 10:17

Na ten moment najlepiej jakby kupili C.Eriksena(podobno jest dostępny za 50mln to istna okazja), a potem mogliby jeszcze odpalić bombę w postaci kupna Kaia Havertza ( z racji że mieliśmy kupić Sane i byłoby nas nie stać już na niego to niech ich oczy się teraz zwrócą na niego, bo pewnie i tak będą chcieli go kupić za rok ).. a za rok jak juz Sane się wyleczy i poobserwują jego stan zdrowia wszyscy jak się wyklaruje to mogą powrócić do starań spowrotem. Ja bym tak to rozegrał, mielibyśmy perspektywicznego kHavertza w postaci bomby transferowej + ograną gwiazdę po niskiej cenie w postaci Eriksena. Niestety nasz zarząd pewnie nam zafunduje zakupy w postaci Wernera i Ziyecha.. no albo są już tak zrelaksowani i uśpieni w swoim letargu że całkowicie ominą ten okres transferowy i uznają że kadra jest kompletna i pomyślą o niej za rok :)

08.08.2019 22:02

Jak mamy nie wydać w tym okienku transferowym 100mln na Sane.. to może wydajmy je na Kaia? to byłby dobry ruch, a jednocześnie dosyć mocne wzmocnienie - oczywiście nie takie jak w przypadku Sane ale skoro mamy go za rok kupić to kupmy go już teraz.

08.08.2019 18:55

Nasza telenowela transferowa dobiega końca i wygląda ona tragicznie. Szczerze powiedziawszy nie sądziłem że wreszcie gdy mamy do przeprowadzenia wymianę pokoleniową, zaoszczędzone pieniądze.. potoczy się to w takim kierunku.. jednym słowem tragedia. Czekam tylko na jakąś konferencję z Ulim i Rumenigge gdy będą mówić jacy to zrelaksowani są.. i że kadra jest kompletna :/

08.08.2019 17:28

Ahh to już zbyt daleko zaszło, Sane musi być nasz! Widać rękę Uliego w tym, potrząsnął ziemią gdzie trzeba i transfer ruszył do przodu! Oby tylko tego nie spieprzyli :D

01.08.2019 21:47

OK czyli nadal Sane nie podjął decyzji a Bayern jednak złożył propozycje dla MC + Sane. No może jak Sane będzie miał konkretną propozycje na stole to wtedy w końcu jakąś decyzje podejmie.. mimo wszystko za długo to trwa.

01.08.2019 12:05

Coraz bardziej myślę że to się skończy totalną kompromitacją w mediach :D, z jednej strony Uli który twierdzi w mediach kogo to oni nie kupią.. potem Hasan który nic nie może zrobić, następnie Kovac który rzuca z dupy słowa o pewności transferu Sane a tak naprawdę wygląda na to że nic nie jest dopięte, Rumenigge się irytuje bo tylko on chyba naprawdę wie że nic nie jest pewne i racjonalnie spogląda na kadrę wiedząc że nikogo nie mają do pomocy dopiętego i są w dupie.. a na końcu jest Sane który już 2 miesiące podejmuje decyzje gdzie chce grać :D. Kabaret :D

31.07.2019 19:31

Transfer coraz bardziej się przedłuża, zobaczymy co z niego wyniknie. Kimmich jak dla mnie najbardziej realnie myśli, bo skoro by naprawdę chciał to już by z nimi był w zespole.. Z drugiej strony do walki włącza się Uli, a on może zdziałać Cuda.

31.07.2019 17:32

Mam wrażenie że Kovac przewietrzył szatnię w trakcie tego okienka i wszyscy co chcieli jego zwolnienia już są poza Bayernem, licząc że był to Hummels, może Robbery(?), James itd... w każdym bądź razie szkoda że dopiero teraz.. bo przez nich zwolniono Ancelottiego a mam wrażenie że z Carlo moglibyśmy teraz o wiele więcej zdziałać gdyby dano mu możliwość odmłodzenia kadry Bayernu.

27.07.2019 21:20

Efekt pierwszy będzie gdy Sane w końcu się określi gdzie chce grać.. choć w sumie jak Brazzo zaczął negocjacje z City to może oznaczać że Sane chce do nas przyjść, bo wczześniej mówiono że najpierw czekamy na decyzję Sane a potem złożymy ofertę City, więc czyżby to już ten moment? można myśleć już że Sane chce przyjść ? skoro przeszliśmy do negocjacji to można mieć wrażenie że Sane zdecydował, bo tak to po co mielibyśmy negocjować z City.. no nic pozostaje czekać na dalszy ciąg wydarzeń.

27.07.2019 21:14

Ja tam nie zgodzę się z tym że za Pepa graliśmy najlepszą piłkę.. oglądając Bayern Pepa miało się wrażenie że tiki taka jest u nas na siłę, nie mając tak naprawdę piłkarzy odpowiednich do niej.. piłka latała między obrońcami bez celu.. chcąc wejść z piłką do bramki.. najlepszą piłkę graliśmy za Juppa, z kontry, z klasą rozwalaliśmy takie zespoły jak Barca, czy Real.. natomiast z Pepem były męczarnie, ostatecznie z każdą mocniejszą drużyną odpadaliśmy, nie mieliśmy pomysłu na walkę z mocniejszym rywalem. Jedyne czego możemy żałować to tego że za Pepa tak naprawdę żadnych gwiazd do zespołu nie ściągnęliśmy a były do tego mega możliwości a teraz z Kovacem to nikt do nas nie chce przyjść.

27.07.2019 21:08

Ja bym powiedział wyrabia się, ale przed nim daleka droga :)

26.07.2019 11:53

Ja już czekam na oficjalną wypowiedź Sane, bo telenowela trwa w najlepsze i jest dynamiczna.. więc najlepiej nie zwracać uwagę na te pismaki i czekać na oficjalną wiadomość że Sane pozostaje lub przechodzi do nas..

24.07.2019 08:42

@FanGraczyBayern
Kadra miała być kompletna zanim wszyscy wyjadą na urlop.. z tego co wiem to urlop się skończył i zaczęły się sparingi przygotowujące do nowego sezonu.

22.07.2019 16:15

Będziemy mieli z niego wiele pożytku, widać że w głowie ma poukładane, widzi że to już trzeci sezon i chce brać większą odpowiedzialność, nie to co nasze niektóre wieczne talenty jak Coman po 4 sezonach.

22.07.2019 08:23

@Reeken89
Telenowela trwa w najlepsze

Mam wrażenie że Sane chce jakąś presję wywrzeć na Guardioli.. coś utargować.. pierwszy skład? lepszy kontrakt? a że ewidentnie mu to nie wychodzi to ma do dyspozycji kolejny sezon z ławki albo transfer do Bayernu.. i ten transfer mam wrażenie że Leroyowi kompletnie się nie widzi, bo gdyby faktycznie chciał do nas przyjść to już dawno by podjął taką decyzję..

21.07.2019 14:21

I kolejny tydzień minął.. szczerze to już nie daje żadnych szans na ten transfer, jakby chciał to już dawno by nas wybrał.

20.07.2019 15:42

Podejrzewam że jak zostanie u nas to już nic więcej nie pokaże.. jak go sprzedamy za śmieszne pieniądze to może gdzie indziej się odbuduje (wątpię w to skoro nawet w Swensea nie dał rady).

19.07.2019 20:00

@Danie1
Jeśli zaczelibyśmy sezon z składem takim jaki mamy teraz to podejrzewam że nie wyszlibyśmy nawet z grupy, a w BL czekałyby nas męczarnie bo Dortmund jakby nie było mocno się wzmocnił..

19.07.2019 19:57

Nadal mówię że dopóki nie zobaczę oficjalnej wiadomości to nie uwierzę że Sane do nas przyjdzie.. ta telenowela już za długo trwa i mógłby się w końcu określić..

18.07.2019 20:09

Tomek za pewne myśli o BL, bo na arenie międzynarodowej jesteśmy już średniakiem, bez konkretnych transferów boleśnie się przekonamy jak nisko upadliśmy :)

18.07.2019 14:11

Chyba do FCB II ten zawodnik..

18.07.2019 13:53

Obyśmy tylko nie kupowali Draxlera.. nawet za darmo bym go n ie chciał.. kolejny Goretzka.

17.07.2019 14:13

@FanGraczyBayern
Nawet za darmo bym nie chciał Neymara w Bayernie.. to już lepiej byłoby się postarać w przyszłości o Mbappe ale to nie realny cel dla nas raczej :)

17.07.2019 09:04

Jakoś sceptycznie podchodzę do tego transferu.. prędzej Werner odejdzie do nas za darmo niż ten zawodnik..

16.07.2019 10:33

Brazzo napalił się na tego piłkarza a obawiam się że to drugi Sanches może być ..jeszcze za taką kasę to nie porozumienie.. najlepiej brać go razem z Wernerem za rok za darmo.. choć nie zdziwiłoby mnie to że przyszedłby i grałby w FCB II razem z Daviesem..

16.07.2019 00:44

Jak nie uda nam się w tym okienku pozyskać Sane ani żadnego innego klasowego skrzydłowego to moim zdaniem już teraz powinniśmy wyłożyć na niego kasę, nie ma co czekać kolejny sezon.. kogoś klasowego trzeba kupić a jak nie on to nie widzę nikogo takiego na horyzoncie ( mam nadzieję że nie przyjdzie im do głowy wydawać pieniądze na Wernera ).

16.07.2019 00:42

Pytanie tylko czy Mandzu widzi siebie również jako zmiennika Lewego.. co by nie mówić Mandzu posiada to czego Lewemu brakuje, czyli umie strzelać bramki w ważnych meczach i mimo wszystko nie jest tak mocno zależny od pomocników i ich podań, choć ma już 33 lata więc..

13.07.2019 22:21

Najpierw kupimy Sane a potem za 1-2 sezony kupią mu partnera na skrzydło.. tak jak to było z Franckiem gdy kupiono Robbena :). Zakładam że nie stałoby się to w kolejnym sezonie bo wtedy największym będzie Havertz.

12.07.2019 22:00

"Kiedy patrzę na nasz zespół, to moim zdaniem mamy całkiem dobrą drużynę"

Edytowano : 2019-07-12 15:49:22

Niech jeszcze doda że możemy walczyć o LM :D

12.07.2019 15:48

Nikt go nie chce kupić więc nasz zarząd jest spokojny.. dogadali się z zawodnikiem że ma zostać jeszcze rok w Lipsku a potem go wezmą do Bayernu. W końcu sam Werner wypowiadał się że jeśli transfer to tylko do Bayernu.. zarząd byłby glupi gdyby go ściągnęli tego lata.. O ile Odoi się już wyłamał i pewnie zostanie w Chelsea.. o tyle Werner na bank przyjdzie do nas za free w przyszłym roku.. znając skąpstwo Uliego to wątpie aby chciał na niego przeznaczyć nawet te symboliczne 30mln euro wiedząc że czeka ich inwestycja w Havertza za grube pieniądze w przyszłym roku..

11.07.2019 20:40

Taka mnie myśl naszła że może Sane wcale nie jest brany pod uwagę? zarząd ciągle mówi o efekcie domina które ma ruszyć gdy zostanie wykonany wielki transfer(podejrzewam że chodzi o Neymara).. i wtedy faktycznie ruszy domino - W barcy zmuszeni byliby wtedy sprzedać Dembele.. może cały czas chodzi o Dembele? i cały czas czekamy na ruch PSG/Barcy? a Sane to taka zasłona ?Sane w ogóle nie ma nic wspólnego z efektem domina w które są powiązane Barca/PSG.. a dziwnie długo czekamy na decyzję Sane który nic się nie wypowiada a jutro kolejny tydzień mija..

11.07.2019 20:30

Oby tylko się udało z tym Sane, bo wydanie na Dembele 100 mln może się okazać niewypałem transferowym dekady.. wydanie 80mln na Lucasa jest w pełni zrozumiałe, o ile kontuzje go nie będą trapić to mamy lidera obrony na kolejne 10 lat.. natomiast wydanie 100mln na Dembele, który z profesjonalizmem ma nie wiele wspólnego, można uznać za lekkie nieporozumienie i obyśmy tego nie żałowali bo potem zarząd będzie oszczędzał kolejne 20lat by te wpadkę spłacić..

11.07.2019 17:39

Popieram Lothara, oczywiście możemy zaryzykować i wydać 100mln na Dembele z tym że to trochę jak kupno kota w worku, pytanie czy my go będziemy potrafili ujarzmić.. o ile piłkarsko umiejętności ma kozackie, o tyle zachowanie na poziomie 15latka(nie obrażając żadnego 15latka :) ). Znając nasz zarząd to wątpię że go kupią bo o ile z Costą, Sanchesem jakoś zarząd przełknął te transferową porażkę.. o tyle gdyby wydali 100mln na Dembele i okazał się on transferową porażką.. noo ktoś musiałby za to beknąć i tutaj popieram akurat Uliego że również byłbym sceptyczny (aż dziw bierze że można poprzeć Uliego po tym co w ostatnich miesiącach odwala ).

11.07.2019 17:33

No to jeśli tylko to Uli miał na myśli to mega słabo, bardziej bym się spodziewał  że myślał o Sane lub np. Dybali. Czyli wychodzi na to że Uli chciał Robbery zastąpić Wernerem :D

11.07.2019 08:43

Mogę się mylić ale to nie było tak że Mandzu odszedł z Bayernu bo nie widział siebie w rywalizacji o miejsce z Lewym i Guardiola się go pozbył? a teraz miałby wrócić bo .. chciałby jednak spróbować tej rywalizacji? :D

10.07.2019 10:57

Nie uwierzę  dopóki nie zobaczę wypowiedzi Sane że chce do Bayernu oraz newsa na głównej "Oficjalnie! Sane w Bayernie" :D

09.07.2019 20:15

Zostanie, pomarudzi i popsuje tylko atmosferę w szatni..

09.07.2019 15:15

Jako wzmocnienie defensywy spoko, choć cały czas czekam na transfery do ofensywy bo tu kulejemy :)

09.07.2019 13:15

Efekt domina pewnie sprowadza się do Neymara.. który ma trafić do Barcy, a jak on tam trafi to Barca będzie musiała pozbyć się Dembele, który zkolei powędrowałby do nas.. pytanie czy w tym efekcie Domina jest widziany gdzieś Sane? bo ja nie widzę tego gdzie w tym efekcie domina miałby być Sane.. chyba że planują tak zaszaleć że miałby trafić do nas Dembele jak i Sane? ahh rozmarzyłem się ale takich rzeczy nawet w FMie nie ma xd

09.07.2019 13:14

Ciekawy wywiad, to co Rumenigge mówi powinno nas trochę uspokoić, przynajmniej nie było słowa o tym że kadra będzie kompletna.. mimo wszystko ten efekt domina w postaci wielkiego transferu jest bardzo interesujący, czyżby czekali na Sane? a jak ogłosi że przychodzi to nagle inni przyjdą? wygląda to obiecująco ale pytanie czy Sane przyjdzie do nas..

08.07.2019 17:52