DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: RedMistrzuPL Strona 1

@GuteSpiele
Oczywiście, bo zawodnicy są bez winny, no tak za mało zarabiają.
Czytam takie teksty to mnie śmieszą.

15.04.2022 00:04

Myli się, za odpadnięcie odpowiadają tylko i wyłącznie piłkarze.

14.04.2022 21:10

Pozbyć się go kiedy jest okazja, zarobić a za kasę kogoś młodego i perspektywicznego.

14.04.2022 21:08

@tapczan
I tak co roku ten tekst, o tym że przeciwna drużyna będzie zmęczona.

18.03.2022 13:21

Słabo trafiliśmy, szkoda że nie PSG,była by podwójna motywacja, pierwsza wyeliminować ten twór, druga zemsta za złotą piłkę.
No nic mówi się trudno, żyje się dalej.

14.12.2021 18:11

Dla posiadaczy konsol z rodziny XBOX, już jest dostępna aplikacja Viaplay, na pewno na X series X, jak z innymi nie wiem sprawdzajcie.

23.10.2021 15:27

Jeszcze większe pensje dla piłkarzy, tak ze 50%, a jak większość klubów padnie to co Świat się nie zawali.

22.09.2021 22:20

@WayeThe
Tak najlepiej nie rozgrywać mistrzostw, dać je Duńczykom i tyle.
To sa tylko eliminacje.

08.09.2021 00:12

Z czego są zrobieni pilkarze Bayernu

06.09.2021 13:52

Brawo Polska i Niemcy, dwa mecze z rzędu wygrane, super mega wyczyn.

06.09.2021 11:53

@Zerafaelo
Ciekawe skąd Bayern miałby oszczędzone 300 mln €, to jest niemożliwe i tyle, raczej tak 100 mln € nie więcej, tym bardziej ostatnie 1,5 roku to straty, które pokryte zostają z zysków poprzednich lat.

30.08.2021 18:25

@bayern1987dwa
Jakie zabezpieczenie finansowe, wystarczy jeszcze rok lockdown i wiele klubów sportowych bez pomocy z zewnątrz upada nawet Bayern, chyba że obniżyli by pensje piłkarzy o jakieś 70-80%.
Co do Roberta, przypomnij sobie co było z duetem RR, powinna być płynna zmiana pokoleniowa Robert nie będzie lepszy, a raczej powoli będzie spadek formy, a dlatego że biologii nie oszukasz.
Więc już teraz powinień być ogrywany młody napastnik.

30.08.2021 11:56

@bayern1987dwa
Co znaczy upaść na głowę przy sprzedaży RL, w obecnej sytuacji by to jakoś finansowo pomogło, te 150 mln€ ( minus podatki itp. ), to dużo kasy.
Bayern to nie Apple, czy MS.

30.08.2021 09:33

@Piotrek89r
A ty to co wróżka że wiesz ile lat Robert pogea na takim poziomie.

28.08.2021 08:40

@Dziki79
Mi nie działa, przy próbie włączenia czegokolwiek jest czarny ekran.

13.08.2021 18:49

Viaplay, czy da to się odpalić i oglądać na XBOXie.

13.08.2021 06:44

Już sam tytuł artykułu, mobilizuje i odpala adrenalinę.

12.08.2021 19:20

To mamy ten wielki dział scautingu, chyba do brania kasy, zarząd w końcu powinnien się ogarnąć.

12.08.2021 00:13

Możemy tylko obserwować i nic poza tym, nie stać nas na ten transfer.

10.08.2021 18:50

Dawać spowrotem do składu, Hasana i Karla.

10.08.2021 18:46

@tapczan
Co do poziomu bundesligi, sam się nie podniesie, póki Bayerm seryjnie będzie ją wygrywać, no cóż to tylko dobre dla jego kibiców, medialnie to spadek, nikt nie chce oglądać rozgrywek sportowych gdzie na poczatku3na 99% , wiadomo kto wygra.

09.08.2021 13:00

Zarząd powinien podpisać umowy z naszym NFZ i ZUSem.
Skoro dla nich ludziom odrastają utracone kończyny.

08.08.2021 10:02

@makaay
Nie sądzę by wymienione firmy, dawały więcej kasy od Addidas, to jest czysty biznes i tyle.

07.08.2021 10:54

@bawaria42
Jakie parę lat, maks 2 lata i koniec.
Zresztą Messi nie chce do nas, my zaś go nie chcemy.

07.08.2021 10:47

Za co mają być te transfery, bo nie za €, pewno jakieś darmowe.

06.08.2021 20:42

@Reeken89
Nie masz pojęcia o vzym piszesz, chodzi o kasę dla Bayernu VS Real.
Real jest bardziej większa rozpoznawalną marka niż Bayern, dlatego przy większym globalnym zasięgu warto więcej dać, bo więcej zarobisz.
Bayetn ma mniejszy zasięg globalny, a raczej medialny, to i mniejszą kasę się tam daje.
To że Adidas ma 9% udziałów, to oni z tego też mają kasę, chodzi o Adidas.
Adidas to nie fundacja a korporacja, co jedynym celem jest zarabianie, a nie sentymenty.

06.08.2021 16:03

@misza
Skoro Barca ma około 0,5 mld € strat za ostatni sezon, to ile ma w plecy Bayern, straty z rzędu 200 mln€

06.08.2021 14:33

@Abzyrl
Tak te 40 mln €, to na tę chwilę bariwra nie do przeskoczenia.
Powoli lockdown ma wracać i to nie mówię tylko o Polsce.
Ile kluby sportowe straciły w rok tego nikt nie mówi, choć może to i dobrze, może w końcu zmniejszą pensje, bo co jiektorzy to za dużo zarabiają.

Edytowano : 2021-08-06 12:13:43

Bariera
Niektórzy

06.08.2021 12:05

@siudrak0
Niby biznes, ja bym to nazwał ze zarabiają ochłapy.

06.08.2021 09:55

Ta odpowiedzialność to względem czego lub kogo.
@Marienplatz
Co on może pokazać na tym stanowisku, za dużo to raczej nie ma do pokazania.

05.08.2021 11:45

@tapczan
Zmiana pokoleniowa ok, ale powinna być płynna jakoś duetu RR nie mogą zastąpić.

04.08.2021 17:03

@tapczan
W takich sprawach i wydarzeniach, wygrywa ten co nie jest lepszy a ma więcej szczęścia, nawet nie chodzi o sport.
Czemu władze Bayernu spoczywają wtedy na laurach, tak było w 2013 i 2020.
Po takim sukcesie, to tylko tak zwane kropka nad i w transferach.
Teraz będzie z roku na rok trudniej.
Wkrótce odejdąewandowski, Muller, Neuer, co wtedy.

03.08.2021 20:46

@Pir5
To tak spadliśmy w niecały rok, no no no.
Zeszłoroczna wygrana to czyste szczeście, co zresztą czesto w dużych wydarzeniach to szczęście ma mega znaczenie, nie mam na mysli że szczęście sprzyja lepszym.

03.08.2021 13:36

@Pir5
W 2020 r. każdy mógł przez tę pandemię i Lockdown wygrać LM.
Nie oszukujmy się to zamknięcie to nam pomogło i tyle, bez tego nie mielibyśmy uszatego pucharu LM.

03.08.2021 11:37

Z pustego to i Salomon nie naleje.

03.08.2021 09:15

@siudrak0
Tak może do 67 pogra na najwyższym poziomie.
@Shuko
Nie ma ludzi nie do zastąpienia.

30.07.2021 16:19

Może niech w zbrojach rycerskich grają, mówię o całej drużynie.

22.07.2021 20:28

Dziwne jakby kogoś innego obstawiali np. Legię Warszawa.
Już od dłuższego czasu Bayern jest 99

22.07.2021 20:26

@szczebelek
To nie takie proste, tym bardziej że Bayern zdominował bundesligę, więc i oglądalność mniejsza, gdy oglądalność mniejsza mniejsza kasa z reklam.
Wpływ na wielkość z kasy z reklam, ma oglądalność w tv, w mniejszym stopniu ja stadionie.
Zresztą w obecnych czasach tylko firmy z branży IT, skorzystały z lockdownu, wiele wiele innych straciły.

19.07.2021 12:37

@hoven
Większość z klubów z ligi Angielskiej.

18.07.2021 19:24

@Pir5
Bo jesteśmy, Bayern jest na swoim rozliczeniu, nie ma możliwości dostać od dobrego wujka setek mln € na transfery.
Widzę że tu sami menadżerowie są, liczcie że za ostatni sezon Bayern sporo stracił.

18.07.2021 18:19

@Pir5
To jak w końcu jest, często pisze się że Bayetn jest najlepiej zarzadzanym klubem piłkarskim, a ty że nie.

18.07.2021 14:08

Źle to wróży na przyszłość
@tapczan
Mylisz się.

16.07.2021 06:47

Z czego

14.07.2021 19:34

Szczego oni są zbudowani z cukru czy ze szkła, chodzi mi o naszych zawodników.
Jest na to jedne lekarstwo.

13.07.2021 18:13

@misza
By zarobili na czysto 150 mln, potrzebowali minimum kilku lat do dziesięciu.
@ikki
Za co by ich mieli wywieźć na taczkach.

06.07.2021 17:04

Chyba w Bierki.

05.07.2021 17:05

No i 80 mln, poszło się walić.
Co jest z dziejszymi piłkarzami, byle kontuzja i sporo przerwy.

04.07.2021 18:23

@hoven
Brak kasy.
@Danie1
Raczej mniej, a podatek to co pies.

30.06.2021 23:03

Sane teraz wypi. a jakie było napięcie by przyszedł do nas, co za hipokryzja.
Niemcy staczają się, tam nawet Flick nie pomoże.

23.06.2021 22:32

Niemcy, kadra która się stacza w otchłań, trzecia wielka impreza a oni bez medalu.

23.06.2021 22:09

@WayeThe
Zgadza się

23.06.2021 21:49

Brawo Niemcy.
@szczebelek
Głupoty piszesz.

23.06.2021 21:23

@Arkady142
Mój post to sarkazm.

19.06.2021 22:30

@Arkady142
O co ci chodzi ?

19.06.2021 21:56

@jastrzab123
Raczej myśli o tym ile na konto wpłynie.

19.06.2021 21:43

@Panczo
Żebyś wiedział.

19.06.2021 21:27

Cud Niemcy wygrali, brawo.

19.06.2021 20:41

Brawo Niemcy buhahaha

16.06.2021 21:24

@Edmund
Na początku była nicość, potem nastąpił wielki wybuch i od tego się to wszystko zaczęło.

05.06.2021 15:29

@Edmund
To stało się chyba w latach 70tych, trzykrotne wygranie pucharu mistrzów, więc tem sukces przełożył się na dominacje Bayernu, tak samo można spytać dlaczego w naszej lidze przoduje klub z Wa-Wy.
Co do kropki mad " i ", czyli wystarczy co 2-3 lata przemyślany i zrobiony z głową transfer. Przedewszystkim nie czekać do końca jak z duetem RR, odejdzie RL i co i nic.

03.06.2021 15:51

@edmund
Co w tym dziwnego, Bayern na lajcie wygrywa Bundeslige.
Co do wzmocnień nie musimy kupować jak City czy PSG, wystarczy tę przysłowiową kropkę nad " i " postawić, takie to trudne do zrozumienia.

01.06.2021 19:17

@Edmund
My nie musimy wydawać setek milionów euro jak City i PSG, po wygranej w LM jeszcze bardziej się wzmacniać.
Co do wygrywania BL, i bez trenera byśmy wygrali, jak ktoś napisal zanim bundes ruszy wiadomo na 99% wiadomo kto wygra,apetyt rośnie w miarę jedzenia.

31.05.2021 20:53

@DonJupp4ever
Tu jest problem pogrzebany, po wygranej LM wzmacniać się, zresztą wzmocnienia regularne powinny być, i tak byśmy rozdawali karty w Europie.

31.05.2021 20:08

@Pir5
Oczywiście ze się cieszę, ale nie lubie jak ktoś spoczywa na laurach.
@Edmund
Skoro taką polityką transferową potrafimy co ileś lat wygrac LM, to przy choćby 25% mocniejszej to byśmy pewnie wiele wiecej zgarneli.
Zresztą dla nas numer 1 to Bundesliga.

31.05.2021 19:57

@misza
Forsa forsą, skoro Bayern tak dobrze stoi, co jest naprawdę faktem, to czemu nie rządzimy w Europie, puchar LM raz na iles tam lat.
Jaki w tym problem, no tak puchar LM kosztem Budesligi, co dla zarządu było by nie do pomyślenia.

31.05.2021 15:49

@misza
Tak tylko piszę po przychody z rzędu 700 mln euro rocznie, to nie sa giga pieniądze, jak na światowe marki.

31.05.2021 14:38

@misza
Oki doki, najlepsze że zadłużone kluby sa najbardziej wartościowe, chodzi o Barcę i Real, oraz wiele innych.
Co do nas to ok, czysta i jasna sytuacja finansowa, więc tak wysoko.
Ale na tak zname kluby na Świecie to i tak mało, zresztą przychody IUEFy i FIFy nie należą do gigantycznych.

31.05.2021 13:39

@Edmund
Ja nie mówię że to źle, ale przy bardziej odważnej polityce transferowej, można by dodać z 2-3uszatki LM.

31.05.2021 13:18

@tapczan
Polska firma CD Projekt - wartość około 7 mld $.
Pisać dalej.

31.05.2021 13:07

@misza
Żartujesz.

31.05.2021 12:53

@hoven
Tak zgadza się potrzebna jest rewolucja.
Zresztą jedno mnie dziwy, kluby rzekomo znane na cały świat, to czemu wartości i przychody są tak niskie.

31.05.2021 12:30

@josh1982
Co w tym takiego imponującego, Bayern a reszta klubów Bundesligi dzieli przepaść.
Z kolei trochę Europa ucieka Bayernowi.

09.05.2021 18:26

@dzojko
Czemu kabaret, skoro PSG, runda za rundą potrafili wyeliminować Barcelonę i Bayerm, to o czymś świadczy.

28.04.2021 22:19

Jeszcze jeden, PSG jeszcze jeden.

28.04.2021 22:16

@ikki
Patrząc na całość i klubów i UEFY, porównując do gigantów, to są dalsi biedni krewni.
Dla mnie to niech kluby dalej siedzą w tej UEFIE, ręką rękę myje.

21.04.2021 22:30

@ikki
Co to za zwiększone fochody, to okruchy.

21.04.2021 18:38

@predator
Myślisz że władze UK wywalą te znane kluby z ligi, to śmieszny jesteś.
To jak kluby chcą to niech nadal ich UEFA okrada.

20.04.2021 23:43

@Marton
Tak już widzę wykluczenie klubów z PL, i to klubów dzięki którym są mega duże wpływy.
Myślisz że będą się tam przejmować UEFA.
A Bayern będzie jeszcze tego żałować.

20.04.2021 20:34

@ryko
I w tym wypadku UEFA jest między młotem a kowadłem, zresztą to dobrze za te wszystkie wałki.

20.04.2021 19:50

Sami obrońcy UEFY.
I niech stworzą Superligę, jestem za.
UEFAi FIFA płacz bo kasa dla nich ucieknie.

20.04.2021 19:26

Nie wiem jak wy, ale ja trzymam lewy kciuk za PSG w LM.
No jeżeli eliminujesz w:
1/8 Barcelonę.
1/4 Bayern.
To o czymś to świadczy, zresztą ostani laty, kto wyeliminował Bayetn to triumf końcowy miał.

14.04.2021 22:04

@Scholli1978
Popieram Cię, wysłać icj do kopalni za najniższą krajową.

13.04.2021 23:42

Czyli PSG po LM idzie.
Ostani laty, kto aut Bayetn ten LM wygrywał.

13.04.2021 23:22

@vaterland
Nie jestem sezonowcem, pamiętam finał z 1999r.
Bo taka jest prawda, tamten sezon był inny.
Zresztą tu sami hipokryci są, jak mieliśmy kupic Sane i go kupiliśmy to ojeju Hasan mistrz, teraz nagle do niczego obaj.

13.04.2021 23:05

Czyli wróciliśmy tam gdzie nasze miejsce.

13.04.2021 23:02

@Piotreczek
Sezon temu, wygraliśmy LM tylko przez przerwę.
Teraz jak LM wróciła do normalności odpadamy i tyle.

13.04.2021 22:59

@Beckenbauer90
Idź do przedszkola bajki opowiadać.

13.04.2021 22:56

@Arkady142
Teraz Sane out, dobre.

13.04.2021 22:54

Hahahaha.
PSG idzie po LM

13.04.2021 22:54

Jak jutro odpadniemy, to dla mnie wstyd na maksa no i PSG wygra LM, wywalić za burtę runda po rundzie, Barcelonę, Bayern.
Za to szaczunek się należeć będzie.

12.04.2021 17:32

Wiecie że 13 marca 2021r. minęło 2 lata od ostatniej porażki Bayernu w LM.
Od tej chwili to na 19 meczy 18 zwycięstw i 1 remis Bayern osiągnął.
To jest nie do pobicia.

18.03.2021 22:29

Sukcesy z Bayernem, to wiadome do zrealizowania, z kadrą Niemiec niekoniecznie.

12.03.2021 22:23

Mecz rewanżowy w LM z Lazio będzie leciał na TVP1

12.03.2021 22:21

@Adekwlkp
I tak nie wygra.

12.03.2021 21:14

Tak nie wygrają tego Euro.

11.03.2021 16:34

@MateuszFCB
Oczywiście że tak, lepiej by było później na nich trafić czyli na Barcę niż na PSG.

10.03.2021 21:34

@Matilegolas
Inwestorzy dają połowę tego co ten klubik jest wart czyli 500 mln, to i tak za dużo.

23.02.2021 22:03

Co to znaczy parasol ochronny.
Normalni ludzie po wypadkach w pracy i po powrocie do tejże, muszą zapierniczać, nikt nad nimi się nie lituje, a tu miliony zarabiają i takie coś.
Chore to i tyle.

21.01.2021 20:11

Tylko 4 bawarczyków.

21.01.2021 14:38