niech nas bogowie chronia przed wypalonym betonem kloppem, jego liverpool juz od dawna wygladal jakby trenowal ich mourinho
23.04.2024 10:06
az sprawdzilem i faktycznie Kicker cos takiego sugeruje
23.04.2024 09:36
jak powiedziec ze nie znasz sie na pilce nie mowiac ze nie znasz sie na pilce
Rangnick trener bez sukcesow? a czy to nie tacy jak Ty pisza potem: niech Pep idzie do slabego klubu i cos wygra. To moze sciagnijmy Di Matteo, wygral LM z Chelsea. Jesli rozumiesz sukcesy tylko jako puchary to wiedz ze nie jest to jedyna miara
23.04.2024 09:26
Najgorsze w tej cale j sytuacji jest to ze: zwalniamy trenera ale za wczesnie, ten ktory przychodzi zostaje zwolnienie co rowniez zaczyna wygladac na za wczesnie, a kolejne nazwiska ktore sa na liscie nie tylko sa ciagle dyskutowane i klub nie potrafi tego uciac ale co gorsza w kolejnosci naszego zainteresowania przedluzaja umowy lub nam mniej lub bardziej oczywiscie odmawiaja.
Wyglada to strasznie chaotycznie i boli tez ze klub nie potrafi trzymac narracji. Strasznie amatorsko. Eberl sporo ostatnio chodzil do mediow i mial dobry poczatek ale to co sie teraz dzieje to mocny facepalm
23.04.2024 09:23
Przetrawiając informacje z wczoraj: czyli Rangnick i Tuchel
Podsumowanie jest takie że wygląda na dostaliśmy kosza od tych którzy byli preferowani tj: Naggelsmann (całe szcześćie), Xabi (zrozumiałe), Hoeness (raczej słusznie) i Emery (również ma sens, gość wie gdzie nadaje się najbardziej). W grze jest też chyba de Zerbi ale tu ryzyko jest duże a koszty olbrzymie.
O Rangnicku jako opcji mówiło się od początku ale było dość cicho więc raczej był tylko na szerokiej liście. Swoją drogą śmieszna wydaje mi się panika wielu z Was, szczególnie tych którzy chcieli powrotu Nagelsmanna. Popatrzmy realnie na osiągnięcia Juliana od zwolnienia od nas (za słabe wyniki i słaba grę); otóż są to: całe dwa dobre mecze towarzyskie. I wy chcecie jego powrotu chociaż graliśmy słabo, wręcz coraz gorzej a jedyne co zostało źle zrobione to że zwolniono go za wcześnie a nie że w ogóle.
Rangnick to świetnych fachowiec, która ma jedna zaletę która może byc ważna: potrafi mysleć strategicznie i dobrze rozpoznać potrzeby zespołu. Byłby świetnym trenerem żeby pomóc w przebudowanie i żebyśmy za rok/2/3 sprowadzili kogoś do prowadzenia nas w erze post Muller/Neuer. Nie daj boże dinozaura na miarę Mourinho Kloppa.
Pojawiły się też informacje że zarząd, szczególnie Eberl który nie podejmował tej decyzji... jest otwarty na pozostanie Tuchela. Tuchel podobnie jak Rangnick i na pewno lepiej niż Julian rozpoznał braki jakie ma ten zespół. Prawda jest też taka że nie punktujemy tak źle w Bundeslidze, po protostu Leverkusen właczyło sobie "god mode".
Czy warto płacić 10mln odprawy Tuchelowi i nowemy trenerowi i nowemu sztabowi kilkuletnie umowy? Szczególnie jeśli miałby to być Rangnick czy de Zerbi?
PS nadal nie rozumiem czemu nie Flick, ale może sam tak bardzo nie chce, albo w reprezentacji pojawiły się problemy jakich my kibice nie widzieliśmy ale zarządzający znają
23.04.2024 08:28
@Marton sorry ale Hasan Flicka potraktowal jak gówno. Odszedł Alaba, nie zostawił mu nawet na rok BOatenga chociaż dzisiaj widać jak dużo lepszy był w grze nogami od innych, sprzedał za grosze Thiago, spartaczył wypożyczenie Perisica, nie sprowadził prawego obrońcy i żadnego sensownego pomocnika a każdego w miesiąca w mediach robił robił jakieś przytyki.
A Ty masz czelność mieć Flickowi za złe że w końcu nie wytrzymał... masakra. Ps słabe mecze za Flicka nadal wyglądały lepiej niż dobre za Nagelsmanna
23.04.2024 07:20
Ruben Amorim ktory byl dlugo uwazany za kandydata do zastapienia Kloppa w Liverpoolo ponoc rozmawia jednak z... West Hamem
23.04.2024 06:37
1
Nagelsmann ma tyle wspolnego z topowymi trenerami ile Leon Goretzka z najlepszymi box-to-box swiata
23.04.2024 06:19
Przetrawiając informacje z wczoraj: czyli Rangnick i Tuchel
Podsumowanie jest takie że wygląda na dostaliśmy kosza od tych którzy byli preferowani tj: Naggelsmann (całe szcześćie), Xabi (zrozumiałe), Hoeness (raczej słusznie) i Emery (również ma sens, gość wie gdzie nadaje się najbardziej). W grze jest też chyba de Zerbi ale tu ryzyko jest duże a koszty olbrzymie.
O Rangnicku jako opcji mówiło się od początku ale było dość cicho więc raczej był tylko na szerokiej liście. Swoją drogą śmieszna wydaje mi się panika wielu z Was, szczególnie tych którzy chcieli powrotu Nagelsmanna. Popatrzmy realnie na osiągnięcia Juliana od zwolnienia od nas (za słabe wyniki i słaba grę); otóż są to: całe dwa dobre mecze towarzyskie. I wy chcecie jego powrotu chociaż graliśmy słabo, wręcz coraz gorzej a jedyne co zostało źle zrobione to że zwolniono go za wcześnie a nie że w ogóle.
Rangnick to świetnych fachowiec, która ma jedna zaletę która może byc ważna: potrafi mysleć strategicznie i dobrze rozpoznać potrzeby zespołu. Byłby świetnym trenerem żeby pomóc w przebudowanie i żebyśmy za rok/2/3 sprowadzili kogoś do prowadzenia nas w erze post Muller/Neuer. Nie daj boże dinozaura na miarę Mourinho Kloppa.
Pojawiły się też informacje że zarząd, szczególnie Eberl który nie podejmował tej decyzji... jest otwarty na pozostanie Tuchela. Tuchel podobnie jak Rangnick i na pewno lepiej niż Julian rozpoznał braki jakie ma ten zespół. Prawda jest też taka że nie punktujemy tak źle w Bundeslidze, po protostu Leverkusen właczyło sobie "god mode".
Czy warto płacić 10mln odprawy Tuchelowi i nowemy trenerowi i nowemu sztabowi kilkuletnie umowy? Szczególnie jeśli miałby to być Rangnick czy de Zerbi?
PS nadal nie rozumiem czemu nie Flick, ale może sam tak bardzo nie chce, albo w reprezentacji pojawiły się problemy jakich my kibice nie widzieliśmy ale zarządzający znają
23.04.2024 05:42
Florian Plettenberg: Thomas Tuchel is not completely against the idea of staying at Bayern next season. He hasn't ruled it out at 100%. As of now, separation in the summer has only been verbally agreed - nothing signed. Eberl and Freund have a very good relationship with the coach. However, some people in charge are against keeping Tuchel and have ruled out this scenario. Manchester United or a return to Chelsea are attractive destinations for Tuchel
zaraz się faktygcznie okaże że zamiast płacić odprawę Tuchelowi i za de Zerbiego i sztan (razem 30mln) czy brać Rangnicka lepiej zostać rok z Tuchelem i ruszyć po Kloppa/Alonso. Swoją drogą Klopp to wypalony dinozaur i beton jak Mourinho
23.04.2024 00:23
1
wg mediow w argentyynie, naucz sie w koncu oceniac zrodla bo troche smieszne a tak samo traktujesz Plettiego czy jakiegos randoma z twittera z ameryki poludniowej
23.04.2024 00:18
przyznam ze jestem zaskoczony, gdy byl u nas nie widzialem w niczego wyjatkowego
23.04.2024 00:00
na tym etapie to po prostu bierzmy Papszuna
21.04.2024 23:10
a czaicie że Bayern miałby szansę na Bellinghama ale Hasan totalnie przespał (nie tylko ten transfer) i próbował przebić ofertę dopiero kiedy Jude już wszystko zaakceptował z BVB?
21.04.2024 23:00
Flick byl idealny, jesli sie nie zgadzasz usun konto
21.04.2024 15:27
1
Flick >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de Zerbi > Emery > Zidane
21.04.2024 15:03
@tapczan wezma Daviesa w promocji za 20-30ml - jak sie uda za tyl kupic to zobacza jak bedzie i jeslki nie nie sprawdzi to wy***** po roku i pojda po Theo
21.04.2024 09:43
1
@BaltazarGabka Tuchel nadal jest lepszy niz Nagelsmann. I tak, Ralf to wybitna osoba - nie zgadzasz sie?
21.04.2024 09:40
José Ángel Sánchez spuscil Daviesa w kiblu
21.04.2024 09:36
1
@Gwzd44 śmichy-chichy ale obecnie Tuchel jest najlepszą opcją xD
21.04.2024 08:56
Wielki Mistrz, Legenda, Zdobywca 6 Pucharów, Rekordzista Herr Flick do nas nie chce więc nie zostaje nam nic innego niż starać się o Ralfa Ragnicka. Poza tym że to świetny trener to również patrzy na zespół strategicznie - dokładnie to czego nam trzeba.
#teamRangnick
21.04.2024 08:25
@DK10Bayern nie wiem o co Ci chodzi Edmund, jestes dziecinnie latwy do przeczytania z tymi swoimi multikontami, to juz nie 1 raz kiedy je robisz zeby sie przypierdalac
żałosne
21.04.2024 01:56
@Alistair ktore?
21.04.2024 01:35
1
@FCB4ever2014np to nie Klopp tylko Edwards, poszukaj sobie jakich pilkarzy chcial Klopp a jakie alternatywy kupil Marcus
20.04.2024 23:20
@Alistair skazany przestepca Uli po raz kolejny stawia swoje ego ponad dobro klubu i nie pozwoli zeby Flick tu wrocil. To tak jakby prezydent Barcelony nie chcial Pepa... smutne. Rangnick bedzie idealny w okresie kiedy potrzebny jest trener z dobrym rozpoznaniem potrzeb zespolu i mysleniem strategicznym - tak samo jak kiedys vyl takim van Gaal
20.04.2024 23:19
Panie i Panowie czas na konkretne typy: mysle ze nasz zarzad podejmie szalona decyzje i trenerem zostanie Zidane (albo Hoeness)
20.04.2024 22:07
@FCB4ever2014 wygral wszystko ale ile zdobych puchar przez te wszystkie lata? klub wydal setki milionow na van Dijka, Alissona, Salaha Mane mial ich w prime i fakt wygral - przeciez mu tego nie odbieram. Czy wygral duzo? na pewno po wielu latach posuchy. Z czym poplynalem? ze Liverpool mimo kolejnych transferow wyglada obecnie slabo tj tj przyewidywalnie? ze zostal zjedzony przez Atalante taktycznie? swoja droga to nie byl mecz w LM tylko pucharze 2 kategorii
Klopp to nie jest trener dla nas
20.04.2024 22:06
Klopp to bylby idealny trener na koniec ery Lewy/Muller/Neuer gdzie masz juz starzejacy sie ale nadal bardzo mocny rdzen zespolu i bierzesz trenera ktory wyciska ze wszystkich "120%" kapitalzujac ich ostatnie lata. Potem dokupujesz nowe gwiazdy zeby zastapic stare i albo dziala to dalej albo bierzesz innego trenera.
Branie Kloppa ktorego styl zna juz kazdy w europie i ktory jest taktycznym betonem zupelnie nie ma dla nas sensu tym bardziej ze w Bundeslidze pewnie znow odzyskamy przewage i nie musimy grac na maksymalnej intensywnosci co tydzien
20.04.2024 22:03
1
Upamecano powinien byc 1 w hierarchii na liscie do odstrzalu
20.04.2024 21:07
4
Bardzo dobry tydzien: awans w LM po pragmatycznym meczu + gramy z Realem a nie City, Nagelsmann dzieki bogom odrzuca Bayern i do tego ladny mecz na koniec tygodnia. W tygodniu byla tez informacja o dobrej atmosferze w szatni i powiem ze tez mam wrazenie iz atmosfera sie znacznie polepszyla.
Swoja droga Ci ktorzy pragna Kloppa za rok: czy nie widzicie jak bezradny i przewiddywalny tyaktycznie jest Liverpool juz od dluzszego czasu? w dwumeczu z Atalanta zostal taktycznie upokorzony. Jego czas mija tak jak minal czas Mourinho. To nie sa trenerzy ktorzy sie rozwijaja jak Pep
PS nie uwierzycie ale napisze to drugi raz w tym sezonie: Goretzka zagral dobry mecz!
20.04.2024 21:07
sam ten syf robil
20.04.2024 20:52
zostal zwolniony w zlym momencie ale nie bez powodu, tak krotka masz pamiec?
20.04.2024 20:51
Karl powinien byc CEO i podejmowac kluczowe decyzje. Ostoja rozsądku
20.04.2024 07:07
Flick jest napalony na Barcelone, nie mysli w ogole o Monachium, Ralf Rangnick ma cos do udowodnienia
20.04.2024 05:35
1
wg L'ÉQUIPE- ktore jest calkien niezlym zrodlem - lista trenerow zostala zawezona do dwoch nazwisk: Zidane & Rangnick
IMHO
Rangnick >>> Zidane
jesli przez skazanego przestepce i oszusta Uliego nie mozemy miec Flicka to Rangnink bedzie swietnym wyborem szczegolnie w okresie przejsciowym - to jest gosc ktory nie tylko zna sie na taktyce ale rowniez mysli strategicznie
Freund niech wypie****, Zaragoza i Boey? facet w pol roku pokazal ze sie sie nie nadaje, jeden slaby a drugi paniczny transfer, pomijam ze ze ponoc pracowal od wrzesnia i wypozyczenie Stanisica moznaby zaliczyc na jego konto, to juz lepiej bylo zostawic Neppe
20.04.2024 05:31
wyglada na to ze nie mam scoutingu
19.04.2024 18:38
@Jurgen1982 predzej wroci do Bayernu niz pojdzie do Barcy
19.04.2024 18:08
@Arcatera tyle razy ile ktos mowi ze 2+2 to 10 tyle razy mozna a nawet trzeba pisac ze to 4
ale zawsze mozna jak mowi @Mistrz358 odpuscic i nie komentowac
19.04.2024 17:01
@Johny84 kto pisze?
19.04.2024 16:54
manchester united 2 juz dawno jest i byl budowany wraz z nadejscien Hasana, teraz sie obudziles?
teraz to my mamy naprawiac, ale zobaczymy jak bedzie
19.04.2024 16:52
1
uderzylismy do najladniejszej dziewczyny na imprezie i dala nam kosza, uderzylismy do ex ktora tez wyglada super i tez nam dala kosza xD
19.04.2024 16:23
Freund z Eberlem narazie zalatwili Zaragoze i w panice Boeya o ktorym nikt nawet nie pamieta a wydalismy 30 baniek xD
zwolnili Tuchela ktory zrobil najleposzy wynik w LM od lat i punktowo w BL nie wyglada zle, ale zapragneli goscia ktory przegrywal mistrzostwo z cieniutkim BVB
zaczalem tracic w nich wiare zanim dali powody by ja zyskac
19.04.2024 16:17
szczerze mowiac to nie wiem czy da sie napisac cos bardziej idiotycznego xD zarzadzanie czyli management to przede wszystkim komunikacje a ty wlasnie piszesz ze nie ma znaczenia niech sobie rozmawiaja na migi albo przez tlumacza
to nie football manager
19.04.2024 16:15
to ja wole:
Die Eisenfaust am Lanzenschaft,
Die Zügel in der Linken,
So sprengt des Reiches Ritterschaft
Und ihre Schwerter blinken.
Heja, heja, heja! Heja! Heja, heja, heja! Heja!
19.04.2024 16:12
1
raczej osmieszyloby nas, przeciez byl na wylocie nie bez powodu tylko dlatego ze przegrywal mistrzostweo z BVB ktorego kibice smiali sie ze gra zalosnie
19.04.2024 16:09
przyszedl Freund ktory mial miec super wiedze w europie, przyszedl Eberl ktorego media w niemczech opisywaly niemal jak zbawce
a sie okazuje ze z Freunda taki talent jak z Comanda a z Eberla taki strateg jak goretzki najlepszy boxtobox
ich pomyslem byl Xabi czyli one season wonder i Nagelsmann czyli koles ktory przegrywal tytul z Borussia ale byl brzydko zwolniony - i obaj nas spuscili w kiblu xDDD
19.04.2024 16:08
1
zglosilem sie, 10 lajkow pod tym postem i dostane te robote, a wszyscy wiemy ze bedzie lepiej niz za Hasana/Kahna/Nagelsmanna/Tuchela
19.04.2024 16:05
1
mundo deprtive to jest gorzej niz fakt
19.04.2024 16:04
jak pada to pamietaj o parasolce
19.04.2024 13:57
@Reeken89 z otoczenia Bayernu juz bylo pelno zaprzeczen
19.04.2024 13:57
a co pisza w fakcie w sekcji sportowej?
19.04.2024 13:51
@karolina96 Neuer otwiera sekcje skoczkow, ponoc GuteSpiele to wielki falent
19.04.2024 13:50
@tapczan 999 xD
19.04.2024 13:50
@bayern1987dwa nigdy nie wygladal solidnie
19.04.2024 13:46
nowe konto Edmund?
19.04.2024 13:46
@tapczan masz wyobrazenie z tabloidow i nie masz pojecia co piszesz
19.04.2024 13:45
@turtlexxx 10 lajkow i zarzad nie bedzie mial wyjscia
19.04.2024 13:44
@tapczan za Guardioli tak nie bylo za to byla przesadna jazda po porazce, wszystko jest kwestia formy - skoro gramy slabo w lidze to logiczne ze nie ma optymizmu w LM. Czemu sie dziwisz? za Tuchela, Nagelsmanna i Kovaca jest ten sam pesymizm. Za Flicka i Guardioli byl optymizm.
19.04.2024 13:43
wyslalem mu sms dlatego decyzja tak szybko
19.04.2024 13:40
@Mistrz358 no widzisz a nadal ze mnie lepszy influencer niz z Ciebie smieszek
19.04.2024 13:37
@Mistrz358 mysale ze podsumowaniem kariery Upamecano jest jego wejscie w ostatnim meczu kiedy ludzie doslownie obsrali majty i zaczela sie jazda na Tuchela ze probuje sabotowac dwumecz xd
19.04.2024 13:36
dobry masz towar, zagralismy dobry dwumecz z mega cienkim PSG i to bylo wszystko - wszyscy srali i obstawiali upokorzenie z City, w lidze bylismy za BVB ktorego kibice jebali druzyne jak bura suke za slaba gre
gloryfikujesz Upamecano a Mbappe nazywasz mapetem to pokazuje jak powazny jest Twoj komentarz
19.04.2024 13:34
@Reeken89
Gdybam gdyby to nie było na niby
Gdybam gdyby to nie było na niby
Gdyby gdyby to nie było na niby (a teraz)
Gdyby świat cały
Obrósł w niebieskie migdały
Gdyby Magik był doskonały
Gdyby podziały gdzieś się podziały
Gdyby ryby głos też miały
Kaktusy na dłoniach by wyrastały
Gdyby po Ziemi stąpały ideały
Biały byłby czarny
A czarny biały
Indywidualnie na życzenie upały
Wciąż smakowały te same specjały
Minerały każdej skały
Szlachetne jak kryształy
A wszystkie kabały to tylko kawały
Gdyby czyn był godny chwały
Gdyby Fokus nie był tak zarozumiały
Gdyby wrony nie krakały
Gdyby kozy nie skakały
Gdyby tak psy nie gryzły
Koty nie drapały
A komary nie wkurwiały
Gdyby dyskojeby tak się nie rzucały
Gdyby równiejsze z równymi równać chciały
Gdyby nowe hip hopowe kluby powstawały
Gdyby foki w klubach tych dupami wywijały
A ekipy rymowały
A się nie napierdalały
Gdyby składy tak jak mówią reprezentowały
Gdyby z pióra słowa dosłowne spływały
Gdyby w GOP zwykłe deszcze padały
Gdyby szyby i kominy mnie nie otaczały
A kraina Niby Niby
Gdyby kromki spadały odwrotnie
Gdyby przerzutnie pociągały mnie okropnie
Gdyby rymy się składały wielokrotnie
Gdyby hip hopowe głowy dostawały stopnie
A stopnie wystawiane by nie były pochopnie
Gdyby u mnie na oknie stały
Kwiaty paproci i niebieskie migdały
Gdyby ich cechy się uzupełniały
Gdyby cudowne sny się sprawdzały
Gdyby Rahim zbierał pochwały
Gdyby problemy zmieniały się w banały
Gdyby z wszystkich treści morały wypływały
Gdyby partnerki partnerów swych kochały
Gdyby oczy nie płakały
A usta się wciąż śmiały
Gdyby powracały piękne chwile i trwały
Gdyby lepsze czasy nastały (aha)
Gdyby kawki nie padały
Gdyby pały nie ścigały
Gdyby składy hip hop grały
Przy tym nie dawały chały
Gdyby gazy nie wybuchały
A pożary nie wyniszczały
Gdyby wody nie zalewały
Kataklizmy nie istniały
Gdyby bratnie dusze się wspierały
I sobie ufały
Gdyby rymy tylko na wolno powstawały
Gdyby farby nie zaciekały
I na murze nie matowiały
Gdyby wielkie nominały
Każdą kieszeń oblężały
Na plakatach by widniały PFK inicjały
No a konfesjonały
By innowierców pochłaniały
Gdyby wszelkie bariery pozanikały
Gdyby żadne serduszka nie pękały
Gdyby kary winnych spotykały
Gdyby każdy był wyrozumiały
Gdybym
No co gdybyś
Gdybym to
19.04.2024 13:31
@tapczan bardziej to ze zostalismy spuszczeni w kiblu
19.04.2024 13:30
1
@Gwzd44 jestem na pewno lepsza opcja niz Nagelsmann i Freund z tym co pokazuje wiec trzymaj kciuki
19.04.2024 13:25
@Reeken89 wiadomo bo sam to powiedzial
19.04.2024 13:23
@Skobry calym osiagnieciem Juliana u nas byl dobry dwumecz z PSG a po nas dwa mecze towarzyskie z kadra, takze wole dobry dwumecz Tuchela z Arsenalem niz powrot do trenera z takimi 'osiagnieciami' jak Julian
19.04.2024 13:23
konkretna? tak
btw spuchniety? :D
19.04.2024 13:21
bzdura, nie zna ani niemieckiego ani angielsko, juz z Carlo to totalnie nie dzialalo
19.04.2024 13:20
zmien awatar!
19.04.2024 13:19
podobno Hasan ma byc trenerem, byl swietnym dyrektorem sportowym na pewno rola trenera nie sprawi mu problemow
19.04.2024 13:19
2
zmieniajcie awatary i lajkujcie tego posta
#tamflick
19.04.2024 13:18
zmien awatar
#tamflick
19.04.2024 13:18
no to @misza, zrob tom, ustaw awatar z Flickiem! :D ja i Ty w jednej druzynie? nikt by tego nie obstawil
do it!
19.04.2024 13:18
didi hamann jest wiekszym klaunem niz tomaszewszki, nic co mowi nie jest warte cytowania
19.04.2024 13:17
krotka pamiec chyba maja ludzie, za jego czasow byla masa slabych spotkan, a badzmy na chwile powazni: jedyne jego osiagniecie od zwolnienia (nie bez powodu) to 2 dobre sparingi z reprezentacja
19.04.2024 13:03
@Skobry Tuchel by nie atakowal z Villareal majac awans i jestem pewien ze Julek by wyszedl ofensywnie na Arsenal chociaz nie jestesmy w formie - tak rozumiem pragmatycznosc
19.04.2024 13:02
nie byla sporo lepsza
19.04.2024 13:01
@Skobry a czemu chcielismy ponownie Juliana ktorego pragmatyzm mielismy okazje doswiadczyc 0 razy?
19.04.2024 12:54
@tapczan za Juliana bylo tak samo zle, Tuchel przynajmniej umie grac pragmatycznie i lepiej rozumie potrzeby kadry
obecnie najlepsza opcja, na pewno lepsza niz powrot Nagelsmanna :D
19.04.2024 12:46
@Gwzd44 Zaragoza ponoc podobnie jak Sabitzer to pilkarz ktorego scouting ocenil negatywnie ale Freund sie uparl. Boiey totalnie paniczny ruch. 30 wywalone w bloto bo jest gorszy nawet niz (za) slaby Mazraoui
to juz moigli awansowac Neppe, z calej bandy Hasana on sie wydawal jedynym kompetenym. Przyszedl 'zbawca' (tak go malowali w mediach w niemczech) Eberl i jego pomyslem byl Nagelsmann?
To juz Hoven by podjal lepsze decyzje :P
19.04.2024 12:45
@Gwzd44 Freund i Eberl - mega rozczarowanie, gonili za trenerem slabszym od Tuchela, co za żenada
19.04.2024 12:39
totalna zenada, Freund i Eberl mega rozczarowanie
19.04.2024 12:37
Po 1 PRIMO. Nagelsmann to gosc ktory przegrywal lige ze slabym Dortmundem a w 80% meczach zeby bolaly od tego co gralismy, glupio gadal w mediach i nie mial pomyslu na kadre
Po 2 PRIMO. Nie rozwijal pilkarzy, ciagle zmienial taktykei strategie, nie potrafil wpasowac pilkarzyy, nie inwestowal w mlodziez, trzymal sie Kimmich/Goretzka, ciagle dawal wolne, nie trzymal dyscypliny i sam w kluczowym momencie sezonu po porazce z Leverkusen pojechal na urlop. Jego jedyne osiagniecie po wywaleniu z Bayernu to 2 dobre towarzyskie mecze
Po 3 PRIMO ULTIMO. To ze Tuchel byl slaby nie sprawia ze Julian jest dobry. MEGA ROZCZAROWANIE duetem Eberl/Freund. Trzeba znalezc trenera pasujacego i z pomyslem: jak kiedys Pep w Barcelonie,. jak de Zerbi dla Brighton, jak Zidane dla Realu, jak... Flick dla Bayernu. I tu dochodzimy do sednak, bo wyglada an to ze SKAZANY PRZESTEPCA Uli nadal przekladala swoje ego nad dobro klubu poniewaz:
NA RYNKU JEST GUARDIOLA BAYERNU CZYLI HANSI FLICK TRENER 6 PUCHAROW W SEZONIE, MISTRZ ktory juz raz 1 wyciagnal nas z kryzysu a my sie ku*** zastanawiamy kto ma nas trenowac i ganiamy za facetem ktory przegrywal lige z cieniujacym dortmundem
czy tylko ja tego nie kumam?!
EDIT: jak tak ma to wygladac to zostawmy Tuchela, przynajmniej dobrze rozpoznal problemu tego skladu i gra pragmatyczny futbol
19.04.2024 12:35
@fiidoo piszesz "maja farta ze to niepojete" a przeciez w meczu byli lepsi, mieli wiecej dobrych sytuacji jak to sie ma do farta? powtarzasz bezmyslnie jakies haslo ktore do nich probuje sie doczepic
18.04.2024 23:09
na twitterze imiasanmia podano ze Bundesliga ma juz pewne 5 miejsc
18.04.2024 23:06
Maja więcej sytuacji wiec więcej klarownych, solidnie w obronie gdzie tu widzisz fart?
18.04.2024 22:53
@Gwzd44 Flick, Rangnick, De Zerbi, Emery, Conte - kazdy z nich jest lepszy od Nagelsmanna
18.04.2024 20:43
@Jurgen1982 to nie jest kwestia zakochania w Tuchelu tylko tego ze Nagelsmann jest chyba nawet gorszy od niego. Podkresle: Nagelsmann przegrywal lige ze slabym Dortmundem, w LM co prawda przeszlismy PSG ale nastroje przed City byly tragiczne. Do tego Julian nie umial grac tak pragmatycznie jak Tuchel nawet mimo wtopy rok wczesniej
18.04.2024 20:09
@siudrak0 nie wymienilem Flicka bo po 1 pop awatarze wiadomo ze jego chcialbym najbardziej, ale 2: nie wierze ze to jest realne :(
18.04.2024 20:00
@Jurgen1982 no wlasnie posadzenie Goretzki w kilku meczach, wprowadzenie Pavlovica i przesuniecie Kimmicha. Czy przed czy po zwolnieniu to juz nie ma znaczenia. Owszem byly takie mecze ze nie robil zmian ale to pojedyncze przypadki a nie regula
18.04.2024 19:59
bardzo przecietny pilkarz
18.04.2024 19:50
@Jurgen1982 wydaje mi sie ze skoro w koncu mamy specjalistow w dyrekcji sportowej to powinni wniesc pomysly lepsze niz przecietnego kibica. Nagelsmann tu byl i polegl. To ma byc nasz plan nr1? To chociaz stalem krytykiem Tuchela to juz wole Tomasa - on przynajmniej jak wyzej: znacznie lepiej identyfikuje potrzeby tego zespolu, podejmuje odwazne decyzje i potrafi grac pragmatycznie.
Arsenal swego czasu wzial Artete, Totki Postecoglou, swietnie radzi sobie Motta czy de Zerbi. Kompetentny zarzad powinien umiec znalezc kogos o mniej znanym nazwisku pasujacego do wizji;.
Ja bym chetnie zobaczyl de Zerbiego albo na rok Rangnicka a potem niech juz bedzie ten nieszczesny Klopp ew Xabi. No i zawsze lubilem Conte :D
18.04.2024 19:49
@misza zadal nizej bardzo ciekawe pytanie: jak bylaby postrzegana decyzja o zwolnieniu Tuchela gdybysmy wygrali LM?
Tak samo jesli nie glupsza niz ta o zwolnieniu Nagelsmanna.
Swoja droga odnosnie Juliana to sytuacja robi sie absurdalna. Jego osiagnieciem od wywalenia z Bayernu jest tak naprawde... wygranie 2 prestizowych sparingow z kadra.
I teraz tworzona jest atmosfera gdzie jest on kandydatem nr 1 a klub namawia go zeby podpisal kontrakt. Paranoja! Facet ktory przegrywal lige ze slabiutkiem Dortmundem ma przyjsc odbic ja mocnemu Leverkusen?
Przepraszam bardzo czy nasz zarzad w ogole pamieta kariere Juliana w Bayernie? Gosc moze zostal zwolniony w zlym momencie ale nie zostal zwolniony nieslusznie.
- gralismy czesto slabo i bez pomyslu, po obwodzie gdzie to geniusz duetu Lewy/Tomek przesadzazal o wyniku meczu. Roznica miedzy Tuchelem byla taka z Tomas koncentruje sie na obronie a Julek na ataku - w obrzu przypadkach 80% meczow kibic ma ochote wbic sobie widelec w oczy
- ciagle zmiany taktki i systemu: co pol roku pojawial sie duzy artykul ze smutnym Nagelsmannem na treningu mowiacy o tym ze szuka wyjscia z kryzysu/impulsu
- brak dyscypliny: ciagle wolne, sam pojechal na urlop po kluczowej porazce z Leverkusen glupie wypowiedzi w mediach
- granie ciagle ta sama jedenastka i strach przed zmianami: to Tuchel w koncu mial odwage przywrocic Kimmicha na prawa i wstawic do srodka Pavlovica - Tomas tez dobrze zidentyfikowal potrzeby zespolu, gdzie Julek chcial... Sabitzera
Zbawca ma byc gosc za ktorego bylismy na trajektorii opadajacej, gdzie gra wygladala czesto jak za Kovaca i ktorego osiagnieciem byl dobry dwumecz z PSG i.... fakt ze matematycznie/teoretycznie mielismy jeszcze szanse na kazdym froncie.
Julek przegralby pewnie wtedy z Dortmundem i przegralby z takim Leverkusen. Na Arsenal naiwnie wyszedlby chcac grac super ofensywnie i dostal 3 bramki w 1 meczu :D
Bardzo duze rozczarowanie Freundem i Eberlem jesli faktycznie Nagelsmann wroci. Popelniono blad zwalniajac go w takim momencie ale zatrudnianie go ponownie to nie jest naprawa tego bledu tylko popelnianie kolejnego.
Trzeba sie modlic zeby zostal w kadrze
18.04.2024 19:26
czy ty nazwales Real Madryt "klubikiem bezh istorii"?
18.04.2024 19:12
czyli gosc ktory przegrywal lige ze slabym Dortmundem ma przyjsc odbic ja swietnemu Leverkusen
wszystko w atmosferze zbawcy tylko dlatego ze wygral z kadra dwa mecze towarzysklie
niech nas bogowie chronia przed wypalonym betonem kloppem, jego liverpool juz od dawna wygladal jakby trenowal ich mourinho
23.04.2024 10:06
az sprawdzilem i faktycznie Kicker cos takiego sugeruje
23.04.2024 09:36
jak powiedziec ze nie znasz sie na pilce nie mowiac ze nie znasz sie na pilce
Rangnick trener bez sukcesow? a czy to nie tacy jak Ty pisza potem: niech Pep idzie do slabego klubu i cos wygra. To moze sciagnijmy Di Matteo, wygral LM z Chelsea. Jesli rozumiesz sukcesy tylko jako puchary to wiedz ze nie jest to jedyna miara
23.04.2024 09:26
Najgorsze w tej cale j sytuacji jest to ze: zwalniamy trenera ale za wczesnie, ten ktory przychodzi zostaje zwolnienie co rowniez zaczyna wygladac na za wczesnie, a kolejne nazwiska ktore sa na liscie nie tylko sa ciagle dyskutowane i klub nie potrafi tego uciac ale co gorsza w kolejnosci naszego zainteresowania przedluzaja umowy lub nam mniej lub bardziej oczywiscie odmawiaja.
Wyglada to strasznie chaotycznie i boli tez ze klub nie potrafi trzymac narracji. Strasznie amatorsko. Eberl sporo ostatnio chodzil do mediow i mial dobry poczatek ale to co sie teraz dzieje to mocny facepalm
23.04.2024 09:23
Przetrawiając informacje z wczoraj: czyli Rangnick i Tuchel
Podsumowanie jest takie że wygląda na dostaliśmy kosza od tych którzy byli preferowani tj: Naggelsmann (całe szcześćie), Xabi (zrozumiałe), Hoeness (raczej słusznie) i Emery (również ma sens, gość wie gdzie nadaje się najbardziej). W grze jest też chyba de Zerbi ale tu ryzyko jest duże a koszty olbrzymie.
O Rangnicku jako opcji mówiło się od początku ale było dość cicho więc raczej był tylko na szerokiej liście. Swoją drogą śmieszna wydaje mi się panika wielu z Was, szczególnie tych którzy chcieli powrotu Nagelsmanna. Popatrzmy realnie na osiągnięcia Juliana od zwolnienia od nas (za słabe wyniki i słaba grę); otóż są to: całe dwa dobre mecze towarzyskie. I wy chcecie jego powrotu chociaż graliśmy słabo, wręcz coraz gorzej a jedyne co zostało źle zrobione to że zwolniono go za wcześnie a nie że w ogóle.
Rangnick to świetnych fachowiec, która ma jedna zaletę która może byc ważna: potrafi mysleć strategicznie i dobrze rozpoznać potrzeby zespołu. Byłby świetnym trenerem żeby pomóc w przebudowanie i żebyśmy za rok/2/3 sprowadzili kogoś do prowadzenia nas w erze post Muller/Neuer. Nie daj boże dinozaura na miarę Mourinho Kloppa.
Pojawiły się też informacje że zarząd, szczególnie Eberl który nie podejmował tej decyzji... jest otwarty na pozostanie Tuchela. Tuchel podobnie jak Rangnick i na pewno lepiej niż Julian rozpoznał braki jakie ma ten zespół. Prawda jest też taka że nie punktujemy tak źle w Bundeslidze, po protostu Leverkusen właczyło sobie "god mode".
Czy warto płacić 10mln odprawy Tuchelowi i nowemy trenerowi i nowemu sztabowi kilkuletnie umowy? Szczególnie jeśli miałby to być Rangnick czy de Zerbi?
PS nadal nie rozumiem czemu nie Flick, ale może sam tak bardzo nie chce, albo w reprezentacji pojawiły się problemy jakich my kibice nie widzieliśmy ale zarządzający znają
23.04.2024 08:28
@Marton sorry ale Hasan Flicka potraktowal jak gówno. Odszedł Alaba, nie zostawił mu nawet na rok BOatenga chociaż dzisiaj widać jak dużo lepszy był w grze nogami od innych, sprzedał za grosze Thiago, spartaczył wypożyczenie Perisica, nie sprowadził prawego obrońcy i żadnego sensownego pomocnika a każdego w miesiąca w mediach robił robił jakieś przytyki.
A Ty masz czelność mieć Flickowi za złe że w końcu nie wytrzymał... masakra. Ps słabe mecze za Flicka nadal wyglądały lepiej niż dobre za Nagelsmanna
23.04.2024 07:20
Ruben Amorim ktory byl dlugo uwazany za kandydata do zastapienia Kloppa w Liverpoolo ponoc rozmawia jednak z... West Hamem
23.04.2024 06:37
Nagelsmann ma tyle wspolnego z topowymi trenerami ile Leon Goretzka z najlepszymi box-to-box swiata
23.04.2024 06:19
Przetrawiając informacje z wczoraj: czyli Rangnick i Tuchel
Podsumowanie jest takie że wygląda na dostaliśmy kosza od tych którzy byli preferowani tj: Naggelsmann (całe szcześćie), Xabi (zrozumiałe), Hoeness (raczej słusznie) i Emery (również ma sens, gość wie gdzie nadaje się najbardziej). W grze jest też chyba de Zerbi ale tu ryzyko jest duże a koszty olbrzymie.
O Rangnicku jako opcji mówiło się od początku ale było dość cicho więc raczej był tylko na szerokiej liście. Swoją drogą śmieszna wydaje mi się panika wielu z Was, szczególnie tych którzy chcieli powrotu Nagelsmanna. Popatrzmy realnie na osiągnięcia Juliana od zwolnienia od nas (za słabe wyniki i słaba grę); otóż są to: całe dwa dobre mecze towarzyskie. I wy chcecie jego powrotu chociaż graliśmy słabo, wręcz coraz gorzej a jedyne co zostało źle zrobione to że zwolniono go za wcześnie a nie że w ogóle.
Rangnick to świetnych fachowiec, która ma jedna zaletę która może byc ważna: potrafi mysleć strategicznie i dobrze rozpoznać potrzeby zespołu. Byłby świetnym trenerem żeby pomóc w przebudowanie i żebyśmy za rok/2/3 sprowadzili kogoś do prowadzenia nas w erze post Muller/Neuer. Nie daj boże dinozaura na miarę Mourinho Kloppa.
Pojawiły się też informacje że zarząd, szczególnie Eberl który nie podejmował tej decyzji... jest otwarty na pozostanie Tuchela. Tuchel podobnie jak Rangnick i na pewno lepiej niż Julian rozpoznał braki jakie ma ten zespół. Prawda jest też taka że nie punktujemy tak źle w Bundeslidze, po protostu Leverkusen właczyło sobie "god mode".
Czy warto płacić 10mln odprawy Tuchelowi i nowemy trenerowi i nowemu sztabowi kilkuletnie umowy? Szczególnie jeśli miałby to być Rangnick czy de Zerbi?
PS nadal nie rozumiem czemu nie Flick, ale może sam tak bardzo nie chce, albo w reprezentacji pojawiły się problemy jakich my kibice nie widzieliśmy ale zarządzający znają
23.04.2024 05:42
Florian Plettenberg: Thomas Tuchel is not completely against the idea of staying at Bayern next season. He hasn't ruled it out at 100%. As of now, separation in the summer has only been verbally agreed - nothing signed. Eberl and Freund have a very good relationship with the coach. However, some people in charge are against keeping Tuchel and have ruled out this scenario. Manchester United or a return to Chelsea are attractive destinations for Tuchel
zaraz się faktygcznie okaże że zamiast płacić odprawę Tuchelowi i za de Zerbiego i sztan (razem 30mln) czy brać Rangnicka lepiej zostać rok z Tuchelem i ruszyć po Kloppa/Alonso. Swoją drogą Klopp to wypalony dinozaur i beton jak Mourinho
23.04.2024 00:23
wg mediow w argentyynie, naucz sie w koncu oceniac zrodla bo troche smieszne a tak samo traktujesz Plettiego czy jakiegos randoma z twittera z ameryki poludniowej
23.04.2024 00:18
przyznam ze jestem zaskoczony, gdy byl u nas nie widzialem w niczego wyjatkowego
23.04.2024 00:00
na tym etapie to po prostu bierzmy Papszuna
21.04.2024 23:10
a czaicie że Bayern miałby szansę na Bellinghama ale Hasan totalnie przespał (nie tylko ten transfer) i próbował przebić ofertę dopiero kiedy Jude już wszystko zaakceptował z BVB?
21.04.2024 23:00
Flick byl idealny, jesli sie nie zgadzasz usun konto
21.04.2024 15:27
Flick >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de Zerbi > Emery > Zidane
21.04.2024 15:03
@tapczan wezma Daviesa w promocji za 20-30ml - jak sie uda za tyl kupic to zobacza jak bedzie i jeslki nie nie sprawdzi to wy***** po roku i pojda po Theo
21.04.2024 09:43
@BaltazarGabka Tuchel nadal jest lepszy niz Nagelsmann. I tak, Ralf to wybitna osoba - nie zgadzasz sie?
21.04.2024 09:40
José Ángel Sánchez spuscil Daviesa w kiblu
21.04.2024 09:36
@Gwzd44 śmichy-chichy ale obecnie Tuchel jest najlepszą opcją xD
21.04.2024 08:56
Wielki Mistrz, Legenda, Zdobywca 6 Pucharów, Rekordzista Herr Flick do nas nie chce więc nie zostaje nam nic innego niż starać się o Ralfa Ragnicka. Poza tym że to świetny trener to również patrzy na zespół strategicznie - dokładnie to czego nam trzeba.
#teamRangnick
21.04.2024 08:25
@DK10Bayern nie wiem o co Ci chodzi Edmund, jestes dziecinnie latwy do przeczytania z tymi swoimi multikontami, to juz nie 1 raz kiedy je robisz zeby sie przypierdalac
żałosne
21.04.2024 01:56
@Alistair ktore?
21.04.2024 01:35
@FCB4ever2014np to nie Klopp tylko Edwards, poszukaj sobie jakich pilkarzy chcial Klopp a jakie alternatywy kupil Marcus
20.04.2024 23:20
@Alistair skazany przestepca Uli po raz kolejny stawia swoje ego ponad dobro klubu i nie pozwoli zeby Flick tu wrocil. To tak jakby prezydent Barcelony nie chcial Pepa... smutne. Rangnick bedzie idealny w okresie kiedy potrzebny jest trener z dobrym rozpoznaniem potrzeb zespolu i mysleniem strategicznym - tak samo jak kiedys vyl takim van Gaal
20.04.2024 23:19
Panie i Panowie czas na konkretne typy: mysle ze nasz zarzad podejmie szalona decyzje i trenerem zostanie Zidane (albo Hoeness)
20.04.2024 22:07
@FCB4ever2014 wygral wszystko ale ile zdobych puchar przez te wszystkie lata? klub wydal setki milionow na van Dijka, Alissona, Salaha Mane mial ich w prime i fakt wygral - przeciez mu tego nie odbieram. Czy wygral duzo? na pewno po wielu latach posuchy. Z czym poplynalem? ze Liverpool mimo kolejnych transferow wyglada obecnie slabo tj tj przyewidywalnie? ze zostal zjedzony przez Atalante taktycznie? swoja droga to nie byl mecz w LM tylko pucharze 2 kategorii
Klopp to nie jest trener dla nas
20.04.2024 22:06
Klopp to bylby idealny trener na koniec ery Lewy/Muller/Neuer gdzie masz juz starzejacy sie ale nadal bardzo mocny rdzen zespolu i bierzesz trenera ktory wyciska ze wszystkich "120%" kapitalzujac ich ostatnie lata. Potem dokupujesz nowe gwiazdy zeby zastapic stare i albo dziala to dalej albo bierzesz innego trenera.
Branie Kloppa ktorego styl zna juz kazdy w europie i ktory jest taktycznym betonem zupelnie nie ma dla nas sensu tym bardziej ze w Bundeslidze pewnie znow odzyskamy przewage i nie musimy grac na maksymalnej intensywnosci co tydzien
20.04.2024 22:03
Upamecano powinien byc 1 w hierarchii na liscie do odstrzalu
20.04.2024 21:07
Bardzo dobry tydzien: awans w LM po pragmatycznym meczu + gramy z Realem a nie City, Nagelsmann dzieki bogom odrzuca Bayern i do tego ladny mecz na koniec tygodnia. W tygodniu byla tez informacja o dobrej atmosferze w szatni i powiem ze tez mam wrazenie iz atmosfera sie znacznie polepszyla.
Swoja droga Ci ktorzy pragna Kloppa za rok: czy nie widzicie jak bezradny i przewiddywalny tyaktycznie jest Liverpool juz od dluzszego czasu? w dwumeczu z Atalanta zostal taktycznie upokorzony. Jego czas mija tak jak minal czas Mourinho. To nie sa trenerzy ktorzy sie rozwijaja jak Pep
PS nie uwierzycie ale napisze to drugi raz w tym sezonie: Goretzka zagral dobry mecz!
20.04.2024 21:07
sam ten syf robil
20.04.2024 20:52
zostal zwolniony w zlym momencie ale nie bez powodu, tak krotka masz pamiec?
20.04.2024 20:51
Karl powinien byc CEO i podejmowac kluczowe decyzje. Ostoja rozsądku
20.04.2024 07:07
Flick jest napalony na Barcelone, nie mysli w ogole o Monachium, Ralf Rangnick ma cos do udowodnienia
20.04.2024 05:35
wg L'ÉQUIPE- ktore jest calkien niezlym zrodlem - lista trenerow zostala zawezona do dwoch nazwisk: Zidane & Rangnick
IMHO
Rangnick >>> Zidane
jesli przez skazanego przestepce i oszusta Uliego nie mozemy miec Flicka to Rangnink bedzie swietnym wyborem szczegolnie w okresie przejsciowym - to jest gosc ktory nie tylko zna sie na taktyce ale rowniez mysli strategicznie
Freund niech wypie****, Zaragoza i Boey? facet w pol roku pokazal ze sie sie nie nadaje, jeden slaby a drugi paniczny transfer, pomijam ze ze ponoc pracowal od wrzesnia i wypozyczenie Stanisica moznaby zaliczyc na jego konto, to juz lepiej bylo zostawic Neppe
20.04.2024 05:31
wyglada na to ze nie mam scoutingu
19.04.2024 18:38
@Jurgen1982 predzej wroci do Bayernu niz pojdzie do Barcy
19.04.2024 18:08
@Arcatera tyle razy ile ktos mowi ze 2+2 to 10 tyle razy mozna a nawet trzeba pisac ze to 4
ale zawsze mozna jak mowi @Mistrz358 odpuscic i nie komentowac
19.04.2024 17:01
@Johny84 kto pisze?
19.04.2024 16:54
manchester united 2 juz dawno jest i byl budowany wraz z nadejscien Hasana, teraz sie obudziles?
teraz to my mamy naprawiac, ale zobaczymy jak bedzie
19.04.2024 16:52
uderzylismy do najladniejszej dziewczyny na imprezie i dala nam kosza, uderzylismy do ex ktora tez wyglada super i tez nam dala kosza xD
19.04.2024 16:23
Freund z Eberlem narazie zalatwili Zaragoze i w panice Boeya o ktorym nikt nawet nie pamieta a wydalismy 30 baniek xD
zwolnili Tuchela ktory zrobil najleposzy wynik w LM od lat i punktowo w BL nie wyglada zle, ale zapragneli goscia ktory przegrywal mistrzostwo z cieniutkim BVB
zaczalem tracic w nich wiare zanim dali powody by ja zyskac
19.04.2024 16:17
szczerze mowiac to nie wiem czy da sie napisac cos bardziej idiotycznego xD zarzadzanie czyli management to przede wszystkim komunikacje a ty wlasnie piszesz ze nie ma znaczenia niech sobie rozmawiaja na migi albo przez tlumacza
to nie football manager
19.04.2024 16:15
to ja wole:
Die Eisenfaust am Lanzenschaft,
Die Zügel in der Linken,
So sprengt des Reiches Ritterschaft
Und ihre Schwerter blinken.
Heja, heja, heja! Heja! Heja, heja, heja! Heja!
19.04.2024 16:12
raczej osmieszyloby nas, przeciez byl na wylocie nie bez powodu tylko dlatego ze przegrywal mistrzostweo z BVB ktorego kibice smiali sie ze gra zalosnie
19.04.2024 16:09
przyszedl Freund ktory mial miec super wiedze w europie, przyszedl Eberl ktorego media w niemczech opisywaly niemal jak zbawce
a sie okazuje ze z Freunda taki talent jak z Comanda a z Eberla taki strateg jak goretzki najlepszy boxtobox
ich pomyslem byl Xabi czyli one season wonder i Nagelsmann czyli koles ktory przegrywal tytul z Borussia ale byl brzydko zwolniony - i obaj nas spuscili w kiblu xDDD
19.04.2024 16:08
zglosilem sie, 10 lajkow pod tym postem i dostane te robote, a wszyscy wiemy ze bedzie lepiej niz za Hasana/Kahna/Nagelsmanna/Tuchela
19.04.2024 16:05
mundo deprtive to jest gorzej niz fakt
19.04.2024 16:04
jak pada to pamietaj o parasolce
19.04.2024 13:57
@Reeken89 z otoczenia Bayernu juz bylo pelno zaprzeczen
19.04.2024 13:57
a co pisza w fakcie w sekcji sportowej?
19.04.2024 13:51
@karolina96 Neuer otwiera sekcje skoczkow, ponoc GuteSpiele to wielki falent
19.04.2024 13:50
@tapczan 999 xD
19.04.2024 13:50
@bayern1987dwa nigdy nie wygladal solidnie
19.04.2024 13:46
nowe konto Edmund?
19.04.2024 13:46
@tapczan masz wyobrazenie z tabloidow i nie masz pojecia co piszesz
19.04.2024 13:45
@turtlexxx 10 lajkow i zarzad nie bedzie mial wyjscia
19.04.2024 13:44
@tapczan za Guardioli tak nie bylo za to byla przesadna jazda po porazce, wszystko jest kwestia formy - skoro gramy slabo w lidze to logiczne ze nie ma optymizmu w LM. Czemu sie dziwisz? za Tuchela, Nagelsmanna i Kovaca jest ten sam pesymizm. Za Flicka i Guardioli byl optymizm.
19.04.2024 13:43
wyslalem mu sms dlatego decyzja tak szybko
19.04.2024 13:40
@Mistrz358 no widzisz a nadal ze mnie lepszy influencer niz z Ciebie smieszek
19.04.2024 13:37
@Mistrz358 mysale ze podsumowaniem kariery Upamecano jest jego wejscie w ostatnim meczu kiedy ludzie doslownie obsrali majty i zaczela sie jazda na Tuchela ze probuje sabotowac dwumecz xd
19.04.2024 13:36
dobry masz towar, zagralismy dobry dwumecz z mega cienkim PSG i to bylo wszystko - wszyscy srali i obstawiali upokorzenie z City, w lidze bylismy za BVB ktorego kibice jebali druzyne jak bura suke za slaba gre
gloryfikujesz Upamecano a Mbappe nazywasz mapetem to pokazuje jak powazny jest Twoj komentarz
19.04.2024 13:34
@Reeken89
Gdybam gdyby to nie było na niby
Gdybam gdyby to nie było na niby
Gdyby gdyby to nie było na niby (a teraz)
Gdyby świat cały
Obrósł w niebieskie migdały
Gdyby Magik był doskonały
Gdyby podziały gdzieś się podziały
Gdyby ryby głos też miały
Kaktusy na dłoniach by wyrastały
Gdyby po Ziemi stąpały ideały
Biały byłby czarny
A czarny biały
Indywidualnie na życzenie upały
Wciąż smakowały te same specjały
Minerały każdej skały
Szlachetne jak kryształy
A wszystkie kabały to tylko kawały
Gdyby czyn był godny chwały
Gdyby Fokus nie był tak zarozumiały
Gdyby wrony nie krakały
Gdyby kozy nie skakały
Gdyby tak psy nie gryzły
Koty nie drapały
A komary nie wkurwiały
Gdyby dyskojeby tak się nie rzucały
Gdyby równiejsze z równymi równać chciały
Gdyby nowe hip hopowe kluby powstawały
Gdyby foki w klubach tych dupami wywijały
A ekipy rymowały
A się nie napierdalały
Gdyby składy tak jak mówią reprezentowały
Gdyby z pióra słowa dosłowne spływały
Gdyby w GOP zwykłe deszcze padały
Gdyby szyby i kominy mnie nie otaczały
A kraina Niby Niby
Gdyby kromki spadały odwrotnie
Gdyby przerzutnie pociągały mnie okropnie
Gdyby rymy się składały wielokrotnie
Gdyby hip hopowe głowy dostawały stopnie
A stopnie wystawiane by nie były pochopnie
Gdyby u mnie na oknie stały
Kwiaty paproci i niebieskie migdały
Gdyby ich cechy się uzupełniały
Gdyby cudowne sny się sprawdzały
Gdyby Rahim zbierał pochwały
Gdyby problemy zmieniały się w banały
Gdyby z wszystkich treści morały wypływały
Gdyby partnerki partnerów swych kochały
Gdyby oczy nie płakały
A usta się wciąż śmiały
Gdyby powracały piękne chwile i trwały
Gdyby lepsze czasy nastały (aha)
Gdyby kawki nie padały
Gdyby pały nie ścigały
Gdyby składy hip hop grały
Przy tym nie dawały chały
Gdyby gazy nie wybuchały
A pożary nie wyniszczały
Gdyby wody nie zalewały
Kataklizmy nie istniały
Gdyby bratnie dusze się wspierały
I sobie ufały
Gdyby rymy tylko na wolno powstawały
Gdyby farby nie zaciekały
I na murze nie matowiały
Gdyby wielkie nominały
Każdą kieszeń oblężały
Na plakatach by widniały PFK inicjały
No a konfesjonały
By innowierców pochłaniały
Gdyby wszelkie bariery pozanikały
Gdyby żadne serduszka nie pękały
Gdyby kary winnych spotykały
Gdyby każdy był wyrozumiały
Gdybym
No co gdybyś
Gdybym to
19.04.2024 13:31
@tapczan bardziej to ze zostalismy spuszczeni w kiblu
19.04.2024 13:30
@Gwzd44 jestem na pewno lepsza opcja niz Nagelsmann i Freund z tym co pokazuje wiec trzymaj kciuki
19.04.2024 13:25
@Reeken89 wiadomo bo sam to powiedzial
19.04.2024 13:23
@Skobry calym osiagnieciem Juliana u nas byl dobry dwumecz z PSG a po nas dwa mecze towarzyskie z kadra, takze wole dobry dwumecz Tuchela z Arsenalem niz powrot do trenera z takimi 'osiagnieciami' jak Julian
19.04.2024 13:23
konkretna? tak
btw spuchniety? :D
19.04.2024 13:21
bzdura, nie zna ani niemieckiego ani angielsko, juz z Carlo to totalnie nie dzialalo
19.04.2024 13:20
zmien awatar!
19.04.2024 13:19
podobno Hasan ma byc trenerem, byl swietnym dyrektorem sportowym na pewno rola trenera nie sprawi mu problemow
19.04.2024 13:19
zmieniajcie awatary i lajkujcie tego posta
#tamflick
19.04.2024 13:18
zmien awatar
#tamflick
19.04.2024 13:18
no to @misza, zrob tom, ustaw awatar z Flickiem! :D ja i Ty w jednej druzynie? nikt by tego nie obstawil
do it!
19.04.2024 13:18
didi hamann jest wiekszym klaunem niz tomaszewszki, nic co mowi nie jest warte cytowania
19.04.2024 13:17
krotka pamiec chyba maja ludzie, za jego czasow byla masa slabych spotkan, a badzmy na chwile powazni: jedyne jego osiagniecie od zwolnienia (nie bez powodu) to 2 dobre sparingi z reprezentacja
19.04.2024 13:03
@Skobry Tuchel by nie atakowal z Villareal majac awans i jestem pewien ze Julek by wyszedl ofensywnie na Arsenal chociaz nie jestesmy w formie - tak rozumiem pragmatycznosc
19.04.2024 13:02
nie byla sporo lepsza
19.04.2024 13:01
@Skobry a czemu chcielismy ponownie Juliana ktorego pragmatyzm mielismy okazje doswiadczyc 0 razy?
19.04.2024 12:54
@tapczan za Juliana bylo tak samo zle, Tuchel przynajmniej umie grac pragmatycznie i lepiej rozumie potrzeby kadry
Flick >>>>>>>>>>>> Tuchel >>> Kovac > Julian/Klinsmann
19.04.2024 12:51
obecnie najlepsza opcja, na pewno lepsza niz powrot Nagelsmanna :D
19.04.2024 12:46
@Gwzd44 Zaragoza ponoc podobnie jak Sabitzer to pilkarz ktorego scouting ocenil negatywnie ale Freund sie uparl. Boiey totalnie paniczny ruch. 30 wywalone w bloto bo jest gorszy nawet niz (za) slaby Mazraoui
to juz moigli awansowac Neppe, z calej bandy Hasana on sie wydawal jedynym kompetenym. Przyszedl 'zbawca' (tak go malowali w mediach w niemczech) Eberl i jego pomyslem byl Nagelsmann?
To juz Hoven by podjal lepsze decyzje :P
19.04.2024 12:45
@Gwzd44 Freund i Eberl - mega rozczarowanie, gonili za trenerem slabszym od Tuchela, co za żenada
19.04.2024 12:39
totalna zenada, Freund i Eberl mega rozczarowanie
19.04.2024 12:37
Po 1 PRIMO. Nagelsmann to gosc ktory przegrywal lige ze slabym Dortmundem a w 80% meczach zeby bolaly od tego co gralismy, glupio gadal w mediach i nie mial pomyslu na kadre
Po 2 PRIMO. Nie rozwijal pilkarzy, ciagle zmienial taktykei strategie, nie potrafil wpasowac pilkarzyy, nie inwestowal w mlodziez, trzymal sie Kimmich/Goretzka, ciagle dawal wolne, nie trzymal dyscypliny i sam w kluczowym momencie sezonu po porazce z Leverkusen pojechal na urlop. Jego jedyne osiagniecie po wywaleniu z Bayernu to 2 dobre towarzyskie mecze
Po 3 PRIMO ULTIMO. To ze Tuchel byl slaby nie sprawia ze Julian jest dobry. MEGA ROZCZAROWANIE duetem Eberl/Freund. Trzeba znalezc trenera pasujacego i z pomyslem: jak kiedys Pep w Barcelonie,. jak de Zerbi dla Brighton, jak Zidane dla Realu, jak... Flick dla Bayernu. I tu dochodzimy do sednak, bo wyglada an to ze SKAZANY PRZESTEPCA Uli nadal przekladala swoje ego nad dobro klubu poniewaz:
NA RYNKU JEST GUARDIOLA BAYERNU CZYLI HANSI FLICK TRENER 6 PUCHAROW W SEZONIE, MISTRZ ktory juz raz 1 wyciagnal nas z kryzysu a my sie ku*** zastanawiamy kto ma nas trenowac i ganiamy za facetem ktory przegrywal lige z cieniujacym dortmundem
czy tylko ja tego nie kumam?!
EDIT: jak tak ma to wygladac to zostawmy Tuchela, przynajmniej dobrze rozpoznal problemu tego skladu i gra pragmatyczny futbol
19.04.2024 12:35
@fiidoo piszesz "maja farta ze to niepojete" a przeciez w meczu byli lepsi, mieli wiecej dobrych sytuacji jak to sie ma do farta? powtarzasz bezmyslnie jakies haslo ktore do nich probuje sie doczepic
18.04.2024 23:09
na twitterze imiasanmia podano ze Bundesliga ma juz pewne 5 miejsc
18.04.2024 23:06
Maja więcej sytuacji wiec więcej klarownych, solidnie w obronie gdzie tu widzisz fart?
18.04.2024 22:53
@Gwzd44 Flick, Rangnick, De Zerbi, Emery, Conte - kazdy z nich jest lepszy od Nagelsmanna
18.04.2024 20:43
@Jurgen1982 to nie jest kwestia zakochania w Tuchelu tylko tego ze Nagelsmann jest chyba nawet gorszy od niego. Podkresle: Nagelsmann przegrywal lige ze slabym Dortmundem, w LM co prawda przeszlismy PSG ale nastroje przed City byly tragiczne. Do tego Julian nie umial grac tak pragmatycznie jak Tuchel nawet mimo wtopy rok wczesniej
18.04.2024 20:09
@siudrak0 nie wymienilem Flicka bo po 1 pop awatarze wiadomo ze jego chcialbym najbardziej, ale 2: nie wierze ze to jest realne :(
18.04.2024 20:00
@Jurgen1982 no wlasnie posadzenie Goretzki w kilku meczach, wprowadzenie Pavlovica i przesuniecie Kimmicha. Czy przed czy po zwolnieniu to juz nie ma znaczenia. Owszem byly takie mecze ze nie robil zmian ale to pojedyncze przypadki a nie regula
18.04.2024 19:59
bardzo przecietny pilkarz
18.04.2024 19:50
@Jurgen1982 wydaje mi sie ze skoro w koncu mamy specjalistow w dyrekcji sportowej to powinni wniesc pomysly lepsze niz przecietnego kibica. Nagelsmann tu byl i polegl. To ma byc nasz plan nr1? To chociaz stalem krytykiem Tuchela to juz wole Tomasa - on przynajmniej jak wyzej: znacznie lepiej identyfikuje potrzeby tego zespolu, podejmuje odwazne decyzje i potrafi grac pragmatycznie.
Arsenal swego czasu wzial Artete, Totki Postecoglou, swietnie radzi sobie Motta czy de Zerbi. Kompetentny zarzad powinien umiec znalezc kogos o mniej znanym nazwisku pasujacego do wizji;.
Ja bym chetnie zobaczyl de Zerbiego albo na rok Rangnicka a potem niech juz bedzie ten nieszczesny Klopp ew Xabi. No i zawsze lubilem Conte :D
18.04.2024 19:49
@misza zadal nizej bardzo ciekawe pytanie: jak bylaby postrzegana decyzja o zwolnieniu Tuchela gdybysmy wygrali LM?
Tak samo jesli nie glupsza niz ta o zwolnieniu Nagelsmanna.
Swoja droga odnosnie Juliana to sytuacja robi sie absurdalna. Jego osiagnieciem od wywalenia z Bayernu jest tak naprawde... wygranie 2 prestizowych sparingow z kadra.
I teraz tworzona jest atmosfera gdzie jest on kandydatem nr 1 a klub namawia go zeby podpisal kontrakt. Paranoja! Facet ktory przegrywal lige ze slabiutkiem Dortmundem ma przyjsc odbic ja mocnemu Leverkusen?
Przepraszam bardzo czy nasz zarzad w ogole pamieta kariere Juliana w Bayernie? Gosc moze zostal zwolniony w zlym momencie ale nie zostal zwolniony nieslusznie.
- gralismy czesto slabo i bez pomyslu, po obwodzie gdzie to geniusz duetu Lewy/Tomek przesadzazal o wyniku meczu. Roznica miedzy Tuchelem byla taka z Tomas koncentruje sie na obronie a Julek na ataku - w obrzu przypadkach 80% meczow kibic ma ochote wbic sobie widelec w oczy
- ciagle zmiany taktki i systemu: co pol roku pojawial sie duzy artykul ze smutnym Nagelsmannem na treningu mowiacy o tym ze szuka wyjscia z kryzysu/impulsu
- brak dyscypliny: ciagle wolne, sam pojechal na urlop po kluczowej porazce z Leverkusen glupie wypowiedzi w mediach
- granie ciagle ta sama jedenastka i strach przed zmianami: to Tuchel w koncu mial odwage przywrocic Kimmicha na prawa i wstawic do srodka Pavlovica - Tomas tez dobrze zidentyfikowal potrzeby zespolu, gdzie Julek chcial... Sabitzera
Zbawca ma byc gosc za ktorego bylismy na trajektorii opadajacej, gdzie gra wygladala czesto jak za Kovaca i ktorego osiagnieciem byl dobry dwumecz z PSG i.... fakt ze matematycznie/teoretycznie mielismy jeszcze szanse na kazdym froncie.
Julek przegralby pewnie wtedy z Dortmundem i przegralby z takim Leverkusen. Na Arsenal naiwnie wyszedlby chcac grac super ofensywnie i dostal 3 bramki w 1 meczu :D
Bardzo duze rozczarowanie Freundem i Eberlem jesli faktycznie Nagelsmann wroci. Popelniono blad zwalniajac go w takim momencie ale zatrudnianie go ponownie to nie jest naprawa tego bledu tylko popelnianie kolejnego.
Trzeba sie modlic zeby zostal w kadrze
18.04.2024 19:26
czy ty nazwales Real Madryt "klubikiem bezh istorii"?
18.04.2024 19:12
czyli gosc ktory przegrywal lige ze slabym Dortmundem ma przyjsc odbic ja swietnemu Leverkusen
wszystko w atmosferze zbawcy tylko dlatego ze wygral z kadra dwa mecze towarzysklie
czy tylko ja tu czegos nie rozumiem?
18.04.2024 19:08
uzywaj opcji odpowiedz man
18.04.2024 01:12
zdecydowanie?
18.04.2024 01:08
on powinien miec zakaz wstepu na stadion
18.04.2024 00:59