DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: admin Strona 1

10

Dokładnie. Hansi - jeśli wszystko potoczy się zgodnie z planem - wejdzie do zupełnie innej rzeki. Inny nurt, inna temperatura, generalnie - wszystko inne! ;)

10.05.2024 18:42

6

@hoven lepszego? Co jest takiego "lepszego" w artykule, który tłumaczy słowo słowo wywiad z innej strony (gazety)? Nie chcę nawet wspominać o prawach autorskich, ale pewnie jakby to u nas wyszło, to byłbyś pierwszy, który "uprzejmie donosi" o złamaniu prawa.

07.05.2024 15:33

5

I łatwo jest narzekać, trudniej już cokolwiek zrobić.

Ich obecna redakcja ilościowo to pewnie przewyższa sumaryczny skład naszego portalu na przestrzeni 20 lat.

A najbardziej irytuje, że narzekać potrafią ci, którzy nie tylko nie pomagają, ale i rzucają kłody pod nogi (donosy, adblocki etc.).

PS Nie zapraszam do dyskusji.

07.05.2024 15:41

4

To bzdura - informuje DieRoten.pl.

11.04.2024 20:19

4

@SammyKufour można zawsze mówić, że ci co się z nami nie zgadzają to "krzycząca dzieciarnia". To ma prowadzić do sensownych debat?

Użytkownik o którym mowa miał przede wszystkim problem z przyswojeniem regulaminu. My tu chcemy, żeby dyskusja była na poziomie. Jest pełno miejsc w necie, gdzie można sobie pokrzyczeć i powyzywać się w bardziej, bądź mniej wybredny sposób. My chcemy inaczej.

23.01.2024 14:10

3

@Alistair oczywiście, żeby pisał...o skandalu. To jeden z tych użytkoników, który (zupełnie przypadkowo!) aktywizuje się tylko wtedy, kiedy ktoś zwątpi we wszechwielkość Lewego, albo w rzekomą fenomenalność La Ligi, albo (jak czas pokaże) w wielkość Marciniaka. Ot taka ciekawostka :)

09.05.2024 13:22

3

Test komentarza w nowej wersji :)

18.01.2024 14:16

2

Jeszcze raz uprasza się o szanowanie jednej z najlepszych lig europejskich. Ligi z której wywodzi się Bayern.

05.05.2024 09:51

2

To nie szczęście. W dwóch meczach wyraźnie wyższe xG pokazuje, kto był dużo bardziej konkretny. To nie było ładne, ale konkretne.

17.04.2024 23:25

2

Chciałbym tylko przypomnieć o jednej ważne rzeczy, bo często tutaj padają porównania do innych lig...

Warto jednak mieć na uwadze np. systemy podatkowe (abstrahując już od tego, że niekoniecznie kwoty podawane przez media muszą być prawdzie).

I tak np we Włoszech można załapać się na "ulgę", która pozwala na opodatkowanie tylko połowy przychodów, a reszta jest opodatkowana na 43%. I tak np taki zawodnik z pensją 10 mln brutto, do ręki dostanie 7.15 mln (5 mln bez podatku + 5mln * 43%). W Niemczech przy opodatkowaniu 45.8% i pensji 10 mln brutto, zawodnikowi zostanie ok 5.4 mln.

Jak ktoś lepiej orientuje się w podatkach i różnicach panujących w krajach, to chętnie poczytam. W Hiszpanii również jest (było) "prawo Beckhama", które także w pewnych okolicznościach dawało spore benefity.

03.04.2024 18:14

2

Chyba jednak nie. Eberl wydaje się tutaj postawił sprawę jasno - mówisz tak, albo nie. Na kolejne przeciąganie negocjacji nie licz :)

19.03.2024 20:53

2

Ale kontrakt Kimmicha, czy Daviesa wygasa już w przyszłym roku. Daviesa za ponad 2 lata.

Nikt się tutaj nie zastanawia. W klubie jasno wiedzą kogo mają u siebie -> https://www.dieroten.pl/art/show/jamal-musiala-fundament-nowego-bayernu/55048

A póki co żadne poważne źródło nie potwierdziło również tych rewelacji o odrzuconym kontrakcie...

16.03.2024 13:47

2

Chodzi o usunięte komentarze? Autor usuniętych komentarzy niezadowolony egzekwowania przed moderację regulaminu, zwrócił się z prośbą o usunięcie konta oraz wszystkich danych z nim powiązanych. Co niniejszym uczyniłem.

23.01.2024 13:44

2

Nowy komentarz, witamy w nowej wersji :)

18.01.2024 15:26

1

@hoven jaka rekordowa? Skąd te dane?

Bo według moich danych, biorąc pod uwagę pełne sezony Flicka i Nagelsmanna.
Za Flicka prawie 8 tys sprintów - 6. miejsce w lidze
Za Nagelsmanna prawie 8.5 tys sprintów - 1. miejsce w lidze

16.05.2024 14:05

1

@seba nie ma w tym za wiele prawdy. Sane jest w top 20 ligi pod względem sprintów, i to nawet biorąc pod uwagę jego problemy zdrowotne i dużo rzadsze występy w drugiej części sezonu.

13.05.2024 21:55

1

@zyzio szkoda, bo przeważnie temat nie jest taki prosty. Można oczywiście wszystko sprowadzić do wyniku, i tylko na to patrzeć, ale dla dobra dyskusji fajnie by było podeprzeć zarzuty czymś więcej niż niezwykle subiektywny odczuciem. A dane są do tego świetnym narzędziem.

09.05.2024 20:20

1

@Alfik91 jak dzisiaj nie pojawi się jakaś lepsza propozycja, to jutro ruszamy z nową sondą ;)

25.04.2024 12:23

1

Dzięki @Matilegolas za kolejny tekst!

22.04.2024 11:25

1

Nie ma problemu, żeby newsa nam podesłać :) Nasz skład bardzo skromny, więc nie ma fizycznie możliwości, żeby nic nie umknęło ;)

22.04.2024 08:05

1

@hoven aha. To gratuluję :)

19.04.2024 18:38

1

@alien666 laga i 82% celnych podań? Ciekawe, ciekawe! Jakaś nowa definicja lagi ?:)

09.04.2024 23:22

1

@hoven jak pisałem, też specjalistą od podatków nie jestem, ale mimo wszystko porównując warto się upewnić, że nie stawiamy obok siebie jabłek i gruszek.

Z tego natomiast co sprawdziłem (bo nie pamiętałem), to Davies nowy kontrakt podpisał po ok. 15 miesiącach po transferze.

03.04.2024 19:03

1

@hoven We Włoszech jest "Crescita Decree", którego zasady wcześniej wyjaśniałem. A w zasadzie chyba obowiązywało do końca poprzedniego roku. I tak jeden z cytatów, który znalazłem:

"to summarize the article the italian government will not renew the "decreto crescita" so every player bought after the first of july will lose this and their gross wages will rise.
Thuram from costing 7.8m will cost 11 milions
Pavard from 6.4m will costs 9.5 milions "

Czyli jak pisałem. Na papierze wygląda(ło) fajnie, ale głównie przez ulgę podatkową.

Na temat "Beckham law" czytałem jeszcze w zeszłym roku, więc wątpię, że to 100 lat temu, bo mój kalendarz podpowiada, że mamy 2024, a nie 2123 :)

03.04.2024 18:53

1

@Gacek420 u kolegi to przede wszystkim kuleje znajomość regulaminu i umiejętność dyskutowania na poziomie.

@Abzyrl dzieki!

31.03.2024 12:17

1

Dziękujemy @Matilegolas za kolejny tekst :)

27.03.2024 07:23

1

@Sopariev tak. Niektórzy zgłaszali problem i było to dla nich nieintuicyjnie, że trzeba było wracać do pierwszego komentarza, żeby odpowiedzieć.
No i dodatkowo odpowiadając na któryś komentarz z dyskusji dokleja się z automatu nick na początku :)

20.03.2024 18:21

1

Wprowadziłem drobną poprawkę z odpowiedziami do komentarzy, o którą wnioskowało kilka użytkowników. Mam nadzieję, że teraz będzie to bardziej intuicyjne.

Gdyby pojawiły się jakieś błędy proszę o info :)

20.03.2024 17:56

1

Wydaje się to jak próba zrobienia sensacji. Wszytsko już było wiadome wcześniej -> https://www.dieroten.pl/art/show/freund-beda-rozmowy-z-jo-to-bardzo-wazny-element-zespolu/55004

18.03.2024 21:49

1

Kasowane są komentarze łamiące regulamin. Polecam zapoznanie się z regulaminem.

I ułatwię jedną rzecz - komentarze nie są od zażaleń.

18.03.2024 21:49

1

Oczywiście, błąd.

10.03.2024 16:51

1

To że jedne źródła mówią jedno, nie oznacza, że inne nie mogą mieć racji. Szczególnie, że nie mówimy w tym przypadku o jakiejś gazetce szkolnej (z całym szacunkiem) tylko Sky. A to według ich informacji temat Mourinho w roli trenera tymczasowego nie jest w obecnej chwili brany pod uwagę.

Solskjaer? To że w klubie do tej pory nie był tematem nie oznacza większych rozmów nie oznacza, że nie ma swoich zwolenników.

Zresztą, w tym biznesie niczego nie można być pewnym. Jedni donosili niedawno, że dla Xabiego Bayern jest wyborem numer 1, a wczoraj podano że jednak numerem 3. I co? Mamy wybierac, co jest „prawdą” (i zamykać się na drugi wariant), czy mimo wszystko pisać o tym co mają do powiedzenia wiarygodne media?

23.02.2024 04:30

1

Jakaś forma powiadomień jest w planach, ale nie sądzę, że się szybko z tym wyrobimy.

22.02.2024 09:11

1

Opisywaliśmy u nas co powiedział Tuchel na konferencji -> https://www.dieroten.pl/art/show/konferencja/54676

Myślę, ze standardowo niektórzy robią wobec tego fragmentu za duży szum.

14.02.2024 12:43

1

No to daj coś z siebie i odnajdź takie dane.

Podpowiem: nie wszędzie się to da znaleźć.

Z tego źródła, które biorę szczegółowe dane sięgają sezonu 15/16.

Lahm : 28%, 38%

01.02.2024 15:53

1

To prawda. Mogę tylko przeprosić, ale uwierz, że ostatnio mamy masę pracy przy poprawkach nowej wersji.

Jeśli jednak ktoś chciałby pomóc przy organizacji typera, albo generanie przy stronie , to bardzo serdecznie zapraszam na pw.

Pozdrawiam

27.01.2024 16:54

1

@kubek1984 życzę powodzenia ;)

24.01.2024 12:25

1

Autor poprosił o usunięcie swoich danych. Nie ma tutaj żadnej sensacji :)

23.01.2024 18:06

1

Odezwę się na PW.

21.01.2024 09:44

1

Dzięki

20.01.2024 16:10

1

Masz rację. Podczas edycji „wyparował” gdzieś fragment o wygasającym za kilka miesięcy kontrakcie.

20.01.2024 13:06

1

Podstawowe pytanie, czy była czyszczona pamięć podręczną przeglądarki?

20.01.2024 12:10

1

Dzięki @Matilegolas za tekst :)

20.01.2024 09:21

1

Tak, tego typu bugów jest jeszcze trochę do wyeliminowania.

Będziemy na tym pracować w nadchodzących dniach. Dzięki za opinię!

18.01.2024 22:25

1

Muszę powiedzieć, że sam jeszcze nie wiem. Niby było chronologicznie, ale jednak niekiedy ciężko było się przebić przez daną dyskusję i dlatego czasami niektóre komentarze przepadały w dyskusji pomiędzy dwoma userami. Teraz imo łatwiej będzie „ominąć” dyskusję, która niezbyt interesuje. A przynajmniej takie było założenie ;)

18.01.2024 22:15

1

Dzięki!

18.01.2024 22:12

1

Zauważyłem raz info o ochronie antyspamowej i muszę przetestować czy wszystko w tym wypadku działa jak należy.

W każdym razie cieszę się, że pomogło :)

18.01.2024 22:12

1

Próbowałeś czyścić pamięć podręczną?

18.01.2024 21:58

1

Przyznam, że nie sprawdzałem tej przeglądarki.
Może już nudzę tymi pytaniami, ale zapytam - czyściłeś pamięć podręczną ?

18.01.2024 20:55

1

Dzięki za info.

Kiedy nastąpił problem na chromie? Pojawiał się jakiś błąd? Próbowałeś wyczyścić pamięć podręczną ?

18.01.2024 17:07

1

Mamy to zapisane na liście „to do”.

Dzięki za opinie

18.01.2024 16:58

1

Strona została zaprojektowana pod urządzenia mobilne. Możliwe jednak, że musisz wyczyścić pamięć podręczną, żeby wszystko wróciło do "normy".

Co do adresu email, to wielokrotnie informowaliśmy, żeby uaktualnić...

18.01.2024 16:48

@hoven ale wiesz, że za Nagelsmanna było jeszcze więcej ? :) Trudno zatem mówić o rekordzie.

16.05.2024 14:20

Jak lud będzie chciał to się da, ale najpewniej bez nagród.

15.05.2024 10:55

@seba ale to już inna rozmowa i do tego zaraz też się odniosę, ale dopiero co mówiłeś o dreptaniu.

Co do udanych dryblingów, to...Sane ma ich średnio 3.4 ne mecz w lidze. Więcej ma tylko...Musiala. Kolejny w klasyfikacji Xavi Simmons ma 2.7.

Skuteczność w dryblingach Sane to 55%, Musiali 56%, a Simmonsa 53%.

Co do celności dośrodkowań to Sane ma skutecznośc 31%. Co nie jest wynikiem ani fantastycznym, ani złym.

14.05.2024 17:34

@Jurgen1982 nie mam pod ręką dokładnego źródło, ale w rozmowie przytaczanej przez TZ po niedzielnym meczu, kiedy zapytano o możliwość kontynuowania pracy z Tuchelem, padły mniej więcej słowa "Już zdecydowano. Nie ma o czym rozmawiać"

14.05.2024 04:28

Ponoć jest. Bayern ostatnio włącza takie klauzule przy sprzedaży młodych graczy, podobnie jak u Zirkzee.

11.05.2024 08:54

@Goku Psv miało prawo pierwokupu za taką cenę. Zapłacili także wcześniej za wypożyczenie.

11.05.2024 08:53

Ponoć tak :)

11.05.2024 08:51

@zyzio o tym można dyskutować. Ale ja nie o tym, tylko o zarzutach, że się rzekomo obijają, nie to co w Anglii.

09.05.2024 20:01

Jakieś obiektywne dane potwierdzajace te rewelacje?

Bo ja znalazłem jedne interesujące. Sane średnio zalicza 32 sprinty/90 min w Bundeslidze. To dawałoby mu miejsce w absolutnej czołówce (może i nawet na szczycie, ale nie mam najnowszych danych z tej ligi) w Premier League.

09.05.2024 19:40

Witamy! I zapraszamy częściej do komentowania :)

09.05.2024 14:29

@Marienplatz o proszę. Te poglądy przestawiasz w tysiącach komentarzy rocznie i ile ostrzeżeń wyłapałaś? Ja natomiast czekam na jeden pozytywny komentarz na 100 napisanych. Może kiedy się doczekam :)

08.05.2024 23:47

Poważnie? :|

08.05.2024 23:30

Jedne pojawiają się z opóźnieniem, inne nie. To portal kibiców, dla których pisanie tutaj nie jest pracą, a hobby. Jeśli chcesz pomóc to zapraszamy.

PS Oficjalna informacja o kontuzji Guerreiro pojawiłą się na klubowej stronie dzisiaj o godzinie 10:59. Nasza publikacja jakieś pół godziny później.

05.05.2024 15:08

Oczywiście był błąd z Muellerem. Dzięki za czujność :)

05.05.2024 14:08

@hoven tak, wszystko jest z góry tutaj upatrzone. Nie inaczej :)

27.04.2024 11:43

@hoven nie wiem po co te nieładne oceny czyichś pomysłów. Nie widziałem, żeby ten pomysł cieszył się mniejszym poparciem niż reszta. Naprawdę, jest powód do czepiania? Zaraz trzeba będzie robić sondę do sondy, żeby nie spotykać się z takimi zarzutami? Poważnie?

Każda sonda cieszy się podobną popularnością. Nie wynika to więc z jakości pytania.

Kiedykolwiek, ktokolwiek twierdził, że formularz do sondy jest w newsie ?

PS Wszystko zawsze można lepiej robić...Albo gorzej.

26.04.2024 23:33

@hoven ma olbrzymie. Czynisz nam zarzut, że czegoś nie ma, jak fakty temu przeczą.

Sonda jest. Nie jest to jednak element strony, na którym chcemy skupiać uwagę. Jest tam gdzie wg nas jest jej miejsce.

Gdybyśmy natomiast patrzyli tylko i wyłącznie na zaangażowanie społeczności, to dawno zniknęłoby np ocenianie zawodników za mecz, które cieszy się podobną popularnością. Sami na to wpłynęliśmy ograniczając możliwość oddawania głosów (tak jak w sondzie), tylko tym z pełnym dostępem do konta. Ale to był wybór świadomy.

Ale w czym widzisz problem? Bo ja nie mam problemu z tym, że głosuje 30-40 osób. Nie mam zamiaru przez to odbierać nawet tym osobom tej możliwości. Ty rozumiem o to apelujesz?

26.04.2024 23:17

@Barthyren jeśli mówimy o smartfonach, to nie było. Być może na tabletach się pojawiało, bo to była kwestia rozdzielczości ekranu.

Nie ma to jednak większego znaczenia, bo teraz pokazuje się na każdym urządzeniu :)

26.04.2024 21:50

@hoven a jakie to ma znaczenie, ze sondy na innych stronach widzisz? Najwidoczniej ktoś spaprał skrypt w złodziejskim adblocku. I dobrze :) Ale to tym bardziej nie nasz problem.

@Barthyren nie do końca był to problem, tylko po prostu nie było podpiętej sondy pod urządzenia mobilne. Na desktopach działało zawsze :)

26.04.2024 21:35

@Skobry Tak, zdecydowanie się nie rozumiemy.

26.04.2024 14:35

"A co mają do tego: petycja i media?"

@Skobry no to mają, że temat jest przez nie omawiany. Był(jest) na tapecie. Temat Eberla w roli szkoleniowca FCB się nigdzie i nigdy nie pojawił. Stąd porównanie zupełnie nie jest adekwatne.

"Ależ czy ja komuś cokolwiek, czegokolwiek zabraniam? Dla mnie po prostu to głupia sonda i tyle. "
A czy ja pisze, że cokolwiek zabraniasz? Mówię o faktach.

26.04.2024 14:05

@Skobry to są już organizowane petycje o angaż Eberla na stanowisku trenera i jest to nawet przedmiotem medialnych artykułów ? :O Może coś mnie ominęło…

Zresztą. Wczoraj większych głosów przeciw temu pomysłowi, który wyszedł przecież od jednego z czytelników, nie było.

26.04.2024 13:38

Wszystko zostało przygotowane zanim jeszcze news się pojawił.

Mniej spiny.

26.04.2024 12:59

To nie jest błąd. Takie jest założenie po prostu, że w kadrze pokazujemy zawodników, którzy pojawili się…w kadrze pierwszego zespołu w danym sezonie. Pavard przecież nawet mecz zagrał o Superpuchar ;) Gravenberch również bywał na ławce i zagrał kilka minut.

Co do pozycji to w przypadku młodych zawodników to pewnie nieraz to będzie płynne. Bo tak samo można mieć teraz problem z Telem - czy klasyfikować go jako pomocnika, czy napastnika ?;)

25.04.2024 21:42

O tym, że Upa jest pierwszym kandydatem do sprzedaży pisaliśmy już tutaj -> https://www.dieroten.pl/art/show/malick-thiaw-wzmocni-defensywe-fcb/55529

25.04.2024 17:21

@Comentateiro żeby się równie szybko nie zdezaktualizowało :)

25.04.2024 12:16

Jako że obecna sonda już się chyba zdezaktualizowała, to...ma ktoś pomysł na jakieś pytanie do nowej sondy ? :)

25.04.2024 11:35

Według Sky nie ma żadnej klauzuli.

24.04.2024 19:13

@hoven według statystyk na pewno nie byli. xG, strzały, sytuacje bramkowe - wszystko po stronie WHU. Oglądałem drugą połowię i było bardzo wyrównane spotkanie, a ponoć w pierwszej jeszcze lepiej sobie radzili Anglicy.

19.04.2024 05:36

A statystyki były nieprawdziwe, czy o co chodzi?

13.04.2024 17:29

Jednak Tel od pierwszych minut :) https://www.dieroten.pl/art/show/bayern-vs-kolonia-wyjsciowe-jedenastki/55384

13.04.2024 14:29

Ale Upa, czy Kim też potrafili grać genialne mecze na najwyższym poziomie. Ja bym jednak wstrzymał się przed wychwalaniem 17-latka, który nie zagrał póki co nawet sezonu na poważnym poziomie.

10.04.2024 21:50

@bawaria42 dlatego nie ma się co kierować TYLKO I WYŁĄCZNIE algorytmami, ale warto mimo wszystko w konstruktywnej dyskusji nimi się posiłkować, bo trudno o bardziej obiektywne dane.

Dlatego od początku mówię, że xG nie jest idealne i warto mieć to na uwadze, ale akurat w tym meczu - paradoksalnie - to Bayern miał ten wskaźnik niedoszacowany (z uwagi na sytuację Sane, która nie zakończyła się strzałem).

10.04.2024 21:05

@BavarianDude ale co konkretnie jest? Proszę dokładny link. Ja nie znalazłem żadnej z tych wypowiedzi, które tutaj były przytaczane i które od początku wydawały się kontrowersyjne.

Jedyne zdanie Rio, czy Keowna, że karny powinien być.

Ale ani tego: Rio Ferdinand: Bayern should give Arsenal a penalty in the first minute of the match in Munich. This will be in accordance with fair play rule, because the referee made a huge mistake in the last action of the first match

Ani tej wypowiedzi, którą rzekomo wczoraj udzielił arbiter.

10.04.2024 19:43

@bawaria42 no ale modele xG biorą pod uwagę nie tylko miejsce oddania strzału, ale ustawienie przeciwników, więc w takiej sytuacji wskaźnik każdego strzału miałby bardzo niską wartość. Na tym polega ta różnica w przypadku ilości strzałów, a wartością xG. To pierwsze w zasadzie nie mówi nic o jakości stworzonych szans, to drugie: sporo, aczkolwiek (żeby być sprawiedliwym) nie wszystko.

10.04.2024 19:14

@bawaria42 nie wiem czy dobrze rozumiem, ale raczej bardzo nietrafna.

„ każde wejście atakującego blisko bramki będzie zaliczane do xG”

Ale właśnie coś takiego nie jest zaliczane do xg. Musi być oddany strzał, aby zaliczyć xg, więc z tego względu np akcja Sane, kiedy szedł sam na sam (a strzału nie oddał), nie jest zaliczana do xg z tego meczu.

Sama liczba strzałów nie jest statystką, która jest w stanie powiedzieć - w przeciwieństwie do xg - jak wartościowe były te szanse. A to jest w moim odczucia kluczowe.

10.04.2024 18:26

@bawaria42 ale w meczu z Mainz było w xg 6.4 do 0.8 na korzyść Bayernu, więc nie wiem za bardzo do czego odnosi się ten przykład :)

10.04.2024 17:37

@bawaria42 tak, rzut karny się na to złożył, ale faul nie padł w jakiejś niegroźnej sytuacji, tylko była to akcja, która sama w sobie generowałaby wcale niemały wskaźnik. Co więcej, np. w xG w tym meczu nie uwzględniona jest sytuacja Sane, kiedy strzału w ogóle nie oddał, a była to - chyba się zgodzimy - bardzo groźna sytuacja.

Posiadanie piłki, czy ilość podań (strzałów) to nie jest żadna statystyka, która obiektywnie mogłaby powiedzieć, że ktoś zasłużył bardziej, a ktoś mniej. Jest ona po prostu najczęściej wynikiem taktyki przyjętej przez trenera. Jakość szans ma fundamentalne znaczenie, a to pokazuje w dużym stopniu xG.

PS Gole z meczu z City, to również albo dzieło przypadku (błąd GK), albo wynik umiejętności (wysokich) strzelającego.

10.04.2024 16:21

@Jurgen1982 o co chodzi z xG w kontekście meczu Realu z City? Bo zupełnie nie rozumiem.

10.04.2024 16:04

@Jurgen1982 ja tutaj nie przychodzę dyskutować o wrażeniach. To zostawiam innym.

Nie rozumiem zarzutu odnośnie xG, które idealnie nie jest, ale trudno o bardziej obiektywny wskaźnik. W pewnych sytuacjach bywa mylący, ale w tym przypadku? Chętnie poznam merytoryczne uzasadnienie, ale nie takie w stylu "xG można wsadzić" :)

10.04.2024 15:58

@bawaria42 jakiś obiektywny wskaźnik, które by popierał taką opinię? Bo ja mam co najmniej jeden, który przeczy tej tezie.

xG:
Arsenal 1.2
Bayern 2.1

10.04.2024 15:36

Źródło proszę.

Tak jak poprzednio z rzekomą wypowiedzią arbitra. To nie brzmi wiarygodnie.

10.04.2024 12:05

A ja poproszę o źródło, bo nie chce mi się w to wierzyć.

10.04.2024 09:25

@Jurgen1982 Dier i Neuer mieli akurat celność podań niższą niż cały zespół :) I to o ok 5% :)

09.04.2024 23:27

@SammyKufour w ramach ciekawostki dodam, że xg na obecną chwilę to 2.08 vs 1.22 na korzyść Bayernu. A domyślam się, że np sytuacja Sane (kiedy finalnej nie oddał nawet strzału) nie jest wliczana :)

09.04.2024 23:15

Polecam raz jeszcze spokojnie obejrzeć sytuację Saka vs Neuer.

Słuszna decyzja arbitra.

09.04.2024 22:59

Jest zawsze u dołu artykułu informacja o źródle.

fcbayern.com

07.04.2024 07:44

@hoven zupełnie bezsensowna dygresja nie mająca nic wspólnego z istotą dyskusji. Szkoda się nawet do tego odnosić.

04.04.2024 06:11