DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Szymson Strona 14

No dobra, powiedzmy, że to jeszcze zrozumiałe, że Gnabry był oszczędzany, a wszedł po przerwie praktycznie z konieczności. Ale nie rozumiem i nie zrozumiem dlaczego został zdjęty Thomas, a nie zupełnie niewidoczny Goretzka...

29.04.2019 18:43

A ja wcale nie byłbym taki pewien, że Hakim Ziyech nie dołączy do naszego zespołu, bo przecież może on zając miejsce Jamesa, którego najpewniej nie wykupimy. W zasadzie to można powiedzieć tak, jak pisaliście niżej - tyle tego jest, że nie wiadomo kogo kupi Bayern. Moim zdaniem, jeśli chcemy porządnego skrzydłowego na lata to musimy kupić Sane.

29.04.2019 18:41

Nie wierzę. Można było zrobić wszystko. A Coman strzelił w bramkarza....

28.04.2019 19:58

No i wpadło! Pokażmy teraz charakter i wyszarpmy te 3 punkty! :)

28.04.2019 19:38

@hoven
Z chęcią odpowiedziałbym na Twoją odpowiedź skierowaną w moją stronę, ale niestety nie do końca ją rozumiem, głównie przez brak znaków interpunkcyjnych.

A co do tych meczów to widzę różnicę. Wtedy byliśmy odpowiednio nastawieni, zmotywowani i skoncentrowani, a w dzisiejszym panuje chaos i niedokładność.

28.04.2019 19:24

Potrafimy wygrać 5:0 z BvB (co prawda na swoim stadionie), a w 47 minucie w meczu z drużyną, która najpewniej spadnie z Bundesligi tracimy bramkę na 1:0. Nie wydaję mi się, że to kwestia umiejętności naszego zespołu, który i tak trzeba wzmocnić....

28.04.2019 19:15

W pierwszej połowie mogliśmy zaobserwować coś, do czego zdołaliśmy się w tym sezonie już przyzwyczaić. Niedokładność, brak koncentracji, głupie straty i niewyraźny pomysł na grę. Po wczorajszym meczu BvB powinniśmy być odpowiednio zmotywowani do tego, żeby wygrywać do przerwy w naszym, dzisiejszym spotkaniu.

28.04.2019 18:54

Jak dla mnie, jeśli Bayern ma odpuścić Pepe to tylko w wypadku transferu Sane z City, ale jak czytamy niżej, według Falka nie ma na to szans. Przy takim obrocie spraw Pepe powinien być numerem jeden. Bayern za bardzo napalił się na tego Odoia, a potem okaże się, że on nie przyjdzie w to lato przez zakaz Chelsea, a na innych będzie za późno...

28.04.2019 13:21

Dobry ruch naszego klubu, który podniesie rywalizację praktycznie na każdej pozycji w ofensywie. Kto wie, może od czasu do czasu będzie grali ustawieniem na dwójkę napastników, w którym Lewy będzie tym cofniętym i będzie mógł więcej rozgrywać.

28.04.2019 13:14

Zdecydowanie nie jestem za tym, jak gra nasza drużyna za Kovaca. Największy nacisk na obronę, a mimo to i tak popełniamy wiele banalnych błędów. Gramy przebłyskami, a często gra wygląda zupełnie inaczej niż powinna. Mimo to, uważam, że to trudna odpowiedzialna decyzja, dlatego zaznaczyłem odpowiedź: Ciężko powiedzieć, niech zarząd decyduje.

28.04.2019 13:05

@Gladius
Jak najbardziej zdaje sobie z tego sprawę, dlatego napisałem, że jest to raczej niemożliwe. W dodatku taki obrót spraw (niewykupienie Jamesa) byłby dla mnie zrozumiały.

25.04.2019 14:15

@hoven
Owszem, że jest tak, jak napisałeś, dlatego ja dodałem, iż jest to raczej niemożliwe. Ponad to w pełni zrozumiem tą decyzję zarządu pod warunkiem, że dobrze wykorzystamy te pieniądze, sprowadzając nowych zawodników.

Edytowano : 2019-04-25 13:05:42

i najpóźniej w 2020 r. wykupimy Havertza z Bayeru.

Edytowano : 2019-04-25 13:08:51

Mimo wszystko będzie trochę przykro przejść koło takiej okazji.

25.04.2019 13:05

Myślę, że nie wykupowanie Jamesa może mieć związek właśnie z transferem Ziyecha, który będzie mógł grać za napastnikiem i na skrzydle. Patrząc na dzisiejsze ceny chciałbym, żeby Bayern miał nawet takiego rezerwowego, jak Kolumbijczyk, ale to raczej niemożliwe. Sądzę, iż może to mieć również związek z chęcią zaoszczędzenia. Najprawdopodobniej przyjdzie Hakim, ale my potrzebujemy jeszcze skrzydłowych. Sane byłby najlepszym wyborem. Jest jeszcze Pepe. Zobaczymy zatem jak potoczą się losy następnych transferów :D

25.04.2019 12:47

Ja nie mam nic do tej wypowiedzi i w zasadzie ją rozumiem. Myślę, że Boateng jest świadomy swojej sytuacji. Patrząc obiektywnie oczekiwałbym 20-25 mln.

25.04.2019 12:41

Gratulacje dla Werderu za walkę, szacunek dla trenera za tą wypowiedź i powodzenia w ostatnich kolejkach sezonu. Jeśli chodzi o rzut karny to dla mnie również sprawa dyskusyjna, ale lepiej to zostawić i cieszyć się z awansu do finału :)

25.04.2019 12:37

Dokładnie. Strata dwóch bramek w dwie minuty z całą pewnością nie wzięła się tak z niczego. Coś zawiniło, coś, co może irytować przez cały ten sezon.

25.04.2019 12:33

Powinniśmy zrobić na prawdę dużo, aby ten zawodnik trafił do naszego klubu. Młody Niemiec, bardzo ważny element w nowej reprezentacji naszego sąsiada, ograny na najwyższym poziomie, więc czego chcieć więcej… W takim przypadku, w którym pojawia się możliwość kupienia go z Manchesteru, Sane powinien zostać naszym priorytetem.

24.04.2019 15:31

Osobiście jestem pewien jego odejścia najbliższego lata już od początku tego sezonu. Najważniejsze, że zaczęło się coś dziać w jego sprawie, bo dotychczas mogliśmy tylko czytać, iż nikt nie jest nim zainteresowany i nikt nie składa żadnych zapytań.

24.04.2019 15:26

Wydaję mi się, że te informacje niczego tu nie zmienią, a Timo dołączy do naszej drużyny. Trzeba tylko czekać na informacje o jakimś porozumieniu z Lipskiem.

23.04.2019 14:47

Czyli temat transferu już tego lata praktycznie się zamyka. Chciałem i nadal chcę, aby ten zawodnik dołączył do nas za darmo w 2020 r. Wygląda ciekawie, ma potencjał, więc czemu nie :D

23.04.2019 14:45

Sane byłby kapitalnym transferem. Osobiście, mając do wyboru Pepe i Sane, również byłbym za sprowadzeniem Niemca. Uważam, że z racji chęci odejścia z klubu przez samego piłkarza, City nie zażyczyłoby sobie więcej niż 100 mln, ale nawet przy takiej kwocie warto go sprowadzić.

20.04.2019 12:06

@RedMistrzuPL
Pewności rzecz jasna nie ma, ale są przypuszczenia i intuicja ;)

Pepe - jeśli chodzi o tego zawodnika to wydaję mi się, że Bayern załatwia to po cichu. W dodatku władze Lille zapowiedziały, że ten zawodnik odejdzie na pewno, ale sprawa finalizacji jego transferu odbędzie po zakończeniu sezonu. Do tego wypowiedzi trenera OSC ;)

Ziyech - media spekulują jego możliwy transfer, ale żadne nie podają kluczowej kwestii w tej sprawie. Pisałem już o tym raz, czy dwa, ale chodzi o to, że kilka lub kilkanaście dni temu Hakim wrzucił swoje zdjęcie w koszulce Bayernu na jedno z popularnych portali społecznościowych, które następnie usunął. W dodatku usunął również wszystkie zdjęcia, na których widniał w koszulce Ajaxu. Bardzo ciekawy zawodnik za nie duże pieniądze.

Odoi - no tutaj wiemy jak wygląda sytuacja. Wydaję się, że Bayern bardzo napalił się na tego zawodnika, co potwierdzać mogą oferty w ostatnim okienku transferowym i w mojej opinii nie odpuścimy dopóki go nie pozyskamy. A z racji zakazu transferowego Chelsea przyjdzie najprawdopodobniej w lecie 2020 r. na zasadzie wolnego transferu

Tak, jak napisałem. Pewności nie ma, ale są przypuszczenia i w przypadku Ziyecha jakiegoś rodzaju dowody. Ja po prostu uważam to za najbardziej prawdopodobny scenariusz jeśli chodzi o wzmocnienia na pozycje skrzydłowych :D

18.04.2019 21:25

Okey, w taki razie, Renato powinien odejść na wypożyczenie, ale koniecznie do takiego klubu w Bundeslidze, w którym chociażby na papierze będzie ważnym elementem pierwszego składu. To będzie ostatni i ostateczny sprawdzian dla Portugalczyka.

Mam nadzieję, że w spawie Pepe działamy po cichu i ten zawodnik trafi do naszego klubu. De Ligta również chętnie bym tu zobaczył, ale raczej małe na to szanse.

18.04.2019 13:36

Może i jest po części tak, jak piszecie, ale to przecież wciąż młody zawodnik, którego Bayern najpewniej nie pozbędzie się w najbliższym czasie.

18.04.2019 13:32

Uważam, że owszem, możemy być nim jak najbardziej zainteresowani i wręcz powinniśmy obserwować go i jego sytuację w Schalke, ale powinniśmy również w końcu zrobić coś, aby nasi młodzi bramkarze mieli szanse ogrywać się na wyższym poziomie niż rezerwy itd.

18.04.2019 13:28

Z całą pewnością dużo brakuje im jeszcze do Robbery, ale chyba nie możemy też aż tak narzekać, szczególnie jeśli chodzi o niemieckiego skrzydłowego. Gnabry robi bardzo dobrą robotę w tym sezonie, a jestem pewien, że będzie tylko lepiej :)

Przyjdzie Pepe oraz Ziyech, a w następne lato Odoi i będzie jeszcze większa, zdrowa rywalizacja niż w tej chwili, głównie przez kontuzje Arjena i z całym szacunkiem, ale nie najlepszą dyspozycję Francka. Ale zobaczymy jak to będzie wyglądało w przyszłym sezonie ;)

18.04.2019 13:25

60 mln za zawodnika, któremu pozostał rok kontaktu to zdecydowanie za dużo. Mimo że bardzo potrzebujemy drugiego napastnika to uważam, iż nie ma sensu oferować więcej niż 40 mln, a zawsze można poczekać rok i wziąć go za darmo ;)

17.04.2019 13:09

Osobiście jestem dość pewien transferu Hakima Ziyecha i to w takim stopniu, że mocno zdziwiłbym się, gdyby do niego nie doszło. Cały czas nie wiadomo jak sprawy potoczą się z Jamesem, ale Bayern już sprowadza lewonożnego zawodnika, który po pierwsze będzie w stanie go zastąpić, a po drugie będzie mógł grać jako skrzydłowy :)

Sule to zawodnik, który z całą pewnością nie odejdzie z Bayernu w najbliższym czasie. Uważam, że to bardzo dobry obrońca, który ma przed sobą świetną przyszłość. W lecie nigdzie się stąd nie ruszy i mam nadzieję, że zostanie tak na długo :D

17.04.2019 13:06

Ta sprawa jest już przesądzona i wszyscy o tym wiemy. Mam nadzieję, że następną informacją, jaką przeczytam o Boatengu, będzie zainteresowanie jakiegoś klubu.

17.04.2019 12:58

Na samym początku ogromne brawa dla Ajaxu. Gratulacje dla piłkarzy, trenera i wszystkich pracowników klubu, którzy mają swój wkład w ten sukces, bo tak można to już nazywać. Drużyna z Amsterdamu gra przepiękną piłkę. W mojej opinii najciekawszą z wszystkich pewnych, ale i możliwych półfinalistów. Życzę im wszystkiego najlepszego i bardzo chciałbym, aby udało im się zwyciężyć w tej edycji LM ;)

Jeśli poruszymy kwestię poszczególnych zawodników Ajaxu w kontekście Bayernu to z całą pewnością możemy mówić o takich piłkarzach jak Matthijs de Ligt czy Hakim Ziyech. Holenderski obrońca jest po prostu niesamowity i choć małe na to szanse to bardzo chciałbym zobaczyć go u nas. Co do Marokańczyka to dużo wskazuje na jego transfer na Allianz Arenę. Na korzyść tego możliwego wzmocnienia na pewno wpływałaby stosunkowo nieduża kwota, jaką trzeba byłoby zapłacić, a także to, że piłkarz może zagrać za plecami napastnika i na pozycji skrzydłowego :)

16.04.2019 23:20

Dziś liczę na kolejny, świetny mecz w wykonaniu Ajaxu. Mam nadzieję, że drużyna z Amsterdamu wyeliminuje Juventus. A pod moją lupą Hakim Ziyech i David Neres :)

16.04.2019 18:27

Myślę, że ten transfer jest ogólnie dość pewien, a wstrzymują go tylko władze Lille, aby ich drużyna grała jak najlepiej w kluczowej fazie sezonu. Jak widać po wczorajszym meczu robią to skutecznie, bo OSC wygrało wczoraj 5:1 z PSG ;)

15.04.2019 16:15

Moim zdaniem nie ma też co zbytnio wybrzydzać, bo najważniejsze, że będziemy mieli w końcu porządnego, drugiego napastnika. Jeśli będzie tak, jak piszecie (Timo w pierwszym składzie, ale nie na pozycji skrzydłowego) to wydaję mi się, iż jedynym sposobem jest przejście na wariant gry z trójką obrońców i dwójką napastników.

15.04.2019 16:09

Jeśli mamy wybierać pomiędzy nim, a Havertzem to w mojej opinii powinniśmy postawić na niemiecki talent. Tutaj wszystko wiąże się dodatkowo z Jamesem, a przecież nie wiemy jak to się wszystko skończy. Musimy poczekać jeszcze kilka dobrych tygodni :D

14.04.2019 13:39

Jeśli chodzi o transfer Havertza to jak najbardziej tak, a co do Brandta nie jestem jakoś szczególnie przekonany. Kai raczej nie przyjdzie do nas tego lata, ale kto wie. Wydaję mi się, że pozycje skrzydłowych wzmocnią Pepe i Ziyech, a następnego lata Odoi.

14.04.2019 13:34

Filipe Luis z Atletico Madryt ponoć wstępnie dogadany z BvB. Ładnie się może Atletico posypać po tym sezonie. Ciekawe jakie jeszcze transfery zrobi Dortmund.

14.04.2019 13:24

Wydaję mi się, że to trochę za długo, ale jeśli ma zostać na tyle to bez żadnych wątpliwości Bayern powinien sprowadzić drugiego napastnika na o wiele wyższym poziomie niż ktoś, kto pełniłby tylko rolę jego zmiennika. Robert potrzebuje prawdziwego konkurenta, który za kilka lat będzie jego naturalnym następcą. Mam nadzieję, że ktoś taki trafi na Allianz Arenę :)

13.04.2019 20:21

A może Coman narzeka na to, jak dużo świetnych sytuacji marnuje Robert, ale nie pokazuje tego na zewnątrz. Myślę, że sprawa mogła zostać załatwiona przez zwykłą rozmowę.

13.04.2019 20:15

Szanse na jego transfer do Bayernu są bardzo małe i pewnie bliskie zeru, ale trzeba powiedzieć, że byłoby to kapitalne wzmocnienie. Jeśli nawiązujemy do Ajaxu i jego piłkarzy to ja bardzo duże szanse daje na transfer Hakima Ziyecha :D

13.04.2019 20:11

W mojej opinii tego lata odejść powinien tylko Boateng. Hummels może pograć u nas jeszcze jeden, ostatni sezon, po którym również pożegna się z klubem. I w takiej sytuacji, następnego lata powinniśmy postarać się o sprowadzenie obrońcy pokroju np. Milana Skriniara.

12.04.2019 16:26

Sytuacja nie do pozazdroszczenia. Trzeba z nimi pewnie zwyciężyć. Tak samo, jak we wszystkich innych, pozostałych meczach ligowych.

12.04.2019 16:21

Mi się podobają. Są w miarę proste, ale estetyczne i eleganckie :)

12.04.2019 16:20

Jeszcze przed tym sezonem bardzo mocno irytowało mnie zachowanie Lewego, który co chwilę machał rękoma z niezadowolenia, ale na szczęście w tym już tego nie ma. Również przypuszczam, że to Lewy mógł być prowokatorem, ale ogólnie jestem ciekaw kto zaczął i dlaczego.

11.04.2019 17:19

Timo Werner, Luka Jovic, a moim zdaniem nawet Sebastien Haller byłby dobrym kandydatem do tego, aby trafić na Allianz Arene. Potrzebujemy drugiego napastnika i nie rozumiem dlaczego klub (wg tych doniesień) ma zrezygnować ze sprowadzenia konkurenta dla Lewandowskiego.

11.04.2019 12:00

Jeśli Niko Kovac miałby opuścić klub po tym sezonie to w mojej opinii ktoś taki, jak Mauricio Pochettino byłby jednym z odpowiednich kandydatów.

Na temat Ziyecha pisałem w ostatnim czasie kilkukrotnie, ale tym razem dodam, że patrząc na to, jak gra Ajax i sam Marokańczyk to na pewno byłby ciekawy transfer :)

Co do Garetha Bale'a to chyba wszyscy wiemy jak jest. Piłkarz wypalony, strasznie szklany, a w dodatku za stary na rewolucję, której celem jest odmłodzenie kadry.

11.04.2019 11:53

Wszystko wskazuje na to, że Callum Hudson-Odoi przyjdzie do nas dopiero w 2020 r., głównie przez zakaz transferowy Chelsea, ale mimo to możemy szykować się na kolejne miesiące, w których będą pojawiać się nowe i ,,przełomowe" informacje w tej kwestii.

Sądzę, że bardzo prawdopodobnym scenariuszem są letnie transfery Nicolasa Pepe oraz Hakima Ziyecha. Warto powiedzieć, iż marokański piłkarz wrzucił nie tak dawno temu do sieci zdjęcie w koszulce Bayernu, po czym je usunął. Ten całkiem możliwy transfer może mieć też spore znaczenie przy wykupieniu bądź nie wykupieniu Jamesa.

Wydaję mi się, że Thorgan Hazard faktycznie trafi do BvB. Ostatnio przeczytałem gdzieś o zainteresowaniu Davidem Neresem również przez klub z Dortmundu.

11.04.2019 11:46

Mi również wydaję się, że ten chłopak prędzej będzie grał w rezerwach niż zwojuje coś w pierwszym składzie. Za nieporozumienie uważam wysokość jego pensji. Mam tylko nadzieję, iż Bayern nie potraktuje go jako alternatywę dla Lewandowskiego. Bez żadnej dyskusji potrzebny jest rywal dla Polaka do walki o pierwszy skład pokroju Jovicia czy Wernera.

11.04.2019 11:33

Nie podoba mi się to jak bardzo nierówno gramy w tym sezonie, jakie błędy robimy w obronie, mimo że jest to główny aspekt u Kovaca. Nie podobała mi się postawa w rewanżowym meczu z Liverpoolem i nie podobały mi się wpadki w meczach ligowych. Uważam jednak, iż jeśli ma ktoś przyjść, to tylko ktoś doświadczony i uznany.

10.04.2019 20:36

Niech odejdzie tylko Boateng. Skoro Hummels ma być gotowy do rywalizacji o miejsce w składzie to bardzo dobrze. Z ostatnich lat dobrze wiemy, że lepiej mieć szerszą kadrę.

Edytowano : 2019-04-10 20:33:23

Jestem przekonany, że Odoi przyjdzie do nas w 2020 r. na zasadzie wolnego transferu :)

10.04.2019 20:32

Jego przyjście do naszego zespołu już tego lata nie jest dla mnie dobrym rozwiązaniem. Uważam, że ten młody na całe szczęście piłkarz powinien się jeszcze sporo ogrywać. Pewnie po jednym sezonie grając w rezerwach skończy na jakimś wypożyczeniu.

10.04.2019 20:29

Myślę, że Pepe trafi do naszego zespołu, ale na potwierdzenie tego transferu poczekamy do końca sezonu. Uważam to za formalność, lecz trzeba uszanować decyzje władz zespołu z Lille, które zapowiedziały odłożenie tej sprawy po zakończeniu sezonu.

Jeśli chodzi o Jamesa Rodrigueza to za obowiązek uważam wykupienie tego zawodnika pod warunkiem, że sam będzie wyrażał chęć gry naszym zespole w przyszłym sezonie. Nie tak dawno temu w mediach społecznościowych krążyło zdjęcie Hakima Ziyecha w koszulce Bayernu i również ten możliwy transfer może mieć tu znaczenie.

10.04.2019 20:26

Jeśli w klubie zastanawiają się wystraczającymi umiejętnościami Pepe, aby ten mógł trafić na Allianz Arene to dokładnie tak samo powinno być z Bergwijnem. O wiele bardziej wolę piłkarza z WKS, a dla Ilkaya Guendogana zdecydowane nie.

09.04.2019 15:31

Wszystko układa się tak, że najprawdopodobniej nie pozyskamy Havertza tego lata, a w takim przypadku i za takie małe pieniądze wykupić Jamesa to obowiązek.

08.04.2019 16:18

Z tymi głosami, że w klubie nie wszyscy są przekonani co do Pepe może być tak, bo prasa lubi wymyślać nowe, niestworzone, najczęściej nieprawdziwe rzeczy, a przecież władze Lille powiedziały, że ten temat odkładają do momentu zakończenia sezonu. Skrzydłowego potrzebujemy i to co najmniej jednego! Zobaczymy co przyniesie najbliższa przyszłość :)

08.04.2019 16:15

Tego, że w finale niemalże na pewno zagramy z Lipskiem byłem pewien. Teraz pozostaje trzymać kciuki za awans i takie występy w lidze, jak wczoraj ;)

07.04.2019 18:44

Oczywiście, że wyścig o mistrzostwo nie jest zakończony, on w zasadzie się dopiero zaczyna. Teraz czeka nas najważniejszy okres. Musimy patrzeć na siebie i wygrywać wszystko! :)

07.04.2019 18:36

Wielki wyczyn. Niesamowita sprawa. Ogromne brawa i zasłużone gratulacje! :)

07.04.2019 10:41

Co do Ziyecha, który pojawił się kilka komentarzy niżej:
Ostatnio usunął na jednym z popularnych mediów społecznościowych swoje wszystkie zdjęcia, na których pojawiał się w koszulce Ajaxu, a dodatkowo wstawił zdjęcie w takiej jakby treningowej koszulce Bayernu, które potem także usunął.

Co do Pepe i Odoia:
Myślę, że najprawdopodobniejszym scenariuszem jest ten, w którym młody Anglik przyjdzie do nas na zasadzie wolnego transferu w 2020 r., natomiast my skrzydłowego potrzebujemy już teraz. Osobne pytanie czy jednego czy dwóch. W mojej opinii na rynku i tak nie ma dostępnych wielu skrzydłowych, więc Pepe wydaje się być dobrą i ciekawą opcją.

07.04.2019 10:39

Dokładnie. Ważne, aby zagrać na swoim stadionie. To ważna kwestia, choć pełna zgoda, że pokonać trzeba każdego rywala, niezależnie czy u siebie czy na wyjeździe.

07.04.2019 10:32

Myślę, że i tak by jej nie dostał ze względu na cały czas niejasną sytuację w sprawie mistrzostwa. Tak na prawdę nawet dzisiejsze zwycięstwo jeszcze nie daje nam pewności.

06.04.2019 23:47

Dogadać się tak, żeby Havertz przyszedł do nas w 2020 r. i można spać spokojnie. Ja jestem pewien jego transferu do naszego klubu. Pytanie tylko kiedy dokładnie on nastąpi.

06.04.2019 23:45

Zdecydowanie powinniśmy szukać nowych opcji na stanowisko trenera na przyszły sezon, ale nie upatrywałbym trenerów jak Mourinho na odpowiedniego kandydata.

05.04.2019 16:38

Jeśli chcemy być dalej w grze o mistrzostwo nie ma innej opcji jak zwycięstwo! Myślę, że powód do motywacji jest. Pytanie jak jutro zagramy.

05.04.2019 16:34

A Bayern woli uniknąć Lipska chociażby w półfinale :D Też stawiam na taki finał ;)

05.04.2019 16:32

Wydaję mi się, że losy tego chłopaka są już jasne. W letnim okienku zapewne odejdzie z Bayernu, żeby zwolnić miejsce dla kogoś nowego.

04.04.2019 17:03

To z pewnością byłoby ciekawe i wartościowe wzmocnienie. Wiadomo jednak, że takie plotki trzeba traktować teraz z przymrużeniem oka.

04.04.2019 17:01

Wątpię, że Früchtl dostanie u nas szanse. Wypożyczenia też nie było. Zobaczymy jak będzie w przyszłym sezonie. To nasz trzeci bramkarz, ale jakoś ogrywać się musi.

04.04.2019 16:58

Niesamowity, na szczęście z szczęśliwym zakończeniem mecz, w którym nasza gra jak zawsze wyglądała raz bardzo dobrze, a raz kompletnie źle. To nie może tak wyglądać.

04.04.2019 16:55

Najważniejsze, że gramy dalej, a mecz jak najszybciej do zapomnienia. Ale nie możemy grać takimi przebłyskami i przygaśnięciami, bo kończy się jak zawsze...

03.04.2019 21:28

I kolejna bramka duetu Müller-Lewy. Tym razem asystował Thomas, a strzelał Lewy. Ale przecież według niektórych użytkowników Niemiec gra za zasługi :D

03.04.2019 19:47

Brawo Lewy! Brawo Thomas! Ciśniemy dalej! :)

03.04.2019 19:44

Od momentu, gdy gramy w 10 mecz bardzo porównywalny do tego z Liverpoolem. Dziś jednak gramy z drużyną z 2 Bundesligi. Kiedyś (nawet w 10) byłoby to nie do pomyślenia.

03.04.2019 19:26

Domyślam się, że przy słabym wyniku będzie wprowadzony jako pierwszy, ale przynajmniej nie zaczyna od początku, więc coś odpocznie na pewno. Pytanie tylko czy jeśli wejdzie na boisko przy tej lekkiej chorobie będzie to dobrym rozwiązaniem. Wątpię.

03.04.2019 17:50

Dobrze, Lewy w końcu choć trochę odpocznie. A reszta to pierwszy skład z naszych praktycznie wszystkich spotkań. Szkoda, że tak to wygląda.

03.04.2019 17:41

Wydaję mi się, że odejście Boatenga jest przesądzone w zasadzie od początku tego sezonu. Mamy porozumienie z Wernerem i jego agentem, ale obyśmy tylko nie przesadzili w negocjacjach z Lispkiem i nie rzucili zbyt wysokiej kwoty.

02.04.2019 13:57

Nie patrzmy na skład personalny, a zobaczmy z jakim zespołem przychodzi nam zagrać ważny w kontekście mistrzostwa mecz i przygotujmy się do niego, jak najlepiej się da.

02.04.2019 13:53

Jeśli ma zostać to potrzebujemy transferu takiego napastnika, który będzie w stanie walczyć o pierwszy skład każdego meczu. To nie ma być zmiennik tylko prawdziwa konkurencja.

01.04.2019 22:07

Szczerze powiedziawszy to ani trochę nie jestem przekonany co do Ziyecha i o wiele bardziej wolałbym Pepe. Według mnie to młodsza i lepsza opcja.

01.04.2019 22:04

Są w niecodziennej sytuacji, więc z ich punktu widzenia bardzo dobra decyzja. Mam nadzieję, że po zakończeniu sezonu, ale jeszcze przed rozpoczęciem okienka transferowego dopniemy ten transfer. Potrzebujemy u siebie tego zawodnika! :)

30.03.2019 14:15

W mojej opinii, w przypadku, gdy nie sprowadzimy już żadnego obrońcy oprócz Pavarda i Lucasa zostać w klubie powinien Hummels. Chyba, że klub planuje jeszcze wzmocnić linię defensywy jakimś zawodnikiem to wtedy można myśleć nad sprzedażą obu.

30.03.2019 14:12

Na to zapowiadało się już od poprzedniego lata i znajduje to swoją rzeczywistość teraz.

29.03.2019 16:21

Tak na prawdę opcji będzie jeszcze więcej, ale to tylko lepiej. Od zawsze uważałem, że duża, sportowa rywalizacja dobrze wpływa na całą drużynę i rozwój konkretnych piłkarzy.

29.03.2019 16:16

Ja myślę, że i Bayern chce go mieć u siebie i on chce grać dla Bayernu. Zapewnijmy sobie ten transfer już tego lata, bez znaczenia kiedy Kai miałby do nas dołączyć :)

29.03.2019 16:13

Zdecydowane nie dla Jose Mourinho. Odejście Lewego do Realu to raczej zwykła plota. Liczę, że Odoi przyjdzie do nas za darmo w 2020 r., a z Joviciem zobaczymy :D

29.03.2019 16:11

Ja już pisałem na ten temat. Albo wykupujemy Jamesa za te niewielkie pieniądze na co najmniej jeden sezon albo kupujemy Havertza już teraz :)

29.03.2019 16:06

Bardzo dobre wzmocnienia, nie ma co z tym dyskutować. Postawić na nogi Lucasa, aby w przyszłym sezonie był kluczowym zawodnikiem i jazda! :)

Edytowano : 2019-03-29 16:18:47

Czy będzie kluczowy to zobaczymy, ale żeby był jednym z kluczowych zawodników :D

29.03.2019 16:04

@Reeken89
Oczywiście, że wszystko jest możliwe, jeśli pod uwagę weźmiemy jeszcze tą dzisiejszą informację o zwiększeniu kwoty na transfery w letnik okienku. Na myśli miałem jednak to czy nie jest za późno w kontekście walki o De Ligta z Barceloną, ale zobaczymy :D

Edytowano : 2019-03-28 21:54:08

A transfer Lucasa był już chyba dogadany o wiele wcześniej. Jeśli dobrze zrozumiałem to połowę kwoty wpłaciliśmy już w zimowym okienku.

28.03.2019 21:51

Osobiście uważam, że transfer De Ligta byłby mega wzmocnieniem. Wzmocnieniem, które skompletowałoby nam linię defensywną na najbliższą dekadę. Pytanie tylko czy to rzeczywiście jest realne czy to głupie, zwyczajne plotki.

28.03.2019 21:40

Musi zagrać i zagra. Nie dopuszczam do siebie nawet żadnej, innej opcji!

28.03.2019 16:17

Chciałbym, aby oboje zasilili nasz zespół. Pepe już tego lata, a Odoi na zasadzie wolnego transferu w przyszłym. Ci chłopcy mają wielki talent :)

28.03.2019 16:12

Myślę, że głownie ze względu na przyjście Pavarda, Kimmich będzie często rotowany pomiędzy prawą obroną, a środkiem pomocy ;)

28.03.2019 16:10

Albo wykupujemy Jamesa na co najmniej najbliższy rok albo ściągamy Havertza już tego lata. Inaczej tego nie widzę.

28.03.2019 16:08

Z racji, że ta sprawa jest sporna, a cały czas myślimy nad Joviciem to faktycznie najlepszym scenariuszem byłoby, gdyby Timo przyszedł do nas za darmo w 2020 r.

28.03.2019 16:05

Z początku mówiono o 200 mln, ale zostało to zdementowane, dlatego uważam, że najlepiej przekonać się o tym, ile wydamy, już na zakończenie okienka transferowego :D

28.03.2019 16:02

Ja również nie rozumiem tego marudzenia. Dokonaliśmy dwóch świetnych, letnich transferów na długo przed rozpoczęciem letniego okienka, a to przecież nie jest ich koniec.

28.03.2019 15:58

Świetna informacja. Czekamy na dalsze informacje w sprawie innych zawodników stale łączonych z Bayernem. Jazda dalej! :)

27.03.2019 17:24

Oglądałem kilka spotkań i uważam, że ten zawodnik prezentuje się ciekawie. 50 mln to moim zdaniem jednak za dużo. Powinniśmy zrobić wszystko, żeby zapewnić sobie jego wolny transfer w 2020 r., choć z drugiej strony przydałby się już na najbliższy sezon.

27.03.2019 16:51

Warto byłoby go wykupić, bo talent mimo wszystko ma, szczególnie za taką kwotę, ale tylko w przypadku, w którym James będzie przekonany do tego, że na pewno chce tu grać. Ciekawe na ile prawdziwe są te pogłoski, jakoby James faktycznie chciał wrócić do Madrytu.

27.03.2019 16:49

Ja również sądzę, że szanse na jego przyjście do Bayernu są bardzo niskie. Stawiam na Barcelonę, ale ostatnio De Ligt powiedział, że niedługo powie gdzie zdecyduje się odejść. Do tego czasu teoretycznie możemy sobie spekulować, bo pewności nie ma :D

27.03.2019 16:46

Swego czasu myślałem sobie, że gdyby Eintrachtowi udało zakwalifikować się do LM to Jović podjąłby się tego wyzwania, a my moglibyśmy zapewnić sobie jego transfer na 2020 r. Z drugiej strony Lewy potrzebuje rywala już od nowego sezonu, więc poczekajmy na rozwój wydarzeń :D

27.03.2019 16:44