300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Klinsmann Strona 1

Yasiek, dokładnie takie samo mam zdanie na temat Lewandowskiego, pozdrawiam.

12.01.2012 10:44

Zabawne, jak kiedyś przed dwoma laty napisałem, że szkoda, że Bayern nie ściągnie Lewandowskiego z Lecha jako zmiennika Gomeza, wtedy mnie wszyscy wyśmialiście i pocisnęliście, że Lewy jest dobry najwyżej na Polską ligę, a dzisiaj zapewne te same osoby piszą, że chętnie widziałyby Roberta w Bayernie. Pamiętam wtedy długa dyskusja się na ten temat wywiązała, dyskusja to może za dużo powiedziane, po prostu wszyscy na moje argumenty reagowali głównie kpinami. Szkoda tylko że nikt tego nie pamięta i nie napisze dzisiaj: Sorry, ale ze mnie pseudo ekspert, gó.no się znam na piłce, tylko każdy dalej udaje wielkiego fach-mistrza futbolu:)

11.01.2012 16:59

Mam prośbę do adminów: weźcie zróbcie wyszukiwarke w archiwum newsów, bo szału można dostać, gdy chce się coś znaleźć :)

10.08.2011 15:13

Straszna tu cisza ostatnio na tym serwisie. Jak po jednym nieudanym sezonie wymiotło tych sezonowców o nickach Robben, Ribery etc. Pamiętacie ilu ich tu było jak Bayern grał w finale LM? A teraz wciąż te same "twarze" widze, jeszcze od czasów różowego serwisu.

06.08.2011 14:28

zdf > weź gościu strony nie rozpierdzielaj, gdyby tak wnikliwie na to spojrzeć, to prawie wszystko co jest na tej stronie jest nielegalne/niezgodne z prawem/narusza prawa własności. Ale nikomu to nie przeszkadza, bo gdyby tak było to już by im się do dupy dobrali (to jest największy polski serwis o FCBM i bez problemu można go w sieci znaleźć). Takie newsy, jakie pojawiały się w ubiegłym sezonie, z linkami do internetowych transmisji, podnoszą zdecydowanie jakość strony, bo kibic sam nie musi grzebać po sieci, tylko ma wszystko w jednym, na dodatek polskojęzycznym serwisie. Gdyby ta strona miała przejmować się każdym aspektem prawnym, to admin tej strony powinien już ją dawno w pizdu zamknąć.

01.08.2011 13:17

Ja nie podaję żadnych kandydatów, bo takowych nie widzę. Chciałem żebyś ty mi ich podał, skoro jesteś za zwolnieniem obecnych działaczy. Jeżeli chcesz ich odejścia, to znaczy że musisz uważać, że ktoś inny sprawowałby tę funkcję lepiej. Jedyny kto przychodzi do głowy to Nerlinger i Hopfner, bo tylko oni mają jakieś kwalifikacje na tego typu stanowiska. Ja uważam, że oni się nie nadają i widzę, że ty też tak uważasz. Więc pytam kto, skoro ani Rummenigge i Hoennes ani też Nerlinger i Hopfner ci nie odpowiada?

23.07.2011 01:19

krzysiekFCB1 kto twoim zdaniem powinien przyjść zamiast Rummenigge i Hoenessa? Tylko nie mów Kahn, Effenberg... tylko realnie - wyobraźmy sobie, że dzisiaj podają się do dymisji. Kto ich zastąpi? Nerlinger? Hopfner?

23.07.2011 00:19

Ewentualnie kapitanem mógłby zostać Anatoliy Tymoszczuk, ale on nie ma pewnego miejsca w składzie i chyba w Bayernie nie ma zbyt wiele do powiedzenia.

05.07.2011 09:53

Pisanie o Financial Fairplay powinno być zabronione na tej stronie. Dyskusja, która właśnie się zaczęła skończy sie za 2 dni na 300 komentarzach i kilku zbanowanych kontach.

01.07.2011 19:16

To co podal Benji,to jest cala konferencja,jak ktos zna niemiecki to moze sobie obejrzec. Te wypowiedzi zawarte w newsie (i ten rzekomy usmiech),troche naciagane.

02.06.2011 19:41

Z tego co wiem to na Eurosport 2 będzie.

23.04.2011 00:53

Żali mi Bayernu, że ma takich kibiców. Takich małych pod każdym względem kibiców. A niejaki wer mógłby się w temacie Van Gaala za dużo nie wypowiadać. Dla mnie kompletną kompromitacją, o której zawsze będę myślał na widok tego nicku była wypowiedz: "Van Gaal może nawet potrójną koronę zdobyć i tak będę go krytykować". - zapamiętaj raz na zawsze - "przywilejem mądrego jest błądzić, zaś tylko głupiec trwa w błędzie i ty się sam określiłeś.

12.03.2011 18:00

Ciekaw jestem wobec tego, czemu drużyna tak twardo stała za trenerem do samego końca. I proszę, nie opowiadajcie bajek, że w mediach tak musieli mówić, bo Lahm Nerlingerowi w 4 oczy dokładnie to samo powiedział. Prawda jest taka, że gdyby drużyna była przeciw trenerowi to już by go dawno zwolnili, tak jak Jurgena, który miał ledwie 3 punkty straty do lidera i wyleciał. Wszyscy byli zachwyceni pracą holenderskiego szkoleniowca w Bayernie. U nas po prostu tak już zawsze będzie - jeden słabszy sezon i wyjazd. I znowu budowanie wszystkiego od nowa, zero ciągłości pracy, zero myśli przewodniej, zero długofalowej wizji rozwoju klubu. Przyjdzie nowy trener i powie, że on Luiza Gustavo uważa za bardzo słabego gracza i nie widzi go w swoim zespole, że Schweinsteiger jest dla niego bocznym pomocnikiem, a w ogóle to zamierza grać bez skrzydłowych i chętnie jak najszybciej pozbyłby się duetu Robbery. I co wtedy? Z tym, że pewnie tak nie będzie, bo przyjdzie Jupp Heynckess, pionek Hoenessa, który będzie tańczył jak mu Uli zagra, i drużyna będzie taka jakiej chce pan Uli, transfery zrobi mu zarząd, a on tylko będzie statystą wybierającym zawodników w najwyższej formie, a jak nie będzie osiągał wyników to go Uli zwolni i karuzela będzie się kręciła dalej. Gdyby Ferguson trafił w latach 80tych do Bayernu a nie do Manchesteru, to dzisiaj by nie był nikim, bo też mu na początku nie szło, z tym że dano mu więcej czasu, u nas by go zwolniono i zatrudniono kolejnego, myślącego, że trener w tym klubie ma coś do powiedzenia.

08.03.2011 16:00

Najciekawsze jest zdjęcie nr 3. Pokazuje co Van Gaal ma w tym swoim notesiku. Uważam, że pochopna była ta decyzja zarządu i będziemy jej jeszcze niedługo żałowali. Już pomijając, że w ogóle nierozsądne było ogłaszanie dymisji trenera na 3 miesiące wcześniej.

08.03.2011 15:45

Szkoda, że odchodzi. Uważam, że w całej swojej historii Bayern miał niewielu tak dobrych trenerów jak ten. Przyjemnością było móc oglądać Bayern grający pod wodzą tego trenera. Ja wciąż wierzę, że Louis jeszcze w tym sezonie zaskoczy wszystkich malkontentów i powalczy z Bayernem o finał Ligi Mistrzów. Uważam, że Louis powinien pozostać w Bayernie w zarządzie tego kubu. Od zawsze brakowało nam takiej mocnej osobowości jak Holender, stanowiącej przeciwwagę dla rządzącego trio wpierającego się wzajemnie, kogoś kto potrafiłby powiedzieć "nie", gdy reszta mówi "tak", rzucić jakieś nowe spojrzenie na daną sprawę.

08.03.2011 15:41

Apollo, oby twoje słowa faktycznie okazały się prorocze :(

07.03.2011 12:50

Allianzz jeśli to będzie wygrany finał, to za rok choćbyśmy spadli teraz z ligi to zagramy w LM jako obrońcy tytułu.

06.03.2011 21:35

Też mi się wydaje, że spotkanie z HSV zakończy się wysokim zwycięstwem

06.03.2011 21:23

Darth Smd, no masz rację, ale tym samym potwierdzasz, że nie cud, tylko dobra gra. Mam nadzieję, że wróci Van Buyten do pierwszego składu (którego przypominam odsunął sam Rummenigge, wparowując po meczu do szatni) i że wszyscy gracze będą mogli grać na swoich pozycjach, wtedy pewnie nie będzie jakiejś niesamowitej metamorfozy, ale przynajmniej podobnie jak w zeszłym sezonie. A jak widać, przy odrobinie szczęścia w zeszłym sezonie dało się zajść wysoko. Ludzie ogarnijcie kryzys Bayernu z trochę szerszej perspektywy! Nie wszystkiemu winien jest trener! Owszem, popełnił bardzo poważny błąd nie dokonując transferów! Ale to nie jego wina, że zarząd nie chciał wyłożyć 28milionów na Coentrao. Przecież dzisiaj mielibyśmy świetnego bocznego obrońcę na lata i z pewnością to by aż tak źle jak z Pranjiciem nie wyglądało.

06.03.2011 21:15

Śmieszni jesteście, ci co płaczecie, jeśli myślicie, że zmiana trenera w takim momencie sprawiłaby, że zespół zacząłby grać lepiej :)

06.03.2011 21:11

Żaden cud, tylko dobra gra. Niech Ribery w końcu weźmie dupę w troki, niech wróci Van Buyten ,czyli NOMINALNY obrońca razem z Breno na środek, a Badstuber do końca roku na lewej, Gustavo ze Schweinim na środku i do przodu! A latem transfery.

06.03.2011 21:06

Wtedy też tak uważaliście po pierwszej rundzie.

06.03.2011 21:03

maniek87, jeśli nie pamiętasz jak było to się nie wcinaj, nie będę ci teraz wszystkiego opowiadał/przypominał. Nie sprzedali go przede wszystkim dlatego, by pokazać światu, że Bayern to nie jest zespół który musi sprzedawać najlepszych graczy rzekomo mocniejszym klubom. Chodziło o reputację klubu, a z resztą Franck to na tyle rozpoznawalny zawodnik, że nawet jak gra słabo to klub dużo na nim zarabia. A jakby jeszcze wrócił do formy (na co Uli i spółka liczyli), to te 80 milionów byśmy na nim zarobili w 2 lata. Real madryt na Ronaldo (grubym z brazylii) w ciągu roku zarobił tyle, że zwrócił się transfer z nadwyżką.

06.03.2011 21:01

Tak samo pewnie mówiłeś na początku ubiegłego sezonu. Pewnie gdybym powiedział, że Bayern wygra dublet i znajdzie się w finale LM, to byś mnie wyśmiał :) Poczekamy zobaczymy.

06.03.2011 20:57

Jeszcze będzie tak, że zajmie 3 miejsce, wygra Ligę mistrzów i wszyscy będą ubóstwiać Van Gaala jak rok temu.

06.03.2011 20:55

Klosiu710, domyślam się, że nie kibicujesz od dwóch lat, napisałem tak, bo dziwi mnie jak można się cieszyć z tego co prezentuje obecnie Ribery mając w pamięci jego pierwszy i drugi sezon w Bayernie. On był nie do zatrzymania, był najszybszym i najlepszym technicznie zawodnikiem Bundesligi. Chyba nie sądzisz, że dzisiaj Real oferowałby za Riberyego 80 baniek...

06.03.2011 20:52

Klosiu710, nie wiem jak długo kibicujesz Bayernowi, ale jeśli wg Ciebie Ribery gra dobrze, to pewnie nie dłużej jak od 2 lat. Pooglądaj sobie mecze z 2007 roku. Zobaczysz kto to jest prawdziwy Franck Ribery i co za kiepska parodia tego gracza u nas teraz gra.

06.03.2011 20:48

Najlepsza dziś wiadomość.

06.03.2011 20:43

Latem wzmocnić defensywę, można kupić Neuera, skrzydłowego, niech Frank idzie na ławę i na podbój Europy :)

06.03.2011 20:40

No i super! Teraz oby do przodu! :) Mówię wam, Van Gaal z zespołem jeszcze się odbije i koniec końców zostanie przy Sabener Strasse do 2012 roku. :))

06.03.2011 20:38

Czemu piszesz "ani jeden", skoro 4 komentarze niżej napisałem, że mam nadzieję, że się utrzyma?

06.03.2011 20:33

Ja to muszę przyznać, że po cichutku licze na to, że postawią mu ultimatum i że zacznie od następnego meczu już wygrywać i uda mu się utrzymać.

06.03.2011 20:15

Pozostaje mieć nadzieję, że zarząd nie podejmie żadnych pochopnych decyzji i Van Gaal pozostanie naswoim stanowisku.

06.03.2011 03:12

Mam wątpliwości, czy aby tą stronę odwiedza aż 5000 użytkowników. Może pomyłka zaszła o jedno "0"? W ankiecie zwykle bierze udział średnio około 320 osób. Zakładając, że część osób odwiedza tę stronę nie będąc zarejestrowanym, to wydaje mi się, że liczba użytkowników nie przekracza 700.

23.09.2010 23:10

Słuchajcie - *aspirujący* a nie inspirujący.
A Van Bommel nigdy nie był graczem światowej klasy, a takich bez wątpienia Bayern powinien zrzeszać. Miewał (i nadal miewa) pojedyncze lepsze występy, ale generalnie to jest słaby technicznie walczak, który na dodatek odbiór także ma przeciętny, przez co bardzo często swoje braki w wyszkoleniu próbuje nadrabiać brutalnością i nieczystą grą. Nowoczesny DM ma za zadanie nie tylko rozbijać ataki rywali, ale musi dysponować nienaganną techniką i dobrym przeglądem sytuacji boiskowej. Sam upór i bezmyślna agresja, to zdecydowanie za mało jak na ten poziom futbolu.

11.09.2010 10:43

To może być trudne spotkanie. Van Gaal miał zdecydowanie mniej czasu na przygotowanie zespołu niż Steve McClaren, a ponadto tylko dwóch czy trzech graczy VFL uczestniczyło w MŚ, przy naszych 9 (obecnych w podstawowej 11). Bawiąc się w przewidywanie przyszłości, obstawiam remis 1:1.

Tak trochę abstrachując od samego tematu najbliższego spotkania, może skończcie już tą ankietę na piłkarza roku i wprowadźcie coś takiego jak na tz, "kto twoim zdaniem będzie objawieniem sezonu", albo "najlepszym strzelcem sezonu".

20.08.2010 13:33

Zgadzam się z "Bayern1900", Panu Hoeneßowi & Co. zależy przede wszystkim na finansach. Sukces sportowy jest jedynie po to, by generować jak najwyższy dochód. Gdy inwestycje w sukcesy sportowy zaczynają przekraczać potencjalny zysk z tych sukcesów, wtedy nasi panowie mówią "pass". Klub jest w stagnacji od wielu lat, co jest spowodowane właśnie brakiem ambicji sportowych. Gdy finanse zaczynają być sprawą najwyższej wagi, zaś sukcesy sportowe schodzą na plan dalszy, wtedy klub nigdy nie wzniesie się ponad pewien poziom, gwarantujący możliwie najwyższy dochód przy jak najmniejszym udziale ryzyka.

10.08.2010 18:07

Na siłe doszukujesz sie krzysiu podobieństw. Jedynymi podobieństwami są długie, cierpliwe rozgrywanie piłki, oparte na dużej ilosci podan, tak aby w koncu znalezc luke w defensywie rywala. Lecz tak grają wszystkie drużyny będące zdecydowanymi faworytami. Chyba nie oczekujesz, ze ManU, Barca lub Bayern w meczu z np. Bochum zamknie sie na wlasnej polowie i bedzie czekac na okazje do kontrataku. To jest jedyne podobienstwo. To co rozni Bayern i Barcelone, to styl rozgrywania pilki. Bayern przeprowadza swoje akcje zazwyczaj skrzydlami, wyprowadzajac pilke przez bocznych obroncow, lub defensywnych pomocnikow, do Francka lub Arjena. Niewiele jest akcji srodkiem, prostopadłych podań ze strony srodkowych pomocnikow, gry na jeden kontakt, pilkarze Bayernu trzymaja sie żelaznego planu, kazdy na boisku ma scisle okreslona role i pozycje, ktorej sie trzyma, w barcie Messi jest praktycznie wolnym elektronem, a Iniesta z Xavim atakuje z niemal kazdej strony boiska, maja po prostu duzo wiecej swobody. Bayern to jest maszyna, robot zaprogramowany w taki a nie inny sposób, który ma bezwzględnie wykonywac swoje zadania, bez wielkiego pola na demonstracje twórczej inwencji jakiegokolwiek zawodnika. Nawet najbardziej kreatywni z nich, jak Ribery i Robben graja zawsze tak samo, zawsze w tej samej strefie boiska. W przeciwienstwie do pilkarzy barcy. Wojskowy reżim Van Gaala kontra Hiszpańska finezja

30.06.2010 00:33

Jedyne wytłumaczenie to jest takie, ze ty nie masz zadnego argumentu. Ogladałem WSZYSTKIE mecze Bayernu w tym sezonie, poza dwoma sparingami przed sezonem i jednym meczem pucharowym. Drugie wytłumaczenie jest takie, ze nie wiesz co to jest klepanie, skoro uważasz, ze Bayern gra taką piłkę. Trzecie wytłumaczenie jest takie, że pewne sam objerzałes raptem kilka meczy w lidze mistrzów i próbujesz wszystkim wmawiać, ze sami nie oglądają meczy. W końcu czwarte wytłumaczenie jest takie, że nie masz pojęcia o piłce nożnej.

29.06.2010 21:07

Jakoś nie zauważyłem, żeby Bayern grał szybką piłkę z klepki, na jeden kontakt. Nie wiem jak można, o drużynie mającej w środku pola Van Bommela ze Schweinsteigerem powiedzieć, że gra podobny futbol jak drużyna, w której reżyserami są Xavi oraz Iniesta. Nawet nie ma sensu się rozpisywać. To ze dwie drużyny grają takim samym ustawieniem (a w tym przypadku ustawienie tez było nieco inne), nie jest równoznaczne z tym, ze te drużyny grają podobny futbol. Inter grał w tym sezonie dokładnie takim samym ustawieniem jak Barcelona, a czy można powiedzieć, że drużyny te prezentowały podobny styl gry? Bayern nie gra, nawet w najmniejszym stopniu tego co Barca, i nie chcę, by kiedykolwiek grał, ponieważ, na tą do bólu "piękną" piłkę, po prostu nie mogę patrzeć. W tej kwestii podzielam zdanie pana Gmocha, który też nie jest miłosnikiem "klepania", jak sam to określił.

29.06.2010 19:47

Tez chciałbym zobaczyć Rosjanina w bramce Bayernu. Jest to bramkarz z pierwszej trójki, moze piątki golkiperów na świecie. Jedynym jego problemem jest cena, jaką żądają za niego włodarze. W przeciwnym razie już dawno grałby w M. United.

19.06.2010 23:09

Pizza | 15-05-2010, godz. 09:59:49

PIZARRO kuźwa a nie Pizzaro, to profanacja nie umieć pisać poprawnie nazwiska najlepszego snajpera w historii Bayernu.


Pofanacją to jest pisanie, że Pizarro to najlepszy snajper w histiorii Bayernu.

15.05.2010 12:39

Żal mi was wszystkich (no większości) - jeden 15-letni dzieciak, który jest zrozpaczonym fanem manchesteru united, niemogącym pogodzić się z porażką swojego klubu pisze godne pożałowania teksty, a wy wszyscy mu odpisujecie i próbujecie coś udowadniać. Żal mi was dzieci.

Generalnie, muszę powiedzieć, że konto na tym serwisie mam już od dawna, ale na dłuższy czas daje sobie spokój z komentowaniem. Znam się na piłce nożnej, nie chwaląc się bardzo dobrze, gdyż interesuje mnie ten sport od ponad już dwudziestu lat, i to nie tylko Bayern, ale przede wszystkim futbol od strony technicznej, od podszewki, można powiedzieć i nie życzę sobie, żeby jakiś 15-17 latek, który jest obrażony na cały świat, ponieważ właśnie przechodzi okres dojrzewania, który nawet za dobrze nie wie na czym polega spalony, próbował udowodadniać wszystkim odookoła, jakim wybitnym jest ekspertem, obrażając mnie przy tym. Wrócę, gdy znowu nastaną chude lata (miejmy nadzieje, że nie prędko), gdy 2/3 z was będzie kibicować już innym klubom, a zostaną tu tylko prawdziwi kibice. Ciekawe ilu z was zostałoby z klubem, w przypadku, powiedzmy, spadku do drugiej ligii...?
Czasami tęsknię za starą, granatowo-różową stroną, na której tylko kilkanaście osób mogło się zalogować. Pozdrawiam prawdziwych kibiców FCB i osoby, które znają się na piłce.

04.05.2010 09:49

Wer Teksty typu "ile ty masz lat dziecko", moszesz zachować dla swoich kolegów debili, albo nie wiem, swoich starych,. Dobrze rozumiem co napisałeś, co nie zmienia faktu, iż uważam, że to co napisałeś to bełkot osoby nie mającej pojęcia o funkcjonowaniu klubów piłkarskich, ponad to, co poza świat gier piłkarskich. Więc napiszę jak do debila: Olić ma 30 lat, grał w HSV, które jest klubem 5 razy słabszym od Realu, zarabia o połowę mniej od VdV. To są powody, dla których Olic nadaje się na ławkę (i godzi się z rolą rezerwowego), a Van der Vaart nie. Z finansowego punktu widzenia, to jest czysty debilizm - kupić zawodnika za 10mln, pokrywać jego, jedno z najwyższych w klubie, wynagrodzenie i wystawiać go jedynie "ze słabszymi drużynami". Zanim zaczniesz kogoś obrażać, to prosiłbym Cię, byś sam miał chociaż marginalną wiedzę, na temat przez siebie podejmowany, ignorancie.

30.04.2010 12:35

Dzieci, czy wy nie rozumiecie, że zawodnik grający w pierwszym składzie Realu nigdy nie przyjdzie jako rezerwowy do Bayernu? Z resztą jeśli miałby być rezerwowym w swoim ulubionym klubie Realu, a rezerwowym w Bayernie, to jak myślicie, co by wybrał? Jesteście bardzo naiwni, jeżeli uważacie, że ten piłkarz przyjdzie do nas na rezerwę.

30.04.2010 11:28

To kogo chcesz posadzić na ławę: Kroosa, czy Van der Vaarta? I jak myślisz, który będzie z tego zadowolony?

30.04.2010 11:25

Nie wiem czy odejście Riberego jest pewne, ale nawet jeśli odejdzie, to nie widzę powodu, dla którego mielibyśmy go zastąpić środkowym pomocnikiem a nie skrzydłowym.

30.04.2010 11:18

Pytam się co zrobisz, ponieważ uważam, że bez sensu jest kupowanie zawodników, którzy nie są potrzebni w klubie. Ty uważasz inaczej, więc pytam gdzie upchniesz Van der Vaarta i Kroosa w jednym składzie, bo wypożyczenie na kolejny rok nic nie zmieni a jedynie odwlecze problem w czasie. Sciąganie tego zawodnika nie ma najmniejszego sensu, skoro za darmo dołączy do klubu jeden z najlepszych rozgrywających bundesligii.

30.04.2010 11:08

lahm90, kpisz, czy o drogę pytasz?

30.04.2010 10:56

I co lys0l zrobisz za rok z Van der Vaartem jak Kroos wróci?

30.04.2010 10:42

Mam pomysł: może zróbcie po zakończeniu rozgrywek w tym sezonie takie podsumowanie sezonu, z opisem najważniejszych meczów, przełomowych momentów + foto z tych meczów i nie tylko (np. ciekawe wydarzenie jak pan Hoeness grillował kibicom kiełbaski :D), w tym sezonie wiele się działo i wiele rzeczy człowiek na długo zapamięta, jak np przełomowy mecz z Juventusem, ale o niektórych ciekawych wydażeniach już można było zapomnieć. I fajnie by było coś takiego przeczytać (i pooglądać), bo ten sezon, bez względu na to czy wygramy wszystko, czy też zostaniemy z niczym i tak przejdzie do historii.

Wiem, że fajnie się podsuwa pomysły, ciężej zrobić, sam bym coś pomógł, ale słabo znam niemiecki, a jednak większość informacji jest w tym języku.

25.04.2010 20:54

Nie wierzę, że to mówię, ale powinniśmy wymienić się z Wolfsburgiem na Dzeko za Gomeza.

21.04.2010 22:38

Nie, jak nie możesz mi zagrawantowac, że codziennie będą pod furtką Allianz Arena, a jedynie dwa lub trzy razy w roku, to mi nie ma co ryzykować :D

21.04.2010 22:29

Co, mieszkasz w Dortmundzie? Jakoś nie po drodze mi pod Signal Iduna Park.

Muszę przyznać, że jestem zdecydowanym zwolennikem Gomeza, ale nawet mnie on zaczyna coraz Bardziej rozczarowywać.

21.04.2010 22:25

Lloris się dzisiaj troszkę spalił, po wypowiedziach widać było, że chłopak chętnie zagrałby w barwach Bayernu, i być może nie wytrzymał presji, a niestety, jeśli chcesz grać dla FCB, to z presją musisz umieć żyć na codzień. Po dzisiejszym występie napewno Lloris działaczy FCB nie przekona.

21.04.2010 22:20

Oglądam mecz i widzę, jak grają dwie drużyny i na tej podstawie wyciągam wnioski. Bayern jest drużyną o klasę lepszą, i nie widzę żadnych przesłanek by twierdzić, że miałby nie znaleźć się w finale.

21.04.2010 22:18

Jest czas na jeszcze dwa gole.

hahaharpp, już po dzisiejszym meczu będziesz mówił inaczej, bayern dopiero zaczyna grać, a Lyon już skończył, własciwie wcale nie zaczął

21.04.2010 22:15

Piękny gol, skoro Krystyna kosztowała 94mln, to ten piłkarz jest wart conajmniej 95.!!!

21.04.2010 22:13

Goool wreszcie, Któż jak nie Pan Arjen Robben !!!!!!!!

21.04.2010 22:12

Pięknie, ale co z tego, ze nie ma gola :/

21.04.2010 22:11

Jak ni wygramy tego meczu, to będę wściekły, Lyon to zespół, który nie powinien wyjść z grupy z taką grą w ogóle!

21.04.2010 22:08

Lyon przy grze jaką prezentują obie drużyny powinien w tej fazie meczu być już na kolanach, bez nawet cienia złudzeń na awans

21.04.2010 22:05

Mamy skrajnego pecha w tym meczu

21.04.2010 22:04

kartka dla Toulalana tak samo zasłużona jak dla Riberyego, i tyle w tym temacie.

21.04.2010 22:00

Lyon gra gorszą padakę niż Hannower, przecież tu już powinno być 8:0 dla nas! Panowie pora zacząć strzelać, padnie jeden gol, to się otworzy worek z bramkami!!

21.04.2010 21:59

Gramy po dziesięcu Toulalan dowidzienia !!!!

21.04.2010 21:57

Muller.... dno ;/

21.04.2010 21:56

"Ty chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Jesteś k... śmieszny. Mógł mu zakończyć karierę a ty p... że co on miał zrobić z tymi nogami... K... mać. Stary nie kompromituj się. Gdyby faul był w drugą stronę, to jestem pewien, że domagał byś się bardzo długiej dyskwalifikacji..."

Kompromitujesz to Ty się chamie takimi wypowiedziami, wyraziłem swoije zdanie, jeśli uważasz inaczej to podaj jakieś argumenty, ale i tak raczej nie odpowiem, ponieważ, z burakami, ze słownictwem rodem z rynsztoka nie dyskutuję.

21.04.2010 21:53

w finale zagra/... o ile dojdziemy, a na razie to się nie zanosi.

21.04.2010 21:50

co to za zmiana, czy my teraz bedziemy się tylko bronić??

21.04.2010 21:49

Gdybyśmy wykorzystali sytuacje z początku meczu, to już by było po dwumeczu, + sędzia nas oszukał, Ribery nie zrobił tego złośliwie, normalna walka o piłkę bark w bark, przecież nie wjeżdżał mu nogami w piszczel, tylko bark w bark była walka, a przy okazji go butem nadepnął, co on miał zrobić z tymi nogami?? Aż boję się pomyśleć, co teraz się dzieje w głowie Riberyego, on nawet był zdziwiony, że sędzia wogóle odgwizdał faul. To się należało co najwyżej na żółtą. Szkoda niewykorzystanych sytuacji, teraz aby zero z tyłu i liczyć na to, że uda się coś ukuć, no i na Olicia i Robbena, bo teraz muszą obaj grać za dwóch.

21.04.2010 21:44

IndeFCB, zawsze właściciele klubu/ochroniarz przy wejściu, mogą zmyślić, że weszła z opiekunem, który był pełnoletni. Wszystko da się obejść, szczególnie gdy ma się dobrego prawnika, który jest biegły w tego typu zabiegach. :)

20.04.2010 13:05

Lysol, masz rację, jeśli te doniesienia okażą się prawdą, to będzie to naprawdę spory skandal, (żeby nie powiedzieć, że już nim jest), i niewątpliwie odbije się on echem na całej karierze Riberego, oraz pozostałych piłkarzy zamieszanych w aferę. (Pomijając już, że być może w najbliższym czasie Francka czeka rozwód, hehe).

20.04.2010 12:13

IndeFCB, wszystko pięknie, ale chyba nie sądzisz, że alfons ma podpisaną oficjalną umowę z takimi prostytutkami? Alfons powie, że nie zna tych dziewczyn, a dziewczyna zaprzeczy jakoby była prostytutką i już Ribery staje się oskarżonym.

20.04.2010 11:49

Huj i Jehovah, w 100% popieram. O podobnym scenariuszu pomyślałem, jaki nakreślił Jehovah, myślę, że jest to bardzo prawdopodobne.

20.04.2010 11:14

Gdybyś miał odrobinę inteligencji, brak której Ci zarzucam, to zauważyłbyś, że jednak "pokusiłem się" o wskazanie tego, co czyni z Ciebie głupca. W mojej krótkiej, lecz jakże treściwej wypowiedzi zawarte jest wszystko, co opisuje twoje dotychczasowe wypowiedzi pod tym artykułem. I nie ma to nic wspólnego ze zgadzaniem się z czyimiś poglądami lub nie. Napisałeś głupoty, więc nazwałem Cię głupcem, i to jest całe wytłumaczenie. Nie chcę przytaczać tu konkretnych wypowiedzi, ponieważ jest ich zbyt dużo, dlatego też pozwoliłem sobie jednym cytatem podsumować 5 postów Twoich marnych wypocin. Dla przykładu - podkreślam - dla przykładu, przytoczę jeden cytat z Twoich koentarzy, który niechaj będzie niczym szyld świadczący o poziomie Twoich wypowiedzi:
"No, jak ktoś ma pecha, to i palec w dupie złamie..." Jeśli uważasz, że pan Heldt ma pecha, ponieważ jakiś klub kradnie jego juniorów, to życzę ci geniuszu, by w sytuacji gdy obrabują Twój dom, a Ty zgłosisz się na policję, funkcjonariusz odprawił Cię właśnie tymi słowami.

16.04.2010 22:46

Ovies, jest takie powiedzenie: "lepiej gdy mędrzec się wygłupia, niż gdy głupiec się wymądrza", i Ty już lepiej nic nie pisz.

16.04.2010 19:48

A z resztą, co wam do tego gdzie spocznie. Nigdy nie lubiłem Kaczyńskiego jako polityka, ani całego PiSu, ale to był prezydent RP wybrany w demokratycznych wyborach i ma prawo byc traktowany jak kazdy inny prezydent tego państwa, zarówno za życia jak i po śmierci. Pewnie połowa z was nawet nie ma pojęcia o polityce i wartościach za jakimi opowiadał się pan prezydent. Założę się, że 3/4 z was nie lubi Kaczyńskiego ponieważ "wszyscy" go nie lubią.

14.04.2010 00:39

"nie przekracza możliwości twojego wypranego mózgu." - faktycznie, inteligentna ta twoja wypowiedz, a do tego jakimi mocnymi argumentami jest poparta.

14.04.2010 00:10

Kiepsko skonstruowana ankieta i tyle. Olić wogóle nie powinien był się w niej znaleźć, jako że rozegrał w tym miesiącu bodajże 3 niepełne mecze. Uważam ,że zamiast Olicia spokojnie można było wstawić Badstubera, który zasłużył na miano zawodnika miesiąca nie mniej jak Ivica (żeby nie powiedzieć, że znacznie bardziej).

02.04.2010 16:08

Tym Vuciniciem ponoć zainteresowana jest też Barcelona, więc nie wiem czy to taka "bzdurna plotka" dzieci... Tym bardziej, że Toni dla Bayernu w tej chwili praktycznie jest nic nie wart (kończy się kontrakt + konflokt z Van Gaalem).
Nie twierdzę, że to byłby najlepszy transfer z możliwych, ale nie byłoby to aż takie złe posunięcie, jak tu co niektórzy pisza.

PS tusa, co już się otrząsnąłeś po zwycięstwie Bayernu? Coś w dniu meczu cie tu nie widziałem (tylko przed meczem miałeś nadzieje, że Van Gaala po meczu z ManU i Schalke zwolnią). I jak ci przypadł występ "drewniaka" Gomeza do gustu?? Spadaj z tąd pseudokibicu, bo nie jestes tu mile widziany...

02.04.2010 16:00

Van der saar zasluzyl by znalezc sie w tym zestawieniu. Co do badstubera, to ciesze sie ze zostal doceniony, ale moim zdaniem ten chlopak wyroznia sie jedynie w defensywie. W meczu z Manchesterem byl bocznym obronca i na jego tle, doswiadczony Lahm wypadl o 2 klasy lepiej. Badstuber w ofensywie praktycznie nie istnial zostawiajac osamotnionego Riberyego na pastwe obroncow przeciwnika

01.04.2010 19:23

Gdyby nie wpuszczal szmaty za szmata i nie zachowywal sie poza boiskiem jak dziciak, to bylby dla nas bardziej wartosciowy

01.04.2010 18:27

Albo mogliscie dac newsa: "dzialacze FCB podejrzani w aferze korupcyjnej", teraz jest w niemczech glosno o ustawianiu meczy I napisac, ze Hoeness i Rumenigge sa podejrzani o sprzedawanie meczy i wszystkie dowody wskazuja przeciw nim ;D wtedy na pewno wszyscy by lykneli xD

01.04.2010 18:10

Heh, tylko radze na przyszlosc...
Gdybyscie sie porozumieli z redaktorami fcb.de to na 200% wszyscy by lykneli i do wieczora pod tym newsem byloby ze 200 komentarzy, heh :d

01.04.2010 17:55

Pomysl nie byl taki zly, tylko ze faktycznie, slabo dopracowany, mogliscie wieczorem wrzucic jakiegos dluzszego newsa jako glownego, z fikcyjna wypowiedzia Rummenigge lub Nerlingera, oraz a najlepiej jakbyscie sie zmowili z moderatorami ze strony Celtiku, zeby tez taki news wrzucili, wtedy na 100% wiekszosc by lyknela :D

01.04.2010 17:42

a ja tak samo uwazam ze Ribery odejdzie nawet jak wygramy LM

01.04.2010 17:24

Dobre, tez sie prawie nabralem, i wcale z tego powodu mi nie bylo do smiechu! Nam potrzeba klasowego bramkarza ;)

01.04.2010 17:23

Fajnie, ze jeszcze dzisiaj dodaliscie te oceny, Bild zawsze blyskawicznie ocenia mecze. Jestem ciekaw wypowiedzi pomeczowych, na stronie manchesteru czytalem, ze ponoc po meczu Ferguson stwierdzil, ze Bayern zasluzenie wygral, poniewaz man utd nie pokazalo dzisiaj nic specjalnego, niemniej jendak byl pewny swego odnosnie rewanzu i stwierdzil ze man u z pewnoscia awansuje. Zobaczymy, ja wierze, ze jesli zagramy na old trafford taki mecz jak dzisiaj, to przejdziemy dalej. Pozostaje tylko zaczekac do nastepnego wtorku oraz sledzic newsy na temat kontuzji Rooneya, z drugiej jednak strony, jak dzisiejszy mecz pokazal, nie taki Rooney straszny...

31.03.2010 01:16

Na stronie Manchesteru większość komentarzy jest na zasadzie: "Bayernowi wyszedł mecz życia, na Old Trafford już tak nie zagrają, na pewno wygramy"

31.03.2010 00:57

jakieś foto Olica, najlepiej jak pokazuje Van Gaalowi, że nie powinien był go zmieniać w przerwie ostatnio

31.03.2010 00:15

Ale ambitny kapitan: "bezbramkowy remis będzie przyzwoitym wynikiem." Gdyby takiej wypowiedzi przed meczem udzielił, któryś z zawodników Manchesteru, to pewno wcale by nie wyszedł na to spotkanie , ale u nas musi grac bo kto go zastąpi?? Nawet kapitan nie wierzy, że mamy szanse, to może od razy dajmy walkowera najlepiej :(

30.03.2010 03:47

I tak powinien wyglądać klasowy zespół: że kibice się zastanawiają kto wyjdzie w wyjściowej jedenastce, bo u nich 18-20 piłkarzy na mniej więcej 25 w całej kadrze prezentuje bardzo wyrównany poziom, a u nas, jak któryś z zawodników pierwszego zespołu dozna kontuzji, to w jego miejsce pojawia się jakiś młokos albo zaczyna się kombinowanie i dopasowywanie nieraz piłkarza grającego na codzień na całkiem innej pozycji ;/ Manchester ma chyba ze 6 środkowych pomocników, z czego czterech jest praktycznie tak dobrych, że każdy mógłby u nas grać w pierwszym składzie... Jak Rooney dozna kontuzji, to w jego miejsce pojawia się Berbatow...
A u nas... środkowy obrońca kontuzjowany? co tam! w jego miejsce wstawi się 17-letniego pomocnika... Schweini pauzuje za kartki? Nie ma problemu! przeciez lewy pomocnik, który rozegrał z 7 meczy w tym sezonie świetnie go zastąpi... Skrzydłowy kontuzjowany? Nic prostszego! przecież napastnik może na jego pozycji... A jak nie da rady, to zawsze można zmienić ustawienie, by kogoś upchnąć gdzies na inną pozycję,,,,
Czy tak wygląda klasowy zespół?? ;/ My mamy pierwszą jedenastkę nawet gorszą niż większość czołowych zespołów, a co dopiero powiedzieć o ławce... I czyja to jest wina? Pytanie retoryczne, ponieważ wszyscy wiemy, kto w tym klubie odpowiada za transfery. Z pewnością nikt mi nie wmówi, że zarządzanie polityką kadrową oraz decyzje personalne na przestrzeni ostatnich 5 lat, były trafne. To, że teraz mamy taką sytuację, doprowadziliśmy do tego tylko i wyłącznie na własne życzenie, tzn nie my tylko nasz zarząd, to ze od kilku lat jesteśmy pośmiewiskiem piłkarskiej Europy, że dostajemy po mordzie od takich zespołów jak Zenit, czy Barcelona po 4:0, że klub jest z błotem mieszany na wszystkich forach, z nikąd się nie wzięło. Tylko nie rozumiem, dlaczego nikt za to nigdy nie stracił pracy... :|

30.03.2010 03:34

nie chcę być wścibski, ale w jakiej branży pracujesz? Domyślam się, że za granica?

28.03.2010 21:59

FCB 55, a od kiedy to w poniedziałek rozgrywane sa mecze Ligii Mistrzów?

28.03.2010 21:53

Nie wyobrażam sobie kim zagramy w środku pomocy pod nieobecność Schweiniego. To będzie koszmar........

28.03.2010 21:51

No to co, że walnał dzwiami, lepszy taki co się wścieka po porażce niż jak Van Buyten, co to go objadą a on jeszcze uśmiech na ryju.

28.03.2010 19:25

bez Ribbena i z taką formą Manchester zrobi nam z dupy jesień sredniowiecza.

27.03.2010 19:43

damian_allianz, masz rację, będzie to Braafheid powracający z wypożyczenia w Celticu.

23.03.2010 18:56

Jedyne pocieszenie z tego, jest takie, że jak dostaniemy w dupe ze 4:0 to może zarząd zmobilizuje się do wzmocnienia defensywy.

19.03.2010 15:26