@bayern1987dwa o nim to faktycznie mmozna jeszcze cos dobrego powiedziec ale przedluzenie kontraktu i 10mln to byl piekny strzal w kolano na do widzenia
27.09.2023 14:40
@mariuszwr80 uuuu, nazwales 4 ciamajdy szrotem. Teraz Ci Edek bedzie do konca istnienia strony wypominal ze ciagle obrazasz pilkarzy. Przeciez to bylo dobre okienko! takie transfery ciezko sie zamyka na szczescie udalo sie ostatniego dnia, uff
27.09.2023 14:10
@Skobry to jest oczywiste ale wlasnie napisalem jakie to byly "jego" transfery :D
27.09.2023 13:59
@piczek to co napisalem to nie jest zadna tajemna wiedza z whatsappa dyrektorow sportowych - wystarczy chwile pomyslec.
"Hassan i jego wypożyczenia dały potrójną koronę wiec cos tam o nich wiedział" - az parsknalem smiechem bo bardziej kula w plot strzelic nie mozna. Po Coutinho pojechal osobiscie Rummenige i nawet byl tu news ze Hasan mial sie wtedy "uczyc" jak sie zalatwia duze transfery. Z kolei agent Perisica byl kiedys w Monachium i probowal sie wczesniej z Hasanem umowic ale to go totalnie olal i nawet nie odpowiedzial wiec 1 wypozyczenie Perisica zalatwial Branchini (na pewno nie za darmo - jak myslisz zaplacil klub czy Hasan?) a drugie negocjowal tez Karl bo z Salihamidziciem w ogole nie chciano rozmawiac. Dodajmy jeszcze ze to bylo wrecz wyblagane przez Kovaca
27.09.2023 13:51
zeby dobrze wypozycyzc to trzeba znac profil trenera, wiedziec jak pracuje z mlodymi, jakie sa potrzeby danego klubu i najlepiej zrobic to na poczatku okienka zeby mogl sie z nim przygytowac - a do tego miec dobre relacje zeby widziec czy powaznie traktuja taki transfer czy szukaja tanio uzupelnienia lawki
ale kto mial u nas to robic?
Hasan? xd
27.09.2023 07:49
ogolnia zla wiadomosc i niech szybko wraca ale juz nie moglem patrzec na goscia w 1 skladzie...
27.09.2023 07:46
@Yakub93 Tuchel zajechal obroncow w 10 meczow na poacztku sezony? xDDDDD
27.09.2023 01:38
Lucas tez calolal herb, mial nawet zdjecie za dzieciaka w koszulce FCB i sie wszyscy jarali ze ojejku jaki walczak i prawdziwy bawarczyk
27.09.2023 01:34
Bild daje mocne plotki o tym ze Max Eberl i tak dolacyz do Bayernu - najpewniej jako czlonek rady nadzorczej. Ponoc w RBL nie uklada mu sie najlepiej (mimo przeciez dobrego okienka) i jest wymarzonym kandyatem Uliego...
Poprzedni wymarzeni kandydaci Uliego to byli Hasan i Kovac takze tego...
27.09.2023 00:36
@DonJupp4ever taki kredyt dauzfania jak napisalem, czego nie zrozumiales?
Edytowano : 2023-09-26 01:24:45
przychodzi nowy gracz, nie zna kolegow nie zna stylu zeby sie zgrac poza treningami potrzebuje wyjsc z nimi na boisko = kredyt zaufania (jesli trenuje dobrze)
26.09.2023 01:22
de Ligt najpewniej bedzie mial problem z powrotem do skladu do powrotu Neuera. Tuchel juz pod koniec zeszlego sezonu (pomocnicy ponoc tez) na rozegranie od tylu. Nie majac Neuera wystawia tych ktorych uznaje za lepiej grajacych pilka (to akurat Upamecano potrafi niezle). Do tego Kim jest nowy i to normalne ze ma drobny kredyt zaufania - bez wejscia w druzyne ciezko byloby mowic o uczciwej rywalizacji.
Nie mamy tez 6 mogacej pomoc w rozegraniu wiec jak wyzej; przy braku rowniez Neuera jesli de Ligt jest oceniany jako najslabniej grajacy pilka to bedzie siedzial na lawce.
Edytowano : 2023-09-25 13:08:28
narzekal na rozegranie od tylu*
25.09.2023 13:08
jakie to kojace czytac w koncu sensowne wypowiedzi a nie jakies pierdy w stylu "mam nowy ekspress do kawy"
25.09.2023 12:51
@bawaria42 no ale przeciez zrobil wiec nie napisalem tego :D
Edytowano : 2023-09-24 22:59:19
nie czytalem juz mi wystarczy tej rozmowy na dzis
24.09.2023 22:58
@bawaria42 tak ale to klub i wielu kibicow pompowalo teze ze mamy wspaniala kadre a zmiana na Tuchela miala odblokowac ten potencjal. Sam fakt "timingu" tej zmiany wskazywal na to ze Hasan z Kahnem naprawde w to wierzyli bo skoro jak piszesz "Tuchel to inny trener i potrzebuje innych zawodnikow" - to nikt przy zdrowych z myslach nie robi takiej roszady w trakcie (a juz na pewno nie w tak wrazliwym momencie) sezonu.
Zatem kibicom nie ma sie co dziwic. Ja sam nie oczekiwalem co prawda wielkiej zmiany ale na efekt nowej miotly i to ze Tuchel ktory jest niezlym taktykiem podejdzie do sprawy pragmatycznie.
I rowniez jak mocno krytykowalem Juliana (bo bylo za co) to ta koncowka i to jak gralismy z taka kadra pokazalo mi ze nie jest AZ TAK zly jak sadzilem.
PS nastepnym razem moze odpuscimy sobie po prostu hiperbole? ;)
24.09.2023 22:49
@bawaria42 rozmowa faktycznie trudna, zamiast napisac "dobra ponioslo mnie z ta metafora" wyjechales z manipulacjami, ucieczkami i obrazaniem (za co chociaz przeprosiles)
Edytowano : 2023-09-24 22:24:19
a zmiana zdania jest zdrowa, ale jest duza roznica pomiedzy "moze ten Julian nie byl taki zly" a "zostal polbogiem". Tym bardziej ze Tuchel wszystko zawail lacznie z prawie przegraniem ligi
24.09.2023 22:23
@bawaria42 skoro musialbys szukac tak daleko to znaczy ze nie byla - inaczej dowody na uwielbienie Julka lezalyby wszedzie. Wlasnie z tego samego powodu sie z nia nie zgodzilem.
No chyba ze wg Ciebie to ze pare miesiecy temu pod jakims jednym newsem ktos napisal cos pozytywnego o Juliane a to uzasadnia uzycie hiperboli dieroten uwaza go za polboga" czy "powstal jego kosciol" - na co wyglada.
Wtedy po prostu nie umiesz uzywac hiperbol
Edytowano : 2023-09-24 22:10:36
i to w sumie konczy dyskusje
24.09.2023 22:09
@bawaria42 ja wiem co to jest hiperbola, ale jak ktos da komus liscia w twarz to nie piszesz ze "ciagle go bije". Wiec jesli masz szukac faktycznie artykulow sprzed miesiecu gdzie ktos pochwalil Juliana to wlasnie sam rozmontowales swoje slowa o tym ze jest tu jakis kosciol czy ze nie ma krytyki w jego strone. Nawet pod newsem ze idzie do repry nikt nie plakal ze nasz polbog Julian nie jest u nas tylko raczej czy sobie w ogole poradzi.
To zasluguje na hiperbole o polbogu i rzekomym jego uwielbieniu na dieroten?
Edytowano : 2023-09-24 21:54:39
@Edmund juz przedstawialem, splakales sie wtedy ze wyciete z kontekstu :DDD
Edytowano : 2023-09-24 22:01:11
@bawaria
Jaki ja mam ci dać argument? Mam szukać artykułów które były cztery miesiące temu, gdzie wylewał się niesamowity wręcz hejt na Tuchela? No jakoś mi się nie chce.
to teraz chcesz rozmawiac o Tuchelu? pytam bo potem znow powiesz ze sie pomyliles i jakos zrobisz z tego moja manipulacje :D
24.09.2023 21:53
@bawaria42 argumentem na to ze na dieroten Julian jest uznawany za polboga ma byc... Twoj inny wpis o tym ze jest tu kosciol Juliana. Prawie tak Genialne jak zakladam Edmudna ktory zrobil ze mna, powiedzial co obstawiam i przyznal sobie zwyciestwo.
Czy jest tu jakis wyznawca Juliana? @bawaria42 twiuerdzi ze mamy caly kosciol i jets polbogiem oraz ze Julian nie byl tu nigdy krytykowany.
@bawaria42 pomoz prosze szukac, skoro Julian - co twierdzisz 0- to na pewno ktos sie zglosi i potwierdzi ze Julian to byl ho ho ho mega treneiro
Edytowano : 2023-09-24 21:36:47
przykro mi, nie widze argumentow na clue tej rozmowy czyli "co uzasadnia pisanie ze Julian jest na dieroten polbogiem" - bardzo duzo slow ale nic o tym
bo pewnie juz nie pamietasz ale o to mi chodzilo o z tym sie nie zgodzilem, cala reszte pyskowki zaczales Ty piszac o jakichs manipulacjach, ucieczkach (to jest zawsze dobre, pamietaj zeby napisac gdy ktos pochwali Juliana np po wygranym meczu Niemiec "a gdzie jest hoven!!11") i byciu zalosnym
24.09.2023 21:33
to kto jest w kosciele Nagelsmanna? niech sie przyzna chociaz 1 osoba, wg uzytkownika nizej jest polbogiem, jest jego kosciol, sa wyznawcy
czy ktos moze potwierdzic?
Edytowano : 2023-09-24 21:20:13
@bawaria42 ale tak racja, czasem przestaje odpisywac np teraz tez bo zwyczajnie nie ma sensu. Produkujesz obrazliwe posty a za argumenty uznajesz... swoje wlasne wpisy. Teraz z Edkiem bedziecie sie mogli klepac po pleckach jak to hoven "ucieka". No albo po prostu nudzi mu sie kopanie z koniem. Kto wie kto wie
24.09.2023 21:16
swoja droga wystarcyzlo odpowiedziec na moje pytanie "co swiadczy o tym co twierdzisz" - ze niby jest tu jakies uwielbienie Juliana i temat bylby zamkniety, ale wolales nazwac mnie napulatorem, sklamac i nazwac mnie zalosnym :) - jednoczesnie w ogole nie piszac skad takie twierdzenie ¯\_(ツ)_/¯
Edytowano : 2023-09-24 20:33:18
@turtlexxx wiem wiem :) ale swoja droga skoro "Julian na dieroten stal sie polbogiem" to musi byc takich osob duzo ktore tak uwazaja, to przyznaj sie turtlexxx - jestes jedna z nich?
kto tak uwaza? zrobmy test :)
24.09.2023 20:31
@bawaria42 @bawaria42
1. nie powinienem Ci odpisywac po tym durnym tekscie ze gdzies znikam jak sie przedstawi dowody bo po pierwsze wybacz ale bede zagladal na dieroten kiedy chce a nie odswiezal nerwowo strone az odpiszesz zeby od razu odpowiedziec. To raz.
2. Dwa jako dowod na swoje twierdzenie podales... swoje inne twierdzenie (Swietny dowod).
3. Najwyrazniej nie do konca rozumiesz czym jest "manipulacja" - chocby przez przyklad z cytat ktory podales nizej. Tak mozna z niego wywnioskowac ze sugerujesz iz Ty jestes po stronie geniuszy. Oczywiscie takich rzeczy nie bierze sie calkowicie doslownie wiec nie ma potrzeby to robic, ale to nadal nie bylaby "manipulacja".
4. przyznajesz sie ze popelniles blad w wypowiedzi - do ktorej sie odnioslem po czym zarzucasz mi manipulacje piszac ze KILKA DNI TEMU rozmawialismy o Julianie - tyle ze to nie bylo kilka dni temu ale dzisiaj JUZ PO TYM a nie PRZED gdy napisalem swoj 1 komentarz. I tu masz swietny przyklad manipulacji
rozmowa jest tutaj: https://www.dieroten.pl/art/show/nagelsmann-nie-chce-wracac-do-przeszlosci/53045
ANYWAYS przechodzac do meritum:
twierdzisz ze... Julian nagelsmann "stał się półbogiem na tej stronie" - i do tego sie odnosilem (niewazne czy Jujlian czy Tuchel) - zaden z nich nie stal sie polbogiem na tej stronie - a moje pytanie bylo takie ze jesli nie trollujesz to niby co mialo o tym swiadczyc?
"Dokładnie. Z Nagelsmannem działa ten sam mechanizm tylko na odwrót- gdy Julian był u nas i notował słabe wyniki to większość po nim jechało, ale gdy jego następca zaczął notować jeszcze gorsze to Julian nagle stał się półbogiem na tej stronie."
w innym komentarzy zasugerowales ze na dieroten.pl nie bylo krytyki Juliana piszac:
"Kto by pomyślał, że Pan Julian nie jest nieomylny? Bo czytając komentarze na dieroten to raczej do tego wniosku się nie dojdzie."
- tymczasem jechano po nim jak po lysej kobyle, szczegolnie od momentu porazki z Villareal czy np za ciagle wystawianie Sane na prawej stronie, zmiany taktyki, kombinowanie z 3 czy za glupie wypowiedzi w mediach chocby ta o strazakach
Ty twierdzisz ze krytyki nie bylo (" czytając komentarze na dieroten to raczej do tego wniosku się nie dojdzie."") a wrecz ze stal sie "półbogiem". Rzekomo przedstawiles jakies dowody przed ktorymi ucieklem :)))))
czyli podsumowujac:
- pomyliles sie ale zarzuciles mi manipulacje (co jest manipulacja)
- sklamales ze rozmawialismy kilka dni temu choc pisalismy o tym dzisiaj
- zarzucasz mi ze uciekam chociaz wlasnie uciekasz
piekne ;DDD
Edytowano : 2023-09-24 20:11:13
mam wrazenie ze jestes alternatywnym kontem Edmunda, ten sam styl rozmowy jakies bzdury o manipulacjach i ucieczkach (choc sam sie pomyliles xDDD)
Edmund przynajmniej nikogo nie nazywa "żałosnym"
24.09.2023 20:08
@turtlexxx to i tak jest totalna brednia bo nic takiego nie nastapilo. Pisanie ze wiekszosc ludzi czy ze sugerowanie jakiejs powszechnej narracji ze Tuchel jest uwielbiany czy Julian bol "półbogiem" (LMAO) przez @bawaria42 to jest jakis totalny odlot. No chyba ze serio cos przegapilem :D
24.09.2023 19:49
@bawaria42 trollujesz dzisiaj z tymi trenerami? Tuchel ww zeszlym sezonie stal sie polgogiem a Julian byl uwazany za nieomylnego? :DDD szczegolnie po odpadnieciu z Villareal pewnie
24.09.2023 17:40
@bawaria42 komu opowiadasz takie bajki ze Tuchal stal sie tutaj polbogiem w zeszlym sezonie? xDDDDDDDDD jest jakis konkurs na komentarz ktory najmniej ma wspolnego z rzecywistoscia?
24.09.2023 17:24
@vaterland przede wszystkim skopano ere post Robbery - odchodzili w krotkim czasie oni, Lahm, Vidal, Bastian. Historyczny etap oddano w rece kompletnego amatora; zamiast wcmocnic srodek to jeszce oddalismy Thiago, zbyt duzo zaufania do Comana, Gnabryego, Leona i Lucasa. Nie zadbano tez o odpowiedni mental druzyny (np Sane - ktory swoja droga dopiero tyle lat po tramsferze wyglada sensownie). Za maloo mocnych charakterow, za malo rywalizacji, klotnie z trenerami.
Jestem pewny ze gdyby zostal Thiago i Alaba, ktos by jeszcze doszedl do srodka, pozadny obronca a nie Lucas, Silva na skrzydlo (byl do wyjecia a 35mln z Monaco) to mielibysmy na bank jedna LM wiecej bo konczyla sie tez Barca i nie bylo w Europie jakiegos dominatora; styl Realu nie powalal.
A my sie te przez te lata miotalismy marnujac niesamowity rdzen: Neuer, Muller, Lewy. Z jedna czy dwoma LM wiecej zupelnie inaczej ocenialibysmy ten okres i samego Lewego.
Dlatego tyle zalu wylalem na Hasana i Uliego. Sammer, Eberl, Mintzlaff, Rangnick - to sa ludzie ktorzy powinni zarzadzac czasem post Robbery (a jak wpsomnialem wyzej to nie tylko oni odeszli wtedy)
Edytowano : 2023-09-24 02:56:09
a czy Lewy jest 1, 4 czy 5 najlepszym transferem w ostatnich latach to naprawde niewiele zmienia, mial swoje ograniczenia (na podania Kane'a patrzy sie z wielka przyjemnoscia - Lewy tego nie mial) ale Robert mial ogromne zalety w tym mental poza boiskiem i jakiekolwiek umniejszanie mu naprawde nie jest na miejscu.
Zgodzmy sie ze kazdy ma swoje preferencje i mozna go cenic nieco bardziej lub nieco mniej ale c'mon...
24.09.2023 02:53
@JazGod bardziej chodzi o to ze Upa zagrał dobre 2-3 mecze a facet wbija na stronę smaruje ze tu się nikt nie zna (jakby cała krytyka wcześniej nie była uzasadniona) ze powinni wszyscy spojrzeć w lustro bo pieprzą kocopoly i generalnie to nie ma z kim pogadac po czym mówi ze Muller odbijał piłki od lewego xdddddddd
To jakby plaskoziemca powiedział na kongresie o kulistości ziemi ze brakuje mu partnerów do rozmowy ;)
23.09.2023 23:57
@nyy32 pier*** kocopoly, Muller od tego słupka odbijał piłki xddd
Boże widzisz i nie grzmisz
Edytowano : 2023-09-23 23:53:53
Piszesz „ Kane jest o półkę wyżej od polskiego słupka, od którego Muller przez 8 lat odbijał piłkę do bramki przeciwnika. ”
A potem płaczesz ze nie da się merytorycznie rozmawiać.
Z tym drugim to się w sumie zgadzam to jest z Tobą nawet nie ma sensu próbować po tym dzisiejszym popisie. Z GiteSpiele czy DonJuppem na pewno sobie ciekawie i merytorycznie pogadasz
23.09.2023 23:49
Oczywiście można mówić ze żonę jest lepszy w rozegraniu czy może Lewy wykańczaniu i się spierać.
Natomiast śmieszne jest gdy ktoś przychodzi obraza wszystkich ze „pie****la kocopoly” i nie znają się na piłce bo akurat Upa zagrał dobry mecz a wcześniej go krytykowali (wiadomo dobry mecz sprawia ze przeszłość znika) a sam rzuca twierdzenia o „2 klasach wyżej” napastników na praktycznie tym samym poziomie :)
Po prostu beka
Edytowano : 2023-09-23 23:48:53
Patrzę na te Twoje wisi i wybacz @ivan7 niesadzilem ze gdy pisałeś ze niektórzy „pie***la kocopoly” to pisałeś o sobie- teraz już wiem.
To teraz sesja bicia się przed lustrem i spanko? Xd
23.09.2023 23:45
@Ivan7 a ja wskaże palcem kto się nie zna i jest kapitan hindsight oraz ktoś powinien spojrzeć w lustro.
Ty Panie „Lewy jest 2 klasy gorszy niż Kane”
Upamecano zagrał ledwie pare dobrych meczów ale jego dotychczasowy pobyt trudno nazwać jakoś specjalnie udanym. Cancelo u nas tez wygladal dobrze tylko momentami a City chciało od nas ponoć 40mln + wysoka pensja.
Teraz zagrał dobrze i zgrywasz cwaniaka.
Beka gościu
23.09.2023 22:16
z United 7 goli jest dobre tylko gdyby bylo 7-0 dla nas, ich zdominowalo Brighton
23.09.2023 11:57
@Pir5 @DonJupp4ever mamy problem z rozgrywaniem od tylu a de Ligt jest najslabszy z trojki obroncow, nie ma za co
Edytowano : 2023-09-22 21:33:56
*w tym aspekcie
22.09.2023 21:31
@tapczan zamieniles sie w bulldoga :D ale jestes ciety na Tuchela (i Flicka :P)
21.09.2023 16:29
dobrze ze Hasan wydal pol milina europena trenera d salych fragmentow
20.09.2023 22:54
myslalem ze Onana jest lepszy
20.09.2023 22:53
Tel! < 3
20.09.2023 22:51
dawac Tela
20.09.2023 22:22
@fiidoo BRIGHTON ! xD
20.09.2023 22:18
@Abzyrl ah ok :D blednie zalozyles ze zwracam na nich uwage kjtora mysla ze nan ich zwracam :D
Edytowano : 2023-09-20 22:17:11
@fiidoo Brihgton ich zdominowalo wiec to zadna przepowiednia ze Leverkusen by wygralo ;)
20.09.2023 22:16
@tapczan w koncu to memchester
Edytowano : 2023-09-20 21:51:22
ja bym chcial zebysmy ich upokorzyli
20.09.2023 21:51
@John1984 mamy juz Gnabryego
20.09.2023 21:43
@Abzyrl typie! o co Ci chodzi :P chcesz zakpic?
20.09.2023 21:37
de gea wyciagnalby obie bramki
Edytowano : 2023-09-20 21:36:39
man nadzieje ze ich klepniemy ak 7-0 :D
20.09.2023 21:35
BVB to nie jest klub oilkarski; to jest stpolkja akcyjna ktorej celem jest zarobek dla inwestorow - tak sie zlozylo ze duza czesc ich biznesu to kopanie pilki. Dlatego totalnie komiczne byly protesty kibicow tej spolki akcyjnej wobec RBl - czyli firmy ktorej celem jest promocja przez granie w pilke (a nie zarobek inwestorow).
20.09.2023 01:21
@bawaria42 sam nie jestem fanem Juliana ale takiego brazu uwielbienia tutaj nie bylo. Byl bardzo czesto krytykowany, mnie niz Kovac ale nadal. Wybacz ale nie zgadzam sie z ocena ze "image" Juliana na dieroten byl idealizowany. Tak samo nawet media w Niemczech - tam rowniez doceniano ze strzelamy duzo bramek ale w pewnym momencie na bavarianfootball pojawil sie artykul "is Julian Nagelsmann a fraud?".
Bylo duzo uzasadnionej i zdrowej krytyki. Natomiast zakpiles z niego w momencie kiedy podjal bardzo racjonalne decyzje dla swojej kariery. Nie widze zadnych wyznawcow (nazwij jakiegos uzytkownika) nie rozumiem po co uzywasz takich skrajnych okreslen. Bronie go teraz przed twoja krytyka ale to nie dlatego ze jeste mwyznawca tylko uwazam za mocno przesadzona. Podjal bardzo dobre decyzje dla swojej kariery i pokazuje jaja chcac objac kadre w takim momencie. Nie tesknie za tym ze byl trenerem Bayernu bo gralismy tak sobie.
Wiec nie wyjasniles bo stosujesz skrajne opisy sugerujac ze byl tu jakis kult Juliana - a takiego zwyczajnie nie bylo, zaden mit sie nie pojawil. Przeczytaj tez jeszcze raz post do ktorego sie odnioslem; wyraznie kpisz tam z tego ze Julek sra wyzej niz dupe ma a nie z dieroten i ew zbyt zawyzonej opinii
19.09.2023 19:18
@bawaria42 Romano to ucial i napisal ze powaznych rozmow nie bylo bo Julianowi nie podobal sie styl w jakim Boelhy zarzadza klubem. Zreszta sam fakt negocjacji i wycofanie sie z nich jest w jakikolwiek sposob zly?
@bawaria42 napisalem bardzo sarkastycznie o jego decyzjach; jakby za przeproszeniem wyzej sral niz dupe mial. Odrzucil opcje Chelsea i PSG czekajac na Real z ktorego juz mial oferte, siedzi na dobrej umowie, w Chelsea i PSG jest burdel. Ja widze dokladnie 0 powodow zeby z niego kpic i tak pisac. Wrecz przeciwnie; podszedl do sprawy cierpliwie i nie rzuca sie na 1 okazje
Edytowano : 2023-09-19 18:08:17
napisales bardzo sarkastycznie*
19.09.2023 18:08
@Comentateiro o ile pamietam juz 2 seozn Flicka okreslany byl mocno niekorzystnie i zarzucona Flickowi ze jest one season wonder. Mnie sie gra za Juliana nie podoba i wszyscy wiecie ze uwazalem ze trzeba sie z nim po sezonie rozstac - natomiast fakt byl taki za juz za Flicka druzyne oslabiono, potem jeszcze odszedl Lewy, Neuer de facto wypadl na sezon, druzyny nie wzmocniono (Sabitzer, Mazraoui xD) a trener ktory przyszedl po Julku mimo Kane'a w skladzie tez wcale gry nie poprawil po sezonie przygotowawczym (przynajmniej tak to wyglada narazie).
Dlatego nie widze powodu zeby inne kluby mialy patrzec na czas Juliana u nas jako in minus. Wrecz przeciwnie, zebral mase doswiadczenia i jest jak najbardziej zrozumiale ze zamiast pakowac sie w Chelsea czy PSG czekal na Real (przy okazji jego pensja nas pewno nas boli wiec utarlby nam nosa).
Pojawila sie fajna opcja z kadra i najwyrazniej nie boi sie wyzwania.
19.09.2023 18:01
@bawaria42 no ale trener po nim pokazuje sie tylko z gorszej strony - skoro za Juliana bylo lepiej a za jego zwolnienie ZARZAD KLUBU odpowiedzial glowami to dlaczego ma mu to umniejszac?
Real juz raz mu proponowal prace - zapomniales?
Ja sobie nie przypominam zeby Julian sie wypowiadal ze jest zainteresowany praca w Londynie - wrecz przeciwnie, plotki dosc szybko byly uciete a dobrzep oinformowani dziennikarze mowili ze Julek szybko ucial temat
19.09.2023 17:51
@bawaria42 niby sarkazm uzasadniony ale z drugiej strony... marka Juliana raczej w Monachium nie ucierpiala - jest mlodym trenerem na odpadnieciu w 1 sezonie w LM na pewno sie duzo naucyzl, a druga sprawa to moment jego zwolnienia i to co dzialo sie pozniej z trenerem ktory rzekomo mial ratowac cele. Wszyscy widzieli i gorszy styl gry drizuny i slabe wyniki - wiec trudno o inni wniosek ze Julian wyciskal z tej druzyny maksimum lub blisko maksimum. Tuchel zaliczyl fatalny okres a zarzad polecial za te decyzje - dlaczego reputacja Nagelsmanna miala byc ucierpiec?
Siedzial na kontrakcie 8mln rocznie, rok przerwy; spedzeia czasu z rodzina i podszkoleniu sie nie zniszczy jego kariery. Chelsea jest w chaosie, Totki nie maja finansow by realnie wejsc w krotkim czasie do gry o Premierleague i przypinam ze Real Madryt juz raz mu pracowal proponowal a Carlo (najpewniej) odejdzie po sezonie, nasilaly sie tez plotki o tym ze Pep moze po tym sezonie odejsc z City.
Wiec czemu nie zrobic roku przerwy i poczekac na np Real tylko ryzykowac kariere w Chelsea?
Edytowano : 2023-09-19 17:28:31
a kadra, przede wszystkim krotka umowa, pewny udzial w turnieju w swoim kraju to wymarzona sytuacja dla Niemieckiego trenera ktory zapewne bedzie chcial wrocic do pilki klubowej
19.09.2023 17:25
@Alfik91 Raczej 0 zaskoczenia. Sygnal dal "wielki lider Bayernu" (cudzyslow zamierzony) czyli Kimmich ktory publicznie oswiadczyl ze nie przeduizy umowy (w lutym bedzie gra na Barcelone) a takze nieudacznik Hasan ktory agenta Daviesa mial przez 2 tygodnie w Monachium ale nie dal rady mu wcisnac milionow - to oczywiscie musial byc zbieg okoglicznosci ze mial agenta nafinalizacje umowy ale wiedzac ze jest kwestionowany tego nie domykal. Wcale nie chodzilo o to by miec karte do gry w rekawie :))))))
Edytowano : 2023-09-19 04:25:15
wiadomo; Bayern nie sprzedaje za drobne. Przykladami sa chocby Alaba, Tolisso, Sule czu Thiago. A nie czekaj...
19.09.2023 04:19
@Alfik91 Raczej 0 zaskoczenia. Sygnal dal "wielki lider Bayernu" (cudzyslow zamierzony) czyli Kimmich ktory publicznie oswiadczyl ze nie przeduizy umowy (w lutym bedzie gra na Barcelone) a takze nieudacznik Hasan ktory agenta Daviesa mial przez 2 tygodnie w Monachium ale nie dal rady mu wcisnac milionow - to oczywiscie musial byc zbieg okoglicznosci ze mial agenta nafinalizacje umowy ale wiedzac ze jest kwestionowany tego nie domykal. Wcale nie chodzilo o to by miec karte do gry w rekawie :))))))
19.09.2023 04:19
@DonJupp4ever vel DonNajman4Ever zeby Cie dobrze zrozumiec:
"Real ledwo WYMECZYL zwyciestwo z Sociedad" z czego wniosek jest taki ze wszyscy poza Realem i Barca sa slabi.
ciekawa logika :D
Edytowano : 2023-09-18 00:09:11
@BaltazarGabka nie chce wchodzic jakos gleboko w takie tematy tutaj ale wyglada na to ze nie wiesz; jesli masz pieniadze (duzo pieniedzy) to mozesz sobie 'zaprojektowac dziecko' - to sa po prostu uslugi o ktorych nie wiesz bo zapewnie (zeby nioe bylo: tak jak ja) nie jestes potencjalnym klientem. Ludzie ktorych stac na jacht za kilkaset milionow dolarow maja dostep do eugeniki juz od dawna - a warto zaznaczyc ze jest to dosc 'stara' galaz nauki o ktorej zreszta bardzo malo sie mowi ;)
18.09.2023 00:04
niech ktos Edkowi wytlumaczy ja nie mam sily :D
17.09.2023 22:19
@GuteSpiele mentalnie nadal 13-15 czym sie zreszta chwalic dajac w opisie UwU
Edytowano : 2023-09-17 19:21:38
chwalisz*
17.09.2023 19:21
kto powie Edkowi? :D
17.09.2023 15:42
@vaterland od tego sa konferencje zeby trener tlumaczyl decyzje, taka jest pilka i swiat medialny. Tak to dziala juz od hmm 20? 30 lat?
17.09.2023 05:00
nie wierze co czytam, najnowsza teoria: fakt ze kontrolowalismy mecze byl przeszkoda do wygrywania
strzalow zapewne tez oddawalismy za duzo
17.09.2023 02:55
@AdiFantasti Jak tak bedziemy grac to w zimie harry bedzie homesick i po sezonie wroci do Anglii, np United
17.09.2023 01:18
@GuteSpiele mylisz prace na najwyzszym poziomie z podworkiem. Bayern to klub gdzie sportowcy musza byc na poziomie olimpijskim rowniez pod wzgledem mentalu i podejscia. Czy zamordyzm jest minusem? jesli wszyscy chca byc najlepsi to nikt z tym nie ma problemu bo to jest poprzeczka ktora dla profesjonalisty chcacego osiagnac szczyt jest NATURALNA. Jak ja przekraczasz to wtedy jest milo i jest kolezenstwo.
Jak jestes za slaby? To zalezy; dobra szatnia czy zespol w pracy pomoze Ci wejsc wyzej, jesli po prostu nie dajesz rady bo nie masz tego potencjalu to nikt nie bedzie z Ciebie cisnal jesli dajesz z siebie wszystko. Jesli sie spozniasz, odpuszczasz, nie walczysz na 100% to nie ma litosci i wypadasz.
To nie przedszkole tylko top poziom. Tak jest rowniez w korporacjach czy firmach gdy zatrudniasz talenty. No ale Ty sie chwaliles ze ejstes bananem i Tobie rodzice dadza wiec w sumie nie wymagam zebys rozumial
Edytowano : 2023-09-17 00:05:24
@vaterland tak, bylo video
Edytowano : 2023-09-17 00:06:31
nie ogladalem bo nie kreca mnie takie rzeczy i uwazam je za skrajnie obrzydliwe, ale sa video i nagrania z Greenwodem - powtorze: absolutnie odrazajaca postac
17.09.2023 00:05
@Zerafaelo Greenwood to obrzydliwa postac. Tu masz zapis rozmowy z partnerka:
-No, I don’t want to have sex!
-I don’t give a fuck what you want!
-Mason!
-Shut up! Stop talking to me. Stop!
-Put your dick away.
-I’m going to fuck you, you twat.
-I don’t want to have sex with you.
-I don’t care if you want to have sex with me. Do you hear me?
-Why are you doing this to me?
-Because I asked you politely and you wouldn’t do it. What do you want me to do?
-Go and fuck someone else.
-But I want to have sex. Push me again and watch what happens to you.
Jakiekolwiek wspominanie o tej postaci w kontekscie "zalu" nawet jesli chodzi Ci o ten Hana a nie jego jest niesmaczne
16.09.2023 23:56
@GuteSpiele jedna cecha nigdy nie determinuje sukcesu ale moze miec wplyw. W przypadkach Fergusona np doslownie zamordyzm byl tym dlaczego odnosil takie sukcesy. Ferguson nie byl nawet wybitnym trenerem czy taktykiem - mozna nawet powiedziec wrecz przeciwnie. Pep jest genialnym taktykiem ale jest niesamowitym zamordysta - jeszcze wiekszym niz Bielsa. Mourinho zeby znow odwrocic tez nie jest trenerem-taktykiem a sukcesy osiagal wlasnie dzieki 'zamordyzmowi' i trzymaniu sztani.
Owszem nigdy nie chodzi o 1 ceche - zeby byc dobry mtrenerem trszeba byc dobrym w kilku aspetkach. Ale doslownie Ferguson, Mourinho czy Papszun to dobrze trenerzy i 'zamordysci' - ktorzy wlasnie dzieki temu odnosili sukcesy. No chyba ze Ferhuson to badziew? :D
masz sie za mega inteligentnego a tak latwo Cie zlapac w pozycji gdzie zaprzeczasz sam sobie lub kozim rogu
Edytowano : 2023-09-16 22:13:09
Bawarka79 van Gaal to faktycznie gentleman i czlowiek z klasa, szczegolnie jak sciagnal gacie zeby pokazac jaja Luce Toniemu
16.09.2023 22:12
@GuteSpiele dlatego Pep, Mopuringo, Ferguson i Papszun nie odnosili sukcesow :(
16.09.2023 21:46
@Pavelak Pep jest mily na konferencjach ale to najqwiekszy zamordysta wsrod trenerow
16.09.2023 21:35
@GuteSpiele zacytuj 1 komentarz krytykujacy zmiane Kimmicha. No chyba ze chodzi o to ze dopiero tak pozno ta zmiana? Na dieroten.pl nie ma nikogo kto obecnie pisalby ze Jo ma grac, wrecz przeciwnie - wszyscy ktorzy pisza wyrazaja zdanie ze powinien usiasc (tylko nie ma kogo wstawic za niego)
Edytowano : 2023-09-16 20:49:47
mam wrazenie ze zyjesz w rzeczywistosci gdzie wszystko jest odwrotnie xDDD
16.09.2023 20:47
@GuteSpiele ale Julian nie chwalil zarzadu na kazdym kroku. Nikt mu nie robil takich zarzutow (ze jest zbyt ulegly). Ani na dieroten ani w niemieckim mediach. Wrecz przeciwnie - juz w 2 roku pojawialy sie informacje o tarciach z Hasanem i bylo wysmiewanie ze Hasan pokloci sie nawet ze swoim pupiliem.
Zatem o co Ci chodzi?
Do Tuchela tez nikt nie ma zarzutu o silna osobowosc - chcial pomocnika, wszyscy kibice a nawet zarzad widza te potrzebe. Przeciez probowano panicznie sciagnac Palhinhie. Nie dostal. Ktos go gdziekolwiek za to krytykuje? Nie.
Doslownie przedstawiasz odwrotonosc sytuacji ktora jest probujac osmieszyc komentujacych a osmieszasz tylko siebie.
16.09.2023 20:26
@Alistair odwiedz pare serwisow typu goal.coam zobacz jakie zasiegi robi Marca czy dzialy sportowego gazet w UK a potem porownaj to z dzialem sportowym BILDa czy Kickerem. Roznicaj est kolosalna to 1. Dwa to co mowie: Niemcy sa niesamowicie zacofane pod wzgledem myslenia o globalizacji marek. Niemcy tezm aja bardzo duze poczucie wspierania wlasnego rynku. Summa sumarum ta mentalnosc nas obciaza.
Dlatego wlasnie uwazam Uliego za szkodnika - nie umial wyjsc poza "niemiecki patriotyzm ekonomiczmy" (swoja droga cos czego bardzo brakuje polakom ale to temat na inna dyskusje) i dlatego uwazam go za szkodnika oraz "lesnego dziadka"
@mariuszwr80 po prostu nie traktuj go jako powaznego rozmowcy, nie pamietasz jak sprzeczal sie z gosciem i twierdzil ze wie lepiej niz uzytkownik ktory mowil ze ma doktorat z matematyki? :D
Edytowano : 2023-09-16 17:53:12
@tapczan mozemy wczoraj remis ale sobota juz jakastaka weselsza :D PS powtorze: de Zerbi ucz sie niemieckiego i dawaj do Monachium!
16.09.2023 17:52
@mariuszwr80 wrzucil teze a pozniej zgodzil sie z argumentami dokladnie przeciwnymi tej tezie < 3 taki mentzen dieroten :D
16.09.2023 17:44
@Alistair z tego samego powodu ze bilety w niemczech sa duyzo tansze niz uk czy hiszpanii - w niemczech sie nie zyje tak pilka jak na tych rynkach, wiec chociaz niemcy sa dobrym (bogatym) rynkiem to kibice tyle nie wydaja. Biorac jednak pod uwage zasieg marki Bayernu i sponsorow jestesmy (to moja luzna konkluzja na bazie roznych raportow (polecam np Deloitte Football Money League - bardzo dobrze zrobiony raport, przyjemny do czytania nawet dla laika) niedoszacowani o jakies 20-30%
pamietaj tez ze Niemcy sa mega zacofani - tam sie nadal uzywa faxow 0 jestesmy wiec ofiarami wlasnie zacofania rodzimego rynku
Edytowano : 2023-09-16 17:44:02
zacytowalem bez "moze" ale rozmawiamy o sugestii wiec slowo bylo redundatne nie bylo tu intencji manipulacji
16.09.2023 17:42
@GuteSpiele wrzucasz w rozmowe Tuchela ktorego mozna oceniac za kariere nie za potencjal, znowu co innego. Nie iwem co robi Voller w rozmowie. Masz ADHD? rozmowa jest o twierdzeniu ze Arteta ZJADA Xabiego chociaz sam wlasnie przyznales wymieniajac kryteria oceny ze powinno byc odwrotnie
Edytowano : 2023-09-16 17:36:24
kupmy Mejbriego, nawte w FMie mial jakis chory PA :D
16.09.2023 17:35
@mariuszwr80 moze jak kiedys bedziemy mieli powazny scputing to takiego bonifacego czy czy girasjego wyciagniemy (bo wlasnie taki poziom rezerwowego napastnika powinnismy miec - Kane nie jest tak niezniszczalny jak Lewy ktory [pod wzgledem kontuzji byl absolutnie wyjatkowy w skali historycznej)
Edytowano : 2023-09-16 17:34:16
Onana xDDDDDD
16.09.2023 17:33
@GuteSpiele ale potenjal to jest cos co sie ma wlasnie majac male doswiadczenie. Wiec piszesz ze Alonso ma mniejsze ale zgadzasz sie ze wyniki ma lepsze (bo Arteta potrzebowal czasu, Xabi mial je od razu). Czy zatem nie byloby logiczne napisac odwrotnie: Xabi zjada Artete?
@DonJupp4ever pelna zgoda z lawka dla Kimmicha ale:
1) kto za niego? nie mamy DOSLOWNIE NIKOGO do rozegrania
2) gwiazdorek zrobi drame bo nie przedluzyl kontraktu
16.09.2023 17:30
@tapczan ! @tapczan ! :DDD
Edytowano : 2023-09-16 17:16:42
@GuteSpiele ja nie chce rozmawiaco tym ze ktos cos chce tylko o tym (co napisales) ze Arteta zjada Alonso
Edytowano : 2023-09-16 17:18:31
@Alistair "dokładają się w innej formie na stadion, akademię, itp. jako udziałowiec (oczywiście w legalny sposób)"
- czyli w jaki inny sposob sie dokladaja?
- w jakiej formie dokladaja sie jako udzialowiec? (a nie sponsor)
- jestes pewny tego co napisales?
Edytowano : 2023-09-16 17:21:12
frajerburg
16.09.2023 17:15
@Alistair gdyby udzialowiec mial inne zasady to mialby pozew, to tak nie dzialai poza tym ze siedzial w wiezieniu to zawsze byl moj glowny zarzut do Uliego. Perez potrafil zagrozic Adidasowi ze zerwie kontrakt (czaicie? nie ze nie przedluzy tylko zerwie) i podpisze z Nike jesli nie dostana wiecej kasy "juz teraz". I dostali.
U nas sie robi za duzo rzeczy "w imie dobrych relacji". Swoja droga gdybysmy podpisali umowe z Bawarskim BMW zamiast udzialowcem AUDI to jest to policzek dla kogo? dla nas czy dla AUDI? bo odpowiedz jest jednoznaczna i zupelnie nie rozumiem ze tak sie "cackamy"
Edytowano : 2023-09-16 17:03:35
@GuteSpiele bije na leb? raczej sa na innym etapie karier i co innego zrobili. Arteta przebudowal druzyne i wyciagnal z kryzysu, prawie wygral lige. Alonso jest krotko na lawce ale przejal Leverkusen ktore nic nie gralo i niesamowicie je wyciagnal. Majac na uwadze duza roznice w dlugosci prowadzenia klubu gdzie tu widzisz bicie na leb? Jesli juz to Alonso wlasnie dal wyniki od razu gdzie Artera byl na skraju zwolnienia
16.09.2023 17:01
@mariuszwr80 to co co zrobilo BVB w ostatnim meczu zeszlego sezonu bedzie w nich siedzialo do konca zycia. Tam ratunkiem byloby tylko solidne okienko - przyjscie kogos z mentalem, jakiegos walczaka. Taki Boniface w BVB bylby dla nich idealny + ktosj akosciowy do pomocy.
A sciagneli Sabitzera ktory jaka mial miec pewnosc siebie po tym okresie w Monachium? Sule to tez nie jest gosc ktory dzwinie druzyne a zostal tam gwiazda - jak sie maja czuc inni pilkarze w szatni?
No i Terzic to chyba dobry ratownik ale czy trener z pomyslami i taki ktory potrafi przygotowac druzyne na caly sezon? Zreszta na nim tez ciazy poprzedni
a United to niezle bagno - wydali tyle kasy, mieli niezly sezon w sumie ale szybko wrocili do tego co zawsze. PS e Gea by to wyjal
Edytowano : 2023-09-16 16:35:01
de Zerbi ucz sie niemieckiego!!!
16.09.2023 16:31
@tapczan @tapczan ! :D
Edytowano : 2023-09-16 16:26:10
zaczyna sie ziszcszac to co obstawialem; dortmund sie sypnie bo siedzi w nich frajerstwo zeszlego roku a Bellingham to byl mozg i niesamowita jakosc w srodku pola ktorej nie maja. Sabitzer skonczyl kariere w Monachium
16.09.2023 16:24
@Sopariev pomysl na Kanea to pewnie ma kazdy trener na swiecie natomiast napastnik musi miec wsparcie. Swoja droga gdzie sa Ci ktorzy tak jechali po Lewym ze jest sredni? Kane sobie tez wczoraj nic sam nie wypracowal a kosztowal 100 baniek - to chyba jest slaby i dobijacz? :D
Sluchajcie niepokojace jest to, i zwroccie nastepnym razem uwage: jak nasi ODPUSZCZAJA pilki. Gnabry nie wygral pojedynku, obronca podal do bramkarza. Co zrobil Gnabry? podskoczyl i wolnym krokiem wraca. Byl wystarczajaco blisko zeby naciskac. To samo inni, pilka jest blisko ale nie ma naciskania, nie ma doskakiwania, nie ma WALKI.
Za Hansiego wlasnie rozszczarpywalismy przeciwnika, mialem wrazenie ze inne druzyna wrecz boja sie miec pilke, a calosc byla tak intensywna ze odzyskiwalismy bo dla wielu druzyn to bylo za szyko i tracily poilke po zlym podaniu. Leverkusen wczoraj moglo grac ile chcialo, byly fazy ze nikt nie doskakiwal i wrecz szli po boisku.
I nie wierze ze taki jest pomysl Tuchela, oni po prostu przestali walczyc (o dziwo Sane zaczal). Brak konkurencji? Akurat Gnabry powinien ja czuc (i swoja droga powinien grac Tel zamiast niego). Leon nieprzypadkowo wypadl z kadry - znacie moje zdanim o nim i zarzucalem mu ze glupio biega no ale biegal i walczyl. Teraz tego nie ma :/
Jesli Tuchel tego nie widzi i ich nie zmotywuje...
16.09.2023 15:59
@tapczan wczoraj to jeszcze nie bylo az tak zle, natomiast chcialbym zwrocic na cos uwage: po wczorajszym meczu tak naprawde powody zeby zachwycac sie Bonifacym i Xabim a nie Kanem i Tuchelem (chociaz od razu chce zaznaczyc ze Kane zagral dobry mecz i i mial lkilka swietnych momentow - za braklo wsparcia z przodu).
Inna sprawa ze to co robia Goretzka z Kimmichem to kryminal iciezko winic trenera za ten dramat ktory graja.
PS Tel musi zaczac wychodzic w podstawie a Gnabry laweczka
16.09.2023 15:38
Gnabry szykuje forme na koniec sezonu. Strzeli 5 bramek i znow uratuje dupe.
15.09.2023 22:55
Heh, musialem wylaczyc koncowke ale jakos nie jestem zdziwiony ze nie dowiezlismy tego zwyciestwa
Leverkusen wyglada naprawde fajnie, dzis coprawda od naszej gry nie bolaly oczy ale jak mamy sie meczyc z takimi druzynami... bo omowmy sie Leverkusen jesli chodzi o jakos kadry to nie jest druzyna z ktora powinnismy grac nie wygladac lepiej a wrecz wygladajac gorzej. Kane widac ze to jakosciowy pilkarz ale poza Sane obecnie nie ma nikogo z przodu. Leon mial forme na 1 dobry mecz, Kimmich za chwile myslami bedzie w Barcelonie bo presja na nim bedzie jeszcze wieksza a wyglada na to ze niepotrafi wyjsc z dolka. W zasadzie jestesmy bez pomocnikow.
No i kompletnie nie rozumiem czemu nie gra de Ligt/
PS Bonifacy mega grajek, ciekawe jak sie potoczy jego kariera. Przypomina troche Adriano (choc ten w czasach gdy byl w Interze byl ofc lepszy)
15.09.2023 22:48
Sahne z Musiala pobiegli doslownie sami... nikt sie tam nie pojawil
15.09.2023 22:40
@Edmund czyli nie byl cytat
1. klamales?
2. nie umiesz cztac ze zrozumieniem?
3. manipulowales?
4. po prostu nie ogarniasz
12.09.2023 19:36
@Edmund ojej czli klamales czy manipulowales? i nie o to chodzilo :(
ale ja siebie nie wybielam Edek, nie mam z czego, to ty nie wiesz co to cytat
12.09.2023 19:21
@Edmund opiekun juz Ci wytlumaczyl ze co to jest cytat ze unikasz tematu i nie przepraszasz?
Edytowano : 2023-09-12 18:26:34
czy mam sie bawic w trolla i pisac "Panie Edek gdzie Pan jest?" jak Ty po paru minutach
12.09.2023 18:25
w imie dobnrych relacji po raz kolejny oddamy za grosze :d placimy mu prawie banke na miesiac i trzynmalismy do tej porry zeby oddac za darmo do BFL xDDDDDDDD
12.09.2023 17:18
@Arcatera80 to nie sa latwe rzeczy do oceny w tv, polecam tylko zwrocic uwage jak czesto gra twarza do bramkarza :D bo brzmi to anegdotycznie ale sa pilkarze i takim jest w 100% leon ktorzy umieja gac tylko "wtarza do bramki" - a to go TOTALNIE dyskwalifikuje do gry na '' - stad moje oburzenie i dlaczego uznales ze jestes wrogiem xD
12.09.2023 16:09
@Arcatera80 najwyrazniej nie tylko ja skoro juz Carlo blagam o verattiego. Kimmich nie ma warubkow fizycznych i konsekwencji w grze obronnej zeby grac na 6. Goretzka kompletnie nie umie sie ustawiac i nie ma odbioru wiec o czyms Ty bredzisz ze jak Stones ktory ma te cechy byo byl obronca? Inna rzecz za zarzucasz mi iz podaje przyklad Rodriego a sam podajesz Stonesa? xD
Zreszta podajac przyklad Stonesa dokladnie zaprzeczasz Goretzce, bo poza wzrostem nic ich nie laczy. Stones ma swietna technike, krotkie podanie, potrafi szybko odebrac pilke. Leon umie grac tylko przodem do bramki a jego ulubione zagranie to podanie na mine.
Zapyralem Cie o cechy -
1. powiedz mi jakie cechy Leona KTORE POSIADA predyspobuja go do gry na 6?
2. rozmawiajmy o nowoczesnej '6' - czyli z technika i ustawianiem sie, Xabo nie mial jakiegos dobrego odbioru ale mial MEGA ustawianie sie. Jaka ceche ma Leon ktora go predysponuje by tam grac? ani ustawianie, ani odbior ani technika
12.09.2023 15:21
@Arcatera80 nowoczesna 6 nie ma byc wysoka i po silce tylko umiec przyjac pilke obrocic i na 1 kontakt odegracprzenoszac gre wyzej - czyli rzeczy ktore so doslownie wadami Goretzki
wiec po prostu mega mnie zaskoczylo co napisales, chyba ze nie zgadzamy sie z ktoryms elementem mojej oceny tego co jest potrzebne a co ma leon?
12.09.2023 15:10
@fiidoo Klopp sie jasno wyrazil ze reprezentacja go nie ineresuje on chce miec kontakt z pilkarzami na co dzien
12.09.2023 11:14
@tapczan no nie, brak chemii i zrozumienia to nie jest granie na zwolnienie/ To ostatnie wyraznie sugeruje intencjonalnosc; wyjscie zeby przegrac aby pozbyc sie managera. Wiec to nie jest tak mozna to sobie nazywac jak sie chce; albo mowisz ze pilkarze byli przeciwko Hansiemu i chcieli zeby go zwolniono i grali slabo by w koncu wylecial albo zabraklo chemii i zrozumienia
12.09.2023 10:01
@tapczan kurde xd granie na zwolnienie i zwróci się z koszulek to są tak samo poważne stwierdzenia
12.09.2023 08:31
@Edmund ale ja nie napisalem teg co rzekomo cytujesz
jestem, nie rozumiem po co o tym wsponinasz?
a teraz wybacz; nie bede sie kolejny raz kopal z koniem, takze pewnie odtrabisz zwyciestwo ale popros kogos zeby Ci wytlumaczyl co to cytat oraz jaka jest roznica miedzy w tym co twierdzisz ze napisalem a Tym napisalem faktycznie
naprawde nie wiem w ogole po co wchodze w te rozmowy, nigdy zadna do niczego nie prowadzi
11.09.2023 22:28
@Edmund Edek Edek
1. ale rozumiesz co to jest cytat? bo podobno mnie cytujesz
2. A, pamietasz wklejalem Twoje DOSLOWNE wypowiedzi ale nazywales to manipulacja? :D
3. Ty masz jakis kompleks tego ze pracowalem jako dziennikarz? bo nie rozoumiem co maja oznaczac te wrzutki o dziennikarzu?
Edytowano : 2023-09-11 22:06:02
spokojnie Edek jestem, wiem co tam pisalem dlatego prosilem o ten cytat
11.09.2023 22:05
@edcytujac mowisz? ok, gdzie tak napisalem? Eduś no kolejny raz sie osmieszasz, wszyscy wiemy co pisales o Hasanie, mimo kolejnych kompromitacji usprawiedliwiasz go nawet teraz wymyslalac ze Ci pilkarze u nas to by nie wypalili :D
my sie nie smieje z Toba, smiejemy sie z Ciebie ;)
no a teraz zmykaj wymyslac dlaczego cytat nie musi byc dokladny :) no chyba znajdziesz to co twierdzisz ze napisalem
Edytowano : 2023-09-11 21:16:06
@Edmund
11.09.2023 21:15
@Arcatera80 oczywisciezreszta masz nizej do czego sie posuna :D przeciez Ci pilkarze u nas by nie zrobili kariery :DDD
11.09.2023 19:31
Zero zdziwienia, Hasan to byl totalny amator nie tylko bez doswiadczenia jako dyrektor sportowy ale bez doswiadczenia w biznesie W OGOLE. Agenta Perisica potraktowal tak ze nikt z nim nie chcial rozmawiac, wielokrotnie wykazywal sie amatorskim zachowaniem i brakiem szacunku.
Marina ktora sie wkurzyla na bosniaka uratowala nam 70 milionow. Co do Musiali - znali go dobrze nasi trenerzy mlodziezowi
11.09.2023 18:44
@tapczan nie bede sie sprzetal o repre niemiec. W przeciwienstwie do potencjalnej rozmowy z @DonJNajman4ever z Toba chetnie usiade zeby pogadac o pilce - mamy wspolne punkty i mamy roznice - byloby ciekawie i milo.
Ale nie robmy tego online. MamZostawie tylko jako wrezenie ze zbyt latwo skreslasz Flicka jako trenera.
@tapczan vs @hoven "Czy Flick to one season wonder czy geniusz?" @adi niech moderuje :D
11.09.2023 01:16
@FCBx2 jedno jest jako news glowny o drugim nie ma wzmianki ;)
11.09.2023 00:57
@tapczan polskim kibivom Bayerny nie jest bliska rewprezetacja Polski? nie mamy doczynienia z legenda Bayernu i pilkarzem? no ok news o trenerze ktory odszedl dawniej jest na glownej ale newsa o reprezejtacji i zawodniku (ten sam status legendy) ie ma w ogole?
redakcja za bardzo zapatrzyla sie w twitter iMiaSanMia ktorego ciagle odmawia by podac jako zrodlo wbrew pawu prasowemu?
czy jest jakis inny klucz decyzyjny? czy jest cos zlego wtym ze pytam?
@tapczan zapytasz za mnie gdyby (mam nadzieje ze nie) zdazylo sie tak ze moja wiadomosc zostanie usunieta?
Edytowano : 2023-09-11 00:45:49
twitter iMiaSanMia opisuje sie jako Bayern & Germany news - dieroten.pl kopiuje 99.99% wpisow (za co moga zosta z latwoscia pozwani) - albo bezmyslnie albo jest jakis klucz redakcyjny dlaczego jest news o reprezentacji bylej legendy trenera Flicka na glownej a ZADNEJ WZMIANKI o reprezentadji bylej legendy Lewego
czy jest cos zlego ze pytam jaki to jest lucz?
11.09.2023 00:42
mam wrazenie ze news glowny jest wybierany na podstawie tego co jest bardziej kontorwersyne io potencjalne kikalne a nie co jest wazniejsze dla Bayernu
droga redakcjo; ktos w ogole nad tym panuje i wybiera? kto jest redaktorem naczelnym?
Edytowano : 2023-09-11 00:31:15
byly trener Bayernu i jego reprezejtacja na glownej a byla legenda Bayernu i jego reprezehtacja = zadnej wzmainki
tymczasem mamy informacje o Alphonso Daviesie i tym ze nie do konca chce przedluzyc umowe? jaki jest klucz wyboryu newsa glownego? jest jakis?
11.09.2023 00:25
@vaterland no nie rozumiem. To nie jest strona jak sie okresla iMiaSanMia (z ktorego powtorze rdakcja tej trony bierze 99% tesci nie informujac o tym).. Rownie dobrze na glownej moglby byc news o informacjach ze zwlnimySantosa - a takiej informacji nie ma w ogole.
a co do Flicka i ogolnie niemiec; uwazam ze Ty masz skrzywione widzenie tego tematu ale ja kocham Flicka i zacytu8je swoja odpowiedz do innej wiadomosci:
ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
Edytowano : 2023-09-11 00:21:09
chodzi mi o to ze nie orzumiem LOGIKI jaka stoi za ty ze news o bylym trenerze Bayernu jest juako GLOWNY NEWS a np W OGOLE nie ma newsa o bylej legewndzie Bayernu jego druzynie narodowej czyli Lewym
@Admin @redakcja? jaka jets logika? dlaczego news o reprezentacji bylego trenera jest na glownej a nie newsa o reprezentacji bylej legendy i napastnika nie ma?
jaki jesk klucz deycyzyjny?
11.09.2023 00:18
@Matilegolas ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
@bayern1987dwa o nim to faktycznie mmozna jeszcze cos dobrego powiedziec ale przedluzenie kontraktu i 10mln to byl piekny strzal w kolano na do widzenia
27.09.2023 14:40
@mariuszwr80 uuuu, nazwales 4 ciamajdy szrotem. Teraz Ci Edek bedzie do konca istnienia strony wypominal ze ciagle obrazasz pilkarzy. Przeciez to bylo dobre okienko! takie transfery ciezko sie zamyka na szczescie udalo sie ostatniego dnia, uff
27.09.2023 14:10
@Skobry to jest oczywiste ale wlasnie napisalem jakie to byly "jego" transfery :D
27.09.2023 13:59
@piczek to co napisalem to nie jest zadna tajemna wiedza z whatsappa dyrektorow sportowych - wystarczy chwile pomyslec.
"Hassan i jego wypożyczenia dały potrójną koronę wiec cos tam o nich wiedział" - az parsknalem smiechem bo bardziej kula w plot strzelic nie mozna. Po Coutinho pojechal osobiscie Rummenige i nawet byl tu news ze Hasan mial sie wtedy "uczyc" jak sie zalatwia duze transfery. Z kolei agent Perisica byl kiedys w Monachium i probowal sie wczesniej z Hasanem umowic ale to go totalnie olal i nawet nie odpowiedzial wiec 1 wypozyczenie Perisica zalatwial Branchini (na pewno nie za darmo - jak myslisz zaplacil klub czy Hasan?) a drugie negocjowal tez Karl bo z Salihamidziciem w ogole nie chciano rozmawiac. Dodajmy jeszcze ze to bylo wrecz wyblagane przez Kovaca
27.09.2023 13:51
zeby dobrze wypozycyzc to trzeba znac profil trenera, wiedziec jak pracuje z mlodymi, jakie sa potrzeby danego klubu i najlepiej zrobic to na poczatku okienka zeby mogl sie z nim przygytowac - a do tego miec dobre relacje zeby widziec czy powaznie traktuja taki transfer czy szukaja tanio uzupelnienia lawki
ale kto mial u nas to robic?
Hasan? xd
27.09.2023 07:49
ogolnia zla wiadomosc i niech szybko wraca ale juz nie moglem patrzec na goscia w 1 skladzie...
27.09.2023 07:46
@Yakub93 Tuchel zajechal obroncow w 10 meczow na poacztku sezony? xDDDDD
27.09.2023 01:38
Lucas tez calolal herb, mial nawet zdjecie za dzieciaka w koszulce FCB i sie wszyscy jarali ze ojejku jaki walczak i prawdziwy bawarczyk
27.09.2023 01:34
Bild daje mocne plotki o tym ze Max Eberl i tak dolacyz do Bayernu - najpewniej jako czlonek rady nadzorczej. Ponoc w RBL nie uklada mu sie najlepiej (mimo przeciez dobrego okienka) i jest wymarzonym kandyatem Uliego...
Poprzedni wymarzeni kandydaci Uliego to byli Hasan i Kovac takze tego...
27.09.2023 00:36
@DonJupp4ever taki kredyt dauzfania jak napisalem, czego nie zrozumiales?
Edytowano : 2023-09-26 01:24:45
przychodzi nowy gracz, nie zna kolegow nie zna stylu zeby sie zgrac poza treningami potrzebuje wyjsc z nimi na boisko = kredyt zaufania (jesli trenuje dobrze)
26.09.2023 01:22
de Ligt najpewniej bedzie mial problem z powrotem do skladu do powrotu Neuera. Tuchel juz pod koniec zeszlego sezonu (pomocnicy ponoc tez) na rozegranie od tylu. Nie majac Neuera wystawia tych ktorych uznaje za lepiej grajacych pilka (to akurat Upamecano potrafi niezle). Do tego Kim jest nowy i to normalne ze ma drobny kredyt zaufania - bez wejscia w druzyne ciezko byloby mowic o uczciwej rywalizacji.
Nie mamy tez 6 mogacej pomoc w rozegraniu wiec jak wyzej; przy braku rowniez Neuera jesli de Ligt jest oceniany jako najslabniej grajacy pilka to bedzie siedzial na lawce.
Edytowano : 2023-09-25 13:08:28
narzekal na rozegranie od tylu*
25.09.2023 13:08
jakie to kojace czytac w koncu sensowne wypowiedzi a nie jakies pierdy w stylu "mam nowy ekspress do kawy"
25.09.2023 12:51
@bawaria42 no ale przeciez zrobil wiec nie napisalem tego :D
Edytowano : 2023-09-24 22:59:19
nie czytalem juz mi wystarczy tej rozmowy na dzis
24.09.2023 22:58
@bawaria42 tak ale to klub i wielu kibicow pompowalo teze ze mamy wspaniala kadre a zmiana na Tuchela miala odblokowac ten potencjal. Sam fakt "timingu" tej zmiany wskazywal na to ze Hasan z Kahnem naprawde w to wierzyli bo skoro jak piszesz "Tuchel to inny trener i potrzebuje innych zawodnikow" - to nikt przy zdrowych z myslach nie robi takiej roszady w trakcie (a juz na pewno nie w tak wrazliwym momencie) sezonu.
Zatem kibicom nie ma sie co dziwic. Ja sam nie oczekiwalem co prawda wielkiej zmiany ale na efekt nowej miotly i to ze Tuchel ktory jest niezlym taktykiem podejdzie do sprawy pragmatycznie.
I rowniez jak mocno krytykowalem Juliana (bo bylo za co) to ta koncowka i to jak gralismy z taka kadra pokazalo mi ze nie jest AZ TAK zly jak sadzilem.
PS nastepnym razem moze odpuscimy sobie po prostu hiperbole? ;)
24.09.2023 22:49
@bawaria42 rozmowa faktycznie trudna, zamiast napisac "dobra ponioslo mnie z ta metafora" wyjechales z manipulacjami, ucieczkami i obrazaniem (za co chociaz przeprosiles)
Edytowano : 2023-09-24 22:24:19
a zmiana zdania jest zdrowa, ale jest duza roznica pomiedzy "moze ten Julian nie byl taki zly" a "zostal polbogiem". Tym bardziej ze Tuchel wszystko zawail lacznie z prawie przegraniem ligi
24.09.2023 22:23
@bawaria42 skoro musialbys szukac tak daleko to znaczy ze nie byla - inaczej dowody na uwielbienie Julka lezalyby wszedzie. Wlasnie z tego samego powodu sie z nia nie zgodzilem.
No chyba ze wg Ciebie to ze pare miesiecy temu pod jakims jednym newsem ktos napisal cos pozytywnego o Juliane a to uzasadnia uzycie hiperboli dieroten uwaza go za polboga" czy "powstal jego kosciol" - na co wyglada.
Wtedy po prostu nie umiesz uzywac hiperbol
Edytowano : 2023-09-24 22:10:36
i to w sumie konczy dyskusje
24.09.2023 22:09
@bawaria42 ja wiem co to jest hiperbola, ale jak ktos da komus liscia w twarz to nie piszesz ze "ciagle go bije". Wiec jesli masz szukac faktycznie artykulow sprzed miesiecu gdzie ktos pochwalil Juliana to wlasnie sam rozmontowales swoje slowa o tym ze jest tu jakis kosciol czy ze nie ma krytyki w jego strone. Nawet pod newsem ze idzie do repry nikt nie plakal ze nasz polbog Julian nie jest u nas tylko raczej czy sobie w ogole poradzi.
To zasluguje na hiperbole o polbogu i rzekomym jego uwielbieniu na dieroten?
Edytowano : 2023-09-24 21:54:39
@Edmund juz przedstawialem, splakales sie wtedy ze wyciete z kontekstu :DDD
Edytowano : 2023-09-24 22:01:11
@bawaria
Jaki ja mam ci dać argument? Mam szukać artykułów które były cztery miesiące temu, gdzie wylewał się niesamowity wręcz hejt na Tuchela? No jakoś mi się nie chce.
to teraz chcesz rozmawiac o Tuchelu? pytam bo potem znow powiesz ze sie pomyliles i jakos zrobisz z tego moja manipulacje :D
24.09.2023 21:53
@bawaria42 argumentem na to ze na dieroten Julian jest uznawany za polboga ma byc... Twoj inny wpis o tym ze jest tu kosciol Juliana. Prawie tak Genialne jak zakladam Edmudna ktory zrobil ze mna, powiedzial co obstawiam i przyznal sobie zwyciestwo.
Czy jest tu jakis wyznawca Juliana? @bawaria42 twiuerdzi ze mamy caly kosciol i jets polbogiem oraz ze Julian nie byl tu nigdy krytykowany.
@bawaria42 pomoz prosze szukac, skoro Julian - co twierdzisz 0- to na pewno ktos sie zglosi i potwierdzi ze Julian to byl ho ho ho mega treneiro
Edytowano : 2023-09-24 21:36:47
przykro mi, nie widze argumentow na clue tej rozmowy czyli "co uzasadnia pisanie ze Julian jest na dieroten polbogiem" - bardzo duzo slow ale nic o tym
bo pewnie juz nie pamietasz ale o to mi chodzilo o z tym sie nie zgodzilem, cala reszte pyskowki zaczales Ty piszac o jakichs manipulacjach, ucieczkach (to jest zawsze dobre, pamietaj zeby napisac gdy ktos pochwali Juliana np po wygranym meczu Niemiec "a gdzie jest hoven!!11") i byciu zalosnym
24.09.2023 21:33
to kto jest w kosciele Nagelsmanna? niech sie przyzna chociaz 1 osoba, wg uzytkownika nizej jest polbogiem, jest jego kosciol, sa wyznawcy
czy ktos moze potwierdzic?
Edytowano : 2023-09-24 21:20:13
@bawaria42 ale tak racja, czasem przestaje odpisywac np teraz tez bo zwyczajnie nie ma sensu. Produkujesz obrazliwe posty a za argumenty uznajesz... swoje wlasne wpisy. Teraz z Edkiem bedziecie sie mogli klepac po pleckach jak to hoven "ucieka". No albo po prostu nudzi mu sie kopanie z koniem. Kto wie kto wie
24.09.2023 21:16
swoja droga wystarcyzlo odpowiedziec na moje pytanie "co swiadczy o tym co twierdzisz" - ze niby jest tu jakies uwielbienie Juliana i temat bylby zamkniety, ale wolales nazwac mnie napulatorem, sklamac i nazwac mnie zalosnym :) - jednoczesnie w ogole nie piszac skad takie twierdzenie ¯\_(ツ)_/¯
Edytowano : 2023-09-24 20:33:18
@turtlexxx wiem wiem :) ale swoja droga skoro "Julian na dieroten stal sie polbogiem" to musi byc takich osob duzo ktore tak uwazaja, to przyznaj sie turtlexxx - jestes jedna z nich?
kto tak uwaza? zrobmy test :)
24.09.2023 20:31
@bawaria42 @bawaria42
1. nie powinienem Ci odpisywac po tym durnym tekscie ze gdzies znikam jak sie przedstawi dowody bo po pierwsze wybacz ale bede zagladal na dieroten kiedy chce a nie odswiezal nerwowo strone az odpiszesz zeby od razu odpowiedziec. To raz.
2. Dwa jako dowod na swoje twierdzenie podales... swoje inne twierdzenie (Swietny dowod).
3. Najwyrazniej nie do konca rozumiesz czym jest "manipulacja" - chocby przez przyklad z cytat ktory podales nizej. Tak mozna z niego wywnioskowac ze sugerujesz iz Ty jestes po stronie geniuszy. Oczywiscie takich rzeczy nie bierze sie calkowicie doslownie wiec nie ma potrzeby to robic, ale to nadal nie bylaby "manipulacja".
4. przyznajesz sie ze popelniles blad w wypowiedzi - do ktorej sie odnioslem po czym zarzucasz mi manipulacje piszac ze KILKA DNI TEMU rozmawialismy o Julianie - tyle ze to nie bylo kilka dni temu ale dzisiaj JUZ PO TYM a nie PRZED gdy napisalem swoj 1 komentarz. I tu masz swietny przyklad manipulacji
rozmowa jest tutaj: https://www.dieroten.pl/art/show/nagelsmann-nie-chce-wracac-do-przeszlosci/53045
ANYWAYS przechodzac do meritum:
twierdzisz ze... Julian nagelsmann "stał się półbogiem na tej stronie" - i do tego sie odnosilem (niewazne czy Jujlian czy Tuchel) - zaden z nich nie stal sie polbogiem na tej stronie - a moje pytanie bylo takie ze jesli nie trollujesz to niby co mialo o tym swiadczyc?
"Dokładnie. Z Nagelsmannem działa ten sam mechanizm tylko na odwrót- gdy Julian był u nas i notował słabe wyniki to większość po nim jechało, ale gdy jego następca zaczął notować jeszcze gorsze to Julian nagle stał się półbogiem na tej stronie."
w innym komentarzy zasugerowales ze na dieroten.pl nie bylo krytyki Juliana piszac:
"Kto by pomyślał, że Pan Julian nie jest nieomylny? Bo czytając komentarze na dieroten to raczej do tego wniosku się nie dojdzie."
- tymczasem jechano po nim jak po lysej kobyle, szczegolnie od momentu porazki z Villareal czy np za ciagle wystawianie Sane na prawej stronie, zmiany taktyki, kombinowanie z 3 czy za glupie wypowiedzi w mediach chocby ta o strazakach
Ty twierdzisz ze krytyki nie bylo (" czytając komentarze na dieroten to raczej do tego wniosku się nie dojdzie."") a wrecz ze stal sie "półbogiem". Rzekomo przedstawiles jakies dowody przed ktorymi ucieklem :)))))
czyli podsumowujac:
- pomyliles sie ale zarzuciles mi manipulacje (co jest manipulacja)
- sklamales ze rozmawialismy kilka dni temu choc pisalismy o tym dzisiaj
- zarzucasz mi ze uciekam chociaz wlasnie uciekasz
piekne ;DDD
Edytowano : 2023-09-24 20:11:13
mam wrazenie ze jestes alternatywnym kontem Edmunda, ten sam styl rozmowy jakies bzdury o manipulacjach i ucieczkach (choc sam sie pomyliles xDDD)
Edmund przynajmniej nikogo nie nazywa "żałosnym"
24.09.2023 20:08
@turtlexxx to i tak jest totalna brednia bo nic takiego nie nastapilo. Pisanie ze wiekszosc ludzi czy ze sugerowanie jakiejs powszechnej narracji ze Tuchel jest uwielbiany czy Julian bol "półbogiem" (LMAO) przez @bawaria42 to jest jakis totalny odlot. No chyba ze serio cos przegapilem :D
24.09.2023 19:49
@bawaria42 trollujesz dzisiaj z tymi trenerami? Tuchel ww zeszlym sezonie stal sie polgogiem a Julian byl uwazany za nieomylnego? :DDD szczegolnie po odpadnieciu z Villareal pewnie
24.09.2023 17:40
@bawaria42 komu opowiadasz takie bajki ze Tuchal stal sie tutaj polbogiem w zeszlym sezonie? xDDDDDDDDD jest jakis konkurs na komentarz ktory najmniej ma wspolnego z rzecywistoscia?
24.09.2023 17:24
@vaterland przede wszystkim skopano ere post Robbery - odchodzili w krotkim czasie oni, Lahm, Vidal, Bastian. Historyczny etap oddano w rece kompletnego amatora; zamiast wcmocnic srodek to jeszce oddalismy Thiago, zbyt duzo zaufania do Comana, Gnabryego, Leona i Lucasa. Nie zadbano tez o odpowiedni mental druzyny (np Sane - ktory swoja droga dopiero tyle lat po tramsferze wyglada sensownie). Za maloo mocnych charakterow, za malo rywalizacji, klotnie z trenerami.
Jestem pewny ze gdyby zostal Thiago i Alaba, ktos by jeszcze doszedl do srodka, pozadny obronca a nie Lucas, Silva na skrzydlo (byl do wyjecia a 35mln z Monaco) to mielibysmy na bank jedna LM wiecej bo konczyla sie tez Barca i nie bylo w Europie jakiegos dominatora; styl Realu nie powalal.
A my sie te przez te lata miotalismy marnujac niesamowity rdzen: Neuer, Muller, Lewy. Z jedna czy dwoma LM wiecej zupelnie inaczej ocenialibysmy ten okres i samego Lewego.
Dlatego tyle zalu wylalem na Hasana i Uliego. Sammer, Eberl, Mintzlaff, Rangnick - to sa ludzie ktorzy powinni zarzadzac czasem post Robbery (a jak wpsomnialem wyzej to nie tylko oni odeszli wtedy)
Edytowano : 2023-09-24 02:56:09
a czy Lewy jest 1, 4 czy 5 najlepszym transferem w ostatnich latach to naprawde niewiele zmienia, mial swoje ograniczenia (na podania Kane'a patrzy sie z wielka przyjemnoscia - Lewy tego nie mial) ale Robert mial ogromne zalety w tym mental poza boiskiem i jakiekolwiek umniejszanie mu naprawde nie jest na miejscu.
Zgodzmy sie ze kazdy ma swoje preferencje i mozna go cenic nieco bardziej lub nieco mniej ale c'mon...
24.09.2023 02:53
@JazGod bardziej chodzi o to ze Upa zagrał dobre 2-3 mecze a facet wbija na stronę smaruje ze tu się nikt nie zna (jakby cała krytyka wcześniej nie była uzasadniona) ze powinni wszyscy spojrzeć w lustro bo pieprzą kocopoly i generalnie to nie ma z kim pogadac po czym mówi ze Muller odbijał piłki od lewego xdddddddd
To jakby plaskoziemca powiedział na kongresie o kulistości ziemi ze brakuje mu partnerów do rozmowy ;)
23.09.2023 23:57
@nyy32 pier*** kocopoly, Muller od tego słupka odbijał piłki xddd
Boże widzisz i nie grzmisz
Edytowano : 2023-09-23 23:53:53
Piszesz „ Kane jest o półkę wyżej od polskiego słupka, od którego Muller przez 8 lat odbijał piłkę do bramki przeciwnika. ”
A potem płaczesz ze nie da się merytorycznie rozmawiać.
Z tym drugim to się w sumie zgadzam to jest z Tobą nawet nie ma sensu próbować po tym dzisiejszym popisie. Z GiteSpiele czy DonJuppem na pewno sobie ciekawie i merytorycznie pogadasz
23.09.2023 23:49
Oczywiście można mówić ze żonę jest lepszy w rozegraniu czy może Lewy wykańczaniu i się spierać.
Natomiast śmieszne jest gdy ktoś przychodzi obraza wszystkich ze „pie****la kocopoly” i nie znają się na piłce bo akurat Upa zagrał dobry mecz a wcześniej go krytykowali (wiadomo dobry mecz sprawia ze przeszłość znika) a sam rzuca twierdzenia o „2 klasach wyżej” napastników na praktycznie tym samym poziomie :)
Po prostu beka
Edytowano : 2023-09-23 23:48:53
Patrzę na te Twoje wisi i wybacz @ivan7 niesadzilem ze gdy pisałeś ze niektórzy „pie***la kocopoly” to pisałeś o sobie- teraz już wiem.
To teraz sesja bicia się przed lustrem i spanko? Xd
23.09.2023 23:45
@Ivan7 a ja wskaże palcem kto się nie zna i jest kapitan hindsight oraz ktoś powinien spojrzeć w lustro.
Ty Panie „Lewy jest 2 klasy gorszy niż Kane”
Upamecano zagrał ledwie pare dobrych meczów ale jego dotychczasowy pobyt trudno nazwać jakoś specjalnie udanym. Cancelo u nas tez wygladal dobrze tylko momentami a City chciało od nas ponoć 40mln + wysoka pensja.
Teraz zagrał dobrze i zgrywasz cwaniaka.
Beka gościu
23.09.2023 22:16
z United 7 goli jest dobre tylko gdyby bylo 7-0 dla nas, ich zdominowalo Brighton
23.09.2023 11:57
@Pir5 @DonJupp4ever mamy problem z rozgrywaniem od tylu a de Ligt jest najslabszy z trojki obroncow, nie ma za co
Edytowano : 2023-09-22 21:33:56
*w tym aspekcie
22.09.2023 21:31
@tapczan zamieniles sie w bulldoga :D ale jestes ciety na Tuchela (i Flicka :P)
21.09.2023 16:29
dobrze ze Hasan wydal pol milina europena trenera d salych fragmentow
20.09.2023 22:54
myslalem ze Onana jest lepszy
20.09.2023 22:53
Tel! < 3
20.09.2023 22:51
dawac Tela
20.09.2023 22:22
@fiidoo BRIGHTON ! xD
20.09.2023 22:18
@Abzyrl ah ok :D blednie zalozyles ze zwracam na nich uwage kjtora mysla ze nan ich zwracam :D
Edytowano : 2023-09-20 22:17:11
@fiidoo Brihgton ich zdominowalo wiec to zadna przepowiednia ze Leverkusen by wygralo ;)
20.09.2023 22:16
@tapczan w koncu to memchester
Edytowano : 2023-09-20 21:51:22
ja bym chcial zebysmy ich upokorzyli
20.09.2023 21:51
@John1984 mamy juz Gnabryego
20.09.2023 21:43
@Abzyrl typie! o co Ci chodzi :P chcesz zakpic?
20.09.2023 21:37
de gea wyciagnalby obie bramki
Edytowano : 2023-09-20 21:36:39
man nadzieje ze ich klepniemy ak 7-0 :D
20.09.2023 21:35
BVB to nie jest klub oilkarski; to jest stpolkja akcyjna ktorej celem jest zarobek dla inwestorow - tak sie zlozylo ze duza czesc ich biznesu to kopanie pilki. Dlatego totalnie komiczne byly protesty kibicow tej spolki akcyjnej wobec RBl - czyli firmy ktorej celem jest promocja przez granie w pilke (a nie zarobek inwestorow).
20.09.2023 01:21
@bawaria42 sam nie jestem fanem Juliana ale takiego brazu uwielbienia tutaj nie bylo. Byl bardzo czesto krytykowany, mnie niz Kovac ale nadal. Wybacz ale nie zgadzam sie z ocena ze "image" Juliana na dieroten byl idealizowany. Tak samo nawet media w Niemczech - tam rowniez doceniano ze strzelamy duzo bramek ale w pewnym momencie na bavarianfootball pojawil sie artykul "is Julian Nagelsmann a fraud?".
Bylo duzo uzasadnionej i zdrowej krytyki. Natomiast zakpiles z niego w momencie kiedy podjal bardzo racjonalne decyzje dla swojej kariery. Nie widze zadnych wyznawcow (nazwij jakiegos uzytkownika) nie rozumiem po co uzywasz takich skrajnych okreslen. Bronie go teraz przed twoja krytyka ale to nie dlatego ze jeste mwyznawca tylko uwazam za mocno przesadzona. Podjal bardzo dobre decyzje dla swojej kariery i pokazuje jaja chcac objac kadre w takim momencie. Nie tesknie za tym ze byl trenerem Bayernu bo gralismy tak sobie.
Wiec nie wyjasniles bo stosujesz skrajne opisy sugerujac ze byl tu jakis kult Juliana - a takiego zwyczajnie nie bylo, zaden mit sie nie pojawil. Przeczytaj tez jeszcze raz post do ktorego sie odnioslem; wyraznie kpisz tam z tego ze Julek sra wyzej niz dupe ma a nie z dieroten i ew zbyt zawyzonej opinii
19.09.2023 19:18
@bawaria42 Romano to ucial i napisal ze powaznych rozmow nie bylo bo Julianowi nie podobal sie styl w jakim Boelhy zarzadza klubem. Zreszta sam fakt negocjacji i wycofanie sie z nich jest w jakikolwiek sposob zly?
@bawaria42 napisalem bardzo sarkastycznie o jego decyzjach; jakby za przeproszeniem wyzej sral niz dupe mial. Odrzucil opcje Chelsea i PSG czekajac na Real z ktorego juz mial oferte, siedzi na dobrej umowie, w Chelsea i PSG jest burdel. Ja widze dokladnie 0 powodow zeby z niego kpic i tak pisac. Wrecz przeciwnie; podszedl do sprawy cierpliwie i nie rzuca sie na 1 okazje
Edytowano : 2023-09-19 18:08:17
napisales bardzo sarkastycznie*
19.09.2023 18:08
@Comentateiro o ile pamietam juz 2 seozn Flicka okreslany byl mocno niekorzystnie i zarzucona Flickowi ze jest one season wonder. Mnie sie gra za Juliana nie podoba i wszyscy wiecie ze uwazalem ze trzeba sie z nim po sezonie rozstac - natomiast fakt byl taki za juz za Flicka druzyne oslabiono, potem jeszcze odszedl Lewy, Neuer de facto wypadl na sezon, druzyny nie wzmocniono (Sabitzer, Mazraoui xD) a trener ktory przyszedl po Julku mimo Kane'a w skladzie tez wcale gry nie poprawil po sezonie przygotowawczym (przynajmniej tak to wyglada narazie).
Dlatego nie widze powodu zeby inne kluby mialy patrzec na czas Juliana u nas jako in minus. Wrecz przeciwnie, zebral mase doswiadczenia i jest jak najbardziej zrozumiale ze zamiast pakowac sie w Chelsea czy PSG czekal na Real (przy okazji jego pensja nas pewno nas boli wiec utarlby nam nosa).
Pojawila sie fajna opcja z kadra i najwyrazniej nie boi sie wyzwania.
19.09.2023 18:01
@bawaria42 no ale trener po nim pokazuje sie tylko z gorszej strony - skoro za Juliana bylo lepiej a za jego zwolnienie ZARZAD KLUBU odpowiedzial glowami to dlaczego ma mu to umniejszac?
Real juz raz mu proponowal prace - zapomniales?
Ja sobie nie przypominam zeby Julian sie wypowiadal ze jest zainteresowany praca w Londynie - wrecz przeciwnie, plotki dosc szybko byly uciete a dobrzep oinformowani dziennikarze mowili ze Julek szybko ucial temat
19.09.2023 17:51
@bawaria42 niby sarkazm uzasadniony ale z drugiej strony... marka Juliana raczej w Monachium nie ucierpiala - jest mlodym trenerem na odpadnieciu w 1 sezonie w LM na pewno sie duzo naucyzl, a druga sprawa to moment jego zwolnienia i to co dzialo sie pozniej z trenerem ktory rzekomo mial ratowac cele. Wszyscy widzieli i gorszy styl gry drizuny i slabe wyniki - wiec trudno o inni wniosek ze Julian wyciskal z tej druzyny maksimum lub blisko maksimum. Tuchel zaliczyl fatalny okres a zarzad polecial za te decyzje - dlaczego reputacja Nagelsmanna miala byc ucierpiec?
Siedzial na kontrakcie 8mln rocznie, rok przerwy; spedzeia czasu z rodzina i podszkoleniu sie nie zniszczy jego kariery. Chelsea jest w chaosie, Totki nie maja finansow by realnie wejsc w krotkim czasie do gry o Premierleague i przypinam ze Real Madryt juz raz mu pracowal proponowal a Carlo (najpewniej) odejdzie po sezonie, nasilaly sie tez plotki o tym ze Pep moze po tym sezonie odejsc z City.
Wiec czemu nie zrobic roku przerwy i poczekac na np Real tylko ryzykowac kariere w Chelsea?
Edytowano : 2023-09-19 17:28:31
a kadra, przede wszystkim krotka umowa, pewny udzial w turnieju w swoim kraju to wymarzona sytuacja dla Niemieckiego trenera ktory zapewne bedzie chcial wrocic do pilki klubowej
19.09.2023 17:25
@Alfik91 Raczej 0 zaskoczenia. Sygnal dal "wielki lider Bayernu" (cudzyslow zamierzony) czyli Kimmich ktory publicznie oswiadczyl ze nie przeduizy umowy (w lutym bedzie gra na Barcelone) a takze nieudacznik Hasan ktory agenta Daviesa mial przez 2 tygodnie w Monachium ale nie dal rady mu wcisnac milionow - to oczywiscie musial byc zbieg okoglicznosci ze mial agenta nafinalizacje umowy ale wiedzac ze jest kwestionowany tego nie domykal. Wcale nie chodzilo o to by miec karte do gry w rekawie :))))))
Edytowano : 2023-09-19 04:25:15
wiadomo; Bayern nie sprzedaje za drobne. Przykladami sa chocby Alaba, Tolisso, Sule czu Thiago. A nie czekaj...
19.09.2023 04:19
@Alfik91 Raczej 0 zaskoczenia. Sygnal dal "wielki lider Bayernu" (cudzyslow zamierzony) czyli Kimmich ktory publicznie oswiadczyl ze nie przeduizy umowy (w lutym bedzie gra na Barcelone) a takze nieudacznik Hasan ktory agenta Daviesa mial przez 2 tygodnie w Monachium ale nie dal rady mu wcisnac milionow - to oczywiscie musial byc zbieg okoglicznosci ze mial agenta nafinalizacje umowy ale wiedzac ze jest kwestionowany tego nie domykal. Wcale nie chodzilo o to by miec karte do gry w rekawie :))))))
19.09.2023 04:19
@DonJupp4ever vel DonNajman4Ever zeby Cie dobrze zrozumiec:
"Real ledwo WYMECZYL zwyciestwo z Sociedad" z czego wniosek jest taki ze wszyscy poza Realem i Barca sa slabi.
ciekawa logika :D
Edytowano : 2023-09-18 00:09:11
@BaltazarGabka nie chce wchodzic jakos gleboko w takie tematy tutaj ale wyglada na to ze nie wiesz; jesli masz pieniadze (duzo pieniedzy) to mozesz sobie 'zaprojektowac dziecko' - to sa po prostu uslugi o ktorych nie wiesz bo zapewnie (zeby nioe bylo: tak jak ja) nie jestes potencjalnym klientem. Ludzie ktorych stac na jacht za kilkaset milionow dolarow maja dostep do eugeniki juz od dawna - a warto zaznaczyc ze jest to dosc 'stara' galaz nauki o ktorej zreszta bardzo malo sie mowi ;)
18.09.2023 00:04
niech ktos Edkowi wytlumaczy ja nie mam sily :D
17.09.2023 22:19
@GuteSpiele mentalnie nadal 13-15 czym sie zreszta chwalic dajac w opisie UwU
Edytowano : 2023-09-17 19:21:38
chwalisz*
17.09.2023 19:21
kto powie Edkowi? :D
17.09.2023 15:42
@vaterland od tego sa konferencje zeby trener tlumaczyl decyzje, taka jest pilka i swiat medialny. Tak to dziala juz od hmm 20? 30 lat?
17.09.2023 05:00
nie wierze co czytam, najnowsza teoria: fakt ze kontrolowalismy mecze byl przeszkoda do wygrywania
strzalow zapewne tez oddawalismy za duzo
17.09.2023 02:55
@AdiFantasti Jak tak bedziemy grac to w zimie harry bedzie homesick i po sezonie wroci do Anglii, np United
17.09.2023 01:18
@GuteSpiele mylisz prace na najwyzszym poziomie z podworkiem. Bayern to klub gdzie sportowcy musza byc na poziomie olimpijskim rowniez pod wzgledem mentalu i podejscia. Czy zamordyzm jest minusem? jesli wszyscy chca byc najlepsi to nikt z tym nie ma problemu bo to jest poprzeczka ktora dla profesjonalisty chcacego osiagnac szczyt jest NATURALNA. Jak ja przekraczasz to wtedy jest milo i jest kolezenstwo.
Jak jestes za slaby? To zalezy; dobra szatnia czy zespol w pracy pomoze Ci wejsc wyzej, jesli po prostu nie dajesz rady bo nie masz tego potencjalu to nikt nie bedzie z Ciebie cisnal jesli dajesz z siebie wszystko. Jesli sie spozniasz, odpuszczasz, nie walczysz na 100% to nie ma litosci i wypadasz.
To nie przedszkole tylko top poziom. Tak jest rowniez w korporacjach czy firmach gdy zatrudniasz talenty. No ale Ty sie chwaliles ze ejstes bananem i Tobie rodzice dadza wiec w sumie nie wymagam zebys rozumial
Edytowano : 2023-09-17 00:05:24
@vaterland tak, bylo video
Edytowano : 2023-09-17 00:06:31
nie ogladalem bo nie kreca mnie takie rzeczy i uwazam je za skrajnie obrzydliwe, ale sa video i nagrania z Greenwodem - powtorze: absolutnie odrazajaca postac
17.09.2023 00:05
@Zerafaelo Greenwood to obrzydliwa postac. Tu masz zapis rozmowy z partnerka:
-No, I don’t want to have sex!
-I don’t give a fuck what you want!
-Mason!
-Shut up! Stop talking to me. Stop!
-Put your dick away.
-I’m going to fuck you, you twat.
-I don’t want to have sex with you.
-I don’t care if you want to have sex with me. Do you hear me?
-Why are you doing this to me?
-Because I asked you politely and you wouldn’t do it. What do you want me to do?
-Go and fuck someone else.
-But I want to have sex. Push me again and watch what happens to you.
Jakiekolwiek wspominanie o tej postaci w kontekscie "zalu" nawet jesli chodzi Ci o ten Hana a nie jego jest niesmaczne
16.09.2023 23:56
@GuteSpiele jedna cecha nigdy nie determinuje sukcesu ale moze miec wplyw. W przypadkach Fergusona np doslownie zamordyzm byl tym dlaczego odnosil takie sukcesy. Ferguson nie byl nawet wybitnym trenerem czy taktykiem - mozna nawet powiedziec wrecz przeciwnie. Pep jest genialnym taktykiem ale jest niesamowitym zamordysta - jeszcze wiekszym niz Bielsa. Mourinho zeby znow odwrocic tez nie jest trenerem-taktykiem a sukcesy osiagal wlasnie dzieki 'zamordyzmowi' i trzymaniu sztani.
Owszem nigdy nie chodzi o 1 ceche - zeby byc dobry mtrenerem trszeba byc dobrym w kilku aspetkach. Ale doslownie Ferguson, Mourinho czy Papszun to dobrze trenerzy i 'zamordysci' - ktorzy wlasnie dzieki temu odnosili sukcesy. No chyba ze Ferhuson to badziew? :D
masz sie za mega inteligentnego a tak latwo Cie zlapac w pozycji gdzie zaprzeczasz sam sobie lub kozim rogu
Edytowano : 2023-09-16 22:13:09
Bawarka79 van Gaal to faktycznie gentleman i czlowiek z klasa, szczegolnie jak sciagnal gacie zeby pokazac jaja Luce Toniemu
16.09.2023 22:12
@GuteSpiele dlatego Pep, Mopuringo, Ferguson i Papszun nie odnosili sukcesow :(
16.09.2023 21:46
@Pavelak Pep jest mily na konferencjach ale to najqwiekszy zamordysta wsrod trenerow
16.09.2023 21:35
@GuteSpiele zacytuj 1 komentarz krytykujacy zmiane Kimmicha. No chyba ze chodzi o to ze dopiero tak pozno ta zmiana? Na dieroten.pl nie ma nikogo kto obecnie pisalby ze Jo ma grac, wrecz przeciwnie - wszyscy ktorzy pisza wyrazaja zdanie ze powinien usiasc (tylko nie ma kogo wstawic za niego)
Edytowano : 2023-09-16 20:49:47
mam wrazenie ze zyjesz w rzeczywistosci gdzie wszystko jest odwrotnie xDDD
16.09.2023 20:47
@GuteSpiele ale Julian nie chwalil zarzadu na kazdym kroku. Nikt mu nie robil takich zarzutow (ze jest zbyt ulegly). Ani na dieroten ani w niemieckim mediach. Wrecz przeciwnie - juz w 2 roku pojawialy sie informacje o tarciach z Hasanem i bylo wysmiewanie ze Hasan pokloci sie nawet ze swoim pupiliem.
Zatem o co Ci chodzi?
Do Tuchela tez nikt nie ma zarzutu o silna osobowosc - chcial pomocnika, wszyscy kibice a nawet zarzad widza te potrzebe. Przeciez probowano panicznie sciagnac Palhinhie. Nie dostal. Ktos go gdziekolwiek za to krytykuje? Nie.
Doslownie przedstawiasz odwrotonosc sytuacji ktora jest probujac osmieszyc komentujacych a osmieszasz tylko siebie.
16.09.2023 20:26
@Alistair odwiedz pare serwisow typu goal.coam zobacz jakie zasiegi robi Marca czy dzialy sportowego gazet w UK a potem porownaj to z dzialem sportowym BILDa czy Kickerem. Roznicaj est kolosalna to 1. Dwa to co mowie: Niemcy sa niesamowicie zacofane pod wzgledem myslenia o globalizacji marek. Niemcy tezm aja bardzo duze poczucie wspierania wlasnego rynku. Summa sumarum ta mentalnosc nas obciaza.
Dlatego wlasnie uwazam Uliego za szkodnika - nie umial wyjsc poza "niemiecki patriotyzm ekonomiczmy" (swoja droga cos czego bardzo brakuje polakom ale to temat na inna dyskusje) i dlatego uwazam go za szkodnika oraz "lesnego dziadka"
@mariuszwr80 po prostu nie traktuj go jako powaznego rozmowcy, nie pamietasz jak sprzeczal sie z gosciem i twierdzil ze wie lepiej niz uzytkownik ktory mowil ze ma doktorat z matematyki? :D
Edytowano : 2023-09-16 17:53:12
@tapczan mozemy wczoraj remis ale sobota juz jakastaka weselsza :D PS powtorze: de Zerbi ucz sie niemieckiego i dawaj do Monachium!
16.09.2023 17:52
@mariuszwr80 wrzucil teze a pozniej zgodzil sie z argumentami dokladnie przeciwnymi tej tezie < 3 taki mentzen dieroten :D
16.09.2023 17:44
@Alistair z tego samego powodu ze bilety w niemczech sa duyzo tansze niz uk czy hiszpanii - w niemczech sie nie zyje tak pilka jak na tych rynkach, wiec chociaz niemcy sa dobrym (bogatym) rynkiem to kibice tyle nie wydaja. Biorac jednak pod uwage zasieg marki Bayernu i sponsorow jestesmy (to moja luzna konkluzja na bazie roznych raportow (polecam np Deloitte Football Money League - bardzo dobrze zrobiony raport, przyjemny do czytania nawet dla laika) niedoszacowani o jakies 20-30%
pamietaj tez ze Niemcy sa mega zacofani - tam sie nadal uzywa faxow 0 jestesmy wiec ofiarami wlasnie zacofania rodzimego rynku
Edytowano : 2023-09-16 17:44:02
zacytowalem bez "moze" ale rozmawiamy o sugestii wiec slowo bylo redundatne nie bylo tu intencji manipulacji
16.09.2023 17:42
@GuteSpiele wrzucasz w rozmowe Tuchela ktorego mozna oceniac za kariere nie za potencjal, znowu co innego. Nie iwem co robi Voller w rozmowie. Masz ADHD? rozmowa jest o twierdzeniu ze Arteta ZJADA Xabiego chociaz sam wlasnie przyznales wymieniajac kryteria oceny ze powinno byc odwrotnie
Edytowano : 2023-09-16 17:36:24
kupmy Mejbriego, nawte w FMie mial jakis chory PA :D
16.09.2023 17:35
@mariuszwr80 moze jak kiedys bedziemy mieli powazny scputing to takiego bonifacego czy czy girasjego wyciagniemy (bo wlasnie taki poziom rezerwowego napastnika powinnismy miec - Kane nie jest tak niezniszczalny jak Lewy ktory [pod wzgledem kontuzji byl absolutnie wyjatkowy w skali historycznej)
Edytowano : 2023-09-16 17:34:16
Onana xDDDDDD
16.09.2023 17:33
@GuteSpiele ale potenjal to jest cos co sie ma wlasnie majac male doswiadczenie. Wiec piszesz ze Alonso ma mniejsze ale zgadzasz sie ze wyniki ma lepsze (bo Arteta potrzebowal czasu, Xabi mial je od razu). Czy zatem nie byloby logiczne napisac odwrotnie: Xabi zjada Artete?
@DonJupp4ever pelna zgoda z lawka dla Kimmicha ale:
1) kto za niego? nie mamy DOSLOWNIE NIKOGO do rozegrania
2) gwiazdorek zrobi drame bo nie przedluzyl kontraktu
16.09.2023 17:30
@tapczan ! @tapczan ! :DDD
Edytowano : 2023-09-16 17:16:42
@GuteSpiele ja nie chce rozmawiaco tym ze ktos cos chce tylko o tym (co napisales) ze Arteta zjada Alonso
Edytowano : 2023-09-16 17:18:31
@Alistair "dokładają się w innej formie na stadion, akademię, itp. jako udziałowiec (oczywiście w legalny sposób)"
- czyli w jaki inny sposob sie dokladaja?
- w jakiej formie dokladaja sie jako udzialowiec? (a nie sponsor)
- jestes pewny tego co napisales?
Edytowano : 2023-09-16 17:21:12
frajerburg
16.09.2023 17:15
@Alistair gdyby udzialowiec mial inne zasady to mialby pozew, to tak nie dzialai poza tym ze siedzial w wiezieniu to zawsze byl moj glowny zarzut do Uliego. Perez potrafil zagrozic Adidasowi ze zerwie kontrakt (czaicie? nie ze nie przedluzy tylko zerwie) i podpisze z Nike jesli nie dostana wiecej kasy "juz teraz". I dostali.
U nas sie robi za duzo rzeczy "w imie dobrych relacji". Swoja droga gdybysmy podpisali umowe z Bawarskim BMW zamiast udzialowcem AUDI to jest to policzek dla kogo? dla nas czy dla AUDI? bo odpowiedz jest jednoznaczna i zupelnie nie rozumiem ze tak sie "cackamy"
Edytowano : 2023-09-16 17:03:35
@GuteSpiele bije na leb? raczej sa na innym etapie karier i co innego zrobili. Arteta przebudowal druzyne i wyciagnal z kryzysu, prawie wygral lige. Alonso jest krotko na lawce ale przejal Leverkusen ktore nic nie gralo i niesamowicie je wyciagnal. Majac na uwadze duza roznice w dlugosci prowadzenia klubu gdzie tu widzisz bicie na leb? Jesli juz to Alonso wlasnie dal wyniki od razu gdzie Artera byl na skraju zwolnienia
16.09.2023 17:01
@mariuszwr80 to co co zrobilo BVB w ostatnim meczu zeszlego sezonu bedzie w nich siedzialo do konca zycia. Tam ratunkiem byloby tylko solidne okienko - przyjscie kogos z mentalem, jakiegos walczaka. Taki Boniface w BVB bylby dla nich idealny + ktosj akosciowy do pomocy.
A sciagneli Sabitzera ktory jaka mial miec pewnosc siebie po tym okresie w Monachium? Sule to tez nie jest gosc ktory dzwinie druzyne a zostal tam gwiazda - jak sie maja czuc inni pilkarze w szatni?
No i Terzic to chyba dobry ratownik ale czy trener z pomyslami i taki ktory potrafi przygotowac druzyne na caly sezon? Zreszta na nim tez ciazy poprzedni
a United to niezle bagno - wydali tyle kasy, mieli niezly sezon w sumie ale szybko wrocili do tego co zawsze. PS e Gea by to wyjal
Edytowano : 2023-09-16 16:35:01
de Zerbi ucz sie niemieckiego!!!
16.09.2023 16:31
@tapczan @tapczan ! :D
Edytowano : 2023-09-16 16:26:10
zaczyna sie ziszcszac to co obstawialem; dortmund sie sypnie bo siedzi w nich frajerstwo zeszlego roku a Bellingham to byl mozg i niesamowita jakosc w srodku pola ktorej nie maja. Sabitzer skonczyl kariere w Monachium
16.09.2023 16:24
@Sopariev pomysl na Kanea to pewnie ma kazdy trener na swiecie natomiast napastnik musi miec wsparcie. Swoja droga gdzie sa Ci ktorzy tak jechali po Lewym ze jest sredni? Kane sobie tez wczoraj nic sam nie wypracowal a kosztowal 100 baniek - to chyba jest slaby i dobijacz? :D
Sluchajcie niepokojace jest to, i zwroccie nastepnym razem uwage: jak nasi ODPUSZCZAJA pilki. Gnabry nie wygral pojedynku, obronca podal do bramkarza. Co zrobil Gnabry? podskoczyl i wolnym krokiem wraca. Byl wystarczajaco blisko zeby naciskac. To samo inni, pilka jest blisko ale nie ma naciskania, nie ma doskakiwania, nie ma WALKI.
Za Hansiego wlasnie rozszczarpywalismy przeciwnika, mialem wrazenie ze inne druzyna wrecz boja sie miec pilke, a calosc byla tak intensywna ze odzyskiwalismy bo dla wielu druzyn to bylo za szyko i tracily poilke po zlym podaniu. Leverkusen wczoraj moglo grac ile chcialo, byly fazy ze nikt nie doskakiwal i wrecz szli po boisku.
I nie wierze ze taki jest pomysl Tuchela, oni po prostu przestali walczyc (o dziwo Sane zaczal). Brak konkurencji? Akurat Gnabry powinien ja czuc (i swoja droga powinien grac Tel zamiast niego). Leon nieprzypadkowo wypadl z kadry - znacie moje zdanim o nim i zarzucalem mu ze glupio biega no ale biegal i walczyl. Teraz tego nie ma :/
Jesli Tuchel tego nie widzi i ich nie zmotywuje...
16.09.2023 15:59
@tapczan wczoraj to jeszcze nie bylo az tak zle, natomiast chcialbym zwrocic na cos uwage: po wczorajszym meczu tak naprawde powody zeby zachwycac sie Bonifacym i Xabim a nie Kanem i Tuchelem (chociaz od razu chce zaznaczyc ze Kane zagral dobry mecz i i mial lkilka swietnych momentow - za braklo wsparcia z przodu).
Inna sprawa ze to co robia Goretzka z Kimmichem to kryminal iciezko winic trenera za ten dramat ktory graja.
PS Tel musi zaczac wychodzic w podstawie a Gnabry laweczka
16.09.2023 15:38
Gnabry szykuje forme na koniec sezonu. Strzeli 5 bramek i znow uratuje dupe.
15.09.2023 22:55
Heh, musialem wylaczyc koncowke ale jakos nie jestem zdziwiony ze nie dowiezlismy tego zwyciestwa
Leverkusen wyglada naprawde fajnie, dzis coprawda od naszej gry nie bolaly oczy ale jak mamy sie meczyc z takimi druzynami... bo omowmy sie Leverkusen jesli chodzi o jakos kadry to nie jest druzyna z ktora powinnismy grac nie wygladac lepiej a wrecz wygladajac gorzej. Kane widac ze to jakosciowy pilkarz ale poza Sane obecnie nie ma nikogo z przodu. Leon mial forme na 1 dobry mecz, Kimmich za chwile myslami bedzie w Barcelonie bo presja na nim bedzie jeszcze wieksza a wyglada na to ze niepotrafi wyjsc z dolka. W zasadzie jestesmy bez pomocnikow.
No i kompletnie nie rozumiem czemu nie gra de Ligt/
PS Bonifacy mega grajek, ciekawe jak sie potoczy jego kariera. Przypomina troche Adriano (choc ten w czasach gdy byl w Interze byl ofc lepszy)
15.09.2023 22:48
Sahne z Musiala pobiegli doslownie sami... nikt sie tam nie pojawil
15.09.2023 22:40
@Edmund czyli nie byl cytat
1. klamales?
2. nie umiesz cztac ze zrozumieniem?
3. manipulowales?
4. po prostu nie ogarniasz
12.09.2023 19:36
@Edmund ojej czli klamales czy manipulowales? i nie o to chodzilo :(
ale ja siebie nie wybielam Edek, nie mam z czego, to ty nie wiesz co to cytat
12.09.2023 19:21
@Edmund opiekun juz Ci wytlumaczyl ze co to jest cytat ze unikasz tematu i nie przepraszasz?
Edytowano : 2023-09-12 18:26:34
czy mam sie bawic w trolla i pisac "Panie Edek gdzie Pan jest?" jak Ty po paru minutach
12.09.2023 18:25
w imie dobnrych relacji po raz kolejny oddamy za grosze :d placimy mu prawie banke na miesiac i trzynmalismy do tej porry zeby oddac za darmo do BFL xDDDDDDDD
12.09.2023 17:18
@Arcatera80 to nie sa latwe rzeczy do oceny w tv, polecam tylko zwrocic uwage jak czesto gra twarza do bramkarza :D bo brzmi to anegdotycznie ale sa pilkarze i takim jest w 100% leon ktorzy umieja gac tylko "wtarza do bramki" - a to go TOTALNIE dyskwalifikuje do gry na '' - stad moje oburzenie i dlaczego uznales ze jestes wrogiem xD
12.09.2023 16:09
@Arcatera80 najwyrazniej nie tylko ja skoro juz Carlo blagam o verattiego. Kimmich nie ma warubkow fizycznych i konsekwencji w grze obronnej zeby grac na 6. Goretzka kompletnie nie umie sie ustawiac i nie ma odbioru wiec o czyms Ty bredzisz ze jak Stones ktory ma te cechy byo byl obronca? Inna rzecz za zarzucasz mi iz podaje przyklad Rodriego a sam podajesz Stonesa? xD
Zreszta podajac przyklad Stonesa dokladnie zaprzeczasz Goretzce, bo poza wzrostem nic ich nie laczy. Stones ma swietna technike, krotkie podanie, potrafi szybko odebrac pilke. Leon umie grac tylko przodem do bramki a jego ulubione zagranie to podanie na mine.
Zapyralem Cie o cechy -
1. powiedz mi jakie cechy Leona KTORE POSIADA predyspobuja go do gry na 6?
2. rozmawiajmy o nowoczesnej '6' - czyli z technika i ustawianiem sie, Xabo nie mial jakiegos dobrego odbioru ale mial MEGA ustawianie sie. Jaka ceche ma Leon ktora go predysponuje by tam grac? ani ustawianie, ani odbior ani technika
12.09.2023 15:21
@Arcatera80 nowoczesna 6 nie ma byc wysoka i po silce tylko umiec przyjac pilke obrocic i na 1 kontakt odegracprzenoszac gre wyzej - czyli rzeczy ktore so doslownie wadami Goretzki
wiec po prostu mega mnie zaskoczylo co napisales, chyba ze nie zgadzamy sie z ktoryms elementem mojej oceny tego co jest potrzebne a co ma leon?
12.09.2023 15:10
@fiidoo Klopp sie jasno wyrazil ze reprezentacja go nie ineresuje on chce miec kontakt z pilkarzami na co dzien
12.09.2023 11:14
@tapczan no nie, brak chemii i zrozumienia to nie jest granie na zwolnienie/ To ostatnie wyraznie sugeruje intencjonalnosc; wyjscie zeby przegrac aby pozbyc sie managera. Wiec to nie jest tak mozna to sobie nazywac jak sie chce; albo mowisz ze pilkarze byli przeciwko Hansiemu i chcieli zeby go zwolniono i grali slabo by w koncu wylecial albo zabraklo chemii i zrozumienia
12.09.2023 10:01
@tapczan kurde xd granie na zwolnienie i zwróci się z koszulek to są tak samo poważne stwierdzenia
12.09.2023 08:31
@Edmund ale ja nie napisalem teg co rzekomo cytujesz
jestem, nie rozumiem po co o tym wsponinasz?
a teraz wybacz; nie bede sie kolejny raz kopal z koniem, takze pewnie odtrabisz zwyciestwo ale popros kogos zeby Ci wytlumaczyl co to cytat oraz jaka jest roznica miedzy w tym co twierdzisz ze napisalem a Tym napisalem faktycznie
naprawde nie wiem w ogole po co wchodze w te rozmowy, nigdy zadna do niczego nie prowadzi
11.09.2023 22:28
@Edmund Edek Edek
1. ale rozumiesz co to jest cytat? bo podobno mnie cytujesz
2. A, pamietasz wklejalem Twoje DOSLOWNE wypowiedzi ale nazywales to manipulacja? :D
3. Ty masz jakis kompleks tego ze pracowalem jako dziennikarz? bo nie rozoumiem co maja oznaczac te wrzutki o dziennikarzu?
Edytowano : 2023-09-11 22:06:02
spokojnie Edek jestem, wiem co tam pisalem dlatego prosilem o ten cytat
11.09.2023 22:05
@edcytujac mowisz? ok, gdzie tak napisalem? Eduś no kolejny raz sie osmieszasz, wszyscy wiemy co pisales o Hasanie, mimo kolejnych kompromitacji usprawiedliwiasz go nawet teraz wymyslalac ze Ci pilkarze u nas to by nie wypalili :D
my sie nie smieje z Toba, smiejemy sie z Ciebie ;)
no a teraz zmykaj wymyslac dlaczego cytat nie musi byc dokladny :) no chyba znajdziesz to co twierdzisz ze napisalem
Edytowano : 2023-09-11 21:16:06
@Edmund
11.09.2023 21:15
@Arcatera80 oczywisciezreszta masz nizej do czego sie posuna :D przeciez Ci pilkarze u nas by nie zrobili kariery :DDD
11.09.2023 19:31
Zero zdziwienia, Hasan to byl totalny amator nie tylko bez doswiadczenia jako dyrektor sportowy ale bez doswiadczenia w biznesie W OGOLE. Agenta Perisica potraktowal tak ze nikt z nim nie chcial rozmawiac, wielokrotnie wykazywal sie amatorskim zachowaniem i brakiem szacunku.
Marina ktora sie wkurzyla na bosniaka uratowala nam 70 milionow. Co do Musiali - znali go dobrze nasi trenerzy mlodziezowi
11.09.2023 18:44
@tapczan nie bede sie sprzetal o repre niemiec. W przeciwienstwie do potencjalnej rozmowy z @DonJNajman4ever z Toba chetnie usiade zeby pogadac o pilce - mamy wspolne punkty i mamy roznice - byloby ciekawie i milo.
Ale nie robmy tego online. MamZostawie tylko jako wrezenie ze zbyt latwo skreslasz Flicka jako trenera.
Bylaby m,ega ciekawa rozmoca co? moze jakis zlot? izrobimy panel dyskusyjny? :D
@tapczan vs @hoven "Czy Flick to one season wonder czy geniusz?" @adi niech moderuje :D
11.09.2023 01:16
@FCBx2 jedno jest jako news glowny o drugim nie ma wzmianki ;)
11.09.2023 00:57
@tapczan polskim kibivom Bayerny nie jest bliska rewprezetacja Polski? nie mamy doczynienia z legenda Bayernu i pilkarzem? no ok news o trenerze ktory odszedl dawniej jest na glownej ale newsa o reprezejtacji i zawodniku (ten sam status legendy) ie ma w ogole?
redakcja za bardzo zapatrzyla sie w twitter iMiaSanMia ktorego ciagle odmawia by podac jako zrodlo wbrew pawu prasowemu?
czy jest jakis inny klucz decyzyjny? czy jest cos zlego wtym ze pytam?
@tapczan zapytasz za mnie gdyby (mam nadzieje ze nie) zdazylo sie tak ze moja wiadomosc zostanie usunieta?
Edytowano : 2023-09-11 00:45:49
twitter iMiaSanMia opisuje sie jako Bayern & Germany news - dieroten.pl kopiuje 99.99% wpisow (za co moga zosta z latwoscia pozwani) - albo bezmyslnie albo jest jakis klucz redakcyjny dlaczego jest news o reprezentacji bylej legendy trenera Flicka na glownej a ZADNEJ WZMIANKI o reprezentadji bylej legendy Lewego
czy jest cos zlego ze pytam jaki to jest lucz?
11.09.2023 00:42
mam wrazenie ze news glowny jest wybierany na podstawie tego co jest bardziej kontorwersyne io potencjalne kikalne a nie co jest wazniejsze dla Bayernu
droga redakcjo; ktos w ogole nad tym panuje i wybiera? kto jest redaktorem naczelnym?
Edytowano : 2023-09-11 00:31:15
byly trener Bayernu i jego reprezejtacja na glownej a byla legenda Bayernu i jego reprezehtacja = zadnej wzmainki
tymczasem mamy informacje o Alphonso Daviesie i tym ze nie do konca chce przedluzyc umowe? jaki jest klucz wyboryu newsa glownego? jest jakis?
11.09.2023 00:25
@vaterland no nie rozumiem. To nie jest strona jak sie okresla iMiaSanMia (z ktorego powtorze rdakcja tej trony bierze 99% tesci nie informujac o tym).. Rownie dobrze na glownej moglby byc news o informacjach ze zwlnimySantosa - a takiej informacji nie ma w ogole.
a co do Flicka i ogolnie niemiec; uwazam ze Ty masz skrzywione widzenie tego tematu ale ja kocham Flicka i zacytu8je swoja odpowiedz do innej wiadomosci:
ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
Edytowano : 2023-09-11 00:21:09
chodzi mi o to ze nie orzumiem LOGIKI jaka stoi za ty ze news o bylym trenerze Bayernu jest juako GLOWNY NEWS a np W OGOLE nie ma newsa o bylej legewndzie Bayernu jego druzynie narodowej czyli Lewym
@Admin @redakcja? jaka jets logika? dlaczego news o reprezentacji bylego trenera jest na glownej a nie newsa o reprezentacji bylej legendy i napastnika nie ma?
jaki jesk klucz deycyzyjny?
11.09.2023 00:18
@Matilegolas ziomek nie wiem czy rozumiesz ale Flick wugral 6 pucharow w rok. Wyczyn o ktorym trenerzy moga tylko marzyc i walic konia myso\lac o nim. Bayern gral poza Barcelona najlepsza pilke w historii w futbolu za Hansiego, rozjebnalismy Barceone z Messim 802\.
Rozumiesz? Barcelone z Messim 8 ku*** 2
Flick sobie usiadl na piedestale bogow a nie gdzies spadl
11.09.2023 00:13