Bayern Monachium ogłosił za pośrednictwem swojej oficjalnej strony internetowej, że Rouven Kasper, który w przeszłości pracował już w klubie, zostanie nowym członkiem zarządu.
Zarząd Bayernu Monachium jest już w komplecie. Klub ogłosił, że nowym dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży zostanie Rouven Kasper. 43-latek obecnie pracujr na podobnym stanowisku w VfB Stuttgart, obejmie posadę w bawarskim klubie 1 stycznia 2026 roku.
Dla Kaspera jest to powrót do Monachium. Swoją karierę zaczynał w agencji marketingowej Sportfive, a w 2016 roku trafił do Bayernu, gdzie do 2021 roku jako “President Asia” odpowiadał za działania klubu w regionie Azji i Pacyfiku.
— Chciałbym serdecznie podziękować za zaufanie i owocne rozmowy z radą nadzorczą w ostatnich tygodniach. Teraz ogromnie cieszę się na przyszłą współpracę z moimi kolegami z zarządu oraz całym zespołem. Naszym wspólnym celem jest praca z pełną mocą nad dalszym rozwojem klubu i ja chcę wnieść w to swój wkład. To wielkie zadanie jest dla mnie jednocześnie zaszczytem i motywacją. W zespole, w oparciu o niezawodność i ambicję, będziemy pracować nad dalszym wzmacnianiem marki jako globalnego, czołowego klubu z bawarskimi korzeniami, a jednocześnie, poprzez wzrost gospodarczy, tworzyć podstawy pod pełną sukcesów sportową przyszłość Bayernu — powiedział Kasper.
Zadowolenia z tego “transferu” nie ukrywał Herbert Hainer.
— Cieszymy się na to wielkie wzmocnienie, które wnosi międzynarodowe doświadczenie w strategicznie ważnym dla nas obszarze. Rada nadzorcza jest przekonana, że Rouven Kasper, zarówno pod względem zawodowym, jak i osobistym, jest właściwym wyborem, aby osiągnąć ambitne cele Bayernu w dziedzinie marketingu i sprzedaży, zwłaszcza, że doskonale zna już nasz klub. Chciałbym też serdecznie podziękować mojemu koledze z VfB Stuttgart, Dietmarowi Allgaierowi, za konstruktywne i pełne zaufania rozmowy.
Komentarze