DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 94

https://twitter.com/MesutOzil1088/status/1431614541130080257

lol

28.08.2021 22:54

@predator nie ucielo tylko zostalo ;) pisane na szybko zaraz po meczu, dzieki :) sugerowalem aby powstalo cos takiego z ocenami kilku uzytkownikow - wydaje mi sie ze krotkie oceny opisowe ludzi z dieroten to fajniejsza zabawa niz przepisywaie tych z bilda

28.08.2021 22:19

1 wypowiedz o Sane ok, wystarczy gadania

2. wypowiedz to chyba wynik wakacyjnego udaru, co to ma znaczyc ze sie oczekuje? to KIBICE OCZEKUJA ciezkiej pracy i grania na miare tego klubu

28.08.2021 21:31

brzmi raczej jakby zniósł starą regułę a nie wprowadził nową....

28.08.2021 21:20

@Elessar dzieki za zwrocenie uwagi, Gnabry dzis na 5

28.08.2021 21:12

Oceny! (1-6)

Neuer M. - 4 - poza jedną sytuacją gdy złapał strzał który powinien być lobem nie musiał się wysilać. Nie był jednak bezrobotny gdyż Hertha miała 6 strzałów w światło bramki. Solidny występ i jedyne czego zabrakło to spektakularnej interwencji

Davies A. - 4 - dynamiczny, solidny występ. Nie był zbyt często zatrudniany w obronie co prawdopodobnie działa na jego plus. Miejmy nadzieję że na treningach pracuje nad defensywą.
Sule - 4 - być może to kontrowersyjna opinia i zbyt wcześnie na nią ale sprawia wrażenia szefa obrony. Solidy występ choć nie można całkowicie ignorować faktu że słaba Hertha miała robiła zamieszanie.
Upamecano - 3 - Nie wygląda lepiej od Sule który w zasadzie został spisany na straty jako niewystarczająco dobry na 1 skład Bayernu. Nie wyglądał dziś również lepiej od swojego młodszego rodaka Mając na uwagę zmianę wygląda jakby jego miejsce w wyjściowym składzie nie było wcale takie pewne.
Stanisic J. - 3 - anonimowy występ co biorąc pod uwagę jego wiek i doświadczeni jest pozytywne. Kiedy jednak po drugiej stronie boiska biega ofensywny Davies braki w tym aspekcie stają się jeszcze bardziej widoczne.

Goretzka L - 2 - znów tak samo: kilka wyjść do przodu, które wyglądały lepiej w drugiej połowie gdy Bayern lepiej kontrolował mecz. W środku jednak nie był pod grą, a kiedy już był - partnerzy woleliby pewnie aby tak się nie działo. Proste straty i złe podania. Nic dziwnego że Sabitzer widzi dla siebie szansę.
Kimmich - 5 - w odróżnieniu od Leona w niemal każdym poprzednim meczu pokazywał jakieś iskierki. Wydaje się że zaraz odpali na dobre.


Musiala - 5 - niezły mecz; dynamicznie, inteligentnie, technicznie. Słusznie rozpoczął w wyjściowym składzie. Wyglada bardzo podobnie do Mullera i jedyne pytanie na które trzeba odpowiedzieć to czy ma szybkość by ew zostać skrzydłowym
Mueller - 4 - gol i waleczność, ale nie jest tajemnicą że Thomas lepiej odnajduje się kiedy może wykorzystać swój zmysł taktyczny w większym tłoku. Dziś
Gnabry S. - urządził sobie slalom przy 1 bramce. Musi prezentować taką formę co tydzień.
Lewandowski - 6 - Pan RL

Sane L. - 3 - zaliczył ładną asystę do Lewego po czym zniknął z boiska. Biorąc pod uwagę jego sytuację, w miarę otwartą grę i formę obrony Herthy powinien pokazać więcej.
Nianzou T. - 3- lepiej od Upamecano i zaliczył asystę, ale wygląda to jak wyścig żółwi. Pytanie czy obu nie pogodzi powrót do gry Lucasa.
Coman K. - 3 - kiedyś po prawej biegał typowy Robben który chociaż wszyscy wiedzieli co zrobi i tak to robił. Teraz biega typowa Coman - miał 2 sytuacje w których przynajmniej po jednej powinno być jakieś zagrożenie albo chociaż gol - były strzały wysoko nad bramką. Nie dal drużynie absolutnie niczego. naciągana trója.

Naglesmann - 4 - Hertha próbowała grac odważnie, ale nie miała ani jakości ani formy dnia. W pierwszej połowie znów trochę za dużo wymiany ognia; w drugiej wyglądało to lepiej. Dobry mecz dla widza, ale przeciwko tak dysponowanej Hercie można by oczekiwać nieco więcej spokoju i kontroli. O ile Julian zapewne jeszcze jest na etapie poszukiwań i kalibracji jeśli chodzi o taktykę tak ocena 6 za zarządzanie składem: odsuniecię od startowej jedenastki Sane ale danie mu szansy i ogólnie zmiany na wielki plus.

Sarr B. i Choupo-Moting M. - za krótko

(tu nie tam:P)

Edytowano : 2021-08-28 21:12:24

Gnabry - 5

28.08.2021 21:08

Oceny! (1-6)

Neuer M. - 4 - poza jedną sytuacją gdy złapał strzał który powinien być lobem nie musiał się wysilać. Nie był jednak bezrobotny gdyż Hertha miała 6 strzałów w światło bramki. Solidny występ i jedyne czego zabrakło to spektakularnej interwencji

Davies A. - 4 - dynamiczny, solidny występ. Nie był zbyt często zatrudniany w obronie co prawdopodobnie działa na jego plus. Miejmy nadzieję że na treningach pracuje nad defensywą.
Sule - 4 - być może to kontrowersyjna opinia i zbyt wcześnie na nią ale sprawia wrażenia szefa obrony. Solidy występ choć nie można całkowicie ignorować faktu że słaba Hertha miała robiła zamieszanie.
Upamecano - 3 - Nie wygląda lepiej od Sule który w zasadzie został spisany na straty jako niewystarczająco dobry na 1 skład Bayernu. Nie wyglądał dziś również lepiej od swojego młodszego rodaka Mając na uwagę zmianę wygląda jakby jego miejsce w wyjściowym składzie nie było wcale takie pewne.
Stanisic J. - 3 - anonimowy występ co biorąc pod uwagę jego wiek i doświadczeni jest pozytywne. Kiedy jednak po drugiej stronie boiska biega ofensywny Davies braki w tym aspekcie stają się jeszcze bardziej widoczne.

Goretzka L - 2 - znów tak samo: kilka wyjść do przodu, które wyglądały lepiej w drugiej połowie gdy Bayern lepiej kontrolował mecz. W środku jednak nie był pod grą, a kiedy już był - partnerzy woleliby pewnie aby tak się nie działo. Proste straty i złe podania. Nic dziwnego że Sabitzer widzi dla siebie szansę.
Kimmich - 5 - w odróżnieniu od Leona w niemal każdym poprzednim meczu pokazywał jakieś iskierki. Wydaje się że zaraz odpali na dobre.


Musiala - 5 - niezły mecz; dynamicznie, inteligentnie, technicznie. Słusznie rozpoczął w wyjściowym składzie. Wyglada bardzo podobnie do Mullera i jedyne pytanie na które trzeba odpowiedzieć to czy ma szybkość by ew zostać skrzydłowym
Mueller - 4 - gol i waleczność, ale nie jest tajemnicą że Thomas lepiej odnajduje się kiedy może wykorzystać swój zmysł taktyczny w większym tłoku. Dziś
Gnabry S. - urządził sobie slalom przy 1 bramce. Musi prezentować taką formę co tydzień.
Lewandowski - 6 - Pan RL

Sane L. - 3 - zaliczył ładną asystę do Lewego po czym zniknął z boiska. Biorąc pod uwagę jego sytuację, w miarę otwartą grę i formę obrony Herthy powinien pokazać więcej.
Nianzou T. - 3- lepiej od Upamecano i zaliczył asystę, ale wygląda to jak wyścig żółwi. Pytanie czy obu nie pogodzi powrót do gry Lucasa.
Coman K. - 3 - kiedyś po prawej biegał typowy Robben który chociaż wszyscy wiedzieli co zrobi i tak to robił. Teraz biega typowa Coman - miał 2 sytuacje w których przynajmniej po jednej powinno być jakieś zagrożenie albo chociaż gol - były strzały wysoko nad bramką. Nie dal drużynie absolutnie niczego. naciągana trója.

Naglesmann - 4 - Hertha próbowała grac odważnie, ale nie miała ani jakości ani formy dnia. W pierwszej połowie znów trochę za dużo wymiany ognia; w drugiej wyglądało to lepiej. Dobry mecz dla widza, ale przeciwko tak dysponowanej Hercie można by oczekiwać nieco więcej spokoju i kontroli. O ile Julian zapewne jeszcze jest na etapie poszukiwań i kalibracji jeśli chodzi o taktykę tak ocena 6 za zarządzanie składem: odsuniecię od startowej jedenastki Sane ale danie mu szansy i ogólnie zmiany na wielki plus.

Sarr B. i Choupo-Moting M. - za krótko

28.08.2021 21:07

LEWANGOALSKI!

28.08.2021 20:15

podoba mi sie taktyka Julka wzgledem Sarra, nie chcesz odejsc to za kare bedziesz gral ogony :P nie ma odpoczywania na trybunach

28.08.2021 20:12

Lewy idzie po rekord Lewego!

28.08.2021 20:01

@ufir skoro on oczekuje ok 20mln to ja oczekuje wystepu pilkarza ktory chce tyle zarabiac :P

28.08.2021 19:59

@Elessar badzk onsekwentny, jak psizesz "prosze bez wycieczek osobistych, na dieroten mam zasade, ze nie kloce i nie dyskutuje niepotrzebnie."

to nie pisz "na tej stronie, możesz pisać tylko krytycznie pamiętaj."

koniec rozmowy :*

Edytowano : 2021-08-28 19:56:36

@Pir5 tak, oficjalny powod dla ktorego Gute nie lubi Julka to jego wyglad

28.08.2021 19:55

@Elessar nie szukam po prostu zabawne ze robisz takie komentarze jak zacytowalem nizej (jednoznacznie potepiajace ze nie padaja same zachwycy z powodu wyniku) a pozniej szybciutko prosby o to zeby dac innym wypowiadac swoje zdanie odbierasz jak atak na swoja wolnosc wypowiedzi xD

28.08.2021 19:53

@Elessar udany jestes :) ale najwyrazniej mam zwidy i to nie Ty pisales

"przegrywamy źle, wygrywamy źle, serio ?"
"styl gry? serio............ jakbyśmy grali taki mecz za Flicka każdy byłby zadowolony..........."
"owszem, ale krytyki niezasłużonej też nie lubie."
"wole patrzec optymistycznie, niż ciagle atakowac trenera"

Edytowano : 2021-08-28 19:51:37

a co do Gute to czemu sie dziwisz? przeciez on ma odpaly w kazda strone, Tolisso klasa swiatowa a Julka nie lubi bo nie jest przystojny i jakis taki dziwny (to jest oficjalna wersja podana przez samego Gute :D)

28.08.2021 19:50

@Elessar ale.... przeciez to Ty robisz awanture o jakies rzekome ataki. Czyli nie komentujesz meczu tylko komentujesz komentarze innych ;)

Edytowano : 2021-08-28 19:49:01

@oloka, czemu tylko 3? :D

28.08.2021 19:48

no ale ta akcja pokazuje ze na skrzydlo to Jamal jest za wolny

Edytowano : 2021-08-28 19:45:17

@Elessar, no to sobie patrz i daj innym patrzec po swojemu

28.08.2021 19:44

Golazo!

28.08.2021 19:40

@Elessar jak Tobie jest wszystko w jakim stylu gramy to Twoja sprawa ¯\_(ツ)_/¯, nie ma obowiazku komentowania wszystkich wypowiedzi

narazie probujemy grac jak BVB czy Lipsk; linia defensywy gleboko, brak gry w srodku i podchodzenia wyzej, szybkie przejscia do przodu

nie tego oczekuje jako kibic Bayernu

Edytowano : 2021-08-28 19:39:45

za Flicka byla gra w srodku a linia defensywy grala wyzej

nie rob gownoburzy bo tylko rozmawiamy o naszych wrazeniach z meczu - ani nie musisz miec podobnych ani nie musisz komentowac

no chyba ze wolno tylko pisac ze jest pieknie? :)

28.08.2021 19:37

@AdiFantasti nie ma gry na stojaco ale to wynik tego ze ataki zaczynamy praktycznie z polowy pola i szybko przechodzimy do przodu podaniami i na pelnym biegu - to przypomina bardziej gre BVB i Lipska niz Bayernu

28.08.2021 19:31

to ze mamy przewage i wiecej sytuacji nie znaczy ze kontrolujemy spotkanie

sa duze odleglosci miedzy formacjami, jest sporo dlugich pilek i biegania, Hertha wyszla zbyt odwaznie i wysoko a nie maja do tego zeby nas zepchnac pilkarzy - dzieki temu mamy sytuacje ale nie ma kontroli w srodku pola, sporo strat - tak jak mowie; angielski mecz dwoch druzyn z roznica w jakosci

Edytowano : 2021-08-28 19:30:20

Flick tez lubil wciagac przeciwnika i dawac mu wyjsc zeby szybko przejsc do przodu ale formacje byly duzo blizej siebie i potrafilismy wymieniac podania na polowie przeciwnika oraz nie zawsze wygladalo to jak wymiana ciosow (przy czym Hertha nie ma sil zeby zadac pozadny)

28.08.2021 19:28

@Pir5 widze nasza przewage ale nie widze *kontroli*, bardziej angielski mecz dobrej druzyny ze slaba

28.08.2021 19:24

bardzo slaba hertha dzis,

moim zdaniem my bez pomyslu, wszystko to indywidualne blyski

28.08.2021 19:19

brawa dla Leona za 1 dobre podanie do przodu w tym sezonie! :D

teraz czekam na nicki ktore siedzialy cichutko ale zaraz mnie otaguja piszac o najlepszym b2b

28.08.2021 19:08

Sabitzer przyjdzie i przyspawa Leona bo potrafi grac w pilke a Hasan bedzie szukal nowego trenera bo przeciez dopiero co (prawie) uzgonil 5 letni kontrakt z Leonem na gruba kase ;)

albo na wszelki wypadek kupi Hofmanna i powie Julkowi zeby sobie odzyskal Roce

Edytowano : 2021-08-28 19:05:35

ale Jak Goretzka usiadzie to nawet bedzie mozna powiedziec ze lawka robi wrazenie: Goretzka, Sane, Coman, Pavard, Tolisso :D

28.08.2021 19:03

@yasiek gra to samo co gral, bieganie bezsensu,, chowanie sie przed gra, podania albo niecelne albo bezsensowne (jego specjalnoscia jest podanie do pilkarza ktory w momencie przyjecia pilki znajdzie sie pod presja) i wejscia w pole karne

a ze nie dominujemy bo prawa strona z racji braku obroncy i Sane, nieco gorszej formie Kimmicha i Gnabryego to nie mogl sobie wbiegac w pole zeby udowodnic ze jest najlepszym box-to-box na swiecie*


*- xDDDDDDDDDDDD

28.08.2021 18:59

dlatego Leon naciska na 5 letni kontrakt - bedzie mozna usiasc na lawce i robic za modela na insta

w pilke przeciez juz grac sie nie nauczy

28.08.2021 18:47

to jak mu sie przygladali to zaczynam dla odmiany miec obawy, o Sarrze Hasan mowil ze "dlugo mu sie przygladalismy' ;p

Edytowano : 2021-08-28 18:44:54

miesiac plotek zeby kupic goscia na wyprzedazy...

28.08.2021 18:44

mysliscie ze Goretzka kiedys naucyz sie podawac?

28.08.2021 18:42

"naszego internacjonała"

....

28.08.2021 18:39

moze w odpowiedzi na ruch United sciagniemy Riberyego? :D

27.08.2021 21:37

swoja droga imho jesli BVB dostanie oferte 1670 baniek to powinni sprzedac go w tym roku

27.08.2021 19:32

koszulki to mit ale sponsorzy patrza na to kto bedzie reklamowal ich produkty w dealu z klubem

Barcelona miala ponoc na kazdym slajdzie Messiego bo inaczej sponsorzy pytali czy Mesi jest czescia umowy, a wiele zrodel w tym te z Barcelony przyznawaly ze Messi z kontraktow generuje MINIMUM 300mln dla Barcelony

cala liga francuska zanotuje wzrost dzieki niemu, a co do United: swoja wielkosc tez trzeba podtrzymywac

My kupilismy ostatnio tylko Sane (ktory poza Niemcami nie istnieje). James ktory jest popularny w calej ameryce poludniowej to byl przyplyw bodajze kilku milionow followersow na insta.

Trzeba dawac ludziom powody zeby zainteresowali sie jakims klubem (rozjebanie Barcy bylo mega powodem ale jeszcze dobrze jak na boisku jest ktos w kogo grze mozna sie 'zakochac' (Sane w formie mozna))

27.08.2021 19:12

United ktore nie stracilo zadnego obroncy: sciaga Varane
Bayern: sciaga talent Upamecano

United: sciaga Sancho
Bayern: marzy o Hoffmannie

United: oglasza Ronaldo
Hasan:

Edytowano : 2021-08-27 18:39:47



Edytowano : 2021-08-27 18:40:09

ucina :D mialo byc:

dzwoni z nadzieja do Eberla

27.08.2021 18:39

@misza jak doliczysz oplaty za reszte sztabu, 100k dzieki nieudolnosci Hasana i paliwo na klubowy bus to moze uzbiera sie nawet 62.500

27.08.2021 18:36

Ronaldo: będę grał dla City!
Ferguson: nie będziesz.
Ronaldo: nie będę.

27.08.2021 18:31

Juventus rozpoczyna walke o Hazarda. Brazzo tez walczy* i zadzwonil do Eberla

*- ze swoja nieudolnoscia

27.08.2021 18:20

gdzie przesadzam? no wymien te transfery

Alaba byl jaki byl, Boateng tez ale Upamecano to jest talent a nie van Dijk

27.08.2021 17:48

@tapczan a nie sa zasadne? w mediach Hainer uprawia propagande sukcesu a kogo sensownego sciagnieto w ostatnich okienkach? Sane bez formy rok za pozno i wielki talent Upamecano na zastepstwo 2 podstaowych(!!!) pilkarzy.

A ile ciamajd przyszlo ktore sa kulami u nogi chociaz juz Pep narzekal na kadre a Kovac i Flick publicznie blagali o szersza?

27.08.2021 17:40

United po zakupie Varane i Sancho walczy o Ronaldo
Real walczy o Mbappe
PSG po historycznym okienku walczy o Richairlisona

Bayern walczy o Sabiztera, Hofmanna i Gintera

...

(do admina: tu nie tam ;))

27.08.2021 16:09

@misza ale trener nie zdementowal (nic konkretnetnego to nie dementi zainteresowania) tylko nazwal je dziwacznymi

Hassanizm pelna geba

27.08.2021 15:33

zebys sie Julek nie zdziwil :DDD

27.08.2021 14:46

zainteresowanie Ginterem tylko potwierdza ze lelak Pavard (slusznie) jest juz spisany na straty (mam nadzieje ze probujemy go sprzedac?). Imho niezbyt potrzebny transfer podobnie jak Hoffman.

Nawet gdyby miala przyjsc cala 3 (za ile? 15 + 15+ 20?) to duzo bardziej wolalbym Dumfriesa i Sabtizera (12+15).

PS Trudno zrozumiec to ze nie mielismy 25mln na Torresa swego czasu.

27.08.2021 12:58

takich (a w zasadzie lepiej bo mlodszych) pilkarzy to my sciagalismy za darmo zeby byli 18-21 zawodnikiem (Petersen, Rode)

27.08.2021 10:58

ostatnich 50 meczow Hofmanna:

pozycja / ilosc wystepow / ocena

Attacking Midfielder (Right) 15 6.7
Attacking Midfielder (Left) 11 7.0
Defensive Midfielder (Centre) 7 6.9
Attacking Midfielder (Centre) 5 6.7
Midfielder (Left) 4 7.7
Midfielder (Centre) 4 6.9
Midfielder (Right) 2 6.2
Forward (Right) 1 6.2
Forward (Centre) 1 7.6

wyglada na to ze najlepiej gra na... lewej stronie ^^ a 'domyslnie' to prawy ofensywny pomocnik

silne strony: technika, kreatywnosc
slabe: gra w defensywie i taktyka

w zeszlym seoznie w BL: 1.1 odbioru i 1.1 przejec na mecz

liczby w ofensywie mimo 11 asyst jakos nie powalaja, niby mocna technika a 0.7 dryblingu na mecz (Davies w meczu potrafi zrobic 6-9 a srednia ma 2.7), faulowany 2x rzadzien niz Davies -a caly czas mowimy o gosciu ktory wiecej gra z przodu

nie bardzo wiem w czym mialby nam pomoc?

Edytowano : 2021-08-27 10:44:52

@misza, ktorzy giganci nam zazdroszcza? :) jedyne plotki. O Upamecano w Anglii (glownie w zeszlym roku w zime i w kontekscie United) na powaznie nie pisalo zadne powazne zrodlo/dziennikarz. No ale skoro Ty - czlowiek ktory gardzi plotkami i beszta innych za dawanie im jakiekolwiek wiary podaje taka informacje to na pewno zalejesz mnie zrodlami. nie tak jak Twoj kolega po broni - zabson, ktory mial nas zaorac ale okazalo sie ze zmysla

Edytowano : 2021-08-27 10:46:43

a przepraszam powolujesz sie na zazdrosc kibicow :) no to juz tego udowodnic sie nie da :D

27.08.2021 10:40

Hasan przypomnial Julkowi ze zamiast marzyc o srodkowym pomocniku ma sie wziac za 'odzyskiwanie' a sam wzial sie za kolejny beznadziejny transfer na prawa strone...

27.08.2021 10:14

ale jakto, przeciez nasz mistrz powerpointa Hasan mu zrobil super prezentacje i pokazal plan na przyszlosc nawet Julek dzwonil i byo pieknie (poza dogadaniem sie z klubem ^^)

27.08.2021 10:13

@AdiFantasti niedlugo bede w okolicach, nie moge sie doczekac zurku w Prohibicji!

25.08.2021 19:31

@AdiFantasti i czy wodzianka wczoraj byla ;)

25.08.2021 19:09

no! z polemika to to teraz poleciales troche ale jak bedziesz w zyciu odwazny to w koncu sie uda

25.08.2021 18:47

@zabson79 wazne ze zdobyles sie na odwage zeby przyznac

25.08.2021 18:43

jestem w szoku

25.08.2021 18:40

spokojnie Panowie zaraz zostaniemy zaorani linkiem do rzetelnego zrodla

25.08.2021 18:11

@zabson79 jakis problem techniczny z wklejem linka?

25.08.2021 18:02

@zabson79 oooo, a to dopiero ciekawe, skad info ze mial byc transferem do rezerw (jak np Dajaku)? zakladam ze skoro pisze tak osoba ktora gani wszystkich za powylowywanie sie na plotki to na pewno dostane konkretne (albo chociaz jakiekolwike) zrodlo dla takiej nowej informacji

25.08.2021 17:55

@FanGraczyBayern ale jego trzeba zacytowac inaczej fakt ze padlo slowo "super" sprawia ze sie nie liczy

a jak zacytujesz to bedzie wyrwane z kontekstu ¯\_(ツ)_/¯

i jak sie poddasz w takiej rozmowie to uciekles z braku argumentow

25.08.2021 17:29

@FanGraczyBayern to niemozliwe zeby czlowiek bez doswiadczenia ktory publicznie osmieszyl siebie i klub m.in. ws Odoi byl winny i zrobil cos zle

widziales w ogole kiedykolwiek kogos kto ma nowe espresso na biurku i popelnia bledy?

niemozliwe :D

25.08.2021 17:17

@misza ale to Ty pisales ostatnio ze Sarr mial byc super bo tak ktos powiedzial w wywiadzie :D

PS ostatecznie kto mial racje?

25.08.2021 17:12

@zabson79

po1 fakty nie moga byc wymyslone bo to jak cofac sie do przodu

po2 najlepiej wszystkiemy zaprzeczac chociaz KOLEJNE okienko KOLEJNY raz Hasan osmiesza klub w TEN SAM sposob (co wynika najpewniej po prostu z braku doswiadczenia) - wierz mi dziennikarze maja spora wyobraznie mogliby spokojnie co roku pisac nowe rzeczy

po3 tu nie chodzi o to ze cos sie dzieje raz czy drugi tylko jak wyzej: kolejny. Jest wiec pelna niekompe... znaczy sie konsekwencja

i tylko (pisze to po raz kolejny ale nigdy nikt nie odpisal) nie rozumiem skad ta postawa do twardego usprawiedliwiania wszystkiego co robi ten amator

25.08.2021 17:07

@AdiFantasti ale nie byles tam wiec nie wiesz! dopoki nie pokazesz zdjecia jak pijesz espresso z Hasanem to jestes hejterem!

25.08.2021 17:01

"chcialem Sabitzera i jest na wyprzedazy, ale widzac jak dziala Hasan juz na nic nie licze"

:P

25.08.2021 12:26

@Arkady142 ?

25.08.2021 12:25

@misza miales okazje odpowiedziec na proste pytanie - wybrales taka odpowiedz jaka wybrales

takze misiu pysiu, zastanow sie kto wybral ucieczke i gierki

Edytowano : 2021-08-25 12:17:59

nie bardzo tez wiem co mnie obchodzi trend Realu i jakby mial sie miec do trendu Bayernu :)

Edytowano : 2021-08-25 12:19:11

ale zawsze mozesz zrezygnowac z tej 'gierki' odpowiedziec i wtedy rozmowa przestanie byc na torach ktorymi gardzisz i rzekomo nie bierzesz w takich udzialu i wroci na wlasciwe tory i bedziemy mogli rozmawiac dalej

25.08.2021 12:15

@misza dzieki za odpowiedz :)

Edytowano : 2021-08-25 11:46:59

"Skaczesz od tematu do tematu, byle tylko znaleźć pretekst do przyczepienia się do kolejnej rzeczy i zupełnie nie odnosząc się do argumentów wcześniej poruszanych. Nie bawi mnie taka zabawa w kotka i myszkę. Dziękuje, kolejny raz już rozmowy nie podejmę."

25.08.2021 11:45

@misza mimo ze lubie dramatyzowac dla efektu to nigdy nie sugerowalem nawet 'rowni pochylej' ale trend dla mnie jest oczywisty

proste pytanie: czy (uscislajac: na papierze) Twoim zdaniem w ostatni h 5 latach kadra stawala sie mocniejsza czy slabsza? jak wyglada trend? wznoszacy czy opadajacy?

25.08.2021 11:17

podawalem te same informacje juz rano w komentarzach a moim zrodlem byl twitter MiaSanMia

w Bildzie NICZEGO wiecej nie napisali niz MiaSanMia podalo na twitterze?

Edytowano : 2021-08-25 11:15:03

bez zlosliwosci: czy zrodlem jest Sport BILD czy MiaSanMia?

25.08.2021 11:14

@sylwester123 ja sie przyznaje ze wierzylem w Crossainta :P

25.08.2021 11:08

Misza:

"Mówisz ze trzeba w podobny sposób kreować rzeczywstosc i naciągać fakty pod przyjętą tezę? ;D takie dyskusje mnie nie bawią"

też misza:

"A Real ma coraz lepiej? Ostatnie wyniki w LM:
- odpadniecie z 1/16
- odpadnięcie z 1/16
- odpadniecie z 1/2

W lidze na 4 ostatnie sezonu 1 x Mistrz.

Faktycznie, są na genialne pozycji"

bardzo sprytne zwazywszy ze chwile wczesniej Real wygral 4 LM w 5 lat. No ale to ja obrywam od hipokrytow :D wybacz @admin trudno nie miec pokusy zeby obnazyc taka hipokryzje, tym bardziej ze dyskusja byla rzeczowe do momentu pojawienia sie takich ekhem 'argumentow' (w sumie dalej nikt nie wie na co?)

25.08.2021 11:04

@misza ale ja jestem na liscie? bo chcialym byc na liscie

25.08.2021 10:51

@misza ale obiecujesz tym razem ze juz naprawde nie bedziesz wchodzil w dyskusje? bo tyle razy czytalem ze sa ponizej Twojego poziomu i godnosci, nie warte Twojego czasu a nawet ze Ci uwłaczają(!) a jednak Ciagle zabierasz glos

Edytowano : 2021-08-25 10:43:21

napisz tylko jeszcze za ile odszedl Ronaldo i w jakim wieku oraz ile razy Real wygral LM w ostatnich 10 latach i obiecuje ze mozesz isc :*

25.08.2021 10:42

@Reeken89 @FanGraczyBayern przeciez nie chodzi o to zeby argumenty mialy sens tylko zeby zaprzeczac wszystkiemu - wtedy Hasan na oltarzyku sie usmiecha cieplo i parzy espresso

wiec podamy przykald Realu ktory wygral 3 LM z rzedu i 4 w 5 lat ale wybierzemy tylko te lata gdzie odpadali w rundach ktorych nie ma :D

Edytowano : 2021-08-25 10:38:34

ale my nie jestesmy tutaj po to zeby rozmawiac o innych tylko o Bayernie

25.08.2021 10:37

@misza a teraz napisz za ile poszedl Ronaldo i ile mial lat oraz ile razy LM zdobyl Real w ostatnich 10 latach

25.08.2021 10:10

Real nie ma gigantycznych dlugow. Gigantyczne dlugi mial przed Perezem teraz zeszli do jakiegos niewielkiego poziomu. Do tego robia gigantyczna przebudowe stadionu.

@misza ale co chcesz przez podawanie przykladu ze Real sprzedal dlatego ma wiecej kasy? bo podales przyklad ale nie napisales o co Ci chodzi.

Przychody Real rok do roku nie sa wcale az tak duzo wyzsze niz Bayernu. Sa ale nie dramatycznie.

Bayern tez by mogl sprzedac tylko ze:
- nie kupowalismy tylko WYRZUCILISMY 100mln(!!!) na wypozyczenia
- do konca oszukiwal sie w sprawie Alaby i zaoferowal pozno kontrakt Thiago tak ze ten zmienil zdanie i zostal puszczony za grosze. Ronaldo tez mial rok do konca kontraktu i byl duzo starszu - nikt go nie oddal za darmo tylko za 100mln, w tym roku sytuacja powtarza sie z Sule i Tolisso
- Real kupil swego czasu Illaramendiego - wielki talent za 40mln, gosc nie wypalil i natychmiast go opchneli za 25/30. Bayern zas oszukuje sie kolejne sezony z Comanem czy Tolisso, drugi pewnie odejdzie za rok za darmo a pierwszy albo dostanie jakis absurdalny kontrakt (bo juz i tak ma spory) albo za rok promocja bo bedzie mial rok do konca umowy

wiec co chcesz powiedziec drogi @misza przez pisani ze inni maja lepiej?

25.08.2021 10:08

@Pir5 brzmi niewiarygodnie ale Lewy ma gigantyczna marke i PSG moze chciec typowego snajpera

25.08.2021 09:27

Garsc informacji i ploteczek ;)

- Wg BrandFinance *wartosc marki* Bayernu podskoczyla do ponad miliarda i umocnila sie na 5 miejscu.

- Przez zamieszanie z ESL nastapila za to zmiana w *wartosi firm* i to Bayern jest teraz najwyzej wycenianym klubem (wyprzedzilismy Real, Barce, Liverpool i United) - wyceniono ze zaliczylismy skok o 300mln z 3.3mld do 3.6

- kandydaci do odejscia: Chris Richards - podobno bardzo chcemy go sprzedac za 10mln, Hoffe chce ale nie za tyle, na liscie sa rowniez Corentin Tolisso (€20m), Bouna Sarr, Mickaël Cuisance, Marc Roca (transfer lub wypozyczenie)

- Bayern uznaje ze 10mln za Adliego to za duzo

- Ruch (ok 15 mln) po Sabitzera mozliwy tylko jesli ktos odejdzie. Klub jest dogadany z pilkarzem ale Bayern podwaza sens zakupu Austriaka majac w skladzie Tolisso i Cuisance (xD) za ktorych nie ma obecnie zadnych ofert. Sa kluby zainteresowane wypozyczeniem Cuisance.

- Hoffmann zostal wyceniony na 22mln i mialby pelnic role prawego wahadlowego. Pilkarz nie bedzie walczyl o transfer ale chcialby przejsc do Bayernu. Kluby z hiszpanii i anglii rowniez zainteresowane. Niewiadomo czy Bayern jets sklonny tyle zaplacic

- Zarowno Sule jak i Tolisso sa ok z odejsciem za darmo po wygasnieciu ich umow na koniec sezonu.

- Pini Zahavi bedzie chcial podwyzki dla Roberta jesli klub nie pozwoli my odejsc. Agent Polaka byl w Paryzu czym mialby zwiekszyc presje.

- Miedzy Pinim a Bayernem nie ma obecnie zadnych rozmow nt kontraktu Comana. Bayern zazadal 90mln co odstraszylo Chelsea. Pini wyobraza sobie odejscie francuza za darmo w 2023.

25.08.2021 09:23

@tapczan to skoro to wiesz to jak tym chciales udowodnic ze potrafimy sprzedawac?

25.08.2021 09:00

Nie przypominam sobie czasów żebyśmy e ogóle byli łączeni z piłkarzami tego pokroju

25.08.2021 00:16

@misza mam serdeczna prośbę (bez złośliwości) postaraj się nie tłumaczyć rzeczy jak niżej (se umowa to dwustrone zobowiązanie) tj ze jak swieci słońce to jest dzień. W większości te madrasci nie dotyczą tego czego i inni nie wiedza tylko rzeczy które są tak oczywiste ze mówić o nich nie trzeba.

Jeśli zaś chodzi o Mbappe - nikt nie mówi bo PSG go może z palcem w ekhem, sprzedać za spore pieniądze a rok temu pewnie mogła za jeszcze większe. Tylko nie chce tam jak my kiedyś Ballacka.

Edytowano : 2021-08-25 00:15:06

@tapczan - nie łykaj jak pelikan, nie chcieliśmy sprzedać Alaby? nie chcemy Tolisso? Nie będziemy chcieli Comana? W historii klubu były pojedyncze nazwiska gdzie tak można powiedzieć ale wielu nie ma takiego statusu. Zreszta polityka ze nie jesteśmy klubem sprzedającym co dotyczy wszystkich klubów z czołówki nie zobaczą oddawać za darmo byle nie sprzedać i traktowanie tego dosłownie wypacza sens

25.08.2021 00:10

mes que un club

24.08.2021 18:49

@Gladius no i w gruncie rzeczy o to chodzi; nie to czy Cuisance byl wtopa czy nie, czy Sarr byl wtopa czy nie, juz nie o klauzule Upa tylko ze wszystkiego lacznie jest duzo za duzo.

24.08.2021 18:47

@Gladius ale na podstawie czego tak przypuszczasz? jaki jest sensowny powod zeby zostawic cos co moze byc problemem na pozniej a nie w momencie kiedy musisz przelac 42mln i taka mala rzecz mozesz po prostu ustalic od razu?

nie wierze ze sprawny negocjator majacy dobre relacje z druga strona nie uzgodnilby ze skoro juz robimy taki przelew a na rynku standardem jest do 30 to tak zapisujemy

no chyba ze januszowano czesc pensji tylo okazalo sie trener che go wczesniej ;)

24.08.2021 18:38

@Gladius masz racje, moje zalozenie ze przy transferze na oko 40 milionow przelewanych do Lipska zobaczono te klauzule ale machnieto reka gdyz nie dalo sie uzgodnic ze chociaz umowe ma do 12 to zapiszemy tak na wszelki wypadek od 30.

Nie ma mowy ze o tym ze po prostu wplacono klauzule, niedopatrzono szczegolow i pozniej trzeba bylo prosic Mintzlaffa zeby sie zgodzil na raczej mniej niz wiecej bo generalnie to siara. Jak moge tak w ogole myslec? przeciez do ostatniej chwili mimo bardzo slabego polrocza Upamecano mial jechac na mistrzostwa a to ze sprawe zalatwiano doslownie chwile przed powrotem do treningow bylo ustalone wczesniej.

Moje niedorzeczne przypuszczenia vs Twoje fakty. Dzieki ze mnie wyjasniles! :)

24.08.2021 18:21

@FanGraczyBayern Muller sie nie meczy bo nie ma miesni wiec co ma odpoczywac :D

24.08.2021 18:15

@Gladius ale po co mam Ci wyjasniac jak Ty zaprzeczysz kazdej racjonalnej argumentacji piszac cos w stylu 'byles tam?'. Zreszta mam Ci wyjasniac ze przy dealu na ponad 40mln taka rzecz sie po prostu omawia i uzgadnia od razu; wiec przy takiej kwocie gdyby to zalatwiono to albo Lipsk pozwolil na zapis ze karte oddaja 30 albo ustalono by kwote do przelania (jako klauzule) i zalatwiono tak ze nikt by o tym nie slyszal.

Edytowano : 2021-08-24 18:14:02

@Gladius, widze ze cierpisz na to samo co Edmund ktory oglosil sie zwyciezca zakladu (nawet wybral mi strone ktora mialem reprezentowac w tym zakladzie ktorego nie zaakceptowalem). Teraz sie dowiaduje ze moje pytanie to czepianie sie z braku argumentow i nawet sie do tego przyznaje xDDDD

¯\_(ツ)_/¯

24.08.2021 18:11

@bayernthebest spoko, bywa - dzis za ile by go mogla sprzedac Barca? za ile my mozemy Sarra? (ano nie mozemy:D)

24.08.2021 18:07

@misza masz racje - doczytali :) tyko umowili sie ze oleja. Tak sie w koncu robi - nie uzgadnia sie takich spraw od razu tylko czeka az beda stanowic problem i doplaca pozniej!

Tak robia wszyscy profesjonalisci :)

24.08.2021 18:06

@Gladius spokojnie, nie masz jak mnie obrazic ;)

24.08.2021 18:01

byc moze daloby sie przelknac transfer

Sarra - gdyby nie to ze w klubie od odejscia Lahma nie ma prawdziwego prawego obroncy (takim nie byl Kimmich bo cala wczesniejsza kariere gral na srodku i okres na prawej byl przejsciowy), gdyby nie wyrzucono 5mln na Odriozole, gdyby najgorszy prezydent w historii pilki noznej nie zdazyl sprzedac Semedo i zwinac Desta

Roci - gdyby byl kupiony wtedy gdy byl uznawany za talent a nie kiedy po 2 slabiutkich sezonach i spadku z ligi nie zostal kupiony by wypelnic w kadrze luke po sprzedanym za grosze THIAGO

Chupomotinga - gdyby ten sympatyczny pilkarz dajacy z siebie wszystko byl weteranem ktory sporo osiagnal i nadal mogl sporo dac ale nie wyrabial fizycznie (jak swego czasu LArsson czy np Cavani) a nie byl po prostu przecietnym grajkiem nadajacym sie do bycia 3 napastnikiem

a co tego kto ma placone za posty; dzis uslyszalem ze Hasan jest super bo chociaz niedopatrzono umowy z Upamecano to zamiast doplacic 250k doplacono tylko 100 :D

tu 100k, tam 5mln na Odriozole, tam prowizja dla branchiniego, tu ktos odejdzie za darmo, ten transfer sie nie uda... no ale byl Davies wiec wszystko jest ok...

24.08.2021 17:53

@tapczan ale nie trzeba przywolywac przykladow innych klubow zeby zeby umniejszac bo jest od miesiecy wystarczjaco duzo bledow zeby podpisac kazda cholerna petycje o wywaleniu z klubu bosniaka zanim bedzie za pozno (tj zanim bedzie trzba zastapic Neuera, Lewego i Mullera)

Edytowano : 2021-08-24 17:44:03

@gladius, taki jestes snowflake ale o innych piszesz 'ten osobnik' - zastanow sie ;)

24.08.2021 17:42

@raaafal da sie ale musisz wyplacic wszystko co wynika z umowy do jej konca (zazwyczaj lacznie z bonusami)

24.08.2021 16:31

@misza jedyna z gory ustalona teza ktorej bedziecie bronic do jak to sie mowi : 'usranej smierci' to ze Hasan sie nadaje na to stanowisko. Nie rozumiem tylko dlaczego bo raczej nie z powodu kibicowania Bayernowi (kibic zyczy klubowi jak najlepiej).

@Gladius owszem, chcial do Barcelony, w zimie byl jednak na stadionie, robil umizgi do mediow zarowno osobiscie jak i przez agentow a dziennikarze z Holandii bliscy klubowi pisali jednoznacznie ze pilkarz jest chetny na przenosiny do Monachium. Wg wszystkich przekazow Bayern byl tez dogadany z zawodnikiem - nie dogadano sie tylko z Ajaxem i przyznal to o ile dobrze pamietam nawet Overmarms.

Wytlumaczcie mi tylko DLACZEGO??? dlaczego tak broniscie goscia ktory ma oczywiste wtopy, jest ich jednoznacznie wiecej niz w kazdym innym klubie, dziala na szkode klubu, zostal wsadzony na stolek nie przez kompetencje a dzieki znajomosci z Ulim i jedyne czego sie nauczyl (bo przeciez nie przedluzania umow o czasie) to ze negocjacje lubia cisze. Jego odejscia chce minimum 80 tysiecy sympatykow i kibicow Bayernu.

Wy kruszycie kopie udowadniajac co? ze media tylko zmyslaja, ze Hasan jest powazanym dyrektorem sportowym ktory pstryka palcami i zamyka deale a Bayern pod jego rzadami z roku na rok staje sie lepszy i bardziej konkurencyjny?

Por que por que por que?

Jedyne wytlumaczenie jakie znajduje; to macie placone od posta przez jakas agencje. Innego sensownego wytlumaczenia nie widze.

24.08.2021 16:26

sukces! moglismy doplacic 250k bo ktos niedoczytal umowy ale doplacilismy tylko 100k!!! brawo Hasan :DDDDDDDDDD

24.08.2021 16:00

@AdiFantasti a jak oferte zlozyla Barcelona to Bayern zgodzil sie na wszystko co chcial Ajax tylko jak napisales; juz z Hasanem nikt nie chcial rozmawiac.

Nie chca juz z nim rozmawiac bo sie osmieszyl w Holandii (Dest, Bergwijn), nie chca w Anglii (Odoi), nie chca w Italii (Perisic), pukali sie w czolo w Hiszpanii (polecial tylko po to zeby przekazac agentom Roci ze Bayern nie zaplaci za niego tyle ile chcial klub)m w tym roku zrobil sobie 'przyjaciol' we Francji.

W niemczech tez ma - szczegolnie w Lipsku :D

Edytowano : 2021-08-24 15:57:39

@Pir5 ale to sa taktyki kogos kto nie umie negocjowac a nie sprawnego deal-makera

24.08.2021 15:56

@misza ze co?:D

PS udzial Hasana w transferze Musiali byl praktycznie zerowy, ale Wyznawcy przypisza mu kazdy sukces - nawet transfer Upamecano ktory mial klauzule a i tak zawalono bo niedoczytano umowy i okazalo sie ze nie bedzie naszym pilkarzem od 30 :) jak myslisz kto doplacil te 100k zeby mogl zaczac normalnie treningi? klub? czy Hasan?

24.08.2021 15:20

ciekawe czy jeden z najdrozszych pilkarzy w historii oraz top3 najdrozszych obroncow (roznica bardzo mala) a takze najlepiej zarabiajacy obronca w Bayernie w koncu odpali w swoim 3 sezonie....

mam watpliwosci ze wygryzie Upa & Sule

24.08.2021 15:08

@makaay on teraz napisze 'ale ja nie twierdze ze Hasan to dyrektor sportowy, ale swiat nie jest czarno bialy" itp itd

musze zrobic te tabelke z generatorem wypowiedzi :D

Edytowano : 2021-08-24 15:07:35

to swietny*

24.08.2021 15:07

Hassanizm kwitnie a przykladow brak :) i zapomniales dodac :kappa: na koncu wypowiedzi

24.08.2021 14:59

Nie zdziwie sie jak Mintzlaff sie wkurzy i go sprzedadza nawet taniej byle nie do nas po takich negocjacjach (dodatkowy powod to nie wzmacniac ligowego rywala) - czyli tak jak zrobil Ajax tak zmeczony 'negocjacjami' Hasana ze na koniec nawet gdy zgodzilismy sie na wszystko czego oczekiwali w Amsterdamie to juz nikt nie chcial z nim gadac

24.08.2021 14:55

@misza podaj kilka przykladow na transfer kogos kto nawet nie zapowiadal sie dobrze i w wieku powyzej 25 lat. Czekam.

Nawet Schulz ktorego mozna okreslic mianem wtopy w Hoffe wygladal jednak bardzo ciekawie i byly podstawy zeby sadzic ze sie sprawdzi. W przypadku Sarra ktory w momencie zakupu mial 28 lat a ktory dostal dlugi kontrakt nie bylo zadnej przeslanki a ludzie majacy pojecie o francuskiej pilce lapali sie za glowe

Edytowano : 2021-08-24 14:53:39

Na papierze wszystkie transfery Monchiego byly swietne. transfer Sarra nawet na papieze byl mocno watpliwy. No ale wiemy ze jestes Hasanista - tylko czekam na te przyklady

24.08.2021 14:51

przy jego transferze zadzwonilem do znajomego z francji i powiedzial mi ze to jakies nieporozumienie - oczywiscie zostalem wysmiany

jak zwykle historia przyznala mi racje :P

24.08.2021 14:31

once de gala na bremer xd

24.08.2021 13:48