DieRoten.pl

Jak już dobrze wiemy Bayern zakończył już zmagania w sezonie 2017/18. Do akcji rekordowi mistrzowie Niemiec wracają dopiero na początku lipca.

reklama

Zawodnicy Bayernu Monachium rozpoczęli w poniedziałek oficjalne przygotowania do nowego sezonu. W trakcie nadchodzących tygodni podopiecznych Niko Kovaca czeka kilka spotkań towarzyskich do rozegrania.

Część piłkarzy rekordowego mistrza Niemiec powróciło już do Monachium, podczas gdy "Bawarczycy" reprezentujący Niemcy i Polskę podczas mistrzostw Świata powrócą do klubu dopiero 25 lipca. Co więcej David Alaba wznowi treningi 11 lipca.

Po niespełna trzech tygodniach monachijczycy udadzą się na tournee po Stanach Zjednoczonych, w ramach którego Bayern rozegra łącznie dwa spotkania (z Juventusem oraz Manchesterem City). Warto też dodać, że przed odlotem monachijczycy rozegrają jeszcze sparing z PSG.

Po tygodniu w USA podopieczni Niko Kovaca powrócą do Niemiec, gdzie będą kontynuować swoje przygotowania do nowego sezonu. W sierpniu mistrzów Niemiec czekają na pewno 3 oficjalne spotkania. Mowa o meczu pierwszej rundy Pucharu Niemiec (18 sierpnia) oraz mecz o Superpuchar Niemiec (12 sierpnia). Bundesliga rusza 24 sierpnia, kiedy to FCB podejmie u siebie TSG Hoffenheim.

Ponadto Thomas Mueller i spółka udadzą się jeszcze na początku sierpnia na obóz przygotowawczy do bawarskiego Rottach-Egern nad jeziorem Tegernsee. W ramach tego obozu Bayern rozegra 5 sierpnia sparing z Manchesterem United. Listę terminów znajdziecie poniżej.

Terminarz FCB na lato:

2 lipca (16:00): Pierwszy trening z Kovacem.
21 lipca (16:05): "Audi Football Summit" – sparing z PSG (Klagenfurt).
23-30 lipca: Tournee po Stanach Zjednoczonych.
26 lipca (1:00): Sparing z Juventusem w ramach ICC.
29 lipca (1:00): Sparing z Manchesterem City w ramach ICC.
2-9 sierpnia: Obóz przygotowawczy w Rottach-Egern nad jeziorem Tegernsee.
5 sierpień (20:15): Sparing z Manchesterem United.
8 sierpnia (17:30): Sparing z FC Rottach-Egern.
12 sierpnia (20:30): Superpuchar Niemiec z Eintrachtem Frankfurt.
15 sierpnia (18:00): Sparing z Hamburgerem SV.
18 sierpnia (15:30): Pierwsza runda PN przeciwko SV Drochtersen/Assel.
24 sierpnia (20:30): Pierwsza kolejka Bundesligi z TSG Hoffenheim.
28 sierpnia (20:30): Pożegnalny mecz Bastiana Schweinsteigera przeciwko Chicago Fire (Allianz Arena).

Wraz z upływem czasu będą też dochodzić kolejne terminy – o wszystkim będziemy Was informować na bieżąco!

źródło: FCB.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (1449)

reklama



09.08.2018 15:14
Czasem mam wrażenie, że jestem na stronie milanu albo interu, że niby polityka transferowa ala chinczyki itp itd...można jechać po Ulim, ale my nie jesteśmy w rozpadzie żadnym:/ ...ten sezon będzie mega udany:)
05.08.2018 10:05
Nie mogę się już doczekać meczu z Frankfurtem.
04.08.2018 08:04
@Gladius
Liczę wszystkie trofea zdobyte przez oby dwie drużyny.
03.08.2018 19:53
@FCB21, a jakie puchary wliczasz? Bo na przestrzeni 4 sezonów 11 pucharów, to prawie tryplet rocznie. Dla obu tych zespołów to niemożliwe.
03.08.2018 19:33
@eryk

Spoko, po prostu pamiętam jak jechałeś po Thomasie, że powinien wylecieć i dziwi mnie jak teraz bronisz zarządu bo jest tu pewien dysonans. Ale dawno mnie nie było na stronie więc nie jestem na bieżąco, teraz też znikam.

@Gladius
Znowu płacz o sędziego... Dziwnym trafem on zawsze przeciw nam, wcale nie dało się kupić dobrego zmiennika Alaby i Hummelsa, żeby takie babole jak ten Rafinhi się nie przytrafiały. Lepiej zwalić na sędziów jak co roku.

Ale nie chce mi się dyskutować bo to sprawy mocno subiektywne, zakład dalej aktualny, szkoda czasu na pisanie, talk is cheap, zakład to lepsza zabawa i mało ryzykowny bo pewnie znowu wygrają Hiszpanie.

Pozdrawiam!
03.08.2018 18:58
@oburzony
Jeśli ten komentarz jest skierowany w moja osobę, to wiedz że ja nadal jestem za sprzedaniem Mullera, ponieważ on po prostu blokuje miejsce w składzie lepszym pomocnikom.
03.08.2018 17:57
@Gladius
Jeżeli policzymy puchary zdobyte na przeszczeni ostatnich 4 sezonów to tyle samo trofrów ile zdobył Real ma też Barcelona po 11.
03.08.2018 17:29
Najlepiej pomijać komentarze o tym, że trzeba sprzedać Muellera które tu ktoś kiedyś wypisywał a teraz pisze zupełnie inaczej.
03.08.2018 16:43
@ Admin
Jednak te gwiazdki to dobra sprawa. Od teraz wiem czyje komentarze będę sukcesywnie pomijać:)
03.08.2018 16:42
@oburzony, jasne metr, to od dziś nanometry, ręką w polu karnym można grać, bo dlaczego nie. I widzisz w przeciwieństwie do Ciebie ja nie płacze. Real zrobił historyczne osiągnięcie wspomagany przez sędziów, a my wyrobiliśmy swoje minima. I nie nie cieszę, że przegraliśmy z Realem. Dziwne wnioski wyciągasz. Juve było bliżej wygranej? To z nimi Real trząsł do ostatniej minuty o wynik, i to im nie zagwizdali dwóch ewidentnych karnych?(ewidentnych, nie nanocentymetrowych). A może Ronaldo 10 bramek strzeli w finale? Widzę, że lubisz fantazjować. Na inne zespoły hype. Liga mistrzów, hat-tricki, a Bayern jak zwykle odpadnie zaraz.
A na koniec "I oczywiście znowu, że sędzia nas skrzywdził mimo, że przed sezonem każdy debil widział braki które nas wyrzuciły" - otóż graliśmy na tyle dobrze, że z drużyną, która ostatnio wygrywa to trofeum, wygralibyśmy, nawet z brakami, które każdy debil widział. Gdyby nie czynnik z zewnątrz, w postaci sędziowania, który ignorujesz, lub bagatelizujesz, żeby pasowało do teorii, że grać nie potrafimy.
03.08.2018 16:31
@Gladius

I oczywiście znowu, że sędzia nas skrzywdził mimo, że przed sezonem każdy debil widział braki które nas wyrzuciły... jak było tak blisko twoim zdaniem to dlaczego zarząd nie wyciąga wniosków i jeszcze nas osłabia co roku? Może do nich się zgłoś zamiast co roku płakać o sędziego?
Gdyby nie sędzia to byśmy z Juventusem w 1/8 odpadli za Guardioli... ciekawe czy byś wtedy bronił zarządu. A to, że odpadliśmy z Realem to fajna wymówka bo akurat przed nimi trafialiśmy na ogórów ale przypominam, że odpadaliśmy też z Atletico i Barceloną, czyli każdym poważnym klubem oprócz ww Juventusu po 2013.

A twoje wciskanie mi w usta śmiesznie wyolbrzymionych wypowiedzi jest zabawne, bo sam cieszysz się, że przegraliśmy ze zwycięzcą jakby za to punkty przyznawali. Juventus też odpadł z Realem i nawet był bliżej wygranej ale ich zarząd to widzi i robi wzmocnienia, a nie osłabienia jak my. U nas za rok będzie jak zwykle, że sędzia nie zauważył nanometrowego spalonego a u nich może być o hattricku Ronaldo w finale. Jak jesteś taki zadowolony z naszego zarządu to możemy się założyć o symboliczną 100, ja na Juve, ty na Bayern, to rozstrzygnie która polityka jest lepsza, wzmacniania się żeby wygrać czy "kadra jest kompletna" a potem "sędzia się pomylił". To będzie lepsze niż ględzenie.
03.08.2018 16:06
Sezon pokarze jak będzie . Zobaczymy czyje na wierzchu .

Edytowano : 2018-08-03 16:13:27

A i wychodzi na to ze postawiliśmy wszystko na jedna kartę co do skrzydeł . Bo jak Coman Gnabry cudem odpala( mówią ze cuda się zdarzają ) to będzie super mega kozak. A co będzie jeśli sie nie odnajdą? Robery he he . No w sumie na emeryturę przechodzi się w wieku 65 lat
03.08.2018 15:59
Tak, Real też sobie sam strzelał, nie?

Można mieć różne zdania, ale po prostu nie przystoi "zapominać" o tym jak Bayern walczył do samego końca, w opinii wielu obiektywnych nie będąc zespołem gorszym, z końcowy zwycięzcą. Z jedną z najlepszych drużyn w historii klubowej piłki.
03.08.2018 15:56
@oburzony,Nie chcę Ci niszczyć światopoglądu, ale na przestrzeni ostatnich kilku lat, lepsze wyniki, i więcej trofeów miał tylko Real. I skoro, to dla Ciebie oznacza, że Bayern jest słaby, to nie bardzo wiem co Ci się tam po głowie kołacze.
"Wiadomo, że to kto gdzie zaszedł też się może liczyć bo może świadczyć o poziomie na tle konkurentów, ale akurat pokonanie Besiktasu czy Sevilli świadczy o tym, że Bayern potrafi pokonywać średniaki i nic więcej. Trochę to przykre dla klubu, który w 2013 zdobywał wszystko w wielkim stylu." - no tak bo odpadnięcie ze zdobywcą pucharu (i to takim, który wygrał go kilka razy z rzędu), to wstyd i hańba. Równia pochyła. I to odpadnięcie, dwa razy z rzędu, po wyraźnych błędach sędziów. Niemożliwość. Druga liga zagląda w oczy, a top odjechał bezpowrotnie. Godna sytuacja, by utworzyć konto, z nickiem wyrażającym najwyższe oburzenie.
03.08.2018 15:43
Sevilla sama sobie strzelała .
03.08.2018 15:30
@Gladius

Nie chcę Ci niszczyć światopoglądu ale w piłce najważniejsze są trofea więc nie wiem do czego odnosisz swoje zmyślone wywody o jakimś LM transferów.

Wiadomo, że to kto gdzie zaszedł też się może liczyć bo może świadczyć o poziomie na tle konkurentów, ale akurat pokonanie Besiktasu czy Sevilli świadczy o tym, że Bayern potrafi pokonywać średniaki i nic więcej. Trochę to przykre dla klubu, który w 2013 zdobywał wszystko w wielkim stylu.
03.08.2018 15:27
Juz wszystko wiadomo. Vidal i Brazzo wsiedli w samochód i gdzieś pojechali. Napewno na lotnisko.
03.08.2018 15:18
Eryk
Jade samochodem, wiec krotko. Twoje przyklady sa kompletnie nietrafione. Barcelona kupila Suareza i Neymara po czym zdobyli Lm, a w Realu kto odegral kluczowa role chocby w ostatnim triumfie? Bale i Ronaldo, obaj w momencie zakupu najdrozsi na swiecie.
03.08.2018 15:11
Coraz bardziej wydaje mi się że to gra Barcelony i hiszpańskich gazet aby wymóc na Rabiocie decyzje.
Vidal wczoraj wrzucił na instagrama zdjęcie w koszulce Bayernu. Myśle że jeśli byłby pewny transfer to napewno by nie wrzucał.
03.08.2018 15:03
Sprzedaliśmy wróć oddaliśmy jednego z lepszych Walczaków który gryzł trawę a zostawiliśmy śmieszka Tomka. Coman i Gnabry tak tak zdarzy się cud i będę najlepszymi skrzydłowymi . Goetze tez miał być super piłkarzem Bayernu na lata . Z tego klubu to pomału już tylko nazwa zostanie .
03.08.2018 15:01
Wyzywanie zarząd, piłkarzy, którzy tworzą ten klub od kilkunastu lat jest dla mnie słabe, dziecinne, hejtowaniem, a nawet frustracją. Trzeba się pogodzić z decyzjami zarządu i nie płakać jaki to mamy słaby skład który doszedł do 1/2 LM, a przegraliśmy po bardzo wyrównanej walce.
Tak jak pisałem pod innym postem: skoro podpisali umowy z Robbery, Rafa tzn że oni nie odejdą i w ich miejsce nikt nowy nie przyjdzie, więc nie wiem o co ten płacz. Skazywanie na porażkę w LM tylko dlatego że mamy "tylko" Gnabry a nie Martiala jest śmieszne. Pisanie że za Lewego byle kołek może stać w Bayernie, dyskredytuje takiego delikwenta do dalszej rozmowy.
Poza tym komentowanie wszystkiego na serio co się usłyszy w mediach jest co najwyżej śmieszne. Nikt o zdrowych zmysłach nie pójdzie do gazet i nie powie :że jak sprzedamy Boa, a zaraz go sprzedamy to będziemy szukać zastępcy" bo cena za takich zawodników zaraz skoczy kilka mln. Transfery lubią ciszę, zwłaszcza w Bayernie, który robi większość transferów mega cicho i podają info jak już kogoś kupią. Okienko jeszcze trwa, nikt nie powiedział definitywnie że już na pewno nikogo nie kupią. Przeważnie są to unikające jednoznacznej odpowiedzi, póki co nikt nie odszedł jeszcze.
03.08.2018 14:57
Niech idzie, środek pola mamy gigantycznie obsadzony, mamy różnej maści pomocników. Vidal nie jest nam do niczego potrzebny, a skoro mieliśmy się kogoś pozbyć ze środka pola to chyba lepiej zawodnika który najlepsze lata ma za sobą.
03.08.2018 14:55
Najnowsze info to że był na obiedzie z resztą. I spacerował z Alaba po ogrodzie w hotelu.

Edytowano : 2018-08-03 14:56:43

Poza tym są zdjęcia z Ribery który ma szwy na czole po wczorajszej kontuzji.
03.08.2018 14:51
Zdjecie na twiterrze jest z wczoraj z 10:08...a o testach pisze hiszpanska prasa
03.08.2018 14:45
Jak mial przejsc testy medyczne w Barcelonie skoro jest z reszta druzyny w Tegernsee? I to na tt wrzucili zdjecia sprzed kilku minut? ;)
03.08.2018 14:43
Bardzo dobrze, zarobiliśmy trochę więcej a Barca jeszcze będzie narzekać na Vidala. Nie ma co patrzeć na Vidala przez pryzmat wcześniejszych gier, ostatnio Arturo był cieniem siebie, Barcelona ostatnio notuje same wtopy transferowe Vidal jest tego potwierdzeniem.
03.08.2018 14:43
Brawa dla zarządu za sprzedanie Vidala za 27 mln .

ŻENADA !!!!
03.08.2018 14:32
I stało się....Vidal przeszedł testy medyczne w Barcelonie...jutro podpisanie umowy. My dostaniemy 27 milionow ktorych nigdy nie wydamy a Barca walczaka w srodku polu na 3 lata (na tyle ma być podpisany kontrakt)....Jak odejdzie teraz Boa i Thiago to będzie dramat....
03.08.2018 14:30
@ karl1985 - " ... Bardzo ciekawe komentarze na stronie pojawiają się, grupa frustratów już tak atakuje że nawet Rasiak w BL byłby królem strzelców... A do LM to w ogóle Bayern powinien się nie zgłaszać bo jesteśmy już na poziomie Leverkusen albo Marsylii.
Strona zaczyna przypominać ogólnopolskie fora na onet'ach itp. albo stronę Realu Madryt, gdzie dzieci "krzyczą" co powinien robić klub. ... "

Starajmy się nie obrażać innych użytkowników - bo na wiosnę po odpadnięciu z LM - będzie wieszanie psów na Lewym i wtedy znowu będziemy przypominać fora typu Onet jak co roku - a u nich wieszanie psów na Lewym trwa cały rok.

A u nas będzie krytyka że znowu w ważnych meczach nie błyszczał obstawiony przez 3 obrońców i dzięki temu Kimmich i inni mogą strzelać bramki.

Ale tylko 2 razy po 3 bramki czy Barcelonie 3 bramki - a pretensje będą dlaczego nie 10 bramek - bo 3 bramki to przecież za mało bo mamy Rafinhię - Bernata i Urleicha których Zarząd trzyma nie wiadomo po co
- no wiadomo po co - ktoś musi zrobić babole eliminując nas z LM
- a wiadro pomyj i tak zostanie wylane na Lewego.

I na wiosnę jak będziesz wylewał wiadro pomyj na Lewego to przypomnę tobie jak to w sierpniu było super i "Kompletna Kadra" - tak kompletna ze trzeba było jeszcze sprzedać Vidala i Boa - żeby była "Nieprzekompletna"
03.08.2018 14:25
Vidal opuścił zgrupowanie. Chwile przed tym rozmawiał z Sule, wydawało się że Sule życzył mu powodzenia.
03.08.2018 14:24
I co z tego, że 4 zagrała w finale? A pierwsza gdzie zagrała? A druga? No jak wyniki nie są wyznacznikiem, to nie wiem, jak z Tobą rozmawiać. Od dziś zorganizujmy LM transferów, bo one są wyznacznikiem. Kto najwięcej wyda, ten miszczu.
03.08.2018 14:15
Nie jest średniakiem BPL bo nie gra w BPL... A z tą czołówką LM to też zabawne, Besiktas i Sevilla pokonane, czołówka jak cholera. Przyszedł poważny mecz i przedstawiciel "kompletnej kadry" Uliego czyli Rafinha podaje piłkę przeciwnikom żeby sobie bramkę strzelili o bramkarzu już nie wspomnę.
Już widzę jak co roku mamy takiego farta w losowaniach. Nawet biedna Roma była lepsza od nas przynajmniej wyeliminowała wielki klub, nam się to zdarzyło już dawno temu z Juventusem i to fartem.

Edytowano : 2018-08-03 14:21:15

A jeżeli to kto gdzie zaszedł to taki wyznacznik to przypominam, że 4! drużyna BPL grała w finale...
03.08.2018 13:55
"Poza tym, pisanie, że Gnabry to gracz za 50 mln jeszcze bardziej nas pogrąża bo takich piłkarzy kupują średniaki BPL" - no popatrz. To może Ty się pogrążasz? Bo Bayern kupuje piłkarzy jak średniaki BPL, tylko jeszcze taniej, i w dodatku nie jest średniakiem BPL. Przeciwnie, co roku melduje się w czołówce LM.
03.08.2018 13:28
Z zachwytami nad Gnabrym poczekajmy kilka miesięcy, to, że nastrzelał trochę bramek w przeciętnej Bundeslidze nie czyni z niego gracza światowego formatu.
03.08.2018 13:12
Modrić, czy Iniesta operują w innych sektorach, mają zdecydowanie inne zadania na boisku. W przypadku graczy ofensywnych liczby mają kolosolane znaczenie i niemały wpływ na transferowe kwoty.

Gnabry to żaden z tych zawodników, którzy jedynie "dobijają" i już niejeden raz ustrzelił świetną bramkę po indywidualnych akcjach. To sprawa tak oczywista, że można jedynie dziwić się, że trzeba o tym pisać.
03.08.2018 13:09
Ile można o tych liczbach? One w tak młodym wieku nie są aż takie ważne bo da się je poprawić ale nie da się poprawić talentu. Ja wolę kogoś kto ciągnie grę jak Sane czy Ribery zamiast dobijacza typu Mueller mimo, że Thomas ma lepsze statystyki. Patrząc na same statystyki to nawet Modrić i Iniesta są przeciętniakami.

Edytowano : 2018-08-03 13:14:11

I jeszcze jeden kwiatek, przecież Sane to skrzydłowy a Gnabry grał praktycznie jako napastnik o ile dobrze pamiętam. Ciężko to porównywać.
03.08.2018 13:07
Jeśli chodzi o kwoty transferowe to bardzo często nie mają one nic wspólnego z umiejętnościami ale wątpię aby ktoś na ten moment wyłożył 50 mln za Gnabry.
03.08.2018 12:59
Po pierwsze. Sane rozegrał podobną ilość meczów w Bundeslidze co Gnabry, z tymże ten drugi strzelił w tym czasie niemal 2x tyle bramek.

Po drugie, jeśli liczyć dodatkowe klauzule, to suma transferu Sane będzie ponad 50 mln euro. A rynek teraz jest jeszcze bardziej szalony.
03.08.2018 12:53
Według mnie Gnabry do 50 mln by się nawet nie zbliżył, tyle kosztował o wiele młodszy i lepszy wtedy Sane.
Nawet Salah mniej kosztował a był największą gwiazdą Romy. Gnabry jest po sezonie w słabym Hoffe i to jeszcze nie jakimś genialnym.
03.08.2018 12:38
Co do Guardioli to bardzo dobrze że odszedł, nie sprawdził się i trzymanie go dalej było bezsensowne.
Z transferami daliśmy ciała biorąc pod uwagę dzisiejsze gwiazdy - Griezman, KDB, Hazard, Salah, Mbappe, nie było nawet słowa zainteresowania przez nasz klub. A teraz mamy Gnabry i Coman, piłkarzy o mniejszym talencie i możliwościach.
03.08.2018 12:25
"Gnabry to gracz za 50 mln jeszcze bardziej nas pogrąża bo takich piłkarzy kupują średniaki BPL."

Hola, hola. Nie napisałem, że to gracz za 50 mln euro, a za PONAD 50 mln euro.
03.08.2018 12:24
Może i furory nie robił ale talent było po nim widać dużo większy, wystarczy znaleźć kompilacje z jego młodości, miał o wiele lepszą kontrolę nad piłką. Poza tym, pisanie, że Gnabry to gracz za 50 mln jeszcze bardziej nas pogrąża bo takich piłkarzy kupują średniaki BPL.

Kluby które kiedyś były od nas o wiele słabsze mają Sane, Mbappe, Ronaldo, Neymara czy Lemara a my się cieszymy, że nasz gracz może być hipotetycznie wart 50 mln. A najzabawniejsze, że wystarczyło nie skąpić i Guardiola by nam naściągał genialnych piłkarzy jak Sane czy De Bruyne i jeszcze pewnie został na dłużej, problem składu byśmy mieli rozwiązany na lata. Za niekupienie największych gwiazd Bundesligi to zarząd powinien wylecieć, nikt od nich nie chce transferów za 200 mln ale tylko debil nie widział, że De Brune i Sane będą świetni.
03.08.2018 12:12
@eryk
Z tym Realem to jednak troche nie trafiłeś, Ronaldo, Modrić, Bale, Kross kosztowali całkiem duże pieniądze i to właśnie oni wygrywali LM. Co do Juve, transfer Ronaldo już im się spłacił a być może, że Portugalczyk pociągnie ich jeszcze do zwycięstwa w LM. Jest również trochę różnicy między napakowanym gwiazdami klubem gdzie zawodnicy trenują ze sobą wiele miesięcy i jest to zgranie oraz taktyka o której piszesz a reprezentacjami.

Zgadzam się z tym, że nie powinniśmy wydawać 200 mln za Neymarów czy też 130 mln za 33 letniego Ronaldo. Problem w tym, że gdy jest na rynku ktoś kogo można kupić za okazyjną cenę (Salah, Sane, de Bruyne, Malcom, a wcześniej Hazard) to tego nie robimy. Martial jest naszą kolejną idealną okazją z której nie skorzystamy. Wcale się nie zdziwię gdy Pavard i de Ligt również trafią do innego klubu. Jeśli nie chcemy wydawać po 100 mln na pojedynczego gracza to dlaczego nie polujemy na takich zawodników jak Ci wymienieni powyżej? Liczymy, że nasi emeryci staną się o 10 lat młodsi? Coman i Gnabry mają potencjał, ale są niewiadomą, do tego co chwilę kontuzjowani więc różnie to może z nimi być.
03.08.2018 12:03
Dobry piłkarz, wart tyle i tyle, ale zaraz zaraz co ten Gnabry do tej pory pokazał? Na ten moment nic szczególnego, być może będzie to świetnej klasy skrzydłowy, w co wątpię. W takim klubie jak Bayern trzeba mierzyć wysoko szczególnie po tych tłustych latach 2010-2018 teraz wkraczamy w nową epokę. Wypadałoby zapytać czy Gnabry to piłkarz pokroju Ribery czy Robbena? Bayern przez te 8 lat zarobił mnóstwo pieniędzy, oszczędności Ulliego wypadałoby teraz ruszyć i zakupić klasowego następcę zasłużonych Robbery którzy poprowadzili Bayern a nas kibiców do sukcesów i wspaniałych chwil. Coman i Gnabry to młodzi piłkarze ale chyba większość z nas jest przekonana że nie będą to zawodnicy którzy pociągną Bayern do sukcesów na arenie Europy. Ulli i spółka mieli tyle czasu na znalezienie odpowiednich piłkarzy którzy zastąpią Robbery już za rok. Ten sezon pokaże czy są to piłkarze odpowiedni czy trzeba będzie szukać dalej, na ostatnią chwilę.
03.08.2018 11:59
Eryk brawo za komentarz nic dodać nic ująć .
03.08.2018 11:37
Gnabry jest piekielnie szybki. Ma 23 lata? I co z tego? Każdy piłkarz rozwija się inaczej, a w przypadku Serge gołym okiem widać, że rozwija się z roku na rok. Jest masa przykładów - tj. zawodników, którzy na szczyt wspinali się szczebel po szebelku, jak również tych, którzy zdawałoby się byli bardzo wczesnie bliscy szczytu by po chwili spaść na sam dół.

Naprawde nie trzeba daelko szukać. Ribery mając na karku 22 lata grał w Galatasaray, gdzie furory -delikatnie rzecz ujmując - nie zrobił.

Edytowano : 2018-08-03 11:38:47

Za takiego piłkarza jak Gnabry na obecnym rynku płaci się ponad 50 mln euro.
03.08.2018 11:31
@admin

Gnabry to całkiem dobry piłkarz ale jest najlepszym przykładem jak osłabiany jest Bayern. Chłopak jest piłkarzem na średni klub typu Schalke czy max Dortmund ale on ma zastąpić ROBBENA!!! Piłkarza który wg mnie przez jakiś czas był najbliżej umiejętności Messiego i Ronaldo podobnie jak Ribery.

Naprawdę chciałbym powiedzieć, że coś w nim widzę ale on nawet nie ma szybkości Comana, piłkę też mniej zgrabnie prowadzi. Chłop ma do tego 23 lata, już widzę jak się rozwija na gracza godnego Bayernu który lał Barcelonę jak dzieci. Już ten chłopak z MLS mnie bardziej przekonuje bo jest o wiele młodszy i widać po nim błysk.
03.08.2018 11:22
Świetnie w BL prezentowali się Kagawa, Sahin czy Miki a po przejściu do Anglii, lepszej ligi wiadomo co pokazali, tak naprawdę jedno wielkie nic.

Niestety nasza liga przestanie być zaraz jakimkolwiek wyznacznikiem, chyba jedynym takim iż taki Yarmolenko, mający być gwiazdą Dortmundu, czyli klubu bijącego się o mistrza będzie zapchajdziurą w 13 klubie PL.
Już wydaje mi się, że gracze z Ligue 1 lepiej sobie radzą w lepszych klubach niż dotychczas grali.
03.08.2018 10:28
Renato Sanches ciągle poza treningiem z powodu problemów z plecami, które trwają od tournee w Miami przed meczem z City.
03.08.2018 10:26
@sylwester123
Dawno nie widziałem tak żałosnego komentarza. Bernandeschi jest słaby i od przyjścia do Juve zagrał dosłownie jeden dobry mecz, a Cuadrado to taki Costa tylko,że po drugiej stronie boiska. Jeśli dobrze pamiętam Costa był na tej stronie hejtowany i każdy się cieszył gdy rok temu Juve wyłożyło 45 mln za niego.
Coman jest bezsprzecznie lepszy od tych dwóch piłkarzy i powiedziałbym, że jest na poziomie Brazylijczyka.
No tak najlepiej kupić Martiala (jesteście pewni że jest on lepszy od Gnabrego czy Comana?) , albo 33 letniego piłkarza za 120 mln i jazda po LM. Juve może i zrobiło duże transfery, jednak czy 31 letni Bonnucci oraz 33 letni Ronaldo za 2/3 lata również będą trzymali poziom? Wydaje mi się, że to spora niewiadoma, a w przypadku Comana jestem pewien, że w tym czasie zaliczy progres w przeciwieństwie do tych dwóch panów.
Wielkie transfery prawie nigdy nie dają LM. Najlepszym przykładem jest Real. W czasach Galacticos Real wygrał raz LM, a poza tym 7 lat nie mógł przejść 1/8 LM. Jednak teraz od 4 lat nie wydał na piłkarza więcej niż 40 mln i w tm okresie zdołał podnieść puchar aż 4 razy.
Barca od kiedy robi szalone transfery nie awansowała nawet do półfinałów. O city czy PSG już nawet nie wspominam.
Wniosek jest prosty, gwiazdy nie wygrają ci ani LM, ani Mistrzostw Świata. Gwiazdy zapewniają drużynie dominację w lidze jednak, w najważniejszych meczach kluczowe jest zgranie, dobra taktyka, brak kontuzji kluczowych zawodników i umiejętność wykorzystywania większości sytuacji. Każdy przed mundialem wskazywał Francję lub Brazylię jako przyszłego triumfatora. Jednak Brazylia miała gwiazdy, których trenerowi nie udało się odpowiednio uporządkować, ponieważ było ich zbyt wiele. Natomiast Francja postawiła na zgranie zespołu i solidną defensywę co zapewniło im wygranie turnieju.
Pokaż więcej

reklama