1. klamales?
2. nie umiesz cztac ze zrozumieniem?
3. manipulowales?
4. po prostu nie ogarniasz
12.09.2023 19:36
@Edmund ojej czli klamales czy manipulowales? i nie o to chodzilo :(
ale ja siebie nie wybielam Edek, nie mam z czego, to ty nie wiesz co to cytat
12.09.2023 19:21
@Edmund opiekun juz Ci wytlumaczyl ze co to jest cytat ze unikasz tematu i nie przepraszasz?
Edytowano : 2023-09-12 18:26:34
czy mam sie bawic w trolla i pisac "Panie Edek gdzie Pan jest?" jak Ty po paru minutach
12.09.2023 18:25
w imie dobnrych relacji po raz kolejny oddamy za grosze :d placimy mu prawie banke na miesiac i trzynmalismy do tej porry zeby oddac za darmo do BFL xDDDDDDDD
12.09.2023 17:18
@Arcatera80 to nie sa latwe rzeczy do oceny w tv, polecam tylko zwrocic uwage jak czesto gra twarza do bramkarza :D bo brzmi to anegdotycznie ale sa pilkarze i takim jest w 100% leon ktorzy umieja gac tylko "wtarza do bramki" - a to go TOTALNIE dyskwalifikuje do gry na '' - stad moje oburzenie i dlaczego uznales ze jestes wrogiem xD
12.09.2023 16:09
@Arcatera80 najwyrazniej nie tylko ja skoro juz Carlo blagam o verattiego. Kimmich nie ma warubkow fizycznych i konsekwencji w grze obronnej zeby grac na 6. Goretzka kompletnie nie umie sie ustawiac i nie ma odbioru wiec o czyms Ty bredzisz ze jak Stones ktory ma te cechy byo byl obronca? Inna rzecz za zarzucasz mi iz podaje przyklad Rodriego a sam podajesz Stonesa? xD
Zreszta podajac przyklad Stonesa dokladnie zaprzeczasz Goretzce, bo poza wzrostem nic ich nie laczy. Stones ma swietna technike, krotkie podanie, potrafi szybko odebrac pilke. Leon umie grac tylko przodem do bramki a jego ulubione zagranie to podanie na mine.
Zapyralem Cie o cechy -
1. powiedz mi jakie cechy Leona KTORE POSIADA predyspobuja go do gry na 6?
2. rozmawiajmy o nowoczesnej '6' - czyli z technika i ustawianiem sie, Xabo nie mial jakiegos dobrego odbioru ale mial MEGA ustawianie sie. Jaka ceche ma Leon ktora go predysponuje by tam grac? ani ustawianie, ani odbior ani technika
12.09.2023 15:21
@Arcatera80 nowoczesna 6 nie ma byc wysoka i po silce tylko umiec przyjac pilke obrocic i na 1 kontakt odegracprzenoszac gre wyzej - czyli rzeczy ktore so doslownie wadami Goretzki
wiec po prostu mega mnie zaskoczylo co napisales, chyba ze nie zgadzamy sie z ktoryms elementem mojej oceny tego co jest potrzebne a co ma leon?
12.09.2023 15:10
@fiidoo Klopp sie jasno wyrazil ze reprezentacja go nie ineresuje on chce miec kontakt z pilkarzami na co dzien
12.09.2023 11:14
@tapczan no nie, brak chemii i zrozumienia to nie jest granie na zwolnienie/ To ostatnie wyraznie sugeruje intencjonalnosc; wyjscie zeby przegrac aby pozbyc sie managera. Wiec to nie jest tak mozna to sobie nazywac jak sie chce; albo mowisz ze pilkarze byli przeciwko Hansiemu i chcieli zeby go zwolniono i grali slabo by w koncu wylecial albo zabraklo chemii i zrozumienia
12.09.2023 10:01
@tapczan kurde xd granie na zwolnienie i zwróci się z koszulek to są tak samo poważne stwierdzenia
12.09.2023 08:31
@Edmund ale ja nie napisalem teg co rzekomo cytujesz
jestem, nie rozumiem po co o tym wsponinasz?
a teraz wybacz; nie bede sie kolejny raz kopal z koniem, takze pewnie odtrabisz zwyciestwo ale popros kogos zeby Ci wytlumaczyl co to cytat oraz jaka jest roznica miedzy w tym co twierdzisz ze napisalem a Tym napisalem faktycznie
naprawde nie wiem w ogole po co wchodze w te rozmowy, nigdy zadna do niczego nie prowadzi
11.09.2023 22:28
@Edmund Edek Edek
1. ale rozumiesz co to jest cytat? bo podobno mnie cytujesz
2. A, pamietasz wklejalem Twoje DOSLOWNE wypowiedzi ale nazywales to manipulacja? :D
3. Ty masz jakis kompleks tego ze pracowalem jako dziennikarz? bo nie rozoumiem co maja oznaczac te wrzutki o dziennikarzu?
Edytowano : 2023-09-11 22:06:02
spokojnie Edek jestem, wiem co tam pisalem dlatego prosilem o ten cytat
11.09.2023 22:05
@edcytujac mowisz? ok, gdzie tak napisalem? Eduś no kolejny raz sie osmieszasz, wszyscy wiemy co pisales o Hasanie, mimo kolejnych kompromitacji usprawiedliwiasz go nawet teraz wymyslalac ze Ci pilkarze u nas to by nie wypalili :D
my sie nie smieje z Toba, smiejemy sie z Ciebie ;)
no a teraz zmykaj wymyslac dlaczego cytat nie musi byc dokladny :) no chyba znajdziesz to co twierdzisz ze napisalem
Edytowano : 2023-09-11 21:16:06
@Edmund
11.09.2023 21:15
@Arcatera80 oczywisciezreszta masz nizej do czego sie posuna :D przeciez Ci pilkarze u nas by nie zrobili kariery :DDD
11.09.2023 19:31
Zero zdziwienia, Hasan to byl totalny amator nie tylko bez doswiadczenia jako dyrektor sportowy ale bez doswiadczenia w biznesie W OGOLE. Agenta Perisica potraktowal tak ze nikt z nim nie chcial rozmawiac, wielokrotnie wykazywal sie amatorskim zachowaniem i brakiem szacunku.
Marina ktora sie wkurzyla na bosniaka uratowala nam 70 milionow. Co do Musiali - znali go dobrze nasi trenerzy mlodziezowi
11.09.2023 18:44
@tapczan nie bede sie sprzetal o repre niemiec. W przeciwienstwie do potencjalnej rozmowy z @DonJNajman4ever z Toba chetnie usiade zeby pogadac o pilce - mamy wspolne punkty i mamy roznice - byloby ciekawie i milo.
Ale nie robmy tego online. MamZostawie tylko jako wrezenie ze zbyt latwo skreslasz Flicka jako trenera.
@tapczan vs @hoven "Czy Flick to one season wonder czy geniusz?" @adi niech moderuje :D
11.09.2023 01:16
@FCBx2 jedno jest jako news glowny o drugim nie ma wzmianki ;)
11.09.2023 00:57
@tapczan polskim kibivom Bayerny nie jest bliska rewprezetacja Polski? nie mamy doczynienia z legenda Bayernu i pilkarzem? no ok news o trenerze ktory odszedl dawniej jest na glownej ale newsa o reprezejtacji i zawodniku (ten sam status legendy) ie ma w ogole?
redakcja za bardzo zapatrzyla sie w twitter iMiaSanMia ktorego ciagle odmawia by podac jako zrodlo wbrew pawu prasowemu?
czy jest jakis inny klucz decyzyjny? czy jest cos zlego wtym ze pytam?
@tapczan zapytasz za mnie gdyby (mam nadzieje ze nie) zdazylo sie tak ze moja wiadomosc zostanie usunieta?
Edytowano : 2023-09-11 00:45:49
twitter iMiaSanMia opisuje sie jako Bayern & Germany news - dieroten.pl kopiuje 99.99% wpisow (za co moga zosta z latwoscia pozwani) - albo bezmyslnie albo jest jakis klucz redakcyjny dlaczego jest news o reprezentacji bylej legendy trenera Flicka na glownej a ZADNEJ WZMIANKI o reprezentadji bylej legendy Lewego
czy jest cos zlego ze pytam jaki to jest lucz?
11.09.2023 00:42
mam wrazenie ze news glowny jest wybierany na podstawie tego co jest bardziej kontorwersyne io potencjalne kikalne a nie co jest wazniejsze dla Bayernu
droga redakcjo; ktos w ogole nad tym panuje i wybiera? kto jest redaktorem naczelnym?
Edytowano : 2023-09-11 00:31:15
byly trener Bayernu i jego reprezejtacja na glownej a byla legenda Bayernu i jego reprezehtacja = zadnej wzmainki
tymczasem mamy informacje o Alphonso Daviesie i tym ze nie do konca chce przedluzyc umowe? jaki jest klucz wyboryu newsa glownego? jest jakis?
11.09.2023 00:25
@vaterland no nie rozumiem. To nie jest strona jak sie okresla iMiaSanMia (z ktorego powtorze rdakcja tej trony bierze 99% tesci nie informujac o tym).. Rownie dobrze na glownej moglby byc news o informacjach ze zwlnimySantosa - a takiej informacji nie ma w ogole.
a co do Flicka i ogolnie niemiec; uwazam ze Ty masz skrzywione widzenie tego tematu ale ja kocham Flicka i zacytu8je swoja odpowiedz do innej wiadomosci:
ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
Edytowano : 2023-09-11 00:21:09
chodzi mi o to ze nie orzumiem LOGIKI jaka stoi za ty ze news o bylym trenerze Bayernu jest juako GLOWNY NEWS a np W OGOLE nie ma newsa o bylej legewndzie Bayernu jego druzynie narodowej czyli Lewym
@Admin @redakcja? jaka jets logika? dlaczego news o reprezentacji bylego trenera jest na glownej a nie newsa o reprezentacji bylej legendy i napastnika nie ma?
jaki jesk klucz deycyzyjny?
11.09.2023 00:18
@Matilegolas ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
11.09.2023 00:13
kocham Flcika ale nie rkumam co news robi na glownej? twitter iMiaSanMia jest z ktorego redakcja dieroten.pl bierze 99.,99% informacji opisuje sie jako Bayern & Germany.
ale polska strona Bayerny ktora ma na glownej news o zwolnieniu trenera reprezentacji Niemiec?
nie rozoumiem, chyba wiekeszym wydarzeniem jest ze wywalamy Santosa? logika ta sama: Flick byly trener Bayerny, Lewy byly pilkarz Bayernu. Czemu jest news o FLicku a nie ma o watpliwosciach do trenera POlskiej druzyny?
za duzo MiaSanMia?
10.09.2023 23:37
o [wycięte] xdddd
10.09.2023 23:18
wstyd, żenada, kompromitacja, hańba, frajerstwo
10.09.2023 22:49
kocham Flicka ale to ma byc news glowny? dlaczego?
10.09.2023 19:50
Ja niestety nie bede zdziwiony jesli po slabszym sezonie z Tuchelem - czyli nawet uciulanie BL ale bez poczucia ze jestesmy druzyna mogaca wygrac LM Kimmich ktory jest mocno krytykowany zarowno w Bayernie i kadrze bedzie jednak chcial odejsc. W koncu odmowil przedluzenia umowy zeby ocenic sytuacje po sezonie a presja na nim jest gigantyczna, z Tuchelem zas relacje wydaja sie takie sobie.
Dla Daviesa to byl tez byl dobry moment (z jego punktu widzenia). Bayern moze nie wyjsc z turbulencji w tym sezonie, ew odejscie Kimmicha byloby tez sygnalem dla Daviesa. IMHO ich lasy sa polaczone i wyglada to martwiaco
10.09.2023 12:28
@elber09 raczej nie o to chodzi Matheosowi (ze zapracowal na zowlnienie bo jego wypoiwiedz jest taka "Gdzieś stracił zaufanie, na które zapracował "
10.09.2023 12:21
czy zapracowal?
10.09.2023 11:35
Wydaje mi sie ze decyzja o zwolnieniu jest juz podeta tylko nie chca robic zamieszania majac za rogiem mecz z Francja. Zapewne dla Flicka pozegnalny. Ciekawe czy w przypadku slabej gry Bayernu pojawi sie temat jegoi powrotu. IMHO pasowalby do Realu. Tam jest sklad ktory moze grac w intensywnym stylu jakiego wymaga i umie zarzadzac szatnia
10.09.2023 11:32
conajwyżej*
09.09.2023 00:05
@Edmund
1. zawsze mi zarzucasz ze probujesz kogos do czegos przekonac - chociaz tgo Ty przekonujesz wszystkich ze zarzad jest super
2. ciagle mowisz ze mam jakas z gory ustalona teze - chociaz to Ty nie zmieniasz zdania i zarzad zawsze jest super a mnie zarzucasz mi ze jestem choragiewka gdy zmieniam zdanie
3. no i piszesz ze tchorzlowie uciekam gdy nie mam argumentow chociaz ostatnio zadalem proste ale wazne pytanie o 20:09 (czyli nie o 2 czy 3) i nie odpisales*
*- tzn odpisales no ale tak jakby totalnie idiotycznie bo wszyscy wiedza o co chodzi
Jakby co o ten watek chodzi Edek
https://www.dieroten.pl/art/show/matthaeus-tuchel-musi-teraz-improwizowac/52774
08.09.2023 22:23
@Edmund czyli nie jest tak ale jest?
PS czemu uciekasz z rozmowy? :(
08.09.2023 22:08
w okienku ponoc tez tryska az go zarzad mial dosca Uli nazwal w wywiadzie chaotycznnym
08.09.2023 22:05
@Mistrz358 ciekawe, nawet Ty sie ze mna zgadzasz :D
zostal juz tylko @edmund ktory WYZNAJE zarzad i misza ktory przerzucil sie na pisanie z nowo zalozonych kont xD
08.09.2023 17:36
@Mistrz358 na najblizsze 2 lata jestesmy spaleni bo nie dosc ze zaoralismy Ryana (mogl do United i Haga albo Live), sprzedalismy go DROZEJ niz kupilismy (czyli jednak ktos w niego wierzy i dobrze ocenia) to ewidentnie mamy problemy z rekrutacja i strategia
08.09.2023 15:32
@Jurgen1982 bo jest popyt na produkt tak jak na te wszystkie Fame MMA czy Freak Fighty a nie faktyczny sport i jakosc. Kluby jakos tam chca rywalizowac wiec kupuja za grosze pilkarzy zagranicznych. Znacznie latwiej jest kupic 30-letniego przyzwoitego gruzina niz wytrenowac 8 letniego dzieciaka do 1 skladu
08.09.2023 14:49
@tapczan
1. "nie zgadzam się, że wskazuje tylko Flicka jako winnego" ale nawet w tym newsie wspomniales tylko o nim jako problemie. Mowisz ze sie nie zgadzasz, ale a) nigdy nie krytykujesz jakosci kadry b) zawsze korzystasz z okajzi by dowalic Flickowi
2. "Jesteś bardzo przewrażliwiony na punkcie Flicka" - jestem troche przewrazliwiony :)
3. " jakakolwiek krytyka jest dla Ciebie "pluciem" na chodzący pomnik" - a) wytlumaczylem Ci o co chodzi z "pluciem" b) kolego! tak sie nie bawimy, DOSLOWNIE skrytykowalem Flicka w kazdym poscie ponizej!
08.09.2023 14:08
btw ktos jeszcze w ogole pamieta Kapustke? Karbownika?
08.09.2023 13:13
@tapczan
1. Przez napluc na Flicka mialem na mysli to ze nie pisales ostatnio ale gdy tylko jest mozliwosc skrytykowac Hansiego to sie pojawiles i nie odpusciles a nie samo wskazanie problemu (ktory jest, ale nie jest jedynym)
2. Bardzo upraszczasz i ZAWSZE wskazujesz TYLKO na Hansiego. Czy nie zgadzasz sie ze jakosc pilkarzy jest problemem? Dlaczego nigdy o tym nie wspominasz?
3. Sytuacja z Loewem byla troszke inna: siedzial na tym stolku juz dosc dlugo - to normalne ze pojawia sie wypalenie i w Niemczech wlasine na to kierowane uwage. Fakt ze Flick nie odmienil wynikow wskazuje ze moze problem jest gdzie indziej? Troche jak u nas po odejsciu Juliana i fatalnych wynikach Tuchela wiele osob zauwazylo ze no moze ten Julek nie byl super ale najwyrazniej wyciskal duzo. I u nas zaczeto rozmawiac o tym ze to jednak moze wina problemow jakosci. W Niemczech nie sa jeszcze gotowi by to przyznac. Kibice w Polsce (mowie o dieroten) juz dawno zauwazali ze ta jakosc jest kiepska - nawet za Loewa.
4. Hansi wpadl w te pulapke zaprzeczania rzeczywistosci - probuje grac stylem ktory potrafia wyegzokwowac na boisku najlepsi pilkarze a takich kadra Niemiec juz nie ma. Jakby Guardiola objal druzyne w ktorej nie ma pilkarzy potrafiacych dobrze operowac pilka to tez by polegl.
5. Zatrudnienie Flicka bylo bezsensem i z tym sie zgodze - wlasnie z powodu ktory napisalem w punkcie 4, przy czym tak - on tez ma wade; brak elastycznosci. Jest jednak dobry w tym konkretnym stylu, po to go wzieto i to chcial osiagnac. Majac kadrowiczow raz na jakis czas ciezko tez z dnia na dzien porzucic swoj styl i wymyslic nowy - pasujacy.
PS zeby podac wiecej przykladow: wielu trenerow poleglo w United wlasnie przez brak jakosci (byly nazwiska ale nie jakosc na boisku), Arteta zeby grac pilka tez przeprowadzil rewolucje, Pep 1 co zrobil to wymienic Joe Harta i ciagle szukal obroncow potrafiacych grac z pilka przy nodze. Reprezentacja ma jednak ogranicza pule - znacznie bardziej niz kluby z wielkimi budzetami.
Chetnie wyslucham dlaczego zawsze uzywasz sobie na Hansim nie zwracajac uwagi na inne przyczyny - zakladam ze sie z nimi nie zgadzasz?
08.09.2023 13:10
@Jurgen1982 nie bardzo wiem o czym chcemy rozmawiac, jesli o wczorajszym meczu to pol amatorow z obecnak adra powinnismy klepnac spokojnie 4-0 do przerwy i dac kibicom na narodowym radoche.
Jesli o historii to ta pokazuje ze z takimi (mowie o pol amatorach) zespolami to raczej radzilismy sobie w wiekszosci bez problemu majac znacznie slabsza kadre.
Jesli o przyszlosci tu tez chyba kazdy sie zgodzi ze nie ma powodow do wielkiego optymizmu. Zawsze mnie bawi hype wokol transferow do lig zagranicznych. Arsenal kupuje Kiwiora i wielka radosc, a my powinnismy w Premierleague miec 20 takich Kiwiorow z ktorych 1 moze by zrobil faktyczna kariere.
Przyznam ze niespecjalnie interesuje mnie pilka reprezentacyjna i ogladam tylko w wyajtkowych przypadkach ale za Nawalki wydawalo mi sie ze mielismy charakter i ogladalo sie to dosc dobrze. Szkoda ze troche pogubil sie na samym turnieju.
W PZPN jednak odlecieli, zwolnili go bo mieli wyzsze oczekiwania po czym wzieli Brzeczka xD
08.09.2023 12:10
@Jurgen1982 bedziemy musieli sprzedac do Realu bo Hasan nawet po odejsciu wyrzadza nam szkody. Ot, takiego jego dziecictwo ze przez 2 tygodnie ojciec pilkarza siedzial w Monachium a on nie umial lub nie chcial dopiac z nim umowy
08.09.2023 10:55
@tapczan dawno sie nie udzielales ale wchodzac w newsa i widzac 1 komentarz mioalem 100% pewnosci ze wpadles naplus na Hansiego.
Prawda jest taka ze kadra Niemiec jest slabiutka, wzieli trenera ktorego styl wymaga ogromnej intensywnosci i jakosci. Oczywiscie trener tez ponosi czesc winy bo jest za malo elastyczny ale to po prostu slaba jakosc tego co na boisku a nie na lawce
Edytowano : 2023-09-08 10:54:10
napluc na Hansiego*
08.09.2023 10:53
@Jurgen1982 a ja pamietam 10-0 z San Marino, gdy nasza kadra inbdywidualnie nie miala podjazdu do obecnej
Edytowano : 2023-09-08 10:48:38
@Comentateiro sam dales sobie odpowiedz czemu Argentyna i Niemcy ida w przeciwnym kierunku: "Kilka lat temu wydawało się, że Argentyna pogrąży się w ciemnościach, a tu wyrosło ciekawe pokolenie świetnych graczy".
Obecnie jak patrzysz na sklad NIemcow to wyglada mega przecietnie. Jeden gundogan (ktory mlody tez nie jest) i Kimmich totalnie bez formy od dawna + dobrze obsadzona bramka.
08.09.2023 10:45
@Alistair agenci teraz zrobia wszystko zeby go wyhypowac - nie zdziwilbym sie jakby z nadzieja ze zglosi sie jakas druzyna ktorej nazwa zaczyna sie od Al-
07.09.2023 23:12
jeszcze troche i sie okaze ze kibicowal nam od dziecka :D
07.09.2023 23:04
@Jurgen1982 i zachwycanie sie jego potencjalem jest ok, pisanie ze juz teraz jakims wybitnym obronca nie jest powazne
07.09.2023 23:03
@Jurgen1982 a czemu w tym wieku? w tym wieku to moze nie ma - jak sobie przesledzisz topowych pilkarzy i ich kariery to poza Messim, Neymarem i Halaandem praktycznie nikt nie byl na topie w ich wieku. Odwrotnie: przesledz listy super talentow ponizej 20 lat i praktycznie nikt nie gra pozniej na topie.
On gra przyzwoicie i z racji wieku ma latke talentu. To na dzis tyle. Obiektywnie jest przyzwoitym obronca glownie dzieki szybkosci - wysoka wycena wynika z wieku oraz tego ze gra w Bayernie i wysokosci kontraktu (absurdalnej, ale Hasan byl dla swojego pupila)
07.09.2023 18:47
@piczek
1. jest roznica miedzy mlodym talentem a pilkarzem ktory powinien byc w prime
2. jest roznica miedzy pilkarzem ktory zmarnowal rok i odszedl a takim ktory siedzi kolejny bo ma wygodna pensje
@tapczan zgoda ze talenty z erdevisie sa mega przeceniane, pisalem to nie raz, ze juz dawno nikt kto z odszedl nie wszedl do duzej ligi bez problemu, ale tez nie ma powodu byc mowic ze dalismy sie nabrac - jeden taki sezon go nie przekresla. Zobaczymy
07.09.2023 18:07
@Niewiem
1. nie klamie tylko sie pomylilem, mozna prawda?
2. mln to jak za darmo :D
3. ile jeszcze kont zalozysz? :D misza czy mistrz? w kazdym razie ktos z obsesja - to nie jest zdrowe
@REDAKCJA @ADMINISTRACJA pierwsze wiadomosci sa moderowane a tylkopisze czy lubiepisac tym razem nie dodal literki i Was oszukal :DDD
Edytowano : 2023-09-07 17:36:59
a, no i wez miej troche jaj i pisz pod swoim nickiem - no chyba ze wczesniej nie miales tu konta i zalozyles specjalnie dla mnie!
07.09.2023 17:34
@ozk1y Kimmich juz grywal u Flicka, Lahm tak gral u Guardioli, nic nowego
07.09.2023 16:52
@bawaria42 popieram, Coman czy Sane + Davies to nie jest dobra kombinacja - wszyscy lubia grac przy lini bocznej a przy sdzybkosci Daviesa potrzebny jest ktos kto zejdzie do srodka, Davies moze obiegac
07.09.2023 14:38
1. styl gry Flicka wymaga inteligencji pilkarzy w ustawieniu, zgrania, szybkosci = jakosci
2. Niemcy takiej jakosci obecnie nie maja - rzeklbym nawet ze sa od niej bardzo daleko. Reprezentacja tez nigdy nie bedzie tak zgrana jak druzyna klubowa
Jesli do tej poory nie dzialalo to nie widze powodow zeby mialo zaskoczyc. Jedyna szansa ze Flick zmieni kompletnie styl gry ale tu z kolei wydaje sie Niemcy nie sa w ogole mentalnie gotowi zeby uswiadomic sobie na jakim faktycznie poziomie sie znajduja. Lacznie z Hansim
Edytowano : 2023-09-07 14:05:55
imho Flick by idealnie pasowal do Realu
07.09.2023 13:59
totalnie mu zmarnowalismy rok, kolejny "mega talent" sie 2 razy zastanowi nad nasza oferta tym bardziej ze wszyscy widzieli jak gral Goretzka czy Kimmich w zeszlym sezonie
07.09.2023 13:54
@nyy32 ja licze ze on sie mega rozwinie bo te rzeczy ktore sa jego wadami - wszystkie sa do poprawy, natomiast na dzis poza szybkoscia nie oferuje wiele
07.09.2023 13:49
@Alistair glosisz "mity z twittera"
Tak, blad popelniony wysoko mozna naprawic szybkoscia jesli umiesz to zrobic odpowiednio szybkoi, przy czym: jesli grasz przeciwko inteligentne druzynie to pilka zoztanie podana i wtedy bedzie mozna ew snic o tym jaki bylkby fajny wpis gdyby Davies dobiegl zanim SIlva podal do Halaanda
ALE!
ofgolnie to chodzi o to zeby
1. Silva w ogolwe nie dostlas pilki tulko obronca go KRYL a nie doganial
2. Silva w ogole nie mogl zagrac
Owsze, de Ligt zagral swietny sezon - jak na wyjscie z dolka po Juve. Ani nie zagral na poziomie jakim byl w Ajaxie ani nie zagral na poziomie Akanjiego (darmowy transfer do City). Badzmy szczerzy: w odniesieniu do zenujacego Upa u ciagla kontuzjowanego/wracajacego do formy Lucasa zagral spoko. Tak - byl najlepszy. Nie - nie "zajebisty".
Blagam! nie nabierajcie syndromu kibica Arsenalu. Walcoot/ de Ligt/Kim/ Davies to nie jest zadna klasa swiatowa.
Tak na Mulle trzeba miec pomysl, ale on jego styl gry wymaga napastnika. On moze grac do 40 (w koncu nie ma miesni ;))
I UWAGA!
Jestem pewny ze ktos mi to wypomni (i nawet przypsuzczam kto) ale na dzis Alphonso Daviesowi blizej do Odriozoli niz Cancelo. Wycena na transfemarkt jest kompletnie niczym nie uzasadniona. Ma chlopak szybkosc, od Hasana dostal 9mln kontraktu po POL ROKU(!!!!) a to wiecej niz zarabiaja czolowi boczni obroncy na swiecie). I teraz "jedzie na picu".
Vinicius po pierwszym zajebistym sezonie w Realu zarabial mniej niz Davies w Bayernie po pol roku (w sezonie pandemii).
Pytania dla Was:
1. jak wielkim nieudacznikiem* byl Hasan taki kontrakt? (wiadomo akzde dziecko ktoremu sie cos udalo by sie podjaralo :D)
2. jak przehyjpowany jest Davies?
3. smieje sie jak widze ze Real zaoferuje 100+ baniek za Alphnso xD.
3.a. w Realu nie ma idiotow
3.b Davies na dzis jest niewiele lepszu niz Odriozola i podobnie jak Upamecano zalicza regres od swojego szczytu w mlodym wieku
bonus: czyli jedzie na picu i 1 wrazeniu a wystarczylo ze zostal rozpracowany analitycznie i nie ma sie czym pochwalic oraz nie potrafi wejsc na wyzszy poziom (moze wjedzie, na dzis nic na to nie wskazuje)
Davies jest do odstrzalu, podobobnie jak inna kompromitacja Hasana (z wielui powodow). Jak pisalem ze bedziemy dlugo sprzayac po #bosniackarewolucja to nie zyczac nam tego, tylko widzac problemy
PS Davies jets lubiany w social media wiec bedzie parcie na przedluzenie umowy, sportowo tego nie uzasadni - a jesli bedzie inaczej w tym sezonie to administracja moze smialo skasowac moje konto, powoluje @tapczan na sedziego
07.09.2023 03:19
@tapczan Tuchela? Davies i de Ligt w jedenastkach marzen OMEGALOL
kiedy do wiekszosci dobrze Davies to jest Walcott obrony? dobre pol roku bo zaskoczyl wszystkich szybkoscia, pozniej przyzwoity sezon i dalej zjazd zamiast progresu
"leci na pisu" bo jest mlody
06.09.2023 22:49
@AdiFantasti to pewnie lubiles Gutiego :D
06.09.2023 20:56
@AdiFantasti zartujesZ? Batistuta mega przereklamowany grajek; zadnego podjazdu do van Nisterloya. Taki poziom Luci Toniego/naszego Gomeza, nie wyzej.
Swoja droga jak opisalibyscie Alvaro Recobe i do kogo porownali? oraz uwaga: zamrzylem o Tottim w Bayernie (kupowalem go w kazdej fifie :D)
06.09.2023 20:49
duzo pieniedzy poszlo na niego a gral mega przecietnie - ale rozumiem placz selekcjonera i probe ochrony, ale sorry - Sommer w ogole nie nawiazal do swojej formy z Gladbach a dwa okazalo sie ze gra duzo gorzej nogami niz wszyscy myslelismy (choc wiadomo bylo ze nie gra dobrze)
06.09.2023 20:00
@BaltazarGabka chaotycznie czyli tak jak sie ponoc zachowywal podczas okienka. Mialem go jednak za lepszego stratega
06.09.2023 19:57
@fiidoo Neuer to jest EASY Ronaldinho bramki, szkoda ze w tak gowniany/arogancki sposob postanowil spedzic ostatnie lata kariery. No i przyznam ze zawsze po nim bylo widac ze moglby byc szczuplejszy o te pare kilo. Notorycznie mial lekko podbrodek. Waga przy rzucaniu sie do pilek i wychodzeniu ma duze znaczenie.
06.09.2023 19:01
@fiidoo nie no Messi nie jest daleko, co prawda nie robil "cyrkowych" dryblingow w stylu przerzcenie pilki ale mam wrazenie ze to wynika tylko ze wzrostu, natomiast balans ciala i drybling absolutnie boski poziom
swoja droga Robben to u mnie Valar wsrod Maiarow jak wlasnie Messi czy Ronaldinho. To jest absolutnie niesamowite ze "wszyscy wiedza co zrobi a on i tak to robi" nie dosc ze robil to jeszcze na najwyzszym poziomie przez tak dlugo i nikt tego nie potrafil zneutralizowac. Jak to mozliwe ze topowi obroncy ciagle i ciagle nabierali sie na ten sam trick.
Widzialem jakas analize na Youtubie (niezbyt profesjonalna) ze to ruch reka sprawial ze obroncy mysleli iz przechodzi do strzalu stad robili blok a to byl tylko "wabik"
06.09.2023 17:58
dobra zabawa, przylacze sie :)
Lewa noga - Messi
Prawa noga - Juninho Pernambucano
Podanie - Xavi/Iniesta (obojetnie)
Wykończenie - Halaand
Drybling - Ronaldinho
Wizja - Riquelme (myslalem ze tylko ja go wspomne a tu prosze)
Szybkość - Mbappe
Gra głową - Mido (kto wie ten wie!:D) (a serio Klose, GOAT w tym elemencie?)
06.09.2023 17:24
w angielskim tlumaczeniu jest wyraznie ze 'ze nawet gdy pracowano nad transferem Kanea to Tuchel bardzo naciskal na 6 i bossom WYDAWALO SIE sSprowadzenie nowej 6-tki było dla Thomasa Tuchela ważniejsze niż pozyskanie nowego napastnika ""
wyciecie tylko tego ostatniego fragmentu to jest manipulacja level TVP
06.09.2023 09:19
@fiidoo duza roznica miedzy Upa a UPA :D
05.09.2023 22:13
@Edmund ok zrobmy maly test; mowisz jest kim grac
wypada Kimmich i Mazraoui, co robisz?
05.09.2023 20:09
@elber09 az mi sie lezki; w jednym oku szczescia, w drugim nostalgii zakrecily na samo przywolanie tego wspanialego widowiska. legendarne
05.09.2023 19:54
"W przypadku objęcia BVB lub kadry Niemiec, Bayern mógłby liczyć na rekompensatę w kwocie powyżej 10 mln euro."
W imie dobrych relacji z pewnoscia uda sie te kwote znaczaco obnizyc
05.09.2023 19:22
Zastanawiam sie na czym mialo polegac to pobudzanie rywalizacji czy przez Tuchela czu Juliana? Ryan nie gral, na Mullera wydaje sie nie ma pomyslu i to nie kwestia zdrowej rywalizacji z Musiala a skrzydlowi wydaje sie ze maja wewnetrzne problemy z glowa a nie zalezne od tego czy siadaja na lawce czy nie. Im sie chcec do gry wlacza losowo. Tel wyglada najlepiej ze wszystkich i dostaje jak narazie minuty ale w sumie nie tak duzo jakby wskazywala jego forma.
Napastnik realnie jest jeden. Dla Neuera rywala klub bal sie sprowadzic. Jedyna pozycja na jakies moze sie pojawic zdrowa rywalizacja to srodek obrony. Bo na lewej stronie niesadze majac na uwadze ze kontrakt Daviesa na koniec sezonu bedzie dlugi tylko na rok :)
05.09.2023 13:55
Edek to raczej Ty pomyliles strony, Moze zeby byla janosc: to jes strona kibicow KLUBU Bayern Monachium
Strony fanatykow i wyznawcow zarzadu niestety nie podam bo nie znam
04.09.2023 18:47
@Jurgen1982 Uli byl wybitny w kwestii pozyskiwania sponsorow, rozbudowy klubu, sicagania pracownikow i tworzenia relacji wewnatrz. Tego nikt mu nie odbiera, prawdopodobnie dzieki tym samym cechoem osiagnal sukces w innych biznesach.
Z Ulim problem byl taki ze:
- chcial sie bawic w dyrektora sportowego chociaz kompletnie tego nie potrafil
- zatrzymal sie w czasach gdzie rywalizacja miedzy klubam ipolegala na byciu silniejszym; ktos byl dobr? to jechales i go kupowales - a w pewny momencie scouting stal sie analityka (polecam film Moneyball oraz przesledzenie kariery Michaela Edwardsa)
- przez powyzsze kompletnie nie zainwestowalismy w scouting i nowoczesny pion sportowy (zakladam ze stad tezp orazka Campusu), to co sie wydarzylo po odejsciu Hasana tylko uwydacznilo ze nic taskiego u nas zwyczajnie nie istnieje
Pomijam juz absurdalne konferencje, wykorzystywanie wladzy zeby szykanowac dziennikarzy, byle legendy, oderwanie od rzeczywistosci medialnej czy chamstwo ORAZ PRZYZWOITROSC bo powtorze:
SKAZANY PRZESTEPCA nie powinien miec miejsca w takim klubie i wrocil tylko dlatego ze mogl - on na pewno kocha Bayern ale duzo bardziej kocha siebie
03.09.2023 23:50
@nyy32 o tym zejest skazanym przestepca ktory siedzial w wiezieniu i od 2000 nie umial zrobic podstawowych inwestcji w scouting i zatryzmal sie w tym roku bedzie malym czy duzym druczkiem?
Edytowano : 2023-09-03 23:28:40
@Jurgen1982 Uli nigdy nie byl prezesem, zawsze bardziej dyrektorem sportowym z szerokimi kompetencjami chociaz formalnie taka funkcja nie istniala
03.09.2023 23:27
@AdiFantasti @Jurgen1982 z tego co udalo mi sie znalezc tylko pilkarze dostaja samochody, sztab nie. Zapewnie jesli chca AUDI to nie ma problemu zeby dostac znizke na pracownika FCB :D
03.09.2023 22:22
@Sopariev no ale przeciez tak jest, co za roznica jaki dzialacz? dzialacz to dzialacz, dyrektor to dyrektor. Bartomeu czy Hasa? nie ma znaczenia. Tzn jeden nasz drugi inny, ale jakby w mlodosci zapalal miloscia akurat do Katalonii a nie Bawarii to byloby to samo.
widze ze @DonaNajman4ever tez w dobym humorze i okienko na 5. No chyba ze 5/100 to wtedy zgoda.
Edytowano : 2023-09-03 22:20:48
@mariuszwr80 Red Bull ma nie jeden dzial scoutingu tylko kilka w wazdnych czesciach europy. Cala siatka, kazdy pion skupia sie na troche innym poziomie zawodnikow, do tego scisla wspolpraca. I to widac: odchodzi jeden pilkarz? spoko sciagamy takiego ktory go zastapi bo go ZNAMY dzieki siatce innego klubu.
Na mniejsza skale robi to kazdy duzy lub poza Bayernem co pokazalo to okienko. Amatorka i improwizacja, poleganie na znanych nazwiskach.
Niesamowicie licze na Freuda, cpewnie stawiam poprzeczke zbyt wysoko ale on MUSI byc naszym Edwardsem. Hasan nas cofnal 20 lat w tej kwestii. Musimy miec geniusza ktory to nadrobi
03.09.2023 22:17
@nyy32 w sumie to on bylby dobrym rzecnzixkiem tej partii. Takim ktoremu nikt nie wmowi ze czarne jest czarne a biale jest biale ew netto to brutto xd
03.09.2023 20:48
@tapczan @tapczan ! :D
03.09.2023 19:27
@Skobry @nyy32 dokladnie, to ze zwolnili Juliana w takim momencie to byl imho efekt tez 2 rzeczy:
- wiedzieli ze sa na wylocie za caly okres wczesniej
- probowali byc bohaterami ktorzy podejmuja trudna decyzje i odwracaja sytuacje i naprawde wierzyli ze Tuchel odmieni sytuacje i ygra cos w LM
zupelknie nie wyczuli szatni ani amtosfery wokol klubu a dwa odejscie Hasana i to okienko - pokazalo ze to byla totalna amatorka i improwizacja. Hasan przeciez odszedl na dni przed poczatkiem okna transferowego - na tym etapie ocena zespolu, cele i budzet juz powinny byc dawno uzgodnione a relacje z klubami ktorych pilkarzy chcemy dawno nawiazane
"zarzad komisaryczny" powinien tylko dokonac korekt i np zatwierdzic wyzszy budzet czy posluchac Tuchela
NIE BYLO NICZEGO, totalnie zwyczajnie NICZEGO
03.09.2023 19:15
@Sopariev czlowieku przeciez on miesiacami pisal o filozofii Bayernu ze nie kupujemy gwiazd i jak ktos liczy na transfery za 100mln to niech sobie idzie kibicowac PSG.
Fakt ze wydalismy 80mln na obronce przemilczal bo zapomnial ze mu iie bedzie pasowac do "z gory ustalonej tezy". Inna sprawa ze Bayern zawsze probowal kupowac gwiazdy na swoje mozliwosci. Teraz kupilismy Kane'a - ciekawe komu kibicuje?
W tych "argumentacjach" nie ma zadnej logiki, bo to jest kwestia WIARY. On WIERZY w zarzad, a wierze nie da sie w zaden sposob zaprzeczyc bo zawsze jest argument "bog tak chcial" wiec cokolwiek sie dzieje jest zawsze najlepsze. Dlatego nalezy wszystko chwalic i cieszyc sie bo cokolwiek osiagniesz wiecej sie nie dalo
03.09.2023 19:08
swoja droga ogladam United (mam nadzieje ze doistana od Arsenaluy jeszcze) i widzialem wlasnie jak cala druzyna poszla na srodek a Onana wykopal pilke.
I teraz pytanie bo jakos mie to uderzylo: kiedy cos takiego ostatnio widzieliscie? :D myslalem ze na poziomie 1 ligi to wszedzie gra sie od tylu
03.09.2023 19:01
@Arcatera80 jestes zdecydowanie madrzejszy ode mnie :D
03.09.2023 18:52
@Jurgen1982 mem ze sxpotkaniem w korpo:
- mamy nowego dyrektora jak sie nazywasz?
- Hasan
(wylatuje przez okno)
xd
@Edmund wiadomo transfery Hasana byly boskie :) dlatego mamy teraz taka silna kadre, szczegolnie super byly 4 ******* w ostatni dzien okienka ":) a temu zarzadowi to sie nawet nie udal jeden! kurde Hasan to jednak byl boski
03.09.2023 18:08
@Jurgen1982 no i tu sie mylisz, zarzad zawsze jest emanacja boga i zawsze ma racje
03.09.2023 17:44
to prawda, niestety spodziewam sie ze motywacji do takiej gry wystarczy mu max do 10 kolejki, potem juz bedzie max na 15minut w meczu
obym sie mylil
03.09.2023 17:36
@Sopariev @Reeken89 @Arcatera80 uuuu, sami wiecie ile walk z nim stoczylem wiec z doswiadczenia powiem: NIE WYGRACIE :D
na poziom fanatuzmy powiem anegdotke: byla dyskusja o Julianie, generalnie bardzo krytyczka ale rzeczowa - w zasadzie wszyscy zgadzali sie ze po sezonie to trzeba przemyslec sprawy, ze gra wyglada slabo, wszystko ratuje LM
wpada ten osobnik i oswieca wszystkich ze Bayern to klub ktory trzyma sie trenerow (co w ogole nie jest prawda ale ok), ze nigdy by czegos takiego jak pochopne zwolnienie nie zrobil, ze w ogole co to za sugestie o zwolnieniiu jak trwa sezon - dzialacze go wybrali wiec trener jest wybrancem bogow po co to ra zomowa
doslownie jakos 3 dni pozniej Julian wylecial na pysk no wiec pytam troche prowokacyjnie co w takim razie sadzie o Hasanie; czy on nie dziala przypadkiem niezgodne z ta filozofia klubu o ktorej pisal?
nie, zarzad zawsze wie co robi, to musialo nie dzialac - za chwile wylecial zarzad i znow zapytalem czy w takim razie mialem racje piszac ze najlepiej byloby ocenic Juliana po sezonie. Myslalem ze zlapalem go tu w rogu z ktorego nie ma wyjscia, ale okazalo sie tez nie i zarzad podjal najlepsza decyzje.
Kurtyna :D
03.09.2023 17:33
@MsM to ciekawe, Julian Nagelsmann odsuniety od funkcji bylego trenera? :D
03.09.2023 00:51
Tel!
Edytowano : 2023-09-02 20:17:38
uwielbiam chlopaka, mega mu zycze zeby zostal legenda Bayernu
02.09.2023 20:17
@AdiFantasti obawiam sie ze miales 100% racje co do Tuchela
02.09.2023 19:24
Kimich nie usiadzie bo wielki Pan lider za rok bedzie mial rok do konca umowy a w klubie zrobili z niego boga wiec beda zesrani ze bedzie chcial odejsc...
02.09.2023 19:21
@fiidoo to spoko, jak Ty ogladasz mecz na poziomie to tylko sie cieszyc :D
02.09.2023 19:15
mam wrazenie ze jakas druga lige polska ogladam
02.09.2023 19:10
@Reeken89 tak szczerze to nie wiem gdzie pieniadze poszly. Spojrzalem na ich sklad i wygladaja na papierze duzo gorzej niz Totki czy Arsenal (choc oni akurat sporo wydali ostatnio)
02.09.2023 18:15
Dopiero 35, teorewtycznie moglby jeszcze grac na w maire wysokim poziomie, szkoda ze jego ostatnia lata w Bayernie to byl dramatyczny zjazd fizyczny, az przykro bylo patrzec bo ostatnie 2 sezony wygladal jak oldboy
02.09.2023 18:04
ciekawe jakby takl Totki wskoczyly na 1 miejsce w PL a Bayern po 10 kolejkach mial strate do Leverkusen xD
jakby to wplynelo na Kanea...
02.09.2023 17:30
ja powtorze to co pisalem podi nnym newsem: wydaje mi sie ze jesli BVB nie wyjdzie z dolka juz za tydzien to wpadna w jeszcze wiekszy - to jak sfrajerzyli koncowke ostatniego sezonu bedzie w nich siedziec do konca zycia a na pewno w tym sezonie, brak Bellinghama ktory zostal zastapionym Sabitzerem ktoremu ktos jakby magicznie odebral umiejetnosci tez na nich wplynie, nie maja tez naprawde solidnego napastnika ani skrzydlowych
Sule nie ma mentalu lidera, predzej sie podda u ucieknie w burgery niz pokaze przyklad na treningach i chec walki.
Ja im wieszcze kryzys i wypadniecie poza top4
02.09.2023 17:17
Pamietajcie ze (wielki pan kapitani lider) Kimmich oraz Davies powiedzieli ze poczekaja rok zeby zobaczyc co ze wzmocnieniami i dopiero zdecyduja czy przedluzac. Obaj beda mieli rok do konca; o Kimmicha na pewno zabiegac bedzie Barca, moze City a Daviesa moze Real, kto wie czy nie United.
1. przyszedl Kane i to wzmocnienie kadry ale w ich oczach raczej zastapienie Lewego
2. nie wzmocniono zadnej innej pozycji
3. ogolnie kadra jest raczej slabsza (glownie przez brak zmiennikow)
4. zarowno Kimmich jak i Davies od dawna tez maja kiepska forme (wrecz nie na lawke ale trybuny)
Czy beda wiec grali? jesli nie to beda niezadowoleni - czy w ogole bedziemy dobrze grali i bedziemy konkurencyjnu w LM o co chodzilo przede wszystkim Kimmichowi? To okienko bardzo mocno wplywa nie tylko na ten sezon ale sytuacje kontraktowa bezposrednio po nim - i obawiam sie ze wplynie bardzo negatywnie.
No chyba ze Tuchelball zaskoczony...
Edytowano : 2023-09-02 15:42:42
swoja droga Felix mial kontrakt 6 netto ktory obnizyl do 3 netto bo to byl problem dla obu klubow. Ryan Gravenberch mial 4 netto, tyle ma tez Mazraoi, wieczny talent Coman i Gnmabry maja po 10 netto.
Nasze rozdawnictwo w tym zakresie przypominalo tylko Barcelone Bartomeu i United Woodwarda
02.09.2023 15:39
@Marienplatz w posiadaniu przez 6 lat profesjonalnych pracownikw w pionie sportowym
02.09.2023 03:04
@mis\byc moze warunki rynkowe bylyby takie ze ostatecznie max to bylby Paulinha. Zasugerowales ze Ciebieboli ten wynik.,
Mnie boli cos innego; to ze Bayern od otwarcia okienka nie mial planu. NIe wiedzial czy ruszyc po Ugarte, Palhinhie, nie zwrocil uwagi na Tonaliego. W zasadzie poszly informacje ze Laimer to byl dogadany za Juliana i moze bedzie prawym obronca.
Jaki jest z tego wniosek? czu klub dysponowal wiedza na temat wlasnego skladu i jego brakow na dzien zamkniecia ligi? bo wtedy mniej wiecej wywalano zarzad.
Doslownie kilkanascie godzin przed koncem ligi. Cale okienko natomiast wyglada jakbysmy wlasnie byli Kielbaski FC ktore przejely jakis tam Bayern, chcialy zainwestowac ale w sumie to nikt nie wie w kogo. z 3 nazwisk: Kane, Rice, Walker - udalo sie 1, 0 planu B. Na koniec sprzedaze ktore niby sa zaskoczeniem (Ryan & Pavard) a a w sumie wszyscy wiedzieli ze tak ma byc.
Czy to wyglada jak dzialanie klubu ktory:
a) ma dobrze rozpoznane silne i slabe strony kadry ktora popsiada
b) ma dobrze rozpoznana sytuacje kontraktowa?
c) ma zidenfytfikowane cele i priorutety na okienko ktore sie otwiera
i w sumie najwazniejsze pytanie: czy odpowiedz na powyzsze powinna byc znana dla dyrektorow (w typ np Neppe) mimo zwolnienia dzien przed koncem ligi dyrektora sportowego?
a jesli nie byla znana to czy w ogole Dyrekcja Sportowa istniala w Bayernie Monachium?
Edytowano : 2023-09-02 02:44:05
albo inaczej:
jesli pilkarz z depresja i alkoholik, rezerwowy, w ostatnie dni okienka jedzie samochodem do czlonka zarzadu blagac go o transfer bo klub mial pomysl tylko na Kyla Walkera to jak to swiadczy o rozpoznaniu silnych i mocnych stron skladu, potrzeb klubu i relacji jakie zbudowal pion odpowiedzialny za transfery?
02.09.2023 02:37
@Mistrz358 wyglada na to ze uznajesz to okieno za slabe. Kto jest temu winny?
02.09.2023 02:20
@Mistrz358 tak, napisales ze zie zgadzasz ze wszystkim co pisalem :D
02.09.2023 02:12
@Mistrz358 czy moge teraz wytoczyc dziala jak Bayern jest super, jak obrazales wielokrotnie innych i jak chwaliles sie wycieczkami? xD
bo skad krytyka? szczegolnie ze w wusmie bez argum,entow a jedynia haslowa?
a obrzzales w 909% przypadkow to wiadomo
chwalenie i udawanie najmadjrzejszego tez bylo
tylko pytanie po co mialbym to robic, no niby z zemsy; bo czepiales sie mnie
ale za co sie czepiales?
dokladnie za to co piszesz sam teraz :D
czyli je****s i wielu innych komentujacy, i to grubo, za to z czym sam sie teraz zgadasz
@Edmund czyli nie byl cytat
1. klamales?
2. nie umiesz cztac ze zrozumieniem?
3. manipulowales?
4. po prostu nie ogarniasz
12.09.2023 19:36
@Edmund ojej czli klamales czy manipulowales? i nie o to chodzilo :(
ale ja siebie nie wybielam Edek, nie mam z czego, to ty nie wiesz co to cytat
12.09.2023 19:21
@Edmund opiekun juz Ci wytlumaczyl ze co to jest cytat ze unikasz tematu i nie przepraszasz?
Edytowano : 2023-09-12 18:26:34
czy mam sie bawic w trolla i pisac "Panie Edek gdzie Pan jest?" jak Ty po paru minutach
12.09.2023 18:25
w imie dobnrych relacji po raz kolejny oddamy za grosze :d placimy mu prawie banke na miesiac i trzynmalismy do tej porry zeby oddac za darmo do BFL xDDDDDDDD
12.09.2023 17:18
@Arcatera80 to nie sa latwe rzeczy do oceny w tv, polecam tylko zwrocic uwage jak czesto gra twarza do bramkarza :D bo brzmi to anegdotycznie ale sa pilkarze i takim jest w 100% leon ktorzy umieja gac tylko "wtarza do bramki" - a to go TOTALNIE dyskwalifikuje do gry na '' - stad moje oburzenie i dlaczego uznales ze jestes wrogiem xD
12.09.2023 16:09
@Arcatera80 najwyrazniej nie tylko ja skoro juz Carlo blagam o verattiego. Kimmich nie ma warubkow fizycznych i konsekwencji w grze obronnej zeby grac na 6. Goretzka kompletnie nie umie sie ustawiac i nie ma odbioru wiec o czyms Ty bredzisz ze jak Stones ktory ma te cechy byo byl obronca? Inna rzecz za zarzucasz mi iz podaje przyklad Rodriego a sam podajesz Stonesa? xD
Zreszta podajac przyklad Stonesa dokladnie zaprzeczasz Goretzce, bo poza wzrostem nic ich nie laczy. Stones ma swietna technike, krotkie podanie, potrafi szybko odebrac pilke. Leon umie grac tylko przodem do bramki a jego ulubione zagranie to podanie na mine.
Zapyralem Cie o cechy -
1. powiedz mi jakie cechy Leona KTORE POSIADA predyspobuja go do gry na 6?
2. rozmawiajmy o nowoczesnej '6' - czyli z technika i ustawianiem sie, Xabo nie mial jakiegos dobrego odbioru ale mial MEGA ustawianie sie. Jaka ceche ma Leon ktora go predysponuje by tam grac? ani ustawianie, ani odbior ani technika
12.09.2023 15:21
@Arcatera80 nowoczesna 6 nie ma byc wysoka i po silce tylko umiec przyjac pilke obrocic i na 1 kontakt odegracprzenoszac gre wyzej - czyli rzeczy ktore so doslownie wadami Goretzki
wiec po prostu mega mnie zaskoczylo co napisales, chyba ze nie zgadzamy sie z ktoryms elementem mojej oceny tego co jest potrzebne a co ma leon?
12.09.2023 15:10
@fiidoo Klopp sie jasno wyrazil ze reprezentacja go nie ineresuje on chce miec kontakt z pilkarzami na co dzien
12.09.2023 11:14
@tapczan no nie, brak chemii i zrozumienia to nie jest granie na zwolnienie/ To ostatnie wyraznie sugeruje intencjonalnosc; wyjscie zeby przegrac aby pozbyc sie managera. Wiec to nie jest tak mozna to sobie nazywac jak sie chce; albo mowisz ze pilkarze byli przeciwko Hansiemu i chcieli zeby go zwolniono i grali slabo by w koncu wylecial albo zabraklo chemii i zrozumienia
12.09.2023 10:01
@tapczan kurde xd granie na zwolnienie i zwróci się z koszulek to są tak samo poważne stwierdzenia
12.09.2023 08:31
@Edmund ale ja nie napisalem teg co rzekomo cytujesz
jestem, nie rozumiem po co o tym wsponinasz?
a teraz wybacz; nie bede sie kolejny raz kopal z koniem, takze pewnie odtrabisz zwyciestwo ale popros kogos zeby Ci wytlumaczyl co to cytat oraz jaka jest roznica miedzy w tym co twierdzisz ze napisalem a Tym napisalem faktycznie
naprawde nie wiem w ogole po co wchodze w te rozmowy, nigdy zadna do niczego nie prowadzi
11.09.2023 22:28
@Edmund Edek Edek
1. ale rozumiesz co to jest cytat? bo podobno mnie cytujesz
2. A, pamietasz wklejalem Twoje DOSLOWNE wypowiedzi ale nazywales to manipulacja? :D
3. Ty masz jakis kompleks tego ze pracowalem jako dziennikarz? bo nie rozoumiem co maja oznaczac te wrzutki o dziennikarzu?
Edytowano : 2023-09-11 22:06:02
spokojnie Edek jestem, wiem co tam pisalem dlatego prosilem o ten cytat
11.09.2023 22:05
@edcytujac mowisz? ok, gdzie tak napisalem? Eduś no kolejny raz sie osmieszasz, wszyscy wiemy co pisales o Hasanie, mimo kolejnych kompromitacji usprawiedliwiasz go nawet teraz wymyslalac ze Ci pilkarze u nas to by nie wypalili :D
my sie nie smieje z Toba, smiejemy sie z Ciebie ;)
no a teraz zmykaj wymyslac dlaczego cytat nie musi byc dokladny :) no chyba znajdziesz to co twierdzisz ze napisalem
Edytowano : 2023-09-11 21:16:06
@Edmund
11.09.2023 21:15
@Arcatera80 oczywisciezreszta masz nizej do czego sie posuna :D przeciez Ci pilkarze u nas by nie zrobili kariery :DDD
11.09.2023 19:31
Zero zdziwienia, Hasan to byl totalny amator nie tylko bez doswiadczenia jako dyrektor sportowy ale bez doswiadczenia w biznesie W OGOLE. Agenta Perisica potraktowal tak ze nikt z nim nie chcial rozmawiac, wielokrotnie wykazywal sie amatorskim zachowaniem i brakiem szacunku.
Marina ktora sie wkurzyla na bosniaka uratowala nam 70 milionow. Co do Musiali - znali go dobrze nasi trenerzy mlodziezowi
11.09.2023 18:44
@tapczan nie bede sie sprzetal o repre niemiec. W przeciwienstwie do potencjalnej rozmowy z @DonJNajman4ever z Toba chetnie usiade zeby pogadac o pilce - mamy wspolne punkty i mamy roznice - byloby ciekawie i milo.
Ale nie robmy tego online. MamZostawie tylko jako wrezenie ze zbyt latwo skreslasz Flicka jako trenera.
Bylaby m,ega ciekawa rozmoca co? moze jakis zlot? izrobimy panel dyskusyjny? :D
@tapczan vs @hoven "Czy Flick to one season wonder czy geniusz?" @adi niech moderuje :D
11.09.2023 01:16
@FCBx2 jedno jest jako news glowny o drugim nie ma wzmianki ;)
11.09.2023 00:57
@tapczan polskim kibivom Bayerny nie jest bliska rewprezetacja Polski? nie mamy doczynienia z legenda Bayernu i pilkarzem? no ok news o trenerze ktory odszedl dawniej jest na glownej ale newsa o reprezejtacji i zawodniku (ten sam status legendy) ie ma w ogole?
redakcja za bardzo zapatrzyla sie w twitter iMiaSanMia ktorego ciagle odmawia by podac jako zrodlo wbrew pawu prasowemu?
czy jest jakis inny klucz decyzyjny? czy jest cos zlego wtym ze pytam?
@tapczan zapytasz za mnie gdyby (mam nadzieje ze nie) zdazylo sie tak ze moja wiadomosc zostanie usunieta?
Edytowano : 2023-09-11 00:45:49
twitter iMiaSanMia opisuje sie jako Bayern & Germany news - dieroten.pl kopiuje 99.99% wpisow (za co moga zosta z latwoscia pozwani) - albo bezmyslnie albo jest jakis klucz redakcyjny dlaczego jest news o reprezentacji bylej legendy trenera Flicka na glownej a ZADNEJ WZMIANKI o reprezentadji bylej legendy Lewego
czy jest cos zlego ze pytam jaki to jest lucz?
11.09.2023 00:42
mam wrazenie ze news glowny jest wybierany na podstawie tego co jest bardziej kontorwersyne io potencjalne kikalne a nie co jest wazniejsze dla Bayernu
droga redakcjo; ktos w ogole nad tym panuje i wybiera? kto jest redaktorem naczelnym?
Edytowano : 2023-09-11 00:31:15
byly trener Bayernu i jego reprezejtacja na glownej a byla legenda Bayernu i jego reprezehtacja = zadnej wzmainki
tymczasem mamy informacje o Alphonso Daviesie i tym ze nie do konca chce przedluzyc umowe? jaki jest klucz wyboryu newsa glownego? jest jakis?
11.09.2023 00:25
@vaterland no nie rozumiem. To nie jest strona jak sie okresla iMiaSanMia (z ktorego powtorze rdakcja tej trony bierze 99% tesci nie informujac o tym).. Rownie dobrze na glownej moglby byc news o informacjach ze zwlnimySantosa - a takiej informacji nie ma w ogole.
a co do Flicka i ogolnie niemiec; uwazam ze Ty masz skrzywione widzenie tego tematu ale ja kocham Flicka i zacytu8je swoja odpowiedz do innej wiadomosci:
ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
Edytowano : 2023-09-11 00:21:09
chodzi mi o to ze nie orzumiem LOGIKI jaka stoi za ty ze news o bylym trenerze Bayernu jest juako GLOWNY NEWS a np W OGOLE nie ma newsa o bylej legewndzie Bayernu jego druzynie narodowej czyli Lewym
@Admin @redakcja? jaka jets logika? dlaczego news o reprezentacji bylego trenera jest na glownej a nie newsa o reprezentacji bylej legendy i napastnika nie ma?
jaki jesk klucz deycyzyjny?
11.09.2023 00:18
@Matilegolas ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
11.09.2023 00:13
kocham Flcika ale nie rkumam co news robi na glownej? twitter iMiaSanMia jest z ktorego redakcja dieroten.pl bierze 99.,99% informacji opisuje sie jako Bayern & Germany.
ale polska strona Bayerny ktora ma na glownej news o zwolnieniu trenera reprezentacji Niemiec?
nie rozoumiem, chyba wiekeszym wydarzeniem jest ze wywalamy Santosa? logika ta sama: Flick byly trener Bayerny, Lewy byly pilkarz Bayernu. Czemu jest news o FLicku a nie ma o watpliwosciach do trenera POlskiej druzyny?
za duzo MiaSanMia?
10.09.2023 23:37
o [wycięte] xdddd
10.09.2023 23:18
wstyd, żenada, kompromitacja, hańba, frajerstwo
10.09.2023 22:49
kocham Flicka ale to ma byc news glowny? dlaczego?
10.09.2023 19:50
Ja niestety nie bede zdziwiony jesli po slabszym sezonie z Tuchelem - czyli nawet uciulanie BL ale bez poczucia ze jestesmy druzyna mogaca wygrac LM Kimmich ktory jest mocno krytykowany zarowno w Bayernie i kadrze bedzie jednak chcial odejsc. W koncu odmowil przedluzenia umowy zeby ocenic sytuacje po sezonie a presja na nim jest gigantyczna, z Tuchelem zas relacje wydaja sie takie sobie.
Dla Daviesa to byl tez byl dobry moment (z jego punktu widzenia). Bayern moze nie wyjsc z turbulencji w tym sezonie, ew odejscie Kimmicha byloby tez sygnalem dla Daviesa. IMHO ich lasy sa polaczone i wyglada to martwiaco
10.09.2023 12:28
@elber09 raczej nie o to chodzi Matheosowi (ze zapracowal na zowlnienie bo jego wypoiwiedz jest taka "Gdzieś stracił zaufanie, na które zapracował "
10.09.2023 12:21
czy zapracowal?
10.09.2023 11:35
Wydaje mi sie ze decyzja o zwolnieniu jest juz podeta tylko nie chca robic zamieszania majac za rogiem mecz z Francja. Zapewne dla Flicka pozegnalny. Ciekawe czy w przypadku slabej gry Bayernu pojawi sie temat jegoi powrotu. IMHO pasowalby do Realu. Tam jest sklad ktory moze grac w intensywnym stylu jakiego wymaga i umie zarzadzac szatnia
10.09.2023 11:32
conajwyżej*
09.09.2023 00:05
@Edmund
1. zawsze mi zarzucasz ze probujesz kogos do czegos przekonac - chociaz tgo Ty przekonujesz wszystkich ze zarzad jest super
2. ciagle mowisz ze mam jakas z gory ustalona teze - chociaz to Ty nie zmieniasz zdania i zarzad zawsze jest super a mnie zarzucasz mi ze jestem choragiewka gdy zmieniam zdanie
3. no i piszesz ze tchorzlowie uciekam gdy nie mam argumentow chociaz ostatnio zadalem proste ale wazne pytanie o 20:09 (czyli nie o 2 czy 3) i nie odpisales*
*- tzn odpisales no ale tak jakby totalnie idiotycznie bo wszyscy wiedza o co chodzi
Jakby co o ten watek chodzi Edek
https://www.dieroten.pl/art/show/matthaeus-tuchel-musi-teraz-improwizowac/52774
08.09.2023 22:23
@Edmund czyli nie jest tak ale jest?
PS czemu uciekasz z rozmowy? :(
08.09.2023 22:08
w okienku ponoc tez tryska az go zarzad mial dosca Uli nazwal w wywiadzie chaotycznnym
08.09.2023 22:05
@Mistrz358 ciekawe, nawet Ty sie ze mna zgadzasz :D
zostal juz tylko @edmund ktory WYZNAJE zarzad i misza ktory przerzucil sie na pisanie z nowo zalozonych kont xD
08.09.2023 17:36
@Mistrz358 na najblizsze 2 lata jestesmy spaleni bo nie dosc ze zaoralismy Ryana (mogl do United i Haga albo Live), sprzedalismy go DROZEJ niz kupilismy (czyli jednak ktos w niego wierzy i dobrze ocenia) to ewidentnie mamy problemy z rekrutacja i strategia
08.09.2023 15:32
@Jurgen1982 bo jest popyt na produkt tak jak na te wszystkie Fame MMA czy Freak Fighty a nie faktyczny sport i jakosc. Kluby jakos tam chca rywalizowac wiec kupuja za grosze pilkarzy zagranicznych. Znacznie latwiej jest kupic 30-letniego przyzwoitego gruzina niz wytrenowac 8 letniego dzieciaka do 1 skladu
08.09.2023 14:49
@tapczan
1. "nie zgadzam się, że wskazuje tylko Flicka jako winnego" ale nawet w tym newsie wspomniales tylko o nim jako problemie. Mowisz ze sie nie zgadzasz, ale a) nigdy nie krytykujesz jakosci kadry b) zawsze korzystasz z okajzi by dowalic Flickowi
2. "Jesteś bardzo przewrażliwiony na punkcie Flicka" - jestem troche przewrazliwiony :)
3. " jakakolwiek krytyka jest dla Ciebie "pluciem" na chodzący pomnik" - a) wytlumaczylem Ci o co chodzi z "pluciem" b) kolego! tak sie nie bawimy, DOSLOWNIE skrytykowalem Flicka w kazdym poscie ponizej!
08.09.2023 14:08
btw ktos jeszcze w ogole pamieta Kapustke? Karbownika?
08.09.2023 13:13
@tapczan
1. Przez napluc na Flicka mialem na mysli to ze nie pisales ostatnio ale gdy tylko jest mozliwosc skrytykowac Hansiego to sie pojawiles i nie odpusciles a nie samo wskazanie problemu (ktory jest, ale nie jest jedynym)
2. Bardzo upraszczasz i ZAWSZE wskazujesz TYLKO na Hansiego. Czy nie zgadzasz sie ze jakosc pilkarzy jest problemem? Dlaczego nigdy o tym nie wspominasz?
3. Sytuacja z Loewem byla troszke inna: siedzial na tym stolku juz dosc dlugo - to normalne ze pojawia sie wypalenie i w Niemczech wlasine na to kierowane uwage. Fakt ze Flick nie odmienil wynikow wskazuje ze moze problem jest gdzie indziej? Troche jak u nas po odejsciu Juliana i fatalnych wynikach Tuchela wiele osob zauwazylo ze no moze ten Julek nie byl super ale najwyrazniej wyciskal duzo. I u nas zaczeto rozmawiac o tym ze to jednak moze wina problemow jakosci. W Niemczech nie sa jeszcze gotowi by to przyznac. Kibice w Polsce (mowie o dieroten) juz dawno zauwazali ze ta jakosc jest kiepska - nawet za Loewa.
4. Hansi wpadl w te pulapke zaprzeczania rzeczywistosci - probuje grac stylem ktory potrafia wyegzokwowac na boisku najlepsi pilkarze a takich kadra Niemiec juz nie ma. Jakby Guardiola objal druzyne w ktorej nie ma pilkarzy potrafiacych dobrze operowac pilka to tez by polegl.
5. Zatrudnienie Flicka bylo bezsensem i z tym sie zgodze - wlasnie z powodu ktory napisalem w punkcie 4, przy czym tak - on tez ma wade; brak elastycznosci. Jest jednak dobry w tym konkretnym stylu, po to go wzieto i to chcial osiagnac. Majac kadrowiczow raz na jakis czas ciezko tez z dnia na dzien porzucic swoj styl i wymyslic nowy - pasujacy.
PS zeby podac wiecej przykladow: wielu trenerow poleglo w United wlasnie przez brak jakosci (byly nazwiska ale nie jakosc na boisku), Arteta zeby grac pilka tez przeprowadzil rewolucje, Pep 1 co zrobil to wymienic Joe Harta i ciagle szukal obroncow potrafiacych grac z pilka przy nodze. Reprezentacja ma jednak ogranicza pule - znacznie bardziej niz kluby z wielkimi budzetami.
Chetnie wyslucham dlaczego zawsze uzywasz sobie na Hansim nie zwracajac uwagi na inne przyczyny - zakladam ze sie z nimi nie zgadzasz?
08.09.2023 13:10
@Jurgen1982 nie bardzo wiem o czym chcemy rozmawiac, jesli o wczorajszym meczu to pol amatorow z obecnak adra powinnismy klepnac spokojnie 4-0 do przerwy i dac kibicom na narodowym radoche.
Jesli o historii to ta pokazuje ze z takimi (mowie o pol amatorach) zespolami to raczej radzilismy sobie w wiekszosci bez problemu majac znacznie slabsza kadre.
Jesli o przyszlosci tu tez chyba kazdy sie zgodzi ze nie ma powodow do wielkiego optymizmu. Zawsze mnie bawi hype wokol transferow do lig zagranicznych. Arsenal kupuje Kiwiora i wielka radosc, a my powinnismy w Premierleague miec 20 takich Kiwiorow z ktorych 1 moze by zrobil faktyczna kariere.
Przyznam ze niespecjalnie interesuje mnie pilka reprezentacyjna i ogladam tylko w wyajtkowych przypadkach ale za Nawalki wydawalo mi sie ze mielismy charakter i ogladalo sie to dosc dobrze. Szkoda ze troche pogubil sie na samym turnieju.
W PZPN jednak odlecieli, zwolnili go bo mieli wyzsze oczekiwania po czym wzieli Brzeczka xD
08.09.2023 12:10
@Jurgen1982 bedziemy musieli sprzedac do Realu bo Hasan nawet po odejsciu wyrzadza nam szkody. Ot, takiego jego dziecictwo ze przez 2 tygodnie ojciec pilkarza siedzial w Monachium a on nie umial lub nie chcial dopiac z nim umowy
08.09.2023 10:55
@tapczan dawno sie nie udzielales ale wchodzac w newsa i widzac 1 komentarz mioalem 100% pewnosci ze wpadles naplus na Hansiego.
Prawda jest taka ze kadra Niemiec jest slabiutka, wzieli trenera ktorego styl wymaga ogromnej intensywnosci i jakosci. Oczywiscie trener tez ponosi czesc winy bo jest za malo elastyczny ale to po prostu slaba jakosc tego co na boisku a nie na lawce
Edytowano : 2023-09-08 10:54:10
napluc na Hansiego*
08.09.2023 10:53
@Jurgen1982 a ja pamietam 10-0 z San Marino, gdy nasza kadra inbdywidualnie nie miala podjazdu do obecnej
Edytowano : 2023-09-08 10:48:38
@Comentateiro sam dales sobie odpowiedz czemu Argentyna i Niemcy ida w przeciwnym kierunku: "Kilka lat temu wydawało się, że Argentyna pogrąży się w ciemnościach, a tu wyrosło ciekawe pokolenie świetnych graczy".
Obecnie jak patrzysz na sklad NIemcow to wyglada mega przecietnie. Jeden gundogan (ktory mlody tez nie jest) i Kimmich totalnie bez formy od dawna + dobrze obsadzona bramka.
08.09.2023 10:45
@Alistair agenci teraz zrobia wszystko zeby go wyhypowac - nie zdziwilbym sie jakby z nadzieja ze zglosi sie jakas druzyna ktorej nazwa zaczyna sie od Al-
07.09.2023 23:12
jeszcze troche i sie okaze ze kibicowal nam od dziecka :D
07.09.2023 23:04
@Jurgen1982 i zachwycanie sie jego potencjalem jest ok, pisanie ze juz teraz jakims wybitnym obronca nie jest powazne
07.09.2023 23:03
@Jurgen1982 a czemu w tym wieku? w tym wieku to moze nie ma - jak sobie przesledzisz topowych pilkarzy i ich kariery to poza Messim, Neymarem i Halaandem praktycznie nikt nie byl na topie w ich wieku. Odwrotnie: przesledz listy super talentow ponizej 20 lat i praktycznie nikt nie gra pozniej na topie.
On gra przyzwoicie i z racji wieku ma latke talentu. To na dzis tyle. Obiektywnie jest przyzwoitym obronca glownie dzieki szybkosci - wysoka wycena wynika z wieku oraz tego ze gra w Bayernie i wysokosci kontraktu (absurdalnej, ale Hasan byl dla swojego pupila)
07.09.2023 18:47
@piczek
1. jest roznica miedzy mlodym talentem a pilkarzem ktory powinien byc w prime
2. jest roznica miedzy pilkarzem ktory zmarnowal rok i odszedl a takim ktory siedzi kolejny bo ma wygodna pensje
@tapczan zgoda ze talenty z erdevisie sa mega przeceniane, pisalem to nie raz, ze juz dawno nikt kto z odszedl nie wszedl do duzej ligi bez problemu, ale tez nie ma powodu byc mowic ze dalismy sie nabrac - jeden taki sezon go nie przekresla. Zobaczymy
07.09.2023 18:07
@Niewiem
1. nie klamie tylko sie pomylilem, mozna prawda?
2. mln to jak za darmo :D
3. ile jeszcze kont zalozysz? :D misza czy mistrz? w kazdym razie ktos z obsesja - to nie jest zdrowe
@REDAKCJA @ADMINISTRACJA pierwsze wiadomosci sa moderowane a tylkopisze czy lubiepisac tym razem nie dodal literki i Was oszukal :DDD
Edytowano : 2023-09-07 17:36:59
a, no i wez miej troche jaj i pisz pod swoim nickiem - no chyba ze wczesniej nie miales tu konta i zalozyles specjalnie dla mnie!
07.09.2023 17:34
@ozk1y Kimmich juz grywal u Flicka, Lahm tak gral u Guardioli, nic nowego
07.09.2023 16:52
@bawaria42 popieram, Coman czy Sane + Davies to nie jest dobra kombinacja - wszyscy lubia grac przy lini bocznej a przy sdzybkosci Daviesa potrzebny jest ktos kto zejdzie do srodka, Davies moze obiegac
07.09.2023 14:38
1. styl gry Flicka wymaga inteligencji pilkarzy w ustawieniu, zgrania, szybkosci = jakosci
2. Niemcy takiej jakosci obecnie nie maja - rzeklbym nawet ze sa od niej bardzo daleko. Reprezentacja tez nigdy nie bedzie tak zgrana jak druzyna klubowa
Jesli do tej poory nie dzialalo to nie widze powodow zeby mialo zaskoczyc. Jedyna szansa ze Flick zmieni kompletnie styl gry ale tu z kolei wydaje sie Niemcy nie sa w ogole mentalnie gotowi zeby uswiadomic sobie na jakim faktycznie poziomie sie znajduja. Lacznie z Hansim
Edytowano : 2023-09-07 14:05:55
imho Flick by idealnie pasowal do Realu
07.09.2023 13:59
totalnie mu zmarnowalismy rok, kolejny "mega talent" sie 2 razy zastanowi nad nasza oferta tym bardziej ze wszyscy widzieli jak gral Goretzka czy Kimmich w zeszlym sezonie
07.09.2023 13:54
@nyy32 ja licze ze on sie mega rozwinie bo te rzeczy ktore sa jego wadami - wszystkie sa do poprawy, natomiast na dzis poza szybkoscia nie oferuje wiele
07.09.2023 13:49
@Alistair glosisz "mity z twittera"
Tak, blad popelniony wysoko mozna naprawic szybkoscia jesli umiesz to zrobic odpowiednio szybkoi, przy czym: jesli grasz przeciwko inteligentne druzynie to pilka zoztanie podana i wtedy bedzie mozna ew snic o tym jaki bylkby fajny wpis gdyby Davies dobiegl zanim SIlva podal do Halaanda
ALE!
ofgolnie to chodzi o to zeby
1. Silva w ogolwe nie dostlas pilki tulko obronca go KRYL a nie doganial
2. Silva w ogole nie mogl zagrac
Owsze, de Ligt zagral swietny sezon - jak na wyjscie z dolka po Juve. Ani nie zagral na poziomie jakim byl w Ajaxie ani nie zagral na poziomie Akanjiego (darmowy transfer do City). Badzmy szczerzy: w odniesieniu do zenujacego Upa u ciagla kontuzjowanego/wracajacego do formy Lucasa zagral spoko. Tak - byl najlepszy. Nie - nie "zajebisty".
Blagam! nie nabierajcie syndromu kibica Arsenalu. Walcoot/ de Ligt/Kim/ Davies to nie jest zadna klasa swiatowa.
Tak na Mulle trzeba miec pomysl, ale on jego styl gry wymaga napastnika. On moze grac do 40 (w koncu nie ma miesni ;))
I UWAGA!
Jestem pewny ze ktos mi to wypomni (i nawet przypsuzczam kto) ale na dzis Alphonso Daviesowi blizej do Odriozoli niz Cancelo. Wycena na transfemarkt jest kompletnie niczym nie uzasadniona. Ma chlopak szybkosc, od Hasana dostal 9mln kontraktu po POL ROKU(!!!!) a to wiecej niz zarabiaja czolowi boczni obroncy na swiecie). I teraz "jedzie na picu".
Vinicius po pierwszym zajebistym sezonie w Realu zarabial mniej niz Davies w Bayernie po pol roku (w sezonie pandemii).
Pytania dla Was:
1. jak wielkim nieudacznikiem* byl Hasan taki kontrakt? (wiadomo akzde dziecko ktoremu sie cos udalo by sie podjaralo :D)
2. jak przehyjpowany jest Davies?
3. smieje sie jak widze ze Real zaoferuje 100+ baniek za Alphnso xD.
3.a. w Realu nie ma idiotow
3.b Davies na dzis jest niewiele lepszu niz Odriozola i podobnie jak Upamecano zalicza regres od swojego szczytu w mlodym wieku
bonus: czyli jedzie na picu i 1 wrazeniu a wystarczylo ze zostal rozpracowany analitycznie i nie ma sie czym pochwalic oraz nie potrafi wejsc na wyzszy poziom (moze wjedzie, na dzis nic na to nie wskazuje)
Davies jest do odstrzalu, podobobnie jak inna kompromitacja Hasana (z wielui powodow). Jak pisalem ze bedziemy dlugo sprzayac po #bosniackarewolucja to nie zyczac nam tego, tylko widzac problemy
PS Davies jets lubiany w social media wiec bedzie parcie na przedluzenie umowy, sportowo tego nie uzasadni - a jesli bedzie inaczej w tym sezonie to administracja moze smialo skasowac moje konto, powoluje @tapczan na sedziego
07.09.2023 03:19
@tapczan Tuchela? Davies i de Ligt w jedenastkach marzen OMEGALOL
kiedy do wiekszosci dobrze Davies to jest Walcott obrony? dobre pol roku bo zaskoczyl wszystkich szybkoscia, pozniej przyzwoity sezon i dalej zjazd zamiast progresu
"leci na pisu" bo jest mlody
06.09.2023 22:49
@AdiFantasti to pewnie lubiles Gutiego :D
06.09.2023 20:56
@AdiFantasti zartujesZ? Batistuta mega przereklamowany grajek; zadnego podjazdu do van Nisterloya. Taki poziom Luci Toniego/naszego Gomeza, nie wyzej.
Swoja droga jak opisalibyscie Alvaro Recobe i do kogo porownali? oraz uwaga: zamrzylem o Tottim w Bayernie (kupowalem go w kazdej fifie :D)
06.09.2023 20:49
duzo pieniedzy poszlo na niego a gral mega przecietnie - ale rozumiem placz selekcjonera i probe ochrony, ale sorry - Sommer w ogole nie nawiazal do swojej formy z Gladbach a dwa okazalo sie ze gra duzo gorzej nogami niz wszyscy myslelismy (choc wiadomo bylo ze nie gra dobrze)
06.09.2023 20:00
@BaltazarGabka chaotycznie czyli tak jak sie ponoc zachowywal podczas okienka. Mialem go jednak za lepszego stratega
06.09.2023 19:57
@fiidoo Neuer to jest EASY Ronaldinho bramki, szkoda ze w tak gowniany/arogancki sposob postanowil spedzic ostatnie lata kariery. No i przyznam ze zawsze po nim bylo widac ze moglby byc szczuplejszy o te pare kilo. Notorycznie mial lekko podbrodek. Waga przy rzucaniu sie do pilek i wychodzeniu ma duze znaczenie.
06.09.2023 19:01
@fiidoo nie no Messi nie jest daleko, co prawda nie robil "cyrkowych" dryblingow w stylu przerzcenie pilki ale mam wrazenie ze to wynika tylko ze wzrostu, natomiast balans ciala i drybling absolutnie boski poziom
swoja droga Robben to u mnie Valar wsrod Maiarow jak wlasnie Messi czy Ronaldinho. To jest absolutnie niesamowite ze "wszyscy wiedza co zrobi a on i tak to robi" nie dosc ze robil to jeszcze na najwyzszym poziomie przez tak dlugo i nikt tego nie potrafil zneutralizowac. Jak to mozliwe ze topowi obroncy ciagle i ciagle nabierali sie na ten sam trick.
Widzialem jakas analize na Youtubie (niezbyt profesjonalna) ze to ruch reka sprawial ze obroncy mysleli iz przechodzi do strzalu stad robili blok a to byl tylko "wabik"
06.09.2023 17:58
dobra zabawa, przylacze sie :)
Lewa noga - Messi
Prawa noga - Juninho Pernambucano
Podanie - Xavi/Iniesta (obojetnie)
Wykończenie - Halaand
Drybling - Ronaldinho
Wizja - Riquelme (myslalem ze tylko ja go wspomne a tu prosze)
Szybkość - Mbappe
Gra głową - Mido (kto wie ten wie!:D) (a serio Klose, GOAT w tym elemencie?)
06.09.2023 17:24
w angielskim tlumaczeniu jest wyraznie ze 'ze nawet gdy pracowano nad transferem Kanea to Tuchel bardzo naciskal na 6 i bossom WYDAWALO SIE sSprowadzenie nowej 6-tki było dla Thomasa Tuchela ważniejsze niż pozyskanie nowego napastnika ""
wyciecie tylko tego ostatniego fragmentu to jest manipulacja level TVP
06.09.2023 09:19
@fiidoo duza roznica miedzy Upa a UPA :D
05.09.2023 22:13
@Edmund ok zrobmy maly test; mowisz jest kim grac
wypada Kimmich i Mazraoui, co robisz?
05.09.2023 20:09
@elber09 az mi sie lezki; w jednym oku szczescia, w drugim nostalgii zakrecily na samo przywolanie tego wspanialego widowiska. legendarne
05.09.2023 19:54
"W przypadku objęcia BVB lub kadry Niemiec, Bayern mógłby liczyć na rekompensatę w kwocie powyżej 10 mln euro."
W imie dobrych relacji z pewnoscia uda sie te kwote znaczaco obnizyc
05.09.2023 19:22
Zastanawiam sie na czym mialo polegac to pobudzanie rywalizacji czy przez Tuchela czu Juliana? Ryan nie gral, na Mullera wydaje sie nie ma pomyslu i to nie kwestia zdrowej rywalizacji z Musiala a skrzydlowi wydaje sie ze maja wewnetrzne problemy z glowa a nie zalezne od tego czy siadaja na lawce czy nie. Im sie chcec do gry wlacza losowo. Tel wyglada najlepiej ze wszystkich i dostaje jak narazie minuty ale w sumie nie tak duzo jakby wskazywala jego forma.
Napastnik realnie jest jeden. Dla Neuera rywala klub bal sie sprowadzic. Jedyna pozycja na jakies moze sie pojawic zdrowa rywalizacja to srodek obrony. Bo na lewej stronie niesadze majac na uwadze ze kontrakt Daviesa na koniec sezonu bedzie dlugi tylko na rok :)
05.09.2023 13:55
Edek to raczej Ty pomyliles strony, Moze zeby byla janosc: to jes strona kibicow KLUBU Bayern Monachium
Strony fanatykow i wyznawcow zarzadu niestety nie podam bo nie znam
04.09.2023 18:47
@Jurgen1982 Uli byl wybitny w kwestii pozyskiwania sponsorow, rozbudowy klubu, sicagania pracownikow i tworzenia relacji wewnatrz. Tego nikt mu nie odbiera, prawdopodobnie dzieki tym samym cechoem osiagnal sukces w innych biznesach.
Z Ulim problem byl taki ze:
- chcial sie bawic w dyrektora sportowego chociaz kompletnie tego nie potrafil
- zatrzymal sie w czasach gdzie rywalizacja miedzy klubam ipolegala na byciu silniejszym; ktos byl dobr? to jechales i go kupowales - a w pewny momencie scouting stal sie analityka (polecam film Moneyball oraz przesledzenie kariery Michaela Edwardsa)
- przez powyzsze kompletnie nie zainwestowalismy w scouting i nowoczesny pion sportowy (zakladam ze stad tezp orazka Campusu), to co sie wydarzylo po odejsciu Hasana tylko uwydacznilo ze nic taskiego u nas zwyczajnie nie istnieje
Pomijam juz absurdalne konferencje, wykorzystywanie wladzy zeby szykanowac dziennikarzy, byle legendy, oderwanie od rzeczywistosci medialnej czy chamstwo ORAZ PRZYZWOITROSC bo powtorze:
SKAZANY PRZESTEPCA nie powinien miec miejsca w takim klubie i wrocil tylko dlatego ze mogl - on na pewno kocha Bayern ale duzo bardziej kocha siebie
03.09.2023 23:50
@nyy32 o tym zejest skazanym przestepca ktory siedzial w wiezieniu i od 2000 nie umial zrobic podstawowych inwestcji w scouting i zatryzmal sie w tym roku bedzie malym czy duzym druczkiem?
Edytowano : 2023-09-03 23:28:40
@Jurgen1982 Uli nigdy nie byl prezesem, zawsze bardziej dyrektorem sportowym z szerokimi kompetencjami chociaz formalnie taka funkcja nie istniala
03.09.2023 23:27
@AdiFantasti @Jurgen1982 z tego co udalo mi sie znalezc tylko pilkarze dostaja samochody, sztab nie. Zapewnie jesli chca AUDI to nie ma problemu zeby dostac znizke na pracownika FCB :D
03.09.2023 22:22
@Sopariev no ale przeciez tak jest, co za roznica jaki dzialacz? dzialacz to dzialacz, dyrektor to dyrektor. Bartomeu czy Hasa? nie ma znaczenia. Tzn jeden nasz drugi inny, ale jakby w mlodosci zapalal miloscia akurat do Katalonii a nie Bawarii to byloby to samo.
widze ze @DonaNajman4ever tez w dobym humorze i okienko na 5. No chyba ze 5/100 to wtedy zgoda.
Edytowano : 2023-09-03 22:20:48
@mariuszwr80 Red Bull ma nie jeden dzial scoutingu tylko kilka w wazdnych czesciach europy. Cala siatka, kazdy pion skupia sie na troche innym poziomie zawodnikow, do tego scisla wspolpraca. I to widac: odchodzi jeden pilkarz? spoko sciagamy takiego ktory go zastapi bo go ZNAMY dzieki siatce innego klubu.
Na mniejsza skale robi to kazdy duzy lub poza Bayernem co pokazalo to okienko. Amatorka i improwizacja, poleganie na znanych nazwiskach.
Niesamowicie licze na Freuda, cpewnie stawiam poprzeczke zbyt wysoko ale on MUSI byc naszym Edwardsem. Hasan nas cofnal 20 lat w tej kwestii. Musimy miec geniusza ktory to nadrobi
03.09.2023 22:17
@nyy32 w sumie to on bylby dobrym rzecnzixkiem tej partii. Takim ktoremu nikt nie wmowi ze czarne jest czarne a biale jest biale ew netto to brutto xd
03.09.2023 20:48
@tapczan @tapczan ! :D
03.09.2023 19:27
@Skobry @nyy32 dokladnie, to ze zwolnili Juliana w takim momencie to byl imho efekt tez 2 rzeczy:
- wiedzieli ze sa na wylocie za caly okres wczesniej
- probowali byc bohaterami ktorzy podejmuja trudna decyzje i odwracaja sytuacje i naprawde wierzyli ze Tuchel odmieni sytuacje i ygra cos w LM
zupelknie nie wyczuli szatni ani amtosfery wokol klubu a dwa odejscie Hasana i to okienko - pokazalo ze to byla totalna amatorka i improwizacja. Hasan przeciez odszedl na dni przed poczatkiem okna transferowego - na tym etapie ocena zespolu, cele i budzet juz powinny byc dawno uzgodnione a relacje z klubami ktorych pilkarzy chcemy dawno nawiazane
"zarzad komisaryczny" powinien tylko dokonac korekt i np zatwierdzic wyzszy budzet czy posluchac Tuchela
NIE BYLO NICZEGO, totalnie zwyczajnie NICZEGO
03.09.2023 19:15
@Sopariev czlowieku przeciez on miesiacami pisal o filozofii Bayernu ze nie kupujemy gwiazd i jak ktos liczy na transfery za 100mln to niech sobie idzie kibicowac PSG.
Fakt ze wydalismy 80mln na obronce przemilczal bo zapomnial ze mu iie bedzie pasowac do "z gory ustalonej tezy". Inna sprawa ze Bayern zawsze probowal kupowac gwiazdy na swoje mozliwosci. Teraz kupilismy Kane'a - ciekawe komu kibicuje?
W tych "argumentacjach" nie ma zadnej logiki, bo to jest kwestia WIARY. On WIERZY w zarzad, a wierze nie da sie w zaden sposob zaprzeczyc bo zawsze jest argument "bog tak chcial" wiec cokolwiek sie dzieje jest zawsze najlepsze. Dlatego nalezy wszystko chwalic i cieszyc sie bo cokolwiek osiagniesz wiecej sie nie dalo
03.09.2023 19:08
swoja droga ogladam United (mam nadzieje ze doistana od Arsenaluy jeszcze) i widzialem wlasnie jak cala druzyna poszla na srodek a Onana wykopal pilke.
I teraz pytanie bo jakos mie to uderzylo: kiedy cos takiego ostatnio widzieliscie? :D myslalem ze na poziomie 1 ligi to wszedzie gra sie od tylu
03.09.2023 19:01
@Arcatera80 jestes zdecydowanie madrzejszy ode mnie :D
03.09.2023 18:52
@Jurgen1982 mem ze sxpotkaniem w korpo:
- mamy nowego dyrektora jak sie nazywasz?
- Hasan
(wylatuje przez okno)
xd
@Edmund wiadomo transfery Hasana byly boskie :) dlatego mamy teraz taka silna kadre, szczegolnie super byly 4 ******* w ostatni dzien okienka ":) a temu zarzadowi to sie nawet nie udal jeden! kurde Hasan to jednak byl boski
03.09.2023 18:08
@Jurgen1982 no i tu sie mylisz, zarzad zawsze jest emanacja boga i zawsze ma racje
03.09.2023 17:44
to prawda, niestety spodziewam sie ze motywacji do takiej gry wystarczy mu max do 10 kolejki, potem juz bedzie max na 15minut w meczu
obym sie mylil
03.09.2023 17:36
@Sopariev @Reeken89 @Arcatera80 uuuu, sami wiecie ile walk z nim stoczylem wiec z doswiadczenia powiem: NIE WYGRACIE :D
na poziom fanatuzmy powiem anegdotke: byla dyskusja o Julianie, generalnie bardzo krytyczka ale rzeczowa - w zasadzie wszyscy zgadzali sie ze po sezonie to trzeba przemyslec sprawy, ze gra wyglada slabo, wszystko ratuje LM
wpada ten osobnik i oswieca wszystkich ze Bayern to klub ktory trzyma sie trenerow (co w ogole nie jest prawda ale ok), ze nigdy by czegos takiego jak pochopne zwolnienie nie zrobil, ze w ogole co to za sugestie o zwolnieniiu jak trwa sezon - dzialacze go wybrali wiec trener jest wybrancem bogow po co to ra zomowa
doslownie jakos 3 dni pozniej Julian wylecial na pysk no wiec pytam troche prowokacyjnie co w takim razie sadzie o Hasanie; czy on nie dziala przypadkiem niezgodne z ta filozofia klubu o ktorej pisal?
nie, zarzad zawsze wie co robi, to musialo nie dzialac - za chwile wylecial zarzad i znow zapytalem czy w takim razie mialem racje piszac ze najlepiej byloby ocenic Juliana po sezonie. Myslalem ze zlapalem go tu w rogu z ktorego nie ma wyjscia, ale okazalo sie tez nie i zarzad podjal najlepsza decyzje.
Kurtyna :D
03.09.2023 17:33
@MsM to ciekawe, Julian Nagelsmann odsuniety od funkcji bylego trenera? :D
03.09.2023 00:51
Tel!
Edytowano : 2023-09-02 20:17:38
uwielbiam chlopaka, mega mu zycze zeby zostal legenda Bayernu
02.09.2023 20:17
@AdiFantasti obawiam sie ze miales 100% racje co do Tuchela
02.09.2023 19:24
Kimich nie usiadzie bo wielki Pan lider za rok bedzie mial rok do konca umowy a w klubie zrobili z niego boga wiec beda zesrani ze bedzie chcial odejsc...
02.09.2023 19:21
@fiidoo to spoko, jak Ty ogladasz mecz na poziomie to tylko sie cieszyc :D
02.09.2023 19:15
mam wrazenie ze jakas druga lige polska ogladam
02.09.2023 19:10
@Reeken89 tak szczerze to nie wiem gdzie pieniadze poszly. Spojrzalem na ich sklad i wygladaja na papierze duzo gorzej niz Totki czy Arsenal (choc oni akurat sporo wydali ostatnio)
02.09.2023 18:15
Dopiero 35, teorewtycznie moglby jeszcze grac na w maire wysokim poziomie, szkoda ze jego ostatnia lata w Bayernie to byl dramatyczny zjazd fizyczny, az przykro bylo patrzec bo ostatnie 2 sezony wygladal jak oldboy
02.09.2023 18:04
ciekawe jakby takl Totki wskoczyly na 1 miejsce w PL a Bayern po 10 kolejkach mial strate do Leverkusen xD
jakby to wplynelo na Kanea...
02.09.2023 17:30
ja powtorze to co pisalem podi nnym newsem: wydaje mi sie ze jesli BVB nie wyjdzie z dolka juz za tydzien to wpadna w jeszcze wiekszy - to jak sfrajerzyli koncowke ostatniego sezonu bedzie w nich siedziec do konca zycia a na pewno w tym sezonie, brak Bellinghama ktory zostal zastapionym Sabitzerem ktoremu ktos jakby magicznie odebral umiejetnosci tez na nich wplynie, nie maja tez naprawde solidnego napastnika ani skrzydlowych
Sule nie ma mentalu lidera, predzej sie podda u ucieknie w burgery niz pokaze przyklad na treningach i chec walki.
Ja im wieszcze kryzys i wypadniecie poza top4
02.09.2023 17:17
Pamietajcie ze (wielki pan kapitani lider) Kimmich oraz Davies powiedzieli ze poczekaja rok zeby zobaczyc co ze wzmocnieniami i dopiero zdecyduja czy przedluzac. Obaj beda mieli rok do konca; o Kimmicha na pewno zabiegac bedzie Barca, moze City a Daviesa moze Real, kto wie czy nie United.
1. przyszedl Kane i to wzmocnienie kadry ale w ich oczach raczej zastapienie Lewego
2. nie wzmocniono zadnej innej pozycji
3. ogolnie kadra jest raczej slabsza (glownie przez brak zmiennikow)
4. zarowno Kimmich jak i Davies od dawna tez maja kiepska forme (wrecz nie na lawke ale trybuny)
Czy beda wiec grali? jesli nie to beda niezadowoleni - czy w ogole bedziemy dobrze grali i bedziemy konkurencyjnu w LM o co chodzilo przede wszystkim Kimmichowi? To okienko bardzo mocno wplywa nie tylko na ten sezon ale sytuacje kontraktowa bezposrednio po nim - i obawiam sie ze wplynie bardzo negatywnie.
No chyba ze Tuchelball zaskoczony...
Edytowano : 2023-09-02 15:42:42
swoja droga Felix mial kontrakt 6 netto ktory obnizyl do 3 netto bo to byl problem dla obu klubow. Ryan Gravenberch mial 4 netto, tyle ma tez Mazraoi, wieczny talent Coman i Gnmabry maja po 10 netto.
Nasze rozdawnictwo w tym zakresie przypominalo tylko Barcelone Bartomeu i United Woodwarda
02.09.2023 15:39
@Marienplatz w posiadaniu przez 6 lat profesjonalnych pracownikw w pionie sportowym
02.09.2023 03:04
@mis\byc moze warunki rynkowe bylyby takie ze ostatecznie max to bylby Paulinha. Zasugerowales ze Ciebieboli ten wynik.,
Mnie boli cos innego; to ze Bayern od otwarcia okienka nie mial planu. NIe wiedzial czy ruszyc po Ugarte, Palhinhie, nie zwrocil uwagi na Tonaliego. W zasadzie poszly informacje ze Laimer to byl dogadany za Juliana i moze bedzie prawym obronca.
Jaki jest z tego wniosek? czu klub dysponowal wiedza na temat wlasnego skladu i jego brakow na dzien zamkniecia ligi? bo wtedy mniej wiecej wywalano zarzad.
Doslownie kilkanascie godzin przed koncem ligi. Cale okienko natomiast wyglada jakbysmy wlasnie byli Kielbaski FC ktore przejely jakis tam Bayern, chcialy zainwestowac ale w sumie to nikt nie wie w kogo. z 3 nazwisk: Kane, Rice, Walker - udalo sie 1, 0 planu B. Na koniec sprzedaze ktore niby sa zaskoczeniem (Ryan & Pavard) a a w sumie wszyscy wiedzieli ze tak ma byc.
Czy to wyglada jak dzialanie klubu ktory:
a) ma dobrze rozpoznane silne i slabe strony kadry ktora popsiada
b) ma dobrze rozpoznana sytuacje kontraktowa?
c) ma zidenfytfikowane cele i priorutety na okienko ktore sie otwiera
i w sumie najwazniejsze pytanie: czy odpowiedz na powyzsze powinna byc znana dla dyrektorow (w typ np Neppe) mimo zwolnienia dzien przed koncem ligi dyrektora sportowego?
a jesli nie byla znana to czy w ogole Dyrekcja Sportowa istniala w Bayernie Monachium?
Edytowano : 2023-09-02 02:44:05
albo inaczej:
jesli pilkarz z depresja i alkoholik, rezerwowy, w ostatnie dni okienka jedzie samochodem do czlonka zarzadu blagac go o transfer bo klub mial pomysl tylko na Kyla Walkera to jak to swiadczy o rozpoznaniu silnych i mocnych stron skladu, potrzeb klubu i relacji jakie zbudowal pion odpowiedzialny za transfery?
02.09.2023 02:37
@Mistrz358 wyglada na to ze uznajesz to okieno za slabe. Kto jest temu winny?
02.09.2023 02:20
@Mistrz358 tak, napisales ze zie zgadzasz ze wszystkim co pisalem :D
02.09.2023 02:12
@Mistrz358 czy moge teraz wytoczyc dziala jak Bayern jest super, jak obrazales wielokrotnie innych i jak chwaliles sie wycieczkami? xD
bo skad krytyka? szczegolnie ze w wusmie bez argum,entow a jedynia haslowa?
a obrzzales w 909% przypadkow to wiadomo
chwalenie i udawanie najmadjrzejszego tez bylo
tylko pytanie po co mialbym to robic, no niby z zemsy; bo czepiales sie mnie
ale za co sie czepiales?
dokladnie za to co piszesz sam teraz :D
czyli je****s i wielu innych komentujacy, i to grubo, za to z czym sam sie teraz zgadasz
@Mistrz358 napisz zaklecie: "Hoven miałeś rację, przepraszam"
02.09.2023 00:41