DieRoten.pl

kibicod2007


Dane użytkownika

Online
Ostatnia aktywność
24.08.2019 21:16
Data rejestracji
13.04.2017 11:33
Komentarzy
561 (0.65 dziennie)
Artykułów
0
Wiek
Miasto
Ulubieni zawodnicy
Kibic od
Ostrzeżenia
0/3

Wypełnione ankiety

  • 05.11.2017 Kogo powinien Bayern kupić jako 2 napastnika? Anthony Modeste (29 lat, Tianjin Quanjian)

Oceny za obecny sezon

Zawodnik Mecze Ocena
Manuel Neuer00
Christian Fruechtl00
Sven Ulreich00
Robert Lewandowski00
Kwasi Okyere Wriedt00
Fiete Arp00
Joshua Kimmich00
Jerome Boateng00
Lucas Hernandez00
Benjamin Pavard00
David Alaba00
Niklas Suele00
Serge Gnabry00
Mickael Cuisance00
Corentin Tolisso00
Leon Goretzka00
Thomas Mueller00
Thiago00
Philippe Coutinho00
Javi Martinez00
Renato Sanches00
Alphonso Davies00
Kingsley Coman00
Ivan Perisic00

Ostatnie komentarze użytkownika

24.08.2019, 20:56 link
Eriksen do wyciagniecia za 50mln a my chcemy dac 40 za roce... mecz ok,3 pkty i do zapomnienia, 2 karne dla schalke...nowe nabytki jakos szalu nie zrobily, pavart lekko zagubiony, kimmich lepiej faktycznie niech wroci na obrone bo poprostu w srodku jest dobry ale nie zaje****... lucas widac musi jeszcze pograc bo widac bylo w paru akcjach zle ustawianie sie... cou staral sie, pare przeblyskow ale nic z tego nie wychodzilo, oby sie rozkrecil, perisic prawie niewidoczny...
22.08.2019, 16:37 link
Tez dziwi mnie ten transfer, nie znam goscia i nie bede sie wymadrzal, jezeli jest kupiony jako nowa 6 i przez ten rok ma nabierac doswiadczenia przy javim i za rok ma odpalic( albo moze nawet juz w tym sezonie) to ok. Natomiast slyszalem ze dalej interesujemy sie roca i jezeli jego tez sprowadzimy to w ogole nie widze sensu w tym transferze, zwlaszcza ze sciagnelismy cou ktory moze byc 10 ale od biedy tez 8, jest thiago tolisso goretzka a havertz to jest priorytet Bayernu na nastepny sezon... hmm zobaczymy co z niego bd, oby sie chlopak nie zmarnowal tak jak renato ktory mam nadzieje jeszvze w tym okienku odejdzie...
16.08.2019, 21:22 link
Amatorzy rozbici 23-0 wiec kadra kompletna i mega mocna!!! Zarzad zrelaksowany i zadowolony, a dyrektor sportowy zachowuje ciagly spokój! A no i szczeki opadaja...
14.08.2019, 17:31 link
Wiem ze mnie skrytykujecie ale zobaczcie, jak sciagniemu mandzu i wypozyczymy jeszcze coutinho to ten sklad calkiem niezle wyglada, a opcja jest jeszcze taka zeby grac ustawieniem 3-5-2... w obronie sule lucas pavart boa javi, na wachadlach alaba davies gnabry perisic, jako 6 kimmich, javi, tolisso, na 8 thiago coutinho goretzka tolisso sanches muller, jako 9 lewy mandzu muller coman... pytanje czy nasi odnajda sie w tym ustawieniu, (kovac takim gral w eintrachcie...) spora czesc w naszej druzynie grala juz w takim ustawieniu... trzeba bd grac w takich realiach jakie sa...
14.08.2019, 14:42 link
Wiem ze to zaden dowód ale perisic wzial nr 14, a 10, 7, 11 sa dalej wolne... wiec moze cos jest na rzeczy z innymi transferami i jakies gorace nazwiska sa jeszcze negocjowane..
14.08.2019, 14:13 link
Prawda jest tez taka, ze czego sie mozna bylo po brazzo spodziewać? Gosc byl dobrym pilkarzem, ale dyrektor sportowy to dla niego nowa funkcja i uczy sie co, jak, z kim załatwiać... za 5, 10 lat moze byc mega dyr sportowym ale narazie to jest mlokos, tak jak kovac jako trener... taki Sammer zanim zostal u nas dyrektorem sportowym to posmakowal tego srodowiska, wiedzial jak do kogo podejsc ( mial tez poprostu jaja...) w takim klubie na takim stanowisku trzeba doswiadczonego czlowieka, zwlaszcza jesli trener tez jest na poczatku kariery, ktos musi miec autorytet, zeby czasem je*nac piescia w stół...
14.08.2019, 13:45 link
Nie wydaje mi sie zeby city zeszlo z ceny dlatego ze ma kontuzje, atletico tez jakos nie zeszlo z ceny za lucasa, który tez mial kontuzje... dlatego w tym okienku nje spodziewam sie ze go kupią. Opcja 2 i 3 po wczesniejszym dogadaniu sie z samym zawodnikiem. Ma kontrakt do 2021, wiec za rok city bedzie musialo zejsc z ceny jezeli beda chcieli w ogole na nim zarobic, bo za 2 lata bedzie mogl przyjsc za feee. Zobaczymy co sie wydarzy ;)
14.08.2019, 13:17 link
@cokolwiek ja tez bym sie ucieszyl, zwlaszcza ze na 6 oprocz javiego( ktory juz jest wiekowy i czesto kontuzjowany) nie mamy zawodnika a 40 mln za roce to duzo za duzo, poza tym to kolejna niewiadoma...
14.08.2019, 13:04 link
Oczywiscie ze wolalbym inne transfery, mega bomby mlodych utalentowanych zawodnikow ale jesli przyjdzie mandzu to bede zadowolony, to zawodnik z mega charakterem, który potrafi dac impuls kiedy druzynie nie idzie, takiego kogos nam brakuje, lewy jest świetny ale czesto jak druzynie nie idzie to on tez przestaje byc widoczny zwlaszcza w waznych meczach! Fajnie byloby wypożyczyć do tego coutinho, i kupic mimo wszystko jakiegis mlodego perspektywicznego skrzydlowego typu olmo albo bergwijn czy np rashica z werderu,albo poprostu dawac wiecej szans signowi i daviesowi( chociaz tego bym wiszial na lo) za rok sciagnac havertza na 10, wernera jako rezerwowa 9 albo ewentualnie skrzydlo no i oczywiscie gwiazde na skrzydlo - Sane . Aha no i oczywiście pasuje sciagnac 6 jeszcze w tym okienku, najlepszy bylby can ale jesli robimy taki zaciag po chorwatow to może brozovic? Hehehe
13.08.2019, 13:22 link
Nie oplaca sie go teraz ściągać, zwlascza ze rb napewno sobie troche zaspiewa... lepiej w nastepnym roku za free, 20mln zaproponiwac mu za podpis i gitara!

reklama

reklama