DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Szymson Strona 15

Bardzo dobrze, że wykonujemy krok, aby pozyskać Havertza. Powinniśmy zrobić wszystko, aby pozyskać tego zawodnika. Sądzę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby zaklepanie transferu na 2020 r. i roczne wypożyczenie Kaia do Bayeru. Czekam na więcej informacji.

27.03.2019 16:40

Javi to taki zawodnik, który nie narzeka, gdy nie gra, a walczy o powrót do pierwszego składu. Myślę, że spokojnie może zostać z nami na jeszcze jeden sezon. W tym czasie można obserwować rynek i eksperymentować z Kimmichem i Pavardem ;)

27.03.2019 16:37

Wszystkiego najlepszego Manuel! :)

27.03.2019 16:34

To mogłaby być bardzo ciekawa opcja na środek po tym, jak dokonalibyśmy tak czystki, ale wszyscy wiemy, że nasz klub ma trochę inne priorytety ;)

26.03.2019 15:55

Wzmocnienie bardzo dobre :) Martwić może tylko aktualny uraz. Kto wie, może Süle, jako ważny element odmładzania kadry, niedługo odnowi kontrakt i dostanie sporą podwyżkę ;)

26.03.2019 15:53

Ostatnie wyniki w lidze są wysokie, przekonujące, takie, do jakich przyzwyczailiśmy się w ostatnich sezonach, ale wiemy, jak to było na początku i jak wypadliśmy w LM. Na pewno musimy się zastanowić nad jego przyszłością.

24.03.2019 20:29

Niepotrzebnie poruszona kwestia o osobistej rozmowie, co bez sensu wywołało taką nagonkę osób związanych z Manchesterem City.

24.03.2019 20:27

W końcu mielibyśmy rywala o pierwszy skład dla Lewandowskiego, a nie tylko jego zmiennika. Chciałbym żebyśmy sprowadzili takiego napastnika :)

23.03.2019 15:57

Owszem, Lucas przychodzi na środek obrony, ale mam nadzieję, że wykorzystamy jego obecność w klubie i stworzymy wielką rywalizacje na lewej obronie ;)

23.03.2019 15:52

Powinniśmy zrobić wszystko, żeby Callum Hudson-Odoi trafił do naszego klubu, ale na zasadzie wolnego transferu w 2020 r. ;)

23.03.2019 15:49

Niby dużo, ale Lucas jest Mistrzem Świata i zawodnikiem mogącym występować na dwóch pozycjach, ale jeśli kwota zostanie rozłożona w dwóch ratach to myślę, że świetny transfer. Martwić może aktualna kontuzja, ale zobaczymy ;)

23.03.2019 15:47

Niestety, ale to nie będzie miało już sensu. Trzeba sprzedać Sanchesa tego lata i zrobić miejsce nowym zawodnikom. Ciekawe czy w takim wypadku przyjdzie ktoś na środek :D

21.03.2019 12:11

Będąc szczerym to ja byłem za sprowadzeniem Timo Wernera, ale w zeszłym sezonie i z początku tego. W aktualnej jednak sytuacji o wiele lepszym wyborem jest Jovic.

Jestem ciekaw czy wydamy coś ponad te 200 mln i czy przyjdzie jeszcze ktoś, kto nie jest wymieniony w powyższym gronie zawodników :D

21.03.2019 12:04

Świetnie informacje! :) Lucas to sprawdzony zawodnik na dwie pozycje, o to nie ma się co martwić. Pytanie co z tym jego aktualnym urazem, ale bądźmy dobrej myśli na przyszłość.

20.03.2019 21:09

I bardzo dobrze , bo to już najwyższa pora ;) Ciekawe czy przyjdzie ktoś jeszcze, ktoś, kto nie jest jak na razie wspominany w mediach w kontekście Bayernu :D

20.03.2019 21:05

No ja właśnie też jestem ciekawy jak to będzie z Kimmichem, gdy przyjdzie już Pavard. Zdrowa, sportowa rywalizacja z pewnością wyjdzie obu na dobre, ale obiektywnie myślę, że Kimmich w przyszłym sezonie będzie grał częściej na pomocy niż w aktualnym.

20.03.2019 15:37

Dobrze, że pojawiają się wątpliwości w stosunku do Kovaca. Trzeba przemyśleć jego przyszłość w klubie. W LM musimy grać tak, jak gra Bayern.

20.03.2019 15:32

Myślę, że to będzie odpowiednia oferta, niższa niż latem, ale jego kontrakt wygasa w 2020 r., więc w tym wypadku czas jest na naszą korzyść. Liczę, iż trafi do nas za darmo za ponad rok.

20.03.2019 15:30

W przypadku tego, ewentualnego transferu faktycznie jest za późno o kilka lat, a sam zawodnik za często leczy kontuzje. Lepiej inaczej spożytkować te pieniądze.

20.03.2019 15:28

Przykra sprawa. Szkoda, że te jego urazy się tak przeciągają. Mam jednak nadzieję i ściskam kciuki, żeby udało mu się pożegnać na boisku.

20.03.2019 15:20

Trochę dużo, zdecydowanie więcej niż myślałem i się spodziewałem, no ale cóż, dobrze, że finalizujemy ten transfer ;) Czekam na więcej szczegółów :)

19.03.2019 20:24

Mam nadzieję, że do nas trafi. To chyba najlepsza opcja z tych wszystkich młodych nazwisk, które pojawiały się nawet od lata w kontekście Bayernu ;)

19.03.2019 18:02

Wynagrodzenie o wiele za wysokie w porównaniu do statystyk czy umiejętności. Czuję, że bardzo długo będzie ogrywać się czy to poza klubem czy w rezerwach.

19.03.2019 17:57

Nie możemy sobie pozwolić na nie wykupienie Jamesa z Realu tylko ze względu na Kovaca. 42 mln za takiego zawodnika to zawsze będzie promocja. Nie ma się co zastanawiać.

19.03.2019 17:55

Ja byłem i jestem za sprowadzeniem kogoś starszego, ale oczywiście doświadczonego i ogranego w europejskich pucharach dodatkowo do tych młodych, których możemy spodziewać się na skrzydłach w przyszłym sezonie, ale czy odpowiednim kandydatem jest Bale... Jeśli faktycznie miałoby to być wypożyczenie z opcją wykupu za niewielkie pieniądze to czemu nie, a może właśnie w Bundeslidze Gareth by się odbudował i nie nękały by go kontuzje. Zobaczymy, plotek będzie jeszcze sporo :D

Edytowano : 2019-03-19 17:52:59

Druga sprawa jest taka, że nie ma chyba na rynku specjalnie jakiś topowych, ogranych skrzydłowych w średnim wieku, którzy byliby w z zasięgu.

19.03.2019 17:51

Jeśli dalej chcemy, jak co sezon w poprzednich sezonach, walczyć o LM i wyznaczać ją sobie jako cel to pomimo transferów musimy też pomyśleć nad innym trenerem.

18.03.2019 20:23

Swego czasu były zdementowane przez zarząd plotki o wypominanych przez media 200 mln, więc i tym razem nie będę patrzał ile możemy czy ile wydamy na wszystkie wzmocnienia. To ile ostatecznie wydamy okaże się ostatniego dnia okienka transferowego. Pavard jest już w zasadzie potwierdzony, a Lucas też wydaje się już pewniakiem. Wydaję mi się, że podobnie jest z Wernerem. Z resztą, wymiennych w kontekście Bayernu zawodników, zobaczymy ;)

18.03.2019 20:19

Zacznijmy od tego, że z Liverpoolem nikt nie zagrał dobrze. W Bundeslidze też były takie spotkania, w których cała drużyna grało bardzo kiepsko. Dokładnie, za 42 mln to warto mieć nawet takiego rezerwowego w LM i zawodnika na pierwszy skład w Bundeslidze, jak co niektórzy piszą, że Kolumbijczyk nie nadaje się na pierwszy skład w LM. Dla mnie to głupota, a ostatni mecz w LM nie jest żadnym wyznacznikiem.

18.03.2019 20:12

Dobrze, że James zszedł, bo dostał dzięki temu zasłużoną owację na stojąco (to też buduje zawodnika), ale Kolumbijczyk mógł zejść conajmniej te kilka, dobrych minut później.

Edytowano : 2019-03-17 20:52:50

Kilka dobrych minut, jak nie kilkanaście ;)

17.03.2019 20:46

@huberto
Oczywiście, że tak. Coman, i co szczególnie cieszy, Davies dzisiaj również bardzo fajne występy :)

17.03.2019 20:33

No to po dzisiejszym meczu trzeba byłoby wyzerować stan ankiety i rozpocząć nową dyskusję na temat przyszłości Jamesa. Żartuję oczywiście, ale dzisiaj bardzo dobry występ :)

17.03.2019 20:27

No i właśnie tu pojawia się kwestia, która sprawia, że jest to bardzo ciężka decyzja, nad którą dyskutujemy my, ale z całą pewnością też Ci, odpowiedzialni za Bayern. Jakiś czas temu była informacja, że celem Kaia jest transfer do Bayernu. Kluczowe tylko pytanie jakby się zachował, gdyby przyszła ta oferta np. z Barcelony.

Edytowano : 2019-03-17 14:59:11

Jednego pewny jestem. Bayern nie może przegapić tego zawodnika. On musi grać w naszym klubie. A jak to się potoczy względem Jamesa możemy tylko przypuszczać.

17.03.2019 14:56

Ja mam mieszane zdanie w tej kwestii, ale myślę, że z transferem Havertza można (nie trzeba) jeszcze trochę poczekać, a w takim wypadku na ten okres można wykupić Jamesa, bo ten pod wodzą innego trenera wyglądałby zupełnie inaczej i uważam to za kluczową kwestię. O ile przyjdzie nowy trener, grający ofensywną piłkę to ja bym się nie zastanawiał.

17.03.2019 14:45

Tak na prawdę niczego nie możemy być pewni. Tych sprzecznych informacji i wywiadów było już pełno. Jedno jest tylko pewne - do 15 czerwca wszystko będzie już jasne :D

17.03.2019 12:44

Bardzo dobrze, że Lucas jest pewniakiem, jak Pavard. Czyli transfer Kaia Havertza raczej w 2020 r., więc wykupienie Jamesa wzrasta, mając dodatkowo na uwadze powrót Zidana do Realu i powrót Isco do pierwszego składu. Ciekawie może być z napastnikiem. Werner czy Jovic? :D No i kluczowe poytanie czyli kto będzie trenerem w przyszłym sezonie :D

17.03.2019 12:43

Mam podzielone zdanie, ale zagłosowałem na to, żeby go wykupić. Przede wszystkim uważam, że pod wodzą innego trenera wyglądałby zupełnie inaczej, bo nie miałby aż tyle zadań defensywnych. Jestem również zwolennikiem przyjścia Kaia Havertza, ale nie wiem czy nie jest za wcześnie. Z całą pewnością byłaby to wartość dodana dla naszego zespołu, ale może wypadałoby sobie zapewnić jego transfer w 2020r. Dobry temat do ciekawej dyskusji ;)

16.03.2019 17:48

Transfer porządnego napastnika w letnim okienku transferowym to dla nas też bardzo ważna kwestia. Jeśli Lewy ma zostać to musi czuć ogromną presję i oddech na swoich plecach. Nowy napastnik nie ma być zmiennikiem, a rywalem do walki o pierwszy skład w każdym meczu.

16.03.2019 11:23

Dokładnie, po co zamykać im furtkę do kadry narodowej ,,na zawsze". Uważam, że jeszcze niejeden z nich mógłby się nieraz przydać. Ale rewolucja była potrzebna, jednak pytanie, czy odejść z reprezentacji mieli właśnie ci piłkarze...

16.03.2019 11:16

Podejście było zupełnie inne i to wcale nie wina lepszego rywala. Właśnie nastawienie, którego kompletnie zabrakło, szczególnie przy, co warte podkreślenia, niekorzystnym dla nas wyniku 1:1. W niedzielę trzeba wygrać, ale po odpadnięciu z LM to wcale nie musi być łatwe zadanie.

Nienajgorsze losowanie dla Eintrachtu. Myślę, że awansują dalej ;)

15.03.2019 13:40

Czyli transfer jakiegoś bardziej topowego skrzydłowego najprawdopodobniej odpada. Będziemy stawiać na młodzież. Moim zdaniem przydałby się chociaż jeden, kluczowy, bardziej doświadczony skrzydłowy w miejsce duetu Robbery, ale co ja w tej kwestii mogę - nic.

15.03.2019 13:33

Ciężka kwestia. Z jednej strony, przy innym trenerze James mógłby wyglądać zupełnie inaczej, o wiele lepiej, ale z drugiej Havertz to przyszłość niemieckiej piłki nożnej. Chciałbym, żeby Kai został naszym zawodnikiem, ale pytanie czy już po tym sezonie.

15.03.2019 12:29

Przede wszystkim to wnioski powinien wyciągnąć zarząd, który musi dokonać tej zapowiadanej rewolucji kadrowej. Trzeba przemyśleć kilka ważnych spraw.

15.03.2019 12:24

Jeśli chodzi o niemiecką kadrę to myślę, że odbuduję się na przestrzeni kilkunastu miesięcy, ale musi postawić na młodych i zrezygnować jeszcze z takich piłkarzy jak chociażby Toni Kroos. Jeśli chodzi o ligę niemiecką no to tak jak niżej. Nie wiem czy jest szansa, aby na równym poziomie rywalizować np. z angielskimi klubami. Natomiast Bayern musi odmłodzić i również odpowiednio wzmocnić swój skład, ale to już wszyscy wiemy.

15.03.2019 12:11

Przede wszystkim w mojej opinii to jednak nie jest zawodnik na Bayern, a na pewno nie na jego pierwszy skład, więc skoro tak, to po co go ściągać. Albo James albo Havertz.

15.03.2019 12:05

Ależ Eintracht Frankfurt ciekawie wygląda w tym sezonie. 5 miejsce w tabeli Bundesligi i 1:0 do przerwy w meczu z Interem w 1/8 LE. Już od dłuższego czasu staram się oglądać mecze tej drużyny, czy to ligowe czy to w europejskich pucharach i muszę powiedzieć, że te mecze są interesujące. Ciekawe czy po letniej wyprzedaży sprowadzą następców na poziomie :D

Też chciałbym zobaczyć kogoś z dwójki Jovic lub Haller w Bayernie :) Mając na uwadze możliwe przyjście Wernera to jeśli już możliwe jest chyba tylko przyjście tego drugiego, choć myślę, że wtedy będzie za ciasno. Chyba, że będziemy grać ustawieniem z trzema obrońcami i dwoma napastnikami - tak w odniesieniu do czyjegoś, dzisiejszego wpisu na temat gry w przyszłym sezonie ustawieniem trójką w obronie. Ale przy takim obrocie spraw trzeba byłoby dużo rotować pomiędzy formacjami i zawodnikami.

Edytowano : 2019-03-14 21:58:23

Ale jeśli miałbym wybierać pomiędzy nimi to najchętniej wybrałbym ich oboje, a już tak całkiem na poważnie to oczywiście, że Jovic ;)

14.03.2019 21:56

Teraz nie ma się już co spieszyć, mając na uwadze wczorajszy mecz, więc lepiej niech spokojnie wraca do pełnej sprawności, buduje formę i walczy o skład w przyszłym sezonie.

14.03.2019 16:18

Chcieliśmy wygrać to spotkanie nie strzelając bramki. Tak to niestety wyglądało. Do awansu zabrakło dużo, więc Liverpool zdecydowanie zasłużył... Niestety

14.03.2019 16:14

Moim zdaniem zbyt defensywnie gramy praktycznie od samego początku sezonu (wyjątkiem może być Superpuchar Niemiec i dwa ostatnie, ligowe spotkania przed wczorajszym meczem w LM) i to po części jest powód problemów w defensywie. Przeważnie, w tym sezonie rzadko zamykamy spotkania, wynik jest niepewny i istnieje możliwość bramki dla przeciwnika dający mu kontakt czy nawet remis. W zeszłych sezonach oraz w ostatnim meczu z Wolfsburgiem nie daliśmy rywalowi dojść do głosu, wynik był pewny i bramki nie straciliśmy, ponieważ przeciwnik nie miał motywacji by ją strzelić. Podsumowując uważam, że problemy w defensywie po części biorą się z... niemocy w ofensywie, jeśli tak to można określić.

Edytowano : 2019-03-14 16:11:47

A co do samej taktyki w meczu z Liverpoolem to można powiedzieć, że zagraliśmy zdecydowanie za defensywnie, a szczególnie przy wyniku 1:1. W grze nie mieliśmy żadnego, większego pomysłu na grę i praktycznie zero szybkości. Czy to co zobaczyliśmy można w ogóle nazwać jakąś taktyką?! Będąc szczerym to mam wątpliwości.

14.03.2019 16:09

Reakcje, co fakt, niezbyt przejmujące. Dokładnie, pora na wielką rewolucje kadrową czyli odmłodzenie składu, bo inaczej się po prostu nie da. Najlepiej byłoby jeszcze ściągnąć jednego, topowego skrzydłowego w miejsce Robbery, ale pytanie czy to reale.

Co do Leona Goretzki to uważam, że pod skrzydłami innego trenera ten zawodnik wyglądałby zupełnie inaczej, lepiej, w zasadzie podobnie jak wszyscy, inni zawodnicy.

14.03.2019 16:02

Wyjątkowy jubileusz, który z pewnością nigdy nie będzie udany. Napiszą to z całkowitą świadomością, a także smutkiem, ale trzeba rozglądać się za następcą Neuera.

14.03.2019 15:57

Nie pozostaje nic jak zgodzić się z Wami wszystkimi. W tym meczu wcale nie było widać zaangażowania, a w moim odczuciu przy wyniku 1:2 rozpaczne dogrywanie meczu do końca.

14.03.2019 15:54

Dokładnie. Lewandowski potrzebuje mocnego konkurenta do walki o pierwszy skład. Ale nie zmiennika tylko rywala. Chodzi mi o to, żeby nie było narzuconego punktu, że Lewy jest pierwszym napastnikiem, a drugi jego zmiennikiem. Powinni być traktowani równo.

13.03.2019 23:34

No to teraz czas zacząć myśleć już nad poważnymi wzmocnieniami, a być może nad potwierdzeniem tego, co jest już zaklepane.

13.03.2019 23:20

Ten mecz miał być zacięty i zapewne by taki był, gdyby nie postawa naszego zespołu przy wyniku 1:1. Graliśmy z tyłu, bez szczególnego pomysłu na grę, a przede wszystkim bez szybkości. Strata bramki na 1:2 całkowicie zamknęła ten mecz.

13.03.2019 23:16

Innego składu nie można było się spodziewać. Jazda! :)

13.03.2019 19:43

Według mnie taka dodatkowa motywacja spowodowana przyjściem piłkarza, który może zagrać na kilku pozycjach to coś, co przyniesie same pozytywne efekty :)

13.03.2019 19:40

Myślę, że Lewy pogodził się już z tym, co ma, a kolejne rekordy, funkcja trzeciego kapitana i może te najbliższe, letnie transfery sprawiły, iż Lewy chce tu zostać.

13.03.2019 19:36

Uważam, że niejeden z nich zagra jeszcze niejeden mecz dla reprezentacji Niemiec :)

13.03.2019 19:33

To musi być w końcu to spotkanie! Wystarczy odpowiednie nastawienie, ogromna koncentracja i skupienie. Czuję, że atmosfera będzie niesamowita! Już nie mogę się doczekać! :)

13.03.2019 19:32

Czyli najprawdopodobniej do samego końca nie wiadomo będzie kto wystąpi w pierwszym składzie. Już nie mogę się doczekać! :)

12.03.2019 17:38

Ja również odnoszę jakieś wrażenie, że BvB potknie się jeszcze przed meczem z nami, a zwycięstwo w tym meczu tylko pomoże w zdobyciu mistrzostwa w tym sezonie :)

12.03.2019 17:34

To ogromna strata, to oczywiste, ale mam nadzieję, że Joshua odpowiednio zmotywuje kolegów z drużyny :) Już dzisiaj wieczór z Ligą Mistrzów, a jutro mecz Bayernu ;)

12.03.2019 17:31

To może w ogóle ustawienie na trójkę stoperów :D Wszystkiego dowiemy się w środę ;)

11.03.2019 14:29

I bardzo dobrze! Liczę, że w to spotkanie wejdziemy dokładnie tak, jak w ostatnie ligowe, a w tedy możemy zagrać kolejny, idealny i przede wszystkim zwycięski mecz :)

11.03.2019 14:27

Ja myślę, że do pełnego transferu Hernandeza pozostało już tylko potwierdzenie transferu, a wszystko jest już załatwione. Obym się nie mylił.

11.03.2019 14:24

Brawo drużyna! :) Mam nadzieję, że teraz już na stałe powrócimy do wygrywania w tak pewny sposób, jak w ostatnich dwóch spotkaniach.

10.03.2019 11:06

A ja myślę, że nie podejmiemy ryzyka i Coman wejdzie dopiero w drugiej połowe spotkania, wchodząc z ławki. Ale zobaczymy w środę :D

10.03.2019 11:01

Jest jeszcze sporo czasu czy na podjęcie ostatecznej decyzji czy na wykupienie Jamesa, a jeśli Rummenigge mówi, że chcą go w klubie to można być chyba pewnym wykupienia :)

10.03.2019 10:58

Niech spokojnie wróci, ogrywa się w końcówce tego sezonu po kilkadziesiąt minut i w przyszłym sezonie walczy o pierwszy skład i gra tak, jak przed kontuzją :)

10.03.2019 10:53

Najpierw kupić pewniejszego Pepe, a dopiero potem ewentualnie próbować z Odoim. Zawsze można się z nim jakoś dogadać i sprowadzić za darmo w 2020 r. ;)

Edytowano : 2019-03-10 10:49:23

Jeśli ta informacja o De Ligcie jest prawdziwa, a Bayern sprowadziłby go i Lucasa to linia obrony byłaby praktycznie gotowa na najbliższą dekadę :)

10.03.2019 10:47

Myślę, że Alaba jednak sobie jeszcze odpocznie. W dodatku ogrywać musi się Rafinha.

08.03.2019 23:26

Szkoda, że nie zagra z Liverpoolem. W tym spotkaniu to mogłoby być bardzo duże wzmocnienie po wejściu z ławki czy nawet jako zawodnik w pierwszym składzie mając na uwadze kontuzje Comana i formę, jaką prezentował Ribery.

08.03.2019 23:25

Dokładnie, w tej sprawie jeszcze wszystko jest otwarte, zmienić może to np. zmiana selekcjonera. Ja również uważam, że Hummels i Müller jeszcze nieraz zagrają w reprezentacji Niemiec :)

08.03.2019 23:21

Wysłać na wypożyczenie do klubu z 2 Bundesligi, żeby miał zapewnioną regularną grę w pierwszym składzie, później do klubu 1 Bundesligi i wtedy decyzja czy będzie w stanie zastąpić Neuera z okresu sprzed tych wszystkich kontuzji.

08.03.2019 23:18

Nie miałbym nic przeciwko takiej zmianie :D

08.03.2019 23:15

Zgadzam się. Ta sprawa powinna być załatwiona o wiele bardziej profesjonalnie, z lepszym podejściem, a także szacunkiem do piłkarzy. Mam nadzieję, że udowodnią swoją wartość dla niemieckiej kadry narodowej w kilku najbliższych spotkań Bayernu :)

07.03.2019 19:21

Dokładnie. Robben doznał kontuzji łydki na treningu i najprawdopodobniej nie będzie w stanie zagrać z Liverpoolem, a szkoda. Zobaczymy kto zagra, jest jeszcze trochę czasu.

07.03.2019 19:16

Arjen z całą pewnością byłby mega wzmocnieniem po wejściu z ławki, ale niestety najprawdopodobniej Holender nie będzie mógł zagrać - powiedział to Kovac na konferencji :(

07.03.2019 19:12

Wydaję mi się, że jeśli chce powiedzieć ostatnie słowo, pokazać coś, co powinniśmy zobaczyć to zostało mu niewiele czasu, a będzie go coraz mniej. Musi się pośpieszyć.

07.03.2019 19:09

Dokładnie. Myślę, że po tych kilku słowach wsparcia będą chcieli coś pokazać, udowodnić. Oby pokazali tego pazura i tą sportową złość :D

07.03.2019 19:05

Jeśli Ribery zacznie w pierwszym składzie to zwyczajnie powinien być pierwszym w kolejce do tego, aby zostać zmienionym. Pytanie czy Coman zdąży się wykurować, ale nie ma też sensu ryzykować i jakich będziemy mieli innych zmienników.

07.03.2019 19:02

No to trzymamy kciuki za Eintracht Frankfurt! :) Oprawa zrobiła niezłe wrażenie! :)

07.03.2019 18:56

Dokładnie. Ładnie się adaptuje, a w zasadzie już się zaadaptował :D Widać stały progres, wyciąganie wniosków i zbieranie doświadczenia :) Oby tak dalej! :)

06.03.2019 19:33

Fajnie byłoby, gdyby Werner trafił do nas, a Jovic do zespołu, z którego wykupienie go w przyszłości byłoby w naszym zasięgu. Pytanie tylko czy to realne.

06.03.2019 19:28

Dziwna decyzja, może faktycznie trochę pod ratowanie swojej posady. Mam nadzieję, że nasi obrońcy zachowają się profesjonalnie i wyrzucą to ze swoich głów.

06.03.2019 19:20

W tym momencie, przy zliczeniu kontuzji, Robben może bardzo ważny w kontekście meczu z Liverpoolem. Jeśli wyzdrowieje Coman to będą mogli zagrać na wyższych obrotach po połowie spotkania, oczywiście jeśli żaden z nich nie będzie narażony na odnowienie urazu.

06.03.2019 19:15

Odnoszę podobne zdanie. Może Loew chce zbudować coś nowego, opartego na młodości, ale nie wydaję mi się, żeby od razu Hummels czy Müller nie dostali już nigdy powołania.

06.03.2019 19:12

Niby po części zrozumiałe, a po drugiej nie. Jestem nieco zdziwiony odstawieniem Hummelsa, ale to przecież decyzja selekcjonera reprezentacji Niemiec :D

05.03.2019 16:47

No i dobrze. Myślę, że coś jest na rzeczy i jest to transfer Lucasa Hernandeza, który w mojej opinii wymaga już tylko oficjalnego potwierdzenia :)

05.03.2019 16:43

Dla mnie to nie tak powinno wyglądać. Po co wydawać pieniądze na tak młodych piłkarzy, którzy w zasadzie jeszcze niczego nie pokazali... Lepiej stawiać na swoją młodzież.

05.03.2019 16:42

Nie miałbym nic przeciwko, ale będąc poważnym z całą pewnością czeka nas kolejny, ważny mecz. Myślę, że w aktualnej dyspozycji to my mamy większe szanse, ale przy takich spotkaniach nie ma co wskazywać faworyta, bo wydarzyć może się wszystko. Już nie mogę się doczekać! Jeszcze tylko tydzień z hakiem :D Trzymam kciuki! :)

04.03.2019 21:47

Owszem jesteśmy na drugim miejscu, ale uważam, że to BvB jest w gorszej sytuacji patrząc na to, w jakiej są aktualnie formie, a także na to, ile już nam się udało odrobić punktów. Sądzę jednak, że będą walczyć do końca, a do tego czasu może wydarzyć się wiele.

04.03.2019 21:43

Mam podobne zdanie ;) Też mam nadzieję, że trafi do Bayernu, a jeśli chodzi o zaklepanie transferu to w mojej opinii pozostała już tylko kwestia oficjalnego potwierdzenia :)

03.03.2019 20:47

Myślę, że w aktualnym momencie BvB jest trochę spalone i będą grać w kratkę aż do końca sezonu. Tak czy siak wszystko zaczyna się od nowa, a mamy marzec. A jeszcze nie tak dawno mówiono tutaj, że nie mamy najmniejszych szans na mistrzostwo...

03.03.2019 20:40

Ważne zwycięstwo w ciężkim spotkaniu, jak się okazało, tylko na papierze :D

03.03.2019 20:36

Dzisiejszy wynik może nas bardzo zbudować. Wierzyłem w zwycięstwo, ale kompletnie nie spodziewałem się aż takiego wyniku. Teraz trochę regeneracji, powtórka za tydzień z Wolfsburgiem i pełne skupienie na spotkaniu z Liverpoolem.

Szkoda tylu niewykorzystanych okazji Lewego, ale prawdę powiedziawszy można się do tego przyzwyczaić, szczególnie w tym sezonie. Mam nadzieję, że taki słabszy dzień nie przytrafi mu się, gdy będziemy rozgrywać ważny mecz, ale wynik nie będzie już taki klarowny. Osobiście w dzisiejszym meczu dałbym odpocząć Robertowi, zdejmując go zamiast Mullera i przesuwając tym samym Thomasa na pozycje napastnika, a niewykorzystane sytuacje nie mają w tej kwestii żadnego znaczenia - po prostu wynik bardzo pewny, więc Lewy mógłby odpocząć.

Edytowano : 2019-03-02 20:33:12

No i oczywiście brawo dla całej drużyny za pewne zwycięstwo, bo komentarze przed meczem wskazywałyby na coś zupełnie innego! Zresztą nie po raz pierwszy...

02.03.2019 20:32

Dokładnie. Mi osobiście też nie chce wierzyć się w scenariusz, w którym Lipsk posadzi go na ławce, a w dodatku tylko z tego powodu, że Timo chce wypełnić swój kontrakt do końca już niezależnie co będzie dalej. Nie chcą korzystać z zawodnika, któremu i tak mają obowiązek płacić pensje - bezsens. W dodatku uważam, że na taki obrót spraw nie zgodziłby się Nagelsmann, który będzie trenerem RBL po zakończeniu aktualnego sezonu.

01.03.2019 20:45

Wszystko jest w porządku, Pavard będzie nasz, a Stuttgart nie może potwierdzić transferu tylko z tego względu, że Bayern wykupi Francuza korzystając z klauzuli, która (ważna kwestia w tej sprawie) wejdzie w życie dopiero po aktualnym sezonie.

01.03.2019 20:41

Nie wiem, może nie mówił tego publicznie czy coś, ale najlepsi dziennikarza czy otoczenie piłkarza wskazuje na to, że transfer do Bayernu jest jego celem, choć nie koniecznie tego lata. Ja również uważam, że mógłby jeszcze rok pograć w Bayerze ;)

,,Dziennikarz niemieckiego "Sport Bild" ujawnił, że sam Havertz pragnie wykonać kolejny krok w swojej karierze w drużynie Bayernu Monachium. Na domiar wszystkiego jego koledzy z niemieckiej reprezentacji narodowej, którzy grają dla "Die Roten" mają stale namawiać 19-latka na transfer." - fragment z artykułu podlinkowanego niżej :D

https://www.dieroten.pl/art/show/falk-havertz-chce-wykonac-kolejny-krok-w-bayernie/29379

01.03.2019 20:38

Jak dla mnie te wypowiedzi o Wernerze są trochę śmieszne i niespójne. Z jednej strony nie ma niby możliwości na odejście Timo z Lipska w 2020 r. za darmo, a z drugiej słowa o tym, że nie będzie tani. W tej sytuacji chyba nie ma wyjścia, w którym RBL będzie zadowolone, ale to oczywiście nie nasz problem. A w posadzenie na ławce na cały sezon po prostu nie wierzę.

01.03.2019 20:29