DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 17

1

Barcelona miała idealną '10' - Messiego. Postanowili Kupić Coutinho i Griezmanna. Dwóch świetnych graczy - jak się skończylo chyba wiadomo. Dwie dziesiątki w składzie nigdy nie będa grały na 100% swojego potencjału.

Za kasę na Wirtza możemy mieć Theo i Diogo Coste.

Teraz odpowiedzcie sobie na pytanie: dwie dziesiątki grające na swoje 80% i 150 na Wirtza czy Diogo Costa i Theo - co bardziej wzmocni kadre Bayernu?

25.09.2024 13:51

1

@BavarianDude byc optymista (rozowe okulary) tez jest latwo, najtrudniej jest byc realista

22.09.2024 17:00

1

mówi że w sercu a pokazuje że w dupie

22.09.2024 14:48

1

@Comentateiro nie traktuje jako zarzut, spokojnie :) natomiast kazda druzyna w europie rywalizujaca w LM znajduje sie w tym samym okresie co my i trzeba przyznac ze gramy obecnie pilke ktora pokazuje potencjal - raczej nikt tu, na dieroten, nie pisze ze wygramy i bedzie latwo, po prostu panuje optymizm . Jasne; lepsi rywale przed nami a do pucharow dluga droga ale ocena nie jest po 1 meczu tylko wejsci uwsezon. Dlaczego niemialoby byc optymizmu ze mozemy powalczyc? bo powtorze: nie widzialem tutaj ani jednego komentarza ze na pewno wygramy albo ze jestesmy faworytami. Rozumiem Twoja chec do tonowania nastroju ale wydaje mi sie ze na dzis powinnismy sie cieszyc gra i optymistycznie patrzec w przyszlosc. I mowie to ja - wg niektorych najwieksza maruda na stronie :D

edit: sorry, to miala byc odpowiedz do postu (o tym ze panuje zbytni optymizm) nizej, zle wkleilem

22.09.2024 14:43

1

@seco555 pisze o tym w newsie: https://www.dieroten.pl/art/show/davies-ten-klub-zawsze-bedzie-w-moim-sercu/57051

trzeba go było sprzedać za 20mln (tyle Real napewno by dał) i kupić Theo. Byłoby to MEGA wzmocnienie pozycji która nie widziała pawdziwego lewego obrońcy od czasów Lizarazu

22.09.2024 13:54

2

wydaje mi się że nie odróżniasz "hurra optymizmu" od cieszenia się dobrą grą

22.09.2024 12:51

@Comentateiro czemu sie nie z nim nie zgadzasz?

22.09.2024 12:36

@Edmund ale to ty pytales xD

22.09.2024 12:25

@Edmund za wyrazenie opinii o twoim niskim poziomie inteligencji

22.09.2024 12:01

bla bla bla

22.09.2024 11:24

@Edmund śmieje sie z ciebie a ty nadal skomlesz o atencje

22.09.2024 11:23

@Comentateiro co masz na mysli przez "wnioski'? jakie widzisz?

22.09.2024 11:11

LMAO nawet @misza ma te same uwagi w tym temacie ale smutny @edmund jedyne co ma do powiedzenia to się przyjebać o tuchela xDDDDDDDD

22.09.2024 11:10

1

@Edmund jaki ty typie jestes smutny xD

22.09.2024 11:04

3

mozesz podac przyklad tych daleko idacych wnioskow? ktos tu pisze ze wygramy LM?

ludzie po prostu dostrzegaja zmiane wzgledem pilki granej przez zespol Tuchela i ten mecz jest kolejnym tego przykladem

22.09.2024 10:47

@admin chodzilo mi o wyswietlanie innego filmu bez odwiezania ale rozumiem ze to jakis wymog udostepniajacego film (nabija odsolony?) w kazdym razie to drobnostka

22.09.2024 09:40

1

Powtórzę to co napisałem po popoprzednim meczu: wrócił #FlickBall

jest radość, parcie po kolejne gole, pomysł, kreatywność, szybka gra, ruch bez piłki, podania do przodu, złość, agresja, szybki odbiór, rywalizacja - jest wszystko czego trzeba żeby być w finale LM

Kompany, mordo, wielka głowo, oesu no dziękuję. Olise - w końcu goodne następstwo Robbery. Gnabry? jeśli utrzyma taką formę do końca sezonu będzie na podium złoteł piłki.

Jestem zakochany w zespole Kompanyego. Niech pisze tak piękna historię jak Flick.

edit: good job redakcjo! powtórki bramek MEGA pomysł - jedna tylko myśl: przy przełączaniu chyba odświęża się strona? dałoby się zrobić żeby to się nie działo?

22.09.2024 06:48

Pelna zgoda, sam - i nie tylko ja - pisalem o tym wiele razy: sprzedaz Daviesa i kupno Theo to byloby nprawde duze wzmocnienie na lata i w koncu od czasow Lizarazu (uwielbialem wariata) mielibysmy klasowego pilkarza na tej pozycji - smiem twierdzic ze ten transfer bylby bardziej kluczowy niz "6" (abstrahujac juz od tego ze wyladowal u nas Palhinha).

Nie ma co ukrywac. Zaliczylismy srednie okienko a wystarczyl ten ruch aby uznac je za swietne

21.09.2024 20:23

Mega zawod, wielka szkoda ze nie zarobimy, ale tez sami sobie jestesmy winni bo trzeba bylo byc slepym lub niesamowice naiwnym zeby nie widziec ze najlepsza opcja to sprzedaz i ze chlopak ma glowe poza Monachium. To idzie totalnie na konto Hasana i Eberla.

21.09.2024 20:10

@BaltazarGabka Alaba mial tu długą i piękną karierę więc odpłacił klubowi za zaufanie latami gry. Przypomnij też sobie że Hasan kompletnie nie dogadywał się z ludźmi: Klose, Gerland (!!!), Lewy, Alaba i ich agencim Chelsea, agenci Bergwijna, Roci czy Perisica ktorego ostatecznie za prowizje musial sciagac Branchini a nawet Lucas (rowniez Branchini). W wielu klubach z Hasanem nie chciano rozmawiac a agenci, pilkarze, trenerzy i komentatorzy *Mattheus) wytykali mu to (brak szacunku) a wrecz mowiono glosno o koncu Mia San Mia i atmosferze z jakiej slynal Bayern.

Takze porownanie Alaby do goscia ktorego Bayern wyciagnal z kapelusza i przyjal na salony, ktoremu ufal mimo slabej gry, ktoremu dal podwyzke, ktorego zawsze bronil w mediach i z ktorym oficjalnie wiazal przyszlosc - no nie jest na miejscu. To sa bardzo dalekie od siebie sprawy.

21.09.2024 20:09

Ło panie, gdzie Coman gdzie Olise :D ale będziemy mieli z niego pociechę

21.09.2024 15:57

1

Najbardziej prawdopodobne będzie chyba zmniejszsnie lig krajowych do np. 10 zespołów - tak, to zdecydowanie najbardziej prawdopodobne. do 10 zespolow.

19.09.2024 17:51

3

wole takie slowa niz pieprzenie Comana o zostaniu legenda czy jakiejs zlotej pilce

19.09.2024 16:59

Nie bedzie wypozyczenia bo opcji z przodu mamy akurat. Co do samego Tela - jak bardzo go lubie, tak mysle ze nie wyjdzie mu z tego samego powodu co Podolskiemu

pisalem o tym tutaj: https://www.dieroten.pl/art/show/5-wnioskow-z-okresu-przygotowawczego-artykul-czytelnika/56599

Jemu najbardziej pasowalby... Liverpol. Oni lubia atakowac skrzydlami na duzej predkosci majac przestrzen. No chyba ze nasi trenerzy mocno z nim popracuja i sie rozwinie na tyle by pokazywac cos na malej przestrzeni. Po sezonie na pewno musi zapasc konkretna i odwazna decyzja bo trzymanie go kolejny rok z mala iloscia minut sprawi ze ciezko bedzie odzyskac chocby te 20mln...

19.09.2024 07:13

1

Dobra mina do zlej gry. Ta seria komunałów na nikim nie robi wrażenia, na twitterze również widać zniecierpliwienie. Wszyscy wiedzą że nie chcemy aby ktoś odchodził za darmo; więc po co te banały? Jamal też już wie że jest ważny, czas na jakieś konkrety albo chociaż "update" - czy rozmowy posunęły się do przodu?

"Słodkie pierdzenie" ale nie usłyszeliśmy nawet że rozmowy idą dobrze już nie mówiac o "do ustalenia pozostały szczegóły". Nic sie nie rusza, Kimmich jest ważny, Musiala jest ważny, Davies jest utalentowany. No i?

18.09.2024 23:27

Na pewno bedzie ciekawie zmierzyc sie z zespolem ktory rowniez zaczal dobrze i wydaje sie byc w formie a przy tym gra z pomyslem i agresywnie - na pewno zapowiada sie ciekawiej niz mecz np z Realem.

Tak naprawde mamy ciekawy i trzeba przyznac dobry kalendarz; sa mocni przeciwnicy i zmniejszajacy sie poziom trudnosci co moze miec znaczenie w przypadku kontuzji. Moze tylko szkoda ze zamiast Aston Villi nie ma kogos mocniejszego z Premierleague.

18.09.2024 04:50

można prasować a na boisku się stosuje pressing, błagam nie wprowadzaj tego żałosnego słówka stosowanego namiętnie przez dzieci na devilpage

17.09.2024 23:59

1

Wrócił #FlickBall, w końcu jest gra do przodu, doskok, radość i chcęć parcia po kolejnego gola. Jak sobie przypomnę gdy za Tuchela przyjmowano piłkę i każdy się zastanawiał co robić to robi się niedobrze. Przyjemnie się to ogląda, dobre wejście w sezon - oby teraz dobrze się pokazać z lepszymi przeciwnikami .

W końcu Bayern który chce się ogladać.

17.09.2024 23:40

@tapczan bonusy za LM sa z reguly druzynowe, wiekszosc indywidualnych to gole, asysty, wystepy, staz w klubie, nagrody indywidualne, trofea nie stanowia wiekszosci bo jak napisalem; to sa nagrody ustalane druzynowo

17.09.2024 20:14

w wywiadzie bylo o tym czy jest gotowy byc liderem, kimmich odpowiedzial wymijajaco a kikedy dziennikarz powiedzial czy jest gotowy powiedzial ze tak

ale nic o przedluzeniu umowy nie bylo

14.09.2024 23:06

to bedzie dobra seria, wydaje sie ze jestesmy gotowi

14.09.2024 23:03

a co ty jestes tkai platek sniegu? jeszcze napisz ze to hejt, no odpuscilismy w drugiej polowie - nie mozna tego napisac/zauwazyc? to od razu cos zlego?

opanuj sie

14.09.2024 23:02

@dudikov komętować xD

14.09.2024 23:01

2

Dziś oceny krótko.

Cała drużyna: 8/10. Świetna wysoka gra w pierwszej połowie. W drugiej stopa zdjęta z gazu trochę za mocno, momentami bylo nudno i naiwnie stracona bramka. Mimo wszystko dobry mecz z małym wyróżnieniem dla Gnabryego, który świetnie wchodzi w sezon. Cieszy debiuatncka bramka Olise.

a na marginesie Goretzka poza składem :D coś pięknego

14.09.2024 21:24

@kibicod2007 zawsze jakcys mityczni "niektorzy" xd

14.09.2024 18:41

@admin "De ligt trzyma formę z przerwy na LN." w momencie gdy jest najlepszy na boisku. Lucas dawaj sie objezdzac jak dziecko przez 2 lata a a ja ciagle czytalem na dieroten ze to swietny obronca warty 80mln xd

po prostu jest agenda zeby dowalic Ligtowi (w sumie nie wiedziec czemu)

14.09.2024 14:26

1

to chyba inny mecz ogladamy, mial conajmniej 3 swietne interwencje i jest na pewno najleposzy w United

14.09.2024 14:09

Obstawiam ze nikt sie nie zglosi i jesli nie bedzie kontuzji a Olise, Sane i Gnabry beda w chocby przyzwoitej formie i bez kontuzji to Coman bedzie 4 wyborem. Jego agenci maja teraz pol roku zeby naprawde pozadnie wybadac czy ktokolwiek w europie jest zainteresowany.

Stawiam ze moze newcastle a tak to kluby z arabii

12.09.2024 17:21

rozumiem sarkazm ale cena za niego nie spadnie bo nie ma gdzie - oplata od klubow w europie bedzie symboliczna zeby moc wyrownac zarobki (wieksza jesli Bayern pokryje czesc pensji)

nie spodziewam sie wiecej niz 10-20mln, jedynie ze wschodu mozemy dostac 30+ (w minionym okienku mowilo sie o 40 co byloby sukcesem)

12.09.2024 17:18

@Abzyrl Hamann to taki Tomaszewski za najgorszych czasów. Tego drugiego media na szczęście przestały w końcu cytowac

12.09.2024 16:41

2

nie jestem optymista co do umiejetnosci sciagania przez nas supermlode talenty ale tez chyba troche przesadzacie: Musiala, Tel ktory wcale malo minut nie dostaje, Kimmich tez w zasadzie przyszedl jako mlodzik z 2 ligi, Pavlovic, Davies - to wcale nie jest tak malo czasu i szans dla mlodych. Wiekszosc z tych ktorzy przychodza musi nie miec wystarczajacego potencjalu/umiejetnosci i wtedy fakt - ciezko o szanse.

12.09.2024 12:53

zagral 250minut w championship wiec taka ma wycene na transfermarkt, przeciez to nie wycena Sunderlandu

12.09.2024 12:50

Max Eberl: Musiala, nie no chlopaku, musisz obnizyc oczekiwania

12.09.2024 12:47

Musiala robi 3 asysty w meczu kadry.

Didi Hamann: on nie sprawia ze koledzy sa lepsi

12.09.2024 12:46

1

Tak myslalem ze bedzie chcial zostac, mysle ze podobnie jak Coman po prostu nie ma opcji poza bliskim wschodem. Mimo umiejetnosci ktore wykorzystuje przez 15min na mecz jest zbyt niedokladny, samolubny, nie pracuje w defensywie i wydaje sie pozbawiony wiekszych ambicji wiec w wieku 28 lat inwestowanie w takiego pilkarza jets ogromnie ryzykowne.

Pisalem kiedys podsumowanie naszych grajkow i jesttem zdania przy Sane ze powinno mu sie pozwolic odejsc z koncem roku gdy wygasnie umowa lub przedluz z naprawde duza obnizka.

12.09.2024 12:45

1

@hoodykr 1, 9 i 10 (w ostatnich latach tez 7) sa przypisane do bardzo konkretnych pozycji i cech pilkarza, byly noszone prez legendy futbolu, sap restizowe i najlepiej sie sprzedaja wsrod niedzielnych kibicow

12.09.2024 12:39

1

nigdy nie zagral 3-4 meczow z rzedy na wysokim poziomie

jego stac na 15minut dobreh gry w meczu, jak mial dobry okres to gral 30minut

12.09.2024 12:32

1

strategia "jakoś to będzie"

11.09.2024 17:13

@Edmund popros kogos zeby ci przeczytal i wytlumaczyl i przestan skomplec o atencje

10.09.2024 01:19

1

@BavarianDude brak sprzedazy Leona i COmana to jest ok 35mln mniej na samych wyplatach, do tego jesli przesiedza sezon na lawce to ich wartosc spadnie jeszcze bardziej.

Tak naprawde zdecyduja odejscia z klubu; jesli odejdzie chociaz 2 z 3: Sane, Kimmich, Davies a trzeba tez pamietac ze odchodzi Muller to przy koniecznosci uzupelnien nie widze szans na wydanie 120-150 mln na jednego pilkarza.

No chyba ze wyjasni sie sprawa z Musiala, nie przedluzy i odejdzie za jakies 50-60mln. Wtedy zarzad bedzie pod sciana. Ja jednak nie wierze w sama motywacje Floriana do dalszej gry w niemczech

10.09.2024 01:17

@PanMietek @Edmund widze ze zrozumienie roznicy miedzy "simons" a "w stylu simonsa" przeroslo wasze zdolnosci czytania ze zrozumieniem

09.09.2024 19:06

pobudka

08.09.2024 22:01

@Edmund upokrzam cie ciagle a ty nadal zebrasz

08.09.2024 21:06

@Edmund nie zaprszam cie do dyskusji, nie jestes mile widziany pod moimi postami, gardze toba, nie chce zebys komentowal i skomlal o uwage - zrozumiales? komentuj sobie inne wpisy

08.09.2024 20:04

@yasiek tak, poza ciekawoska historyczna co pzoa tym?, rozumiem ze zgadzasz sie z tym co napisalem; ze od nich nie mielismy powznych obroncow na bokach?

08.09.2024 19:10

@yasiek od Lahma i Lizarazu nie ma bocznych obrońcow, kto policze jka długo?

08.09.2024 18:36

@alien666 nikt nie powiedział ale ilość ogromnych błędów popełniona przez Bayern: od zatrudniania amatorów, przez przepłacanie gwiazd, brak realnych wzmocnień, głupie sprzedaże, gigantyczną ilość nietrafionych transferów po odejścia za darmo i problemy z przedłużaniem kontraktów to kumulacja jakiej nie widziałem poza United od odejścia Fergusona

08.09.2024 16:38

@alien666 koniec absolutnie nie, jestesmy i tak w lepszej pozycji niz gdy w obronie biegal Brafhaaid a w ataku Ali Karimi, ale na pewno nie jestesmy faworytami w LM a przy odejsciach w ciagu 2 lat beda potrzebne ogromne srodki na zasypanie "dziur". Odejscia za darmo i koniec karier tworzy ogromne wyrwy

08.09.2024 15:59

3

HALO HALO!!! POBUDKA!

mokry sen o Wirtzie jest tak absuralny jak pisanie o sciagnieciu Yamala, Viniego czy powrocie Guardioli - czy w ogole przemysleliscie co piszecie?

Za rok (prawdopodobnie) za darmo odejdą:
- Kimmich
- Davies
- Muller
- Sane(? - chociaż myślę że on akurat zostanie, granie w anglii ma za sobą)

Czyli 2 pozycje wymagają kupna piłkarza do 1 składu (Guerreiro nie może być planowany do podstawy). Każda jakieś 60mln.

Do tego podstawowy obrońca bo Kim będzie na bank na wylocie a dostaniemy grosze. To jest minimum jakoś 150mln: lewy obrońca, środkowy obrońca, pomocnik lu b prawy obrońca, ofensywny piłakrz w stylu Simonsa mogący jak Tomek pokryć kilka pozycji.

Jeśli którykolwiek z zakupów: Ito, Stanisić, Olise nie wypali trzeba kolejnych transferów.

Sprzedaż Goretzki czy Comana też będzie wymagała zastępstw a biorąc pod uwagę ich kontrakty i potencjalnie granie jako rezrwowy cały sezon wielkich kwot nie uzyskamy wiec wyjdziemy na zero.

Nie mamy sensownych opcji na wygenerowanie środków a wydatki są absolutnie konieczne. Do tego trzeba mieć na uwadze Neuera więc możiwe że szykuje się kolejny wydatek - no chyba że dziadujemy i serio próbujemy Neubela.

Gdzie tu widzisz miejsce na wydatek 120-150mln za Wirtza???

I dlaczego Wirtz miałby tu w ogóle chcieć przyjść?
- wygrał wszystko z Leverkusen; przyjście do Bayernu to kolokwialnie mówiac obniżenie poziomu trudności - to nie jest motywujące dla gracza
- Bayern przezk konieczność uzupełnienia po odejściach będzie musiał dużo wydać więc wzmocnienia są mało realne zeby wrócić na szczyt
- w City i Realu dostanie kase; wyzwanie; i większą szansę na LM

ma przyjsc do Bayernu bo kiedys pytany o klub z Monachium powiedzial ze to najwiekszy klub w Niemczech? xD

08.09.2024 15:38

2

nie chce Cie obrazić ale w jakim świecie zyjesz Ty i ludzie którzy piszą i Wirtzie?

Za rok (prawdopodobnie) za darmo odejdą:
- Kimmich
- Davies
- Muller
- Sane(? - chociaż myślę że on akurat zostanie, granie w anglii ma za sobą)

Czyli 2 pozycje wymagają kupna piłkarza do 1 składu (Guerreiro nie może być planowany do podstawy). Każda jakieś 60mln.

Do tego podstawowy obrońca bo Kim będzie na bank na wylocie a dostaniemy grosze. To jest minimum jakoś 150mln: lewy obrońca, środkowy obrońca, pomocnik lu b prawy obrońca, ofensywny piłakrz w stylu Simonsa mogący jak Tomek pokryć kilka pozycji.

Jeśli którykolwiek z zakupów: Ito, Stanisić, Olise nie wypali trzeba kolejnych transferów.

Sprzedaż Goretzki czy Comana też będzie wymagała zastępstw a biorąc pod uwagę ich kontrakty i potencjalnie granie jako rezrwowy cały sezon wielkich kwot nie uzyskamy wiec wyjdziemy na zero.

Nie mamy sensownych opcji na wygenerowanie środków a wydatki są absolutnie konieczne. Do tego trzeba mieć na uwadze Neuera więc możiwe że szykuje się kolejny wydatek - no chyba że dziadujemy i serio próbujemy Neubela.

Gdzie tu widzisz miejsce na wydatek 120-150mln za Wirtza???

I dlaczego Wirtz miałby tu w ogóle chcieć przyjść?
- wygrał wszystko z Leverkusen; przyjście do Bayernu to kolokwialnie mówiac obniżenie poziomu trudności - to nie jest motywujące dla gracza
- Bayern przezk konieczność uzupełnienia po odejściach będzie musiał dużo wydać więc wzmocnienia są mało realne zeby wrócić na szczyt
- w City i Realu dostanie kase; wyzwanie; i większą szansę na LM

Po co to pisanie o Wirtzie? równie dobrze możemy marzyć o Yamalu, Vinim i powrocie Guaridoli

08.09.2024 15:24

@Abzyrl przeciez Real nie ma offensywnego kreatywnego pilkarza wiec o jakim 1-1-9 mowisz? 3 atakujacych i Wirtz za nimi + dwie "8" - czyli dokladnie jak Bayern gral przez lata i gra obecnie z Musiala

07.09.2024 23:50

@Mistrz358 przyjmuje w pewnej czesci argument ze bycie gwiazda nr1 w Bayernie jest w jakis sposob lepsze niz bycie gwiazda nr3 w Realu ale pytanie czy bedac gwiazda nr w Bayernie jesli Real cos zdobyl stawia Cie w jakieklolwiek realnej pozycji do gwiazdy z Realu? bo Ribery i Lewy pokazali ze tak nie jest

predzej wygrasz Zlota Pilke bedac nr1, 2 czy nawet 3 i konkurujac z nimi bedac w Realu/Barcelonie niz bedac absolutnym nr1 w Bayernie. Po prostu bedac gwiazda z Bundesligi w ogoel sie nie liczysz co pokazuej sytuacja Wirtza; nikt go realnie nie rozwaza do ZP chociaz indywidualnie jest na poziomie Viniego a zaliczyl genialny sezon

06.09.2024 22:21

przypomina mi to troche tekst "zima zaskoczyla kierowcow", za 2 lata konczy sie kontrakt Upamecano - pewnie w wakacje beda tym zaskoczeni

06.09.2024 17:41

w sumie przeklejam komentarz zeby wiecej osob zobaczylo i chcialbym poznac wasze zdanie:

czy Musiala ma powody zeby zostac w Monachium patrzac na zmiany kadrowe (odejscia liderow) i koniecznosc wydania setek milionow na samo utrzymanie poziomu klubu



Halaand przy Vinim i Mbappe nie ma tam racji bytu i raczej nie pojdzie. W City mu wyraznie dobrze, jest kluczowym pilkarzem z przodu, ma takie same szanse na tytuly jak w Realu no i Premierleague jest bardziej medialna niz La Liga = wyzsze zarobki, lepsze kontrakty reklamowe.

Davies i Trent w jednym zespole to nie jest dobry balans, obstawiam ze Real zdecyduje sie na jednego z nich i zostawia Mendyego lub tego mlodego ktore tam maja na lewa. Davies zaraz straci plac w Monachium i badzmy szczerzy: jego kariera sie zatrzymala po 1 sezonie. To obecnie jeden z najbardziej przehjpowanych pilkaryz w Europie.

Wirtz lub Musiala bedzie im potrzebny bo brakuje kreacji gry. Bellingham mial dobre wejscie i gral wyzej ale to nominalnie srodkowy pomocnik wiec idealnie do gry obok Velverde czy Camavingi. Zatem Wirtz/Musiala przed nimi jest idealny.

Obstawiam ze Musiala bedzie kuszony przez Real a Wirtz pojdzie do City.

Musiala wygral u nas wszystko a teraz widzi ze szatnia sie zmienia; odchodza legendy Lewy, Muller za chwile Neuer. Odchodza pilkarze za darmo, jest wyprzedaz nie ma wzmocnien gwiazdami a najblizsze 2-3 lata beda wymagac wielkich nakladow na zastapienie odchodzacych (najczesciej za free). W perspektywie 5 lat Real czy City beda niesamowicie kuszacymi kierunkami.

Nie zdziwie sie jesli kropla ktora przeleje czare goryczy bedzie brak nominowania do jakby nie patrzec najwazniejszej indywidualnej nagrody. Nie dostal jej Robert nie dostal Ribery, Jamal nie jest nawet nominowany. Przyjdzie ktos z Realu czy City i powie; u nas dostaniesz dobre pieniadze, walke o tytuly i walke o indywidualne wyroznienia. Nie przedluzaj tylko kontraktu z Bayernem.

Badzmy realistami; w zasadzie z kazdego punktu widzenia odejscie za rok lub 2 jest dla niego lepsze niz zostanie w Monachium. Poza sentymentem i lojalnoscia (hehe), ew rozbiciem banku na kontrakt jakie mamy argumenty?

06.09.2024 17:36

1

Halaand przy Vinim i Mbappe nie ma tam racji bytu i raczej nie pojdzie. W City mu wyraznie dobrze, jest kluczowym pilkarzem z przodu, ma takie same szanse na tytuly jak w Realu no i Premierleague jest bardziej medialna niz La Liga = wyzsze zarobki, lepsze kontrakty reklamowe.

Davies i Trent w jednym zespole to nie jest dobry balans, obstawiam ze Real zdecyduje sie na jednego z nich i zostawia Mendyego lub tego mlodego ktore tam maja na lewa. Davies zaraz straci plac w Monachium i badzmy szczerzy: jego kariera sie zatrzymala po 1 sezonie. To obecnie jeden z najbardziej przehjpowanych pilkaryz w Europie.

Wirtz lub Musiala bedzie im potrzebny bo brakuje kreacji gry. Bellingham mial dobre wejscie i gral wyzej ale to nominalnie srodkowy pomocnik wiec idealnie do gry obok Velverde czy Camavingi. Zatem Wirtz/Musiala przed nimi jest idealny.

Obstawiam ze Musiala bedzie kuszony przez Real a Wirtz pojdzie do City.

Musiala wygral u nas wszystko a teraz widzi ze szatnia sie zmienia; odchodza legendy Lewy, Muller za chwile Neuer. Odchodza pilkarze za darmo, jest wyprzedaz nie ma wzmocnien gwiazdami a najblizsze 2-3 lata beda wymagac wielkich nakladow na zastapienie odchodzacych (najczesciej za free). W perspektywie 5 lat Real czy City beda niesamowicie kuszacymi kierunkami.

Nie zdziwie sie jesli kropla ktora przeleje czare goryczy bedzie brak nominowania do jakby nie patrzec najwazniejszej indywidualnej nagrody. Nie dostal jej Robert nie dostal Ribery, Jamal nie jest nawet nominowany. Przyjdzie ktos z Realu czy City i powie; u nas dostaniesz dobre pieniadze, walke o tytuly i walke o indywidualne wyroznienia. Nie przedluzaj tylko kontraktu z Bayernem.

Badzmy realistami; w zasadzie z kazdego punktu widzenia odejscie za rok lub 2 jest dla niego lepsze niz zostanie w Monachium. Poza sentymentem i lojalnoscia (hehe), ew rozbiciem banku na kontrakt jakie mamy argumenty?

06.09.2024 17:09

3

Czyli za zadna z naszych przeplaconych gwiazcdeczek nie bylo powaznych ofert. Jesli oferta Interu za Kima byla prawdziwa - ponoc 40 mln a i 30 byloby ok - to trzeba zalowac ze jej nie przyjelismy. Po sezonie bedziemy sie cieszyc jesli ktos zaoferuje 20.

Ja sobie nie robilem nadziei; po co komu pomocnik bez zalet czy skrzydlowy ktory ma problem z 10 punktami w kanadyjce z zarobkami niczym topowe gwiazdy? 2 lata temu moze by sie udalo sprzedac do United czy Chelsea ale niebiescy zaciskaja pasa a diably zmeinily kierownictwo na ogarniete. PSG glupich transferow nie robi.

Jedyny realny kierunek to bliski wschod ale mozna sie bylo spodziewac ze pilkarze w tym wieku nie beda zachwyceni takim kierunkiem.

Moglismy lacznie zaoszczedzic ok 36mln na ich pensji do tego tego jakas oplata = pewnie mielibysmy 100mln. A tak stracimy miliony bo oni realnie niczego nie daja.

Ja jestem przerazonyperspektywa potrzeb w najblizszych 2 latach i potencjalnymi odejsciami.

- klasowy Bramkarz: Mama czy Costa to 50-80mln, no chyba ze klub na serio postawi na Neubela xD
- lewy obronca rowniez ok 60-80 ewentualnie modlenie sie zeby Ito odpalil ale badzmy szczerzy: Ito a taki Theo to jest przepasc
- sensowny srodkowy pomocnik na lawke (20-30mln)
- srodkowy obronca tez pewnie 40-80mln
- przy odejciu Kimmicha (za darmo) prawy obronca lub pomocnik
- ofensywny pomocnik za Mullera

I to sa tylko transfery ktore klub bedzie MUSIAL zrobic a w Monachium marzy sie jeszcze o Wirtzu (minimum 100mln)

Na kim mozemy zarobic?
Coman i Leon jesli pojda do Arabii to moze lacznie uda sie zarobic 80mln, do Europy nie licze na wiecej niz 50. Moze na Kimie 30mln. Moze bedzie trzeba sprzedac Wannera zeby miec te kilkanascie milionow. Sane za darmo, Kimmich za darmo, Davies za darmo. Tel pewnie dalby zarobiv 40-50mln wiec jesli nie bedzie mial jasnej roli w zespole to obstawiam ze bedziemy szukac kupca (ale wtedy tez musi ktos przyjsc). Zaragoza jakies drobne.

W zasadzie musimy sie modlic zeby kazdy; Stanisic, Ito, Pavlovic, Tel, Olise odpalili bo inaczej ich pozycje beda wymagaly zakupow.

To tylko perspektywa 2 lat wiec 2 okienka letnie. I wtedy jestesmy z Kanem i Palhina majacych 33 lata.

05.09.2024 22:33

1

Nie zdziwie sie jesli brak wygranej Lewego i teraz brak nawet nominacji dla Jamala bedzie przez jego oboz powaznym argumentem prezentowanym zawodnikowi zeby za rok lub 2 lata odejsc z Bayernu.

Tym bardziej ze Real ma ewidentnie problem z kreowaniem gry po odejsciu Kroosa a po sezonie z kadry zniknie tez Modric. Beda mieli potrzebe. Do tego City ktore juz w te wakacje szukalo kogos kreatywnego a i moze Barca bedzie miec pieniadze i szukac gwiazdy. Wirtz bedzie na rynku za 100-150mln. Musiala za 50.

Moze nazwiecie mnie pesymista ale nie wierze ze nie bylo podejsc i ofert przed wakacjami i w trakcie. Skoro jeszcze nie ma przedluzenia ktore na pewno bylo dla klubu kluczowe to znaczy ze ze strony pilkarza nie ma entuzjazmu.

Kane mlody nie jest, z klubu odejdzie Muller zapewne tez Kimmich i Davies, za chwile Neuer. To sa ogromne nazwiska i charaktery w szatni. Z punktu widzenia pilkarza szatnia sie wiec mocno zmienic w ciagu 2 lat zatem rownie dobrze mozna zmienic klub tym bardziej ze te odejscia beda wymagac ogromnych inwestycji ze strony Bayernu i nie jest wcale powiedziane ze klub bedzie mogl sobie na nie pozwolic. Wygranie LM i zlota pilka beda wygladaly realistyczniej w Realu czy City.

05.09.2024 17:52

2

najgłupsza możliwa przerwa na reprezentacje; ligi się właśnie zaczęły i wybija to wszystkich z rytmu a kibiców z radości oglądania w końcu dobrej piłki

tragedia

04.09.2024 08:11

Eberl nie wzniosl Gladbach na wyzszy poziom, nie uczynil z druzyny sredniej ani grajacej "ponad stan" ani sprzedajacej za duze kwoty

Utrzymal sredniaka na srednim poziomie . Mintzlaff odsunal go w Lipsku od kluczowych zadan bardzo szybko, w media w niemczech zrobily z Maxa jakiegos niby zbawce Monachium.

Badzmy szczerzy: Freund i Eberl to jest drugi szereg i odrzut z Lipska.

Freund juz sie wykazal; zaragoza i Boey, Eberl zaliczyl katastrofalne okienko i nieprzedluyl zadnego kontraktu. Spadlismy z deszczu pod rynne.

04.09.2024 03:07

Eberl nie wzniosl Gladbach na wyzszy poziom, nie uczynil z druzyny sredniej ani grajacej "ponad stan" ani sprzedajacej za duze kwoty

Utrzymal sredniaka na srednim poziomie . Mintzlaff odsunal go w Lipsku od kluczowych zadan bardzo szybko, w media w niemczech zrobily z Maxa jakiegos niby zbawce Monachium.

Badzmy szczerzy: Freund i Eberl to jest drugi szereg i odrzut z Lipska.

Freund juz sie wykazal; zaragoza i Boey, Eberl zaliczyl katastrofalne okienko i nieprzedluyl zadnego kontraktu. Spadlismy z deszczu pod rynne.

04.09.2024 03:07

Nie da sie zastapic Karla

04.09.2024 03:03

nie ukrywam ze chcialem aby zostal na sezon dluzej ale im wiecej o nim czytalem tym bardziej mam watpliwosci ze wspominanie tego goscia jest conajmniej watpliwe

raczej jego pobyt w monachium nalezaloby zapomniec

04.09.2024 03:03

1

Odnośnie Tela. Lampka ostrzegawcza zpalila się zaraz po tym jak przyszedł jako napastnik a po kilku tygodniach usłyszeliśmy że to nie jest '9' i trzeba mu znaleźć pozycje. O ile w defensywnym stylu Tuchela jezcze sobie znajdował miejsce to już przy grze bardzeij nastawionej na posiadanie wygląda bardzo słabo.

Czyli cierpi dokładnie na to samo co Podolski i przez co prawdopodobnie mu się w Monachium nie uda. Pisałem o tym zresztą jakiś czas temu tutaj:

https://www.dieroten.pl/art/show/5-wnioskow-z-okresu-przygotowawczego-artykul-czytelnika/56599

Dla niego najlepszy byłby Liverpool, może United - czyli drużyny które lubią dużo przestrzeni na skrzydłach. Być może znajdziemy na niego pomysł i jeszcze to się jakoś odmieni ale obstawiam że po sezonie będzie szukanie wypożyczenia albo transferu - oby wybrał mądrze bo papiery na granie ma i do końca będę trzymał kciuki bo widać że w Bayernie mu się podoba.

02.09.2024 15:30

@Jurgen1982 jest i malo kto z niej korzysta, zapropooalem redakcji ze bede prowadzil rubryke piszzac ry rubryke wiec wybacz ze chcesz rozmazwiac o moich ocenach

02.09.2024 02:01

@Pir5 dostali noty powyzej wyjsciowych wlasnie a pokazanie indywidualnego talentu, ale czy te popisy przelozylo sie na realnie zagrozenie? nie. wiec co nam z dryblingow Musiali skoro na koniec traci pilke lub brakuje podania stwarzajacego okazje?

@BerniEnjoyer dobry argument za wyzsza nota Gnabryego ale tez zniknal w drugiej polowie i pytanie czy Olise lub czestsza wymiana nie dalaby wiecej? ostatecznie niewiele z tego wszystkiego wynikalo - po prostu wygladal lepiej na tle slabych kolegow

01.09.2024 20:46

@Jurgen1982 bez przesady, za to nie ma nagrod - interesuje mnie jak inni oceniaja wystepy i jak bardzo ew rozni sie to od mojego spojrzenia

01.09.2024 20:43

1

zapraszam do komentowania ocen pilkarzy w 1 komnetarzu (nizej) - jestem mega ciekawy czy sie zgadzamy

01.09.2024 20:03

1

@bawaria42 to miło słyszeć

01.09.2024 19:38

4

Ocena meczu:
4/10 - tiki-taka w najgorszym wydaniu, frustrująca ilość podań "zwrotnych". Nie zobaczyliśmy niczego czego wymagamy od drużyny Kompanyego. Bardzo słabe widowsiko w Monachium i jedynie zobaczenie na żywo Tomasa Mullera bijącego rekord sprawia że kibice obecni na stadionie mogą nie czuć sie sfrustrowani.

Oceny piłkarzy (skala 1-10)
Neuer - 6/10 zrobił wszystko co do niego należało, przy czym nie miał wielu interwencji.

Upamecano - 5/10 -Bez błędów prowadzących do straty bramki ale sporo niedokładności; złych podań, niepotrzebnych wyjść. Na nim i Kimie spoczywał dziś zbyt duży ciężar gry. Otrzymywali bardzo dużo podań zwrotnych.

Kim - 5/10 - Podobnie jak Upamecano choć ilośc niedokładności chyba nawet większa.

Guirreirro - 5/10 - Kompany dziś wybrał system który powinien być jeszcze bardziej asymetryczny niż klasyczne 4-2-3-1 i o ile Kimmich miał dawać przewagę w środku to Guirerro powinien drużynie dzięki wyjściom do przodu. Nie robił tego. Kompletnie anonimowy chociaż najsolidniej w obronie. Trzeba też jednaj zaznaczyć że Freiburg nie próbował akcji jego stroną.


Kimmich - 4/10 - (jego realna pozycja to pomoc stąd oceniony jako pomocnik)grał w roli odwróconego skrzydłowego w asymetrycznym systemie mając schodzić do środka, ale nie dało to lepszej kontroli. Indywidualnie również nie potrafił pokazać dobrych, otwierających podań do przodu.
Pavlovic - 4/10 Zero stwarzanego zagrożenia dzięki podaniom. Pomoc Bayernu była dziś nie bez powodu pomijana.

Musiala - 6/10 Momentami z przodu tworzył się tłok a Musiala był zbyt egoistyczny. Jałowe pokazy genialnej techniki które zostały bez owoców.

Olise - 6/10 - Francuz przez dwa sezony naprawde błyszczał w Premierleague dając wiele asyst z prawej strony jak również sporo goli. Wydaje się jednak kompletnie onieśmielony Bundesligą. Kilka razy pokazał dobrą technikę. Gnabry zabierał jego miejsce na prawej.

Gnabry - 6/10 - Aktywny. Jeden z niewielu piłkarzy grających przodem do bramki Freiburga. Sporo też biegał. Występ bez zarzutów, na plus ale również bez zachwytu. Na początku drugiej połowy powinien mieć asystę.

Tel - 2/10 - Fatalny. Nie miał pomysłu nie tylko jak poradzić sobie z obrońcami Friburga ale w ogóle na siebie. Momentami faulował w frustracji. Tak naprawdę do zmiany już po 30 minutach ale trudno karać tak brutalnie młodego zawodnika, jednak to że wyszedł na drugą połowę idzie na konto trenera.

Kane - 4/10 - Ociężały. Wywalczył bardzo wątpliwego karnego którego zamienił na gola. Wizualizacja w przerwie pokazała że kiedy Bayern miał pilkę Kane grał głębiej niż w fazie obronnej co przy tak dysponowanym Musiali nie powinno mieć miejsca. Słaby występ niech podreśli fakt że mimo gola końcowa nota jest niższa niż wyjściowa.

Zmiennicy:
Muller - 10/10 - Tomas najlepiej czuje się "podróżując" między obrońcami gdy Bayern podchodzi wysoko. Czyli tak jak graliśmy w pierwszej a przestaliśmy grać w drugiej połowie. Partnerzy powinni czuć wstyd grając tak apatycznie kiedy legenda Bayernu zalicza rekord występów w Bundeslidze. Znalazł jednak miejsce i dzięki świetnej technice zdołał ukoronować swój występ golem, co na 12minut przed końcem dało drużynie potrzebny spokój. Król Monachium. Absolutna legenda.

Coman - 5/10 - starał się ale nie ma umiejętności by samemu zrobić różnicę, a koledzy mu nie pomagali.

Laimer - 5/10 - wraz z Palhinhą wnieśli energię

Palhinha - 4/10 - jw ale popełnił fatalny błąd trzymajac rękę z dala od ciała i oddając karnego. 30 letni piłkarz defensywny nie może popełniać takich błędów

Goretzka - grał zbyt krótko

Kompany - 3/10 - Pep Guardiola mówił że nie znosi określenia "tiki-taka" bo to opis bezsensownej wymiany podań. Dziś mieliśmy niestety pokaz tiki-tak w jej najgorszym wydaniu. Byc może pomysł trenera był dobry a na jakość spotkania wpłynął brak kreatywności Pavlovica, Kimmicha i odwagi w wyjściach do przodu Guirerro. To jednak nie usprawiedliwia braku reakcji czy zmiany systemu. Brak szybszej zmiany Pavlovica na Palhinhe kompletnie niezrozumiały bo młody Niemiec nie dawał niczego w grze do przodu więc ewentualny argument by nie tracić kreatywności nie miał uzasadnienia. Ściągnięcie obu: Musiali i Pavlovica wydało się jednak zbyt radykalne w kwestii możliwości kreowania gry. Nie potrafił też zmotywować piłkarzy w przerwie ani w trakcie meczu. To Freiburg w drugiej połowie walczyl o wygraną. Kibice mają prawo mieć flashbacki z najgorszych meczów Tuchela.


Freiburg - 7/10 - zorganizowany, aktywny w pressingu. Niesprawiedliwy karny i różnica jakości indywidualnej zrobiły swoje, ale kibice mają prawo być dumni ze swojej drużyny. Zabrakło bardziej klarownych akcji na wyższą notę.

01.09.2024 19:29

nie, myslalem ze mam brudny ekran a to dziury w murawie - ale to nie jest nowy problem

01.09.2024 19:26

moje oceny już napisane, zobaczymy czy coś się zmieni

01.09.2024 19:21

rabona, Lewy zdobyl tak piekna asyste https://www.youtube.com/watch?v=mxqm1b9kDD4

01.09.2024 18:13

@Jurgen1982 sa wyjatki i to powinien byc jeden z nich, niby jak mial wyskoczyc z rekami wzdluz ciala? kolejna sprawa to ze sedzia ma prawo do intepretacji i decyzji z duchem gry a tutaj ani strzal nie byl chyba nawet w bramke ani nie stwarzal zadnego zagrozenia

01.09.2024 18:10

2

sorry ale to nie jest karny

01.09.2024 18:08

oby nie, bylby strasznie naciagany

01.09.2024 18:07

nie da sie grac odpowiednio szybko przeciwko tak dobrze zorganizowemu Friburgowi jesli tak duzo pilek odbieranych jest tylem do bramki a do tego wiekszosc zwracanych do podajacego

Pavlovic z Kimmichem nie posali ani jednej groznej pilki do przodu, zagrozenie jest tylko od Musiali... (no i Gnabryego ale ten probuje glownie indywidualnie)

liczylem tez ze Olise po jednak dobrych 2 sezonach w anglii bedzie odwazniej wchodzi w bundeslige, a wyglada jak zagubiony, wystraszony mlodzik

01.09.2024 18:02

Tel ma ten sam problem co Podolski; ani napastnik, ani skryzdlowy, za slaba gra na malej przestrzeni. On by pasowal do Liverpoolu czy United

01.09.2024 17:54

co podanie do przodu to pilka leci spowrotem... wszyscy poza obroncami ustawieni tylem do bramki Freiburga

o co chodzi?

01.09.2024 17:49

gratulacje, zgadles

01.09.2024 17:10

Palhinha na lawce

01.09.2024 17:09

nikt sie nie jara ale kazde potkniecie Flicka to byl wysypa komentarzy, podobnie jak mecz czy dwea bez gola Lewego - teraz nagle tych osob nie ma

01.09.2024 12:19

@Reeken89 Bayern wyaszedl najocniejszym skladem i z jeszcze wiekszymi ogorkami wygral 4-0 bez grania ktore byloby zachwycajace

01.09.2024 12:16

@misza po1. narzekasz zawsze gdy czegos ine napiszesz wprost i ktos intepretuje twoje wpisy ale nie masz problemu pisac co bym pisal gdyby :)
po2 nie czuj sie nigdy zaprosozny do rozmowy pod moimi wpisami; wrecz preciwnie - uzywajac twojego jezyka: won won won. nie szanuje twojego zdania, nie lubie z toba rozmawiac i nie chce - zapmietaj i nie jecz o uwage

01.09.2024 12:14

w Bayernie progres jest wzgledem Tuchela ale to jestem pewien w 100% udaloby sie Papszunowi

01.09.2024 01:54

3

Tyle jadu wylano na barcelone i Flicka a kiedy wszedl z klubem w kryzysie i doslownie juniorami skladzie to poza @AdiFantasti w zasadzie nikt nie zdobyl sie na slowa uznania

Mozna sie z nich smiac, ale w katalonii nikt nie mowi ze trzebaobnizac oczekiwania, nie sprzedali Araujo czy de Jonga ktoreych uwazaja za waznych i zagrali 3 naprawde niezle mecze walcujac przeciwnika w ostatnim.

Oczywiscie to dopiero poczatek i niech to nie brzmi jak zazdrosc ale zycyzlbym sobie zeby Kompany tak wszedl w sezon a sytuacja kadrowa byla chociaz tak spokojna jak tam.

Herr flickowi zycze jak najlepiej, oczywiscie nie w meczu z nami - ale na starcie wyglada jakby wszedl z druzyna poziom wyzej niz Koeman czy Xavi. Kompletnie inny mental tj pewnosc siebie, gra do przodu, agresja a wszystko przypominam: z junioramiw skladzie.

01.09.2024 01:46

dziwne ze jest to w ogóle pytaniem

01.09.2024 01:40

3

Tam się ciągle ktoś o objawia. Szkoda tego młodego Bernals bo też wyglądał dobrze. Taka ilość talentów to nie jest szczęście

31.08.2024 18:48

@FCBx2 przecież Kroos podobnie jak Tomek i Neuer mają przedłużane umowy o rok, nigdy nie było niebezpieczeństwa ze odejdzie

31.08.2024 17:57

@FCBx2 i jakiemu piłkarzowi którego chciano zatrzymać wygasała umowa?

31.08.2024 17:39

@Moe w ostatnim czasie to Pavlovic posyłał piłki które mijały 1-2 piłkarzy przeciwnika. Kimmich to dobie klepie tiki take a Palnhinha to nie jest kolega do takiej gry

Wiec albo duet Kimmich - Pavlovic zeby mogli grać krótko albo Palhinha z Pavlovicem zeby ktoś podał na więcej niż 5 metrów

31.08.2024 17:13