DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 124

@misza nadal nie powiedziales w takim razie o co Ci chodzilo z tekstem ze jak sie komus nie podoba filozofia klubu to ma sobie isc kibicowac komus innemu - no chyba ze napisales to po prostu ze nie zgadzasz sie z tym co pisze @Bayern022 :) no ale tak dyskutowac chyba nie chcemy?

fajnie ze umiesz siegnac do SJP, ale jesli chcesz sie trzymac definicji to nierozumiem co tu robisz :) nie ma nic zlego w jakims w miare racjonalnym fantazjowani kogo bysmy chcieli zobaczyc w ukochanym klubie - a juz na pewno nie ma nic zlego w wyrazaniu zlosci z powodu braku godnego zastepstwa dla Robbery

Edytowano : 2020-06-21 13:04:11

@nyy32 dlatego ja przede wszystkim oczekiwalbym wzmocnien w pionie odpowiedzialnym za transfery a nie zaadaptowanie modelu w ktorym Uli/Hasan/Karl przez to ze byli pilkarzami podejmuja decyzje - mowisz o nierealnym podejciu ale mamy podejsciej jak kazdy inny klub; wydajemy raz mniej raz wiecej, w odroznieniu od innych placimy duzo i nie sprzedajemy - stad nie licze ze bedziemy ciagac gwiazdy ale skoro tak to czemu odszedl Sammer i Reschke a na szefa skautow awansowany jest byly pilkarz i 30 letni gosc ktory badzmy szczerzy wielkiego dowiadczenia jeszcze nie ma? Man uTd czy Real zatrudnily po 20 skautow (chociaz w Man nadal nie ma dyrektora sportowego to wyraznie sie poprawili w kwestii transferow)

no i sorry ale braku nastepcow Robbery nic nie usprawiedliwia - oni juz ostatni rok czy nawet dwap owinni grac na zmiane z tym kto ich zastapi, no ale lepiej przegrac mistrzostwo...

21.06.2020 12:56

@misza widzisz, ja widze kibicow ktorym zalezy na klubie i wymagaja od niego wiecej przez co narzekaja na pewno rzeczy ktore wyraznie nie dzieja sie jak trzeba

Ty zas przyszedles i pasywno agresywnie atakujesz tych ktorzy dykutuja nie dodajac nic od siebe poza wywyzszaniem sie (inni ujadaja ty piszesz:) i pisaniem 'jak Ci sie nie podoba to idz kibcowa Chelsea'.

Preczytalem Twoje 'nie zgadza się z fundamentami na których został zbudowany ten klub i ciagle ujada to jaki ma to sens' i porownanie do Chelsea - ale szkoda ze Twoje wpisy sa tak jałowe ze nigdzie nie piszesz jaka to rzekomo polityka.

Bo wiesz ze Bayern byl/jest nazywany FC Hollywood? Ze swego czasu sprowadzilismy Breno za kase ktora Real od okresie ostatnich zalenstw Uli powiedzial ze nie bedziemy brac w tym udzialu. Ten sam Uli ktorego klub wydal 35mln + 35mln zmiennych na jego ukochanego Sanchesa, 40mln na no-namea z Francji ktory kopie sie po czole i ten sam Uli ktory obiecujac wielka przebudowe bo odchodza Robbery klepnal transfer obroncy za 80mln.

A co do Realu - Perez juz dawno zmienil polityke i kazdy kibic Realu ja zna. Zatrudnili przy tym mase skautow i zretrukturyzowali pion sportowy. Znasz nasza? Byly jakies wieksze ruchy w tym obszarze poza odejsciami Sammera i Reschke oraz mianowaniem na szefa skautow zoltodzioba Neppe?

wiec? znasz polityke transferowa klubu ktoremu kibivujesz czy idziesz kibicowac Chelsea? :)

21.06.2020 12:02

@Pir5 ciesze sie ze co Ci wpadlo do glowy w koncu napisales cos madrego, poza poczatkiem wiadomoci kiedy przyznajesz ze uzywanie porownan w celu zobrazowania sytuacji Cie przerasta

Edytowano : 2020-06-20 22:31:27

@Dziki i uwazasz ze Bayern to jkest klub ktory moze czekac 5 lat az ktos w koncu nauczy sie przyzwpicie kopnac pilke? nie chodzi o to zeby mlodych skreslac ale jesli ktos tyle lat nie robi progresu a dodatkowo odchodza Robbery to chyba skrzydlowy z prawdziwego zdarzenia bylby na miejscu? :)

20.06.2020 22:28

@TomiiiFCB u nas problemem sa nie tylko czesto nietrafione zarobki ale przede wszytkim to ze nie umiemy nikogo sprzedac oraz wymagrodzenia; Coman czy Tolisso zarabiaja 6mln - czyli tyle ile Sergio Ramos przed ostatnia podwyzka kiedy byl juz dlugo w Rrealu czy wiecej niz... Casemiro (tudziez wiecej niz chcial Kroos:))

Boateng 12, Lucas 12, Leon 12 (dostal 20 za podpis) Alaba za chwile tez 12-15? - kazdy dwa razy wiecej niz.... van Dijk :) i tyle ile Ramos, w Juve poza Ronaldo nikt tyle nie zarabia a Dybala dlugo mial 3 banki (ponoc ma dostac 6-8). Vidala sprzedalismy za 8mln a wiecej obecnie za niego chca dac wlosi. Bernat tez odszedl za drobne, ostatni transfer na ktorym zarobilismy to.... Owen Hargreaves :D

dodatkowo za darmo z klubu odeszli Xabi, Lahm, Robben, Ribery (wczesniej Lizarazu, Sagnol). Taki Real wtopil na Illaramendim 15mln ale potrafili wziac za Morate 70 mln ;)

@Dziki79 no widzisz kula w plot, bo akurat to inni Kimmicha za gre w srodku pola krytykowali - ja nigdy. A z ciekawosci zapytam; kiedy wieczny talent Coman odpali? w 2025? Goretzka to jest wlasnie ten problem ze nie robi roboty a odnajduje sie wtedy kiedy zrobia ja koledzy. W meczach LM nie istnial, dzis znow nie gralismy wysoko i tez dupa; nie wiem czy mial 1 celne zagranie do przodu

20.06.2020 22:19

@admin ja Ci napisalem dlaczego; bo to byl pilkarz o podobnych zaletach i podobnych wadach + przeceniany przez kibicow i wlodarzy ale w ktorego (za dlugo) wierzono.

A Ty piszesz ze przyklad *mocno nietrafiony* bo Arsenal nie nie mial ambicji. Raz- co ma piernik do wiatraka? dwa Arsenal swoje ambicje stracil dopiero w ostatnich 2 sezon Wengera a w tamtych czasach grali co roku w LM i lczyli na nawiazanie do czasow swietnosc.

Nie zgodze sie tworzenem legendy o wielu ktorzy krytykowali transfery pilkarzy ktorych wymieniles; co do Serge'a byly normalne watpliwosci bo nie zagral calego sezonu w powaznej pilce przed Werderem ale tam zaliczyl dobry i przyszedl za bardzo mala kwote. Daviesowi wrecz przeciwnie - wiekszosc byla ciekawa co pokaze ale nie bylo hurraoptymizmu bo przyszedl z MLS. Kimmich odpalil bardzo szybko a przychodzil z latka talentu. Podobniej ka Fiete Arp - nawet tego transferu nie krytykowano bo rowniez przychodzil z latka bardzo obiecujacego zawodnika.

W przypadku tego ostatniego i Comana krytyka zaczela sie dopiero pozniej, a co do francuza to mamy w tej chwili starego fiata na ktorego naklejono znaczek Ferrari i wmawia sie kibicom ze to nastepca jednego z Robbery. Gnabry tez zadnym Ferrari nie jest wiec o ile zgodze sie ze Kimmich i Davies wybitnie sie udalo to w przypadku Gnabryego dajesz sie poniesc emocjom i chlopak ma jeszcze sporo do udowodnienia

20.06.2020 22:00

@admin no to napisalem Ci dlaczego uzywam tego przykladu i jak masz lepszy to podrzuc :)

20.06.2020 21:38

@admin boto bardz`o dobry oprzyklad pilkarza podobnego do Comana, ktory poza zybkoscia niewele posiadal i rownie mocno latami przecenianego w ktorego tez slepo wierzono - jaki masz problem z tym przyklad? podrzuc mi lepszy ;)

COmana nikt nie skreslal w 1 sezonie, Kimmich tez mocno wszedl w zespol wiec nie bardzo wiem o czym mowisz, najwiecej watpliwosci bylo odnosnie Gnabryego ale chlopak nie gral wiele na powaznym pozomie wiec byly zrozumiale - na dzis jednak Gnabry jest przykladem zawodnika ktorego po KILKU bardzo odbrych meczach okrzyknieto gwiazda a do tego to mu jeszcze bardzo daleko

wiec o ile bylem w jego przypadku pierwszym z tarcza i mowilem ze ma talent tak na dzis mam wielkie obawy czy jest jednak w stanie wejsc i utrzymac top poziom

taki klub jak Bayern nie moze zyc tesknota za forma zawodnika czy jednym dobrym meczem na 10

20.06.2020 21:22

@LukaszDuda w Arenalu tez mieli nadzieje ze z Walcotta, Ramseya I Wilsherea beda wielcy pilkarze i ja wlanie z milosci do klubu nie widze na dzis powodow do zadowolenia z polityki tranferowej ani z ludzi za nia odpowiedzialnych - wiecej; w ostatnich 10 latach zrobilismy wiele zlych transferow a odeszlo 5-6 graczy prawdziwie swiatowej klasy; dlatego jak uslyszalem Uliego mowiaceg ze lepiej oddac mistrza...

kibice sa od tego zeby klub wspierac - zgoda, ale tez zeby wymagac wiecej; szczegolnie ze my zawsze blisko szczytu bylismy i nie ma powodow zeby byc zaodowolonym jesli za rok w 1 skladzie gral bedzie nadal taki atleta (bardziej atleta niz pilkarz) jak Coman

20.06.2020 21:05

@LukaszDuda akoro tak lufo kibicujez to pewnie pamietasz narzekania kibicow o to ze Hojbjerg czy Gaudino (ze iegne niedaleko) powinni dostawac wiecej szans ;) ale nikt nie pisal co tydzien ze to pilkarze z wielkim potencjalem i ze zagrali 'bardzo dobrze' tym bardziej kiedy gral zle - podoobnie jak nie nikt nie nazywal ka`dego gracza klasa swiatowa

to jest zwykly trolling a w swojej arogancji typek jeszcze potrafi napisac ze to prawda i atakowac innych ze sie nie zmnaja :D

jak ktos blaznuje i co chwila wsykakuje z abstrakcyjnymi tezami to jest traktowany jak blazen

jesli z chociaz 1 mlodzika cos bedzie to bedziemy bardzo szczesliwi, ale Zirkzee narazie w meczach wygladal slabo i nie ma nic zlego by to przyznac - nikt go nie hejtuje i nie sprzedaje

twierdzenie po 45 minutach ze Singh jet zdecydowanie lepszy i ma wiekszy talent od Cuisance wymaga nie tylko Palantira ale jeszcze niemal boskich umiejetnosci przewidywania ;)

narazie jeszcze czekamy na potwierdzenie ze Coman to talent na miare Mbappe :D

20.06.2020 20:43

Zirkzee kopał po się po czole i to kolejny raz - co prawda bramki wciska jego gra wygląda fatalnie - ani podania, ani przyjęcia, ani ruchu bez piłki, dodatkowo wielokrotnie dublował pozycje lub czasem stał jak słup - pisanie że zagrał "bardzo dobre" spotkanie i nazywanie tego prawdą powinno się leczyć lobotomią :D

potem sie dziwi ze jest trollem...

20.06.2020 19:29

@Arkady142 jesli sie nie myle 2 ostatnie kolejki BL zawsze sa grane w calosci o tej samej godzinie ze wzgledu na kwalfikacje do pucharow/spadki

20.06.2020 17:32

Zirkzee to jest cienki jak sik pajaka ;p

20.06.2020 17:23

@AdiFantasti gratulacje bo nie byloby gola w rugby :P

Edytowano : 2020-06-20 17:19:37

*FanGraczyBayern

20.06.2020 17:17

dzis Leonowi odpuszczam ale mialbym co wypominac :P

20.06.2020 17:11

Freiburg bez argumentow i na alibi, my tez slabo ale cieszy jedno; nie na stojaco :)

schalke to niezla zenada tak btw, Leverkusen dzis sie tez nie popisalo

20.06.2020 17:07

Coman podania na 2 metry nieogarnia :D

chlopak niesamowicie potrafi trzymac pilke przy nodze, trudno mu ja zabrac ale w sumue to nie trzeba bo sam wywal w trybuny... ehh

20.06.2020 17:01

@GuteSpiele jeste typowym internetowym trolle, wiec rozumiem ze jeli cvhodzi o niezgodnosc z definicja to masz na mysli trolle skandynawskie, w dodatku nawet jak Ci niejednokrotne ludzie podawali definicje to byles jedynym ktory sie nie zgadzal :) - co swoja droga wyglada jak trollowanie :D

no i nudny sie robisz z ta alergiczna reakcja i sugerowanien innym (znowu wychodzi arogancja) ze inni nie wiedza co to znaczy

Edytowano : 2020-06-20 16:45:58

@diablo - tez jestem ciekawy jak to wyglada w przypadku recydywy - on zaliczyl 3 bany w jakims turbo-krotkim czasie z czego ostatni chyba nawet tego samego dnia kiedy wrocil :D

20.06.2020 16:44

@GuteSpiele jak zwykle w formie, Singh zagral 45 minut i jakes 5 wczesniej ale skoczek nie tylko wie ze jest ZNACZNIE lepszy ale ma tez wekszy talent :DDD

beka

20.06.2020 16:34

haha 15 minut :D

20.06.2020 15:47

gdzie jest Lucas? jeszcze go na lewej obronie nie widzialem :D

20.06.2020 15:36

@admin europejska czolowka patrzy na dzisiejszy sklad i ma zapewne pewne portki ;)

20.06.2020 15:25

Jesli trener mowi ze pilkaez *chce* grac dla innego klubu to raczej nie ma odwrotu - kwestia jeszcze czy ie dogadamy w tym okienku :) chociaz City ma lawke i 2 skrzydlowych do 1 skladu wiec przezyja, pytanie na jaka kwote sie zgodza. Hazard odszedl rok przed koncem kontraktu za 100mln i to bedzie dla nich wyznacznikiem

20.06.2020 11:22

@Bayern022
Lewy byl zawsze zly jak siedzial ale Pep go nigdy nie odsuwal od skladu czy probowal wyrzucic jak sugerujesz - wrecz przeciwnie gral na mocne strony duetu Robert + Tomek

co do Barcy - obecnie na skrzydle gra Grizmann (czy Fati ktory tez sie tam nie nadaje) i duzo gral Coutinho po prostu tak beznadziejna jest ich polityka transferowa

Pep przychodzil z obiertnica 300mln na przebudowe a dostal transfer plaster w potaci juz staruszka Xabiego czy Taciego - Robbery to juz tez mimo wysokej klasy byli pilkarze ktorych forma spadala nie rosla

Klopp mial honorowo zrezygnowac z trenowania bo ponoc wolalby to niz wydac olbrzymie kwoty na transfery a jednak dopiero jak wydal gigantyczne pieniadze zaczal wygrywac - Pepowi tego nie dano; odchodzil i tracili forme z racji wieku kluczowi zawodnicy

19.06.2020 16:19

@Bayern022 Lewy w tamtym meczu odpoczywal, jakie posadzic na lawce? To Pep zmiazdzyl system duetem Lewy+Muller. Pepowi nie lezal Ribery ktory gra po swojemu ale nie Muller czy Lewy

co do Leona; obok Sterlinga to jego kibice lubia najbardzej a to ze w City nie gra sie za zaslug jak u nas gdzie Robbery MUSIELI grac zawsze jest akurat zdrowe - dodajmy ze ze tam na skrzydlach maja Sterlinga, Sane i Bernardo Silve oraz Mahreza - kazdy z nich jest duzo lepszy od Comana/Gnabryego

19.06.2020 15:42

Odnośnie złości PSG to tam chyba nie chodzi tyle o to że zawodnik odchodzi tylko że ponoć Hasan go już od roku namawiał na transfer. Nie zdziwie się jak Leonardo to samo zrobi z Alabą i Thiago którym też za rok kończą się kontrakty a akurat jeśli chodzi o te pozycję to paryżanie mogą poczekac...

Z Lucasem to raczej ploty bo ciężko byłoby im zbuntować zawodnika który kosztował 80mln i nie błyszczy formą - to Mistrz Świata z długim kontraktem, a nie gówniarz Dembele i zaszkodziłby swojemu wizerunkowi zaś Bayern to nie żółty sklep. No chyba że wszystko odbędzie się po cichu - mimo wszystko najwięcej zależy od nas więc niesądzę abyśmy sprzedali go za mniej niż 70-80mln.

Przyznam że jeśli mamy liczyć na czyjąć formę i rozwój to wolałbym zaryzykować z Upamecano - ma dużo lepsze warunki fizyczne i zarabiałby pewnie 2x mniej

19.06.2020 13:37

@Dziki79 to ze ma ich rok pozniej od straty kluczowych zawodnikow tez ma znaczenie - oczywiscie Flick jest lepszy, ale Hansi narazie pokonal slabiutka chelsea ktora tez jest w mocnej przebudowie + nie mieli okienka. NIe popadajmy w skrajnosci; jak Kovac rozwalal borrusie 5-0 to pisano ze zweryfukuje go LM, jak Flick klepie ogorkow w BL to jest nowym Juppem...

18.06.2020 23:17

Wazne bramki? poza meczem z Totkami?

chlopaka od tygodni na boisku nie ma, gdzie mu tam do strzelania waznych bramek w LM....

18.06.2020 23:02

@FanGraczyBayern pozycja klubu na swiecie nie jest stala, jesli sadziles ze po odejciu Robbena, Riberyego, Lahma, Bastiana, Xabiego i Vidala nadal bedziemy przechodzisz dominujac na boisku to wybacz ale to baaaaardzo naiwne - Kovac zagral moze zbyt zachowawczo ale badzmy szczerzy; kim mial straszyc?

czas otworzyc oczy; z druzyny odeszlo (jeszcze Kroos ale to juz dawno) 4-6 graczy nieurojonej klasy swiatowej a teraz biegaja Coman-Walcott czy Gnabry ktoremego po 5 dobrych meczach okrzyknieto super-gwazda, do tego niezbalansowana pomoc w ktorej najlepszym pilkarzem w defensywie jest... Thiago :)

Edytowano : 2020-06-18 22:57:55

@dziki - myslisz ze KOvac zabronil atakowac? po ptostu nie mielismy grac tak wysoko i ofrnsywnie - kim mial wygrac srodek pola? widziales te mecze i jaki pas startowy zrobili Leon z Tolisso?

jak mozesz atakowac jak nie masz kim kontrolowac meczu? Kovac zagral tak jak widzial szanse i winic nalezy zarzad ze nie bylo argumentow by grac odwazniej

18.06.2020 22:54

Porażka z topową drużyną Kloppa 1-3 to "bolesne lanie"... ręce opadają

@GuteSpiele mam do Ciebie pytanie i proszę o przemyślaną odpowiedź; o co chodzi Twoją FANATYCZNOŚCIĄ względem zawodników Bayernu? Kimmich to spoko grajek ale w defensywie przesuwa go wiatr a Kante potrafi świetnie bronić a i z piłką przy nodze wie co zrobić - jest zdecydowanie bardziej kompletny bo wnosi niesamowicie duzo w obu fazach gry zarówno ofenywnej jak i defensywnej

tak samo alergicznie bronisz Alaby który zatrzymał się w rozwoju w wieku lat 22 czy Comana nazywając - go stało się praktycznie mem "talentem na miarę Mbappe".

Nasi piłkarze nie należą do ułomów ale pisanie capsem że "TO ON MA U NAS GRAĆ" czy atakowanie innych bo mają czelność dostrzeć że ktoś mógłby stanowić WZMOCNIENIE KLUBU jest serio dziwne i reagujesz tak zawsze - no więc o co chodzi?

18.06.2020 22:12

jeden mecz ma plusy i minusy ale majac na uwadze stawke i format - to bedzie jedna z najbardziej emocjonujac LM!

17.06.2020 16:56

Nie rozumiem jak mozna bylo pozwolic tylu zawodnikom wejsc w otatni rok kontraktu a jeszcze mniej rozumiem jak za takie osiagniecie mozna dostac awans do zarzadu...

17.06.2020 16:19

@GuteSpiele a czemu mam nie rozliczac bocznego wysunietego obroncy ktory od lat ma wielka dowolnosc w grze do przodu + stale fragmenty z ASYST i bramek? Obecnie Pavard ktory technicznie czy szybkosciowo jest duzo ubozszy ma 8 w kanadyjce. Nowoczesny boczny obronca, szczegolnie w ofensywnie grajacej druzynie ma dotarczac dosrodkowan/podan i miec asysty. Alaba wyglada blado nawet na tle dosrodkowan Daviesa i trzeba byc szczerym; jest bardzo solidnym graczem ale szybko przestal sie rozwijac i nie jest kims na kogo mozesz liczyc w tych aspektach.

Zreszta smiesznie brzmi takie pytanie w momencie kiedy pomnik stawia sie srodkowemu pomocnikowi ktory niczego nie wnosi do kontroli gry ale gdzy koledzy wykonaja ciezka prace to strzeli czasem bramke :)

Edytowano : 2020-06-17 16:11:47

Lewy gral tylem do bramki tak jak piszesz bo gral wysoko i gdy przyjmowal plecami do bramki koledzy wchodzili a on odgrywalk; Flick gra bardziej w stylu Juppa - zaczynamy akcje glebiej ale gramy szybciej i dluzsze pilki

Edytowano : 2020-06-17 16:13:45

@Bayern akurat Aguero gra bardzo mocno na nogach i trudno go wywrocic - gdyby byl wyzszy to gralby dobrze tylem do bramki, ale zeby to robic musisz miec tez wzrost

17.06.2020 16:09

@Arkady142 juz sie kiedys wyrazil co mysliszo. Lewandowskim ) to my zakompleksieni polacy mamy go za wielkiego a tak naprawde go*** mamy :)))))

za to Alaba jest pomocnikiem/obronca/bocznym obronca wszechczasow ktory welokrotnie przekraczal w BL 10 punktow w kanadyjce!

nie mozna byc krotkowzrocznym - krok od lat oddala sie od czolowki a zarzad mydli oczy dolownie spuszczajac kase w kiblu na jakies absurdalne wypozyczenia, co wiecej; nie zainwestowano w scouting ani pozadnego dyrektora sportowego tylko jest szukanie okazji - a przed kazdym innym transferem w zarzadzie maja tak pelne portki ze targuja sie o kazde euro byle nie dac sie osmieszyc jak z Lucasem

szastami zarobkami (Leon i Lucas po 12mln) czy kwotami transferowymi za polsrodki (Tolisso, Lucas) bez jansnego plano i przede wszystkim przekonania

pomijam juz takie drobne rzeczy jak Hasan ktory nie odpisuje agentom na maile z propozycja spotkan by pozniej.... Branchini (nie za darmo) musial pilkarza sciagac (Perisic), transfer Lucasa tez prawie Hasan zawalil i nalezy tylko zalowac ze mu sie nie udalo

17.06.2020 15:28

zeby miec na kontrakt dla Leona tak bardzo chcielismy wypchnac Vidala ze ze wstudu za ile go srzedajemy zawarto porozumienie ze nie ujawnimy kwoty :D media spekulowaly ze bylo to 18mln do momentu wycieku papierow gdy okazalo sie ze to wstydliwe 8

Barca go dzis wycenia na 20...

17.06.2020 12:45

Super mamy kadre - gdyby nie korona i Muller z Lewym wypadli z meczu LM a sklad wygladalby tak jak tydzien temu gdzie gral Cuisance i Zirkzee to drzelbysmy o wynik nawet gdyby po 1 meczu bylo 5-0

17.06.2020 12:31

"Polityka transferowa" strachu i szukania okazji - tak możemy podsumować działania zarządu pod wodzą naszego dyrektora sportowego. Specjalnie użyłem " " bo polityki nie ma żadnej; kombinujemy na zasadzie że może coś się uda; kiedyś mieliśmy siłę żeby iść po dobrego piłkarza i do tego skauting nie był potrzebny - dziś za każdy 'talent' wołają wielkie kwoty więc nasi srają po gaciach przed każdym ruchem na rynku co kończy się medialnym komediodramatem a nazywając rzeczy po imieniu: błaznowaniem.

Wyrzucanie pieniędzy na południowoamerykańskie upadłe gwiazdy to "kiełbaska i piwo" dla pocieszenia i zamaskowania nieudolności w sprowadzeniu skrzydłowego który powinien być w klubie i ogrywać się przy Robbery już 3 lata temu. Rok po transferze nadal nie wiemy kim jest ten o którym "gdybyście tylko widzieli kogo kupiliśmy" - bo albo był to Anglik przez którego ośmieszył się Hasan stosując zagrywki z Football Managera (najpierw powiemy że jesteśmy zainteresowani, potem złożymy ofertę, potem znów powiemy i złożymy wyższą a klub go wystawi ma listę taniej, o!) i oferując koszulkę z numerem 10, albo chodziło o Lucasa - czyli w sumie nadal nie wiemy bo facet się leczy a jak wiemy to łapiemy się za głowę - bo jakim cudem gość którego ośmieszają taktycznie i który wychodzi w każdym meczu KILKA razy 'na raz' mógł kosztować 80mln i zarabiać 12?

Ze strachu że przegapimy gonimy za Kaiem jakby miał być zbawcą - tymczasem to kolejny piłkarz który nie broni, nie stosuje pressingu i potrzebuje swobody taktycznej na boisku; nie jest ani skrzydłowym ani silnym środkowym pomocnikiem o którego proszą kolejni trenerzy a już Pep grał z przymusu... Lahmem.

Piłkarz obecnie nigdzie nie pasujący ale z jakiegoś powodu wszystkim cieknie ślina, choć za 25mln można było mieć ambitnego Wernera który może ma braki ale w przeciwieństwie do Comana potrafi kopnąć piłkę i podać (liczby asyst i goli mówią same za siebie) oraz do Gnabryego - utrzymać formę. Chłopak pokazuje co roku MiaSanMia ale nasz dyrektor sportowy trzasnął mu przed nosem drzwiamu jak przed nachalnym akwizytorem by wrócić się do masturbowania nad plakatem Havertza (którym zapewne przykrył plakat Odoia).

Żeby dopełnić obrazu śmieszności kiedy w końcu piłkarz wypowiedział się że w takim razie pójdzie do Anglii na scene wyszedł Karl by w oparach absurdu rzec że nigdy nie widział żeby piłkarz się tak wypowiadał. A powinien spodziewać się wszystkiego szczególnie po słowach jego przyjaciela o tym że odda mistrzostwo byle godnie pożegnać Robbery (prawie się udało) czy haniebnych słowach o Bernacie.

Nawet Manchester United czy Milan upadły na kolana przez nietrafione transfery - po erze The Invincibles w Arenalu również długo okłamywano się że Walcott to Piresm, że kiedyś przyjdzie godny następca Henryego, że Xhaka czy inny Elneny to Vieira, że Bellerin to gracz klasy światowej - okłamywano ale degrengolada postępowała - tylko w przeciwieństwie do słabej ligii Niemieckiej tam było te braki widać szybko; my jakoś dajemy rade. Chociaż BVB i tak walczy z nami co orku do końca - i to mimo że od lat robią fatalne transfery i oddają swoich najlepszych zawodników...

Bayernie, dokąd zmierzasz?

17.06.2020 11:53

wielkie brawa dla Flicka

WIELKI minus dla zarzadu za to jak tragicznie wyglada kadra zarowno pod wzgledem ilosci jak i jakosci

16.06.2020 22:54

@Ivan7 wiem na czym to polega ale glowni odpowiedzialni nie tworzyli ZADNEJ a wspierajacy biora na siebie caly ciezar

slaby mecz ale jest mistrz :) w koncu Lucas bedzie mogl pograc :D

16.06.2020 22:26

@Michello ponoc Goretzka jest zwolniony z zadan defensywnych i jest pilkrzem roku 2020, czytales co napisalem? Gnabry i Coman powinni a nie Pavard czy Kimmich ktory gra u nas najbardziej cofnietego pomocnika

16.06.2020 22:23

Goretzka/Coman/Gnabry sa tak zajebisci ze jesli Kimmich/Pavard/Davies nie podlaczaja sie do ofensywny to totalnie nic sie nie dzieje

czy poza tym co wykreuja Kimmich/Pavard/Davies jestescie w stanie wskazac jakas skladna akcje? jeszcze Coman cos szarpie chociaz...

16.06.2020 22:19

skanaliczna kartka

16.06.2020 22:10

@admin naprawde potrzebujemy takich ludzi jak @polactworobak ? ten typek nigdy nie napisal komentarza ktory nie jest jednoznacznie obrazliwy, juz sam nick sie prosi o bana

16.06.2020 21:45

Ja nie neguje ze Goretzka umie strzelic bramke - uwazam nbatomoast ze jest tragiczny w tym czego przede wszytkim oczekuje od pomocnka Bayernu; kontroli pilki, rozegrania, pressingu

- zawszad glosy ze to geniusz, a podobnie jak @Bayern022 ogladam mecz i widze cos innego? potem zas zaczyna sie dyskusja na temat jego brakow i slysze ze gosc to geniusz?

skoro nie mozemy przejac kontroli w meczu z Werderem to wybaczcie ze mam flashbacki z meczu z Liverpoolem gdze byl pas startowy dla przeciwnika - uwazam ze Leon to mega przeplacony grajek ktory kompletnie nienadaje sie do duzego klubu ze swoimi brakami i w meczu z powaznym rywalem gdzie kazdy trener podkresla jak wazna jest kontrola w srodkowej strefie bedzie dla nas olbrzymim oslabieniem

16.06.2020 21:31

@Pir5 dwa mecze temu wrzucalem screenshoty pod tytylem 'znajdz Goretzke' a;le nikt nie komentowal xD dopiero jak Leon strzelil gola to szafy wyszedl @tapczan

16.06.2020 21:26

za prosta strate w 44:12 tez go chwala w studio?

16.06.2020 21:15

17:50 Goretzka prawie przecial podanie i prawie zastosowal pressing - co za mistrz

16.06.2020 20:49

Coman trzal - pilka prawie na aut poszla xD

16.06.2020 20:42

ah ten Goretzka krol srodka pola xD

Edytowano : 2020-06-16 20:38:58

wrzutka Comana tez na mare talentu Mbappe

16.06.2020 20:38

80 za Dijk czyli absolutny top obroncow i 80 za Alissona to raczej nie byly ceny spowodowane Neymarem tylko jakocia zawodnikow - to nie jest tak ze przez jeden transfer inne kluby nagle maja wiecej kasy. Przyklad Felixa ktory podales prawdopodobnie spodowodal wieksza infliacje niz Neymara. Juz Kaka, Ronaldo i James wielkie pieniadze.

Na ceny patrzy sie w sporym uproszczeniu i rosna, ale rosnie tez inflacja i przychody. Wartosc poeniadza sie mocno zmienia a dla PSG i szejkow Neymar ma gigantyczna wartosc reklamowa. Jedna z firm analitycznych spojrzala na transfery w przeszlosci i wyszlo ze transfer Ronaldo do Interu w przeliczaniu na dzisiejsze kwoty to byloby ponad 300mln :)

mysle ze nie ma co dramatyzowac - sa pojedyncze przypadki koszenia frajerow ale top talenty zawsze byly drogie; czy Joao Felix tak bardzo rozni sie od 100mln za Havertza?

16.06.2020 20:15

@Arkady142 czy na pewno skoczylo? kto poza nieudolnym Bartomeu szalal?

ani City, ani Real ani Manu ani my ani PSG potem

16.06.2020 19:58

Super wiadomość choćby wobec faktu że wygraliśmy walke o talent z innymi klubami.

"PSG tried to extend Kouassi's contract as Tuchel regards him as a world class talent, but Bayern were faster and secured his signature."

Tuchelowi akurat można ufać w kwestii talentów

16.06.2020 19:52

Thiago: kontuzja
Fani Leona: Leon wygryzł Thiago!

:D

16.06.2020 15:21

ze cos jest na rzeczy w przypadku transferu zawsze mozna poznac po tym ze najpierw zaprzecza agent a potem jest informacja ze zona/dziewczyna pilkarza nie moze sie zaadaptowac do zycia w nowym miejscu :D

@Bayern022 bo w klubie takim jak Bayern ciezko sie przebic do gry w 1 skladzie a szkolki niemieckich klubow nie sa tak zaniedbane jak w Anglii. Wiec idac do takiego Lipska czy Schalke pracujesz z dobrymi fachowcami + masz realna szanse wskoczyc do skladu. U nas dopiero Flick daje sygnal ze co takiego moze sie wydarzyc ale badzmy tez szczerzy; Cuisance w Gladbach jak nie mial kontuzji to praktycznie co tydzien wybiegal na boisko a u na pol roku lawka i mecz z przymusu. A ma 20 lat...

Edytowano : 2020-06-15 18:29:53

@GuteSpiele Ty moze nie widzisz ale wiekszosc trenerow na swiecie widzi i nikt nie gra dwoma lewonoznymi - dodatkowo ani Alaba ani Lucas nie sa typowymi srodkowymi a prawej nogi w ogole nie maja, podobnie jak warunkow fizycznych do gry w powietrzu - jak Ty sobie wyobrazasz obrone przy kontrach gdzie idzie wrzutka?

Edytowano : 2020-06-15 18:31:24

na srodku obrony w ogole nie powinien grac pilkarz tak jednonozny jak Lucas czy Alaba, tak samo jak 6 - 1 to jest max przy takim bramkarzu jak Neuer - kazdy z nich musi przekladac pilke przed podaniem ato sa sekundy ktore taki Liverpool bezlitosnie wykorzysta

15.06.2020 18:27

@Arkady142 taka trojka w pomocy na LM? :D przerazajace, Kimmich w ogole nie ma warunkow fizycznych podobnie jak Thiago - Goretzka mimo ze napakowany to jednak nie gra 'twardo na nogach' i tez go latwo przepchnac - nikt z nich nie potrafi sue ustawic w obronie czy odebrac pilki

kiedy byl mocno defensywny Javi (ktory potrafil wyjsc z pilka do przodu), oraz Bastian + Kroos - obaj potrafiacy zagrac dluga pilke do przodu, w srodku grali tez Bommel, Xabi czy Lahm - kazdy z nich z pilka grajacy bardzo dobrze ale tez swietnie w fazie defensywnej

moze w desperacji van Beek?

Edytowano : 2020-06-15 18:05:27

@dzojko, gracz za 80mlmn powinien nawet po urwaniu nogi wejsc na boisku i pokazac kolegom ze moga na niego liczyc - a jak dostal mecz od poczatku to erobil takie bledy jak amator (wyjscia na raz - to pokazuje w kazdym meczu, czy dawanie sie obiegac w co 2 akcji Gladbach).

Nie widzialem zeby Badstuber ktory notorycznie mial dlugie kontuzje popelnial takie babole

15.06.2020 18:03

Zgadzam sie ze widac u niego talent i bylem 1 tutaj ktory mowil ze chlopak jets ciekawy, ale nadal talent a nie pilkarz klasy chocby takiego Coutinho z Liverpoolu (ktory widzimy jak konczy) - i tak jak mowie z hypowanych 20 latkow ilu zrobilo kariere? Gotze w jego wieku wygladal jeszcze lepiej. Zgadzam sie ze powinnismy planowac przyszlosc bez Mullera?lewego ale oni maja przed soba jeszcze 3 lata gry.
Z Havertzem na boisku naszym najlepszym pilkarzem w odbiorze (poza obroncami) jet... Thiago

tak nie wyglada zbalansowany zespol - nawet taka Barcelona gra Busquetesem i Vidalem a u nas nie ma w ogole 6 ktora potrafi bronic, Kimmicha w ostatnim meczu przestawili jak plastikowy slupek

15.06.2020 17:41

@FanGraczyBayern narazie sie w polowie zgadzamy :P powinnimy kupic koniecznie Sane, co do Havertza uwazam 100mln za zbyt duze ryzyko; wystarczy popatrzec na listy talentow z poprzednich lat i prawie zaden z 20 latkow hypowany w tym wieku nie zrobil kariery; wyjatki w ostatnich 10 latach mozna policzyc na palcach jednej reki

nam jest potrzebna 6 i powazni obroncy; srodkowy i prawy a nie pilkarz ktory nie umie odebrac pilki i nie stosuje pressingu a w dodatku na dzis przy Mullerze i Leonie nie ma za bardzo dla niego miejsca na boisku - przy czym rozumiem strach przed 'missed opportunity' bo faktycznie wyglada na kogos kto moze zostac wielkim pilkarzem

idealnie byloby sie dogadac i wziac go za rok za 50/60(?)

Edytowano : 2020-06-15 17:34:38

@DonJupp

problemy z Lucasem sa dwa:
- nie ma dla niego miejsca na boisku bo wystrzelil Davies i nikt go juz na lawke nie posadzi, Alaba tez go nie wygryzie wiec gra na srodku a lewonozny pilkarz nie moze grac na prawej stronie srodka obrony
- wlasnie przez to ze mial kontuzje mozna powiedziec ze sie nie zaadaptowal i sprobowac sprzedac go za cene kupna; jesli odpali jego wartosc nie wzrosnie, jesli nie odpali spadnie dramatycznie - znacznie wiecej sensu ma wiec opcja sprzedazy

15.06.2020 17:30

Ktos wczesniej w rozmowie nt Lucasa pisal ze trzeba brac pod uwage wizerunek klubu. Jesli kupilismy goscia za 80mln z kontraktem 12mln i okaze sie wtopa to bedzie fatalne dla wizerunku a jesli po jego bardzo slabych meczach i przy niesamowtym Daviesa powiemy; "dobra, dobra cos tu nie gra, obie strony nie poczuly chemii, rozstajemy sie w zgodzie ale w potrzebnej obu stronom sytuacji" + wyciagnac tyle za ile kupilismy to mysle ze bedzie bardzo dobre dla wizerunku nawet jesli Lucasowi uda sie w PSG

no chyba ze Hasan powie ze mamy sz zescie ze go sprzedalismy bo jest slaby i nie pasuje do Bayernu xD

PS PSG to podobno chce Hernandeza ale nie Lucasa tylko Theo

15.06.2020 16:36

oho :D

Edytowano : 2020-06-15 13:10:40

@Gute ostatnio wytrzymales 3 dni zanim dostales bana a szacunek CI sie skonczyl juz 1 po powrocie, ale ciesza przemyslenia; mysle ze wszyscy by chcieli jeszcze zeby zainwestowal nieco wiecej refleksji w to co piszesz bo ilosc nie idzie w parze z jakoscia narazie ;)

15.06.2020 13:07

@kamdi z tym Lucasem nie bym byl taki pewny; agent co prawda mowi ze zostanie ale Wenger zapytamy kiedys o Lacazette powiedzial ze nie zna zawodnika :D

a obecnie dziala czynnik psychologiczny tez - pilkarz tez na pewno widzi ze *cos jest nie tak* - na lewej wygryzl go 20 latek na srodku jest wieloletni gracz i lubiany Alaba i albo bedzie lawka albo gra w trojce lewonoznych.

Wiec skoro nic nie wychodzi to moze lepiej uciac straty i przeniesc sie gdzie indziej zeby 'zresetowac' glowe?

15.06.2020 12:46

@Pir5 fajne ze kpisz ale co nastraja Cie optymizmem?

14.06.2020 23:26

@kibicod2007 Arenal i Chelsea to nie sa glowne sily w PL, teraz tam jest City i Liverpool - reszta druzyn w przebudowie. Arenal byl na topie ale przez to ze latami wmawiali sobie zajebistosc to skonczyli nawet za Totkami.

I my tez kupujemy pelno przecietnych graczy a kibicom wmawia sie ich zajebistosc; za 2-3 lata Lewy, Tomek i Neuer juz nie beda w takiej formie; kto ma ciagnac te druzyne? Coman? Goretzka? w wielkich meczach?

za czasow swietnosci na boisku byl Robben i Ribery a w srodku Basti + Lahm na boku. Ilu dzis w kadrze jest pilkarzy tej jakosci?

Kimmich to fajny gracz ale tylko w fazie ofensywnej, Gnabry to narazie zaliczyl kilka meczow gdzie wyskoczyl z forma ale juz znacznie wiecej ma na koncie gdzie znikal - Coman? jest ok ale czy na LM? Goretzka - nasz Ballack w fazie ofensywnej ale do kontrolowania gry nie wnosi wiele

80mln na Lucasa narazie wyglada na wywalone w bloto, 60mln poszlo na wypozyczenia, 40mln (rekordowy transfer swego czau) za Tolisso - brak rasowego srodkowego obroncy (Ramos, Dijk, Koulibaly, Chiellini)

trudno jest byc optymista niestety - takie BVB wyglada duuuuzo slabiej niz za Kloppa a bija sie z nami o lige dosc dlugo, Lipsk fajna druzyna ale umowmy sie czolowka Europy to nie jest a wydaja sie byc coraz blizej, poza Phonziem od dawna nie zrobilismy klaowego transferu

a scouting nadal nie istnieje

14.06.2020 23:13

skoro Sane jest graczem ktory normalnie kosztowalby 80-120mln (gdyby w ogole byl do kupienia) to koniec kontraktu dziala na nasza korzysc ale jesli faktycznie jednostronnie ustalilismy cene *bo koniec kontraktu* to jest to smieszne i niepowazna - kupujemy nadal wartosc sportowa po i tak obnizonej cenie, Real nie mial problemu dac za 30 letniego Hazarda ponad 100mln

jesli nie kupimy Sane w tym okienku to bedzie serio kpina, Coutinho na kolejny sezon? kolejne 30mln w bloto - to juz by bylo razem z Jamesem 90 baniek na wypozyczenia :D

Sane w gorszy dzien gra solidnie a taki Gnabry nie istnieje w ogole, w dobry dzien to top skrzydlowych w europie, zalamka

14.06.2020 21:37

@Kimas przy czym jak pokazaly ostatnie mecze skrzydla nie istnieja bez Daviesa a na tej lawce masz 2 wypozyczonych i tak szczerze to poza Thiago nie masz kogo wprowadzic w powaznym meczu zeby bez powaznej straty na jakosci - czyli w ytuacji gdyby trzeba bylo gonic mecz i rzucic nowe sily czy nawet postraszyc w przypadku bronienia wyniku to kto wchodzi? smutne

14.06.2020 19:58

Kai to fajny gracz ale 2 rzeczy martwia:

- patrzac historycznie z pilkarzych ktorych uwazano za mega talenty w wieku lat 20 ilu zrobilo wielka kariere? Neymar, Mbappe, Messi, Ronaldo i? patrzac na listy np top10 talentow sprzed 10 lat mozna sie zdziwic :) 100mln to wielkie ryzyko
- Kai im bardzej zwolniony z zadan defensywnych tym lepiej wyglada na boisku (juz go nawet do ataku przesuneli) - w defensywie nie pracuje i nie potrafi naciskac czy odebrac pilki - pytanie kto zatem bedzie to robil? Goretzka nie, Kai nie, Kimmich jest dobry w rozegraniu ale nie odbiorze a wczoraj dal sie przestawic przez brak fizycznosci

wyszloby na to ze najlepszym defensywnie pilkarzem na boisku w pomocy bylby.... Thiago:D

Muller i Gnabry czy Coman co prawda biegaja ale nie maja nawet tej zawzietosci ktora mial np Ribery

Xabi i Vidal a nawet Basti to byli pilkarze ktorych nie mogles po prostu minac i ktorzy swietnie potrafili sie ustawic lub mocno naciskali na rywala

szczegolnie w pomocy brakuje sily i agresywnosci - obecnie juz brakuje balansu wiec naprawde nie kumam gdzie mialby grac Kai i kto na niego pracowac

14.06.2020 18:38

@Kimas pelna zgoda, nikt nigdy nie twierdzil ze to maja byc gracze 1 skladu

@Arkady142 i te przypadki tak mnie przerazaja w naszym kontekscie

milan - u nas tez przespano wymiane pokoleniowa nie zastepujac w pore szczegolnie Robbena, Riberyego ale tez Bastiana i Xabiego - to byli pomocnicy ktorzy wiele dawali zarowno w ataku jak i obronie (a przeciez wczeaniej jeszcze oddano Kroosa zas pozniej Vidala

manu - transfery bez wiekszego pomyslu i przeplacone; transfer Lucasa - kwota i tygodniowka w momencie gdzie mielismy przeciez Hummelsa czy Neubela i Fiete Arpa przy jednoczesnym zaniedbaniu kolejny krok pozycji 6

arenal - Wenger uparcie stawial na wyspiarzy; Walcotta, Wilshere'a czy Ramseya a kibce oszukiwali sie ze to pilkarze klasy swiatowej; u nas to samo z Comanem czy Gnabrym. Jak Elneny czy Bellerin zaliczyli 5 dobrych meczow to tez tak byli nazywani (a ostatnio Gounduzi) - rzeczywitosc jest jednak taka ze to bardzo przecietni pilkarze

Uliemy sie trafily dwa interesy zycia w postaci Robbena i Ribyryego a van Gaalowi jest tak wdzieczny do dzi bo ten dal kadrze Bastiana i Mullera. Lewy to byl swietny ruch ale nie oszukujmy sie; pozlismy na latwizne z Hummelsem i Gotze.

A skoro nie trafiamy transferami i nie walczymy o pilkarzy typu Hazard to gdzie bedziemy za 2-3 lata jak Lewy i Neuer beda konczyc kariery?

14.06.2020 16:39

Filip 'Multikonto' Skoczek w akcji :D

Ciezko Was czasem skumac, jak mlodzi nie graja to zle - jak graja to tez zle. Cuisance z 5 to troche szorstka ocena - na pewno nie zagral tak zle jak Lucas, ktory z kolei powinien dostac 6. Bycie mistrzem swiata go uratowalo w oczach oceniajacych? ;)

Flick bardzo kurtuazyjnie o Hernandezie i zaloze sie ze w LM nie wyjdzie...

@Arkady142 Arsenal, Milan, Manchester - wszystkie te kluby laczy jedno; degrandolada na przestrzeni lat przez slabe transfery - ale to nie przyszlo z dnia na dzien bo nawet w takim Manu Ferguson zaniedbal ostatnie 2-3 lata jesli chodzi o kadre a potem bylo tylko gorzej. Dlatego martwiacy jest brak ruchow w naszych scoutingu i Hasan jako osoba odpowiedzialna za kadre

14.06.2020 16:00

@Kimas a widzisz roznice miedzy wypozyczonym rezerwowym a zawodnikiem 1 skladu zarabiajacym 12mln ktoremu buduje sie pomnik za rzeczy drugorzedne dla pomocnika?

13.06.2020 22:03

@Kimas napisz prosze gdzie widzisz potencjal Lucasa poza hypem z powodu kwoty tranferu? W opuszczaniu pozycji? W dawaniu sie obiegac jak amator czy wyjsciach na raz?

Przy Godinie kazdy wygladal w Atleti dobrze a dodajmy do tego ze druzyna Simeone cala gra defensywnie i glebiej. Nikt Lucasa nie skresla bo przy kwocie transferu i zarobkach bedziemy sie z nim meczyc jeszcze jakis czas, ale kosztowal nas 80+12mln a jak narazie ma albo kontuzje albo prezentuje sie nie slabo tylko bardzo slabo. Chiellini, Dijk, Ramos czy jakikolwiek obronca nie graja TAK SLABO nawet po przerwach z powodu kontuzji

co do Cuiane - oczywiscie, ale nikt nie mowi ze chlopak ma grac w 1 skladzie. Sam czesto pisze o tym ze najchetniej widzialbym 2 nowych pomocnikow do grania z Thiago, ale Cuisance wyglada ciekawie i na kogo komu warto dawac szanse (moze wypozyczenie?)

13.06.2020 21:34

@cayman Tomek to jeden z mooch ulubionych pilkarzy ever ale bylem wiele razy krytyczny wobec niego lacznie z apelami o lawke. Wg Whoscored Leon ok staty ale tak jak mowe pass accuracy wysokie ale 3 podania do przodu to byly 3 straty. Nie bede sprzeczal sie z wyborem Leona na motm w takim slabym meczu gdzie wszyscy zagrali ponizej mozliwosvi ale jesli wybieramy pilkarza meczu na zasadzie; caly mecz slabo ale pokazal blysk to Neuer zasluzyl bardziej bo zagral solidnie i mial 2-3 dobre interwencje.

Edytowano : 2020-06-13 21:23:38

@Elessar skoro zarabia 12mln rocznie i wyochnieto przez niego Krola Artura z klubu to bede wymagal od niego gry na miare minimum 8mln rocznie :D

13.06.2020 21:22

fun fact: 2 obroncow w postaci Boatenga i Lucasa zarabia ~25mln rocznie. Wiecej od... Ramoa, Koulibalyego i van Dijka razem. Obaj elektryczni i watpliwi....

13.06.2020 21:09

@Kimas Cuisance ma 20 lat i pokazal ze lubi pmiec pilke i widzi co sie dzieje na boisku - potrafil tez raz dobrze przyjac pilke i momentalnie minac przeciwnika po czym zagrac 25 metrowa pilke - achievement ktorego Leon jeszcze nie ma. Przyzwoicie tez gral w pressingu - takze sorry ale jechanie po nim jest nie na miejscu; na pewno nie wyglada jak graca 1 skladu ale na powno wyglada obiecujaco.

13.06.2020 21:03

@cayman mimo bledu Sommer chociaz mecz byl tak slaby ze skoro Zirkzee zagral ogolnie slaby mecz to mozna usprawiedliwic wybor strzela - szczegolnie ze zwycieskiego - gola

Edytowano : 2020-06-13 21:00:09

albo nawe Neuer

13.06.2020 20:58

@KingWizard raczej nikt nie uwaza ze Leon to dno, po prostu jego ustawianie sie w momencie rozegrania czy pressing sa fatalne - wiekszosc akcji przeciwnika w kazdym meczu idzie jego strona i bicie ogorkow w BL to zaslona dymna bo lepszy przeciwnik to wykorzysta. Wyczucia wejscia w pole karne nikt mu nie odbier ale to nie jest cecha ktora determinuje jakosc pomocnika. Vidal tez to mial ale zasuwal od pola karnego do pola karnego. Z Goretzka na boisku nie dominujemy srodka pola nawet w BL i nie poprawia tego elementu co nie napawa optymizmem przed powaznymi meczami

Edytowano : 2020-06-13 20:50:50

@tapczan a jakas merytoryka poza zwymyslaniem? bo zarowno ja jak i wszyscy inni krytykujacy Leona ucieszyli sie gdy strzelil

13.06.2020 20:49

@FanGraczyBayern pass accuracy calkiem fajne, ale mial 3 podania do przodu i 3 traty :D takze tego...

13.06.2020 20:43

@Elessar ja sie nie kloce po prostu bawi mnie (i nie tyylko mnie bo zauwazyli to inni) ze @tapczan siedzi jak mysz pod miotla kiedy gramy glebiej i nie ma argumentow ale jak Leon strzela gola to pojawia sie z quasi ironicznym komentarzem argumentujac pozniej ze cala dyskusja na temat tego jak pomocnik zachowuje sie gdy przydaloby sie przejac kontrole nad meczem (a jest drugim najlepiej zarabiajacym pilkarzem na boisku w (ponoc) genialnej formie) jest ponad jego ego

komentarz zaczynajacy ie od "blazen" pomine bo to kolejny jakze merytoryczny wyskok

13.06.2020 20:40

pisalem przed meczem ze bedzie 1-2 lub 2-1 - ten mecz musial tak wyglada. Gladbach mimo wszystko nie jest mocna druzyna a zwyzke formy najlepiej utrzymajac nie majac takiej dluzgiej przerwy jak byla.

@KingWizard czy grali na remis? pewnie troche tak ale chyba bardziej nie mieli kim po prostu postraszyc mimo naszych oslabien - ciekawy jestem czy to trener zagrak tak zachowawczo czy pilkarze mieli za duzo respektu?

mecz jesli chodzi o jego jakosc - tak ogolnie; byl slaby, ale nie byl slaby biorac pod uwage ze gramy angielski tydzien i mimo wszystko z graczem U-18 jako napastnikiem (!!!) oraz z innymi powaznymi oslabieniami

brawa dla Flicka - bylem umiarkowanym optymista co do niego ale robi wietna robote, moze to nie taktyk jak Pep czy Nagelsmann ale wiemy co mamy robić.

Lucasowi Hernandezowi nadałem przydomek Włócznia, Flickowi nadaję Zegarmistrz!

13.06.2020 20:32

@vaterland napisal czlowek ktory zaczyna oceny od 5 w skali 10 punktow jesli oceniany pilkarz ma obywatelstwo niemiec i ktory krytykowal niejednokrotnie Lewandowskiego xDDD

13.06.2020 20:27

@tapczan ale jak tylyko cos mu sie udalo to postanowiles zejsc z Valhalli i uswietnic te jakze nudna konwersacje swoim blyskotliwym komentarzem

13.06.2020 20:24

no coz XD wszyscy wiedza co mysle o Leonie i nie przezyje jak bedzie mial pomnik ale... UFF!!!!!

a kilka postow nizej pisalem ze licze na suchara od Pavarda lub Goretzki :DDD

13.06.2020 20:17

liczen a jakiegos suchara od Pavarda albo Leona z daleka inaczej ciezko... a niektorzy domagal sie zeby Zirkzee gral a Lewy odpoczywal :P

przydalby sie taki Olic/Mandzukic na rezerwie

Edytowano : 2020-06-13 20:08:51

F@FanGraczyBayern czemu tak Cie to boli? gosc jest nadal pilkarzem Bayernu i ma forme, chyba wazniejsze jest zeby wygrac a nie karac zawodnika? zreszta o ile pamietam i byyl news o nim to w klubie sa pelni zrozumienia, w koncu ile mozesz grac w rezerwach

13.06.2020 20:07

@Arkady142 no wlasnie inaczej;

GNABRY ma bardzo rowna forme - tylko ze poza wyskokami (glownie sezon temu) slaba. To jego 3 sezon na powaznym poziomie ale niestety forma nie idzie w gore a i juz nie ma wyskokow formy - to jest niestety mocno niepokojace i mam nadzieje ze nie bedziemy sie oszukiwac latami jak Arsenal z Walcottem

13.06.2020 19:54

Luca "Włócznia" Hernandez znowu w akcji :D

uff schodzi

13.06.2020 19:52

Przeciez Gnabry gra tak od dawna - zaliczyl u nas jakies 5 meczow gdzie pokazal sie naprawde dobrze + repra i zrobiono z niego GRACZA KLASY SWIATOWEJ

a on narazie jet od niej daleki i jeszcze sporo musi pokazac, narazie niestety wrocil do kompletnej przecietnosci i wyglada gorzej od slabiurkiego Perisica nie mowiac juz o Comanie

a niektorzy mowia ze Sane niepotrzebny :D

13.06.2020 19:47

50 minuta v Gladbach, Goretzka wywalil przeciwnika i odebral pilke :D cos wartego uwagi :D
51:20 Goretzka zle podaje i tracimy pilke:P :(

13.06.2020 19:43

@Elessar nie ma co dramatyzowac jest sporo krytyki ale zasluznej nikt go nie wyzywa przeciez czy przekreca nazwisko (co jest notoryczne na innych stronach), nie wiem wiec gdzie widzisz pomyje.

pisanie ze popelnia bledy i ciezko na to patrzec czy ze zasluguje na lawke to raczej zdrowa ocena obecnej sytuacji - w tym meczu juz zostal objechany 3 razy jak amator (no chyba ze to nazwiez pomyjami?:)) a to nie jest tak ze trenuje od wczoraj czy ze ma 20 lat - a ze gra caly cza to tez trudno miec nadzieje ze nagle go olsni


co do Leona; w ofensywie potrafi wykorzytac porace kolegow (ile razy pisalem ze jest jak ten koles co stoi pod polem i krzyczy 'moja moja!') - dzis przyszedl mecz kiedy trzeba wziac wiecej na swoje barki i co? zadnego presingu, niemal kazda akcja idzie jego strona a w rozegraniu... Cuisance bierze gre na siebie

Edytowano : 2020-06-13 19:41:31

no ale zaraz mi ktos powie ze to nie a jego zadania jako pomocnika :D

13.06.2020 19:40

nawet zraszacze slychac :D

13.06.2020 19:34

@Elessar kibice sa po prostu rozczarowani - to ze mialby gola nie usprawiedliwia go z 2 sytuacji gdzie gola by oddal bo ustawia sie jak amator - jak takie co moze robic obronca majacy 24 lata? to nawet nie jest jakis prosty blad; to karygodne zlamanie zasad obrony. Gosc ktory kosztowal 80mln i zarabia 12mln nawet po urwaniu nogi powinien wejsc na boisko i pokazac dlaczego za niego tyle zaplacono.

Wyobrazasz sobie van Dijka czy Ramosa popelniajacych szkolne bledy CO MECZ (a nawet kilka razy w meczu) nawet po kontuzji?

Z dziejszej trojki; Zirkzee, Cuiance, Lucas ten ostatni wyglada najgorzej...

13.06.2020 19:29

@dzordan w wiekszosci meczow tak jest nawet z Daviesem zamast Lucasa - po lewej stronie pomocy gra Leon wiec przeciwnik zawsze ma miejsce. Dzis Kimmich musial wracac i naciskac w jego strefie

Edytowano : 2020-06-13 19:20:13

@KingWizard - jak tam? masz ten cytat? :)

13.06.2020 19:19

@KingWizard czekam na cytat w ktorym stwierdzam ze Cuiance jest lepszy niz Goretzka albo na przeprosiny i przyznanie sie ze zybciej piszez niz myslisz

13.06.2020 19:15

Gnabry, Goretzka, Lucas, Perisic - dzis powinni pomagac Kimmichowi i chlopakom a niestety wygladaja... blado przy mlodych

Edytowano : 2020-06-13 19:14:05

@KingWizard pokaz cytat gdzie twierdzam ze Cuiance jest lepszy niz Goretzka?

13.06.2020 19:13

Cuisance fajne przyjecie, miniecie przeciwnika i dobra dluga pilka.

MISZCZ Goretzka czego takiego w tym sezonie jeszcze nie zrobil ani razu :D

13.06.2020 19:10

z trojki Zirkzee, Cuisance, Lucas gdybym nie wiedzial i musial zgadywac ze ktorys koztowal 80mln to najpierw bym nie uwierzyl a potem strzelil ze Zirkzee albo Cuiance :D

13.06.2020 19:07

30minut mija, czy Goretzka brac udzial w jakiejs sensownej akcji? skoro jest taki zajebisty to powinien dzis poakzac jaja i wziac troche wiecej gry na siebie

a tak jest angielska pilka; klepanie od obrony do ataku...

13.06.2020 19:04

@zielo151 etam Sommer jest dobrym bramkarzem, na pewno lepzym niz taki Burki, babol sie zdarza kazdemuy. Brawa dla Zirkzee bo to nie byla latwa pilka

13.06.2020 18:58

Cuisance sporo biega robiac pressing - i calkiem madrze do tego. Przy zagraniach widac tez ze widzi co sie dzieje na boisku. Mam nadzieje ze Ci ktorzy wieszali psy po ostatnch 45 minutach beda musieli przeprosic :D

13.06.2020 18:49

ma ktos link do angielskie streama? jestem niestety poza domem :P

13.06.2020 18:24

@Pir5 piles cos? :D bez zloliwosci pytam :P

Sa powody do narzekania; liczne kontuzje to na pewno po czesci wina slabego sztabu (Kornmayera nie zastapiono nikim uznanym) i lekarzy (zewnetrzna klinika)

Do pilkarzy tez mozna miecp retenje bo sa pod forma; Gnabry nie gra kompletnie niczego, Coman na coraz wiekszym strachu, Goretzka dobrze tylko w ofensywie, Luca "Włócznia" Hernandez slabo a tragicznie jesli pamietac o 20mln, Odriozola z ktorego sie ponoc nasmiewano po 1 treningu to 3mln wyrzucone w bloto

dodatkowo nasz dyrektor sportowy od 2 lat sprowadza Sane

jest wiele powodow do niepokoju a mowienie ze jest super bo klepiemy leszczy w BL nie pomaga - narazie klepie ale DEGRADACJA postepuje i jestesmy slabsi kadrowo i indywidualnie niz 5 czy 3 lata temu

Edytowano : 2020-06-13 18:22:33

*80mln nie 20 :(

13.06.2020 18:17

@Pir5 musisz popracowac na poczuciem humoru bo ani to smieszne ani sarkastyczne.

Niestety mamy tragiczna lawke i nie chodzi nawet o jakosc ale tez ilosc - tak nie moze wygladac kadra druzyny chcacej grac na 3 frontach zczegolnie ze kilku graczy ma notorycznie problemy z kontuzjami i ich przestoje w grze to zadna nowosc

dodatkowo tkai Gnabry to zagral 5 dobrych meczow i jeszcze sporo musi udowodnic, Tolisso zas to zaden zmiennik (jesli juz ne ma kontuzj)

13.06.2020 17:54

@Danie1 przeciez on nigdy nie umial - kibice Juve nie mogli uwierzyc ile za niego dalismy; tam byl nazywany jezdzcem bez glowy i tak zostalo

ma swietna technike z pilka przy nodze i szybkosc ale jesl nie umiesz poprawic tyle lat wykonczenia pracujac z najlepzymi trenerami (PSG, Juve, Bayern) no to sorry ale nie nadajesz sie do gry na najwyzszym poziomie

nie rozumiem czemu nie walczylismy o Bernardo SIlve ktory byl do wyjecia za 30-35mln....

13.06.2020 14:31

kontuzje nas mecza od lat a Guardiola mial najwieksze pretensje o to ze sztab nie umial okreslic kiedy ktos wroci bo nie mogl planowac kadry - a jak wracali to zaraz szybko wypadali (co nadal wystepuje)

inna sprawa ze do niedawna nie mielismy wlasnego zaplecza tylko kontuzjowani pillkarze byli zawozeni do kliniki - tak nie wyglada to w duzych klubach

ja tam sie ciesze ze Dr Voodoo odchodzi, ilosc urazow musi sie zmniejszyc

13.06.2020 13:18