DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ArjenRobben10 Strona 1

Świetny transfer. Nie ma takiego instynktu jak Gomez, ale jest dużo lepszy technicznie, obunożny i fenomenalnie gra głową. Dodatkowo nie trzeba mu grać idealnych piłek, umie je przyjąć i odegrać. Lepszy transfer niż Dżeko i za mniejszą kasę.

27.06.2012 07:16

3 napastników, każdy świetny w swoim fachu. Jeśli jeszcze przejdzie Martinez to Tymo raczej nie ma co u nas szukać...

30.05.2012 08:10

Hmmm dla mnie "bomba w ataku" to raczej napastnik klasy światowej, a nie ligowej. Hoeness powiedział, że będą szukali przeciwwagi dla Gomeza. Rozumiem przez to, że szukają zawodnika mniejszego i świetnego technicznie(taki typ Rossiego), który może się cofać i operować z środka pola w przypadku postawienia przez przeciwnika autobusu.

21.05.2012 18:43

Trzeba przewietrzyć ławkę, podziękować Petersonowi i Usamiemu. Coś tam pisano o Sahinie, może przyjść, ale raczej potrzebujemy jakiegoś zmiennika Lahma, kogoś skrzydło i napastnika(zwrotnego, a nie typu Gomez). Najlepiej nie talent typu Shaqiri, bo może to nie wypalić. Kasy zarobiliśmy dużo, więc czemu nie możemy wydać na napastnika i skrzydłowego razem z 60-70 mln? Po 35 mln na każdego i mamy zawodnika, który już coś osiągnął, sprawdził się w innej lidze. Giroud to dobry zawodnik, ale raczej potrzebujemy przeciwwagę dla Mario czyli kogoś typu Rossi, Cavani. Na skrzydło fajnie by było mieć Hulka, ale to niestety tylko marzenia. Koleś jest nie do wyciągnięcia. Contento moim zdanie musi zostać, zawsze jak gra to jest pewny w obronie(o niebo lepszy np. od Rafinhi). Już za Van Gaala grał świetnie, ale jeden błąd w meczu z Hoffenheim i został odesłany na ławkę...

20.05.2012 12:28

Brawo Bayern!!! Drużynie należą się podziękowania za fantastyczny sezon w LM. Jeśli ktoś tak dominuje zespoły jak Chelsea, Real i ManCity to nie ma w tym przypadku. Niesłychany pech wczoraj w finale. Mogło być spokojnie z 5-0, ale zamiast tego Chelsea ma 1 rożny, 1 okazję strzela 1 gola.... Martwi mnie to, że w Robben u nas jest 1 strzelcem karnych. Wiadomo przecież nie od dziś, że strzela po ziemi w lewo w ważnych meczach. Druga rzecz to Gomez. Większość zespołów gra z nami tak jak CFC i dlatego moim zdanie potrzebny jest nam napastnik typu Lewandowski czy Drogba, zawodnik, który nie ma problemów technicznych i pewnie przyjmuje piłkę nawet w otoczeniu 2 obrońców. Mam nadzieję, że zarząd to dostrzegł i zareaguje. Nie musi być to zawodnik wielkiej postury, musi być mały, zwinny i dobry technicznie (Rossi, Cavani, Falcao).

20.05.2012 10:45

Powiem tak: Jeśli Cahill i Luiz nie zagrają to jesteśmy faworytami, mimo naszej słabej obrony. Chelsea na pewno nie zagra ofensywnie. My z angielskimi drużynami zazwyczaj sobie radzimy nieźle. Ofensywa CFC i tak będzie wspaniała, nawet bez Maloudy.

14.05.2012 15:40

Starke, do tego jakiś ofensywny pomocnik(Belhanda, Mertens), Giroud + ewentualnie Sahin i mamy szeroką, a przede wszystkim silną kadrę.

11.05.2012 17:04

Boję się występu Tymo w finale. Van Buyten raczej na czas nie wróci, a nawet jeśli to będzie bez formy. Może lepiej zagrać z Contento w obronie? Jest ruchliwy, wygrywa pojedynki. Na bokach mogą grać Lahm i Rafinha(lepsze to niż Tymo). Ależ my mamy wąską kadrę, Chelsea nie ma tak źle.

28.04.2012 16:30

Benzema to klasa sama w sobie. Szkoda, że nie powalczyliśmy o niego wtedy. Dalekie podanie, a on sprowadza piłkę jakby była do nogi przyklejona, świetnie schodzi na boki. Nie mam nic do Gomeza, to świetny "Inzaghi" i wczoraj ostro walczył, ale potrzebujemy napastnika z taką techniką jak Karim.

18.04.2012 08:24

Na miejscu Juppa bym olał Bundesligę, Schalke nas nie wyprzedzi, a nawet jeśli to się stanie to różnicy nie ma. Niech pograją Tymoszczuk, Pranjic, Contento(gra dobrze), Olic, Rafinha... reszta niech szanuje się na Real i BVB. Coś takiego co robi teraz Bilbao...

15.04.2012 09:46

Osobiście widzę raczej Kroosa na pozycji pomiędzy DP i OP, tak jak w reprezentacji.

12.04.2012 18:46

pietrek chodzi mi o technikę typu przejście przez 2 zawodników, wykonanie dryblingu.

12.04.2012 18:44

Darth Smd czyli nie tylko ja to widzę, więc jest szansa, że to prawda ;P Muller może grać na skrzydle, ale denerwuje mnie to, że on nie potrafi dośrodkować. Dobrze wchodzi w środek przy linii bocznej, ale dokładnego dośrodkowania raczej nie wykona.

12.04.2012 18:43

Całkiem możliwy 2 sezon bez tytułu. Problemem jest to, że w gramy wciąż filozofię Van Gaala, BVB gra całkiem inaczej, szybkimi podaniami, parę podań i piłka wędruję od bramki do bramki. A my znowu jedziemy z tą klepą i czekamy aż skrzydła coś ugrają. Warto dodać, że żaden topowy europejski zespół nie gra skrzydłami tylko raczej środkiem(może ManU). U nas nie ma zawodników do takiej gry. BVB ma świetnie wyszkolonych technicznie piłkarzy(Gotze, Kagawa, Lewy). A u nas na środku jest Muller, Kroos i Gomez. Ci piłkarze nie posiadają takiej techniki. Ludzi śmieją się z Lewego, ale on przyjmuje dalekie wybicie bramkarza na nogę, a Gomez za to ma większą skuteczność, ale trochę mocniej zagrane piłki odbijają się od niego. Myślę, żę potrzebujemy świetnych technicznie napastnika i środkowego pomocnika. W innym wypadku dalej nie będziemy wygrywali meczów gdy ktoś nam skrzydła zastawi. Brawa dla Gustavo i Alaby. Na te pozycje nikogo nie potrzebujemy, obaj grają świetnie, zwłaszcza Austriak. Holger też raczej jest zawsze pewny, nie bawi się, wybija twardo piłki. Boateng jeszcze tego nie potrafi, on za dużo się bawi, przypomina stylem Demichelisa.

12.04.2012 18:35

Nerlinger powiedział, że będzie dążył do tego, by byliśmy podwójnie obsadzeni na wszystkich pozycjach. Neuer(?)- Lahm(Rafinha), Boateng(Van Buyten?), Badstuber(Dante), Alaba(Contento?) - Gustavo(Tymoszczuk), Schweinsteiger(Can) - Robben(Shaqiri), Kroos(Muller), Ribery(?) - Gomez(Pizarro?). Czyli potrzebujemy jeszcze bocznego obrońce, środkowego(gdyby odszedł Belg), bramkarza, napastnika i jeszcze jakiegoś skrzydłowego(Mertens?).

04.04.2012 08:51

To co razem grają na lewej Alaba i Ribery jest genialne ;)

03.04.2012 21:22

Chłopak ma problemy z podaniami.

24.03.2012 16:25

Mi się podoba przede wszystkim Alaba oraz Holger i Lahm. Ribery cuduje, ale ma ciężko. Obawiam się, że na 2 połowę wejdzie Chahed za Cherundolo, który ma już żółtą. Neuerowi widocznie co jakiś czas coś odbija.

24.03.2012 16:21

Najlepiej by było gdyby Barca trafiła na Real, a Milan na Chelsea/Napoli. Z resztą każdy zespół marzy chyba by trafić na APOEL czy Marsylię.

14.03.2012 07:24

Byle nie dostać Realu lub Barcy. Reszta do ogrania jeśli przyjmujemy, że forma z ostatnich 2 meczów jest naszą formą jesienną.

13.03.2012 22:26

Bayern nie jest w stanie rywalizować z Chelsea, ManU, Realem czy Barcą. Nie chodzi o kasę, ale o atrakcyjność zespołów. Gra w tych wymienionych daje praktycznie 100 % pewności gry o LM w każdym sezonie (jeden słabszy może się zawsze zdarzyć). U nas w ostatnich latach było na odwrót. O Hazardzie można pomarzyć. Jeśli chodzi o Dżeko to strach aż pomyśleć jakie pieniądze może wyciągać w City... Nawet Cavani byłby prawie nie do wyciągnięcia. Ja bym chciał Modricia, ale znowu to samo, jeśli odejdzie to pewnie do Chelsea. My możemy rywalizować tylko właśnie o Girouda w ataku. Do pomocy to sam nie wiem kogo możemy kupić.

06.03.2012 08:53

To, że nasz środek pomocy to dno to pośrednio wina Van Gaala i jego braku transferów. Chciano mu kupić Ozila i Khedirę, ale on nie chciał. Kroos i tak najlepiej gra w reprezentacji, gdzie zajmuje pozycję pomiędzy ofensywnym, a defensywnym pomocnikiem. Kroos(Khedira), Schwieni(Gustavo) - Robben(Muller), Ozil(Alaba), Ribery. Taką pakę mogliśmy mieć, na każdej pozycji ofensywnej świetni technicznie zawodnicy... Barca by dużo lepszej nie miała...

04.03.2012 09:09

Czyli jednak sprawdza się, że drużyny trenowane przez Juppa grają słabe rundy wiosenne....

04.03.2012 08:32

No właśnie Jama dlatego trzeba kogoś na środek, który potrafi dryblować i napastnika z tymi samymi umiejętnościami.

03.03.2012 18:29

Mamy szczęście, że S04 gra takie same dno jak my. Bynajmniej dobre mecze u siebie wystarczą by zająć 3 miejsce i zagrać w LM. Puchar Niemiec można też odhaczyć, na wyjeździe gramy dno, więc porażka z M'Gladbach pewna. O LM nie wspomnę, wygraną z Basel można świętować jak triumf w LM.... Juppa Uli nie zwolni, bo to jego kumpel i raz już to zrobił... Czyli jeszcze jeden następny sezon musimy przetrwać...

03.03.2012 18:26

Nie ma kto grać w tym zespole. Zwody Robbena cała BL umie na pamięć, Ribery sam to nie zrobi. Zawsze Gomeza broniłem, ale myliłem się. Gra dno, piłki się od niego odbijają. Alaba mi się najbardziej podobał z ofensywy. Trzeba przestać z wynalazkami typu Petersen, a wyłożyć jakieś 70-80 mln na Cavaniego, Modricia lub innych typów ich pokroju. I na Boga niech kupią kogoś na prawą obronę...

03.03.2012 18:20

Bardzo dobrze, że zszedł, zagrał dno, nie wykorzystać takich okazji to skandal. Zero zaangażowania, zamiast tego głupie dyskusje i gesty "po faulach". Robben siedział na ławce, był wielki szum, a on przetrzymał to profesjonalnie, daje głowę, że Ribery już dawno by teatr robił. On od meczów gra dno, nie gra z pierwszej piłki, źle podaje, zawraca i zwalnia grę, a przeciwnik spokojnie się znowu ustawia.

23.02.2012 17:51

Wypowiedzi Lahma po takich meczach irytują.... "Nie możemy tak grać...", "zagraliśmy źle"..... Amerykę odkrywa, ma olbrzymie możliwości, ale właściwie od lat gra poniżej oczekiwań....

19.02.2012 18:08

zabson cieszę się, że zrozumiałeś, że nie masz racji ;)

19.02.2012 18:05

Skoro ja jako zwykły kibic, żaden ekspert, mogę przewidzieć jak zagrają piłkę nasi to profesjonalny piłkarz Bundesligi dopiero z tym nie ma problemu.

19.02.2012 14:29

Wg mnie Dortmund gra lepiej w takim sensie, że bardzo szybko przechodzą z obrony do ataku i przeciwnik nie potrafi ustawić "autobusu". U nas wygląda to tak, że gdy przejmujemy piłkę to najpierw 3 podania w obronie i potem mamy już nawet problem podać do pomocników. Poza tym nie gramy z pierwszej piłki, za długo czekamy z piłką u nogi. Nie ma przerzutów tylko spokojnie podania przez boisko. Gdy skrzydłowy jest otoczony przy linii bocznej to BVB z tego szybko wychodzi, a u nas zaraz jest podanie do obrony i próba wznowienia gry. To sprawia, że bardzo łatwo przewidzieć naszą grę.

19.02.2012 14:28

"Przykładem tego jest sezon w którym przyszli: Klose, Ribery, Toni, Sosa, ze Roberto, Jansen, Schlaudraf, Oddo, Wagner. Ci zawodnicy przybyli do Bayernu w jednym sezonie i 1 miejsce w Bundeslidze, wygrana w DFB Pokal z BVB 2:0 i półfinał w Champions League."

Nie do końca, półfinał był w PU, w którym z resztą nie popisywaliśmy się w meczach z Boltonem, Belgradem, Anderlechtem u siebie czy Zenitem. Jednak masz rację, kadra jest za wąska. Przykładem jest Barcelona, wygrywają oni LM grając fenomenalny futbol, a mimo to kupują jeszcze Mascherano, Sancheza, Villę, Afellaya czy Ibrahimovicia. U nas po takim sukcesie by zaraz było gadanie, że nikogo nie trzeba. Zawsze przyda się świeża krew, wymiana części składu na taki, który jest głodny sukcesów. My nie mamy zmienników, na 3 miejsca w ofensywnej pomocy (Robbery i Kroos) jest właściwie tylko Muller. A taki BVB ma Gotze, Kagawe, Kubę, Perisicia, Grosskreuza i dodatkowo dojdzie Reus. Tam każdy zapieprza, żeby nie być na ławie. Przykłądem jest Robben, posiedział na ławie i jak wszedł w ostatnim meczu to od razu grał lepiej niż wcześniej.

19.02.2012 14:09

Miejmy nadzieję, że po nieco lepszych meczach z VFB i Lautern(naprawdę tylko nieco lepszych) Bayern zagrał wczoraj tak słabo, bo mieli w głowie już Basel. W końcu po takiej porażce jak w 2010 zespół na pewno chce zagrać znowu w finale, bardziej niż wygrać BL. Z resztą mówili o tym Lahm i Schweini. Pozostaje mieć nadzieję, że w meczu z Szwajcarami pokażą jaja i wygrają do zera. Inny wynik tylko powiększy niepewność, a tego nam przed meczem z Schalke nie trzeba.

19.02.2012 12:48

"ArjenRobben10 no to wymieniłeś 5 dobrych meczy,ja pomyliłem się o jeden.Więc tylko potwierdzasz moją opinię."

Ty w ogóle czytałeś to co pisałem czy jaja sobie robisz?? Mam Ci wymienić 20 meczów?? Mogę, ale chciałem tylko wymienić "wielkich" rywali.Poza tym napisałęm 7 meczy, mam nadzieję, że zaczaisz o co chodzi. Skoro twierdzisz, że graliśmy tak fatalnie to skąd była przewaga w tabeli rzędu 8 pkt??

"Za Magatha to Bayern zdobył dwie podwójne korony nie wiem czy pamiętasz, Za Klinsmana już tak nie imponowali ale zdarzały im się bardzo dobre mecze i po porażce z Barceloną w LM trochę się posypało. "

Przecież napisałem, że w BL dominowaliśmy wiele razy, ale tak jak w tym roku w LM to nie graliśmy od 99-2001. Nie zauważyłeś tej wypowiedzi? Czyli jednak nie czytałeś mojego postu, a odpowiadasz. Po co?? Chyba, że nie potrafisz czytać z zrozumieniem.

"Jeżeli finał LM w 2010 jest szczęściem no to wybacz ale to ciebie nie można brać poważnie."

Czyli twierdzisz, że zagraliśmy świetny sezon w LM?? Wątpię by ktoś podzielał to zdanie. Hmmm, wymęczone zwycięstwa z potężnym izraelskim gigantem, kompromitacje z Bordeaux, awans dopiero w ostatnim meczu, fatalne mecze z Fiorentiną, szczęście w rewanżu z ManU i słaby finał. No rzeczywiście masz rację, graliśmy duuuużooo lepiej niż w tym sezonie z Juppem... Weź skończ, albo nie oglądasz meczów albo jesteś sezonowcem. A z takimi nie warto dyskutować. Pozdro ;)

19.02.2012 12:38

"Fakt, że trener nie gra tylko piłkarze ale to on odpowiada za dobór zawodników , taktykę i przygotowanie. Drużyna gra schematycznie i bez żadnego pomysłu na grę. Nawet jak wygrywają to kompletnie beż żadnego stylu.Ich meczy nie da się po prostu oglądać, bo to jest 90 minut męki.Jeśli ktoś mówi , że grali na jesieni najlepszy futbol od 2004 czy 2005 to chyba ogląda powtórki z tego okresu. Jeszcze z dwa takie mecze i Jupp powinien rozglądać się za nową posadą."

To pewnie skierowane do mnie. Sorry zabson, ale skoro twierdzisz, że nie graliśmy świetnego futbolu w meczach z Schalke, Leverkusen, Vilarreal, ManCity czy Napoli to nie można Cię brać na poważnie. Niby kiedy tak dobrze graliśmy? W 2008 jak męczyliśmy się z Partizanem i Boltonem? Za Klinsmanna? Za Magatha? Dlatego odszedł, bo graliśmy jak Barca? Nie, w LM to były pierwsze pewne zwycięstwa od lat 99-2001. Dodatkowo dochodzą mecze z Arsenalem w 2005 i Realem w 2007. Reszta to szczęście tak jak np. w roku 2010. W BL często dominowaliśmy, ale w LM tak dobrze graliśmy ostatnio za pierwszej ery Hitzfelda.

19.02.2012 10:24

I nie zgadzam się, że to wina Juppa. Na początku sezonu graliśmy najlepszy futbol od chyba 2005 czy 2006 roku. I to nie w BL tylko wreszcie w LM też. Drużyna po prostu myśli, że wygra, bo jest przecież FCB. Wiele razy słychać to w wypowiedziach np. Lahma i Mullera. Przegrywają mistrzostwo i mecze z BVB, a dalej tylko słychać "mamy lepszych zawodników", "nasza drużyna jest lepsza". Niestety wyniki tego nie potwierdzają. Zawodnicy po prostu nie wchodzą w pojedynki, nie biegają, tego za nich Jupp nie zrobi.

19.02.2012 09:22

Tylko Boateng i Badstuber zagrali dobrze. Reszta dno, Lahm wreszcie zagrał ok w obronie, ale za to w ataku znowu fatalnie. Idzie do połowy i podaje do obrony. Gomez od 7 meczów dno, Ribery nam tylko wstyd przynosi. Później macie pretensje, że nie dają karnych. Od razu sędzia pewnie myśli: "znowu ten aktor". Kroos słabo, ale on nas ciągnie sam od paru meczów, wszystkiego sam nie zrobi. Do Gustavo i Alaby pretensji nie mam. Luiz na swojej pozycji jest świetny, Alaba młody i należy mu dawać szansę, żeby nie skończył jak Breno i inni. Gramy za wolno, Franck zamiast grać w pewnych sytuacjach z pierwszej jak w czołowych klubach to zawraca i wszystko znowu stoi. Muller w tym sezonie tylko zagrał chyba 4 dobre mecze, reszta dno.

19.02.2012 09:04

Miejmy nadzieję, że to prawda. Mielibyśmy aby 1 zmiennika dla Robbery. Aktualnie oni mogą sobie wszystko olewać. Będą zawsze grali, bo nie ma kogo za nich wstawić. A jak Xherdan zagra 1 dobry mecz to już będą ze strachu pocili się na treningach. Tylko miejmy nadzieję, że będzie grał, a nie skończy jak wszystkie nasze talenty...

07.02.2012 11:29

Oczywiście, że normalnie powinno się posadzić Robbena, Lahma i Mullera na ławkę. Problem w tym, że nie ma kogo wstawić za nich skoro nie mamy ławki. BVB, Schalke takich problemów nie mają, a my, mimo że gramy na 3 frontach to mamy właściwie tylko 1 skład.

07.02.2012 11:21

Pomysł z Pizzaro lub Berbatovem wydaje się być świetny. O Dżeko możemy zapomnieć. W pomocy na środku mamy dużo ludzi, ale potrzeba kogoś na skrzydła. Reus odpadł, chciałbym Farfana, ale zarząd pewnie nie chce. Pozostaje Shaqiri bądź Mertens. Ponadto potrzebujemy środkowego i prawego obrońcę. Rafinha nie sprawdza się na razie, nie włącza się w ofensywę, a w defensywie jest łatwy do przejścia. Gdyby przeszedł Hoewedes to mógłby grać na prawej i nie marudził tyle co Jerome. Podobno ma przyjść Niedermeyer, ale 12 mln to stanowczo za dużo jak na takiego piłkarza. Wolę już zawodnika Schalke za te pieniądze.

14.01.2012 08:49

Dziwi mnie decyzja Juppa. Gustavo na początku sezonu to nasz najlepszy zawodnik jednak odkąd wrócił z meczów reprezentacji stracił miejsce w składzie na rzecz przeciętnie, a wczoraj katastrofalnie, grającego Tymoszczuka. Alaba jak dla mnie też dużo mniej niż 3, dużo strat, gdy paru przeciwników się zbliżyło to panikował i podawał do bramkarza. Brakuje nam szerokiej kadry, w tym aspekcie takie zespoły jak S04, BVB i B04 są lepsze. Nie ma kto wejść na skrzydło, nie ma drugiego napastnika, nie ma obrońców. Jak dla mnie to transfery Reusa, Howedesa i jakiegoś napastnika są konieczne po sezonie. Tym bardziej, że każdy widzi jak Reus gra ostatnio.

07.11.2011 05:32

Macie jakieś inne linki. Na razie nie znalazłem nic co by działało ;(

23.10.2011 18:18

I dobrze, że wygrali. W następnym sezonie mamy 4 miejsca w CL, więc powinni tam zagrać Bayern, BVB, Schalke. To zespoły, które albo coś tam już zwojowały albo mają dobry skład(BVB). O kwalifikacje i LE powinny powalczyć Bremen, Hannover, Leverkusen, Stuttgart. Jak dobrze ułoży się finał PN to żaden z tych zespołów nie wyjdzie z rywalizacji z pustymi rękoma.

23.10.2011 17:31

Ciekawy jest wywiad z Juppem na Bild.de. Podobno powiedział zarządowi, że Bayern co sezon powinien ściągać 2 topowych zawodników.

23.10.2011 08:07

Ogólnie z awansem problemu być nie powinno. Wniosek z meczów z Napoli i Villarreal jest jeden - tych zespołów nie trzeba się bać, nic wielkiego nie pokazały. Zwycięstwo z Neapolem powinno przesądzić o awansie. Chyba nie było przypadku, gdy zespół z 10 pkt odpadał, z Villa też gramy u siebie. Nie wiem jak zagrało City, ale skoro oni męczą się u siebie z oboma zespołami to my też nie jesteśmy u nich skazani na klęskę.

Wczoraj jasne stało się jedno. Gdy zespołowi fazami nie idzie gra nie ma kogo wprowadzić za 3 ofensywnych pomocników, Alaba jest po prostu za słaby na FCB jak na razie. Przydaliby się ludzie typu Reus czy Shaqiri.

19.10.2011 14:10

Wejdźcie sobie na tz-online i zobaczcie jak włoskie gazety wychwalają naszego Van Buytena ;D

19.10.2011 13:43

Boateng moim zdaniem za nisko, grał świetnie, co chwila przedzierał się z boku przez 2 obrońców. Mimo, że jest takim kolosem to jest niesłychanie szybki i zwrotny. Całkowite przeciwieństwo Van Buytena ;D

16.10.2011 09:31

Najsilniejszy obecnie skład to chyba Neuer - Howedes, Boateng, Badstuber, Lahm - Schweinsteiger, Kroos - Muller, Ozil, Podolski - Gomez. W świetnej formie jest również Miro, a na ławce jeszcze jest przecież Gotze. Marco Reus po wielu pechowych kontuzjach pewnie zadebiutuje wreszcie. Tak jak gra ostatnio w pełni na to zasłużył. Podolski również w ostatnich 2 meczach zagrał na klasę światową.

01.10.2011 09:20

Jak dla mnie Van Buyten>>Boateng w meczu. Dziwi taka forma Belga, włąściwie nic złego powiedzieć nie można, nawet raczej pochwalić.

28.09.2011 08:22

O ile Boateng trochę nerwowo zagrał i mógł spowodować karnego to trzeba przyznać, że Van Buyten(lub Van Kłoda ;D) jak na razie gra nie do poznania.

27.09.2011 22:48

Mister0 dobrze gada. Dwumecz z Chelsea w 2005 zwalił nam w pojedynkę. Szkoda, bo można było pokonać Liverpool w 1/2 finału i zagrać z Milanem. Wtedy mieliśmy dobrą formę, świetne mecze z Arsenalem i zacięte boje z CFC.

21.09.2011 18:27

Ja zawsze podkreślałem, że Hoewedes to świetny zawodnik i fajnie byłoby go widzieć we FCB. Możemy grać na równi z Chelsea, ManU itd., ale do tego potrzebujemy silnej ławki. Ciesy mnie ostatni wywiad z Juppem, w którym powiedział, iż FCB powinien co roku sprowadzać 2 klasowych piłkarzy by być na szczycie. Np. taka Barcelona, grają fantastycznie, mimo to sprawadzili Villę, Afellaya, Mascherano, a w tym roku Sancheza i Fabregasa. Reus nie chce do nas przejść, Hummels też nie. Zostaje Schurrle, Hoewedes(chce go niby Jupp), Goetze.

21.09.2011 13:39

Rzeczywiście nasza obrona jest cienko obsadzona. Nie mamy 3 obrońcy. Van Buyten to jednak nie ta klasa, mimo, że teraz gra poprawnie. Życzyłbym sobie Howedesa na następny rok. Jak dla mnie świetny zawodnik.

16.09.2011 19:23

Dobry mecz Bayernu. Podobał się zwłaszcza Kroos i Rafinha. Dobrze zagrał też Mario, nic nie strzelił, ale miał też strasznie ciężko, zawsze 3, 4 rywali naokoło. Pokazał, że wcale nie jest "drewnem" tylko potrafi minąć w świetnym style 2, 3 rywali.

27.07.2011 08:34

Pewnie za Francka zagra w jednym meczu Kroos, a w drugim Usami. Podobnie z atakiem Petersen i Gomez. Ciekawi mnie jak będzie wyglądała obrona. Czy zagra Boateng.

25.07.2011 16:14

Jesli powyżsi zawodnicy odejdą to rzeczywiście trzeba sprowadzić napastnika(Petersen), skrzydłowego(Reus>Ilicević), bramkarza(Neuer), lewego/prawego obrońcę(Coentrao,Clichy,ostatnio niby Sagna) i 2 srodkowych obrońców(Boateng i ????). Chyba, że przyjdzie Vidal i jako obrońca zagra Gustavo, ostatnio radzi sobie tam bardzo dobrze.

11.05.2011 07:48

Zgadam się z R10. Mają 250 mln długu i wolą 0 euro zamiast 20 mln euro?? Z powyższych nazwisk chętnie zobaczyłbym Howedesa, Boatenga i jednego z trójki Clichy, Coentrao, van der Wiel, ponadto transfer Vidala byłby świetny. Skonczy się pewnie na Boatengu, Neuerze, bocznym obrońcu i tyle.

02.05.2011 08:09

Podobno FCB nie chce wydawać więcej niż 20 mln na Coentrao(Sportbild.de). Jesli kupimy Clichego za 10 mln + 20 mln za Neuera to zostaje 30 mln. Można by kupić Boatenga (15 mln) i Vidala (10 mln trochę mało, ale kończy mu się kontrakt, więc może go puszczą). Taki Mexes jest za darmo do wzięcia, a Illicević z Lautern ma ponoć kosztować 5 mln. Już byłby skład-marzenie, ale ja boję się, że na transferze Boatenga pozostanie i nasza obroną znowu nie będzie wyglądać dobrze.

31.03.2011 09:59

Boateng ok, ale Badstuber mnie nie przekonuje. Taki Mexes może odejść za darmo, na pewno wolałby grać u nas niż w Liverpoolu. Poza tym jeszcze jest Alex, który raczej nie jest zadowolony ze swojej pozycji w Chelsea.

31.03.2011 09:43

Neuer powiedział, że nie chce iść za granicę, więc ManU może dać sobie spokój. Patrząc na to racjonalnie: Skoro chce zostać w Niemczech i jak mówi walczyć o tytuły to zostaje tylko FCB. Podobno dał już słowo działaczom FCB (wg Bildu i tz chyba).

31.03.2011 09:19

Jeśli miał by kosztować 7 mln to oczywiście wolę Clichy'ego. Francuz prezentuje podobną klasę co Coentrao, a ponadto gra już w wielkim klubie.

29.03.2011 18:19

Boateng grał z Hoewedesem na środku obrony podczas Euro U-21 i był tam najlepszym obrońcą. Fajnie gdyby przyszedł. Jednak nadal przydałby się ktoś na środek obrony np. Mexes, Alex oraz na lewą stronę np. Coentrao lub Clichy.

Neuer - Lahm, Boateng, Mexes, Clichy - Vidal, Schweinsteiger - Robben, Muller, Ribery - Gomez ....

Jak to dobrze, że marzenia nie bolą, niestety nic z tego nie będzie.

28.03.2011 19:46

pietrekFCB raczej wątpię by jakikolwiek trener kazał swemu zawodnikowi tracić piłki, podawać do rywala lub zawalać gole... Jest tak jak Kahn mówi, nawet po przeciętnych meczach Bastian jest świętowany jak bohater.

27.03.2011 12:58

Przydałby się. Wiem, że wyskoczy na mnie tutaj zaraz pół zarejestrowanych użytkowników, ale śmiem twierdzić, że jest lepszy od Schweiniego, przynajmniej nie zwalnia tak gry. Ci, którzy oglądali sezon i wczorajszy mecz wiedzą o czym mówię. Bastian w tym sezonie ma zero pomysłów, nawet w rep. gra dno. ZA to Lahm wczoraj cały czas do przodu, wchodził w sytuacje sam na sam, nie to co u nas.

27.03.2011 10:24

Coentrao czy Clichy - obojętnie kto, prezentują podobną klasę, ważne jest by na prawdę któryś z nich przeszedł do nas. Niech nie skąpią kasy i dają te 30 mln lub za darmo biorą Clichego, oczywiscie za odpowiednio wyższą pensję. Problemem jest środek obrony. Zarząd zawsze mówi, że należy do 8 najlepszych klubów Europy. Podejrzewam więc, że pozostałe 7 to Chelsea, ManU, Arsenal, Real, Barcelona, Milan i Inter. Ja się pytam, w którym z tych klubów Van Buyten lub Badstuber mieliby miejsce w podstawowej jedenastce?? Nawet na ławie by nie siedzieli. Potrzebujemy 2 klasowych obrońców. Alex byłby świetny, podobnie Pepe, ale wątpię by odszedł z Realu. Można by przejrzeć się trochę w Liverpoolu, Skrtel i Agger prezentują podobną klasę co Alex.

23.03.2011 21:13

Dobry trener. U niego Poldi miał jedyny okres u nas, w którym grał na miarę swoich możliwości. Nawet Hitzfeld wcześniej tego nie potrafił. Jakby jeszcze przyszedł z Leverkusen z A. Vidalem jako nową "6" to byłoby marzenie.

23.03.2011 18:52

Wyciągnąć możemy tylko dwóch pierwszych, Juana i Geromela. Pique?? Jaja sobie robią czy co. Vidić miał przejść 1,5 roku temu, VG go nie chciał.

18.03.2011 06:48

Brawo, brawo, brawo!!!

15.03.2011 22:33

Masakra 3 na 2 a oni tego rozegrać nie potrafią...

15.03.2011 22:28

Arjen zszedł i prawa strona leży. Hamit wszystko gra do tyłu albo traci.

15.03.2011 22:24

Boże, Badstuber wchodzi. Jak zagra tak jak ostatnio to mamy lipe...

15.03.2011 22:15

W tej połowie nie gramy nic. Chyba zawodnicy już myślą, że prześliśmy dalej. Cały czas tylko Inter.

15.03.2011 22:14

Robben kontuzja czy coś?

15.03.2011 22:12

Boże, ale sobie utrudniamy życie. Czemu Gomez nie bił sam tylko podał.

15.03.2011 22:11

Kurwa znowu to samo. Wychodzimy, gramy padake i dostajemy gola.

15.03.2011 22:08

Kurde, ale żal tych okazji, Franck zawalił sam na sam i źle to rozegrał przed pauzą. Arjen mega-okazja, Gomez i potem Thomas też 1000 procentowa. Szkoda, bo Inter nie istnieje, a nie wiadomo jak w II połowie. Mogło być spokojnie 5-1 dla nas.

15.03.2011 21:37

m88 co gadales pajacu??

15.03.2011 21:08

Jupp udowodnił np. w sprawie Podolskiego, że bardzo dobrze umie pracować z zawodnikami. Ci którzy piszą, że osiągnął tylko coś w Realu nie znają historii FCB.

15.03.2011 05:07

Żegnam pana ;)

06.03.2011 14:11

Zgadzam się z tym co napisałeś. Jak ktoś nie ma argumentów to zaczyna obrażać. Na prawdę żal mi ciebie, nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i potem cały czas piszesz jakieś głupoty. Zanim się jeszcze bardziej zestresujesz lepiej sięgnij po twego Schoppenhauera i przeczytaj swoją ulubioną stronę.

Co do sezonu 04/05 to naprawdę skompromitował się Sammer... Stuttgart był czarnym koniem rozgrywek i zajął 5 miejsce. No na prawdę, straszna kompromitacja jak na mocarstwowe ambicje VfB.

06.03.2011 13:45

Faktem jest, że Ribery oprócz 1 roku w FCB na razie gra cały czas piach. Wiadomo, że był kontuzjowany, ale Robben też po kontuzjach grał lepiej niż Franck.

06.03.2011 12:35

My potrzebujemy obrony, a nie nowych ofensywnych zawodników. Każdy kibic nawet widzi, że ta obrona jest do kitu. Tylko sztab trenerski twierdzi, że skład jest wystarczająco silny. Koniec z pomocnikami w obronie.

06.03.2011 12:34

do Grabar

Chłopcze?? Jak to znowu było z tą "Erystyką"?? Piszesz jakieś głupoty, w które sam później wpadasz. Nie umiesz odpowiedzieć na moje pytanie?? Czemu w ogole pytałeś skoro niby wszystko wiesz od sezonu 96?? Możliwości są dwie. Nie masz pojęcia o BL lub zadajesz głupie pytania tylko by wyśmiać się ewentualnie z niewiedzy któregoś użytkownika. Jeśli tak to jest to gratuluję osobowości...

06.03.2011 12:29

Grabar nie filozofuj, bo tylko próbujesz uniknąć kompromitacji. Pytam się, skoro siedzisz od sezonu 95/96 w BL to czemu nie wiesz, że Sammer zdobył tytuł, a wcześniej uratował BVB?? Skoro człowiek pyta to chyba tego nie wie??

06.03.2011 10:28

Skoro siedzisz od 95/96 to nie powinieneś zadawać takich głupich pytań.

06.03.2011 10:24

Grabar trochę wstyd, że człowiek interesujący się BL tego nie wie. Z resztą greg nie pytał co zrobił tylko kim jest, wiec czytaj uważnie.

06.03.2011 10:20

Zdobył mistrzostwo z BVB i doprowadził ich do finału pucharu UEFA. Co zrobił Rangnick?

06.03.2011 10:17

greg1984, a kogo widzisz w tej pozycji?? Tylko nie gadaj mi Mourinho, Rangnick lub Benitez, bo Cię wyśmieje...

06.03.2011 09:55

LvG jest na pewno trenerem światowej klasy, ale w każdym klubie miał problemy z zarządem z powodu swojego trudnego charakteru. To bardzo utrudnia jego pracę. Poza tym nie lubi on strasznie piłkarzy o wielkich nazwiskach, lubi zawodników, którzy siedzą cicho. Dla nas zrobił wiele, ale już więcej chyba nie może. Podziękujmy mu więc za współpracę i przekażmy stanowisko Sammerowi. Jak na razie nie widzę lepszego kandydata.

06.03.2011 09:37

Potrzebny nam nowy trener, wczoraj właściwie od 55 minuty gralismy totalnie bez jakiejkolwiek koncepcji. Po prostu rzucano do przodu kogo się dało. Nie wiem czy potrzebny jest Neuer, ale na pewno potrzebujemy kogoś do obrony obok Breno(gra bardzo dobrze zazwyczaj, ale nie dostaje szansy) i kogoś na lewą obronę. Nie chodzi mi o jakies nowe eksperymenty typu brazylijski talent, ale o zawodników takich jak Hummels, Subotic, Coentrao...

06.03.2011 07:56

Czy moderator nie umie wreszcie wywalić tych dwóch: bulkowski alias Uli Hoeness i kacmar5 alias Karl-Heinz Rummenigge??

05.03.2011 18:56

Gadaj se co chcesz. BVB nie umie poradzic sobie z Lwowem, bedaca w kryzysie Sevilla i grajacym na poziomie Barcy PSG. W nastepnym roku w LM bedzie totalna kompromitacja jak zagra BVB i Hannover. Wszystkie zespoły pewnie odpadna w fazie grupowej, a BL w rankingu straci mase pkt. Zapomniałęm dodać, że w LE zagra pewnie Mainz i moze Duisburg. 2012 - stracony rok Bundesligi.

05.03.2011 18:53

Kraft jak tego do końca nie przeczytałeś to daj spokoj. To news z przed meczu.

05.03.2011 18:47

W pomeczowym wywiadzie LvG jest różnica.. Tym razem nie powiedział, że musimy zacząć serię zwyciestw..

05.03.2011 18:44

Lahm ostatnio tak gra, że na jego miejscu tez bym sie nie odzywał...

05.03.2011 18:37

Bulkowski to sam Uli i to on dzwonił do kacmara5.

05.03.2011 18:36

dzigor2 myślisz, że jak taki Kahn groził obronie to nagle zaczęło im się lepiej grać?? Raczej przeciwnie...

05.03.2011 18:31

Niestety Gottmar nie przyjdzie, nie po to przedłużył kontrakt pare dni temu. Pozostaje Sammer, ewentualnie Rangnick, chociaż ten drugi jest mało prawdopodobny biorąc pod uwagę relacje z naszym zarządem.

05.03.2011 18:20

Pod tym nickiem kryję się sam Kalle, jutro podejmie decyzje, ale chciał najpierw nas poinformować.

05.03.2011 18:16

Pewnie od samego Uliego xD

05.03.2011 18:12