DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 58

@bawaria42 @Gwzd44 obaj macie racje. Jamal był fanem Bayernu i utrzymywał kontakt z trenerami niższych kategorii którzy go obserwowali.

Potem nastał Hasan i tak zarządzał młodszymi kategoriami i rozmawiał z trenerami ze dopiero jak poznał jego nazwisko przy negocjacjach Odoi

Edytowano : 2023-05-28 13:13:54

Neppe ponoć tez na wylocie

28.05.2023 13:12

Boss wraca!

28.05.2023 12:41

@ikki ulubieniec? Chyba „ulubieniec”. Niby dlaczego miałbym zniknąć? To raczej pytanie do @Edmund kyory go bronił tyle lat.

Teraz się okazuje ze Bayern chce wydawać duże pieniądze. Zwalnia trenerów w trakcie sezonu i zwalnia dyrektora sportowego którego tak zawzięcie bronił (wiec chyba był dobry)

28.05.2023 12:35

@DonJupp4ever jakby to powiedzial @Edmund liczy sie kontekst

- zaden z pilkarzy sciagnietych przez Hasana nie stanowil o sile zespolu, trzonem byli: Neuer, Kimmich, Muller, Lewy
- zwolnil trenera ktory osiagnal najwieksze sukcesy w klubie w historii
- zwolnil trenera w trakcie sezonu za ktorego zaplaci 25mln
0 mial 2 dobre transfery przez 6 lat czyli 12 okienek

blagam nie pisz ze Flick wygral LM dzieki Hasanowi bo wygral DOSLOWNIE POMIMO niego

zreszta dlaczego zostal zwolniony (duzo za pozno) skoro jest taki dobry? wiem ze kochasz byc anty Hoven ale blagam nie bron czegos co szkodzilo klubowi

Edytowano : 2023-05-28 01:05:27

@Sopariev ale Borussia to nie klub, to spolka akcyjna ktora proiwadzi operacje pilkarskie, ich podstawowym celem jest zarabianie pieniedzy nie tytuly - doslownie, gdyby bylo inaczej zarzad mogly isc siedziec. Sa w tym sensie gorsi niz RBL

28.05.2023 01:04

@Edmund czekaj, to nie jestes zly ze zwolniono czloiwieka ktorego obronie poswieciles 6 lat?

28.05.2023 00:24

"może" oraz "nie do końca zasłużenie" - niezła próba manipulacji

11 mistrzostwo mimo wielkiej pracy Twojego idola Hasana zeby tego nie zrobic

na szczescie koniec, mam nadzieje ze znikniesz jak GuteSpiele gdy odszedl Alaba, w koncu co Cie tu trzyma? klub chce wydawac miliony, zwalnia trenerow w trakcie sezonu, i zwalnia dyrektora sportowego ktorego wraz ze swoim towarzem brobiliscie jak czestochowy przez 6 lat

mam nadzieje ze nic!

28.05.2023 00:23

@misza jak zwykle bez odpowiedzi :)

27.05.2023 22:45

@DonJupp4ever czemu mialbym? jedyne usprawiedliwianie jakie tu probowano robic to wlasnie odwrotne: usprawiedliwianie Hasana. Czyli to "nie Hasan bo on nie decyduje to zarzad".

Edytowano : 2023-05-27 22:45:41

a skoro Hasan jest pbezposrednim przelozonym oraz odpowiada za:
1 druzyne
2 sztab szkoleniowy
3 relacje z 1 druzyna i sztabem
4 jest doslownie czlonkiem zarzadu z tymi odpowiedzialnosciami

to nawet jesli reszta czlonkow zarzadu - ktorzy UWAGA!: MAJA INNA ODPOWIEDZIALNOSC - chcialo jego zwolnienia to dyrektor sportowy I CZLONEK ZARZADU maja obowiazek sie sprzeciwic i uzasadnic ze to fatalny pomysl a nawet zagrozic odejsciem

inaczej co tam robi?

no chyba ze wg Ciebie dyrektor sportowy nic nie musi

27.05.2023 22:43

@DonJupp4ever a czy ja temu zaprzeczylem? o co Ci chodzi?

Edytowano : 2023-05-27 22:39:01

@misza - to po co o tym wspominasz? czy wspierales WOŚP tez bedzie elementem dyskusji?

27.05.2023 22:37

Jak narazie ja inwestuje klawiaturee w to zeby zadac klarowne pytania. Twoje odpowiedzi to; NIE UMIESZ CZYTAC ZE ZROZUEMIENIEM JA JUZ MOWILEM

tyle samo znakow, moze mniej mogles poswiecic zeby odpowiedziec.

PS Wytykales na Kovaca? to ciekawe xD akurat bylem tym ktory bronil Kovaca do konca i nadal uwazam ze jest tu niesprawiedliwie oceniany (co czasem przywoluje w porownaniach. Juz Ci nienawisc zaslepila oczy tak ze nie wiesz co piszesz :)

kto potwierdzi zmyslajacemu i nieodpowiadajcemu na pyania @misza ze Hoven bronil Kovaca? @AdiFantasti @DonJupp4ever @tapczan @Sopariev

27.05.2023 22:31

@misza aha. Czyli znowu standardowo: juz mowilem, wcale nie, ty znow to samo. Ale na pytania nigdy nie odpowiadasz. Zawsze twierdzisz ze to zrobiles a inni uciekaja - tyle ze NIGDY nie mowisz jakie zajmujesz stanowisko.

Pytanie bylo proste, sytuacja jest zero jedynkowa, czarno biala, to naprawde latwe;

1. Hasan byl dobry dlatego go tak dlugo broniles i jego zwolnienie jest bledem
2. Hasan nie byl dobry a jego zwolnienie nie jest bledem wiec myliles sie go broniac

Pozniej oczywiscie bedziesz twierdzil ze uciekam albo rozmawiam niemerytorycznie :)))))))))))))) nie szukam spiny. Szukam konkretow. Tysiace Twoich komentarzy atakowaly mnie gdy wytykalem Hasanowi niekompetencje. Za nia dzis zostal zwolniony. Ktos ma racje.

PS a ile Ty zostawiles w fanszopie? :)
PPS Mistrz to Twoje alternatywne konto?

27.05.2023 22:23

@Yakub93 Bayern sie zglosil lata temu ale Eberl odmowil bo warunki ktore proponowal Uli byly nie do przyjecia (tj jego nadzor). Z tego samego powodu odmowili Klose i Lahm (to Ci o ktorych wiemy)

Bayern zaplacil 25mln za Juliana, i ostatnio 1mln i 0.5-1m odpowiednio za trenera bramkarzy i trenera z Chelsea. Nie znam klubu ktory placi takie odstepne za czlonkow sztabu. Zatem znowu pudlo. Bayern Hasana i Uliego dokladnie tak dziala.

27.05.2023 22:17

@misza no nie odpowiedziales na zadne pytania. Skoro broniles Hasana (gdy pisales ze nalezy go wyje****) to:

a) Hasan byl dobry i zarzad myli sie zwalniajac go teraz?
b) Hasan nie byl dobry (powod zwolnienia) i zarzad ma racje

Jestesmy w czarno bialej sytuacji. Ktos tu ma racje. Ty broniles tak dlugo Hasana, Rozumiem ze klub podjal teraz zlka decyzje? Nie wyrzuca sie przeciez pracownika ktory jest dobry?

Czy moze decyzja jest dobra? I pracownik bylk dobry? Wtedy decyzja klubu jest zla?

@Moe patrz tutaj :D - to tak odnosnie naszej rozmowy

PS jak oceniasz fakt ze Kahnowi zabroniono pojechania na mecz i swietowania mistrzostwa chociaz do wtorku jest formalnie CEO?

Edytowano : 2023-05-27 22:05:06

gdy pisalem*

Edytowano : 2023-05-27 22:07:14

musze Cie rozczarowac: Edwards zapowiadal rok urlopu od pilki. Ale skoro wysmiewasz Edwarda i komentujesz ten watek to rozumiem ze niejako podejmujesz rekawice. I zobaczymy gdzie prace znajdzie Hasan. Daje sobie uciac jedno cos waznego dla mezczyzny (kulistego) ze nigdzie. No moze w Bosni ew 2 bbundeslidze. Nic powaznego

Edytowano : 2023-05-27 22:11:58

no nie uciekaj od odpowiedzi :(

27.05.2023 22:04

@DonJupp4ever chwila chwila, ale Kahn byl tu rok - w ostatnim okienku dokonalismy akurat 2 dobrego transferu w historii bosniaka. Rozumiem ze to tez idzie na konto Kahna/

To Hasan jest CZLONKIEM ZARZADU i Dyrektorem Sportowym odpowiedzialnym za 1 druzyne i sport. Czyja przede wszystkim wina jak nie jego jest zwolnienie trenera (niezaleznie od momentu)?

Do tego byl odpowiedzialny za "atmosfere" (co swego czasu bylo umieszczanie w kontekscie plusow). Zatem czyja odpowiedzialnoscia jest wiedziec jaka jest atmosera w szatni? i ew jak wplynie na nia zwolnienie trenera? Z czym sie calkiem pomylono.

Zbieramy zniwo blednych decyzji kilku okienek i nagle kozlem ofiarnym (sam ostatnio uzyles tego terminu) jest Kahn. Jakby nie patrzec dla wielu ikona klubu (np mnie gdy biegalem w jego bluzie i rekawicach na bramce).

Do tego AKTUALNYM CEO.

Ja bym na jego miejscu przyszedl i w wywiadzie powiedzial ze odchodze a ze przyjsc mi zabroniono.

WSTYD! nie ma juz zadnego Mia San Mia

27.05.2023 21:53

Michael Edwards jets wolny, nie rozumiem jakj klubk tory chce byc najlepszy na swiewcie nie probuje nawet siegac po najlepszych na swiecie

znow musi byc kolega Uliego? (tym razem chociaz kompetentny)

27.05.2023 21:33

@Reeken89 wyjasniajac (3 raz)

"zarzad" to takie spotkanie ludzi ktorzy za cos odpowiadaja po tym zeby sprawy ktore wymagaja koordynacji sie nie rozjechaly:
- dyrektor finansowy mowi ile mamy pieniedzy i co mozemy zrobic zeby miec wiecej
- dyrektor sportowy mowi czego potrzebujemy zeby zdobywac trofea
- np dyrektor rozwoju mowi co trzeba zeby rozwoj byl szybszy
- w spolkach technologicznych jest z reguily tez dyrektor technologiczny ktory pilnuje zeby wszystko sie odbywalo zgodnie z rozwojem rynku
- CEO - klepie decyzje, widzi alternatywy

czyli:

takie spotkanie trwa trwa godzine czasem kilka:
- taki Hasan przychodzi i mowi:
sluchajcie
1. Julek jednak jest gowniany,
1a Tuchel nam ucieknie jesli nie wezmiemy go teraz a to najlepsza alternatywa
1b bedzie to kosztowac odprawa tyle, zatruidnienie tyle, sztab tyle
2. musimy jedfnak kupic napastnika bo nie wiedzialem ze bedzie potrzebny, nasze najlepsze opcje to:\
2a: Kane - 100mln + x kontraktu
2b
2c
3. chcemy zatrudnic 10 scoutow bo przez ostatnie 10 lat nic nie zrobilismy w tej kwestii

na to CFO mowi:
mamy kase

albo

nie mamy kasy ale mozemy zrobic to:
- sprzedac zawodnikow
- wziac kredyt
- wyemitowac akcje

CEO:
- odpuszczamy opcje z Kanem, idziemy po nr2, CFO rozpoznaj opcje sprzedania 5% akcji, Hasan, przygotuj liste pilkarzy do sprzedania i liste zainteresowanych na nastepne spotkanie

dziekuje dowidzenia, widzimy sie za miesiac

wiec w tym sensie Hasan nie decydowal sam, bo nie odpowiada za wszystko

ALE ABSOLUTNIE odpowiadal za to kto jest wyszukiwany, ile wydaje (a nie ile moze - rozumiecie roznice?), jak oceniamy puon sportowy itp itd
- ograniczyc wydatki

27.05.2023 21:14

Oliver Kahn to @SkySportDE : "That was the worst day of my life, to take the chance of celebrating with the boys away from me"

Kahna dla SkySportDE:
"to najgorszy dzień mojego życia, by odebrać mi szansę ze świetowania tytułu z chłopakami"

27.05.2023 21:04

misza taki aktywny ale nie odpowiedzial na konkretne kwestie. Pozniej bedzie pisanie ze:
- to ja uciekam od dyskusji
- odwracam kota ogonem
- nie odpowiadam tylko obrazam

Jak myslicie; skoro tyle bronil Hasana a ten zostal zwolniony to:

1. zarzad to hejterzy
2. Hasan jednak zly (czyli TYSIACE postow postow na jego obrone nie mialy sensu)
3. Hoven mial racje (to jest niemozliwe)
4. zycie nie jest czarno biale

Edytowano : 2023-05-27 21:03:27

2* Hasan jednak nie taki zly

27.05.2023 21:02

@Reeken89 juz Ci tlumaczylem... Jak mozesz byc w zarzadzie skoro nie piastujesz zadnej funkcji? czym wtedy zarzadzasz zeby tam byc?

27.05.2023 20:56

@AdiFantasti kibice w dortmundzie czuja sie jak zwykle xd

Edytowano : 2023-05-27 20:28:55

@misza odpowiesz na konkretne informacje i pytania czy jak zwyke zignorujesz merytoryke i jak zwykle bedziesz później jęczał ze ktos ucieka od dyskusji?

27.05.2023 20:27

@FanGraczyBayern szkoda ze nie przed meczem jak Boateng o braku kontraktu. Byloby pikenie widziec jego mine na trybunach

27.05.2023 20:15

@KingWizard a, w tym sernsie. I co jest zlego w pytaniu innych uzytkownikow o cos o co walczyli przez tyle lat i produkowali tysiace komentarzy? Czy nie od tego sa fora/komentarze/czaty? bo myslalem ze DOKLADNIE od tego.

Co do zaprzestania udzielania sie; jest wielu uzytkownikow ktorzy (mam to w wiadomosciah pryweatnych) zaprzestali wlasnie przez misze i emunda.

Edytowano : 2023-05-27 19:48:09

wiec jesli zrezygnujesz to nadal bedzie duzo mniej userow niz ta parka akolitow Hasana wykurzyla

Edytowano : 2023-05-27 19:49:52

@Ivan7 chyba kpisz? ocena Hasana moze byc jedynie skrajnie i zenujaco niska.

Potem sie @misza dziwi ze musze powtrzac

Edytowano : 2023-05-27 19:51:26

BZDURA BZDURA BZDURA: zwolnienie Nahgelsmanna, styl i moment byly absurdalne, ale jakim cudem nagle zapomniales o przeplaconych kontraktach, wtopach transferowych, poddaniu dyrekci sportowej trenerom, zenujace transfery, odejscia za darmo, kompromitacje w mediach?

jakim cudem tego nie ma?

27.05.2023 19:47

@misza a za co dziekujesz Hasanowi?

@Abzyrl nie marzenia tylkp ZYCZENIA - zyczenia nie zeby Hasan odszedl, tylko zeby Bayern w koncu byl prowadzony przez KOMPETENTNYCH ludzi

27.05.2023 19:40

@Jurgen1982 nie, nie. Oni powiedza ze nie sa za Hasanem, zycie nie jest czarno biale i nikt nie wygrywa zawsze - tylko sa za Bayernem. I mysla ze mozna zrobic ze wszystkich idiotow i niewiadomo kogo popieraja w tych TYSIACACH komentarzy.

27.05.2023 19:38

@Daro to jest "hejt"

27.05.2023 19:28

@MaciekPL spokojnie ja ciesze - nawet z tak zdobytego mistrzostwa

ciesze sie jeszcze bardziej ze zwolnienia Hasana. po prostu skoro misza poswiecil tysiace komentarzy zeby go bronic to rozumiem zeCi ktorzy podjeli te decyzje dzialaja na niekorzysc Bayernu? bo jak inaczej? zwolniono kogos kto zaslugiwal na taka obrone. No chyba ze nie? ale wtedy czemu obrona czestochowy Hasana?

27.05.2023 19:26

@misza powtorze bo nie odpisales, moze jak zwykle nie widziales, ale przeciez Ty nie uciekasz przed dyskusja nargumenty zatem:

Napiszt ez prowsze co dokladnie jestem 'hejtem'

co jest hejtem o ktorym piszesz?

- pisanie ze Hasan nie ma doswiadczenia w biznesie? strona Bayernu pisal o nim "ma firme" - pozniej ten zapis zniknal (dla porownania Hainer byl CEO Adidasa, Kahn zalozyl startup tworzacy oprogramowanie analizuje gre pilkarzy)
- pisanie ze nie ma doswiadczenia jako dyrektor sportowy? to chyba oczywiste
- pisanie ze dostal robote po znajomosci? no dostal (mimo braku dwoch powyzszych)
- pisanie ze nie ma wyksztalcenia? niczego nie znalazlem, strona Bayernu tez nigdy nie wymieniala, dla porownaniu Kahn zrobil MBA z zarzadzania
- pisanie zartobliwie ze "jedyne co negocjowal to na jaki film isc z zona" - no moze uszczypliwe, ale pilkarze to nie sa bystrzachy, cala kariere maja agentow i ludzi od zalatwiania swoich spraw (wiec gdzie sie mial sie nauczyc?)
- pisanie ze robi zle transfery? no poza Daviesem i de Ligtem trudno znalezc jakies dobre
- pisanie ze nie ma szacunku w mediach (ktory ma np Sammer)? no przeciez prasa w Niemczech go niemilosiernie gnoi
- pisanie ze nie umie sie komunikowac? Atletico, Chelsea, agenci Bergwijna, Roci, Perisica, nie mowiac juz o Nagelsmannie przeciez sie wypowiadali. Byl tez Flick tory nie wtrzymal aka "zamknij morde"
- pisanie ze przez niego tracimy pieniadze?: odejscie Tolisso (podobno dobre rozmowy trwaja do dzis!), Alaba Sule odeszli za darmo, Thiago za grosze, wypozyczenia za 100mln
- pisanie ze umie planowac? zostawienie Tanguya a wypozyczenie Richardsa, chociaz ten 1 nie mial szans na gre, zostawienie Gravenbercha a wypozyczenie Sabitzera, sklad bez '6', sklad bez '9'
- pisanie ze cofnal dyrekcje sportowa o 20 lat: zwolnienie sztabu wraz z trenerami gdzie Bayern zawsze mial sztab klubowy nie trenerski, sprowadzanie pilkarzy wbrew pionowi scoutingu (Sabitzer)
- pisanie ze Bayern nie ma strategii na 1 druzyne - czyli sprowadzanie pilkarzy bez ladu i skladu (Sabitzer, Mane teraz pewnie Laimer), sprowadzenie Juliana ktory chial grac 3 z tylu gdy Bayern nie ma do tego pilkarzy, teraz znow inny trener z innym pomyslem - chociaz dyrekcje sportopwe w klubach powstaly DOKLADNIE po to zbey pilnowac ciaglosci

27.05.2023 19:22

@KingWizard a co jest zaczepka?

Edytowano : 2023-05-27 19:18:27

typie?

27.05.2023 19:18

@karolina96 prawdopodobnie dlatego ze Kahn juz wiedzial a brazzo wlasnie sie dowiedzial. Byc moze bano sie ze informacja bedzie w mediach i bedzie wiekszy szum?

absurdalne, hanbiace i wstlydliwe. Nawet jesli Kahn nie dal rady to powinno sie traktowac lepiej legende klubu

27.05.2023 18:55

@Arcatera80 jatrzenie? nie, dzis swietuje. I wskazuje palcem tych ktorzy tysiace postow pisali podajac sie za lesniczych a tak naprawde w obronie kornikow

27.05.2023 18:54

Bardzo gorzko-slodkie Goretzka zmeiniony dzis po 14 minutach na boisku. Miejmy nadzieje ze odejdzie z klubu.

Parka akolitow Hasana nie miala racji w doslownie: NICZYM. Hoven (niestety) mial racje.

Teraz czas na uzdrowienie klubu. Obysmy pozegnali wiadomo-kogo wraz z odejsciem hasana jak pozegnalismy GuteSpiele z odejsciem Alaby.


KONIEC #bosniackarewolucja - co bede swietowal bardziej niz (tak wygrane) mistrzostwo

27.05.2023 18:52

@Piotreczek to prawda, mi to wyjdzie na zdrowie, ale przede wszystkim zdrowie Bayernu! w koncu ten Wielki Profesjonalista opuszcza klub i przestanie mu szkodzic

27.05.2023 18:46

Kahn, przez swoj oficjalny Twitter, powiedzial ze chcial uczestniczyc w swietowaniu ale mu ZABRONIONIO (zapewne dlatego tez nie bylo go na meczu)

WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowano : 2023-05-27 18:40:25

@karolina96 gorzej! Kahn nie wyjechal na narty jak Julek

27.05.2023 18:39

do redakcji: dawac na glowna tego newsa, to wieksze wydarzenie niz ten tytul

27.05.2023 18:37

@fiidoo musialbys sie baaaaaaaardzo starac zeby bylo gorzej niz Hasan

PS ciekawe gdzie znajdzie prace. Totki szukaja dyrektora sportowego - rozumiem ze skoro jest takim fachowcem wg @misza i @edmund to jutro oferta z Londynu

27.05.2023 18:37

WSPANIALE!!!

Edytowano : 2023-05-27 18:36:23

ale czemu zwolnieni, szczegolnie Hasan skoro byl taki super? czy @misza i @edmund moga sie ustosunkowac? czy zarzad Bayernu TO HEJTERZY KLUBU? bo jak inaczej wytlumaczyc to niesluszne zwolnienie? no chyba ze sluszne? ale wtedy czemu go tak bronili i nazywlai mnie hejterem?

27.05.2023 18:35

@Patryk233 podobno narazie nikt, Tuchel bedzie wlaczony w podejmowanie decyzji

27.05.2023 18:34

@misza Ty, ale czekaj, jak go zwolnia to znaczy ze radza nadzorcza to hejterzy tak? bo jakto pieknego Hasana zwalniac skoro taki super?

27.05.2023 18:26

jest gdzies stream live? na youtube ani na stronie glownej Bayernu nic nie ma

27.05.2023 18:20

@misza nie wiem skad bierzesz definicje ale moge Cie prosic zebys podal jeszcze raz? jestem ciekawy. Napiszt ez prowsze co dokladnie jestem 'hejtem'

- pisanie ze Hasan nie ma doswiadczenia w biznesie? strona Bayernu pisal o nim "ma firme" - pozniej ten zapis zniknal (dla porownania Hainer byl CEO Adidasa, Kahn zalozyl startup tworzacy oprogramowanie analizuje gre pilkarzy)
- pisanie ze nie ma doswiadczenia jako dyrektor sportowy? to chyba oczywiste
- pisanie ze dostal robote po znajomosci? no dostal (mimo braku dwoch powyzszych)
- pisanie ze nie ma wyksztalcenia? niczego nie znalazlem, strona Bayernu tez nigdy nie wymieniala, dla porownaniu Kahn zrobil MBA z zarzadzania
- pisanie zartobliwie ze "jedyne co negocjowal to na jaki film isc z zona" - no moze uszczypliwe, ale pilkarze to nie sa bystrzachy, cala kariere maja agentow i ludzi od zalatwiania swoich spraw (wiec gdzie sie mial sie nauczyc?)
- pisanie ze robi zle transfery? no poza Daviesem i de Ligtem trudno znalezc jakies dobre
- pisanie ze nie ma szacunku w mediach (ktory ma np Sammer)? no przeciez prasa w Niemczech go niemilosiernie gnoi
- pisanie ze nie umie sie komunikowac? Atletico, Chelsea, agenci Bergwijna, Roci, Perisica, nie mowiac juz o Nagelsmannie przeciez sie wypowiadali. Byl tez Flick tory nie wtrzymal aka "zamknij morde"
- pisanie ze przez niego tracimy pieniadze?: odejscie Tolisso (podobno dobre rozmowy trwaja do dzis!), Alaba Sule odeszli za darmo, Thiago za grosze, wypozyczenia za 100mln
- pisanie ze umie planowac? zostawienie Tanguya a wypozyczenie Richardsa, chociaz ten 1 nie mial szans na gre, zostawienie Gravenbercha a wypozyczenie Sabitzera, sklad bez '6', sklad bez '9'
- pisanie ze cofnal dyrekcje sportowa o 20 lat: zwolnienie sztabu wraz z trenerami gdzie Bayern zawsze mial sztab klubowy nie trenerski, sprowadzanie pilkarzy wbrew pionowi scoutingu (Sabitzer)
- pisanie ze Bayern nie ma strategii na 1 druzyne - czyli sprowadzanie pilkarzy bez ladu i skladu (Sabitzer, Mane teraz pewnie Laimer), sprowadzenie Juliana ktory chial grac 3 z tylu gdy Bayern nie ma do tego pilkarzy, teraz znow inny trener z innym pomyslem - chociaz dyrekcje sportopwe w klubach powstaly DOKLADNIE po to zbey pilnowac ciaglosci

mozesz prosze (bardzo prosze) wskazac co jest "hejtem"?

Edytowano : 2023-05-27 18:15:32

@misza a no tak, zapomnialem ze to Hasan wygral LM, chociaz o sile tamtej druzyny stanowili pilkarze: Neuer - sprowadzony przez Nerlingera, Kimmich - sprowadzony przez Pepa/Reschke, Muller - wychowanek wprowadzony rpzez van Gaala i Lewy sprowadzony przez Sammera. Flick byl zas "czlowiekiem Karla" ktoremu Hasan nie chcial dac bardzo dlugo stalej umowy (wymyslem Hasana byl Julek i Kovac). 6 pucharow wygranych POMIMO Hasana a nie dzieki niemu

Edytowano : 2023-05-27 18:15:53

potem sie dziwisz ze trzeba powtarzac - skoro nie dociera to trzeba :)

27.05.2023 18:12

Dreesen nowym CEO

27.05.2023 17:51

1. nie rozumiesz slowa hejt, ktory odnosi sie do nieuzasadnionego obrazania
2. zyczyc organizacji dobrze a jednoczesnie bronic czlowieka ktory ciagnie te organizacje w dol i nie nadaje sie do niej ani przez kompetencje, ani przez styl w jakim zostal zatrudniony, ani przez swoje dzialania - to nie jest kibicowanie organizacji tylko pewnej grupie interesow, ew fanatyzm

sumujac: kibicowanie Bayernu wyklucza bronienie Hasana ktory niszczy ten klub

27.05.2023 17:51

wspaniale informacje, nie moze byc nic lepszego niz odejscie Wielkiego Profesjonalisty Hasana

Edytowano : 2023-05-27 17:48:24

BILD potwierdza informacje z KICKERA; Kahn i Hasan out

27.05.2023 17:47

mam nadzieje ze NIEKTORZY uzytkownicy (taka parka) odejda (czy ze wstydu czy innego powodu) wraz ze swoim bożkiem Hasanem

27.05.2023 17:46

Mimo wszystko bardzo zly sezon. Kwintesencja #bosniackarewolucja. Mamy tytul tylko dzieki BVB ktore z kolei zdobywa tytul frajerow tysiaclecia w pilce noznej.

Trudno sie cieszyc zarowno z tego co sie dzialo jak i tego 'jak' sie dzialo (styl gry, styl zwolnienia trenera, itp). Przywoluajc slynna okladke: "Wstyd, żenada, kompromitacja, hańba, frajerstwo."

NIEZALEŻNIE od tego ze mamy tytuł (bo nie smiem napisac "zdobyliśmy").

Brawo Jamal, Tel budzi nadzieje. Wszyscy widza w koncu ze mialem racje co do Leona. Tuchel - jak narazie wyglada na to ze sie pomylilem.

We wtorek mam nadzieje zegnamy Salihamidzica i to moze nieco oslodzic calosc.

PS oczywiscie wielkie uff i dobrze ze tego majstra mamy

Edytowano : 2023-05-27 17:45:09

Słychać wycie? Znakomicie! @misza - mnyslalem ze nie mozna byc bardziej zenujacym ale jednak mozna, komentarz dno, ale czego sie spodziewac po kims kto tak zawziecie broni Hasana

27.05.2023 17:44

Cieszenie sie z tego tytulu to taki sam wstyd jak caly ten sezon, powinno byc ograniczone do minimum i bez wielkich pokaz radosci. No mzoe poza Musiala i Telem.

Kibice jesli chca sie bawic to niech sie bawia. Pilakrze nie maja prawa.

Zarzad we wtorek mam nadzieje wylatuje na zbity pysk. Inaczej bedzie kompletna kompromitacja

27.05.2023 17:39

niesamowite co zrobilo BVB

27.05.2023 17:29

@karolina96 oj nie, najlepiej jeszcze takie trzymane miesiac pod kaloryferem

27.05.2023 17:27

@karolina96 mam nadzieje ze obrzucony jajkami nie tylko wygwizdany

27.05.2023 17:25

@mariuszwr80 dzis jezt duzo emocji spokojnie. Ale tak Tuchel to EKSTREMALNE rozczarowanie jak narazie

27.05.2023 17:24

moze jak wywalimy Hasana i zabierze ze soba Tuchela to Julek zgodzi sie wrocic xd

27.05.2023 17:14

...

27.05.2023 17:12

Mainz od poczatku gra srednio, po prostu BVB grala tez srednio. Na 2 polowe BVB wyszla (co dziwne) zmotywowana.

27.05.2023 17:01

Kahn nie pojechal na mecz. Zapewne dlatego ze wie iz zostanie odwolony.

Brzydkie zachowanie, jakby nie bylo nadal jest CEO, nawet jesli pod gilotyna. Tym jak konczy traci bardzo duzo.

27.05.2023 17:00

helikopterem patery by zdazyli podmienic jeszcze :D

27.05.2023 16:21

w Dortmundzie to predzej 0-3 bedzie niz 1-2. @Sopariev zakladam ze kiepsko? przyznam ze przelacyzlem sie na mecz bvb

27.05.2023 16:15

AHAHAHAHAHHAA 0-2!

Edytowano : 2023-05-27 15:55:50

NIE WIERZE AHAHHA

BLAGAM BLAGAM NIECH TAK ZOSTANIE < 3

27.05.2023 15:55

beda jaja jak sami cos odwalimy

27.05.2023 15:54

W mainz bronia karnego dla BVB! Niesamowite :D

Co prawda jest jeszcze duzo czasu ale mimo wszystko to jest ogromna presja a BVB nie slynie z mentalnosci. Do tego ten karny mam nadzieje ze odetnie im skrzydla!

Moja nadzieja wrocila jak Fenix :D

27.05.2023 15:51

Mainz GOL!!! O KU***

27.05.2023 15:46

nono najladniejsza bramka Comana chyba

Edytowano : 2023-05-27 15:41:02

@Pir5 nie no jak w Dortmundzie chca a do tego Twoj to lkuz. Zadzwonilem do Kahna, po przerwie nie wychodzimy

27.05.2023 15:39

@Sopariev tak, ale wtedy tez konkurencja byla inna a porazki dosc pechowe. O ile nikt nie ma pretensji o odpadniecie z City (choc mozna miec sporo bo skoro tyle bylo piany o odpadniecie Kovaca z Liverpoolem to co dopiero teraz?) to juz sytuacja i kontekst jesli chodzi o Bundeslige wyglada naprawde zle.

Skoro celem byly tez 3 trofea i bylo to mowiono glosno i wyraznie przez zarzad i trenera (ta bunczucznosc z perspektywy wydaje sie komiczna) to odpadniecie z pucharu tez nie jest latwe do usprawiedliwienia

27.05.2023 15:08

@Sopariev w koncu zycie jest bardziej skomplikowane niz sie wydaje i nie jest czarno biale!

@AdiFantasti pamietam dyskusje o Tuchelu chwile po ogloszeniu - wyraznie padalo ze to ogromne ryzyko nie tylko dla klubu ale rowniez samego trenera; rozwazalismy teoretycznie co jesli przegra wszystko? nikt nie bral takiej opcji na powaznie!

Zupelnie zas serio: skoro zwolnilismy trenera bo MOGL PRZEGRAC to co teraz zrobic z takim ktory faktycznie przegral? i to w brzydkim stylu. Skoro kompletnie zle odczytano nastroje w szatni (chciano dac impusl a spuszczono powietrze) to moze zle tez odczytano umiejetnosci? Co ma czuc pilkarz wracajacy po przerwie? Gralismy gorzej, brzydziej jeszcze bardziej pomyslu. Niektorzy tu mowili ze to wina braku motywacji; jak byc zmotywowanym do gry pod trenerem "przegrywem"*?

Kimmich przekladajacy podpisane kontraktu na przyszly rok bedzie jasnym sygnalem dla szatni. Oby ta decyzja Hasana i Kahna nie przegrala nam wiecej niz 1 sezonu...

*- oczywiscie jeszcze nie i obu tak zostalo

Edytowano : 2023-05-27 14:59:12

@bayern1987dwa - no nie ma tez co przesadzac: City mu wtedy oferowalo nowa umowe i trzymali przeciez do samego konca (az doznal kontuzji). Tylko tam musial walczyc o sklad i nie gral zawsze, u nas mial zostac gwiazda nr1

Edytowano : 2023-05-27 15:03:11

i akurat polityka Pepa jest tu bardzo jasna; on chce miec pilkarzy walczacych o sklad, jak ktos chce odejsc to droga wolna

Edytowano : 2023-05-27 15:03:11

i akurat polityka Pepa jest tu bardzo jasna; on chce miec pilkarzy walczacych o sklad, jak ktos chce odejsc to droga wolna

27.05.2023 14:57

Bayernowi brakuje dyrektora sportowego ktory ogarnia swoja robote. Cala reszta tro skutki nie przyczyny

27.05.2023 14:36

przedluzenie kontraktu z Chuopo Motingiem jest odpowiednikiem dania samemu sobie szach mata. Niesamowite; nie dosc ze 10mln pensji to jeszcze blokuje transfery na te pozycje. Wielki Profesjonalista Hasan Salihamidzc jak zwykle dal popis

27.05.2023 12:50

Oho, kolejny wyznawca Determinizmu. Gorszy sezon wzial sobie i przyszedl. Po latach dominacji, gdy zarabiamy duzo wiecej niz kolejny klub w BL, gdzie kupujemy a inni sprzedaja.

Ale tak musialo byc. Pokazcie mi klub ktory wygrywa caly czas xd zycie nie jest czarno biale...

27.05.2023 12:46

@bayern1987dwa Aguero mowil kiedys ze u Pepa wystarczylo wyjsc poza ustalona norme i byla laweczka. Dla dla Kuna

27.05.2023 12:34

Oczywiscie chcialbym zebysmy wygrali bo przegrac z takim BVB po takich wydatkach to kompromitacja ale nie powiem ze jest we mie wiara w taki scenariusz. Swoja droga szkoda ze nie dalismy Mainz dodatkowej motywacji, np oferujac nagrode za wygranie meczu - jest to cos co juz mialo miejsce w pilce. Mysle ze po 100k na glowe by dalo impuls ;)

@tapczan zapomniales ze jeszcze impreza :D

27.05.2023 12:15

@MS7 masz racje jest kilku dobrych. L'Equipe, Hau i Plottenberg. Wszyscy pisza ze Lcuas ma porozumienie ;)

25.05.2023 23:06

@DonJupp4ever patrzysz torche za bardzo z punktu ambicji podbijania BL a nie Europy

25.05.2023 22:56

@DonJupp4ever przecietna atrakcyjnosc BL? znaczy siue liga na krora przychodzi najwiecej kibicow, na najwiekszym rynku europy, w klubie ktory walczy co roku o LM (tak bylo do niedawna) - to wg Ciebie PRZECIETNA atrakcyjnosc?

dodajmy do tego:
- przerwa zimowa
- mniej meczow -> wiecej czasu na trening

Ja rozumiem ze BL nie wydaje tak atrakcyjna jak La Liga czy PL ale z punktu widzenia pilkarza jest ogromn plusow (w tym wlasnie przerwa czy czas na trening). Z czego ma wynika niby ta PRZECIETNOSC w postrzeganiu BL?

Topowi pilkarze patrza by wrzucic cos do gabloty a przede wszystkim LM, w Bayernie maja czas by pracowac nad technika i gra, rozwijac sie na poziomie pilkarza (mniej gier) i wlaczyc o Europe.

Edytowano : 2023-05-25 22:09:25

Guzik wytlumaczyles, rzucasz hasla.

25.05.2023 22:09

@DonJupp4ever znaczy sie pilkarz ktorego kupilismy jak na warunki MLS za gigantyczna kwote w wieku 17 lat po rozegraniu kilku swietnych meczow szukalby ucieczki bo nie dostal prawie 20 krotnej podwyzki tylko 8 krotna? bo chyba troche przesadzas.

Zadzialalo po prostu to samo co przy Julianie i wielu ruchach - czyli brak strategicznego myslenia i planowania, za to wlaczyla sie ekscytacja i dzialanie pod wplywem chwili. W powaznych klubach nie dostaje sie takich podwyzek i nie robi przeskokow - zwyczajnie dlatego ze nie trzeba i jak widzimy dzis; stawia to nas w bardzo zlej pozycj9i do negocjacji. Davies nic nie musi.

Dodam ze Kimmich publicznie wyslal jasny sygnal: poczekam co bedzie za rok. Dlaczego Davies mialby nie poczekac? czym go skusisz? gdyby zarabial 3 banki czy nawet te 6 to podwyzka 2x jest kuszaca. Jak zarabia 9 czy 12 to nie dostanie x2 (no chyba ze dostanie, pod Hasanem wszystko jest mozliwe). Skoro moj kolega z szatni, kluczowy pilkarz, przyszly kapitan sie zastanawia to jaki jesty powod zebym podpisal?

Davies w tej chwili ma dokladnie 0 powodow aby przedluzyc teraz i nie czekac roku.

25.05.2023 21:34

@tapczan dobrze to wezmy inny przyklad: Vini dostal znaczaca podwyzke (z 6 na 20) dopiero teraz. Po latach gry. Davies dostal podwyzke z 0.5 na 9 (czy tam 12 zalezy od zrodla) pol roku po grze w Europie.

Teraz nie musi sie spieszyc bo zarabia niczym pilkarze w innych topowych klubach - nawet brak podwyzki nie bedzie go tak bolal. Co innego gdyby wczesniej dostal podwyzke z 0.5 na 3 potem nawet 3 na 6. Teraz pewnie nadal by mial 2 czy 3 lata umowy z nami i moznaby spokojnie rozmawiac o 12 - co nadal jest podwojeniem wiec kuszace.

Nikt mi nie powie ze tak szybkie przejsce z 0.5 tak krotko po wejsciu do Europy bylo racjonalne nawet wobec formy ktora prezentowal.

25.05.2023 20:29

Bild pisal tez ze dziewczyna Sane nie chce mieszkac w Monachium i lata do UK a po prostu mieli remont. Sorry ale L'Equipe jest blisko paryzan, informacje potwierdzil tez Kerry Hau a to dobre zrodlo z dobrymi kontaktami. O ile dobrze pamietam Plattenberg tez potwierdzal

Edytowano : 2023-05-25 19:48:45

zreszta najwiecej mowi ze umowa nie jest podpisana choc rozmowy trwaja od tygodni

25.05.2023 19:48

@DonJupp4ever 40 to grube miliony ale gdy pisałem ze 80 czyni go przeplaconym to 80 nie było grubymi milionami :D

Ale tak 40 powinno być realne

25.05.2023 18:26

Po tylu latach Pavard zagrał w końcu dobry sezon (gdzie pokazał ze jest lepszy niż Upa) i odejdzie są grosze…

#bosniackaeewolucja

Edytowano : 2023-05-25 18:24:15

#bosniackarewolucja

25.05.2023 18:23

@DonJupp4ever grube miliony gracza który dużo zarabia, miał długo kontuzje i rok do końca umowy

25.05.2023 16:34

Nie ma tez co panikować bo to typowe zagranie pod podwyżkę. Chociaż nie zdziwię się w ogóle jeśli okaże się jak podaje Kerry Hau ze po prostu zwlekano z oferta a teraz pojawiła się kusząca propozycja.

Byłby to dokładnie KOLEJNY raz kiedy dyrektor sportowy jest taj zapracowany ze nie ma czasu na podstawowe obowiązki

25.05.2023 16:12

Jak nie bedziemy powaznie walczyc o LM to Kimmich zrobi Ballacka i pojdzie do Realu albo City. Tutaj juz wygral wszystko, co prawda widac po nim ze chce byc kapitanem ale niesadze ze za wszelka cene. Davies? Pol rokui po przyjsciu gdzie faktycznie jego talkent wybuchl dostal ogromna podwyzke bodajze z 0.5 na 9mlb (wiekszosc zrodel mowi nawet o 12). Tyle ma... Ferland Mendy w Realu.

Gdyby Davies zarabial 3mln czy nawet 6 to pewnie kusiloby go duzo bardziej zeby np podwoic zarobki. Zarabia jednak ogromne pieniadze, jak w podstawowy zawodnik w wiekszosci druzyn - rowniez moze spokojnie rok poczekac.

POV pilkarza Bayernu: mialem Flicka to mi zwolnili bo sie klocili z bosniakiem, odszedl Lewandowski a sprowadizli cialo obce ktore uderzylo kolege. Thiago, Alaba, Sule odeszli, nie przychodzi nikt kto nas wzmacnia i pozwoli walczyc o LM gdzie wlasnie dostalismy oklep. Mielismy trenerak torego lubilismy to go zwolnili w dziwacznym stylu i momencie i zwalali na nas. Teraz trener tez jest spoko ale troche przegryw...

Lucas w boksie startowym do odejscia, Pavard w sumie tez, Kimmich mowi ze zaczeka, Neuer za chwile skonczy kariere. Eeee, to moze lepiej faktycznie rozejrzec sie za czyms nowym

25.05.2023 15:16

@Arcatera80 tak samo jak mu dali gdy do nas przychodzil: w trakcie powaznej kontuzjil. Wtedy nie bylo problemu, wiec czemu byl teraz?

Ile razy juz Hasan obiecywal ze kontrakty przedluzac bedzie wczesniej niz wakacje przed koncem? Klub jest wtedy pod sciana bo pilkarz wie ze im blizej konca roku tym wieksza presja na klub (szczegolnie na Hasana ktory ma historie odejsc za darmo).

Lucas zarabia dobre pieniadze, podwyzka to nie jest dla niego priorytet - moze smialo zobaczyc co bedzie do stycznia. Jedyne czym ryzykuje to ze w przypadku kontuzji zostanie na lodzie ale Bayern pewnioe i tak dalby mu kontrakt. Tak czy inaczje wygra bo albo dostanie od nas wieksza kase zeby zostac albo nizsza kwote odstepnego (zdziwilbym sie gdyby to bylo wiecewj niz 40mln) albo przeciagnie...

Pavard po tylu latach wszedl na wyzszy poziom i tez akurat ma rok do konca wiec odejdzie za duzo mniejsze powieniadze niz powinien.

@tapczan niby nie ma ale jak jeden zarabia 5 a drugi 17 to nawet jak nie wiesz ile placa podatkow widac przepasc

25.05.2023 15:02

@misza to dlatego ze życie nie jest czarno białe

Edytowano : 2023-05-25 02:21:32

@moe potrzebowaliśmy, tylko tego nie zrobiono i nie przygotowano klubu na globalna rywalizację. Trudno tocrobic z więzienia a juz Sammer miał pod górkę bo przestępca z wpływami wyobrażał sobie nieniecki Bayern i zamiast sprowadzać obrońców (laporte) czekano na Hummelsa, zamiast kupować Neymara czekano na Gotze którym trener nie chciał grac bo nie chciał 10 itd itp

25.05.2023 02:18

„Wewnątrz drużyny panuje przekonanie i pragnienie ciągłości systemu 4-2-3-1 i unikanie ciągłego zmieniania systemu. „

Kiedy drużyna czuje lepiej długofalowa strategie niż człowiek który ma za to płacone xddd

Już mi nawet żal ekranu telefonu żeby pisać kolejny raz to samo ale Hasan to parodia dyrektora sportowego; ciągłości i strategii długoterminowej. Od ściany do ściany od życzeń trenera wbrew klubowi (julek) do złośliwości wobec trenera (flick). Tzn teraz Tuchel jest odpowiedzialny i jego słuchamy….

Cofnęliśmy o 20 lat w rozwoju jako klub. Po coś funkcja dyrektora sportowego została stworzona. Już nawet żal przypominać choćby to przed Hasanem trenerzy mogli przyjść z asystentem może jakimś trenerem - w klubie bym sztab. Ale ten WIELKI PROFESJONALISTA nie umiał się dogadać z nikim nawet Gerlandem i po Flicku zwolniono niemal wszystkich i zatrudnieni sztab Julka. Później wydano miliony na zmiany, odprawy, znowu z Tuchelem.

Działamy dokładnie jak kluby 20 lat temu zanim wynaleziono dyrekcje sportowa KEKW

#bosniackarewolucja

Przykre to wszystko. Nie widze w Bayernie niczego czemu kibicowałem przez 20 lat.

25.05.2023 02:13

Martinez grajacy w strefie 6 byl gamechangerem. Thiago w zasadzie tez, pozniej Xabi. Jest nim tez w zasadzie Kimmich.

Wszystkich tych pilkarzy laczy to ze byli wymuszani przez trenerow - Juppa, pozniej Pepa (+Reschke jesli chodzi o Kimmicha). Szkoda ze Carlo nie dostal Verattiego o ktorego prosil (a PSG bylo gotowe go sprzedac po zlosliwosci gdziekolwiek byle nie Barcelony) - dostal za to Tolisso. Jak to mowia "glupi wydaje 2 razy".

Pozniej nie udalo sie z Rodrim i do dzis widac brak 6. Tuchel jest KOLEJNYM ktory o nia prosi. Julek dostal Laimera lol

24.05.2023 15:47

@misza to dlatego ze problem jest duzo bardziej złożony a ludzie szukaja prostych odpowiedzi

24.05.2023 14:40

Jego matka idealnie nada sie do tego calego syfu ktory jest teraz. Bedzie juz nie tylko w szatni i w sztabie ale tez w lozy VIP :)

24.05.2023 14:32

@misza zapomniales napisac ze zycie nie jest czarno biale

24.05.2023 14:31

@KingWizard zaczelo sie od kupienia za 80mln Lucasa w miejsce Robbery. Na sile zrobiono gwiazde z Comana. Zaniedbano prawa strone (od Lahma nie bylo tam nikogo powaznego) oraz 6. Przypomne ze Xabi juz gdy przychodzil byl wiekowy a w pewnym momencie Pep gral Lahmem na srodku bo nie mial pilkarzy.

Nie tylko Thiago przeciez odszedl ale chwile wczesniej tez Vidal i Schweini. Pojawil sie Leon (o klase lub 2 gorszy od kazdego z nich) i Kimmich ktory przeciez dlugo latal dziure na prawej (no ale to klasowy pomocnik). 4 odejscia i 2 przyjscia...

24.05.2023 14:10

@Moe ale rok temu nie potrzebowalismy napastnika!

a nie, czekaj...

24.05.2023 13:42

to skutek nie przyczyna, problemy zaczely sie od zatrudnienia bez wyksztalcenia, doswiadczenia i predyspozycji intelektualnych na najwazniejsze stanowisko w klubie pilkarskim

24.05.2023 13:38

@JazGod nie to samo bo Hasan co roku dostarcza garść nowych wtop, komrpomitacji i śmieszności. Lista sie aktualizuje a suma przewinien rosnie.

Ale tak, moja 'krucjata' (zlosc na to ze kolesiostwo wzielo gore na kompetencjami i niszczone sa wartosci MISTRZOWSKIE) sie nie skonczy dopoki trwa #bosniackarewolucja

24.05.2023 01:41

beka

typ byl blisko Bayernu, juz sie nawet chwalil turystom z niemiec i mediom w kraju ze idzie do Bayernu, zreszta plotki byly chyba przez pol roku o nim - i nagle pyk, jest w City.

Teraz wydamy 50 baniek. Hasan znowu zaspal xD

#bosniackarewolucja

24.05.2023 01:38

@Abzyrl a po co Sven ktorego sciagnieto tylko dlatego ze 'ma dobre relacje z Neuerem" xD dajmy podwyzke Neuerowi, ewentualnie kupmy mu nowe narty. Sven zostal siagniety po kolesiowsku - jak przyszlo co do czego to okazalo sie ze nie mamy 2 bramkarza.

Co warte uwagi: media sie nawet nie zajaknely ze Sven chce powalczyc czy zagrac. Jakby goscia w klubie nie bylo.

#bosniackarewolucja

24.05.2023 01:36

@raaafal widze ze glosujesz na konfederosje.

Jesli nie wiesz w jakim kraju zyjesz proponuje zalozyc aplikacje mObywatel - co dzien rano bedziesz mogl sprawdzic czy nadal jestes obywatelem Polski.


Google Maps pozwoli Ci zlokalizowac sie i upewnic ze nadal znajdujesz sie ziemiach RP.

24.05.2023 01:33

@Fari sam sie usun

23.05.2023 18:28

nie wierze w wiecej niz 5mln

23.05.2023 18:14

Teraz sa urlopy po kazdej porazce i impreza na zakonczenie sezonu. Zwolnimy Kahna a gosc ktorty DOSLOWNIE odpowiada za 1 druzyne i pion sportowy zostanie. Przypomne ze to jest gosc ktory pozwolil druzynie leciec na majorke, zapomnial dac w kontraktach zakazu jazdy na nartach i najpierw pozwolil trenerowi jechac na narty zeby go pozniej pokryjomu zwolnic. Jak sie tlumaczyl? Przez 2 dni nie mogl sie skontaktowac z kluczowym pracownikiem ani jego agencja xD

Edytowano : 2023-05-23 18:13:46

*pozwolil druzynie leciec na majorke ze plecami sztabu

23.05.2023 18:13

trzeba go bylo sciagnac przed sezonem z francji a nie po 1 dobrym za 80...

23.05.2023 17:08

trybuny w najblizszym meczu zeby dotarlo do niego ze w Monachium nie ma miejsca

23.05.2023 16:31

@tapczan raczej duzo bo takie sa od samego poczatku w zasadzie tylko z wyjatkiem ostatniej informacji ktora puscil jak to @Piter1985 zauwazyl "Urugwajczyk z Bangladeszu". W sumie niewiadomo czemu informacja zaczela zyc.

Wystarczy zwracac uwage na zrodla i czy sytuacja sie rozwija. W przypadku Vlahovica jest od miesiecy tak samo: pojawia sie plotka -> powazne zrodla zaprzeczaja.

23.05.2023 16:29

zazartowalem wczesniej ze skoro "tak musialo hbyc: to trzeba swietowac te porazke/2 miejsce - oczywiscie niektorzy sie oburzyli w tym @Mistrz358

ale juz sam fakt ze klub planuje fakt ich nie oburza :D

23.05.2023 15:38