@Reeken89
No rozsądny ten głos, tylko że na tę chwile nieistotny i tyle.
10.06.2019 10:51
@zielo151
Teraz ja się z tobą zgadzam, zwłaszcza ta końcówka tekstu o średnicach .
Coś w tym jest, bo tak się da zrobić tylko potrzeba wielu spraw by w tym samym czasie zgrały się.
Większość się śmieje z Realu ale po jednym kiepskim sezonie wracają na szczyt.
10.06.2019 09:44
@zielo151
A najbardziej realne to jacyś średnicy na warunki Europejskie.
Najlepiej niech do naszej Ekstra Klapy się udadzą, dużo i tanio.
10.06.2019 09:29
@DonJupp4ever
Wierzysz że zarząd Bayernu wyda w to okno transferowe ponad 160 mln€ na dwóch piłkarzy.
Zejdź z obłoków na ziemię, jak znam życie kupjmy noname ze 3 po 40 mln€.
Tak więc kopary nam odpadną na takie nazwiska.
10.06.2019 09:24
@Szymson
A może chcą by sam zawodnik napierał zarząd City na transfer do Bayernu, mawet za mniejszą kasę.
W końcu z niewolnika nie ma pracownika ( zawodnika )
09.06.2019 20:21
@wdcaviar
I to rozumiem
09.06.2019 18:51
To taki Bayern już biedny że kombinują jak za darmo kogoś mieć.
Rok czasu to dużo, może ktoś go nam z przed nosa sprzatnąć, a wtedy: Chytry dwa razy traci
09.06.2019 18:30
Tak czytam komentarze, i wychodzi że według niektórych z was musimy wydać coś około 300 mln€.
Myślę że to jest nierealne, zwłaszcza w jednym oknie transferowym, a proste bo Bayern nie stać na taki jednorazowy wydatek.
Proste jak budowa cepa.
I nue piszcie że przyjdzie do nas Sane, czy Griezmann itp. Bo to jest niemożliwe i tyl mam do napisania w tym temacie.
09.06.2019 18:23
@jacob90
@Moe
Przecież wiadomo że się posramy ze śmiechu.
Co wy macie z tum że np. Griezmann przechodzi to już domysły że do Bayernu.
Przecież taki transfer nie dało by się ukryć, byly by przecieki choćby dla szumu.
09.06.2019 18:10
@IbracadabraFCB
Ale słowa Ulego nie wskazują na wielkie nazwiska, z tych wielkich to najszybciej Bale do nas trafi.
09.06.2019 05:57
@Matilegolas
A skąd w was taka pewność ze dla Sane to Bayern jest najlepszy.
08.06.2019 23:30
@josh1982
A skąd ta pewność że dla niego lepiej by było gdyby grał w Bayernie.
Nie róbmy z Bayernu niewiadomo jaki klub
08.06.2019 23:13
@josh1982
@diablo
Szybciej przejdzie do któregoś z ligi Angielskiej, i tyle w temacie.
08.06.2019 20:47
@kibicod2007
W co ty wierzysz, że nagle rzucą na transfery 300 mln €, ciekawe skąd by tyle mieli.
Kupią zawodników pokroju Kramaric.
Nie ma co liczyć na transfery typu Sane, Uli by zszedł na zawał serca dając tyle kasy na jednego zawodnika, chociaż już dali 80 mln€.
To na drugiego tyle nie dadzą.
No i kwestia tego że ludzie ot tak się nie zmieniają proste.
08.06.2019 20:44
@Reeken89
Teoria teorią a życie swoje robi.
07.06.2019 21:25
@Reeken89
Czemu sądzisz że ten sezon nie jest sukcesem dla Bayernu.
Po prawdzie my nie celujemy w wygranie LM.
07.06.2019 21:04
Co do oszczędzania, to niech kupią z autobus zawodników z naszej Ekstraklapy.
Tanio, dużo itd.
07.06.2019 20:59
@josh1982
A pojutrze sprzątaczka .
W Niedzielę dozorca.
Wypowiedzą na temat Sane.
Itd. Itd. Itd.
07.06.2019 19:35
@predator
Brakuje jeszcze jednej odpowiedzi.
e) bo nie muszą wydawać kasy na zakup nowego piłkarza, oraz na większą pensję.
07.06.2019 19:19
@bayern1987dwa
Żeby się nie okazało że zostaniemy z ręką w nocniku.
Tyle drużyn szika wzmocnień, i raczej każda z nich jest w stanie przebić ofertę Bayernu.
06.06.2019 20:44
@vaterland
@dzordan
Co wy macie z tymi transferami za rok.
Taki zawodnik za rok to będzie grać w Realu, PSG, Manchesterze itp.
06.06.2019 19:30
@vaterland
Za rok to będzie zimna woda po kisielu
06.06.2019 19:27
@DonJupp4ever
Niby fakt ale niekoniecznie kupi klasowych zawodników.
Kupi z 3-4 no name, więc i mniej na ich zarobki wyda.
A że Europa nam już uciekła kit z tym, ważny jest zysk na czysto, tylko jak długo to będzie.
Raczej prędzej czy później i tak przychody będą spadać, a choćby kasa za transmisje.
Najwazniejsze wzmocnienie i to od teraz to wywalić ten duet pseudo prezesów, widać jawne działanie na niekorzyść Bayernu.
05.06.2019 23:23
@Prezes42
A policzyłeś ile teraz muszą wydać na transfery by dojść choćby do 1/4 Lm.
05.06.2019 22:39
@dzojko
Nie, Bayern nie stać na wyłożenie w jednym okienku około 300 mln €, bo i skąd wezmą
05.06.2019 19:30
A ja uważam że nikt nie powinien być pewny miejsca w podstawowej 11.
05.06.2019 07:38
@misza
Znajdź mi jakąkolwiek firmę o zasięgu globalnym, w której w zarządzie siedzi człowiek skazany prawomocnym wyrokiem za wałki finansowe.
Czy takie Apple zatrudniło by spowrotem kogoś po wyroku.
A masz pewność ze Ulli nie okrada z kasy Bayernu.
05.06.2019 07:35
Tak czytam komentarze, i wniosek jest jeden.
Abyśmy naprawdę dokonali wzmocnień to musimy wydać minimum 300 mln €, co raczej jest dla Bayernu kwotą nie do ogarnięcia.
To dużo kasy, a sądzę że Bayern tule w gotówce nie ma, to nie Apple czy Microsoft by mieli sporo kasy.
Tak więc myślę że w kwestii transferów nic się nie zmieniło.
No i w końcu złodziej jest w zarządzie a złodziej zawsze będzie zlodziejem.
I tylko bez ciskania że obrażam prezesa ulubionego klubu, lecz niestety został skaxany prawomocnym wyrokiem
04.06.2019 23:20
@DonJupp4ever
A czy ktoś po za nami interesował się Lucasem.
A co do wzmocnień, czarno to widzę odchodzi kilku wartościowych graczy i nie ma nic kasy za to.
Super zarządzanie.
Kupimy z 3 ni name i po ptokach.
04.06.2019 20:30
@DonJupp4ever
I tu problem, albo zarząd się dostosuje do panujących obecnie warunków, albo czołówka nam ucieknie, choć już to się dzieje.
Ten sezon dobitnie pokazał gdzie jest bundesliga i jej archaiczna zasada 50+1.
03.06.2019 17:28
@karl1985
Cos czuję że tak się stanie, skoro nasz zarząd zabiera się do tego jak pies do jeża, to nawet jak on sam będzie chciał grać gdzie indziej nie robi się dziwne.
03.06.2019 17:19
@seba
Wyjąłeś mi to z ust i to dosłownie
03.06.2019 12:15
@AdiFantasti
Za rok to Werner i Odoi będą po za nazzym zasięgiem, bo ich ktoś nam sprzed nosa zgarnie.
A jeżeli nie zgarnie no cóż znaczyć to będzie o ich przeciętności.
03.06.2019 12:09
@Silesi
A skąd wiesz co by nam dał ten Odoi.
03.06.2019 12:05
Sklad nawet nawet, i raczej jako marzenie ściętej głowy.
A gdzie ławka rezerwowych.
03.06.2019 09:56
@DonJupp4ever
W pełni się z tobą zgadzam w kwestii Vidala.
I tak samo z kupowaniem młodych zawodników, kto nie ryzykuje ten w kozie nie siedzi.
03.06.2019 09:29
On potrzebuje tylko tego by zacząć grać i to nie w rezerwach czy na wypożyczeniu.
Rzucić go odrazu na głęboką wodę, gdzie byli by CR7 i Messi jakby nie grali w potęgach piłkarskich.
Trzeba zaryzykować z nim, a nie że jakiegoś Anglika za 50 mln € kupować, i to w tym samym wieku.
03.06.2019 09:25
@Silesi
Pomysł bardzo ciekawy, tylko czy zarząd jest w stanie w jedno okno transferowe wydać kwotę około 300 mln €.
To bardzo duża suma jak na klub który nie mize liczyć na pomoc szejków lub prywatnych firm.
02.06.2019 20:52
@Silesi
Raczej trzeba się z tobą zgodzić.
I pytanie a jaki niby jest projekt Bayern.
02.06.2019 20:15
@hoven
Nie bzdura, takie są fakty.
02.06.2019 19:57
@hoven
Bayern pod względem warunków finansowycj nie ma startu do City.
Z City ma większe szansę na LM, lub do przejscia do drużyny z większymi realnymi szansami na LM.
02.06.2019 19:42
@nyy32
Ty tak serio o tych piłkarzach, a mianowicie że przy Kovacu nie wiedzą co mają robić.
Śmiechu warte zarabiają miliony a prostej zasady nie umią wykonać.
Strzelić choćby jedną bramkę więcej od przeciwnika.
02.06.2019 15:47
@DonJupp4ever
Ale z tymi transferami trafiłeś w 10, lecz czy zarząd też ma takie podejście.
02.06.2019 14:35
@DonJupp4ever
Te zakupy to na kilka lat rozłożone
02.06.2019 14:19
@DonJupp4ever
A na co nasz zarząd może liczyć, jedynie na jak najmniejsze wydanie kasy na transfery.
Już wydsli na dwóch ponad 100 mln€.
Sądzę że na ten rok starczy, może jeszcze z maks 50 mln€, wydadzą.
Więc siłą rzeczy nie ma co się nakręcać na wiadomości kim Bayern się onteresuje oraz na koho zlozył ofertę.
02.06.2019 13:58
@misza
Nadzieja umiera ostatnia.
Jak mamy wierzyć w triumf w LM, skoro mamy ptoblem z kupnem Sane, wykładamy konkret kasę ( 100 mln € max) i kropka.
02.06.2019 13:44
@misza
Wierzysz że w te okno transferowe nadrobimy zaległości które mamy od około 2014r.
02.06.2019 13:39
Tak sobie myślę czytając tu komentarze, nasuwa mi się myśl.
Kiedy Bayern wygra LM, lub chocby dojdzie do finału.
Patrząc na to wszystko co z Bayernem to raczej nieprędko.
02.06.2019 13:13
@MateuszFCB
A co nie był dobry Bundesliga wygrana, Puchar Niemiec wygrany.
A że LM nie zdobyta, a kogo to obchodzi.
02.06.2019 00:21
I taki Xerdan świętuje 2 razy LM.
A nasze legendy RR ile razy świętowali tylko 1 raz.
01.06.2019 23:35
Prestiż i poziom bundesligi nie podniesie jeden zawodnik, lecz same kluby go mogą podnieść.
Póki Bayern bedzie co roku wygrywał ligę, a raz na kilka lat ktos tam inny, to będzie tak jak jest.
01.06.2019 06:36
@Prezes42
Ciekawe kiedy ofertę złoży TVN
@josh1982
To porównanie wyszło ci na medal.
01.06.2019 06:31
To kto złożył ofertę, niedawno tu na stronie było że City odrzuciło ofertę Bayernu
31.05.2019 22:24
@AdiFantasti
Pewno lepiej Pdoia za kilkadziesiąt mln € brac.
31.05.2019 21:59
@predator
Dzięki
31.05.2019 21:47
@DonJupp4ever
To tak jak my
31.05.2019 21:17
@DieRoten
@Michello
@predator
A czemu nie poruszacie kwestii zarobków, byle średniak w Anglii da więcej niż by dostał w Bayernie.
No i w Anglii ma więcej okazji by się pokazać.
Póki bundesliga będzie tak słaba to zadne lub prawie żadne gwiazdy tu nie zawitają.
31.05.2019 21:07
@tapczan
Szczerze masz rację, nie mamy nic do zaoferowania czym można by przebić.
Proste jak budowa cepa.
31.05.2019 18:37
Te wartości to chyba z kosmosu wymyślone.
Nie chodzi o samą wartość lecz jak to obliczyli.
Bo na ten przykład wartość spółek oblicza się na zasadzie iłość akcji razy cena jednej akcji.
31.05.2019 00:05
@GwiazdaPoludnia
Ale już gorzej nie może być w kwestii Europy, czyli ten rok najgorszy był i to nie tylko dla nas.
A co z Dawisem i tym Youngiem
31.05.2019 00:00
Nie zdziwię się jak Sane zostanie w City.
Tam same plusy w porównaniu z Bayernem:
Lepsza kasa.
Więcej meczy o stawkę, czyli można jeszcze bardxiej się wybić.
To że Bayern odmładza i przebudowywuje sklad nie oznacza że zaraz będą chcieć, marzyć grać najlepsi na Świecie.
Proste jak budowa cepa.
30.05.2019 21:23
@Kimas
Najlepsza metoda na tę UEFA.
To bojkotować mecze chodzi zarówno na stadionie i przed TV.
Mniejsza oglądalność mniejsza kasa.
@JazGod
A od kiedy sieć SKY jest Amerykańska, zresztą porównując atrakcyjność lig to właśnie Angielska jest najlepsza zjada wszystkie ja śniadanie.
30.05.2019 06:51
@Panczo
A choćby z praw za transmisję, jeżeli mowa o klubach.
W anglii największa kasa jest za transmisję w TV
29.05.2019 22:47
@brajan
W takim tempie to niedługo zabraknie piłkarzy którymi się interesujemy.
A wyjedzie że kupimy przeciętniaków.
29.05.2019 20:31
Po co z akademi jak lepiej za dużą kasę kupowac przyklad Hernandez, a taki zskup nie daje gwarancji sukcesu.
28.05.2019 22:03
Wiadomo że Bayern to przyjaciele dla Pereza.
W końcu przez zaniedbania i nieudolność zarządu to Real ma 3 puchary LM więcej.
28.05.2019 21:58
@josh1982
Jestem na tak, lecz skąd te przypuszczenia.
28.05.2019 00:02
@zielo151
Tylko że Lewandowki przeszedł do nas za darmo, a nie jak w przypadku Sane za około 100mln €.
@predator
I tak to FFP to między bajki włożyć
27.05.2019 21:32
@fcb25
@DieRoten
Skąd macie info że za rok przyjdzie Havertz
27.05.2019 21:29
@camo
Czyli co mamy rozumieć, że brak kupna tego zawodnika równa się złemu zarządzaniu.
27.05.2019 14:11
@karl1985
Lub ewentualny jego brak.
27.05.2019 09:58
@DieRoten
Nie mówię że jestem przeciwko temu transferowi, lecz gdy chcemy zaistnieć nie tylko w Niemczech, to jednak potrzeba takich transferów.
Nie chodzi o sumy co roku lrcz choćby co 2-3 lata.
27.05.2019 08:53
@DieRoten
Czyli mam rozumieć to tak, ktoś się wyoowiada na temat jakiegoś piłkarza i ten piłkarz już jest w tym klubie.
Pamiętaj że media muszą temat podkręcić i tyle.
Wystarczy że City zaoferuje mi podwyżkę i papa transfer.
27.05.2019 08:36
Czyli znaleźć najtańszych zawodników bo ci będą do nas pasować.
27.05.2019 01:09
@josh1982
A co tak nie jest.
Ale brawa dla Kovaca, mimo co kawał dobrej pracy zrobił.
Teraz kilka super transferów i jedziemy w przyszłym sezonie po LM
27.05.2019 01:02
@Silesi
Żeby to było takie proste jak piszesz, to już pewnie by był u nas.
27.05.2019 00:59
Czyli zapomnijmy o tym Sane.
26.05.2019 22:07
Zadowolona mina Hoenesa bezcenna, no nie trzeba kupy kasy na transfery wydawać.
Jeszcze się okaże ze zaden Sane do nas nie zawita
25.05.2019 21:58
@dickinosn85
Ty masz daltonizm
25.05.2019 20:19
@FanGraczyBayern
Zobaczymy jak będzie dalej, bo od zainteresowania a kypnem to droga jest długa.
A co z Odoi i Pepe też rzekomo się interesowalismy.
Super by było by sprowadzili tego Sane, w końcu w polityce transferowej dostalibysmy pozytywnego kopa.
Ale niestety trzeba czekać na konkrety.
25.05.2019 19:03
Tak czytam komentarze, dziwię się że większość sie za mocno na ten transfer nakręca.
A może to tylko wymysł dziennikarzy na zlecenie władz City, by wyciągnąć jak największą kwotę za zawodnika
Sztuczne zainteresowanie sprawia pidnicie ceny.
25.05.2019 00:00
@josh1982
Na tę chwilę to nic pewnego nie ma.
23.05.2019 21:48
@Den99koe
Lepiej niech więcej działa, mniej gada.
23.05.2019 21:44
Jeszcze nic nie wiadomo, a tu taka euforia jakby już był u nas.
Jestem na tak.
Co do dużych transferów robionych przez nasz zarzad, taka jest prawda że nas nie stać by powiedzmy co 2-3 lata kupować kogos za około 100 mln.
Taka jest prawda, i nic nie pomoże ze Bayern co roku jest na plusie.
23.05.2019 20:09
@diablo
Przecież jeszcze nie jedno nazwisko padnie w kontekście gry w Bayernie, zelaszcza skrzydłowy.
21.05.2019 20:23
Na 99% pewności że to plotki.
Myślę że chodzi o podbicie ceny za zawodnika, czyli większe zainteresowanie większą cenę można uzyskać.
21.05.2019 20:11
@josh1982
Jaki średni, raczej mistrzowski, liga wygrana czas na puchar.
A co z tego żeśmy odpadli tak frajersko z LM, kogo to obchodzi.
20.05.2019 22:21
@seco555
Tu masz absolutną racje.
A co do transferów to mam przeczucie że będzie z dużej chmury mały deszcz.
20.05.2019 22:16
@Alfik91
No nie neguję że interesujesz się motoryzacją, lecz w sponsorowaniu ważna kwota jaką sponsor wykłada.
Kogo byś wybrał:
BMW -70 mln € rocznie
Microsoft -120 mln € rocznie.
I kolejne zobacz Adidasa gdzie więcej kasy pompuje w kluby Angielskie a nie w swoje Niemieckie.
A czemu bo tam wieksza oglądalność mevzy w TV.
Dlaczego tak jest ano bo tam o mist4za to jest wojna a w bundeslidze brak tej wojny.
W 2020r. Bayern po raz 8 z rzędu będzie mieć majstra
20.05.2019 19:59
@Alfik91
Czy to ważne jaka to firma, chyba ważne ile dają kasy.
Nie patrz na globalnosc marki, bo BMW i Audi razem wzięte nie są aż tak glibalnie rozpoznaealnymi markami chocby jak Apple czy Microsoft.
W tej kwesti liczy się tylko ile kasy kto wykłada
20.05.2019 12:41
A może BMW nie było tym sponsoringiem zainteresowane już wyjaśniam.
Chodzi o to że powoli bumdesliga ma coraz mniejszą oglądalność w TV.
Widać to po pieniądzach za transmisje coraz chyba mniejsze.
Więc mniejsza oglądalność to mniejsza kasa z reklam i sponsoringu.
A czemu spada oglądalność, no cóż bundesliga nudna jak nic.
Bayern zdobywa 7 mistrzostwo Niemiec pod rząd, więc samo w sobie spada oglądalność.
Dziwić się ze Hoenes nie za bardzo skłonny jest dawac na transfer jednego pilkarza grubo ponad 80 mln. Może nas nie stać i tyle.
19.05.2019 23:21
@Apollo10
Bayern to tylko w elicie Europy był w latach 70ątych ubiegłego wieku
18.05.2019 17:48
Fajnie lecz pytanie co dalej
18.05.2019 17:42
@Ziginho
Pamiętam tamten finał, jak bóbr ryczałem
17.05.2019 22:18
Bredzi jak potluczony.
Europa to nam odjeżdża i tyle,
17.05.2019 21:58
@Reeken89
Popieram w pełni.
17.05.2019 21:53
@josh1982
Kłóciłbym się z tobą w tej kwestii.
17.05.2019 21:39
@buuuU
Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
No dawaj te przykłady.
16.05.2019 22:19
@buuuU
Jesteś w błędzie bo zawsze chodzi o pieniądze
@Reeken89
Szkoda że Uli tego tak nie widzi
10.06.2019 11:27
@Reeken89
No rozsądny ten głos, tylko że na tę chwile nieistotny i tyle.
10.06.2019 10:51
@zielo151
Teraz ja się z tobą zgadzam, zwłaszcza ta końcówka tekstu o średnicach .
Coś w tym jest, bo tak się da zrobić tylko potrzeba wielu spraw by w tym samym czasie zgrały się.
Większość się śmieje z Realu ale po jednym kiepskim sezonie wracają na szczyt.
10.06.2019 09:44
@zielo151
A najbardziej realne to jacyś średnicy na warunki Europejskie.
Najlepiej niech do naszej Ekstra Klapy się udadzą, dużo i tanio.
10.06.2019 09:29
@DonJupp4ever
Wierzysz że zarząd Bayernu wyda w to okno transferowe ponad 160 mln€ na dwóch piłkarzy.
Zejdź z obłoków na ziemię, jak znam życie kupjmy noname ze 3 po 40 mln€.
Tak więc kopary nam odpadną na takie nazwiska.
10.06.2019 09:24
@Szymson
A może chcą by sam zawodnik napierał zarząd City na transfer do Bayernu, mawet za mniejszą kasę.
W końcu z niewolnika nie ma pracownika ( zawodnika )
09.06.2019 20:21
@wdcaviar
I to rozumiem
09.06.2019 18:51
To taki Bayern już biedny że kombinują jak za darmo kogoś mieć.
Rok czasu to dużo, może ktoś go nam z przed nosa sprzatnąć, a wtedy: Chytry dwa razy traci
09.06.2019 18:30
Tak czytam komentarze, i wychodzi że według niektórych z was musimy wydać coś około 300 mln€.
Myślę że to jest nierealne, zwłaszcza w jednym oknie transferowym, a proste bo Bayern nie stać na taki jednorazowy wydatek.
Proste jak budowa cepa.
I nue piszcie że przyjdzie do nas Sane, czy Griezmann itp. Bo to jest niemożliwe i tyl mam do napisania w tym temacie.
09.06.2019 18:23
@jacob90
@Moe
Przecież wiadomo że się posramy ze śmiechu.
Co wy macie z tum że np. Griezmann przechodzi to już domysły że do Bayernu.
Przecież taki transfer nie dało by się ukryć, byly by przecieki choćby dla szumu.
09.06.2019 18:10
@IbracadabraFCB
Ale słowa Ulego nie wskazują na wielkie nazwiska, z tych wielkich to najszybciej Bale do nas trafi.
09.06.2019 05:57
@Matilegolas
A skąd w was taka pewność ze dla Sane to Bayern jest najlepszy.
08.06.2019 23:30
@josh1982
A skąd ta pewność że dla niego lepiej by było gdyby grał w Bayernie.
Nie róbmy z Bayernu niewiadomo jaki klub
08.06.2019 23:13
@josh1982
@diablo
Szybciej przejdzie do któregoś z ligi Angielskiej, i tyle w temacie.
08.06.2019 20:47
@kibicod2007
W co ty wierzysz, że nagle rzucą na transfery 300 mln €, ciekawe skąd by tyle mieli.
Kupią zawodników pokroju Kramaric.
Nie ma co liczyć na transfery typu Sane, Uli by zszedł na zawał serca dając tyle kasy na jednego zawodnika, chociaż już dali 80 mln€.
To na drugiego tyle nie dadzą.
No i kwestia tego że ludzie ot tak się nie zmieniają proste.
08.06.2019 20:44
@Reeken89
Teoria teorią a życie swoje robi.
07.06.2019 21:25
@Reeken89
Czemu sądzisz że ten sezon nie jest sukcesem dla Bayernu.
Po prawdzie my nie celujemy w wygranie LM.
07.06.2019 21:04
Co do oszczędzania, to niech kupią z autobus zawodników z naszej Ekstraklapy.
Tanio, dużo itd.
07.06.2019 20:59
@josh1982
A pojutrze sprzątaczka .
W Niedzielę dozorca.
Wypowiedzą na temat Sane.
Itd. Itd. Itd.
07.06.2019 19:35
@predator
Brakuje jeszcze jednej odpowiedzi.
e) bo nie muszą wydawać kasy na zakup nowego piłkarza, oraz na większą pensję.
07.06.2019 19:19
@bayern1987dwa
Żeby się nie okazało że zostaniemy z ręką w nocniku.
Tyle drużyn szika wzmocnień, i raczej każda z nich jest w stanie przebić ofertę Bayernu.
06.06.2019 20:44
@vaterland
@dzordan
Co wy macie z tymi transferami za rok.
Taki zawodnik za rok to będzie grać w Realu, PSG, Manchesterze itp.
06.06.2019 19:30
@vaterland
Za rok to będzie zimna woda po kisielu
06.06.2019 19:27
@DonJupp4ever
Niby fakt ale niekoniecznie kupi klasowych zawodników.
Kupi z 3-4 no name, więc i mniej na ich zarobki wyda.
A że Europa nam już uciekła kit z tym, ważny jest zysk na czysto, tylko jak długo to będzie.
Raczej prędzej czy później i tak przychody będą spadać, a choćby kasa za transmisje.
Najwazniejsze wzmocnienie i to od teraz to wywalić ten duet pseudo prezesów, widać jawne działanie na niekorzyść Bayernu.
05.06.2019 23:23
@Prezes42
A policzyłeś ile teraz muszą wydać na transfery by dojść choćby do 1/4 Lm.
05.06.2019 22:39
@dzojko
Nie, Bayern nie stać na wyłożenie w jednym okienku około 300 mln €, bo i skąd wezmą
05.06.2019 19:30
A ja uważam że nikt nie powinien być pewny miejsca w podstawowej 11.
05.06.2019 07:38
@misza
Znajdź mi jakąkolwiek firmę o zasięgu globalnym, w której w zarządzie siedzi człowiek skazany prawomocnym wyrokiem za wałki finansowe.
Czy takie Apple zatrudniło by spowrotem kogoś po wyroku.
A masz pewność ze Ulli nie okrada z kasy Bayernu.
05.06.2019 07:35
Tak czytam komentarze, i wniosek jest jeden.
Abyśmy naprawdę dokonali wzmocnień to musimy wydać minimum 300 mln €, co raczej jest dla Bayernu kwotą nie do ogarnięcia.
To dużo kasy, a sądzę że Bayern tule w gotówce nie ma, to nie Apple czy Microsoft by mieli sporo kasy.
Tak więc myślę że w kwestii transferów nic się nie zmieniło.
No i w końcu złodziej jest w zarządzie a złodziej zawsze będzie zlodziejem.
I tylko bez ciskania że obrażam prezesa ulubionego klubu, lecz niestety został skaxany prawomocnym wyrokiem
04.06.2019 23:20
@DonJupp4ever
A czy ktoś po za nami interesował się Lucasem.
A co do wzmocnień, czarno to widzę odchodzi kilku wartościowych graczy i nie ma nic kasy za to.
Super zarządzanie.
Kupimy z 3 ni name i po ptokach.
04.06.2019 20:30
@DonJupp4ever
I tu problem, albo zarząd się dostosuje do panujących obecnie warunków, albo czołówka nam ucieknie, choć już to się dzieje.
Ten sezon dobitnie pokazał gdzie jest bundesliga i jej archaiczna zasada 50+1.
03.06.2019 17:28
@karl1985
Cos czuję że tak się stanie, skoro nasz zarząd zabiera się do tego jak pies do jeża, to nawet jak on sam będzie chciał grać gdzie indziej nie robi się dziwne.
03.06.2019 17:19
@seba
Wyjąłeś mi to z ust i to dosłownie
03.06.2019 12:15
@AdiFantasti
Za rok to Werner i Odoi będą po za nazzym zasięgiem, bo ich ktoś nam sprzed nosa zgarnie.
A jeżeli nie zgarnie no cóż znaczyć to będzie o ich przeciętności.
03.06.2019 12:09
@Silesi
A skąd wiesz co by nam dał ten Odoi.
03.06.2019 12:05
Sklad nawet nawet, i raczej jako marzenie ściętej głowy.
A gdzie ławka rezerwowych.
03.06.2019 09:56
@DonJupp4ever
W pełni się z tobą zgadzam w kwestii Vidala.
I tak samo z kupowaniem młodych zawodników, kto nie ryzykuje ten w kozie nie siedzi.
03.06.2019 09:29
On potrzebuje tylko tego by zacząć grać i to nie w rezerwach czy na wypożyczeniu.
Rzucić go odrazu na głęboką wodę, gdzie byli by CR7 i Messi jakby nie grali w potęgach piłkarskich.
Trzeba zaryzykować z nim, a nie że jakiegoś Anglika za 50 mln € kupować, i to w tym samym wieku.
03.06.2019 09:25
@Silesi
Pomysł bardzo ciekawy, tylko czy zarząd jest w stanie w jedno okno transferowe wydać kwotę około 300 mln €.
To bardzo duża suma jak na klub który nie mize liczyć na pomoc szejków lub prywatnych firm.
02.06.2019 20:52
@Silesi
Raczej trzeba się z tobą zgodzić.
I pytanie a jaki niby jest projekt Bayern.
02.06.2019 20:15
@hoven
Nie bzdura, takie są fakty.
02.06.2019 19:57
@hoven
Bayern pod względem warunków finansowycj nie ma startu do City.
Z City ma większe szansę na LM, lub do przejscia do drużyny z większymi realnymi szansami na LM.
02.06.2019 19:42
@nyy32
Ty tak serio o tych piłkarzach, a mianowicie że przy Kovacu nie wiedzą co mają robić.
Śmiechu warte zarabiają miliony a prostej zasady nie umią wykonać.
Strzelić choćby jedną bramkę więcej od przeciwnika.
02.06.2019 15:47
@DonJupp4ever
Ale z tymi transferami trafiłeś w 10, lecz czy zarząd też ma takie podejście.
02.06.2019 14:35
@DonJupp4ever
Te zakupy to na kilka lat rozłożone
02.06.2019 14:19
@DonJupp4ever
A na co nasz zarząd może liczyć, jedynie na jak najmniejsze wydanie kasy na transfery.
Już wydsli na dwóch ponad 100 mln€.
Sądzę że na ten rok starczy, może jeszcze z maks 50 mln€, wydadzą.
Więc siłą rzeczy nie ma co się nakręcać na wiadomości kim Bayern się onteresuje oraz na koho zlozył ofertę.
02.06.2019 13:58
@misza
Nadzieja umiera ostatnia.
Jak mamy wierzyć w triumf w LM, skoro mamy ptoblem z kupnem Sane, wykładamy konkret kasę ( 100 mln € max) i kropka.
02.06.2019 13:44
@misza
Wierzysz że w te okno transferowe nadrobimy zaległości które mamy od około 2014r.
02.06.2019 13:39
Tak sobie myślę czytając tu komentarze, nasuwa mi się myśl.
Kiedy Bayern wygra LM, lub chocby dojdzie do finału.
Patrząc na to wszystko co z Bayernem to raczej nieprędko.
02.06.2019 13:13
@MateuszFCB
A co nie był dobry Bundesliga wygrana, Puchar Niemiec wygrany.
A że LM nie zdobyta, a kogo to obchodzi.
02.06.2019 00:21
I taki Xerdan świętuje 2 razy LM.
A nasze legendy RR ile razy świętowali tylko 1 raz.
01.06.2019 23:35
Prestiż i poziom bundesligi nie podniesie jeden zawodnik, lecz same kluby go mogą podnieść.
Póki Bayern bedzie co roku wygrywał ligę, a raz na kilka lat ktos tam inny, to będzie tak jak jest.
01.06.2019 06:36
@Prezes42
Ciekawe kiedy ofertę złoży TVN
@josh1982
To porównanie wyszło ci na medal.
01.06.2019 06:31
To kto złożył ofertę, niedawno tu na stronie było że City odrzuciło ofertę Bayernu
31.05.2019 22:24
@AdiFantasti
Pewno lepiej Pdoia za kilkadziesiąt mln € brac.
31.05.2019 21:59
@predator
Dzięki
31.05.2019 21:47
@DonJupp4ever
To tak jak my
31.05.2019 21:17
@DieRoten
@Michello
@predator
A czemu nie poruszacie kwestii zarobków, byle średniak w Anglii da więcej niż by dostał w Bayernie.
No i w Anglii ma więcej okazji by się pokazać.
Póki bundesliga będzie tak słaba to zadne lub prawie żadne gwiazdy tu nie zawitają.
31.05.2019 21:07
@tapczan
Szczerze masz rację, nie mamy nic do zaoferowania czym można by przebić.
Proste jak budowa cepa.
31.05.2019 18:37
Te wartości to chyba z kosmosu wymyślone.
Nie chodzi o samą wartość lecz jak to obliczyli.
Bo na ten przykład wartość spółek oblicza się na zasadzie iłość akcji razy cena jednej akcji.
31.05.2019 00:05
@GwiazdaPoludnia
Ale już gorzej nie może być w kwestii Europy, czyli ten rok najgorszy był i to nie tylko dla nas.
A co z Dawisem i tym Youngiem
31.05.2019 00:00
Nie zdziwię się jak Sane zostanie w City.
Tam same plusy w porównaniu z Bayernem:
Lepsza kasa.
Więcej meczy o stawkę, czyli można jeszcze bardxiej się wybić.
To że Bayern odmładza i przebudowywuje sklad nie oznacza że zaraz będą chcieć, marzyć grać najlepsi na Świecie.
Proste jak budowa cepa.
30.05.2019 21:23
@Kimas
Najlepsza metoda na tę UEFA.
To bojkotować mecze chodzi zarówno na stadionie i przed TV.
Mniejsza oglądalność mniejsza kasa.
@JazGod
A od kiedy sieć SKY jest Amerykańska, zresztą porównując atrakcyjność lig to właśnie Angielska jest najlepsza zjada wszystkie ja śniadanie.
30.05.2019 06:51
@Panczo
A choćby z praw za transmisję, jeżeli mowa o klubach.
W anglii największa kasa jest za transmisję w TV
29.05.2019 22:47
@brajan
W takim tempie to niedługo zabraknie piłkarzy którymi się interesujemy.
A wyjedzie że kupimy przeciętniaków.
29.05.2019 20:31
Po co z akademi jak lepiej za dużą kasę kupowac przyklad Hernandez, a taki zskup nie daje gwarancji sukcesu.
28.05.2019 22:03
Wiadomo że Bayern to przyjaciele dla Pereza.
W końcu przez zaniedbania i nieudolność zarządu to Real ma 3 puchary LM więcej.
28.05.2019 21:58
@josh1982
Jestem na tak, lecz skąd te przypuszczenia.
28.05.2019 00:02
@zielo151
Tylko że Lewandowki przeszedł do nas za darmo, a nie jak w przypadku Sane za około 100mln €.
@predator
I tak to FFP to między bajki włożyć
27.05.2019 21:32
@fcb25
@DieRoten
Skąd macie info że za rok przyjdzie Havertz
27.05.2019 21:29
@camo
Czyli co mamy rozumieć, że brak kupna tego zawodnika równa się złemu zarządzaniu.
27.05.2019 14:11
@karl1985
Lub ewentualny jego brak.
27.05.2019 09:58
@DieRoten
Nie mówię że jestem przeciwko temu transferowi, lecz gdy chcemy zaistnieć nie tylko w Niemczech, to jednak potrzeba takich transferów.
Nie chodzi o sumy co roku lrcz choćby co 2-3 lata.
27.05.2019 08:53
@DieRoten
Czyli mam rozumieć to tak, ktoś się wyoowiada na temat jakiegoś piłkarza i ten piłkarz już jest w tym klubie.
Pamiętaj że media muszą temat podkręcić i tyle.
Wystarczy że City zaoferuje mi podwyżkę i papa transfer.
27.05.2019 08:36
Czyli znaleźć najtańszych zawodników bo ci będą do nas pasować.
27.05.2019 01:09
@josh1982
A co tak nie jest.
Ale brawa dla Kovaca, mimo co kawał dobrej pracy zrobił.
Teraz kilka super transferów i jedziemy w przyszłym sezonie po LM
27.05.2019 01:02
@Silesi
Żeby to było takie proste jak piszesz, to już pewnie by był u nas.
27.05.2019 00:59
Czyli zapomnijmy o tym Sane.
26.05.2019 22:07
Zadowolona mina Hoenesa bezcenna, no nie trzeba kupy kasy na transfery wydawać.
Jeszcze się okaże ze zaden Sane do nas nie zawita
25.05.2019 21:58
@dickinosn85
Ty masz daltonizm
25.05.2019 20:19
@FanGraczyBayern
Zobaczymy jak będzie dalej, bo od zainteresowania a kypnem to droga jest długa.
A co z Odoi i Pepe też rzekomo się interesowalismy.
Super by było by sprowadzili tego Sane, w końcu w polityce transferowej dostalibysmy pozytywnego kopa.
Ale niestety trzeba czekać na konkrety.
25.05.2019 19:03
Tak czytam komentarze, dziwię się że większość sie za mocno na ten transfer nakręca.
A może to tylko wymysł dziennikarzy na zlecenie władz City, by wyciągnąć jak największą kwotę za zawodnika
Sztuczne zainteresowanie sprawia pidnicie ceny.
25.05.2019 00:00
@josh1982
Na tę chwilę to nic pewnego nie ma.
23.05.2019 21:48
@Den99koe
Lepiej niech więcej działa, mniej gada.
23.05.2019 21:44
Jeszcze nic nie wiadomo, a tu taka euforia jakby już był u nas.
Jestem na tak.
Co do dużych transferów robionych przez nasz zarzad, taka jest prawda że nas nie stać by powiedzmy co 2-3 lata kupować kogos za około 100 mln.
Taka jest prawda, i nic nie pomoże ze Bayern co roku jest na plusie.
23.05.2019 20:09
@diablo
Przecież jeszcze nie jedno nazwisko padnie w kontekście gry w Bayernie, zelaszcza skrzydłowy.
21.05.2019 20:23
Na 99% pewności że to plotki.
Myślę że chodzi o podbicie ceny za zawodnika, czyli większe zainteresowanie większą cenę można uzyskać.
21.05.2019 20:11
@josh1982
Jaki średni, raczej mistrzowski, liga wygrana czas na puchar.
A co z tego żeśmy odpadli tak frajersko z LM, kogo to obchodzi.
20.05.2019 22:21
@seco555
Tu masz absolutną racje.
A co do transferów to mam przeczucie że będzie z dużej chmury mały deszcz.
20.05.2019 22:16
@Alfik91
No nie neguję że interesujesz się motoryzacją, lecz w sponsorowaniu ważna kwota jaką sponsor wykłada.
Kogo byś wybrał:
BMW -70 mln € rocznie
Microsoft -120 mln € rocznie.
I kolejne zobacz Adidasa gdzie więcej kasy pompuje w kluby Angielskie a nie w swoje Niemieckie.
A czemu bo tam wieksza oglądalność mevzy w TV.
Dlaczego tak jest ano bo tam o mist4za to jest wojna a w bundeslidze brak tej wojny.
W 2020r. Bayern po raz 8 z rzędu będzie mieć majstra
20.05.2019 19:59
@Alfik91
Czy to ważne jaka to firma, chyba ważne ile dają kasy.
Nie patrz na globalnosc marki, bo BMW i Audi razem wzięte nie są aż tak glibalnie rozpoznaealnymi markami chocby jak Apple czy Microsoft.
W tej kwesti liczy się tylko ile kasy kto wykłada
20.05.2019 12:41
A może BMW nie było tym sponsoringiem zainteresowane już wyjaśniam.
Chodzi o to że powoli bumdesliga ma coraz mniejszą oglądalność w TV.
Widać to po pieniądzach za transmisje coraz chyba mniejsze.
Więc mniejsza oglądalność to mniejsza kasa z reklam i sponsoringu.
A czemu spada oglądalność, no cóż bundesliga nudna jak nic.
Bayern zdobywa 7 mistrzostwo Niemiec pod rząd, więc samo w sobie spada oglądalność.
Dziwić się ze Hoenes nie za bardzo skłonny jest dawac na transfer jednego pilkarza grubo ponad 80 mln. Może nas nie stać i tyle.
19.05.2019 23:21
@Apollo10
Bayern to tylko w elicie Europy był w latach 70ątych ubiegłego wieku
18.05.2019 17:48
Fajnie lecz pytanie co dalej
18.05.2019 17:42
@Ziginho
Pamiętam tamten finał, jak bóbr ryczałem
17.05.2019 22:18
Bredzi jak potluczony.
Europa to nam odjeżdża i tyle,
17.05.2019 21:58
@Reeken89
Popieram w pełni.
17.05.2019 21:53
@josh1982
Kłóciłbym się z tobą w tej kwestii.
17.05.2019 21:39
@buuuU
Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
No dawaj te przykłady.
16.05.2019 22:19
@buuuU
Jesteś w błędzie bo zawsze chodzi o pieniądze
16.05.2019 21:13