To wszystko od d... strony.
Najpierw pozbyć się niewygodnych i nic nie dajacych piłkarzy, ściągnąć młodszych i lepszych, a dopiero potem nowy trener.
Z taką polityką klubową żaden ceniący się trener nie zawita tu do nas.
Bo po co ma tu zawitać skoro to zawodnicy żądzą klubem a nie ci co powinni.
13.11.2018 22:35
@admin
Spoko, ten się nie myli co nic nie robi.
@gs
Czekam na następne teksty.
13.11.2018 22:18
Cały tekst przeczytany, pomijając błędy super się to czytało.
Moje przemyślenia na temat oszczędnych transferów.
Cóż włodarze strasznie ryzykują nie dokonując transferów na kwotę 60-70 mln € za zawodnika.
Balansują na cienkiej linie między oszczędnym wydawaniem kasy na transfery a stabilnością finansową.
Jak tak dalej pójdzie to mogą tą stabilność stracić, brak sukcesów na arenie miedzynarodowej równa sie spadkiem z praw transmisyjnych jak i od głównych sponsorów, zresztą to już się powoli dzieje.
Ciekawe spostrzeżenie na temat ewentualnych zakupów, widząc sytuacje i podejście w Bayernie to na 99% żadna światowa gwiazda tu nie przyjdzie.
13.11.2018 20:34
No nie wiem.
Przykład zwiazany ze Szpitalami.
To iż ktoś jest dobrym chirurgiem, nie oznacza że będzie dobrze kierował szpitalem.
Do zarządu tylko ludzie zwiazani z zarządzaniem, mający wizję rozwoju zarówno pierwszej drużyny jak i pozostałych klas.
No i postawienie na szkolenie z młodzieżą, oraz skauting na najwyższym światowym poziomie.
12.11.2018 12:21
kibicod2007
W pewnym sensie można się z tobą zgodzić.
Co do Realu mają lepszą kadrę od nas pozbyli się wiekowego CR.
A my opieramy skrzydła na ponad 33 letnich piłkarzy.
To że rok wcześniej coś podobnego było nie znaczy że teraz to samo da.
Zresztą jaki dobry trener tu będzie chcieć przyjść, skoro transferów zero, a jak już to któregoś tam gatunku, aby jak najtaniej było.
Tak więc nie wierzę w letnią ofensywę transferową.
12.11.2018 12:14
A co by dało zwolnienie w tej chwili Kovaca.
Odpowiedź nic.
Jest takie przysłowie " Z g...a bata nie ukręcisz ".
Zwolnienie trenera w środku sezonu to cos na wzór naszej Ekstraklapy.
Ja widzę to tak.
1 Kovac zostaje.
2 Podpisujemy kontrakt z Jamesem.
3 Latem na wzmocnienia i to pożadne wydajemy 200-300 mln €.
Tylko czy mamy tyle kasy ???
4 Pozbywamy się słabych ogniw czyli duetu RR, Thomasa, Humelsa itp.
12.11.2018 10:41
Ja się spytam który klub zapowiada ofensywę transferową za około 1 roku.
Chore to i nic po za tym.
Zresztą chcieć a móc to dwie inne sprawy.
12.11.2018 10:31
A ja się z Elberem zgadzam.
Czy jest taki trener który bez wzmocnień by prowadził dobrze drużynę.
Raczej nie.
Największą winę czyli 99%, za taki stan rzeczy odpowiada dwóch panów kierujacych tym klubem.
Bez odmłodzenia kadry nawet cud by nic nie pomógł.
12.11.2018 10:30
Dziś przydałoby się pewne i mocne zwycięstwo, mam na myśli minimum 3-4 do zera.
Taka wygrana podziałała by na zawodników jak plachta na byka.
My nie jesteśmy pierwszy klub, który by był zadowolony z takich wyników, my jesteśmy FC BAYERN MUNCHEN.
07.11.2018 19:55
@JazGod
A może niech Bayern zacznie grać swoje, tak aby inne drużyny miały pełno w majtkach na myśl o graniu z nami.
06.11.2018 21:34
@josh1982
Świetnie to ująłeś, aż nie trudno się z tobą nie zgodzić
05.11.2018 21:47
To doszło do tego że drżymy o wynik z jakimś tam AEK
05.11.2018 15:57
@Szymson
Przecież to jest na 99% pewne, że on wogóle nie będzie grać w BL.
Po co jego wypowiedź ma temat BL, chyba pytanie związane z LM.
Teraz BVB z nimi gra.
05.11.2018 15:11
Bundesliga zrobiła się atrakcyjna, nie przez to iż kluby są mocniejsze, przez to iż Bayern ma mocny kryzys.
05.11.2018 11:37
@Marienplatz
A czemu ma mu się w Bayernie podobać.
05.11.2018 10:45
Ba 1000%
NIE
04.11.2018 22:05
Powoli super na tej stronie się dzieje, co artykuł czy felieton, to komentarze typu.
Wywalić Kovaca i kogoś lepszego na jego miejsce.
Tylko pyrsnie kto lepszy będzie chętny tak amatorską drużynę prowadzić.
I co zwolnuenie Kovaca coś da bo na 99% nic nie da.
Edytowano : 2018-11-04 22:04:52
Pytanie.
Zwolnienie
04.11.2018 22:03
Tak sobie czytam i czytam, i zadam pytanie.
Co da zwolnienie Kovaca, odpowiedź brzmi, raczej nic nie zmieni.
A czy na jego miejsce przyjdzie ktoś z klasą i chcący mieć 100% możliwości w ukladaniu skladu meczowego, a nie że góra się wtrąca.
Największym problemem to jest właśnie ta góra, mówiąc wprost od pamiętnego 2013r. zatrzymał się rozwój drużyny osiedlismy na laurach.
Wejść na sam szczyt w sporcie to trudne jest, lecz trudniejsze utrzymać się na tym szczycie.
I nasz zarząd doprowadził że zrzucono nas z tego szczytu, i co roku coraz niżej i niżej upadamy.
Ja raczej nie wierzę że w najblizsze lato wydamy na transfery około 300 mln€, nawet nie wydamy ponad 100 mln €.
Obym się mylił.
04.11.2018 16:06
@DieRoten
Wierzysz że w najblizsze lato zarząd wyda 300 mln€ na transfery.
Ciekawe skąd tyle wezmą.
Wplywy z reklam i transmisji powoli spadają.
Zresztą kto by chciał ze światowej czołówki do Bayernu przyjsc.
Takie transfery to co 2-3 lata powinny byc, chodzi o swiatowej klasy pilkarza
03.11.2018 22:57
@DieRoten
Zgadza się w 100%.
Piłkarzy to mamy naprawdę wysokiego kalibru, tylko tyle że paru z nich to takie rozkapryszone primabaleriny.
Wiec taki Kahn by ich postawił do pionu w krotkim czasie, chocby po tym meczu z 4 ligowcem
02.11.2018 13:03
Raczej gigant na glinianych nogach.
02.11.2018 12:20
@Bialy10
A ja nadal twierdzę że tylko jeden rok był tlusty.
Liczą się zdobyte trofea, a kto tam pamiętać będzie tych 5 połfinałow LM z zrzędu, tylko prawdziwi fani.
Nie oszukujmy się liczą się tylko zdobyta trofea.
To my powinniśmy zdobyc od 2013 r.
Te uszate puchary a nie Real
A czyja to wina. Tylko i wyłącznie ZARZĄDU.
02.11.2018 07:37
@Bialy10
Chciałeś napisac że po tym finale nadszedł tylko jeden tłusty rok, a po nim spadek z tronu i tyle.
01.11.2018 21:59
@Marienplatz
Z takim podejściem włodarzy klubu, to i za 100 lat w finale LM bayern nie zagra.
01.11.2018 16:16
@BayernWygra
Wierzysz w to iż zarząd tyle wyda na jednego zawodnika.
31.10.2018 19:10
I Niemcy znowu przegrają hihihihi.
16.10.2018 22:28
@Sopariev
Jestem za tym pierszym, budowa drużyny pod trenwra.
A tym niektórym psedogwiazdkom mówimy stanowcze NIE.
10.10.2018 21:07
@DonJupp4ever
Po za falą krytyki, jeszcze coś gorszego spadek przychodów.
08.10.2018 20:45
@josh1982
Lecz nie przewidział czegoś co by żaden trener nie przewidział, a mianowicie totalne olewactwo pilkarzy i tyle, zeslac na miesiąc lub dłużej do kopalni to się nauczą.
To są prawdziwi piłkarze, oj chyba raczej c..y.
Gorzej niż male dziecko po zabraniu mu lizaka
08.10.2018 14:47
A czy sprzątaczek klubowych też nie akceptują
08.10.2018 14:41
@josh1982
Ja też tego nie rozumiem, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, nagle nie potrafią pograć w piłkę nożną, nie umią podać, strzelić, okiwać przeciwnika, dobrze wrzutki wykonać itp.
Dziwne to i tyle
08.10.2018 14:39
@DieRoten
Rozumiem, ale skoro sytuacja tego będzie wymagać to dla chcącego nic trudnego, powtarzam dla CHCĄCEGO ( specjalnie z dużych liter by to podkreślić ).
A kogo bym mial na myśli nue wiem, w przerwie zimowej kilka dobrych klubów już po za LM będzie wiec może kogoś sie trafi.
Fakt ten nabytek nie załapie się na LM ( ale czy my nadal tam będziemy ??? ).
08.10.2018 14:30
Sven
Ja jestem za Kovacem
08.10.2018 10:52
DieRoten
Jakby chcieli jakiegoś naprawdę klasowego slrzydłowego i to w młodym wieku, to by sprowadzili i tyle.
Ja nie wierzę że w przerwie letniej wydadza na transfery około 200 mln €
08.10.2018 10:46
Niestety prawda jest taka iż w tym sezonie nie ma za bardzo pola do manewru.
Jedynie zimą kupić klasowego szkrzydlowego z myślą na lata, w tym sezonie ogrywac go.
Zresztą przychodzi Davis, i jego też odrazu ogrywać.
Odstawić na boczny tor duet RR, i jakoś sezon ukończyć.
08.10.2018 09:01
Fajne nazwiska padają następców Kovaca.
Tylko istotny problem jest.
To że władze Bayernu by chciały kogoś z nazwiskiem zatrudnić na etacie trenera, tulko kwestia czy ten ktoś chce mieć taką posadę, czyli dosyake rozkazy z góry.
Żaden trener tego nie zdzierży
07.10.2018 16:26
@Rufus87
A może za tych pseudo pilkarzy trzeba się ostro wziąść.
Kto rządzi w klubie, zarząd czy piłkarze.
Od czegoś jest trener, a nie zawodnicy schodzą w meczu i fochy, kuźwa gorzej jak dzieci, czy nawet gorzej jak rozkapryszone nastolatki.
Moja recepta na odbudowę bardzo ryzykowna.
Największych płaczków zsyłamy do rezerw, dajemy grać młodym i nie strutym pilkarzą.
Więcej władzy dla trenera w ustaleniu kadry meczowej.
07.10.2018 09:07
@Arkady142
Twój tekst to mistrzostwo Świata.
Super się go czyta.
07.10.2018 01:08
Co zrobić by sytuacja o ile to możliwe nie była gorsza.
1 Wywalić dwóch starszych panów, czyli pana Uliego i Karla.
2 Co niektórych pilkarzy do rezerw chocby trio RRM.
3 Sezon zagrać na ile się da stawiając na młodzież.
4 Kovac zostaje
5 Po sezonie, co raczej niemożliwe jest wydać na yransfwry około 300 mln €
Tyle w temacie
06.10.2018 21:45
Tak czytam komentarze, i aż mnie ściska ze złości.
Po co wywalać Kovaca, jak na 99% nikt dobry nie przyjedzie.
W normalnym zakładzie pracy takich pracowników którzy mają gdzieś pracę to by wylali na zbity pysk.
Kto rządzi trener czy pilkarze,co nnagle formy nie mają, co za taki stan rzeczy odpowiada.
Dać karę finansową piłkarzą, jutro obciążone plecaki powiedzmy 40 kg i heja w góry
A najlepsze w trybie pilnym nadzwyczajne zebranie zarządu i dymisja pseudo prezesów.
Zresztą w mormalnej firmie nikt po wyroku sądowym i to w sprawie przekrętu finansowego, nie zostałby prezesem.
Takie coś odstrasza sponsorów itp. nikt nie chce być kojarzony ze złodziejem.
Proste
06.10.2018 21:07
@DonJupp4ever
A może potrzebny zarząd z wizją.
Co da trener z wizją bez wolnej ręki
03.10.2018 22:03
@Sopariev
To odpowiedź jest prosta, zabrać miesięczną pensję to się nauczą, a jak nie to wypad z klubu.
I tyle.
03.10.2018 20:04
A ja tak spytam.
Co do ostatnich meczy i sytuacji.
Czyżby był bunt w szatni, noż kurcze nagle zapomnieli jak się gra w piłkę, jak przyjąć, jak podać. Grają od lat i nagle zapomnieli, to istny bunt piłkarzy.
A JEŻELI NUE WIADOMO O CO CHODZI TO CHODZI O KASĘ.
Na pozostałe przemyślenia na temat sytuacji w Bayernie, szkoda pisać ale zawleczka od granatu w kieszeni wylatuje.
03.10.2018 19:51
@bayern1987dwa.
Jak co z tego, a to że przegraliśmy u siebie finał LM.
@Prezes42
Dla mnie liczy się klub, czyli Bayern.
Zresztą co to znaczy że są legendami.
02.10.2018 19:20
Tak czytam co niektórych, i wnioskuję że pogibało was.
Bronić duet RR, Kuźwa jakie legendy zwlaszcza Robben a 2012 i nie strzelony karny w finale LM i to u nas.
Teraz patrząc na Real to mądrze tam robią sprzedali CR7, bo wiedzieli i widzieli ze on im już nic nie da
Jak inni skrzydłowi mają cos pokazac, skoro wchodzą na maks 20 minut.
Co do wieku RR, sorki ale latek sie nie da oszukać i tyle.
02.10.2018 17:41
Ja też jestem na tak, lecz nie przeskoczy duetu RR który jest podstawą naszych slrzydeł.
I raczej jeszcze tak będzie.
Davis by zaistniał i zrobił furorę, jak zresztą wielu innych chłopaków, musi z czasem dużo grać w meczach.
01.10.2018 19:42
Nie na temat.
Polska mistrzem Świata w Siatkówce.
01.10.2018 00:03
Niby fajnie się to czyta, ale jest to ale.
100% miejsc na każdy mecz wykupione - mówi kibic Bayernu.
3 razy LM z rzędu wygrane - mówi kibic Realu.
Itd.
27.09.2018 21:48
Akcja na 2:0 super,rajd Renato i wrzuta Jamesa miodzio-lodzio.
Czy wy też tak macie że jakoś tak przyjemnie się patrzy na naszego trenera.
Młody treber a nie jakiś dziadek, może to jest dobra droga do sukcesu.
Nie stare pierniki, tylko na młodych stawiać i to piłkarzy i trenerów.
19.09.2018 22:20
No to można rzec prawdziwy test naszej ekipy i tyle.
18.09.2018 16:06
@josh1982
Ale trzeba do tego podejść realnie, bo tym tokiem myślenia to po co być kibicem tych słabszych drużyn.
18.09.2018 12:27
A ten w kółko to samo.
Zastanawia mnie jedno, skoro brak transferów do klubu, to czemu nie dają szans młodzieży z U19 i U17.
Na każdy sezon powinni dawać szansę 2-3 młodym, i nie na koniec sezonu tylo od początku i tyle.
Może byśmy kogoś odkryli proste.
Czy musimy wygrywac BL w kwietniu, a i w meczach LM by mogli też zagrać
Po co ta akademia jak i tak nic z tego.
18.09.2018 11:20
I raczej w sferze marzeń to zostanie.
18.09.2018 08:26
Jeszcze chwila i co niektórzy na milion kawałków się rozlecą
17.09.2018 14:20
@Prezes42
Zgodzę się z tobą.
Ja mam na myśli wypadki przy pracy.
Bardziej chodzi mi o to iż tam opieka medyczna na raczej najwyższym poziomie, a jakakolwiek kontuzjam to kilka tygodni-miesięcy.
Coś nie tak w klubie, coś źle funkcjonuje i tyle.
17.09.2018 08:18
@jastrząb123
A kto mówi o ujmie, ważne żeby taką kasę dobrze zainwestować.
16.09.2018 23:05
Nie jestem po medycynie.
Ale jest jedno ale, z czego niektórzy są zbudowani, około 6 miesięcy pauzy.
To w Polsce na NFZ, ludzie szybciej do zdrowia i formy wracają.
16.09.2018 22:08
Kontuzje, kontuzjami.
Ale czemu u nas w Bayernie, każda kontuzja to kilka miesięcy absencji.
Co oni leczeni i rehabilitowani na Marsie są.
Może do drużyny trza zamiast transferów piłkarzy, ściągnąć czynnych operatorów jednostek specjalnych( GROM, SAS, NAVY SEALs, SFOD itp.)
To prawdziwi twardziele i byle złamanie ich nie złamie.
16.09.2018 09:02
@Matilegolas
@Lederhosen
A może przydałby się dobry menadżer, z wizją, ambicją itp.
Czy ktoś kto interesuje sie piłką i koszykówką oznacza dobrego kandydata na fotel prezesa klubu.
Tu potrzeba kogoś z rozumem, wizją rozwoju, nie bojącego się zaryzykować chodzi o transfery, czyli kupujemy teraz a nie za rok czy dwa lata
12.09.2018 21:22
@LukasFan
Duże prawdopodobieństwo, że tak się stanie wystarczy ktoś przebije ofertę choćby o 10 mln€ i papa.
Nie rozumiem polityki transferowej naszego zarządu, wzmacniamy sie za rok, a czemu nie w tym roku.
05.09.2018 19:55
Czy ta kwota 170 mln € to dużo czy mało.
Myślę że to raczej pośrodku z tym że bliżej do tego mało.
Niestety winna temu jest cała bundesliga, a raczej to iż jedt nudna jak schnięcie farby na ścianie.
U moich znajomych już nikt nie ogląda BL, bo za nudna i tyle.
Zero walki o mistrza.
03.09.2018 13:36
@josh1982
W którym to miejscu jest.
Nie zdziwię się jak nam ktoś go sprzątnie.
Co to za polityka transferowa że dopiero za rok.
Albo kupuje kogoś teraz albo nie.
02.09.2018 21:56
Oby nikt nam go z sprzed nosa nie sprzątnął.
Skoro na rok przed rzekomym transferem do nas jest gatka, to na 99% przejdzie gdzieś indziej.
Oferta przebita choćby o 5 mln€ i po transferze.
02.09.2018 18:03
@Ivan7
Co do Davisa, po co go wypożyczać.
U nas mu dawać szansę, skoro taki talent.
Co innego grać w meczach w Bayernie, a co innego w Hoffenheim.
31.08.2018 20:21
@Szymson
I tak będzie oni się z tego podniosą, w odrużnieniu od naszej kadry.
29.08.2018 20:15
@Jazgod
Co do przychodów przeciętnych klubów w PL to coś za mało.
Myślę że w granicach 400 mln €.
A czemu tyle policzmy w teorii.
Kasa za transmisję.
Kasa za transfery z klubu.
Kasa za dzień meczowy.
Kasa z pamiątek klubowych.
To zliczyć będzie więcej niż 200 mln €.
29.08.2018 19:08
@Matilegolas
To jest jasne jak słońce że kadra Niemiec podniesie się z tego.
Szkoda że kadra Polski tak nie zrobi.
28.08.2018 21:05
@IbracadabraFCB
Zgadzam się, sądzę że z roku na rok będzie gorzej.
Jaki spadek w porównaniu za zeszły rok.
28.08.2018 18:32
@lokus
Myślę że tak, to w końcu wypadek w pracy.
Czyli siedzi w domu i kada leci.
Edytowano : 2018-08-27 22:14:36
Kasa
27.08.2018 22:14
@Riberyy007
A może wypadnie na cały sezon, wróci po kontuzji i znając całą sytuację w klubie 2-3 mecze i znowu.
To właśnie mnie wkurza, żaden klub nie ma tylu przedłużających się kontuzji.
Wychodzi że pilkarze w kulki lecą i tyle.
Nic nie robią a 100% pensi dostają.
Tyle w temacie kontuzji w Bayernie
27.08.2018 21:45
@Paul90
Pewne to tylko jest śmierć i podatki.
Może odrazu grajmy w LM od1/8.
Żeby ino nie było płaczu, wystarczy 2-3 kontuzje co u nas na 99% jest mozliwe i po ptokach.
Jednego nie rozumiem każda kontuzja to odrazu minimum kilka tygodni.
Niech podpiszą kontrakt z NFZ, moment i wszyscy zdrowi.
26.08.2018 11:11
To dyplomatyczna odpowiedź, dotyczącą transferów.
25.08.2018 21:24
@Sven
To nie była w zeszłym sezonie blazenada lecz standart.
Pobad standart to gdy większość klubów BL, zajdzie gdzieś dalej.
Taka jest prawda i rzeczywistość.
23.08.2018 20:37
Pobożne życzenia.
A serio to wole Dybale za rok będzie mieć 26 lat.
Griezmann 29 lat.
20.08.2018 21:38
Poczekajmy najpierw na koniec tego sezonu.
Wygramy BL i PN, w LM maks 1/2.
I powiedzą że super przedłuża kontrakty RR.
I tule z wielkich transferów.
Zresztą czy wielkie nazwiska zechcą do nas zawitać, jak w pierwszym lepszym klubie PL mają lepszą kasę.
Będę powtarzać musi Bundesliga się cała rozwijać, wtedy będą przychodzić klasowi gracze.
20.08.2018 11:58
Szczerze mówiąc tę zapowiedź to między bajki trzeba włożyć.
Najpierw potrzeba rewolucji czy może ewolucji BL.
Bo z każdym sezonem coraz gorzej, co odbija się na Bayernie.
17.08.2018 21:55
@JazGod
Co do klubów PL, wychodzo że tak.
Nie patrz na to ile ludności ma dane panstwo.
Żyjemy w XXI w. A transmisje satelitarne, choćby do Chin ponad 1mld ludności.
Gdyby BL miała większą oglądalność od PL, to na pewno Adidas kasę by w nią ładował.
Chodzi o atrakcyjność.
Nie mów ze mecze LM Bayernu ogląda 7 mln Polaków , jakoś ludzie z mojego otoczenia nie oglądają.
W PL ile klubów bije się o mistrza chmy, okolo 4 a w BL tylko Bayern i potem długo długo nic.
Czyli to problem BL ze tak to wygląda a nie Bayernu.
17.08.2018 07:30
@mort
Jeżeli to czysty zysk, to brawo.
Żaden inny klub chyba nie ma takiego zysku netto.
I tu jest problem, rzucić większa kasę na transfery i zysk leci na łeb i szyję.
Mogę krytykować zarząd Bayernu, na temat transferów lub ich brak.
Ale tak szczerze to cała bunesliga jest temu winna, co z tego że Bayern będzie ostro się wzmacniał jak to może doprowadzić do bankructwa.
Same mocne transfery nie przyciągną sponsorów, czy może większej kasy.
A dlatego że brak konkurencyjności, taka prawda.
Nie liczy się ile kibiców na stadionie, a raczej ile ludzi ogląda mecze w tv.
Im więcej tym większa kasa od sponsorów i za transmisję
16.08.2018 22:52
@bayern1987dwa
I jak na tym Real wyszedł, to wszyscy widzą.
Nie zdziwię się jak w tym roku sięgną po raz 4 po uszaty puchar czyli LM.
A my stoimy w miejscu, przez to cofamy się w rozwoju.
Za rok to te 200 mln starczy może na 1,5 zawodników.
Wystarczy Europa zauważy że potrzebujemy wzmocnień na hura to cenny wiwindują.
Czy ktoś jest zorientowany jaki zysk netto osiąga rocznie Bayern.
16.08.2018 20:57
Nic na temat zbrojenia się czyli transfery kompletna cisza i pustka.
09.08.2018 21:04
A co z Bayernem wygra LM.
08.08.2018 21:29
BayernWygra
Wszyscy fani by tego chcieli, ale zarząd ma inne cele i wizje.
07.08.2018 19:40
Kalle powoli gada jak potłuczony.
Tyle lat to funkcjonuje i jest oks, a nagle za długie okienko transferowe.
Niech skrócą do jednego tygodnia lub najlepiej jednego dnia.
Niech oni wezmą się za rozwój Bayernu, bo coraz bardziej stoimy w miejscu a wraz z tym cofamy się.
To co się wyprawia w Bayernie ostatni czasy, to nóż w kieszeni się sam otwiera.
07.08.2018 19:34
I LM zostanie w sferze marzeń, każdego zawodnika Bayernu.
A najgorsze że z roku na rok coraz dalsze te marzenia.
01.08.2018 22:32
@josh1982
W co ty wierzysz, prędzej śliwki na wierzbie urosną niż Bayern dokona minimum 2óch super transferów
01.08.2018 22:30
@Koepke
A czym mają przyciągnąć sponsorów, a wraz z nimi większą kasę.
Tym że w połowie rozgrywek mogą nam dać mistrza bo nikt nas nie przegoni.
To już nasza Ekstraklapa lepsza jest.
30.07.2018 14:20
@jastrzab123
To kogo Bayern ma kupować, a może mają ci dwaj talent do pilki.
Naklady na sport zwłaszcza w USA, są ogromne.
Nieważne ze piłka nożna na dalszym planie, ale w dobrym systemie szkolenia znajdzie się talenty.
30.07.2018 09:05
@xeremeleque
W Bayernie nikogo nie wywala się, nawet jak się nie sprawdza.
Powoli to rz...ć się chce, widząc politykę transferową Bayernu.
Oj Europa nam powoli odjeżdża i tyle.
Mieliśmy swoje 5 minut 2012/2013, a raczej Bundesliga i co, ano dupa.
29.07.2018 08:50
Witam
Moje przemyślenia dotyczące polityki FCB.
No cóż poniekąd reszta Bundesligi jest temu winna.
Brak konkurencji, liga nudna to i mniej kasy wpływa, czy to od sponsorów czy z reklam i transmisji.
Może poniekąd zarząd dobrze robi nie szastajac pieniędzmi na transfery.
No sorki ale co 2-3 lata transfer za około 80 mln € za gwiazdę plus wysokie zarobki.
I co finanse Bayernu lecą na łep.
Kupno tych znanych nazwisk nie gwarantuje wygrywania LM.
Co do CR w Juve, wątpię by cała liga Włoska zyskała, w krótkim terminie to tylko Juve i tyle w temacie.
Wracając dk Bayernu, po diabła trzymamy duet RR, to żadne legendy, taki Real nie patrzy ze z CR zdobyli 4 razy LM. Tylko widzą forma leci to trzeba się go pozbyć.
A w Bayernie nie bo po co, czemu pozbyć się pseudo legend.
I tak nasza jakość leci powoli lecz systematycznie.
Jest takie powiedzenie, ryba psuje się od głowy, do całej sytuacji Bayernu to się zgadza.
Pozdrawiam
27.07.2018 21:30
Prezes42
To że był świetnym piłkarzem nie oznacza że jesteś świetnym menadżerem.
To tak samo jakby świetny chirurg bylby odrazu świetnym ordynatorem szpitala.
Co zaś transferów, przez taką politykę Bayern świetnie finansowo stoi, wystarczy wydac co 2 lata na jednego zawodnika okolo 80 mln, i finanse powoli leżą.
21.07.2018 23:13
fcb25
Z Jamesem czy bez, to i tak wygranie LM w wykonaniu Bayernu w najbliższych latach graniczy z cudem
14.07.2018 23:15
Dobrze o Niemcach Danald Trumph powiedział.
Uli niech się za rozwijanie Bayernu weźmie.
12.07.2018 23:47
Machete
A czy tak po prawdzie ktoś go chciał.
09.07.2018 20:50
No fajne zmiany podnoszące poziom ligi hihihi.
09.07.2018 15:57
Najbliższy test to Euro 2020r.
09.07.2018 15:56
Josh1982
Z tekstu nic nie wiadomo czy kontrakt jest podpisany.
To że się porozumieli no cóż liczy się umowa na papierze a nie umowa dżentelmeńska.
Czyli jeszcze nic nie wiadomo.
09.07.2018 15:51
Ja nikomu nie kibicuję.
Wolę jednak piłkę klubową.
27.06.2018 21:21
A czy to nie jest problem całej Niemieckiej piłki nożnej.
Nue oszukujmy się Niemieckie kluby z roku na rok coraz słabsze na arenie międzynarodowej.
Kadra ich, powstanie z popiołów i tyle, a Polska kadra caly czas to samo od wielu wielu lat.
27.06.2018 20:42
@Hochmeister
Źle podałeś tabelę, bo to stan po drugiej kolejce.
Jezeli Niemcy wygrają z Koreą, to bilans bramkowy dodatni
24.06.2018 05:31
Sprzedac go w cholerę.
Na ten czas co był nie mozemy coś LM zawojowac, no i przez pięć lat Hiszpanie nas leją.
On.ma 30 lepszy juz nie będzie, opchnąć puki ktos go za dobra kase chce.
I tu pytanieczy kros wogóle nim się interesuje proste.
To wszystko od d... strony.
Najpierw pozbyć się niewygodnych i nic nie dajacych piłkarzy, ściągnąć młodszych i lepszych, a dopiero potem nowy trener.
Z taką polityką klubową żaden ceniący się trener nie zawita tu do nas.
Bo po co ma tu zawitać skoro to zawodnicy żądzą klubem a nie ci co powinni.
13.11.2018 22:35
@admin
Spoko, ten się nie myli co nic nie robi.
@gs
Czekam na następne teksty.
13.11.2018 22:18
Cały tekst przeczytany, pomijając błędy super się to czytało.
Moje przemyślenia na temat oszczędnych transferów.
Cóż włodarze strasznie ryzykują nie dokonując transferów na kwotę 60-70 mln € za zawodnika.
Balansują na cienkiej linie między oszczędnym wydawaniem kasy na transfery a stabilnością finansową.
Jak tak dalej pójdzie to mogą tą stabilność stracić, brak sukcesów na arenie miedzynarodowej równa sie spadkiem z praw transmisyjnych jak i od głównych sponsorów, zresztą to już się powoli dzieje.
Ciekawe spostrzeżenie na temat ewentualnych zakupów, widząc sytuacje i podejście w Bayernie to na 99% żadna światowa gwiazda tu nie przyjdzie.
13.11.2018 20:34
No nie wiem.
Przykład zwiazany ze Szpitalami.
To iż ktoś jest dobrym chirurgiem, nie oznacza że będzie dobrze kierował szpitalem.
Do zarządu tylko ludzie zwiazani z zarządzaniem, mający wizję rozwoju zarówno pierwszej drużyny jak i pozostałych klas.
No i postawienie na szkolenie z młodzieżą, oraz skauting na najwyższym światowym poziomie.
12.11.2018 12:21
kibicod2007
W pewnym sensie można się z tobą zgodzić.
Co do Realu mają lepszą kadrę od nas pozbyli się wiekowego CR.
A my opieramy skrzydła na ponad 33 letnich piłkarzy.
To że rok wcześniej coś podobnego było nie znaczy że teraz to samo da.
Zresztą jaki dobry trener tu będzie chcieć przyjść, skoro transferów zero, a jak już to któregoś tam gatunku, aby jak najtaniej było.
Tak więc nie wierzę w letnią ofensywę transferową.
12.11.2018 12:14
A co by dało zwolnienie w tej chwili Kovaca.
Odpowiedź nic.
Jest takie przysłowie " Z g...a bata nie ukręcisz ".
Zwolnienie trenera w środku sezonu to cos na wzór naszej Ekstraklapy.
Ja widzę to tak.
1 Kovac zostaje.
2 Podpisujemy kontrakt z Jamesem.
3 Latem na wzmocnienia i to pożadne wydajemy 200-300 mln €.
Tylko czy mamy tyle kasy ???
4 Pozbywamy się słabych ogniw czyli duetu RR, Thomasa, Humelsa itp.
12.11.2018 10:41
Ja się spytam który klub zapowiada ofensywę transferową za około 1 roku.
Chore to i nic po za tym.
Zresztą chcieć a móc to dwie inne sprawy.
12.11.2018 10:31
A ja się z Elberem zgadzam.
Czy jest taki trener który bez wzmocnień by prowadził dobrze drużynę.
Raczej nie.
Największą winę czyli 99%, za taki stan rzeczy odpowiada dwóch panów kierujacych tym klubem.
Bez odmłodzenia kadry nawet cud by nic nie pomógł.
12.11.2018 10:30
Dziś przydałoby się pewne i mocne zwycięstwo, mam na myśli minimum 3-4 do zera.
Taka wygrana podziałała by na zawodników jak plachta na byka.
My nie jesteśmy pierwszy klub, który by był zadowolony z takich wyników, my jesteśmy FC BAYERN MUNCHEN.
07.11.2018 19:55
@JazGod
A może niech Bayern zacznie grać swoje, tak aby inne drużyny miały pełno w majtkach na myśl o graniu z nami.
06.11.2018 21:34
@josh1982
Świetnie to ująłeś, aż nie trudno się z tobą nie zgodzić
05.11.2018 21:47
To doszło do tego że drżymy o wynik z jakimś tam AEK
05.11.2018 15:57
@Szymson
Przecież to jest na 99% pewne, że on wogóle nie będzie grać w BL.
Po co jego wypowiedź ma temat BL, chyba pytanie związane z LM.
Teraz BVB z nimi gra.
05.11.2018 15:11
Bundesliga zrobiła się atrakcyjna, nie przez to iż kluby są mocniejsze, przez to iż Bayern ma mocny kryzys.
05.11.2018 11:37
@Marienplatz
A czemu ma mu się w Bayernie podobać.
05.11.2018 10:45
Ba 1000%
NIE
04.11.2018 22:05
Powoli super na tej stronie się dzieje, co artykuł czy felieton, to komentarze typu.
Wywalić Kovaca i kogoś lepszego na jego miejsce.
Tylko pyrsnie kto lepszy będzie chętny tak amatorską drużynę prowadzić.
I co zwolnuenie Kovaca coś da bo na 99% nic nie da.
Edytowano : 2018-11-04 22:04:52
Pytanie.
Zwolnienie
04.11.2018 22:03
Tak sobie czytam i czytam, i zadam pytanie.
Co da zwolnienie Kovaca, odpowiedź brzmi, raczej nic nie zmieni.
A czy na jego miejsce przyjdzie ktoś z klasą i chcący mieć 100% możliwości w ukladaniu skladu meczowego, a nie że góra się wtrąca.
Największym problemem to jest właśnie ta góra, mówiąc wprost od pamiętnego 2013r. zatrzymał się rozwój drużyny osiedlismy na laurach.
Wejść na sam szczyt w sporcie to trudne jest, lecz trudniejsze utrzymać się na tym szczycie.
I nasz zarząd doprowadził że zrzucono nas z tego szczytu, i co roku coraz niżej i niżej upadamy.
Ja raczej nie wierzę że w najblizsze lato wydamy na transfery około 300 mln€, nawet nie wydamy ponad 100 mln €.
Obym się mylił.
04.11.2018 16:06
@DieRoten
Wierzysz że w najblizsze lato zarząd wyda 300 mln€ na transfery.
Ciekawe skąd tyle wezmą.
Wplywy z reklam i transmisji powoli spadają.
Zresztą kto by chciał ze światowej czołówki do Bayernu przyjsc.
Takie transfery to co 2-3 lata powinny byc, chodzi o swiatowej klasy pilkarza
03.11.2018 22:57
@DieRoten
Zgadza się w 100%.
Piłkarzy to mamy naprawdę wysokiego kalibru, tylko tyle że paru z nich to takie rozkapryszone primabaleriny.
Wiec taki Kahn by ich postawił do pionu w krotkim czasie, chocby po tym meczu z 4 ligowcem
02.11.2018 13:03
Raczej gigant na glinianych nogach.
02.11.2018 12:20
@Bialy10
A ja nadal twierdzę że tylko jeden rok był tlusty.
Liczą się zdobyte trofea, a kto tam pamiętać będzie tych 5 połfinałow LM z zrzędu, tylko prawdziwi fani.
Nie oszukujmy się liczą się tylko zdobyta trofea.
To my powinniśmy zdobyc od 2013 r.
Te uszate puchary a nie Real
A czyja to wina. Tylko i wyłącznie ZARZĄDU.
02.11.2018 07:37
@Bialy10
Chciałeś napisac że po tym finale nadszedł tylko jeden tłusty rok, a po nim spadek z tronu i tyle.
01.11.2018 21:59
@Marienplatz
Z takim podejściem włodarzy klubu, to i za 100 lat w finale LM bayern nie zagra.
01.11.2018 16:16
@BayernWygra
Wierzysz w to iż zarząd tyle wyda na jednego zawodnika.
31.10.2018 19:10
I Niemcy znowu przegrają hihihihi.
16.10.2018 22:28
@Sopariev
Jestem za tym pierszym, budowa drużyny pod trenwra.
A tym niektórym psedogwiazdkom mówimy stanowcze NIE.
10.10.2018 21:07
@DonJupp4ever
Po za falą krytyki, jeszcze coś gorszego spadek przychodów.
08.10.2018 20:45
@josh1982
Lecz nie przewidział czegoś co by żaden trener nie przewidział, a mianowicie totalne olewactwo pilkarzy i tyle, zeslac na miesiąc lub dłużej do kopalni to się nauczą.
To są prawdziwi piłkarze, oj chyba raczej c..y.
Gorzej niż male dziecko po zabraniu mu lizaka
08.10.2018 14:47
A czy sprzątaczek klubowych też nie akceptują
08.10.2018 14:41
@josh1982
Ja też tego nie rozumiem, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, nagle nie potrafią pograć w piłkę nożną, nie umią podać, strzelić, okiwać przeciwnika, dobrze wrzutki wykonać itp.
Dziwne to i tyle
08.10.2018 14:39
@DieRoten
Rozumiem, ale skoro sytuacja tego będzie wymagać to dla chcącego nic trudnego, powtarzam dla CHCĄCEGO ( specjalnie z dużych liter by to podkreślić ).
A kogo bym mial na myśli nue wiem, w przerwie zimowej kilka dobrych klubów już po za LM będzie wiec może kogoś sie trafi.
Fakt ten nabytek nie załapie się na LM ( ale czy my nadal tam będziemy ??? ).
08.10.2018 14:30
Sven
Ja jestem za Kovacem
08.10.2018 10:52
DieRoten
Jakby chcieli jakiegoś naprawdę klasowego slrzydłowego i to w młodym wieku, to by sprowadzili i tyle.
Ja nie wierzę że w przerwie letniej wydadza na transfery około 200 mln €
08.10.2018 10:46
Niestety prawda jest taka iż w tym sezonie nie ma za bardzo pola do manewru.
Jedynie zimą kupić klasowego szkrzydlowego z myślą na lata, w tym sezonie ogrywac go.
Zresztą przychodzi Davis, i jego też odrazu ogrywać.
Odstawić na boczny tor duet RR, i jakoś sezon ukończyć.
08.10.2018 09:01
Fajne nazwiska padają następców Kovaca.
Tylko istotny problem jest.
To że władze Bayernu by chciały kogoś z nazwiskiem zatrudnić na etacie trenera, tulko kwestia czy ten ktoś chce mieć taką posadę, czyli dosyake rozkazy z góry.
Żaden trener tego nie zdzierży
07.10.2018 16:26
@Rufus87
A może za tych pseudo pilkarzy trzeba się ostro wziąść.
Kto rządzi w klubie, zarząd czy piłkarze.
Od czegoś jest trener, a nie zawodnicy schodzą w meczu i fochy, kuźwa gorzej jak dzieci, czy nawet gorzej jak rozkapryszone nastolatki.
Moja recepta na odbudowę bardzo ryzykowna.
Największych płaczków zsyłamy do rezerw, dajemy grać młodym i nie strutym pilkarzą.
Więcej władzy dla trenera w ustaleniu kadry meczowej.
07.10.2018 09:07
@Arkady142
Twój tekst to mistrzostwo Świata.
Super się go czyta.
07.10.2018 01:08
Co zrobić by sytuacja o ile to możliwe nie była gorsza.
1 Wywalić dwóch starszych panów, czyli pana Uliego i Karla.
2 Co niektórych pilkarzy do rezerw chocby trio RRM.
3 Sezon zagrać na ile się da stawiając na młodzież.
4 Kovac zostaje
5 Po sezonie, co raczej niemożliwe jest wydać na yransfwry około 300 mln €
Tyle w temacie
06.10.2018 21:45
Tak czytam komentarze, i aż mnie ściska ze złości.
Po co wywalać Kovaca, jak na 99% nikt dobry nie przyjedzie.
W normalnym zakładzie pracy takich pracowników którzy mają gdzieś pracę to by wylali na zbity pysk.
Kto rządzi trener czy pilkarze,co nnagle formy nie mają, co za taki stan rzeczy odpowiada.
Dać karę finansową piłkarzą, jutro obciążone plecaki powiedzmy 40 kg i heja w góry
A najlepsze w trybie pilnym nadzwyczajne zebranie zarządu i dymisja pseudo prezesów.
Zresztą w mormalnej firmie nikt po wyroku sądowym i to w sprawie przekrętu finansowego, nie zostałby prezesem.
Takie coś odstrasza sponsorów itp. nikt nie chce być kojarzony ze złodziejem.
Proste
06.10.2018 21:07
@DonJupp4ever
A może potrzebny zarząd z wizją.
Co da trener z wizją bez wolnej ręki
03.10.2018 22:03
@Sopariev
To odpowiedź jest prosta, zabrać miesięczną pensję to się nauczą, a jak nie to wypad z klubu.
I tyle.
03.10.2018 20:04
A ja tak spytam.
Co do ostatnich meczy i sytuacji.
Czyżby był bunt w szatni, noż kurcze nagle zapomnieli jak się gra w piłkę, jak przyjąć, jak podać. Grają od lat i nagle zapomnieli, to istny bunt piłkarzy.
A JEŻELI NUE WIADOMO O CO CHODZI TO CHODZI O KASĘ.
Na pozostałe przemyślenia na temat sytuacji w Bayernie, szkoda pisać ale zawleczka od granatu w kieszeni wylatuje.
03.10.2018 19:51
@bayern1987dwa.
Jak co z tego, a to że przegraliśmy u siebie finał LM.
@Prezes42
Dla mnie liczy się klub, czyli Bayern.
Zresztą co to znaczy że są legendami.
02.10.2018 19:20
Tak czytam co niektórych, i wnioskuję że pogibało was.
Bronić duet RR, Kuźwa jakie legendy zwlaszcza Robben a 2012 i nie strzelony karny w finale LM i to u nas.
Teraz patrząc na Real to mądrze tam robią sprzedali CR7, bo wiedzieli i widzieli ze on im już nic nie da
Jak inni skrzydłowi mają cos pokazac, skoro wchodzą na maks 20 minut.
Co do wieku RR, sorki ale latek sie nie da oszukać i tyle.
02.10.2018 17:41
Ja też jestem na tak, lecz nie przeskoczy duetu RR który jest podstawą naszych slrzydeł.
I raczej jeszcze tak będzie.
Davis by zaistniał i zrobił furorę, jak zresztą wielu innych chłopaków, musi z czasem dużo grać w meczach.
01.10.2018 19:42
Nie na temat.
Polska mistrzem Świata w Siatkówce.
01.10.2018 00:03
Niby fajnie się to czyta, ale jest to ale.
100% miejsc na każdy mecz wykupione - mówi kibic Bayernu.
3 razy LM z rzędu wygrane - mówi kibic Realu.
Itd.
27.09.2018 21:48
Akcja na 2:0 super,rajd Renato i wrzuta Jamesa miodzio-lodzio.
Czy wy też tak macie że jakoś tak przyjemnie się patrzy na naszego trenera.
Młody treber a nie jakiś dziadek, może to jest dobra droga do sukcesu.
Nie stare pierniki, tylko na młodych stawiać i to piłkarzy i trenerów.
19.09.2018 22:20
No to można rzec prawdziwy test naszej ekipy i tyle.
18.09.2018 16:06
@josh1982
Ale trzeba do tego podejść realnie, bo tym tokiem myślenia to po co być kibicem tych słabszych drużyn.
18.09.2018 12:27
A ten w kółko to samo.
Zastanawia mnie jedno, skoro brak transferów do klubu, to czemu nie dają szans młodzieży z U19 i U17.
Na każdy sezon powinni dawać szansę 2-3 młodym, i nie na koniec sezonu tylo od początku i tyle.
Może byśmy kogoś odkryli proste.
Czy musimy wygrywac BL w kwietniu, a i w meczach LM by mogli też zagrać
Po co ta akademia jak i tak nic z tego.
18.09.2018 11:20
I raczej w sferze marzeń to zostanie.
18.09.2018 08:26
Jeszcze chwila i co niektórzy na milion kawałków się rozlecą
17.09.2018 14:20
@Prezes42
Zgodzę się z tobą.
Ja mam na myśli wypadki przy pracy.
Bardziej chodzi mi o to iż tam opieka medyczna na raczej najwyższym poziomie, a jakakolwiek kontuzjam to kilka tygodni-miesięcy.
Coś nie tak w klubie, coś źle funkcjonuje i tyle.
17.09.2018 08:18
@jastrząb123
A kto mówi o ujmie, ważne żeby taką kasę dobrze zainwestować.
16.09.2018 23:05
Nie jestem po medycynie.
Ale jest jedno ale, z czego niektórzy są zbudowani, około 6 miesięcy pauzy.
To w Polsce na NFZ, ludzie szybciej do zdrowia i formy wracają.
16.09.2018 22:08
Kontuzje, kontuzjami.
Ale czemu u nas w Bayernie, każda kontuzja to kilka miesięcy absencji.
Co oni leczeni i rehabilitowani na Marsie są.
Może do drużyny trza zamiast transferów piłkarzy, ściągnąć czynnych operatorów jednostek specjalnych( GROM, SAS, NAVY SEALs, SFOD itp.)
To prawdziwi twardziele i byle złamanie ich nie złamie.
16.09.2018 09:02
@Matilegolas
@Lederhosen
A może przydałby się dobry menadżer, z wizją, ambicją itp.
Czy ktoś kto interesuje sie piłką i koszykówką oznacza dobrego kandydata na fotel prezesa klubu.
Tu potrzeba kogoś z rozumem, wizją rozwoju, nie bojącego się zaryzykować chodzi o transfery, czyli kupujemy teraz a nie za rok czy dwa lata
12.09.2018 21:22
@LukasFan
Duże prawdopodobieństwo, że tak się stanie wystarczy ktoś przebije ofertę choćby o 10 mln€ i papa.
Nie rozumiem polityki transferowej naszego zarządu, wzmacniamy sie za rok, a czemu nie w tym roku.
05.09.2018 19:55
Czy ta kwota 170 mln € to dużo czy mało.
Myślę że to raczej pośrodku z tym że bliżej do tego mało.
Niestety winna temu jest cała bundesliga, a raczej to iż jedt nudna jak schnięcie farby na ścianie.
U moich znajomych już nikt nie ogląda BL, bo za nudna i tyle.
Zero walki o mistrza.
03.09.2018 13:36
@josh1982
W którym to miejscu jest.
Nie zdziwię się jak nam ktoś go sprzątnie.
Co to za polityka transferowa że dopiero za rok.
Albo kupuje kogoś teraz albo nie.
02.09.2018 21:56
Oby nikt nam go z sprzed nosa nie sprzątnął.
Skoro na rok przed rzekomym transferem do nas jest gatka, to na 99% przejdzie gdzieś indziej.
Oferta przebita choćby o 5 mln€ i po transferze.
02.09.2018 18:03
@Ivan7
Co do Davisa, po co go wypożyczać.
U nas mu dawać szansę, skoro taki talent.
Co innego grać w meczach w Bayernie, a co innego w Hoffenheim.
31.08.2018 20:21
@Szymson
I tak będzie oni się z tego podniosą, w odrużnieniu od naszej kadry.
29.08.2018 20:15
@Jazgod
Co do przychodów przeciętnych klubów w PL to coś za mało.
Myślę że w granicach 400 mln €.
A czemu tyle policzmy w teorii.
Kasa za transmisję.
Kasa za transfery z klubu.
Kasa za dzień meczowy.
Kasa z pamiątek klubowych.
To zliczyć będzie więcej niż 200 mln €.
29.08.2018 19:08
@Matilegolas
To jest jasne jak słońce że kadra Niemiec podniesie się z tego.
Szkoda że kadra Polski tak nie zrobi.
28.08.2018 21:05
@IbracadabraFCB
Zgadzam się, sądzę że z roku na rok będzie gorzej.
Jaki spadek w porównaniu za zeszły rok.
28.08.2018 18:32
@lokus
Myślę że tak, to w końcu wypadek w pracy.
Czyli siedzi w domu i kada leci.
Edytowano : 2018-08-27 22:14:36
Kasa
27.08.2018 22:14
@Riberyy007
A może wypadnie na cały sezon, wróci po kontuzji i znając całą sytuację w klubie 2-3 mecze i znowu.
To właśnie mnie wkurza, żaden klub nie ma tylu przedłużających się kontuzji.
Wychodzi że pilkarze w kulki lecą i tyle.
Nic nie robią a 100% pensi dostają.
Tyle w temacie kontuzji w Bayernie
27.08.2018 21:45
@Paul90
Pewne to tylko jest śmierć i podatki.
Może odrazu grajmy w LM od1/8.
Żeby ino nie było płaczu, wystarczy 2-3 kontuzje co u nas na 99% jest mozliwe i po ptokach.
Jednego nie rozumiem każda kontuzja to odrazu minimum kilka tygodni.
Niech podpiszą kontrakt z NFZ, moment i wszyscy zdrowi.
26.08.2018 11:11
To dyplomatyczna odpowiedź, dotyczącą transferów.
25.08.2018 21:24
@Sven
To nie była w zeszłym sezonie blazenada lecz standart.
Pobad standart to gdy większość klubów BL, zajdzie gdzieś dalej.
Taka jest prawda i rzeczywistość.
23.08.2018 20:37
Pobożne życzenia.
A serio to wole Dybale za rok będzie mieć 26 lat.
Griezmann 29 lat.
20.08.2018 21:38
Poczekajmy najpierw na koniec tego sezonu.
Wygramy BL i PN, w LM maks 1/2.
I powiedzą że super przedłuża kontrakty RR.
I tule z wielkich transferów.
Zresztą czy wielkie nazwiska zechcą do nas zawitać, jak w pierwszym lepszym klubie PL mają lepszą kasę.
Będę powtarzać musi Bundesliga się cała rozwijać, wtedy będą przychodzić klasowi gracze.
20.08.2018 11:58
Szczerze mówiąc tę zapowiedź to między bajki trzeba włożyć.
Najpierw potrzeba rewolucji czy może ewolucji BL.
Bo z każdym sezonem coraz gorzej, co odbija się na Bayernie.
17.08.2018 21:55
@JazGod
Co do klubów PL, wychodzo że tak.
Nie patrz na to ile ludności ma dane panstwo.
Żyjemy w XXI w. A transmisje satelitarne, choćby do Chin ponad 1mld ludności.
Gdyby BL miała większą oglądalność od PL, to na pewno Adidas kasę by w nią ładował.
Chodzi o atrakcyjność.
Nie mów ze mecze LM Bayernu ogląda 7 mln Polaków , jakoś ludzie z mojego otoczenia nie oglądają.
W PL ile klubów bije się o mistrza chmy, okolo 4 a w BL tylko Bayern i potem długo długo nic.
Czyli to problem BL ze tak to wygląda a nie Bayernu.
17.08.2018 07:30
@mort
Jeżeli to czysty zysk, to brawo.
Żaden inny klub chyba nie ma takiego zysku netto.
I tu jest problem, rzucić większa kasę na transfery i zysk leci na łeb i szyję.
Mogę krytykować zarząd Bayernu, na temat transferów lub ich brak.
Ale tak szczerze to cała bunesliga jest temu winna, co z tego że Bayern będzie ostro się wzmacniał jak to może doprowadzić do bankructwa.
Same mocne transfery nie przyciągną sponsorów, czy może większej kasy.
A dlatego że brak konkurencyjności, taka prawda.
Nie liczy się ile kibiców na stadionie, a raczej ile ludzi ogląda mecze w tv.
Im więcej tym większa kasa od sponsorów i za transmisję
16.08.2018 22:52
@bayern1987dwa
I jak na tym Real wyszedł, to wszyscy widzą.
Nie zdziwię się jak w tym roku sięgną po raz 4 po uszaty puchar czyli LM.
A my stoimy w miejscu, przez to cofamy się w rozwoju.
Za rok to te 200 mln starczy może na 1,5 zawodników.
Wystarczy Europa zauważy że potrzebujemy wzmocnień na hura to cenny wiwindują.
Czy ktoś jest zorientowany jaki zysk netto osiąga rocznie Bayern.
16.08.2018 20:57
Nic na temat zbrojenia się czyli transfery kompletna cisza i pustka.
09.08.2018 21:04
A co z Bayernem wygra LM.
08.08.2018 21:29
BayernWygra
Wszyscy fani by tego chcieli, ale zarząd ma inne cele i wizje.
07.08.2018 19:40
Kalle powoli gada jak potłuczony.
Tyle lat to funkcjonuje i jest oks, a nagle za długie okienko transferowe.
Niech skrócą do jednego tygodnia lub najlepiej jednego dnia.
Niech oni wezmą się za rozwój Bayernu, bo coraz bardziej stoimy w miejscu a wraz z tym cofamy się.
To co się wyprawia w Bayernie ostatni czasy, to nóż w kieszeni się sam otwiera.
07.08.2018 19:34
I LM zostanie w sferze marzeń, każdego zawodnika Bayernu.
A najgorsze że z roku na rok coraz dalsze te marzenia.
01.08.2018 22:32
@josh1982
W co ty wierzysz, prędzej śliwki na wierzbie urosną niż Bayern dokona minimum 2óch super transferów
01.08.2018 22:30
@Koepke
A czym mają przyciągnąć sponsorów, a wraz z nimi większą kasę.
Tym że w połowie rozgrywek mogą nam dać mistrza bo nikt nas nie przegoni.
To już nasza Ekstraklapa lepsza jest.
30.07.2018 14:20
@jastrzab123
To kogo Bayern ma kupować, a może mają ci dwaj talent do pilki.
Naklady na sport zwłaszcza w USA, są ogromne.
Nieważne ze piłka nożna na dalszym planie, ale w dobrym systemie szkolenia znajdzie się talenty.
30.07.2018 09:05
@xeremeleque
W Bayernie nikogo nie wywala się, nawet jak się nie sprawdza.
Powoli to rz...ć się chce, widząc politykę transferową Bayernu.
Oj Europa nam powoli odjeżdża i tyle.
Mieliśmy swoje 5 minut 2012/2013, a raczej Bundesliga i co, ano dupa.
29.07.2018 08:50
Witam
Moje przemyślenia dotyczące polityki FCB.
No cóż poniekąd reszta Bundesligi jest temu winna.
Brak konkurencji, liga nudna to i mniej kasy wpływa, czy to od sponsorów czy z reklam i transmisji.
Może poniekąd zarząd dobrze robi nie szastajac pieniędzmi na transfery.
No sorki ale co 2-3 lata transfer za około 80 mln € za gwiazdę plus wysokie zarobki.
I co finanse Bayernu lecą na łep.
Kupno tych znanych nazwisk nie gwarantuje wygrywania LM.
Co do CR w Juve, wątpię by cała liga Włoska zyskała, w krótkim terminie to tylko Juve i tyle w temacie.
Wracając dk Bayernu, po diabła trzymamy duet RR, to żadne legendy, taki Real nie patrzy ze z CR zdobyli 4 razy LM. Tylko widzą forma leci to trzeba się go pozbyć.
A w Bayernie nie bo po co, czemu pozbyć się pseudo legend.
I tak nasza jakość leci powoli lecz systematycznie.
Jest takie powiedzenie, ryba psuje się od głowy, do całej sytuacji Bayernu to się zgadza.
Pozdrawiam
27.07.2018 21:30
Prezes42
To że był świetnym piłkarzem nie oznacza że jesteś świetnym menadżerem.
To tak samo jakby świetny chirurg bylby odrazu świetnym ordynatorem szpitala.
Co zaś transferów, przez taką politykę Bayern świetnie finansowo stoi, wystarczy wydac co 2 lata na jednego zawodnika okolo 80 mln, i finanse powoli leżą.
21.07.2018 23:13
fcb25
Z Jamesem czy bez, to i tak wygranie LM w wykonaniu Bayernu w najbliższych latach graniczy z cudem
14.07.2018 23:15
Dobrze o Niemcach Danald Trumph powiedział.
Uli niech się za rozwijanie Bayernu weźmie.
12.07.2018 23:47
Machete
A czy tak po prawdzie ktoś go chciał.
09.07.2018 20:50
No fajne zmiany podnoszące poziom ligi hihihi.
09.07.2018 15:57
Najbliższy test to Euro 2020r.
09.07.2018 15:56
Josh1982
Z tekstu nic nie wiadomo czy kontrakt jest podpisany.
To że się porozumieli no cóż liczy się umowa na papierze a nie umowa dżentelmeńska.
Czyli jeszcze nic nie wiadomo.
09.07.2018 15:51
Ja nikomu nie kibicuję.
Wolę jednak piłkę klubową.
27.06.2018 21:21
A czy to nie jest problem całej Niemieckiej piłki nożnej.
Nue oszukujmy się Niemieckie kluby z roku na rok coraz słabsze na arenie międzynarodowej.
Kadra ich, powstanie z popiołów i tyle, a Polska kadra caly czas to samo od wielu wielu lat.
27.06.2018 20:42
@Hochmeister
Źle podałeś tabelę, bo to stan po drugiej kolejce.
Jezeli Niemcy wygrają z Koreą, to bilans bramkowy dodatni
24.06.2018 05:31
Sprzedac go w cholerę.
Na ten czas co był nie mozemy coś LM zawojowac, no i przez pięć lat Hiszpanie nas leją.
On.ma 30 lepszy juz nie będzie, opchnąć puki ktos go za dobra kase chce.
I tu pytanieczy kros wogóle nim się interesuje proste.
06.06.2018 22:29