DieRoten.pl
REKLAMA

REKLAMA

Bayern i EA Sports znów partnerami

fot. Wirestock Creators / Shutterstock.com

Jakiś czas temu potwierdzono, że umowa partnerska pomiędzy Bayernem Monachium a EA Sports dobiegła końca i nie została przedłużona.

Bayern Monachium ma powrócić do współpracy z EA Sports po zakończeniu kilkuletniego partnerstwa z Konami, producentem gry eFootball. Jak donoszą niemieckie media, klub z Monachium i amerykański gigant branży gier są bliscy podpisania nowego porozumienia, które znacząco zwiększyłoby obecność Bayernu w marce EA FC – zarówno w aspektach marketingowych, jak i wirtualnych wydarzeniach czy promocjach w grze.

REKLAMA

Powrót Bayernu do EA Sports to strategiczny krok, zwłaszcza w kontekście globalnej ekspozycji klubu oraz młodych gwiazd z kadry Vincenta Kompany’ego. Jedną z nich jest Jamal Musiala, który – według licznych przecieków – ma znaleźć się na globalnej okładce EA FC 26, obok Jude’a Bellinghama z Realu Madryt.

Dla Musiali byłby to historyczny moment –zostałby on pierwszym niemieckim piłkarzem od czasu Marco Reusa (FIFA 17), który trafił na międzynarodową okładkę flagowej gry piłkarskiej EA. Taki wybór doskonale wpisuje się w nową strategię EA Sports, która stawia na młodość, kreatywność i globalny wpływ zawodników nowej generacji.

Zarówno Musiala, jak i Bellingham mają za sobą znakomite sezony – byli kluczowymi postaciami swoich zespołów, zdobywając bramki, asysty i podziw fanów na całym świecie. EA chce wykorzystać ich popularność do promocji najnowszej odsłony gry, której pełna prezentacja – wraz z okładką i nowymi funkcjami – spodziewana jest w nadchodzących tygodniach.

Dla Bayernu i samego Musiali to nie tylko prestiż, ale również dowód na rosnącą globalną siłę monachijskiego klubu w erze cyfrowej piłki nożnej.

Źródło: FS
GabrielStach

Komentarze

REKLAMA
Trwa wczytywanie komentarzy...