DieRoten.pl

Niestety, ale jeśli doniesienia prasowe okażą się prawdziwe, to po zakończeniu sezonu 2021/22, klub ze stolicy Bawarii starci kolejnego zawodnika za darmo.

reklama

Wszystkie niemieckie media sportowe są zgodne – Niklas Suele nie przedłuży wygasającej umowy (obowiązuje do 30 czerwca 2022 roku) i po zakończeniu sezonu 2021/22 opuści klub ze stolicy Bawarii na zasadzie wolnego transferu.

Według dziennikarzy licznych źródeł w Niemczech, defensor miał poinformować bossów o swojej decyzji na samym początku 2022 roku. Póki co nie wiadomo jednak, jaki kierunek obierze sobie rosły stoper, ale mówi się głównie o zainteresowaniu z Premier League i La Liga.

Ostatnio sytuacji kadrowej Bayernu i możliwym zmianom po pożegnaniu się z 26-latkiem, przyjrzał się niemiecki portal „Sport1”. W grę mogą wchodzić trzy możliwe scenariusze.

I – pozyskanie nowego stopera:

Pierwsza opcja zakłada pozyskanie nowego doświadczonego stopera. W grudniu Bayern spotkał się już z agentami Andreasa Christensena. Duńczyk jest jednym z kandydatów – wśród nich jest jeszcze m. in. Zakaria, który może też grać w pomocy czy też Antonio Ruediger.

II – poleganie na własnych talentach:

Druga opcja z kolei zakłada poleganie na młodych graczach jak Tanguy Nianzou oraz Chris Richards, którzy mogliby się rozwijać pod skrzydłami Lucasa i Upamecano. Ta opcja jest jednak mało realna, jako że Nianzou po kontuzjach w minionym sezonie nie jest postrzegany jako w pełni gotowy do zastąpienia Suele.

III – pozyskanie nowego prawego defensora:

Ostatnia opcja to z kolei transfer nowego prawego obrońcy. Wówczas Pavard zostałby przesunięty na środek obrony i grałby na swojej ulubionej pozycji. Bossowie Bayernu już od dawna rozważają transfer nowego ofensywnego prawego defensora, a najlepiej wahadłowego – np. Sergino Desta.

Możliwe dwa wzmocnienia do obrony?

Niewykluczone jednak, że latem 2022 roku Bayern zdecyduje się na dwa transfery do obrony. W grę wchodzi angaż nowego stopera oraz prawego defensora.

źródło: Sport1

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (35)

reklama



29.01.2022 14:52
Ten przynajmniej jak Alaba nie mówił, że kocha Bayern, etc etc.
Księciowi długo tego nie zapomnę.
26.01.2022 14:18
@tapczan bo chciałem Ci normalnie wytłumaczyć co miałem na myśli a Ty dalej brnąłeś w coś innego ;) . @hoven wyjaśnił w prosty sposób to co myślałem i to chyba nie jest pieniactwo. Pozdrawiam
26.01.2022 14:00
@raaafal a nie zauważyłeś, że do czasu pojawienia się pewnego osobnika nasza dyskusja przebiegała w miarę normalnej atmosferze ? To nie jest przypadek. Pozdrawiam.
26.01.2022 13:53
@tapczan Sam jesteś pieniaczem co pokazałeś i nie obrażaj innych . Przeinaczasz czyjeś słowa tak żeby było po Twojemu , a jak ktoś Ci zwróci uwagę i to pokazuje i udowadnia , to wtedy piszesz "XD" albo jak teraz atakujesz ubliżając . Bardzo dojrzałe podejście do dyskusji
26.01.2022 13:46
@misza dokładnie, jak widać nie jest w stanie tych parszywych skłonności powtrzymać. Natura pieniacza.
26.01.2022 13:03
@raaafal to nie jest niesamowite, wytlumaczylem, podalem przyklady, pokazalem dowody, wszystko jest doslownie ponizej - a zlodziej krzyczy ze to moja reka xDDD
26.01.2022 10:53
@hoven nie tłumacz bo nie ma sensu , przeinaczanie słów , wyrywanie z kontekstu i tłumaczenie po swojemu stało się ostatnio modne na tej stronie :D
26.01.2022 08:55
„ To jest typowe zachowanie 'zielonego ludzika' na wojnie, a trolla w interencie. Tworzysz i nakrecasz dyskusje nt tego co sam umieszczasz w dyskursie i z czym sam sie nie zgadzasz.”

O, @hoven w końcu opisał swoją postawę. Lepiej późni nic wcale, choć ja już opisywałem te jego parszywe skłonności już dawno.
26.01.2022 08:09
@tapczan "po co lapiesz za slowka? dobrze wiadomo o co chodzi w tym co napial @raaafal , Ty jestes z tych co pozywaja ludzi za grozenie smiercia jak ktos powie "noz sie w kieszeni otwiera"? skoro nie zaprzeczasz ze gral tragicznie to po co sie przypie****? bawisz sie w misze? :)

a jakosc Pavard pokazal takze u nas - co mecz oddawal bramke, ostatnio jak zagral na srodku to znow to zrobil

to jest pilkarz ktory bez problemu lapie sie na wysokie miejsce w top1- najgorszych transferow historii Bundesligi a i mozna sie pokusic nawet ze zalapie sie na liste globalna

Edytowano : 2022-01-25 21:45:11

sam pisales pod innym watkiem ze bledy obroncy sa bardziej widoczne, skoro co mecz druzyna traci gola bo na obronie gra patalach to wplywa tez na gre calego zespolu i bardzo jednoznacznie na wynik, nie rob gownoburzy"


faktycznie strasznie Cie strolowalem ) szczegolnie pytrajac po co sie przypie**** skoro zgadzasz sie z teza
26.01.2022 00:11
Xd

Edytowano : 2022-01-26 00:16:46

Najbardziej komiczne jest to, że piszesz żeby nie robić gównoburzy po czym wcinasz się w dyskusje...robiąc ją :D. Troll level hard
25.01.2022 23:09
@tapczan ale Ty sam chcesz wykladac ABC komunikacji miedzyludzkiej w ktorej panuje zasada ze 'o oczywistosciach sie nie mowi'. Wiec skoro mowimy o pilce i nikt nie wskazal Pavarda jako odpowiedzialnego za strate wszystkich goli (tj Ty o tym psizesz) to uznajemy ze rozmawiamy o czyms racjoonalnym - czyli ze te gole stracila cala druzyna nie po jego 70 bledach.

\Przesledz rozmowe - JEDYNA osoba ktora WCISKA tu teze ze Pavard to "jedyny" odpowiedzialny jestes tylko i wylacznie Ty. Teze z ktora nastepnie dyskutujesz, bo co do tego ze Pavard gral fatalnie sam sie zgodziles. To jest typowe zachowanie 'zielonego ludzika' na wojnie, a trolla w interencie. Tworzysz i nakrecasz dyskusje nt tego co sam umieszczasz w dyskursie i z czym sam sie nie zgadzasz.

@raaafal napisal wyraznie "PRZYCZYNIL SIE"

wg SJP:

przyczynić się — przyczyniać się «stać się częściowo przyczyną czegoś lub wpłynąć na coś»

to Ty do dyskusji wprowadziles "jedyny odpowiedzialny" i sam masz z tym problem. Po co? Nie wiem.

(wiec Twoj ostatni komentarz jest o tyle komiczny - ze napisales sam do siebie :D i sam siebie wysmiales :D)
25.01.2022 22:47
@hoven ale chyba tutaj nie trzeba wykładać abc piłkarskiego ?Za defensywę i niedopuszczanie do straty bramki odpowiada gra obronna całego zespołu, a nie tylko 2 środkowych obrońców. Pavard popełnił 70 baboli po których bezpośrednio VfB straciło bramki ? Takim głupim uproszczeniem można po prostu napisać, że za spadek odpowiedzialny jest bramkarz bo wpuścił tyle bramek, a ma przecież ich nie wpuszczać. No Panowie ;)
25.01.2022 22:07
@hoven myślałem że napisałem jasno co miałem na myśli ;) , a okazało się inaczej heh :D
25.01.2022 22:00
'przyczynil sie' to nie jest synonim 'jest jedynym odpowiedzialnym'
25.01.2022 21:44
@tapczan po co lapiesz za slowka? dobrze wiadomo o co chodzi w tym co napial @raaafal , Ty jestes z tych co pozywaja ludzi za grozenie smiercia jak ktos powie "noz sie w kieszeni otwiera"? skoro nie zaprzeczasz ze gral tragicznie to po co sie przypie****? bawisz sie w misze? :)

a jakosc Pavard pokazal takze u nas - co mecz oddawal bramke, ostatnio jak zagral na srodku to znow to zrobil

to jest pilkarz ktory bez problemu lapie sie na wysokie miejsce w top1- najgorszych transferow historii Bundesligi a i mozna sie pokusic nawet ze zalapie sie na liste globalna

Edytowano : 2022-01-25 21:45:11

sam pisales pod innym watkiem ze bledy obroncy sa bardziej widoczne, skoro co mecz druzyna traci gola bo na obronie gra patalach to wplywa tez na gre calego zespolu i bardzo jednoznacznie na wynik, nie rob gownoburzy
25.01.2022 21:43
@raaafal nie, nie są z dupy. Piłka nożna to nie jest sport indywidualny więc miał taki udział jaki reszta zawodników z tego sezonu.
25.01.2022 21:29
@tapczan mówimy o Pavardzie a nie o calej drużynie i tak oglądałem ich mecze bo bardzo interesowała mnie postawa tego pana bo byliśmy nim zainteresowani . I nawet na tle słabej drużyny wyglądał tragicznie . I wiem o co Ci chodzi z tymi przykładami , tylko są one z dupy wzięte . Mowa jest o tym jak prezentował się w tamtym sezonie Pavard a nie o tym co by było gdyby grał tam Lewy Kimmich czy van Dijk . Wymyślanie tych przykladów nie zmieni tego że miał duży udział w spadku
25.01.2022 21:13
@raaafal również czytaj ze zrozumieniem, bo ja nigdzie nie zaprzeczyłem, że zagrał słaby sezon. Jeśli nie potrafisz zrozumieć o co chodzi z przykładem van Dijka czy Kimmicha to już nie mój problem. A ty oglądałeś wtedy VfB ? Widziałeś jak grała cała drużyna ? Bo ja widziałem i grała fatalnie.
25.01.2022 21:02
@tapczan czytaj chłopie ze zrozumieniem - " Grając na ŚO walnie przyczynił się do spadku Stuttgartu" . Gdzie napisałem że sam do tego doprowadził ? Grał wtedy na swojej ulubionej pozycji . Obserwowałeś wtedy w ogóle jak grał ? Bo ja tak i słabo to wyglądało . Wystąpił w 31 meczach i z całego ich bloku defensywnego najbardziej właśnie liczono na Pavarda i najbardziej się na nim zawiedziono . Lewy , Kimmich , teraz van Dijk - mozesz wymyślać kolejne przykłady co by było gdyby , tego że zagrał tragiczny sezon nic nie zmieni i że dołożył swoją dużą cegiełkę do spadku tym bardziej
25.01.2022 20:13
nie jesteśmy w dupie, wystarczy skusić Rudigera lub Christensena i będzie to zamiana 1 do 1 bo Bayern nie zapłaci Chelsea za transfer, zauważ że nie tylko Bayern traci bo z Chelsea 2 zawodników odejdzie i Abramowicz nic nie zarobi...
25.01.2022 19:58
@raaafal śmieszne to jest myślenie, że jeden zawodnik jest w stanie utrzymać albo zdegradować beznadziejną drużynę. Gdyby w tamtym Stuttgarcie grał nawet van Dijk zamiast Pavarda to i tak straciliby 70 bramek.
25.01.2022 19:48
po wydaniu 160 baniek nadal jestesmy w dupie, do tego dwa odejscia pilkarzy na ktorych mozna bylozarobic

#bosniackarewolucja
25.01.2022 19:32
wybieram bramkę numer 1 i tam pakiet Christensen + Zakaria.
25.01.2022 19:29
@tapczan To fakt nie uproszczenie , zagrał słabiutki sezon czym walnie przyczynił się do degradacji . Dyrygował blokiem obronnym który stracił 70 bramek w lidze . Jeszcze chcesz coś powiedzieć w jego obronie ? A wymyślanie takich argumentów na obronę typu że Lewy czy Kimmich by nie zapobiegli degradacji to jest śmieszne . Co ma jedno do drugiego ?
25.01.2022 18:18
Jedyna opcja, kupienie kogoś doświadczonego i konkretnego. Pavard na środku to jest mega klops :/ od dłuższego czasu nie ma formy nawet sule wyglądał na prawej stronie 100 razy lepiej niż on środku :/ ale obawiam się pomysłów geniusza kurdupla.
25.01.2022 17:53
Z tym przyczynieniem się do spadku to duże uproszczenie i trochę niesprawiedliwe, bo wstawienie do tamtej drużyny Kimmicha czy Lewego pewnie nie uratowałoby VfB przed spadkiem.
25.01.2022 17:51
Widzę że prasa poszła już kilka kroków dalej!! Najpierw niech wyjaśni się sprawa między graczem a klubem a potem możemy snuć wnioski.
25.01.2022 17:22
Prawy obrońca to akurat potrzebny jest nawet na już. Pavard jest wolny i nie ma wogole liczb. Na środku obrony pamiętam że w zeszłym sezonie grając tam kilka razy też popełniał kosztowne błędy. Chyba lepiej go sprzedać i sprowadzić kogoś lepszego. Dest z tego co wiem na razie nie chce się ruszać z Barcy. Zresztą nie wiem czy to dobry pomysł. Na środku obrony widziałbym Christensena. Ktoś ogląda mecze Hoffenheim? Jak spisuje się Richards?
25.01.2022 16:54
Aż jestem ciekaw kto będzie następcą
25.01.2022 16:39
@hoodykr Grając na ŚO walnie przyczynił się do spadku Stuttgartu wiec lepiej żebyśmy nie kombinowali :D . Potrzebny nam dobry prawy i środkowy obrońca , bo niestety Benji na obydwu pozycjach jest przecietny
25.01.2022 16:02
Pavard na ŚO... jak go na PO objeżdża kto tylko ma dwie sprawne nogi...
25.01.2022 15:27
Przecież mokry sen Hasana spełni się, BUNIA zostaje !
25.01.2022 15:08
Niezależnie od wszystkiego, bardzo chętnie zobaczyłbym nowego prawego obrońcę. Pavard ma przebłyski na prawej stronie, ale chyba stać nas na więcej na tej pozycji.
25.01.2022 14:28
25.01.2022 14:18
Czyli są po prostu przedstawione wszystkie możliwe opcje. Myślę, że na 100% któraś opcja sprawdzi się :)