DieRoten.pl

Bild: Kahn okaże się decydujący w konflikcie Brazzo i Flicka?

16.03.2021, 08:57:26
FotoOlimpik

Od blisko tygodnia niemieckie media zasypują nas kolejny informacjami i spekulacjami odnośnie dalszej przyszłości Hansiego Flicka w klubie ze stolicy Bawarii.

Niemieckie media nieustannie „straszą”, że Hansi Flick po zakończeniu bieżącego sezonu może opuścić klub ze stolicy Bawarii i przejąć schedę po Joachimie Loewie, który po mistrzostwach Europy zakończy swoją wieloletnią przygodę z niemiecką reprezentacją narodową.

Tym razem po raz kolejny swoje stanowisko w sprawie przyszłości opiekuna Bayernu zabrali dziennikarze „Bilda”. Jak się okazuje głównym czynnikiem, który może zadecydować o odejściu 56-latka do „Die Mannschaft” jest niekończący się konflikt na linii Flick – Salihamidzic.

Ekspert i wieloletni dziennikarz Marcel Reif, podczas swojego programu „Reif ist live” przyznał wprost, że trener i dyrektor sportowy FCB są niczym dynamit i zapałka, który w najgorszym wypadku może po prostu wybuchnąć.

Dlatego też niemiecki „Bild” zaznacza, że decydująca może okazać się interwencja Olivera Kahna (przyszłego prezesa), który w przeszłości interweniował już i na jakiś czas zażegnał narastający konflikt Niemca z Bośniakiem. Niemniej jednak według doniesień wspomnianego wyżej źródła wewnątrz klubu pojawiają się coraz większe wątpliwości czy tym razem będzie podobnie.

Hansi i Hasan w dalszym ciągu mają zgoła odmienne zdanie na różne tematy (głównie transferowe), zaś „najostrzejszym przykładem” jest przyszłość Alexa Nuebela, którego Flick chciałby wypożyczyć do AS Monaco, podczas gdy Salihamidzic jest przeciwny takiemu rozwiązaniu. Co więcej „Brazzo” miał obiecać 24-latkowi określoną liczbę spotkań bez wcześniejszej konsultacji z trenerem…

Dla 56-letniego szkoleniowca sytuacja jest skomplikowana, jako że dyrektor sportowy FCB cieszy się zaufaniem Uliego Hoenessa, który w dalszym ciągu ma spore wpływy w klubie. Najbliższym powiernikiem i zwolennikiem Hansiego jest Rummenigge, który z kolei odchodzi z Bayernu pod koniec tego roku, zaś wczoraj przerwał milczenie i wypowiedział się w końcu na temat przyszłości swojego trenera. Obecnie osobą, która „powinna” zakończyć spór jest Oliver Kahn.

źródło: Bild.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (27)



17.03.2021 10:08
Co ten Bild by zrobił gdyby nie Bayern... Co tydzień to samo tylko dorzucić nowy akapit i się kręci dalej stojąc w miejscu.
16.03.2021 22:34
Dokładnie, zgadzam się z Marienplatz. Czytamy tylko co pisze prasa a ile jest w tym prawdy nikt nie wie!!
16.03.2021 19:00
Po pierwsze to nie wiemy, czy w ogóle jest jakiś konflikt.
16.03.2021 16:44
@tapczan oczywiscie ze nie, ale zakladam rowniez ze w domysle chodzi o wymianie opinii a nie wplywanie na dzialania klubu - do dzis natomiast Twoje stanowisko ktore upubliczniasz (nie mowie ze tylko takie reprezentujesz, ale takie komunikujesz) wskazuje na to co napisalem; bezkrytycznosc i to mnie zastanawia.

Bo nie chodzi o to zeby sie komus cos czasem udalo i zeby uzywac takich przypadkow do tlumaczenia reszty dzialan tylko zeby zatrudniac jednak top ludzi - a na wczoraj, dzis i jutro Hasan nie wyglada na top managera czego nie potrafi nawet zamaskowac strona 'firmowa' (czyli klubu) i nijak ma sie do np Rangnicka. Juz tak wchodzac w bardziej swojskie porownanie Hasan przypomina Obajtka ;)
16.03.2021 16:22
@hoven z Hasanem zgadzam się, ale Flick nie może odejść. Też Mouting czy Roca to nie są takie ciamajdy. Costa jako 4 skrzydłowy może być w razie kontuzji na przykład 2 skrzydłowych. Tylko Sarr to ogromna wtopa. Tamte to nawet dobre uzupełnienia.
16.03.2021 16:08
Oczywiście @tapczan i jest tutaj niejeden taki, który nie chce iść ślepo i zwalać całej winy na jednostkę. Taką grupę hoveny próbują jednak zdyskredytować przypisując im słowa, których nigdy nie wypowiedzieli i zabawa trwa w najlepsze.

I to się dzieje tutaj nie od dziś. Nie zapalasz wszytskiegonco złe na Kovaca - uważasz go za najlepszego. Nie zwalasz wszystkiego na Brazzo - masz jego plakaty na ścianie i modlisz się do jego obrazka.

Po prostu musisz myśleć to co reszta i na pewno musisz łykać wszystko co rzucają szukające sensacji media.
16.03.2021 14:59
Dla mnie nie ma znaczenia po której ze stron stanie Kahn ważne żeby staną po stronie Bayernu.
Co do samego konfliktu to może jest może go nie ma. Na pewno każdy trener chciałby pozyskać jak najlepszych piłkarzy a na to dyrektor sportowy może nie mieć środków. Inna sprawa że Hasan nie popisał się i mógł sprowadzić kogoś lepszego niż Sarr, Costa czy Moting.
16.03.2021 14:04
@hoven ja nie wiem skąd Ty wyciągasz takie wnioski, że ja traktuję Hasana bezkrytycznie i uważam za nieomylnego. Bo w każdym wpisie nie winię go o wszelkie zło na świecie ?
Mam mnóstwo do zarzucenia zarówno Hasanowi jak i osobom kierujących klubem, ale zdaje sobie sprawę, że nie wszystko jest czarno-białe i 0/1.
Fajnie sobie popisać swoje zdanie na różne tematy i każdy ma do tego prawo, ale chyba nikt na poważnie nie twierdzi, że to coś więcej niż zwykła opinia.
Zapytam, czy Bayern sam sobie z premedytacją szkodzi ? I myślisz, że te internetowe tutejsze analizy są w jakikolwiek sposób wiarygodny, a klub jakby tylko wszedł na tą stronę to zdobyłby klucz do sportowego i finansowego sukcesu i przeprowadzał transfery, które rekomenduje np. użytkownik tapczan ?
16.03.2021 13:48
o transferach piłkarzy do klubu powinien decydować trener a nie dyrektor . Jest jakiś budżet , trener robi liste róznych opcji i dyrektor powinien zapieprzać realizować plan a czy plan b . Nie powinno być tak , że dyrektor sprowadza sobie piłkarzy jakich chce wbrew trenerowi , bo nie chce mi sie wierzyc że Costa , Sarr , Czupa Czups czy Roca to pomysły Flicka . Naszemu dyrektorowi chyba sie stanowiska myla i myśli że jest trenerem . Jeżeli w klubie nie ma wystarczajacych funduszy na danego zawodnika to trener powinien mieć inną opcje a nie dyrektor i tyle
16.03.2021 13:42
Całe te spekulacje mediów w kwestii ewentualnej próby zakończenia umownego sporu przez Kahna sugerują, że obierze on po prostu, którąś ze stron. Jednakże według mnie Kahn powinien pozostać neutralny, a sam spór trzeba powinien załagodzić u podstaw, wyjaśniając pewne wątpliwości, które pojawią się w wyniku różnicy zdań.
16.03.2021 13:38
@tapczan bo nigdy w historii biznesu nie zdazalo sie ze wykwalifikowany i na papierze swietny manager/CEO (czego Hasan nie ma, nawet strona Bayernu wymienia jedynie jego osiagniecia sportowe) nie prowadzil firmy/produktu w zla strone. Mijatovic (Real), Bobic (Milan), Zubi i Abidal (Barca) zaiste swietnie sprawdzali w rolach dyrektorow sportowych...

Twoje naiwne i bezkrytyczne podejscie i wiara w nieomylnosc Hasana sa zaskakujace i w sumie zastanawiam sie z czego wynikaja?

Jakie kwalifikacje poza byciem ex-pilkarzem ma wsadzony na stolek przez Uliego Salihamidzic? Przypominam ze ten sam Uli wsadzil na stolek Kovaca po ktorym niesprawiedliwie jechano jak po burej suce. Dlaczego Hasan ma plaszczyk ochronny chociaz wykazuje sie jak narazie glownie niekompetencja? Dodajmy skrajna jesli chodzi o kontrakty pilkarzy 1 druzyny i ostatnie okienko gdzie zapisze sie do historii sprowadzeniem 4 ciamajd w ostatnim dniu.

Edytowano : 2021-03-16 13:44:11

@Moe eeee co? to byla sarkazm prawda? Dyrektor sportowy to najwazniejsza osoba dla 1 druzyny w kazdym klubie, dodatkowo Hasan jest w zarzadzie wiec umywanie mu rak jest jak najbardziej nie na miejscu.
16.03.2021 13:25
Czyli znowu wychodzi na to, że osoby prowadzące klub umyślne i z premedytacją działają na szkodę klubu.
16.03.2021 13:24
My tu Gadu, gadu a Oni tak swoje. Dla mnie hasan już powinien być dawno na aucie. Z całym szacunkiem to nie jest człowiek odpowiedni do Naszych struktur. Flick powinien mieć obok siebie kogoś kto Mu pomoże zarówno w szatni jak i w zarządzie. Może któryś z byłych naszych zawodników ale koniecznie Niemiec. Jeżeli chodzi o transfery to wszyscy widzimy że to jedna wielka lipa a suma straconej kasy powinna być przeznaczona na jednego dobrego piłkarza. Jeszcze co do Trenera to nie wiemy chyba wszyscy dlaczego np. zamiast Sara nie wpuści młodzieżowca przy wyniku 3, 4 do zera.
16.03.2021 12:45
@admin Oczywiście, Brazzo wykonuje tylko polecanie, jest pośrednikiem. Sam z siebie nie zarządził transferowej bryndzy. Czego najlepszym dowodem jest to co wydarzyło się latem, kiedy Flick i piłkarze chwili transferów, a dwa tygodnie przed końcem okienka wszyscy najważniejsi w klubie przeprowadzili szturm w mediach pt. zbyt mocna kadra nie jest dobra. Uli, Kalle, Kahn, wszyscy jak jeden maż wyskoczyli z optymalną, mocną, kadrą, i brakiem konieczności transferów - młodzi dadzą radę. Co też jasno pokazuje, że Hasan jest tyko jednym z ogniw, i to nie tym najważniejszym. Owszem wybór takich a nie innych piłkarzy spada pewnie na jego konto, ale kształt kadry, liczba piłkarzy, ustalono wyżej.
16.03.2021 12:32
@hoven lepiej bym tego nie ujął jest dokładnie tak jak myślisz szkoda że inni tego nie rozumieją :)
16.03.2021 12:20
Gdyby faktycznie wszystko było takie proste, a jedynym problemem byłby Hasan, to już by dawno poleciał. Pora zatem jeszcze raz rozsypać te puzzle i zastanowić się, czy nie popełniono błędu w założeniach :)
16.03.2021 11:54
Oki może zrobi porządek jak za dawnych lat na murawie ;)
16.03.2021 11:49
Hasta la vista Hasan i będzie po problemie. Gość po prostu nie posiada odpowiednich kwalifikacji żeby piastować takie stanowisko i stąd jest konflikt. Zatrudnili go na dyrektora sportowego, a jego jedyną "kwalifikacją" jest to, że był niezłym piłkarzem. W takim razie każdy kto kiedyś chodził do szkoły, powinien się móc zostać nauczycielem ot tak o, a przecież tak nie jest.

Edytowano : 2021-03-16 11:51:54

Hasta la vista Hasan i będzie po problemie. Gość po prostu nie posiada odpowiednich kwalifikacji żeby piastować takie stanowisko i stąd jest konflikt. Zatrudnili go na dyrektora sportowego, a jego jedyną "kwalifikacją" jest to, że był niezłym piłkarzem. W takim razie każdy kto kiedyś chodził do szkoły, powinien móc zostać nauczycielem ot tak o, a przecież tak nie jest.
16.03.2021 11:16
Tak, Hansi musi uciekać bo w innych klubach to będzie miał rajską współpracę z zarządem. Ot chociażby w Liverpoolu, gdzie na środku obrony grywali pomocnicy, a w roli strażaka sprowadzono obrońcę...z Championship i spadkowicza z Bundesligi. To dopiero luksus.

Albo jak w Manchesterze gdzie od lat nie potrafiono sprowadzić sensownego napastnika, prawoskrzydłowego czy stopera. Inni to mają bajeczne transfery, trafiają za każdym razem w punkt. Nie to co Bayern, gdzie transfery są do kitu i tylko dzięki niesamowitemu fuksowi bylo zwycięstwo w LM.

Aj, a mogło być tak pięknie!
16.03.2021 10:48
Kahn powinien rozwiązać to tak zwolnić płotkę i zatrudnić kogoś z doświadczeniem
16.03.2021 09:49
@hoven dyskusja i różnica zdań, która jest czymś normalnym nie jest od razu konfliktem. I to jest znacząca różnica, ale bildowi jest na rękę bardziej krzykliwy i clickbaitowy 'konflikt'.

Skoro w umowie Neubela są zapisy o gwarancji gry to znaczy, że Bayern się z niej nie wywiązuje i poniesie z tego tytułu jakieś konsekwencje ?

Takie stanowcze ucięcie nie jest na rękę Flickowi. To jest łebski facet i wie, że może wykorzystać tą sytuację i jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję i trochę postawić Bayern pod ścianą czy wywrzeć presję nawet w kwestii transferów na przyszły sezon.
Klopp musiał stanowczo publicznie zaprzeczyć żeby jeszcze bardziej nie wzniecać pożaru w Liverpoolu.
16.03.2021 09:42
To faktycznie jest już trochę śmiszne. Jakby co, jestem za Flickiem! ;)
16.03.2021 09:34
@tapczan przeciez zarowno Flick, Hasan jak i Rummenige potwierdzali ze istnieja spiecia a o roznicach w przypadku transferow rowniez mowili zainteresowani wiec jakie fantasy? :)

o gwarancji dla Neubela tez sie duzo mowilo - myslisz ze agenci nie wypuszczaja takich informacji do zaprzyjaznionych dziennikarzy?

nie mowie w tym przypadku o Bildzie ktory oczywiscie rozdmuchuje, ale nawet ostatnie konferencje czy wypowiedz Karla raczej nie swiadcza o pewnosci ze Flik zostanie. Klopp np ucial temat szybko.Bo widzisz; to sa ludzie po szkoleniach medialnych. I jest roznica czy powiedzial "nie odejde nigdzie przed koncem kontraktu a najchetniej przedluze, kibice moga spac spokojnie" a "mam kontrakt do 2023 roku" - umowe mozna miec ale jesli ma sie rowniez wole jej rozwiania...

Ja sie Flickowi nie dziwie - myslal chlop ze bedzie trenowal wielki klub a tu jakis Hasan ktorego jedynym znaczacym osiagnieciem jest bycie pilkarzem wraz z przydupasem Neppe decyduja o przyszlosci kadry i sciagaja ciamadjy na miare nawet nie RB Lipsk czy Leverkusen tylko Hoffenhaim i maja w dupie ze kadra liczy sensownych 12 pilkarzy.

Dodatkowo ambitny trener ktory mysli o pucharach ma do dyspozycji: parodyste z ligi francuskiej majace odciazyc nominalneo (parodyste na tej pozycji) srodkowego obronce, spadkowicza z hiszpanii i wieczne kontuzjowanego kontrolera lotow dla atakow przecownika Tolisso, a nie daj boze Lewy dozna urazu i gramy gosciem ktory mialby problem zeby wywalczyc miejsce w 1 skladzie chyba kazdej druzyny w BL.

Jest takie powiedzenie, ze ludzie nie zmieniaja firm tylko przelozonych; nie dziwie sie ze Flick majac takiego (z jego ambicjami) mysli czy nie lepiej isc do zwiazku gdzie otocza go opieka i bedzie mial top pilkarzy.
16.03.2021 09:25
Tak, tak. Flick poszedł z płaczem do Kahna, bo silniejszy Brazzo się nad nim znęca... xD
16.03.2021 09:12
Kolejny odcinek tej telenoweli sci-fi/fantasy w reżyserii bilda.
16.03.2021 09:11
A ktos ostatnio gadał, że to konflikt rozdmuchany przez media, a jednak jest coś nadal na rzeczy...FCBM!
16.03.2021 09:09
Brazzo zwolnić a Flickowi dac wolna rękę i sukcesy pewne na lata