DieRoten.pl

Flick o Thiago, transferach, Bayernie, rywalizacji i BVB

12.08.2020, 11:10:32
FotoOlimpik

W dzisiejszym wydaniu niemieckiego dziennika „Sport Bild” możemy znaleźć bardzo ciekawy wywiad, który został przeprowadzony z Hansim Flickiem, czyli trenerem FCB.

Szkoleniowiec bawarskiego klubu odniósł się do wielu tematów związanych z Bayernem i nie tylko. Niemiec wspomniał między innymi o konieczności przeprowadzenia dalszych wzmocnień i godnego zastąpienia piłkarzy, którzy mogą odejść tego lata.

Hansi Flick poruszył również kwestię rywalizacji w Bundeslidze oraz jakości kadry Borussii Dortmund. 55-latek nie szczędził również pochwał pod adresem swoich podopiecznych oraz dał jasno do zrozumienia, że w jego mniemaniu najlepszym trenerem na świecie jest Pep Guardiola.

Jeśli jesteście ciekawi, co jeszcze miał do powiedzenia opiekun bawarskiego klubu, to poniżej znajdziecie fragmenty jego wypowiedzi. Zachęcamy wszystkich chętnych do lektury!

Hansi Flick na temat:

…dalszych wzmocnień:

„…W najlepszym przypadku każda pozycja powinna zostać obsadzona podwójnie. Szczególnie na skrzydłach zapotrzebowanie jest duże. Potrzebujemy więcej opcji! Na skrzydłach masz zawodników, którzy są poddawani wyzwaniom bardzo intensywnie: liczne sprinty, pojedynki. Potrzebujemy innych opcji, aby swobodnie interweniować. W moim mniemaniu czterech skrzydłowych to optymalna liczba.”

…zastąpienia piłkarzy, którzy odejdą:

„…Przede wszystkim, jeśli stracimy zawodników tej klasy co Thiago, Philippe Coutinho, czy też Ivan Perisic, którego przyszłość nadal jest niepewna – to wtedy musimy zainterweniować i zastąpić tę jakość w kadrze. To będzie kluczowe w przyszłym sezonie, zwłaszcza że miesiącami będziemy grać co 3 dni.”

…współpracy z Salihamidzicem:

„…Współpracujmy ze sobą tak, jak to sobie wyobrażałem: dyskutujemy, nieustannie się komunikujemy i działamy w otwarty sposób. Jestem z tego bardzo zadowolony. Co do moich życzeń transferowych, to mam pełne zaufanie do Hasana Salihamidzica i jego zespołu, że znajdziemy właściwe rozwiązania.”

…gry Bayernu:

„…Gra jest budowana w środku pola, mamy tam odpowiedni porządek. Obrona składa się z graczy, którzy biorą na siebie odpowiedzialność: Alaba to gracz światowej klasy. Boateng odzyskał dawną formę. W pomocy Kimmich, Thiago i Goretzka tworzą wał, który również czyści w obronie. Muller jest unikalny, niemożliwy do skopiowania.”

…traktowania wszystkich na równi:

„…Staram się traktować każdego zawodnika i każdą osobę z szacunkiem. Tak, jak sam bym chciał, aby inni mnie traktowali. Chodzi o docenienie i komunikację, to zawsze było ważne w mojej pracy.”

…rywalizacji z BVB:

„…Co mogę powiedzieć: W zeszłym sezonie byliśmy lepsi w pojedynku z Borussią Dortmund, ale BVB posiada młody i wysokiej jakości skład z takimi młodymi piłkarzami jak Reyna, Sancho, Haaland i teraz jeszcze Bellingham. To niesamowita jakość i ogromny potencjał.”

…konkurencji w Bundeslidze:

„…Lubię oglądać w grze BVB i Gladbach. RB Lipsk i Borussia M’Gladbach również odznaczają się stałością w swojej pracy i promują młode talenty. Bayern i Dortmund nie są już osamotnieni w Bundeslidze. Liczba topowych klubów poszerzyła się.”

…przyszłości Thiago:

„…Thiago oczekuje teraz nowego wyzwania w swojej karierze. Moim zdaniem to powinna być Premier League.”

…pracy jako trener i nagrody Trenera Roku:

„…Czas spędzony w biurze, z dala od boiska [m. in. jako dyr. sportowy DFB – przyp. red.] pozwolił mi dojrzeć. Jednakże ja uwielbiam stać na murawie. Nie mogę sobie wyobrazić, że znowu miałoby to ulec zmianie. Fakt, że mój sztab szkoleniowy, któremu również przysługuje nagroda Trenera Roku i ja sam, zostaliśmy uhonorowani za naszą pracę – jest szczególnym uznaniem i sprawia mi wielką radość.”

…Pepa Guardioli:

„…Co mogę powiedzieć o Pepie Guardioli? Dla mnie osobiście on jest najlepszym trenerem na całym świecie.”

…Kloppa i innych niemieckich trenerów:

„…Juergen Klopp pracował bardzo skutecznie w ostatnich latach, zaś sposób, w którym inspiruje ludzi jest zwyczajnie dobry. Mam bardzo dobre relacje z wieloma moimi kolegami po fachu, ale nie lubię mówić o tym publicznie. Doceniam Juliana Nagelsmanna, zaś Tuchel wykonuje niesamowitą pracę w PSG.”

 

źródło: Sport Bild
Sklep motoryzacyjny - iParts.pl

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (359)

reklama



15.08.2020 15:03
I dobrze, choć umiejętności ma bardzo duże.
14.08.2020 17:56
Hansi niestety już też pogodzony z odejściem Thiago.
14.08.2020 14:07
@tapczan Tak, Makaay przyszedł do nas z Deportivo... Tylko że ówczesne Deportivo miało dzisiejszą pozycję Atletico, Mistrzostwo Hiszpanii, Puchar Hiszpanii, 3 razy superpuchar Hiszpanii, 2 razy wicemistrzostwo. Depor było wtedy Hiszpańskim topem, a Makaay królem strzelców tamtejszej ligi, zdobywcą złotego buta. Wspomniana przez ciebie Barcelona w latach 99/00 - 02/03 gdy w Deportivo grał Roy, ani razyu nie zakończyła sezonu wyżej niż Deportivo. Depor 1 Barca 2 / Depor 2 Barca 4 / Depor 2 Barca 4 / Depor 3 Barca 6.

Czy dziś Bayern jest w stanie ściągnąć topowego napastnika ligi hiszpańskiej?

Tak Toni grał we Fiorentinie, ale był przede wszystkim królem strzelców Serie A, i podstawowym napastnikiem rep. Włoch, która zdobyła mistrzostwo świata.

Czy dziś Bayern stać na ściągnięcie czołowego gracza Serie A?

Tak, Ribery grał w Marsylii, ale zanim do nas trafił został podczas MŚ 2006 okrzyknięty nowym Zidanem, zbawcą francuskiej piłki. Dziś możemy pomarzyć o sprowadzeniu topowego ofensywnego zawodnika z Ligue 1, nadziei francuskiej piłki.

@Pir5 Szanuj gębę. To nie jest kwestia Wernera, czy Havertza a tego co dzieje się w ostatnich latach. Od de Bruyne, poprzez Dembele, skończywszy na Sancho, czy nawet Upamecano, który po wczorajszym mecz wyskoczył poza nasze możliwości.
Problem z takimi Lipskami, BVB, czy wcześniej Bayerem jest taki, że jednorazowo są wstanie zbudować drużynę, która zawalczy w Europie, jednak po chwili są rozkupywani i ekipę trzeba budować od nowa. Zamiast się wzmacniać, dokładać kolejne cegiełki, z roku na rok są rozbierani. To jest problem, który jeśli uda się przezwyciężyć wzniesie Niemców o poziom wyżej i nikt nie będzie miał oporów w stawianiu BL na równi z PD, czy PL>
14.08.2020 13:01
@Moe co ty piep***
Wernera nie chceli kupić bo jest Lewy ale spokojnie mogli go ściągnąć, a za Havertza nikt nie da 100 mln euro. I Kai nie jest taki konieczny. Bundesliga jest gorsza od Pl i La liga to fakt, ale na równi z włoską. Lipsk pokazał że jest drużyną która może pokazać się w Europie i sądzę że nie będzie drugim Monaco i mogą za kilka lat wygrać Bl.
14.08.2020 12:42
@Moe ok, ale Ribery przechodził do nas tylko z ligi francuskiej z Marsylii, Toni z Fiorentiny, a Roy z Deportivo. To nie byli czołowi piłkarze ManU czy Barcelony. I bez względu na to jakiej siły drużyny to były w tamtych czasach to nie były to transfery, które rozgrzewały cały piłkarski świat. I oczywiście, że BL jest za ligą angielską oraz hiszpańską.
14.08.2020 12:31
@tapczan Nie, tak nie było zawsze. Aby nie sięgać daleko Ribery, Toni, Makaay. Na domiar złego dziś już nawet Bayern nie jest w stanie ściągnąć najlepszych z BL, i właśnie dla tego pisane o wyższości BL nad PL, PD, czy nawet SA, jest mocno naciągane. Tak jak i dzięki występom PSG i OL, Ligue 1 nie wskoczyła do top 3 w Europie, nie to świadczy o sile ligi.
14.08.2020 10:04
@Moe a kiedy kluby z BL kupowały najlepszych zawodników z Anglii czy Hiszpanii ? Przecież tak było od zawsze i tak będzie.
14.08.2020 09:57
Różnica miedzy drużynami z BL np. Lipsk, BVB, a Anglikami, Hiszpanami, jest taka, że Atletico, Chelsea, Liverpool, Real, Barca, ManU, itd. nie zostaną rozkupione tak jak przedstawiciele BL, taka jest nasza pozycja. Do Bundesligi nie trafiają najlepsi z Anglii, Hiszpanii, czy Włoch, a BL co roku opuszcza dwóch, trzech, czołowych.
14.08.2020 05:48
Jedna wygrana Lipska wiosny nie czyni i nie ma co się łudzić, że Bundesliga jest mocniejsza od Premier League czy La Liga. Tam co roku są kluby na wysokim poziomie, a u nas musi ciągnąć Bayern i raz na jakiś czas znajdzie się jakiś Lipsk na doczepkę. Większość niemieckich zespołów w pucharach daje dupy, choćby Dortmund, który sportowo i finansowo ma potencjał, żeby mieć co roku ćwierćfinał. A jeśli komuś się uda, to po sezonie robi wyprzedaż.
14.08.2020 01:38
@sylwester123 blaznujesz tak samo jak Dzojko; puszysz sie jak paw zaraz po zwyciestwie sugerujac ze swadczy to o sile calej ligi :D

dodatkowo gdzie ostatni Niemiecki klub ktory zdobyl LM to my niemal dekade temu a inny to juz nikt nawet nie pamieta i gdzie w ostatnich 5 latach 3 druzyny Hiszpanskie dochodzily bardzo daleko a Real i Barca zdonywaly trofeum z Atleti w finale 2 razy rzedy

Panowie troche przyzwoitosci bo przypominacie tych kibicow Barcelony lekcewazacych Bayern
13.08.2020 23:39
I gdzie są teraz Ci co pisali że Bundesliga taka słaba ?Proszę się teraz wypowiedzieć.Grala 3 drużyna Bl z 3 La Ligi. To nie był żaden przypadek Rb było lepsze.
13.08.2020 23:23
Jutro mecz Bayernu bardzo ważny w kontekście rankingu UEFA. Już teraz Bundesliga ma najlepszy sezon w ostatnich 5 latach. Jednak jak Bayern jutro wykolei Barce to Bundesliga praktycznie dogoni punktowo La Liga za ten sezon... a w grze La Liga będzie mieć tylko Sevile, a Buli aż 2 zespoły... Do tego Anglia jest już też za ten sezon na wyciągniecie ręki a w grze mają United i City... Liga Hiszpańska na tą chwile już prawie pewna, że 3 sezon z rzędu nie będzie miała najwięcej pkt za dany sezon...

Edytowano : 2020-08-13 23:25:47

Co do Timo Wernera nie chce być prorokiem ale wydaje mi się, że nie osiągnie poziomu półfinału LM z Chelsea, więc piłkarsko nie wiem czy to byl krok do przodu...
13.08.2020 23:23
Gratulacje dla "Byków". Super sprawa!
13.08.2020 23:20
Łał. Po prostu - łał. WIELKIE brawa dla Lipska. Pamiętajmy, iż Atletico w dwumeczu wyeliminowało Liverpool - głównego faworyta tegorocznej Ligi Mistrzów. Jestem absolutnie zachwycony pomysłem Nagelsmanna na ten mecz - wiedział, iż mając słabszych piłkarzy musi pokonać przeciwnika strategią i zaangażowaniem. Byki walczyły jak lwy, nie było dla nich straconych piłek. Cóż, piękny jest futbol, gdy można oglądać tak przyjemne niespodzianki. Jutro druga część niemiecko-hiszpańskiej rywalizacji. Tylko że dla odmiany tym razem zdecydowanym faworytem będzie przedstawiciel Bundesligi.
13.08.2020 23:18
Brawo RB Lipsk.
Szczere gratulacje.
Co do niektórych nie nakręcajcie się, jutro się okaże.
13.08.2020 23:18
Wielkie brawa dla Lipska, trollo00 pewnie płacze w poduszkę.
13.08.2020 23:13
Nie no panowie do Niemieckiego finału to jeszcze daleka droga :P
13.08.2020 23:11
Jutro Bayern musi awansować i mamy 3 Niemieckich trenerów w półfinałach LM. Szkoda, że zamiast City nie ma Liverpoolu w grze to byłby komplet :-P zresztą Guardiola trochę Niemieckiej myśli szkoleniowej też liznął...

Edytowano : 2020-08-13 23:13:26

@KeeRay
Byłaby lepsza ale kogo odstrzelić? Sule, Lucasa H. czy Alabe?
13.08.2020 23:10
Tuchel vs Nagelsman taki wew. pojedynek pewnie kiedyś w przyszłości trenera Bayernu
13.08.2020 23:10
Ale z Upamecano byłaby jeszcze lepsza, przecież on już teraz gra genialnie, a w przyszłości może być najlepszy na świecie na tej pozycji.
13.08.2020 23:10
Czuję finał niemiecki, są na to duże szanse.
13.08.2020 23:09
Upamecano nie ma u nas bo jak wszyscy będą zdrowi i zostanie Alaba to i tak mamy jedną z lepszych linii obrony w Europie...
13.08.2020 23:07
Dlaczego my nie kupiliśmy Upamecano... to materiał na najlepszego stopera świata.
13.08.2020 23:06
Chciałbym zobaczyć teraz minę Wernera.
13.08.2020 23:06
Wow, brawo Lipsk! Chociaż już z Totkami widać było, że nie będą chłopcami do bicia, to jednak stawiałem przed meczem na Atleti.
Teraz życzę im szczęścia z szejkami.
13.08.2020 23:05
Będzie trochę wstyd gdy Bayern jutro nie awansuje.
13.08.2020 23:04
13.08.2020 23:03
@hoven jest taka możliwość że Lipsk zajdzie najdalej w LM. Jak jutro Messi będzie dzień, może być trudno.

Edytowano : 2020-08-13 23:09:06

@dzojko nie będzie. Jak Messi będzie miał dzień, będzie ciężko. Pamiętam jako młody dzieciak czarował razem z Ronaldinho. Rok 2005 - 2008 pamiętamy. Teraz Barca Setiena gra tak słabo, ale mogą zagrać 1 znakomity mecz i przejdą
13.08.2020 23:03
Haha i gdzie ten gościu co pisał, że Bundesliga słaba i liga Francuska lepsza nawet... wg. tego zbanowanego gościa Marsylia podobno Lipsk by skroiła xd
13.08.2020 23:02
3 zespół bundy wygrywa z 3 zespołem La liga czyli budna idze w górę,
13.08.2020 23:02
Lipsk zagrał naprawdę dobry mecz brawo mimo że nie przepadam za nimi na krajowym podwórku
13.08.2020 23:01
"Nikt się nie spodziewał hiszpańskiej inkwizycji". Niesamowite! Brawo RB!

Po tym co dziś widziałem powiem więcej - wcale z tym zlepkiem indywidualności nie są w półfinale bez szans!
13.08.2020 23:01
No i co na to pan Ćwiąkała? Oby w półfinale nie było żadnej drużyny z Hiszpanii.
13.08.2020 23:01
Nagelsmann odwazny plan - wyraznie bylo widac ze postawil na wygrana w 90 minutach. Gratulacje, Atletico nie ma nikogo z przodu kto dalby blysk - Felix to nadal za malo - a bez tego anty-pilka Simeone to jak Lew ktory gdy otworzy paszcze okazuje sie bezzebny:)

Swietna reklama dla Bundesligi dzis, troche wstyd by byl gdyby Lipsk przeszedl a my nie takze mamy chyba dodatkowa motywacje na jutro:D

Niemiecki final? to by bylo cos

Edytowano : 2020-08-13 23:04:02

@dzojko nie blaznuj, rozumiem euforia, moze nawet jakies piwko bylo ale przejrzyj sobie moze ile i gdzie dochodzily druzyny hiszpanskie od naszego ostatniego tryumfu w LM a ile i gdzie Niemiecki i nie puszczaj juz bakow w towarzystwie ;)
13.08.2020 23:01
To co Bundesliga jedzie z Liga Hiszpańską? Gdzie jest ten płaczek BAYERN DWADWA haha JAZDA!
13.08.2020 23:01
Dla większości ludzi to pewnie duże zaskoczenie co nie oglądają Bundesligi . Ale Lipsk zagrał to co przed pandemią. Gratki. Oby, jutro Nasza robota do wykonania..
13.08.2020 23:01
Bundesliga : La Liga 1:0

Obyśmy jutro dali radę i w finale z Lipskiem :P
13.08.2020 23:01
Dobre te niemieckie trenery :P
13.08.2020 23:01
Brawo ! Lipsk ! I tak jak podczas losowania obawiałem się dwóch drużyn ... Man City i Lipsk właśnie, fajnie byłoby mieć Niemiecki finał ;)
13.08.2020 23:00
Ale przecież przedwczoraj twierdził pan zbanowany Bayern022 że graliśmy z ogórami czyli chodziło mu też o Lipsk.
13.08.2020 23:00
Toż to szok Lipsk w półfinale, my nie mogliśmy ich kiedyś wyeliminować , zrobił to teraz Lipsk. Tym bardziej że pasy wyeliminowały Liverpool
13.08.2020 23:00
Musimy jutro awansować po awansie Lipska
13.08.2020 23:00
No i jutro odpadnie ostatnia drużyna z La liga?
13.08.2020 22:59
Bundesliga jedzie dalej!
13.08.2020 22:59
Jest udało się, jedna patologia z LM wyeliminowana !
13.08.2020 22:59
13.08.2020 22:58
To co, słaba Bundesliga wywala w tym roku potężną ligę hiszpańską?
13.08.2020 22:58
13.08.2020 22:57
Kończy Pan, Panie Polak ten mecz:-D
13.08.2020 22:57
z wernerem by odpadli ;p
Pokaż więcej

reklama