A: podaj argument przeciwko mojej tezie!
B: (podje argument)
A: wiedzialem ze go podasz! nie liczy sie bo XYZ
dobranoc:)
02.05.2019 00:20
@Arkady142 niejaki Brendan Rogers zdobylby mistrza gdyby Gerrard nie poslizgnal sie na pilce
Klopp bodaje po jego odejsciu zajal jakos 6 miejsce i choc mowil ze predzej odejdzie z pilki niz wyda wielka kase to wydal ok 500 mln w 3 okienka
u nas Pep chcial (dotal Thiago) Neymara, Bryune, Sterlinga, Laporte, Walkera, Mane a dostal Gotze na pozycje 10-tki ktora nie gral i hehe Tasciego ktory pewnie nie wiesz gdzie aktualnie gra bez sprawdzeni w wikipedi
01.05.2019 23:56
@DonJupp4ever nawet w Ajaxie zrozumieli ze mlodosc to nie wszystko i dlatego dokupiono Blinda i Tadica gdzie dopiero ten ostatni mega spial wszystko na boisku
Edytowano : 2019-05-01 23:33:57
paradoksalnie najlepszy mecz Sachesa jaki widzialem gral na.... prawej pomocy. I wygladal tam naprawde dobrze bo umie podac i jest dynamiczny ale wyglada jakby srodek pola go przytlaczal
no ale Muller...
01.05.2019 23:32
@AdiFantasti i to jest wlasnie smutne ze Vidal chcial zostac co o ile dobrze pamietam powiedzial nawet publicznie... no ale wlaczyla sie wizja niemieckiego Bayernu i wiara w Leo... tak samo jak wiara ze Tolisso zastapi Bastiego, Kimmich Lahma (jako obronca) a Sanches sam nie wiem kogo bo nikt nie wie jaka jest jego mocna pozycja
udal nam sie Gnabry ale gdzie mu tam do Robbery... niektorzy juz wymagaja (albo naiwnie mysla) ze chlopak moze byc choocby w polowie tak wazny dla koncowego wyniku meczu...
udal sie jeszcze Sule za Boa i to tyle jesli chodzi o nasze udane transfery w ostatnich 5 latach
01.05.2019 23:27
cos napisac to nie jest odniesc sie
nie bedziemy juz rozmawiac bo nie ma sensu ;)
PS powtorzylbys sie 1 raz nie 2;-)
01.05.2019 23:18
@DarthSmd dolaczasz do ignorowanych i seco (gosc od 4 postow nie dodal niczego merytorycznego do tych wycieczek osobistych i chociaz nie mam nic przeciwko zeby bylo burzliwie to jednak lepiej jesli prowokacja jest dodatkiem do czegos a nie glowna trescia :))
ja prosilem zebys cos napisal o Bayernie ale zignorowales wszystkie niewygodne argumenty (sytuacje Comana, elastycznosc trenerska innych trenerow, itd) skupiajac sie nagle na... Ole xDDD
ehh
szczerze mowiac Jazgod merytoryczniej prowadzi dyskuje
Edytowano : 2019-05-01 23:16:33
Klopp wyciagnal liverpool z dolka? bo ja pamietam jak kopali sie po czole a potem wydali 400 mln
01.05.2019 23:15
były plotki o 22-25 milionach ale po ogłoszeiu trasferu okazało się ze Bayern nie chciał ujawnienia kwoty
potem (nie wiem czy nie policzono z raportu Barcy) wyslo ze zaplacili 8-10 mln
01.05.2019 23:01
@seco555 poswiecilem 3 akapity zeby Ci wszystko wytlumacyzc zapraszam do przeczytania tyle razy ile potrzeba zebys zrozumial
ja juz nie wiem o co tobie chodi clzowieku, przed chwila Ole odmienial druzyne a gdy napisalem Ci zebys sprawdzil ostatnie wyniki i ze ogladalem jak meczyli sie w przy swoich ostatnich dobrych wynikach to... uczepiles sie uzycia slowa "objawienie" :D oczywiscie cala reszta zignorowana teraz liczy sie tylko uzyte slowo :D
Edytowano : 2019-05-01 22:57:21
i jeszcze nie wiesz nawet ile kosztowal zawodnik 1 druzyny ktorego sprzedalismy :))
8-10mln euro
01.05.2019 22:56
jesli naszym baletnicom brakuje motyacji to faktycznie Klopp by pasowal (ja goscia nie lubie i nie szanuje za to co mowil o Bayernie)
natomiast patrzac na wymagana wzgledem elastycznosci i genisuzu taktycznego to niestety chlop jest skreslony
zostaje Bielsa, moze Conte, Pep i moze Tuchel ale to tez same przegrywy
Peter Heermann juz nie jest dobry? oh wait... :)
01.05.2019 22:49
@seco555 widze ze nie ptorafisz tego zauwazyc to Ci napisze bo to wyglada troche zalosnie: otoz przestalem z Toba rozmawiac jakis czas temu wiec nie wiem dlaczego ciagle do mnie piszesz, nie dlatego ze nie mam argumentow bo zajebistosc Solsjkera skutecznie obalila sie sama takze nie zapomnij wlaczyc telegazety i sprawdzic ostatnich 9 meczow
PS akurat w tym sezonie ogladalem tez wiekszosc meczow MU wiec nie wiem o jakiej poprawie bredzisz bo azaczeli od najslabszych druzyn ale juz pod koniec dobrej serii notowali tak wymeczone zwyciestwa ze obecne wyniki nikogo nie dziwia :)
(i wymieniane Ole to akurat kolejny argument zeby nie reagowac na Twoej zaczepki, takze pamietaj: jesli ktos Cie ignoruje to nie zawsze dlatego ze nie ma argumentow, czasem argumenty moga Cie po prostu zmaizdzyc)
Ole Gunnar odmienil Manu xDDD sam sie zaorales
01.05.2019 22:45
@misza Peter Hermann juz sie nienadaje na managera, zapomnieli ze jest w sztabie :D
a 10 sytuacji Comana w jednej polowie wzielo sie z jego geniuszu nie z przerzucenia gry na prawa strone i szybkim przejsc na lewa
wychodzilo to swietnie, a brakowalo czegos takiego u Carlo u ktorego gralismy blizej lini a przejscia byly krotkimi pilkami
Edytowano : 2019-05-01 22:41:21
czekam jeszcze na Graue Eminenz ktory udowadnial ze Vidal jest slaby bo przestrzelil karnego, od momentu przerzniecia przez genialnego Tuchela pucharu francji zapadl sie jednak pod ziemie :(
01.05.2019 22:39
nie byles pewny tylko sie zapomniales i walnales glupote nie pierwszy raz uogolniajac, tak samo robisz z Juppem gdzie takich meczow jak wczoraj bylo pelno i meczylismy a narzeka na Kroosa ktorego sprzedawano wielokrtonie byla cala masa dopoki Robbery nie wzieli pilki i czegos nie wcisneli
odnosisz sie ciagle do jakich mitycznych czasow odwolujesz do ogolnikow a jak podalem Ci choc jeden przyklad to znow mowisz o czyms cos kiedys
01.05.2019 22:36
@jastrzab123 nie dziwie sie, na livescore zaden mecz nie jest ekscytujacy
Edytowano : 2019-05-01 22:34:19
Vidal dzis robi wiecej gry niz Rakitic...
01.05.2019 22:33
@DarthSmd 5-0 z borussia
01.05.2019 22:31
@misza oni zapomnieli o trenerze ktorego chcieli na managera tj Peterze Hermannie ktory nadal odpowiada za taktyke
chca za to Kloppa - najbardziej jednowymiarowego taktycznie trenera jaki zrobil kariere na tym poziomie
Edytowano : 2019-05-01 22:24:50
@DartmSdm wymien 5 kluzowych roznic w taktyce Kovaca vs to co graismy za Juppa. Albo chociaz 3 xD
nawet jesli macie racje i Kovac jest za slaby na Bayern to argumenty macie idiotyczne i zupelnie chybione
01.05.2019 22:22
@DarthSmd ale jak myslisz czemu Guardiola gral Lahmem w srodku? bo nikogo od dawna nie kupilismy, a przerpaszma przyszedl plaster Xabi. Po ich odejsciu gdzie odszedl rowniez Basti kto zostal? jak Pep chcial Bryune to zarzadowi bylo zal dolozyc 25mln...
i przyszeld Carlo, dostajac na wyrazne zyczenie Tolisso, i co? przyszeld tez Sanches (haha), Potem przychodzi ratowac JUpp i gramy taka sama padake z jednym czy dwoma zrywami, i co robimy? sprzedajemy NAJLEPSZEGO pomocnika i jedynego goscia ktory bral gra na siebie wymienaiajc go na Goretzke
serio nie widzisz regresu tej kadry?? serio nie pamietasz co gralismy za Juppa gdy ratowal po Carlo? serio nie pamietasz z kim i w jakim stylu przegralismy final pucharu niemiec?
Kovac na pewno ma swoje wady, ale nieudolnosc taktyczna na pewno nie jest jedna z nich, byc moze nienadaje sie na Bayern bo nie umie motywowac no ale... Carlo tez wylecial niby z tego powodu wiec sorry ale najwyzsze kontrakty w niemczech jesli kogos nie motywuja to moze jednak nie gra w odpowiednim klubie?
Edytowano : 2019-05-01 22:20:09
@Dartsmh mowisz o tym Manu ktore zanotowalo 7 porazek z rzedu? :DDD
01.05.2019 22:19
i jakos zabawne jest ze wszyscy ktorzy atakuja Kovaca ignoruja argument ktory podnosze:
taktyka umozliwila Comanowi znalezc sie WIELOKROTNIE w dogodnej sytuacji z ktorych zadnej nie wykorzystal: albo walil za linie, albo byl blokowany przez obronce spadkowicza jak amator albo Kimmich musial biegac zeby ratoeac pilke, nawet podanie gdy padla bramka bylo za glebokie i Gnabry je wcisnal ledwo ledwo
zupelnie jest to ignorowane, jedyny argument to 'jest slaby'
no to co ma jeszcze zrobic trener skoro taktyka umozliwia skrzydlowemu na ok 10 czy 15 sytuacji w jednej polowie z ktorych wykorzystuje 0???
przypomne tez ze bramke stracilismy po horrendalnych bledach indwyidualnych i o ironio... skutecznej wrzutce ze skrzydla
Edytowano : 2019-05-01 22:13:46
@dartSmd to moze tez ogladasz mecze w Wyobraznia+ bo jesli bys uwaznie ogladal mecz z Nurngberg to pieknie sciagalismy gre na prawa strone i Coman z Alaba wielokrotnie mieli mase miejsca zeby cos zrobic - to juz rozumiem nie sa schematy taktyczne tylko byl geniusz Comana?:D
01.05.2019 22:12
tak @jastrzab123 tak :DDD
ledwo w weekend wypowiadales sie na temat meczu by za chwile zaczac pytac co sie dzieje i przyznajac sie ze nie msusiz oglada bo uwaga WYOBRZASZ SOBIE co sie tam dzieje
wiec ja wiem gdzie ty te mecze ogladasz, w Wyobraznia+
Edytowano : 2019-05-01 22:06:28
od kiedy trener jest odpowiedzialny za wykanczanie akcji? Coman mial 10 sytuacji w 1 polowie z Nurnberg z ktorych dobre podanie stworzyloby zagrozenie - tam go zaprowadzila taktyka ZNALAZL SIE W SYTUACJI
i co? guzik, 0, doslownie 0 dobrych podan, a jeszcze Kimmich musial sie nabiegac zeby pilka za linie nie wyszla :D
01.05.2019 22:05
hahaha, jastrzab xDDD typ ktory meczow nie oglada i przyznaje sie do tego dwa komentarze dalej od nawolywania do zwolnienia trenera ahaha
jeszcze tydzien temu bralem na powaznie wszelkie kovac out ale poznawszy z kim sie ma doczynienia teraz mam juz tylko beke :DDD
PS ej jastrzab mecz leci na TVP moze tym razem obejrzysz? co prawda nie gramy ale moglbys troszke zobaczyc czym jest pilka nozna, live score to nie wszystko
Edytowano : 2019-05-01 22:01:51
@darthmod majac taki sklad - a jaki ma Kovac? nasz srodek pola nie jest nawet najlepszy w bundeslidze a raper i hummels juz sa od dwoch lat myslami gdzie indziej
jaki sklad czlowieku? coman ktory z takimi liczbami usiadl na lawce w hoffehneim czy bramkarz-kontuzja i bramkarz-babol? jaki sklad :DDD
01.05.2019 22:00
no no bo Klopp znany z jednej taktyki granej od lat i once-de-gala Velverde sa mistrzami zaskakiwania i innowacji taktycznych :DDD
niektorym to juz zolc do mozgu doszla i bredza tak okrutnie ze mozna uderzyc w dzwon i oglosic w koncu przekroczenie rubikonu absurdu
akurat przy Velverde i Kloppie Kovac bylby trenerem o najwiekszym upodobaniu dotaktyki i elastycznosci taktycznej
tylko ku*** kim egzekwowac cokolwiek? goretzka? :D moze tolisso albo sanchesem? :D oni by sie nie zalapali do 11 lipska :D
a moze Alaba ma wrzucac tak jak dzis Alba? Barca dzis miala pol sytuacji ale przeciwko nam oddalibysmy srodek i dostali 3 bramki
a na lawce moglby byc Mourinho nawet nic by to nie dalo
01.05.2019 21:52
zobaczcie na srodek. pola obu druzyn, nawet jesli pilka go mija to dzieje sie to przez ruch i presje zawodnikow obu stron, tu nie ma taktycznych innowacji nikt nikogo nie zaskoczyl, jest solidna walka dwoch gladiatorow na poziomie pressingu, ustawienia sie, ruchu do polki ruchu bez pilki
Moj dziadek (byly pilkarz, oglada Bundeslige i Premierczips:))) wlasnie skomentowal: "podoba mi sie jak gracz Liverpoolu dostaje pilke i od razu do przodu a w Bayernie to.... tylko do tyłu i do tyułuu i do tyłuu"
mysle ze wiecej dodawaj nie trzeba...
01.05.2019 21:35
ilu naszych pomocnikow jest w stanie zagrac takie pilki jak zagral Vidal i kto mialby zagrac taka ze skrzydla jak Alba?
nikt, i to wina Kovaca :D
01.05.2019 21:31
@Patryk233 czliwieku mecz leci na TVP ogarnij sie...
01.05.2019 21:20
w meczu live - barca wiecej gry w 12 minut w srodku pola niz nasi pomocnicy sa w stanie dostarczyc przez caly mecz
01.05.2019 21:14
przypomnienie ze van Dijk byl do wyjecia za 50 baniek tylko Liverpool fatalnie podszedl do transferu i ostatecznie poszla skarga + pilkarz zostal a pozniej Liverpool przyznal ze zaplacil wiecej niz trzeba bylo ze puscili go do nich
Edytowano : 2019-05-01 20:15:45
wiele plotek bylo o tym ze de Light bedzie wybieral klub i nie ma nic przeciwko Bayernowi, holendrzy dobrze czuja sie w Niemczech, chyba nawet juz u nas pojawil sie o tym news
Hasan, Hag i ludzie z otoczenia obu klubow, Hamann, wszyscy wypowiadali sie o Lightcie w Bayernie a nigdy nie bylo zaprzeczenia
znajac to jak robimy transfery smialo mozna powiedziec ze walczymy o niego, inaczje by juz dawno poszlo info ze za drogi lub ze wystarczy obroncow po zakupie Hrnandeza, nic takiego nie mialo miejsca:)
01.05.2019 20:12
@Arkady142 ludzie sie chyba cieszyli bo w koncu zarzad sypnal kasa ale czy to jest naprawde obronca warty 80mln? Hummels moze i obnizyl loty ale ile lepszy jest Hernandez? ja tego nie widze narazie, zobaczymy czy zrealizuje potencjal bo oczekiwania sa 80 milionowe
jesli chodzi o Pavarda to w ogole nie komentowalem ale na MŚ wygladal jak najslabsze ogniwo w reprezentacji a przylozenie reki do haniebnego sezonu VfB nie napawa optymizmem... i te gadki a'la Wagner :D
skoro Le Light wyraznie nie ma nic przeciwko transferowi do Bayernu to wolalbym 80 baniek wydac na niego bo wyglada zdecydowanie lepiej juz teraz
to z czego sie tu mamy cieszyc? ze w akcie desperacji kupujemy obiecujacego grajka za kwote bliska rekordowi na te pozycje? hmmm
Edytowano : 2019-05-01 19:38:24
Hernandez to nie jest gosc ktory przeraza napastnikow bo nie ma postury ani wzrostu, wiec jego potencjal jest ograniczony chocby przez warunki fizyczne, na skrzydlo z takimi wrzutkami (ile on tam mial 3 asysty przez caly sezon?) tez moze byc conajwyzej zastepstwem dla Alaby ktory potrzebuje zmiennika...
01.05.2019 19:37
sprzedaz Lewego? nie karmic trolli:-)
Werner musi przyjsc bo zacyna nam brakowac Niemcow w skladzie a i ciezko przepuscic taka okazje... jest jeszcze Brandt za 25 baniek ;)
01.05.2019 17:56
to moze Ranieri? czym sie rozni od Haga? :)
tez mial zajebisty sezon z Leicester musi byc najlepszy trenerem swiata bo pokonal bez problemu najwiekszych
Edytowano : 2019-05-01 17:55:01
@Don zgode? to ozumiem ze przyjdzie ze swoja skarbonka i zarzad mu pozwoli kogos kupic bo pieniedzy klubowych nie dostal Guardiola ani Kovac, a przepraszam Guardiola dostal Thiago za 25mln a Carlo geniusza z Francji za 40...
01.05.2019 17:53
@FanGraczyBayern ok van dijk faktycznie 75mln ale funtow, przy czym Live oficjalnie zaplacic wiecej a rok wczesniej byl do wyjecia za 50mln euro
nie zmienia to fakty ze zaplacilismy jak za absolutnie topowego gracza ktorym jeszcze nie jest i jak mowie: ani nie bedzie genialnym bocznym (za slabo wrzuca i teraz pytanie po co ktos taki skoro nie daje w tym aspekcie wiecej niz Alaba?) ani moze nie byc srodkowym o nie ma warunkow fizycznych
gdyby kosztowal 30mln to bysmy powiedzieli ze swietne uzupelnienie skladu tudziez ktos do walki o miejsce a przychodzi niczym zbawca dla tej slabej formacji...
01.05.2019 15:52
hmm, prawdopodobnie stoimy w kolejce po Ligta i wylozymy te 60mln + zmienne, pytanie gdzie przejdzie zawodnik?
jesli ktos zna Bayern i sledzi uwaznie plotki to wyraznie widac ze chcemy go, kwestia czy on bedzie chcial?
Hernandez to naprawde nie rozumiem tego transferu, kosztowal wiecej niz potwor jakim jest van Dijk a nie jest ani topowym lewym ani topowym srodkowym...
01.05.2019 15:19
de ligt to bylaby ostoja na lata pewnie (chlopak ma 18 lat a uda jak czolg) ale przez hummelsa/boa nie kupimy pewnie w tym roku juz takiego drogiego obroncy, zdecydowanie wolalbym 80 zaryzykowac na Ligta niz Hernandeza...
Zayiech to fajny grajek przypomina mi troche Mayera z Schalke, ale @DonJupp4ever slusznie Wam zwraca uwage - nie mozna oceniac graczy Ajaxu w oderwaniu od chemii panujacej w zespole, swego czasu Monaco i Porto tez mialy taki sezon ale ilu tam faktycznie bylo klasowych grajkow a ile 'magicznej' energii ktora niosla wszystkich? przyklad Tadica ktory gra jak gosc z 100mln w tym sezonie a wczesniej nigdy sie az tak nie wyroznial
Neres jest przykladem pilkarza ktory blyszczy bardziej niz faktycznie ma umiejetnosci, obawiam sie ze Beek tez wyglada tak dobrze przy kolegach bo ma i dobre i slabsze momenty w meczu
to samo dotyczy Haga ktory majac taka pake bije sie z Bommelem a poza klasycznym 4-2-3-1 i utrzymywaniem graczy w wysokiej formie (co jest sztuka) nie widze tego rzekomego geniuszu
czy Ranieri byl trenerem na Bayern po sezonie Leicester? dlaczego Hag mialby byc?
01.05.2019 15:04
@AdiFantasti oczywiscie ze ma znaczenie, jesli zawodnik wraca po kontuzji to nie wpuszczasz go na lwy broniace łupu, nie widzisz roznicy w zachowaniu przeciwnika przy bronieniu 1-0 czy 1-1 a np gdyby bylo 0-3?
01.05.2019 13:41
@DieRoten Haga ktory dostal zbudowany Ajax i w powaznej trenerce jest od niedawna przy Pochettino ktory zbudowal silne Totki z tak ograniczonym budzetem :) zal czytac takie glupoty
01.05.2019 12:22
Neres:DDDDD ludzie dajcie sobie psokoj z komentowaniem, geez kazdy ekspert od skokow, formuly i pilki noznej :D
Neres :DDD
01.05.2019 11:32
a co takiego taktycznie gra Ajax? pytam serio, czy tam nagle obronca w drugiej polowie przechodzi do ataku a napastnik przesuwa sie do srodka? czy moze graja klsyczne 4-2-3-1 tylko zawodnicy zamiast po prostu BIEGAJA i walcza? wczorajszy mecz wcale nie stal na wysokim poziomie,
Pochettino taktyczne wypadl bardzo slabo, zawodnicy grali jakby bez wiary w zwyciestwo, ale geniuszu Haaga tez nie widzialem (jesli chodiz o taktyke)
widialem za to srodek pola ktory jest zadny pilki i nawet przy niedokladnym Neresie czy czasem stratach dowiezli zwyciestwo wylewajac morze potu
u nas srodek nie istnieje bo sprzedano Vidala i od 5 lat nie kupiono nikogo sensownego widzieliscie jakis mecz w ostatnich 3 latach w ktorym nie gral Vidal i o ktorym mozna powiedziec ze zdominowalismy w srodku pola? no wlasnie :)
dajcie sobie tez juz spokoj z geniuszem Haga bo o ile robi dobra robote to do geniusza mu daleko, ja wiem ze polfinal ale Wy jestescie tak jednowymiarowi w ocenach ze leb peka
01.05.2019 10:51
zgadzam sie, pilkarze powinni sie wstydzic :)
01.05.2019 10:36
powiedzial DieRoten doslownie kilka minut po tym jak van der Saar zaprzeczyl ze dojdzie do rozbioru Ajaxu :DDD
30.04.2019 23:17
@Sopariev w tamtym sezonie nie mial ale mial jeszcze Vidala a i tak gralismy taka padake ze zeby bolaly, ostatnie mecze sezonu byly gorsze niz za Carlo, w tym przerzniety final
ja wiem ze legenda Juppa i w ogole, ale to ze w protokole meczowym bylo Heynckes nie sprawia ze widze wszystko na rozowo
tylko o cyzm my rozmawiamy jak taki Jastrzab wchodzi i nawoluje do zwolnienia trenera by 2 komentarze dalej przyznac sie ze meczu nie oglada ale dobrze sobie wyobraza :D 100 razy lepiej w ostatnim sezonie? blagam Cie czlowieku nie osmieszaj sie takimi tekstami bo ja przegapiam w sezonie tyle meczow Bayernu ze zmiescisz na palcach jednej dloni i dobrze pamietam jak gralismy za Juppa rowniez w sezonie gdy musial grac Buytenem i oddal final Chelsea. slizganie sie geniuszem Robbery przez Manu, czy bicie nie raz glowa w mur w bundeslidze w ktorej nie bylo mocnej Borussi
bo jesli rola trenera jest sprawic zeby pilkarze mieli okazje do stworzenia sytuacji bramkowej to w samej pierwszej polowie wczoraj wykonalismy swietna robote - tylko ile pilek probowal ratowac kimmich bo lecialy tak daleko? ile pilek poszlo za linie? ile razy zablokowal Comana obronca spadkowicza? ile razy podal cholera wie gdzie?
zenujace jest obwinianie Kovaca (nawet jesli ostatecznie nie jest trenerem na Bayern) w momencie gdy mielismy wiele okazji by cos stworzyc a guzik sie zadzialo przez niedokladnosc
30.04.2019 16:32
przeciez Guardiola tez nie uczyl schematow tylko techniki jak dojsc na ostatnie metry. Slynny nawet komentarz ze u Guardioli nie masz zadnej swobody i masz trzymac sie pozycji i taktyki sztywno na 75% boiska a na ostatnich 25% masz absolutna swobode.
Mowil to bodaje Henry w studio na swoim przykladzie gdy w LM po strzeleniu bramki Pep zdjal go gdyz.... opuszczal lewa flanke szukajac pilki.
Za Juppa gralismy dokladnie to co wczoraj, 4-2-3-1 i skrzydla. Jest nawet ten same trener od taktyki. Pytalem tu madrali o wymienie roznic miedzy tym co gra Kovac a gral Jupp i padlo 0 odpowiedzi. Tylko Jupp mial w srodku Kroosa i Schweiniego czyli dwoch pilkarzy potrafiacych zagrac pilke do prozdu w odroznieniu od Thiago.
Przeciez gdyby wczoraj za Comana gral jakikolwiek SENSOWNY skrzydlowy to z tych 10 sytuacji w 1 polowie byloby 5 groznych i pewnie 2-3 bramki i po meczu.
Edytowano : 2019-04-30 16:16:07
juz nie pamietam meczu ale z poczatku sezonu gdy faktycznie mowilo sie o problemach z Kovacem Hummels tak perfidnie oddal bramke (pilka spadala w pole a on wyszedl do przodu zeby sie z nia minac) ze powinien wyladowac na trybunach. To byl jawny sabotaz i widzieli to nawet przeciwnicy Kovaca. Potem faktycznie byl dywanik czasem lawka i teraz sa juz po prostu babole...
30.04.2019 16:14
@Ziginho bzdura, sprzedali za 140mln zawodnikak tory ile zarabial 2? 3?
gdyby kupili np okazyjnie dwoch pilkarzy takich jak James po 50mln to budzet placowy urasta o 25-30mln
ja juz serio nie wiem, czy tu komentuja sami 15 latkowie z tak jednowymiarowym zrozumieniem dla ekonomii?
30.04.2019 15:54
Pokolenie wspanilych pilkarzy ktore stalo sie swietnymi managerami. Uli jednak swoje za uszami ma a jego niektore decyzje (i co zreszta sam przyznaje) i szczegolnie opor przy transferach nie zawsze wychodzily nam na dobre. Szkoda ze nie potrafil nigdy oddac wladzy dyrektorowi sportowemu (i ze musial odejsc Sammer) ale z drugiej strony czy byloby lepiej?
Okienko Wielkiej Desperacji ktore nadchodzi nieuchronnie pokaze jak Uli zakonczy przygode i oby sie udalo bo w znaczacy sposob wplynie to na to jak zostanie zapamietany
30.04.2019 13:47
ktos slusznie zauwazyl wczoraj ze trener wyzyl sie na rezerwowych.... bo o ile pierwszej druzynie przydalby sie wycisk to za co oberwali Ci ktorzy nie grali?
30.04.2019 13:43
Nawet jesli Kovac to nasz Moyes to czy przyjdzie Mourinho czy Solskjer bedzie ta sama padaka z tymi zawodnikami. 5 lat fatalnych transferow i teraz oficjalnie ogloszone przez zarzad Okienko Wielkiej Desperacji
29.04.2019 18:32
Walker i Samedo sa lepsi w defensywie od Kimmicha wiec przechodz sobie obok tego jak chcesz. Kimmich w obronie jest slabiutki skoro objezdzaja go gracze Nurnberg czy Freiburga. Mozesz powtarzac ile ma asyst tyle razy ile chcesz ale jego bledy nie znikna zwalil i zawali jeszcze niejedna bramke. Bernata i Rafinhe jechano tu za to niesamowicie i slusznie bo babolem Rafinha zawalil nam LM, Jo robi to samo. Niech gra w pomocy my potrzebujemy OBRONCY. Koniec dyskusji:)
29.04.2019 13:51
zlowieku Davies przyszedl z ligi gdzie gra sie mecze pokazowane a nie w powazna pilke, do tego ma 18 lat, chyba sobie jaja robisz ze taki ktos ma grac w meczu BL
29.04.2019 13:09
normalnie 2 bramki i 11 asyst w bundeslidze, rozmawiam o konkretach; mowie o jego fatalnym ustawianiu sie w obronie i slabym odbiorze pilki na przestrzeni 3 sezonow a Ty wracasz do tego czy pomylilem sytuacje (bo tu ze popelnil blad sie nie pomylilem :)). To ze ma liczby w ofensywieto super.
Nie wiem o co chcesz wchodzic w dyskusje skoro ani ja nie zaprzeczam ze dobrze mu idzie z przodu a Ty mam nadzieje zamiaru zaprzeczac ze ma powazne braki w def tez nie masz.
Byl Rafinha byl Bernat i jest Kimmich w defensywnie na slabszym poziomie (w ofensywie lepszy). Tak nie moze byc bo obronca ma przede wszystkim byc solidny w obronie.
Tam powinien biegac Samedo a Kimmich grac zamiast Goretzki po prawej stronie pomocy
29.04.2019 12:55
my tez jestesmy zalamani, 3 sezon gra to samo a chyba nawet jeszcze gorzej niz w 1, zero koncentracji przy podaniach, w 1 polowie wypracowalismy conajmniej 10 sytuacji w ktoreych dobre podanie w pole stworzyloby grozna sytuacje - wszystkie poszly albo za linie albo Kimmich ledwo je przejmowal po drugiej stronie...
w drugiej polowie znow, albo blokowany (przez obronce spadkowicza...) albo za linie...
29.04.2019 12:38
nie 20 tylko w tej chwili 13, i co z rego skoro w meczu z Liver to przez niego stracilismy gola? tak samo wczoraj, potem biegal nabuzowany stwarzajac problemy kolegom
robi te 13 bramek i daje przeciwnikow 30 sytuacji bo cala druzyna musi nadrabiac bledy - i to ma byc dobry obronca? nie mozesz miec OBRONCY (slowo pochodzace od bronic) ktory bronic nie potrafi, niemilosiernie jechany tu Bernat byl lepszy w defensywie
nigdy nie podwazalem jego walorow ofensywnych, twierdze jedynie, zgodnie z prawda bo widac to w kazdym meczu i nie trzeba wcale wyszkiwac przykladow, ze ma bardzo wyrazne braki jesli ma grac na obronie
robienie z pozostlaych zawodnikow gorszych niz sa i wskazywanie jedynie na walory ofensywne OBRONCY juz samo w sobie pokazuje jak bardzo trzeba sie wysilic zeby obronic jego gre na tej pozycji
i zeby nie bylo: uwazam ze chlopak ma wielki talent i owinien grac w srodku (jao cofniety) lub srodek-prawa strona (jesli wyzej) tak aby wykorzystac jego walory ofensywne i zniwelowac braki
29.04.2019 11:32
wczoraj był nabuzowany i duzo biegal ale popelnial przy tym bledy wie to chyba nie o to chodzi zeby biegac jak dzika peruwianska swinia bojowa i zostawiac pole?
rode tez fajnie biegal i kibice go za to lubili ale bieganie nie tworzy dobrego gracza, wrecz przeciwnie wyjscia kimmicha do przodu kosztowaly nas kontry bo zle sie ustawial
on bedzie wspanialym pomocnikiem, moze keidys przecietnym obronca jesli naucyzc sie podstaw (polecam serio mecze z freiburgiem gdzie objechano go jak juniora conajmniej 3 razy)
wczoraj 2 absolutnie haniebne bledy (przy bramce po prostu stana o obiegl zawodnika zp ilka od linii no cmon :D)
nie ma argumentow na obrone jego gry w obronie
29.04.2019 10:51
@DarthSmd , nie zaklinaj rzeczywistosci i nie rob z innych gorszych niz sa. Kimmich jest slaby w pewym elemencie wiec zeby go bronic nagle wszyscy inni tez beda w nim slabi? no blagam... Alaba Boa czy Hummels maja sporo problemow ale akurat nie z ustawianiem sie.
to ze Alaba czasem musi wracac i nadrabiac nie wynika z tego ze zle sie ustawil tylko ze byl z przodu. Kimmich tez czasem nie zdazy wrocic ale nie krytykuje go za wszystko ale obejrzyj sobie jeszcze raz jak stracilismy wczoraj bramke, zobacz na blad Kimmicha w meczu z Liverpoolem i sprobuj wygrzebac cos takiego u Alaby. Musialbys sie sporo naszukac.
Kimmich takie bledy robi co drugi mecz a objezdzaly go tuzy z Freiburga. Ja serio uwielbiam Kimmicha ale ale wystarczy zamknac skrzydla jak zrobil to Liverpool by zniwelowac jego atuty (wczoraj zrobil to Nurnberg i Kimmich madrze zszedl bardziej do srodka wykorzustujac te przestrzen ale znow nie potrafil sie tam poruszac i dwie pilki od Jamesa probowal przyjac statycznie zamiast wykonac ruch), a wtedy juz zostaje skupic sie na wykorzystaniu bledow, których popelnia bardzo duzo. Do tego nie umie grac przy zawodniku - popelnia ciagle podstawowy dajac sie zostawic od lini czy jak wczorja obiec jak amator)
powinien zostac przesuneity do srodka a na prawa obrone przyjsc nominalny obronca
29.04.2019 10:17
obysmy go jednak jak najszybciej przesuneli do srodka bo czy na pozycji Xabiego czy w ustawieniu np z 3 pomocnikami i Kimmichem z prawej (w takim ukladzie moglby obiegac skrzydlowego dzieki czemu Pavard moglby zostac z tylu) wykorzystamy jego walory w ofensywnie jednoczesnie nie muszac rzucac sil by naprawiac bledy w def
29.04.2019 10:06
żaden obronca grajacy w klubie na naszym poziomie nie popelnia AZ TAKICH bledow jak Kimmich, 20 bramek? lekko przesadzasz:) Marcelo w tym sezonie jest chyba jeydnym obronca ktora gra rownie zle w obronie i mimo bycia legenda klubu siadal na lawce wiec?
nie rozumiem, Rafinha zly a Kimmich ktory w obronie jets jeszcze gorszy + popelnia podobne jak on babole jest ok?
argumenty ktorych uzywasz powinny Ci dac do myslenia nt jego jakosc w obronie; nie rozmawiamy nawet o tym czy jest wystarczajaco dobry w obronie tylko ze inni rowniez popelniaja bledy a i ze 'nadrabia' liczbami z ofensywy :D
Edytowano : 2019-04-29 10:04:42
Alaba zdecydowanie lepiej sie ustawia i kryje i w tym elementach (oraz dobiorze) jest naprawde niezly, w ofensywnie faktycznie nic nie daje od ilu? 3? 4 lat? (nie zeby w obronie byl jakis wybitny ale na pewno wyroznia sie na plus w erze bardziej wahadlowych niz bocznych obroncow)
29.04.2019 10:02
@admin każdy jeśli gra ofensywnie dlatego nie czepiam się Alaby za to (a za wrzutki:)) ale Kimmich gra jak amator i nawet jeśli nie zgadzasz się z jakimś przykładem to chyba nie zamierzasz bronić Joshuy po tym jak zawalił nam bramkę LM, wczoraj również (popełniając błąd w akcji bramkowej dwukrotnie) oraz w innej akcji ponownie zachowując się jak amator?
29.04.2019 09:48
@admin obejrzyj drugą połowę wczorajszego meczu bardzo uważnie: to co zrobił Kimmich przy bramce w jednej z kontr to jest coś czego żaden typowy boczny obrońca nie zrobi po wyjściu z u-18. Stanął w miejscu a później obiegł ze złej strony. W drugiej akcji dał się zwyczajnie objechać jak amator.
Kimmich jest naprawdę bardzo utalentowanym graczem, ale Walker (którego przykład podałem obok Samedo nie jako wybitnego obrońcy, ale gracza nominalnego) umiejętnością ustawienia się zjada go na śniadanie. Zresztą jak każdy niemal obrońca na świecie. Kimmich jest po prostu słaby na prawej obronie i w LM również padła bramką na jego konto.
A to że środkowi pomocnicy znikają (na co tak głośno narzekam) jest m.in. pokłosiem tego że muszą naprawiać błędy Kimmicha i schodzić do linii
29.04.2019 09:41
@Pawlszon mówisz na kogoś ignorant a sam piszesz to co sobie wymyśliłeś a nie to co choćby powiedział klub. O Sane się nie staralismy w ogóle w tamtym czasie a de Bryune był dogadany ale za rok a nie chcieliśmy dołożyć 25mln (uzgodnione było 50) żeby mieć go od razu i poszedł do City. Gdybyś IGNORANCIE pisał na podstawie źródeł a nie wymysłów to byś wiedział.
Laporte i Sterlinga również uznano za zbyt drogich a Mane był mocno obserwowany i ostatecznie uznany za niepotrzebnego. Thiago SIlva (za drogi) czy David Luiz (za stary) również odpadali, musiał przychodzić Tasci a Guardiola w końcu się wkurzył. W tamtym okresie były też plotki o prawdziwych bocznych obrońcach (Walker, Samedo) ale Guardiola pewnie dostał info że ma Kimmicha i Alabe;D
Reschke poleciał po Jesusa ale ten wybrał City, obok Bernando SIlvy był to jedyny piłkarz o którym tak jawnie mówiło się ze odrzucił inne oferty bo chciał grać u Pepa.
29.04.2019 09:13
@AdiFantasti niestety nawet jesli nastepne transfery wypala nadal nie mamy zadnego sensownego pomocnika ani sensownego bocznego obroncy (Alaba nie umie atakowac, Kimmich nie umie bronic), nawet w formie Hernandez czy Pavard to srodkowi
29.04.2019 00:38
na prawą obronę był przymierzany Samedo ale okazał się za oczywiście za drogi
Pavard na mistrzostwach nikogo nie przekonywał, teraz (współ)odpowiada za katastrofę w VfB a w mediach teksty niczym najlepszy napastnik reprezentacji Niemiec i Władca Chin Wagner
Edytowano : 2019-04-29 00:26:29
więc zostaniemy z Kimmichem, czyli graczu który reprezentuje tam podobny poziom co Rafinha ale ze to reprezentant to mozna liczyc jedynie na przesuniecie go do srodka co na szczescie zalosny poziom naszych obecnych pomocnikow moze w koncu wymusic
ps do listy ponizej trzeba dodac ze zaraz na powaznie trzeba sie bedzie rozgladac za bramkarzem
29.04.2019 00:21
ryba psuje sie od glowy i ciesze sie ze tu mozemy sie wszyscy zgodzic, kiedy ostatnio udal nam sie jakis transfer o ktorym moznaby powiedziec ze jest na lata?
Lewandowski... po nim kto sie w ogole udal? Xabi? byl juz po szczycie kariery ale nadal dowozil, Vidal? podobnie ale nadal pokazuje serducho w Barcelonie. To byli jednak pilkarze klasy swiatowej u szczytu swych karier. Kto jeszcze z transferow przychodzacych? Kimmich mial sporo asyst ale obronca z niego fatalny - natomiast daje nadzieje. Gnabry? jeszcze mu daleko by przesadzal losy LM ale rowniez mamy podstawy by wierzyc. I Sule.
Tyle...
Lahm, Schweini, Robben, Xabi, Ribery, odeszli lub dwoch lat nie sa juz tymi samymi pilkarzami
Neuer i Muller kontuzje lub bez formy
:(
28.04.2019 23:59
boje sie co bedzie szczegolnie widzac Manchester United a u nas niestety coraz podobniej to wyglada, bardzo slabe transfery w ostatnich 5 latach, odejscie gwiazd i katastrofa murowana
a Arsenalu bylo to samo i tez im wmawiano ze Walcott czy Giroud to nowi Pires i Henry
28.04.2019 21:20
jako ze mam urlop i zlamany palec nudow pokusze sie o komentarz do zawodnikow, zbliza sie koniec sezonu wiec czas juz powoli szykowac sie do podsumowan:
Sven Ulreich - nic szczegolnego, ale nie zachowywal sie z pewnoscia i jakoscia bramkarza nr1. Normalnie powiedzialbym sodliny rezerwowy ale patrzac na kontuzje Neuera i to ze ma 33 lata nalezy sie zastanowic czy wystarczajacy. Co nam przegral to przegral...
Robert Lewandowski - mogl strzelic bramke niczym z PlayStation ale po fantastycznym przyjeciu spudlowal. Sporo ruchu ale pod bramka bylo gesto. Nie dostal ani jednego dobrego podania wiec trudno oceniac go w oderwaniu od tych ktorzy miei dostarczyc pike
Matts Hummels - probowal dokonac kolejnego sabotazu ale nie wciagnal do planu Sule. Nie wnosi nic do rozgrywania, nie daje pewnosci w obronie. Rezerwowy z takim kontraktem? Nic dziwnego ze slychac ze jesli ktos sie zglosi..
David Alaba - rowna poziom do tego z kim gra, 0 dokladnych pilek, wolne czasem jeszcze dobrze uderzy, boje sie ze Hernandez nie jest prawdziwa konkurencja i nadal ni bedzie czul presji
Joshua Kimmich - odcielo mu mozg i puscil zawodnika Nurnberg pozniej fatalnie kryjac, dal sie ograc jak dziecko w kontrze na koniec meczu, fatalne ustawianie sie jak zwykle (w ataku rowniez kiedy nie wszedl w pole w akcji z Mullerem). To nie jest obronca i miejmy nadzieje ze zacznie grac w srodku
Jerome Boateng - nie wyroznil sie wiec nalezy sie cieszyc :D oby ktos za niego dal 30mln
Niklas Suele - solidnie, ras musial sie napocic zeby naprawiac blad Hummelsa. Swietny transfer i miejmy nadzieje ze gdy zacznie grac z obroncami o zwinniejszych warunkach bedzie wygladal jeszcze lepiej
Thiago - wszystkie dlugie podania do tylu, nie dal zadnej prostopadlej pilki do przodu ktora doleciala w okolice pola karnego, jak go w ogole ocenic? zaliczyl mecz, niczeog nie zepsul niczego nie stworzyl. I tak od lat - czy na pewno jest nam ktos taki potrzebny? albo inaczej: czy wystarczy?
Javi Martinez - odcielo mu prad albo byl to wyraz frustracji przy wrzutce do nikogo :D solidne, musial zejsc zbeysmy mogli zagrac ofensywniej
Leon Goretzka - fatalny mecz, masa zlych prob, mial chyba jedno dobre podanie i jedo dobre wejscie, to bardzo daleko od Ballacka ktorym mial byc...
Thomas Mueller - Kimmich to nie Lahm a Muller ze swoja charakterystyka potrzebuje graczy ktorzy potrafia grac ustawieniem, Joshua tego kompletnie nie potrafi a Muller nie jest na tyle dobry zeby przykryc te braki technika, nie 1 trener nie ma na niego pomyslu
Serge Gnabry - chyba najlepszy?
Kingsley Coman - w pierwszej polowie wiele razy dostal pilke i mial miejsce mogac cos stworzyc, do spolki z Alaba dowiezli dokladnie 0 podan, w drugiej polowie ciezar gry rozlozyl sie na dwa skrzydla i udalo mu sie jedyne zagranie w meczu ktore fantastycznie wykorznyl Gnabry, sytuacja z koncowki miejmy nadzieje otworzy dyskusje ktora zakonczy sie pozegnaniem, z tej gliny nic nie wyroslo od 3 lat i jest 0 przeslanek ze cos sie moze zmienic
28.04.2019 21:08
mam nadzieje ze dzisiejszy mecz otworzy zarzadowi oczy na Comana i skoncza sie brednie o tym ze mamy dwoch mlodych skrzydlowych majacych stanowic o naszej sile w przyszlosci :D
28.04.2019 20:54
Coman niedowozi od kiedy jest u nas ale ciagle slysze od zarzadu ze to nasz skrzydlowy na przyszly sezon, tak samo jak jak wmawia sie nam ze bedzie z niego wielki gracz
a jest gorszy niz Walcott...
28.04.2019 20:15
ludzie zgodzmy sie co do jednego: rola trenera jest ustawic zespol tak zeby stwarzal sobie sytuacje
dzis Coman z Alaba kilkukrotnie w samej 1 polowie mieli czas i miejsce zeby stworzyc zagrozenie i z Riberym byloby 2 albo 3 do 0,
stworzyli natomoast DOSLOWNIE 0 zagrozenia, ZERO
Thiago ktory powinien dostarczac pilki pod pole karna z srodka pola jak to robil Kroos zagral takich pilek dokladnie 0 (James zagral 3 z czego 2 razy niecelnie)
Edytowano : 2019-04-28 20:10:18
i nie mozna pomijac ze bramke oddal Kimmich ktory nagle po prostu stanal a potem zle pokryl a przy okazji Nurnberg pokazalo jak sie wbija pilke w pole karne...
28.04.2019 20:08
ludzie Coman w 1 polowie mial 10 szans na skrzydle i wypracowal 0 zagrozenia :)
ostatnia sytuacja idealnie opisuje jego przydatnosc w zespole z naszymi aspiracjami
Edytowano : 2019-04-28 20:00:54
dwa pierwsze komentarze @Jastrzab123 dotyczyly slabej gry i kovacout
kolejne komentarze to pytanie co sie dziejee i przyznaje ze nie oglada meczu
ahahahahhaha
28.04.2019 19:59
@Sven on mecz na livescore pewnie oglada ale wpadl tylko napisac kovacout
28.04.2019 19:56
to nie bedzie wina Kovaca tylko kopaczy jesli przegraja mistrza, trenerem ktory nam pasuje jest Tuchel i moze ostatnie wypowiedzi Kalle maja zwiazek z jego checia sciagniecia go
Kalle moze lepiej wiedziec jak stoja jego akcje bo to on kontakty w europie
Edytowano : 2019-04-28 19:53:50
macie swoje talenty z USA :D
28.04.2019 19:53
jaka kadra taka gra w manchesterze, mediolanie i madrycie tez sie oklamywali
gdyby zamiast Comana dzis gral ktos kto z 10 sytuacji potrafi wypracowac zagrozenie w polowie z nich to w 1 polowie byloby 0-2 dla nas
28.04.2019 19:49
dlatego dobrze jesli przyjdzie Werner, pomysl z Wagnerem byl idiotyczny
28.04.2019 19:46
miód brameczka!
Edytowano : 2019-04-28 19:39:51
powtorze: w 1 polowie Coman mial spokojnie 10 okazji do stworzenia zagrozenia, trzeba jednak umiec dobrze podac
jesli tam bedzie biegal Werner czy ktokolwiek inny z sensownie ulozona stopa...
28.04.2019 19:38
Goretzka zarabia 10 baniek takze bedziemy go miec do konca kontraktu
Edytowano : 2019-04-28 19:32:52
Jamesowi trzeba oddac ze wyglada na goscia ktory chce wygrac, szkoda ze nie wygladal tak z Liverpoolem
28.04.2019 19:31
0 taktyki na ten mecz i rzekomo slaby trener dal nam w 1 polowie spokojnie 10 sytuacji do stworzenia zagrozenia z flanki na ktorej graja alaba i coman
i ta dwojka dala dokladnie 0 dobrych podan do srodka przez caly mecz
osoba odpowiedzialna za stwarzanie sytuacji z srodka pola czyli Thiago zagral dokladnie 0 pilek w do przodu w okolice pola karnego Nurnberg
Hummels i Kimmich zachowali sie jak sabotzaysci
ludzie no naprawde otworzcie oczy, odpalcie sobie mecz przeciwko Nurbnerg czy Dladbach za Heynckesa, bedzie wygladac tak samo tylko Ribery z tych 10 sytuacji ktore mial Coman wypracuje 5 groznych strzalow a 2 wpadna
Edytowano : 2019-04-28 19:29:08
juz pomijam trenera i jsli bedzie zmiana to trudno byle odbyla sie z klasa (ale do cholery przestancie pluc) ale dopadl nas syndrom Man Utd i wielu z tych ludzi ktorzy sa an boisku musi odejsc
28.04.2019 19:27
Coman głowa w dół i dzida nawet już nie w pole karne tylko w górę za linie :D
Edytowano : 2019-04-28 19:23:55
James nie chce wracac do Zidana! :D
28.04.2019 19:22
Javiemu znow odcielo prad przy tej wrzutce :D Kovac wkurzony rece rozklada :D sam zrezygnuje jak bedzie sie musial z Hummelsem i Comanem uzerac w przyszlym sezonie :D
Edytowano : 2019-04-28 19:21:06
KingWizard o zmiane Javiego posralo, komentatorzy na FS2 (uznawane ze maja najlepszych komentatorow): "aggressive(...) smart move"
;DDDD
28.04.2019 19:19
Hummels probuje oddac kolejny mecz ale zapomnial wciagnac do planu Sule :D
Edytowano : 2019-04-28 19:17:14
Szymson jezeli nie widzisz roznicy w tych meczach i nie jest dla CIebie oczywiste dlaczego tamten mogl sie skonczyl np 7-2 a w tym ciezko o 2-0 a nikt by o 3-0 sie nie szarpal to wstrzymaj konie jesli chodzi o wchodzenie w glebsze dyskusje :P
28.04.2019 19:15
quiz: kto oddal bramke: Kimmich czy Kovac? :D
Edytowano : 2019-04-28 19:12:50
serio ktos uwaza ze Kimmich to dobry prawy OBRONCA?
28.04.2019 19:12
dlatego jest Was ciezko traktowac powaznie rozmawiajac tutaj o ocenie sytuacji klubu
dlaczego gra Muller? bo FCN gra cofniete i jest dobrze zorganizowane w obronie, jako ze mamy takich skrzydlowych jakich mamy to zeby zrobic miejsce Comanowi po drugiej stronie gra Muller a Lewy rowniez schodzi na prawo co rozciaga obrone Nurnberg
dzieki temu mielismy spokojnie z 10 szans na stworzenie sytuacji bramkowej ale Coman z Alaba dzieki swojej jakosci dowiezli dokladnie 0
jakkolwike lubie Gnabryego to naiwne jets myslenie ze on bedzie wchodzil jak Robben w tak cofnieta obrone, najpierw go tu obrazano ze za slaby ale dobry transfer bo drozej sprzedamy a teraz wymaga sie rajdow a'la Robben
28.04.2019 19:02
czemu slabo? mecz jest na dobrym poziomie, nie gramy juz tak wysoko i krotko jak za Guardioli wiec nie bedzie cierpliwszego budowania akcja, gramy dokladnie jak za Juppa starajac sie grac bokami
gdyby Ribery lub inny skrzydlowy mial tyle szans ile Coman ktorego wielokrotnie udalo sie znalezc partnerom na wolnej pozycji lub do stworzenia sobie takowej to bysmy spokojnie prowadzili
FCN sie swietnie organizuje mimo tego co chwile ich rozrywamy lewa strona wiec nie mozna powiedziec ze jest zle, typowy nasz mecz w bundeslidze
Goretzka masa strat, Thiago niestety nic do przodu, Coman niedokladnie, ale okazji do stworzenia dobrej sytuacji bylo duzo, Lewy i Muller dobra robota z przodu, biedny Kimmich stara sie zbierac po Comanie co moze
Edytowano : 2019-04-28 18:52:34
0 argumentow za slabym meczem, to ze nie wygrywamy czy ma klarownych sytuacji nie znaczy ze jest slaby mecz
28.04.2019 18:51
caly Thiago, technicznie przerzuc pilke i podaj do tylu :D
@admin potrzebna ankieta kto jeszcze wierzy w comana?
ten gosc nie dal ani jednego powodu w swoim kolejnym sezonie u nas by nadal miec jakiekoliek nadzieje ze wykona krok do przodu w rozowju pilakrskim
mam wrecz wrazenie ze jest jszcz bardziej niedokladny...
28.04.2019 18:45
do ludzi ktorzy za podania Thiago do tylu i wrzutki wcuj wie gdzie Comana: analiza taktyczna i proste pytanie: czym sie rozni dzis nasza taktyka od tej za czasow Juppa? :)))
Edytowano : 2019-04-28 18:41:14
do ludzi ktorzy za podania Thiago do tylu i wrzutki wcuj wie gdzie Comana wina Kovaca*
28.04.2019 18:39
@dzojko moze dlatego ze nie mamy powaznych skrzydlowych? ktos jeszcze naprawde ma cierpliwosc do Comana?
dzis znow fatalne decyzje, on wyglada dokladnie tak samo jakby wczoraj przyjechal z Turynu....
eh
Edytowano : 2019-04-28 18:21:31
a Alaba to chyba rowna poziom do partnera z przodu
28.04.2019 18:20
Kovac musial wyraznie zakazac Thiago podan do przodu bo jeszcze ani jednego nie widzialem
Edytowano : 2019-04-28 18:17:39
dobra bylo 1 w oklicach polowy, czekam na jakies ktore powedruje w okolice pola karnego
28.04.2019 18:17
alez piekne prostopadle podanie Thiago, spokojnie na noge tak ze 30 metrow
do obroncy
Edytowano : 2019-04-28 18:13:10
Lewy dobra wrzutka do Comana :DDD
28.04.2019 18:11
Ciekawe co Ci ktorzy twierdza ze mamy wybitnie zdeterminowany zespol tylko lsabego trenera powiedza o City. Tam pewnie tez wina Guardioli ze na '50 minute traca mistrza;)
Edytowano : 2019-04-28 16:18:18
z Burnley
28.04.2019 16:12
no i Ci ktorzy pisza TeamKalle teraz musza niestety sie zalamac (ja wsrod nich) bo Karl to jest tak samo jak Uli czlowiek "X wyleczyl kontuzje i bedzie wzmocniem" oraz jak widac uwaza ze Daviesa mozna traktowac powaznie, tymczasem mamy jedynie Gnabryego ktory w mocno naciaganej ocenie jest graczem 1 skladu
Coman to sredniej jakosci rezerwowy, my potrzebujemy pilkarzy nie sprinetow, Boltowi nie wyszlo w pilce noznej i nie bez powodu
Edytowano : 2019-04-28 14:12:58
z opisu faktycznie wyglada na Werner/Odoi/Felix
2 z nich byloby super, a najlepiej Felix + Werner jesli Coman nie zrobi kroku do przodu to trzeba go wymienic na CHO ktorego w takiej sytuacji moglibysmy sprbowac wyrwac za darmo
28.04.2019 14:11
polityka transferowa godna ambicji Watzke czyli rozpaczliwa walka o kwalifikacje do LM co roku :DDDD
28.04.2019 13:54
zrodlo informacji o Felixie?
ponoc benfica chce klauzule (120mln) ale widzialem go w skrotach i wyglada na intelifentnego i technicznie uzdolnionego pilkarza, szczerze mowiac w skrotach robi duzo lepsze wrazenie (jesli chodzi o potencjal niz Pepe
28.04.2019 13:23
Falk chyba stracil zrodla bo jakis czas temu pare rzeczy przestrzelil a teraz juz ostroznie mowi tylko o pewniakach, to ze nie walczymy zaciekle o Pepe widac wyraznie rowniez po slowach z otoczenia pilkarza, najpierw plotki sie nasilily zarowno po naszej i jego stronie a potem ucichly wiec albo sie nie dogadali z klubem albo pilkarzem albo inne opcje sa blizsze
widzialem mase zachwytow tutaj ale nikt nie powiedzial ze oglada lige francuska takze fajnie byloby uslyszec ocene od kogos kto widzial go w 20 meczach w sezonie, jesli on ma tylko szybkosc a nie umie grac na malej przestrzeni to nie jest nam potrzebny lepszy coman
28.04.2019 12:44
i te teorie ze Pogba czy tam inny Ronaldo zwrocil sie z koszulek xDDD
28.04.2019 12:41
ja sie tez grubo smialem czytajac rozprawki o zajebistosci Favre:) smiech to zdrowie na szczescie
28.04.2019 11:26
nie wiem o co chodzi ale smialo zaczynaj
28.04.2019 11:06
@Sopariev jesli chodzi o brak szacunku to na naszej stronie widzialem tylko jednego typka co pisal "szczochy" (czy jakos tak) i sam go zglosilem do moderacji
oni nas przezywaja 'frajern' i to przekrecanie nazwy jest brakiem szacunku, natomiast nazwanie ich polityki transferowej, ambicji prezesa ktory co roku oswiadcza ze przegrali lige i musza walczyc o drugie miejsce, czy oddania ligi w tym roku - frajerstwem to jest jak nazwanie grubego grubym :)
nie widze niczego zlego w lekkim kpieniu z rywala czy nazywaniu kogos 'jajecznice' (co beszczelnie kibic bvb probowal rowniez nazywac obrazaniem :D a na borussia.com.pl nie znajdziesz ani jednego Bayern jest tylko frajern, swinie, hrummenige, itp.)
Edytowano : 2019-04-28 10:27:20
uwazam ze duzo za duzo karmimy trolle i sprzeczamy sie o glupoty ale jesli chodzi o szanowanie rywali to w porownaniu do stron innych klubow jest u nas calkiem niezle
nienawisc tylko do bialych:PPP
Edytowano : 2019-04-28 10:28:29
natomiast czytanie frajern gdy pisze to kibic jajecznic niezmiernie mnie bawi szczegolnie w tym sezonie :)))))))))
28.04.2019 10:25
Pepe ma kosztować 70-80mln nigdzie nie padała kwota powyżej 100mln a i 80 wydaje się górną granicą. Nie zdziwie się jak będzie 60 i 20-30 w bonusach
28.04.2019 10:00
za podobna probe na lewym tylko w noge i od tylu byl w Bundeslidze zolta kartka a na tej stronie nikt sie nie oburzal, za to przezywacie co zrobil Mbappe...
czylibardziej nienawidizmy PSG niz stoimy za wlasnym pilkarzem
to troche podsumowuje klimat na tej stronie ostatnio; nienawisc do szejkow, realu, kovaca, sanchesa, goretzki juz tez, lewego i absolutnie ku*** zero wsparcia czy szacunku do kogokolwiek
28.04.2019 09:15
rozumiem rozmawiac o jakims ciekawym meczy z innej ligi ale rozmawiac o czyms tylko dlatego ze ktos przegral?? hmmm:-)
dzis lecimy z FCN i zblizamy sie do zamkniecia ligi, wszystko w glowach zawodnikow, przeciwnikow trudnych ni mamy albo zagraja jak wypalone pipy z manchesteru (w sumie obu druzynom brakuje jaj) czy moze niczym lisy gdy wygrywaly lige:)
a w dortmundzie niech placza
ps nadal czekam na takiego jednego ktory pisal eseje i bronil favre po kompromitacjach ale jakos teraz mu chyba sil nie starcza :DDD
Edytowano : 2019-04-28 08:51:24
o Tuchelu tez
28.04.2019 08:45
mysle ze Lipsk wyprzedzi bvb i to max 2-3 sezony, i dobrze, ich kibice cos majacza o tym ze druzyna powinna sie bic o 1 miejsce ale powinni w koncu dac sie ustawic do pionu przez watzke bo on reprezentje prawdziwe ambicje tgo klubu; sprzedac drogo, kupic drogo, sfrajerzyc w tabeli :D niech sobie graja w lm i tam cos urywaja
27.04.2019 20:02
dodajmy do tego polityke transferowa, ponowne sciaganiecie: Sahina OMEGALUL, gotze, kagawy :D
nazywaja nas frajernem a kupili od nas Rode za 15 mln ahahaha, czy Schuerrla za 40(!!)
+ oszukiwanie kibicow (nie sprzedamy calej 3) i coroczne ambicje (Bayrn bedzie mistrzem musimy walczyc o LM)
trafil im sie Dembele (ktorego prawie kupilismy) i udalo sie wyrwac Sancho, ale patrzac na oslabienia w ostatnich latach i transfery przuchodzace (Yarmolenko za Dembele haha)
ciekawe jak to jest: co dzien mowisz o kims frajer a patrzysz w lustro i widzisz kibica bvb :DDD
27.04.2019 19:25
Swoja droga strona borussi to jest niezle szambo. Jesli tkos tam nie wchodzi to powiem: oni chocby nie wiem co sie dziala nazywaja nas w najlpeszym wypadku 'frajern' (a jeden zolty pajac beszczelnie wchodzil tu proszac o szacunek po tym jak napisalem na nich "jajecznice" :DDD)
Co ciekawe nawet po jednym z najbardziej frajerskich sezonow w historii pilki noznej i frajerskim meczu w derbach pisza takie rzeczy:
"Dargos, 27.04.2019; 18:47: Sezon skończony. Gratulacje dla frajernu za Mistrzostwo, Przynajmniej drżeli o nie do 31 kolejki."
niech im ktos wysle masc na bol dupy :D to 'frajern' jest mocno zabawne z ust kibica takiego klubu jak bvb po tym sezonie i tym meczu :)
no i oni chyba serio wierza ze "drzelismy" do 31 kolejki, ja tam juz od kilku bylem pewny ze druzyna dorowna ambicjom Watzke i wypnie dupe :D
27.04.2019 18:57
ambicji nauczyl sie od Watzke :D
27.04.2019 18:46
zdrowy Coman to sie nadaje max na lawke, choc modlibym sie zeby za rok zglosili sie anglicy i dali chociaz 40 mln
27.04.2019 18:01
Nie a bardziej frajerskiej druzyny w swiecie pilki noznej od BVB w ostatnim 10leciu. Byli na szczycie a skonczyli na skupowaniu kapiszonow (Gotze placa horrendalna pensje) a teraz jeszcze przerzneli sezon gdzie mogli naprawde siegnac po patere :D
i to jeszcze z schalke ktore bylo tak slabo, jak tu sie nie smiac? tam zaden powazny pilkrz nie bedzie chcial zostac bo takie sytuacje niszcza druzyne psychicznie, to cos jak Totki z ktorych smieja sie ze odwalili totenham :D
Reus buc niech tam zgnije bez zadnego pucharu, Sancho szkoda ze nie wyjmiemy
mimo wszystko fajnie gdyby BVB wrocila na top europejski bo potrzebny jest ktos jeszcze do niesienia sztandardu bundesligi, jeden Bayern to zalosnie malo
widze nowa moda :DDD
A: podaj argument przeciwko mojej tezie!
B: (podje argument)
A: wiedzialem ze go podasz! nie liczy sie bo XYZ
dobranoc:)
02.05.2019 00:20
@Arkady142 niejaki Brendan Rogers zdobylby mistrza gdyby Gerrard nie poslizgnal sie na pilce
Klopp bodaje po jego odejsciu zajal jakos 6 miejsce i choc mowil ze predzej odejdzie z pilki niz wyda wielka kase to wydal ok 500 mln w 3 okienka
u nas Pep chcial (dotal Thiago) Neymara, Bryune, Sterlinga, Laporte, Walkera, Mane a dostal Gotze na pozycje 10-tki ktora nie gral i hehe Tasciego ktory pewnie nie wiesz gdzie aktualnie gra bez sprawdzeni w wikipedi
01.05.2019 23:56
@DonJupp4ever nawet w Ajaxie zrozumieli ze mlodosc to nie wszystko i dlatego dokupiono Blinda i Tadica gdzie dopiero ten ostatni mega spial wszystko na boisku
Edytowano : 2019-05-01 23:33:57
paradoksalnie najlepszy mecz Sachesa jaki widzialem gral na.... prawej pomocy. I wygladal tam naprawde dobrze bo umie podac i jest dynamiczny ale wyglada jakby srodek pola go przytlaczal
no ale Muller...
01.05.2019 23:32
@AdiFantasti i to jest wlasnie smutne ze Vidal chcial zostac co o ile dobrze pamietam powiedzial nawet publicznie... no ale wlaczyla sie wizja niemieckiego Bayernu i wiara w Leo... tak samo jak wiara ze Tolisso zastapi Bastiego, Kimmich Lahma (jako obronca) a Sanches sam nie wiem kogo bo nikt nie wie jaka jest jego mocna pozycja
udal nam sie Gnabry ale gdzie mu tam do Robbery... niektorzy juz wymagaja (albo naiwnie mysla) ze chlopak moze byc choocby w polowie tak wazny dla koncowego wyniku meczu...
udal sie jeszcze Sule za Boa i to tyle jesli chodzi o nasze udane transfery w ostatnich 5 latach
01.05.2019 23:27
cos napisac to nie jest odniesc sie
nie bedziemy juz rozmawiac bo nie ma sensu ;)
PS powtorzylbys sie 1 raz nie 2;-)
01.05.2019 23:18
@DarthSmd dolaczasz do ignorowanych i seco (gosc od 4 postow nie dodal niczego merytorycznego do tych wycieczek osobistych i chociaz nie mam nic przeciwko zeby bylo burzliwie to jednak lepiej jesli prowokacja jest dodatkiem do czegos a nie glowna trescia :))
ja prosilem zebys cos napisal o Bayernie ale zignorowales wszystkie niewygodne argumenty (sytuacje Comana, elastycznosc trenerska innych trenerow, itd) skupiajac sie nagle na... Ole xDDD
ehh
szczerze mowiac Jazgod merytoryczniej prowadzi dyskuje
Edytowano : 2019-05-01 23:16:33
Klopp wyciagnal liverpool z dolka? bo ja pamietam jak kopali sie po czole a potem wydali 400 mln
01.05.2019 23:15
były plotki o 22-25 milionach ale po ogłoszeiu trasferu okazało się ze Bayern nie chciał ujawnienia kwoty
potem (nie wiem czy nie policzono z raportu Barcy) wyslo ze zaplacili 8-10 mln
01.05.2019 23:01
@seco555 poswiecilem 3 akapity zeby Ci wszystko wytlumacyzc zapraszam do przeczytania tyle razy ile potrzeba zebys zrozumial
ja juz nie wiem o co tobie chodi clzowieku, przed chwila Ole odmienial druzyne a gdy napisalem Ci zebys sprawdzil ostatnie wyniki i ze ogladalem jak meczyli sie w przy swoich ostatnich dobrych wynikach to... uczepiles sie uzycia slowa "objawienie" :D oczywiscie cala reszta zignorowana teraz liczy sie tylko uzyte slowo :D
Edytowano : 2019-05-01 22:57:21
i jeszcze nie wiesz nawet ile kosztowal zawodnik 1 druzyny ktorego sprzedalismy :))
8-10mln euro
01.05.2019 22:56
jesli naszym baletnicom brakuje motyacji to faktycznie Klopp by pasowal (ja goscia nie lubie i nie szanuje za to co mowil o Bayernie)
natomiast patrzac na wymagana wzgledem elastycznosci i genisuzu taktycznego to niestety chlop jest skreslony
zostaje Bielsa, moze Conte, Pep i moze Tuchel ale to tez same przegrywy
Peter Heermann juz nie jest dobry? oh wait... :)
01.05.2019 22:49
@seco555 widze ze nie ptorafisz tego zauwazyc to Ci napisze bo to wyglada troche zalosnie: otoz przestalem z Toba rozmawiac jakis czas temu wiec nie wiem dlaczego ciagle do mnie piszesz, nie dlatego ze nie mam argumentow bo zajebistosc Solsjkera skutecznie obalila sie sama takze nie zapomnij wlaczyc telegazety i sprawdzic ostatnich 9 meczow
PS akurat w tym sezonie ogladalem tez wiekszosc meczow MU wiec nie wiem o jakiej poprawie bredzisz bo azaczeli od najslabszych druzyn ale juz pod koniec dobrej serii notowali tak wymeczone zwyciestwa ze obecne wyniki nikogo nie dziwia :)
(i wymieniane Ole to akurat kolejny argument zeby nie reagowac na Twoej zaczepki, takze pamietaj: jesli ktos Cie ignoruje to nie zawsze dlatego ze nie ma argumentow, czasem argumenty moga Cie po prostu zmaizdzyc)
Ole Gunnar odmienil Manu xDDD sam sie zaorales
01.05.2019 22:45
@misza Peter Hermann juz sie nienadaje na managera, zapomnieli ze jest w sztabie :D
a 10 sytuacji Comana w jednej polowie wzielo sie z jego geniuszu nie z przerzucenia gry na prawa strone i szybkim przejsc na lewa
wychodzilo to swietnie, a brakowalo czegos takiego u Carlo u ktorego gralismy blizej lini a przejscia byly krotkimi pilkami
Edytowano : 2019-05-01 22:41:21
czekam jeszcze na Graue Eminenz ktory udowadnial ze Vidal jest slaby bo przestrzelil karnego, od momentu przerzniecia przez genialnego Tuchela pucharu francji zapadl sie jednak pod ziemie :(
01.05.2019 22:39
nie byles pewny tylko sie zapomniales i walnales glupote nie pierwszy raz uogolniajac, tak samo robisz z Juppem gdzie takich meczow jak wczoraj bylo pelno i meczylismy a narzeka na Kroosa ktorego sprzedawano wielokrtonie byla cala masa dopoki Robbery nie wzieli pilki i czegos nie wcisneli
odnosisz sie ciagle do jakich mitycznych czasow odwolujesz do ogolnikow a jak podalem Ci choc jeden przyklad to znow mowisz o czyms cos kiedys
01.05.2019 22:36
@jastrzab123 nie dziwie sie, na livescore zaden mecz nie jest ekscytujacy
Edytowano : 2019-05-01 22:34:19
Vidal dzis robi wiecej gry niz Rakitic...
01.05.2019 22:33
@DarthSmd 5-0 z borussia
01.05.2019 22:31
@misza oni zapomnieli o trenerze ktorego chcieli na managera tj Peterze Hermannie ktory nadal odpowiada za taktyke
chca za to Kloppa - najbardziej jednowymiarowego taktycznie trenera jaki zrobil kariere na tym poziomie
Edytowano : 2019-05-01 22:24:50
@DartmSdm wymien 5 kluzowych roznic w taktyce Kovaca vs to co graismy za Juppa. Albo chociaz 3 xD
nawet jesli macie racje i Kovac jest za slaby na Bayern to argumenty macie idiotyczne i zupelnie chybione
01.05.2019 22:22
@DarthSmd ale jak myslisz czemu Guardiola gral Lahmem w srodku? bo nikogo od dawna nie kupilismy, a przerpaszma przyszedl plaster Xabi. Po ich odejsciu gdzie odszedl rowniez Basti kto zostal? jak Pep chcial Bryune to zarzadowi bylo zal dolozyc 25mln...
i przyszeld Carlo, dostajac na wyrazne zyczenie Tolisso, i co? przyszeld tez Sanches (haha), Potem przychodzi ratowac JUpp i gramy taka sama padake z jednym czy dwoma zrywami, i co robimy? sprzedajemy NAJLEPSZEGO pomocnika i jedynego goscia ktory bral gra na siebie wymienaiajc go na Goretzke
serio nie widzisz regresu tej kadry?? serio nie pamietasz co gralismy za Juppa gdy ratowal po Carlo? serio nie pamietasz z kim i w jakim stylu przegralismy final pucharu niemiec?
Kovac na pewno ma swoje wady, ale nieudolnosc taktyczna na pewno nie jest jedna z nich, byc moze nienadaje sie na Bayern bo nie umie motywowac no ale... Carlo tez wylecial niby z tego powodu wiec sorry ale najwyzsze kontrakty w niemczech jesli kogos nie motywuja to moze jednak nie gra w odpowiednim klubie?
Edytowano : 2019-05-01 22:20:09
@Dartsmh mowisz o tym Manu ktore zanotowalo 7 porazek z rzedu? :DDD
01.05.2019 22:19
i jakos zabawne jest ze wszyscy ktorzy atakuja Kovaca ignoruja argument ktory podnosze:
taktyka umozliwila Comanowi znalezc sie WIELOKROTNIE w dogodnej sytuacji z ktorych zadnej nie wykorzystal: albo walil za linie, albo byl blokowany przez obronce spadkowicza jak amator albo Kimmich musial biegac zeby ratoeac pilke, nawet podanie gdy padla bramka bylo za glebokie i Gnabry je wcisnal ledwo ledwo
zupelnie jest to ignorowane, jedyny argument to 'jest slaby'
no to co ma jeszcze zrobic trener skoro taktyka umozliwia skrzydlowemu na ok 10 czy 15 sytuacji w jednej polowie z ktorych wykorzystuje 0???
przypomne tez ze bramke stracilismy po horrendalnych bledach indwyidualnych i o ironio... skutecznej wrzutce ze skrzydla
Edytowano : 2019-05-01 22:13:46
@dartSmd to moze tez ogladasz mecze w Wyobraznia+ bo jesli bys uwaznie ogladal mecz z Nurngberg to pieknie sciagalismy gre na prawa strone i Coman z Alaba wielokrotnie mieli mase miejsca zeby cos zrobic - to juz rozumiem nie sa schematy taktyczne tylko byl geniusz Comana?:D
01.05.2019 22:12
tak @jastrzab123 tak :DDD
ledwo w weekend wypowiadales sie na temat meczu by za chwile zaczac pytac co sie dzieje i przyznajac sie ze nie msusiz oglada bo uwaga WYOBRZASZ SOBIE co sie tam dzieje
wiec ja wiem gdzie ty te mecze ogladasz, w Wyobraznia+
Edytowano : 2019-05-01 22:06:28
od kiedy trener jest odpowiedzialny za wykanczanie akcji? Coman mial 10 sytuacji w 1 polowie z Nurnberg z ktorych dobre podanie stworzyloby zagrozenie - tam go zaprowadzila taktyka ZNALAZL SIE W SYTUACJI
i co? guzik, 0, doslownie 0 dobrych podan, a jeszcze Kimmich musial sie nabiegac zeby pilka za linie nie wyszla :D
01.05.2019 22:05
hahaha, jastrzab xDDD typ ktory meczow nie oglada i przyznaje sie do tego dwa komentarze dalej od nawolywania do zwolnienia trenera ahaha
jeszcze tydzien temu bralem na powaznie wszelkie kovac out ale poznawszy z kim sie ma doczynienia teraz mam juz tylko beke :DDD
PS ej jastrzab mecz leci na TVP moze tym razem obejrzysz? co prawda nie gramy ale moglbys troszke zobaczyc czym jest pilka nozna, live score to nie wszystko
Edytowano : 2019-05-01 22:01:51
@darthmod majac taki sklad - a jaki ma Kovac? nasz srodek pola nie jest nawet najlepszy w bundeslidze a raper i hummels juz sa od dwoch lat myslami gdzie indziej
jaki sklad czlowieku? coman ktory z takimi liczbami usiadl na lawce w hoffehneim czy bramkarz-kontuzja i bramkarz-babol? jaki sklad :DDD
01.05.2019 22:00
no no bo Klopp znany z jednej taktyki granej od lat i once-de-gala Velverde sa mistrzami zaskakiwania i innowacji taktycznych :DDD
niektorym to juz zolc do mozgu doszla i bredza tak okrutnie ze mozna uderzyc w dzwon i oglosic w koncu przekroczenie rubikonu absurdu
akurat przy Velverde i Kloppie Kovac bylby trenerem o najwiekszym upodobaniu dotaktyki i elastycznosci taktycznej
tylko ku*** kim egzekwowac cokolwiek? goretzka? :D moze tolisso albo sanchesem? :D oni by sie nie zalapali do 11 lipska :D
a moze Alaba ma wrzucac tak jak dzis Alba? Barca dzis miala pol sytuacji ale przeciwko nam oddalibysmy srodek i dostali 3 bramki
a na lawce moglby byc Mourinho nawet nic by to nie dalo
01.05.2019 21:52
zobaczcie na srodek. pola obu druzyn, nawet jesli pilka go mija to dzieje sie to przez ruch i presje zawodnikow obu stron, tu nie ma taktycznych innowacji nikt nikogo nie zaskoczyl, jest solidna walka dwoch gladiatorow na poziomie pressingu, ustawienia sie, ruchu do polki ruchu bez pilki
Moj dziadek (byly pilkarz, oglada Bundeslige i Premierczips:))) wlasnie skomentowal: "podoba mi sie jak gracz Liverpoolu dostaje pilke i od razu do przodu a w Bayernie to.... tylko do tyłu i do tyułuu i do tyłuu"
mysle ze wiecej dodawaj nie trzeba...
01.05.2019 21:35
ilu naszych pomocnikow jest w stanie zagrac takie pilki jak zagral Vidal i kto mialby zagrac taka ze skrzydla jak Alba?
nikt, i to wina Kovaca :D
01.05.2019 21:31
@Patryk233 czliwieku mecz leci na TVP ogarnij sie...
01.05.2019 21:20
w meczu live - barca wiecej gry w 12 minut w srodku pola niz nasi pomocnicy sa w stanie dostarczyc przez caly mecz
01.05.2019 21:14
przypomnienie ze van Dijk byl do wyjecia za 50 baniek tylko Liverpool fatalnie podszedl do transferu i ostatecznie poszla skarga + pilkarz zostal a pozniej Liverpool przyznal ze zaplacil wiecej niz trzeba bylo ze puscili go do nich
Edytowano : 2019-05-01 20:15:45
wiele plotek bylo o tym ze de Light bedzie wybieral klub i nie ma nic przeciwko Bayernowi, holendrzy dobrze czuja sie w Niemczech, chyba nawet juz u nas pojawil sie o tym news
Hasan, Hag i ludzie z otoczenia obu klubow, Hamann, wszyscy wypowiadali sie o Lightcie w Bayernie a nigdy nie bylo zaprzeczenia
znajac to jak robimy transfery smialo mozna powiedziec ze walczymy o niego, inaczje by juz dawno poszlo info ze za drogi lub ze wystarczy obroncow po zakupie Hrnandeza, nic takiego nie mialo miejsca:)
01.05.2019 20:12
@Arkady142 ludzie sie chyba cieszyli bo w koncu zarzad sypnal kasa ale czy to jest naprawde obronca warty 80mln? Hummels moze i obnizyl loty ale ile lepszy jest Hernandez? ja tego nie widze narazie, zobaczymy czy zrealizuje potencjal bo oczekiwania sa 80 milionowe
jesli chodzi o Pavarda to w ogole nie komentowalem ale na MŚ wygladal jak najslabsze ogniwo w reprezentacji a przylozenie reki do haniebnego sezonu VfB nie napawa optymizmem... i te gadki a'la Wagner :D
skoro Le Light wyraznie nie ma nic przeciwko transferowi do Bayernu to wolalbym 80 baniek wydac na niego bo wyglada zdecydowanie lepiej juz teraz
to z czego sie tu mamy cieszyc? ze w akcie desperacji kupujemy obiecujacego grajka za kwote bliska rekordowi na te pozycje? hmmm
Edytowano : 2019-05-01 19:38:24
Hernandez to nie jest gosc ktory przeraza napastnikow bo nie ma postury ani wzrostu, wiec jego potencjal jest ograniczony chocby przez warunki fizyczne, na skrzydlo z takimi wrzutkami (ile on tam mial 3 asysty przez caly sezon?) tez moze byc conajwyzej zastepstwem dla Alaby ktory potrzebuje zmiennika...
01.05.2019 19:37
sprzedaz Lewego? nie karmic trolli:-)
Werner musi przyjsc bo zacyna nam brakowac Niemcow w skladzie a i ciezko przepuscic taka okazje... jest jeszcze Brandt za 25 baniek ;)
01.05.2019 17:56
to moze Ranieri? czym sie rozni od Haga? :)
tez mial zajebisty sezon z Leicester musi byc najlepszy trenerem swiata bo pokonal bez problemu najwiekszych
Edytowano : 2019-05-01 17:55:01
@Don zgode? to ozumiem ze przyjdzie ze swoja skarbonka i zarzad mu pozwoli kogos kupic bo pieniedzy klubowych nie dostal Guardiola ani Kovac, a przepraszam Guardiola dostal Thiago za 25mln a Carlo geniusza z Francji za 40...
01.05.2019 17:53
@FanGraczyBayern ok van dijk faktycznie 75mln ale funtow, przy czym Live oficjalnie zaplacic wiecej a rok wczesniej byl do wyjecia za 50mln euro
nie zmienia to fakty ze zaplacilismy jak za absolutnie topowego gracza ktorym jeszcze nie jest i jak mowie: ani nie bedzie genialnym bocznym (za slabo wrzuca i teraz pytanie po co ktos taki skoro nie daje w tym aspekcie wiecej niz Alaba?) ani moze nie byc srodkowym o nie ma warunkow fizycznych
gdyby kosztowal 30mln to bysmy powiedzieli ze swietne uzupelnienie skladu tudziez ktos do walki o miejsce a przychodzi niczym zbawca dla tej slabej formacji...
01.05.2019 15:52
hmm, prawdopodobnie stoimy w kolejce po Ligta i wylozymy te 60mln + zmienne, pytanie gdzie przejdzie zawodnik?
jesli ktos zna Bayern i sledzi uwaznie plotki to wyraznie widac ze chcemy go, kwestia czy on bedzie chcial?
Hernandez to naprawde nie rozumiem tego transferu, kosztowal wiecej niz potwor jakim jest van Dijk a nie jest ani topowym lewym ani topowym srodkowym...
01.05.2019 15:19
de ligt to bylaby ostoja na lata pewnie (chlopak ma 18 lat a uda jak czolg) ale przez hummelsa/boa nie kupimy pewnie w tym roku juz takiego drogiego obroncy, zdecydowanie wolalbym 80 zaryzykowac na Ligta niz Hernandeza...
Zayiech to fajny grajek przypomina mi troche Mayera z Schalke, ale @DonJupp4ever slusznie Wam zwraca uwage - nie mozna oceniac graczy Ajaxu w oderwaniu od chemii panujacej w zespole, swego czasu Monaco i Porto tez mialy taki sezon ale ilu tam faktycznie bylo klasowych grajkow a ile 'magicznej' energii ktora niosla wszystkich? przyklad Tadica ktory gra jak gosc z 100mln w tym sezonie a wczesniej nigdy sie az tak nie wyroznial
Neres jest przykladem pilkarza ktory blyszczy bardziej niz faktycznie ma umiejetnosci, obawiam sie ze Beek tez wyglada tak dobrze przy kolegach bo ma i dobre i slabsze momenty w meczu
to samo dotyczy Haga ktory majac taka pake bije sie z Bommelem a poza klasycznym 4-2-3-1 i utrzymywaniem graczy w wysokiej formie (co jest sztuka) nie widze tego rzekomego geniuszu
czy Ranieri byl trenerem na Bayern po sezonie Leicester? dlaczego Hag mialby byc?
01.05.2019 15:04
@AdiFantasti oczywiscie ze ma znaczenie, jesli zawodnik wraca po kontuzji to nie wpuszczasz go na lwy broniace łupu, nie widzisz roznicy w zachowaniu przeciwnika przy bronieniu 1-0 czy 1-1 a np gdyby bylo 0-3?
01.05.2019 13:41
@DieRoten Haga ktory dostal zbudowany Ajax i w powaznej trenerce jest od niedawna przy Pochettino ktory zbudowal silne Totki z tak ograniczonym budzetem :) zal czytac takie glupoty
01.05.2019 12:22
Neres:DDDDD ludzie dajcie sobie psokoj z komentowaniem, geez kazdy ekspert od skokow, formuly i pilki noznej :D
Neres :DDD
01.05.2019 11:32
a co takiego taktycznie gra Ajax? pytam serio, czy tam nagle obronca w drugiej polowie przechodzi do ataku a napastnik przesuwa sie do srodka? czy moze graja klsyczne 4-2-3-1 tylko zawodnicy zamiast po prostu BIEGAJA i walcza? wczorajszy mecz wcale nie stal na wysokim poziomie,
Pochettino taktyczne wypadl bardzo slabo, zawodnicy grali jakby bez wiary w zwyciestwo, ale geniuszu Haaga tez nie widzialem (jesli chodiz o taktyke)
widialem za to srodek pola ktory jest zadny pilki i nawet przy niedokladnym Neresie czy czasem stratach dowiezli zwyciestwo wylewajac morze potu
u nas srodek nie istnieje bo sprzedano Vidala i od 5 lat nie kupiono nikogo sensownego widzieliscie jakis mecz w ostatnich 3 latach w ktorym nie gral Vidal i o ktorym mozna powiedziec ze zdominowalismy w srodku pola? no wlasnie :)
dajcie sobie tez juz spokoj z geniuszem Haga bo o ile robi dobra robote to do geniusza mu daleko, ja wiem ze polfinal ale Wy jestescie tak jednowymiarowi w ocenach ze leb peka
01.05.2019 10:51
zgadzam sie, pilkarze powinni sie wstydzic :)
01.05.2019 10:36
powiedzial DieRoten doslownie kilka minut po tym jak van der Saar zaprzeczyl ze dojdzie do rozbioru Ajaxu :DDD
30.04.2019 23:17
@Sopariev w tamtym sezonie nie mial ale mial jeszcze Vidala a i tak gralismy taka padake ze zeby bolaly, ostatnie mecze sezonu byly gorsze niz za Carlo, w tym przerzniety final
ja wiem ze legenda Juppa i w ogole, ale to ze w protokole meczowym bylo Heynckes nie sprawia ze widze wszystko na rozowo
tylko o cyzm my rozmawiamy jak taki Jastrzab wchodzi i nawoluje do zwolnienia trenera by 2 komentarze dalej przyznac sie ze meczu nie oglada ale dobrze sobie wyobraza :D 100 razy lepiej w ostatnim sezonie? blagam Cie czlowieku nie osmieszaj sie takimi tekstami bo ja przegapiam w sezonie tyle meczow Bayernu ze zmiescisz na palcach jednej dloni i dobrze pamietam jak gralismy za Juppa rowniez w sezonie gdy musial grac Buytenem i oddal final Chelsea. slizganie sie geniuszem Robbery przez Manu, czy bicie nie raz glowa w mur w bundeslidze w ktorej nie bylo mocnej Borussi
bo jesli rola trenera jest sprawic zeby pilkarze mieli okazje do stworzenia sytuacji bramkowej to w samej pierwszej polowie wczoraj wykonalismy swietna robote - tylko ile pilek probowal ratowac kimmich bo lecialy tak daleko? ile pilek poszlo za linie? ile razy zablokowal Comana obronca spadkowicza? ile razy podal cholera wie gdzie?
zenujace jest obwinianie Kovaca (nawet jesli ostatecznie nie jest trenerem na Bayern) w momencie gdy mielismy wiele okazji by cos stworzyc a guzik sie zadzialo przez niedokladnosc
30.04.2019 16:32
przeciez Guardiola tez nie uczyl schematow tylko techniki jak dojsc na ostatnie metry. Slynny nawet komentarz ze u Guardioli nie masz zadnej swobody i masz trzymac sie pozycji i taktyki sztywno na 75% boiska a na ostatnich 25% masz absolutna swobode.
Mowil to bodaje Henry w studio na swoim przykladzie gdy w LM po strzeleniu bramki Pep zdjal go gdyz.... opuszczal lewa flanke szukajac pilki.
Za Juppa gralismy dokladnie to co wczoraj, 4-2-3-1 i skrzydla. Jest nawet ten same trener od taktyki. Pytalem tu madrali o wymienie roznic miedzy tym co gra Kovac a gral Jupp i padlo 0 odpowiedzi. Tylko Jupp mial w srodku Kroosa i Schweiniego czyli dwoch pilkarzy potrafiacych zagrac pilke do prozdu w odroznieniu od Thiago.
Przeciez gdyby wczoraj za Comana gral jakikolwiek SENSOWNY skrzydlowy to z tych 10 sytuacji w 1 polowie byloby 5 groznych i pewnie 2-3 bramki i po meczu.
Edytowano : 2019-04-30 16:16:07
juz nie pamietam meczu ale z poczatku sezonu gdy faktycznie mowilo sie o problemach z Kovacem Hummels tak perfidnie oddal bramke (pilka spadala w pole a on wyszedl do przodu zeby sie z nia minac) ze powinien wyladowac na trybunach. To byl jawny sabotaz i widzieli to nawet przeciwnicy Kovaca. Potem faktycznie byl dywanik czasem lawka i teraz sa juz po prostu babole...
30.04.2019 16:14
@Ziginho bzdura, sprzedali za 140mln zawodnikak tory ile zarabial 2? 3?
gdyby kupili np okazyjnie dwoch pilkarzy takich jak James po 50mln to budzet placowy urasta o 25-30mln
ja juz serio nie wiem, czy tu komentuja sami 15 latkowie z tak jednowymiarowym zrozumieniem dla ekonomii?
30.04.2019 15:54
Pokolenie wspanilych pilkarzy ktore stalo sie swietnymi managerami. Uli jednak swoje za uszami ma a jego niektore decyzje (i co zreszta sam przyznaje) i szczegolnie opor przy transferach nie zawsze wychodzily nam na dobre. Szkoda ze nie potrafil nigdy oddac wladzy dyrektorowi sportowemu (i ze musial odejsc Sammer) ale z drugiej strony czy byloby lepiej?
Okienko Wielkiej Desperacji ktore nadchodzi nieuchronnie pokaze jak Uli zakonczy przygode i oby sie udalo bo w znaczacy sposob wplynie to na to jak zostanie zapamietany
30.04.2019 13:47
ktos slusznie zauwazyl wczoraj ze trener wyzyl sie na rezerwowych.... bo o ile pierwszej druzynie przydalby sie wycisk to za co oberwali Ci ktorzy nie grali?
30.04.2019 13:43
Nawet jesli Kovac to nasz Moyes to czy przyjdzie Mourinho czy Solskjer bedzie ta sama padaka z tymi zawodnikami. 5 lat fatalnych transferow i teraz oficjalnie ogloszone przez zarzad Okienko Wielkiej Desperacji
29.04.2019 18:32
Walker i Samedo sa lepsi w defensywie od Kimmicha wiec przechodz sobie obok tego jak chcesz. Kimmich w obronie jest slabiutki skoro objezdzaja go gracze Nurnberg czy Freiburga. Mozesz powtarzac ile ma asyst tyle razy ile chcesz ale jego bledy nie znikna zwalil i zawali jeszcze niejedna bramke. Bernata i Rafinhe jechano tu za to niesamowicie i slusznie bo babolem Rafinha zawalil nam LM, Jo robi to samo. Niech gra w pomocy my potrzebujemy OBRONCY. Koniec dyskusji:)
29.04.2019 13:51
zlowieku Davies przyszedl z ligi gdzie gra sie mecze pokazowane a nie w powazna pilke, do tego ma 18 lat, chyba sobie jaja robisz ze taki ktos ma grac w meczu BL
29.04.2019 13:09
normalnie 2 bramki i 11 asyst w bundeslidze, rozmawiam o konkretach; mowie o jego fatalnym ustawianiu sie w obronie i slabym odbiorze pilki na przestrzeni 3 sezonow a Ty wracasz do tego czy pomylilem sytuacje (bo tu ze popelnil blad sie nie pomylilem :)). To ze ma liczby w ofensywieto super.
Nie wiem o co chcesz wchodzic w dyskusje skoro ani ja nie zaprzeczam ze dobrze mu idzie z przodu a Ty mam nadzieje zamiaru zaprzeczac ze ma powazne braki w def tez nie masz.
Byl Rafinha byl Bernat i jest Kimmich w defensywnie na slabszym poziomie (w ofensywie lepszy). Tak nie moze byc bo obronca ma przede wszystkim byc solidny w obronie.
Tam powinien biegac Samedo a Kimmich grac zamiast Goretzki po prawej stronie pomocy
29.04.2019 12:55
my tez jestesmy zalamani, 3 sezon gra to samo a chyba nawet jeszcze gorzej niz w 1, zero koncentracji przy podaniach, w 1 polowie wypracowalismy conajmniej 10 sytuacji w ktoreych dobre podanie w pole stworzyloby grozna sytuacje - wszystkie poszly albo za linie albo Kimmich ledwo je przejmowal po drugiej stronie...
w drugiej polowie znow, albo blokowany (przez obronce spadkowicza...) albo za linie...
29.04.2019 12:38
nie 20 tylko w tej chwili 13, i co z rego skoro w meczu z Liver to przez niego stracilismy gola? tak samo wczoraj, potem biegal nabuzowany stwarzajac problemy kolegom
robi te 13 bramek i daje przeciwnikow 30 sytuacji bo cala druzyna musi nadrabiac bledy - i to ma byc dobry obronca? nie mozesz miec OBRONCY (slowo pochodzace od bronic) ktory bronic nie potrafi, niemilosiernie jechany tu Bernat byl lepszy w defensywie
nigdy nie podwazalem jego walorow ofensywnych, twierdze jedynie, zgodnie z prawda bo widac to w kazdym meczu i nie trzeba wcale wyszkiwac przykladow, ze ma bardzo wyrazne braki jesli ma grac na obronie
robienie z pozostlaych zawodnikow gorszych niz sa i wskazywanie jedynie na walory ofensywne OBRONCY juz samo w sobie pokazuje jak bardzo trzeba sie wysilic zeby obronic jego gre na tej pozycji
i zeby nie bylo: uwazam ze chlopak ma wielki talent i owinien grac w srodku (jao cofniety) lub srodek-prawa strona (jesli wyzej) tak aby wykorzystac jego walory ofensywne i zniwelowac braki
29.04.2019 11:32
wczoraj był nabuzowany i duzo biegal ale popelnial przy tym bledy wie to chyba nie o to chodzi zeby biegac jak dzika peruwianska swinia bojowa i zostawiac pole?
rode tez fajnie biegal i kibice go za to lubili ale bieganie nie tworzy dobrego gracza, wrecz przeciwnie wyjscia kimmicha do przodu kosztowaly nas kontry bo zle sie ustawial
on bedzie wspanialym pomocnikiem, moze keidys przecietnym obronca jesli naucyzc sie podstaw (polecam serio mecze z freiburgiem gdzie objechano go jak juniora conajmniej 3 razy)
wczoraj 2 absolutnie haniebne bledy (przy bramce po prostu stana o obiegl zawodnika zp ilka od linii no cmon :D)
nie ma argumentow na obrone jego gry w obronie
29.04.2019 10:51
@DarthSmd , nie zaklinaj rzeczywistosci i nie rob z innych gorszych niz sa. Kimmich jest slaby w pewym elemencie wiec zeby go bronic nagle wszyscy inni tez beda w nim slabi? no blagam... Alaba Boa czy Hummels maja sporo problemow ale akurat nie z ustawianiem sie.
to ze Alaba czasem musi wracac i nadrabiac nie wynika z tego ze zle sie ustawil tylko ze byl z przodu. Kimmich tez czasem nie zdazy wrocic ale nie krytykuje go za wszystko ale obejrzyj sobie jeszcze raz jak stracilismy wczoraj bramke, zobacz na blad Kimmicha w meczu z Liverpoolem i sprobuj wygrzebac cos takiego u Alaby. Musialbys sie sporo naszukac.
Kimmich takie bledy robi co drugi mecz a objezdzaly go tuzy z Freiburga. Ja serio uwielbiam Kimmicha ale ale wystarczy zamknac skrzydla jak zrobil to Liverpool by zniwelowac jego atuty (wczoraj zrobil to Nurnberg i Kimmich madrze zszedl bardziej do srodka wykorzustujac te przestrzen ale znow nie potrafil sie tam poruszac i dwie pilki od Jamesa probowal przyjac statycznie zamiast wykonac ruch), a wtedy juz zostaje skupic sie na wykorzystaniu bledow, których popelnia bardzo duzo. Do tego nie umie grac przy zawodniku - popelnia ciagle podstawowy dajac sie zostawic od lini czy jak wczorja obiec jak amator)
powinien zostac przesuneity do srodka a na prawa obrone przyjsc nominalny obronca
29.04.2019 10:17
obysmy go jednak jak najszybciej przesuneli do srodka bo czy na pozycji Xabiego czy w ustawieniu np z 3 pomocnikami i Kimmichem z prawej (w takim ukladzie moglby obiegac skrzydlowego dzieki czemu Pavard moglby zostac z tylu) wykorzystamy jego walory w ofensywnie jednoczesnie nie muszac rzucac sil by naprawiac bledy w def
29.04.2019 10:06
żaden obronca grajacy w klubie na naszym poziomie nie popelnia AZ TAKICH bledow jak Kimmich, 20 bramek? lekko przesadzasz:) Marcelo w tym sezonie jest chyba jeydnym obronca ktora gra rownie zle w obronie i mimo bycia legenda klubu siadal na lawce wiec?
nie rozumiem, Rafinha zly a Kimmich ktory w obronie jets jeszcze gorszy + popelnia podobne jak on babole jest ok?
argumenty ktorych uzywasz powinny Ci dac do myslenia nt jego jakosc w obronie; nie rozmawiamy nawet o tym czy jest wystarczajaco dobry w obronie tylko ze inni rowniez popelniaja bledy a i ze 'nadrabia' liczbami z ofensywy :D
Edytowano : 2019-04-29 10:04:42
Alaba zdecydowanie lepiej sie ustawia i kryje i w tym elementach (oraz dobiorze) jest naprawde niezly, w ofensywnie faktycznie nic nie daje od ilu? 3? 4 lat? (nie zeby w obronie byl jakis wybitny ale na pewno wyroznia sie na plus w erze bardziej wahadlowych niz bocznych obroncow)
29.04.2019 10:02
@admin każdy jeśli gra ofensywnie dlatego nie czepiam się Alaby za to (a za wrzutki:)) ale Kimmich gra jak amator i nawet jeśli nie zgadzasz się z jakimś przykładem to chyba nie zamierzasz bronić Joshuy po tym jak zawalił nam bramkę LM, wczoraj również (popełniając błąd w akcji bramkowej dwukrotnie) oraz w innej akcji ponownie zachowując się jak amator?
29.04.2019 09:48
@admin obejrzyj drugą połowę wczorajszego meczu bardzo uważnie: to co zrobił Kimmich przy bramce w jednej z kontr to jest coś czego żaden typowy boczny obrońca nie zrobi po wyjściu z u-18. Stanął w miejscu a później obiegł ze złej strony. W drugiej akcji dał się zwyczajnie objechać jak amator.
Kimmich jest naprawdę bardzo utalentowanym graczem, ale Walker (którego przykład podałem obok Samedo nie jako wybitnego obrońcy, ale gracza nominalnego) umiejętnością ustawienia się zjada go na śniadanie. Zresztą jak każdy niemal obrońca na świecie. Kimmich jest po prostu słaby na prawej obronie i w LM również padła bramką na jego konto.
A to że środkowi pomocnicy znikają (na co tak głośno narzekam) jest m.in. pokłosiem tego że muszą naprawiać błędy Kimmicha i schodzić do linii
29.04.2019 09:41
@Pawlszon mówisz na kogoś ignorant a sam piszesz to co sobie wymyśliłeś a nie to co choćby powiedział klub. O Sane się nie staralismy w ogóle w tamtym czasie a de Bryune był dogadany ale za rok a nie chcieliśmy dołożyć 25mln (uzgodnione było 50) żeby mieć go od razu i poszedł do City. Gdybyś IGNORANCIE pisał na podstawie źródeł a nie wymysłów to byś wiedział.
Laporte i Sterlinga również uznano za zbyt drogich a Mane był mocno obserwowany i ostatecznie uznany za niepotrzebnego. Thiago SIlva (za drogi) czy David Luiz (za stary) również odpadali, musiał przychodzić Tasci a Guardiola w końcu się wkurzył. W tamtym okresie były też plotki o prawdziwych bocznych obrońcach (Walker, Samedo) ale Guardiola pewnie dostał info że ma Kimmicha i Alabe;D
Reschke poleciał po Jesusa ale ten wybrał City, obok Bernando SIlvy był to jedyny piłkarz o którym tak jawnie mówiło się ze odrzucił inne oferty bo chciał grać u Pepa.
29.04.2019 09:13
@AdiFantasti niestety nawet jesli nastepne transfery wypala nadal nie mamy zadnego sensownego pomocnika ani sensownego bocznego obroncy (Alaba nie umie atakowac, Kimmich nie umie bronic), nawet w formie Hernandez czy Pavard to srodkowi
29.04.2019 00:38
na prawą obronę był przymierzany Samedo ale okazał się za oczywiście za drogi
Pavard na mistrzostwach nikogo nie przekonywał, teraz (współ)odpowiada za katastrofę w VfB a w mediach teksty niczym najlepszy napastnik reprezentacji Niemiec i Władca Chin Wagner
Edytowano : 2019-04-29 00:26:29
więc zostaniemy z Kimmichem, czyli graczu który reprezentuje tam podobny poziom co Rafinha ale ze to reprezentant to mozna liczyc jedynie na przesuniecie go do srodka co na szczescie zalosny poziom naszych obecnych pomocnikow moze w koncu wymusic
ps do listy ponizej trzeba dodac ze zaraz na powaznie trzeba sie bedzie rozgladac za bramkarzem
29.04.2019 00:21
ryba psuje sie od glowy i ciesze sie ze tu mozemy sie wszyscy zgodzic, kiedy ostatnio udal nam sie jakis transfer o ktorym moznaby powiedziec ze jest na lata?
Lewandowski... po nim kto sie w ogole udal? Xabi? byl juz po szczycie kariery ale nadal dowozil, Vidal? podobnie ale nadal pokazuje serducho w Barcelonie. To byli jednak pilkarze klasy swiatowej u szczytu swych karier. Kto jeszcze z transferow przychodzacych? Kimmich mial sporo asyst ale obronca z niego fatalny - natomiast daje nadzieje. Gnabry? jeszcze mu daleko by przesadzal losy LM ale rowniez mamy podstawy by wierzyc. I Sule.
Tyle...
Lahm, Schweini, Robben, Xabi, Ribery, odeszli lub dwoch lat nie sa juz tymi samymi pilkarzami
Neuer i Muller kontuzje lub bez formy
:(
28.04.2019 23:59
boje sie co bedzie szczegolnie widzac Manchester United a u nas niestety coraz podobniej to wyglada, bardzo slabe transfery w ostatnich 5 latach, odejscie gwiazd i katastrofa murowana
a Arsenalu bylo to samo i tez im wmawiano ze Walcott czy Giroud to nowi Pires i Henry
28.04.2019 21:20
jako ze mam urlop i zlamany palec nudow pokusze sie o komentarz do zawodnikow, zbliza sie koniec sezonu wiec czas juz powoli szykowac sie do podsumowan:
Sven Ulreich - nic szczegolnego, ale nie zachowywal sie z pewnoscia i jakoscia bramkarza nr1. Normalnie powiedzialbym sodliny rezerwowy ale patrzac na kontuzje Neuera i to ze ma 33 lata nalezy sie zastanowic czy wystarczajacy. Co nam przegral to przegral...
Robert Lewandowski - mogl strzelic bramke niczym z PlayStation ale po fantastycznym przyjeciu spudlowal. Sporo ruchu ale pod bramka bylo gesto. Nie dostal ani jednego dobrego podania wiec trudno oceniac go w oderwaniu od tych ktorzy miei dostarczyc pike
Matts Hummels - probowal dokonac kolejnego sabotazu ale nie wciagnal do planu Sule. Nie wnosi nic do rozgrywania, nie daje pewnosci w obronie. Rezerwowy z takim kontraktem? Nic dziwnego ze slychac ze jesli ktos sie zglosi..
David Alaba - rowna poziom do tego z kim gra, 0 dokladnych pilek, wolne czasem jeszcze dobrze uderzy, boje sie ze Hernandez nie jest prawdziwa konkurencja i nadal ni bedzie czul presji
Joshua Kimmich - odcielo mu mozg i puscil zawodnika Nurnberg pozniej fatalnie kryjac, dal sie ograc jak dziecko w kontrze na koniec meczu, fatalne ustawianie sie jak zwykle (w ataku rowniez kiedy nie wszedl w pole w akcji z Mullerem). To nie jest obronca i miejmy nadzieje ze zacznie grac w srodku
Jerome Boateng - nie wyroznil sie wiec nalezy sie cieszyc :D oby ktos za niego dal 30mln
Niklas Suele - solidnie, ras musial sie napocic zeby naprawiac blad Hummelsa. Swietny transfer i miejmy nadzieje ze gdy zacznie grac z obroncami o zwinniejszych warunkach bedzie wygladal jeszcze lepiej
Thiago - wszystkie dlugie podania do tylu, nie dal zadnej prostopadlej pilki do przodu ktora doleciala w okolice pola karnego, jak go w ogole ocenic? zaliczyl mecz, niczeog nie zepsul niczego nie stworzyl. I tak od lat - czy na pewno jest nam ktos taki potrzebny? albo inaczej: czy wystarczy?
Javi Martinez - odcielo mu prad albo byl to wyraz frustracji przy wrzutce do nikogo :D solidne, musial zejsc zbeysmy mogli zagrac ofensywniej
Leon Goretzka - fatalny mecz, masa zlych prob, mial chyba jedno dobre podanie i jedo dobre wejscie, to bardzo daleko od Ballacka ktorym mial byc...
Thomas Mueller - Kimmich to nie Lahm a Muller ze swoja charakterystyka potrzebuje graczy ktorzy potrafia grac ustawieniem, Joshua tego kompletnie nie potrafi a Muller nie jest na tyle dobry zeby przykryc te braki technika, nie 1 trener nie ma na niego pomyslu
Serge Gnabry - chyba najlepszy?
Kingsley Coman - w pierwszej polowie wiele razy dostal pilke i mial miejsce mogac cos stworzyc, do spolki z Alaba dowiezli dokladnie 0 podan, w drugiej polowie ciezar gry rozlozyl sie na dwa skrzydla i udalo mu sie jedyne zagranie w meczu ktore fantastycznie wykorznyl Gnabry, sytuacja z koncowki miejmy nadzieje otworzy dyskusje ktora zakonczy sie pozegnaniem, z tej gliny nic nie wyroslo od 3 lat i jest 0 przeslanek ze cos sie moze zmienic
28.04.2019 21:08
mam nadzieje ze dzisiejszy mecz otworzy zarzadowi oczy na Comana i skoncza sie brednie o tym ze mamy dwoch mlodych skrzydlowych majacych stanowic o naszej sile w przyszlosci :D
28.04.2019 20:54
Coman niedowozi od kiedy jest u nas ale ciagle slysze od zarzadu ze to nasz skrzydlowy na przyszly sezon, tak samo jak jak wmawia sie nam ze bedzie z niego wielki gracz
a jest gorszy niz Walcott...
28.04.2019 20:15
ludzie zgodzmy sie co do jednego: rola trenera jest ustawic zespol tak zeby stwarzal sobie sytuacje
dzis Coman z Alaba kilkukrotnie w samej 1 polowie mieli czas i miejsce zeby stworzyc zagrozenie i z Riberym byloby 2 albo 3 do 0,
stworzyli natomoast DOSLOWNIE 0 zagrozenia, ZERO
Thiago ktory powinien dostarczac pilki pod pole karna z srodka pola jak to robil Kroos zagral takich pilek dokladnie 0 (James zagral 3 z czego 2 razy niecelnie)
Edytowano : 2019-04-28 20:10:18
i nie mozna pomijac ze bramke oddal Kimmich ktory nagle po prostu stanal a potem zle pokryl a przy okazji Nurnberg pokazalo jak sie wbija pilke w pole karne...
28.04.2019 20:08
ludzie Coman w 1 polowie mial 10 szans na skrzydle i wypracowal 0 zagrozenia :)
ostatnia sytuacja idealnie opisuje jego przydatnosc w zespole z naszymi aspiracjami
Edytowano : 2019-04-28 20:00:54
dwa pierwsze komentarze @Jastrzab123 dotyczyly slabej gry i kovacout
kolejne komentarze to pytanie co sie dziejee i przyznaje ze nie oglada meczu
ahahahahhaha
28.04.2019 19:59
@Sven on mecz na livescore pewnie oglada ale wpadl tylko napisac kovacout
28.04.2019 19:56
to nie bedzie wina Kovaca tylko kopaczy jesli przegraja mistrza, trenerem ktory nam pasuje jest Tuchel i moze ostatnie wypowiedzi Kalle maja zwiazek z jego checia sciagniecia go
Kalle moze lepiej wiedziec jak stoja jego akcje bo to on kontakty w europie
Edytowano : 2019-04-28 19:53:50
macie swoje talenty z USA :D
28.04.2019 19:53
jaka kadra taka gra w manchesterze, mediolanie i madrycie tez sie oklamywali
gdyby zamiast Comana dzis gral ktos kto z 10 sytuacji potrafi wypracowac zagrozenie w polowie z nich to w 1 polowie byloby 0-2 dla nas
28.04.2019 19:49
dlatego dobrze jesli przyjdzie Werner, pomysl z Wagnerem byl idiotyczny
28.04.2019 19:46
miód brameczka!
Edytowano : 2019-04-28 19:39:51
powtorze: w 1 polowie Coman mial spokojnie 10 okazji do stworzenia zagrozenia, trzeba jednak umiec dobrze podac
jesli tam bedzie biegal Werner czy ktokolwiek inny z sensownie ulozona stopa...
28.04.2019 19:38
Goretzka zarabia 10 baniek takze bedziemy go miec do konca kontraktu
Edytowano : 2019-04-28 19:32:52
Jamesowi trzeba oddac ze wyglada na goscia ktory chce wygrac, szkoda ze nie wygladal tak z Liverpoolem
28.04.2019 19:31
0 taktyki na ten mecz i rzekomo slaby trener dal nam w 1 polowie spokojnie 10 sytuacji do stworzenia zagrozenia z flanki na ktorej graja alaba i coman
i ta dwojka dala dokladnie 0 dobrych podan do srodka przez caly mecz
osoba odpowiedzialna za stwarzanie sytuacji z srodka pola czyli Thiago zagral dokladnie 0 pilek w do przodu w okolice pola karnego Nurnberg
Hummels i Kimmich zachowali sie jak sabotzaysci
ludzie no naprawde otworzcie oczy, odpalcie sobie mecz przeciwko Nurbnerg czy Dladbach za Heynckesa, bedzie wygladac tak samo tylko Ribery z tych 10 sytuacji ktore mial Coman wypracuje 5 groznych strzalow a 2 wpadna
Edytowano : 2019-04-28 19:29:08
juz pomijam trenera i jsli bedzie zmiana to trudno byle odbyla sie z klasa (ale do cholery przestancie pluc) ale dopadl nas syndrom Man Utd i wielu z tych ludzi ktorzy sa an boisku musi odejsc
28.04.2019 19:27
Coman głowa w dół i dzida nawet już nie w pole karne tylko w górę za linie :D
Edytowano : 2019-04-28 19:23:55
James nie chce wracac do Zidana! :D
28.04.2019 19:22
Javiemu znow odcielo prad przy tej wrzutce :D Kovac wkurzony rece rozklada :D sam zrezygnuje jak bedzie sie musial z Hummelsem i Comanem uzerac w przyszlym sezonie :D
Edytowano : 2019-04-28 19:21:06
KingWizard o zmiane Javiego posralo, komentatorzy na FS2 (uznawane ze maja najlepszych komentatorow): "aggressive(...) smart move"
;DDDD
28.04.2019 19:19
Hummels probuje oddac kolejny mecz ale zapomnial wciagnac do planu Sule :D
Edytowano : 2019-04-28 19:17:14
Szymson jezeli nie widzisz roznicy w tych meczach i nie jest dla CIebie oczywiste dlaczego tamten mogl sie skonczyl np 7-2 a w tym ciezko o 2-0 a nikt by o 3-0 sie nie szarpal to wstrzymaj konie jesli chodzi o wchodzenie w glebsze dyskusje :P
28.04.2019 19:15
quiz: kto oddal bramke: Kimmich czy Kovac? :D
Edytowano : 2019-04-28 19:12:50
serio ktos uwaza ze Kimmich to dobry prawy OBRONCA?
28.04.2019 19:12
dlatego jest Was ciezko traktowac powaznie rozmawiajac tutaj o ocenie sytuacji klubu
dlaczego gra Muller? bo FCN gra cofniete i jest dobrze zorganizowane w obronie, jako ze mamy takich skrzydlowych jakich mamy to zeby zrobic miejsce Comanowi po drugiej stronie gra Muller a Lewy rowniez schodzi na prawo co rozciaga obrone Nurnberg
dzieki temu mielismy spokojnie z 10 szans na stworzenie sytuacji bramkowej ale Coman z Alaba dzieki swojej jakosci dowiezli dokladnie 0
jakkolwike lubie Gnabryego to naiwne jets myslenie ze on bedzie wchodzil jak Robben w tak cofnieta obrone, najpierw go tu obrazano ze za slaby ale dobry transfer bo drozej sprzedamy a teraz wymaga sie rajdow a'la Robben
28.04.2019 19:02
czemu slabo? mecz jest na dobrym poziomie, nie gramy juz tak wysoko i krotko jak za Guardioli wiec nie bedzie cierpliwszego budowania akcja, gramy dokladnie jak za Juppa starajac sie grac bokami
gdyby Ribery lub inny skrzydlowy mial tyle szans ile Coman ktorego wielokrotnie udalo sie znalezc partnerom na wolnej pozycji lub do stworzenia sobie takowej to bysmy spokojnie prowadzili
FCN sie swietnie organizuje mimo tego co chwile ich rozrywamy lewa strona wiec nie mozna powiedziec ze jest zle, typowy nasz mecz w bundeslidze
Goretzka masa strat, Thiago niestety nic do przodu, Coman niedokladnie, ale okazji do stworzenia dobrej sytuacji bylo duzo, Lewy i Muller dobra robota z przodu, biedny Kimmich stara sie zbierac po Comanie co moze
Edytowano : 2019-04-28 18:52:34
0 argumentow za slabym meczem, to ze nie wygrywamy czy ma klarownych sytuacji nie znaczy ze jest slaby mecz
28.04.2019 18:51
caly Thiago, technicznie przerzuc pilke i podaj do tylu :D
@admin potrzebna ankieta kto jeszcze wierzy w comana?
ten gosc nie dal ani jednego powodu w swoim kolejnym sezonie u nas by nadal miec jakiekoliek nadzieje ze wykona krok do przodu w rozowju pilakrskim
mam wrecz wrazenie ze jest jszcz bardziej niedokladny...
28.04.2019 18:45
do ludzi ktorzy za podania Thiago do tylu i wrzutki wcuj wie gdzie Comana: analiza taktyczna i proste pytanie: czym sie rozni dzis nasza taktyka od tej za czasow Juppa? :)))
Edytowano : 2019-04-28 18:41:14
do ludzi ktorzy za podania Thiago do tylu i wrzutki wcuj wie gdzie Comana wina Kovaca*
28.04.2019 18:39
@dzojko moze dlatego ze nie mamy powaznych skrzydlowych? ktos jeszcze naprawde ma cierpliwosc do Comana?
dzis znow fatalne decyzje, on wyglada dokladnie tak samo jakby wczoraj przyjechal z Turynu....
eh
Edytowano : 2019-04-28 18:21:31
a Alaba to chyba rowna poziom do partnera z przodu
28.04.2019 18:20
Kovac musial wyraznie zakazac Thiago podan do przodu bo jeszcze ani jednego nie widzialem
Edytowano : 2019-04-28 18:17:39
dobra bylo 1 w oklicach polowy, czekam na jakies ktore powedruje w okolice pola karnego
28.04.2019 18:17
alez piekne prostopadle podanie Thiago, spokojnie na noge tak ze 30 metrow
do obroncy
Edytowano : 2019-04-28 18:13:10
Lewy dobra wrzutka do Comana :DDD
28.04.2019 18:11
Ciekawe co Ci ktorzy twierdza ze mamy wybitnie zdeterminowany zespol tylko lsabego trenera powiedza o City. Tam pewnie tez wina Guardioli ze na '50 minute traca mistrza;)
Edytowano : 2019-04-28 16:18:18
z Burnley
28.04.2019 16:12
no i Ci ktorzy pisza TeamKalle teraz musza niestety sie zalamac (ja wsrod nich) bo Karl to jest tak samo jak Uli czlowiek "X wyleczyl kontuzje i bedzie wzmocniem" oraz jak widac uwaza ze Daviesa mozna traktowac powaznie, tymczasem mamy jedynie Gnabryego ktory w mocno naciaganej ocenie jest graczem 1 skladu
Coman to sredniej jakosci rezerwowy, my potrzebujemy pilkarzy nie sprinetow, Boltowi nie wyszlo w pilce noznej i nie bez powodu
Edytowano : 2019-04-28 14:12:58
z opisu faktycznie wyglada na Werner/Odoi/Felix
2 z nich byloby super, a najlepiej Felix + Werner jesli Coman nie zrobi kroku do przodu to trzeba go wymienic na CHO ktorego w takiej sytuacji moglibysmy sprbowac wyrwac za darmo
28.04.2019 14:11
polityka transferowa godna ambicji Watzke czyli rozpaczliwa walka o kwalifikacje do LM co roku :DDDD
28.04.2019 13:54
zrodlo informacji o Felixie?
ponoc benfica chce klauzule (120mln) ale widzialem go w skrotach i wyglada na intelifentnego i technicznie uzdolnionego pilkarza, szczerze mowiac w skrotach robi duzo lepsze wrazenie (jesli chodzi o potencjal niz Pepe
28.04.2019 13:23
Falk chyba stracil zrodla bo jakis czas temu pare rzeczy przestrzelil a teraz juz ostroznie mowi tylko o pewniakach, to ze nie walczymy zaciekle o Pepe widac wyraznie rowniez po slowach z otoczenia pilkarza, najpierw plotki sie nasilily zarowno po naszej i jego stronie a potem ucichly wiec albo sie nie dogadali z klubem albo pilkarzem albo inne opcje sa blizsze
widzialem mase zachwytow tutaj ale nikt nie powiedzial ze oglada lige francuska takze fajnie byloby uslyszec ocene od kogos kto widzial go w 20 meczach w sezonie, jesli on ma tylko szybkosc a nie umie grac na malej przestrzeni to nie jest nam potrzebny lepszy coman
28.04.2019 12:44
i te teorie ze Pogba czy tam inny Ronaldo zwrocil sie z koszulek xDDD
28.04.2019 12:41
ja sie tez grubo smialem czytajac rozprawki o zajebistosci Favre:) smiech to zdrowie na szczescie
28.04.2019 11:26
nie wiem o co chodzi ale smialo zaczynaj
28.04.2019 11:06
@Sopariev jesli chodzi o brak szacunku to na naszej stronie widzialem tylko jednego typka co pisal "szczochy" (czy jakos tak) i sam go zglosilem do moderacji
oni nas przezywaja 'frajern' i to przekrecanie nazwy jest brakiem szacunku, natomiast nazwanie ich polityki transferowej, ambicji prezesa ktory co roku oswiadcza ze przegrali lige i musza walczyc o drugie miejsce, czy oddania ligi w tym roku - frajerstwem to jest jak nazwanie grubego grubym :)
nie widze niczego zlego w lekkim kpieniu z rywala czy nazywaniu kogos 'jajecznice' (co beszczelnie kibic bvb probowal rowniez nazywac obrazaniem :D a na borussia.com.pl nie znajdziesz ani jednego Bayern jest tylko frajern, swinie, hrummenige, itp.)
Edytowano : 2019-04-28 10:27:20
uwazam ze duzo za duzo karmimy trolle i sprzeczamy sie o glupoty ale jesli chodzi o szanowanie rywali to w porownaniu do stron innych klubow jest u nas calkiem niezle
nienawisc tylko do bialych:PPP
Edytowano : 2019-04-28 10:28:29
natomiast czytanie frajern gdy pisze to kibic jajecznic niezmiernie mnie bawi szczegolnie w tym sezonie :)))))))))
28.04.2019 10:25
Pepe ma kosztować 70-80mln nigdzie nie padała kwota powyżej 100mln a i 80 wydaje się górną granicą. Nie zdziwie się jak będzie 60 i 20-30 w bonusach
28.04.2019 10:00
za podobna probe na lewym tylko w noge i od tylu byl w Bundeslidze zolta kartka a na tej stronie nikt sie nie oburzal, za to przezywacie co zrobil Mbappe...
czylibardziej nienawidizmy PSG niz stoimy za wlasnym pilkarzem
to troche podsumowuje klimat na tej stronie ostatnio; nienawisc do szejkow, realu, kovaca, sanchesa, goretzki juz tez, lewego i absolutnie ku*** zero wsparcia czy szacunku do kogokolwiek
28.04.2019 09:15
rozumiem rozmawiac o jakims ciekawym meczy z innej ligi ale rozmawiac o czyms tylko dlatego ze ktos przegral?? hmmm:-)
dzis lecimy z FCN i zblizamy sie do zamkniecia ligi, wszystko w glowach zawodnikow, przeciwnikow trudnych ni mamy albo zagraja jak wypalone pipy z manchesteru (w sumie obu druzynom brakuje jaj) czy moze niczym lisy gdy wygrywaly lige:)
a w dortmundzie niech placza
ps nadal czekam na takiego jednego ktory pisal eseje i bronil favre po kompromitacjach ale jakos teraz mu chyba sil nie starcza :DDD
Edytowano : 2019-04-28 08:51:24
o Tuchelu tez
28.04.2019 08:45
mysle ze Lipsk wyprzedzi bvb i to max 2-3 sezony, i dobrze, ich kibice cos majacza o tym ze druzyna powinna sie bic o 1 miejsce ale powinni w koncu dac sie ustawic do pionu przez watzke bo on reprezentje prawdziwe ambicje tgo klubu; sprzedac drogo, kupic drogo, sfrajerzyc w tabeli :D niech sobie graja w lm i tam cos urywaja
27.04.2019 20:02
dodajmy do tego polityke transferowa, ponowne sciaganiecie: Sahina OMEGALUL, gotze, kagawy :D
nazywaja nas frajernem a kupili od nas Rode za 15 mln ahahaha, czy Schuerrla za 40(!!)
+ oszukiwanie kibicow (nie sprzedamy calej 3) i coroczne ambicje (Bayrn bedzie mistrzem musimy walczyc o LM)
trafil im sie Dembele (ktorego prawie kupilismy) i udalo sie wyrwac Sancho, ale patrzac na oslabienia w ostatnich latach i transfery przuchodzace (Yarmolenko za Dembele haha)
ciekawe jak to jest: co dzien mowisz o kims frajer a patrzysz w lustro i widzisz kibica bvb :DDD
27.04.2019 19:25
Swoja droga strona borussi to jest niezle szambo. Jesli tkos tam nie wchodzi to powiem: oni chocby nie wiem co sie dziala nazywaja nas w najlpeszym wypadku 'frajern' (a jeden zolty pajac beszczelnie wchodzil tu proszac o szacunek po tym jak napisalem na nich "jajecznice" :DDD)
Co ciekawe nawet po jednym z najbardziej frajerskich sezonow w historii pilki noznej i frajerskim meczu w derbach pisza takie rzeczy:
"Dargos, 27.04.2019; 18:47: Sezon skończony. Gratulacje dla frajernu za Mistrzostwo, Przynajmniej drżeli o nie do 31 kolejki."
niech im ktos wysle masc na bol dupy :D to 'frajern' jest mocno zabawne z ust kibica takiego klubu jak bvb po tym sezonie i tym meczu :)
no i oni chyba serio wierza ze "drzelismy" do 31 kolejki, ja tam juz od kilku bylem pewny ze druzyna dorowna ambicjom Watzke i wypnie dupe :D
27.04.2019 18:57
ambicji nauczyl sie od Watzke :D
27.04.2019 18:46
zdrowy Coman to sie nadaje max na lawke, choc modlibym sie zeby za rok zglosili sie anglicy i dali chociaz 40 mln
27.04.2019 18:01
Nie a bardziej frajerskiej druzyny w swiecie pilki noznej od BVB w ostatnim 10leciu. Byli na szczycie a skonczyli na skupowaniu kapiszonow (Gotze placa horrendalna pensje) a teraz jeszcze przerzneli sezon gdzie mogli naprawde siegnac po patere :D
i to jeszcze z schalke ktore bylo tak slabo, jak tu sie nie smiac? tam zaden powazny pilkrz nie bedzie chcial zostac bo takie sytuacje niszcza druzyne psychicznie, to cos jak Totki z ktorych smieja sie ze odwalili totenham :D
Reus buc niech tam zgnije bez zadnego pucharu, Sancho szkoda ze nie wyjmiemy
mimo wszystko fajnie gdyby BVB wrocila na top europejski bo potrzebny jest ktos jeszcze do niesienia sztandardu bundesligi, jeden Bayern to zalosnie malo
ahh schalke, piekny prezent
27.04.2019 17:48