DieRoten.pl
Reklama

Wacker: Zanotowaliśmy najlepszą sprzedaż elektroniczną od 5 lat

fot. Własne
Reklama

Sukcesy Bayernu w ostatnich kilkunastu miesiącach z całą pewnością sprawiły, że bawarski klub stał się jeszcze bardziej rozpoznawalną marką na całym świecie.

Przede wszystkim zdobycie sekstetu (mistrzostwo Niemiec, Puchar Niemiec, Liga Mistrzów, Superpuchar Niemiec, Superpuchar Europy oraz Klubowe Mistrzostwa Świata) miały wielkie znaczenie dla klubu ze stolicy Bawarii z różnych powodów.

Podczas niedawnego wywiadu dla klubowego magazynu „51”, dyrektor FCB ds. internacjonalizacji i strategii zdradził, że monachijczycy przede wszystkim zanotowali najlepszą roczną sprzedaż w zakresie handlu elektronicznego.

− W każdej rozmowie można zauważyć, że nasza reputacja wzrosła jeszcze bardziej. Jeśli zaś spojrzeć na przykład na sprzedaż towarów, to dzięki temu ogromnemu sukcesowi zdobycia sekstetu - mimo że nasze sklepy były zamknięte przez długi czas z powodu koronawirusa - mieliśmy najlepszą roczną sprzedaż w handlu elektronicznym od pięciu lat – powiedział Wacker.

− To dowodzi, że zawsze istnieją możliwości, a sukces sportowy zawsze ma bezpośredni wpływ na monetyzację. Nasze wyniki sprzedaży z pewnością poszybowałyby w górę, gdyby nie koronawirus, gdyby stadion i sklepy były otwarte – mówił dalej.

W tej samej rozmowie dyrektor Bayernu do spraw internacjonalizacji i strategii dał jasno do zrozumienia, że monachijczycy nie zamierzają się zatrzymywać, zwłaszcza że czarna koszulka wyjazdowa okazała się absolutnym hitem sprzedaży.

− Jednocześnie nie zamierzamy teraz odpuszczać, ani na krok. Nowa koszulka wyjazdowa z herbem Monachium jest najpopularniejszą koszulką wyjazdową, jaką kiedykolwiek mieliśmy, a nowy strój domowy z pięcioma gwiazdami również stanie się bestsellerem, jestem tego pewien – podsumował Joerg Wacker.

 

Źródło: 51
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...