Obronić LM też się ponoć nie dało, Real to typowa drużyna od wielkich imprez i nie będę zaskoczony jeśli w przyszłym sezonie też coś zwojują. Aczkolwiek wszystko zależy od potencjalnych wzmocnień rywali, zwłaszcza Barcy, Bayernu. Moim zdaniem ta dwójka ma największe szanse wyeliminowania Realu w potencjalnym finale, bo w dwumeczu to już inna teoria.
17.06.2017 20:11
Renato nawet na MME grzeje ławę...
17.06.2017 18:49
Może dać mu wszystko, ale nie da mu trofeów :P czyli wszystkiego dać mu nie może..
17.06.2017 16:38
1. Na 100% zostanie sprowadzony jakiś solidny skrzydłowy (obstawiam Alexis / Lemar / Carrasco)
2. Ronaldo jest przez nas nie do wyciągnięcia - ogromna cena za zawodnika + wiek piłkarza + on nie pasuje do BL bo dla niego to jest za nudna liga
3. Koszt kupna Ronaldo to koszt Jamesa + Verrattiego + Isco/Asensio więc za jednego piłkarza moglibyśmy kupić trzech mega grajkow i to młodych
4. Wydaliśmy już 91mln euro, odejdzie Costa więc będzie niecałe 50. Nie sądzę że nagle zarząd się obudzi i wyda na transfery kwotę około 200mln euro, oczywiście nie wliczam tu Ronaldo a jakiegoś mega gwiazdora typu Griezman/Neymar.
5. Przesunięcie Javiego do pomocy daje nam jeden, podstawowy komfort - możemy bez żadnej straty jakości rotowac Vidal-Martinez-Tolisso, bo cała trójka jest na zbliżonym poziomie, w tym Tolisso ma papiery by tą dwójkę wciągnąć nosem. Do tego Vidalowi ostatnio główka dobrze nie pracuje, więc prędzej on usiądzie na ławie niż Martinez.
17.06.2017 11:16
Nie wiem dlaczego, ale ja mam przeczucie że zarząd w tym okienku wyda rekordowe pieniądze na transfery. Nie mówią tu o ściągnięciu największych gwiazd, ale na pewno petarda jedna-dwie-trzy będą, bo raczej im też będzie zależeć by pokonać hiszpańską klątwę w lm. Mamy połowę czerwca a już 90mln wydane, trochę się zwróci z Costy więc na pewno coś odpala jeszcze.
16.06.2017 08:12
Jakim trzeba być za przeproszeniem matolem żeby na podstawie filmiku na yt stwierdzić, że gracz się nadaje/nie nadaje? Dziwić się potem, że na media piszą takie bzdety, jak ludzie pokroju hovena uznają, że skauci na podstawie filmiku na yt weryfikuja gracza. Hahaha, weź się chłopie walnij głową w stół, bo takie pierdoły wypisujesz ze się w pale nie mieści. Od miesięcy tylko krytykujesz zespół, po 1 meczu z realem pisałeś że potrzeba transferów na ławę, teraz znowu ze ława nie, tylko 1 skład. Jak masz zamiar aż tak się osmieszac swoimi przemyśleniami to zachowaj je dla siebie. Krytyka jest twórcza, ale nie taka. Tolisso to ogromny talent i świetnie wyszkolony grajek i moim zdaniem w ówczesnych czasach wart tych pieniędzy. Jeżeli będzie grał to kasa szybko się zwróci, byle go nie zmarnować tak, że sezon spędzi na ławie, a grać będą dziadki.
15.06.2017 12:19
Carrasco jest bardziej przyszłościowy od Alexisa, ale na dzień dzisiejszy nie jest w stanie wziąć ciężaru gry na swoje barki gdy drużynie nie idzie jak to ma w zwyczaju Sanchez, Robben bądź Ribery.
Do tego uważam, że do wyciągnięcia to on jest za te 60-70mln, ale nie przy zakazie transferowym Atleti. Spróbować można, ale większe szanse daje sprowadzeniu Lemara niż Yannicka.
Swoją drogą to jeśli mam być szczery trudno znaleźć kogoś na to lewe skrzydło. Carrasco, Alexis, Lemar, Insigne i na tym się nazwiska kończą, bo reszta nie do wyjęcia.
Co sądzicie o piłkarzu Keita Baldé Diao?
Poniżej link jak się gracz prezentuje + statystyki z tego sezonu.
https://www.youtube.com/watch?v=9is_NY4HyWA
14.06.2017 21:33
@pele
Żeby nie było to nie piszę tego złośliwie, tylko na wielu stronach w komentarzach pojawia się ten sam błąd, a to różnica ogromna hehe :P
Co do komentarza @Piotrek89r
Myślę że Sanches uda się na 2 letnie wypożyczenie żeby nabrał doświadczenia i wprawy. Widać było u niego nie brak jakości, a brak ogrania. Nerwy swoją drogą, widać było że chciał jak najlepiej wykorzystać swoją szansę, ale nie był w stanie zagrać dobrego spotkania z racji aklimatyzacji + braku doświadczenia + małej liczby minut. Jestem pewien, że jak uda się na 1-2 letnie wypożyczenie to wróci już do nas na wysokim poziomie, tak jak to było z Alabą, Lahmem czy innymi "truskaweczkami" na torcie. Myślę, że zarząd nie po to tak o niego zabiegał by po jednym nieudanym sezonie go sprzedać, on ma ledwo 18 czy tam 19 lat. Jestem w 100% pewien, że gdyby Mbappe grał teraz u nas, w Realu czy innym topowym klubie to też wychodził by bardzo sparaliżowany. Talent talentem, przypomnę tylko że Dembele kozak w lidze, ale w meczu z nami, z Realem w LM to nie był już ten zawodnik :)
14.06.2017 21:25
Zarząd szaleje, póki co 4 przyszło, dwóch odeszło. Zanosi się na to że i Costa odejdzie więc 4:3. Jeszcze by się coś przydało żeby kadrę rozszerzyć z ewentualnymi kontuzjami (liczę na bombę w postaci skrzydłowego, do tego jakiś zmiennik lewego jeśli tą bombą nie będzie alexis i ktoś do szyków obronnych).
Zobaczymy, póki co to okienko jeszcze nie zaczęte a my już z 5 transferami (wykupu Comana nie liczę w w/w proporcji 4:3) w tym dwójka z wysokiej półki (sule + tolisso). Ekscytuję się z każdym kolejnym dniem, bo liczę że ostatecznie ściągniemy mega grajka na skrzydło i znów zaczniemy straszyć w Europie (spodziewam się że sezon 17/18 może być średni w naszym wykonaniu, ale kolejne już coraz lepsze)
#MIA !
14.06.2017 21:18
SancheS, nie SancheZ. To różnica, bo Alexisa jeszcze u siebie nie mamy :P
14.06.2017 21:12
Super transfer, ale mam nadzieję że to nie ta bomba transferowa, a na nią dopiero czekamy :)
Jeszcze Sanchez/Lemar/James i kadra kompletna moim zdaniem.
14.06.2017 17:02
Z niewolnika nie ma pracownika. Jak Verratti zechce odejść to odejdzie i zarząd ma g.. do gadania. W sumie nie dziwię mu się, kto by w takim PSG chciał siedzieć co sponsorowane są przez szejków, a nawet ligi z biednym Monaco wygrać nie potrafią, w LM łomot od Barcy 6-1. Rabiot też tam długo z Aurierem nie pozostaną, bo zdadzą sobie sprawę że nic z tym klubem nie osiągną.
12.06.2017 21:38
Ja to się na prawdę dziwię zarządowi naszemu. Dwóch mega wymiataczy wyciąga do nas dłoń, a zwłaszcza jeden - James. Otwarcie mówi, że chce do Bayernu by pracować z Carlo jak w Realu. Verratti natomiast został "stworzony" przez Carlo i też na pewno ucieszyłby się na wieść dalszej współpracy z nim. Mimo wszystko o ile w transfer Marco nie wierzę, o tyle James jest realny jeśli nie wyjdzie z Alexisem.
Osobiście bardziej ucieszyłbym się z Verrattiego/Jamesa niż z Alexisa. Mimo że Sanchez wnosi ogromną jakość w ofensywie + jak drużynie nie idzie to sam ciągnie grę, to jednak wymagania finansowe ma zbyt wysokie i jeśli tyle dostanie to mu się za przeproszeniem w dupie od hajsu poprzewraca. Postawiłbym na Jamesa + Verrattiego i mamy mega pakę na lata.
12.06.2017 20:49
100mln to trochę sporawo moim zdaniem. Klasa klasą, ale on nie ma 25 lat, a 28, więc te 60-70 jak najbardziej, ale nie 100.
12.06.2017 14:28
Gnabrego, Renato wypożyczyć i będzie dobrze. Niech się ogrywaja.
12.06.2017 14:26
Verratti ponoć chce iść do Barcelony.
Wyciągać Tolisso i Jamesa i będzie git. Nawet kosztem alexisa.
Co do carrasco - jak wy go niby kupić chcecie jak atletico ma zakaz transferowy?
12.06.2017 14:25
plotek.pl powoli z was się robi. Przestańcie zasmiecac stronę takimi artykułami.
12.06.2017 14:23
Wenger może go nie puścić. Alexis wypełni kontrakt do końca i za rok sobie pójdzie właśnie do City i wydyma wszystkich kanonierów. Widać, że dla chłopa liczy się kasa, potem sukcesy sportowe, a u nas ma większą szansę na trofea niż u City. Zrobi co uważa za słuszne, ale pensja poziomu 25mln za sezon to przesada. Tyle to bym CR / Messiemu mógł zapłacić, ale nie jemu.
11.06.2017 20:38
Co do Barcy to na to bym nie patrzył. Wielu moi kumpli jest fanem Barcy (w sumie większość) to mówią, że wszyscy na Verrattiego czekają, ale rzekomo Barcy nie stać na ten transfer, bo 70% budżetu pochłania Messi, a mają jeszcze Neymara i Iniestę, którzy też tani w utrzymaniu nie są. Ponadto ponoć Barca zrezygnowała z Coutinho, bo nie stać ich na ten transfer, a nie wierzę by Verratti był tańszy/tańszy w utrzymaniu niż Cou.
Dlatego moim zdaniem powinniśmy wyłożyć te 70-80 baniek za Marco/Jamesa i mieć grajka światowego formatu, a nie notorycznie okupować niemiecką ligę transferami pokroju Gnabrego/Goretzki/Brandta z nadzieją, że odpalą.
Dużo się mówi, że Gnabry idzie na wypożyczenie, więc jest nadzieja że faktycznie chcą tego Sancheza ściągnąć czy kogoś światowego formatu.
Ale powiem szczerze. Jestem wielkim zwolennikiem transferu Alexisa do nas, ale jeśli on faktycznie chce te 25mln euro rocznie to zrezygnowałbym z niego na rzecz Jamesa/Verrattiego. O ile koszt transferu będzie podobny (czyli te 60-80mln) o tyle wynagrodzenie na pewno niższe (szacuję że jeden jak i drugi będzie wymagał około 10-15mln co jest w pełni do zaakceptowania).
Zgadza się, kasa nie nasza tylko klubowa. Ale spójrzmy prawdzie w oczy, bez sensu jest płacić te 25mln euro jednemu zawodnikowi skoro tą premię możemy rozdzielić na dwie gwiazdy (np Verratti + James) ? Tyle że musielibyśmy wydać tych 70mln więcej. A skoro co okienko wydajemy łącznie ok. 60-70mln na transfery i to maks, to nie wierzę że w tym wydalibyśmy 200.. Ale spójrzmy jaka to by mogła być paka:
(1-4-2-3-1)
GK: Neuer
PO: Kimmich
ŚO: Boateng/Martinez, Hummels
LO: Alaba
ŚP: Thiago, Vidal
PP: Robben
LP: Sanchez
ŚPO: Rodriguez
N: Lewandowski
Do tego na tym składzie mamy możliwość grania 3-4-3 / 4-3-3 / 4-4-2 / 4-2-3-1.
Tolisso ma być u nas, więc i on może być na prawdę świetnym rozwiązaniem, bo potencjał ma ogromny. Doświadczenie jakieś tam już nabył w LE + przeciwko mocnym ekipom typu PSG/Monaco także wierzę, że zarząd zaczyna myśleć przyszłościowo, tyle że tego skrzydłowego potrzebujemy z najwyższej półki :/
11.06.2017 19:53
Kalle to niech wypier.. z takimi transferami, a Uli wraca tam gdzie jego miejsca czyli do pierdla. Jeżeli oni nie ściągnął kogoś typu Alexis/Verratti/James to ciężko będzie z wyjściem z grupy w LM, bo te nasze niemieckie perełki to poziom ligowy, a nie europejski. Nie wierze w to lato, po tym transferze przestałem w cokolwiek w Bayernie wierzyć.
11.06.2017 12:13
No to jedna z letnich petard odpalona :P
11.06.2017 12:06
Mam takie pytanie iście z ciekawości. Czy przewidziane jest na naszym serwisie wprowadzenie sb do pogawędek? Czy wyróżniamy się od innych stron i w artykułach gawedzimy.
Pozdrawiam
10.06.2017 22:47
Nie ma co brać pod uwagę wypociny jakiegoś chilijskiego pismaka. Nie ma niczego oficjalnego, a z ostatniego infa wynika, że agent Sancheza jest w Monachium, a nie Manchesterze. Do tego Alexis jest na zgrupowaniu, więc na pewno zaprzątal sobie myśli i dzwonił do tej chilijskiej miernoty że idzie do city. Plotki były, są i będą. A póki żadnej oficjalki nie ma to trzeba wierzyć, że Alexis będzie u nas. Bo inaczej trzeba szukać kolejnej perełki typu Griezmann/James.
10.06.2017 15:23
Super, oby tylko nie grzał ławy tylko systematycznie grał zarówno w lidze jak i ogrywal się na szczeblu międzynarodowym w LM. Takich perełek nam trzeba, bo gość wykazuje ogromny potencjał i jest uniwersalny także możemy mieć z niego dużo pożytku jak Carlo chłopa nie zmarnuje.
Pozostaje tylko czekać na oficjalke :) jeszcze Sanchez z Jamesem i komplet, ale na to nie ma co liczyć :(
09.06.2017 23:50
Hehe ale większość z was jest dwulicowa. Po meczu z freiburgiem pisaliście, że drużyna zapowiadała że zagra dla Roberta, a teraz jedziecie po Robercie. Ludzie, opanujcie się. Wiemy, że dla Lewego ta armatka była czymś ważnym, bo chciał jak Gerd Muller obronić tytuł króla strzelców. Ale jestem pewien, że ta wypowiedź została przekręcona. A jeśli nie...to pewnie Lewy od przyszłego sezonu w Realu :P
08.06.2017 20:12
Brać Jamesa, brać Alexisa, brać Semedo/Walkera i mamy kadrę kompletną na przyszły sezon. Ewentualnie jakiegoś napadziora jesio gdyby alexis nie wystarczył i ŚO.
+ jest taki, że gwiazdy do Bayernu chcą przyjść przez osobę Carlo (Alexis, James, Verratti etc)
- jest taki, że Bundesliga jest nudna, bo jest Bayern i długo, długo nic, więc większość wybiera Anglię, bo tam się zarówno więcej zarabia jak i ciekawiej gra, bo tytuł waży się do samego końca (tyle że o tytuły ciężko)
- kolejny jest taki, że zawodnicy przyjść chcą, ale zarząd nie chce za nich dobrze zapłacić (patrz City jak wszyscy się pchają do Pepa, a City szasta kasą i Pep ich bierze)
Z Lewym i Matsem im się udało, ale więcej kluby się nie nabiorą na ten chwyt. Alexis jak nie przedłuży kontraktu to za free przejdzie do City, a nie do nas...
Zawodnicy niech sami zastanowią się co wolą. Czy kasę której i tak mają już pod dostatkiem czy tytuły? Bo jak to pierwsze to Anglia, jak to drugie to Hiszpania / Niemcy.
Koszt Jamesa, Alexisa, Semedo operuje na kwotę około +/- 150 milionów. Moim zdaniem to kwota adekwatna do poziomu trzech graczy. Tyle że my nie wydamy takich pieniędzy w jednym okienku transferowym (bo już sule + coman kosztują nas 50 milionów czy tam 40). Na stronie realu piszą, że jakby James przyszedł do nas to Carlo stworzył by z niego potwora ("drugą najlepszą lewą nogę świata"). Coś w tym musi być, bo gość u Carlo grał znakomity futbol, a u ZZ został przesunięty na ławę/trybuny. A jak wiemy, ci "kibice realu" zazwyczaj krytykują, a nie chwalą inne kluby/trenerów/piłkarzy.
07.06.2017 22:51
@Piotreczek
Nie zgodzę się, nie byliśmy lepsi od realu. Podaj mi choć jeden powód dla którego uważasz że byliśmy lepsi. Bo mieliśmy więcej posiadania piłki? I to raptem o kilka %, bo w 1 meczu to chyba nawet real miał to posiadanie większe albo niemal identyczne jak my. Sędzia swoje dodał, ale w dwumeczu lepszy był real i nikt mi nie wmówi że tak nie było (dodam że nie jestem ich fanem, a z dwójki real-barca wybrałbym barcę). Statystyki odzwierciedlają która drużyna jest lepsza, a nie która drużyna wygrywa.
04.06.2017 15:43
Bawią mnie teksty w stylu "za rok real nie będzie taki dobry, bo starzy gracze etc". Sęk w tym jakich oni mają młodych grajków. Isco, który wczoraj w pojedynkę był w stanie wygrać mecz, bo Juve nie potrafiło go powstrzymać. James, Asensio, Kovacic - światowe nazwiska i bardzo wysoki poziom. Real na pewno straci na jakości po odejściu na emeryturę Ronaldo, bo każdego innego grajka idzie zastąpić, no może z Marcelo będą mieć problem, ale na pewno Perez kogoś na jego miejsce ściągnie. Moim zdaniem real tą ligę mistrzów wygrał zasłużenie. Dlaczego? Do dzisiaj wszyscy kłócimy się o to, że "bayern mógł przejść real gdyby nie sędzia". No okej, ale spójrzmy obiektywnie w dwumecz. Oddaliśmy celnych raptem 5-6 strzałów podczas gdy real oddał ich ponad 20. Statystyki ewidentnie pokazują, że to Real był lepszy i przeważał. Dodam jeszcze, że moim zdaniem dwumecz z nami był jednym z najlepszych meczy realu w ostatnich latach, a taki real był w stanie powstrzymać jedynie Bayern lub Barcelona, bo katalońce mają sposób na wygrywanie z realem (dopóki mają messiego). Wracając do wczorajszego meczu. Juve zagrało finał na swoim poziomie czyli na tym, który prezentują w ostatnich latach. Mecz się wygrywa po upłynięciu 90 minut, nie 45. W drugiej połowie najzwyczajniej brakło chłopakom sił, a real grał w stałym, dobrym tempie przez 90 minut. To dobitnie pokazuje, że real jest drużyną turniejową i rozkręca się z meczu na mecz. Nikt teraz nie wmówi, że UEFA pchała real do finału, bo w tej odsłonie eliminowali na prawdę mocnych przeciwników (Napoli, Bayern, Atleti). Sam do dzisiaj bronię Bayernu gdy rozmawiam z kumplami (fani realu), że sędzia nas skrzywdził, ale obiektywnie patrząc to dwumecz wygrał zespół lepszy, a już na pewno wczorajszy mecz finałowy.
Uważam też że aktualny Bayern Ancelottiego nie wejdzie na wyższy poziom niż prezentowany w tym sezonie bez na prawdę świetnych transferów. Potrzebujemy 1 klasowego prawego obrońcę, świetnego rozgrywającego bo takiego nie mamy (nim był Xabi, Thiago to nie jest rozgrywający a już na pewno nie Vidal/Martinez/Kimmich) oraz potencjalnych następców RR i zmiennika lewego. Koszt takich transferów to około 200mln euro, więc my na pewno tyle nie wydamy, więc nie ma co liczyć na europejski sukces Bayernu. Bez rozgrywającego to można grać ale ustawiając zespół na kontry jak Atleti czy Juve, a nie na zdominowanie rywala co chce podtrzymać Carlo. Tyle że ten sezon dobitnie pokazał jak męczymy się bez Xabiego z rywalami co bronią się całym sezonem. Podajemy sobie piłki na swojej połowie i czekamy aż rywal wyjdzie. Po wejściu Xabiego ta gra była inna, bo chłopaki zaczynali biegać gdyż dostawali świetne piłki od naszego Maestro. Taka jest prawda, ktoś pokroju Verrattiego jest na gwałt do nas potrzebny, bo inaczej w LM będziemy oglądać plecy rywali. Spójrzcie gdzie jest w Europie Barca jak odszedł Xavi ;)
04.06.2017 15:29
Sam stawiam na to, że angole w przyszłym sezonie namieszają w lm, ale pewnie jak zwykle skończy się na tym, że prym będą wiodły hiszpańskie zespoły, a za nimi podążać będzie bayern z bvb oraz psg. Monaco może w przyszłym sezonie nie być już takie mocne, bo sporo graczy odejdzie latem do "potęg europejskich".
31.05.2017 18:53
Wilian to grajek pokroju costy, więc jest nam on całkowicie zbędny...
29.05.2017 16:08
Zdjęcie Arturo jest zrobione w taki sposób, jakby to Vidal je urodził i karmił :P
Super, rodzinka FCB powiększa się :)
29.05.2017 16:07
arsenal zdobywcą Pucharu Anglii. Oj, ciężko będzie wyjąć Alexisa, pewnie przedłuży kontrakt ostatecznie po tym zwycięstwie.
27.05.2017 20:31
Swoją drogą czytam teraz trochę plotki transferowe, bo mam wolny wieczór i w City szykuje się wielka rewolucja. Widać, że zarząd darzy Pepa ogromnym zaufaniem i spełniają jego zachcianki. Przychodzą świetni grajkowie, odchodzą starzy wyjadacze, pseudo "ikony" klubu, bo u Pepa nie mają miejsca. Niestety, ale u nas właśnie tego brakuje, by dać trenerowi wolną rękę w sprawie transferów, bo to trener ma mieć pomysł na drużynę, a nie zarząd..zwłaszcza, że zarząd zapewnia nas, że sięgnie do portfela w kryzysowej sytuacji, bo ich stać na każdego piłkarza. Tylko kiedy ta sytuacja będzie? Jak nie wygramy ligi? Czy nie zakwalifikujemy się do LM bądź odpadniemy z grupy w LM?
Otwarcie trzeba przyznać, że skład którym dysponujemy jest niekompletny. O ile podstawowa jedenastka jest mocna i poziomo nie odbiega od żadnej drużyny i można nią walczyć o triumf w LM, o tyle z ławką jest gorzej i nie potrafimy zastąpić decydującego ogniwa gdy wypadnie przez kontuzję. A to nam się zdarza nieprzerwanie od sezonu 13/14 :)
26.05.2017 21:38
Nie można być zadowolonym po sezonie z 1 trofeum w takim klubie jak bayern i to zdobytym w takim stylu jak w tym roku, ambicje mamy zdecydowanie większe, ale czegoś w tym sezonie zabrakło. Odpowiedź brzmi - odpowiedniej ławki :)
26.05.2017 21:30
Dla naszych liczy się sukces krajowy. Tym się różnimy od Barcy czy Realu. Oni chcą wygrywać LM (zwłaszcza Real), a liga to tylko dodatek. Skoro taki Kalle otwarcie w mediach mówi, że nie chce wygrywać LM co roku a raz na jakiś czas to jak my mamy gwiazdy do siebie ściągać? Potęgi europejskie obiecują nowym nabytkom sukcesy na szczeblu europejskim, my sukcesy krajowe i pewne mecze w LM.
26.05.2017 21:26
Brać i wypożyczyć, chłop ma potencjał, byle się nie zmarnował w pierwszym roku jak Renato..
26.05.2017 21:23
Bayern jest sam sobie winny, zamiast działać to czeka. Czeka..wszyscy transfery sobie załatwią, a my zostaniemy z niczym. Tak było z Neymarem, tak było z Sane, tak było z de Bruyne, tak było z Silvą i tak będzie z Sanchezem. Nasze chłopy wolą rajcować się przed kamerami jaki to Bayern nie jest bogaty, że stać nas na wszystkich. Ale jak trzeba tą kasę na stół wyłożyć to "drogo" itd. Śmiać mi się powoli chce z tego błaznowania działaczy, za dużo świetnych kopaczy przeszło nam koło nosa, by w końcu nie wytrzymać ciśnienia. Przeczuwam, że Sanchez też nam ucieknie, a w jego miejsce przyjdzie śmieszny Brandt czy Gnabry (do tego drugiego mamy prawo pierwokupu, więc ten transfer dojdzie do skutku prędzej czy później).
26.05.2017 21:22
Silva oficjalnie w City, Walker o krok od transferu do city. Masakra, tam się szykuję potężna paka, a przy zmyśle taktycznym Pepa mogą postraszyć w Europie. Nam jak zwykle perełki przechodzą obok nosa, Silva, Walker, kto jeszcze? :)
Trochę mnie irytuje polityka transferowa FCB, za dużo oszczędzamy, bo naszym liga starcza...a w europie zaczynamy odstawać, bo wszyscy się wzmacniają tylko nie my.
Edytowano : 2017-05-26 21:13:03
Dodam jeszcze, że jak Bayern się nie wzmocni w tym okienku transferowym by wrócić na szczyt w Europie, to jestem pewny, że Lewy od sezonu 18/19 będzie w Realu, bo on chce wygrać LM, a nie non stop nudną bundeslige (nudną, bo ileż można ją wygrywać).
26.05.2017 21:11
City w przyszłym sezonie może sporo namieszać jak wzmocnią jeszcze defensywę.
Aguero, Sane, B Silva, De Bruyne, D Silva, Gundogan. Atak piekielnie silny, Pep zrobi jeszcze defensywne transfery (nie zdziwie sie jak sciagnie do siebie Laporte/Rudigera jeszcze) i bedzie mial ekipe, z ktora mistrzostwo anglii/lm jest w zasiegu reki. Wiadomo, nazwiska nie graja, ale jestem przekonany, ze zajdzie w przyszlym sezonie z City daleko, tego tez mu zycze.
Zalosni sa ci nasi dzialacze w kwestii "nie kupie, bo przeplace"
26.05.2017 11:54
Ale niektórzy z was są beznadziejni. Wcześniej krytykowaliście zarząd za to że skąpi wydawać większych pieniędzy na transfery, teraz krytykujecie że chcą przepłacić za Sancheza.
Ludzie, to jeden z najlepszych zawodnikiem na świecie. Ma 28 lat, Robben ma 33 i jak gra? Obstawiam że Sanchez ciągnął by nas przez kilka lat, w tym 3-4 na najwyższym poziomie. Smaczku dodaje fakt, że w Arsenalu nie pokazał pełnię swoich możliwości, bo tam po prostu nie ma z kim grać. Pod jego styl pasuje jedynie Ozil, który jak dobrze wiemy jest ogromnym leniem i na daje z siebie wszystko przez co Alexis musi sam pracować na sukces. U nas ma przede wszystkim w przodzie lewego, a w polu Thiago, więc chłop na 99% pokaże, że jest wart każdych pieniędzy. Jeśli mam być szczery to zapowiada się na to, że zarząd chce wzmocnić latem drużynę by liczyć się nie tylko na krajowym podwórku, a i w Europie, więc obstawiam, że możliwy transfer Alexisa nie jest jedynym z topowych które nas czekają. Oby tak było, bo trzeba pokazać że Bayern to wciąż marka i potęga :)
Hah, nie ma to jak cały sezon wychwalac Lahma by na koniec sezonu zjechać go. Takie rzeczy tylko u Ballacka, tego co całował nasz herb by w lecieć odejść do cwelsów. Weźcie nie wrzucajcie tego błazna, bo kogo jak kogo ale jego zdanie się nie liczy, do dziś widzę mam ból 4 liter po stracie opaski kapitanskiej, jak widać to był słuszny wybór.
Edytowano : 2017-05-21 18:07:44
Ma ból 4 liter *
Ja nie mam :D
21.05.2017 18:06
Oficjalnie- Arsenal bez lm w tym roku. Nic tylko wyciągać w lecie Alexisa, bo lepszej okazji nie będzie.
21.05.2017 18:04
Serio piszesz o bvb w kontekście meczu z Monaco? Chłopaki przeżyli zamach na ich autokar + kolega z zespołu został ranny i jak mieli zagrać? Skoro wszystkie założenia taktyczne i psychiczne poszły w piach i nie myśleli o meczu, bo się po prostu nie dało ? To nie bvb było słabe w całym sezonie, a nagminne rotacje Tuchela. Nie zagrał chyba ani żadnego meczu po meczu tym samym składzie tylko notorycznie rotowal że zawodnicy nie mogli się zgrać ze sobą. Potencjał bvb ma ogromny, potrzebują po prostu zgrania, a Tuchel im to uniemożliwił.
21.05.2017 16:49
Nie wypominajcie notorycznie tego meczu z BVB, bo graliśmy ze świetną drużyną. Ponadto zagraliśmy świetne spotkanie, a brakło po prostu nam szczęścia żeby ta piłka do siatki wpadła (dwukrotnie była wybijana z linii bramkowej, do tego słupki czy poprzeczki). BVB miało 3 sytuacje i 3 zakończyła zdobyciem gola. Z Atletico przed rokiem zagraliśmy równie świetne spotkanie, atletico nie miało okazji żadnych. 1 kontra zabiła nam mecz, zdarza się.
Co do meczu z realem i tej "wstydliwej 1/4". W 2015 roku Juventus grał finale LM z Barceloną i przegrał. W lutym 2016 roku spotkaliśmy się Juve w 1/8 LM. Podkreślę - 1/8 !!. Wyeliminowaliśmy w 1/8 finalistę poprzednich rozgrywek po świetnej grze z obu stron. W tym roku w 1/4 wyeliminował nas obrońca tytułu nie po fatalnej grze, bo uważam że zagraliśmy świetny dwumecz pomimo takich braków i gry w 10. Ba, zaryzykuję stwierdzeniem, że Vidal nie dał nam 1/2 przez niewykorzystany rzut karny, który dostaliśmy w prezencie i to się zemściło, bo real schodził do szatni po 45 minutach przy wyniku 1-0 dla nas i było pewne, że mając takie gwiazdy w zespole będzie chciał ugrać korzystny wynik.
Grając w 10 na Bernabeu wygraliśmy z Realem 1-2, na tzw "twierdzy", którą i do pierwszego meczu była nasza Arena. Dlaczego tak krytykujecie zespół za ten mecz i Carla? Do spotkania taktycznie byliśmy przygotowani perfekcyjnie, bo ugrać w 10 wynik dający dogrywkę to nie lada wyczyn, zwłaszcza przy 4 kontuzjowanych zawodnikach (Manu, Boa, Mats, Lewy), czyli Carlo swoją robotę wykonał. Znów to przez Vidala zawalamy mecz z Realem, bo po żółtej kartce zamiast się uspokoić to w dalszym ciągu gra na pograniczu kartki (kartki nie otrzymał za bezpośredni faul na Asensio, a za serię fauli na piłkarzach Realu). Do tego dodajmy niefrasobliwość sędziego, który uznaje 2 bramki ze spalonego, nie wyrzuca z boiska Casemiro za równie ostrą grę co Vidal.
Podsumowując.
Nie zgodzę się z faktem, że sezon należy uznać za przegrany, bo jednak zakończyliśmy go z najważniejszym trofeum. Za jedyną porażkę można uznać jedynie niewyciągnięcie wniosków z poprzednich lat, gdy w decydującej części sezonu tracimy najważniejszych graczy (manu, lewy, mats, boa) przez wąską kadrę. Środkowych obrońców potrzebujemy co najmniej 4 (2 podstawowych, 2 zmienników) żeby rotować ich siłami w rundzie jesiennej oraz przed ważnymi meczami. Carlo niestety popełnił gafę wystawiając przed pierwszym meczem z realem najsilniejszy skład na bvb, decyzja była tragiczna w skutkach. Jego pracę z zespołem oceniam jednak dobrze, w tym sezonie zadowolę się 1 trofeum żeby w przyszłym już pokazał, że nie na darmo uznawany jest za jednego z najlepszych trenerów na świecie. Jeśli jednak znów sezon zakończymy z 1 trofeum (o ile ligę wygramy) to rozmowa i podsumowanie będzie zdecydowanie innen. Jednak potrzebujemy do najwyższych celów silnej ławki i wzmocnień, a w obecnym składzie nie jesteśmy pretendentami do triumfu w LM, a i krajowe podwórko może nam uciec (tytuły wygrywa się defensywą, a my niestety nie posiadamy w składzie godnych zmienników matsa i boa, bo podkreślę to raz jeszcze - Alaba i Martinez to NIE SĄ obrońcy, zwłaszcza że Alaba obniżył loty).
Pozdrawiam
21.05.2017 13:15
Dokładnie, Alonso po powrocie do futbolu raczej zwiąże się z Madrytem niż z nami, bo tam spędził najlepsze lata swojej kariery. Mimo wszystko z przyjemnością zobaczyłbym go w przyszłości u nas, jak nie na ławce trenerskiej to na innym stanowisku. Ale z niego może być (i będzie!) genialny trener, bo facet ma łeb taktyczny do gry i na 100% osiągnie sukces na ławce trenerskiej jak inni jego poprzednicy (Guardiola, Enrique, Vilanova czy del Bosque) o ile w tym kierunku pójdzie po zasłużonym odpoczynku.
Szkoda że zakończył karierę, te podania były czymś pięknym jak obsługiwał kolegów co do centymetra 60-70m podaniem rozrywając defensywę przeciwnika.
Powodzenia Xabi! Dzięki za wszystko!
21.05.2017 12:53
Powiem szczerze, że o ile do meczu było ze mną ok i nie mogłem się doczekać, tak przy zejściu Lahma mnie zamurowało i po prostu łzy poleciały, że odchodzi legenda klubu, jeden z najlepszych prawych obrońców na świecie. Człowiek, który przez całą swoją karierę nie dostał ani jednej czerwonej kartki, który szanował kolegów z drużyny ale i przeciwników, człowiek dla którego liczyło się przede wszystkim dobro klubowe, a dopiero potem własne cele. Takich graczy we współczesnym futbolu zaczyna brakować, odchodzi jeden z najlepszych piłkarzy Bayernu Monachium.
Będzie mi go cholernie, ale to cholernie brakować, ale trzeba się z tym pogodzić, że na każdego przychodzi pora. Odchodzi w formie, w świetnym stylu, szkoda tylko że z jednym trofeum, ale nic na to nie poradzimy.
To samo tyczy się Alonso, maestro który wygrał w futbolu wszystko co się tylko dało. Szkoda jedynie, że nie udało mu się LM wygrać z kolejnym klubem (Bayernem) i tak samo jak Lahm odchodzi tylko z paterą mistrzowską własnego podwórka.
Czuję pustkę, smutek, wciąż nie mogę w to uwierzyć że to już koniec i więcej ich nie zobaczymy w bawarskim trykocie.
Powodzenia Philipp! Powodzenia Xabi! Powodzenia Starke!
#MiaSanMia
20.05.2017 21:46
Nie da się grać dobrze z tylu bez stoperow :p
20.05.2017 17:14
Pewnie jakby od tego meczu nie zależały losy bvb to by strzelał obama, a tak to reus, bo jest pewniakiem.
Kurcze szkoda tych sytuacji lewego, bo mógł przypieczetowac tytuł, a tak to może obejść się smakiem, jeśli liczą się minuty.
20.05.2017 17:11
nie licza sie asysty do krola strzelcow, nie mylcie tego z klasyfikacja kanadyjska.. Licza sie minuty na boisku i Auba chyba pierwszy, bo ma mniej minut.
20.05.2017 16:24
gabon bramke strzelil, kierwa :/
20.05.2017 16:19
ARJEEEEN !
20.05.2017 15:42
Piękne słowa Arjena, będzie brakowało Philippa i to bardzo. Szacunek dla Arjena za oddanie, dziś trzeba zagrać jeden z najlepszych naszych meczy w sezonie by godnie pożegnać żywe legendy piłki nożnej.
FCB!
20.05.2017 08:41
Sędzia co czyni w meczu celta-real. Odebrał 2 ewidentnie jedenastki celcie na tym samym piłkarzu i wyrzucił go z boiska za drugą "symulke". A jak krysia nurkuje to nic.
Real nie może to sędzia pomoże. Jak ja nie trawię tych frajerów to nie mam pytań :)
17.05.2017 22:23
W tym przypadku lewy jest przed Auba jak rozumiem?
Dzięki
17.05.2017 15:39
Gdyby lewy i auba mieli taką samą ilość bramek to który z nich zdobywa armatę? Ten który rozegrał mniej minut?
Mam nadzieję, że lewy coś strzeli i przypieczetuje tytuł ;)
17.05.2017 14:02
Czuję, że nie tylko Lahmowi i naszemu zespołowi + zarządowi łzy polecą.
Ja mam ciary już dzisiaj, w sobotę też się pewnie rozkleje że to już dziś. Masakra jaka pustka się bez niego zrobi. Mówisz Bayern myślisz Lahm.
Edytowano : 2017-05-16 23:39:17
Na domiar wszystkiego świętujemy mistrzostwo, a wraz z nim koniec 2 ikon futbolu. Masakra.
16.05.2017 23:38
Menadżera sezonu dostanie albo Nagelsmann albo Hasenhutt, stawiam na tego drugiego. Z kolei piłkarza sezonu w niemczech obstawiam również kogoś z lipska. A roku w europie to pewnie któryś typol z realu/juve.
16.05.2017 13:01
Made my day :D co za kre...
15.05.2017 12:45
@Pointer
Proponuję raz jeszcze zapoznać się z treścią mojego postu. Ja Carlo nie krytykuję to raz, po prostu czarno na białym przedstawiłem sytuację jaka ma miejsce i być może będzie miała w następnych sezonach. To inni "kibice" wymagali od niego LM, poprawy gry itd i teraz mieszają go z błotem, bo "gramy brzydko", sporo graczy jest bez formy, wypalona i jedynie wygrywamy ligę ;) Ja od Carlo wymagam jedynie posprzątanie tego bałaganu, który ma u nas miejsce w ostatnich latach, gdyż niektórzy gracze są za słabi na Bayern, a i braki na pozycjach mamy. Tyle że Carlo to taki bardziej tatuś jak ktoś pisał, niż trener który wstrząśnie klubem :P
14.05.2017 12:15
Tyle że pisali tak wtedy, gdy Muller był wystawiany jako "9" za Lewego. A on nigdy tam nie grał dobrze, w reprezentacji też nie błyszczał na tej pozycji. On gra za napastnikiem, taka jest jego rola i tam się najlepiej czuje o czym Carlo się już przekonał.
14.05.2017 10:33
Śmieszą mnie osoby, które chcą sprzedać Boatenga. Czego wy od chłopa po ciężkiej kontuzji wymagacie? Że będzie od razu błyszczał i wróci na światowy poziom?
Gość potrzebuje teraz odpoczynku, minut, regeneracji, a potem dopiero zapier... żeby odzyskać to z czego słynął. W meczu z Realem zagrał naprawdę świetny mecz pomimo gry z kontuzją, to że wczoraj zagrał klapę nie skreśla go z zespołu.
Do tego zastanawia mnie dyspozycja Manu na początku przyszłego sezonu. Szmat czasu bez piłki będzie przez kontuzję, więc możliwe że i on od razu do swojego poziomu nie powróci.
Pozbywanie się jednego z najlepszych i najbardziej kompletnych obrońców na świecie to bzdura na równi z tym, by pozbyć się Mullera, bo przestał strzelać. Ja wierzę, ba, jestem przekonany, że w przyszłym sezonie Muller znów zacznie błyszczeć tak jak Boateng. Potrzebujemy po prostu jeszcze 1 klasowego ŚO, bo zapewne od przyszłego sezonu znów ich będziemy mieć trzech (boa, mats, sule), gdyż Martinez najprawdopodobniej przejdzie na ŚPD obok Vidala. Osobiście na miejscu Ulego chcąc robić niemiecki bayern ściągnąłbym z Romy Antonio Rudigera, niemca, który w obronie może grać na każdej możliwej pozycji ze wskazaniem na ŚO. Jest szybki, do tego świetnie gra głową i dobrze czuje się w pojedynkach 1 na 1 (można powiedzieć taka młodsza wersja boatenga). Do tego rozglądałbym się za jakimś ŚPD już niekoniecznie niemca (Fabinho/Wanyama/Bakayoko), bo trzeba przyznać, że Verratti jest raczej nie do wyciągnięcia + to bardziej ofensywny zawodnik typu Thiago. A jako zmiennika lewego bym próbował ściągnąć Stindla/Hahna od źrebaków czy Kruse z Werderu bądź Dolberga z Ajaxu (ale on akurat zbyt młody jest jeszcze tak jak Werner, by brać go do Bayernu jako ZMIENNIKA lewego). Do tego Karl w niedawnym wywiadzie nie zachęcił żadnego napastnika przyjściem do nas mówiąc, że potrzebujemy napastnika który 32 mecze w sezonie usiądzie na ławce...............co jest głupotą, bo zawsze można zmienić trochę skład na 4-4-2 czy tam tego drugiego napastnika ustawić za plecami Lewego, by obaj sobie pograli ;)
14.05.2017 10:23
Ehe, bo z każdym trenerem w jego 1 sezonie wygrywaliśmy zawsze LM czy 2 krajowe puchary.
Przecież z Juppem nic nie wygraliśmy w 1 sezonie z tego co pamiętam, dopiero w ostatnim zdobyliśmy tryplet.
Ancelotti ma dać upragniony triumf w LM, ale nikt nie wymagał od niego, że zrobi to w swoim 1 sezonie (przynajmniej nie ci z góry). Tylko nieliczni się tego spodziewali, a teraz po nim jadą jak po burej suce za przeproszeniem ;) Ja od początku pisałem, że będzie mu trudno wygrać z nami LM, bo włoska filozofia różni się bardzo mocno od niemieckiej. I o ile wcześniej LM zdobywał, o tyle u nas może nie podołać temu wyzwaniu, choć chciałbym się mylić. Do tego Uli chce zrobić niemiecki bayern, a przy włoskim szkoleniowcu to nie wypali, bo tak jak wspomniałem są to 2 różne style gry. Włoski jest poukładany, każdy zna swoje miejsce w zespole. Niemiecki natomiast jest w pewnym sensie chaotyczny, liczy się tylko zwycięstwo z jak największą ilością bramek, aby dobijać i "ośmieszać" przeciwnika. Przypomnę tylko, że w pamiętnym dwumeczu z Barcą niemal 180 minut cierpieliśmy - graliśmy z kontry i rozgromiliśmy Barcę 7-0. Za Pepa z Atletico przed rokiem 180 minut cierpieli hiszpanie, a przeszli przez zabójcze kontrataki i perfekcyjną grę w obronie, z której to MY kiedyś słynęliśmy. U Carlo robimy niestety coś za co płacimy najwyższą cenę - gramy dobrze do pierwszej bramki, jak ją strzelimy to zwalniamy i często nam te 1:0 wystarcza, w końcu dają 3 punkty. A tu psikus i coś z niczego wpadnie i jest 1:1 i nerwy ;)
Ten sezon to w pewnym sensie sprawdzian dla Carlo, czy wyciągnie wnioski, czy wie przez co przegraliśmy. Bo nie przegraliśmy PN czy LM przez złą taktykę, a przez brak odpowiedniego nastawienia piłkarzy oraz słabą ławkę. Oprócz sprowadzenia gwiazd na skrzydło i ew. do środka / prawą obronę, potrzebujemy też mocnej ławki. Ławki, która nie ustępuje poziomowi pierwszemu składowi. Trzeba tak umiejętnie rotować składem, żeby przed najważniejszymi meczami dać odpocząć kluczowym zawodnikom wprowadzając rezerwy, które zapewnią nam ligowe 3 punkty i dzięki ławkowiczom nie stracimy jakości.
Nic mnie w tym sezonie nie wkurzyło tak bardzo, jak mecz o pietruchę z żółtkami, gdzie Carlo wystawił najmocniejszy skład 3 dni przed meczem z Realem ;)
14.05.2017 10:02
Lipsk 4 - 5 Bayern
Werder 3 -5 Hoffe
Co za kolejka. Obama też widzę z bramką, więc lewy 30, czarny 29. Emocjonująca ostatnia kolejka będzie. Ciekawe kto zdobędzie armatkę, bo rywalizacja jest pasjonująca.
13.05.2017 18:48
Wróciłem po Juwenaliach do domu.
Czytam - NIE WIERZĘ ! Jeszcze będąc podróży odświeżając w samochodzie transmisję na onecie widniało 4-2 dla Lipska i pomyślałem "cholera, będzie ciężko..ale skoro barcelona potrafiła psg w kilka minut rozmontować to my też damy radę"
Wróciłem do domu, odpalam kompa - 4-5 BAYERN !!!!
Po tym poznaje się Mistrzów!! Nie liczy się gra, a wynik. Kolejny raz powtarzam!!!
#MiaSanMia
13.05.2017 18:41
Nie oglądam dziś meczu, bo jestem w trasie, ale czy mógłby ktoś streścić pierwszą połowę? Z tego co czytam to gramy totalny piach.
13.05.2017 16:24
Pozamiatane.. atletico potrzebuje 5 goli..
10.05.2017 21:31
ale rzeźnia ;p
10.05.2017 21:28
2-0!!! :D
10.05.2017 21:04
Brawo Atleti, jeszcze co najmniej 2 bramki jeśli nic nie stracą! :P
10.05.2017 21:01
tyle ze sciagniecie najlepszego pilkarza z chin to wydatek swietnego skrzydlowego z europy :P
Temu Panu w pierdlu chyba coś przestało funkcjonować w główce.
10.05.2017 19:29
Jakie z nich się zrobiły szklanki to aż szkoda tego komentować.
10.05.2017 15:20
Nie da się wygrywać LM tracąc tyle bramek w całym turnieju. Juve przed rokiem straciło z nami 6 bramek w dwumeczu (czyli 2 razy więcej niż tego roku przez blisko cały turniej, dokładniej przez 12 meczy).
Wnioski wyciągnięte, my ich nie wyciągamy po Pepie. Dlatego nie liczę, że w najbliższych latach wygramy LM.
10.05.2017 10:33
Tak bywa jak zamiast grać w piłkę chodzi się po boisku i zwiedza stadion.
10.05.2017 09:23
Tak nawiasem mówiąc - skąd wiecie, że Ancelotti jest na meczu Chelsea ?
08.05.2017 22:36
Obstawiam, że do Sancheza przyjechał, a mecz Chelsea przy okazji ogląda
08.05.2017 22:27
Co do Lahma to on sam kilka miesięcy temu powiedział, że chce zakończyć karierę w będąc w formie i czując się potrzebny zespołowi (tak jak to zrobił w skokach Małysz, który karierę zakończył z medalem olimpijskim). Szkoda tylko że wywalczyliśmy dla Lahma jedno trofeum, nawet taki dublet byłby godnym pożegnaniem mistrza.
08.05.2017 20:29
Nie oczekujcie od takiego młodzika świetnej gry w jednym z najlepszych klubów w Europie, w bardzo mocnej lidze jaką jest Bundesliga przy tak małej liczbie minut na boisku. Do tego klimat niemiecki zdecydowanie różni się od portugalskiego.
Chłop ma przebłyski, tyle że ewidentnie brakuje mu minut - w meczu z darmstadt dobitnie było to widoczne - błądził po boisku, nie szukał piłki czy nie wychodził na pozycję. A jak już ją dostał to pędził przed siebie nie szukając gry z kolegami, do tego zdecydowanie szwankuje u niego odbiór piłki, bo wielokrotnie spadkowicze robili go w konia bądź ich faulował ze spóźnioną reakcją.
Wypożyczenie to coś więcej niż obowiązek, po co najmniej rocznym wypożyczeniu wziąć go ponownie do 1 drużyny. Wtedy się okaże czy chłop jest wart pieniędzy i trzymania go, czy lepiej sprzedać i zarobić. Na dzień dzisiejszy nie da się tego określić.
08.05.2017 19:24
@Rufus87
Ja bym nie był taki pewien - Alonso przyszedł do nas mając na karku bodajże rok więcej niż Modrić..i też z Realu.
Na prawdę mnie nie zdziwi, jeżeli ta plotka okaże się prawdą. Cenię Modre jako pomocnika, ale na dzień dzisiejszy to go już nie chce widzieć w FCB. Mamy odmładzać skład, a nie w miejsce dziadka Alonso sprowadzać dziadka Modricia. Do tego mamy w składzie też dziadka Toma i dziadka Rafe, także nie widzi mi się ten transfer. Środek pola i tak mamy bardzo silny - Javi, Thiago, Vidal, Kimmich.. Jako uzupełnienie składu to od biedy bym Luke sprowadził, ale za 10mln, a nie 30 za 32-letniego zawodnika. Także lepszym posunięciem jak ktoś wspomniał byłby Keita, tyle że od z Lipska nie do wyciągnięcia, bo to projekt na lata żeby rywalizować z nami o majstra.. Jest wielu utalentowanych pomocników środka pola do wyciągnięcia za dość małe pieniądze. Jeżeli nie chcemy sprowadzać gwiazdy typu Verratti to warto rozglądać się za kimś pokroju Goretzki/Keity/Kante.
08.05.2017 19:17
Z całym szacunkiem do niego, ale nie chcę go widzieć na tym stanowisku, bo najzwyczajniej w świecie się na nie nie nadaje.
08.05.2017 11:36
Co Real robi z Granada to nie mam pytań..i to jest ławka..rezerwowym składem grają dużo lepiej niż podstawowym.
06.05.2017 21:26
Lewy powinien puscic ta pilke na kontrze i isc na zamkniecie akcji..a tak to franck spartolił to strasznie niczym junior.. gabon dogonil lewego w golach i bedzie ciekawie, czuje w kosciach ze to on siegnie po armatke..
06.05.2017 17:24
wynik lepszy niż gra szczerze powiedziawszy
06.05.2017 17:21
co oni teraz zrobili to nie mam pytan..
06.05.2017 17:20
Starke !! :D
06.05.2017 17:17
ja pier karny dla darm.. haha
06.05.2017 17:15
costa to sie o wlasne nogi potyka :P
06.05.2017 17:13
kur.. dortmund 2-0... auba..
06.05.2017 17:11
thiago potrzebny moim zdaniem na boisku
06.05.2017 16:56
Lewy pewnie nie postrzela zbytnio przy takim środku pola hehe. Dobrze, niech się ogrywaja. Oby tylko Starke nie popełnił błędów Svena z Rostovem.
06.05.2017 14:51
Płakać z tego powodu nie zamierzam. Wręcz piwko otworzę.
Cyk :)
05.05.2017 20:52
Plotki transferowe - Bayern jest zainteresowany sprowadzeniem z Realu 32-letniego Luki Modricia. Kwota odstępnego jaką wykłada bayern to ok. 30-35ml.
Ponoć Brandt odmówił Bayernowi w sprawie transferu, więc jest nadzieja, że go w tym okienku transferowym nie zobaczymy.
05.05.2017 12:50
23 latek to bardziej ułożony zawodnik niż niespełna 19 latek. Do tego ŚP to bardziej wymagająca pozycja zwłaszcza w takim klubie jak Bayern i przy takiej konkurencji. PO w wielu klubach wygląda tak samo i jestem w pełni przekonany, że Semedo to dobry wybór. Sanches miał przebłyski w pojedynczych meczach, Semedo gra na stałym, zbliżonym poziomie. To radykalna, ogromna różnica między nimi.
Fakt faktem, że Benfica szuka jelenia do kupna swojego zawodnika za zawyżony grosz - nie doczytałem, że chcą więcej niż 35 milionów, bo zrozumiałem "nie więcej niż 35 milionów".
Tak czy owak trzymam się swojego zdania, że DO 30 milionów można im za niego zapłacić, ale nie więcej.
05.05.2017 09:42
Już niech nie przesadzają..gość z miejsca zastąpiłby Lahma i jest wart wydania 30-35 milionów. Taki zawodnik bardzo by nam pomógł i zapewnił europejski poziom. Zwłaszcza że Rafinha też myśli nad odejściem i spokojnie kasa by się na niego znalazła. Ale pewnie i tak przyjdzie Henrichs, bo Niemiec ;)
05.05.2017 09:21
Mówić sobie może, my też możemy. Ale szczerze powiedziawszy to Neymar nie pasuje do Bayernu, a właśnie do Barcelony.
Ja bym widział takiego Griezmana i mielibyśmy atak marzeń ;d Griezmann - Lewandowski - Sanchez. Petarda.
A wyciągnięcie Neymara z Barcy to wydatek 150mln+ więc za te pieniądze mielibyśmy właśnie powyższą dwójkę.
w sumie na ławę jako zmiennik Lewego może być :P
18.06.2017 11:44
Asensio to jednak mega dzik jest.
17.06.2017 22:01
Obronić LM też się ponoć nie dało, Real to typowa drużyna od wielkich imprez i nie będę zaskoczony jeśli w przyszłym sezonie też coś zwojują. Aczkolwiek wszystko zależy od potencjalnych wzmocnień rywali, zwłaszcza Barcy, Bayernu. Moim zdaniem ta dwójka ma największe szanse wyeliminowania Realu w potencjalnym finale, bo w dwumeczu to już inna teoria.
17.06.2017 20:11
Renato nawet na MME grzeje ławę...
17.06.2017 18:49
Może dać mu wszystko, ale nie da mu trofeów :P czyli wszystkiego dać mu nie może..
17.06.2017 16:38
1. Na 100% zostanie sprowadzony jakiś solidny skrzydłowy (obstawiam Alexis / Lemar / Carrasco)
2. Ronaldo jest przez nas nie do wyciągnięcia - ogromna cena za zawodnika + wiek piłkarza + on nie pasuje do BL bo dla niego to jest za nudna liga
3. Koszt kupna Ronaldo to koszt Jamesa + Verrattiego + Isco/Asensio więc za jednego piłkarza moglibyśmy kupić trzech mega grajkow i to młodych
4. Wydaliśmy już 91mln euro, odejdzie Costa więc będzie niecałe 50. Nie sądzę że nagle zarząd się obudzi i wyda na transfery kwotę około 200mln euro, oczywiście nie wliczam tu Ronaldo a jakiegoś mega gwiazdora typu Griezman/Neymar.
5. Przesunięcie Javiego do pomocy daje nam jeden, podstawowy komfort - możemy bez żadnej straty jakości rotowac Vidal-Martinez-Tolisso, bo cała trójka jest na zbliżonym poziomie, w tym Tolisso ma papiery by tą dwójkę wciągnąć nosem. Do tego Vidalowi ostatnio główka dobrze nie pracuje, więc prędzej on usiądzie na ławie niż Martinez.
17.06.2017 11:16
Nie wiem dlaczego, ale ja mam przeczucie że zarząd w tym okienku wyda rekordowe pieniądze na transfery. Nie mówią tu o ściągnięciu największych gwiazd, ale na pewno petarda jedna-dwie-trzy będą, bo raczej im też będzie zależeć by pokonać hiszpańską klątwę w lm. Mamy połowę czerwca a już 90mln wydane, trochę się zwróci z Costy więc na pewno coś odpala jeszcze.
16.06.2017 08:12
Jakim trzeba być za przeproszeniem matolem żeby na podstawie filmiku na yt stwierdzić, że gracz się nadaje/nie nadaje? Dziwić się potem, że na media piszą takie bzdety, jak ludzie pokroju hovena uznają, że skauci na podstawie filmiku na yt weryfikuja gracza. Hahaha, weź się chłopie walnij głową w stół, bo takie pierdoły wypisujesz ze się w pale nie mieści. Od miesięcy tylko krytykujesz zespół, po 1 meczu z realem pisałeś że potrzeba transferów na ławę, teraz znowu ze ława nie, tylko 1 skład. Jak masz zamiar aż tak się osmieszac swoimi przemyśleniami to zachowaj je dla siebie. Krytyka jest twórcza, ale nie taka. Tolisso to ogromny talent i świetnie wyszkolony grajek i moim zdaniem w ówczesnych czasach wart tych pieniędzy. Jeżeli będzie grał to kasa szybko się zwróci, byle go nie zmarnować tak, że sezon spędzi na ławie, a grać będą dziadki.
15.06.2017 12:19
Carrasco jest bardziej przyszłościowy od Alexisa, ale na dzień dzisiejszy nie jest w stanie wziąć ciężaru gry na swoje barki gdy drużynie nie idzie jak to ma w zwyczaju Sanchez, Robben bądź Ribery.
Do tego uważam, że do wyciągnięcia to on jest za te 60-70mln, ale nie przy zakazie transferowym Atleti. Spróbować można, ale większe szanse daje sprowadzeniu Lemara niż Yannicka.
Swoją drogą to jeśli mam być szczery trudno znaleźć kogoś na to lewe skrzydło. Carrasco, Alexis, Lemar, Insigne i na tym się nazwiska kończą, bo reszta nie do wyjęcia.
Co sądzicie o piłkarzu Keita Baldé Diao?
Poniżej link jak się gracz prezentuje + statystyki z tego sezonu.
https://www.youtube.com/watch?v=9is_NY4HyWA
14.06.2017 21:33
@pele
Żeby nie było to nie piszę tego złośliwie, tylko na wielu stronach w komentarzach pojawia się ten sam błąd, a to różnica ogromna hehe :P
Co do komentarza @Piotrek89r
Myślę że Sanches uda się na 2 letnie wypożyczenie żeby nabrał doświadczenia i wprawy. Widać było u niego nie brak jakości, a brak ogrania. Nerwy swoją drogą, widać było że chciał jak najlepiej wykorzystać swoją szansę, ale nie był w stanie zagrać dobrego spotkania z racji aklimatyzacji + braku doświadczenia + małej liczby minut. Jestem pewien, że jak uda się na 1-2 letnie wypożyczenie to wróci już do nas na wysokim poziomie, tak jak to było z Alabą, Lahmem czy innymi "truskaweczkami" na torcie. Myślę, że zarząd nie po to tak o niego zabiegał by po jednym nieudanym sezonie go sprzedać, on ma ledwo 18 czy tam 19 lat. Jestem w 100% pewien, że gdyby Mbappe grał teraz u nas, w Realu czy innym topowym klubie to też wychodził by bardzo sparaliżowany. Talent talentem, przypomnę tylko że Dembele kozak w lidze, ale w meczu z nami, z Realem w LM to nie był już ten zawodnik :)
14.06.2017 21:25
Zarząd szaleje, póki co 4 przyszło, dwóch odeszło. Zanosi się na to że i Costa odejdzie więc 4:3. Jeszcze by się coś przydało żeby kadrę rozszerzyć z ewentualnymi kontuzjami (liczę na bombę w postaci skrzydłowego, do tego jakiś zmiennik lewego jeśli tą bombą nie będzie alexis i ktoś do szyków obronnych).
Zobaczymy, póki co to okienko jeszcze nie zaczęte a my już z 5 transferami (wykupu Comana nie liczę w w/w proporcji 4:3) w tym dwójka z wysokiej półki (sule + tolisso). Ekscytuję się z każdym kolejnym dniem, bo liczę że ostatecznie ściągniemy mega grajka na skrzydło i znów zaczniemy straszyć w Europie (spodziewam się że sezon 17/18 może być średni w naszym wykonaniu, ale kolejne już coraz lepsze)
#MIA !
14.06.2017 21:18
SancheS, nie SancheZ. To różnica, bo Alexisa jeszcze u siebie nie mamy :P
14.06.2017 21:12
Super transfer, ale mam nadzieję że to nie ta bomba transferowa, a na nią dopiero czekamy :)
Jeszcze Sanchez/Lemar/James i kadra kompletna moim zdaniem.
14.06.2017 17:02
Z niewolnika nie ma pracownika. Jak Verratti zechce odejść to odejdzie i zarząd ma g.. do gadania. W sumie nie dziwię mu się, kto by w takim PSG chciał siedzieć co sponsorowane są przez szejków, a nawet ligi z biednym Monaco wygrać nie potrafią, w LM łomot od Barcy 6-1. Rabiot też tam długo z Aurierem nie pozostaną, bo zdadzą sobie sprawę że nic z tym klubem nie osiągną.
12.06.2017 21:38
Ja to się na prawdę dziwię zarządowi naszemu. Dwóch mega wymiataczy wyciąga do nas dłoń, a zwłaszcza jeden - James. Otwarcie mówi, że chce do Bayernu by pracować z Carlo jak w Realu. Verratti natomiast został "stworzony" przez Carlo i też na pewno ucieszyłby się na wieść dalszej współpracy z nim. Mimo wszystko o ile w transfer Marco nie wierzę, o tyle James jest realny jeśli nie wyjdzie z Alexisem.
Osobiście bardziej ucieszyłbym się z Verrattiego/Jamesa niż z Alexisa. Mimo że Sanchez wnosi ogromną jakość w ofensywie + jak drużynie nie idzie to sam ciągnie grę, to jednak wymagania finansowe ma zbyt wysokie i jeśli tyle dostanie to mu się za przeproszeniem w dupie od hajsu poprzewraca. Postawiłbym na Jamesa + Verrattiego i mamy mega pakę na lata.
12.06.2017 20:49
100mln to trochę sporawo moim zdaniem. Klasa klasą, ale on nie ma 25 lat, a 28, więc te 60-70 jak najbardziej, ale nie 100.
12.06.2017 14:28
Gnabrego, Renato wypożyczyć i będzie dobrze. Niech się ogrywaja.
12.06.2017 14:26
Verratti ponoć chce iść do Barcelony.
Wyciągać Tolisso i Jamesa i będzie git. Nawet kosztem alexisa.
Co do carrasco - jak wy go niby kupić chcecie jak atletico ma zakaz transferowy?
12.06.2017 14:25
plotek.pl powoli z was się robi. Przestańcie zasmiecac stronę takimi artykułami.
12.06.2017 14:23
Wenger może go nie puścić. Alexis wypełni kontrakt do końca i za rok sobie pójdzie właśnie do City i wydyma wszystkich kanonierów. Widać, że dla chłopa liczy się kasa, potem sukcesy sportowe, a u nas ma większą szansę na trofea niż u City. Zrobi co uważa za słuszne, ale pensja poziomu 25mln za sezon to przesada. Tyle to bym CR / Messiemu mógł zapłacić, ale nie jemu.
11.06.2017 20:38
Co do Barcy to na to bym nie patrzył. Wielu moi kumpli jest fanem Barcy (w sumie większość) to mówią, że wszyscy na Verrattiego czekają, ale rzekomo Barcy nie stać na ten transfer, bo 70% budżetu pochłania Messi, a mają jeszcze Neymara i Iniestę, którzy też tani w utrzymaniu nie są. Ponadto ponoć Barca zrezygnowała z Coutinho, bo nie stać ich na ten transfer, a nie wierzę by Verratti był tańszy/tańszy w utrzymaniu niż Cou.
Dlatego moim zdaniem powinniśmy wyłożyć te 70-80 baniek za Marco/Jamesa i mieć grajka światowego formatu, a nie notorycznie okupować niemiecką ligę transferami pokroju Gnabrego/Goretzki/Brandta z nadzieją, że odpalą.
Dużo się mówi, że Gnabry idzie na wypożyczenie, więc jest nadzieja że faktycznie chcą tego Sancheza ściągnąć czy kogoś światowego formatu.
Ale powiem szczerze. Jestem wielkim zwolennikiem transferu Alexisa do nas, ale jeśli on faktycznie chce te 25mln euro rocznie to zrezygnowałbym z niego na rzecz Jamesa/Verrattiego. O ile koszt transferu będzie podobny (czyli te 60-80mln) o tyle wynagrodzenie na pewno niższe (szacuję że jeden jak i drugi będzie wymagał około 10-15mln co jest w pełni do zaakceptowania).
Zgadza się, kasa nie nasza tylko klubowa. Ale spójrzmy prawdzie w oczy, bez sensu jest płacić te 25mln euro jednemu zawodnikowi skoro tą premię możemy rozdzielić na dwie gwiazdy (np Verratti + James) ? Tyle że musielibyśmy wydać tych 70mln więcej. A skoro co okienko wydajemy łącznie ok. 60-70mln na transfery i to maks, to nie wierzę że w tym wydalibyśmy 200.. Ale spójrzmy jaka to by mogła być paka:
(1-4-2-3-1)
GK: Neuer
PO: Kimmich
ŚO: Boateng/Martinez, Hummels
LO: Alaba
ŚP: Thiago, Vidal
PP: Robben
LP: Sanchez
ŚPO: Rodriguez
N: Lewandowski
Ławka:
Ulriech, Bernat, Rafinha, Rudy, Sule, Martinez/Boateng, Muller, Coman
(obstawiam Sanches + Gnabry wypożyczenie, Costa sprzedaż)
Do tego na tym składzie mamy możliwość grania 3-4-3 / 4-3-3 / 4-4-2 / 4-2-3-1.
Tolisso ma być u nas, więc i on może być na prawdę świetnym rozwiązaniem, bo potencjał ma ogromny. Doświadczenie jakieś tam już nabył w LE + przeciwko mocnym ekipom typu PSG/Monaco także wierzę, że zarząd zaczyna myśleć przyszłościowo, tyle że tego skrzydłowego potrzebujemy z najwyższej półki :/
11.06.2017 19:53
Kalle to niech wypier.. z takimi transferami, a Uli wraca tam gdzie jego miejsca czyli do pierdla. Jeżeli oni nie ściągnął kogoś typu Alexis/Verratti/James to ciężko będzie z wyjściem z grupy w LM, bo te nasze niemieckie perełki to poziom ligowy, a nie europejski. Nie wierze w to lato, po tym transferze przestałem w cokolwiek w Bayernie wierzyć.
11.06.2017 12:13
No to jedna z letnich petard odpalona :P
11.06.2017 12:06
Mam takie pytanie iście z ciekawości. Czy przewidziane jest na naszym serwisie wprowadzenie sb do pogawędek? Czy wyróżniamy się od innych stron i w artykułach gawedzimy.
Pozdrawiam
10.06.2017 22:47
Nie ma co brać pod uwagę wypociny jakiegoś chilijskiego pismaka. Nie ma niczego oficjalnego, a z ostatniego infa wynika, że agent Sancheza jest w Monachium, a nie Manchesterze. Do tego Alexis jest na zgrupowaniu, więc na pewno zaprzątal sobie myśli i dzwonił do tej chilijskiej miernoty że idzie do city. Plotki były, są i będą. A póki żadnej oficjalki nie ma to trzeba wierzyć, że Alexis będzie u nas. Bo inaczej trzeba szukać kolejnej perełki typu Griezmann/James.
10.06.2017 15:23
Super, oby tylko nie grzał ławy tylko systematycznie grał zarówno w lidze jak i ogrywal się na szczeblu międzynarodowym w LM. Takich perełek nam trzeba, bo gość wykazuje ogromny potencjał i jest uniwersalny także możemy mieć z niego dużo pożytku jak Carlo chłopa nie zmarnuje.
Pozostaje tylko czekać na oficjalke :) jeszcze Sanchez z Jamesem i komplet, ale na to nie ma co liczyć :(
09.06.2017 23:50
Hehe ale większość z was jest dwulicowa. Po meczu z freiburgiem pisaliście, że drużyna zapowiadała że zagra dla Roberta, a teraz jedziecie po Robercie. Ludzie, opanujcie się. Wiemy, że dla Lewego ta armatka była czymś ważnym, bo chciał jak Gerd Muller obronić tytuł króla strzelców. Ale jestem pewien, że ta wypowiedź została przekręcona. A jeśli nie...to pewnie Lewy od przyszłego sezonu w Realu :P
08.06.2017 20:12
Brać Jamesa, brać Alexisa, brać Semedo/Walkera i mamy kadrę kompletną na przyszły sezon. Ewentualnie jakiegoś napadziora jesio gdyby alexis nie wystarczył i ŚO.
+ jest taki, że gwiazdy do Bayernu chcą przyjść przez osobę Carlo (Alexis, James, Verratti etc)
- jest taki, że Bundesliga jest nudna, bo jest Bayern i długo, długo nic, więc większość wybiera Anglię, bo tam się zarówno więcej zarabia jak i ciekawiej gra, bo tytuł waży się do samego końca (tyle że o tytuły ciężko)
- kolejny jest taki, że zawodnicy przyjść chcą, ale zarząd nie chce za nich dobrze zapłacić (patrz City jak wszyscy się pchają do Pepa, a City szasta kasą i Pep ich bierze)
Z Lewym i Matsem im się udało, ale więcej kluby się nie nabiorą na ten chwyt. Alexis jak nie przedłuży kontraktu to za free przejdzie do City, a nie do nas...
Zawodnicy niech sami zastanowią się co wolą. Czy kasę której i tak mają już pod dostatkiem czy tytuły? Bo jak to pierwsze to Anglia, jak to drugie to Hiszpania / Niemcy.
Koszt Jamesa, Alexisa, Semedo operuje na kwotę około +/- 150 milionów. Moim zdaniem to kwota adekwatna do poziomu trzech graczy. Tyle że my nie wydamy takich pieniędzy w jednym okienku transferowym (bo już sule + coman kosztują nas 50 milionów czy tam 40). Na stronie realu piszą, że jakby James przyszedł do nas to Carlo stworzył by z niego potwora ("drugą najlepszą lewą nogę świata"). Coś w tym musi być, bo gość u Carlo grał znakomity futbol, a u ZZ został przesunięty na ławę/trybuny. A jak wiemy, ci "kibice realu" zazwyczaj krytykują, a nie chwalą inne kluby/trenerów/piłkarzy.
07.06.2017 22:51
@Piotreczek
Nie zgodzę się, nie byliśmy lepsi od realu. Podaj mi choć jeden powód dla którego uważasz że byliśmy lepsi. Bo mieliśmy więcej posiadania piłki? I to raptem o kilka %, bo w 1 meczu to chyba nawet real miał to posiadanie większe albo niemal identyczne jak my. Sędzia swoje dodał, ale w dwumeczu lepszy był real i nikt mi nie wmówi że tak nie było (dodam że nie jestem ich fanem, a z dwójki real-barca wybrałbym barcę). Statystyki odzwierciedlają która drużyna jest lepsza, a nie która drużyna wygrywa.
04.06.2017 15:43
Bawią mnie teksty w stylu "za rok real nie będzie taki dobry, bo starzy gracze etc". Sęk w tym jakich oni mają młodych grajków. Isco, który wczoraj w pojedynkę był w stanie wygrać mecz, bo Juve nie potrafiło go powstrzymać. James, Asensio, Kovacic - światowe nazwiska i bardzo wysoki poziom. Real na pewno straci na jakości po odejściu na emeryturę Ronaldo, bo każdego innego grajka idzie zastąpić, no może z Marcelo będą mieć problem, ale na pewno Perez kogoś na jego miejsce ściągnie. Moim zdaniem real tą ligę mistrzów wygrał zasłużenie. Dlaczego? Do dzisiaj wszyscy kłócimy się o to, że "bayern mógł przejść real gdyby nie sędzia". No okej, ale spójrzmy obiektywnie w dwumecz. Oddaliśmy celnych raptem 5-6 strzałów podczas gdy real oddał ich ponad 20. Statystyki ewidentnie pokazują, że to Real był lepszy i przeważał. Dodam jeszcze, że moim zdaniem dwumecz z nami był jednym z najlepszych meczy realu w ostatnich latach, a taki real był w stanie powstrzymać jedynie Bayern lub Barcelona, bo katalońce mają sposób na wygrywanie z realem (dopóki mają messiego). Wracając do wczorajszego meczu. Juve zagrało finał na swoim poziomie czyli na tym, który prezentują w ostatnich latach. Mecz się wygrywa po upłynięciu 90 minut, nie 45. W drugiej połowie najzwyczajniej brakło chłopakom sił, a real grał w stałym, dobrym tempie przez 90 minut. To dobitnie pokazuje, że real jest drużyną turniejową i rozkręca się z meczu na mecz. Nikt teraz nie wmówi, że UEFA pchała real do finału, bo w tej odsłonie eliminowali na prawdę mocnych przeciwników (Napoli, Bayern, Atleti). Sam do dzisiaj bronię Bayernu gdy rozmawiam z kumplami (fani realu), że sędzia nas skrzywdził, ale obiektywnie patrząc to dwumecz wygrał zespół lepszy, a już na pewno wczorajszy mecz finałowy.
Uważam też że aktualny Bayern Ancelottiego nie wejdzie na wyższy poziom niż prezentowany w tym sezonie bez na prawdę świetnych transferów. Potrzebujemy 1 klasowego prawego obrońcę, świetnego rozgrywającego bo takiego nie mamy (nim był Xabi, Thiago to nie jest rozgrywający a już na pewno nie Vidal/Martinez/Kimmich) oraz potencjalnych następców RR i zmiennika lewego. Koszt takich transferów to około 200mln euro, więc my na pewno tyle nie wydamy, więc nie ma co liczyć na europejski sukces Bayernu. Bez rozgrywającego to można grać ale ustawiając zespół na kontry jak Atleti czy Juve, a nie na zdominowanie rywala co chce podtrzymać Carlo. Tyle że ten sezon dobitnie pokazał jak męczymy się bez Xabiego z rywalami co bronią się całym sezonem. Podajemy sobie piłki na swojej połowie i czekamy aż rywal wyjdzie. Po wejściu Xabiego ta gra była inna, bo chłopaki zaczynali biegać gdyż dostawali świetne piłki od naszego Maestro. Taka jest prawda, ktoś pokroju Verrattiego jest na gwałt do nas potrzebny, bo inaczej w LM będziemy oglądać plecy rywali. Spójrzcie gdzie jest w Europie Barca jak odszedł Xavi ;)
04.06.2017 15:29
Sam stawiam na to, że angole w przyszłym sezonie namieszają w lm, ale pewnie jak zwykle skończy się na tym, że prym będą wiodły hiszpańskie zespoły, a za nimi podążać będzie bayern z bvb oraz psg. Monaco może w przyszłym sezonie nie być już takie mocne, bo sporo graczy odejdzie latem do "potęg europejskich".
31.05.2017 18:53
Wilian to grajek pokroju costy, więc jest nam on całkowicie zbędny...
29.05.2017 16:08
Zdjęcie Arturo jest zrobione w taki sposób, jakby to Vidal je urodził i karmił :P
Super, rodzinka FCB powiększa się :)
29.05.2017 16:07
arsenal zdobywcą Pucharu Anglii. Oj, ciężko będzie wyjąć Alexisa, pewnie przedłuży kontrakt ostatecznie po tym zwycięstwie.
27.05.2017 20:31
Swoją drogą czytam teraz trochę plotki transferowe, bo mam wolny wieczór i w City szykuje się wielka rewolucja. Widać, że zarząd darzy Pepa ogromnym zaufaniem i spełniają jego zachcianki. Przychodzą świetni grajkowie, odchodzą starzy wyjadacze, pseudo "ikony" klubu, bo u Pepa nie mają miejsca. Niestety, ale u nas właśnie tego brakuje, by dać trenerowi wolną rękę w sprawie transferów, bo to trener ma mieć pomysł na drużynę, a nie zarząd..zwłaszcza, że zarząd zapewnia nas, że sięgnie do portfela w kryzysowej sytuacji, bo ich stać na każdego piłkarza. Tylko kiedy ta sytuacja będzie? Jak nie wygramy ligi? Czy nie zakwalifikujemy się do LM bądź odpadniemy z grupy w LM?
Otwarcie trzeba przyznać, że skład którym dysponujemy jest niekompletny. O ile podstawowa jedenastka jest mocna i poziomo nie odbiega od żadnej drużyny i można nią walczyć o triumf w LM, o tyle z ławką jest gorzej i nie potrafimy zastąpić decydującego ogniwa gdy wypadnie przez kontuzję. A to nam się zdarza nieprzerwanie od sezonu 13/14 :)
26.05.2017 21:38
Nie można być zadowolonym po sezonie z 1 trofeum w takim klubie jak bayern i to zdobytym w takim stylu jak w tym roku, ambicje mamy zdecydowanie większe, ale czegoś w tym sezonie zabrakło. Odpowiedź brzmi - odpowiedniej ławki :)
26.05.2017 21:30
Dla naszych liczy się sukces krajowy. Tym się różnimy od Barcy czy Realu. Oni chcą wygrywać LM (zwłaszcza Real), a liga to tylko dodatek. Skoro taki Kalle otwarcie w mediach mówi, że nie chce wygrywać LM co roku a raz na jakiś czas to jak my mamy gwiazdy do siebie ściągać? Potęgi europejskie obiecują nowym nabytkom sukcesy na szczeblu europejskim, my sukcesy krajowe i pewne mecze w LM.
26.05.2017 21:26
Brać i wypożyczyć, chłop ma potencjał, byle się nie zmarnował w pierwszym roku jak Renato..
26.05.2017 21:23
Bayern jest sam sobie winny, zamiast działać to czeka. Czeka..wszyscy transfery sobie załatwią, a my zostaniemy z niczym. Tak było z Neymarem, tak było z Sane, tak było z de Bruyne, tak było z Silvą i tak będzie z Sanchezem. Nasze chłopy wolą rajcować się przed kamerami jaki to Bayern nie jest bogaty, że stać nas na wszystkich. Ale jak trzeba tą kasę na stół wyłożyć to "drogo" itd. Śmiać mi się powoli chce z tego błaznowania działaczy, za dużo świetnych kopaczy przeszło nam koło nosa, by w końcu nie wytrzymać ciśnienia. Przeczuwam, że Sanchez też nam ucieknie, a w jego miejsce przyjdzie śmieszny Brandt czy Gnabry (do tego drugiego mamy prawo pierwokupu, więc ten transfer dojdzie do skutku prędzej czy później).
26.05.2017 21:22
Silva oficjalnie w City, Walker o krok od transferu do city. Masakra, tam się szykuję potężna paka, a przy zmyśle taktycznym Pepa mogą postraszyć w Europie. Nam jak zwykle perełki przechodzą obok nosa, Silva, Walker, kto jeszcze? :)
Trochę mnie irytuje polityka transferowa FCB, za dużo oszczędzamy, bo naszym liga starcza...a w europie zaczynamy odstawać, bo wszyscy się wzmacniają tylko nie my.
Edytowano : 2017-05-26 21:13:03
Dodam jeszcze, że jak Bayern się nie wzmocni w tym okienku transferowym by wrócić na szczyt w Europie, to jestem pewny, że Lewy od sezonu 18/19 będzie w Realu, bo on chce wygrać LM, a nie non stop nudną bundeslige (nudną, bo ileż można ją wygrywać).
26.05.2017 21:11
City w przyszłym sezonie może sporo namieszać jak wzmocnią jeszcze defensywę.
Aguero, Sane, B Silva, De Bruyne, D Silva, Gundogan. Atak piekielnie silny, Pep zrobi jeszcze defensywne transfery (nie zdziwie sie jak sciagnie do siebie Laporte/Rudigera jeszcze) i bedzie mial ekipe, z ktora mistrzostwo anglii/lm jest w zasiegu reki. Wiadomo, nazwiska nie graja, ale jestem przekonany, ze zajdzie w przyszlym sezonie z City daleko, tego tez mu zycze.
26.05.2017 13:02
http://transfery.info/101250,bernardo-silva-o-krok-od-manchesteru-city
Zalosni sa ci nasi dzialacze w kwestii "nie kupie, bo przeplace"
26.05.2017 11:54
Ale niektórzy z was są beznadziejni. Wcześniej krytykowaliście zarząd za to że skąpi wydawać większych pieniędzy na transfery, teraz krytykujecie że chcą przepłacić za Sancheza.
Ludzie, to jeden z najlepszych zawodnikiem na świecie. Ma 28 lat, Robben ma 33 i jak gra? Obstawiam że Sanchez ciągnął by nas przez kilka lat, w tym 3-4 na najwyższym poziomie. Smaczku dodaje fakt, że w Arsenalu nie pokazał pełnię swoich możliwości, bo tam po prostu nie ma z kim grać. Pod jego styl pasuje jedynie Ozil, który jak dobrze wiemy jest ogromnym leniem i na daje z siebie wszystko przez co Alexis musi sam pracować na sukces. U nas ma przede wszystkim w przodzie lewego, a w polu Thiago, więc chłop na 99% pokaże, że jest wart każdych pieniędzy. Jeśli mam być szczery to zapowiada się na to, że zarząd chce wzmocnić latem drużynę by liczyć się nie tylko na krajowym podwórku, a i w Europie, więc obstawiam, że możliwy transfer Alexisa nie jest jedynym z topowych które nas czekają. Oby tak było, bo trzeba pokazać że Bayern to wciąż marka i potęga :)
24.05.2017 09:44
https://twitter.com/xdazax/status/866375535429132288
Podyktowany karny! :P
Real z tytułem, wolałem barce
21.05.2017 21:55
Hah, nie ma to jak cały sezon wychwalac Lahma by na koniec sezonu zjechać go. Takie rzeczy tylko u Ballacka, tego co całował nasz herb by w lecieć odejść do cwelsów. Weźcie nie wrzucajcie tego błazna, bo kogo jak kogo ale jego zdanie się nie liczy, do dziś widzę mam ból 4 liter po stracie opaski kapitanskiej, jak widać to był słuszny wybór.
Edytowano : 2017-05-21 18:07:44
Ma ból 4 liter *
Ja nie mam :D
21.05.2017 18:06
Oficjalnie- Arsenal bez lm w tym roku. Nic tylko wyciągać w lecie Alexisa, bo lepszej okazji nie będzie.
21.05.2017 18:04
Serio piszesz o bvb w kontekście meczu z Monaco? Chłopaki przeżyli zamach na ich autokar + kolega z zespołu został ranny i jak mieli zagrać? Skoro wszystkie założenia taktyczne i psychiczne poszły w piach i nie myśleli o meczu, bo się po prostu nie dało ? To nie bvb było słabe w całym sezonie, a nagminne rotacje Tuchela. Nie zagrał chyba ani żadnego meczu po meczu tym samym składzie tylko notorycznie rotowal że zawodnicy nie mogli się zgrać ze sobą. Potencjał bvb ma ogromny, potrzebują po prostu zgrania, a Tuchel im to uniemożliwił.
21.05.2017 16:49
Nie wypominajcie notorycznie tego meczu z BVB, bo graliśmy ze świetną drużyną. Ponadto zagraliśmy świetne spotkanie, a brakło po prostu nam szczęścia żeby ta piłka do siatki wpadła (dwukrotnie była wybijana z linii bramkowej, do tego słupki czy poprzeczki). BVB miało 3 sytuacje i 3 zakończyła zdobyciem gola. Z Atletico przed rokiem zagraliśmy równie świetne spotkanie, atletico nie miało okazji żadnych. 1 kontra zabiła nam mecz, zdarza się.
Co do meczu z realem i tej "wstydliwej 1/4". W 2015 roku Juventus grał finale LM z Barceloną i przegrał. W lutym 2016 roku spotkaliśmy się Juve w 1/8 LM. Podkreślę - 1/8 !!. Wyeliminowaliśmy w 1/8 finalistę poprzednich rozgrywek po świetnej grze z obu stron. W tym roku w 1/4 wyeliminował nas obrońca tytułu nie po fatalnej grze, bo uważam że zagraliśmy świetny dwumecz pomimo takich braków i gry w 10. Ba, zaryzykuję stwierdzeniem, że Vidal nie dał nam 1/2 przez niewykorzystany rzut karny, który dostaliśmy w prezencie i to się zemściło, bo real schodził do szatni po 45 minutach przy wyniku 1-0 dla nas i było pewne, że mając takie gwiazdy w zespole będzie chciał ugrać korzystny wynik.
Grając w 10 na Bernabeu wygraliśmy z Realem 1-2, na tzw "twierdzy", którą i do pierwszego meczu była nasza Arena. Dlaczego tak krytykujecie zespół za ten mecz i Carla? Do spotkania taktycznie byliśmy przygotowani perfekcyjnie, bo ugrać w 10 wynik dający dogrywkę to nie lada wyczyn, zwłaszcza przy 4 kontuzjowanych zawodnikach (Manu, Boa, Mats, Lewy), czyli Carlo swoją robotę wykonał. Znów to przez Vidala zawalamy mecz z Realem, bo po żółtej kartce zamiast się uspokoić to w dalszym ciągu gra na pograniczu kartki (kartki nie otrzymał za bezpośredni faul na Asensio, a za serię fauli na piłkarzach Realu). Do tego dodajmy niefrasobliwość sędziego, który uznaje 2 bramki ze spalonego, nie wyrzuca z boiska Casemiro za równie ostrą grę co Vidal.
Podsumowując.
Nie zgodzę się z faktem, że sezon należy uznać za przegrany, bo jednak zakończyliśmy go z najważniejszym trofeum. Za jedyną porażkę można uznać jedynie niewyciągnięcie wniosków z poprzednich lat, gdy w decydującej części sezonu tracimy najważniejszych graczy (manu, lewy, mats, boa) przez wąską kadrę. Środkowych obrońców potrzebujemy co najmniej 4 (2 podstawowych, 2 zmienników) żeby rotować ich siłami w rundzie jesiennej oraz przed ważnymi meczami. Carlo niestety popełnił gafę wystawiając przed pierwszym meczem z realem najsilniejszy skład na bvb, decyzja była tragiczna w skutkach. Jego pracę z zespołem oceniam jednak dobrze, w tym sezonie zadowolę się 1 trofeum żeby w przyszłym już pokazał, że nie na darmo uznawany jest za jednego z najlepszych trenerów na świecie. Jeśli jednak znów sezon zakończymy z 1 trofeum (o ile ligę wygramy) to rozmowa i podsumowanie będzie zdecydowanie innen. Jednak potrzebujemy do najwyższych celów silnej ławki i wzmocnień, a w obecnym składzie nie jesteśmy pretendentami do triumfu w LM, a i krajowe podwórko może nam uciec (tytuły wygrywa się defensywą, a my niestety nie posiadamy w składzie godnych zmienników matsa i boa, bo podkreślę to raz jeszcze - Alaba i Martinez to NIE SĄ obrońcy, zwłaszcza że Alaba obniżył loty).
Pozdrawiam
21.05.2017 13:15
Dokładnie, Alonso po powrocie do futbolu raczej zwiąże się z Madrytem niż z nami, bo tam spędził najlepsze lata swojej kariery. Mimo wszystko z przyjemnością zobaczyłbym go w przyszłości u nas, jak nie na ławce trenerskiej to na innym stanowisku. Ale z niego może być (i będzie!) genialny trener, bo facet ma łeb taktyczny do gry i na 100% osiągnie sukces na ławce trenerskiej jak inni jego poprzednicy (Guardiola, Enrique, Vilanova czy del Bosque) o ile w tym kierunku pójdzie po zasłużonym odpoczynku.
Szkoda że zakończył karierę, te podania były czymś pięknym jak obsługiwał kolegów co do centymetra 60-70m podaniem rozrywając defensywę przeciwnika.
Powodzenia Xabi! Dzięki za wszystko!
21.05.2017 12:53
Powiem szczerze, że o ile do meczu było ze mną ok i nie mogłem się doczekać, tak przy zejściu Lahma mnie zamurowało i po prostu łzy poleciały, że odchodzi legenda klubu, jeden z najlepszych prawych obrońców na świecie. Człowiek, który przez całą swoją karierę nie dostał ani jednej czerwonej kartki, który szanował kolegów z drużyny ale i przeciwników, człowiek dla którego liczyło się przede wszystkim dobro klubowe, a dopiero potem własne cele. Takich graczy we współczesnym futbolu zaczyna brakować, odchodzi jeden z najlepszych piłkarzy Bayernu Monachium.
Będzie mi go cholernie, ale to cholernie brakować, ale trzeba się z tym pogodzić, że na każdego przychodzi pora. Odchodzi w formie, w świetnym stylu, szkoda tylko że z jednym trofeum, ale nic na to nie poradzimy.
To samo tyczy się Alonso, maestro który wygrał w futbolu wszystko co się tylko dało. Szkoda jedynie, że nie udało mu się LM wygrać z kolejnym klubem (Bayernem) i tak samo jak Lahm odchodzi tylko z paterą mistrzowską własnego podwórka.
Czuję pustkę, smutek, wciąż nie mogę w to uwierzyć że to już koniec i więcej ich nie zobaczymy w bawarskim trykocie.
Powodzenia Philipp! Powodzenia Xabi! Powodzenia Starke!
#MiaSanMia
20.05.2017 21:46
Nie da się grać dobrze z tylu bez stoperow :p
20.05.2017 17:14
Pewnie jakby od tego meczu nie zależały losy bvb to by strzelał obama, a tak to reus, bo jest pewniakiem.
Kurcze szkoda tych sytuacji lewego, bo mógł przypieczetowac tytuł, a tak to może obejść się smakiem, jeśli liczą się minuty.
20.05.2017 17:11
nie licza sie asysty do krola strzelcow, nie mylcie tego z klasyfikacja kanadyjska.. Licza sie minuty na boisku i Auba chyba pierwszy, bo ma mniej minut.
20.05.2017 16:24
gabon bramke strzelil, kierwa :/
20.05.2017 16:19
ARJEEEEN !
20.05.2017 15:42
Piękne słowa Arjena, będzie brakowało Philippa i to bardzo. Szacunek dla Arjena za oddanie, dziś trzeba zagrać jeden z najlepszych naszych meczy w sezonie by godnie pożegnać żywe legendy piłki nożnej.
FCB!
20.05.2017 08:41
Sędzia co czyni w meczu celta-real. Odebrał 2 ewidentnie jedenastki celcie na tym samym piłkarzu i wyrzucił go z boiska za drugą "symulke". A jak krysia nurkuje to nic.
Real nie może to sędzia pomoże. Jak ja nie trawię tych frajerów to nie mam pytań :)
17.05.2017 22:23
W tym przypadku lewy jest przed Auba jak rozumiem?
Dzięki
17.05.2017 15:39
Gdyby lewy i auba mieli taką samą ilość bramek to który z nich zdobywa armatę? Ten który rozegrał mniej minut?
Mam nadzieję, że lewy coś strzeli i przypieczetuje tytuł ;)
17.05.2017 14:02
Czuję, że nie tylko Lahmowi i naszemu zespołowi + zarządowi łzy polecą.
Ja mam ciary już dzisiaj, w sobotę też się pewnie rozkleje że to już dziś. Masakra jaka pustka się bez niego zrobi. Mówisz Bayern myślisz Lahm.
Edytowano : 2017-05-16 23:39:17
Na domiar wszystkiego świętujemy mistrzostwo, a wraz z nim koniec 2 ikon futbolu. Masakra.
16.05.2017 23:38
Menadżera sezonu dostanie albo Nagelsmann albo Hasenhutt, stawiam na tego drugiego. Z kolei piłkarza sezonu w niemczech obstawiam również kogoś z lipska. A roku w europie to pewnie któryś typol z realu/juve.
16.05.2017 13:01
Made my day :D co za kre...
15.05.2017 12:45
@Pointer
Proponuję raz jeszcze zapoznać się z treścią mojego postu. Ja Carlo nie krytykuję to raz, po prostu czarno na białym przedstawiłem sytuację jaka ma miejsce i być może będzie miała w następnych sezonach. To inni "kibice" wymagali od niego LM, poprawy gry itd i teraz mieszają go z błotem, bo "gramy brzydko", sporo graczy jest bez formy, wypalona i jedynie wygrywamy ligę ;) Ja od Carlo wymagam jedynie posprzątanie tego bałaganu, który ma u nas miejsce w ostatnich latach, gdyż niektórzy gracze są za słabi na Bayern, a i braki na pozycjach mamy. Tyle że Carlo to taki bardziej tatuś jak ktoś pisał, niż trener który wstrząśnie klubem :P
14.05.2017 12:15
Tyle że pisali tak wtedy, gdy Muller był wystawiany jako "9" za Lewego. A on nigdy tam nie grał dobrze, w reprezentacji też nie błyszczał na tej pozycji. On gra za napastnikiem, taka jest jego rola i tam się najlepiej czuje o czym Carlo się już przekonał.
14.05.2017 10:33
Śmieszą mnie osoby, które chcą sprzedać Boatenga. Czego wy od chłopa po ciężkiej kontuzji wymagacie? Że będzie od razu błyszczał i wróci na światowy poziom?
Gość potrzebuje teraz odpoczynku, minut, regeneracji, a potem dopiero zapier... żeby odzyskać to z czego słynął. W meczu z Realem zagrał naprawdę świetny mecz pomimo gry z kontuzją, to że wczoraj zagrał klapę nie skreśla go z zespołu.
Do tego zastanawia mnie dyspozycja Manu na początku przyszłego sezonu. Szmat czasu bez piłki będzie przez kontuzję, więc możliwe że i on od razu do swojego poziomu nie powróci.
Pozbywanie się jednego z najlepszych i najbardziej kompletnych obrońców na świecie to bzdura na równi z tym, by pozbyć się Mullera, bo przestał strzelać. Ja wierzę, ba, jestem przekonany, że w przyszłym sezonie Muller znów zacznie błyszczeć tak jak Boateng. Potrzebujemy po prostu jeszcze 1 klasowego ŚO, bo zapewne od przyszłego sezonu znów ich będziemy mieć trzech (boa, mats, sule), gdyż Martinez najprawdopodobniej przejdzie na ŚPD obok Vidala. Osobiście na miejscu Ulego chcąc robić niemiecki bayern ściągnąłbym z Romy Antonio Rudigera, niemca, który w obronie może grać na każdej możliwej pozycji ze wskazaniem na ŚO. Jest szybki, do tego świetnie gra głową i dobrze czuje się w pojedynkach 1 na 1 (można powiedzieć taka młodsza wersja boatenga). Do tego rozglądałbym się za jakimś ŚPD już niekoniecznie niemca (Fabinho/Wanyama/Bakayoko), bo trzeba przyznać, że Verratti jest raczej nie do wyciągnięcia + to bardziej ofensywny zawodnik typu Thiago. A jako zmiennika lewego bym próbował ściągnąć Stindla/Hahna od źrebaków czy Kruse z Werderu bądź Dolberga z Ajaxu (ale on akurat zbyt młody jest jeszcze tak jak Werner, by brać go do Bayernu jako ZMIENNIKA lewego). Do tego Karl w niedawnym wywiadzie nie zachęcił żadnego napastnika przyjściem do nas mówiąc, że potrzebujemy napastnika który 32 mecze w sezonie usiądzie na ławce...............co jest głupotą, bo zawsze można zmienić trochę skład na 4-4-2 czy tam tego drugiego napastnika ustawić za plecami Lewego, by obaj sobie pograli ;)
14.05.2017 10:23
Ehe, bo z każdym trenerem w jego 1 sezonie wygrywaliśmy zawsze LM czy 2 krajowe puchary.
Przecież z Juppem nic nie wygraliśmy w 1 sezonie z tego co pamiętam, dopiero w ostatnim zdobyliśmy tryplet.
Ancelotti ma dać upragniony triumf w LM, ale nikt nie wymagał od niego, że zrobi to w swoim 1 sezonie (przynajmniej nie ci z góry). Tylko nieliczni się tego spodziewali, a teraz po nim jadą jak po burej suce za przeproszeniem ;) Ja od początku pisałem, że będzie mu trudno wygrać z nami LM, bo włoska filozofia różni się bardzo mocno od niemieckiej. I o ile wcześniej LM zdobywał, o tyle u nas może nie podołać temu wyzwaniu, choć chciałbym się mylić. Do tego Uli chce zrobić niemiecki bayern, a przy włoskim szkoleniowcu to nie wypali, bo tak jak wspomniałem są to 2 różne style gry. Włoski jest poukładany, każdy zna swoje miejsce w zespole. Niemiecki natomiast jest w pewnym sensie chaotyczny, liczy się tylko zwycięstwo z jak największą ilością bramek, aby dobijać i "ośmieszać" przeciwnika. Przypomnę tylko, że w pamiętnym dwumeczu z Barcą niemal 180 minut cierpieliśmy - graliśmy z kontry i rozgromiliśmy Barcę 7-0. Za Pepa z Atletico przed rokiem 180 minut cierpieli hiszpanie, a przeszli przez zabójcze kontrataki i perfekcyjną grę w obronie, z której to MY kiedyś słynęliśmy. U Carlo robimy niestety coś za co płacimy najwyższą cenę - gramy dobrze do pierwszej bramki, jak ją strzelimy to zwalniamy i często nam te 1:0 wystarcza, w końcu dają 3 punkty. A tu psikus i coś z niczego wpadnie i jest 1:1 i nerwy ;)
Ten sezon to w pewnym sensie sprawdzian dla Carlo, czy wyciągnie wnioski, czy wie przez co przegraliśmy. Bo nie przegraliśmy PN czy LM przez złą taktykę, a przez brak odpowiedniego nastawienia piłkarzy oraz słabą ławkę. Oprócz sprowadzenia gwiazd na skrzydło i ew. do środka / prawą obronę, potrzebujemy też mocnej ławki. Ławki, która nie ustępuje poziomowi pierwszemu składowi. Trzeba tak umiejętnie rotować składem, żeby przed najważniejszymi meczami dać odpocząć kluczowym zawodnikom wprowadzając rezerwy, które zapewnią nam ligowe 3 punkty i dzięki ławkowiczom nie stracimy jakości.
Nic mnie w tym sezonie nie wkurzyło tak bardzo, jak mecz o pietruchę z żółtkami, gdzie Carlo wystawił najmocniejszy skład 3 dni przed meczem z Realem ;)
14.05.2017 10:02
Lipsk 4 - 5 Bayern
Werder 3 -5 Hoffe
Co za kolejka. Obama też widzę z bramką, więc lewy 30, czarny 29. Emocjonująca ostatnia kolejka będzie. Ciekawe kto zdobędzie armatkę, bo rywalizacja jest pasjonująca.
13.05.2017 18:48
Wróciłem po Juwenaliach do domu.
Czytam - NIE WIERZĘ ! Jeszcze będąc podróży odświeżając w samochodzie transmisję na onecie widniało 4-2 dla Lipska i pomyślałem "cholera, będzie ciężko..ale skoro barcelona potrafiła psg w kilka minut rozmontować to my też damy radę"
Wróciłem do domu, odpalam kompa - 4-5 BAYERN !!!!
Po tym poznaje się Mistrzów!! Nie liczy się gra, a wynik. Kolejny raz powtarzam!!!
#MiaSanMia
13.05.2017 18:41
Nie oglądam dziś meczu, bo jestem w trasie, ale czy mógłby ktoś streścić pierwszą połowę? Z tego co czytam to gramy totalny piach.
13.05.2017 16:24
Pozamiatane.. atletico potrzebuje 5 goli..
10.05.2017 21:31
ale rzeźnia ;p
10.05.2017 21:28
2-0!!! :D
10.05.2017 21:04
Brawo Atleti, jeszcze co najmniej 2 bramki jeśli nic nie stracą! :P
10.05.2017 21:01
tyle ze sciagniecie najlepszego pilkarza z chin to wydatek swietnego skrzydlowego z europy :P
10.05.2017 20:00
http://www.meczyki.pl/newsy/prezydent-bayernu-chce-pilkarzy-z-chin-wtedy-wzrosnie-zainteresowanie-naszym-klubem-w-tym-kraju/54705-n
Temu Panu w pierdlu chyba coś przestało funkcjonować w główce.
10.05.2017 19:29
Jakie z nich się zrobiły szklanki to aż szkoda tego komentować.
10.05.2017 15:20
Nie da się wygrywać LM tracąc tyle bramek w całym turnieju. Juve przed rokiem straciło z nami 6 bramek w dwumeczu (czyli 2 razy więcej niż tego roku przez blisko cały turniej, dokładniej przez 12 meczy).
Wnioski wyciągnięte, my ich nie wyciągamy po Pepie. Dlatego nie liczę, że w najbliższych latach wygramy LM.
10.05.2017 10:33
Tak bywa jak zamiast grać w piłkę chodzi się po boisku i zwiedza stadion.
10.05.2017 09:23
Tak nawiasem mówiąc - skąd wiecie, że Ancelotti jest na meczu Chelsea ?
08.05.2017 22:36
Obstawiam, że do Sancheza przyjechał, a mecz Chelsea przy okazji ogląda
08.05.2017 22:27
Co do Lahma to on sam kilka miesięcy temu powiedział, że chce zakończyć karierę w będąc w formie i czując się potrzebny zespołowi (tak jak to zrobił w skokach Małysz, który karierę zakończył z medalem olimpijskim). Szkoda tylko że wywalczyliśmy dla Lahma jedno trofeum, nawet taki dublet byłby godnym pożegnaniem mistrza.
08.05.2017 20:29
Nie oczekujcie od takiego młodzika świetnej gry w jednym z najlepszych klubów w Europie, w bardzo mocnej lidze jaką jest Bundesliga przy tak małej liczbie minut na boisku. Do tego klimat niemiecki zdecydowanie różni się od portugalskiego.
Chłop ma przebłyski, tyle że ewidentnie brakuje mu minut - w meczu z darmstadt dobitnie było to widoczne - błądził po boisku, nie szukał piłki czy nie wychodził na pozycję. A jak już ją dostał to pędził przed siebie nie szukając gry z kolegami, do tego zdecydowanie szwankuje u niego odbiór piłki, bo wielokrotnie spadkowicze robili go w konia bądź ich faulował ze spóźnioną reakcją.
Wypożyczenie to coś więcej niż obowiązek, po co najmniej rocznym wypożyczeniu wziąć go ponownie do 1 drużyny. Wtedy się okaże czy chłop jest wart pieniędzy i trzymania go, czy lepiej sprzedać i zarobić. Na dzień dzisiejszy nie da się tego określić.
08.05.2017 19:24
@Rufus87
Ja bym nie był taki pewien - Alonso przyszedł do nas mając na karku bodajże rok więcej niż Modrić..i też z Realu.
Na prawdę mnie nie zdziwi, jeżeli ta plotka okaże się prawdą. Cenię Modre jako pomocnika, ale na dzień dzisiejszy to go już nie chce widzieć w FCB. Mamy odmładzać skład, a nie w miejsce dziadka Alonso sprowadzać dziadka Modricia. Do tego mamy w składzie też dziadka Toma i dziadka Rafe, także nie widzi mi się ten transfer. Środek pola i tak mamy bardzo silny - Javi, Thiago, Vidal, Kimmich.. Jako uzupełnienie składu to od biedy bym Luke sprowadził, ale za 10mln, a nie 30 za 32-letniego zawodnika. Także lepszym posunięciem jak ktoś wspomniał byłby Keita, tyle że od z Lipska nie do wyciągnięcia, bo to projekt na lata żeby rywalizować z nami o majstra.. Jest wielu utalentowanych pomocników środka pola do wyciągnięcia za dość małe pieniądze. Jeżeli nie chcemy sprowadzać gwiazdy typu Verratti to warto rozglądać się za kimś pokroju Goretzki/Keity/Kante.
08.05.2017 19:17
Z całym szacunkiem do niego, ale nie chcę go widzieć na tym stanowisku, bo najzwyczajniej w świecie się na nie nie nadaje.
08.05.2017 11:36
Co Real robi z Granada to nie mam pytań..i to jest ławka..rezerwowym składem grają dużo lepiej niż podstawowym.
06.05.2017 21:26
Lewy powinien puscic ta pilke na kontrze i isc na zamkniecie akcji..a tak to franck spartolił to strasznie niczym junior.. gabon dogonil lewego w golach i bedzie ciekawie, czuje w kosciach ze to on siegnie po armatke..
06.05.2017 17:24
wynik lepszy niż gra szczerze powiedziawszy
06.05.2017 17:21
co oni teraz zrobili to nie mam pytan..
06.05.2017 17:20
Starke !! :D
06.05.2017 17:17
ja pier karny dla darm.. haha
06.05.2017 17:15
costa to sie o wlasne nogi potyka :P
06.05.2017 17:13
kur.. dortmund 2-0... auba..
06.05.2017 17:11
thiago potrzebny moim zdaniem na boisku
06.05.2017 16:56
Lewy pewnie nie postrzela zbytnio przy takim środku pola hehe. Dobrze, niech się ogrywaja. Oby tylko Starke nie popełnił błędów Svena z Rostovem.
06.05.2017 14:51
Płakać z tego powodu nie zamierzam. Wręcz piwko otworzę.
Cyk :)
05.05.2017 20:52
Plotki transferowe - Bayern jest zainteresowany sprowadzeniem z Realu 32-letniego Luki Modricia. Kwota odstępnego jaką wykłada bayern to ok. 30-35ml.
32letniego.. Odchodzi dziadek, przyszedłby dziadek? :P
05.05.2017 20:34
Ponoć Brandt odmówił Bayernowi w sprawie transferu, więc jest nadzieja, że go w tym okienku transferowym nie zobaczymy.
05.05.2017 12:50
23 latek to bardziej ułożony zawodnik niż niespełna 19 latek. Do tego ŚP to bardziej wymagająca pozycja zwłaszcza w takim klubie jak Bayern i przy takiej konkurencji. PO w wielu klubach wygląda tak samo i jestem w pełni przekonany, że Semedo to dobry wybór. Sanches miał przebłyski w pojedynczych meczach, Semedo gra na stałym, zbliżonym poziomie. To radykalna, ogromna różnica między nimi.
Fakt faktem, że Benfica szuka jelenia do kupna swojego zawodnika za zawyżony grosz - nie doczytałem, że chcą więcej niż 35 milionów, bo zrozumiałem "nie więcej niż 35 milionów".
Tak czy owak trzymam się swojego zdania, że DO 30 milionów można im za niego zapłacić, ale nie więcej.
05.05.2017 09:42
Już niech nie przesadzają..gość z miejsca zastąpiłby Lahma i jest wart wydania 30-35 milionów. Taki zawodnik bardzo by nam pomógł i zapewnił europejski poziom. Zwłaszcza że Rafinha też myśli nad odejściem i spokojnie kasa by się na niego znalazła. Ale pewnie i tak przyjdzie Henrichs, bo Niemiec ;)
05.05.2017 09:21
Mówić sobie może, my też możemy. Ale szczerze powiedziawszy to Neymar nie pasuje do Bayernu, a właśnie do Barcelony.
Ja bym widział takiego Griezmana i mielibyśmy atak marzeń ;d Griezmann - Lewandowski - Sanchez. Petarda.
A wyciągnięcie Neymara z Barcy to wydatek 150mln+ więc za te pieniądze mielibyśmy właśnie powyższą dwójkę.
04.05.2017 22:24