Jakiś czas temu potwierdzono, że umowa partnerska pomiędzy Bayernem Monachium a EA Sports dobiegła końca i nie została przedłużona.
Bayern Monachium ma powrócić do współpracy z EA Sports po
zakończeniu kilkuletniego partnerstwa z Konami, producentem gry eFootball. Jak
donoszą niemieckie media, klub z Monachium i amerykański gigant branży gier są
bliscy podpisania nowego porozumienia, które znacząco zwiększyłoby obecność
Bayernu w marce EA FC – zarówno w aspektach marketingowych, jak i wirtualnych
wydarzeniach czy promocjach w grze.
Powrót Bayernu do EA Sports to strategiczny krok, zwłaszcza
w kontekście globalnej ekspozycji klubu oraz młodych gwiazd z kadry Vincenta
Kompany’ego. Jedną z nich jest Jamal Musiala, który – według licznych
przecieków – ma znaleźć się na globalnej okładce EA FC 26, obok Jude’a
Bellinghama z Realu Madryt.
Dla Musiali byłby to historyczny moment –zostałby on
pierwszym niemieckim piłkarzem od czasu Marco Reusa (FIFA 17), który trafił na
międzynarodową okładkę flagowej gry piłkarskiej EA. Taki wybór doskonale
wpisuje się w nową strategię EA Sports, która stawia na młodość, kreatywność i
globalny wpływ zawodników nowej generacji.
Zarówno Musiala, jak i Bellingham mają za sobą znakomite
sezony – byli kluczowymi postaciami swoich zespołów, zdobywając bramki, asysty
i podziw fanów na całym świecie. EA chce wykorzystać ich popularność do
promocji najnowszej odsłony gry, której pełna prezentacja – wraz z okładką i
nowymi funkcjami – spodziewana jest w nadchodzących tygodniach.
Dla Bayernu i samego Musiali to nie tylko prestiż, ale również dowód na rosnącą globalną siłę monachijskiego klubu w erze cyfrowej piłki nożnej.
Komentarze