DieRoten.pl
Reklama

Jung: Zrównoważony rozwój jest bardzo ważny

fot. Photogenica
Reklama

W najnowszym wydaniu klubowego magazynu „51” znajdziemy wiele ciekawych wywiadów z działaczami FCB. Swojego głosu użyczył między innymi Andreas Jung.

Głównym tematem rozmowy z dyrektorem do spraw marketingu bawarskiego klubu była dalsza przyszłość Bayernu pod względem rozwoju oraz strategii działania na nadchodzące miesiące.

Andreas Jung nie ukrywa, iż zrównoważony rozwój jest bardzo ważny dla całego FCB. Celem monachijczyków jest jak najlepsze wypełnianie wszystkich obowiązków względem fanów, pracowników oraz udziałowców.

− Zrównoważony rozwój oznacza przede wszystkim wzięcie na siebie odpowiedzialności. Nie jest to luksus, na który można sobie pozwolić tylko w dobrych czasach, ale jest częścią rozsądnego, przedsiębiorczego rozumienia siebie − powiedział Jung.

− Jako marka mamy dobrą pozycję, jako klub służymy jako wzór dla milionów fanów, a jako pracodawca jesteśmy oddani naszym pracownikom i udziałowcom, co robimy z radością i przekonaniem. Jest to odpowiedzialność, którą aktywnie podejmujemy. Dlatego obecnie opracowujemy strategię zrównoważonego rozwoju dla całego klubu, dla wszystkich obszarów − mówił dalej.

− Dzięki tej strategii chcemy jak najlepiej i przez długi czas wypełniać nasze obowiązki. Nie będziemy doskonali od pierwszego dnia, ale mamy jasne cele. Zrównoważony rozwój i rentowność nie wykluczają się wzajemnie. Wręcz przeciwnie, albowiem Bayern, jak mało który inny klub na świecie, od dziesięcioleci opowiada się za zrównoważonym zarządzaniem − podsumował Andreas Jung.

Warto podkreślić, że mistrzowie Niemiec prowadzą obecnie wiele różnych kampanii. Wśród nich można wyróżnić przede wszystkim projekt „The Mission”, którego celem jest zrównoważony rozwój oraz promowanie młodych i utalentowanych piłkarzy.

Źródło: 51
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...