DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 154

jestescie tak samo zenujacy jak Muller pod bramka, zamiast wspierac zawodnika kiedy juz gra to plujcie tak ze juz dawno przestalo to byc zabawne

Muller to wychowanek, owszem powinien usiasc na jakis czas, ale skoro trener go wystawia (tym bardziej ze jest nowy trener) to trzeba go wspierac (poznecac sie mozna w trakcie meczu ale nie przez 100% czasu)

opanujcie sie i przypomnijcie jakie wartosci licza sie w pilce, wsparcie, szacunek, wiara

18.10.2017 20:01

@rafal a moze tak czytaj newsy i przestan je wklajac w komentarzach?

18.10.2017 19:43

Sane, Silva, Jesus de Bryune, wszyscy byli w naszym zasiegu i wszyscy dzis graja dla City, Dembele owszem nie chcial przyjsc, ale mozna bylo obiecac wiecej minut i dac kase, myslicie ze by sie nie zgodzil? obstawiam ze gdybysmy walczyli to by jednak nas wybral

za wypozyczenie Comana zaplacilismy 7mln i glupio byloby nie dolozyc tych 21, ale nieprzypadkowo tak dlugo sie zastanawiano czy warto, na szczescie zawsze go kupi jakis westham czy inne leicester za te 30mln wiec ryzyko nie takie duze, po tym okienku Lemar bedzie poza zasiegiem, my nie damy za niego 70 czy 80mln bo to jednak spore ryzyko (nie rozumiem jak mozna bylo odpuscic SIlve, kosztowal mnie niz Tolisso)

Costa nie wroci bo Juve musi go wykupic, nowy kontrakt dla Riberyego nie ma zadnego sensu, natomiast Robben moze byc fajnym grajkiem jeszcze spokojnie przez rok

woz z weglem Brandt na skrzydlo? matkoboska... Draxler zagra jeden dobry mecz na 5 a pozniej go nie widac, raz na 10 zrobi cos zajebiste i wszyscy sie jaraja a nieprzypadkowo nie ma dla niego nigdzie miejsca w PSG, przypomnijscie sobie jak Wilki wygladaly z de Bryune a jak ich ciagnal Draxler:-) to taki Costa tylko wolniejszy i Niemiec

18.10.2017 19:09

BVB bylaby wielkim klubem gdyby 5 lat temu pozbyli sie Watzke. W czasie gdy mu zatrudnialismy Sammera to jemu powinni powierzyc role dyrektora sportowego. Od odejscia Lewego za free i zenujacych klauzul (Gotze za 37 poszedlby jesli nie do nas to gdzie indziej) facet nie potrafi zbydowac zespolu. Transfer Dembele trafil i sytuacja z Neymarem trafil im sie jak slepej kurze ziarno. Generalnie beka znich od dawna, zwolnienie Tuchela i placz w mediach byly szczytem zenady, ale troche tez zal ze Bundesliga nie ma mocnego reprezentanta.

18.10.2017 01:58

To jest to czego kibice z liescorea nie rozumieja; Bayern ma grac pilke atrakcyjna dla oka, tak bylo zawsze i tak musi zostac. Przychodzi taki DonJupp i nawoluje do grania z kontry, lol. To ja nie wiem za co on pokochal ten klub bo my nigdy z kontry nie gralismy - nawet za Klinsmanna czy Gaala zawsze byla gra do przodu i meczarnie pod polem karnym przeciwnika. Ancelotti rozwalil wszystko od poczucia zespolowosci przez forme (mentalna i fizyczna) zawodnikow. Fajnie ze przyszedl ktos komu zawodnicy ufaja juz na starcie

17.10.2017 19:26

czy ktos oglada Juve?jak tam Costa? chyba nie gra za duzo

17.10.2017 00:10

gdzie Sammer a gdzie Salihamidzic...

16.10.2017 17:07

jakie dwa lata temu? Vidal chleje caly czas:) w wieku 32 lat pewnie zaliczy mega zjazd, ale dopoki gra dobrze nie musimy sie przejmowac;-) Arturo to fajny gosc, oby nie skonczyl jak wielu angielskich grajkow

15.10.2017 22:23

do redakcji:, propozycja tytułu: "W Monachium ocieplenie do -2" brzmi lepiej i jest poprawnie;-)

15.10.2017 19:08

kibice w Niemczech maja niezly bol dupy, ale o ile pamietam to pilka nozna jets o to zeby dawac radosc ludziom w danym miescie i na stadionie an Lipsk na pewno to robi i to raczej super sprawa ze ktos daje przyjemnosc z pilki ludizom ktorzy wczesniej jej nie mieli

bardzo fajny team, oby dolaczyl do BVB i naciskal na Bayern

zoltych kiedys lubilem, ale mam nadzieje ze zaczna tracic punkty

14.10.2017 20:31

rok temu nie byloby tak latwo w idze gdyby ni fatalna forma dortmundu i glupie straty lipska, takze nie wiem czym uzasadnione jest mowienie ze na pewno bysmy cokolwiek wygrali z trenerem ktory specjalizuje sie w przegrywaniu mistrzostw, zjazd byl ewidentny, wszyscy grali coraz gorzej zarowno indywidualnie jak rowniez jako druzyna

trzeba tylko zalowac ze z Dyzma i rodzina nie pozegnano sie po sezonie tylko stracilismy przygotowania

14.10.2017 20:16

EclassOw Twoje bzdury juz nikogo nie dziwia

14.10.2017 19:51

dobry mecz na podniesienie morale ale nie przelamanie, do tego potrzebujemy zlac kogos lepszeg niz freiburg, dzis jeszcze sporo bledow i mala zadyszka, ciezko bedzie nadrobic straty

Edytowano : 2017-10-14 18:08:21

spowodowane kiepskim przygotowaniem fizycznym pod okiem Dyzmy Jr.

14.10.2017 18:07

macie kibice od siedmiu bolesci jak kibice w Monachium traktuja Mullera :)

14.10.2017 17:11

@Riberyy007 czyli czy gramy z nieciecza czy barcelona nie ma znaczenia wazne ze ktos ladnie biega? ale pieprzysz glupoty, freiburg gra slabiutko, ale i tak strona Alaby poszly akcje, wiec co pokazal wybitnego? ma po prostu wiecej swobody z przodu i to tyle, nadal niedokladne wrzutki, po porstu gramy troche inaczej i czesciej schodzi do srodka i moze grac krocej, strasznie naiwna ocena ze nagle odzyl

Edytowano : 2017-10-14 17:03:58

wiek to tylko liczba to fajne haslo jak komus skladasz zyczenia, ale to profesjonalny sport na wyskomim poziomie wiec daruj sobie takie slogany

14.10.2017 17:02

ale Alaba ma 24 lata a nie 34, poza o jakim odzyciu mowisz? nadal sporo strat a na tle Freiburga to z calym czacunkiem ale nawet Bernat by wygladal jak kozak

14.10.2017 16:40

Coman to jezdziec bez glowy od kiedy u nas gra nie zrobil absolutnie zadnego progresu, nie rozumiem zdziwienia :)

14.10.2017 16:08

freiburg gra bardzo slabo a u nas masa neidokladnosci, natomiast cieszy energia ktora wyraznie bije z druzyny, i nawet jakby Robben stara sie podawac Robertowi ;)

14.10.2017 16:00

takimi transferami mozna sie zaczac jarac jak w wieku 18 czy 19 lat (czy tam 20) chlopak bedzie w stanie kogos wygryzc, to nie jest kwestia zarzadu tylko tez pilkarzy; przychodza i znikaja, Breno, Santa Cruz, Podolski, wszyscy mieli papiery na granie

Kirhoff, Weiser, hojbierg, rode, Green, kurt - z tych pilkarzy to chyba tylko Weiser moglby sie u nas rozwinac, reszta byla kupiona na duzym ryzyku (ale za grosze)

Rode, LOL :D

11.10.2017 19:26

ciekawe kim chcecie grac te szybkie kontry, Jupp to dobry trener ale zaden geniusz, spojrzcie na jego kariere i w jakiej formie bylo Robbery, przeciez bylo mase glosow ze facet na ich grzbiecie pojechal a 'jakim jest geniuszem pokazal w finale z chelsea'

oczywiscie jak sie zdobywa tryplet to nie ma powodow do krytyki, a z czasem nasze wyobrazenia staja sie piekniejsze

09.10.2017 00:00

@JazGod, bzdury gadasz, Mullera, Badu, Alabe (przestawienie Bastiana) i taktyke przez posiadanie wprowadzal van Gaal i wiele bylo narzekan po 1 sezonie Juppa ze jest debilem (zmiana w finale przez ktora przegralismy, bazowanie na geniuszeu Robbery) a korzysta z tego co zbudowal Gaal. Jestescie kibicami a dyskutujecie na poziomie anonimow z onet.pl

04.10.2017 23:52

wat
http://www.bild.de/sport/fussball/jupp-heynckes/zum-vierten-mal-bayern-trainer-53428446.bild.html

Jupp? :D

ja bym wolal nie ruszac legendy ale skoro Scholes wrocil z emerytury to trener moze tym bardziej

04.10.2017 23:18

Brazylijskipotugalski to nie hiszpanski (tak samo jak Polski to nie Slowacki czy Czeski) w Realu podkreslali ze problemem Jamesa jest jezyk, to ze sie trzymal to wynik kultury, nie mowie ze nic nie kuma ale generalnie jezyka sie nie nauczyl, zreszta gracz na tym poziomie powinien znac angielski ale to nie jest tajemnica ze pilakrze nie sa zbyt bystrzy :) (patrz Messi)

04.10.2017 00:48

James jest takim matolem ze nie mowi nawet po hiszpansku, Gomes akurat to taki gosc jak nasz Renato zapowiadal sie zajebiscie + potrafi grac obiema nogami, bardzo chcialo go Juve byl laczony z Manutd i nami

mowienie o bazowaniu na geniszu MSN przy takim srodku pola i obronie (gdzie Pique to taki ichni Alaba, cieniuje od lat,Basquets zaliczyl zjazd jeszcze przed przyjsciem Enrique, a Mascherano sie zestarzal) to jak zarzucanie Juppowi ze bazowal na Robbery, od tego jest trener zeby wykorzystac mocne strony

ja serio typa nie lubie i nie mam satysfakcji z bronienia go, w Romie uwazam mogl spisac lepiej (ale tam serio byly mega problemy i pilkarze znaaaaacznie slabsi niz np teraz), ale facet nie jest tak tragiczny jak niektorzy by tu chcieli

tez bym wolal Tuchela, ale moze faktycznie wprowadza negatywna atmosfere? sporo jego zachowan bylo dziwnych i to tez nie jest czlowiek o ktorym marze, tak samo jak nie byl nim Carlo

03.10.2017 23:55

jest cos takiego jak jezyk angielski, Carlo tez nie mowil po Niemiecku

03.10.2017 23:44

@lokus nie dalo sie w ostatnim sezonie, ale tez zobacz kogo mial Enrique w srodku pola (kupiono mu Gomesa, Iniesta to taki ichni Ribery, i ma jeszcze rakitica ktory geniuszem nie jest)

nie bronie go, ale to nie jest jakis zly trener, na pewno przycisnie pilkarzy

03.10.2017 23:36

Enrique to nie moja bajka ale jednak byl lepszy niz taktyk argentycznyk i jednak gonil pilkarzy na treningach, taktycznie tez byl lepszy od Carlo, pamietajcie ze gdy trenowal Rome to oni tam na serio mieli kryzys i to znacznie znacznie wiekszy niz u nas

troche za bardzo dramatyzujecie...

03.10.2017 23:09

@lokus @wszyscy

ale myslicie ze Don to tak specjalnie (czyli lubi trollowac i starac sie wkurzac innych) czy po prostu az tak bardzo ma inny swiat? :D pytam serio, ja caly czas mam nadzieje ze to pierwsze, ale cholera... chyba jednak to drugie :D

03.10.2017 22:19

Ty ogladasz mecze na livescore wiec nie dziwi mnie ze piszesz "mial dobry sezon" podczas gdy przez 8 miesiecy gralismy tak ze zeby bolaly

@Droga Redakcj na tej stronie jest kilka fajnych trolli (pozytywnie) jak np tacticalking czy osoba ktora rzucila tekst o "wyrwaniu kleszcza" (:DDD), pod emocjonalnym meczem z Hertha bylo prawie 800 komentarzy i 99% normalna (poza Byakuua ktory ostatatecznie przeprosil za brzydkie slowa), ale niech mi ktos prosze powie, po co trzymamy DonJuppa?

03.10.2017 22:10

@DonJupp w tym ze trollem bez pojecia o pilce przeszkadza mi tylko Twoj agresywny styl wypowiedzi o notoryczne lamanie regulaminu przez wymyslanie pejoratywnych przezwisk, natomiast zaczynac odplyac zbyt mocno i musisz sie zdecydowac czy chcesz byc tylko "klasowym posmiewiskiem" czy rownież 100% kłamcą bo akurat nawet na tej stronie bylo i powinien to wiedziec kazdy kibic (ale tym akurat niesadze ze jestes bo Twoje wypociny to w 90% wymyslone bzdury i nie znasz stylu, historii, celow wlasnego klubu)

Pep bardzo chcial zatrzymac Kroosa, to KHR powiedzial mu ze nie dostanie gwiazdorskiego kontraktu i wraz z Ulim oddali za do Realu, takze na dzis jestes nie tylko smieszny/zalosny ale rowniez klamiesz

03.10.2017 22:03

ja zaczynam podejrzewam ze jednak to bedzie Nagellsman

03.10.2017 21:58

DonJupp po prostu nie lubil jak Lewy ladowal 5 bramek, Muller wykrecal kosmiczne staty a jedyne akcje o jakich w oogle mogl pomarzyc przeciwnik to staly fragment albo kontra (ktorych za Carlo bylo wiecej niz za Pepa, ale nie umie zrozumiec ze kazdej druzynie sie zdarzy kontra), dodatkowo majaczy cos o graniu przez Real z kontry podczas gdy tak grali jedynie za Mourinho a Zidane wprowadza tam atak pozycyjny, DOPIERO GDY przyszlao bnizka formy cofneli linie (to normalne, tak robia slabsze druzyny)

on chyba nie wie nawet jakiej druzynie kibicuje bo Bayern NIGDY nie gral i nie chcial grac z kontry

03.10.2017 21:09

zobacz JUpp, my Ciebie tez tu nie chcemy a jednak jestes :(

03.10.2017 21:04

Panowie, ni ma co sie spinac, od tego sa maskotki, Berniego nikt nie bierze na powaznie, DonJuppa tez nie mozna:-) fakt ze z taka pewnoscia pisze takie bzdury jest naprawde zabawny, trzeba tylko troche dystansu :P

03.10.2017 21:00

Mourinho trener jednej taktyki? jak goscia nie lubie tak Mourinho przy Kloppie to jak Guardiola przy Simeone

03.10.2017 20:37

Pojawil sie Guardiola w Monachium to i DonJupp wrocil :D facet z 0 rozumieniem pilki. Dobrze ze za Carlo nie bylo kontr - prawda? Wystarczylo nie grac posiadaniem i przestalismy tracic bramki:-) w koncu moglismy PRODUKTYWNIE ODDAC PILKE.

haha, dobrze miec maskotke, ale troche szkoda ze nie jest bystrzejsza

03.10.2017 20:35

Lucien Favre to ten facet ktory nie dostal roboty w BVB?

03.10.2017 20:25

Klopp za miesiac bedzie wolnym zawodnikiem wiec nikt nie musi go puszczac :D

byle nie on... Benitez z Newcastle ktore ma skld na 2 lige zniszczyl go taktycznie, juz nawet kibice LFC widze ze facet ma mniej punktow od Brendana i jest jednowymiarowy

03.10.2017 19:39

Klopp bedzie do wziecia za miesiac :D, Panowie nie dramatyzujcie, ja bym wolal zbey Nagellsman przyszedl pozniej ale to ze trener jest mlody o niczym nie swiadczy, rownie dobrze moze byc mlodym zamordysta, w ostatnich latach to raczej mlodzi trenerzy odnosza sukcesy a w Hoffe widac mase pomyslu na gre

wazne ze nie ma juz sabotarzysty Dyzmy, jesli chodzi o przygotowanie fizyczneto juz mam przerabane (odszedl Konmayer, treningu u Carlo wyszlo ze byly zartem) ale jakikolwiek dobry taktyk poprawi nasza gre (Tuchel, Nagellsman)

nadal liczymy sie w walce o mistrza, LM raczej nie w tym roku, bo trzeba sie pozbyc kilku graczy, odswiezyc leko kadre bo formula sie wyczerpala i wracamy do czolowki, nikt nam jakos specjalnie nie odjechal, nadal mamy swietny sklad

02.10.2017 22:28

Sane >>> Martial > Coman

Nie mogę wybaczyć, że odpuściliśmy Niemca. Coman to jeden zwód, kiepskie podanie oraz fatalny strzał. U Sane i Martiala widać to coś, ale tylko Sane moim zdaniem będzie regularny. Martial cierpi na co Costa, a Coman niestety na to co kiedyś Denilson (polecam poczytać o tym kiedy przechodził do Betisu:))

02.10.2017 18:32

Panowie, nie ma co zwalac calej winy na zarzad, koty owszem miak wtopy, ale mial tez sukcesy (Lewy za darmo, Thiago, Boa, Kimmich za grosze, Pep Guardiola) problemem byl Dyzma i odejscie Sammera oraz nietrafione transfery w tym roku (Sanches (niestety), Tolisso (moze jednak cos z niego bedzie), ustawianie Kimmicha na boku) zamiast w srodku)), odpuszczenie skrzydlowych jak Silva, de Bryune, Sane.

Ale zarzad mamy od wielu lat ten sam a to Caro sprowadzil nas na dno + odejscie Sammera (zle zaplanowane tournee w Azji, kiepskie transfery). W 90% to wina trenera (w tym Tolisso + brak nacisku na transfer skrzydlowego - to jednak trener musial powiedziec 'chce Jamesa i Tolisso i damy rade', nie slyszalem tez zeby mial cos przeciwko odejsciu Costy).

Apeluje wiec o: nie dramatyzowanie jesli chodzi o nasza sytuacje, jest dopiero wrzesien, nie atakowanie zarzadu bo w tej chwili to jest troche historeria

mozna za to do woli uzywac na Dyzmie tj Carlo :)

02.10.2017 02:32

nie mozesz byc glownodowadzacym i tak odlaczyc sie druzyny jak ponoc Carlo zrobil to w Paryzu... kartka ze skladem? zero rozmowy z druzyna? pilkarze sami narzekajacy na zbyt lekkie treningi? tak sie nie da osiagnac sukcesu

wiele osob tutaj zachowalo sie jak dzieci i media; jakies hasla o zdradzie, pilakrzach rzadzacycych klubem, itp. a Ci goscie po prostu sie martwili i stwierdzili ze z Dyzma nie ma nic szans bo facet nie pcha ich do przodu, a mieli porownanie z Juppem i Pepem to sie nie dziwie :D jak pracujesz z takimi swietnymi szefami i nagle dostajesz goscia ktory jets sympatyczny ale na treningu pali sobie papieroski a jego syn kaze Ci robic przebiezki i isc do domu to zaczynasz sie zastanawiac czy jego ambicje sa takie same, tym bardziej ze zdajesz sobie sprawe ze bedziesz musial wyjsc naprzeciw druzyny Guardioli, Conte czy Mourinho

ja bym sie cholernie martwil

01.10.2017 23:12

@xeremeleque sorry to nie sa kibice Bayernu tylko Carlo:) kazdy kto oglada mecze widzial ze Wloch nas ciagnal na dno

rok temu pisalem ze to Dyzma wsrod trenerow, ale zylem jakas glupia nadzieja ze rozped po Pepie i luz ktory wprowadzi cos nam da, skonczylo sie gorzej niz przypuszczalem ze moze i nawet DonJupp zamilkl

Edytowano : 2017-10-01 22:52:27

tak samo niestety mialem beke z Liverpoolu i jego kibicow ktorzy uwazali ze zlapali boga za nogi a zwolnia go przed koncem sezonu :P

01.10.2017 22:51

Natomiast w koncu widzielismy co to znaczy jak trener niszczy klub...

no i chyba ostatecznie upadl mit niektorych zawodnikow; Javiego, Alaby

01.10.2017 22:43

ale Ibra dostal juz ten kontrakt? dlubo byl bez jednak. No i jednak w United chca go na druga czesc sezonu, a z calym czacunkiem Ribery nam sie w przyszlym sezonie juz nie przyda. Rezerwowym powinien byc Coman.

01.10.2017 22:36

Piotreczek (nie jestem na 100% pewny) pisal jak wygladaly treningu z Carlo i z Pepem. Pamietacie Carlo ktory od razu po meczu podbiegl do Kimmicha i instruowal go? Bastian mowil ze uwielbia dlugie rozmowy o taktyce. Dyzma niczego nikogo nie nauczyl, ani druzyny ani poszczegolnych pilkarzy.

Trzeba bylo sie kulturalnie pozegnac w lecie. Caky poprzedni seon bylo widac ze nic z tego nie bedzie

Edytowano : 2017-10-01 22:32:33

oczywiscie to Pep instruowal Kimmicha :)

Carlo wywieszal kartki ze skladem w szatni, lol :D

01.10.2017 22:29

Nagellsman coraz czesciej gra 4 z tylu. Ale widac ze pracuje z pilkarzami na treningach, tam jest kupa pomyslu w tym co gra Hoffe.

01.10.2017 22:11

@lokus ale w swiatl poszlo inaczej niz redakcja przetlumaczyla "Bayern Munich 'no longer the strongest team in Germany' - Sagnol" wiec raz to ze to zenujace, a dwa pokazuje ze Sagnol nie ma charakteru bo nie ma powodu zeby az tak panikowac

01.10.2017 22:03

@Klopp jest lubiany bo sciska pilkarzy ma eleganckie okulary, zarosr i wyglada jak postac z filmu, do tego jest mega emocjonalny, ale mimo wydania setek milionow w ostatnich latach w 74 meczach zdobyl 8 punktow mniej niz Brendan Rogers :D a taktycznie zniszczyl go dzis Rafa Benitez, ktora ma w Newcastle sklad na 2 lige

Edytowano : 2017-10-01 21:29:59

problem z takim Tuchelem jest taki ze on nie bedzie mial litosci i posadzi Mullera na lawce i na starcie moze miec problem z szatnia, zarzad znajac jego chrakter moze nie chciec dac mu 100% poparcia i miec go na cenzurowanym a teraz potrzebne jest staniecie w 100% za trenerem - i to mi sie wydaje jest problem; czy na pewno trenerowi ktory mial duzy rowniez zlych pomyslow mozna tak zaufac w naszej sytuacji? jestem przekonany ze gdyby z Carlo pozegnano sie na koniec sezonu to nie byloby zadnych watpliwosci co do Tuchela, teraz jest niestety inny kontekst

01.10.2017 21:27

Schalke zagralo tragiczny mecz a nas pociagnal James, odnoszenie sie do jednego mczu juz jest nudne

Sagnol stwierdzil ze Bayern nie jest najlepszym klubem w Niemczech...

zenada

01.10.2017 21:09

@Rufus majac w skladzie Kimmicha i Javiego ktorzy spokojnie mogli grac na srodku, mozna tez bylo taniej brac Goretzke i pewnie zarzad wolalby tansza opcje, wiec po odrzuceniu opcji nierealnej (Veratti) Carlo naprawde musial chciec Tolisso - pamietaj ze pobilismy tym transferem rekord wydatkow i na pewno zastanawiano sie dluzej niz np przy Thiago ktory byl jednym z najbardziej obiecujacych mlodych graczy w Barcelonie i kosztowal ponizej 25 mln

01.10.2017 21:00

@Rufus wystarczy wpisac w google Bayern i Tolisso zeby widziec, podam Ci dwa przyklady;

Bayern chairman Karl-Heinz Rummenigge said the “young and interesting player” was “Carlo Ancelotti’s wish for our midfield”.

zrodlo: https://www.theguardian.com/football/2017/jun/21/corentin-tolisso-lyon-bayern-munich-transfer-record-bundesliga


"Chairman Karl-Heinz Rummenigge on Tolisso’s signing:

We’re really pleased we’ve been able to sign such a young and interesting player ahead of stiff competition from abroad. Corentin Tolisso was Carlo Ancelotti’s wish for our midfield."

zrodlo: https://www.bavarianfootballworks.com/2017/6/14/15801116/bayern-munich-sign-tolisso

01.10.2017 20:48

@Rufus ale Veratti to nie byl dla nas mozliwy transfer, sam pilkaz mowil zas tylko o Barcelonie,

wiec jesli myslisz o pozycji to nie rozwazasz nierealnych opcji, tylko przechodzisz do realnych, prawda?

Ja nie mowie tym czy i kogo marzeniem byl Tolisso (chociaz chlopak kibicuje nam od dziecko) tylko ze bylo wyraznie powiedziane ze to transfer NA ZYCZENIE trenera. Czaisz? Carlo nie chcial grac w srodku Kimmichem ani Javim tylko powiedzial ze brakuje mu zawodnika i wskazal Tolisso, a zarzad (poiwnien to robic dyrektor sportowy) stwierdzil; dobra; to Javi bedzie nadal obronca + zagra czasem na srodku, a Kimmich idzie na prawa

mniej wiecej wtedy upadl temat Samedo i Walkera, a przy plotkach o Verattim szybko ucielismy ze nie wydajemy takiej kasy i temat zawodnika nie istnieje (moze faktycznie chcial podwyzke i Bayern nie chcial dac sie wykorzystac)

Edytowano : 2017-10-01 20:41:19

@Rizitelli, mozliwe, nie pamietam dokladnie kiedy; pamietam tylko ze to byl transfer Raschke, ktoremu zaufano w kwestii mlodziezy (nie wierze ze Bayern pozwoliby mu odejsc bo facet mial kompetencje zeby zostac dyrektorem sportowym, ale Renato ktory byl mega drogi okazal sie niewypalem)

01.10.2017 20:38

@Rufus nie bylo na powaznie tematu Verattiego co tez bylo mowiono, plotki sie pojawialy bo Veratti ponoc chcial odejsc - ale od poczatku mowilo sie ze tylko do Barcy, krotko laczono go z Realem i z nami (wlasnie przez Carlo). Masz wypowiedz Carlo sprzed kilku dni o Verattim "znam go, chcial ugrac podwyzke". Tak sie nie wypowiada ktos kto byl powaznie zainteresowany pilkazem.

Poza tym wiadomo bylo ze veratti kosztowalby ponad 70mln wiec nawet jesli Carlo pytal zarzad o ten transfer to szybko temat upadl. Tolisso byl pomyslem trenera na zastapienie Xabiego. Bylo to jasno powiedziane przez zarzad ze to transfer NA ZYCZENIE. Przy Sanchesie bylo mowione ze pytali Carlo co o nim sadzi, ale to byl transfer Raschke (ktory mial nam sprowadzac mlodzikow) i zarzadu.

Edytowano : 2017-10-01 20:22:09

skoro Veratti nie byl realistyczny to mozna bylo rozwiazac inaczej; np grac Kimmichem na jego naturalnej pozycji i sciagnac Samedo albo Walkera, ew grac Javim.

Ale trener chcial Tolisso. Jesli Veratti nie byl realistyczny to byl to 1 wybor.

01.10.2017 20:19

@DieRoten w zadnym klubie trener nie dostaje zawsze kogo chce bo trener pracuje w klubie krocej niz zawodnicy, transfery sa z trenerem ustalane - za wizje druzyny i zatrudnianie trenera orzaz zawodnikow ktorzy maja te wizje egzekwowac odpowiedzialny jest dyrektor sportowy (przypominam ze u nas to teraz Salihamidzic...)

zyczeniem trenera byl np Thiago i Xabi (Pep), i wlasnie Tolisso (Carlo) Gotze przyszedl bo byl najwiekszym niemieckim talentem za 37 mln ale zrobiono to wbrew trenerowi (Pep nie gra 10-tką)

Edytowano : 2017-10-01 20:15:14

to racja Pep chcial dokladnie tych zawodnikow ktorych sobie teraz kupil do City, ale zarzad nie chcial Bruyne od razu tylko wolal czekac a Bryune juz nie chcial czekac :) Sane nie rozumiem czemu odpuszczono, Jesusa tez bo laczono go z nami znacznie wczesniej.

Szefa scoutingu BVB chcielismy podebrac w tym roku ale temat szybko upadl.

01.10.2017 20:13

@Rufus Sanches byl transferem Raschke, ktory mial byc specjalista od mlodych graczy, dlatego pewnie pozwolonu mu tak latwo odejsc. Jakby nie patrzec sprowadzono zawodnika w zasadzie na podstawie Euro. O Sanchesa pytano Carlo ktory dal zielone swiatlo natomiast Tolisso mial byc nastepca Xabiego i pomyslem trenera na jego zastapienie - Carlo nie chcial tam ani Javiego ani Kimmicha, dlatego odpuszczono Walkera i Javi zostal na srodku obrony.

Edytowano : 2017-10-01 20:10:06

zobaczcie sobie ile Liverpool wydawal kasy na transfery:-) wcale nie malo, Klopp to przecietny trener, w Borussi mial mega utalentowany mlody sklad z ktorego wycisnal 110% i zaskoczyl wszystkich intensywnoscia, ale taktycznie facet lezy i obstawiam ze wyleci przed koncem sezonu...

01.10.2017 20:08

Uli spieprzyl kilka transferow ale nikt nikomu skladu nie ustala, presja jest jak wszedzie; prasa, kibice, druzyna, ale swiatek pilkarski jest maly gdyby taka sytuacja miala miejsce to zaden sensowny trener by nigdy do nas nie przyszedl.

Uli zatrudnial juz trenerow z jajami; Magath, Klinsmann, van Gaal, sam zabiegal o Pepa. Zaden z nich niedalby sobie mieszac w skladzie. Zatrudnil tez Sammera ktory tez sobie nie pozwala na podwazanie jego autorytetu.

Takze skonczcie z tym Ulim i ustalaniem przez niego skladu bo jest zenujace zeby powazni kibice tak mowili. Uli zawalil z dyrektorem sportowym i niektorymi transferami (ale przypominam: to Carlo chcial Tolisso i Jamesa a nie naciskal na skrzydlowego mowiac ze bedzie gral Robbery)

Edytowano : 2017-10-01 19:55:51

@Eclass bzdura, jakis czas temu Carlo powiedzial ze "znam go chcial dostac podwyzke" komentujac Verattiego i potencjalny transfer do Barcy (swoja droga to kolejny przykla jaki z niego gentleman), a Tolisso byl sprowadzony na WYRAZNE ZYCZENIE trenera - co mowil zarowno Carlo jak i zarzad. Podobnie bylo z Jamesem - co akurat pewnie wszystkim pasowalo bo to duze nazwiko i wpisywal sie w bombe transferowa.

Edytowano : 2017-10-01 19:55:51

@Eclass bzdura, jakis czas temu Carlo powiedzial ze "znam go chcial dostac podwyzke" komentujac Verattiego i potencjalny transfer do Barcy (swoja droga to kolejny przykla jaki z niego gentleman), a Tolisso byl sprowadzony na WYRAZNE ZYCZENIE trenera - co mowil zarowno Carlo jak i zarzad. Podobnie bylo z Jamesem - co akurat pewnie wszystkim pasowalo bo to duze nazwiko i wpisywal sie w bombe transferowa.

01.10.2017 19:52

Za wizje druzyny; jaki ma miec styl, jacy zawodnicy powinni przychodzic czy odejsc, itp) odpowiedzialny jest trener oraz (przede wszystkim) dyrektor sportowy. Sammera mozna bylo nie lubic ale to byl facet z ogromnym doswiadczeniem i znal sie na swojej robocie. Teraz bawi sie w niego Uli i rzecznik prasowy Salihamidzic.

Sytuacja w ktorej jestesmy nie wziela sie z przypadku. Jak myslicie dlaczego Carlo poza Milanem gdzie dogadywal sie z Berlusconim wylatywal po 1 sezonie? On z zadnego klubu nie odszedl, zawsze go zwalniano. Dyzmy juz nie ma ale wychodzi brak sensownych treningow i brak pomyslu na gre. W takim Hoffe czy nawet BVB widac juz schematy, zawodnicy wiedza co maja robic. Frustracja Lewego nie dziwi, bo to typowy napadzior a u nas przez brak pomyslu zarowno na druzynowe jak i poszczegoln pozycje kazdy probuje byc bohaterem i nie ma zespolu. Dwa transfery na zyczenie trenera; Tolisso i James. Na 1 wydalismy 40mln, drugi akurat gra dobrze ale jest presja zeby grac Tomkiem, ale...

Nie dziwcie ze Muller zagral - za Guardioli wykrecal kosmiczne staty, w zeszlym sezonie tez nie byly zle, a Carlo ustawial go na skrzydle - wystawienie go za Lewym i odzyskanie jego formy widocznie oceniono jako warte ryzyka. A James jest tu tylko na wypozyczeniu i po takim sezonie obstawiam ze bedzie chcial uciekac bo bedzie go chcial kazdy dobry klub.

Niektorzy majacza ze Pep zniszczyl druzyne Juppa. LOL. Dopiero teraz widac co to znaczy druzyna zniszczona przez trenera.

Nie mam satysfakcji, ale w koncu dostrzezono (widac to na twitterze) to co mowie od dawna, ze: Javi Martinez mial 1 dobry sezon poza tym jest tragiczny gdziekolwiek by nie gral. Coman to gosc jednego zwodu i nie ma szans zeby zastapil kogokolwiek z Robbery, Alaba powinien usiasc na lawce obok Tomka. Kimmich to nie obronca, to ze fajnie wrzuci nie robi z niego obroncy; ustawia sie fatalnie, nie umie kryc, ciagle gubi pozycje. Moze Pep by go rozwinal ale Carlo zmarnowal mu rok i chlopak w ogole nie wyglada lepiej. No ale czego mogl go Dyzma nauczyc skoro zjazd zaliczyl caly sklad....

Jesus, de Bryune, Silva, Sane - wszyscy byli w naszym zasiegu, wszystkich chcial u nas Pep, wszyscy poszli za nim do City (pomijam ze czesc pewnie chciala grac u niego nie u Carlo, ale rok temu mielismy znacznie lepsza pozycje i na pewno jednego czy dwoch daloby sie wyrwac).

Tournee bylo fatalnie zaplanowane; wyszedl brak dyrektora sportowego i kiepskie treningi z Carlo.

Uli dolozyl swoje, ale nie mozna winic tylko zarzadu, trener dostal tego kogo chcial, a zarzad dodatkowo sciagnal Rudygo i Sule. Bardziej mnie martwi ze puszczono tak latwo Raschke (ale Sanches to byl jego transfer, wiec moze ktos musial poleciec za to?), niedogadano sie z Lahmem i przyszedl czlowiek ktory nie ma doswiadczenia.

tak troche zartobliwie (bo uwazam ze to za slaby trener dla nas): W Anglii powoli zaczynaja sie kibicom otwierac i choc to fajny gosc, kto wie czy Klopp zaraz nie bedzie dostepny...

01.10.2017 19:39

Tomasz Urban‏ na Twitterze:
Pierwsza diagnoza w sprawie Ribery'ego względnie "optymistyczna". Naderwanie więzadeł pobocznych.

01.10.2017 19:16

wszystkim ktorzy maja jakies ale do Lewego: jesli on by teraz doznal kontuzji to bedziemy w takiej dupie ze szkoda gadac, Muller to taki gracz ktorego dobry trener moze wykorzystac i przywrocic skutecznosc, on rok temu grajac u Carlo ktory nie mial ma niego pomyslu nie mial tragicznych statystyk

ale again jesli przez ponad rok nie trenujesz odpowiednio i nie ma zadnej taktyki to trudno grac dobrze, inna sprawa ze Tomek jednak stal sie bardzo niedokladny i powinien usiasc tym bardziej ze do cholery jest ten James

01.10.2017 18:25

@DieRoten ale to wszyscy rozumieja, zamiast tlumaczyc po prostu przepros i przyznaj ze zle napisales a nie 'moze i masz racje'

01.10.2017 18:16

nie ma co zwalac wszystkiego na zarzad i pilkazy bo na rynku ciezko o dobrego skrzydlowego (chociaz Jesus, Sane, de Bryune i Silva byli do wziecia ale wszyscy wyladowali w City...) a przypomne NA ZYCZENIE Carlo sciagnieto Jamesa i Tolisso

jesli przez poltora roku klepie sie na trenigach i nie cwiczy schematow taktycznych to nie da sie z dnia na dzien zaczac grac lepiej, przeciez zjazd nie zaczal sie w tym sezonie tylko miesiac po przyjsciu Carlo - PRZYPADEK? Niesadze.

granie skrzydlami to nie jest jedyna taktyka a taki Robben i Coman spokojnie na lige powinni wystarczyc, nawet jesli Tomek zaliczyl obnizke formy to nadal nie jest normalne jesli zalicza ja 90% skladu (poza Vidalem, Lewym i Neuerem chyba wszyscy)

mam nadzieje ze ostatecznie upadl mit Javiego, Tomka uwielbiam ale musi usiasc i to na dluzej

o Alexisie zapomnijcie, woli rok bez LM zeby przejsc do Guardioli,

Edytowano : 2017-10-01 18:03:41

pilkze odmowili komentarzy pomeczowych

01.10.2017 18:00

- Winless in the last 3 competitive games.
- Worst season start in 7 years.
- Blew two 2-0 leads in a row for the first time ever

01.10.2017 17:42

Sanches, Tolisso, Coman = 100 mln

akurat z Sanchesa sie cieszylem, ale jednak wydalismy 35+35 na grajka ktory mial jeden dobry turniej, wiec to dosc nieodpowiedzialny transfer (co w kontekscie naszej filozofii wydaje sie tym bardziej dziwne, Tolisso zyczenie Carlo - gorszy Thiago nie rozumialem od poczatku, Coman to Coman, dzida i do przodu a ze jest szybki to mu sie udaje ale madrego obroncy to tak nie ogra, Kimmich to nie obronca, Javi cieniuje od 4 lat, Alaba od 3

bardzo zle jest :(

Edytowano : 2017-10-01 17:37:43

"Bayern have blown a 2-0 lead in two Bundesliga games in a row for the first time in history"

01.10.2017 17:35

Thiago bez formy 10x lepszy od Tolisso, Coman fakt ma jeden zwod ale rozruszal mecz duzo bardziej niz Ribery, nie rozumiem po prostu nie rozumiem czemu James nie moze zagrac 30 minut (a powinien od poczatku)

on ma problemy z jezykiem (nie zna nawet angielskiego) ale cholera jak gral to gral jednak swietnie... przykre to wszystko w sumie bo w poltora roku wrocilismy do czasow daleko sprzed Juppa... :(

01.10.2017 17:25

Ty sie z Byakuyaaa wywal ze strony, wszyscy widza ze Tomek nie daje rady ale juz serio jestes nudny,

01.10.2017 17:17

wg sky wiezadla krzyzowe

01.10.2017 17:14

wszyscy ktorzy sie tu ucieszyli z kontuzji Riberyego powinni dostac bana, to jest zenada i wstyd

co do Tolisso, nie bez powodu nikt z nas go nie znal i nie bez powodu nie gral w reprze, nie rozumiem po co kupilismy gorszego Thiago, no ale to bylo wyrazne zyczenie Ancelottiego i nastepca Xabiego...

01.10.2017 17:07

Tolisso owszem jedno fajne zagranie i 10 slabych, srodek pola nie istnieje i to jest rowniez jego wina, wszedl Thiago bo naszej pomocy nie ma

01.10.2017 17:00

Boateng z karata, Kimmich biega jak pies za kielbasa, Hummels heroicki wjazd ale w polowie sie rozmyslil, a Ulreich to jest amator jednak

bedzie smieszny sezon Panowie :D FC Hollywood wrocilo, Salihamidzic to fajny gosc, ale 3 lata temu siedzial tam Pep z Sammerem...

01.10.2017 16:48

przypomne jeszcze ze Tolisso zostal sprowadzony na zyczenie Ancelottiego jako nastepca Xabiego Alonso...

01.10.2017 16:35

mowienie w studio ze przyjemnie sie patrzy na ten Bayern pokazuje tylko jak oczekiwania wobec tej druzyny zostaly obnizone, skonczcie juz z tym pojazdem na Lewego, rozumiem beke z Tomka, ale do cholery napastnik jest od tego zeby mu podawac, tym bardziej ze Robbery juz samo nie nastrzela, ile razy an tej stronie byl placz ze Mandzukic nie dostaje pilek albo ze jest ustawiony za gleboko jak na napastnika i powinien grac wyzej? ludzie no...

01.10.2017 16:31

Lewy to jeden z niewielu pilkarzy ktory nie notuje takiego zjazdu jak reszta, a co do podawania - napastnik jest do cholery od tego zeby mu podawac, ale to nie jest tez problem zawodnikow tylko braku taktyki; kazdy probuje grac sam; nie ma zespolu, stad nie dziwie sie w ogole Lewemu bo majac takie problemy powinnismy tym bardziej zaczac grac na 9

01.10.2017 16:25

@Eastwood ja nie mowie ze to jest najlpeszy komentarz, tylko ze lepszy od Borka/Hajto (Hajto akurat lubilem sluchac tylko ze on gadal zawsze to samo, rzadko analizujac mecz (poza wytykaniem bledow obroncom))

jest tu taki jeden specjalista co twierdzil ze Pep zniszczyl druzyne Juppa, no to teraz moze sobie porownac jak wyglad druzyna zniszczona przez trenera, zarzad do tego dolozyl swoje,

uwielbiam Mullera ale nie rozumiem czemu nie gra James, Ribery juz powinien byc dawno rezerwowym, Alaba tez powinien siedziec na lawce, Kimmich to nie obronca facet nawet Kalou kryje na 2 metrowy dystans

wrocil FC Hollywood a taktycznie taka padake ostatnio widzialem za Klinsmanna

01.10.2017 16:19

ale trzeba przyznac ze komentarz w porownaniu z tym co pieprzyl Borek (szczegolnie o Lewym, tego sie nie dalo juz sluchac) czy Hajto to bajka :D

01.10.2017 16:08

@MateuszFCB, musisz byc bardzo dumny z tego 'seka' bo powtarzasz to juz 10 raz, daj sobie chlopie spokoj juz, Muller gra slabo ale to nie powod zeby sie tak zenujaco nad nim pastwic

01.10.2017 16:01

oj Muller Muller... :(

01.10.2017 15:57

oczywiscie troche sie nabijam, ale akurat skrzydlowy to pozycja ktora jest najmniej zyczliwa dla starzejacych sie pilkarzy, podales przyklad Ronaldo - ale on zostal przesuniety do przodu i nawet kibice Realu widza ze to nie jest juz ten sam pilkarz pod wzgledem motoryki

Ribery po prostu nie daje rady i to bardzo widac, Robben ma styl poruszania ktory sprawia ze wyglada na szybszego niz jest, ale ile robil tych swoich slynnych rajdow w zeszlym sezonie? uwielbiam go, ale nie jest juz tak szybki, nie mija tak obroncow, o Robbenie sie zawsze mowilo ze ma szybka noge (i bardzo prosty zwod), teraz ta noga juz nie jest tak szybka...

o ile Robben jeszcze daje rade (ale ile wytrzyma?) to Ribery juz naprawde nadaje sie na max 20 minut meczu

ja nie wierze w Comana, ale jesli ma cos udowodnic i mamy mu dac szanse to kiedy jak nie teraz? James jest tak traktowany ze pewnie juz mysli o powrocie albo transferze do Anglii

01.10.2017 15:16

zastanowmy sie chwile jaki powazny klub w historii gral 33 i 34 latkami na skrzydle... pewnie znajdziemy, ale w USA i Katarze :)

01.10.2017 14:57

Sagnol to trener tymczasowy wiec nie ma sie co dziwic ze wystawil galowy sklad, choc mimo wszystko szkoda Jamesa i Comana, o ile jeszcze Robbena jestem w stanie zrozumiec to Ribery nie powinien juz grac w podstawie

01.10.2017 14:54

Kompletnie nie rozumiem dlaczego niektorym zlezy tak na deprecjonowaniu Lewego, ktory jest zdecydowanie obok Suareza najlepsza 9 na swiecie i jednym z najlepszych zawodnikow w ogole. Kane dopiero wchodzi do czolowki i owszem - jest swietny ale ale do Lewego jeszcze troche (nie duzo ale jednak) mu brakuje. Mamy zajebistego napastnika wartego 100 mln i trzeba sie z tego cieszyc i wykorzystac, dodatkowo facet jest ambitny i ma personalne cele ktore sa zbiezne z klubowymi. Jesli Bayrn zacznie miec inne cele (tak jak pieprzy Uli ze nie ceujemy w LM) to nic dziwnego ze gracz ze swiatowego topu bedzie chcial zmienic klub na taki ktory walczy o to samo co on.

30.09.2017 21:15

przyjdzie Goretzka, wroci Gnabry i pewnie przyjdzie Brandt (tez nie rozumiem skad zachwyty nad nim, wyglada na zdecydowanie byt wolnego na skrzydlo, mnie zachwycil kilka razy 17letni Kai Havertz) - wszyscy za grosze, takze fajna mlodziez ale potrzeba konkretow

o Alexisie trzeba zapomniec, zostanie w Anglii, wolal poczekac na City i miec sezon bez LM wiec odpada, ja mimo wszystko mam nadzieje ze uda sie wziac Griezmanna - bylo sporo plotek ze mogl trafic do nas, 70mln + jakies latwe zmienne to mimo tego co mowi zarzad jest raczje kwota ktora mozemy wydac (skoro za Tolisso dajemy 40)

pewnie bedziemy sie chcieli pozbyc Sanchesa (moz ktos da 20-30mln), wiec bilans wyglada dobrze, jesli Tuchel pokazalby sie dobrje strony to mamy trenera na kilka lat a po nim Nagellsman :)

30.09.2017 19:23

Watzke wyszedl przed koncem sezonu i naskarzyl na Tuchela szczujac zaprzyjazione media oraz probujac nastawic kibicow przeciwko niemu - co nie do konca sie udalo, ale "niesmak pozostal" i jasne sie stalo ze TT bedzie musial odejsc, nawet kibice BVB widzieli ze to zagranie bardzo niesmaczne niezaleznie o tego czy Tuchel byl w tej sytuacji zbyt konfliktowy czy nie - jtakze smiechem na sali jest Twoje zaklinanie rzeczywistosci, zreszta nie wiem po co to robisz na tej stronie i probujesz nas pouczac

30.09.2017 19:16

Miroslav Klose: "I would like to be a coach at Bayern one day. I live in Munich" [kicker] "I'm assuming that I will stay with the national team until the World Cup in Russia. We will see how things go after that"

30.09.2017 19:02

Real nie wyda 60 czy 80 mln na Lewego w tym wieku, a my go za mniej nie puscimy bo za mniej nawet Werner nie przyjdzie, w przyszlym sezonie Robert bedzie najwieksza gwiazda bo Ribery ani Robben cokolwiek by sie nie stalo nie beda juz mieli tej pozycji ktora maja

i mysle ze zarzad tez sie ogarnie, odejdzie Sanches przyjdzie Goretzka, moze pojda po Griezmanna/Sancheza, moze James odpali

w tym sezonie tez nie jest nic stracone, nadal mamy mocny

przestancie panikowac

30.09.2017 18:24

mysle ze pieprzy jak potluczony, Lewy ma jeszcze 4 lata kontraktu i wszystko zalezy od klubu, wiec jaki wniosek dla Lewego? :D

30.09.2017 18:11

@HejaBVB, rozumiem że byłeś na winie z Watzke i Tuchelem i wiesz więcej ponad to co zostało dobrze opisane w mediach, a my tutaj nie mamy o niczym pojęcia. Beszczelnie (śpiewali? pojęcia?) pouczasz kibiców na ich własnej stronie i nie mam pojęcia co cię do tego upoważnia.

30.09.2017 17:40

a gdzie nasza maskotka:(

30.09.2017 16:53

Matthäus: Nagelsmann is the wish of Uli Hoeneß. Until then Bayern should find a transitional solution, that's why I think it won't be Tuchel

30.09.2017 16:20

skoro bronil u nas kiedys Rensing a Sven puszcza bramy jak amator to Freuchtl nawet z forma z Azji nie bedzie gorszy :D

30.09.2017 16:01

to ze przybyl to akurat jeszcze nic nie znaczy, facet jest wolnym agentem wiec to normalne ze chca pogadac z kandydatem; jesli jets mozliwosc to lepiej przedstawic wizje i pomysl na zespol osobiscie podczas spotkania z zarzadem

jesli np tematem jest Nagellsman to pewnie taka rozmowa odbedzie sie na jakiejs video konferencji, trenerzy w niemczech nie maja jakichs wielkich kontraktow wiec jego wykupienie to nie problem, pytanie czy a) zaryzykujemy takiego obiecujacego trenera (ze sie spali) b) czy sam Nagellsman zaryzkuje (ze sie spali) c) czy zostawi druzyne we wrzesniu (co nie jest za bardzo fair, no ale coz...)

Sagnol zostal ogloszony tymczasowym trenerem, mysle ze gdyby byl brany pod uwage to klub to oglosil, jeden mecz nic nie znaczy (czy nawet 3) efekt nowej miotly mozna bylo zaobserwowac wiele razy po czym nagle wszystko sie sypalo

nie ma chyba na rynku zadnego ex Bawarczyka ani nikogo kto zna DNA klubu wiec obstawiam ze Eurosport troche zmysla

30.09.2017 15:03

no to w sumie faktycznie jak Guardiola:D (i Mourinho, ktory nie raz trzymal na boisku graczy z lekkimi kontuzjami, o to poklocil sie z Hazardem i tez cala afera z fizjoterapeutka) przeciez wlasnie przez takie rzeczy wylecial Muller Wolfhart, Pep chcial zeby pilkarze byli dostepni jak najszybciej a nasz doktor chcial im dawac urlopy

30.09.2017 14:52

jesli mial problemy z Hummelsem to faktycznie moze byc problem, w naszej sytuacji branie trenera na starcie nie ma dobrej opinii w szatni nie jest najlepszym rozwiazaniem

30.09.2017 14:43

bez przesady Pepem ani Juppem ani wczesniej van Gaalem na pewno nikt nie sterowal takze to nie jest problem, ale Tuchel jest wlasnie narrow-minded

Edytowano : 2017-09-30 14:38:57

@xere, zrodlo?

30.09.2017 14:36

podobnie jak z Guardiola pilkarze dopiero po odejsciu Tuchela osmielili sie costam o nim powiedziec, a konflikt z zarzadem poszedl o mecz po zamachu ktory Tuchel chcial przelozyc

akurat w BVB to zarzad zawalil bo przed meczem dyrektor sportowy poszedl do mediow z ktorymi ma sztame i nasral we wlasne gniazdo, a trenerowi przypisana zostala latka konfliktowego (a wcale to co bylo mowione pozniej nie odbiega jakos od tego jak zala sie pilkarze innych druzyn, duzo gorzej mowili pilkarze Realu o takim np Benitize, zobaczcie jaki kwas narobil Mourinho w Madrycie, itd)

Tuchem ma dobry warsztat, pilkarze sie przy nim rozwijaja, potrafi zaskoczyc taktycznie, ja ni jestem jego fanem ale chetnie go zobacze u nas

Edytowano : 2017-09-30 13:37:13

mimo ze Tuchel ciagle kombinoal i gral Durmem to jednak o ile sie nie myle wykrecil lepsze liczby niz Klopp (majac znacznie gorszy sklad) i rozwinal Weigla, takze...

Edytowano : 2017-09-30 13:38:31

na stronie BVB sie smieja ze wezmiemy Tuchela, ale obstawiam ze jesli temu trenerowi dac Lewego, Jamesa, Comana, Vidala to zrobi im z dupy jesien sredniowiecza :)

no i moze Alaba w koncu przy nim odzyje

30.09.2017 13:34

"indywidualne umiejętności mogą decydować o losach spotkania, tak też było tego wieczoru. Moim zdaniem nie chodziło jednak o ten jeden mecz, lecz o drogę w jakiej zmierza ten klub" nby o w tym kontrowersyjnego? trzezwo

30.09.2017 03:05

daj spokoj z Dralerem :D facet gra 5 dobrych meczow w sezonie, Rabiot moze jest lepsyz od Vidala czy Thiago? haha, Alves? moze 2 lata temu jeszcze tak:)

29.09.2017 21:49

tak jak anglicy nie chca grac poza krajem tak samo niemcy i hiszpanie, jesli bedzie chcial odejsc do Bayernu i bedzie widzial dla siebie miejsce to przyjdzie do nas, tylko ze u nas nikt sie nie sprawdzil ostatnio, ani Gotze ani Podolski, moze Kimmich cos odmieni?

29.09.2017 21:36

u Guardioli nawet RIbery ktory mial do niego jakies ale odwazyl sie odezwac dopiero po jego odejsciu, facet po prostu wzbudzal respekt, mowili to wszyscy ze jest maniakiem i zyje futbolem 24/7, przeciwnicy tez to wiedzieli, przeciez mecze w Bundeslidze grali na galaretowatych nogach, nie bylo mowy zeby przed konferencja ktos powiedzial ze chce wygrac, bylismy z automatu kandydatem do wygrania wszystkiego a 1/2 LM byla uznawana za porazke

29.09.2017 20:13

Franek grubo pojechal:D „kleszcz wyrwany” ouch

29.09.2017 18:16