DieRoten.pl

Falk potwierdza: Bayern chce Sane

21.05.2019, 19:17:33
Fotolia

Pojawiają się kolejne doniesienia w sprawie Leroy'a Sane, który wedle różnych źródeł może w letnim okienku transferowym zasilić szeregi ekipy rekordowego mistrza Niemiec.

reklama

Od pewnego czasu jednym z najgorętszych tematów w mediach związanych z letnim okienkiem transferowym w Bayernie jest możliwy transfer Leroy'a Sane z Manchesteru City.

Pierwsze informacje zostały przekazane przez niemiecki magazyn "Kicker", po czym inne źródła również zaczęły spekulować o potencjalnym sprowadzeniu niemieckiego skrzydłowego na Allianz Arenę. Darren Lewis z angielskiego "Mirror" również donosi, że monachijczycy chcą pozyskać pomocnika Manchesteru City.

Anglik poinformował, że mistrzowie Niemiec wierzą, że uda im się ściągnąć tego lata Sane do FCB. Klub ze stolicy Bawarii jest świadomy faktu, że Pep Guardiola gotów jest sprzedać swojego zawodnika w nadchodzącym okienku transferowym.

To nie koniec, albowiem niemiecki "Sport1" również potwierdza ostatnie spekulacje magazynu "Kicker" jakoby "Bawarczycy" intensywnie pracowali nad transferem reprezentanta kadry narodowej Niemiec.

Bez względu na wszystko wciąż pozostaje wiele znaków zapytania w kwestii Leroy'a i jego potencjalnych przenosin na Allianz Arenę. Na więcej konkretniejszych informacji z pewnością przyjdzie nam czekać do zakończenia ostatniego meczu w tym sezonie, czyli Pucharu Niemiec, który to odbędzie się w najbliższą sobotę o 20:00.

17:55

"Bild" informuje, że prezydent Bayernu Uli Hoeness może być entuzjastycznie nastawiony na potencjalny duet Serge Gnabry - Leroy Sane w Bayernie. Z kolei Rummenigge powiedział niedawno w "Bild am Sonntag", że klub z pewnością dokona jeszcze transferu na skrzydło.

19:20

Christian Falk potwierdza, że Bayern Monachium jest zainteresowany Leroy'em Sane. Pozostaje pytanie czy Bayern i City dogadają się w kwestii odstępnego i czy sam Sane pragnie odejść z Anglii.

źródło: Sport1

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (56)

reklama



23.05.2019 00:59
@nyy32 tę złośliwość daruj proszę - była to zresztą nie tyle złośliwość, ile uwaga językowa; ja się tych "obwodów" (i innych "kontuzjogennych") naczytałem o wiele za dużo. Masz rację: w ocenie stylu Guardioli różnić możemy się bardzo. Zwłaszcza że ja nie mam zamiaru oceniać tego stylu przez pryzmat wyłącznie pierwszego sezonu. Guardiola ewoluował wraz z Bayernem, uczył się szybkich kontrataków. Ta nauka procentuje obecnie w Man City. Ale jednocześnie był Guardiola zwolennikiem gry żywej, kombinacyjnej; przypominam, że w swym najlepszym wydaniu tzw. tiki-taka polegała nie tylko na zabijaniu gry liczną podań w poprzek, lecz także na dynamicznych odbiorach (słynna zasada pięciu sekund) i rozegraniach w strefach kluczowych. W Bayernie Katalończykowi zabrakło niestety materiału - na czym wszyscy obecnie tracimy. Z Kevinem De Bruyne i Leroyem Sané (tak, mam świadomość, że tego drugiego Guardiola właśnie się pozbywa) nasza gra wyglądałaby inaczej; tym bardziej w przypadku pozyskania obrońcy o umiejętnościach Laportego i drugiego skrzydłowego klasy Sterlinga. Bo że Coman tej klasy nie ma i nigdy mieć nie będzie, to chyba nie podlega dyskusji.

Myślę, że dogadamy się co do jednego. W pierwszym i drugim sezonie Guardiola często trzymał się swoich koncepcji niemalże ortodoksyjnie; odstępstwa od reguły potrafilibyśmy przywołać z pamięci, co tylko świadczy o tym, jak silne reguły to były. Ale jednocześnie przez ten czas styl ulegał stopniowym korektom i modyfikacjom, które w trzecim sezonie były już widoczne wyraźnie jako pełnoprawne zmiany. Tak, to była próba połączenia porywających idei własnych z zabójczo skutecznymi koncepcjami Heynckesa. Być może różnie oceniamy te trzy lata, ale myślę, że zgodzimy się co do tego, iż był to Bayern grający konsekwentnie, ambitnie, oryginalnie, ze świadomością własnych umiejętności, stylu, ale też respektu, jaki powszechnie wzbudzał.

To, co wydarzyło się potem, to równia pochyła w dół.
22.05.2019 21:56
niewątpliwie jest to najważniejsze okienko dla Bayernu od lat i trzeba dobrze to wszystko przemyśleć. jest dużo, bardzo dużo ciekawych nazwisk i niektóre mogą być naprawdę w rozsądnych cenach i mogą się okazać zawodnikami na lata (oczywiście mogą być też niewypałami ale tego się nigdy nie wie... w końcu na dobrą sprawę każdy transfer to ryzyko;-) )
koncepcja... mam nadzieję, że po transferach będzie w tym wszystkim widać jakąś sensowną wizję :-)
22.05.2019 09:00
Może się okazać, że za dwa lata będą u nas grali Kimmich, Sule, Goretzka, Gnabry, Havertza, Sane, Werner. Niemiecki Bayern stanie się faktem i być może znowu staniemy się postrachem całej Europy.
22.05.2019 08:54
Koncert życzeń ;) Pytanie co chce Sane czy będzie chciał wrócić do nudnej BL. Choć z drugiej strony mistrza jeszcze nie zdobył w DE, więc miałby po co grać, w dodatku w Monachium trwa budowa nowego Bayernu, którego byłby czołową postacią.
22.05.2019 07:40
Sane powinien być priorytetem, oprócz niego powinniśmy ściągnąć Ziyecha i Wernera, ale tego ostatniego tylko jeśli Lewy ma odejść teraz lub w 2020 roku. Natomiast za rok ściągamy Havertza i ten Haga, być może w pakiecie z de Ligtem jeśli Barcelonie nie wyjdzie transfer.
22.05.2019 07:24
James zostanie wykupiony i po meczu PN zostanie ogłoszony . Czekamy jeszcze na Sane i Ziyecha :)
Sam jeszcze kupiłbym Gundo
22.05.2019 07:03
@predator
Złośliwość na wstępie pominę. Jeśli chcesz mi powiedzieć, że Bayern Juppa w meczach ze słabeuszami w Bundeslidze nie grał z kontry, to tak, zazwyczaj nie. Jednak nawet jeżeli rywal nastawiony był na defensywę, to i tak w przypadku odebrania piłki następowało błyskawicznie uruchomienie jednego ze skrzydeł wraz z pomocą ze strony obiegającego bocznego obrońcy. Skrzydłowy mógł dośrodkować, zejść do środka robiąc sobie miejsce do oddania strzału lub zagrać do bocznego defensora. Cała akcja trwała kilka - kilkanaście sekund, a przeciwnik nie był zwykle w stanie zorganizować się w obronie. Jeśli uważasz, iż Guardiola w jakikolwiek sposób kontynuował ten styl gry, to nasze opinie różnią się biegunowo. U Hiszpana po przejęciu piłki następowała seria miliona podań w środku pola, w poprzek, do tyłu, w poprzek, do przodu i znowu do tyłu, a szybkie ataki w skali całego sezonu można było policzyć na palcach. Moim zdaniem w takiej grze Werner byłby mało użyteczny, podczas gdy w swojej dobrej formie (a zaznaczyłem, iż ma problemy ze stabilizacją dyspozycji) w szybkiej grze czułby się jak ryba w wodzie. Statystyki z tego sezonu Timo ma całkiem dobre i jak najbardziej widziałbym dla niego miejsce w Bayernie, oczywiście pod warunkiem wyboru odpowiedniego dla jego umiejętności stylu gry drużyny.

Jeśli chodzi o styl gry Bayernu Kovaca to nie napisałem o nim ani jednego słowa. Cały rok czekam zakończenie sezonu, by podsumować pracę Chorwata i nie oceniać go przedwcześnie. Został ostatni mecz.

Edytowano : 2019-05-22 07:11:42

Tak sobie pomyślałem, iż może lepiej byśmy się zrozumieli gdybym podkreślił, że Bayern Juppa POTRAFIŁ grać szybką piłkę, kiedy tylko była taka możliwość. Chodzi tu m. in. właśnie o spotkania z najsilniejszymi rywalami, czyli te "kilka meczów w Lidze Mistrzów", które finalnie dały nam puchar.
22.05.2019 00:55
@nyy32 obwód to masz w pasie, rezerwowy kontyngent nazywamy odwodem. Ciekawe, że łączysz "grę szybką, z kontry" z Bayernem Heynckesa, który to Bayern - z pominięciem kilku meczów w LM - atakował nie tylko pozycyjnie, ale i mozolnie. Czytając takie opinie zastanawiam się, czy my, kibice, oglądamy te same mecze. I czy nie doświadczamy pewnego błędu poznawczego, kiedy oglądamy Bayern Kovača. Bo w grze Bayernu Kovača nie widać nawet połowy tej dyscypliny taktycznej, którą zaprowadził Heynckes, a którą Guardiola kontynuował i - na swój osobliwy sposób - rozwijał, nie ignorował.

Ja nie widzę okoliczności, w których Werner okazałby się "świetnym" piłkarzem Bayernu. No, chyba że z tyłka strzeliłby zwycięskiego gola w finale Ligi Mistrzów, ale tego akurat przewidzieć się nie da. Do Pépégo też nie jestem przekonany w pełni, ale brałbym już prędzej. W odróżnieniu od Wernera jest dobry technicznie, co czyni go użytecznym bez względu na to, czy przyszły Bayern ma grać kombinacyjnie, czy lagą na skrzydło. Ziyech za 35 mln to jest jakaś wyprzedaż.
22.05.2019 00:05
To okienko trzeba dobrze rozegrać, gdyż do wyciągnięcia są wielkie nazwiska, które mogą zadecydować o przyszłości Bayernu na lata. Do tej pory za absolutny priorytet uważałem Havertza, ale teraz, kiedy coraz realniej pojawia się możliwość pozyskania Sane, sytuacja wydaje się być bardziej skomplikowana. Sprawę rozwiązałoby definitywnie sprowadzenie ich obu. Sane na lewym skrzydle, Gnabry na prawym, Havertz w środku. Ta trójka grająca razem zarówno w klubie, jak i w reprezentacji, to przepis na ofensywną broń nuklearną. W razie kontuzji bądź rotacji Kai bez problemów może przejść na dowolne skrzydło, za napastnikiem może występować Muller, od biedy Goretzka, w obwodzie na boku pomocy pozostają Coman, Davies (Jamesa rzecz jasna nie wykupujemy). Kłopot w tym, iż Sane i Havertz to wydatek rzędu 200 mln euro. Zapłaciliśmy już ponad 110 za Pavarda i Lucasa, trudno zatem oczekiwać, iż nagle zainwestujemy dwie kolejne duże stówki na dwóch piłkarzy. Myślę, że byłoby warto, ale nie wydaje się to zbyt realne.

Do Ziyecha jakoś przekonania nie mam. Może się mylę, ale nie sądzę, by nagle po transferze z Ajaxu w Monachium stał się wielką gwiazdą i zaliczał statystyki na choćby zbliżonym poziomie. Nie wiedziałem jednak o jego klauzuli - jeśli faktycznie miałby kosztować 30-35 mln euro, to warto by go pozyskać nawet jako alternatywę na skrzydło dla polepszenia rywalizacji o pierwszy skład.

Werner to bardzo dobry piłkarz, ale w jego przypadku istnieją dwie istotne kwestie. Po pierwsze Timo idealnie nadaje się do gry szybkiej, z kontry; w ataku pozycyjnym traci wiele ze swoich atutów i nie jest już tak skuteczny. Dlatego najpierw należy zapytać trenera (niezależnie od tego, czy będzie to Kovac czy ktokolwiek inny) czy w swojej układance widzi w ogóle miejsce dla takiego gracza. Jeśli np. mielibyśmy dążyć do stylu Heynckesa z 2013 roku, Werner byłby świetny, jeśli do koncepcji zbliżonej do tej preferowanej przez Guardiolę w czasie, gdy pracował w Monachium - raczej zbędny. Drugim problemem jest straszna chimeryczność Timo. Dobre mecze przeplata fatalnymi, zagra kilka fantastycznych piłek, by potem całkiem zniknąć. Ma 23 lata, nie jest juniorem i powinien nabyć już zdolność stabilizacji formy za przyzwoitym poziomie, a on niestety nadal tego nie potrafi.

Bale to dla mnie żart i to z kategorii kiepskich. Liczne kontuzje, dołki formy, wkrótce 30 lat na karku. Tego pana nawet nie brałbym pod uwagę w kontekście potencjalnych transferów Bayernu.

Pozostaje Pepe. Jestem fanem jego talentu, uważam, iż w Monachium poradziłby sobie dobrze, ale niestety zbyt mało razy widziałem go w akcji, by móc być jednoznacznie przekonanym co do jego osoby. Chyba nikt nie może zagwarantować, iż nie stanie się kolejnym Lemarem czy Malcomem, który po przejściu do lepszego klubu nie spełni pokładanych w nim oczekiwań. W jego przypadku byłby zatem w stanie zaryzykować, ale zostawiając sobie małą furtkę, iż mogę się mylić...
21.05.2019 22:42
Hoeneßowi wystarczy oczywiście, że Niemiec. Uff, jak dobrze, że przynajmniej ten Niemiec jest dobry. Szkoda tylko, że ten Hag jest takim samym Niemcem jak Kovač, a Pochettino nie jest Niemcem wcale.
21.05.2019 21:55
Sane jest bardzo możliwy bo to Niemiec
21.05.2019 21:53
Btw Hernandez może już powrócić do treningów, gdyż zakończono jego leczenie.
21.05.2019 21:52
Heh, to se Ajax interes zrobił. Chyba się nie spodziewali, ile Hakim będzie teraz wart :D.
21.05.2019 21:49
Dużo lepszy deal (jak już w takiej kategorii operujemy) dla Uliego to Ziyech - tańszy, mniej łapie kontuzji, młodszy, statystyki też ma świetne...

Edytowano : 2019-05-21 21:50:36

No i pokazał się z dobrej strony w LM, również przeciwko Bayernowi.
21.05.2019 21:45
@DarthSmd
Wiem , ale taka oferta może Uliego zainteresować
21.05.2019 21:43
Bale to się nadaje, ale do gabinetu lekarskiego.
21.05.2019 21:42
Coś czuję że Bale przyjdzie za prawie darmo bo 8.5 mln euro tylko Bayern zapłaci za jeden sezon . Do tego Sane i skrzydła załatwione . Za 2 lata możemy oddać Balea i kupić jakiegoś młodego skrzydłowego
21.05.2019 21:41
@fcb25

Może czekają z ogłoszeniem transferu, aż rozegrany zostanie finał Pucharu Niemiec? Oby :)
21.05.2019 21:37
@DarthSmd tak Ziyech ma klauzulę w kontrakcie (30 lub 35 mln). Ale zauważyłem właśnie, że wiele użytkowników chyba tego nie wie. Tym bardziej potwierdzało by to, że Hakim jest z nami ugadany. O zadnym innym klubie w mediach się na poważnie nie pisało, oprócz Bayernu. A przecież za takie pieniądze już dawno by sie ktoś po niego zgłosił :P.
21.05.2019 21:36
Rodri z van de beekiem to moglby byc mega duet wsrodku pola na kolejne 10lat...
21.05.2019 21:35
Jasne... w jednym okienku kupimy Pepe i Sane za 170 - 180 mln.... dajcie spokój. Uli mówił, że jest bardzo zadowolony z Serge'a, wiec pewnie będą szukali mu kogoś do pary. Werner pewnie wskoczy w razie potrzeby jako 4 skrzydłowy.
21.05.2019 21:35
Opcja z Bale też jest możliwa - wtedy by przyszedł zamiast Pepe prawie za darmo - jak nas znam to kusząca opcja, a gdyby nie łapał kontuzji i odzyskał formę to wartość dodana
21.05.2019 21:30
Jak już robimy koncert życzeń:

Odchodzą: Ribery, Robben, Rafina, Boateng, Sanches, James (szczerze wątpie, że go wykupią. Gdyby Bayern miałby to zrobić, to już dawno wszystko byłoby załatwione)

Przychodzą: Pavard, Lucas, Sane, Ziyech, Rodrigo (o nim najwięcej się słyszy w kwestii defensywnych pomocników) no i ktoś za plecy Lewego, gdyby Jamesa nie wykupili (może być nawet ten Werner, ale to IMO najmniej ważny transfer)
21.05.2019 21:26
Bardziej obstawiam transfer Balea który to ma przyjść do nas na wypożyczenie i Real będzie płacił połowę jego pensji a bayern drugie pół . Myślę że na taki układ Bayern pójdzie
21.05.2019 21:24
@MateuszFCB

A Zyiech nie ma czasem klauzuli odstępnego wynoszącej 30 mln?

Edytowano : 2019-05-21 21:26:04

Piszą o niej choćby tu:
https://transfery.info/124633,potwierdzone-ziyech-dostanie-zgode-na-odejscie-z-ajaksu
http://krotkapilka.com.pl/2019/05/18/kolejny-pilkarz-odchodzi-z-bayernu-ziyech-dostal-zgode-na-transfer/

Inna sprawa ile w tym prawdy...
21.05.2019 21:23
Ja bym tak to widział:

Odchodzą: Ribery, Robben, Rafifna, Boateng, Sanches
Przychodzą: Lucas, Pavard, Sane, Pepe, Werner, Van Beek i wykup Jamesa

To koszt - około 200 milionów - 70 Sane - w dwóch ratach czyli po 35 milonów, Pepe 70, Werner 35 milonów 60 Van Beek. 30 za Boatenga i 20 za Sanchesa czyli 150 milonów w tym sezonie do wydania plus 115 za Lucas i Pavard to łącznie 265 milonów

Za rok Harvetz i Odoi za darmo ( wtedy sprzedamy Jamesa i może Comana)

To dało by taki skład:

Neuer, Alaba, Lucas, Hummels, Kimmich, Van Beek, Thiago, Sane, Pepe, James, Lewy
Ławka: Ulreich, Pavard, Suele, Martinez, Tolliso, Goretzka, Coman, Gnabry, Muller, Werner

I tak: Pavard może grać za Kimicha, Lucas za Alabę, Werner na skrzydle w razie czego i za Lewego, no i Martinez na SO w razie biedy czyli kontuzji
21.05.2019 21:22
50mln + bonusy + moze jakis mlody z opcja pozniejszego pierwokupu i by sie dogadali
21.05.2019 21:19
Serio myślisz że ajax puści Ziyecha za 40 mln ? hah dobre żarty
Za mniej niż 70 nie puszczą
21.05.2019 21:15
Sane na lewa, pepe na prawa( poinformowal lille i odejsciu) na 10 zyiech zamiast jamesa ( wykup jamesa a kupno hakima to podobne pieniadze). Na lawie muller gnabry werner ( sprzedac comana, daviesa wypożyczyć) w srodku pola kimmich i van de beek, na lawie javi brandt i goretzka ( thiago dac w rozliczeniu za sane a tolliso wypozyczyc, bo po roku przerwy jest niewiadoma...) w obronie pavart sule lucas alaba, na lawie hummels i 1 albo 2 zmiennikow na bokimoze byc ten theo...
Heheh pomarzyc zawsze wolno, a tak realistycznie to moze faktycznie przyjdzie sane i werner i to pewnie tyle.
Pepe pewnie pojdzie do psg a zyiech do Anglii. Van de beek zostanie w ajaksie a brandt za 25mln do bvb ;/
21.05.2019 21:04
Sane jak najbardziej ok (choć ponoć dosyć konfliktowy i lubi gwiazdorzyć na treningach), ale zamiast Wernera wolałbym choćby Ziyecha. Odchodzi Franek i Arjen, dwóch skrzydłowych, więc i tylu powinno do drużyny dołączyć (Wernera nie traktuje jako typowego skrzydłowego, bo imo słabo nadaje się na tą pozycje).

Edytowano : 2019-05-21 21:06:28

Gdyby ten obraz (https://pbs.twimg.com/media/D6-YDM6U0AEMB0Z.jpg:large) okazał się rzeczywistością, to byłoby pięknie, tylko wtedy Coman i Gnabry mogą liczyć co najwyżej na ławkę.
21.05.2019 21:01
Jeśli City nie wiąże z nim wielkich nadziei to nie powinno być problemu. Jeśli będziemy chcieli go mieć to damy spokojnie radę.
21.05.2019 20:52
No właśnie. Czy sam Sane chce odejść z City. To pierwsze. Po drugie czy chce wrócić do BL i przejsc do nas. Wiele zależy od tego jakie kluby będą nim zainteresowane. Jeśli zapuka Real albo Barcelona to mamy pozamiatane chociaż to mało prawdopodobne. United to byłby krok wstecz i byłby przegrany u kibiców. Chelsea i Arsenal raczej też nie powinny być jego marzeniem. Co zrobi PSG i Juve?
21.05.2019 20:50
Tak naprawdę Sane i Havertz załatwili by nam sprawę w stu procentach. W przyszłym roku ewentualnie drugiego skrzydłowego na prawe jeżeli Gnabry/Davies nie daliby rady i git. Werner jest naprawdę zbednym wydatkiem.
21.05.2019 20:29
Hmm skoro sam Falk potwierdza to musi coś być na rzeczy i może to już nie tylko plotki a faktycznie coś się dzieje w tej sprawie.. gdyby tak było to muszę przyznać że transfer majstersztyk i szykowałoby się jedne z ciekawszych okienek transferowych od dawien dawna.. pewnie od czasów gdy przyszedł Luca Toni i Franck Ribery. Mimo wszystko trzymam mocno kciuki za transfer Leroya Sane.
21.05.2019 20:23
@diablo
Przecież jeszcze nie jedno nazwisko padnie w kontekście gry w Bayernie, zelaszcza skrzydłowy.
21.05.2019 20:20
Ciekawe ile będzie gagatek kosztował.
21.05.2019 20:17
Skoro Falk potwierdza to rzeczywiście może być coś na rzeczy! Tylko, że wyrażać zainteresowanie to jedno, a dojść do porozumienia do drugie.. Pepe też byliśmy zainteresowani i temat jakoś upadł.
21.05.2019 20:11
Na 99% pewności że to plotki.
Myślę że chodzi o podbicie ceny za zawodnika, czyli większe zainteresowanie większą cenę można uzyskać.
21.05.2019 20:10
Zgadzam się z buuuU. Alabę może zastąpić Lucas w razie czego. Do tego dodałbym tylko Van Beeka i jest petarda
21.05.2019 20:08
Taki Bayern na 19/20?
Neuer/Urleich
Kimmich/Pavard
Lucas/Hummels
Sule/Pavard
Alaba/?
Thiago/Goretzka
Tolisso/Martinez
Gnabry/Pepe?
James/Muller
Sane?/Coman/Davies
Lewandowski/Werner?
Postrach dla Europy jak dla mnie, ale zobaczymy jak pójdzie w okienku.
MIA SAN MIA!
21.05.2019 20:07
Media mówią o kwocie 70 milonow euro czyli widełki Uliego też się zgadzają:-)
21.05.2019 20:00
Oby to wypaliło. Teraz coraz więcej znaków wskazuje na to, że ten transfer jest możliwy, a w ostatnich dniach dużo użytkowników zaznaczało jak to jest niemożliwe. Z wielkim zniecierpliwieniem czekamy na więcej szczegółów :D
21.05.2019 19:28
Bo powinniśmy mieć 4 skrzydłowych: Sane, Werner, Coman, Gnabry - wtedy Werner w niektórych meczach by zastępował Lewego. No i jakiś pomocnik by się przydał jednak - za Renato a Javi też już swoje lata ma
21.05.2019 19:14
mdbayern
Przecież Werner to napastnik przynajmniej tak podaje transfermarkt z możliwością grania na skrzydle, ale po co jakby był Sane plus Gnabry.
21.05.2019 19:13
I jeszcze Van Beek i Pepe - i zamykamy.
21.05.2019 19:11
Biedna Burussia już klepła Szulza za 27 mln. a na dniach mają potwierdźic Hazarda i Brandta. Czas na Bayern żeby nakryć ich zakupy Sane który grałna Schalke????
21.05.2019 19:10
Pavard, Lucas, Sane, Werner i ja bym mógł już zamykać okienko.
21.05.2019 19:08
Info sprzed chwili: Christain Falk potwierdza, że Bayern jest mocno zainteresowany Sane:-)

Zatem Sane i Werner - tylko obaj to lewe skrzydło. Ja bym tego Pepe jeszcze widział, ale gdyby przyszedł Sane to chyba jeszcze tylko Werner przyjdzie. No i jeszcze Van Beek i było by cudownie
21.05.2019 18:52
Jeśli dojdzie Havertz za rok to spełnimy marzenie o silnym niemieckim Bayernie
21.05.2019 18:52
Ciekawe, co z tego wyjdzie. Przydałby się jeszcze Havertz, ale to pewnie za rok najwcześniej. Werner pewnie już zaklepany.
Pokaż więcej

reklama