DieRoten.pl

Z perspektywy czasu zatrudnienie Hansiego Flicka w lipcu 2019 roku (początkowo jako asystent Niko Kovaca) okazało się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.

Hansi początkowo pełni funkcję asystenta Niko Kovaca, jednakże po jego zwolnieniu na początku listopada 2019 roku, sternicy bawarskiego klubu powierzyli Flickowi obowiązki tymczasowego trenera pierwszej drużyny. Zmiana ta okazała się idealną decyzją FCB. Bayern momentalnie odzyskał formę i zaczął prezentować nie tylko skuteczną, ale przede wszystkim przyjemną dla oka piłkę. W końcu po kilku miesiącach pracy jako „tymczasowy szkoleniowiec”, 55-latek został nagrodzony długoterminowym kontraktem do końca czerwca 2023 roku.

Niepewna przyszłość Flicka?

Mimo wszystko najnowsze doniesienia tygodnika „Sport Bild” mogą budzić sporo wątpliwości, czy Niemiec wypełni swój kontrakt do samego końca! Spekuluje się, że pomiędzy opiekunem „Gwiazdy Południa” a Hasanem Salihamidzicem w dalszym ciągu dochodzi do napięć i nieporozumień. Jednakże to niejedyny powód, albowiem odejście Karla-Heinza Rummenigge na emeryturę pod koniec 2021 roku sprawi, że Flick straci swojego największego zwolennika. Prezes FCB jest „punktem odniesienia i powiernikiem Hansiego”. Ponadto „Kalle” pozostaje dla 55-latka najważniejszą osobą kontaktową w Monachium, której się zwierza. Obaj często się spotykają i dyskutują na różne tematy, nie tylko dotyczące sportowego rozwoju drużyny.

Wracając do dyrektora sportowego – dziennikarze podkreślają, że relacje trenera z Bośniakiem pozostają napięte i to nie tylko z racji ostatnich transferów. Nietrafione ruchy na rynku transferowym sprawiają, że w sztabie szkoleniowym i zespole toczą się różne rozmowy. Ponadto obecny skład jest oceniany jako słabszy niż w poprzednim sezonie.   

Hansi nie do końca jest zadowolony z faktu, że Perisic, Coutinho oraz Thiago nie zostali godnie zastąpieni. Z drugiej strony kierownictwo sportowe klubu jest zdania, że zadaniem trenera jest wyniesienie nowych piłkarzy na poziom „potrójnej korony”. Osobą, która miałaby pośredniczyć i dbać o dobre relacje między Flickiem a „Brazzo” był Oliver Kahn, który na początku 2022 roku zastąpi Rummenigge. Niemniej jednak „Tytan” jest obecnie pochłonięty swoim projektem „Bayern Ahead”, który ma poprowadzić klub w przyszłość. Dlatego też Niemiec nie jest tak blisko trenera i zespołu monachijczyków jak jeszcze kilka miesięcy temu.

Spore zainteresowanie Flickiem

Faktem jest jednak to, że Hansiemu praca z zespołem rekordowego mistrza Niemiec sprawia wielką przyjemność, jednakże zainteresowanie jego osobą z zewnątrz jest ogromne! Co więcej niejasna przyszłość Joachima Loewa w kadrze narodowej Niemiec również może mieć wpływ na dalszą sportową przyszłość i karierę Flicka.

Choć 55-latek już kilka razy publicznie dementował plotki o chęci przejęcia reprezentacji i udzielał pełnego poparcia dla Loewa, to „Sport Bild” podkreśla, że Hansi nie ma nic przeciwko temu, aby pewnego dnia poprowadzić „Die Mannschaft”. Okazja ku temu może nadarzyć się już latem 2021 roku – w przypadku zakończenia współpracy z Jogim po EURO, DFB będzie chciało zatrudnić obecnego szkoleniowca Bayernu.

To nie koniec, albowiem zdobywca potrójnej korony z FCB, budzi również spore zainteresowanie na Wyspach – z Premier League pojawia się sporo zapytań. Dla samego Flicka odpowiednie warunki pracy i pełne poparcie jego pomysłów są ważniejsze niż jakikolwiek kontrakt, co może stanowić problem dla „Bawarczyków”…

Kowal swojego losu

Bez względu na napięte relacje z Hasanem Salihamidzicem, Hansi cieszy się nadal wielkim zaufaniem i poparciem ze strony sterników Bayernu z Rummenigge i Hainerem na czele. Niemniej jednak niektóre sygnały sprawiają, że może on nie czuć się w 100% zadowolony ze swojej pracy jako trener „Die Roten”. Należy również podkreślić, że 55-latek jest swego rodzaju kowalem swojego losu, co też udowodnił rozwiązując w przeszłości przedterminowo kontrakty z DFB i Hoffenheim, kiedy czuł się nieswojo lub nie czuł wsparcia osób zarządzających.

 

źródło: Sport Bild

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (173)

reklama



29.01.2021 09:25
Zwykła kaczka dziennikarska Bildu.
28.01.2021 18:55
Wygramy teraz mecz i Morale pójdą do gory ;)
28.01.2021 17:21
Ale widziałem Kocura na YT, myślicie że warto leszczowi podesłać? XD
28.01.2021 14:29
@GuteSpiele podałem newsy że agent Goretzki kiedy agent Leona był widziany w Monachium. Najprawdopodobniej wtedy były dopinane szczegóły.
To że mozna zacząć negocjacje pół roku przed końcem to prawda ale w ilu przypadkach każdy się tego trzyma? Bayern musiał się dogadać wcześniej i dać jakąś gwarancję typu "poczekajcie do końca kontraktu z Schalke, dograjcie sezon i przyjdźcie". Zmyślasz to że dopiero na jesieni 2017 było zainteresowanie Goretzką. O Goretze w Bayernie mówiło się już na wiosnę 2017 i to były dość poważne doniesienia później było niejakie potwierdzenie gdy zauważyli jego agenta. Dużo wtedy się mówiło już na wakacjach że transakcja dopięta ale nie chcą robić problemów że ogłaszają negocjacje z piłkarzem i agentem na rok przed końcem umowy. Więc nie wiem po co wmawiasz z kolegą na siłę że Brazzo brał w tym udział.
28.01.2021 14:18
Hasan, proszę Cię, bądź jak E.T. Wsiadaj na rowerek i wy... pojedź gdzie indziej, najlepiej do klubu, który potrzebuje Sarrów i innych tego typu talentów wypatrzonych chyba na YT. A tak na poważnie, to ostatnie okienko transferowe to wystarczający powód do zwolnienia Hasana i szkoda się dziwić Flickowi, że cała ta sytuacja go frustruje. Zdobył potrójną koronę, oczekiwania wobec niego i drużyny są olbrzymie, a nasz pseudodyrektor youtubowy załatwia mu takie "wzmocnienia", że drużyna jest słabsza niż była rok temu.
28.01.2021 13:49
@GuteSpiele krótko i na temat - przeczytaj jeszcze raz uważnie co napisałem a potem ewentualnie możesz się do mojej wypowiedzi odnieść (nazywa się to czytanie ze zrozumieniem :) Chociaż wolałbym żebyś tego nie robił ze względu na brak wiedzy piłkarskiej w twoim przypadku żeby nie rozwijać konkretów :)
28.01.2021 10:14
@Piter1985 Oczekiwania względem zawodnika B. M'gladbach są inne niż wobec zawodnika Bayernu.
28.01.2021 10:01
@GuteSpiele to jak z tym Neuhausem jest bo jeszcze przed chwilą twierdziłeś,że go nie potrzeba, mamy Coco który jest lepszy i takie tam bzdury... A teraz Florian jeden z najlepszych pomocników ligi?! Looo matko czy to znaczy,że Coco też nim jest?!:-D czy aż tak zdanie zmieniłeś na słuszne jakby nie patrzeć:-)
28.01.2021 09:13
Dobrze, że Tiago gra, 6 letnia obserwacja nie poszła na marne.
28.01.2021 09:06
@ikki To nie są tylko transfery Brazzo. Przypominam, że planowanie kadry to obowiązek dyrektora sportowego współpracującego z trenerem.
To, że ci zawodnicy nie są wystawiani nie świadczy o braku zaufania do transferów tylko o tym, że aktualnie nie są w formie. Mało tego wynika to również z funkcji jaką ci zawodnicy mają pełnić.
I oczywiście po raz kolejny zarząd jest uważany za idiotów. Oni doskonale wiedzą jak ważną postacią jest Flick i zrobią dużo, aby został, więc lepiej nie opowiadać absurdów, bo to tylko obrzydliwe insynuację.
Co do stanowisko selekcjonera Reprezentacji Niemiec jest ono zajęte i NIE JEST pewne, że Löw zostanie zwolniony, a wręcz szansę na to są bliskie zeru.

Edytowano : 2021-01-28 09:08:13

Czy ty twierdzisz, że Neuhaus, Upamecano, Klostermann to są osłabienia?
Pierwszy to jeden z najlepszych pomocników naszej ligi i wielki talent. Upamecano CB o którego chce się bić wiele klubów, a Klostermann świetny RB.
28.01.2021 08:48
Oczywiście, że Hasan miał ograniczony budżet nie zapominajmy, że jest pandemia. Natomiast transfery to ogólnie klapa, bo o sile zespołu stanowią ciągle Ci sami. Oglądałem mecz Milan Inter Perisic wyglądał bardzo dobrze Costa się nie umywa. Sarr to nawet ławki nie wącha. Roca nie oszukujmy się Flick to nie sabotażysta albo jest mega słaby, albo bariera językowa stanowi problem. Jedynie Sane to taki promyk nadziei na przyszłość, bo ma duży potencjał.

Transfery po pół roku oceniam jako słabe, poszliśmy w ilość nie jakość. Natomiast wciąż możemy dużo ugrać. W lidze duża przewaga nad resztą do tego LM. Nie zapominajmy, że wszystkie zespoły przechodzą kryzys. Popatrzmy na Liverpool cień zespołu z przed 2 lat. City obecnie jest sporo mocniejsze od nich. Juve też dużo przeplatanych meczy to samo Real/Barca. Ważne aby mieć skład bez kontuzji. Ja jestem bardzo zaskoczony na plus pomimo napiętego terminarza mamy wszystkich dostępnych piłkarzy. Pamiętam za Pepa w kluczowych momentach sezonu było 4,5 kontuzji. Tutaj tego nie ma i to brawa dla Flicka za odpowiednie dozowanie siłami zawodników.
28.01.2021 08:45
oczywiście, że jest konflikt na linii Flick -Hasan i tu żadnych rewelacji SportBild nie wymyślił, bo kto ma choć minimalne pojęcie o futbolu i potrafi logicznie myśleć wie że tak jest (choćby z faktu, że trener ostentacyjnie nie wystawia nabytków dyrektora do składu pokazując tym samym co myśli o jego pracy) Pytanie jednak jest inne najważniejsze - co z tym faktem zrobimy dalej? Moim zdaniem Hansi znając jakie plecy ma w zarządzie Hasan poczeka do lata jakie teraz aktualnie zrobi transfery z zarządem i jeśli po raz kolejny bayern się skompromituje w tym aspekcie, to z pewnością złoży dymisję i przejmie kadrę, bo wiemy że po Euro Loew pożegna się z posadą. Zawsze byłem zdania, że każdy zasługuje na drugą szansę więc wybaczę Hasanowi jego ostatnie niepowodzenia jeśli tego lata klub rzeczywiście się wzmocni a nie osłabi kupując tych, o których się dowiadujemy z ploteczek (Upamecano, Neuhaus, Zakaria, Klostermann) Także podsumowując krótko i rzeczowo - czekamy na rozwój wydarzeń wszyscy mają na uwadze dobro naszego klubu!
28.01.2021 07:12
@FanGraczyBayern Ty też nie masz żadnych argumentów, tylko domysły.

@FanGraczyBayern Dlatego robi wszysrko, aby kosztował dużo mniej.

Edytowano : 2021-01-28 07:15:38

Goretzla to dopiero po wybitnej jesieni 17/18 zaczął budzić ogromne zainteresowanie, więc Brazzo brał udział i nie ma znaczenie, że zawodnikowi się przyglądał klub od dłuższego czasu.
28.01.2021 04:45
Dokładnie @karl1985 w drugiej połowie stycznia to było oficjalnie już potwierdzone więc jasne,że musieli już rozmawiać w ciągu poprzednich miesięcy i tym bardziej to raczej karze wierzyć,że Brazzo nie maczał w tym paluchów...chyba,że w kawie gdy ją podawał do stołu;-)

@GuteSpiele marzenie,żeby takiego czy innego gracza sprowadzić to mógł sobie mieć Uli a nie siusiumajtek Brazzo żeby wydawać kilkadziesiąt milionów na żółtodzioba. Bayern to nie jest miejsce żeby Brazzo sobie spełniał swoje marzenia...czy w tym wypadku raczej chore fantazje:-)
28.01.2021 00:56
Hasan do końca nie jest winny ponieważ to nie on ustala budżet na transfery tylko księgowa razem z prezesami.

Niestety Bayern nigdy nie będzie jak PSG czy City że może sobie pozwolić na każdego
Barcelona tak szalała że prawie grozi jej upadłość. Real taki wielki i w tym sezonie nie dokonał żadnego transferu bo ich nie stać

Każdy w Bayernie chciałby droższych transferów ale jak widać nasza droga oszczędzania jest słuszna i się sprawdza doskonale
28.01.2021 00:12
Jeżeli dojdzie do takiego scenariusza,to pojedziemy do Monachium i powiesimy Hasana Salihamidžićia za jaja xD ;)
28.01.2021 00:08
Podałem ten przykład w danym kontekście, który wydaje się tym najbardziej obiektywnym.

Bo powtarzam - nikt nie ma jakichkolwiek danych/informacji, który z zawodników uważanych powszechnie za niewypały są pomysłem Brazzo.

Wcześniej starałeś się mnie postawić w roli oszusta, teraz znowu próbujesz mnie wsadzić w rolę tego, który nie widzi błędnych decyzji. Dobrze ze ty pozjadałeś wszystkie rozumy i dostosowujesz rzeczywistość pod z góry przyjętą tezę, ale ja w takie gierki nie grywam. Jak kogoś krytykuje to chce mieć niemal pewność, ze uderzam pod właściwy adres, a nie strzelam na oślep.

Podchodzę do sprawy racjonalnie i nie wydaje mnie się, ze w sytuacji kiedy Brazzo nie wywiązywałby się ze swojej roli to dostałby awans. Ty natomiast wierz w co chcesz bo jak zaznaczyłem wcześniej, jestem przekonany, ze nie ma tutaj pola do rozmowy. Nie praw tylko o jakimś oszukiwaniu bo to mega niski poziom.
27.01.2021 23:59
@misza tylko szkoda że nie widzisz iż właśnie ten oręż podałeś komuś innemu który zaczął toczyć tę kulkę śniegu aż wyrosła do rozmiarów które są widoczne. I nie nie mówię o sobie bo jeszcze mi to zarzucisz.

Zresztą masz racje że to nie ma sensu. Dla Ciebie wszystko co się dzieje w Bayernie "jest cacy" i najlepsze i nigdy nie zauważałeś błędnych decyzji bo zawsze zgodnie "ze słuszną linią" postępowałeś. I nie zasłaniaj się poziomem bo sam go obniżyłeś swoim zachowaniem bo nie pamiętam abym do Ciebie kiedykolwiek pisał w taki sposób. Za wysoko się cenisz. I proszę, teraz Ty nie mów że miałeś coś innego na myśli. Podałeś przykład Goretzki jako dzieło Hasana. Każdy to zauważył. Trzeba było tego po prostu nie robić.
27.01.2021 23:47
Jak ktoś rozmawia na rym poziomie to jedyne co mogę zrobić to spróbować na chwile zniżyć się wiedząc, że inaczej nie zrozumie.

Przykład Goretzki był podany w danym kontekście. Ty go wyciągnąłeś i czynisz z niego oręż pomijając całe meritum i wymodziles już pierdyliard bezsensownych komentarzy na ten temat, a ani razu nie odniosłeś się do meritum.

Nikt tutaj nie jest w stanie odpowiedzieć, kto z klubu stoi za danym gra sterem bardziej, a kto mniej. Czyj był zawodnik y, a czyj zawodnik x. Jeśli wiec oceniamy transfery to trzeba przyjąć jakieś obiektywne kryteria.

Nawet pomijając przykład Goretzki, do którego się tak bardzo przyczepiłeś i który tak bardzo cię boli, wciaz - powtórzę - nikt nie był w stanie odpowiedzieć gdzie jest tyle koszmarnych transferów, bo już kilka razy przeczytałem jak to Brazzo trafia raz na 10.

To tak ostatecznie tytułem wyjaśnienia bo jak napisałem powyżej wcale nie oczekuje już rozmowy. Po tym co zobaczyłem wiem, że nie ma o a najmniejszego sensu.
27.01.2021 23:43
@GuteSpiele
Tak, dokładnie umówiliśmy się z Kalle na piwko parę miesięcy temu w bawarskiej restauracji. Wiesz chciał się komuś wyżalić, że Hasan jest beznadziejny. Wszystko mi powiedział, wiesz no musiał lecieć do Barcelony po Coutinho, bo Brazzo nie potrafił tego załatwić, w dodatku przy transferach Perisicia i Hernandeza musiał się dodatkowo wykosztować dla Branchiniego, bo Brazzo był bliski zepsucia transferów, no i w ogóle same z nim problemy w klubie są.



A tak serio. Czemu jeżeli nie masz żadnych argumentów w dyskusji piszesz kocopoły typu "Kalle ci to na piwie powiedział"?
27.01.2021 23:40
@misza mordę to ma ten co to napisał, ja mam twarz. Uspokój sie najpierw zanim palniesz takie coś.

Gdybyś nie pisał bzdur nt. że Hasan brał udział w pozyskaniu Goretzki (a to można wywnioskować) to nikt czy ja czy kto inny by nie wymieniał Twojego nicku. Zresztą to jest śmieszne i żałosne. Bo dyskutując w pewien sposób akceptujesz że możesz być wywołany do tablicy. Jak Ci nie pasuje to się nie wypowiadaj. Nikt Cię nie będzie wspominał. Nie mam z Tobą problemu. Tylko z tym że piszesz nieprawdę ws. Goretzki i tyle. To że Hasan zaczął pracować zanim oficjalnie poinformowano że Leon zostanie piłkarzem Bayernu nie oznacza z automatu że to on jest odpowiedzialny za podpisanie z nim kontraktu. Każdy wie że Brazzo zaczął angażować się później i w inne transakcje.

Edytowano : 2021-01-27 23:42:09

Poza tym mógłbyś się przyczepić gdybym pisał po imieniu czy nazwisku czy ogólnie podając prawdziwe dane. A tak nie jest. Chyba lepiej brzmi że piszę @misza - a nie coś w tym stylu "ten tamten który kiedyś coś zrobił ale nie mogę napisać jego nicku bo się obrazi".
27.01.2021 23:16
@dzojko macie tego Alabę jeszcze? :D

@GuteSpiele - to w takim razie powiedz, dlaczego nikt się z Tobą nie zgadza skoro Hasan od połowy 2017 roku z racji pełnionej funkcji ma niby być odpowiedzialny za wszelkie transakcje?

Twoja teoria że z racji pełnionej funkcji i to co tam jeszcze napisałeś jest tak śmieszna jak to że... jak to było? Branchini oficjalnym negocjatorem Bayernu? :D
27.01.2021 23:11
Gute Najman to wspaniały człowiek.
27.01.2021 23:04
@Arkady142 Jak bez żadnego pokrycia. To, że Brazzo odpowiada za wszytkie transfery od końca lipca 2017 wynika z pełnionej przez niego funkcji.

Serio opowiadacie absurdy jak już mówiłem, jakby Brazzo się do niczego nie nadawał, a taki ityp dyrektora sportowego był dla zarządu odpowiedni to nikogo by na te funkcje nie zatrudniali tylko sami robili transfery.

Ja rozumiem, że czasem sekretarka wie więcej niż dyrektor i mu wszystko podaje na tacy, ale na odwrót to jest nie możliwe, czyli analogicznie Kalle nic nie kuma, a Brazzo umie, ale na odwrót jak sekretarka nic nie umie i dyrektor robi wszystko sam to jej nie ma, bo nie opłaca się pensji za darmo płacić, tak samo jest w przypadku Brazzo. Nieudaczników się nie awansuje tylko degraduje.

Edytowano : 2021-01-27 23:04:49

@Fan Kalle ci to na piwie powiedział?
27.01.2021 22:59
@GuteSpiele
Kompromitacją to jest to, że Hasan publicznie papla głupoty, że nie chce Wernera oraz publicznie gada głupoty ws.Odoia.

Edytowano : 2021-01-27 23:02:08

Nie odpowiadał na maile agenta Perisicia z propozycją spotkania, praktycznie skasztanił transfer Lucasa, w obu przypadkach ratował nas Branchini
27.01.2021 22:57
@GuteSpiele ale to Ty z @misza zaczęliście z tym że Hasan brał udział w operacji pt. Goretzka w Bayernie. To jest dopiero twierdzenie bez żadnego pokrycia.
27.01.2021 22:53
@GuteSpiele
O co ci chodzi? Wysłałem ci fajny utwór muzyczny.
27.01.2021 22:52
@FanGraczyBayern Ty powinieneś ponieść konsekwencje tego co wysyłasz mi na priv.
Bezczelnie prowokujesz na każdym kroku.

Edytowano : 2021-01-27 22:55:40

@Piter to nie jest żadna kompromitacja, chce zawodnika to dobrze, że o niego walczy.

Nie wiem kim trzeba być, aby podejrzewać Brazzo o brak kompetencji. Gościa, który awansował do zarządu.
Oczywiście nie można szukać pozytywów, tylko trzeba narzekać, bo po co robić sobie humor jak można się smucić cały dzień...

@Arkady Jest to tak samo wiarygodne jak zagrożona posada Flicka, każdy artykuł bez oficjalnej wypowiedzi danej strony nie może być brany na poważnie.
27.01.2021 22:45
User @GuteSpiele ciągle prowokuje, opowiada bzdury. Nie rozumiem, powinien ponieść tego konsekwencje.
27.01.2021 22:44
@Piter1985 w styczniu to był podany fakt dla ogółu. A całość rozpoczęła się wcześniej, nie pamiętam dokładnie ale na pewno gdzieś w rejonie maja/czerwca do sierpnia 2017 było sporo newsów pt. Goretzka w Bayernie i nie tylko. W tym czasie agent Leona był w Monachium nawet na jakimś twitterze było zdjęcie.

PS. Może i śmieszne ale tylko dlatego tak się dzieje że user ma zdolności prowokacyjne do "dyskusji" i jest to akceptowane.

Edytowano : 2021-01-27 22:46:12

https://www.dieroten.pl/art/show/sky-agent-goretzki-w-monachium-negocjuje-umowe/22768

Po co on tam był jak nie w sprawie Goretzki? Popatrzeć Kalle'owi w oczy?
27.01.2021 22:39
Panowie z tymi dowodami na jedno czy drugie to wybaczcie ale trochę śmieszna, dziecinna przepychanka;-) ale postarajmy się ułożyć chronologicznie i wyciągnąć jakieś sensowne wnioski...

Hmm jak to było? Koniec lipca 2017 zatrudniamy Brazzo a 18 stycznia 2018 jest jasne,że Leon po sezonie do nas przychodzi... wydaje mi się,że to takie daty były. I co by to oznaczało - Brazzo ledwo się rozsiadł w klubie i w kilka miesięcy załatwił Leona. Wejście smoka zaliczył? Brazzo przebił/przegadał The Reds z Kloppem na czele?! Wątpię patrząc,że będąc bardziej doświadczonym działaczem xx czasu później pierdzieli głupoty o Wernerze czy CHO...

Marzenia?! @GuteSpiele sorry ale kompromitujesz się tym hasłem. Niech sobie Brazzo założy klubik i tam spełnia marzenia...
27.01.2021 22:31
https://www.dieroten.pl/art/show/oficjalnie-goretzka-trafi-do-bayernu/25550

Czy jest tutaj np. napisane że Hasan brał udział w tej operacji? Nie. Kto się kontaktował z dyrektorem sportowym Schalke? Prezes klubu pozyskującego. Czy gdyby był dyrektor sportowy odpowiedzialny za tę operację to on komunikowałby się z dyrektorem sportowym klubu który był ostatnim pracodawcą (i w dalszym ciągu na tamten moment)? Na 99 procent tak.

I nie wciskaj kitu że Hasan brał jakikolwiek udział/udziały przy Leonie bo to jest wypaczanie faktów. Ciebie nie było na tej stronie w 2017/18 roku kiedy mówiło się o Goretze. Nikt nigdy nie wspominał tutaj ani w newsach że Hasan brał jakikolwiek udział w tej operacji. To Kalle się kontaktował ws. badań medycznych Leona bo na tamten moment byl nadal piłkarzem klubu z Zagłębia Ruhry. Hasan nawet się nie wypowiadał na tamten moment o tym transferze a raczej powinien w takim przypadku. W tamtym czasie jedyne wiadomości z Hasanem w roli głównej były tylko o objęciu przez niego funkcji którą sprawuje. Nic więcej.

You're welcome.

Edytowano : 2021-01-27 22:33:08

A jak nie ma dowodu że był oznacza że go nie było. Proste. nawet kawy nie przynosił.
27.01.2021 22:27
@GuteSpiele

Póki co jak dla mnie (i chyba nie tylko) Brazzo bliżej do Nerlingera niż do Summera. Insynuacje ? może tak może nie ... zobaczymy za kilka lat jak dalsza praca Brazzo będzie wychodziła ;]
27.01.2021 22:23
@KeeRay Wynika z pełnionej funkcji.
27.01.2021 22:23
@GuteSpiele a Ty masz dowód że brał w tym udział?
27.01.2021 22:22
@GuteSpiele
A gdzie dowód, że miał udział przy tym transferze?
27.01.2021 22:20
@GuteSpiele tak zwłaszcza Goretzka przy którym nie ma udziału ;) I kogo chcecie z @misza tym oszukać?
27.01.2021 22:15
@AdiFantasti Donosić xD Hoeneß zdaje się dalej jest członkiem rady nadzorczej i żaden Brazzo mu nie musi donosić. Kalle to jego przyjaciel i wszystko co trzeba wie od niego, więc darujmy sobie takie żałosne insynuacje. Włączenie kogoś do zarządu to nie jest decyzja jednej osoby.

Edytowano : 2021-01-27 22:16:55

Poza tym porównanie na tyle niesłuszne, że przytaczane były bardzo dobre transfery Brazzo i są on większością względem tych nieudanych.

Sammer też dużo szrotu sprowadził, a mimo to jest przez was stawiany za wzór.
27.01.2021 22:08
@GuteSpiele

A czy zarząd może być nieomylny ? Jak powiedziałem Nerlinger także był krytykowany jak dziś Brazzo i tak samo jak dziś każdy go bronił, do czasu kiedy to sam Uli nie wytrzymał i zwolnił go i w jego miejsce przyszedł Sammer ! Po roku pracy Uli powiedział że widzi tą różnicę na lepsze w osobie Sammera. Niestety potem musiał odejść i nie z powodu choroby tylko konfliktu z Pepem.
Dziś Brazzo trochę przypomina Nerlingera, tylko to jest człowiek Uliego który ma "donosić" co się dzieje w klubie na co dzień po tym jak odszedł z klubu wg mediów i póki co o jego dymisję będzie ciężko.
27.01.2021 21:58
Czyli macie zarząd za idiotów, że na tak wysokim stanowisku trzyma nieudacznika i jeszcze w nagrodę go awansuje.

Gdyby wasze absurdalne tezy o tym, że zarząd go zatrudnił, bo jest grzeczny i nie pyskuje i nic nie potrafi były prawdą, to Bayern by nikogo na to stanowisko nie zatrudniał tylko sam Hoeneß z Kalle by robili transfery i nikogo na siłę nie szukali.


@MateuszFCB Żadna zasługa. Współudział tak jak przy każdym transferze.
Coutinho nie negocjował sam Kalle nie kłam. Razem z Brazzo polecieli negocjować.
Co do Wernera powiedział, że nie pasuje do naszego zespołu co jest prawdą. Przecież to żaden napastnik, gość stworzony do gry w duecie z przodu, a Bayern tak nie gra, skrzydłowy mierny, a na ten moment jeden z najbardziej nieudanych transferów.

Co ma do tego Odoi? To jest jego marzenie i próbuje aby się spełniło. To, że Chelsea nie chce go sprzedać i żąda absurdalnych kwot to inna sprawa.
27.01.2021 21:56
@Pir5 napisałem poniżej, wystarczyło spojrzeć na daty transferów i daty zatrudnień i od razu jest że za Goretzkę odpowiada Hasan :D Nawiasem mówiąc @GuteSpiele połknął pułapkę zastawioną przez @misza który jak już to wymienił wszystkie transfery jakie mu wpadły "na klawiaturze". To jak z tym Gnabry'm bo też przyszedł mniej więcej w tym samym okresie? To już nie Hasan?

@tapczan - okej a nie wystarczyło powiedzieć prawdy? Np. takie coś "zatrudnilismy Hasana bo wierzymy że jego znajomość klubu i samego regionu i wszystkiego co z Bayernem związane, jest na wystarczającym poziomie że możemy powierzyć mu misję w naszym klubie. Ale jest dość młody, nie miał styczności dlatego na razie będzie się uczył przy tym czy tamtym pracowniku klubu". Prawda że inaczej i o wiele lepiej? Ale lepiej było od razu zrobić z niego Bóg wie kogo a później ratowanie się tymi groteskowymi konferencjami które bardziej chyba zaszkodziły niż pomogły. Bo to wyglądało na to że rodzice stoją w obronie biednego Hasana na którego rzuciło się grono szkolnych chuliganów. Taka prawda. Niech by postawili sprawę jasno a nie myślą że każdy kogo wybiorą będzie nowym Ulim Hoenessem który w wieku bodajże 27-8 lat zaczął pływać w oceanie zamiast zaczynać od basenów czy jezior. Zaręczam że nikt by wtedy nie miał pretensji bo każdy musi się swojego fachu nauczyć. Txiki jeden z najlepszych, również piłkarzem był chyba nawet z gorszym potencjałem niż Hasan i co? Dostał zatrudnienie w Barcelonie (tu pomogło na pewno to że kiedyś w niej grał) ale nauczył się fachu i dzisiaj dopisuje w CV Manchester City. Dodatkowo nauczył się zapewne zdolności przewidywania bo solidarnie odszedł z Laportą nie chcąc pracować Rosselem i Bartomeu.
27.01.2021 21:46
Trochę się boje to tutaj zarzucić ale co tam...;-)

https://newonce.sport/artykul/pochyle-drzewo-bayernu-monachium-dyrektor-ktory-nie-przestaje-byc-braciszkiem
27.01.2021 21:46
@GuteSpiele

Mówi ci coś osoba Christiana Nerlingera ? W Bayernie tak samo był dyrektorem od 2008 roku do 2012 roku i każdy wie jak "dobry" On był i też się trzymał mimo krytyki mediów aż sam Uli nie wytrzymał ;] Teraz raczej może być ciężko z tym bo Brazzo to "człowiek" Uliego
27.01.2021 21:46
@GuteSpiele
Przypominam, że profesjonalista Hasan nie odpowiadał na maile i telefony od agentów Perisicia. Transfer Lucasa to zasługa Branchiniego. Coutinho negocjował sam Rummenigge. Nie wspomnę o sprawie z Odoiem i publicznymi wypowiedziami na temat Wernera. Coś pominąłem?
27.01.2021 21:44
Hasan to stanowisko dostał za to ,że nie gada i niema głosu .Sammmer miał jaja i gadał głośno ten mowi co chcą usłyszeć, a często nic.I nic nie robi.To jest tajna broń na ławce "wielki" Hasan Salihamidzic.
27.01.2021 21:40
@Pir5 Brazzo też pojechał. Co jest dość logiczne, że za gościa, który ma pensję 20 milionów i ewentualny transfer to 120 milionów musi wiedzieć co i jak ktoś z zarządu.

Wy macie po prostu cały nasz zarząd za idiotów. Myślicie, że Brazzo to nieudacznik, gdyby tak było nie zaczynałby 4 roku jako dyrektor sportowy, ani nie zostałby włączony do zarządu. U nas w klubie nie ma żadnych niezdrowych relacji jakie tu sugerujecie. Funkcje zarządcze pełnią osoby, które wiedzą co i jak.
Hoeneß, Kalle, Kahn to nie tylko legendy klubu, ale i osoby które wiedzą dużo o zarządzaniu jak i prowadzeniu biznesu. Brazzo też nie jest byle kimś i nadaje się do swojej funkcji gdyby było inaczej już by go w klubie nie było, a jak na razie jest w strukturach coraz wyżej.
27.01.2021 21:40
Cichoo, uruchamia się nowe wcielenie "MaineGute" :P "Dyrektor sportowy", teraz będzie Nas uczył co i jak :) Już były wcielenia lekarza/ortopedy/epidemiologa, matematyk/rachunek prawdopodobieństwa, ostatnio różnego rodzaju tezy zapodawał, pewnie coś tam jeszcze było ... teraz przyszedł czas na "dyrektora sportowego" :D
27.01.2021 21:37
@nyy32 to, że broni się swojego (zawodnika, trenera czy każdego innego pracownika klubu) na zewnątrz to raczej normalne, bo za przeproszeniem nie sra się do swojego gniazda. A czy wewnątrz klubu tak jest ? Chyba nie. Zgoda, że pewnie jak każdemu tak i ludziom z Bayernu ciężko jest się przyznać do błędu, ale nie wierzę żeby świadomie działali na przyszłą szkodę klubu tylko w imię nie przyznania się do błędu. To jest za poważny klub żeby bawić się jak w piaskownicy. Karl-Heinz Rummenigge związany z klubem blisko pół wieku czy Hainer prowadzący z powodzeniem gigantyczne przedsiębiorstwo Adidasa nie pozwoliliby sobie na takie działanie.
Pokaż więcej