DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: xeremeleque Strona 37

Nie przyjdzie do nas, zapomnijcie o nim raz na zawsze. Jak już to w fifie.

Mateusz, owszem mówił, że głupotą byłoby sprzedawać zawodnika po zaledwie roku gry w zespole. Jeśli faktycznie by doszło do tego transferu to mielibyśmy jawny dowód na to że bvb nie dorasta nam do pięt. Bo nasi ucieli wszystkie plotki z vidalem, thiago, a nawet kiedyś za francka jak real wykładał bajeczne w tamtych czasach 100 milionów.
Tym się różnimy, jak nie chcemy kogoś sprzedać to tego nie robimy i żadne pieniądze czy starania zawodnika nie mają głosu.
A bvb woli chyba istnieć z opinią, że jest szkółka piłkarską dla większych klubów (jeśli faktycznie nie będą potrafili zatrzymać dembele).


PS
Na miejscu zarządu w przyszłym roku probowalbym wyciągnąć Pulisicia :)

09.08.2017 10:53

Dortmund bazuje na młodych talentach, która wspiera ekipa z doświadczeniem. Nie będą za kasę z Dembele ściągać ciolkow za 100 mln tylko mądrze zagospodaruja pieniądze w skauting bądź rozbudowę klubu. Kluby niemieckie są świetnie zarządzane i nie będzie szastania pieniędzmi w żadnym niemieckim zespole.
Do tego uważam, że Dembele na 100% zostanie w BVB. Watzke niedawno wypowiedział się, że Ousmane na 100% zostaje w zespole i jeśli by go teraz sprzedał to stracilby zaufanie kibiców oraz piłkarzy. Moim zdaniem Barca tego lata nie znajdzie zastępstwa za Neymara, bo jest już po prostu za późno do robienia topowych transferów z racji zaawansowanego okresu przygotowawczego.

09.08.2017 10:38

Szkoda że bez Tillmana, Eviny i Pantovicia.

09.08.2017 08:32

Ronaldo też się szykuje do wejścia. Trzeba przyznać że real fizycznie wygląda genialnie.

08.08.2017 22:25

Niesamowicie gra Real.

08.08.2017 22:17

@BayernWygra

Co do tych talentów to pewnie Uli tak samo myśli i dlatego chce skauta BVB do nas sprowadzić by to tak działało ;D
A tak na poważnie to Bayern nie da sobie pluć w twarz by inne kluby od nas kupowały top talenty czy top piłkarzy. Pieniędzy na rynku będzie coraz więcej ale i my będziemy ich mieć coraz więcej, dopóki prezesem jest Kalle to możemy być spokojni o potęgę klubu, kwestia tylko tego by nie spaść poza top5 (bo z top3 już wylecieliśmy, ale Atletico będzie coraz słabsze więc nimi się nie martwię).

Obawiam się przede wszystkim, że z czasem Real może nam odjechać. Jak widać Barca też popadła w dołek bo nie potrafi zatrzymać top grajka, który wypiął się na klub w trudnym momencie (początek sierpnia, kluby już są w trakcie przygotowań do sezonu i Barcy bardzo ciężko będzie znaleźć zastępstwo za Neymara w tym roku). W transfer Dembele czy Coutinho tego lata nie wierzę, Klopp nie puści topowego zawodnika do Barcelony, bo jej po prostu nie trawi i nie osłabi się przed sezonem, bo chce wygrać ligę.

08.08.2017 13:48

Tyle że my w ostatnich czasach mamy kumulację takich przypadków gdzie zarządowi szkoda kasy na transfer młodego, a potem wyrasta na top grajka.
(Pomijam tu sreal który 45mln płaci za typka co nie zagrał jeszcze meczu w seniorskiej piłce).

08.08.2017 13:31

Stefek na prezydenta! :P

08.08.2017 13:01

Zarobki mój drogi zarobki. U nas dostanie kilka razy mniej i raczej to piłkarze idą di Anglii, a nie z Anglii przychodzą (wyjątkiem może być Coutinho)

07.08.2017 23:54

Carlo css bo Uli czuwa..nie wolno publicznie wypowiadać się o triumfie w lm, to boczny plan przecież.

07.08.2017 22:10

Tego niestety nie dowiemy się już nigdy, gdybać możemy że by się udało ;) Bo prawdę mówiąc to z Realem graliśmy najpierw w 10, a potem w 9 (jak czerwone kartki się posypały, a tomek grał na 9)

07.08.2017 20:24

Ja nie jestem hejterem Lewego, doceniam jego talent i nigdy nie wypowiedziałem się źle na jego temat (jako człowiek, jako piłkarza zdarzyło mi się krytykować). Przeczytaj mój post uważnie 2 razy, jak mało to trzeci raz. Napisałem że Lewy nie jest niezastąpiony, bo radziliśmy sobie świetnie przed Lewym i radzić będziemy po Lewym. Lewy jest świetnym napastnikiem, ale nie jest zawodnikiem bezcennym. Przy obecnej kadrze może i jest bo nie mamy drugiego napastnika, ale gdyby w jego miejsce posadzić inną dziewiątkę to nie odczulibyśmy straty jakości :) Carlo po prostu kształtuje Bayern pod Lewego, bo wrzutki w których się specjalizujemy są właśnie pod Lewego. Tak jak w realu były pod CR ;)

07.08.2017 18:52

Ja już setki razy pisałem, że Sanches to taki kataloński Andre Gomes. Gra za kwotę transferu, bo jest za słaby na klub,a po prostu zarząd nie chce pokazać światu że wtopił z transferem :P

07.08.2017 17:26

Pointer, w 100% zgadzam się z tobą. Aczkolwiek do tego wszystkiego dodam, że Lewy nie jest u nas niezastąpiony. Mamy zbyt świetnych piłkarzy by stawiać Lewego tak wysoko. Zgadza się, w tym sezonie ciągnął nas w ważnych meczach, aczkolwiek ja uważam że gdyby tam grał nawet i Mario Gomez czy Mandżu to z taką ekipą też mieliby pod 30 bramek. Lewy zdobywa bramki z niczego i świetnie gra tyłem do bramki, ale takich napastników w świecie piłki jest dużo, większość z nich po prostu nie jest tak rozpoznawalna bo jeszcze się nie wybiła, albo po prostu nie chcą się wybić lub najzwyczajniej w świecie o nich się nie mówi. Napastnik to typowy egzekutor i lis pola karnego, jednak uważam że polityka Bayernu jest zła, gdyż za bardzo kreują drużynę wokół Lewego, a to właśnie Lewy powinien dostosować się do drużyny.

Co do polskich portali to nie ma co się dziwić. Mamy piłkarza od czasów orłów Górskiego co jest gwiazdą na arenie międzynarodowej, jest rozpoznawalny bo udziela się w social-media, a jego żona często ten balonik jeszcze pompuje. Też już rzygam tymi newsami Lewy to, Lewy tamto, ale póki Lewy gra to tak będzie. W Portugalii w identycznej sytuacji jest CR, w Argentynie Messi. A w Brazylii? Wystarczy spojrzeć na MŚ 2014 co się działo, nawet trenerzy innych nacji krytykowali za to Brazylię. U nas tym "złotoustnym" jest Lewandowski i nie zmienimy tego.

07.08.2017 17:20

Zejdźmy na ziemię, co on takiego zrobił dla klubu by wygryźć Vidala/Thiago ze składu? Zagrał świetny mecz, ale to nie powód by go kreować na następcę Xabiego. Udowodnił póki co to co mówił w mediach, że będzie walczył o pierwszy skład i że pokaże swoją wartość. Na razie pokazuje, ale nie przesadzajmy. BVB też nie jest w swojej optymalnej formie.

07.08.2017 13:01

Ja bym wystawił taki skład na nich:

------------- Ulriech ----------------
Kimmich - Hummels - Sule - Friedl
------------ Sanches - Rudy -------------
Coman ------ Tillman ------ Pantovic
------------------ Evina ---------------------

Eksperymentalny, ale z dużą jakością i tak, bez problemu POWINNIŚMY wygrać.

07.08.2017 12:57

Barca chce dać 100mln za Dembele, na prawdę wierzycie że będziemy z nimi konkurować o Ousmane? Jak nie pójdzie w tym roku to za rok, a jak będzie się dalej tak rozwijał to za rok jego cena wzrośnie podwójnie. Moim zdaniem statek Dembele odpłynął i albo wyhodujemy sobie własnego murzyna (a do tego potrzeba skautingu) albo wykupimy z innego klubu mega talent. Na prawym trzeba postawić już powoli na Comana, a Arjena odstawić jako zmiennika oraz na ważniejsze mecze. Skoro robimy zmianę pokoleniową to nie możemy wystawiać 30+ letnich skrzydłowym do 1 składu tylko, nawet kosztem wyników, stopniowo wprowadzać młodych. Coman na prawym jest idealny, musimy ściągnąć kogoś jeszcze na lewe.
I nie musi to być mega technik, bo takiego mamy w pomocy (Thiago, James). Potrzebujemy strusia pędzi wiatra by szybkością siał postrach w szeregach przeciwnika.

Moim zdaniem jakbyśmy starali się o Reusa to BVB by nam go opchnęła, bo niemal pożytku z niego nie mają z racji ciągłych kontuzji. Tylko pytanie po co nam kolejna szklanka jak już teraz mamy niemal 10 kontuzjowanych zawodników, a sezon się nie zaczął.
Osobiście oczekuję 4 transferów do kompletnej kadry. Nie mówię że na już, bo jest to niemożliwe, ale takie wzmocnienia są POTRZEBNE:
- drugi bramkarz (co da odpocząć w pojedynczych meczach Manu i nie odstaje poziomowo. Ulriech nie dorasta mu do pięt.
- środkowy obrońca (sprowadziliśmy Sule, ale potrzebujemy jeszcze jednego, bo obrońców mamy bardzo kruchych)
- lewe skrzydło (franck to już typowy zmiennik na ostatnie 30 minut gry)
- zmiennik lewego (zajedziemy chłopa jeśli cały czas będzie grał te 90 minut. Ewentualnie wprowadzać Evinę powoli do składu i dawać mu szansę z ogórkami z końca tabeli)

I również powoli wprowadzałbym Friedla i Tillmana do zespołu. Bo jak będą grać w rezerwach czy tam drugiej drużynie to nigdy nie dowiemy się jakim potencjałem na prawdę dysponują. Zrobić np jak z Lahmem czyli na rok do wypożyczenia by grali w 1 zespole i wracają do klubu. Tillman to mega talent i nie możemy go zmarnować, bo długo już takiego może nie być.

07.08.2017 12:50

Nie potrzebujemy go.

07.08.2017 12:38

Kompleks Bayernu mają polscy "kibice" bvb, w Niemczech takiego problemu nie ma. Co do wykupu piłkarzy to w tym roku dałbym sobie spokój, ale skauta jak najbardziej możemy przygarnąć. A co do kompleksu piłkarzy bvb - nie zauważyłem. Hummels też krytykował nas że im podkupujemy zawodników, a potem sam przyszedł. To samo byłoby z Reusem gdyby ten nie był tak szklany, bo na 90% Marco grałby u nas.

Aktualnie żaden topowy grajek bvb nie krytykuje Bayernu, a jedynie jakieś średniaki typu Sahin,Schmelzer czy kto tam wie jeszcze.

07.08.2017 10:14

Bayern poszukuje nowego szefa skautów. Na celowniku Sven Mislintat z Dortmundu (Lewandowski, Kagawa, Dembele, Aubameyang).

Myślę że to dobry pomysł, gość ma nosa do perełek.

07.08.2017 00:14

Dokładnie, skoro Bolt przegrywa 100m to i Bayern może przegrać ligę :D

06.08.2017 20:33

Ponadto zarząd nie powiedział ostatecznie "nie będzie już transferów". Jedyne co powiedział to że "kadra jest kompletna", a to nie wyklucza dalszego działania, zwłaszcza że ostatnia wypowiedź Brazzo nieco rozbudziła nasze apetyty, że jednak ktoś jeszcze dołączy. W ostatnich latach po prostu była wypowiedź że "okno dla nas jest już zamknięte".
Moim zdaniem oni zdają sobie sprawę o wieku Francka, to prawdziwi geniusze bo zarządzają klub niemal najlepiej na świecie. Owszem, krytykuję ich działania, bo obiecywali to czy tamto, ale jednak trzeźwo myśląc to nie wierze by zostawili Bayern z 1 skrzydłowym na lewej stronie. Chyba że faktycznie sprowadzili tego Jamesa jako zastępstwo za Francka i liczą że Comanem będą rotować na LS i PS.

Edytowano : 2017-08-06 20:34:37

Niklas Suele wygrał wczoraj 100% wszystkich pojedynków w meczu z BVB.

Taka ciekawostka ;) Jak przeciwnicy będą grać górne piłki czy bark w bark to Sule jest niemal nie do przejścia ;D

06.08.2017 20:28

Nic tak nie cieszy jak zwycięstwo z bvb na ich terenie. Wszystkie szmaciugi realskie i barcelonskie dziś za bvb, tym bardziej ta wygrana cieszy by utrzeć nosa rozkapryszonym hala dzieciom z visca kolegami. Spójrzcie sobie na archiwum sb na stronie borussi - prawdziwy ból zadka i za grosz kultury. My to jednak chociaż kulturalnie się zachowujemy, nawet gdy jedziemy po drużynie. Całą trójkę niekiedy wrzucilbym do jednego worka.

06.08.2017 01:37

Nic tak nie buduje drużyny jak zwycięstwo w karnych. Nie wierzyłem że dziś wygramy, a tym bardziej w karnych. Na tym polega piękno piłki nożnej. Kimmich i Rudy dziś kozak, Vidal z Tolisso kosmos w środku pola, a Franck na skrzydle. Brawo nasi i cóż, pora liczyć na dobry sezon, ale szału nie było mimo wszystko.

06.08.2017 00:33

Co jak co, ale gramy dużo lepszy mecz niż ostatnimi czasy. Wyczuwam karne. Mistrzu Kimmich :)

05.08.2017 22:21

Niewykorzystane się mszcza.

05.08.2017 22:04

Coman za kimmicha, więc muller na 10, rudy na PO, coman skrzydło.

05.08.2017 21:59

Dawny Tomek by trafił.

05.08.2017 21:11

Brawo lewy!

05.08.2017 20:52

Zaczyna się

05.08.2017 20:46

Liczyłem że Tomek na 10 a Coman na prawym. Zobaczymy, szału nie ma. Jak nie stracimy szybko bramki to będzie ciekawie.

05.08.2017 19:55

Prawdę mówiąc to ja dziś przeboleję nawet porażkę jeśli nasi wyjdą zaangażowani, zmobilizowani i będą chcieli zmazać plamę po sparingach. Jeśli pokażą się z dobrej strony a nie wygrają np przez brak skuteczności bądź fenomenalną postawę bramkarza BVB to jestem zaakceptować niekorzystny wynik.
Problemem będzie jeśli kolejny mecz przedepczemy i poklepiemy sobie piłkę na własnej połowie nie tworząc niemal zagrożenia pod bramką BVB.
Boję się również o naszą lewę obronę, będzie wystawiony tam Rafa, a Dembele go parokrotnie wkręci w ziemię.

05.08.2017 19:43

Reschke oficjalnie odchodzi z klubu, od 1 września będzie dyrektorem sportowym stuttgartu

05.08.2017 13:53

Klopp miał problemy z wiesniakami, a hoffe jest teraz silniejsze niż z jego czasów. Ja bym ich nie przekreslal

05.08.2017 10:34

Vidal już pewnie dostał reprymende że podwaza słowa Hoenessa na temat ligi mistrzów.
Zawodnicy chcą wygrać, zarząd jak widać nie. Tj Kalle moim zdaniem chce, ale to dla uliego liga jest priorytetem.

04.08.2017 21:57

I jeszcze tylko dodam, że jeśli faktycznie zarząd myśli o odmlodzeniu kadry nie tracąc na tym sportowo (czyt. aby dalej królować w lidze) to powinni po Carlo zatrudnić Loewa bądź Tuchela, którzy bardzo lubią pracę z młodzieżą i nie boją na nich stawiać od pierwszego gwizdka. O Kloppie w najbliższych latach możemy zapomnieć, bo on buduje silny projekt w Liverpoolu, potem przejmie pewnie inny klub i dopiero wtedy my będziemy w kolejce. W dodatku nie wyobrażam sobie współpracy na linii Klopp-Uli, bo jeden jak i drugi jest w gorącej wodzie kapany.


Kroos w niedawnym wywiadzie porównał Zidane do niemieckich szkoleniowcow, bo dają wycisk na treningach. Także myślę że dlatego też za carla i pepa lm pójdzie w odstawkę, bo zawodnicy nie pracują na tyle by takiego sukcesu doświadczyc.

04.08.2017 21:53

Przypominam tylko, że Neymar nurkowanie zaczął w swoim drugim roku w Barcelonie, bo podczas gry w Santosie był graczem typu Dembele. A nie przypominam sobie akcji gdzie Ousmane celowo nurkuje aby wymusić kartkę czy faul. Teatrzyk zaczął po dołączeniu do Barcy, a my go chcieliśmy nim jeszcze do Barcelony trafił. To że z Suarezem i Sergiem założyli "teatrzyk marzeń" nie jest winą samego piłkarza, bo Neymar nie nurkował przed przyjściem do Barcy. Kiedyś po necie krążyły nagrania z treningów Barcelony jak ćwiczą nurkowanie na boisku.

A Dembele interesowaliśmy się na równi z BVB i nie przyszedł do nas tylko dlatego, że nie miałby odpowiednich minut na boisku. W BVB dostał się niemal od razu do pierwszego składu, u nas Francka by nie wygryzł ani tym bardziej Arjena. To, że teraz zrównał się potencjałem z Robbery zawdzięcza regularnej grze w BVB, której u nas by NIE DOSTAŁ. I nie rzucam słów na wiatr, bo Carlo nie wprowadzał do gry Kimmicha/Comana czy Sanchesa nawet wiedząc, że Lahm i Alonso potwierdzi koniec kariery po sezonie. W takim przypadku za tych piłkarzy wpuszcza się od pierwszych minut ich "potencjalnych" następców by łapali minut i zgrywali się z zespołem, a na końcówki meczy bądź ostatnie mecze w sezonie wpuszcza Lahma/Xabiego aby pożegnać ich z kibicami. A włoch uparcie stawiał na Xabiego i Lahma bo woli doświadczonych graczy.

04.08.2017 21:33

Ponoć Reschke odchodzi do Stuttgartu na stanowisko dyrektora sportowego.

04.08.2017 15:17

Philipp raz po raz drugi ojcem! Dzisiaj na świat przyszła jego córeczka :)

04.08.2017 13:19

Nie uwierzę póki nie zobaczę.

04.08.2017 13:17

Nie ma co spełniać zachcianek barcy. Stracili czołowego grajka przez własną głupotę, to nie jest wychowanek a wiedzieli, że ogromny talent i w dzisiejszych czasach klauzula 222 jest do wykupienia się. Perez się nie cacka z graczami, bo uważa ich za swoją własność i taki nowo przyjęty Ceballos ma klauzulę 500mln.
Jeśli nasz zarząd poprze Barcę to się tylko ośmieszy, ale na pewno to zrobi bo Uli to przeciwnik wydawania dużych pieniędzy. Jeśli taka Barca zgłosiła by sprawę gdyby kupiono od nich zawodnika nie za 222 a za np 80mln, to Uli i tak by ich poparł bo to więcej niż nasze 40.
Współpraca czy popieranie Barcy to nie jest dobry pomysł, bo nie jesteśmy ani ich dłużnikami, ani zwolennikami, ani nie darzymy się szczególną sympatią, bo nasz klub w dobrych relacjach żyje z Realem, a nie Barcą (kibice może i odwrotnie, ale od dawna mówi się że Kalle ma świetne relacje z Florkiem).

04.08.2017 12:57

Bayern have enquired about Manchester United full-back Matteo Darmian (27) [Calciomercato]

Darmian to PO jak coś. Mi się wydaje że nasi i tak coś tam po cichu kombinują, raczej nie są aż tak ślepi by nie zobaczyć osamotnionego Francka.

04.08.2017 00:24

Moją pierwszą koszulką jakiegokolwiek klubu była koszulka Realu, a dokładniej Raula. Chociaż od 5 roku życia byłem bramkarzem (wiem, to brzmi śmiesznie że 5 latek - bramkarz :P ) to jednak fascynował mnie skład królewskich z tamtego okresu. Ale jakoś od 2005 roku sympatia mi przeszła i zacząłem kibicować Bayernowi, do dziś nie wiem co było tego powodem, pewnie to że moim idolem z dzieciństwa był Oli Kahn, bo był wspaniałym bramkarzem i starałem się go naśladować w niektórych sytuacjach (oczywiście bez podduszania, krzyku, bicia itd) :P

A co do transferów. Neymar oficjalnie w PSG, do tego ponoć PSG chce jeszcze dokupić Alexisa.
Jeśli to prawda to po prostu cieszę się, że nie kupiliśmy ani Neymara, ani Alexisa bo widać co dla nich w życiu się liczy najbardziej.

I śmieszą mnie niektóre osoby co podziwiają messiego. Można go podziwiać za przywiązanie do barw, ale jest łasy na kasę jak każdy inny (co roku nowy kontrakt z podwyżkami). Już nawet CR ma więcej oleju w głowie pod tym kątem.

03.08.2017 23:14

Przecież na ten moment mamy w składzie 2.5 skrzydłowych więc o co chodzi jastrząb? Ribery będzie coraz słabszy więc go za pół liczę. A nie ma zmiennika.

03.08.2017 20:49

Tak wiem, literówka drobna. Myślę o lewym, a pisze prawe.

03.08.2017 20:41

Pal licho z ulim, wykładać te 40-50 za draxlera i mamy prawą stronę obsadzona na lata. Jeśli faktycznie będzie miał grzać ławę to powinni ściągnąć go za wszelką cenę, bo:
- chcą niemiecki bayern
- chcą najlepszych niemieckich zawodników
- za rok MŚ a draxler na 100% na nie pojedzie i nie może marnować się na ławce.

U nas ma pierwszy skład na większość meczy, wtedy po prostu James/Muller ławeczka, ale potrzebujemy chłopa na gwałt.

Tyle że wg zarządu na skrzydle może grać James (zmiennik franck), a na drugim Arjen (zmiennik coman). Niestety.

03.08.2017 20:27

USA 100 razy lepsza niż Azja. Klimat choć podobny.

03.08.2017 20:14

Dembele wyląduje w barcy jeszcze tego lata, wyloza 100mln i watzke weźmie w ciemno...

03.08.2017 20:13

Neymar już niemal klepnięty jest, Barca będzie chciała jeszcze tego lata kupić Dembele w miejsce Neya.
W związku z tym powinniśmy sięgnąć głębiej do kieszeni i kupić Draxlera. On nam łata 3 pozycje - LP, ŚPO, PP jak będzie trzeba, ale głównie sprowadźmy go na PP, bo moim zdaniem jest to odpowiedni piłkarz by zastąpić Francka.

Swoją drogą to wydaje mi się, że Dembele w Barcy rozwinie się niesamowicie.

03.08.2017 17:47

Ancelotti: "We are working to get applause instead of whistles in our next games"

Panie Ancelotti mniej gadania, a więcej działania. Skoro drużyna dostaje gwizdy od SWOICH kibiców to albo bierzesz się pan do roboty, albo podajesz do dymisji, bo od lat nie graliśmy tak tragicznie, mieliśmy tak fatalną passę meczy i nie potrafiliśmy strzelić bramki u siebie, a tracąc w 2 meczach 5 goli..

02.08.2017 20:33

Meczu nie oglądałem, ale jedno mnie bardzo niepokoi - nie strzelamy bramek na własnym stadionie!!

02.08.2017 19:53

I to Arsenalu nawet na tym turnieju nie było (z całym szacunkiem do AFC)

02.08.2017 19:52

Czyli jest szansa że coś z Tillmana może będzie.

02.08.2017 18:34

Niestety nie mogę dziś oglądać meczu. Ktoś mi powie jak Sule, Rudy, Tillman i Kimmich na PO?
Dzięki.

02.08.2017 18:27

Fruchtl w bramce, to go milik, insigne i mertens zjedzą. Cieszy debiut sule i rudego oraz wreszcie tillman.

Co do składu:

Fruechtl, Suele, Kimmich, Friedl, Mai, Sanches, Vidal, Rudy, Coman, Wintzheimer, Tillman

02.08.2017 17:22

Fruchtl w bramce, to go milik, insigne i mertens zjedzą. Cieszy debiut sule i rudego oraz wreszcie tillman.

02.08.2017 17:20

Moje odczucia po obecnych przygotowaniach do sezonu:

- straciliśmy 12 czy tam 13 bramek w ostatnich 5 meczach
- przegraliśmy 0:3 na własnym stadionie co było najwyższą porażką u siebie od czasów 0:4 w LM z Realem w 2014
- w 5 ostatnich meczach wygraliśmy tylko 1 spotkanie i to grając dobrze jedynie 45 minut. Parę minut meczu dłużej i byłoby 3:3 = karne = porażka
- oprócz Tolisso, Francka i i Comana żaden nasz zawodnik się nie wyróżnia i nie chce mu się grac
- kulejemy w przygotowaniu fizycznym okropnie i nie widać chęci poprawy
- warto spojrzeć na treningi fcb jak wyglądają - masa wyglupow, smiechow, wszystko chodzone, zero zaangażowania
- trener bez najmniejszego pomysłu na grę. Nie wie kompletnie co dzieje się z piłkarzami, przede wszystkim przez to że nie poświęca im za dużo czasu, odbebni trening, poklepie po plecach, na konferencji pochwali i zapowie chęć poprawy
- drużyna nie prezentuje ŻADNEGO STYLU od października 2016 roku. Wszystkie wymeczone mecze były podpisami indywidualnymi Thiago/Francka/Arjena/Costy, a nie geniuszem taktycznym trenera. Wszystko wygląda tak, jakby trener powiedział piłkarzom jasno - gramy do skrzydła, wrzutka i może się uda. Środkiem świetnie zagraliśmy jedynie w meczu z Arsenalem, tak to cały sezon padaka i zdrowy Arjen ciągnął ten wózek

W kwestii piłkarzy:
- Muller kompletnie zagubiony, uważałem że po ostatnich sparingach wraca stary, dobry Tomek, ale nie. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak, że Carlo ma z góry narzucone od prezesów że Muller ma grać w 1 składzie
- Tolisso świetny początek, gra bardzo dobrze i równo, wczoraj poza błędem z 7 minuty był obok Francka najlepszym naszym piłkarzem
- James kompletnie zagbiiony na skrzydle, wczoraj nawet nie wiedziałem że był na boisku, no nawet nie wychodził do piłki
- Rafinha z taką grą nadaje się na trybuny. W obronie wszyscy robią z nim co chcą, równocześnie w jego miejsce można dać pacholek i wyjdzie na to samo, nie dorasta do pięt Lahmowi, bo ten pomimo wieku prezentował się 20 razy lepiej i był pewny w swoich decyzjach oraz nie szwankowala mu głowa
- Alaba był wczoraj trzecim najlepszym naszym piłkarzem. W ofensywie gra bardzo dobrze, ale od 2 lat widać dołek formy w defensywie, gra bardzo biernie i obecnie Bernat prezentował się lepiej
- Hummels i Martinez na zbliżonym poziomie, dołek formy ale wyciągają wnioski i jak coś im nie wyjdzie to później to naprawią i przeprosza na boisku
- Sanches kompletna padaka, tego śmierdzącego gn......ja nie powinno u nas być. Dawanie mu szansy to oddawanie meczu za darmo, bo oprócz podania do tyłu nie potrafi niczego. A pochwały Carla może sobie w dupe wsadzić bo jest to trener nieobiektywny, gdyż nie potrafi racjonalnie podejść do piłkarza. Albo wypożyczamy go z modlami że zaskoczy, albo sprzedajemy w piździec. Nie może zostać, bo zajmuje tylko miejsce w zespole i pobiera dużą pensję
- Coman zdecydowanie na plus. Mimo że większość z was krytykuje go za to że ma jeden stały zwod, to nabiera obrońców jak Arjen. Powinien dostać w tym sezonie dużo minut, bo na prawdę gra znacznie lepiej niż sezon temu. Ja bym mu zaufał.
- Lewy kompletnie bez formy, ewidentnie ma głowie przegraną armatke i licza się dla niego sukcesy indywidualne, a nie zespołu. Klose dobrze to ujął, że on potrzebuje zmiennika mogącego walczyć z nim o 1 miejsce w składzie. Czuje się gwiazdą zespołu nie mająca zagrożenia j się opier... Usadzilbym go na ławie lub trybunach na parę meczy by przemyślał swoje zachowanie, bo od marca nie gra nic i nie zanosi się na poprawę.


Co do trenera pisałem setki razy - włoski trener nie poprowadzi niemieckiego zespołu do sukcesów. Ani Carlo, ani Allegri, ani Conte nie wygra z Bayernem lm. Potrzebujemy trenera z charakterem i jajami co w mediach przeciwnika obrazi, skrytykuje, piłkarzy spoliczkuje jak będzie trzeba i przede wszystkim jest Niemcem lub Holendrem. Każda inna nacja nie sprawdzi się w bawarskim klubie.
I taka moja prośba - jak carlo nie poprawi gry naszego zespołu na wiosnę to niech się poda do dymisji.
Co do Uliego- powinien dostać dożywotni zakaz udzielania się w mediach oraz degradację ze stołka prezydenta. Powiedzieć w mediach ze nie wygramy lm, bo jest bardzo wysoki poziom to tak, jakby prezydent Duda powiedział, że obiecał 500+ ale pieniędzy nie da, bo zadluzy państwo.


Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś dotrwal do końca. Skrytykowałem zespół, ale na krytykę na dzień dzisiejszy zasługuje, przecież nie pochwalę ich za to że się opieprzaja i nic nie grają.

02.08.2017 16:41

Zagrali dobrze tylko 10 minut, a bramkę stracili w 7. Spoko.
Prawdę mówiąc to zagrali fatalnie 90 minut, nie dało się dostrzec pozytywów we wczorajszym meczu.

02.08.2017 09:08

Dajcie lewego na ławkę na kilka meczy, a Jamesa na 10 to i forma wróci.

02.08.2017 09:05

Skończ już z tą polonia, to nie strona o niej. Jak masz dalej za trolla robić to daj sobie siana.

02.08.2017 00:19

Swoją drogą to co było powodem odejścia Kornmayera z klubu?

01.08.2017 23:45

https://pbs.twimg.com/media/DGK-zqWW0AAwOfT.jpg:large

Z cyklu "co ja tu kur... robię"

01.08.2017 23:04

Ancelotti: "We are concerned. We know that we are not in top shape. We must change our attitude and show more team spirit"


Czyli nawet trener nie wie co się dzieje, co pokazuje że nie ma pomysłu na drużynę.

01.08.2017 23:03

fcb25

nie liczę takich zespołów, których cały klub jest wart mniej od naszego predatora. To nie były poważne mecze, bo one zaczęły się od touree po azji (meczu z hoffe i werderem nie liczę, bo tam graliśmy niemal najmocniejszym składem, a pozostałe zespoły grały mocnymi rezerwami..a i tak nie błyszczeliśmy).

01.08.2017 22:57

Daro dokładnie o tym samym myślę, skoro nasi kibice opuścili stadion (NASZ STADION) przed końcem gwizdka, a w trakcie meczu po prostu momentami gwizdali, to naprawdę muszą dziać się złe rzeczy w zespole.
Sparingi można przegrać, ale z głową i honorem.
A my:
0:4 Milan
0:2 Inter
3-2 Chelsea (45 minut dobrej gry)
1-1 Arsenal (45 minut dobrej gry)
0:3 Liverpool

Zaczynam myśleć, że po powrocie Uliego na stanowisko przestaliśmy na 1 miejscu stawiać sukcesy sportowe, a marketingowe. Wielu z nas, w tym ja, piszą że to tylko sparingi przedsezonowe. Ale..5 sierpnia gramy mecz o Superpuchar, a my jeszcze nie zagraliśmy dobrych 90 minut, zawodnicy drepczą po boisku, gumiarz uparcie stawia na predatora, który, jak ktoś wspomniał, nie wyróżniał by się nawet w polskiej ekstraklasie. Albo ogarniamy się i już z BVB zobaczymy widowiskowy futbol, albo szykuje się sezon rozczarować i kłótni na stronie oraz podziały w zespole.

Dotąd byłem przeciwny, ale jeżeli Lewy ma tak grać to niech spieprza do Realu, bo od marca nie mamy z niego pożytku poza rzutami karnymi. Co to za 9 skoro nie ma jej w polu karnym gdy Franck/Coman/James są przy piłce i mają możliwość dośrodkowania (jak już się na te wrzutki upieramy) ? Lepiej cofać się do ŚP i rozgrywać jak w reprezentacji.
Jutro szykuję się na kolejny wpierdziel, stawiam na 0;3 ;)

01.08.2017 22:52

@pele

tak, bo na angielskim steamie pokazali że kibice opuszczają stadion, ale nie dodali że to przez naszą grę. W nasz redaktor na TT napisał to zdanie i po prostu nie wiedziałem o co chodzi, bo nie oglądałem eurosportu, myślałem że coś mnie ważnego ominęło, jak z gwizdkiem zamknąłem transmisję :P

01.08.2017 22:44

Chyba niedługo zacznę za nim tęsknić xD

01.08.2017 22:35

Co się stało?
" Nie drodzy panowie z Eurosportu - to normalny obrazek pod koniec spotkania. To nie efekt frustracji... "

Bo ogólnie to oglądałem na angielskim steamie mecz i nie wiem co tam polaczki z eurosportu powiedziały. Ktoś mógłby mi wyjaśnić?
Z góry dziękuję.

01.08.2017 22:33

Ciekawi mnie komentarz Carla po meczu. Stawiam na to, że zwali winę na warunki pogodowe.

01.08.2017 22:28

No to jutro na pożegnanie z Audi 0;3 z Napoli i Milik upokorzy nas jeszcze bardziej :P

01.08.2017 22:25

Kibice opuszczają stadion przed końcem meczu, to podsumowało postawę drużyny xD

01.08.2017 22:21

niech zejdą już do szatni, paranoja.

01.08.2017 22:16

kur... alaba kontuzja

01.08.2017 22:11

lewy nawet przyjąć piłki nie potrafi

01.08.2017 22:10

haha 3:0 XDDDD
to juz nawet zalosne nie jest

01.08.2017 22:03

@lokus
40mln

01.08.2017 21:56

Vidal na rozgrzewce, wchodzi Coman. Może coś się ruszy.

01.08.2017 21:55

James zszedł do środka i od razu zagrożenie.. czy ten gumiarz tego nie widzi?

01.08.2017 21:52

@wdcaviar

Bo nie przyzna się do błędu że przepłacili za grajka. Barca tak robiła z Gomesem :P

01.08.2017 21:50

Zawodników mamy świetnych, kadrę również. Po prostu brakuje nam dobrego trenera. Pep był jaki był ale trzymał dyscyplinę i opier... zawodników + wyciągał wnioski. A Carlo to pierdoła która tylko pogłaszcze, pocieszy i tyle. Nie ma odpowiedniego podejścia do zawodników. Brakuje nam kogoś typu Klopp, Loew, Tuchel, Van Gal, Mourinho co trzymają dyscyplinę.

01.08.2017 21:30

Rafa czerwo powinien dostać

01.08.2017 21:21

Jamesa to nie widać, niech go da na 10, bo nie przeboleję jego gry na skrzydle.

01.08.2017 21:18

Czemu mają włocha zwalniać skoro to towarzyskie XD nasi nie wyciągają wniosków po prostu i warto podkreślić że gramy bez bramkarza, bo Manu zarówno fantastycznie broni jak i steruje obroną.

01.08.2017 21:13

2:0.
Niesamowita gra Liverpoolu.

01.08.2017 21:10

Ale trzeba przyznać - my gramy fatalnie, Liverpool gra dobrze. Niczym Atleti z nami przed rokiem. Obrona całym zespołem i fantastyczne kontry. Tak Klopp grał Borussią, tak Jupp grał Bayernem ;P

01.08.2017 21:07

Akurat Klopp od Bayernu po Juppie dostawał lanie :P

01.08.2017 21:03

Jedno trzeba przyznać - Liverpool fantastycznie kontruje.

Edytowano : 2017-08-01 20:54:48

Thiago kontuzja.. (?)

01.08.2017 20:54

ale akcja Live

01.08.2017 20:48

Oho, i się zaczęło :P

01.08.2017 20:45

https://pbs.twimg.com/media/DGKf94PXYAERZ2h?format=jpg

Ładny obrazek :)

01.08.2017 20:38

Thomas nie jest kapitanem, bo nim jest Manu.

31.07.2017 19:11

Kalle powiedział, że Brazzo mówi w 5 językach także bez problemu będzie mógł komunikować się z piłkarzami.
Miejmy nadzieję że to dobry wybór i nas Brazzo mile zaskoczy i przywróci drużynie blask :)

Edytowano : 2017-07-31 17:40:14

Brazzo: "I speak English, Italian, Serbo-Croatian, Spanish (my wife is Spanish) and German"


Kurde lipa, nie mówi po portugalsku :P

Edytowano : 2017-07-31 17:42:08

Hoeness: Chcemy odsunać się od 100 milionowych transferów i skupić się na młodzieży - wrócić do korzeni. Któż nie jest bliżej FCB jak Hasan?

31.07.2017 17:35

Oficjalnie! Hasan Salihamidzic nowym dyrektorem sportowym!

31.07.2017 17:15

Oficjalnie! Hasan Salihamidzic nowym dyrektorem sportowym!

31.07.2017 17:14

ZDF Sport: Hasan Salihamidzic nowym dyrektorem sportowym FCB. Oficjalne potwierdzenie jeszcze dziś.

31.07.2017 15:47

Stawiam na Bośniaka. Klose ich ostatnio skrytykował że napastnika drugiego nie chcą kupić, więc Brazzo obejmie stanowisko. On zatańczy jak Uli zagra.

Edytowano : 2017-07-31 13:13:43

Ja bym na miejscu Bayernu nie wybierał bosniaka - nie ma on takiej opinii w świecie piłkarskim jak na przykład Klose, do tego Klose na pewno byłby po części magnesem na lepszych piłkarzy.

31.07.2017 13:09

Mógłby ktoś inny wreszcie ligę wygrać by nasi działacze się obudzili :) Bo na dzień dzisiejszy to kluby się wzmacniają a my stoimy w miejscu.

30.07.2017 21:19

Potencjał ma, ale na moje to nie jest na ten moment odpowiedni piłkarz do zastąpienia Francka. Nam potrzeba petardę na lewe skrzydło by przy okazji ktoś typu Brandt przyuczał się i nabierał wprawy.

Jak rozumiem naszą przyszłością na lewej stronie jest Brandt a jego zmiennikiem Gnabry bądź odwrotnie? Bo tak to póki co wygląda.

30.07.2017 21:14

Ja tam myślę że Suele któregoś wygryzie, stawiam na Boatenga. Kontuzje chłopa niszczą, a Suele to jest dzik nad dzikami :)

30.07.2017 21:12

Obstawiam, że Kalle z Ulim już wybrali dyrektora sportowego, a decyzje ogłoszą po superpucharze niemiec. A prasa jak to prasa, łyka i wymyśla wszystko.
Skoro zarząd powiedział że do iluś tam tygodni ogłoszą nowego dyrektora to możemy być pewni że, po pierwsze, dyrektor już jest wybrany, a po drugie, że to ktoś z przeszłością w Monachium.

30.07.2017 20:55