DieRoten.pl
Reklama

Bayern zawarł partnerstwo z Afizzionados

fot. PodStadionem.pl
Reklama

Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów.

Po tym jak w ostatnim czasie Bayern Monachium potwierdził m. in. przedłużenie umowy z Telekomem czy też zawarcie partnerstwa z Libertex, tym razem bawarski klub poinformował, że zyskał nowego partnera z Meksyku, a będąc dokładniejszym telewizję Afizzionados.

Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu na „FCB.de”, współpraca tych dwóch wielkich marek zapewni milionom fanów FCB w Meksyku wgląd do unikalnych, zakulisowych materiałów dotyczących treningów i innych ekskluzywnych doświadczeń.

− Jesteśmy podekscytowani naszym nowym partnerstwem z Affizionados, które pozwoli nam dotrzeć do meksykańskich fanów i uczestniczyć w codziennym życiu klubu – powiedział Andreas Jung.

− Ciężko pracujemy nad zwiększeniem naszej obecności i aktywności w Meksyku oraz Ameryce Łacińskiej. Z pomocą partnerów takich jak Affizionados, wiemy, że możemy wiele osiągnąć – podsumował dyrektor ds. marketingu FCB.

W oświadczeniu monachijczyków możemy jeszcze przeczytać, że wieloletnia umowa z Afizzionados pozwoli teraz dostarczyć treści związane z Bayernem Monachium do 60 różnych miast w całym Meksyku, co pozwoli przybliżyć do klubu kibiców, którzy nie mieli wcześniej takiej możliwości.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...