powodzenia oby zostal drugim Kimmichem a nie Sanchesem
31.05.2022 18:12
@Gacek420 to jest ta sama retoryka co w polityce, jak mowisz ze Hasan jest za slaby, jak mowisz ze Lucas kosztowal za duzo, jak mowisz ze Upamecano zarabia za duzo - to jest to ATAK NA KLUB. Brakuje jeszcze tylko nazwania ludzi ktorzy widza ze nie wszystko jest dobre 'totalna opozycja'.
Dla niektorych Hasan to klub. Mejza na konferencji tez mowil ze ujawnienie tego co robi to ATAK NA POLSKE. Mejza = Polska. Hasan = Bayern. Ten sam mechanizm.
A Hasan to nie jest Bayern i krytyka Hasana to nie jest atak na klub.
Powiedzialbym ze przeciwnie: to wyraz troski o klub. Bayern ma byc mocny i zatrudniac najlepszych. No ale wg niektorych wziecie kogos kompletnie z ulicy kto od lat notuje fatalne okienka jest ok. Tylko dlatego ze namascil go czlowiek ktory co prawda dal Bayernowi wielkosci ale juz dawno stracil kontakt z rzeczywistoscia i trzyma sie wplywow ze strata dla klubu.
Wiec bedziemy popierac Mejze(Hasana) bo przeciez jest w (za)rzadzie. No bo skoro tam jest to musi byc najlepszy...
31.05.2022 18:06
majaki o Wernerze, przeciez najlepszy dyrektor sportowy wszechswiata vel nie gorszy od Edwarda juz jasno zadeklarowal ze Werner sie nie nadaje - i to w momencie gdy mogl kosztowac 25mln i zarabial grosze
teraz ma duzy kontrakt i kosztowalby znacznie wiecej, jest po slabym okresie w Chelsea a DieRoten domaga sie Wernera...
przecie to by byla podwojna porazka
31.05.2022 16:52
Sterling mega fajny grajek jak mu sie chce - czyli podobnie jak Sane. Przy czym Mane zostal odrzucony kiedys przez klub bo nie potrafi grac na malej przestrzeni i.... troche tak jest. Sterling w tym aspekcie jest zdecydowanie lepszy. Jest tez 3 lata mlodszy.
Ahh gdyby tak nie miec obciazenia w postaci kontraktu Comana i sprowadzic Sterlinga/Mane w odwodzie Sane...
Poziom wyzej od tego co mamy teraz.
31.05.2022 16:17
https://www.youtube.com/watch?v=9NiumzzcmEI
z Robertem takiej kompilacji nie zrobisz nawet jesli przeszukasz cala kariere
31.05.2022 15:09
@AdiFantasti najlepiej jakby zrealizowac sie scenarusz Uliego, czyli Robert zostaje, zlosc mija i jednak przedluza. Mysle ze do zrobienia jesli wy**** Hasana i zatrudnia kogos powaznego.
Niech przyjdzie Mane, Robert zostaje, zastepujemy amatora profesjonalista (myslenie o Edwardsie jest pewnie zbyt ambitne na obecny zarzad i nie jest 'kolesiem' wiec chociaz Eberl).
I wszyscy zyja dlugo i szczesliwie, Robert bije rekord Mullera :)
31.05.2022 15:01
@admin a to przepraszam ze odnosze sie do dokladnych slow, niestety nie umiem "DOPRECYZOWAC" ta jak Ty wczoraj (czyli z wypowiedzi zrobic jej wlasna interpretacje)
31.05.2022 14:35
@Zerafaelo serio nie rozumiesz przyczynoskutkowosci? dlaczego Alcantara mial naciskac w mediach skoro Bayern rozlozyl nogi przed Liverpoolem i oddal Hiszpana za smieszne pieniadze i to jeszcze w ratach?
Mowiono przy tym zeby Thiago szukal nowych wyzwan, wiele dal klubowi wiec klub mu sie teraz odwdziecza i pozwala odejsc.
Dlaczego Lewemu sie nie pozwala? Zrobil mniej dla klubu?
31.05.2022 14:33
@tapczan nie, ja nie mam "zdania" - rozmawiam o slowach ktore DOSLOWNIE PADLY
Edytowano : 2022-05-31 13:43:15
@admin "TAK JAKBY dobiegla konca" - skoro klub je obiady z nastepca, nie proponuje umowy tylko gra na czas, to chyba tak jakby rezygnuje ze swojej gwiazdy? czy nie?
31.05.2022 13:42
@Arcatera80 ja tez nie jestem, ale najwyrazniej to ostatecznosc. Podobnie jak z Flickiem. To chyba nie przypadek bo jak zrobimy krok wstecz to wiemy jedno: Robert zawsze dbal o swoj wizerunek i byl zawsze bardzo powsciagliwy. Flick zas wrecz slynie z podejscia do ludzi i budowania relacji.
Obaj znalezli sie na krawedzi i musieli uciekac do publicznego wyrazenia checi odejscia. Alaba nie musial bo konczyla mu sie umowa, ale slowa agenta i ojca czy nawet pozniej samego Alaby tez wskazywaly ze po prostu chcial stad odejsc niezaleznie od wszystkiego (a juz na pewno nie pieniedzy). Znowu: przypadek? Czy moze jest element wspolny?
Same slowa Lewego wywazone, jednoznaczne, ale kontrowersyjne? atakujace klub? nie widze czegos takiego. No chya ze sama chec odejscia jest brakiem szacunku, ale wtedy zakrawa to juz na paranoje.
Again: dlaczego jest tyle oburzenia na skutki a nie przyczyny?
Again2: czy Lewy dal klubowi mniej niz Thiago ktorego niska cene usprawiedliwiano tym ze 'wyrazil chec odejscia wiec chcielismy mu to umozliwic'?
31.05.2022 13:39
no przeciez w poprzednim wywiadzie mowil ze wie ze ma rok umowy wiec zobaczymy
w ostatnim; wydarzyly sie rzeczy ktore sprawiaja ze nie bardzo widze mozliwosc DALSZEJ DOBREJ WSPOLPRACY
ty je czytales? bo chyba nie
Edytowano : 2022-05-31 13:34:37
a ze Hasan z Kahnem zostali z reka w nocniku po tym jak Halaand poszedl do City to reaguja tak na chec odejscia pilkarza, ale sama chec nie ostala wyrazona w kontrowersyjny sposob
31.05.2022 13:33
@tapczan ale jaki sposob? ogarnij sie, nie padly zadne kontrowersyjne slowa. Robert powiedzial wprost: mam rok umowy, wypelnie ja, ale w ostatnim czasie wydarzyly ie sprawy ktore sprawiaja ze wolalbym odejsc
nie ma prawa wyrazac sie w "ten sposob" o co chodzi z ta histeria
31.05.2022 13:22
@Arcatera80 :D
Edytowano : 2022-05-31 13:19:55
co nie zmienia tego ze jest to symboliczny gest na jaki wobec Roberta sie nie zdobyto
31.05.2022 13:18
@tapczan Hasan spotykajac sie w domu na obiad z Halaandem w zasadzie oglosil ze Lewy to historia...
Edytowano : 2022-05-31 13:17:05
@Arcatera a gdzie brak szacunku Lewego ktory domagal sie nowej umowy? czy brakiem szacunku jest powiedzenie: stracilem zaufanie lepiej sie rozstac? Brzmi jak trudny temat poruszony w szczery, dorosly sposob. Przeciez Lewy wyraznie powiedzial w innym wywiadzie: wiem ze mam umowe, jesli trzeba zagram jeszcze sezon, ale wolalbym odejsc.
Poruszanie trudnych tematow nie jest z automatu brakiem szacunku
31.05.2022 13:14
@Arcatera80 no ale to przedstawiciele klubu pierwsi polecieli do mediow z informacja ze Lewy zostaje i basta. Ze strony pilkarza nie bylo niczego o odejsciu: najpierw prosby o nowa umowe a potem niezadowolenie ze jej nie ma. Nie komentowal nawte obiadku z Halaandem. To hiszpanska prasa zaczela szalec na koniec.
To klub pierwszy odniosl sie do sprawy potencjalnego odejscia blokujac taka mozliwosc, wiec jesli krytykujesz kogos za pojscie publicznie to trzeba zaczac od Kahna i Hasana... Wywiad Zahaviego byl odpowiedzia
31.05.2022 13:12
@Arcatera80 no i na pewno rozmawiali, agent zawodnika przeciez byl w Monachium. W mediach Robert najpierw "narzekal" na to ze nic nie wie i czeka na propozycje. To samo mowil Zahavi pol roku temu, wspierali go Muller i Naglesmann, nawet Neuer. Wiec skad zalozenie ze nie bylo takiej rozmowy?
Przeciez ze strony klubu to recydywa - Flick ktory byl absolutnie legenda w momencie gdy to robil tez musial uciec sie do ostatecznosci i o rozwiazanie prosic w mediach...
31.05.2022 12:55
@DieRoten bo nikt w Europie poza Ronaldo i Messim (w statnich latach Benzema) nawet nie zbliza sie do tych liczb ktore robi Robert
Edytowano : 2022-05-31 12:46:12
I serio pisanie o jakims skandalu, sraniu we wlasne gniazdo, zniszczeniem wlasnej legendy, braku profesjonalizmu - ta jest jakas totalna abstrakcja, odlot i zwyczajnie histeria
31.05.2022 12:44
1. Lewy niczego Bayernowi nie 'zawdziecza' - nie mial dlugiej kontuzji jak Milik podczas ktorej klub go wspieral czy zaoferowal nowa umowe, Bayern go nie wyciagnal z jakiejs slabej druzyny i nie wypromowal. Nie dostal niczego czego nie dostalby wszedzie indziej
2. Jesli komus to conajwyzej moze zawdzieczac kolegom z boiska
3. I jesli juz to Bayern zawdziecza wiecej Lewemu: przyszedl tu za darmo dotrzymujac slowa choc mogl isc do Realu, po ktorym marzyl, jest wzorem profesjonalizmu i ambicji
To co Lewy dostal w Bayernie mogl dostac w Realu czy Chelsea. To co Bayern otrzymal od Lewego w zamian - tego zaden inny napastnik by nie dal.
Przypomne tylko: Bayern cz
Edytowano : 2022-05-31 12:38:29
hastens materac
Edytowano : 2022-05-31 12:41:22
kopiuj wklej mnie przeroslo :D
Przypomne tylko: Bayern czul sie zobowiazany wobec Thiago (!!!) za to co ten dal klubowi na tyle ze pozowlil mu odejsc rok przed koncem bez zadnych problem i to za smieszne pieniadze rozlozone na raty (bo Liverpool wtedy jak wszyscy oszczedzal) 5x 5mln (a podobno mniej)
I to mowili ludzie z Bayernu: ze z wdziecznosci dla zawodnika pozwalaja mu tak odejsc
Wg Was zas Robert ktory dal Bayernowi zdecydowanie wiecej ma dlug. Z czego wynika ta roznica? ze wobec Thiago to klub mial dlug a tu jets odwrotnie?
31.05.2022 12:38
A przepraszam bardzo co sie zmienilo w tej kwestii? Kompletnie nic.
Tak samo Bayern zatrzymal kiedys Riberyego jak moze teraz Lewego, i tak samo United zrobil kiedys z Rooneyem. Tak samo tez zawsze byly w historii takie przypadki jak Balea czy Sarra/Umtitiego gdzie pilkarz obnizyl loty ale mial umowe i nie chcial odejsc.
Tutaj nie ma strony ktora ma lepiej lub gorzej; raz jest tak raz tak. Trzeba dzialac w zaufaniu, no i nie miec pecha do pijawek ktore wola siedziec na lawce niz grac za mniejsze pieniadze. Wybieranie strony w tym przypadku nie ma kompletnie sensu
Edytowano : 2022-05-31 12:32:32
a to przepraszam, nie wiedzialem ze liczby ani zarobki nie maja znaczenia :D
31.05.2022 12:31
Po zderzeniu z rzeczywistoscia Sabitzera jestem nastawiony duzo sceptyczniej, natomiast za 20-25mln to nadal bedzie dobry transfer. Solidny grajek, bez szalu, ale z potencjalem no i o profilu jakiego nie mamy. Lipsk nie powinien sie obrazac po tym jak sfrajerzylismy i przelalismy 45mln za Upamecano.
Idealnie tez gdyby wzieli Saiego w rozliczeniu
31.05.2022 11:43
@admin widze ze tak dopytujesz wiec moze zapytam: a jaka jest Twoja teza ew do czego zmierzasz z tymi pytaniami?
17 punktow w kanadyjce Comana w zeszlym sezonie - super! tak powinien wygladac jego najslabszy sezon, tymczasem byly to wyzyny do ktorych w innych sie nawet nie zblizyl, na 7 sezonow tylko 2 razy przekroczyl 10 w kanadyjce (bundesliga), raz te 17 i raz az 11
Grajacy bardzo slaby seon Sane zrobil 16 (liczba minut podobna). Sancho przez te 3 sezony gdy gral w podstawie: gole/asysty 12/18, 17/17, 8/12
czyli nie tylko z palcem w tylku przekraczal 10 ale przekroczyl nawet 30.
Vinicius (swoja droga zarabia 3mln, Coman juz przed obecna absurdalna podwyzka zarabial wiecej) w tym sezonie tez zrobil progres i ma 30 punktow (w samej lidze)
wiec tak: fajnie ze Coman zrobil 17 rok temu, ktos patrzacy tylko na liczby moglby pomyslec ze w koncu zrobil jakis progres - ktos kto oglada mecze widzial ze jego gra sie nie zmienia; czyli dalej jest dobrym z pilka przy nodze technicznym jezdzcem bez glowy ktory nie potrafi ani celnie strzelic ani podac
a podwyzka na 17 baniek wynikala nie z tego ze zasluzyl tylko z tego ze Hasan byl pod sciana po wczesniejszych odejsciach i zwyczajnie nie mogl sobie pozwolic na strate Comana za darmo (a sprzedac nie umie) wiec przekupil pilkarza do zostania, to samo robi teraz z Gnabrym
a wiesz co to przypomina? Strategie Glazerow w United ktora polegala na zatrzymywaniu miernych pilkrzy za wszelka cene by nie tracili na wartosci
31.05.2022 10:37
@tapczan to stary pomysl, propozycja aby bylo 5 zmian byla juz dawno natomiast nie zgadzaly sie mniejsze klubu bo promuje ona silniejsze druzyny ktore maja lepsze jakosciowo lawki rezerwowych
byc moe praktyka pokaze ze ta przewaga nie istnieje/nie jest znaczaca
31.05.2022 09:58
@GwiazdaPoludnia Gnabry ma na stole już 10mln netto i nadal niespecjalnie chce podpisać.
17mln dla Comana to jest skandal i myslalem ze takie kontrakty to tylko w United. 15 Lucasa, 10 Upa czy 8 Gravenbercha to tez niezła patologia.
Ktoś powie ze tak wyglada rynek a ja jednak odpowiem ze dziwnym trafem przepłacają takie kluby jak United, do niedawna Barcelona a teraz Bayern a nie takie jak Real, City i Liverpool
30.05.2022 22:44
@UKU niesadze żeby jakakolwiek drużyna wytrzymała granie dwoma „10” takim zreszta nie jest to chyba nawet możliwe w jakiś sensowny sposób a widać było po Messim który naturalnie operuje w tych strefach i żaden Coutinho czy Griezmann nie mogli przez to rozwinąć skrzydeł. Jak był Robaldinho to Messi z kolei grał na boku.
Modlić i Kroos to tez nie są dwie „10”.
Musiala miał niby być testowany na „6” jako techniczny piłkarz (w stylu Thiago) a Gavi sporo biega ale żaden z nich ani nie grywał na „8” (czyli jako CM) ani nie ma do tego naturalnych predyspozycji wiec trudno to dobie wyobrazić.
Stad nie rozumiem w ogóle zainteresowania Pedrim czy Gavim, chyba ze faktycznie odchodzimy od 4-2-3-1 - tyle ze mając w składzie Tomka i Musiale to takie transfery przypominały by właśnie transfery Barcelony i udawanie ze Griezman czy Coutinho mogą grać bez straty jakości na innych niż swoje naturalne pozycje…
Czyli dokładnie dzialania których nie rozumiały piony sportowe pozbawione kompetentnych ludzi (a co wiedzieli w przypadku Coutinho w Liverpoolu - polecam poszukać tekstów, byli w szoku nie tylko ze Barca wyłożyła taka kasę ale tez dlatego ze wiedzieli ze nie ma szans wpasować Cou do systemu Barcy w miejsce inne niż to zajęte przez Messiego
30.05.2022 22:01
@kamzet to co myśle tylko napisane z cierpliwością :D
30.05.2022 21:48
@UKU Xavi i Iniesta nie byli '10' tkami a taka jest bardziej Gavi. Inna sprawa ze aby tak grac trzeba miec wybitna '6' a tej nie ma od odejscia Xabiego, ktory juz wtedy byl sciagniety w slusznym wieku w zasadzie jako plaster.
Szkoda ze przegralismy walke o Rodriego... co prawda wejscie w lige mial takie sobie ale zaczal ogarniac. Swoja droga w sezonie gdy Lampard byl w Chelsea do wyciagniecia (ponoc nadal jest) byl Kante i to za 30-40mln. No ale my wierzylismy ze Roca ktory spadl z ligi nagle okaze sie wybitnym graczem...
30.05.2022 21:34
@Sven a po co Gavi ktory gra w tych strefach gdzie Jamal? no chyba ze znow odkryjemy w Musiali '6' czyli zatoczymy kolo jak w przypadku Pavarda ktory jak sie uwaga! okazalo moze grac na srodku :D
30.05.2022 21:23
@FanGraczyBayern 18mln to byly doniesienia mediow na poczatku - juz wtedy dziwiono sie ze tak malo. Kluby nie podaly kwoty bo uzgonily... klauzule tajnosci. Pozniej sie okazalo ze Barcelona zaplacila... 8mln. Inter jakos oferowal im 30 w pewnym momencie ^^
30.05.2022 21:15
@Sopariev swoja droga ile razy padalo ze "klub mial prawo rozmawiac" tyle razy byla odpowiedz ze "nie chodzi o to co robiono tylko jak"
I co? Ano mamy w jezyku polskim na to powiedzenie: jak grochem o sciane.
30.05.2022 20:54
@obiektywizm jedyne co udowodniles tym wpisem to ze umiesz pisac na klawiaturze wiec zlituje sie i Ci wyjasnie niuanse jakie niosa ze soba wyrazy ulozone w odpowiedni sposob aka sensowne zdania: jak zapraszasz potencjalnego partnera biznesowego na obiad do domu to jest symboliczne i jest okazaniem szacunku.
Roberta Hasan zaprosil na pogadanke przy boisku treningowym a w przypadku agenta wykosztowali sie az na restauracje. W obu przypadkach zeby rozmawiac o pogodzie.
@admin wiec jak najbardziej powinni myslec o przyszlosci. Skoro walczyli o Erlinga i w momencie gdy Tomek podpisywal a Robert czul ze nie ma nawet oferty to znaczy ze byli gotowi go sprzedac w przypadku zgody Norwega. Jakos trudno mi sobie wyobrazic ze gdyby napastnik BVB przychodzil to Kahn mowil ze Robert zostaje i basta. Raczej byloby wypychanie z klubu.
Zwyczajnie im sie pomylily priorytety: do domu na obiad nalezalo zaprosic Roberta i okazac mu szacunek proponujac albo chociaz prowadzac powazne rozmowy nt umowy. Z Erlingiem mogli sie spotkac z agentem albo gdzies potajemnie w Dortmundzie jesli zalezalo na rozmowe w 4 oczy.
Powaznych rozmow z Robertem nie bylo, symbolicznych gestow tez nie bylo. Bylo mowienie w mediach jednego, a robienie czegos zupelnie odwrotnego i granie na czas.
Nie chodzi o to CO robiono (spoko, Erling ciekawy pilkarz, w dobrej cenie, to raczej normalne i wporzadku ze sprawdzali czy jest opcja by byl u nas).
Problem jest w tym JAK to robiono i kto w pewnym momencie stal sie priorytetem.
Edytowano : 2022-05-30 20:07:03
@UKU, jesli wierzysz hiszpanskiej prasie to masz problem ;)
30.05.2022 20:04
@karolina96 no ale Lewy nie odmowil gry, nie grozi ze nie przyjdzie na trening (a juz zostal porownany do Dembele ktory na treningi nie chodzil). Narazie powiedzial ze chce odejsc i zasugerowal ze nie za bardzo podoba mu sie wspolpraca z nowym szefostwem. WPROST powiedzial ze jak trzeba to zagra jeszcze sezon bo ma umowe. Tyle.
Gdzie tu cos kontrowersyjnego?
Czemu nie bylo oburzenia jak dyrektor sportowy jedno obiecywal w mediach (Robert jest najwazniejszy) a drugie robil? (Tomek zdazyl umowe podpisac, z Lewym niewiadomo czy w ogole dostal propozycje). Jak myslisz co by sie stalo gdyby te obiadki z Halaandem jednak wypalily? Tez bylaby gadka ze Lewy zostaje i basta?
Nie ma zaufania to nie ma dobrej wspolpracy.
Przypomne tylko ze gdyby Robert bardzo hcial to moglby wykupic kontrakt korzystac z prawa Webstera. Nie robi tego ani nawet nie sugeruje, po prostu chce odejsc. Thiago pozwolono - wrecz poszli mu na reke WBREW dobru kluu i oddali ZA GROSZE (mniej niz Hummelsa) i to jeszcze w dogodnej ratce (5x 5mln - a podobno mniej).
Dlaczego Robertowi nie pozwola? Zasluzyl sobie mniej niz Thiago? czy moze jednak zostali z reka w nocniku po nieudanych zalotach do Halaanda? ;)
30.05.2022 19:54
@admin pozwalam, i czekam az faktycznie doprecyzujesz bo to nizej to sprowadzenie do absurdu.
30.05.2022 19:47
ja tylko powtorze: Hasan podrywal malolate, zapraszal ja juz do domu, ta mu odmowila wiec wraca do zony ktorej ciagle obiecywal ze jest najwazniejsza i teraz zdziwienie ze ona spakowana i chce odejsc.
Edytowano : 2022-05-30 19:31:31
Jakby sie Erling zgodzil i trzeba bylo Lewego sprzedac to ciekawe czy bylaby taka sama obrona czestochowy bo przeciez jest kontrakt.
Zakladam ze nie, bo nie liczy sie wcale dobro klubu tylko zeby Hasan mogl dalej byc bożkiem
30.05.2022 19:30
@AdiFantasti swoja droga bardzo bym chcial aby skonczylo sie tak jak mowil Uli czyli Robert jednak zostaje, zlosc przechodzi i przedluza kontrakt (i bije rekord Gerda), do tego przychodzi Mane.
No i Hasan (jak to chyba Tomaszewski powiedzial ;)) nie zostaje zwolniony tylko dyscplinarnie wy*****
30.05.2022 18:49
@AdiFantasti ale w kazdym z tych przypadkow o ktorych mowisz kluby sa gotowe sprzedac, w przypadku Lewego mimo ze byli gotowi sprzedac (bo tak by musialo sie stac gdyby Halaand sie zgodzil) tak teraz nie sa bo przyslowiowo 'zostali z reka w nocniku'. Tylko dlatego. No dobra; jeszcze dlatego ze bawia sie w Uliego i Karla.
I miejmy jednak troche skali i nie histeryzujmy, co takiego zostalo powiedziane? W tym i poprzednim wywiadzie? W asadzie tyle ze "dogram rok jesli trzeba, ale lepiej byloby sie pozegnac bo nie podoba mi sie wspolpaca z zarzadzajacymi klubem". Where kontrowersja?
Edytowano : 2022-05-30 18:39:25
Rooney swego czasu publicznie mowil ze chce przejsc do City i nie widzialem na devilpage takiego 'srania zarem" a tu Robertowi dostalo sie juz od pajacow i padly porownania do Dembele ktory zwyczajnie nie przyjezdzal na treningi. No ludzie...
30.05.2022 18:37
@AdiFantasti zarzad tez mogl nie gadac tego co bylo gadane i dac do zrozumienia ze jesli przynieise oferte a znajda nastepce to sie zastanowia - tyle ze cos jest u nas zalatwiane po cichu w ostatnich latach? albo w przemyslany sposob? albo z klasa? albo tak zeby pilkarze czuli sie szanowani? albo w dobrych relacjach z agentami? nie nie nie nie nie
Edytowano : 2022-05-30 18:27:28
z Flickiem bylo to samo, Alaba i Sule mieli to "szczescie" ze konczyly im sie umowy
to nie jets przypadek ze dzieje sie tak 1, 2, 3, 4....
Edytowano : 2022-05-30 18:29:48
Perez tez nie chcial odejscia Ronaldo, na koniec podwyzszyl mu propozycje do tych 30+ netto ktore chcial na poczatku, ale relacje byly zerwane. Mendesowi powiedzial ze "jak przyniesiesz 100mln to go puszcze". No i Mendes przyniosl.
Tylko do tego trzeba miec plan, i trzeba umiec rozmawiac. Gadanie o pogodzie i ciasteczka to jeszcze nie to. Kahn i Hasan nasladuja nieudolnie Uliego i Karla. Upieranie sie z kontraktem (gdzie byli jak odchodzil Thiago?!!!) czy obiadki z pilkarzami (szkoda ze nie naszymi)
30.05.2022 18:26
@dickinosn85 Lewy ledwo cos powiedzial i jest 'sranie zarem' nad skutkiem a gdy rozmawiamy o przyczynach tych kolejnych odejsc czyli Hasana to jest obrona czestochowy :D
30.05.2022 18:21
@AdiFantasti no ale to ich problem teraz, gdyby Halaand o ktorego walczyli jak lwy sie zgodzil to co? byloby szanowanie kontraktu Lewego czy kazali by mu pakowac walizki bo jest stary?
maz poszedl na impreze i nie udalo mu sie wyrwac malolaty wiec wrocil do starej zony i teraz zdziwiony ze ta pakuje walizki i chce odejsc
30.05.2022 18:17
@AdiFantasti no ale klub szukal, nawet jadl obiadki z nastepca - a znajac Hasana to by najchetniej zalatwiaj transfery w ostatni dzien. Thiago poszli na reke i oddali go za pol ceny w dogodnej ratce, tutaj mowia nie i basta. Dlaczego? Pilkarz kulturalnie przekazal ze woli kontynuowac kariere gdzie indziej, ze jesli trzeba to dogra rok ale stracil zaufanie wiec lepiej bedzie sie rozejsc.
A ja czytam ze pajacuje, ze sra i jakies inne histeryczne komentarze conajmniej jakby nie wrocil z urlopu, jadl hamburgery i generalnie nie mial zamiaru wychodzic na mecze
30.05.2022 18:07
@obiektywizm histeryzujesz, sra bo powiedzial ze nie wyobraza sobie dalszej wspolpracy xDDDDDDDDDDDDDD
Edytowano : 2022-05-30 18:04:47
dalszej DOBREJ wspolpracy
30.05.2022 18:03
@AdiFantasti ale czemu zakladasz ze nie przekazano checi odejscia w rozmowach w 4 oczy? Thiago nie poszedl do mediow bo mu pozwolili i to bez protestu, jeszcze zrobili promocyjna cene. Tutaj mamy sytuacje gdzie pilkarz czuje sie zle potraktowany mowi ze chce odejsc a w druga strone jest informacja ze masz kontrakt i basta.
Chyba jest roznica?
30.05.2022 17:57
niezle histeryzujecie, gosc mowi ze trudno mu sobie wyobrazic dalsza DOBRA wspolprace
a tu histeria jakby odmowil przyjscia na trening i polecial na Ibize, juz dostalo sie nawet od pajacow i porownan do Dembele...
za duzo pudelka czytacie, nie macie zupelnie skali
30.05.2022 17:55
@karolina96 z tych zapisanych zadnych*, a z ktorych nie wywiazal sie Robert?
*- ale publicznie mowiono ze jets najwazniejszy tymczasem Tomek i Neuer dostali lub nawet podpisali nowe umowy a co do Roberta istnieje (LOL) niezgoda czy w ogole zostala zlozona. Hasan zas je sobie obiadki u siebie w domu z kims kto gdyby przyszedl to Roberta by wypchnieto. Taki najwazniejszy ;)
30.05.2022 17:48
@Arcatera80 kazdy czyms sie w zyciu zajmuje, prawda?
a jesli ktos mysli ze skuteczny biznes, strategicznie i dlugoterminowo zalatwia sie tak ze masz wszystko w dupie bo przeciez druga strona podpisala to tak, znaczy ze ta osoba nie o tym pojecia
30.05.2022 17:41
@vaterland no ale domagali sie, rada druzyny poszla przeciez bezposrednio do Karla bo do Hasana jest 0 szacunku.
Plotki w szmatlawcach z Hiszpanii w jakis ekwilibrystyczny mentalnie sposob polaczyles z pragnieniem wzmocnien by wygrywac Z KLUBEM kolejne trofea... * mindblow *
Edytowano : 2022-05-30 17:27:03
czyli pisza wprost: jak pilkarz naciska na klub by sie wzmocnil bo chce z nim wygrywac to dla Ciebie ATAK na klub potwierdzajacy chec odejscia :D wtf
30.05.2022 17:26
@vaterland jaki cyrk? domaganie sie wzmocnien zeby wygrywac? no faktycznie straszne
o jakich innych mowa? poza kompletnie niczym nieuzasadnionymi plotkami w hiszpanskiej prasie ktora slynie z sensacyjnosci doniesien (w koncu prasa drukowana - czyms trzeba sprzedawac paper)
30.05.2022 17:17
@vaterland nieprofesjonalne to jest nie przyjsc na trening a nie powiedziec ze straciles zaufanie do partnera i lepiej sie bedzie rozejsc
30.05.2022 17:09
Madre slowa, szkoda ze nie przekazal ich Comanowi? 17mln za 9 punktow w Kanadyjce? Brzmi dosc jednokierunkowo. Lewy splacil wszystko na boisku
30.05.2022 17:08
1. Wasi koledzy z racy podpisuja nowe umowy a wy nie macie nawet oferty.
2. Pracodawca publicznie mowi ze jestescie najwazniejsi ale na rozmowie w 4 oczy nie podsuwa umowy do podpisania tylko ciasteczka.
3. Dowiadujecie sie ze wlasnie zjadl obiad z Waszym potencjalnym nastepstwem.
Zapewne taka sytuacja sprawia ze jestescie szczesliwi i nie mysliscie o zmianie, prawda? :)
Edytowano : 2022-05-30 17:06:58
na pewno zrobicie kariere w biznesie z podejsciem "podpisal? to moge go miec w dupie, musi wykonac"
:)
30.05.2022 17:06
@obiektywizm nie poinformowal za posrednictwem mediow bo zarzad sie zgodzil na sprzedaz i gigatyczna promocje - wiec nie musial, taki prosty ciag przyczynowo-skutkowy Cie przerosl?
"od samego początku wszystko leci do mediów i mamy obrzucenie gównem" - dobre :D
1. a gdzie jest "obrzucanie gownem"? "nie wyobrażam sobie dalszej dobrej współpracy" to ma byc to? no to sorry, tu sie zaczyna obrzucanie gownem? to niezle, jak Ci sasiad nie powie dzien dobry to bedziesz chodzil caly dzien wku*** ze Cie obrzucil gownem?
2. od samego poczatku? a przepraszam bardzo skad wiesz ze klubowi nie przekazano checi odejscia?
Wy serio chyba jedyne co negocjowaliscie to na co isc do kina. Jak w relacji biznesowej brakuje zaufania to owolywanie sie do umowy tak - zmusza partnera do jej wykonania, ale nie trudno jest domyslic sie ze mentalnie ta wspolpraca jest juz zakonczona.
3 Swoja droga mega zabawny jest przyklad Thiago ktory tu niektorzy podaja: jemu pozwolono odejsc ZA GROSZE, Lewy zglosil te sama chec i jest zatrzymywany na sile i to mimo ze tam nie bylo upadku relacji
4 I NAJWAZNIEJSZE: oburzacie i plujecie na Lewego czyli na SKUTKI a w ogole nie oburzaja Was PRZYCZYNY - czyli to ze KOLEJNA osoba z klubu (po Gerlandzie, Klose, Flicku, Alabie, Sule) chce odejsc przez to jak dziala pion dyrekcji sportowej...
Edytowano : 2022-05-30 16:56:53
5. ojejku przepraszam ze nie odpisuje Ci wtedy kiedy masz ochote porozmawiac :) sharnij kalendarz postaram sie byc zawsze gdy sobie zazyczysz. A powaznie: wez sie ogarnij, co?
30.05.2022 16:53
@obiektywizm where kontrowersja?
Thiago poszedl i powiedzial ze chce odejsc i mu pozwolili za pol darmo. Lewy tez powiedzial ze chce odejsc i co?
Lewego chcieli zastapic Halaandem - jak myslisz co by wtedy powiedzieli Robertowi? Jak to Robert im chce podziekowac to jednak nie ma takiego traktowania jak Thiago?
No chyba ze to ta kontrowersja o ktorej piszesz
30.05.2022 16:28
lol
30.05.2022 16:19
@DarthSmd Kalle tez niestety miewal swojego odpaly :D ze wspomne tylko czarnego Beckenbaura czy nie bedzie wyprzedazy w Monachium...
30.05.2022 15:50
"moja historia z Bayernem Monachium jakby dobiegła końca i ja nie wyobrażam sobie po tym wszystkim, co się wydarzyło w ostatnich miesiącach, nie wyobrażam sobie dalszej dobrej współpracy"
JAKBY DOBIEGŁA KOŃCA - czyli dalem wszystko, wiecej nie mam motywacji dac
nie wyobrażam sobie DALSZEJ DOBREJ współpracy - czyli moge zostac ale to co sie wydarzylo sprawilo ze nie ma zaufania by dalej DOBRZE wspolpracowac
tu nie ma serio zadnej kontrowersji, tak bywa czasem w biznesie
30.05.2022 15:47
ja sie martwie ze dostaniesz nowy
30.05.2022 15:45
@Reeken89 nie za bardzo ma sens :D
Edytowano : 2022-05-30 15:43:06
swietny pomysl... wojna z pilkarzem! genialne :D
30.05.2022 15:42
@wasser a co jest pajacowaniem? nie przyszedl na trening? przestrzelil karnego? obzera sie i nie dba o siebie?
powtorze: to jest biznes a w biznesie sie liczy rowniez zaufanie, zostal zapytany to powiedzial wprost: w ostatnim czasie to zaufanie zostalo utracone - jesli bedziecie chciel to wypelnie umowe, ale juz Wam nie ufam wiec sie rozejdzmy
moze gdyby Hasan zaprosil Lewego do siebie na obiad a nie innego napastnika to byloby inaczej? jak myslisz gdyby Halaand sie zgodzil to co by Lewy uslyszal?
30.05.2022 15:41
@radiszko jest gwiazda i powinien byc traktowany jak gwiazda to raz. Dwa wiele osob z klubu i wokol klubu mowilo i doswiadczalo FATALNEJ komunikacji.
Hermann Gerland ktory byl w klubie przez 20 lat - konczyl mu sie kontrakt, Hasan nie mial odwagi z nim porozmawiac. Na koniec tylko uslyszal ze jak chce moze zostac - tyle ze nic mu nie zaproponowano. Czy tak sie traktuje czlowieka ktory oddal klubowi swoje najlepsze lata?
Hansi Flick wygrywa wsystko, Hasan w autobusie tak pie**** ze facet (znany z legendarnego juz podejscia do ludzi i budowania atmosfery(!!!) az nie wytrzymal i wybuchnal kazac zamknac mu morde.
Wszyscy mysleli ze to co mowil Alaba to byla gra agenta, potem sie okazalo ze to samo spotkalo Sule ktory wolal mniejsze pieniadze w slabszym klubie niz tu zostac. To samo slychac ze strony Gnabryego ktory odrzucil juz astronomiczne pieniadze a teraz probuje sie go przekupic jeszcze wiekszymi.
Mowil to tez Mattheus ktory ma swietne kontakty wewnatrz klubu.
PRZYPADKI? Czy moze jednak jest element wspolny?
30.05.2022 15:34
Sorry ale strasnzie histeryzujecie jakby ktos podczas niedzielnego obiadu zrobil kupe na stol.
Gdzie tu jest jakas straszna kontrowersja? Pilak to biznes, w biznesie liczy sie tez zaufanie. Lewy delikatnie ale wprost powiedzial ze to zaufanie w ostatnim czasie zostalo stracone. Bez zaufania nie ma dobrej wspolpracy
Tyle i az tyle
Edytowano : 2022-05-30 15:28:17
porownanie do Dembele (OMEGALOL) czy pisanie ze pajacuje to niezly odlot xDDD
30.05.2022 15:27
Sorry ale on nie mówi: wygrałem wszystko chce odejść spróbować czegoś nowego tylko wyraźnie ze coś jest nie tak.
Dodajmy do tego ze yo samo mówili: Klose, Gerland, Alaba, Sule i podobne głosy dochodzą z obozu Gnabryego. Wyraźnie mówi tez Mattheus. Flick tez odchodził w dziwacznych okolicznościach. Wszyscy mówili wyraźnie:
Coś się zmieniło.
Szwankuje komunikacja.
Nie chodzi o pieniądze.
Brakuje szacunku.
Dodajmy do tego liczne doniesienia ze Hasan w ogóle nie rozmawia z piłkarzami a jeśli już to niewiadomo o co mu chodzi czy akcje w stylu poinformowanie Boatenga ze niendiatanie umowy na treningu przed ważnym meczem. Gdyby to był jednorazowy przypadek moznaby zrzucać na grę agentów. Ale nie jest… odrzucane są gigantyczne kontrakty byle się z Bayernu wyrwać.
Czyli jest zle. Bardzo.
30.05.2022 15:14
a oni wtedy przypomna nam ile dalismy za Gravenbercha ktory w futbolu jeszcze niczego nie osiagnal
30.05.2022 12:01
@Sonny albo jetes hejterem Lewego albo jestes tak oderwany
30.05.2022 00:26
80mln i 15 pensji
oraz
45mln i 10 co roku
Taki Maguire chociaz zagral jeden swietny sezon w United :D
obrona Bayernu autorski projekt Hasana, wiecej mowic nie trzeba...
#bosniackarewolucja
29.05.2022 23:06
@Lampo jest duza roznica miedzy tym co Gabriel postanowil wrzucic do tytulu: "Bardzo bym chciał zostać piłkarzem Barcelony"
a slowami ktore faktycznie padly (jako odpowiedz na pytanie z teza: (Jak bardzo chciałbyś zostać piłkarzem Barcelony?)
- "To zależy od wielu czynników, jak bardzo bym chciał"
Nie zakladam ze Gabriel zrobil to umyslnie, ale mimo wszystko zrobil ;)
29.05.2022 22:29
Kampania anty Lewy uruchomiona, przekrecania slow bedzie wiecej. Jak odejdzie to zostanie slaby jak Alaba albo niepotrzebny jak Thiago ;)
29.05.2022 22:08
@tapczan wydaje mi sie ze rzucanie jednozdaniowych wrzutek nie majacych ani sensu ani tresci a bedacych jedynie kpinami to sa zaczepki
przemysl ;)
29.05.2022 22:04
@tapczan czekam az napiszesz sesowny nie kpiacy komentarz, narazie mysle o tym zeby dolozyc kolejna cyfre do tego liczacego glupkowate ;)
ale wierze, kiedys umiales
29.05.2022 19:04
Klopp powinien isc do Leverkusen
hue hue hue
29.05.2022 13:30
Manę gra solidnie co tydzień a nie od święta jak Basi obecni skrzydłowi. Kontrakt Comana niestety będzie nam teraz ciążył latami, gość idzie droga takich piłkarzy jak Martial. 9 punktów w kanadyjce w tym sezonie - ta umowa jest nie do obrony.
Ale taka jest cena tego ze Hasan „zesral się ze strachu” ze piłkarz którego lansują na gwiazdę mógłby odejść za darmo. To jest typowy przykład na bycie zakładnikiem własnej nieudolności co pięknie wykorzystali agenci piłkarza
29.05.2022 12:14
@DonJupp4ever Lucas byl w pilce nikim przed przyjsciem do nas (nadal jest), COman rezerwowym z Juve bez liczb, Mazroui gosciem ktory kompletnie nie ma liczb na boku, a Gravenberch to nastolatek, Upamecano przychodzil po slabiutkim roku i w zasadzie "jechal na picu" i latce talentu ktora dostal 3 lata wczesniej.
Jesli takim pilkarzom musimy placic na poziomie pierwszej 11stki Realu to serio cos jest nie tak. A moze to jednak nie bundesliga tylko geniusz pewnej osoby odpowiedzialnej za te sprawy?
Gdy partacze byli odpowiedzialni za pion sportowy np w Milanie, United i Barcelonie pensje tez rosly dramatycznie szybko i byly rozdawane srednim pilkarzom.
Przypadek?
29.05.2022 11:55
Fede Velverde: Trudniej upilnować mojego syna niż Robertsona
:D
29.05.2022 09:28
Gravenberch i Mazroui z miejsca rownie dostali wiecej niz Casemiro przed ostatnim przedluzeniem kontraktu (gdzie juz byl kluczowym pilkarzem)
Upamecano z kolei zarabia.... 10mln (brutto), dla porownania Sergio Ramos przez wiekszosc i prime swojej kariery w Realu zarabial...16 (brutto), czyli tyle co.... Lucas
to tak jakby sie ktos zastanawial czy Bayern dobrze placi oraz czemu nie ma kasy
#bosniackarewolucja
29.05.2022 09:03
@Sopariev jak sie robi 9 punktow w kanadyjce przez caly sezon to faktycznie moze juz chybab yc tylko lepiej ^^
29.05.2022 08:57
fun fact: Vinicius Jr. (ktory zrobil gigantyczny progres) zarabia nadal mniej (3mln netto) niz Coman na poprzedniej umowie (4mln netto)
ktorys psychofan zarzadu mowil o niegospodarnosci w innych klubach :D
Edytowano : 2022-05-29 08:58:24
oraz mniej niz Davies ktory po dobrym pol roku dostal natychmiast podwyzke na 4.5 netto
29.05.2022 08:54
@Piotreczek „kosztem” Hernandeza? Ty widziałeś jego mecze na koniec sezonu? Babol na babolu i amatorka. No może nie taka jak podczas 2 pierwszych lat gdy skrzydłowi i napastnicy na poziom gladbach obiecali go jak juniora but still…
Zyjesz chyba jakimś jednym udanym odbiorem. Ten koleś w atleti tez nie był jakas ostoja tylko utalentowanym agresywnie grającym obrońca w defensywnie grającym athletico, obok Godina.
Tak zdobył medal MS - ale czy mamy się bawić jacy piłkarze grali dobrze na turniejach repry a znikali w piłce klubowej? Chyba nie chcemy.
Już serio czas skończyć to bajdurzenie o jakimś wybitnym Lucasie
Edytowano : 2022-05-29 01:08:12
Pep przesunął Lahma do środka bo 1) nie dostał nowego pomocnika (już wtedy były braki od tamtego czasu tylko odejścia: Vidal, Thiago) 2) Lahm kompletnie stracił motorykę i zwyczajnie nie nadawał się na bok, nie bez powodu skończył karierę wcześniej
Nie masz pojęcia o czym piszesz
29.05.2022 01:06
Jak Bayern gra tak ze oczy bolą z jakimiś średniakami w Bundeslidze to na dieroten można przeczytać ze liczy się wynik
Real wygrywa finał (brzydko bo brzydko) i dokłada kolejny puchar do gabloty - nagle liczy się piękna gra :D
Słuchajcie tez ich nie lubię ale cmon…
28.05.2022 23:41
@KingWizard Kurtła
Nieznośne prześcieradeł ale szacun. Liverpool dziś z porażka w gaciach, wyszli żeby to przegrać i pojechać do domu
28.05.2022 23:37
Klopp taktycznie nie potrafi zaskoczyc - zawsze to samo, on zwycieza sila woli. Carlo i Real to jednak dobre polaczenie, oni nie maja problemu byc gorsza druzyna i bronic sie zeby wygrac.
Trzymam kciuki za liverpool ale szacun dla Realu (chociaz nigdy bym nie chcial zeby Bayern tak gral)
28.05.2022 22:58
wyobrazacie sobie Upamecano/Tanguya/Pavarda w takim finale? ja nie za bardzo :P
@Sopariev przeslizgiwanie sie co runde?
28.05.2022 21:44
szalu to nie robi ani Coman ani Gnabry ani Sane
28.05.2022 20:17
@elber09 Jurgen powiedzial ze trenowanie reprezentacji go nie interesuje bo on chce zyc meczem co tydzien
i w to mu akurat wierze mimo ze chlop juz duzo mowil a pozniej te slowa okazywaly sie nic nie warte ;)
Edytowano : 2022-05-28 13:43:25
taktyczny beton ktory zajezdza pilkarzy - kompletne przeciwienstwo do tego co mielismy w ostatnich latach
do nas pasuje Tuchel nie Klopp
28.05.2022 13:42
Ponoc Chelsea jest gotowa oddac Kante
28.05.2022 11:53
@Marton czyli najwazniejsza decyzja jest juz podjeta, oferty od dawna na stole - ile ma sie zastanawiac? miesiac? powie ze odchodzi, trzeba sie bedzie dogadac z Liverpoolem i w przyszlym tygodniu bedzie juz ogloszenie gdzie
28.05.2022 08:33
@Marton nie zapowiada sie bo Mane powiedzial ze wypowie sie o przyszlosci po finale
28.05.2022 08:17
@Misiek przeciez w shoutboxie chodzi właśnie o to żeby nie odświeżać….
27.05.2022 19:27
@Pir5 przeciez od dłuższego czasu ty jest lansowana teza ze Bayern nie kupuje gwiazd :D
Edytowano : 2022-05-27 19:25:00
Czyżby Hasan działał wbrew strategii i tradycji klubu????? Może Hasan powinien isc do PSG tak jak jego obrońcy którzy mówili ze Bayern nie kupuje gwiazd a jak ktoś je tu chce to niech lepiej idzie kibicować Peryzanom:D
Nie koge się doczekać jak tenisowy teraz wyjdą z tej tezy tak żeby nie skrytykować bozka Hasana
27.05.2022 19:16
Nie spałem tylko spanikowałam i było za pozno
^^’
27.05.2022 19:14
@Danielowaty o tak, reklamy i ciekawostki - i 90% scrollowajia odpada ;)
27.05.2022 18:00
Konto premium - oczywiście ze płatne. Co by miało dawać?
Przede wszystkim miałoby dawać coś redakcji - czyli $. Użytkownikowi? Nie wiem, mnie by wystarczyła jakas ekstra ramka ew inny kolor nicku i gwiazdek
27.05.2022 17:10
@admin nie słuchaj go mamy najładniejsza i najbardziej czytelna stronę fanowska
Łapki w górę, emotikonki i konta premium - więcej nie trzeba
27.05.2022 16:09
Mam nadzieje ze uda się wykorzystać sytuacje Realu bo faktycznie Gnabry jest dość mocnym nazwiskiem i dobrze byłoby naciągnąć ich w momencie gdy szukają kogoś do udobruchania kibiców.
Jeśli kupili Hazarda za 100 z rocznym kontraktem a Sanę po rocznej poważnej kontuzji kosztował 50 to za Gnabryego trzeba wyciągnąć coś pomiędzy.
Swoją droga 100c bardziej wolałbym opchnac Comana i by Serge został no ale to pensie nie jest możliwe żeby ktokolwiek się nabrał na francuza zarabiającego 17 mln i robiącego 9 punktów w kanadyjce…
27.05.2022 15:57
W końcu jakiś dobry deal
27.05.2022 15:52
Mane zarabia 12 brutto nie netto
27.05.2022 15:02
juz raz tak stracilem konto :P
27.05.2022 11:06
Mane dostal oferte 12mln... brutto. I teraz mysle sobie o 17mln Comana
Czekam cierpliwie az slepo zapatrzeni w Hasana beda gotowi rozmawiac o niegospodarnosci :D
27.05.2022 11:05
@Marienplatz niezla gumnastyka widze :D Thiago nie byl potrzebny
okeeeeej
jak Lewy odejdzie to tez pewnie okaze sie ze nie byl potrzebny, byle Hasan zostal on jest najpotrzebiejszy i najwazniejszy < 3
27.05.2022 08:51
@Reeken89 a my mamy Tomka i Musiale
26.05.2022 20:24
Szkoda ze niektórzy tak „nie srali” żarem jak oddawano Thiago w dogodnej ratce. Wtedy była narracja „no ale czemu płaczecie przecież ciagle narzekalaicie na Thiago”
I jak zawsze wszystko super
I vivat Hasan vivat zarząd
26.05.2022 20:19
@Matilegolas Hasan ze wszystkim spóźniony on jeszcze nie wysłał maila do działu PR :D
26.05.2022 17:17
no to zobaczymy ile znacza dobre relacje, oni od nas wzieli Thiago z rocznym kontraktem za 5x5mln
powodzenia oby zostal drugim Kimmichem a nie Sanchesem
31.05.2022 18:12
@Gacek420 to jest ta sama retoryka co w polityce, jak mowisz ze Hasan jest za slaby, jak mowisz ze Lucas kosztowal za duzo, jak mowisz ze Upamecano zarabia za duzo - to jest to ATAK NA KLUB. Brakuje jeszcze tylko nazwania ludzi ktorzy widza ze nie wszystko jest dobre 'totalna opozycja'.
Dla niektorych Hasan to klub. Mejza na konferencji tez mowil ze ujawnienie tego co robi to ATAK NA POLSKE. Mejza = Polska. Hasan = Bayern. Ten sam mechanizm.
A Hasan to nie jest Bayern i krytyka Hasana to nie jest atak na klub.
Powiedzialbym ze przeciwnie: to wyraz troski o klub. Bayern ma byc mocny i zatrudniac najlepszych. No ale wg niektorych wziecie kogos kompletnie z ulicy kto od lat notuje fatalne okienka jest ok. Tylko dlatego ze namascil go czlowiek ktory co prawda dal Bayernowi wielkosci ale juz dawno stracil kontakt z rzeczywistoscia i trzyma sie wplywow ze strata dla klubu.
Wiec bedziemy popierac Mejze(Hasana) bo przeciez jest w (za)rzadzie. No bo skoro tam jest to musi byc najlepszy...
31.05.2022 18:06
majaki o Wernerze, przeciez najlepszy dyrektor sportowy wszechswiata vel nie gorszy od Edwarda juz jasno zadeklarowal ze Werner sie nie nadaje - i to w momencie gdy mogl kosztowac 25mln i zarabial grosze
teraz ma duzy kontrakt i kosztowalby znacznie wiecej, jest po slabym okresie w Chelsea a DieRoten domaga sie Wernera...
przecie to by byla podwojna porazka
31.05.2022 16:52
Sterling mega fajny grajek jak mu sie chce - czyli podobnie jak Sane. Przy czym Mane zostal odrzucony kiedys przez klub bo nie potrafi grac na malej przestrzeni i.... troche tak jest. Sterling w tym aspekcie jest zdecydowanie lepszy. Jest tez 3 lata mlodszy.
Ahh gdyby tak nie miec obciazenia w postaci kontraktu Comana i sprowadzic Sterlinga/Mane w odwodzie Sane...
Poziom wyzej od tego co mamy teraz.
31.05.2022 16:17
https://www.youtube.com/watch?v=9NiumzzcmEI
z Robertem takiej kompilacji nie zrobisz nawet jesli przeszukasz cala kariere
31.05.2022 15:09
@AdiFantasti najlepiej jakby zrealizowac sie scenarusz Uliego, czyli Robert zostaje, zlosc mija i jednak przedluza. Mysle ze do zrobienia jesli wy**** Hasana i zatrudnia kogos powaznego.
Niech przyjdzie Mane, Robert zostaje, zastepujemy amatora profesjonalista (myslenie o Edwardsie jest pewnie zbyt ambitne na obecny zarzad i nie jest 'kolesiem' wiec chociaz Eberl).
I wszyscy zyja dlugo i szczesliwie, Robert bije rekord Mullera :)
31.05.2022 15:01
@admin a to przepraszam ze odnosze sie do dokladnych slow, niestety nie umiem "DOPRECYZOWAC" ta jak Ty wczoraj (czyli z wypowiedzi zrobic jej wlasna interpretacje)
31.05.2022 14:35
@Zerafaelo serio nie rozumiesz przyczynoskutkowosci? dlaczego Alcantara mial naciskac w mediach skoro Bayern rozlozyl nogi przed Liverpoolem i oddal Hiszpana za smieszne pieniadze i to jeszcze w ratach?
Mowiono przy tym zeby Thiago szukal nowych wyzwan, wiele dal klubowi wiec klub mu sie teraz odwdziecza i pozwala odejsc.
Dlaczego Lewemu sie nie pozwala? Zrobil mniej dla klubu?
31.05.2022 14:33
@tapczan nie, ja nie mam "zdania" - rozmawiam o slowach ktore DOSLOWNIE PADLY
Edytowano : 2022-05-31 13:43:15
@admin "TAK JAKBY dobiegla konca" - skoro klub je obiady z nastepca, nie proponuje umowy tylko gra na czas, to chyba tak jakby rezygnuje ze swojej gwiazdy? czy nie?
31.05.2022 13:42
@Arcatera80 ja tez nie jestem, ale najwyrazniej to ostatecznosc. Podobnie jak z Flickiem. To chyba nie przypadek bo jak zrobimy krok wstecz to wiemy jedno: Robert zawsze dbal o swoj wizerunek i byl zawsze bardzo powsciagliwy. Flick zas wrecz slynie z podejscia do ludzi i budowania relacji.
Obaj znalezli sie na krawedzi i musieli uciekac do publicznego wyrazenia checi odejscia. Alaba nie musial bo konczyla mu sie umowa, ale slowa agenta i ojca czy nawet pozniej samego Alaby tez wskazywaly ze po prostu chcial stad odejsc niezaleznie od wszystkiego (a juz na pewno nie pieniedzy). Znowu: przypadek? Czy moze jest element wspolny?
Same slowa Lewego wywazone, jednoznaczne, ale kontrowersyjne? atakujace klub? nie widze czegos takiego. No chya ze sama chec odejscia jest brakiem szacunku, ale wtedy zakrawa to juz na paranoje.
Again: dlaczego jest tyle oburzenia na skutki a nie przyczyny?
Again2: czy Lewy dal klubowi mniej niz Thiago ktorego niska cene usprawiedliwiano tym ze 'wyrazil chec odejscia wiec chcielismy mu to umozliwic'?
31.05.2022 13:39
no przeciez w poprzednim wywiadzie mowil ze wie ze ma rok umowy wiec zobaczymy
w ostatnim; wydarzyly sie rzeczy ktore sprawiaja ze nie bardzo widze mozliwosc DALSZEJ DOBREJ WSPOLPRACY
ty je czytales? bo chyba nie
Edytowano : 2022-05-31 13:34:37
a ze Hasan z Kahnem zostali z reka w nocniku po tym jak Halaand poszedl do City to reaguja tak na chec odejscia pilkarza, ale sama chec nie ostala wyrazona w kontrowersyjny sposob
31.05.2022 13:33
@tapczan ale jaki sposob? ogarnij sie, nie padly zadne kontrowersyjne slowa. Robert powiedzial wprost: mam rok umowy, wypelnie ja, ale w ostatnim czasie wydarzyly ie sprawy ktore sprawiaja ze wolalbym odejsc
nie ma prawa wyrazac sie w "ten sposob" o co chodzi z ta histeria
31.05.2022 13:22
@Arcatera80 :D
Edytowano : 2022-05-31 13:19:55
co nie zmienia tego ze jest to symboliczny gest na jaki wobec Roberta sie nie zdobyto
31.05.2022 13:18
@tapczan Hasan spotykajac sie w domu na obiad z Halaandem w zasadzie oglosil ze Lewy to historia...
Edytowano : 2022-05-31 13:17:05
@Arcatera a gdzie brak szacunku Lewego ktory domagal sie nowej umowy? czy brakiem szacunku jest powiedzenie: stracilem zaufanie lepiej sie rozstac? Brzmi jak trudny temat poruszony w szczery, dorosly sposob. Przeciez Lewy wyraznie powiedzial w innym wywiadzie: wiem ze mam umowe, jesli trzeba zagram jeszcze sezon, ale wolalbym odejsc.
Poruszanie trudnych tematow nie jest z automatu brakiem szacunku
31.05.2022 13:14
@Arcatera80 no ale to przedstawiciele klubu pierwsi polecieli do mediow z informacja ze Lewy zostaje i basta. Ze strony pilkarza nie bylo niczego o odejsciu: najpierw prosby o nowa umowe a potem niezadowolenie ze jej nie ma. Nie komentowal nawte obiadku z Halaandem. To hiszpanska prasa zaczela szalec na koniec.
To klub pierwszy odniosl sie do sprawy potencjalnego odejscia blokujac taka mozliwosc, wiec jesli krytykujesz kogos za pojscie publicznie to trzeba zaczac od Kahna i Hasana... Wywiad Zahaviego byl odpowiedzia
31.05.2022 13:12
@Arcatera80 no i na pewno rozmawiali, agent zawodnika przeciez byl w Monachium. W mediach Robert najpierw "narzekal" na to ze nic nie wie i czeka na propozycje. To samo mowil Zahavi pol roku temu, wspierali go Muller i Naglesmann, nawet Neuer. Wiec skad zalozenie ze nie bylo takiej rozmowy?
Przeciez ze strony klubu to recydywa - Flick ktory byl absolutnie legenda w momencie gdy to robil tez musial uciec sie do ostatecznosci i o rozwiazanie prosic w mediach...
31.05.2022 12:55
@DieRoten bo nikt w Europie poza Ronaldo i Messim (w statnich latach Benzema) nawet nie zbliza sie do tych liczb ktore robi Robert
Edytowano : 2022-05-31 12:46:12
I serio pisanie o jakims skandalu, sraniu we wlasne gniazdo, zniszczeniem wlasnej legendy, braku profesjonalizmu - ta jest jakas totalna abstrakcja, odlot i zwyczajnie histeria
31.05.2022 12:44
1. Lewy niczego Bayernowi nie 'zawdziecza' - nie mial dlugiej kontuzji jak Milik podczas ktorej klub go wspieral czy zaoferowal nowa umowe, Bayern go nie wyciagnal z jakiejs slabej druzyny i nie wypromowal. Nie dostal niczego czego nie dostalby wszedzie indziej
2. Jesli komus to conajwyzej moze zawdzieczac kolegom z boiska
3. I jesli juz to Bayern zawdziecza wiecej Lewemu: przyszedl tu za darmo dotrzymujac slowa choc mogl isc do Realu, po ktorym marzyl, jest wzorem profesjonalizmu i ambicji
To co Lewy dostal w Bayernie mogl dostac w Realu czy Chelsea. To co Bayern otrzymal od Lewego w zamian - tego zaden inny napastnik by nie dal.
Przypomne tylko: Bayern cz
Edytowano : 2022-05-31 12:38:29
hastens materac
Edytowano : 2022-05-31 12:41:22
kopiuj wklej mnie przeroslo :D
Przypomne tylko: Bayern czul sie zobowiazany wobec Thiago (!!!) za to co ten dal klubowi na tyle ze pozowlil mu odejsc rok przed koncem bez zadnych problem i to za smieszne pieniadze rozlozone na raty (bo Liverpool wtedy jak wszyscy oszczedzal) 5x 5mln (a podobno mniej)
I to mowili ludzie z Bayernu: ze z wdziecznosci dla zawodnika pozwalaja mu tak odejsc
Wg Was zas Robert ktory dal Bayernowi zdecydowanie wiecej ma dlug. Z czego wynika ta roznica? ze wobec Thiago to klub mial dlug a tu jets odwrotnie?
31.05.2022 12:38
A przepraszam bardzo co sie zmienilo w tej kwestii? Kompletnie nic.
Tak samo Bayern zatrzymal kiedys Riberyego jak moze teraz Lewego, i tak samo United zrobil kiedys z Rooneyem. Tak samo tez zawsze byly w historii takie przypadki jak Balea czy Sarra/Umtitiego gdzie pilkarz obnizyl loty ale mial umowe i nie chcial odejsc.
Tutaj nie ma strony ktora ma lepiej lub gorzej; raz jest tak raz tak. Trzeba dzialac w zaufaniu, no i nie miec pecha do pijawek ktore wola siedziec na lawce niz grac za mniejsze pieniadze. Wybieranie strony w tym przypadku nie ma kompletnie sensu
Edytowano : 2022-05-31 12:32:32
a to przepraszam, nie wiedzialem ze liczby ani zarobki nie maja znaczenia :D
31.05.2022 12:31
Po zderzeniu z rzeczywistoscia Sabitzera jestem nastawiony duzo sceptyczniej, natomiast za 20-25mln to nadal bedzie dobry transfer. Solidny grajek, bez szalu, ale z potencjalem no i o profilu jakiego nie mamy. Lipsk nie powinien sie obrazac po tym jak sfrajerzylismy i przelalismy 45mln za Upamecano.
Idealnie tez gdyby wzieli Saiego w rozliczeniu
31.05.2022 11:43
@admin widze ze tak dopytujesz wiec moze zapytam: a jaka jest Twoja teza ew do czego zmierzasz z tymi pytaniami?
17 punktow w kanadyjce Comana w zeszlym sezonie - super! tak powinien wygladac jego najslabszy sezon, tymczasem byly to wyzyny do ktorych w innych sie nawet nie zblizyl, na 7 sezonow tylko 2 razy przekroczyl 10 w kanadyjce (bundesliga), raz te 17 i raz az 11
Grajacy bardzo slaby seon Sane zrobil 16 (liczba minut podobna). Sancho przez te 3 sezony gdy gral w podstawie: gole/asysty 12/18, 17/17, 8/12
czyli nie tylko z palcem w tylku przekraczal 10 ale przekroczyl nawet 30.
Vinicius (swoja droga zarabia 3mln, Coman juz przed obecna absurdalna podwyzka zarabial wiecej) w tym sezonie tez zrobil progres i ma 30 punktow (w samej lidze)
wiec tak: fajnie ze Coman zrobil 17 rok temu, ktos patrzacy tylko na liczby moglby pomyslec ze w koncu zrobil jakis progres - ktos kto oglada mecze widzial ze jego gra sie nie zmienia; czyli dalej jest dobrym z pilka przy nodze technicznym jezdzcem bez glowy ktory nie potrafi ani celnie strzelic ani podac
a podwyzka na 17 baniek wynikala nie z tego ze zasluzyl tylko z tego ze Hasan byl pod sciana po wczesniejszych odejsciach i zwyczajnie nie mogl sobie pozwolic na strate Comana za darmo (a sprzedac nie umie) wiec przekupil pilkarza do zostania, to samo robi teraz z Gnabrym
a wiesz co to przypomina? Strategie Glazerow w United ktora polegala na zatrzymywaniu miernych pilkrzy za wszelka cene by nie tracili na wartosci
31.05.2022 10:37
@tapczan to stary pomysl, propozycja aby bylo 5 zmian byla juz dawno natomiast nie zgadzaly sie mniejsze klubu bo promuje ona silniejsze druzyny ktore maja lepsze jakosciowo lawki rezerwowych
byc moe praktyka pokaze ze ta przewaga nie istnieje/nie jest znaczaca
31.05.2022 09:58
@GwiazdaPoludnia Gnabry ma na stole już 10mln netto i nadal niespecjalnie chce podpisać.
17mln dla Comana to jest skandal i myslalem ze takie kontrakty to tylko w United. 15 Lucasa, 10 Upa czy 8 Gravenbercha to tez niezła patologia.
Ktoś powie ze tak wyglada rynek a ja jednak odpowiem ze dziwnym trafem przepłacają takie kluby jak United, do niedawna Barcelona a teraz Bayern a nie takie jak Real, City i Liverpool
30.05.2022 22:44
@UKU niesadze żeby jakakolwiek drużyna wytrzymała granie dwoma „10” takim zreszta nie jest to chyba nawet możliwe w jakiś sensowny sposób a widać było po Messim który naturalnie operuje w tych strefach i żaden Coutinho czy Griezmann nie mogli przez to rozwinąć skrzydeł. Jak był Robaldinho to Messi z kolei grał na boku.
Modlić i Kroos to tez nie są dwie „10”.
Musiala miał niby być testowany na „6” jako techniczny piłkarz (w stylu Thiago) a Gavi sporo biega ale żaden z nich ani nie grywał na „8” (czyli jako CM) ani nie ma do tego naturalnych predyspozycji wiec trudno to dobie wyobrazić.
Stad nie rozumiem w ogóle zainteresowania Pedrim czy Gavim, chyba ze faktycznie odchodzimy od 4-2-3-1 - tyle ze mając w składzie Tomka i Musiale to takie transfery przypominały by właśnie transfery Barcelony i udawanie ze Griezman czy Coutinho mogą grać bez straty jakości na innych niż swoje naturalne pozycje…
Czyli dokładnie dzialania których nie rozumiały piony sportowe pozbawione kompetentnych ludzi (a co wiedzieli w przypadku Coutinho w Liverpoolu - polecam poszukać tekstów, byli w szoku nie tylko ze Barca wyłożyła taka kasę ale tez dlatego ze wiedzieli ze nie ma szans wpasować Cou do systemu Barcy w miejsce inne niż to zajęte przez Messiego
30.05.2022 22:01
@kamzet to co myśle tylko napisane z cierpliwością :D
30.05.2022 21:48
@UKU Xavi i Iniesta nie byli '10' tkami a taka jest bardziej Gavi. Inna sprawa ze aby tak grac trzeba miec wybitna '6' a tej nie ma od odejscia Xabiego, ktory juz wtedy byl sciagniety w slusznym wieku w zasadzie jako plaster.
Szkoda ze przegralismy walke o Rodriego... co prawda wejscie w lige mial takie sobie ale zaczal ogarniac. Swoja droga w sezonie gdy Lampard byl w Chelsea do wyciagniecia (ponoc nadal jest) byl Kante i to za 30-40mln. No ale my wierzylismy ze Roca ktory spadl z ligi nagle okaze sie wybitnym graczem...
30.05.2022 21:34
@Sven a po co Gavi ktory gra w tych strefach gdzie Jamal? no chyba ze znow odkryjemy w Musiali '6' czyli zatoczymy kolo jak w przypadku Pavarda ktory jak sie uwaga! okazalo moze grac na srodku :D
30.05.2022 21:23
@FanGraczyBayern 18mln to byly doniesienia mediow na poczatku - juz wtedy dziwiono sie ze tak malo. Kluby nie podaly kwoty bo uzgonily... klauzule tajnosci. Pozniej sie okazalo ze Barcelona zaplacila... 8mln. Inter jakos oferowal im 30 w pewnym momencie ^^
30.05.2022 21:15
@Sopariev swoja droga ile razy padalo ze "klub mial prawo rozmawiac" tyle razy byla odpowiedz ze "nie chodzi o to co robiono tylko jak"
I co? Ano mamy w jezyku polskim na to powiedzenie: jak grochem o sciane.
30.05.2022 20:54
@obiektywizm jedyne co udowodniles tym wpisem to ze umiesz pisac na klawiaturze wiec zlituje sie i Ci wyjasnie niuanse jakie niosa ze soba wyrazy ulozone w odpowiedni sposob aka sensowne zdania: jak zapraszasz potencjalnego partnera biznesowego na obiad do domu to jest symboliczne i jest okazaniem szacunku.
Roberta Hasan zaprosil na pogadanke przy boisku treningowym a w przypadku agenta wykosztowali sie az na restauracje. W obu przypadkach zeby rozmawiac o pogodzie.
@admin wiec jak najbardziej powinni myslec o przyszlosci. Skoro walczyli o Erlinga i w momencie gdy Tomek podpisywal a Robert czul ze nie ma nawet oferty to znaczy ze byli gotowi go sprzedac w przypadku zgody Norwega. Jakos trudno mi sobie wyobrazic ze gdyby napastnik BVB przychodzil to Kahn mowil ze Robert zostaje i basta. Raczej byloby wypychanie z klubu.
Zwyczajnie im sie pomylily priorytety: do domu na obiad nalezalo zaprosic Roberta i okazac mu szacunek proponujac albo chociaz prowadzac powazne rozmowy nt umowy. Z Erlingiem mogli sie spotkac z agentem albo gdzies potajemnie w Dortmundzie jesli zalezalo na rozmowe w 4 oczy.
Powaznych rozmow z Robertem nie bylo, symbolicznych gestow tez nie bylo. Bylo mowienie w mediach jednego, a robienie czegos zupelnie odwrotnego i granie na czas.
Nie chodzi o to CO robiono (spoko, Erling ciekawy pilkarz, w dobrej cenie, to raczej normalne i wporzadku ze sprawdzali czy jest opcja by byl u nas).
Problem jest w tym JAK to robiono i kto w pewnym momencie stal sie priorytetem.
Edytowano : 2022-05-30 20:07:03
@UKU, jesli wierzysz hiszpanskiej prasie to masz problem ;)
30.05.2022 20:04
@karolina96 no ale Lewy nie odmowil gry, nie grozi ze nie przyjdzie na trening (a juz zostal porownany do Dembele ktory na treningi nie chodzil). Narazie powiedzial ze chce odejsc i zasugerowal ze nie za bardzo podoba mu sie wspolpraca z nowym szefostwem. WPROST powiedzial ze jak trzeba to zagra jeszcze sezon bo ma umowe. Tyle.
Gdzie tu cos kontrowersyjnego?
Czemu nie bylo oburzenia jak dyrektor sportowy jedno obiecywal w mediach (Robert jest najwazniejszy) a drugie robil? (Tomek zdazyl umowe podpisac, z Lewym niewiadomo czy w ogole dostal propozycje). Jak myslisz co by sie stalo gdyby te obiadki z Halaandem jednak wypalily? Tez bylaby gadka ze Lewy zostaje i basta?
Nie ma zaufania to nie ma dobrej wspolpracy.
Przypomne tylko ze gdyby Robert bardzo hcial to moglby wykupic kontrakt korzystac z prawa Webstera. Nie robi tego ani nawet nie sugeruje, po prostu chce odejsc. Thiago pozwolono - wrecz poszli mu na reke WBREW dobru kluu i oddali ZA GROSZE (mniej niz Hummelsa) i to jeszcze w dogodnej ratce (5x 5mln - a podobno mniej).
Dlaczego Robertowi nie pozwola? Zasluzyl sobie mniej niz Thiago? czy moze jednak zostali z reka w nocniku po nieudanych zalotach do Halaanda? ;)
30.05.2022 19:54
@admin pozwalam, i czekam az faktycznie doprecyzujesz bo to nizej to sprowadzenie do absurdu.
30.05.2022 19:47
ja tylko powtorze: Hasan podrywal malolate, zapraszal ja juz do domu, ta mu odmowila wiec wraca do zony ktorej ciagle obiecywal ze jest najwazniejsza i teraz zdziwienie ze ona spakowana i chce odejsc.
Edytowano : 2022-05-30 19:31:31
Jakby sie Erling zgodzil i trzeba bylo Lewego sprzedac to ciekawe czy bylaby taka sama obrona czestochowy bo przeciez jest kontrakt.
Zakladam ze nie, bo nie liczy sie wcale dobro klubu tylko zeby Hasan mogl dalej byc bożkiem
30.05.2022 19:30
@AdiFantasti swoja droga bardzo bym chcial aby skonczylo sie tak jak mowil Uli czyli Robert jednak zostaje, zlosc przechodzi i przedluza kontrakt (i bije rekord Gerda), do tego przychodzi Mane.
No i Hasan (jak to chyba Tomaszewski powiedzial ;)) nie zostaje zwolniony tylko dyscplinarnie wy*****
30.05.2022 18:49
@AdiFantasti ale w kazdym z tych przypadkow o ktorych mowisz kluby sa gotowe sprzedac, w przypadku Lewego mimo ze byli gotowi sprzedac (bo tak by musialo sie stac gdyby Halaand sie zgodzil) tak teraz nie sa bo przyslowiowo 'zostali z reka w nocniku'. Tylko dlatego. No dobra; jeszcze dlatego ze bawia sie w Uliego i Karla.
I miejmy jednak troche skali i nie histeryzujmy, co takiego zostalo powiedziane? W tym i poprzednim wywiadzie? W asadzie tyle ze "dogram rok jesli trzeba, ale lepiej byloby sie pozegnac bo nie podoba mi sie wspolpaca z zarzadzajacymi klubem". Where kontrowersja?
Edytowano : 2022-05-30 18:39:25
Rooney swego czasu publicznie mowil ze chce przejsc do City i nie widzialem na devilpage takiego 'srania zarem" a tu Robertowi dostalo sie juz od pajacow i padly porownania do Dembele ktory zwyczajnie nie przyjezdzal na treningi. No ludzie...
30.05.2022 18:37
@AdiFantasti zarzad tez mogl nie gadac tego co bylo gadane i dac do zrozumienia ze jesli przynieise oferte a znajda nastepce to sie zastanowia - tyle ze cos jest u nas zalatwiane po cichu w ostatnich latach? albo w przemyslany sposob? albo z klasa? albo tak zeby pilkarze czuli sie szanowani? albo w dobrych relacjach z agentami? nie nie nie nie nie
Edytowano : 2022-05-30 18:27:28
z Flickiem bylo to samo, Alaba i Sule mieli to "szczescie" ze konczyly im sie umowy
to nie jets przypadek ze dzieje sie tak 1, 2, 3, 4....
Edytowano : 2022-05-30 18:29:48
Perez tez nie chcial odejscia Ronaldo, na koniec podwyzszyl mu propozycje do tych 30+ netto ktore chcial na poczatku, ale relacje byly zerwane. Mendesowi powiedzial ze "jak przyniesiesz 100mln to go puszcze". No i Mendes przyniosl.
Tylko do tego trzeba miec plan, i trzeba umiec rozmawiac. Gadanie o pogodzie i ciasteczka to jeszcze nie to. Kahn i Hasan nasladuja nieudolnie Uliego i Karla. Upieranie sie z kontraktem (gdzie byli jak odchodzil Thiago?!!!) czy obiadki z pilkarzami (szkoda ze nie naszymi)
30.05.2022 18:26
@dickinosn85 Lewy ledwo cos powiedzial i jest 'sranie zarem' nad skutkiem a gdy rozmawiamy o przyczynach tych kolejnych odejsc czyli Hasana to jest obrona czestochowy :D
30.05.2022 18:21
@AdiFantasti no ale to ich problem teraz, gdyby Halaand o ktorego walczyli jak lwy sie zgodzil to co? byloby szanowanie kontraktu Lewego czy kazali by mu pakowac walizki bo jest stary?
maz poszedl na impreze i nie udalo mu sie wyrwac malolaty wiec wrocil do starej zony i teraz zdziwiony ze ta pakuje walizki i chce odejsc
30.05.2022 18:17
@AdiFantasti no ale klub szukal, nawet jadl obiadki z nastepca - a znajac Hasana to by najchetniej zalatwiaj transfery w ostatni dzien. Thiago poszli na reke i oddali go za pol ceny w dogodnej ratce, tutaj mowia nie i basta. Dlaczego? Pilkarz kulturalnie przekazal ze woli kontynuowac kariere gdzie indziej, ze jesli trzeba to dogra rok ale stracil zaufanie wiec lepiej bedzie sie rozejsc.
A ja czytam ze pajacuje, ze sra i jakies inne histeryczne komentarze conajmniej jakby nie wrocil z urlopu, jadl hamburgery i generalnie nie mial zamiaru wychodzic na mecze
30.05.2022 18:07
@obiektywizm histeryzujesz, sra bo powiedzial ze nie wyobraza sobie dalszej wspolpracy xDDDDDDDDDDDDDD
Edytowano : 2022-05-30 18:04:47
dalszej DOBREJ wspolpracy
30.05.2022 18:03
@AdiFantasti ale czemu zakladasz ze nie przekazano checi odejscia w rozmowach w 4 oczy? Thiago nie poszedl do mediow bo mu pozwolili i to bez protestu, jeszcze zrobili promocyjna cene. Tutaj mamy sytuacje gdzie pilkarz czuje sie zle potraktowany mowi ze chce odejsc a w druga strone jest informacja ze masz kontrakt i basta.
Chyba jest roznica?
30.05.2022 17:57
niezle histeryzujecie, gosc mowi ze trudno mu sobie wyobrazic dalsza DOBRA wspolprace
a tu histeria jakby odmowil przyjscia na trening i polecial na Ibize, juz dostalo sie nawet od pajacow i porownan do Dembele...
za duzo pudelka czytacie, nie macie zupelnie skali
30.05.2022 17:55
@karolina96 z tych zapisanych zadnych*, a z ktorych nie wywiazal sie Robert?
*- ale publicznie mowiono ze jets najwazniejszy tymczasem Tomek i Neuer dostali lub nawet podpisali nowe umowy a co do Roberta istnieje (LOL) niezgoda czy w ogole zostala zlozona. Hasan zas je sobie obiadki u siebie w domu z kims kto gdyby przyszedl to Roberta by wypchnieto. Taki najwazniejszy ;)
30.05.2022 17:48
@Arcatera80 kazdy czyms sie w zyciu zajmuje, prawda?
a jesli ktos mysli ze skuteczny biznes, strategicznie i dlugoterminowo zalatwia sie tak ze masz wszystko w dupie bo przeciez druga strona podpisala to tak, znaczy ze ta osoba nie o tym pojecia
30.05.2022 17:41
@vaterland no ale domagali sie, rada druzyny poszla przeciez bezposrednio do Karla bo do Hasana jest 0 szacunku.
Plotki w szmatlawcach z Hiszpanii w jakis ekwilibrystyczny mentalnie sposob polaczyles z pragnieniem wzmocnien by wygrywac Z KLUBEM kolejne trofea... * mindblow *
Edytowano : 2022-05-30 17:27:03
czyli pisza wprost: jak pilkarz naciska na klub by sie wzmocnil bo chce z nim wygrywac to dla Ciebie ATAK na klub potwierdzajacy chec odejscia :D wtf
30.05.2022 17:26
@vaterland jaki cyrk? domaganie sie wzmocnien zeby wygrywac? no faktycznie straszne
o jakich innych mowa? poza kompletnie niczym nieuzasadnionymi plotkami w hiszpanskiej prasie ktora slynie z sensacyjnosci doniesien (w koncu prasa drukowana - czyms trzeba sprzedawac paper)
30.05.2022 17:17
@vaterland nieprofesjonalne to jest nie przyjsc na trening a nie powiedziec ze straciles zaufanie do partnera i lepiej sie bedzie rozejsc
30.05.2022 17:09
Madre slowa, szkoda ze nie przekazal ich Comanowi? 17mln za 9 punktow w Kanadyjce? Brzmi dosc jednokierunkowo. Lewy splacil wszystko na boisku
30.05.2022 17:08
1. Wasi koledzy z racy podpisuja nowe umowy a wy nie macie nawet oferty.
2. Pracodawca publicznie mowi ze jestescie najwazniejsi ale na rozmowie w 4 oczy nie podsuwa umowy do podpisania tylko ciasteczka.
3. Dowiadujecie sie ze wlasnie zjadl obiad z Waszym potencjalnym nastepstwem.
Zapewne taka sytuacja sprawia ze jestescie szczesliwi i nie mysliscie o zmianie, prawda? :)
Edytowano : 2022-05-30 17:06:58
na pewno zrobicie kariere w biznesie z podejsciem "podpisal? to moge go miec w dupie, musi wykonac"
:)
30.05.2022 17:06
@obiektywizm nie poinformowal za posrednictwem mediow bo zarzad sie zgodzil na sprzedaz i gigatyczna promocje - wiec nie musial, taki prosty ciag przyczynowo-skutkowy Cie przerosl?
"od samego początku wszystko leci do mediów i mamy obrzucenie gównem" - dobre :D
1. a gdzie jest "obrzucanie gownem"? "nie wyobrażam sobie dalszej dobrej współpracy" to ma byc to? no to sorry, tu sie zaczyna obrzucanie gownem? to niezle, jak Ci sasiad nie powie dzien dobry to bedziesz chodzil caly dzien wku*** ze Cie obrzucil gownem?
2. od samego poczatku? a przepraszam bardzo skad wiesz ze klubowi nie przekazano checi odejscia?
Wy serio chyba jedyne co negocjowaliscie to na co isc do kina. Jak w relacji biznesowej brakuje zaufania to owolywanie sie do umowy tak - zmusza partnera do jej wykonania, ale nie trudno jest domyslic sie ze mentalnie ta wspolpraca jest juz zakonczona.
3 Swoja droga mega zabawny jest przyklad Thiago ktory tu niektorzy podaja: jemu pozwolono odejsc ZA GROSZE, Lewy zglosil te sama chec i jest zatrzymywany na sile i to mimo ze tam nie bylo upadku relacji
4 I NAJWAZNIEJSZE: oburzacie i plujecie na Lewego czyli na SKUTKI a w ogole nie oburzaja Was PRZYCZYNY - czyli to ze KOLEJNA osoba z klubu (po Gerlandzie, Klose, Flicku, Alabie, Sule) chce odejsc przez to jak dziala pion dyrekcji sportowej...
Edytowano : 2022-05-30 16:56:53
5. ojejku przepraszam ze nie odpisuje Ci wtedy kiedy masz ochote porozmawiac :) sharnij kalendarz postaram sie byc zawsze gdy sobie zazyczysz. A powaznie: wez sie ogarnij, co?
30.05.2022 16:53
@obiektywizm where kontrowersja?
Thiago poszedl i powiedzial ze chce odejsc i mu pozwolili za pol darmo. Lewy tez powiedzial ze chce odejsc i co?
Lewego chcieli zastapic Halaandem - jak myslisz co by wtedy powiedzieli Robertowi? Jak to Robert im chce podziekowac to jednak nie ma takiego traktowania jak Thiago?
No chyba ze to ta kontrowersja o ktorej piszesz
30.05.2022 16:28
lol
30.05.2022 16:19
@DarthSmd Kalle tez niestety miewal swojego odpaly :D ze wspomne tylko czarnego Beckenbaura czy nie bedzie wyprzedazy w Monachium...
30.05.2022 15:50
"moja historia z Bayernem Monachium jakby dobiegła końca i ja nie wyobrażam sobie po tym wszystkim, co się wydarzyło w ostatnich miesiącach, nie wyobrażam sobie dalszej dobrej współpracy"
JAKBY DOBIEGŁA KOŃCA - czyli dalem wszystko, wiecej nie mam motywacji dac
nie wyobrażam sobie DALSZEJ DOBREJ współpracy - czyli moge zostac ale to co sie wydarzylo sprawilo ze nie ma zaufania by dalej DOBRZE wspolpracowac
tu nie ma serio zadnej kontrowersji, tak bywa czasem w biznesie
30.05.2022 15:47
ja sie martwie ze dostaniesz nowy
30.05.2022 15:45
@Reeken89 nie za bardzo ma sens :D
Edytowano : 2022-05-30 15:43:06
swietny pomysl... wojna z pilkarzem! genialne :D
30.05.2022 15:42
@wasser a co jest pajacowaniem? nie przyszedl na trening? przestrzelil karnego? obzera sie i nie dba o siebie?
powtorze: to jest biznes a w biznesie sie liczy rowniez zaufanie, zostal zapytany to powiedzial wprost: w ostatnim czasie to zaufanie zostalo utracone - jesli bedziecie chciel to wypelnie umowe, ale juz Wam nie ufam wiec sie rozejdzmy
moze gdyby Hasan zaprosil Lewego do siebie na obiad a nie innego napastnika to byloby inaczej? jak myslisz gdyby Halaand sie zgodzil to co by Lewy uslyszal?
30.05.2022 15:41
@radiszko jest gwiazda i powinien byc traktowany jak gwiazda to raz. Dwa wiele osob z klubu i wokol klubu mowilo i doswiadczalo FATALNEJ komunikacji.
Hermann Gerland ktory byl w klubie przez 20 lat - konczyl mu sie kontrakt, Hasan nie mial odwagi z nim porozmawiac. Na koniec tylko uslyszal ze jak chce moze zostac - tyle ze nic mu nie zaproponowano. Czy tak sie traktuje czlowieka ktory oddal klubowi swoje najlepsze lata?
Hansi Flick wygrywa wsystko, Hasan w autobusie tak pie**** ze facet (znany z legendarnego juz podejscia do ludzi i budowania atmosfery(!!!) az nie wytrzymal i wybuchnal kazac zamknac mu morde.
Wszyscy mysleli ze to co mowil Alaba to byla gra agenta, potem sie okazalo ze to samo spotkalo Sule ktory wolal mniejsze pieniadze w slabszym klubie niz tu zostac. To samo slychac ze strony Gnabryego ktory odrzucil juz astronomiczne pieniadze a teraz probuje sie go przekupic jeszcze wiekszymi.
Mowil to tez Mattheus ktory ma swietne kontakty wewnatrz klubu.
PRZYPADKI? Czy moze jednak jest element wspolny?
30.05.2022 15:34
Sorry ale strasnzie histeryzujecie jakby ktos podczas niedzielnego obiadu zrobil kupe na stol.
Gdzie tu jest jakas straszna kontrowersja? Pilak to biznes, w biznesie liczy sie tez zaufanie. Lewy delikatnie ale wprost powiedzial ze to zaufanie w ostatnim czasie zostalo stracone. Bez zaufania nie ma dobrej wspolpracy
Tyle i az tyle
Edytowano : 2022-05-30 15:28:17
porownanie do Dembele (OMEGALOL) czy pisanie ze pajacuje to niezly odlot xDDD
30.05.2022 15:27
Sorry ale on nie mówi: wygrałem wszystko chce odejść spróbować czegoś nowego tylko wyraźnie ze coś jest nie tak.
Dodajmy do tego ze yo samo mówili: Klose, Gerland, Alaba, Sule i podobne głosy dochodzą z obozu Gnabryego. Wyraźnie mówi tez Mattheus. Flick tez odchodził w dziwacznych okolicznościach. Wszyscy mówili wyraźnie:
Coś się zmieniło.
Szwankuje komunikacja.
Nie chodzi o pieniądze.
Brakuje szacunku.
Dodajmy do tego liczne doniesienia ze Hasan w ogóle nie rozmawia z piłkarzami a jeśli już to niewiadomo o co mu chodzi czy akcje w stylu poinformowanie Boatenga ze niendiatanie umowy na treningu przed ważnym meczem. Gdyby to był jednorazowy przypadek moznaby zrzucać na grę agentów. Ale nie jest… odrzucane są gigantyczne kontrakty byle się z Bayernu wyrwać.
Czyli jest zle. Bardzo.
30.05.2022 15:14
a oni wtedy przypomna nam ile dalismy za Gravenbercha ktory w futbolu jeszcze niczego nie osiagnal
30.05.2022 12:01
@Sonny albo jetes hejterem Lewego albo jestes tak oderwany
30.05.2022 00:26
80mln i 15 pensji
oraz
45mln i 10 co roku
Taki Maguire chociaz zagral jeden swietny sezon w United :D
obrona Bayernu autorski projekt Hasana, wiecej mowic nie trzeba...
#bosniackarewolucja
29.05.2022 23:06
@Lampo jest duza roznica miedzy tym co Gabriel postanowil wrzucic do tytulu: "Bardzo bym chciał zostać piłkarzem Barcelony"
a slowami ktore faktycznie padly (jako odpowiedz na pytanie z teza: (Jak bardzo chciałbyś zostać piłkarzem Barcelony?)
- "To zależy od wielu czynników, jak bardzo bym chciał"
Nie zakladam ze Gabriel zrobil to umyslnie, ale mimo wszystko zrobil ;)
29.05.2022 22:29
Kampania anty Lewy uruchomiona, przekrecania slow bedzie wiecej. Jak odejdzie to zostanie slaby jak Alaba albo niepotrzebny jak Thiago ;)
29.05.2022 22:08
@tapczan wydaje mi sie ze rzucanie jednozdaniowych wrzutek nie majacych ani sensu ani tresci a bedacych jedynie kpinami to sa zaczepki
przemysl ;)
29.05.2022 22:04
@tapczan czekam az napiszesz sesowny nie kpiacy komentarz, narazie mysle o tym zeby dolozyc kolejna cyfre do tego liczacego glupkowate ;)
ale wierze, kiedys umiales
29.05.2022 19:04
Klopp powinien isc do Leverkusen
hue hue hue
29.05.2022 13:30
Manę gra solidnie co tydzień a nie od święta jak Basi obecni skrzydłowi. Kontrakt Comana niestety będzie nam teraz ciążył latami, gość idzie droga takich piłkarzy jak Martial. 9 punktów w kanadyjce w tym sezonie - ta umowa jest nie do obrony.
Ale taka jest cena tego ze Hasan „zesral się ze strachu” ze piłkarz którego lansują na gwiazdę mógłby odejść za darmo. To jest typowy przykład na bycie zakładnikiem własnej nieudolności co pięknie wykorzystali agenci piłkarza
29.05.2022 12:14
@DonJupp4ever Lucas byl w pilce nikim przed przyjsciem do nas (nadal jest), COman rezerwowym z Juve bez liczb, Mazroui gosciem ktory kompletnie nie ma liczb na boku, a Gravenberch to nastolatek, Upamecano przychodzil po slabiutkim roku i w zasadzie "jechal na picu" i latce talentu ktora dostal 3 lata wczesniej.
Jesli takim pilkarzom musimy placic na poziomie pierwszej 11stki Realu to serio cos jest nie tak. A moze to jednak nie bundesliga tylko geniusz pewnej osoby odpowiedzialnej za te sprawy?
Gdy partacze byli odpowiedzialni za pion sportowy np w Milanie, United i Barcelonie pensje tez rosly dramatycznie szybko i byly rozdawane srednim pilkarzom.
Przypadek?
29.05.2022 11:55
Fede Velverde: Trudniej upilnować mojego syna niż Robertsona
:D
29.05.2022 09:28
Gravenberch i Mazroui z miejsca rownie dostali wiecej niz Casemiro przed ostatnim przedluzeniem kontraktu (gdzie juz byl kluczowym pilkarzem)
Upamecano z kolei zarabia.... 10mln (brutto), dla porownania Sergio Ramos przez wiekszosc i prime swojej kariery w Realu zarabial...16 (brutto), czyli tyle co.... Lucas
to tak jakby sie ktos zastanawial czy Bayern dobrze placi oraz czemu nie ma kasy
#bosniackarewolucja
29.05.2022 09:03
@Sopariev jak sie robi 9 punktow w kanadyjce przez caly sezon to faktycznie moze juz chybab yc tylko lepiej ^^
29.05.2022 08:57
fun fact: Vinicius Jr. (ktory zrobil gigantyczny progres) zarabia nadal mniej (3mln netto) niz Coman na poprzedniej umowie (4mln netto)
ktorys psychofan zarzadu mowil o niegospodarnosci w innych klubach :D
Edytowano : 2022-05-29 08:58:24
oraz mniej niz Davies ktory po dobrym pol roku dostal natychmiast podwyzke na 4.5 netto
29.05.2022 08:54
@Piotreczek „kosztem” Hernandeza? Ty widziałeś jego mecze na koniec sezonu? Babol na babolu i amatorka. No może nie taka jak podczas 2 pierwszych lat gdy skrzydłowi i napastnicy na poziom gladbach obiecali go jak juniora but still…
Zyjesz chyba jakimś jednym udanym odbiorem. Ten koleś w atleti tez nie był jakas ostoja tylko utalentowanym agresywnie grającym obrońca w defensywnie grającym athletico, obok Godina.
Tak zdobył medal MS - ale czy mamy się bawić jacy piłkarze grali dobrze na turniejach repry a znikali w piłce klubowej? Chyba nie chcemy.
Już serio czas skończyć to bajdurzenie o jakimś wybitnym Lucasie
Edytowano : 2022-05-29 01:08:12
Pep przesunął Lahma do środka bo 1) nie dostał nowego pomocnika (już wtedy były braki od tamtego czasu tylko odejścia: Vidal, Thiago) 2) Lahm kompletnie stracił motorykę i zwyczajnie nie nadawał się na bok, nie bez powodu skończył karierę wcześniej
Nie masz pojęcia o czym piszesz
29.05.2022 01:06
Jak Bayern gra tak ze oczy bolą z jakimiś średniakami w Bundeslidze to na dieroten można przeczytać ze liczy się wynik
Real wygrywa finał (brzydko bo brzydko) i dokłada kolejny puchar do gabloty - nagle liczy się piękna gra :D
Słuchajcie tez ich nie lubię ale cmon…
28.05.2022 23:41
@KingWizard Kurtła
Nieznośne prześcieradeł ale szacun. Liverpool dziś z porażka w gaciach, wyszli żeby to przegrać i pojechać do domu
28.05.2022 23:37
Klopp taktycznie nie potrafi zaskoczyc - zawsze to samo, on zwycieza sila woli. Carlo i Real to jednak dobre polaczenie, oni nie maja problemu byc gorsza druzyna i bronic sie zeby wygrac.
Trzymam kciuki za liverpool ale szacun dla Realu (chociaz nigdy bym nie chcial zeby Bayern tak gral)
28.05.2022 22:58
wyobrazacie sobie Upamecano/Tanguya/Pavarda w takim finale? ja nie za bardzo :P
@Sopariev przeslizgiwanie sie co runde?
28.05.2022 21:44
szalu to nie robi ani Coman ani Gnabry ani Sane
28.05.2022 20:17
@elber09 Jurgen powiedzial ze trenowanie reprezentacji go nie interesuje bo on chce zyc meczem co tydzien
i w to mu akurat wierze mimo ze chlop juz duzo mowil a pozniej te slowa okazywaly sie nic nie warte ;)
Edytowano : 2022-05-28 13:43:25
taktyczny beton ktory zajezdza pilkarzy - kompletne przeciwienstwo do tego co mielismy w ostatnich latach
do nas pasuje Tuchel nie Klopp
28.05.2022 13:42
Ponoc Chelsea jest gotowa oddac Kante
28.05.2022 11:53
@Marton czyli najwazniejsza decyzja jest juz podjeta, oferty od dawna na stole - ile ma sie zastanawiac? miesiac? powie ze odchodzi, trzeba sie bedzie dogadac z Liverpoolem i w przyszlym tygodniu bedzie juz ogloszenie gdzie
28.05.2022 08:33
@Marton nie zapowiada sie bo Mane powiedzial ze wypowie sie o przyszlosci po finale
28.05.2022 08:17
@Misiek przeciez w shoutboxie chodzi właśnie o to żeby nie odświeżać….
27.05.2022 19:27
@Pir5 przeciez od dłuższego czasu ty jest lansowana teza ze Bayern nie kupuje gwiazd :D
Edytowano : 2022-05-27 19:25:00
Czyżby Hasan działał wbrew strategii i tradycji klubu????? Może Hasan powinien isc do PSG tak jak jego obrońcy którzy mówili ze Bayern nie kupuje gwiazd a jak ktoś je tu chce to niech lepiej idzie kibicować Peryzanom:D
Nie koge się doczekać jak tenisowy teraz wyjdą z tej tezy tak żeby nie skrytykować bozka Hasana
27.05.2022 19:16
Nie spałem tylko spanikowałam i było za pozno
^^’
27.05.2022 19:14
@Danielowaty o tak, reklamy i ciekawostki - i 90% scrollowajia odpada ;)
27.05.2022 18:00
Konto premium - oczywiście ze płatne. Co by miało dawać?
Przede wszystkim miałoby dawać coś redakcji - czyli $. Użytkownikowi? Nie wiem, mnie by wystarczyła jakas ekstra ramka ew inny kolor nicku i gwiazdek
27.05.2022 17:10
@admin nie słuchaj go mamy najładniejsza i najbardziej czytelna stronę fanowska
Łapki w górę, emotikonki i konta premium - więcej nie trzeba
27.05.2022 16:09
Mam nadzieje ze uda się wykorzystać sytuacje Realu bo faktycznie Gnabry jest dość mocnym nazwiskiem i dobrze byłoby naciągnąć ich w momencie gdy szukają kogoś do udobruchania kibiców.
Jeśli kupili Hazarda za 100 z rocznym kontraktem a Sanę po rocznej poważnej kontuzji kosztował 50 to za Gnabryego trzeba wyciągnąć coś pomiędzy.
Swoją droga 100c bardziej wolałbym opchnac Comana i by Serge został no ale to pensie nie jest możliwe żeby ktokolwiek się nabrał na francuza zarabiającego 17 mln i robiącego 9 punktów w kanadyjce…
27.05.2022 15:57
W końcu jakiś dobry deal
27.05.2022 15:52
Mane zarabia 12 brutto nie netto
27.05.2022 15:02
juz raz tak stracilem konto :P
27.05.2022 11:06
Mane dostal oferte 12mln... brutto. I teraz mysle sobie o 17mln Comana
Czekam cierpliwie az slepo zapatrzeni w Hasana beda gotowi rozmawiac o niegospodarnosci :D
27.05.2022 11:05
@Marienplatz niezla gumnastyka widze :D Thiago nie byl potrzebny
okeeeeej
jak Lewy odejdzie to tez pewnie okaze sie ze nie byl potrzebny, byle Hasan zostal on jest najpotrzebiejszy i najwazniejszy < 3
27.05.2022 08:51
@Reeken89 a my mamy Tomka i Musiale
26.05.2022 20:24
Szkoda ze niektórzy tak „nie srali” żarem jak oddawano Thiago w dogodnej ratce. Wtedy była narracja „no ale czemu płaczecie przecież ciagle narzekalaicie na Thiago”
I jak zawsze wszystko super
I vivat Hasan vivat zarząd
26.05.2022 20:19
@Matilegolas Hasan ze wszystkim spóźniony on jeszcze nie wysłał maila do działu PR :D
26.05.2022 17:17
no to zobaczymy ile znacza dobre relacje, oni od nas wzieli Thiago z rocznym kontraktem za 5x5mln
26.05.2022 09:56