300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: RedMistrzuPL Strona 9

@Moe
Problem jednak najpewniej tkwi w kasie.

07.07.2019 22:11

@dickinosn85
To raczej problem tkwi w czym innym, czyli w zarządzie.

07.07.2019 21:43

@Kuffour1
Ależ my jesteśmy na należnym nam miejscu.
To że mieliśmy swoje 5 minut i je nie wykorzystaliśmy to tylko winna zarządu.

07.07.2019 16:31

Szkoda że to się nie przekłada na jakość sportową w Europie, największa bo pewnie bilety w miarę tanie.
Pytanie na którym miejscu jest bundesliga choćby w Europie w ilości widzów przed TV, bo to chyba bardziej istotne jest.

07.07.2019 11:20

Ja myślę że w odstraszaniu wielkich nazwisk do przybycia do Bayernu, jest to zbiór wszystkich tych spraw mianowicie, zarząd, trener, sami zawodnicy czyli atmosfera w szatni, granie za nazwisko czy narodowość a nie za formę można to pisać i pisać.

07.07.2019 11:16

@Kuffour1
A może to jednak zarząd blokuje transfery, podejście że trener blokuje jest lekko śmieszne gdyż trener dziś w danym klubie jest a jutro go nie ma.
Jakoś jak był Guardiola to gwiazdy jakoś do nas nie lgneły.
Proste

07.07.2019 08:23

@FanGraczyBayern
Prawda jest taka że od pamiętnego 2013 roku, który to z kolei był punktem kulminacyjnym lat 2010/12.
Nasz zarząd zmarnował, zaprzepaścił ( ciężko dobrać słowa) szansę byśmy byli w top 1 przez dłuższy czas, oni spoczeli na laurach.
Przez taką politykę tracimy w oczach na całym świecie, a czołówka nam z roku na rok ucieka.
Nie nastawiam się na transfery typu. Sane, Griezmann czy za rok Havertz, oni wybiorą o 100 razy lepsze oferty.
A może skoro nie chcemy kupować za grube miliony euro, to trzeba ostro za akademię się wziąść.

07.07.2019 02:20

@FanGraczyBayern
Na tę chwilę to kim się Bayern interesuje są pokroju według TZ, SB.
Nikt z klubu nie potwierdza tego oficjalnie, a to myślę że świadczy o czymś wprost przeciwnym.
A na miejscu Griezmanna wybór między FCB a FCB powinien wybrać FCB.
A czy władze Atletico są źli na władze Barcelony, nie sądze prędzej to wymysł mediów i tyle w temacie

07.07.2019 01:23

@Reeken89
Czyli poukładajmy, na logikę wychodzi że te 260 mln€ to wymysł mediów, gdyby tak było to Uli by na 99% kupił 2-3 konkret zawodników.
Po raz pierwszy ostatni czasy go bronię, lecz to media rozkręcaja kogo my nie kupimy, a prawda taka że za bardzo nie mamy za co ich kupić.

07.07.2019 00:46

@Reeken89
A co masz 100% pewności że Bayern ma 260 mln€ na transfery.
Skąd masz takie info.

06.07.2019 22:08

@AdiFantasti
A kto patrzy na Historię, Bayern w konfrontacji z wieloma klubami w Europie nie ma szans by przyciągnąć mocne nazwiska.
Polityka transferowa że najpierw kupujemy średniaków do niczego jest, gdyż zabraknie kasy na te duże, zresztą nie stać Bayernu na kupno dużych nazwisk wystarczy się wczytać w ich finanse z kilku lat.
I wniosek Bayern na jakieś 75% nie ma 260 mln€ jak twierdzą media na transfery.

06.07.2019 21:40

Ilu zawodników dozna podczas konferencji kontuzji ???

06.07.2019 18:10

@Janson
Raz a od kiedy to zawodnik decyduje o transferach.
Dwa a kto by go chciał dp siebie.
Trzy to Lewandowski jest bardziej zależny od klubu niż odwrotnie.

06.07.2019 18:05

A czy ma inne rozwiązanie, nikt inny się nim nie interesuje.
Co to znaczy że zawodnik domaga się transferów, on ma kontrakt który musi wypełnić proste.
@GwiazdaPoludnia
Tak chyba w snach i marzeniach.

05.07.2019 23:59

@Prezes42
1. Cekawe czy mają za co te transfery zrobić
2. O jakich klasowych transferach mowisz

05.07.2019 06:41

@Janson
Zgadza się, te zejscia Robbena jak pisałem wczesniej to były miazga.
Aby ich godnie zastąpić jest tylko jedno do spełnienia???

04.07.2019 22:14

@Janson
Tylko że u nas to szkolenie też siada.

04.07.2019 22:07

@FanGraczyBayern
Może przez ciągłe schylanie się po mydło.

Tak się zastanawiam, Bayern to spółka akcyjna, więc od czego są akcjonariusze, widocznie przez brak tych mega transferów o ironio zarząd działa na dobro spółki, dla akcjonariuszy liczy się zysk, gdyż wtedy są dywidenda.
Im większy zysk netto tym większa kasa dla akcjonariuszy.
Więc mega kosztowne transfery burzą ten plan.

04.07.2019 22:06

A najlepsze to wszyscy wiedzieli o jego numerze numer 1, czyli zejście przed pole karne ze skrzydła piłkę na lewą nogę, a i tak wszyscy się dali na to nabrać.
Czy możemy mieć podobnej klasy skrzydła co duet RR.
Odpowiedź brzmi TAK, choć to nie jest łatwe.

04.07.2019 21:57

@Szymson
Zgadzam się z tobą, przydałoby się wydać raz na kilka lat te rzekome 260 mln€.
Tylko by to było wzmocnienia a nie uzupełnienia.

03.07.2019 23:22

@FanGraczyBayern
Tylko pytanie czy faktycznie mamy te 260 mln€.

03.07.2019 22:40

@josh1982
Tak ciekawe jakie te nazwiska, chyba szrot.
@Szymson
Nie ma na co czekać i się nastawić na niewiadomo jak wielkie transfery.

03.07.2019 21:40

@XYZ
Rzekomo mamy na transfery 260 mln€, więc stać nas na Havertza, tylko pytanie czy on będzie chciał przejść do nas w obliczu transferu do lepszych klubów
A my co jesteśmy mistrz Polski bez ambicji.

03.07.2019 21:27

Idzie przez to zwariować.
Wszyscy naokoło się zbroją, a władze Bayernu no cóż mamy czas.

03.07.2019 21:12

Czyli takie podejście Ulego świadczy o działaniu na szkodę klubu, czyż nie tak jest?

03.07.2019 20:54

@dzojko
Wychodzi że sporo ludzi lepiej się zna od Uliego.
@Hourdeau
Nie mam konkretnych nazwisk, bo te konkretne nazwiska nawet nie myślą o przejściu do nas
Tryplet był zdobyty 6 lat temu, więc sporo zawodników była o 6 lat młodsza, choćby duet RR który robił różnicę.
Ile jeszcze razy będziemy wracać do 2013 roku, to tak jak w Polsce wracamy do lat 70 zeszłego wieku, wtedy byliśmy my Polska dobrzy w Piłkę nożną.

02.07.2019 23:20

@Danielowaty
Przecież my dokonaliśmy 3 transferów do klubu.

02.07.2019 22:50

Chce tytułow to raczej nie tutaj.
Hihihihihihihi

02.07.2019 21:54

@XYZ
Moze rozwiążemy ten klub a na stadionie otworzyć " Bazar Europa II ".
Brak gry w LM = mniejsze przychody i to sporo mniejsze.

02.07.2019 21:50

I zamiast konkretnych zawodników, którzy odrazu wskoczą do pierwszego składu i zrobią jakaś różnicę, to nie my super młode talenty ściągamy z których i tak nic nie będzie bo szkolenie młodzieży u nas leży i tyle.

02.07.2019 21:46

@Hourdeau
I ty myślisz że 17 zawodnikami damy radę na 3 frontach.
My potrzebujemy z 4-5 klasowych graczy, takich co odrazu wskoczą do składu i zrobią różnicę.

02.07.2019 21:41

@DarthSmd
Plus to że Mars i Jowisz będą w jeden lini, cokolwiek by to znaczyło.
@TomiiiFCB
A jaki mieli by sensowny powód czekać z ogłoszeniem kogo kupili.

Po prawdzie mam na to wywalone, mam swoje życie a wraz z nim problemy, a problemy Bayernu są najmniej ważne i istotne.

02.07.2019 19:50

To gra numer czy zawodnik.

02.07.2019 19:11

@Sopariev
Szanse na te wzmocnienia, a nie zapchanie dziur, są coraz mniejsze i z kazdym dniem będą te szanse spadać.
Wychodzi że coraz mnuej piłkarzy jest do wyciągnięcia cała Europa się zbroi, a my tylko gadanie.
Najwazniejszy transfer wyrzucić zarząd pod pretekstem działania na szkodę spółki czy też klubu.

01.07.2019 23:21

@josh1982
Jasne że tak, wystarczy choćby 70 mln€ i jest już nasz.
Aptekarze takiej kasy by nie odmówili.

01.07.2019 21:08

@Okta88
To najlepiej brać go teraz i tyle, za rok to on będzie w Realu, Barcie, PSG lub w Anglii.

01.07.2019 19:07

Udać się po niego tu i teraz, a za rok to będzie zimna woda po kisielu.

01.07.2019 14:28

@mdbayern
Spokojnie, z drugiej strony okienko dopier się zaczęło.

Edytowano : 2019-07-01 13:20:50

Dopiero

01.07.2019 13:20

@mdbayern
Coś w tym jest co piszesz.
Czemu nie ogłaszają już tsk odrazu przy otwarciu okna, przyczyna jest banalnie prosta bo nie mają kogo ogłosić.
A mówiąc jeszcze dosadniej to nie myślcie ze ktoś znany do nas zawita, z każdym upływającym dniem coraz mniej prawdopodobne się to staje.
Coraz mniej nazwisk jest dostępnych, o Sane możemy zapomnieć.

01.07.2019 13:12

Skoro kupiono 166 pilkarzy za sumę 491 mln €, to średnia kwota na zawodnika to niecałe 3 mln €.

01.07.2019 13:06

@Edmund
A nie sądzisz że znalezienie i sprowadzenie odpowiedniej klasy następców duetu RR jest misją raczej na 99% niemozliwą, choćby ze względu na kluby z ligi Angielskiej.

01.07.2019 12:06

@Moe
Klepać to można swoją kobietę w tyłek.

01.07.2019 09:45

@diablo
Jeszcze do tego dojdzie że weźmiemy kogo się da, a nie kogo potrzebujemy.

01.07.2019 09:42

Czyli takie nazwiska miał na myśli Uli

01.07.2019 09:34

A kibice i fani mogą być tym faktem podirytowani.
Panie Uli trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonany.

01.07.2019 09:18

@FanGraczyBayern
To mogło by być kosmicznie, zwłaszcza by padły mocne nazwiska.

30.06.2019 23:39

@MateuszFCB
Dobre i prawdziwe.
Ja czekam z alkoholem i fajerwerkami.

30.06.2019 22:56

@KingWizard
Spoko Koko Orinoko

30.06.2019 22:43

A skąd to przekonanie że ogłoszą ewentualne transfery 1 lipca, mogą to ogłosić na koniec lipca czy też na koniec okienka transferowego.

30.06.2019 22:20

@dzordan
Już to widzę może padnie cały net

30.06.2019 21:58

@FanGraczyBayern
Nikt

30.06.2019 21:53

@Moe
Może stwierdzili ze to się im po prostu nie opłaca.
Nie zdziwię się jak podpiszą z kimś z ligi Angielskiej.

30.06.2019 21:50

@JazGod
A może wprost odwrotnie będzie.
Nie dość że powoli nie przyciągamy światowej klasy pilkarzy, to jeszcze sponsorzy też powoli nas omijają wide BMW.

30.06.2019 19:37

@Reeken89
Nie powoli nikt w Bayernie nie myśli.
Kupiliśmy Davisa, a nawet nie daliśmy mu szans na pokazanie się a szukamy innych w jego wieku, chore to.

30.06.2019 19:35

@Moe
Skoro sponsorzy powoli nas omijają, to co powiedzieć o piłkarzach, a raczej nie dziwne że żaden światowej klady nie chce do nas przejść.
Myślę że chęci przejścia do nad traktują jak element walki o większe kontrakty, vide Sane i Odoi

30.06.2019 19:33

@wdcaviar
Tak chyba tylko w Polskich przedsiebiorstwach.
Jaka firma planuje co zrobić z kasą której jeszcze nie ma dam przykład.
Microsoft planuje co zrobic z kasą ze sprzedaży konsoli następnej generacji która bedzie sprzedawana za około 1,5 roku.
W biznesie liczą się podpisane umowy a nie te co mogą być.

30.06.2019 18:18

@Hourdeau
A ty myślisz ze po co ktoś inwestuje kupę kasy w jakikolwiek biznes, dla przyjemności czy dla zysku.
Idź poucz się Ekonomii, jak myślisz inwestycje szejków w niektóre kluby to po co robią dla zabawy, NIE dla kolejnego zysku.

30.06.2019 14:12

@Ziginho
Na tę chwilę to jak wróżenie z kart czy tam z fusów.

30.06.2019 14:09

@TomiiiFCB
Bo tylko to nam zostaje.
I zobacz czy potrzeba aż tak wiele byśmy w Europie znowu młócili, wiadomo że nie tylko potrzebna jest mądra głowa a reszta się dostosuje.

30.06.2019 13:30

@TomiiiFCB
Fajnie to rozpisaleś, tylko że na tę chwilę to tylko teoria.
Super by było jakby powtórzyli tak jak z duetem RR.
Tylko do sukcesów brakuje tak z dwie wygrane w LM.
Myślę że wtedy można by mówić o 100% sukcesie mając duet RR.

30.06.2019 13:20

No i dzieje się tak że ewentualni inwestorzy, sponsorzy mają nas gdzieś.
Nie zdziwię się jak BMW podpisze umowę z Manchesterem UTD.

30.06.2019 13:16

@TomiiiFCB
Było by super jakby się twe słowa sprawdziły.

30.06.2019 11:45

@Moe
Dobre co, jeszcze nie podpisali umowy a już planowali co zrobić z pieniędzmi.
O ile to prawda, to widać jak klub jest zarządzany.

30.06.2019 11:17

@Reeken89
Szybki i dobry sposób na zarabianie.

30.06.2019 09:24

@Hourdeau
I myślisz że teraz bogaci się rzucą na kupowanie 49% udziałów w klubie, wiedząc że nie będą mieli tak zwanej większości.
Czemu szejki nie inwestują w Bundesligę przez to właśnie.
@Janson
Już widzę jak za Sane pchają sie inne mocne nazwiska.
Wszyscy oleją wieksze zarobki na to by grać w Bundeslidze.
Co poziomu Bundesligi i Wliskiej to cóż Bundesliga ciut lepsza jest.

30.06.2019 07:11

@Reeken89
Chodzi ci o tego biznesmena, tylko to jic nie zmieni bo będzie mógł mieć maks 49% akcji.

29.06.2019 23:48

@Janson
Bundesliga nie ma potencjału by wyprzedzić La Liga, a z prostego powodu.
A mianowicie Bundesliga wtedy jest atrakcyjna jak słabszy jest Bayern, a nie że inne kluby mocniejsze.
Przykład zakończonego sezonu, mimo kryzysu wygraliśmy bo inni byli słabsi, nawet w puchar Europejskich to było widać.
Jeden Eintacht wiosny nie czyni.

29.06.2019 23:22

@Lucas87
I raczej się nie zanosi na realne i konkretne wzmocnienia.

29.06.2019 22:27

Co wy macie z tym za rok.
Za rok to on nas oleje, jak już tak nie jest.
Pewnie to walka o większe zarobki w Chelsea.
Nie oszukujmy się bundesliga nie ma startu do Premiership.
Tak samo z Sane ma gdzieś nas i tyle, to typowa walka o zarobki.

29.06.2019 22:25

@Janson
Pięknie napisane, lecz jeden zawodnik nie zmieni wizerunkowo ligi.
To nie Messi czy Ronaldo.
Wizerunkowo to tylko sama bundesliga musi się podnieść, co to za liga gdzie mistrza po raz 8 z z rzędu zdobędzie Bayern.

29.06.2019 21:53

https://m.sportowefakty.wp.pl/amp/pilka-nozna/830019/bundesliga-bayern-monachium-zada-rekompensaty-finansowej-od-bmw

29.06.2019 19:16

@dzordan
Trzeba by nowy alfabet ułożyć do planów zarzadu, bo w końcu liter zabraknie.
Co się tak wszyscy tym Sane podniecają, oks przyjdzie i co okaże się ze to ostatni konkretny transfer i co dalej.

29.06.2019 18:50

@Reeken89
I takie transfery by się nam przydały czyli ku0icw miarę młodych maks 25 lat a klasowych pilkarzy

29.06.2019 00:00

@TomiiiFCB
Czyli od 1 lipca możemy wydać 200 mln€ nie przekraczając FFP.

28.06.2019 21:18

@Piter1985
Chyba lepiej nie dało się go porównać.
Trafione zatopione.

28.06.2019 21:15

@diablo
Rozumiem, żaden piłkarz nie czeka roku aż się o niego upomni jakiś klub.

28.06.2019 19:50

@Szymson
To przynajmniej jest większa pewność że nikt go nam nie sprzątanie z przed nosa

28.06.2019 18:32

@Szymson
Nie tylko ty czekasz na nowe nazwiska.

28.06.2019 17:29

Czyli jsk od 1 lipca zeruje się tak zwane FFP, to my majac do wydania około 200 mln€ ,mozna ze 3 super graczy kupić. Chyba że sprzedamy Boatenga i Sancheza za około 60 mln€.
Czyli na logikę mamy do wydania ponad 200 mln€, a to już jest konkretna kasa, tum bardziej obrona wzmocniona.
@MateuszFCB
Czemu zaraz krok w tył.

28.06.2019 17:25

@Reeken89
1 może jednak przez FFP muszą z transferami poczekać na początek lipca.
Nie wiem jak to FFP jest licxone tzn od kiedy do kiedy.
2 za rok to będzie 2020r. A w tym czasie ktos go nam sprzątanie z przed nosa.

28.06.2019 14:28

@TomiiiFCB
A fakt mój błąd.
W tym czasie zrobimy zwrot o 180 stopni 8 wszystko poprzewracane do góry nogami.

28.06.2019 14:19

No to na 99%, 3 punkty są nasze.

28.06.2019 12:52

@bayern1987dwa
A czy orientujesz się czy jest ustawiona cena za którą bez apelacyjnie mozemy go mieć

28.06.2019 12:50

@FanGraczyBayern
My jesteśmy FC Bayern, nawet w kryzysie powinno pójść nam gładko.
Zresztą do pierwszego gwizdka jeszcze dużo czasu, a w każdej chwili sytuacja kadrowa u nas może zrobić pełen 360 stopni obrót.

28.06.2019 12:48

@Reeken89
Zacznimy od tego ile razy już Bayern złożył za niego ofertę

27.06.2019 21:30

@Moe
Jak nie jest dla niego komfortowa sytuacja.
Zresztą co to za transfery że w przyszłym roku, a co z transferami w tym roku.

27.06.2019 14:22

Super, jedyna droga by Monachium było w finale LM.

27.06.2019 13:06

@admin
Popieram, bez wstawiania choćby takich newsów było by tu nudno i cicho, a tak zawsze coś się dzieje i o to chyba też chodzi.

27.06.2019 13:04

@bayern1987dwa
A czy to ważne kogo chce Kovac, i tak takich zawodników mu nie sptowadzą bo pewnie za drogo by to wyszło.
A co do zawodnikow co powiedzą nam papa jak napisałeś dziwisz się, no ja się nie dziwię.

27.06.2019 12:14

@DonJupp4ever
Odpowiedź jest prosta dla kasy, co niektórzy tego nie widzą.

27.06.2019 11:53

@tomassi
Z tym ostatnim masz rację.

27.06.2019 11:46

@Zerafaelo
Bardzo mądrze to ująłeś, to pewnie jest faktam oraz to iż większość klubów jest dogadana kto kogo zamierza kupić.
A zainteresowanie danym zawodnikiem tylko po to by podbić cenę.

27.06.2019 11:43

@Janson
@karl1985
Czyli najlepiej transfery zacząć od przekonania zawodnika, przykład z Sane, dać mu większą pensję i to dość wiele a potem idziemy do klubu.
Problem tkwi w tym że nie wiadono z kim Bayern prowadzi pertraktacje, drugi peoblem to wszyscy wiedzą o naszych brakach, więc będę chcieli wyciągnąć od nas sporo kasy i tyle.
A jeżeli zawodnik nie ma klauzuli odejścia co w tych czasach jest nierealne to można go miec za przysłowiowego 1 dolara.
Wszystko rozbija się o podejście zawodn8ka, czego on chce.

27.06.2019 10:58

@misza
A co nie jest tak, w dzisiejszym liczy się tylko kasa.
Real chwila i Hazard jest ich, u nas każdy rzekomo transfer to istna Moda na Sukces.
Każdego da się kupić, tylko różna jest cena.

27.06.2019 09:35

@Janson
Czemu zarząd nie potrafi, nie chce, realizować normalnie transferów.
Chodzi o to że dają na stół konkretną kasę plus pensję i zawodnik jest nasz.
Zarząd podchodzi do tego jak pies do jeża.
Dojdzie do tego że nam konkretnych piłkarzy sprzątną sprzed nosa i tyle.

27.06.2019 09:25

@Janson
Zapomniałeś o planie " Z ", czyli kogoś z Piasta Gliwice.
Jak oni te szanse obliczają.

27.06.2019 08:58

@MateuszFCB
Trafiony zatopiony.

26.06.2019 18:57

Za tę kasę to mamy Pepe i Sane, oraz jeszcze Haveretz.
Transfery marzenie, na lata mamy pewbe pozycje obsadzone.
Tylko jak SB tę kasę wyliczyli.

26.06.2019 18:35

@Hourdeau
A co może nie było na stronie na temat kasy z transmisji meczów Bundesligi, i było tam że za bodajże poprzedni sezon był spadek.
A to co są domysły czy fakty.
Taka prawda że Bundesliga niw jest miejscem dla wielkich nazwisk, jak raz na jakiś czas zarząd Bayernu kupi znane nazwisko to i tak to nic nie zmieni.
W końcu też wszyscy mega piłkarze nie graja w lidze Angielskiej czy Hiszpanskiej bo co za dużo to nie zdrowo, a logicznie to wtedy by kase z dobrych wujków by nie pomogła.
Problem klubów z Bundesligi to fajt że muszą liczyć na same siebie zero tych dobrych wujków, może za jakiś czas to zaprocentuje i tyle.

26.06.2019 11:56

@Hourdeau
Od kiedy to partykułę " nie " w środku zdania piszemy z dużej litery jak twój kolega buu.
A co do transferów gwiazd do bundesligi to takie jest życie że szanse na to są słabe.
Piłkarze jak wszyscy inni lecą za kasą i tyle w temacie.
Zmieniając pracę pierwsze na co się patrzy to zarobki.

26.06.2019 10:17