Na przestrzeni kilku ostatnich dni – 27 i 28 maja – klub ze stolicy Bawarii zaznaczył swoją obecność na azjatyckim rynku.
Jak czytamy na oficjalnej stronie bawarskiego klubu, w dniach 27 i 28 maja w Chengdu (Chiny) odbył się festiwal pod nazwą „Chengdu Fan Festival”, na którym obecni byli również „Bawarczycy”.
Podczas „Karnawału Piłkarskiego”, ponad 100 000 gości odwiedziło przez weekend różne wystawy związane z bawarskim klubem. Ponadto zorganizowano także obóz młodzieżowy oraz wspólne oglądanie finału sezonu Bundesligi.
Jeśli mowa o obozie dla najmłodszych, to kilku młodzieżowych trenerów z Bayernu mogło oglądać i oceniać w akcji zawodników w wieku od 8 do 12 lat, którzy mogli zaprezentować swoje umiejętności.
Przy okazji warto jeszcze nadmienić, że przy okazji sobotniego pojedynku monachijczyków z Kolonią, który zakończył się wygraną 2:1 i mistrzostwem Niemiec dla FCB, bawarski klub umożliwił także wspólne oglądanie tego spotkania w 23 innych chińskich miastach.
Bayern na azjatyckim rynku
Warto przypomnieć, że Bayern posiada w Szanghaju swoje oficjalne biuro, które zostało otwarte w 2017 roku. Ponadto na rynku azjatyckim mistrzowie Niemiec są również obecni w Bangkoku, gdzie promują markę FCB od zeszłego roku.
Komentarze