DieRoten.pl
REKLAMA

REKLAMA

Der Klassiker! BVB vs Bayern

fot. DieRoten.pl

Sezon 2023/24 rozkręca się z tygodnia na tydzień. Jeśli mowa o Bayernie Monachium, to klub ze stolicy Bawarii ma za sobą póki co piętnaście oficjalnych meczów o stawkę w nowej kampanii.

Mecz: Bayern Monachium vs Borussia Dortmund
Rozgrywki: 
1. Bundesliga
Etap: 
10. kolejka
Stadion: 
Allianz Arena w Monachium
Termin: 
Sobota, 4 listopada, 18:30
Faworyt bukmacherów: 
Zwycięstwo FCB (kurs 1,82)

REKLAMA

Mimo iż piłkarze bawarskiego klubu dopiero co rywalizowali przed kilkoma dniami w Pucharze Niemiec, to już dziś wieczorem emocje ponownie sięgną zenitu, albowiem „Bawarczycy” powracają do akcji w rozgrywkach pierwszej Bundesligi.

Tym razem czeka nas absolutny hit niemieckiej piłki – w ramach dziesiątej kolejki ligowej, Bayern Monachium zmierzy się na wyjeździe z Borussią Dortmund, która spisuje się w bieżącym sezonie bardzo dobrze (obecnie tracą tylko dwa punkty do FCB). Miejscem tego starcia będzie z kolei Signal Iduna Park, zaś początek boju zaplanowano o 18:30.

Nie ulega wszelkiej wątpliwości, że może to być jeden z najciekawszych pojedynków obu klubów w ostatnich latach zważywszy na formę, sytuację kadrową oraz inne okoliczności wokół Bayernu i BVB. Choć wielu ekspertów dostrzega teraz ogromną szansę na przełamanie niemocy dortmundczyków w potyczkach z monachijczykami, to z drugiej strony podopieczni Tuchela z pewnością będą zdeterminowani, aby zmazać plamę na honorze i zadośćuczynić za porażkę z Saarbruecken sprzed kilku dni.

− Ważne jest, abyśmy grali na granicy swoich możliwości, abyśmy grali uważnie. Wierzę, że mamy wystarczająco dużo jakości i formy, a także ducha, by wygrać w Dortmundzie – powiedział Tuchel na konferencji.

− Jedziemy do Dortmundu, aby wygrać. Porażka czy rezygnacja jest sprzeczna z podstawowym prawem Bayernu. Niestety, to część sportu, że możesz odpaść. Chcieliśmy tego uniknąć ze wszystkich sił. Teraz musimy zareagować – podsumował trener Thomas Tuchel.

Wyjściowa jedenastka na ten pojedynek pozostaje wielką niewiadomą, ale mając na uwadze doniesienia prasowe oraz wypowiedzi Thomasa Tuchela, od samego początku należy spodziewać się innej drużyny, niż kilka dni temu w przegranym starciu z 1. FC Saarbruecken.

Przewidywane XI na mecz:

  

Dzisiejszego wieczoru na Signal Iduna Park w Dortmundzie z całą pewnością możemy spodziewać się niezwykle ciekawego widowiska. Co więcej dla obu ekip będzie to dokładnie bój numer 109 w historii rozgrywek Bundesligi! Pod tym względem Bayern prowadzi z 53 wygranymi na koncie. Jak z kolei prezentuje się ogólna rywalizacja tych dwóch niemieckich gigantów? Jeśli spojrzymy na statystki prowadzone przez doskonale nam znany serwis „Worldfootball.net”, to możemy dowiedzieć się, że obie drużyny miały już okazję stawać ze sobą w szranki przy 133 okazjach.

Warto zaznaczyć, że lepszym bilansem mogą pochwalić się piłkarze rekordowego mistrza Niemiec. Biorąc pod uwagę wszystkie rozgrywki (nie tylko krajowe, ale i również międzynarodowe), to „Bawarczycy” odnieśli łącznie 66 zwycięstw. Mimo wszystko zawodnicy Borussii Dortmund znają również smak zwycięstwa nad monachijczykami − w końcu dokonali już tego przy 32 okazjach. Tym samym reszta pojedynków (35) kończyła się remisami.

REKLAMA

Na korzyść klubu ze stolicy Bawarii przemawia również bilans bramkowy, albowiem mówimy o 261 strzelonych oraz 166 straconych golach. Liczby te sprawiają jednocześnie, że średnia bramek zdobywanych w klasykach niemieckiej piłki wynosi 3,21!

Sięgnijmy jednak pamięcią wstecz – początek rywalizacji pomiędzy Bayernem a Borussią sięga połowy lat 60'. W pierwszym meczu w historii BVB pokonało „Gwiazdę Południa” na wyjeździe 2:0 po dwóch bramkach Wosaba. Należy wspomnieć, że w tamtym czasie w zespole Cajkovskiego grali tacy legendarni piłkarze jak Maier, Beckenbauer, czy Mueller.

Aytekin sędzią spotkania w Dortmundzie

Decyzją władz niemieckiej piłki ligowej, pojedynek 10. kolejki Bundesligi pomiędzy Bayernem a BVB poprowadzi doskonale nam znany Deniz Aytekin. Do tej pory dyplomowany ekonomista biznesu prowadził w swojej karierze 7 spotkań z udziałem zawodników „Gwiazdy Południa”. 

Po raz ostatni 45-letni Niemiec miał okazję sędziować potyczkę klubu ze stolicy Bawarii 2 września 2023 roku, kiedy to „Bawarczycy” w meczu III kolejki ligowej pokonali na wyjeździe Borussię M’Gladbach 2:1. Warto zaznaczyć, że niemiecki arbiter cieszy się sporą renomą na krajowym i europejskim podwórku (przede wszystkim Liga Mistrzów).

Jeśli zaś pod uwagę weźmiemy bilans Deniza z FCB, to mowa o 4 zwycięstwach, 2 remisach, 1 porażce oraz bilansie bramkowym 21:10. Swoją licencję FIFA, Niemiec otrzymał w 2011 roku, zaś swój debiut w pierwszej lidze niemieckiej zaliczył we wrześniu 2008 roku.

W tym sezonie ligowym prowadził już 6 pojedynków w Bundeslidze. Średnia not wystawionych mu przez niemiecki magazyn „Kicker” wynosi 1,80. Skład sędziowski na jutrzejszy mecz:

Arbiter główny: Aytekin (Oberasbach)
Asystenci:
 Dietz (Kronach) & Beitinger (Bad Abbach)
Czwarty arbiter: Dr. Joellenbeck (Freiburg)
Sędzia VAR: Brand (Unterspiesheim)

Bogata tradycja budowana przez lata

Od lat pojedynki „Bawarczyków” z „Die Borussen” uchodzą za wielkie widowisko  mogliście o tym przeczytać już wcześniej, ale dla starszych kibiców obu zespołów najbardziej w pamięci zapadł z pewnością pamiętny mecz z sezonu 1971/72. 27 listopada 1971 roku to data, która dla wielu starszych kibiców klubu z Zagłębia Ruhry jest bardzo bolesna, gdyż tego dnia w ramach 16. kolejki Bundesligi Gerd Mueller, Franz Beckenbauer i spółka rozgromili dortmundczyków aż 11:1! Na domiar wszystkiego BVB w tym samym sezonie spadło do drugiej ligi.

17.000 widzów zgromadzonych na Stadion an der Gruenwalder Strasse w pierwszej połowie doczekało się łącznie czterech bramek, zaś w drugiej części starcia w Monachium podopieczni legendarnego Udo Lattka wpakowali sowim rywalom jeszcze siedem bramek! Jedynego gola dla BVB zdobył wtedy Weinkauff

REKLAMA

Bramki dla ekipy „Gwiazdy Południa” zdobywali Gerd Mueller (czterokrotnie), Uli Hoeness (dwukrotnie), Franz Roth (dwukrotnie), Paul Breitner, Franz Beckenbauer oraz Wilhelm Hoffmann.

Kto powiedział jednak, że tylko kibice Bayernu mogą być dumni z przeszłości swojego klubu? Jeszcze nie tak dawno temu, bo w sezonie 2011/12 w finale Pucharu Niemiec Borussia bez najmniejszych problemów ograła „Dumę Bawarii" 5:2. Warto pamiętać, że tego dnia Robert Lewandowski grający jeszcze w BVB strzelił przyszłym pracodawcom trzy bramki, a Łukasz Piszczek i Jakub Błaszczykowski zaliczyli po jednej asyście. 

Mimo wszystko najważniejszym pojedynkiem w historii obu klubów bez dwóch zdań jest finał Ligi Mistrzów z 2013 roku, kiedy to Bayern pod wodzą Juppa Heynckesa ograł Borussię Dortmund 2:1 i sięgnął po upragnione trofeum. Bramkę na wagę triumfu zdobył tamtego magicznego wieczoru Arjen Robben, który wykorzystał podanie Francka Ribery'ego i wprowadził tysiące fanów FCB na Wembley w stan ekstazy.

Garść ciekawostek

− Bayern w minionym sezonie zdobył mistrzostwo Niemiec po raz jedenasty z rzędu!
− Bayern rozgrywa 59. sezon z rzędu w niemieckiej Bundeslidze (rekord).
− Bayern począwszy od 2000 roku wygrał Bundesligę 17-krotnie.
− Bayern od rozpoczęcia sezonu 2023/24 wygrał 11 z 15 spotkań (2 remisy i 2 porażki).
− Bayern póki co ugrał 23 punkty po 9. kolejce i zajmuje 2. miejsce w tabeli ligowej.
− Bayern przed rokiem na tym samym etapie zajmował 3. miejsce (16 punktów).
− Dortmund w swojej długoletniej historii 8-krotnie sięgał po tytuł mistrzowski Niemiec.
− Dortmund w poprzednim sezonie zajął drugie miejsce w rozgrywkach Bundesligi.
− Dortmund póki co ugrał 21 punktów po 9. kolejce Bundesligi i zajmuje 4. miejsce w tabeli.
− Dortmund od początku sezonu 23/24 wygrał 9 z 14 spotkań (4 remisy oraz 1 porażka).
− Dortmund przed rokiem na tym samym etapie zajmował 4. miejsce (16 punktów).
− W tabeli wszech czasów Bayern zajmuje pierwsze miejsce z dorobkiem 4018 punktów.
− W tabeli wszech czasów Dortmund zajmuje 2. miejsce z dorobkiem 3100 punktów.
− Bilans 6 ostatnich pojedynków Bayernu z BVB to 5 zwycięstw i 1 remis.
− W 6 ostatnich meczach pomiędzy FCB a BVB padło 29 bramek (z czego 19 zdobył Bayern).
− W 6 ostatnich meczach pomiędzy FCB a BVB sędziowie pokazali 22 żółte i 1 czerwoną kartkę.
− Po raz ostatni BVB ograło FCB w lidze 10 listopada 2018 roku (3:2 na korzyść Borussii).
− Faworytem bukmacherów jest Bayern, zaś średni kurs na ich zwycięstwo wynosi obecnie 1,82.
− Kadrę Bayernu Monachium wycenia się obecnie na sumę 948,15 milionów euro.
− Kadrę Borussii Dortmund wycenia się obecnie na sumę 466,60 milionów euro.
− Mats Hummels jest wychowankiem Bayernu.
− 11:1 z BVB w sezonie 1971/72, to najwyższe zwycięstwo w historii Bayernu w BL.
− Ottmar Hitzfeld zasiadł w 29 klasykach pomiędzy Bayernem a BVB.
− Bayern wygrał łącznie 55 Klassikerów (BVB wygrało 26-krotnie).
− Bayern strzelił co najmniej 3 bramki w 7 z 8 ostatnich meczach z Borussią Dortmund.
− Bayern nie przegrał z BVB w lidze od 9 spotkań (8 zwycięstw i 1 remis).
− Tuchel pracował wcześniej jako trener BVB (poprowadził ich w 107 meczach).
− Niklas Suele grał w przeszłości w Bayernie.
− Thomas Mueller w 41 meczach przeciwko BVB, zdobył 14 bramek oraz 9 asyst.

Źródło: Własne
GabrielStach

Komentarze

REKLAMA

Oczywiście że wina trenera za mecz pucharowy.
A. Źle bądź żadne dobranie taktyki pod przeciwnika.
B. Brak motywacji u zawodników przed meczem, motywuje trener i sztab.
C. Wystawienie zawodników bez formy, ogrania.

04-11-2023, 22:44:23

Pir5 Za wyniki zawsze odpowiedzialny jest trener ;) i jak zespół przegrywa to leci trener a nie rozwiązują kontrakty z zawodnikami :) Więc możesz sobie pisać co chcesz ale racji nie masz ;)

04-11-2023, 22:00:26

Gwałt na żółtych stał się faktem. Brawo zespół! Brawo TT... do następnej wtopy!

04-11-2023, 21:36:48

Ty twierdzisz, że masz rację. Ja stawiam na fakty odpadli z pucharu i do tej pory mecze pod Tuchelem były słabe. Mam nadzieję, że to się zmieni. Napisałem i to podtrzymuje czekam na dalsze mecze z piękną grą.

Edytowano : 2023-11-04 21:22:23

Mi najmniej chodzi o mecz w pucharze, a o styl gry zespołu przez wiele tygodni. Dziś pokazał Tuchel, że można inaczej. Chce kontynuacji. Nic w tym zdrożnego.

04-11-2023, 21:19:49

Alistair posłuchaj mnie uważnie. ODPADNIĘCIE Z PUCHARU JEST WINĄ PIŁKARZY NIE TUCHELA. TUCHEL NIE PRZEGRAŁ W LIDZE ANI W LM TO JA MAM RACJĘ

04-11-2023, 20:59:26

Pir5 dłużej niż Ty. Dlatego wiem, że po jednym meczu nie ma co wpadać w zachwyt. Odpadliśmy z pucharu i takie są fakty. Teraz zagraliśmy dobry mecz, chce tego więcej. Co złego w tym? Masz dość, to idź spać z obrazkiem Tuchela.

04-11-2023, 20:52:42

Ale ta gra za tuchela to krata

04-11-2023, 20:50:15

Jurgen1982 co ty gadasz? Urban nigdy nie byl przeciwnikiem Bayernu.

04-11-2023, 20:50:09

Alistair to ja was mam niektórych dosyć.Kogo wina jest że odpadliśmy z Saarbucken. PIŁKARZY NIE TUCHELA. Ile jesteś na tej stronie?! Przyjdzie Flick potem jego będziecie zwalniać bo stylu nie ma haha taka jest prawda o niektórych tutaj

04-11-2023, 20:49:10

Ostatni tak udany początek sezonu to 2015/16 gdzie po 10 kolejkach mieliśmy komplet punktów

04-11-2023, 20:37:31

Pir5 przestań pindolić i głaszcz sobie posążek Tuchela. Ja chce widzieć piękną grę jak najczęściej.

Edytowano : 2023-11-04 20:38:08

Na fotelu jak prezes, jak nie wiesz, to nie pisz.

04-11-2023, 20:35:53

Pir5 Dawaj avatar TT, bijemy ich.
#TuchelBaza

04-11-2023, 20:34:01

41 zaraz zostanie pobite...

04-11-2023, 20:33:08

Alistair weź przestań nie da się w piłce zawsze dominować. Ty to sobie chcieć bo siedzisz na kanapie bez stresu a Tuchel znowu nam pokazał że się nadaje na trenera Bayernu. W Pucharze Niemiec była wina piłkarzy nie Tuchela

I usuwać avatary Flicka Tytuł na dziś
THOMAS TUCHEL - NIE CZAS ODCHODZIĆ

04-11-2023, 20:32:24

Jedyne czego mi żal w tym sezonie Bundesligi to tego głupiego faulu Daviesa w końcówce meczu z Bayerem.
Pomijając - jesteśmy drudzy, ale ligowe rezultaty są cudowne

04-11-2023, 20:32:13

Nie zmieniajcie kanału... czekajcie posłuchajcie na ten lament Urbana i spółki :) oni dziś ściągnęli chyba wszystkich komentatorów jakich mieli na ten mecz żeby świętować a tu pogrzeb :D

04-11-2023, 20:30:41

Jedno z najlepszych spotkań za Tuchela. Zobaczymy czy uda się to utrzymać dłużej

04-11-2023, 20:30:19

Piotreczek
Co za bzdury piszesz, o tej wtopię pucharowej to mało kto pamięta.
Pisałem wcześniej przed meczem, że z tymi mega frajerami wygramy, i cyk.

04-11-2023, 20:30:08

kane super

04-11-2023, 20:29:46

Pan piłkarz Harry Kane

04-11-2023, 20:28:59

#Tuchelwyjasnia
Swietny mecz. Można bić brawo.

04-11-2023, 20:28:49

Poczekajmy na kolejne mecze. Chce stabilizacji pięknej gry.

04-11-2023, 20:28:32

Wreszcie dobry mecz, w sumie pierwsza połowa bo druga już wyglądała dużo gorzej... ale trzeba pochwalić dziś wyglądało to dobrze (nie chodzi o sam wynik, tylko w 1 pierwszej połowie graliśmy wreszcie piłką) :D
i cudo jest słuchać tych żałobników teraz w studio.... oni wręcz płaczą że bayern nie przegrał :D

Edytowano : 2023-11-04 20:28:56

Oni nawet jak bvb przegrywało 3-0 to szukali plusów w grze BVB a o Bayernie ani huhu :D

04-11-2023, 20:28:12

Kimas

No, ale nadal Bayern sfrajerzył puchar i tej plamy już nic nie zmyje w tym sezonie. MOŻE co najwyżej rozwalcowanie realu w fazie pucharowej.

04-11-2023, 20:28:00

Tuchel baza

Edytowano : 2023-11-04 20:28:10

czekam na hejt teamu Flicka, że tak naprawdę nic nie pokazaliśmy bo bvb jest słaba

04-11-2023, 20:27:20

chyba napisałem długo przed meczem że walniemy ich 4-0 czy tam 4-1 i wynik z pucharu nagle pójdzie w zapomnienie :D

04-11-2023, 20:26:58

ares079 xDDD przy 1 golu biegl i machal lapami wlasnie xD

Edytowano : 2023-11-04 20:27:21

Kimas a to dzwonili z DFL ze skoro dzis wygralismy to w pucharze tez przechodzimy dalej? ciekawe

04-11-2023, 20:26:53

Dobra napisze to bo mnie korci. I co bananowcy z przed monitora co wyzywali trenera i klub po porażce w środę?

Piękna odpowiedź i reakcja brawo drużyna !

04-11-2023, 20:26:42

zawodnik meczu - Bouna SARR

04-11-2023, 20:26:39

ćmortmuld rozwalcowany na własnym stadione :3

04-11-2023, 20:26:27

ale Kane to jest pan pilkarz, skromny strzela jak potwor i jeszcze nie macha łapami

04-11-2023, 20:25:57

Gomez zjada wasze baletnice.
Tuchel baza

04-11-2023, 20:25:52

czas jebnąć piwko :-) zasłużyłem :-)

04-11-2023, 20:25:32

Ivan7 Ty z kolei pokazujesz ze jestes dzbanem :)

04-11-2023, 20:25:29

Zakochałem się w naszym trenerze.

04-11-2023, 20:25:23

TUCHEL JEST LEPSZY OD GURADIOLI!

04-11-2023, 20:25:17

No nie spodziewałem się takiego wyniku xD

04-11-2023, 20:25:14

Albo Royal Harry.

04-11-2023, 20:25:05

Dziękuję dobranoc :)

04-11-2023, 20:24:59

King Harry!

04-11-2023, 20:24:47

Słabitzer taki jak za Bayernu

04-11-2023, 20:24:43

15 goli w 10 kolejce :D liga farmerów < 3

04-11-2023, 20:24:41

mlody pieknie, agresja, walka, przejecie, podanie i Kane!

04-11-2023, 20:24:38

Kane, Kane, Kane!

Wow.

04-11-2023, 20:24:29

Ivan7 wkładasz kij w mrowisko xD

04-11-2023, 20:24:28

Co gość ma wykończenie...

04-11-2023, 20:24:04

Kolejny hat-trick Ka e'a

Edytowano : 2023-11-04 20:24:12

Kane'a*

04-11-2023, 20:23:57

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:23:55


gwałt w dortmundzie KANE !!!1

04-11-2023, 20:23:53

Harry!!!

04-11-2023, 20:23:43

Kane, Pan Profesor.

04-11-2023, 20:23:40

Nie do wiary

04-11-2023, 20:23:39

HO HO KOCHAM GO!

04-11-2023, 20:23:34

FOOTBALL GOD!!!!!

04-11-2023, 20:23:28

hahaahahahahah KANE KRÓLU ZŁOTY KC

04-11-2023, 20:23:25

Podanie Tomka cudo. Co on widzi...nawet Józka by dostrzegł:D O 3 gol Kane'a:D Pavlovic kocur.

04-11-2023, 20:23:24

Kaaaaaaaaneeeeeee

04-11-2023, 20:23:05

KANEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!1

04-11-2023, 20:23:05

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:23:03


i Kejnisko na koniec jeeeeebbbb :-)

04-11-2023, 20:23:00

PROFESOOOR KANE

04-11-2023, 20:22:57

HATTRICK KANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

04-11-2023, 20:22:47

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:22:34


Ale by Tomek miał asystę od razu...

04-11-2023, 20:22:22

zaraz koniecznie trzeba wejść na borussia.com.pl i poczytać "kolegów" :-)))

04-11-2023, 20:22:12

pamietam jak Ivan7 napisal ze tu sie nikt nie zna na futbolu i nie ma z kim pogadac xDDD

04-11-2023, 20:21:45

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:20:53


Tuchel ty mi poważnie Imponujesz ;)!

04-11-2023, 20:20:47

Ivan7

xD dobra wszystko jasne

Kahn bronił wszystko na farcie.

04-11-2023, 20:20:16

fiidoo Muller może mieć z tyłu głowy wiek i powoli sam rozumie, że będzie odsuwany od gry. Niemniej - dalej gra za mało na moje.

04-11-2023, 20:20:15

Jakbym Robbena widział

04-11-2023, 20:19:57

Sane z fochem, tez balerina

04-11-2023, 20:19:56

Jeszcze jedną wcisnąć.

04-11-2023, 20:19:55

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:19:38


Muller nie wygląda jakby nie był zadowolony...

04-11-2023, 20:19:33

Ale ta Krysia od nas od tablicy z nr ma brzydkie buty!

04-11-2023, 20:19:22

sane wkur**** ale dobrh mecz

04-11-2023, 20:19:20

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:18:56


Czyli Tuchel zostaje...
Muller wchodzi. Czyli 4:0?

04-11-2023, 20:18:52

zaraz wejdzie BOUNA SARR legenda bayernu, moze cos strzeli ten swietny pilkarz:)

04-11-2023, 20:18:49

Tomek !

04-11-2023, 20:18:43

fajnie by było do zera

04-11-2023, 20:18:28

karolina96 obrażaj śmiało - Dortmund zawsze :-)

04-11-2023, 20:18:26

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:18:06


oj mieliśmy teraz szczęście

04-11-2023, 20:17:30

karolina96
Twoje słowo/a to miodzio dla moich uszu!

04-11-2023, 20:17:13

Nikt tutaj nie mowi że lewy jest słaby poprostu Kane to Pan piłkarz i tyle.

04-11-2023, 20:17:03

Ivan7

Jakieś statystyki konkretne liczby podaj może, proszę?

04-11-2023, 20:16:56

lewy zawsze byl gorszy od kane, zwlascza ze gral cale zycie w slabej lidze, a kane gral w najlepszej na swiecie

04-11-2023, 20:16:49

Takie baty to moge co roku oglądać ;)

04-11-2023, 20:16:49

Ivan7 idiotyczne tezy. To postawmy w ataku pana Józka, też 41 goli wbije?

04-11-2023, 20:16:36

Muszę to napisać, Leon dzisiaj niszczy!

04-11-2023, 20:16:12

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:15:43


karolina96 nie obrazaj!

04-11-2023, 20:15:25

Ale, że te cioty nawet bramki nam nie strzela to bym nie powiedziała

04-11-2023, 20:14:43

41 goli wbił na pustaka?

04-11-2023, 20:14:18

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:13:43


neuer tez jak za dawnych czasow

04-11-2023, 20:13:15

"Lewy dobijak", "Flick farciarz"

Jakie rzeczy tutaj się czyta xD

04-11-2023, 20:13:08

Kibice ciotmundu wychodza ze stadionu xD
Cos pieknego hahahahaha xD

04-11-2023, 20:12:37

Reus wkurzony xD

04-11-2023, 20:12:23

kimmich powinien wrocic na PO, on na SPD jest beznadziejny, to nie jest prawdziwy defensywny. Musimy kogos kupic w styczniu - prawdziwego SPD z prawdziwego zdarzenia

04-11-2023, 20:12:18

TT najlepszy trener!
:)

04-11-2023, 20:11:43

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:11:28


To akurat nie pierwszy dobry mecz bez Kimmicha. Gdyby udało się go zastąpić kimś ambitnym, bez sodówki, to rozważyłbym sprzedaż. Byle nie bankrutów z Farsy, bo oni nie umieją spłacać rat.

04-11-2023, 20:11:18

Ale jak Laimer pracuje super!!!!

04-11-2023, 20:11:04

na chwile obecna, wole laimera od kimmicha. Kimmich to nasz hamulcowy:)

04-11-2023, 20:09:39

Jak można było w środę tak zlekceważyć przeciwnika. Można zagrać dobry mecz bez Kimicha?

04-11-2023, 20:09:00

Czy my nie możemy uderzać z pierwszej???

04-11-2023, 20:08:57

Kane to jest pan piłkarz!

04-11-2023, 20:08:55

Kane jest bardzeij wsczechstronny od polskiego kopacza

04-11-2023, 20:08:49

Cieszą 3pkt, ale Klassiker to tylko niestety z nazwy obecnie. BVB jak trafiamy to leżą i kwiczą nawet u siebie. Czekam na mecze z Lipskiem i Leverkusen na wiosnę.

04-11-2023, 20:08:44

Lewandowski to świetny napastnik, Kane to świetny piłkarz! Taka różnica

04-11-2023, 20:08:06

Nie wiem co sądzić o tym... Na pewno Tuchelowi trzeba dać dograć sezon, bo myślę, że czymś nas zaskoczy. Po sezonie ocenić: czy Tuchel czy Flick (nikt inny!).

04-11-2023, 20:07:47

Tuchel utrzyma swoją pozycja hahahahhahaha

04-11-2023, 20:07:45

Ivan7 bałem się to napisać ale taka jest poprostu prawda.

04-11-2023, 20:07:41

tuchel zostaje xddd

04-11-2023, 20:06:49

ares079 LOL

Edytowano : 2023-11-04 20:06:57

ale Ty sie zawsze musisz zesrac z tym Lewym, pińcset klas lepszy, typie daj se juz spokoj

Edytowano : 2023-11-04 20:07:16

to bolo ofc do tego nizej

04-11-2023, 20:06:31

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:06:29


harry kane jest kocur

04-11-2023, 20:06:04

ares079 zawsze był! Mimo, że lewy swego czasu był wielki. Harry zawsze o cm wyższy

04-11-2023, 20:05:58

Kocham Harrego KANE`A!
:)

04-11-2023, 20:05:41

Kane wychodzi na prowadzenie armatki ????

04-11-2023, 20:05:36

GuteSpiele Może avatara nie zmieniam, ale #TuchelBaza :)

04-11-2023, 20:05:36

Kane jeszcze hatttrick !!!!!!!!!!

04-11-2023, 20:05:34

kocham te minki żółtych jeszcze ich dobić!

04-11-2023, 20:05:25

Kane jest boski, jaki on jest dobry...

04-11-2023, 20:05:22

rozjebani jak gnoj po polu haha

04-11-2023, 20:05:20

Ale Kand to był wart ku*wa tych pieniędzy serio co gość gra to hit :)

04-11-2023, 20:05:20

dickinosn85 hahaha świetnie napisane

04-11-2023, 20:05:18

Kocham BAYERN!

04-11-2023, 20:04:56

kANE JEST lepszy od drewniaka

04-11-2023, 20:04:47

Jeszcze Davisa wykończą...

04-11-2023, 20:04:31

Profesor doktor habilitowany Harry Kane....

04-11-2023, 20:04:29

Nie wiem co myślicie, ale Laimer w 2 polowie MVP, gość jest kocurem, wszystko czyści i to jak walczy. Kimmich patrz i ucz się

04-11-2023, 20:04:20

Koniec, stadion plonie ahahahaaha KANE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04-11-2023, 20:04:16

Jednak wpadło w drugą stronę:D

Edytowano : 2023-11-04 20:05:00

Ależ Kane ma spokój przed bramka! :)

04-11-2023, 20:04:12

Daro amen

04-11-2023, 20:04:08

jastrzab123 też myślałem, ale Coman był z przodu już

04-11-2023, 20:04:06

Piłka wyznaczała spalonego a Jane był przed linią piłki ufff gooooool :)

04-11-2023, 20:03:47

0:3 ale to wygląda ;)

04-11-2023, 20:03:46

Przecież ten gość jest jakiś po*ebany i niesamowity :)

04-11-2023, 20:03:26

ŚCIERWO dobite!!!!!!!!

Edytowano : 2023-11-04 20:04:25

Sane 3 asysty - o jebaniutki...

04-11-2023, 20:03:20

Tak się kończy mecze! Wspaniałe podanie Comana, wspaniały Kane, który jest już liderem strzelców. Julek smutny oj

04-11-2023, 20:03:18

Mistrzowsko!

04-11-2023, 20:03:17

przyjęcie i wykończenie, gość jest kotem

04-11-2023, 20:03:17

4EVER BAYERN

04-11-2023, 20:03:01

CZADDDDDDDD!
HARRRRRYYYYY!

04-11-2023, 20:03:01

Nie ma spalonego ?

04-11-2023, 20:03:00

Nie no, spalony...

04-11-2023, 20:02:58

Jeeeesssst.

04-11-2023, 20:02:52

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:02:45


ale wykończył

04-11-2023, 20:02:40

Kane!!!

04-11-2023, 20:02:40

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:02:34


O TO WŁAŚNIE CHODZI!

04-11-2023, 20:02:32

gol

04-11-2023, 20:02:27

Eh... moglo byc juz 3:0

04-11-2023, 20:01:06

spalony?

04-11-2023, 20:00:56

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 20:00:44


Zaraz nam coś wcisną...

04-11-2023, 19:59:45

oddalismy inicjatywe zzlee

04-11-2023, 19:58:31

Nie podoba mi się nasza gra. Pograli 30 minut i przestali.

04-11-2023, 19:57:49

neuer narciarz caly czas w formie, jak za dawnych lat

04-11-2023, 19:57:44

Tej na serio ten Fullkrug jeszcze zęba sobie nie wstawił?

04-11-2023, 19:56:22

Wielki sprawdzian dla Pavlovica, trzymaj się młody.

04-11-2023, 19:56:08

Tomek za Musiale

Edytowano : 2023-11-04 19:55:36

Zmienić

04-11-2023, 19:55:05

Kane wspaniały, Musiala sam na sam nie potrafi grać.

04-11-2023, 19:54:23

Trzeba strzelić bo będzie nerwówka niepotrzebnie

04-11-2023, 19:53:05

Ivan7 no a czego się spodziewasz po k.

04-11-2023, 19:52:51

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:51:40


Dzięki zarząd. Obrońców mamy wysyp.

04-11-2023, 19:51:38

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:50:37


Czuję drżenie o wynik xD

04-11-2023, 19:50:19

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:50:04


Uuu będzie ciężko

04-11-2023, 19:49:56

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:49:45


Ladny, otwarty mecz. Obie druzyny ida na wymiane ciosow. Fajnie sie to oglada :)

04-11-2023, 19:49:11

Słaba borusja zaczyna być groźna a my papramy kontry

04-11-2023, 19:48:53

Neuer jak za dawnych lat. Zaczynamy odpuszczać. Trzeba strzelić 3 z kontry. Pojedynek bramkarzy.

04-11-2023, 19:48:15

Manu rządzi.

04-11-2023, 19:47:53

neuer top!

04-11-2023, 19:47:07

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:46:47


Zaczyna się odpuszczanie...

04-11-2023, 19:46:41

Dortmund teraz ciśnie.

04-11-2023, 19:45:33

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:44:41


Mecz tenisowy

04-11-2023, 19:43:55

Bayern bez Kimicha wygląda dużo lepiej

04-11-2023, 19:43:22

Ale Sane niechlujny!

04-11-2023, 19:42:36

Kur Sane x 2, ale oni podają rękę bvb masakra

04-11-2023, 19:42:27

Musiala to czasem to czasem na poziomie comana

04-11-2023, 19:38:25

Musiala z dystansu to potrafi ale sam na sam to jeszcze poćwiczyć musi

04-11-2023, 19:38:23

hoven gdzie sędzia? z Sule grają w 12.

04-11-2023, 19:38:22

Hahaha szkoda, ze nie gol xD

04-11-2023, 19:37:37

Niczym amator Musiała, a teraz Mazraoui ... Mogło być oo meczu

04-11-2023, 19:37:19

Ja pier....
Oby się to nie zemściło!

04-11-2023, 19:37:05

Japi.... co tu się dzieje

04-11-2023, 19:37:05

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:36:26


Musiala miał piłkę meczową:(

04-11-2023, 19:36:24

Ajjj Musiala

04-11-2023, 19:36:19

hoven XDDDDDDDDDDDDDDD

04-11-2023, 19:34:50

Teraz nie stracić bramki i nie dać nadziei BVB, tylko grać swoje i iść po swoje !

04-11-2023, 19:34:41

ale Sule jest tlusty xd

04-11-2023, 19:34:20

Brawo chłopaki za 1 połowę tylko zwycięstwo

04-11-2023, 19:34:01

wygrywamy. Szok

04-11-2023, 19:32:17

fiidoo

Moda z dawnych lat wraca :P

04-11-2023, 19:32:14

Taki Bayern chce się oglądać

04-11-2023, 19:32:02

Dobra dawać tą drugą połowę

04-11-2023, 19:31:16

Właśnie ja też zauważyłem że kimmicha nie ma i gramy czyżby
#kimmichhamulcowy ??

Edytowano : 2023-11-04 19:31:22

Wichniarek ma na sobie taką kurtkę jak mój śp. Dziadek który miał 90 lat XD

04-11-2023, 19:29:44

Sopariev
Kto o tym nadal pamięta?

04-11-2023, 19:28:23

GuteSpiele czym się podniecasz, gra za Tuchela Przypomina ta za Kovaca, różnica jest taka że Tuchel posiada renomę, dobre mecze przeplatamy z beznadziejna gra bez żadnego pomysłu, większość meczy wygrywamy indywidualnymi umiejętnościami poszczególnych graczy, chciałbym aby ten mecz był przełomem i aby Bayern wygrywał dalej ale narazie nic tego nie zwiastuje

04-11-2023, 19:26:49

Dzisiaj nie ma Kimmicha i nasz srodek wyglada calkiem niezle.
Wiem, ze to tylko bvb, ale juz nie z takimi slabiakami mielismy w tym sezonie problemy na srodku, a dzidiaj tam ladnie dominujemy :)

04-11-2023, 19:26:41

fiidoo dowody? Jak nie udowodnisz, jestem niewinny :D

Edytowano : 2023-11-04 19:27:54

Pir5 Nasze avatary warunkują grę. Bez tego Tuchel czuje się bezkarny.

Edytowano : 2023-11-04 19:29:22

alien666 być może, ale to dalej mecz z bvb ;)

04-11-2023, 19:26:29

Davies kolejny raz słabo póki co dużo głupich strat. Nie zapominajmy o Sane kozak 2 asysty świetnie rozumie się z Kane. Utrzymać koncentracje w 2 połowię i będzie dobrze. BVB bezzębne w ataku.

04-11-2023, 19:26:21

Alistair przekupił sędziego żeby prześladował Tuchela XD

04-11-2023, 19:25:25

Kreowanie akcji w ofensywie wychodzi dzisiaj lepiej, bez Kimmicha niż w poprzednich meczach z nim w składzie. Duo Laimer & Goretzka póki co nieźle sobie radzi!

04-11-2023, 19:25:18

Narazie to panowie usuńcie te avatary Flicka bo Tuchel odrobił pracę domową. JAK NARAZIE by ktoś mnie nie łapał za słówka. Świetny mecz Musiala Sane muszą zostać inaczej Bayern nie wygra w następnych sezonach mistrza. Davies musi lepiej grać i pewniej.

04-11-2023, 19:24:51

GuteSpiele bo sędziowie są w #teamFlick :D

Edytowano : 2023-11-04 19:25:36

AdiFantasti w punkt, mam takie samo odczucie.

04-11-2023, 19:24:40

sherbol
Zgadzam się. Już dawno nie mogę patrzeć na jego grę. Cały czas traci piłki. Wszystkie straty przeważnie idą na jego konto. Dramat

04-11-2023, 19:24:11

Szczerze jeśli pożegnamy Daviesa nie będę miał żalu bo serio on miał tylko JEDEN dobry sezon ja bym T.Hernandez widział bo gość się marnuje w tym Milanie...

04-11-2023, 19:23:58

Alistair
Najlepsza to była w pierwszym meczu TT... z bvb.

04-11-2023, 19:23:40

Tuchel jest prześladowany przez sędziów kartkami XD Ktoś wie ile już kartek obejrzał od kwietnia? XDD

04-11-2023, 19:23:34

A trzeba jak na ten moment pochwalić Goretzkę. Po kontuzji wygląda świetnie.

04-11-2023, 19:23:29

I jak by jeszcze zachować czyste konto ;)

04-11-2023, 19:22:44

Ej ale powiem tak jakie goretzka nożyce przy*ebał XD

04-11-2023, 19:22:34

Nie wiem jak was, ale Davies zaczyna strasznie irytowac…

04-11-2023, 19:22:26

hoven Alabę wzięli, Daviesa też wezmą. Tylko czy my kogoś znajdziemy na jego miejsce?
Ivan7 no dobra, ale ciągle nie ma to sensu, bo wstyd i kompromitacja poszły w świat

04-11-2023, 19:21:48

Tuchel baza, może i team Flicka ma przewagę liczebną, ale posiada co najwyżej plakaty Hansiego nad łóżkiem

04-11-2023, 19:21:46

Brawo ! Póki co jest reakcja. Brakuje mi tylko grania wyżej piłką, a nie przy swojej bramce, bo jak pokzały niektóre momenty, gdy pograliśmy wyżej piłką, tworzyliśmy sobie sytuacje, a grając pod swoją bramką potem ją wybijamy i tracimy.

04-11-2023, 19:21:38

Ale dzisiaj narazie po 1 Tuchel baza XD

04-11-2023, 19:21:31

Najlepsza połowa za Tuchela? Czy zapomniałem o czymś? Nasze DNA to atak i posiadanie, jak Tuchel nie kombinuje, to tak to wygląda. No i zawodnikom musi się chcieć.

Edytowano : 2023-11-04 19:23:53

Szkoda, że nie padła 3 bramka. Bvb przeważnie gra lepsze 2 połowy. Teraz tylko dobrze zacząć po przerwie.

04-11-2023, 19:20:59

Oby druga połowa też tak wygladala

04-11-2023, 19:20:26

wygrany mecz, który trzeba dowieźć!

04-11-2023, 19:20:08

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:20:05


Miałem to właśnie napisać, Davies najsłabszy! Zaraz za nim reszta żółtych!

04-11-2023, 19:19:53

Laimer goretzka dzisiaj szefy

04-11-2023, 19:19:25

Mecz szerzej ocenie po końcowym gwizdku póki co najlepsza 1 połowa Bayernu w tym sezonie. Jest reakcja.

04-11-2023, 19:19:07

niesadze zeby real chcial daviesa, gosc gra tragedie

04-11-2023, 19:18:46

czekamy na drugą połowę ;)

04-11-2023, 19:18:29

Oj ten Davies

04-11-2023, 19:18:13

Goretzka, Musiala, Sane i Kane dziś koncertowo.

04-11-2023, 19:18:12

Masakra w każdym aspekcie gramy świetnie , tak powinien grać Wielki Bayern

04-11-2023, 19:17:47

mieliśmy dużo szczęścia teraz

04-11-2023, 19:17:46

Ivan7 ta teoria nie trzyma się kupy, już hoven zauważył. Wystarczyło wyjść młodzikami, skoro chcieliśmy odpaść, a jeśliby się im udało, to wystawić ich ponownie.

04-11-2023, 19:16:36

hoven
Jakie upokorzenie, zresztą chwila i nikt o tym nie będzie pamiętać.
Ivan7
Twoja teoria ma dużo sensu, jeden front nam odpadł, zostały tylko dwa fronty.

04-11-2023, 19:14:49

TT zaraz poleci XD

04-11-2023, 19:13:57

Strzelić jeszcze jedną przed przerwą

04-11-2023, 19:11:12

Beckenbauer90 nie wiem ale wiem że gdyby Reus grał u nas tyle lat to byśmy mieli o 2 lub 3 więcej puchary LM

04-11-2023, 19:10:29

Ivan7 dlatego wyszlismy niemal pierwszym skladem na kartoflisku i dalismy sie upokorzyc druzynie z 3 ligi

04-11-2023, 19:10:23

kimmich jest cienki dobrze ze nie gra

04-11-2023, 19:09:15

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 19:09:15


Oj xD

04-11-2023, 19:08:23

Czy ktoś zauważył, że bez Kimmicha Bayern gra jakby luźniej i pewniej?

04-11-2023, 19:08:20

CO GORETZKA TERAZ

04-11-2023, 19:07:21

jakby to trafil goretzka xd

04-11-2023, 19:07:20

Szkoda, że w Pokalu tak nie grali...

04-11-2023, 19:07:07

Wkurza mnie to klepanie pod nasza bramka, prosimy się znowu o gola.

04-11-2023, 19:05:45

Można powiedzieć że Sane osiągnął poziom Robbery... ale jak na razie poziom Robbery po długiej kontuzji

04-11-2023, 19:05:20

Musiale trzeba zatrzymać za wszelką cenę. Sportowo, wiekowo i marketingowo.

04-11-2023, 19:03:29

patrzac na gre Daviea to trzeba sie modlic o te 50 baniek od Realu i sprowadzic kogos powaznego

04-11-2023, 19:02:41

Dzisiaj to aż się chce oglądać

04-11-2023, 19:02:18

sane najlepszy narazie

04-11-2023, 18:59:07

Gdyby ktoś nauczył Musialę i Sane, by szybciej oddawali piłkę, to bylibyśmy nie do powstrzymania.

04-11-2023, 18:58:53

Nie no, TAKI Bayern az chce sie ogladac :)

04-11-2023, 18:58:50

Sane bawi sie BVB

04-11-2023, 18:57:22

Gra Sane to klasa światowa!

04-11-2023, 18:55:28

dokładnie - oby szybko trzeci..ostatnio też z fiutkami prowadziliśmy 2:0 - skończyło się 2:2

04-11-2023, 18:51:24

hoven
To pisał Bawarczyk83, pomylił się tylko z tym, że dla kogo.

04-11-2023, 18:50:20

Julek smutny. Kane gol straty do lidera.

04-11-2023, 18:49:50

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 18:49:19


Trzeba by przed przerwą strzelić trzeciego by nie było nerwówki.

04-11-2023, 18:48:14

salander95
Tak miało być 6:0

04-11-2023, 18:48:09

Ten sędzia to dziwny gość. Oby dziś skończyć bez urazów.

04-11-2023, 18:47:40

Bawarczyk83 ile to pisałeś, że będzie? 6:0 dla BVB?

04-11-2023, 18:44:48

Nie ma Kimmicha i od razu gra lepsza w środku ;)

04-11-2023, 18:44:25

Ivan7 po płonących drzewach, powinni wiedzieć w bvb, by nie mówić o płonących stadionach. Teraz nie spocząć na laurach. Dobijać.

04-11-2023, 18:43:41

Piękna akcja przy tej drugiej bramce...
Naprawdę nie mogą chociaż w połowie grać tak dobrze w PN??? Już widzę jak się motywują na Galatę i Heidenheim

04-11-2023, 18:42:35

Brawo Leon!

04-11-2023, 18:42:29

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 18:42:00


Kontra niesamowita! Co Sane ma formę to jakaś masakra jest (: forma życia

04-11-2023, 18:41:16

SaneKane < 33333

04-11-2023, 18:40:55

Kane!!!! Co za akcja. 8 minuta i już dwa gongi. Jechać z nimi

04-11-2023, 18:40:54

Ale kontra :D

04-11-2023, 18:40:28

!!!!!!!!!!!!!!

04-11-2023, 18:40:18

Pierwsza strata gola przez bvb w sezonie po kontrze. Oby tak dalej. Dziś się im chce.

Edytowano : 2023-11-04 18:42:11

Podobają mi się dziś Nasze wyjścia z połowy pod pressingiem. Tak powinny one wyglądać.

04-11-2023, 18:40:17

jest szansa na to 6-0 o ktorym ktos pisal (tylko mialo byc dla BVB)

przyznac sie kto to byl!

04-11-2023, 18:40:03

I tak Ku*ws powinniśmy gra do ch*ja pana

04-11-2023, 18:40:00

Czyli co już po emocjach?

04-11-2023, 18:39:46

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 18:39:43


Kaaaaaneeeeee!!!!!

04-11-2023, 18:39:28

Kaneeeeeeeeeee

04-11-2023, 18:39:27

Taki hymn ma BVB że nawet kibice nie znają słów jak go śpiewać po angielsku

04-11-2023, 18:38:09

Kimmich nie wykonuje rożnego, tylko Sane i praktycznie od razu gol. Przypadek...? Pewnie tak, ale ciekawy.

04-11-2023, 18:38:05

A gdyby wrzucał Kimmich...

04-11-2023, 18:38:00

Zauważyliście, że w tym sezonie doping i organizacja kibiców jest na dużo wyższym poziomie niż w poprzednich latach?

04-11-2023, 18:37:55

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 18:37:50


Coman co to za patałąch!

04-11-2023, 18:37:45

Oj Coman, Coman...

04-11-2023, 18:37:18

Po prostu nie lekceważymy bvb w przeciwieństwie do sarcbrucken

04-11-2023, 18:36:58

Upo jak narazie ratuje dupę Tuchelowi xD
Brawo Upo

04-11-2023, 18:36:23

Ale Schlotterbeck tam dał ciała, zamiast skupić się na kryciu naszego jokera, to się głupio uśmiechał :)

04-11-2023, 18:35:55

Brawo, Upa!!

04-11-2023, 18:35:53

Gwoździa z bani tak trzymać

04-11-2023, 18:35:47

Jedziemy z ciotmundem!!
Dawac wiecej :D

04-11-2023, 18:35:28

Upa ratuje to dno

04-11-2023, 18:34:56

UPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

04-11-2023, 18:34:49

Jeeeeeeeeeeeeeeeeee

04-11-2023, 18:34:46

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 18:34:46


Upaaaaaaaamecaaaaaanooooo

04-11-2023, 18:34:45

Ale wejście Upa

04-11-2023, 18:34:43

Upamecanooooo!!!!!!

04-11-2023, 18:34:21

Jazda!!!

04-11-2023, 18:34:16

Druga minuta już mnie qw Koreaniec drażni

04-11-2023, 18:33:47

Laimer to w destrukcji może dobry, ale z piłką u nogi nic nie rozegra.

04-11-2023, 18:33:32

Ależ ładne wyjście z Naszej połowy. Tak mogliby zawsze:)

Edytowano : 2023-11-04 18:34:31

Gol pięknie Upa

04-11-2023, 18:33:28

Gramy !!!!!!!

04-11-2023, 18:31:26

Tuchel niech się nie cieszy, bo to może być jego ostatni mecz, po tym jak zabezpieczył cele w PN.

04-11-2023, 18:30:02

Edmund
I zajęło im to 1356 lat!
:)

04-11-2023, 18:29:38

Emocje az mnie roznoszą :D

04-11-2023, 18:28:14

hoven
"bezsensowne komunały" to ty piszesz.
Gdyby nie petrodolary to w MC nie było by ani Txiki ani Pepa ani Halaanda ani sukcesów.
Umieją madrze wydawać ale nie doszli do tego sami tylko petrodolary zostały tam wpompowane.

04-11-2023, 18:28:00

Begiristain i Guardiola to świetny duet. Dodając do tego pieniądze, mamy gotowy przepis na sukces. My też musimy wrócić to dobrego zarządzania. Zaczynamy, oby znów pierwszą połowę nie przespali.

Edytowano : 2023-11-04 18:28:11

Sopariev wysoce prawdopodobne. Tam z mentalem nie jest dobrze. Natomiast zacznijmy od dzisiejszej wygranej.

Edytowano : 2023-11-04 18:30:28

Tuchel chyba tęskni za Bvb. Jego mowa ciała...

04-11-2023, 18:26:16

Wiecie co mam z tyłu głowy? Że nawet jeśli dziś wygramy, zmotywujemy się, to tylko na jeden mecz... a potem znowu będzie męczenie buły i wpadki z ogórami.

04-11-2023, 18:25:31

Pokażcie charakter i moc pomimo swoich problemów ! Pack Ma's !

04-11-2023, 18:24:38

MIA SAN MIA!

04-11-2023, 18:22:43

Dobra lecimy oby fo przodu.

04-11-2023, 18:20:51

co prawda Txiki dolaczyl do City dopiero w 2012 i dopiero od tego momentu zaczelo sie swietne zarzadzanie ale co po to o tym wspominac :) lepiej walic jakies nielogiczne i bezsensowne komunaly

04-11-2023, 18:19:48

Upa - Kim - Laimer - Goretzka to jedna wielka dziura w środku :|

04-11-2023, 18:19:17

Mam nadzieję na obojętnie jaką wygraną, ale w typerze dałem 2:3...

04-11-2023, 18:18:46

Edmund To czemu w PSG nie ma dobrego zarządzania? przecież też mają petrodolary

Edytowano : 2023-11-04 18:19:17

Ja nie zaprzeczam temu, że pieniądze pomogły Manchesterowi City osiągnąć sukces

04-11-2023, 18:18:25

hoven
3:1 dla naszych asów.

04-11-2023, 18:15:19

siudrak0
Jakoś przed petrodolarami słabo im to dobre zarządzanie wychodziło.
Gdyby nie pojawiły się petrodolary to by nie było dobrego zarządzania.
Teraz dzięki petrodolarom jest i temu nie zaprzeczam.

04-11-2023, 18:14:33

3-1 over mam nadzieje że siądzie i nie będzie lipy xd

04-11-2023, 18:14:33

hoven ja na typerze 1:4 XDDD

04-11-2023, 18:13:11

jaki wynik obstawiacie?

04-11-2023, 18:12:26

Komentarz został usunięty

04-11-2023, 18:11:20


Dzisiaj Zmiana trenera ???
Zidane będzie chciał ściągnąć kilka Konkretnych nazwisk
Conte... Włoch nie jesteś przekonany do niego żeby ogarnął Bayern na wysokim poziomie.
Więc kto ??

04-11-2023, 18:11:03

Skupmy się na meczu. Zimą trzeba wzmocnić pomoc i obronę i jazda.

04-11-2023, 18:09:48

O Julek na trybunach :P

04-11-2023, 18:08:28

Edmund Nieograniczony budżet ≠ mądre zarządzanie. United też ma pieniądze i gdzie są oni, a gdzie City?

04-11-2023, 18:05:56

To jest niesamowite jak Leverkusen po dosyć mocnej wyprzedaży piłkarzy, robi punkty.

04-11-2023, 17:59:39

siudrak0
A fakt że MC zaczął odnosić sukcesy gdy pojawiły się w nim petrodolary to czysty przypadek i jedno z drugim nie jest wogóle powiązane.
Gdzie by było MC bez petrodolarów? Tam gdzie było przed nimi czyli dolna część tabeli PL.

04-11-2023, 17:59:18

A właśnie oglądałem dzisiaj Fullham United i ten Palhinha wcale taki słaby nie jet.

04-11-2023, 17:56:42

dzordan
Wejdzie. Na 20 minut ;)

04-11-2023, 17:56:26

Bez Mullera w skaldzie jakoś tego nie widzę. On w takich meczach musi grać. Daje coś czego brakuje innym zawodnikom.

04-11-2023, 17:55:25

Kimas City przede wszystkim jest mądrze zarządzane i to nie jest kwestia nieograniczonego budżetu

04-11-2023, 17:51:54

fiidoo lepiej niemieckiego, notabene wstyd w XXI wieku nie znać angielskiego i nie tłumaczy go nawet to, że jest Francuzem :)

04-11-2023, 17:51:27

A Real to nie jest topka? może ja inną dyscyplinę oglądam nie wiem.

City ma nieograniczony budżet pragnę tylko przypomnieć więc z nimi nie możemy się równać.

04-11-2023, 17:50:59

Kimas Do najlepszych, czyli Manchesteru City

04-11-2023, 17:49:38

Ja jestem tylko dziś Tuchel bo chce żebyśmy wygrali z Dortmundem a ogólnie to jestem
#TeamZidanetylkoniechsienauczyangielskiego XD

04-11-2023, 17:49:24

siudrak a do kogo mamy się nie porównywać jak nie do Realu?

A my nie mamy problemów kadrowych? stoperzy nam wypadają co chwile. Dopiero dziś sytuacja jest w miarę ok od bardzo dawna, bo nie licząc Kimmicha mamy tylko jedną kontuzje w zespole De Ligt.

04-11-2023, 17:49:11

bawaria42 niestety tak, ale to nasz przedstawiciel jest u władzy :)

04-11-2023, 17:47:40

Bayern w LM i Bundeslidze dobrze sobie radzi. Może gdyby przełożyli ten mecz pucharu Niemiec to Tuchel dzisiaj nie walczyłby o utrzymanie posady. Mimo wszystko nadal wyniki go bronia. I lepiej radzi sobie niż Kovac a nawet momentami jak Nagelsman który tamtym sezonie dużo tracił punktów w Bundeslidze.

Edytowano : 2023-11-04 17:47:55

Jak przegramy dzisiaj to będzie więcej avatarów z Flickiem xddd

04-11-2023, 17:46:56

GuteSpiele
Jeśli mowa o awatarach to niezbyt Nas dużo. Klan fanów Flicka pod przywództwem rewolucjonisty Hovena jest znacznie liczebniejszy :/

04-11-2023, 17:46:53

Kimas Ja bym obecnego Realu za wzór nie brał, bo również mają spore problemy kadrowe.

04-11-2023, 17:46:22

szkoda ze to nie my kupilismy Doku

04-11-2023, 17:44:57

bawaria42 oczywiscie, że jesteś!
fiidoo zdaje się również

04-11-2023, 17:44:10

KahnTitan ja wspomniałem. Już podczas naszego meczu z nimi pisałem, że tam lepsze ekipy potracą punkty. Stadion Mainz to nieprzyjemny teren.

siudrak0 wiadomo, ale ile jest takich drużyn. Przypomnij sobie ile spotkań Real przepychał w tym sezonie po 2:1 i golu w 90 minucie.

04-11-2023, 17:44:02

GuteSpiele
A ja jestem członkiem tego klanu? Czy trochę mało protuchelski jestem? ;)

Edytowano : 2023-11-04 17:44:37

KahnTitan- No w meczach z nami grali lepiej od nas, więc nie ma się z czego cieszyć :)

04-11-2023, 17:42:43

Kimas Połączyć jedno z drugim było by idealnie, dokładnie. A Bayern to klub, który powinien dążyć do ideału.

04-11-2023, 17:42:19

Mainz wygrało z Lipskiem, dlaczego o tym milczycie? Niedobra o tym wspominać?

04-11-2023, 17:42:18

Zobaczymy co dzisiaj będzie są takie scenariusze:
1. Wygrywamy nieprzekonującą Tuchel zostaje
2. Wygrywamy bardzo przekonująco Tuchel zostaje
3. Przegrywamy w bardzo słabym stylu Tuchel leci na zbity pysk
4. Przegrywamy ale dominujemy i gramy dobrze prawdopodobnie też Tuchel wylatuje
5. Remis slaby styl Tuchel out
6. Remis dobry styl prawdopodobnie zostaje

04-11-2023, 17:40:51

Do póki wygrywamy nie będę się przesadnie czepiał. Zawsze będę stawiał wynik ponad piękną grę. Natomiast połączyć jedno z drugim było by idealnie.

PS Leverkusen z Freiburgiem też zagrało przeciętnie więc u nich to też się zdarza.

Z nami strzelili po stałych fragmentach plus ich bramkarz ratował jak chodź by przy sam na sam Kane.

Póki co radzą sobie dobrze, ale nie róbmy z nich mocarzy Europy.

04-11-2023, 17:40:47

Szkoda Hoffe, bo grali całkiem nieźle w 2 połowie. Leverkusen dalej w formie.
Owszem, nie każdy mecz da się ładnie wygrać, ale to nie znaczy, żeby zagrać 5 brzydkich spotkań pod rząd.

04-11-2023, 17:38:08

Kimas Różnica jest taka, że Bayer Xabiego raz na jakiś czas wygrywa w gorszym stylu, a Bayern Tuchela sporadycznie w lepszym stylu

04-11-2023, 17:37:35

Jako założyciel klanu Tuchel Baza zapewniam państwa, że sytuacja jest pod kontrolą i mecz zakończy się w satysfakcjonujący dla nas sposób

04-11-2023, 17:36:29

Jazda z k!

04-11-2023, 17:34:50

Dokładnie. Jak my byśmy wygrali jak dziś Leverkusen to tutaj byłby lament a tak to oh Bayer.

Takie mecze trzeba przepychać jak z Freiburg czy Hoffe.

Ja już się przyzwyczaiłem. Piłkę oglądam od ponad 22 lat i wiem, że nie każdy mecz wygrywa się pięknie.

Edytowano : 2023-11-04 17:34:54

Liczę, że dziś Sane/Kane pokażą moc.

04-11-2023, 17:34:04

Kimas teraz "kibice" Red Bulla wywalają trenera, bo jak to tak można przegrać z teoretycznie słabszym zespołem xD

04-11-2023, 17:31:58

Będąc kibicem Bayeru, chciałoby się napisać #AlonsoOUT.
Co to ma być, tylko o jeden gol wygrali, ledwo dowieźli. Słabo, słabo :)

04-11-2023, 17:31:52

Kimas Wystarczyło zmienić trenera :)

04-11-2023, 17:31:18

fiidoo wlasnie takimi meczami zdobywasz mistrza, nawet jeśli to nie jest twój dzień.

04-11-2023, 17:30:32

Mainz dziś sprawiło niespodziankę czy nawet sensację. Takimi spotkaniami zdobywa się Majstra lub traci.

Ok tylko od ponad tygodnia trenuje z zespołem więc przypuszczałem, że będzie ławka.

04-11-2023, 17:25:44

Jprd dowieźli na farcie...

04-11-2023, 17:24:48

Daniel Peretz wypada z szerokiego składu, a Raphaël Guerreiro będzie na ławce, ale nie jest gotowy w 100%.

Kimas

Oni, tak jak My czy BVB popełniają błędy i każdy jest do ugryzienia. My ich mieliśmy u siebie i zremisowaliśmy. Póki co musimy ich się trzymać w ligowej tabeli i liczyć na innych, przy czym nie możemy zapomnieć o swojej grze i punktowaniu.

Edytowano : 2023-11-04 17:24:02

a Raphaël Guerreiro nie będzie na ławce i nie jest gotowy w 100%. *

04-11-2023, 17:22:49

Guerrero nawet nie ma na ławce co z nim ? kolejny który traktuje Monachium jako sanatorium. Dopiero co miał wrócić.

Skład dobry najlepszy na ten moment.

04-11-2023, 17:22:36

dobry sklad jazda

04-11-2023, 17:20:27

Leverkusen popełnia błędy w obronie nie są nie do ugryzienia. Póki co prowadzą dzięki indywidualnością.

04-11-2023, 17:08:45

Powinien Var interweniować. Boniface trafił głową w swoją rękę zanim asystował.

Edytowano : 2023-11-04 17:08:47

trafił głową piłkę a ta uderzyła w jego rękę

04-11-2023, 17:05:05

Jprd 2:3 jaki fart Leverkusen...

04-11-2023, 17:01:27

dzis wygramy, 3;2 dla nas

04-11-2023, 16:55:58

wygramy 4-1 i wielka kompromitacja pójdzie w niepamięć wszystko cacy :(

04-11-2023, 16:55:39

Po Wieśniakach można się wszystkiego spodziewać. Do teraz się zastanawiam jakim cudem nie dowieźli wygranej z BVB XD

04-11-2023, 16:53:56

i juz 2;2 hoffe z leverkusen:)

04-11-2023, 16:51:04

Bawarczyk83 6:0 dla BVB? Spadłeś z księżyca? xD
kibicod2007 Bayer ma dobrze skomponowany zespół. Owszem, grają przyjemnie dla oka, ale jeszcze są zbyt wolni z podaniami. Mnie najbardziej podobają się Vfb i RBL. Szkoda tego Unionu, bo na początku zapowiadali się dobrze. Mam nadzieję, że porażki nie połamią im skrzydeł i wrócą silniejsi w rundzie letniej.

04-11-2023, 16:45:36

Adi-> zgadza się, dlatego patrzmy na Bayern, a nie na inne zespoły...FCBM!

04-11-2023, 16:39:54

Nie ma co się kłócić czy Bayern Juppa był lepszy czy Flicka. To były bawarskie maszyny najlepsi trenerzy Bayernu w 21 wieku. Może obok nich był dodał Pepa który też dużo dał Bayernowi. Najgorzej mi się oglądało Bayern Kovaca czy Ancelottiego. Nagelsman czy Tuchel to dobrzy trenerzy ale czy potrafia wspiąć się na poziom Juppa i Flicka. Chyba nie. Więc jeżeli miałby powrócić Flick to niech prowadzi dłużej niż 2 lata bo Zidane i Conte nie pasują do Bayernu. Niemieccy trenerzy dają nam puchary LM.

04-11-2023, 16:34:04

Reeken89

Pytanie jest czy My nie stracimy punktów (a stracimy kiedyś) i czy My nie wpadniemy w jakiś kryzys

04-11-2023, 16:28:19

Reeken89 miejmy nadzieję że dzisiaj nie stracimy.
kibicod2007 ja nic takiego cudownego w tym Bayerze nie widzę może jestem złym obserwatorem kto wie...

04-11-2023, 16:26:12

Ogień!

04-11-2023, 16:25:47

fiidoo-> ważne, żeby Bayern nie trafił punktów, a Leverkusen prędzej, czy później zlapie kryzys...FCBM!

Edytowano : 2023-11-04 16:23:18

* tracil

04-11-2023, 16:23:03

Pięknie sobie Bayer gra, przyjemnie sie to oglada. Jest pomysl, jestgra, są gole, są wyniki a nie tak jak u nas, oczy krwawia jak się patrzy na grę Bayernu, wyniki przepchnięte, a trofea się oddalają albo już nas nie ma w walce o nie...

04-11-2023, 16:20:34

Ten Leverkusen nie straci chyba punktów w tym sezonie...

04-11-2023, 16:19:24

Przecież Hansi był dużym zwolennikiem Dantasa.
Cytuję artykuł: "Nowy Thiago Alcantara?
"Bild" informuje także, że Dantas na treningu Bayernu pojawi się już w środę. Początkowe informacje były takie, że dołączy do drugiej drużyny, ale zdaniem gazety ćwiczyć ma pod okiem Hansiego Flicka, który widzi w Dantasie nowego Thiago Alcantarę (odszedł do Liverpoolu)."
Więc w tej kwestii Flick chyba nie miał nosa :)

04-11-2023, 16:03:20

Upa jak i Leon udali się z drużyną do Dortmundu i będą dostępni do gry !

Kapitan BVB Emre Can nie zagra dziś przeciwko Bayernowi !

04-11-2023, 15:54:58

Bawarczyk83 ty ogladasz mecze bo to co piszesz to się kompromitujesz tutaj :) jak 6:0 drużyna która strzela ogólnie mniej bramek od Bayern? Jeżeli BVB wygra to różnicą jednej bramki. Ale tak stawiam na remis.

04-11-2023, 15:50:00

Bawarczyk83 Co tam 6:0, dwucyfrówka będzie

04-11-2023, 15:49:36

Czuję że BVB 6:0 nas rozgromi. Jakieś takie mam przeczucie. Oby mylne. Oglądam teraz Hoffenham - Bayer i szczerze zazdroszczę kibicom Aptekarzy tak grajacej ekipy.

04-11-2023, 15:43:47

hoven Z tego co pamiętam Flick oglądał osobiście Dantasa, a nawet jeśli Hasan po kryjomu go ściągnął to czemu nie przesunął go do rezerw Flick?

04-11-2023, 15:40:41

arjen2009
Akurat ja to że się nie da wszystkiego wygrać wiem dobrze i nie raz o tym pisałem.
Tak samo czy ja kiedyś krytykowałem Flicka że w drugim sezonie wszystkiego nie wygrał?
Teraz też zostanie Tuchel to dalej będę oglądał Bayern, zwolnią go i przyjdzie Flick lub ktokolwiek inny to też będę oglądał.
Powiem więcej nie wygramy nic w tym sezonie, nieważne z kim jako trener, no cóż trudno kiedyś przyjdzie sezon gdzie nic nie wygramy. Pisałem o tym już w zeszłym sezonie (za co wielu tu na mnie wieszało psy bo przecież jest cała masa klubów które wygrywają co sezon).
Ważne żeby trener miał jakiś plan na drużynę, czego u Tuchela nie widać.

Edytowano : 2023-11-04 15:42:32

PS.
Jak narazie to z Flickiem jest tak że wszystko dobre co osiągnął jako trener to umożliwił mu to Bayern.

Co Flick osiągnął bez Bayernu jako pierwszy trener? (bo MŚ jak asystent Loewa nie liczę)
A co osiągnął Bayern bez Flicka?

04-11-2023, 15:38:13

Bayern czyli my wygramy, w końcu naprzeciwko nas będą najwięksi frajerzy w historii piłki nożnej.

04-11-2023, 15:33:13

arjen2009 ta zasada nie dotyczy Flicka przeciez 2 sezon mial tragiczny a pierwszy to wszystko na farcie :D boski bosniak wiedzial co robi przeciez! konfliktowy trener ktory sie skompromitowal i uciekl do reprezentacji

04-11-2023, 15:29:17

To co zawalił Bosniak(na polecenie Hoenessa,choc to juz stary chłop moze nie nadążać za dzisiejszym swiatem pilkarskim ale miał od tego swoja prawą reke żeby mu droradzał,czyli Hasana ,który zepsuł wszystko co sie dało ) i ten Burdel bedziemy sprzatać jeszcze troche.Chyba ze sie wroci do tego co grało ,czyli trener Flick + zaufanie zarządu na długo terminowy projekt+ Dyrektor sportowy,który stara sie pomóc trenerowi(oczywiscie w granicach rozsądku i który zna umiar i budżet,a nie kominy płacowe itp) ,a nie kładzie kłody.I moze da sie to wszsytko naprawić ,a my wrócimy pomału na własciwe tory zwyciezców.I jeszcze jedno Edmund pamietam jak mowileś(razem z miszką) zawsze jako głos rozsądku nie zawsze da się w sezonie wszystko wygrywać. Dlatego jak wróci Flick pamietaj o tym! bo taki burdel jak zrobil Bosniak nie naprawi sie od tak(najbardziej wkurza mnie jak przeciwnicy Flicka oceniają go za sezon 20/21 ze nie był idealny, kiedy nie dano mu nic dosłownie ,a kazdy inny trener Bayernu dostawał swoje zachcianki-wieksze badz mniejsze). ;)

Edytowano : 2023-11-04 15:32:48

ps edmund pamietaj że Flick zdobył wszystko ,a Julek nawet nie zblizył sie do Kovaca... Bosniak nie mógl zwolnic go od tak bo kibice by go zjedli, wiec wymusił to na nim ,uprzykrzyl mu pracę(wiec kto działał na szkode klubu jesli masz takiego trenera z takim sukcesem to chyba na logike chcesz go zatrzymac ,a nie placic 25mln na innego) ;)

04-11-2023, 15:26:50

Zerafaelo on chcial CHOCIAZ Boatenga na jeszcze jeden sezon co bylo tanim rozwiazaniem. Chcial CHOCIAZ Wernera zeby miec wiecej opcji z przodu a Timo mial wtedy swietny okres i klauzule odejscia do Bayernu 25-30mln. Dostal Dantasa bo Hasan chcial go upokorzyc, najpierw mu sprzedal Thiago i sprowadzil 4 ciamajdy, pozniej mielismy kontuzje i przyszedl mlody chlopak przeciez wiadomo ze nie do 1 skladu

Edytowano : 2023-11-04 15:20:58

tak samo w pewnym momencie Kovac mowil ze chce CHOCIAZ Vogta

04-11-2023, 15:20:27

hoven Sam odpowiedziałeś na pytanie dlaczego Flick to zły pomysł chciał Boatenga (w Lyonie był słaby), Werner ( obecnie ławka RB Lipsk i sporo kontuzji) i Dantas nie chce mi się nawet sprawdzać gdzie gra nawet jak bym nie znała się na piłkarzach to bym wiedział że skoro młody talent Benfiki kosztuje 8mln zamiast 80mln to jest coś nie tak.
Flick mógłby ewentualnie wrócić pod warunkiem że będzie trener od defensywy w Anglii pamiętam coś takiego stosowali kiedyś.

04-11-2023, 15:17:48

Sopariev
Brak odpowiednich wzmocnień to i winna Hasana bo mógł znaleźć lepszych zawodników ale i Covidu gdzie klub nie mógł wydawać dużych sum.
Ale jak nie masz w pracy tego co lubisz tylko to co ci pracodawca daje to nie jest żaden mobbing. I w takiej sytuacji możesz dalej tam pracować albo odejść. Flick wybrał to drugie.
To tak samo jak powiedzieć że Hasan wywalił z klubu Alabe bo mu nie dał nowego kontraktu. Bzdura, Alaba chciał i odszedł.

Edytowano : 2023-11-04 15:16:57

arjen2009
W pracy tak jest że albo akceptujesz szefa albo zmieniasz pracę.
Hasan jak chciał to zwolnił Nagelsmanna i wziął Tuchela. Ale z Flickiem nic takiego nie miało miejsca.

hoven
Ja zmieniam zdanie?
A kto na wiosnę pisał peany na część Tuchela a na jesieni wiesza na nim psy? Czy aby nie ty?
Kto jak Flick został trenerem pisał o "fetyszu asystenta" i zmienił front dopiero gdy Flick zaczął krytykować Hasana? Czy aby nie ty?
Więc kto tu jest chorągiewką?

04-11-2023, 15:10:08

arjen2009 szkoda czasu na rozmowy z nim, on jest odklejony i zmienia ciagle zdanie ale nie dlatego ze cos sie zmienilo tylko zeby zawsze miec racje . Jak Flick mowil ze potrzebny jest prawy obronca i pomocnik oraz ktos jeszcze na skrzydlo to twierdzil ze to konfliktowy trener i musi zaakceptowac ze u nas nie spelnia sie zachcianek trenera. Przyszedl Julian i Hasan mu na dzien dobry sprowadzil Sabitzera ktorego podobno wbrew scoutom :D potem sprowadzil Mane czyli pilkarza o identycznych wadach i zaletach jak Werner chociaz. Flickowi nie chcial nawet zostawic Boatenga na jeden sezon wiecej, a gdy tylko wypowiedzial sie pozytywnie o Wernerze to polecial do mediow gadac glupoty

Edytowano : 2023-11-04 15:08:05

ale to Flick byl konfliktowy xD

Edytowano : 2023-11-04 15:11:31

a diagnoza Flicka byla wtedy trafna, do dzis zreszta nie mamy powaznego prawego obroncy. Co do srosdka; chcial jeszcze jednego pomocnika (o to samo prosil Carlo i Kovac) to co zrobil Hasan w swoim geniuszu? tak dlugo rozmawial o nowej umowie z Thiago ze w koncu chlop sie rozmyslil wiec sprzedal Thiago za grosze i sprowadzil wielkiego Marca Roce xDDDDDDD

04-11-2023, 15:07:14

siudrak0 Bez sensu jest mówienie że kadra jest słabiutka Niemiec, Rehagel z o wiele słabszymi zawodnikami bezpiłkarzy robiących różnicę jak Sane, Musiala, Kimmich i wygrał mistrzostwo Europy. Powiedz od razu że Flick musi mieć w kadrze Messiego, Kanea, Mbappe, w obronie szybszych od nich obrońców którzy muszą dogonić bo są źle ustawieni taktycznie.

04-11-2023, 15:05:41

Edmund-> Flick odszedł, bo miał konflikt z Salihamidziciem to raz, a dwa nikt nie stanął na nim, bo Karl odszedł na emeryturę, a gadka, że praca w Reprezentacji byla bardziej atrakcyjna można sobie wsadzić w bajki...FCBM!

04-11-2023, 15:05:08

edmund prosze cie juz skoncz wiem ze ubustwiałes Bosniaka bo pilnie wykonywal polecenia Hoenessa ale akurat to z Flickiem nie wyszło i mamy co mamy(to co kiedys Hoeness robił dobrze niekoniecznie teraz wychodzi jak sam widzisz ,a za Flickiem akurat był Karl jesli zapominasz?!) .
Tu masz tez wypowiedz z tamtego okresu-

"Konflikt z Hasanem Salihamidziciem utrudniał mu życie, nie miał wpływu na transfery i widział pogorszenie jakości drużyny" - ujawnił Falk, którego cytuje serwis sport.pl

"Flick nie zrezygnował z powodu innych ofert pracy. Jeśli dostanie ofertę od niemieckiego związku zawodowego, zgodzi się i ją przyjmie. Ale jeśli Bayern nie pozwoli mu odejść, zaakceptuje to. Flick chce podkreślić, że nie będzie dalej działał w tej strukturze. Tak powiedział szefowi"

Także nie miał łatwo i ciagle drzec koty z Bosniakiem ,który nie chciał mu robić transferów nie pomagały ...Chłop został wrecz zmuszony odejsc

Edytowano : 2023-11-04 15:08:52

Pisząc ze repra niemiec odżyła po odejsciu Flicka ,gdzie zagrali 2 mecze to też jest troche na wyrost chyba? Wróci Neuer jak pisałem do bramki i zobaczymy jak Julek bedzie spiewał .Flick tez miał niezły poczatek w reprze z tego co pamietam i jak wiemy w reprezentacji nic to nie dało (bo kryzys tam jest głębszy)to dlaczego juz mamy mówic że niemcy "ożyli" po jednym słabym meczu akurat julka?

04-11-2023, 15:02:33

Sopariev Dlatego napisałem, że nie zamierzam wybielać Flicka. Po prostu poległ w piłce reprezentacyjnej, ale moim zdaniem to nie jest powód, żeby go całkowicie skreślać, szczególnie po tym co pokazał w Bayernie.

04-11-2023, 15:00:41

siudrak0 warto mieć, ale czy to tłumaczy porażki z Japonią, Kolumbią czy nawet Polską? Absolutną klęską na Mundialu? I dlaczego zespół ożył po zwolnieniu Flicka?

04-11-2023, 14:56:02

Dużo osób wypominających Flickowi przygodę z reprezentacją zapomina, że Niemcy kadrę mają wręcz żenująco słabiutką. Brak napastnika, brak bocznych obrońców, brak defensywnego pomocnika, a ogólnie tam jest dosłownie kilku solidnych zawodników. Nie zamierzam wybielać Flicka, bo jasnym jest, że sobie w kadrze zwyczajnie nie poradził, ale moim zdaniem warto mieć to chociaż na uwadze.

04-11-2023, 14:51:58

Edmund jak spotykasz się w pracy z mobbingiem i odchodzisz, to "nie podobało Ci się i odszedłeś?" Czy winny jest pracodawca?
Mobbing w przypadku relacji Hasan - Flick to oczywiście przesada, ale ewidentnie Bośniak miał problem z Hansim. Fatalne transfery, sytuacja z Boatengiem, stosunek do Wernera...

04-11-2023, 14:51:09

arjen2009
Nikt Flicka nie zwolnił. Flick sam odszedł bo mu się nie podobało w pracy więc poszedł do innej.

I jak ja "lubię" jak ktoś w jednym poście ubóstwia trenera który trenował nas niecałe 2 sezony po czym poszedł do innej pracy i miesza z błotem człowieka który wiele lat ciężko pracował dla klubu i miał ogromny udział w budowie wielkiego Bayernu dzięki czemu tenże trener miał możliwość wygrywania.

04-11-2023, 14:39:51

Jak przegramy to absolutnie nie będzie już żadnych argumentów za Tuchelem. No zobaczymy co się wydarzy.

04-11-2023, 14:34:20

Zawsze kibicuje Bayernowi, szczególnie jak gra z Bvb. Natomiast mogę zrozumieć tych, którzy spoglądają szerzej i widzą, jak pod ręką Tuchela zespół słabo gra i jak traci szatnię. Najgorsze w tym wszystkim, że Tuchel zdaje się nie mieć recepty na bolączki Bayernu. Innymi słowy światełka w tunelu nie widać, a jak je zobaczymy, to będzie to nadjeżdżający pociąg.

Edytowano : 2023-11-04 14:28:54

arjen2009 podobnie uważam, że wizja i styl gry Tuchela zwyczajnie do Bayernu nie pasują. Widzę to co kolejkę. Nie idzie to w lepszą stronę i raczej nie pójdzie. Nigdy nie miałem nic to samej osoby. Byłaby dobra gra i progres, nie byłoby tematu. Niestety idziemy w złą stronę.

04-11-2023, 14:23:55

Nie uważam żeby to były sprzeczki zwolennikow Tuchela i Flicka ,Tuchela uwazam, ja osobiscie za dobrego trenera ale nie pasującego do Bayernu w pełni(i naszym panienkom jak Kovac np).Bardziej sa to sprzeczki miedzy debilnym posunieciem Bosniaka i hoenessa w 2021 kiedy zdecydowali wybrac Nagelsmanna na trenera, a odsunać Flicka i dac mu zaufanie i mozliwosc budowania drużyny pod niego po osłabieniu sie latem 2020...?!(Ocenia sie sezon 20/21 .ktory nie był zły a wtedy tylko sie oslabilismy więc lepiej zamilknać niz sie głupio wypowiadac i oceniać go, szył z tego co mu dali!).Od tamtad zaczeły sie problemy Bayernu i trzeba wrócic jak najszybciej do tego co było dobre ,a odpowiedz/recepta jest na ten moment jedna -Flick i dac mu pracowac ;)

Edytowano : 2023-11-04 14:22:59

Tak tak na pewno Bayern z Hoenessem na czele wywali pol skladu, żeby zatrzymac trenera ,który im znowu nie pasuje heh dobre, jeszcze znając historie Bayernu i to jak sie często powtarza...
co jest tansze? pilkarz ,czy kolejny trener ? i co sie liczy dla Hoenessa ...

04-11-2023, 14:19:30

hoven
Jak to pisałeś "właściwy człowiek na właściwym miejscu"?
No chyba nie za bardzo?

04-11-2023, 14:17:38

Uwielbiam czytać sprzeczki zwolenników Tuchela, a Flicka :D

Edytowano : 2023-11-04 14:09:35

No tak, zwolnijmy trenera i 1/3 składu, problem rozwiązany :D

04-11-2023, 14:06:09

Jak przegramy i wywala Tuchela, to mam nadzieję, że od nowego sezonu poleci też Goretzka, Kimmich, Neuer i zwłaszcza Gnabry, trzeba uderzyć w szatnie, bo to kolejny trener, gdzie zawodnicy mają problem, niech się wynoszą z Monachium, nie potrzeba nam trenerów i płaczków w drużynie.

04-11-2023, 14:05:58

Jak przegramy jakieś 3-0, w co wątpię, to powinien polecieć.

04-11-2023, 14:01:38

Z ciekawości czy jest ktoś z Was kto liczy na słaby wynik w Dortmundzie aby pozycja Tuchela była jeszcze słabsza?

Nie piętnuje, sam przyznam np, że bardzo cieszyłem się z porażki z Eintrachtem za Kovaca - zgadzam się że kibicowanie przeciw swojemu klubowi jest słabe ale w tamtym momencie uważałem że to jedyna szansa na uratowanie sezonu. W sumie miałem rację ;)

04-11-2023, 13:58:26

Koreaniec !!!!!!!!!!!!!!!!!! Gdyby Adolf Wstał tylko .... Byś miał we Miejsce w Podstawowym składzie !!!!!!!!!

04-11-2023, 13:55:11

Niepozwolenie Flickowi tworzyć swojego projektu właśnie odbija się czkawką Bayernowi :))

Pragnę zaznaczyć, że Kovac nie wypada wcale tak źle na tle Nagelsmanna, Ancelottiego czy (póki co) Tuchela. To wiele mówi o tej trójce.

A umniejszanie Hansiemu, bo "sezon covidowy", "w reprze nie dał rady" jest conajmniej niepoważne. Różnicę w grze było widać MOMENTALNIE (tak samo było jak wrócił Jupp). hoven Miałeś przypomnieć mi czy w sezonie 20/21 były jakieś tragiczne MENTALNIE mecze?

04-11-2023, 13:53:49

Według raportu Kerry'ego Hau z Sport1 wydaje się, że szatnia Bayernu Monachium zaczyna zadawać pytania dotyczące trenera Thomasa Tuchela. Po porażce z drużyną z 3. Ligi, Saarbrücken, w tym tygodniu w pucharze, krytyka dotycząca braku rozwoju piłkarskiego wyszła na pierwszy plan.

Zasadniczo, raport Hau'a wspomina następujące kwestie:

Zawodnicy czują, że Thomas Tuchel jest zdystanowany i nie komunikuje się wystarczająco dobrze, nawet z podstawowymi graczami. Trener ma "swoich zawodników", w szczególności Harry'ego Kane'a i Leroy'a Sané, z którymi rozmawia regularnie poza spotkaniami drużyny, ale poza tym rzadko rozmawia z innymi graczami. Niektórzy zawodnicy dowiadują się, czy grają czy nie, tylko od asystenta trenera Zsolta Löw.

Publiczna krytyka swojej drużyny przez Tuchela nie została dobrze przyjęta przez szatnię. Jego relacje z pomocnikami są szczególnie napięte, zwłaszcza z Joshuą Kimmichem. Problemy Tuchela z Kimmichem są dobrze udokumentowane, od incydentu "Jestem szóstką" z tego lata.

Wynik w Saarbrücken sprawił, że zawodnicy zaczęli kwestionować brak rozwoju piłkarskiego w drużynie w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. W porównaniu do stylu piłki nożnej granej pod wodzą Juliana Nagelsmanna rok temu, piłka nożna Tuchela znacznie odstaje, pomimo dobrych wyników (nie licząc gry z Saarbrücken).

Porażka z drużyną z trzeciej ligi może okazać się szokiem, który zakończy erę Tuchela. Sam Hau zauważył (poprzez Twitter) gniew w szatni po meczu, z "niektórymi graczami krzyczącymi ze złości, a Musiala po prostu mówiąc 'niewiarygodne' potrząsając głową".

Chociaż Thomas Tuchel pozostaje trenerem, fakt, że takie historie wychodzą na światło dzienne teraz, wskazuje na zmianę postrzegania sztabu szkoleniowego w ogóle. W poprzednich przypadkach, takich jak te z Niko Kovacem i Carlo Ancelottim, takie historie zawsze sygnalizowały nadchodzące zwolnienie.

tekst z bavarian football works

04-11-2023, 13:35:52

200 postawione, dobry kurs to siądzie przy okazji wygrana ;)

04-11-2023, 13:34:24

fiidoo spokojnie? na pewno spokojnie? hahahah;)

04-11-2023, 13:30:05

Fajnie ze dzisiaj meczyk o 18:30 można sobie spokojnie obejrzeć :)

04-11-2023, 13:25:52

bayern1987dwa

Gdyby nie Manu w 2013 roku to by Nas w pierwszych 30 min BVB pykło. Po to się ma bramkarza by w takich momentach bronił, tak samo jak się ma napastnika po to by strzelał.

04-11-2023, 13:25:37

Alistair nie liczy sie a w ogole to gralismy zbyt ofensywnie :) i bidulka Lucasa nie wystawial (przypomne ze chlop gral taka padake i dal sie ogrywac jak junior ze go kiedys z litosci Flick sciagnal w przerwie)

04-11-2023, 13:24:32

hoven dokładnie, powinni Nam zabrać ostatnią LM jak złotą piłkę dla Roberta. Jeden mecz i to grany w mega trudnych warunkach, przez pandemię...to nic.

04-11-2023, 13:21:59

arjen2009
To jest moja ocena i już.
Flick wygrał i ja mu tego nie odbieram ani nie deprecjonuje ale wyżej cenie drużyny Jupp i Hitzfelda.

PS. Gdzie ja w swoim komentarzu cytując "oceniasz debilnie Flicka(jak wielu tu że mu nie poszło z reprą"?

04-11-2023, 13:21:33

arjen2009 ja stanę w obronie Edmunda, bo on nic nie pisał, że Flick jest słaby, tylko woli Bayern Juppa i Hitzfelda. Ja niekoniecznie wyżej cenię tego ostatniego, ale Heynckesa zdecydowanie tak. Mieliśmy wtedy walec. Fakt, 2012 to wszędzie drugie miejsca - ale poprawiliśmy mental, ciut kadrę i 2013 rok to już była wygrana na wszystkich frontach. A co dalej? No nie wiadomo, bo zjawił się herr Guardiola. Bayern Flicka od Lizbony prezentował się coraz gorzej. A to, że Cię repra nie interesuje to nie zmienia jego klęski z nią.

04-11-2023, 13:21:31

Zobaczymy co dzisiaj pokażą :) okaże się Tuchel baza czy tuchel faza XD

04-11-2023, 13:21:04

No jestem ciekaw jak zagra Bayern po ostatniej kompromitacji.

04-11-2023, 13:18:23

Jeszcze dodam ze w covidzie był jeden mecz w LM Oprócz chelsea w 1/8 wiec trzeba było byc cały czas zmotywowanym(a my rozjezdzamy barce w jednym meczu z boskim messim 8-2) ale przecież to był przypadek...?! coz to bylo wygrac lm w tatmtym sezonie ehh

04-11-2023, 13:15:32

Flick dodal do gabloty wiecej picharow niz przegral meczow ale na dieroten ktos napisze ze sie "skompromitowal"

Tu trzebaby Bonka zacytowac :D

Edytowano : 2023-11-04 13:12:27

no co Ty Alistrair :D jeden mecz to sie nie liczy, w dumeczu Barcelona by odrobila to 8-2 i wygrala 10-0! a poza tym im sie nie chcialo grac bo co to za Liga Mistrzow z jednym meczem? dali nam wygrac

04-11-2023, 13:11:11

Tylko Flick w trakcie sezonu, zmieni oblicze tego zespołu. Czas zacząć robić porządki. Po sezonie konkretne, ale z głową. Dziś tylko wygrana.
Ps. Pierdzielenie głupot, że jeden mecz w erze covidu, to jak na orliku mecze... mnie rozjebało. To ja też głupoty będę pisał. LM po mistrzostwach świata w trakcie sezonu to jak liga mistrzów niepełnosprawnych. dlatego City wygrało. Podobna głupota? Wygraliśmy wszystko zmiatając po drodze rywali. Sekstet płaczki, czy Wam się to podoba, czy nie. W covidzie mogli też inni się przygotować jak my. Tylko Francja wstrzymała rozgrywki. Byle swoim umniejszać, straszne...Flick to najlepsze co Nas spotkało po Jupie i to z marszu człowiek to zrobił. Wielki szacunek dla Flicka.

Edytowano : 2023-11-04 13:12:30

No kur...orlik turlam się ze śmiechu. #teamFlick

04-11-2023, 13:10:38

hoven no nie kadrowo to dobrze wyglądają jak mogą wpuścić z ławki Adeyemiego Reyne czy Hallera. Jeszcze mają więcej zdrowszych stoperów niż my xd plus grają u siebie. Więc nie przesadzaj. Porażka Bayernu aż taka niespodzianka nie będzie tylko może spowodować zwolnienie Tuchela i może powrót Flicka. Więc mecz będzie trudny.

04-11-2023, 13:07:42

"Więc najpierw Bayern Juppa potem Hitzfelda i dopiero Flicka. Inna sprawa że potem długo nic."
Edmund znowu odjezdza uwieliam tego gościa...
Bayern Juppa to był dłuzszy projekt i brak wzmocnien pokazał jak sie debilnie wdupia finał w 2012 u siebie cos chcesz dodać?
Hitzfelda opierał sie na starych wyjadaczach ,którzy rowniez frajersko przegrali finał w 99...WIęc nie mogli sobie pozwolic na kolejna wtope ,a wygrali ledwo z Valencią...
Natomiast oceniasz debilnie Flicka(jak wielu tu że mu nie poszło z reprą...Mnie osobiscie gó.no repra interesuje bo wielu jest trenerów ,którzy nie dają rady w reprezentacjach + dodam jeszcze brak Neuera w ostatnich meczach,a to nie pomaga?! i licze ze szybko Neuer przypomni Julkowi kto 'rządzi" i szybciutko poleci ,a Ty wtedy bedziesz pewnie bronił tego słabiutkiego trenerka bo przeciez wg ciebie Flick jest słaby...
I ostatnie Flick objął z marszu ta drużyne,miazdzył rywali swoją pilką i to sie pięknie oglądało(oczywiscie jak Bayern Juppa w 2013) ale gość nie miał swojego projektu NIGDY W Bayernie ,nie zaufano mu ,a gosc wygrał nam wszystko w sezonie ,który był skazany na porażkę(porównując Guardiola dostał wszystko,objał maszyne do wygrywania,a osiagnał tyle co Kovac...Swoimi poje.... pomysłami).Takze ocenimy Flicka tak naprawdę jak da mu sie tyle co innym i nikt jak Bosniak nie bedzie mu sie wpie..... .Fakt jest jeden Edmundzik , To Flick obudził w nich mental zwyciezców Z MARSZU!!! i grali do 95 minuty ,miazdzyli rywali, to sie chciało ogladać i każdy drżał przed Bayernem! Daj gosciowi tyle co dostali inni i wtedy oceniaj "Geniuszu" ,który tak opiera sie na faktach jak twoj kolega miszka kiedys...

04-11-2023, 12:57:43

wszystko poza pewnym zwyciestwm bedzie dzis katastriofa, Dortmund jest slabiutki; mentalnie, kadrowo, jakopsciowo lacznie z trenerem

Edytowano : 2023-11-04 12:54:26

Sopariev nie odniosles sie tylko skomentowales

04-11-2023, 12:51:29

Jakie dziś gramy spotkanie nie trzeba nikomu przypominać. Dortmund jak zwykle napalony przed meczem a potrafią obsr** zbroje jak w meczu z Mainz. Liczę na pozytywną reakcję po blamażu w PN. Cieszy sytuacja kadrowa po poza zawieszonym Kimmichem mamy tylko jednego kontuzjowanego i oby tak pozostało będzie wybór z ławki. Jeśli formacja po formacji byśmy analizowali zawodników to mamy lepszych bez dwóch zdań tylko trzeba to pokazać na boisku.

Neuer- Mazroui, Upa, Kim, Davies- Goretzka, Laimer- Sane, Musiala, Coman- Kane

Ulreich, Sarr, Kratzig, Guerrero, Gnabry, Tell, Mueller, Choupo Moting

Lecimy z nimi !.

Edytowano : 2023-11-04 12:46:53

Na Meczykach już jakieś felietony o wielkim kryzysie Bayernu. Rozumiałbym jak byśmy byli na 5 miejscu w tabeli a w LM drżeli o awans, ale ludzie zlitujcie się. Jak City przegrało mecz w lidze nikt nie pisał o kryzysie.

04-11-2023, 12:39:08

Przecież nie ma jeszcze takich informacji że NIE CHCe XD

04-11-2023, 12:24:28

Jak chce to niech odejdzie. Płakać nie będę.

04-11-2023, 12:10:02

Plotka krąży ze jak Real nie ściągnie Kyliana to uderzy po Jamala. Daviesa oddamy bez większej spiny bo w defensywie jest cienki i kręcą nimi nawet 3ligowcy, ale Jamala to już musimy zatrzymać.

04-11-2023, 11:55:19

Zobaczymy dziś reakcje drużyny, oby ten mecz w pucharze nie był początkiem kompletnego zjazdu moralu w drużynie, tylko jeszcze coś z siebie wykrzeszą i pokażą trochę charakteru.

04-11-2023, 11:52:38

To nie wina Bayernu, że Davies nie chce przedłużyć umowy. Za to cena za Daviesa z racji umowy do 2025 to już wina Bayernu.

04-11-2023, 11:51:38

Marienplatz A ile razy Grimaldo był w 11 kickera a ile Davis?

04-11-2023, 10:55:07

Phonzie $$$$ XDD i jeszcze dorzućcie im Musiale

04-11-2023, 10:50:00

transfery.info/aktualnosci/bayern-monachium-wycenil-alphonso-daviesa-szanse-na-wielki-transfer-rosna/197665

04-11-2023, 10:48:19

Yakub93 Nawet jeśli to czemu Flicka nikt poważny jakoś nie chce zatrudnić, słyszałem tylko o Romie, skoro łączą Cię tylko z takim słabym klubem to coś jest nie tak. Zabawne by było jakby poszedł do ojczyzny żelaznej defensywy ze swoją myślą taktyczną defensywy i grą na alibi na pozycji środkowego obrońcy.

04-11-2023, 10:36:59

Bayern Juppa w 2013 był najlepszym w 21 wieku. Był kompletny, wygrywaliśmy, strzelaliśmy dużo, traciliśmy mało. Duet Schweinsteiger Martinez robił robotę w pomocy.
Dla mnie też Bayern z 2001 Hitzfelda był lepszy od tego z 2020 Flicka. Wtedy drużyna miała przede wszystkim charakter. Natomiast za Flicka graliśmy radosną piłkę dużo strzelaliśmy ale też dużo traciliśmy nie było równowagi.

Więc najpierw Bayern Juppa potem Hitzfelda i dopiero Flicka. Inna sprawa że potem długo nic.

04-11-2023, 10:35:09

Ktoś pisze o odświeżeniu kadry i najlepiej takich zmianach jak w ostatnich latach, że w miejsce zawodnika odchodzącego przychodzi gorszy jeden Kane to przysłowiowa jaskółka... Przewietrzyć kadrę wypuścić Daviesa, Kimmicha i Sane czyli do braku prawego obrońcy dołożymy brak klasowego lewego defensora, kto zastąpi Kimmicha? Wiele osób mówi, że to nadal jeden z najlepszych zawodników na tej pozycji. Sane jest drugim strzelcem zespołu i najlepiej rozumie się z Harrym... Teraz potrzebujemy szóstki, a będziemy potrzebować szóstki i ósemki.

04-11-2023, 10:31:07

Dzisiaj mnie to ominie, więc tylko sprawdzę wynik i nic więcej. POWODZENIA

04-11-2023, 10:16:46

Dobra to jeszcze dzisiaj w ryło od żółtych i uszaty w czapeczce chyba wreszcie RAUS!

04-11-2023, 10:15:26

Uważam, że tak, bo takie jest moje zdanie.
#TuchelBaza

fiidoo witamy w zespole

Edytowano : 2023-11-04 10:11:23

Flick był geniuszem w 19/20, to samo Enrique 14/15, a później kupa

04-11-2023, 10:08:24

Też uważam że Bayern z 2013 był bardziej kompletny niż z 2020, ale ta krytyka Flicka się posunęła trochę za daleko :)
W sezonie 2020 zgarnął co było można. Defensywa co prawda była dziurawa, ale nie przesadzajmy :)

04-11-2023, 10:07:37

Przyjdzie Flick i będzie rozkładał się Rejtanem przed sędziami, jak padnie gol dla przeciwników, ażeby nie uznawali tych bramek i dali wygrać xD

04-11-2023, 09:57:25

Flick stawiał na swoich funfli, robił na złość Hernadezowi, to samo robił w kadrze, liga mistrzów Covidowa, to nie to samo co zwykła, dwumecze przy pełnych trybunach i większą presja, a nie jak granie na orliku i jeden mecz, drużyna grała jednowymiarowo, byle kto mógł ją ukąsić kontra, podniecanie się 8-2, gdzie byle Roma już odprawiała Barce wczesniej, Flick nic nie zmieniał, sam mówił, że nie siedzi pół dnia w centrum treningowym, bo ma inne zajęcia , jedno i to samo klepanie, liczenie, że wejdzie więcej bramek niż mniej, gdyby nie Neuer w finale, to by nas PSG pokonało... mówienie że to była najsilniejsza drużyna wszechczasów , to kpina, ekipa Juppa z 2013 była bardziej kompletna, totalna równowaga między obrona , a atakiem i tyle, żadnego Flicka, gość jest jednomiarowa, takie błędy jak popełniał w drugim sezonie, zabrał je tak samo do kadry, niczego się nie nauczył.

04-11-2023, 09:56:07

Odpaść z Kilonią, to był wstyd, ale ... znacznie mniejszy niż z Saarbrücken. Kilonia, 2 ligowiec I przegrana była po karnych, a Saarbrücken 3 ligowiec, który nas walnął w ostatniej minucie.

Poza tym Flick szatni Bayernu nigdy nie stracił, a Tuchel częściowo już tak.

04-11-2023, 09:55:40

Ja mam takie wrażenie że na DieRoten zawsze ludzie będą marudzić nawet jak wygraliśmy finał z PSG to chyba jakiś gość pisał że PSG lepiej grało czy coś takiego. Rok temu na jesieni było chyba 4 remisy i 1 porażka i ten Der Klassiker gdzie tylko zremisowalismy. Teraz zdarzyła się porażka w PN ale to było z lekceważenie rywali bo powinniśmy wygrywać 3:0 do przerwy i myśleć o sobocie a oni przy 1:0 już skończyli mecz. Dzisiaj może być porażka Bayernu ale sądzę że jednak Bayern będzie groźny i Kane Musiala i Sane zrobią różnice.

04-11-2023, 09:48:58

8 TEZ HOVENA ;)

04-11-2023, 09:42:57

A ja mam chwilę, żeby odnieść się do tych 8 punktów Hovena (przybij je jeszcze do drzwi jakiegoś kościoła ;))
Ten ruch Flicków jest piękny, romantyczny i marzycielski, ale... Tylko tyle. "Weźmy Flicka i będzie jak w Lizbonie". Zapomnijmy o drugim sezonie w Bayernie i koszmarnej przygodzie z kadrą. Mam nadzieję, że w klubie nie dadzą się porwać romantycznym ideom, niczym jacyś polscy powstańcy, i bardzo poważnie przemyślimy wybór nowego trenera.

1. zna te druzyne
No dobrze, ale to nie jest już ten sam Bayern, z którego odchodził. Dużo się zmieniło.
2. wyciagnal max z duetu Goretzka - Kimmich
W jednym sezonie, a kolejne trzy lata to co? :') no ludzie, szanujmy się i bądźmy poważni. Może w kadrze nie da się pracować z piłkarzami cały czas, ale można mentalnie ich budować i coś poprawić, a w kadrze nikt za Flicka nie chciał umierać. I co, nagle to się zmieni? xD
3. Kimmich i Davies pod Flickiem mieli szczyt formy a to tez wazne w kontekscie przedluzenia z nimi kontraktow
Fajnie, ale ciągle mówimy o Lizbonie. Od tego czasu jest tylko regres. Decyzję o przyszłości Daviesa i Kimmicha osobiście trochę bym zostawił już Eberlowi i Freundowi. Może warto odświeżyć szatnię?
4. ma podejscie do pilkarzy i byl chwalony w tych samych tonach jak Jupp: ze jest wymagajacy ale wyrozumialy
Bardzo to było widać podczas pracy w kadrze :') kiedy piłkarzom nie chce się grać, a wchodzi na ławkę Voeller i Nagelsmann i nagle coś się zmienia w ich postawie, to wiedz, że problem tkwi w trenerze.
5. chce grac 4-2-3-1 do ktorego nasi zawodnicy pasuja najlepiej
Niekoniecznie. Dobry trener może decydować się na inne ustawienie, wydobyć z piłkarzy coś nowego. Liczą się wyniki.
6. wie jak korzystac z geniuszu Tomka
To akurat prawda.
7. swietnie zidentyfikowal problemy kadrowe (chcial prawego obronce, pomocnika i obroncow grajacych pilka)
No dobra, ale nie jest trudno zidentyfikować nasze problemy kadrowe, bo Tuchel też widzi, że brakuje mu obrońcy czy szóstki xD nasza kadra jest tak wąska, że można na chybił trafił strzelić osłabioną pozycję
8 pracowal wczesniej w pionie sportowym i jako ten ktory w duzej czesci ze te kadre moglby od razu wniesc cos do rozmow z Freundem i potencjalnie Eberlem
No ok. Ale ja oczekuję też dobrych wyników na boisku.

Dużo rzeczy pomijamy, zauważam. Byle nie rozwiać mitu Flicka.
- 4 lata pracy i brak poprawy gry w obronie
- brzydka gra w drugim sezonie, wiele zwycięstw wymęczonych. Rozumiem wąska kadrę, rozumiem zmęczenie, ale od wielu spotkań zęby bolały...
- upokorzenie z Kilonią, niewiele mniejsze od Saarbrucken
- dobry mental, to prawda - było to widać w LM, gdzie umieliśmy się zmotywować i choć jak zwykle dawaliśmy ciała w obronie to było blisko eliminacji PSG (sabotaż Hasana i brak opcji ofensywnych na ławce)
- ale ten mental gdzie przepadł podczas pracy w kadrze, nie zakładajmy naiwnie, że Flick nie umiał zmotywować gwiazdek na MŚ i teraz nagle już będzie umiał w, Bayernie - stracił bardzo na autorytecie na tej koszmarnej przygodzie
- stawianie na nazwiska (cały czas Alaba kosztem chociażby Lucasa, który grał rzadko przez kontuzje, ale na przykład rozegrał genialny rewanż z PSG, skoro ciągle się do niego odwołujemy
- Flick zdaje się nie poprawił niczego w swoim warsztacie od Lizbony, łatwo go już rozczytać

Nie można patrzeć na Flicka tylko przez pryzmat Lizbony i rewanżu z PSG xD archiwum na dieroten jest, można poczytać o tym, jak graliśmy Bundesligę w jego drugim sezonie, może gdzieś są też powtórki meczów.

04-11-2023, 09:38:59

fiidoo
Jaką chorągiew, to niezdecydowanie tylko :)
Jakbyśmy wygrali dwoma bramkami to by mi wystarczyło. Nawet jedną.

Edytowano : 2023-11-04 09:39:51

Marienplatz- W tym sezonie raczej jest na odwrót- najpierw nasi śpią i dopiero po przerwie się przebudzają w szatni (ciekawe dlaczego hmm) i ostatecznie z dozą szczęścia wygrywają :)

04-11-2023, 09:38:09

Mój typ na dziś. Nasi wyjdą na pełnej petardzie, by pokazać jak bardzo boli ich wy... bez mydła przez 15. zespół trzeciej ligi xdddd

No i będziemy prowadzic, może nawet 2:0. A skończy się podobnie jak rok temu w Dortmundzie, może nawet efektowniej.

Bo jak się odwala taką kaszanę, to nie da się być na wysokim morale za trzy dni xdd choćby się zagrało cudowny mecz.

Będzie bolało xddd

04-11-2023, 09:36:54

bawaria42 chorągiew XD dzisiaj zapadnie ostateczna decyzja jeśli wygramy minimum 3 bramkami to #Tuchelbaza XD

04-11-2023, 09:35:24

Jeśli Alphonso Davies nie przedluzy kontraktu to Bayern byłby gotowy sprzedać Kanadyjczyka za 50 mln euro - informuje Sport Bild.

Edytowano : 2023-11-04 09:31:13

Coś mi tu nie pasuje, bo przecież Real chce dać za niego 50 mln, więc albo ściema albo ktoś pomylił odwagę z odważnikiem heh.

04-11-2023, 09:30:19

Czy czasem zespół grający na zwolnienie trenera to nie jest tylko inna nazwa do niezrozumienia na linii trener-piłkarze?
Dziś muszą być 3 pkt. Rywal trudny, ale wymagania jeszcze większe :)

Edytowano : 2023-11-04 09:17:33

fiidoo- Znowu #teamTuchel ?
XDD

04-11-2023, 09:16:23

Najlepsza reakcja po ostatniej kompromitacji byłoby przejechanie się po BVB, a już na pewno musi być walka także nie wyobrażam sobie, że dziś odpuszcza albo będą grać na pół gwizdka. OBY do przodu...FCBM!

04-11-2023, 09:14:40

Jeżeli Upa jest w 90 % chociaż sprawny to jestem spokojny o ten mecz wygramy.

04-11-2023, 09:09:32

Jeśli po kompromitacji w pokalu zespół nie pokaże odpowiedniej reakcji to będzie już bardzo niepokojący sygnał, który będzie świadczył o drużynie grającej przeciwko trenerowi. Liczę na zwycięstwo i pokazanie charakteru - to głos serca, bo rozum ma inne zdanie.

04-11-2023, 09:01:24

Tuchel baza ??

04-11-2023, 08:42:50

Każdy wynik będzie dobry

04-11-2023, 08:16:20

Czuję w kościach remis.
Obstawiam 3-1 dla nas!

04-11-2023, 07:55:59

Jeśli dziś nie przegramy to wyrównamy najdłuższa passę w meczach z BvB bez porażki...Mam nadzieję że TT nie popsuje tej statystyki

04-11-2023, 07:50:12

Nie będę tu się rozwijał w komentarzu jak grać ,kim itp. Tylko zwycięstwo FCB

04-11-2023, 07:49:38

Luźno myślę że wygramyyy :)

04-11-2023, 07:32:29

Bardzo trudny mecz przed nami ale wierzę że wygramy!!

04-11-2023, 05:09:18