@Sielber9 Wernerowi to raczej psycha siadła, te sytuacje z karnymi (w Stambule gdzie odmowil, potem to samo zrobil w meczu z Zenitem, i z Freiburgiem gdzie tez sie wahal czy podejsc). On po prostu nie mial mentalu na wielka pilke. Przy czym nadal jestem zdania ze za Flicka jak mielismy okazje kupic go za 25mln to niebylby taki zly interes i kto wie jakby sie sprawy ulozyly bo Bayern byl ponoc klubem jego marzen, a to naprswde fajny obunozny, szybki i dobry technicznie zawodnik
28.01.2025 20:50
1
Nkunku w sezonie 22/23 miał 4 kontuzje i opuscił 22 mecze.
W sezonie 23/24 również 4 kontuzje i aż 48 opuszczonych spotkań.
W tym zerwane więzadła i najdłuższa: kontuzja kolana (110 dni, 20 spotkań)
Chelsea kupiła go za 60mln a teraz wycenia na 70mln.
Bez komentarza.
28.01.2025 20:44
Yildiz ma juz wartosc 50mln i raczej bedzie rosla a Juve to tez nie jest klub bez ambicji wiec pewnie cena bylaby 80mln jesli w ogole chcieliby rozmawiac. To duzo jak na kogos po jednym dobrym sezonie i musielibysmy sporo doplacic.
28.01.2025 20:40
Kompany miał odbyć rozmowę z Telem i zapewnić że widzi w nim przyszłość, po czym nie daje mu w ogóle szans i wrzuca na ciężki mecz z Dortmundem zupełnie bez rozegrania. Rolą trenerów w topowych klubach jest rozwijać młodych, wpuszczać choćby na kilka/kilkanaście minut. Owszem Tel sobie nie pomagał ale wejście miał dobre więc cośtam jednak musi potrafić. Jeśli nie, to pytanie do (akurat tutaj byłego) zarządu po co został sprowadzony?
Ja pisałem że moim zdaniem on nie pasuje profilem (jest mój post niżej z wyjaśnieniem dlaczego) ale wtedy albo młodego piłkarza kształtujesz aby pasował albo wypożyczasz. Na pewno nie trzymasz na ławce, nie wrzucasz pod autobus z BVB i nie obiecujesz że będzie grał. Takiemu piłkarzowi się pomaga szukajac dla niego miejsca i rozwijając. Gravenberch też nie dostawał szans i nie wyglądał jakoś super a okazało się że talent jednak ma.
To miało być zresztą jedno z zadań nowego trenera bo Julian i Tuchel zostali zwolnieni a zarzutami było m.in. to że nie wprowadzają młodych.
Patrząc na grę Gnabryego, Comana i Sane zresztą to Ten na ich tle nie wygląda gorzej bo oni też grają fatalnie, a tu jest młody, ponoć utalentowany i identyfikujący się mocno z klubem piłkarz podczas gdy pozostałych chcemy wypchnąć.
28.01.2025 20:34
3
@tapczan napalil sie jak Hasan na Odoi :D
28.01.2025 20:12
Mathys Tel jest smutny, ponieważ bardzo chciał odnieść sukces w Bayernie [FabrizioRomano]
Tel ma około 7 ofert wypożyczenia, ale też oferty stałego transferu. Decyzja zostanie podjęta w najbliższych dniach. Chelsea pozostaje zainteresowana, ale nie ma gwarancji, że Tel tam pójdzie [FabrizioRomano]
28.01.2025 20:12
@bialykrk najsmieszniejsze ze kupili go za 60mln, w ostatnich 2 latach miał 8 kontuzji przez które opuścił 60(!!!) meczów i teraz wyceniają go na 70 xD
28.01.2025 20:06
@FCB4ever2014 pisałem że nie ma w mediach plotek a to jest różnica, ty pisałeś że są "ciągle" o realu, barcelonie i city, gdzie w ogóle ich nie ma
28.01.2025 20:00
ciężko jest wygryźć kogokolwiek jak się ciągle ma kontuzje
28.01.2025 19:56
jakiś czas temu była informacja że Kompany odbył z Telem długą rozmowę i zapewnił o swoim pełnym wsparciu xD po czym jedyne co dla niego zrobił to wrzucił nagle, bez ogrania, na mecz z BVB
28.01.2025 19:53
1
@FCB4ever2014 chyba nie zrozumiałeś co kolega @BaltazarGabka miał tu na myśli
28.01.2025 19:51
@Patryk233 tak, był bardzo lubiany wśród kibiców, poza Kanem i Pavlovicem nie ma innych pilkarzy ktorzy by budzili pozytywne emocje, i niestety słusznie. Chociaż oczywiście w przypadku takiego Mullera chodzi po prostu o wiek.
28.01.2025 19:48
1
Powiem Wam że obserwując emocje kibiców na X pod wpisami o Bayernie to Eberl jest oceniany TRAGICZNIE, dużo gorzej niż nawet Salihamidzić. Freund również. Podobnie Kompany (chociażogólnie jest wspierany) i jego zarządzanie kadrą. Kimmicha też ludzie mają dość. Z Daviesem i Musiala jest troche lepiej ale tu znowu mocno obrywa się Eberlowi na wzmianki ile mają zarabiać i jak długo to trwa oraz że okazują brak przywiązania i wdzięczności/szacunku klubowi i kibicom.
Jeszcze dodam: w zasadzie nie pamiętam informacji która spotkałaby się z pełnym entuzjazmem. Jeśli chodzi o piłkarzy to brakuje "idoli", chyba jedynie Kane budzi pozytywne odczucia bo Gnabryemu, Comanowi, Kimowi, Upa, Neuerowi i Mullerowi też się mocno dostaje, a najgorsze że wszystkie zarzuty są uzasadnione.
28.01.2025 19:39
@Pir5 czego to nie to samo co dlaczego
28.01.2025 19:29
1
BOOOM!
Mathys Tel postanowił opuścić Bayern w tym miesiącu. Bayern i obóz gracza ocenią wszystkie opcje na rynku [Fabrizio Romano]
Mathys Tel postanowił opuścić FC Bayern z natychmiastowym skutkiem i poinformował klub. Miejsce docelowe zostanie rozstrzygnięte w najbliższych dniach. Omówione jest wypożyczenie z opcją wykupu lub bez nich - ale możliwa jest także sprzedaż. Tel jest rozczarowany klubem [Kerry Hau, SKY]
Po 3 meczach z rzędu bez minut Mathys Tel postanowił teraz ustalić priorytet na swój rozwoju i opuścić Bayern. Okaże się, czy będzie to wypożyczenie, czy transfer definitywny. Chelsea pozostaje zainteresowana. Przeprowadzka do Chelsea ułatwiłaby transfer Christophera Nkunku. Inne najlepsze kluby angielskie również są po zainteresowane. Frankfurt również utrzymuje zainteresowanie. Olympique Marsylia pytał kilka tygodni temu o zawodnika i może teraz po niego wrócić. [L'ÉQUIPE]
3 bardzo dobre źródla: Kerry Hau ze SKY, Fabrizio i źródło francuskie. Poważniej być nie może.
Z jednej strony szkoda, z drugiej pokazywał się od dawna naprawdę fatalnie. Jak też pisałem przed sezonem: on ma ten problem co Podolski. Ani to napastnik, ani skrzydłowy - nie potrafi grać w tłoku, potrzebuje przestrzeni, świetnie by się sprawdził w takiej piłce jaką grał Liverpool Kloppa gdzie Mane i Salah atakowali z piłką na dużej szybkości wchodząc w pole.
Inna sprawa że kolejny piłkarz na którego w klubie nie ma żadnego pomysłu! Ani na integracje w kadrze ani na wypożyczenia w celu rozwoju. Nie zdziwie się jak Eberl będzie chciał po prostu na nim zarobić.
28.01.2025 19:28
Manuel Neuer nie trenuje z zespołem przed jutrzejszym meczem. Peretz nadal kontuzjowany, Ulreich zawieszony, Urbig nie kwalifikuje się.
Ulreich o ile pamietam to za pyskowanie z lawki zawieszenie?
28.01.2025 14:42
1
Brak szacunku dla klubu i kibicow; zadnego przekazu dla fanow chocby "chce tu zostac ale musimy jeszcze troche poczekac" czy nedzne "sprawy ida w dobra strone".
Rozumiem ze ma ambicje i chce wiedziec co zamierza klub np w lato ale od tego byly przeciez rozmowy, bo jak inaczej? Decyzja musi zapasc przed otwarciem okienka.
Miej odwage i powiedz po prostu ze rozmawiasz z innymi klubami. Przeciez kibice nie sa idiotami.
Powinien dostac ultimatum do konca lutego. A jesli przedluzy i dostanie opaske kapitanska to dla mnie to bedzie upokarzajace.
28.01.2025 14:40
Urbig nie bedzie dostepny na jutrzejszy mecz. Odbyl dzis indywidualny trening z trenerem bramkarzy Rechnerem i byl przez niego bardzo chwalony.
Bayern nadal rozglada sie po rynku na wypadek gdyby zaden z obecnych bramkarzy nie wszedl na poziom by zastapic Neuera. Verbruggen jednym z kandydatow. [BILD]
28.01.2025 13:18
Neubel mial nastepca Neura a Peretz 3 bramkarzem wiec zupelnie inna sytuacja
28.01.2025 11:37
Peretza kupilismy na 3 bramkarza
28.01.2025 11:36
Racja. Juz pisze do Tuchela zeby przeprsil za wystawanie Pavlovica, Eberla zeby go zdjal z listy transferowej i Vincenta zeby wystawial bo Leon nie gra nie dlatego ze jest przereklamowany tylko przez moje komentarze. Ten jeden dobry mecz to udowodnil. Niech zyje najlepszy box to box swiata!
28.01.2025 00:32
do usuniecia
28.01.2025 00:32
@FCB4ever2014 nie jestem ale zadnych plotek w mediach nie ma a napisales ze "duzo sie mowi". Kimmich nie ma agenta wiec piszesz rzeczy ktore sobie wymysliles i w dodatku bez zadnego sensu
28.01.2025 00:22
@Dabis12345 nikt nie wie o co chodzilo z Neubelem, gosciem ktory stracil wyjsciowa 11 w Schalke. Sam klub tez nie wie stad kolejne wypozyczenia.
27.01.2025 21:04
90 minut w srode bo zaden inny bramkarz nie jest dostepny ;)
27.01.2025 20:21
nic nie napisze zeby nie rzucac klatwy :D przynajmniej zobaczymy go w srode bo zaden inny bramkarz nie bedzie dostepny
27.01.2025 20:14
w ogole sie nie mowi o City, podobnie jak o Barcelonie, o Realu powiedzialo jedno kiepskie zrodlo i natychmiast zostalo zdementowane przez dziennikarza ktory jest blisko klubu takze totalnie zmyslona teza
27.01.2025 20:11
@Sielber9 pilkarzy ponizej 22 roku nie trzeba chyba zglaszac, poza tym w styczniu mozna rejestrowac zawodnikow do rozgrywek wiec spokojnie zdazymy
27.01.2025 19:52
@FCB4ever2014 no nie wiem, co prawda nie mamy bramkarza ale spodziewam sie bardziej ze Goretzke przesuna xD
27.01.2025 19:40
Urbig juz oficjalnie
27.01.2025 19:36
2
to jets robione po to zeby nie bylo kalkulacji miedzy klubami, tak samo jest w ligach
27.01.2025 16:11
1
@FCB4ever2014 31 letni bramkarz to jest jaks 27 letni pilkarz z pola. Teraz pomysl ile lat mial Kane czy Lewy jak robili gigantyczne transfery
27.01.2025 11:46
@admin link?
27.01.2025 11:41
@hoodykr pod newsem o Urbigu tez wyrazilem watpliwosc czy skoro stracil miejsce to na pewno jest to taki talent jak sie mowi ale wymienilem powody (z ktorymi jak widze sie zgadzasz/bioerzesz pod uwgae) dlaczego mogl je stracic. Natomiast zainwestowalem troche w obejrzenie tego jak gra i wyciagnalem swoje wnioski.
Swoja droga pod tym newsem sa conajmniej 3 ciekawe dyskusje, kazdy komentarz merytoryczny z duza iloscia znakow (sporo zgody i niezgody). Nie moge sie doczekac az uslysze ze mna nie da sie dyskutowac i nie pisze merytorycznych komentarzy xD
27.01.2025 11:35
@Sopariev to oczywiste ze trzeba trafic w dobra grupe pilkarzy a nie tylko zacac grac bardziej defensywnie/pragmatycznie i wtedy na pewno uda sie zostac w lidze. Natomiast powtorze: opinia ze Kompany podszedl do sprawy zbyt "romantycznie" nie pojawila sie na dieroten tylko przyszla z nim z Premierleague. I to nie byla jakas niszowa opinia tylko powszechnie zaakceptowana zarowno przez fanow klubu, ligi jak i komentatorow a i sam Kompany nigdy od niej nie uciekal.
27.01.2025 11:30
@hoodykr czyli sie raczej w wiekszosci zgadzasz. Ja tylko pod dyskusje i Twoje przemyslenie jeszcze raz chcialbym poddac slowa "Skoro bramkarz jest dobry, to to udowadnia i pomaga zespołowi, nie ważne czy ma 17 czy 37 lat." - bo jak wspomnialem w bramce liczy sie nawet bardziej doswiadczenie niz fizycznosc (ktora jest czesto zaleta mlodszych pilkarzy) - w zasadzie nie ma przykladow bramkarzy przed 24 rokiem o ktorych moznaby powiedziec ze sa klasowi. Bayern ma ten komfort ze dominuje lub jest w topie ligi i powinien moc sobie pozwolic na dawanie szans komus mlodszemu szczegolnie jesli bedzie rozsadnie wprowadznay i zbieral doswiadczenie (co np Real robi z Luninem)
Chcialbym podkreslic: widze w Urbigu rzeczy ktore robi dobrze a ktore sa naturalne i trudno wytrenowac a te ktore robi gorzej to sa elementy do wyszkolenia. Najwyrazniej klub widzi to podobnie skoro placa 10 baniek
Ederson na 2-3-4 lata i rotacja z Urbigiem to byloby chyba najlepsze rozwiazanie bo mielibysmy doswiadczonego bramkarza i talent ktory moglibysmy sprawdzic
27.01.2025 11:26
@FCB4ever2014 nie wiem czy widziales moj komentarz sprzed paru dni o Kobelu - on moim zdaniem przegapil moment na odejscie z BVB i gnije w srodowisku bez ambicji. Obecnie nie wyglada na material na klasowego bramkarza. Unai Simon to chyba podobny case ale tez rozsadna kandydatura. Chavelier - nie znam nie wypowiem sie. Lunin - tez kiedys o nim wspominalem, podoba mi sie, ale przedluzyl kontrakt i Real go nie pusci, chyba dostanie szanse jako 1 bramkarz. Verbruggen poza tym ze jest mlody i zbiera doswiadczenie kompletnie niczym sie nie wyroznia, mam wrazenie ze jakby nie byl wonderkidem w FMie to nikt by o nim nie rozmawial do tego fatalnie gra nogami
27.01.2025 11:22
@BaltazarGabka ja bylem za tym zeby go po 2 letnim wypozyczeniu nie kupowac (mielismy mozliwosc nie obowiazek). Nie bez powodu kibice Juve sie cieszyli ze zrobili dobry interes bo to jezdzciec bnez glowy
27.01.2025 11:18
@FCB4ever2014 no wlasnie chodzi o to bo nie ma NIKOGO ciekawego (z uksztaltowanych bramkarzy) na rynku. Alisson bylby mega drogi i ma juz 32 lata. Jedynie Ederson bo ponoc City jest gotowe go sprzedac ale to tez gosc ktory ma 31 lat
27.01.2025 11:14
1
@BaltazarGabka odnioslem sie do tego "Dodatkowo ktos wspomnial ze wyprzedali mu sklad co nie jest prawda bo wydali ponad 100mln na transfery a sprzedali za... niecale 4mln."
Moim zdaniem @FCB4ever2014 to nie jest kibic Bayernu. Ludzie mowia ze ja narzekam - niech sobie spojrza na jego komentarze to moze w koncu zrozumieja czym jest konstruktywna krytyka i ocena a czym jest narzekanie
27.01.2025 11:12
@FCB4ever2014 nie ma za bardzo bramkarzy na rynku. Sam myslalem o Diogo Coscie ale po zaglebieniu sie w jego gre to jednak popelnia sporo bledow.
@hoodykr bramkarz to trudna pozycja dla mlodych bo doswiadczenie jest wazniejsze niz fizycznosc wiec ja nie widze akurat nic dziwnego w tym ze nawet utalentowany chlopak traci miejsce w skladzie. W polu moga Ci pomoc koledzy i jakos zniwelowac slabe strony - na bramce jestes sam. Mozliwe tez ze Koln widzialo ze i tak jest zainteresowanie (bo pojawilo sie juz rok tewmu) wiec przestali w niego inwestowac i/lub maja ambicje na awans a nie tylko na ksztaltowanie bramkarza
Wydaje mi sie ze jedyna alternatywa dla nas bylby Ederson. Od 2 lat sa informacje ze moze odejsc z City, nie jest jakims geniuszem ale pewnie kosztowalby rozsadne pieniadze i byl chyba najlepszym krotkoterminowym rozwiazaniem
27.01.2025 11:10
No spoko ale przytoczyles JEDEN komentarz a ja wielokrotnie widzialem i bralem udzial w dyskusjach na X z fanami Premierleague i samego Burnley. I oni, a nawet sam Vincent w swoich wypowiedzial mowili dosc jasno: po prostu chcial grac zbyt ofensywnie jak na mozliwosci zawodnikow ktorych mial. Te opinie powtarzali tez komentatorzy ligi. To nie jest opinia ktora pojawila sie tutaj tylko przyszla z nim z Premierleague. Nie chodzi tez o to ze NICZEGO nie zmienil tylko o ogolna filozofie i chec grania ZBYT ofensywnie.
Za to wszystko byl tez czesciowa chwalony bo ich mecze ponoc byly ladne dla oka wiec byla tez otoczka jakiegos romantyzmu. Tylko zobacz terraz gdzie jest Nottingham ktore gra brzydko i pragmatycznie. Przeciez nie bez powodu pojawily sie glosy i opinie - a zreszta sam Kompany o tym mowi - ze jego ofensywny styl jest nienegocjowalny.
Dodatkowo ktos (nie pamietam, chyba nawet Ty?) wspomnial ze wyprzedali mu sklad co nie jest prawda bo wydali ponad 100mln na transfery a sprzedali za... niecale 4mln.
I to jest ok, jesli zarzad Burnley to zaakceptowal i nie zmienil managera na kogos bardziej pragmatycznego to znaczy ze chcieli zaryzykowac
27.01.2025 11:06
2
Wiecie ze Neubel zarabia ponoc 10 baniek? xD VfB oplaca 50% (mozlie ze dostalismy cos za wypozyczenie). Jakbysmy go teraz sprzedali za 10mln (realnie to niesadze ze wiecej, szczegolnie przy takich zarobkach) to zapewne na nim stracimy. Nie bede ukrywal ze nigdy nie podobal mi sie ten transfer bo chlop przeciez nawet w Schalke stracil w pewnym momencie wyjsciowy sklad.
Bede trzymal kciuki za Urbiga. Obejrzalem kompilacje (smieszkow ktorzy zamierzaja sypnac banalem ze na kompilacji dobrze wyglada kazdy nie zapraszam do dyskusji) i mam wrazenie ze:
- dobrze sie ustawia,
- bardzo dobrze sklada sie do wyjsc 1na1 (identycznie jak Neuer),
- niezla skocznosc
- bardzo dobry refleks/szybkosc - co przy wzroscie 189 czyni bo naprawde trudnego do pokonania
Nie bede tu wyciagal wnioskow, dodam ze nawet na kompilacji widac jego bledy (np czesto wybija pilke przed siebie), ale widac ze robi dobrze rzeczy ktorych trudno sie nauczyc a slabiej te (jak wlasnie wybicia) ktore latwo skorygowac. Nie wiem jak gra nogami i wyjscia ale ten element tez mozna rozwijac.
Takze wyglada ciekawie. 10mln to nie jest malo ale tez trudno utalentowano chlopaka sciagnac za mniej. Rok treningow z Neuerem na pewno sie przysluzy ale jak ktos pisal wczesniej Manu MUSI w koncu zrozumiec ze inny bramkarz dostaje szanse wiec conajmniej puchar dla Urbiga. Drugiego Manu nie bedziemy pewnie mieli bo to moim nieksromnym zdanie najlepszy bramkarz w historii (i powinien miec zlota pilke na koncie) ale wydaje sie ze kupujemy kogos komu warto dac szanse. No i wiecie trzeba tez ryzykowac wiec troche nie rozumiem teog narzekania ze niepotrzebny transfer (absolutnie potrzebny) czy ze za duzo.
Dodam jeszcze ze nie rozumiem tez pisania o Peretzie w kontekscie jakiegos rozczarowania ze nie dostaje szans czy ze nie wiazemy z nim przyszlosci. NIGDY o nim nie wspominano w kontekscie talentu ktory ma byc potencjalnie nr1. Przychodzil jako 3 bramkarz i nawet ludzie z bylego klubu po transferze mowili ze musi sie duzo nauczyc. To nigdy nie byl gosc planowany na wyjsciowy sklad, raczej 3 z czasem 2. Mam czasem wrazenie ze kazdego pilkarza postrzegacie jako wielki talent a czasem po prostu trzeba uzupelnic sklad.
27.01.2025 10:56
1
@BaltazarGabka z Comanem to nie jest niesamowite bo przeszedl przez topowe kluby i nigdy sie nie nauczyl, to nawet ja chociaz bylem slaby w polu (za to kochalem grac na bramce) potrafilem niezle strzelic czy jakos tam wrzucic w pole. Tak jak on wrzuca to lewa to ja gralem lewa noga :D a tu gosc ktory uprawia ten sport zawodowo nie potrafi dosrodkowac :D
27.01.2025 10:40
@hoodykr Eberl ma byc zawartoscia
27.01.2025 10:27
@BaltazarGabka mimo wszystko oddal lige walkowerem
27.01.2025 10:27
facet wolal spuscic klub do 2 ligi zamiast cos zmienic i powalczyc o jakiekolwiek punkty i zostac w Premierleague a Ty chcesz zeby cos zmienil xD
26.01.2025 22:36
iksde
Wirtz wbija korki w lydke Daumowi
sedzia nic
var nic
nic kibicom nie zostanie wyjasnione
a powinno byc czerwo i anulowana bramka
26.01.2025 22:15
2
@BaltazarGabka *godo
26.01.2025 21:12
@AdiFantasti rozumiem ze sie dorzucasz :D
26.01.2025 20:47
@BavarianDude moim zdaniem jesli zespol gra dobrze i plynnie to szansa na wygranie kolejnego spotkania jest wieksza niz jesli zespol wygrywa byle jak "ale liczy sie wynik" - czy widzisz blad w tej logice?
@BavarianDude a rozumiesz różnicę między być lepszym niż potykający się przeciwnik a być lepszym niż wszyscy inni? czytałeś biografie Guardioli kiedy hbył w Bayernie? jest tam takie wspomnienie że w hasłem w Bayernie jest "każdego dnia na mistrzowskim poziomie" - to co piszecie tutaj mam wrazenie że można ubrac w hasło "być chociaż troche lepszym niż gorszy od nas"
26.01.2025 19:28
2
Jeśli sprowadzimy Nkunku to kupuje taczke i wysyłam na Säbener Straße
26.01.2025 19:22
@Alistair ja tez sie ciesze ze zyskalisamy przewage ale czy rozumiesz w komentarzu "słabością innych, brawo my!" o co mi chodziło?
26.01.2025 19:06
@admin a ile w sezonie 2015/16 mialo na tym etapie Leverkusen i 2 druzyna?
26.01.2025 18:30
@Kimas uprawiales kiedys jakis sport? chciales w nim byc lepszy od przeciwnikow jak i od samego siebie? wygrana to wygrana ale czy radosc z wygranej jesli Twoi przeciwnicy sie potkneli a Ty byles slabszy niz kiedys jest tak samo satysfakcjonujace niz bycie po prostu LEPSZYM rowniez od siebie? "na sile"? czy "na realia"?
26.01.2025 18:01
słabością innych drużyn, go my!
26.01.2025 17:34
2
Ostatnio przewija sie czesto temat wprowadzania mlodych wiec chcialbym dorzucic swoje trzy grosze.
Na poczatek przyklady: Davies jak przyszedl mial podobno duze braki wynikajace z roznicyh poziomu lig, Stiller i Yildiz nie dostali bodajze nawet minuty (wybaczcie nie sprawdzilem) a na pewno niczego konkretnego. Busquetes zanim go Guardiola wprowadzil do 1 zespolu nie byl wyrozniajacym sie pilkarzem drugiej druzyny i jego przesuniecie spotkalo sie ze zdziwieniem. Rodrygo i Vini prezentowali sie fatalnie po transferze do Europy, Palmer w City tez praktycznie nie dostawal szans. Podobnie Sancho.
Niektorzy po prostu potrzebuja motywacji i szansy pokazania sie na wyzszym poziomie. To jasne ze na treningu nie beda wygladac lepiej niz zawodowiec ktory gra dlugo na poziomie 1 ligi. Niektorych trzeba rzucic na gleboka woda i albo utona ale moga blyszczec (przyklad Daviesa jest tu idealny).
Nawet jesli okaza sie za slabi to przynajmniej sie przekonamy. Moze chociaz beda solidnymi zmiennikami? Moze beda sredni ale na tyle dobrzy zeby ich drozej sprzedac. Przynajmniej sie tego dowiemy. Naprawde nic mnie nie przekona ze w meczu z Bochum, Kiel czy inna druzyna gdzie (inaczej niz wczoraj) kontrolujemy spotkanie wpuszczenie JEDNEGO czy dwoch mlodych na 15 minut sprawi ze stracimy punkty - wrecz przeciwnie w koncowce meczu moze (powinno) sprawic ze reszta druzyny sie zepnie wiedzac ze mlodego trzeba wspierac.
Jesli w ogole nie bedziemy ryzykowac to nigdy sie nie dowiemy. Aznou zapewne zaluje i kazdy inny u19 zastanowi sie teraz 50 razy czy przechodzic do Bayernu. Zreszta brak wprowadzania mlodych byl zarzutem w strone poprzednich trenerow i ponoc jednym z powodow ich zwolnienia. Kompany mial to zmienic a jest chyba jeszcze gorzej.
Ja tego nie rozumiem, ale dziennikarze beda woleli po raz 100 zapytac Eberla o kontrakt Kimmicha niz o sytuacje naszych talentów czy też "talentów".
26.01.2025 16:11
Przeciez Peretz to 3 bramkarz a nie żaden wieki talent który miał się stać nr1
26.01.2025 12:31
Podoba mi się sama kupowania największych talentów z Niemiec ale mam poważne wątpliwości czy Urbig takowym jest... choć rozumiem że bramkarzowi trudniej się przebić za młodu niż piłkarzom na innej pozycji więc ten brak gry może nie jest tak alarmujący.
26.01.2025 12:22
@admin jezeli ja pisze ze mecz byl slaby, Ty ze obiektywnie nie byl bo i tu podajesz xG to jakiego innego wniosku spodziewasz sie po rozmowcy?
ale dobrze poszukajmy obiektywnego wskaznika: co powiesz na wynik koncowy meczu?
26.01.2025 09:44
@admin Naprawdę to że trafimy w słupek, będziemy mieli 3 dobre sytuacje a nawet wygramy dwoma golami też nie sprawia że mecz MUSI być dobry. Pamiętam wygraną z Augsburgiem (Unionem?) jakoś 4 bramkami ale po kiepskim meczu. Z PSG wygraliśmy a przecież to była straszna kopanina. Tylko trochę lepszy ale zupełnie nieprzekonujący był mecz z BVB
xG nie mówi absolutnie niczego o atrakcyjności 90minut a nawet formie piłkarzy bo wystarczy jeden piłkarz w formie i może nastukać xG strzelając gole lub nie - a mecz może być nadal okropny
Któryś niedawny mecz w lidze był od pola karnego do pola karnego. Czy to był dobry mecz? Niekoniecznie choć mógł być atrakcyjny dla oka.
26.01.2025 01:36
@admin przecież napisałeś wprost ze "słabe mecze" które wymieniłem obiektywnie nie mogą być słabe :) bo się xG nie zgadza :D więc wychodzi na to że mogę mieć opinie ale obiektywnie to nie mam racji. Przy czym sam wybrałeś kryteria obiektywności (więc obiektywnie to obiektywnie nie jest)
Ja te mecze oglądałem i pamiętam. Po meczu który mi się nie podobał i który uznaje za słaby: jak dziś, jak z Barceloną czy PSG nie patrzę na xG i nie rewiduje opinii na tej podstawie. Jeśli Ty tak robisz to spoko, masz prawo.
Jeśli dla Ciebie to nie były słabe mecze to też spoko. Różnimy się w ocenie.
Tylko błagam nie przychodź z xG i nie pisz mi że "obiektywnie" nie ma powodów żebym nazywał je słabymi.
Edit: I czuję że muszę dodać bo zarzucisz mi że zabraniam ci pisać a przecież każdy może co chce. Podawaj to xG tylko nie ustalaj mi kryteriów oceny i nie pisz że te które Ty podajesz to sa te "obiektywne".
PS obok xG jest jeszcze eye test
26.01.2025 01:26
Ostatnie krytyczne komentarze Kimmicha odbieram jako jasny sygnał ze dystansuje się od klubu i moim zdaniem odejdzie. W sumie może i dobrze
25.01.2025 21:54
@FCBx2 a jeszcze z tym Tuchelem to po prostu uważałem i uważam za dobrego taktyka, liczyłem ze u nas będzie grał nieco odważniej ale w BVB, PSG i Chelsea pokazywał ze potrafi sporo wyciągać z klubów w których były trudne warunki wiec fajnie ze wszyscy są tutaj tak bardzo mądrzejsi ode mnie, w tamtym momencie wydawał mi się dobrym wyborem i może gdyby sytuacja była spokojniejsza i dostał jakiekolwiek wsparcie w postaci transferów (a okienko kompletnie zawalono) to kto wie co udałoby mu sie osiągnąć w LM
To czy Garnacho pasuje czy nie pasuje to jest tylko twoja ocena i nie ma możliwości roztrzygnięcia o ale ty wydałeś wyrok ze się pomyliłem xd tylko ciekawe w ogóle w czym bo jedyne co stwierdziłem ze to okazja rynkowa
A co do Motty to ile razy mam tłumaczyć ze nigdy nie oceniałem jego pracy w Juve tylko PRZED dołączeniem tam i przecież do Turynu bez powodu nie poszedł tylko dlatego ze robił świetna robotę przed. Także tutaj nie było nawet tezy która moznaby uznać za poprawna lub błędna
Wymyślasz sobie tezy i sam je rozstrzygasz. Komedia :) więcej z tobą nie będę rozmawiał
25.01.2025 21:47
@FCBx2 przecież Garnacho to jeden z lepszych zawodników United i ma dopiero 20 lat a do tego pisałem wyraźnie ze nie uważam żeby sufit jego możliwości był dużo wyżej. Wiec gdzie się pomyliłem?
O Mottcie pisałem PRZED przejściem do Juve ze ma fajny pomysł na zespół i właśnie dlatego do Juve w ogóle GO wzięli a był tez rozważany w Barcelonie. Nigdy nie robiłem predykcji jak mu pójdzie w Turynie. Wiec gdzie się pomyliłem?
Cunha to by far najlepszy zawodnik w swoim klubie i główna siła napędowa ofensywy, napisałem ze wyglada dobrze i właśnie takich przebojowych piłkarzy chciałbym u nas. Gdzie się pomyliłem?
Wziąłeś po prostu nazwiska o których kiedyś pisałem i wymyśliłeś sobie ze się mylę choć nawet nie ma są bardzo w czym bo w żadnym z tych przypadków nie robiłem przewidywań :D
Z Tuchelem napisałem jak mowisz i nie miałem problemu zweryfikować oceny - przecież nie upierałem się przy tej pierwotnej. I gdzie jest problem?
Wez sobie maść na wiadomą część ciała i więcej się mnie bezsensownie nie czepiaj
25.01.2025 21:38
@yasiek obstawiam ze od przyszłego sezonu spokojnie będzie robił 20G/A i w ciągu 3 zrobi przynajmniej raz 30G/A :)
25.01.2025 21:23
@FCBx2 a, czyli wg Ciebie jak napisałem o kimś że jest dobry, ciekawy albo ma potencjał to znaczy że się pomyliłem chociaż Garnacho, Cunha i Motta dokładnie to pokazują. No chyba że piszesz z przyszłości i już wiesz jak poszły ich kariery xD
Nie pozdrawiam. Szukaj zaczepki gdzie indziej.
@yasiek satysfakcja musi wystarczyc :D
25.01.2025 21:11
@FCBx2 poza Tuchelem i Motta jedyne błędy jakie dotyczą pozostałych nazwisk to takie ze nie umiesz ich poprawnie napisać i może nawet powinienem napisać „o co ci w ogóle chodzi” ale w sumie to mnie to nie interesuje
25.01.2025 20:53
1
@BaltazarGabka przejrzalem jego statystyki i faktycznie wciagnal Bundeslige nosem, nie rozumiem jak moglismy go nie wylowic, 75mln bedzie wygladalo jak promocja. Kilka treningow z City i od razu ich odmienil w meczu z Chelsea, po prostu WOW
25.01.2025 20:13
@admin czyli mam prawo do swojej glupiej opinii ;)
25.01.2025 20:04
Jak chcecie miec cos zeby mi potem wypominac ze znowu sie pomylilem to robcie screeny ale Omar Marmoush to bedzie nowy Salah w Premierleague. Identyczny sposob poruszania sie, potezny strzal, swietna technika
25.01.2025 19:58
@admin tylko nie do konca rozumiem co w tym przypadku xG ma zmienic? ze mecze z Leverkusen, Dortmundem czy Aston Villa powinny mi sie podobac? przytoczylem przyklady (calkiem nie malo i nie wszystkie) meczow ktore byly w naszym wykonaniu slabe (do ogladania, ale wyniki rowniez), naprawde nie ma znaczenia jakie w nich bylo xG
25.01.2025 19:49
1
teraz to i tak jest lepiej niż za Tuchela, w poprzednim sezonie opuściłem tyle meczów ile mi się nie zdarzyło łącznie przez kilka
25.01.2025 19:37
Poza wpływem na drużyne ma też powtarzalność czego (co jak podkreślałem w poście niżej) brakuje Musiali. Jeśli Jamal dostanie 20 czy 24mln to Wirtz może spokojnie krzyknąc 30 gdyby z nami negocjował
inna sprawa że dziś powinien wylecieć z czerwem
25.01.2025 19:36
@admin 1-1 z BVB po słabym meczu, odpadnięcie z pucharu, nudny mecz z Leverkusen w lidze, kopanina z PSG, baty od Feynoordu i Barcelony, wypunktowanie z AV. Rozwaliliśmy Lipsk i VfB i drużyny z dołu tabeli ale meczów takich jak dziś też nie brakowało.
Co mi po tym że nabijamy sobie xG i bramki z Kiel czy Bochum skoro potem przychodzą te bardziej prestiżowe mecze i są porażki oraz jak wspomniałem zdarza się męczenie buły jak dzisiaj. Owszem jest zdecydowanie lepiej dla oka niż za Tuchela ale w kontekście wyników z lepszymi drużynami nawet mimo xG Xp xD nie uważam żeby ocena że słabych meczów jest sporo była nieuzasadniona
25.01.2025 19:35
@AdiFcbFan po prostu jeśli ktoś pisze że mecz był słąby to nie znaczy że marudzi na 3 punkty - to się w tym nie zawiera. Natomiast minimalizm i wychodzenie od "styl mnie nie obchodzi bo są 3 punkty" to po prostu nie jest cośco przystoi kibicom takiego klubu jak bayern. Ale rozumiem że chodzi tu bardziej o "zagraliśmy słabo ale chociaż wygraliśmy"
25.01.2025 19:21
@AdiFcbFan przeciez nikt nie mowi ze ma byc zawsze swietnie, problem w tym ze takich gorszych meczow jest calkiem sporo a druzyna zamiast sie zgrywac i grac coraz lepiej w zasadzie notuje powolny regres a w LM jest wrecz fatalnie. No i po porazkach z reguly Bayern potrafil reagowac w lidze wiec o ile kazdy rozumie ze sa mecze ktore trzeba wygrac nawet grajac brzydko to nie znaczy ze mamy udawac ze jest tak jak powinno
25.01.2025 18:53
@BreitnerPaul nono juz bez takich zlosliwosci :D co do Kima pelna zgoda, ilosc zlych zagran jest gigantyczna, widac ze go Bayern przerasta, powinnismy szukac dalej. Zreszta pisalem w poprzednim sezonie ze trzeba bylo ciac straty bo ponoc Napoli oferowalo dobre pieniadze a jesli bedzie gral tak dalej to cena bedzie tylko spadac. W Italii gral w cofnietej linii obrony u nas gra sie zupelnie inaczej to od razu byl watpliwy pomysl
25.01.2025 18:51
Czyli jestes kibicem sukcesu? Nieważne jak byle wygrać? Nie przeszkadza Ci męczenie buły i liczysz że ze słabej gry w ważnych meczach narodzi się potwór który wygra z kimś w dobrej formie?
Bo wiesz; "styl mnie mało obchodzi" to mogą mówić kibice Notthngham Forrest albo Freiburga ale nie Bayernu. Nawet takie Newcastle czy Brighton aspirują dziś do tego żeby grać atrakcyjny futbol. No ale może nie oglądasz meczów i nie poświecasz tych prawie dwóch godzin na coś co ma być ROZRYWKĄ więc dlatego styl Cię mało obchodzi...
25.01.2025 18:41
Dier jest wolny. No i chyba raczej brak plonów :P
25.01.2025 18:34
zawsze robisz spacje przed znakiem interpunkcyjnym czy to tylko tak tutaj?
25.01.2025 18:28
@Patryk233 nie jestem przekonany czy to kwestia braku konkurencyjnosci, moze nie wyglada to najlepiej w tym momencie ale to mlody pilkarz zapewne mysli z dluzsza perspektywa niz 1 czy 2 sezony. Problem w tym ze my sami z niego zrobilismy niewiadomo-jaka-gwiazde i zaniedbalismy sprawe przedluzenia rok/dwa temu. Bo gdyby wtedy po dobrym sezonie dostal np kilkumilionowa podwyzke i wszedl na wyzszy szczebel placowy to zapewne by podpisal takie przedluzenie. Teraz w lato bedzie mial rok do konca w mediach ciagle slyszy od zarzadu jaki to nie jest najwazniejszy i w ogole najlepszy na swiecie...
25.01.2025 18:28
1
swoją drogą Gotze robił bardzo podobne liczby i też był świetny technicznie a był uznany za flopa i sprzedany :D główna różnica? grał w innym otoczeniu i pewnie na tle tej drużyny wyglądałby jak bóg
25.01.2025 18:22
Wzieli Kehla, Rickena i Sahina na najważniejsze stanowiska wk lubie czyli Salihamidzica, Kahna i Kovaca więc sie konczy taka sama katastrofa jak u nas
25.01.2025 18:16
2
Nic poza faktem że sami postawiliśmy się pod ścianą ciągłym podkreślaniem jaką to gwiazdą Musiala nie jest oraz nie przedłużeniem z nim kontraktu dwa czy rok temu nie usprawiedliwia jego wejścia na poziom płacowy Kanea czy Mullera (czyli 20mln+). Topowy piłkarz ma gorsze mecze ale potrafi zagrać świetnie 10 meczów z rzędu a tego - sorry - od Jamala zwyczajnie nie dostajemy. I tu już nawet nie mówimy o wielkich meczach tylko o ligowej "codzienności". Zresztą w LM nic nie pokazał.
Lubie gościa, uważam że jest obecnie jednym z najlepszych technicznie piłkarzy ale gdzie jest powtarzalność? Gdzie jest branie gry siebie? Gdzie jest ciągnięcie drużyny gdy nie idzie?
W lidze 9 goli 3 asysty - ok nieźle, ale zobaczmy: gol z BVB i gol i asysta w 5-1 z Lipskiem, reszta? Kiel, St Pauli, Bochum, Heidenheim. W LM z AV, PSG, Barceloną nic. W pucharze z Leverkusen nic. Czyli uratować nam punkt z fatalnym BVB, pomógł rozwalić bardziej Lipsk i... to tyle.
Dla mnie to jest piłkarz warty połowe tego o czym się mówi i nie podoba mi się też jak o nim wypowiadają się ludzie zarządzający klubem. To się skończyło Fatalnie w przypadku Fatiego, Martiala i Rashforda.
Zrobiliśmy gwiazdę z kogoś kto na boisku gwiazdą nie jest i teraz będziemy mu płacić absurdalne pieniądze. Gdzie będzie motywacja finansowa czy pięcia się w hierarchi drużyny skoro zamiast pozwolić mu na wszystko zapracować sami wynieślismy go (za wcześnie) na piedestał? Jest w tym też oczywiście wina słabych kolegów bo na ich tle wygląda faktycznie jak gwiazda ale na dziś to np nie widzę wielkiej różnicy poziomów między nim a Olise. To ile dostanie Francuz za 2 czy 3 lata? Ile będziemy płacić Wirtzowi? 30?!
25.01.2025 18:12
@admin ok zapomnialem o slupku
25.01.2025 17:44
1
Jeśli założyć różowe okulary to można napisać:
- 3 punkty na trudnym wyjeździe mimo kontuzji
- przełamanie Kanea i gol z gry
- zyskujemy 2 punkty przewagi nad Leverkusen
ale każdy kto oglądał będzie wiedział że brzmi to zdecydowanie lepiej niż wygłądało; tylko 3 strzały na bramkę, 2 prezenty od bramkarza i dosyć rozpaczliwa obrona w końcówce, wiem że to gdybanie ale poza prezentami od ich bramkarza to nie stworzyliśmy żadnej(!) dobrej sytuacji
25.01.2025 17:41
oddalismy 3 celne strzaly, bramkarz Freiburga nam podarowal 2 gole i jeszcze nas cisna na koniec...
25.01.2025 17:20
1
my oddalismy 3 i mamy 2 gole :) i to w zasadzie dzieki bramkarzowi Freiburga
25.01.2025 17:13
@BreitnerPaul wystarczy zagrac 2 dobre mecze z rzedu i juz zarzad leci do mediow mowiac o wielkim sezonie, ja np nie pamietam juz kiedy Musiala mial jakis naprawde dobry CALY mecz a 3-4 z rzedu to ło panie
25.01.2025 17:13
graja tak jak im na to pozwalamy
25.01.2025 17:09
3
Musiala za chwile ma dostac kontrakt ok 450k tygodniowo. Zebysmy potem nie plakali jak United z Rashfordem i Martialem. Na dzis to on gra jeden swietny mecz na 10 a znakiem rozpoznawczym jest glowa w dol i proba dryblingu
25.01.2025 17:03
1
nie wiem na co liczyl ten bramkarz, najslabsza interwencja jaka w zyciu widzialem, nawet nie byl blokowany jak to teraz robia w anglii
25.01.2025 16:47
1
w innym klubie
25.01.2025 16:42
@Jurgen1982 do srodka
25.01.2025 16:36
Kulusevski to jest piłkarz idealny dla nas.
Na lawce tak naprawde nie ma nikogo kto moglby wejsc i odmienic gre...
25.01.2025 16:33
1
Straszna nuda, zupełnie nieprzekonująca połowa, gol trochę z niczego po błędzie bramkarza, a przed meczem obstawiałem 4-1 dla nas. Martwi słaba forma Pavlovica - jeśli Palhinha za niego nie wyjdzie na drugą połowę to znaczy że kupiliśmy za 50mln gościa który serio nadaje się conajwyżej na głębokiego rezerwowego...
@Sielber9 Wernerowi to raczej psycha siadła, te sytuacje z karnymi (w Stambule gdzie odmowil, potem to samo zrobil w meczu z Zenitem, i z Freiburgiem gdzie tez sie wahal czy podejsc). On po prostu nie mial mentalu na wielka pilke. Przy czym nadal jestem zdania ze za Flicka jak mielismy okazje kupic go za 25mln to niebylby taki zly interes i kto wie jakby sie sprawy ulozyly bo Bayern byl ponoc klubem jego marzen, a to naprswde fajny obunozny, szybki i dobry technicznie zawodnik
28.01.2025 20:50
Nkunku w sezonie 22/23 miał 4 kontuzje i opuscił 22 mecze.
W sezonie 23/24 również 4 kontuzje i aż 48 opuszczonych spotkań.
W tym zerwane więzadła i najdłuższa: kontuzja kolana (110 dni, 20 spotkań)
Chelsea kupiła go za 60mln a teraz wycenia na 70mln.
Bez komentarza.
28.01.2025 20:44
Yildiz ma juz wartosc 50mln i raczej bedzie rosla a Juve to tez nie jest klub bez ambicji wiec pewnie cena bylaby 80mln jesli w ogole chcieliby rozmawiac. To duzo jak na kogos po jednym dobrym sezonie i musielibysmy sporo doplacic.
28.01.2025 20:40
Kompany miał odbyć rozmowę z Telem i zapewnić że widzi w nim przyszłość, po czym nie daje mu w ogóle szans i wrzuca na ciężki mecz z Dortmundem zupełnie bez rozegrania. Rolą trenerów w topowych klubach jest rozwijać młodych, wpuszczać choćby na kilka/kilkanaście minut. Owszem Tel sobie nie pomagał ale wejście miał dobre więc cośtam jednak musi potrafić. Jeśli nie, to pytanie do (akurat tutaj byłego) zarządu po co został sprowadzony?
Ja pisałem że moim zdaniem on nie pasuje profilem (jest mój post niżej z wyjaśnieniem dlaczego) ale wtedy albo młodego piłkarza kształtujesz aby pasował albo wypożyczasz. Na pewno nie trzymasz na ławce, nie wrzucasz pod autobus z BVB i nie obiecujesz że będzie grał. Takiemu piłkarzowi się pomaga szukajac dla niego miejsca i rozwijając. Gravenberch też nie dostawał szans i nie wyglądał jakoś super a okazało się że talent jednak ma.
To miało być zresztą jedno z zadań nowego trenera bo Julian i Tuchel zostali zwolnieni a zarzutami było m.in. to że nie wprowadzają młodych.
Patrząc na grę Gnabryego, Comana i Sane zresztą to Ten na ich tle nie wygląda gorzej bo oni też grają fatalnie, a tu jest młody, ponoć utalentowany i identyfikujący się mocno z klubem piłkarz podczas gdy pozostałych chcemy wypchnąć.
28.01.2025 20:34
@tapczan napalil sie jak Hasan na Odoi :D
28.01.2025 20:12
Mathys Tel jest smutny, ponieważ bardzo chciał odnieść sukces w Bayernie [FabrizioRomano]
Tel ma około 7 ofert wypożyczenia, ale też oferty stałego transferu. Decyzja zostanie podjęta w najbliższych dniach. Chelsea pozostaje zainteresowana, ale nie ma gwarancji, że Tel tam pójdzie [FabrizioRomano]
28.01.2025 20:12
@bialykrk najsmieszniejsze ze kupili go za 60mln, w ostatnich 2 latach miał 8 kontuzji przez które opuścił 60(!!!) meczów i teraz wyceniają go na 70 xD
28.01.2025 20:06
@FCB4ever2014 pisałem że nie ma w mediach plotek a to jest różnica, ty pisałeś że są "ciągle" o realu, barcelonie i city, gdzie w ogóle ich nie ma
28.01.2025 20:00
ciężko jest wygryźć kogokolwiek jak się ciągle ma kontuzje
28.01.2025 19:56
jakiś czas temu była informacja że Kompany odbył z Telem długą rozmowę i zapewnił o swoim pełnym wsparciu xD po czym jedyne co dla niego zrobił to wrzucił nagle, bez ogrania, na mecz z BVB
28.01.2025 19:53
@FCB4ever2014 chyba nie zrozumiałeś co kolega @BaltazarGabka miał tu na myśli
28.01.2025 19:51
@Patryk233 tak, był bardzo lubiany wśród kibiców, poza Kanem i Pavlovicem nie ma innych pilkarzy ktorzy by budzili pozytywne emocje, i niestety słusznie. Chociaż oczywiście w przypadku takiego Mullera chodzi po prostu o wiek.
28.01.2025 19:48
Powiem Wam że obserwując emocje kibiców na X pod wpisami o Bayernie to Eberl jest oceniany TRAGICZNIE, dużo gorzej niż nawet Salihamidzić. Freund również. Podobnie Kompany (chociażogólnie jest wspierany) i jego zarządzanie kadrą. Kimmicha też ludzie mają dość. Z Daviesem i Musiala jest troche lepiej ale tu znowu mocno obrywa się Eberlowi na wzmianki ile mają zarabiać i jak długo to trwa oraz że okazują brak przywiązania i wdzięczności/szacunku klubowi i kibicom.
Jeszcze dodam: w zasadzie nie pamiętam informacji która spotkałaby się z pełnym entuzjazmem. Jeśli chodzi o piłkarzy to brakuje "idoli", chyba jedynie Kane budzi pozytywne odczucia bo Gnabryemu, Comanowi, Kimowi, Upa, Neuerowi i Mullerowi też się mocno dostaje, a najgorsze że wszystkie zarzuty są uzasadnione.
28.01.2025 19:39
@Pir5 czego to nie to samo co dlaczego
28.01.2025 19:29
BOOOM!
Mathys Tel postanowił opuścić Bayern w tym miesiącu. Bayern i obóz gracza ocenią wszystkie opcje na rynku [Fabrizio Romano]
Mathys Tel postanowił opuścić FC Bayern z natychmiastowym skutkiem i poinformował klub. Miejsce docelowe zostanie rozstrzygnięte w najbliższych dniach. Omówione jest wypożyczenie z opcją wykupu lub bez nich - ale możliwa jest także sprzedaż. Tel jest rozczarowany klubem [Kerry Hau, SKY]
Po 3 meczach z rzędu bez minut Mathys Tel postanowił teraz ustalić priorytet na swój rozwoju i opuścić Bayern. Okaże się, czy będzie to wypożyczenie, czy transfer definitywny. Chelsea pozostaje zainteresowana. Przeprowadzka do Chelsea ułatwiłaby transfer Christophera Nkunku. Inne najlepsze kluby angielskie również są po zainteresowane. Frankfurt również utrzymuje zainteresowanie. Olympique Marsylia pytał kilka tygodni temu o zawodnika i może teraz po niego wrócić. [L'ÉQUIPE]
3 bardzo dobre źródla: Kerry Hau ze SKY, Fabrizio i źródło francuskie. Poważniej być nie może.
Z jednej strony szkoda, z drugiej pokazywał się od dawna naprawdę fatalnie. Jak też pisałem przed sezonem: on ma ten problem co Podolski. Ani to napastnik, ani skrzydłowy - nie potrafi grać w tłoku, potrzebuje przestrzeni, świetnie by się sprawdził w takiej piłce jaką grał Liverpool Kloppa gdzie Mane i Salah atakowali z piłką na dużej szybkości wchodząc w pole.
Inna sprawa że kolejny piłkarz na którego w klubie nie ma żadnego pomysłu! Ani na integracje w kadrze ani na wypożyczenia w celu rozwoju. Nie zdziwie się jak Eberl będzie chciał po prostu na nim zarobić.
28.01.2025 19:28
Manuel Neuer nie trenuje z zespołem przed jutrzejszym meczem. Peretz nadal kontuzjowany, Ulreich zawieszony, Urbig nie kwalifikuje się.
Ulreich o ile pamietam to za pyskowanie z lawki zawieszenie?
28.01.2025 14:42
Brak szacunku dla klubu i kibicow; zadnego przekazu dla fanow chocby "chce tu zostac ale musimy jeszcze troche poczekac" czy nedzne "sprawy ida w dobra strone".
Rozumiem ze ma ambicje i chce wiedziec co zamierza klub np w lato ale od tego byly przeciez rozmowy, bo jak inaczej? Decyzja musi zapasc przed otwarciem okienka.
Miej odwage i powiedz po prostu ze rozmawiasz z innymi klubami. Przeciez kibice nie sa idiotami.
Powinien dostac ultimatum do konca lutego. A jesli przedluzy i dostanie opaske kapitanska to dla mnie to bedzie upokarzajace.
28.01.2025 14:40
Urbig nie bedzie dostepny na jutrzejszy mecz. Odbyl dzis indywidualny trening z trenerem bramkarzy Rechnerem i byl przez niego bardzo chwalony.
Bayern nadal rozglada sie po rynku na wypadek gdyby zaden z obecnych bramkarzy nie wszedl na poziom by zastapic Neuera. Verbruggen jednym z kandydatow. [BILD]
28.01.2025 13:18
Neubel mial nastepca Neura a Peretz 3 bramkarzem wiec zupelnie inna sytuacja
28.01.2025 11:37
Peretza kupilismy na 3 bramkarza
28.01.2025 11:36
Racja. Juz pisze do Tuchela zeby przeprsil za wystawanie Pavlovica, Eberla zeby go zdjal z listy transferowej i Vincenta zeby wystawial bo Leon nie gra nie dlatego ze jest przereklamowany tylko przez moje komentarze. Ten jeden dobry mecz to udowodnil. Niech zyje najlepszy box to box swiata!
28.01.2025 00:32
do usuniecia
28.01.2025 00:32
@FCB4ever2014 nie jestem ale zadnych plotek w mediach nie ma a napisales ze "duzo sie mowi". Kimmich nie ma agenta wiec piszesz rzeczy ktore sobie wymysliles i w dodatku bez zadnego sensu
28.01.2025 00:22
@Dabis12345 nikt nie wie o co chodzilo z Neubelem, gosciem ktory stracil wyjsciowa 11 w Schalke. Sam klub tez nie wie stad kolejne wypozyczenia.
27.01.2025 21:04
90 minut w srode bo zaden inny bramkarz nie jest dostepny ;)
27.01.2025 20:21
nic nie napisze zeby nie rzucac klatwy :D przynajmniej zobaczymy go w srode bo zaden inny bramkarz nie bedzie dostepny
27.01.2025 20:14
w ogole sie nie mowi o City, podobnie jak o Barcelonie, o Realu powiedzialo jedno kiepskie zrodlo i natychmiast zostalo zdementowane przez dziennikarza ktory jest blisko klubu takze totalnie zmyslona teza
27.01.2025 20:11
@Sielber9 pilkarzy ponizej 22 roku nie trzeba chyba zglaszac, poza tym w styczniu mozna rejestrowac zawodnikow do rozgrywek wiec spokojnie zdazymy
27.01.2025 19:52
@FCB4ever2014 no nie wiem, co prawda nie mamy bramkarza ale spodziewam sie bardziej ze Goretzke przesuna xD
27.01.2025 19:40
Urbig juz oficjalnie
27.01.2025 19:36
to jets robione po to zeby nie bylo kalkulacji miedzy klubami, tak samo jest w ligach
27.01.2025 16:11
@FCB4ever2014 31 letni bramkarz to jest jaks 27 letni pilkarz z pola. Teraz pomysl ile lat mial Kane czy Lewy jak robili gigantyczne transfery
27.01.2025 11:46
@admin link?
27.01.2025 11:41
@hoodykr pod newsem o Urbigu tez wyrazilem watpliwosc czy skoro stracil miejsce to na pewno jest to taki talent jak sie mowi ale wymienilem powody (z ktorymi jak widze sie zgadzasz/bioerzesz pod uwgae) dlaczego mogl je stracic. Natomiast zainwestowalem troche w obejrzenie tego jak gra i wyciagnalem swoje wnioski.
Swoja droga pod tym newsem sa conajmniej 3 ciekawe dyskusje, kazdy komentarz merytoryczny z duza iloscia znakow (sporo zgody i niezgody). Nie moge sie doczekac az uslysze ze mna nie da sie dyskutowac i nie pisze merytorycznych komentarzy xD
27.01.2025 11:35
@Sopariev to oczywiste ze trzeba trafic w dobra grupe pilkarzy a nie tylko zacac grac bardziej defensywnie/pragmatycznie i wtedy na pewno uda sie zostac w lidze. Natomiast powtorze: opinia ze Kompany podszedl do sprawy zbyt "romantycznie" nie pojawila sie na dieroten tylko przyszla z nim z Premierleague. I to nie byla jakas niszowa opinia tylko powszechnie zaakceptowana zarowno przez fanow klubu, ligi jak i komentatorow a i sam Kompany nigdy od niej nie uciekal.
27.01.2025 11:30
@hoodykr czyli sie raczej w wiekszosci zgadzasz. Ja tylko pod dyskusje i Twoje przemyslenie jeszcze raz chcialbym poddac slowa "Skoro bramkarz jest dobry, to to udowadnia i pomaga zespołowi, nie ważne czy ma 17 czy 37 lat." - bo jak wspomnialem w bramce liczy sie nawet bardziej doswiadczenie niz fizycznosc (ktora jest czesto zaleta mlodszych pilkarzy) - w zasadzie nie ma przykladow bramkarzy przed 24 rokiem o ktorych moznaby powiedziec ze sa klasowi. Bayern ma ten komfort ze dominuje lub jest w topie ligi i powinien moc sobie pozwolic na dawanie szans komus mlodszemu szczegolnie jesli bedzie rozsadnie wprowadznay i zbieral doswiadczenie (co np Real robi z Luninem)
Chcialbym podkreslic: widze w Urbigu rzeczy ktore robi dobrze a ktore sa naturalne i trudno wytrenowac a te ktore robi gorzej to sa elementy do wyszkolenia. Najwyrazniej klub widzi to podobnie skoro placa 10 baniek
Ederson na 2-3-4 lata i rotacja z Urbigiem to byloby chyba najlepsze rozwiazanie bo mielibysmy doswiadczonego bramkarza i talent ktory moglibysmy sprawdzic
27.01.2025 11:26
@FCB4ever2014 nie wiem czy widziales moj komentarz sprzed paru dni o Kobelu - on moim zdaniem przegapil moment na odejscie z BVB i gnije w srodowisku bez ambicji. Obecnie nie wyglada na material na klasowego bramkarza. Unai Simon to chyba podobny case ale tez rozsadna kandydatura. Chavelier - nie znam nie wypowiem sie. Lunin - tez kiedys o nim wspominalem, podoba mi sie, ale przedluzyl kontrakt i Real go nie pusci, chyba dostanie szanse jako 1 bramkarz. Verbruggen poza tym ze jest mlody i zbiera doswiadczenie kompletnie niczym sie nie wyroznia, mam wrazenie ze jakby nie byl wonderkidem w FMie to nikt by o nim nie rozmawial do tego fatalnie gra nogami
27.01.2025 11:22
@BaltazarGabka ja bylem za tym zeby go po 2 letnim wypozyczeniu nie kupowac (mielismy mozliwosc nie obowiazek). Nie bez powodu kibice Juve sie cieszyli ze zrobili dobry interes bo to jezdzciec bnez glowy
27.01.2025 11:18
@FCB4ever2014 no wlasnie chodzi o to bo nie ma NIKOGO ciekawego (z uksztaltowanych bramkarzy) na rynku. Alisson bylby mega drogi i ma juz 32 lata. Jedynie Ederson bo ponoc City jest gotowe go sprzedac ale to tez gosc ktory ma 31 lat
27.01.2025 11:14
@BaltazarGabka odnioslem sie do tego "Dodatkowo ktos wspomnial ze wyprzedali mu sklad co nie jest prawda bo wydali ponad 100mln na transfery a sprzedali za... niecale 4mln."
Moim zdaniem @FCB4ever2014 to nie jest kibic Bayernu. Ludzie mowia ze ja narzekam - niech sobie spojrza na jego komentarze to moze w koncu zrozumieja czym jest konstruktywna krytyka i ocena a czym jest narzekanie
27.01.2025 11:12
@FCB4ever2014 nie ma za bardzo bramkarzy na rynku. Sam myslalem o Diogo Coscie ale po zaglebieniu sie w jego gre to jednak popelnia sporo bledow.
@hoodykr bramkarz to trudna pozycja dla mlodych bo doswiadczenie jest wazniejsze niz fizycznosc wiec ja nie widze akurat nic dziwnego w tym ze nawet utalentowany chlopak traci miejsce w skladzie. W polu moga Ci pomoc koledzy i jakos zniwelowac slabe strony - na bramce jestes sam. Mozliwe tez ze Koln widzialo ze i tak jest zainteresowanie (bo pojawilo sie juz rok tewmu) wiec przestali w niego inwestowac i/lub maja ambicje na awans a nie tylko na ksztaltowanie bramkarza
Wydaje mi sie ze jedyna alternatywa dla nas bylby Ederson. Od 2 lat sa informacje ze moze odejsc z City, nie jest jakims geniuszem ale pewnie kosztowalby rozsadne pieniadze i byl chyba najlepszym krotkoterminowym rozwiazaniem
27.01.2025 11:10
No spoko ale przytoczyles JEDEN komentarz a ja wielokrotnie widzialem i bralem udzial w dyskusjach na X z fanami Premierleague i samego Burnley. I oni, a nawet sam Vincent w swoich wypowiedzial mowili dosc jasno: po prostu chcial grac zbyt ofensywnie jak na mozliwosci zawodnikow ktorych mial. Te opinie powtarzali tez komentatorzy ligi. To nie jest opinia ktora pojawila sie tutaj tylko przyszla z nim z Premierleague. Nie chodzi tez o to ze NICZEGO nie zmienil tylko o ogolna filozofie i chec grania ZBYT ofensywnie.
Za to wszystko byl tez czesciowa chwalony bo ich mecze ponoc byly ladne dla oka wiec byla tez otoczka jakiegos romantyzmu. Tylko zobacz terraz gdzie jest Nottingham ktore gra brzydko i pragmatycznie. Przeciez nie bez powodu pojawily sie glosy i opinie - a zreszta sam Kompany o tym mowi - ze jego ofensywny styl jest nienegocjowalny.
Dodatkowo ktos (nie pamietam, chyba nawet Ty?) wspomnial ze wyprzedali mu sklad co nie jest prawda bo wydali ponad 100mln na transfery a sprzedali za... niecale 4mln.
I to jest ok, jesli zarzad Burnley to zaakceptowal i nie zmienil managera na kogos bardziej pragmatycznego to znaczy ze chcieli zaryzykowac
27.01.2025 11:06
Wiecie ze Neubel zarabia ponoc 10 baniek? xD VfB oplaca 50% (mozlie ze dostalismy cos za wypozyczenie). Jakbysmy go teraz sprzedali za 10mln (realnie to niesadze ze wiecej, szczegolnie przy takich zarobkach) to zapewne na nim stracimy. Nie bede ukrywal ze nigdy nie podobal mi sie ten transfer bo chlop przeciez nawet w Schalke stracil w pewnym momencie wyjsciowy sklad.
Bede trzymal kciuki za Urbiga. Obejrzalem kompilacje (smieszkow ktorzy zamierzaja sypnac banalem ze na kompilacji dobrze wyglada kazdy nie zapraszam do dyskusji) i mam wrazenie ze:
- dobrze sie ustawia,
- bardzo dobrze sklada sie do wyjsc 1na1 (identycznie jak Neuer),
- niezla skocznosc
- bardzo dobry refleks/szybkosc - co przy wzroscie 189 czyni bo naprawde trudnego do pokonania
Nie bede tu wyciagal wnioskow, dodam ze nawet na kompilacji widac jego bledy (np czesto wybija pilke przed siebie), ale widac ze robi dobrze rzeczy ktorych trudno sie nauczyc a slabiej te (jak wlasnie wybicia) ktore latwo skorygowac. Nie wiem jak gra nogami i wyjscia ale ten element tez mozna rozwijac.
Takze wyglada ciekawie. 10mln to nie jest malo ale tez trudno utalentowano chlopaka sciagnac za mniej. Rok treningow z Neuerem na pewno sie przysluzy ale jak ktos pisal wczesniej Manu MUSI w koncu zrozumiec ze inny bramkarz dostaje szanse wiec conajmniej puchar dla Urbiga. Drugiego Manu nie bedziemy pewnie mieli bo to moim nieksromnym zdanie najlepszy bramkarz w historii (i powinien miec zlota pilke na koncie) ale wydaje sie ze kupujemy kogos komu warto dac szanse. No i wiecie trzeba tez ryzykowac wiec troche nie rozumiem teog narzekania ze niepotrzebny transfer (absolutnie potrzebny) czy ze za duzo.
Dodam jeszcze ze nie rozumiem tez pisania o Peretzie w kontekscie jakiegos rozczarowania ze nie dostaje szans czy ze nie wiazemy z nim przyszlosci. NIGDY o nim nie wspominano w kontekscie talentu ktory ma byc potencjalnie nr1. Przychodzil jako 3 bramkarz i nawet ludzie z bylego klubu po transferze mowili ze musi sie duzo nauczyc. To nigdy nie byl gosc planowany na wyjsciowy sklad, raczej 3 z czasem 2. Mam czasem wrazenie ze kazdego pilkarza postrzegacie jako wielki talent a czasem po prostu trzeba uzupelnic sklad.
27.01.2025 10:56
@BaltazarGabka z Comanem to nie jest niesamowite bo przeszedl przez topowe kluby i nigdy sie nie nauczyl, to nawet ja chociaz bylem slaby w polu (za to kochalem grac na bramce) potrafilem niezle strzelic czy jakos tam wrzucic w pole. Tak jak on wrzuca to lewa to ja gralem lewa noga :D a tu gosc ktory uprawia ten sport zawodowo nie potrafi dosrodkowac :D
27.01.2025 10:40
@hoodykr Eberl ma byc zawartoscia
27.01.2025 10:27
@BaltazarGabka mimo wszystko oddal lige walkowerem
27.01.2025 10:27
facet wolal spuscic klub do 2 ligi zamiast cos zmienic i powalczyc o jakiekolwiek punkty i zostac w Premierleague a Ty chcesz zeby cos zmienil xD
26.01.2025 22:36
iksde
Wirtz wbija korki w lydke Daumowi
sedzia nic
var nic
nic kibicom nie zostanie wyjasnione
a powinno byc czerwo i anulowana bramka
26.01.2025 22:15
@BaltazarGabka *godo
26.01.2025 21:12
@AdiFantasti rozumiem ze sie dorzucasz :D
26.01.2025 20:47
@BavarianDude moim zdaniem jesli zespol gra dobrze i plynnie to szansa na wygranie kolejnego spotkania jest wieksza niz jesli zespol wygrywa byle jak "ale liczy sie wynik" - czy widzisz blad w tej logice?
26.01.2025 20:01
@Patryk233 taczkę https://allegro.pl/oferta/vevor-taczka-transportowa-2-kolami-pomaranczowy-czarny-z-raczka-palakowa-16972270006
26.01.2025 19:59
@BavarianDude a rozumiesz różnicę między być lepszym niż potykający się przeciwnik a być lepszym niż wszyscy inni? czytałeś biografie Guardioli kiedy hbył w Bayernie? jest tam takie wspomnienie że w hasłem w Bayernie jest "każdego dnia na mistrzowskim poziomie" - to co piszecie tutaj mam wrazenie że można ubrac w hasło "być chociaż troche lepszym niż gorszy od nas"
26.01.2025 19:28
Jeśli sprowadzimy Nkunku to kupuje taczke i wysyłam na Säbener Straße
26.01.2025 19:22
@Alistair ja tez sie ciesze ze zyskalisamy przewage ale czy rozumiesz w komentarzu "słabością innych, brawo my!" o co mi chodziło?
26.01.2025 19:06
@admin a ile w sezonie 2015/16 mialo na tym etapie Leverkusen i 2 druzyna?
26.01.2025 18:30
@Kimas uprawiales kiedys jakis sport? chciales w nim byc lepszy od przeciwnikow jak i od samego siebie? wygrana to wygrana ale czy radosc z wygranej jesli Twoi przeciwnicy sie potkneli a Ty byles slabszy niz kiedys jest tak samo satysfakcjonujace niz bycie po prostu LEPSZYM rowniez od siebie? "na sile"? czy "na realia"?
26.01.2025 18:01
słabością innych drużyn, go my!
26.01.2025 17:34
Ostatnio przewija sie czesto temat wprowadzania mlodych wiec chcialbym dorzucic swoje trzy grosze.
Na poczatek przyklady: Davies jak przyszedl mial podobno duze braki wynikajace z roznicyh poziomu lig, Stiller i Yildiz nie dostali bodajze nawet minuty (wybaczcie nie sprawdzilem) a na pewno niczego konkretnego. Busquetes zanim go Guardiola wprowadzil do 1 zespolu nie byl wyrozniajacym sie pilkarzem drugiej druzyny i jego przesuniecie spotkalo sie ze zdziwieniem. Rodrygo i Vini prezentowali sie fatalnie po transferze do Europy, Palmer w City tez praktycznie nie dostawal szans. Podobnie Sancho.
Niektorzy po prostu potrzebuja motywacji i szansy pokazania sie na wyzszym poziomie. To jasne ze na treningu nie beda wygladac lepiej niz zawodowiec ktory gra dlugo na poziomie 1 ligi. Niektorych trzeba rzucic na gleboka woda i albo utona ale moga blyszczec (przyklad Daviesa jest tu idealny).
Nawet jesli okaza sie za slabi to przynajmniej sie przekonamy. Moze chociaz beda solidnymi zmiennikami? Moze beda sredni ale na tyle dobrzy zeby ich drozej sprzedac. Przynajmniej sie tego dowiemy. Naprawde nic mnie nie przekona ze w meczu z Bochum, Kiel czy inna druzyna gdzie (inaczej niz wczoraj) kontrolujemy spotkanie wpuszczenie JEDNEGO czy dwoch mlodych na 15 minut sprawi ze stracimy punkty - wrecz przeciwnie w koncowce meczu moze (powinno) sprawic ze reszta druzyny sie zepnie wiedzac ze mlodego trzeba wspierac.
Jesli w ogole nie bedziemy ryzykowac to nigdy sie nie dowiemy. Aznou zapewne zaluje i kazdy inny u19 zastanowi sie teraz 50 razy czy przechodzic do Bayernu. Zreszta brak wprowadzania mlodych byl zarzutem w strone poprzednich trenerow i ponoc jednym z powodow ich zwolnienia. Kompany mial to zmienic a jest chyba jeszcze gorzej.
Ja tego nie rozumiem, ale dziennikarze beda woleli po raz 100 zapytac Eberla o kontrakt Kimmicha niz o sytuacje naszych talentów czy też "talentów".
26.01.2025 16:11
Przeciez Peretz to 3 bramkarz a nie żaden wieki talent który miał się stać nr1
26.01.2025 12:31
Podoba mi się sama kupowania największych talentów z Niemiec ale mam poważne wątpliwości czy Urbig takowym jest... choć rozumiem że bramkarzowi trudniej się przebić za młodu niż piłkarzom na innej pozycji więc ten brak gry może nie jest tak alarmujący.
26.01.2025 12:22
@admin jezeli ja pisze ze mecz byl slaby, Ty ze obiektywnie nie byl bo i tu podajesz xG to jakiego innego wniosku spodziewasz sie po rozmowcy?
ale dobrze poszukajmy obiektywnego wskaznika: co powiesz na wynik koncowy meczu?
26.01.2025 09:44
@admin Naprawdę to że trafimy w słupek, będziemy mieli 3 dobre sytuacje a nawet wygramy dwoma golami też nie sprawia że mecz MUSI być dobry. Pamiętam wygraną z Augsburgiem (Unionem?) jakoś 4 bramkami ale po kiepskim meczu. Z PSG wygraliśmy a przecież to była straszna kopanina. Tylko trochę lepszy ale zupełnie nieprzekonujący był mecz z BVB
xG nie mówi absolutnie niczego o atrakcyjności 90minut a nawet formie piłkarzy bo wystarczy jeden piłkarz w formie i może nastukać xG strzelając gole lub nie - a mecz może być nadal okropny
Któryś niedawny mecz w lidze był od pola karnego do pola karnego. Czy to był dobry mecz? Niekoniecznie choć mógł być atrakcyjny dla oka.
26.01.2025 01:36
@admin przecież napisałeś wprost ze "słabe mecze" które wymieniłem obiektywnie nie mogą być słabe :) bo się xG nie zgadza :D więc wychodzi na to że mogę mieć opinie ale obiektywnie to nie mam racji. Przy czym sam wybrałeś kryteria obiektywności (więc obiektywnie to obiektywnie nie jest)
Ja te mecze oglądałem i pamiętam. Po meczu który mi się nie podobał i który uznaje za słaby: jak dziś, jak z Barceloną czy PSG nie patrzę na xG i nie rewiduje opinii na tej podstawie. Jeśli Ty tak robisz to spoko, masz prawo.
Jeśli dla Ciebie to nie były słabe mecze to też spoko. Różnimy się w ocenie.
Tylko błagam nie przychodź z xG i nie pisz mi że "obiektywnie" nie ma powodów żebym nazywał je słabymi.
Edit: I czuję że muszę dodać bo zarzucisz mi że zabraniam ci pisać a przecież każdy może co chce. Podawaj to xG tylko nie ustalaj mi kryteriów oceny i nie pisz że te które Ty podajesz to sa te "obiektywne".
PS obok xG jest jeszcze eye test
26.01.2025 01:26
Ostatnie krytyczne komentarze Kimmicha odbieram jako jasny sygnał ze dystansuje się od klubu i moim zdaniem odejdzie. W sumie może i dobrze
25.01.2025 21:54
@FCBx2 a jeszcze z tym Tuchelem to po prostu uważałem i uważam za dobrego taktyka, liczyłem ze u nas będzie grał nieco odważniej ale w BVB, PSG i Chelsea pokazywał ze potrafi sporo wyciągać z klubów w których były trudne warunki wiec fajnie ze wszyscy są tutaj tak bardzo mądrzejsi ode mnie, w tamtym momencie wydawał mi się dobrym wyborem i może gdyby sytuacja była spokojniejsza i dostał jakiekolwiek wsparcie w postaci transferów (a okienko kompletnie zawalono) to kto wie co udałoby mu sie osiągnąć w LM
To czy Garnacho pasuje czy nie pasuje to jest tylko twoja ocena i nie ma możliwości roztrzygnięcia o ale ty wydałeś wyrok ze się pomyliłem xd tylko ciekawe w ogóle w czym bo jedyne co stwierdziłem ze to okazja rynkowa
A co do Motty to ile razy mam tłumaczyć ze nigdy nie oceniałem jego pracy w Juve tylko PRZED dołączeniem tam i przecież do Turynu bez powodu nie poszedł tylko dlatego ze robił świetna robotę przed. Także tutaj nie było nawet tezy która moznaby uznać za poprawna lub błędna
Wymyślasz sobie tezy i sam je rozstrzygasz. Komedia :) więcej z tobą nie będę rozmawiał
25.01.2025 21:47
@FCBx2 przecież Garnacho to jeden z lepszych zawodników United i ma dopiero 20 lat a do tego pisałem wyraźnie ze nie uważam żeby sufit jego możliwości był dużo wyżej. Wiec gdzie się pomyliłem?
O Mottcie pisałem PRZED przejściem do Juve ze ma fajny pomysł na zespół i właśnie dlatego do Juve w ogóle GO wzięli a był tez rozważany w Barcelonie. Nigdy nie robiłem predykcji jak mu pójdzie w Turynie. Wiec gdzie się pomyliłem?
Cunha to by far najlepszy zawodnik w swoim klubie i główna siła napędowa ofensywy, napisałem ze wyglada dobrze i właśnie takich przebojowych piłkarzy chciałbym u nas. Gdzie się pomyliłem?
Wziąłeś po prostu nazwiska o których kiedyś pisałem i wymyśliłeś sobie ze się mylę choć nawet nie ma są bardzo w czym bo w żadnym z tych przypadków nie robiłem przewidywań :D
Z Tuchelem napisałem jak mowisz i nie miałem problemu zweryfikować oceny - przecież nie upierałem się przy tej pierwotnej. I gdzie jest problem?
Wez sobie maść na wiadomą część ciała i więcej się mnie bezsensownie nie czepiaj
25.01.2025 21:38
@yasiek obstawiam ze od przyszłego sezonu spokojnie będzie robił 20G/A i w ciągu 3 zrobi przynajmniej raz 30G/A :)
25.01.2025 21:23
@FCBx2 a, czyli wg Ciebie jak napisałem o kimś że jest dobry, ciekawy albo ma potencjał to znaczy że się pomyliłem chociaż Garnacho, Cunha i Motta dokładnie to pokazują. No chyba że piszesz z przyszłości i już wiesz jak poszły ich kariery xD
Nie pozdrawiam. Szukaj zaczepki gdzie indziej.
@yasiek satysfakcja musi wystarczyc :D
25.01.2025 21:11
@FCBx2 poza Tuchelem i Motta jedyne błędy jakie dotyczą pozostałych nazwisk to takie ze nie umiesz ich poprawnie napisać i może nawet powinienem napisać „o co ci w ogóle chodzi” ale w sumie to mnie to nie interesuje
25.01.2025 20:53
@BaltazarGabka przejrzalem jego statystyki i faktycznie wciagnal Bundeslige nosem, nie rozumiem jak moglismy go nie wylowic, 75mln bedzie wygladalo jak promocja. Kilka treningow z City i od razu ich odmienil w meczu z Chelsea, po prostu WOW
25.01.2025 20:13
@admin czyli mam prawo do swojej glupiej opinii ;)
25.01.2025 20:04
Jak chcecie miec cos zeby mi potem wypominac ze znowu sie pomylilem to robcie screeny ale Omar Marmoush to bedzie nowy Salah w Premierleague. Identyczny sposob poruszania sie, potezny strzal, swietna technika
25.01.2025 19:58
@admin tylko nie do konca rozumiem co w tym przypadku xG ma zmienic? ze mecze z Leverkusen, Dortmundem czy Aston Villa powinny mi sie podobac? przytoczylem przyklady (calkiem nie malo i nie wszystkie) meczow ktore byly w naszym wykonaniu slabe (do ogladania, ale wyniki rowniez), naprawde nie ma znaczenia jakie w nich bylo xG
25.01.2025 19:49
teraz to i tak jest lepiej niż za Tuchela, w poprzednim sezonie opuściłem tyle meczów ile mi się nie zdarzyło łącznie przez kilka
25.01.2025 19:37
Poza wpływem na drużyne ma też powtarzalność czego (co jak podkreślałem w poście niżej) brakuje Musiali. Jeśli Jamal dostanie 20 czy 24mln to Wirtz może spokojnie krzyknąc 30 gdyby z nami negocjował
inna sprawa że dziś powinien wylecieć z czerwem
25.01.2025 19:36
@admin 1-1 z BVB po słabym meczu, odpadnięcie z pucharu, nudny mecz z Leverkusen w lidze, kopanina z PSG, baty od Feynoordu i Barcelony, wypunktowanie z AV. Rozwaliliśmy Lipsk i VfB i drużyny z dołu tabeli ale meczów takich jak dziś też nie brakowało.
Co mi po tym że nabijamy sobie xG i bramki z Kiel czy Bochum skoro potem przychodzą te bardziej prestiżowe mecze i są porażki oraz jak wspomniałem zdarza się męczenie buły jak dzisiaj. Owszem jest zdecydowanie lepiej dla oka niż za Tuchela ale w kontekście wyników z lepszymi drużynami nawet mimo xG Xp xD nie uważam żeby ocena że słabych meczów jest sporo była nieuzasadniona
25.01.2025 19:35
@AdiFcbFan po prostu jeśli ktoś pisze że mecz był słąby to nie znaczy że marudzi na 3 punkty - to się w tym nie zawiera. Natomiast minimalizm i wychodzenie od "styl mnie nie obchodzi bo są 3 punkty" to po prostu nie jest cośco przystoi kibicom takiego klubu jak bayern. Ale rozumiem że chodzi tu bardziej o "zagraliśmy słabo ale chociaż wygraliśmy"
25.01.2025 19:21
@AdiFcbFan przeciez nikt nie mowi ze ma byc zawsze swietnie, problem w tym ze takich gorszych meczow jest calkiem sporo a druzyna zamiast sie zgrywac i grac coraz lepiej w zasadzie notuje powolny regres a w LM jest wrecz fatalnie. No i po porazkach z reguly Bayern potrafil reagowac w lidze wiec o ile kazdy rozumie ze sa mecze ktore trzeba wygrac nawet grajac brzydko to nie znaczy ze mamy udawac ze jest tak jak powinno
25.01.2025 18:53
@BreitnerPaul nono juz bez takich zlosliwosci :D co do Kima pelna zgoda, ilosc zlych zagran jest gigantyczna, widac ze go Bayern przerasta, powinnismy szukac dalej. Zreszta pisalem w poprzednim sezonie ze trzeba bylo ciac straty bo ponoc Napoli oferowalo dobre pieniadze a jesli bedzie gral tak dalej to cena bedzie tylko spadac. W Italii gral w cofnietej linii obrony u nas gra sie zupelnie inaczej to od razu byl watpliwy pomysl
25.01.2025 18:51
Czyli jestes kibicem sukcesu? Nieważne jak byle wygrać? Nie przeszkadza Ci męczenie buły i liczysz że ze słabej gry w ważnych meczach narodzi się potwór który wygra z kimś w dobrej formie?
Bo wiesz; "styl mnie mało obchodzi" to mogą mówić kibice Notthngham Forrest albo Freiburga ale nie Bayernu. Nawet takie Newcastle czy Brighton aspirują dziś do tego żeby grać atrakcyjny futbol. No ale może nie oglądasz meczów i nie poświecasz tych prawie dwóch godzin na coś co ma być ROZRYWKĄ więc dlatego styl Cię mało obchodzi...
25.01.2025 18:41
Dier jest wolny. No i chyba raczej brak plonów :P
25.01.2025 18:34
zawsze robisz spacje przed znakiem interpunkcyjnym czy to tylko tak tutaj?
25.01.2025 18:28
@Patryk233 nie jestem przekonany czy to kwestia braku konkurencyjnosci, moze nie wyglada to najlepiej w tym momencie ale to mlody pilkarz zapewne mysli z dluzsza perspektywa niz 1 czy 2 sezony. Problem w tym ze my sami z niego zrobilismy niewiadomo-jaka-gwiazde i zaniedbalismy sprawe przedluzenia rok/dwa temu. Bo gdyby wtedy po dobrym sezonie dostal np kilkumilionowa podwyzke i wszedl na wyzszy szczebel placowy to zapewne by podpisal takie przedluzenie. Teraz w lato bedzie mial rok do konca w mediach ciagle slyszy od zarzadu jaki to nie jest najwazniejszy i w ogole najlepszy na swiecie...
25.01.2025 18:28
swoją drogą Gotze robił bardzo podobne liczby i też był świetny technicznie a był uznany za flopa i sprzedany :D główna różnica? grał w innym otoczeniu i pewnie na tle tej drużyny wyglądałby jak bóg
25.01.2025 18:22
Wzieli Kehla, Rickena i Sahina na najważniejsze stanowiska wk lubie czyli Salihamidzica, Kahna i Kovaca więc sie konczy taka sama katastrofa jak u nas
25.01.2025 18:16
Nic poza faktem że sami postawiliśmy się pod ścianą ciągłym podkreślaniem jaką to gwiazdą Musiala nie jest oraz nie przedłużeniem z nim kontraktu dwa czy rok temu nie usprawiedliwia jego wejścia na poziom płacowy Kanea czy Mullera (czyli 20mln+). Topowy piłkarz ma gorsze mecze ale potrafi zagrać świetnie 10 meczów z rzędu a tego - sorry - od Jamala zwyczajnie nie dostajemy. I tu już nawet nie mówimy o wielkich meczach tylko o ligowej "codzienności". Zresztą w LM nic nie pokazał.
Lubie gościa, uważam że jest obecnie jednym z najlepszych technicznie piłkarzy ale gdzie jest powtarzalność? Gdzie jest branie gry siebie? Gdzie jest ciągnięcie drużyny gdy nie idzie?
W lidze 9 goli 3 asysty - ok nieźle, ale zobaczmy: gol z BVB i gol i asysta w 5-1 z Lipskiem, reszta? Kiel, St Pauli, Bochum, Heidenheim. W LM z AV, PSG, Barceloną nic. W pucharze z Leverkusen nic. Czyli uratować nam punkt z fatalnym BVB, pomógł rozwalić bardziej Lipsk i... to tyle.
Dla mnie to jest piłkarz warty połowe tego o czym się mówi i nie podoba mi się też jak o nim wypowiadają się ludzie zarządzający klubem. To się skończyło Fatalnie w przypadku Fatiego, Martiala i Rashforda.
Zrobiliśmy gwiazdę z kogoś kto na boisku gwiazdą nie jest i teraz będziemy mu płacić absurdalne pieniądze. Gdzie będzie motywacja finansowa czy pięcia się w hierarchi drużyny skoro zamiast pozwolić mu na wszystko zapracować sami wynieślismy go (za wcześnie) na piedestał? Jest w tym też oczywiście wina słabych kolegów bo na ich tle wygląda faktycznie jak gwiazda ale na dziś to np nie widzę wielkiej różnicy poziomów między nim a Olise. To ile dostanie Francuz za 2 czy 3 lata? Ile będziemy płacić Wirtzowi? 30?!
25.01.2025 18:12
@admin ok zapomnialem o slupku
25.01.2025 17:44
Jeśli założyć różowe okulary to można napisać:
- 3 punkty na trudnym wyjeździe mimo kontuzji
- przełamanie Kanea i gol z gry
- zyskujemy 2 punkty przewagi nad Leverkusen
ale każdy kto oglądał będzie wiedział że brzmi to zdecydowanie lepiej niż wygłądało; tylko 3 strzały na bramkę, 2 prezenty od bramkarza i dosyć rozpaczliwa obrona w końcówce, wiem że to gdybanie ale poza prezentami od ich bramkarza to nie stworzyliśmy żadnej(!) dobrej sytuacji
25.01.2025 17:41
oddalismy 3 celne strzaly, bramkarz Freiburga nam podarowal 2 gole i jeszcze nas cisna na koniec...
25.01.2025 17:20
my oddalismy 3 i mamy 2 gole :) i to w zasadzie dzieki bramkarzowi Freiburga
25.01.2025 17:13
@BreitnerPaul wystarczy zagrac 2 dobre mecze z rzedu i juz zarzad leci do mediow mowiac o wielkim sezonie, ja np nie pamietam juz kiedy Musiala mial jakis naprawde dobry CALY mecz a 3-4 z rzedu to ło panie
25.01.2025 17:13
graja tak jak im na to pozwalamy
25.01.2025 17:09
Musiala za chwile ma dostac kontrakt ok 450k tygodniowo. Zebysmy potem nie plakali jak United z Rashfordem i Martialem. Na dzis to on gra jeden swietny mecz na 10 a znakiem rozpoznawczym jest glowa w dol i proba dryblingu
25.01.2025 17:03
nie wiem na co liczyl ten bramkarz, najslabsza interwencja jaka w zyciu widzialem, nawet nie byl blokowany jak to teraz robia w anglii
25.01.2025 16:47
w innym klubie
25.01.2025 16:42
@Jurgen1982 do srodka
25.01.2025 16:36
Kulusevski to jest piłkarz idealny dla nas.
Na lawce tak naprawde nie ma nikogo kto moglby wejsc i odmienic gre...
25.01.2025 16:33
Straszna nuda, zupełnie nieprzekonująca połowa, gol trochę z niczego po błędzie bramkarza, a przed meczem obstawiałem 4-1 dla nas. Martwi słaba forma Pavlovica - jeśli Palhinha za niego nie wyjdzie na drugą połowę to znaczy że kupiliśmy za 50mln gościa który serio nadaje się conajwyżej na głębokiego rezerwowego...
25.01.2025 16:19
@Jurgen1982 Fox Mulder weśsie uspokój :D
25.01.2025 16:15