DieRoten.pl
Reklama

Bayern przedłużył umowę partnerską z URSAPHARM

fot. Wirestock Creators / Shutterstock.com
Reklama

Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów oraz poszerzają współpracę z obecnymi.

Tym razem klub ze stolicy Bawarii poinformował za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu, że po latach owocnej współpracy, umowa partnerska z URSAPHARM Arzneimittel GmbH (HYLO) została przedłużona o kolejne 3 lata – do końca czerwca 2026 roku.

Warto podkreślić, że producent farmaceutyków z Saarbruecken jest już u boku Bayernu Monachium od 2017 roku z HYLO, wiodącym na rynku asortymentem w dziedzinie nawilżania suchych oczu.

− Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia partnerstwa z URSAPHARM i HYLO. Szczególnie dla najlepszych sportowców zdrowe oczy są niezbędne, aby móc osiągać najlepsze wyniki. W związku z tym temat profilaktyki oczu jest również bliski naszym sercom – powiedział Andreas Jung, czyli dyrektor ds. marketingu FCB.

− Już od 6 lat z dużym powodzeniem współpracujemy z FCB i w ramach tej współpracy udało nam się znacznie zwiększyć świadomość naszej marki, zwłaszcza na poziomie krajowym – dodał Holzer z URSAPHARM.

− Przedłużenie współpracy jest więc dla nas logicznym krokiem, ponieważ chcielibyśmy nadal zwracać się przede wszystkim do młodych i pasjonujących się sportem grup docelowych i zwiększać świadomość tematu profilaktyki wzroku - w przyszłości jednak z jeszcze silniejszym naciskiem na skalę międzynarodową – podsumował Dominik Holzer.

Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu klubu, współpraca obu marek będzie koncentrować się bardziej na rynkach międzynarodowych - przede wszystkim w Chinach, gdzie bawarski klub ma dużą, stale rosnącą bazę fanów.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...