DieRoten.pl
Reklama

Klub zebrał 113,000 € ze sprzedaży wirtualnych biletów

fot. Własne
Reklama

Nie od dziś wiadomo, że klub ze stolicy Bawarii angażuje się i inicjuje wiele akcji i kampanii społecznych, których celem jest między innymi pomoc potrzebującym.

Tym razem monachijczycy wespół z ekipą SpVgg Unterhaching z trzeciej ligi niemieckiej, postanowili wziąć udział w kampanii „Sternstunden”, którą zapoczątkował „Bayerischen Rundfunks”.

Obie drużyny w ramach wspomnianej wyżej akcji, której celem jest pomoc dzieciom znajdującym się w potrzebie, przez kilka dni sprzedawali bilety na swoje najbliższe domowe mecze ligowe, co też zostało uzgodnione pomiędzy prezydentami klubów Herbertem Hainerem i Manfredem Schwablem.

Podczas gdy monachijczycy sprzedawali bilety na spotkanie z ekipą VfL Wolfsburg (16 grudnia) na Allianz Arenie, to zespół z Fuerth robił to samo w przypadku boju z 1. FC Kaiserslautern (11 grudnia).

Kibice rekordowego mistrza Niemiec wykazali się wielkim sercem − klub za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu potwierdził, że fani przekazali łączną darowiznę (zysk ze sprzedaży biletów) w wysokości 113,000 euro! Cała ta suma trafi oczywiście na pomoc dzieciom znajdującym się w potrzebie.

− Bayern dziękuje wszystkim kibicom za hojne datki. Wszyscy pomogliście, aby ludzie w potrzebie mogli teraz cieszyć się przyjemniejszymi Świętami Bożego Narodzenia, ponieważ mogą spoglądać w przyszłość z nieco mniejszym zmartwieniem. Szczególnie w tej pandemii ważne jest, aby nie stracić z oczu tych, którzy nie radzą sobie tak dobrze − powiedział Herbert Hainer.

− Jesteśmy zachwyceni, że nasza rodzina FCB wykazała się taką solidarnością z naszymi kibicami na całym świecie w czasie tego kryzysu. Podziękowania kierujemy również do klubu Unterhaching i prezydenta Manfreda Schwabla, który zainicjował kampanię. Kluby ponoszą ważną odpowiedzialność społeczną, a nasi kibice po raz kolejny okazali swoje serce − podsumował prezydent FCB.


Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...