300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: RedMistrzuPL Strona 6

Ja życzę tylko lub aż zdrowia, i powrotu życia do normalności.

12.04.2020 16:28

Będziemy rządzić i dzielić w Europie, pod jednym warunkiem , musimy jak najszybszej wrócić na boislo czyli wznowić rozgrywki.
Im dłużej przerwa potrwa tym nam też się oberwie.

11.04.2020 20:09

@FanGraczyBayern
Już widzę te transfery.

11.04.2020 13:22

To są nasze wzmocnienia.

09.04.2020 18:49

@Arkady142
Pamiętam te tytuły, Piłka Nożna to była miazga, nie było i nie będzie nic lepszego.

03.04.2020 21:13

Mnie jedno zastanawia, a mianowicie.
W obliczu tego całego bałaganu, wiadomości o transferach można między bajki włożyć.
Wielu klubom realne widmo bankructw zagląda w oczy, więc nie myśli się o wzmocnieniach.
Jakie mają paść rozstrzygnięcia przerwanego sezonu, dla mnie to loto są ważniejsze sprawy niz rozstrzygnięcia rozgrywek piłkarskich.
Padną kluby padnie UEFA i FIFA.

03.04.2020 20:06

@josh1982
Co to za różnica, czy rozgrywki krajpwe czy puchary Europejskie.
Myślę że nie prędko cokolwiel ruszy.

02.04.2020 22:43

No to Belgowie znaleźli rozwiązanie, zamkneli sezon i tyle

02.04.2020 22:39

Chcą zacząć grać bo powoli widmo bankructw w oczy zagląda, co jest racjonalną reakcją.

31.03.2020 21:44

@tapczan
To jest dziwne że wszystkie rządy tym obrywają.
Co do korporacji, banków itp. bez tej szarej masy to by nie istnialy, ci można i wielcy bez tej masy saraczków nie mieli by racji bytu.

31.03.2020 00:16

Może tak być że wkrótce nie będziecie mieć innego wyjścia.

30.03.2020 23:09

@Prezes42
Teraz każdy z tych ekspertów chce mieć te swoje znane 5 minut.
Prawdziwi naukowcy i wirusolodzy to nie wywiady i ekspertyzy tylko pracują pełną para nad tym problemem, czyli jak dokopać temu wirusowi.
Proste.

30.03.2020 23:08

@josh1982
Nie sądzę by Barca dawała więcej, teraz każdy tylko myśli o jak najlepszym przetrwaniu, ciąć koszty.

30.03.2020 14:49

@Kimas
Kimas oni nie muszą być lekarzami czy wirusologami.
Mają płacone za powtarzanie słów i tyle.
To tak jak w reklamach medykamentów, zresztą teraz tych ekspertów jak mrówek, co jeden to inna teoria.
Niedługo będzie że z kosmosu ten wirus przyleciał jakaś powracająca sonda go przywlekła.

30.03.2020 12:16

Jak tal dalej ta sytuacja będzie, to piłkarze będą się cieszyć przy przedłużeniu umowy jak będą mieć 50% tego co mają teraz.
Może ta sytuacja uzdrowi cały ten sport.

30.03.2020 01:44

@hoven
Fajnie napisane, lecz na tym czymś nikt nie wygrywa, nawet Chiny.
Ich gospodarka oparta jest na obcym kapitale, na światowej konsumpcji.
Co i jak będzie za iles tam tygodni, nikt nie przewidzi tego.
@Prezes42
Teraz to ci eksperci jak grzyby po deszczu się pojawiają.
Dla mnie to prawdziwi i rzetelni eksperci powinni pracować nad znalezieniem antidotum, bez tego nigdy tego nie zatrzymamy.

30.03.2020 01:39

Powtarzam po raz któryś.
Im dłużej ta przerwa potrwa tym więcej i gorzej odczują kluby, nawet wzorowo prowadzony finansowo Bayern.

29.03.2020 18:57

@WayeThe
Aby ten cały bałagan minął, potrzeba dwóch rzeczy mianowicie szczepionki i lekarstwa.
Inaczej to będzie i będzie bez końca, proste.
Przecież jak zachorowalność spadnie we wszystkich panstwach do 1 przypafku na tydzień to wystarczy.
Jeden mecz i od nowa, przyklad Włochów.

29.03.2020 18:45

@Matilegolas
Im krócej potrwa przerwa to tak, lecz im dłużej to nawet ta oszczędna polityka nic nam nie pomoże.
Firmy by zarabiać mieć przychód, muszą coś produkować, sprzedawać.
Kluby sportowe muszą grać, czyli przychody z biletów, transmisji i sponsorów.
Bez tego jakakolwiek firma czy klub, choćby nie wiem jak prowadzone lecą na łeb i szyję.

29.03.2020 16:22

Żeby potem oni nie błagali o pomoc.

29.03.2020 16:02

@Zerafaelo
Wystarczy że rozgrywki będą wstrzymane do końca kalendarzowego roku i nawet kuby bundesligi leżą.
Uefa i Fifa też ostro oberwą.
Co do koncernów farmaceutycznych, nie bój się o nie, nie ten to następny wirus.

29.03.2020 15:54

@Prezes42
Mądrze prawisz, co do liczby zarażeń dość mała w skali świata czy nawet narodu, ludzie mimo co trochę pochowani.
Jakby życie toczyło się jak się toczyło wtedy by była Sodoma i Gomora.
Wszystko i tak wróci do poprzedniego stanu, ludzie mają gdzieś pamięć.
Przykład II wojna Światowa, miała spowodować koniec wszelakim wojnom.
Do klubów i tak wrócą pieniądze, ci najwięksi tego tak mocno nie odczują.

29.03.2020 14:47

@vaterland
Nie piszę że to ot tak wróci.
Powiedzmy że ta cała pandemia skończy się we wrześniu. Może dojść że większość klubów pafnie i to zdrcydowana większość.
Najgorsze co może być to pomoc państw klubom.
Za rok po pandemii ludzkość o tym zapomnii proste, nie pierwszy raz, to będzie.
Zaważy też głód kibiców, czyli brak oglądania meczów, po tak przymusowej przerwie chęć oglądania będzie większa.
Tam gdzie kibice i oglądalność tam i zaraz kasa.
Ja sam nie oglądam meczów, ale ten ich brak istnieje, więc jak się to wszystko unormuje to raczej kupię pakiet sportowy.

29.03.2020 13:00

Co do polityki transferowej, to myślę że to wszytko wróci do tego co było przed tą paniką.
Nie zadajemy pytania czy to nastąpi, a raczej trzeba zadać kiedy.
Tak zobaczycie że ludzie po roku, dwóch od tej paniki zapomną, tak było jest i będzie.
Nic nas to nie nauczy.

29.03.2020 12:46

Za rok, dwa wszystko wróci do stanu przed tym dziadostwem.

28.03.2020 22:01

@Silesi
Skoro się nie zgadzają obniżyć pensji, to wkrótce nie będą mieć nic.
Im dluzej3ta przerwa potrwa tym nawet naszemu Bayernowi zaszkodzi.
Nie jesteśmy swiętoscią.

28.03.2020 18:06

Na chwilę obecną, to polityka transferowa a raczej plotki transferowe to między bajki można śmiało włożyć.
Priorytetem zdecydowanej większości klubów, czy nawet wszystkich (nie tylko piłkarskich), jest tylko przetrwanie, tak by nie paść bankrutem, transfery do klubów raczej nie wchodzą w rachubę, nawet pi niższych cenach.
Skąd mają kluby na to wziać jak brak jest meczy a wraz z nimi brak przychodów .
Proste jak budowa Mongolskiego cepa.

28.03.2020 15:05

No pewnie że się zmieni jak spora liczba klubów padnie.
Im dłużej ta przerwa, tym więcej klubów padnie.
Ważne od transferów są zarobki, a te już przeszły wszystko.
Za rok czy dwa, wszystko wróci do sytuacji z przed tej histerii.

28.03.2020 13:48

Może przyszedł czas na młodego bramkaża, proste.

27.03.2020 19:04

@Marienplatz
To chyba tutaj każdy ma taką nadzieję.
Myślę że to zostanie jako nadzieja.

27.03.2020 10:21

@tapczan
Ty o firmy się nie bój, one i tak na swoje wyjdą.
Pewnie straty nadrobią, może nie w 100%, ale zawsze.

26.03.2020 22:18

@tapczan
Ależ to proste, wrócą rozgrywki to wrócą kibice na stadionach, wrócą transmisje TV, to i kasa wróci, nie zdziwie się jak jeszcze bedą większe pieniądze.

26.03.2020 19:39

@Prezes42
Ale to szybko minie, i wszystko wróci spowrotem jak było przed tą paniką.
Proste.

26.03.2020 19:08

@UKU
Zgadza się, chwilowe trudności nic w dłuższym upływie czasu nie zmienią.
Po tej panice znowu wrócą duże pieniądze do klubów, zresztą nikt nie będzie wtedy myśleć że znowu coś wyskoczy.

26.03.2020 18:36

@tapczan
Ta sytuacja tylko na chwilę znormalnieje, po jakimś czasie wszystko wróci do ego co przed tą pandemią.

26.03.2020 16:10

@tapczan
Mieli by taki interes by mielki przeciwko komu grać, po bankructwach ile by zostało klubów ze 6.

25.03.2020 23:19

Dzienikarstwo sięgnęło dna, kto w tej chwili takie bzdury wymyśla.
Przecież w obecnej sytuacji, przedsiębiorstwa, fabryki, firmy czy kluby nie myślą o rozwoju co jest uzasadnione, raczej myślą jak ten okres najmniej boleśnie przetrwać.

25.03.2020 19:25

@vaterland
Raczej na niekorzyść.

25.03.2020 13:10

@vaterland
Raczej na niekorzyść.

25.03.2020 13:10

Przecież oni nie mają wyjścia, albo obniżka pensji albo za jakiś czas 0 pensji.
@vaterland
Im dłużej potrwa przerwa tym będzie gorzej dla klubów, włącznie z bankructwem i to nawet dobrze prowadzonego Bayernu.

24.03.2020 17:51

@Prezes42
Wiesz że w chwili zmiany oferty programowej masz prawo zerwać umowę bez tejże kary.

24.03.2020 12:17

Lepiej zrezygnować z części zarobków niż klub ma zbankrutować.
Lepiej mieć mniej a pewniej niż za kilka miesięcy bankructwo.
Ta epidemia to szybko nie skończy się.

24.03.2020 10:53

Myślę że tak kilka miesięcy przerwy, a wiele klubów padnie.
Co so transferów to spadną w dół i to ostro, co jest na duży plus.
Może a raczej na pewno tak na 99%, piłka nożna znormalnieje a zwłaszcza transfery i zarobki.

22.03.2020 21:31

@Piter1985
Popieram w 100%, teraz pośpiech nie jest wskazany.

22.03.2020 12:06

@TomiiiFCB
Myślę że jeszcze trochę i cena za niego będzie maks 50 mln €.
Kluby a zwłaszcza z PL, będą na siłę łatać dziury budżetowe, więc będzie okazja po promocji kilku zawodników sciagnąć.

22.03.2020 11:40

@Moe
Świetnie to napisałeś, zgadzam się z tobą w 100%, najlepiej przetrwają kluby które są mądrze zarządzane jak choćby Bayern.
Co do ligi Angielskiej, super ze ich najbardziej zaboli szastali kasą to zobaczymy teraz.
Mam nadzieję że żaden rząd jakiegokolwiek państwa nie pomoże tymże klubom w kwestii finansów.

22.03.2020 10:36

@tapczan
Cały sport nie padnie i tyle.
Co do tv i sponsorów, oni i tak przetrwają, najgorzej mają właśnie kluby.
Pierwsze obniżka pensji, menadzerów, prezesów, piłkarzy 10-20%, tylko nie tym zwykłym pracownikom bo raczej tak będzie.

17.03.2020 10:29

@Pir5
Chyba chciałeś napisać że bogate kluby nie ucierpią.

17.03.2020 08:55

Jeżeli kluby chcą przetrwać to piersze obniżać pensje zawodników.
To co jest z zarobkami piłkarzy to chore, nie mówię o klubach bundesligi.
Może ta pandemia choć trochę uzdrowi ten sport.

17.03.2020 08:53

@Prezes42
Jaka to różnica z jakiego kraju szczepionka będzie pochodzić i tak cena będzie wysoka.

16.03.2020 14:34

@Pir5
Zgadza się, można narzekać na nas rząd lecz w tej kwestii jak narazie zdają eksternistyczny egzamin.
Co do sytuacji w piłce, to może byc na rękę naszemu klubowi.
Już wyjaśniam czemu, a dlatego że kluby tracą sporo kady przez brak meczy, wiadomo bilety, transmisje itd.
Myślę że wiele klubów chcąc dobrze zamknąć budżety,będzie zmuszona sprzedawać taniej.
Chodzi mi choćby o Sane i Kaia, cena za powiedzmy miesiąc na 99% spadnie i to ostro.
Zapraszam do dyskusji, a wszystkim zdrowia.

16.03.2020 10:40

@predator
Jakoś ci najwięksi miliarderzy nie inwestują w piłkę nożną.
Czemu są miliarderami bo mądrze inwestują, sport no niby zysk jesy ale sklada się na to dużo a raczej ogrom czyników.
Zresztą takie coś by uzdrowiło piłkę nożną.

14.03.2020 10:32

@diablo
Raczej odwrotnie może być, w chwili kryzysu to się redukuje wydatki najłatwiej choćby w kluby.
Nikt nie będzie inwestował w coś co będzie przynosić ogromne straty.

14.03.2020 09:00

@Prezes42
To teraz zobaczymy które kluby są dobrze zarządzane, oby te szejkowe kluby padły.
Może przez tego wirusa piłka nożna trochę znormalnieje, ale to płonne marzenia.

14.03.2020 05:42

@FanGraczyBayern
Lewandowski to co święta krowa,

09.03.2020 18:17

@FanGraczyBayern
Lewandowski to co święta krowa,

09.03.2020 18:17

@Silesi
Czyli widzisz jak gra na codzień, dlatego go tak oceniasz.

05.03.2020 20:25

@Silesi
Ciężko a wręcz jest niemożliwością zwojować Bundesligę nie grając w niej.

05.03.2020 19:49

Jednego nie rozumiem za wywieszenie banery to walkower, czyli wyniki rozstrzygają się przy zielonym stoliku.
Mecze powinny rozstrzygać się tylko i wyłącznie na murawie.
Dla mnie to chore bo wisiał baner i przewane mecze.
Przecież takie coś można robic na zlecenie słabszych drużyn.

03.03.2020 18:45

@TomiiiFCB
@Szymonb
Szybkiego powrotu do zdrowia ( oby to nie był koronawirus ).

02.03.2020 21:58

@Marienplatz
Zgadza się, o tych trochę bezsensownych rekordach chwila i każdy zapomni.
Liczą się trofea zwłaszcza międzynarodowe.

01.03.2020 12:11

Czyli jakby wczoraj sędzia nie przerwał spotkania to była by cisza.

01.03.2020 12:07

Pić a pić, to jest holendarna różnica.

29.02.2020 10:18

Najprostsze rozwiązanie to w ataku Zirkee.
W końcu kto nie spróbuje ten się nie dowie.

29.02.2020 10:16

Dawać szansę młodym kiedy oni mają się pokazac, rozwijać, zresztą nie ma ludzi nie zastąpionych, nie było Lewandowskiego był Bayern, nie będzie Lewandowskiego nadal będzie Bayern.
Proste jak budowa Węgierskiego cepa.

26.02.2020 19:26

Czy byliśmy lepsi chmmy, szczerze to chuba nie w końcu to oni podniesli do góry uszatka.
Żaden rewanż już nic nie pomoże, tak samo finał z 2000 roku.

23.02.2020 19:54

Co do rozbudowy stadionu, no cóż przy większej
około 28 tyś. sprzedanych biletów idzie o kwote około 1-2 mln€ na mecz, więc samo w sobie potrzebują rozbudowy.
Po rozbudowie będzie że przychody wzrosly o około 50 mln€, a wzmocnienia jak nie widać tak nie widać.
Co do bundesligi te dwa mecze nie powodują że staje się potęgą.
Niech kluby bundesligi cos pozdobywają.
Za rok BVB i RB, zostaną oslabieni i tyle.

20.02.2020 19:40

Goooool

19.02.2020 22:16

Chcieć, a móc chmy...???
Niech mierzą siły na zamiary.

17.02.2020 17:19

Na waciki starczy.

14.02.2020 19:07

Na waciki starczy.

14.02.2020 19:07

@Danie1
Prawie to robi różnicę.

12.02.2020 21:11

@Piter1985
Myślisz że w jedno okienko zarząd pozbędzie sie 8 zawodników za grosze, i co dalej ilu kupią albo na ilu nas stać, pewnie maks 200 mln € na transfery.

12.02.2020 19:51

@FanHejter
Dobrze że za marzenia nie trzeba płacić.

11.02.2020 19:35

@MarioBasler
Zamiast transferu będzie wypożyczenie hihihihi.

10.02.2020 22:23

Może niech ten cały Falk powie, napisze kim się zarząd Bayernu nie intetesuje, będzie łatwiej i szybciej oraz mniej nazwisk.

10.02.2020 18:59

@Kimas
Po którym sezonie będzie się dziać.

09.02.2020 17:53

EUROSPORT

05.02.2020 20:34

W końcu odpowiedni człowiek na miejscu prezesa.
Dobrze mówi, oby tylko na słowach nie skończyło się, niech zakasają rękawy i wezmą się ostro do pracy.
Wygrać LM na własnym stadionie marzenie ściętej głowy.

04.02.2020 19:37

@josh1982
Co rozumiesz za sukces, bo ja sądzę że słabo im pójdzie.

28.01.2020 21:34

@josh1982
Na co komu te rekordy, kto o nich będzie pamiętał.
Jemu do szczęścia potrzeba pucharów na arenie międzynarodowej.

27.01.2020 22:33

Pan RL przed kolejną szansą pobicia rekordu, a mianowicie puści bąka w 25 meczu z rzędu.

25.01.2020 06:47

@diablo
Przez tę dziwną politykę transferową tracimy na znaczeniu, powoli to się kabaret robi.
Wypozyczamy na pół roku obrońcę z RM, i co złapie u nas super formę, wróci do Realu a oni go za duża kasę opchną.

21.01.2020 18:16

Jeżeli tak mają przebiegać transfery do nas, to nie dziwne że nikt o zdrowych zmysłach nie chce tu trafić.
Co my jesteśmy jacyś sredniacy Europy że wpadaja do nas na wypożyczenie zawodnicy ktorzy w swoich klubach na pierwszą 11 się nie łapią, a może po to by u nas odbudować formę.

21.01.2020 17:34

@Piotrek24
Wyjaśnienie jest banalnie proste, otóż nie stać ich na oby dwóch graczy.

20.01.2020 22:11

@Dziki79
Co z tego że trener chce, dyrektor sportowy też, lecz zarząd powie nie.
Najważniejsze by sama góra otworzyła oczy.

20.01.2020 13:00

Tak myślę czy te roczne przychody tych klubów to dużo czy mało.
Raczej nie za dużo, niby kluby o światowej marce a przychody poniżej 1 mld€.

15.01.2020 06:45

Może też zapowiadać się że Sane nie trafi do nas w ogóle.

12.01.2020 17:46

@josh1982
Obym się mylił, lecz ta kadra Niemiec to jest cień tej kadry co była kiedyś.

09.01.2020 23:11

Czyny nie słowa.

08.01.2020 20:46

Oby to się na słowach nie skończyło bo na tę chwilę to dużo krzyku mało w czynach.
Jak tak dalej pójdzie to sezonów przejściowych będziemy miec kilka z rzędu.

08.01.2020 20:44

@tapczan
Tu się mylisz gdyż piłka nożna z roku na rok ma coraz mniej ze sportu.

08.01.2020 00:07

@predator
Zgadzam się z tobą na temat tych transferów.
Potrzeba nam więcej tych majstersztyków, a potrzeba do nich odpowiednich fachowców na stanowiskach chodzi o scautów.
Takie BVB potrafi tanio i perełki sprowadzić, a my co większość to przeciętność.
Mam nadzieję że za Oliego to się zmieni, naprawdę nie potezeba co roku kupowac zawodnika za ponad 100 mln€.

07.01.2020 22:05

@JazGod
Zgadza się to co napisałeś, mi chodzi o udział w tym cyrku pod warunkiem brania tego udziału z głową, co u nas jest to możliwe.
Najwaziejsza kwestia to w końcu wziąść się za mądrą politykę transferową, żadne połsrodki nie pomogą.
Moja wizja to polega na tym że w każdym sezonie dajemy do pierwszej drużyny 2-4 z akademii, dając im w rundzie jesiennej trochę pograć, wiadomo ryzyko lecz z transferami istnieje większe ryzyko blamażu.
Co 2-3 lata kupimy kogoś swiatowej klasy, no i mamy drużynę na lata.

07.01.2020 19:38

Zostanie to marzeniami, choć jak wielu innych wolę wygranie CL kosztem trofeów krajowych.

07.01.2020 18:02

@Prezes42
Co do kibiców zgadzam się, czy ten balonik pęknie nie wiem.
Szczerze wystarczy ciut większy kryzys finansowy na Świecie, i te pseudo kluby lecą a kluby bundesligi przetrwają.
Lecz na dzień dzisiejszy Europa nam ucieka.

07.01.2020 17:58

@tapczan
Z tum że jeżeli chcemy utrzymać się na Topie w Europie musimy w jakimś większym czy mniejszym stopniu brać udział w tym cyrku, bo inaczej Europa nam ucieknie, co zresztą już się powoli dzieje.

07.01.2020 17:35

@dzojko
Nieważne ile mają na transfery, ważne by były przemyślane oraz aby to były realne wzmocnienia.

03.01.2020 23:18

@FanGraczyBayern
Czyli na dzisiejsze czasy to kwota nie robi wrażenie.
Kupic Sane i dawac kilku młodych, oraz kupic środkowego obrońcę.
Czyli te 210 mln starczyło by.

03.01.2020 21:51

@dzojko
To skąd Bayern ma ponad 300 mln € na te transfery.
Co roku od iluś lat zysk netto rósł z około 1,5 mln € do ostatniego roku ponad 50 mln €
Z tej kwoty sporo idzie na wypłatę dywident udziałowcom.
Przez ostatnie około 10 lat nawet jalby odlladali to maks 250 mln€.

03.01.2020 21:48