DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 118

@bayern1987dwa bedzie ostatnia szansa bo ma 2 lata kontraktu (Coco) - wiec teoretycznie wypadaloby przedluzac juz w tym i sytuacja jest patowa; zagra pewnie znowu slaby sezon i za rok odejdzie w promocji... bo nie wyobrazam sobie zeby komus takiemu placic tyle ile zarabia Casemiro (przed podwyzka w tym roku)

19.08.2020 10:20

@Pir5 wymysly mediow to by byly gdyby napisali ze ktos go chce - ale nie umieli wymyslic racjonalnej plotki bo musieliby napisac przynajmniej o 30mln i klubie ktory da mu minimum te 6mln ktore ma u nas - nawet The Sun by nie wymyslil wiec doszli do jedynego racjonalnego wniosku ze zostaje. Karl juz przeciez mowil ze wzmocnienia beda ze szkolki... a Coco to transfer bo wyleczyl kontuzje :D

Edytowano : 2020-08-19 10:15:00

co do Verattiego - no i? bede przypominal dopoki niektorzy myla ryby, tj Leszcza nazywaja Rekinem

19.08.2020 10:13

@KeeRay trzeba tez uwazac zeby nie przejsc pod drabina i splunac przez ramie przed wyjsciem na boisko, a noc przed meczem wlozyc obrazek z Ronaldinho pod poduszke

Edytowano : 2020-08-19 10:09:47

@FanGraczyBayern - nikt go nie chce to co maja zrobic? 6 nie udalo sie znalezc od odejscia Xabiego czyli juz 3 sezony temu. Carlo chcial Verattiego (wtedy za 70mln) ale wolano wyjac jakiegos lelaka z Lyonu ktory jak narazie popisal sie klopsem z Liverpoolem, kontuzjami i tym ze jako srodkowy pomocnik jest wszedzie byle nie na srodku boiska

19.08.2020 10:06

blagam 4 gole w 24 meczach w BL gdzie mamy prawie ze rekordowy sezon na super ofensywnego skrzydlowego, tyle to by Peszko strzelil

tego ze potrafi wietnie prowadzic pilke i ma szybkosc ale podanie/strzal go dyskwalifikuja do rywalizacji szczegolnie w 1 meczu przeciwnko mocnym rywalom gdzie kazda szansa jest na wage zlota - w potemcjalnie spotkaniu z PSG nie mozna sobie pozwolic zeby w 5 dobrych sytuacjach wywalic pilke w kosmos tylko trzeba cos strzelic

Edytowano : 2020-08-19 09:43:22

*tego ze potrafi wietnie prowadzic pilke i ma szybkosc nie neguje

19.08.2020 09:40

@hoven Cou jako joker ok, Coman niestety zaden joker bo co z tego ze minie obronce jak wywali w kosmos? jak trzeba gonic wynik to musisz kurcze wykorzystac kazda pilke, kazda okazje - a Coman potrzebuje 100 sytuacji zeby dograc 1 dobra pilke; po jego 3 meczach u Flicka pisalem ze Hansi jest zbyt pragmatyczny zeby stawiac na takiego goscia i ze bedzie gral Perisic. Nie pomylilem sie.

Edytowano : 2020-08-19 09:27:53

Lyonu nie zlekcewazymy i jesli Alaba czy Boateng nie odwala szybko babola to obstawiam taki sam wynik jak obstawialem wczoraj dla PSG 3-1 dla nas

Edytowano : 2020-08-19 09:28:13

@hoven Cou jako joker ok = @DonJupp ofc

19.08.2020 09:26

@Kimas no potega, Coman ktorego dobrego podania juz nikt nie pamieta, Coutinho ktory przez caky sezon zaliczyl 2 dobre mecze i jet takim geniuszem ze siedzi na lawce (ale ok, nim mozna postraszyc) i Lucas "Włócznia" Hernandez ktory dal sie obiegac potegom BL jak amator oraz specjalzuje sie w wyjsciach na raz - o jego formie 'mocy' swiadczy jak narazie cena a dla kontrastu fakt ze w jednym meczu odwalal taka amatorke ze Flick go zdjal w przerwie

19.08.2020 09:22

Swoją drogą na ławce mamy gościa za rekordowe i absurdalne 80mln a nikt go nawet nie bierze na poważnie jeśli chodzi o grę i to w momencie gdy Alaba i Boateng są tak 'jakościowi' że całkiem serio można się zastanowić czy nie powinien grać Sule....

truskawką na torcie dla Hasana który nam załatwił taką obronę jest Odriozola (koszt ok 5mln) - facet z którego ponoć śmiano się na 1 treningu i który również nie jest nawet poważnie rozpatrywany do gry na prawej :D

19.08.2020 09:07

jejku jejku 'Czarny Beckenbauer" wyobraża sobie pozostanie w Bayernie! mój dzień rozświetla nadzieja

jeśli mamy stawiać na Lucasa to tego pazernego Pana należy pożegnać bo jako wychowanek to on powinien tu chcieć zostać a nie wyobrażać sobie za 20mln

19.08.2020 09:03

Napoli ponoć gotowe sprzedać Allana za 40mln.

Chelsea w końcu dogadała się z Leverkuen w sprawie Havertza

19.08.2020 08:30

łomatko co za teoria ahahha

19.08.2020 00:06

@Panczo no nie wiem, ten w 2010 to byl jeden z najnudniejszych finalow LM jakie widzialem

18.08.2020 23:50

@AdiFantasti bo sa wykroczenia i przestepstwa ;)

a jesli jest faktycznie taki przepis (ja o nim nie slyszalem) to bedzie zastosowany jak zoltko przy zdjeciu koszulki - tutaj nie ma roznicy czy gol byl na 5-0 czy na 1-0 czy pilkarz zdjal na chwile czy dlugo - leci kartka z automatu nie ma intepretacji jak np faulu

i jesli za wymiane kozulki jest mecz pauzy to precedensu nie bedzie (a zapis na pewno bral pod uwage ze pilkarze wymienia sie po gwizdku)

18.08.2020 23:36

@AdiFantasti jesli taka kara jest to musi byc zastosowana - tak jak jest zolta kartka za zdjecie koszulka; zawsze i z automatu

ciekawe, przyznam ze nie znam tego przepisu; ktos cos wie? (chodzi o zawieszenie/zoltko za wymiane koszulek co zrobil Neymar)

18.08.2020 23:29

ponoc Neymar wykluczony za wymiane koszulki???

ne mam nic przeciwko :P

18.08.2020 23:07

@Daro nikt nie sra ale przypominam ze:
a) nie mamy defensywnego pomocnika
b) Davies nadrabial czesto szybkoscia a nie oddbiorem co przy Kylianie/neymarze bedzie zniwelowane
c) na srodku gra Jerome ktory w sytuacjach 1 na 1 daje sie wkrecac jak bak a partneruje mu David "Babol" Alaba
d) Kimmich majacy grac na prawej nie jest demonem predkosci
e) u nich jest Veratti a na srodku ktokolwiek z Silva/Marquinos/Kimbempe a nie Busi czy Pique ktorzy od 3 lat kopia sie po czole, co daje bardzo solidne zabezpieczenie

nie chodzi o to ze ktos obsral zbroje ale jest sie czym mocno martwic

18.08.2020 23:05

swietna organizacja gry, prawdziwy stoperzy, skrzydelka jak Robbery - brak tylko typowego egzekturora z przodu

maja walczakow a do Herrery w rodku dojdzie Veratti, ka`zdy umie grac pilka, Tuchel im nadal dyscypline taktyczna, Lipsk nie mial nic do powiedzenia

18.08.2020 22:54

@AdiFantasti Atletico im oddalo pilke i pozwolilo grac liczac na kontry a PSG jest agresywne, poukladane, gra na wysokich obrotach w pressingu i blyskotliwie w ataku

Lipsk jest po prostu bezradny, nawet jak maja pilke i przechodza pod pole paryzan to tam ataki a rozbijane o zwarta obrone

18.08.2020 22:40

Jakby w Lipsku byl Pique zamiast Upamecano i zamiast Sabitzera Busquetes to PSG dzis tez by sie cieszylo z 8 goli

nie posypali sie ale nie istnieja

18.08.2020 22:31

jeszcze niedawno Lipsk byl klasowa druzyna a Gladbach wygraloby z Manchesterem United

Edytowano : 2020-08-18 22:29:22

"Lipsk to średniak, a PSG drużyna z topu"

ale ponoc postawil na Lipsk

18.08.2020 22:27

a to juz nie jest tak ze gra sie jak przeciwnik pozwala? :D

18.08.2020 22:20

@dzojko a Ty widze ze lubiz jak Edmund, tu jest rozmowa o ich mocnych stronach a Ty juz marudzisz o tym ze "będziemy czytać jak to PSG rozpierdzieli "

a wiesz kto jako jedyny narazie to napisal? :) TY

18.08.2020 22:12

@GuteSpiele to ich pomocnicy nie maja takich zadan jak Goretzka? on tez jets nieuzywany (bo nie umie podac do przodu)

18.08.2020 22:02

@kibicod2007 Marquinos, Silva, Veratti to sa gracze ktorzy moga powstrzymac kazdego, Kimbempe nie jest gorszy od Upamecano o ktorym wielu tu marzy i mowi ze bylby naszym najlpeszym srodkowym obronca

taki duet jak Mbappe/Neymar to jest ta sama sila ognia co Robbery w formie, Di Maria ulomkiem tez nie jest a na lawce Icardi

tam byl problem z ego i motywacja/psychika - Tuchel jest zamordysta i nieprzypadkowo mimo spiec z gwazdami mial poparcie wlascicieli - dzis maja to samo co my; sa w formie, glodni gry, glodni trofeow i nabrali wiatru w zagle

18.08.2020 21:57

Mbappe i Neymar to klasa Robbery, obrone tez maja silna, pomoc z generalem Verattim tez bedzie uporzadkowana

przyznam ze jak mysle o pojedynkach Alaby i Boatenga z Mbappe i Neyeme to zaczynam myslami wracac do meczu z Atalanta i zalowac ze jednak wlosi nie przeszli :P

18.08.2020 21:50

nie widze zeby odrobili 2 bramki

18.08.2020 21:46

Nagelsmann juz skorygowal ustawienie (i akurat za to jest bardzo zawsze chwalkony - ze potrafi zybko reagowac) ale sorry jesli ktos myslal ze PSG to lelaki to sie rozczaruje

@GuteSpiele vel @Kontraktowiec juz puscila zylka, wiemy czemu musial przelaczyc konto

18.08.2020 21:42

podoba mi sie jak czlowiek ktory kogos udaje, udaje ze nie zna 'siebie' i pisze o uzytkowniku ktory pisze dziesiatki komentarzy pod ka`zdym postme "jakis gutespiele"

:D moja pewnosc skoczyla do 99,9%, VPN ja tez umiem uzywac

18.08.2020 21:36

@FanGraczyBayern dlatego grzecznie pytam redakcje o te polityke zero tolerancji o ktorej mowil @admin i co ona dokladnie oznacza

@Downhill dziwnym zbiegiem okolicznosci dostal bana (za komentarze nie bylo powodu wiec musial byc inny) zaraz po tym jak napisalem ze to GuteSpiele :), ze @Kontraktowiec to Gute tez juz dawno pisalem

gosc ewidentnie jedzie na minimum 3 konta, ale mimo ze pisalem tez na prv nie dostalem odpowiedzi

no chyba ze sie myle (ale w przypadku Downhill=Gute jestem pewny 99,99999%, a ze =kontraktowiec 99,8%)

18.08.2020 21:32

PSG jest mocne i na papierze i na boisku, maja bardzo dobrcych srodkowych obroncow (w przeciwienstwie do nas) i jesli dojdzie Veratii to generala w srodku pola, na skrzydlach swoje Robbery czyli Mbappe i Neymar

awansuja bez problemu, cienko widze starcia Boatenga i Alaby z Neyem i Kylianem

18.08.2020 21:20

Boateng jak widzi Mbappe i Neymara to pewnie sie zastanawia czy nie zalatwic sobie L4

18.08.2020 21:13

3-1 albo 4-2 dla PSG


(obym sie pomylil;))

18.08.2020 21:00

@GuteSpiele pytam o regulamin :)

Edytowano : 2020-08-18 20:43:12

wczesniej ponoc bylo zero tolerancji

i rozumiem ze juz nie zaprzeczasz? :)

18.08.2020 20:42

@dzojko probowalem ogladac ten mecz ale to jest tragedia

mam przy okazji pytanie do @admin niestety pytania na PRV sa ignorowane: otoz jaka jest konkretnie polityka wobec multikonk, wyglada na to ze po tym jak napisalem ze @GuteSpiele = @Downhill ten drugi szybciutko dostal bana (za komentarze nie bylo powodu dawac) ale Gute juz nie

wczesniej zarzekano sie ze jes polityka zero tolerancji, niestety pytania w prywatnych wiadomosciach redakcja ignoruje a jednak dotycza one naszej tutaj spolecznosci i zasad tu panujacych

Edytowano : 2020-08-18 20:32:19

ciekawe czy Legia da rade vs 10

PS dzis niestety przejdzie PSG, maja za duza sile ognia i nie zagraja tak zachowawczo jak Atletico, kciuki trzymam za Lipsk tho!

18.08.2020 20:28

ah ten Polski Europosrt w Austrii :)

Borek z Kołtoniem to był fajny duet, mieli zawsze sporą wiedzę o Bundeslidze, Borka natomiast nie da się słuchać kiedy na boisku jest Lewandowski - ten koleś robi mu komentatorską laskę przez 90 minut - momentami jego zachwyty czy nieobiektywne uwagi są niesmaczne

18.08.2020 18:41

Neymar jest takim atutem Lipska jak Alaba naszym.

Przyznam ze tym razem to ja nie moge sie doczekac meczu :D

18.08.2020 16:26

Jesli Koeman (sie zgodzil to dziwna decyzja; zostawia reprezentacje ktora przygotowywal i na pewno nie przysporzy mu to fanow, bedzie tez wyborem Bartka a gdy tylko przyjdzie nowy zarzad to bedzie prawdopodobnie chcial pozbyc sie wszystkiego kojarzacego sie z ta prezesura - tym bardziej ze w kolejce jest Xavi. Ronald musialby miec jakis naprawde niesamowity sezon zeby sie obronic a przy obecnych problemach i braku kasy wyglada to na mission impossible. Naprawde dziwna decyzja bo nawet jesli mialby nie miec juz okazji to pcha sie w bagno

18.08.2020 09:36

@kamdi plotki o Upamecano sa od dawna a nie po dobrym meczu i pare rzetelniejszych zrodel juz o tym pisalo Zidane ma oko na francuzow i to ponoc jego zyczenie do obrony. Tam juz rozsadnie szukaja zastepcy dla Ramosa i nie beda go kupowac 2 lata po tym jak ten zakonczy kariere :)

17.08.2020 18:03

@TomiiiFCB nawet nie tyle kraj co ludziel; w San Francisko jest wietrznie (i wiatr jest chlodny) a jednoczesnie jest ostre slonce - i jedni chodza w krotkich spodenkach i koszulkach bez rekawow, a ja chodzilem w kurtce zimowej :D

17.08.2020 15:01

nie dziwicie sie; w Ameryce poludniowej zimowa kolekcja butow to sandaly z grubsza podeszwa a na zimowe noce do krotkich spodonek zaklada sie koszule z dlugm rekawem ;)

we Francji u mojej rodziny w miasteczku na poludniu oglosili kiedys stan kleski i zamarzly linie napiecia przy -7 stopniach, a w Monachium to juz taka rasowa zima ze sniegiem i zamarznieta woda :D

17.08.2020 14:54

@Daro ale jak nad ranem wracal to mu jeszcze cieplo bylo :) dopiero po 9 jak koka zaczynala schodzic pojawialy sie dreszcze ;)

hiszpanscy sedziowe to jest generalnie zalosny poziom a Lahoz choc nalezy do niby tych lepszych to realnie nie powinien sedziowac niczego poza okregowka a najlepiej w ogole

17.08.2020 12:41

"Chciałbym mieć 100 Dante" :D

16.08.2020 22:31

Panowie chyba nie co dyskutowac; Alaba na obronie to babol co 2-3 mecze ale z fanatykiem sie nie pogada. Swoja droga przynajmniej podpisuje te swoje dyrdymaly jako Gute a nie tylko jako Downhill:D szybka dekonspiracja i nagle tak aktywny nowy uzytkownik zniknal:D

16.08.2020 22:27

Coman czasem zle podaje xDDD

ja nie pamietam juz jego dobrego podania ale ok :D @GuteSpiele a wymienisz te zadania Goretzki czy bedziesz go tylko usprawiedliwial jakich NIE MA :D

@Edmund widocznie lubisz chrzakania, smarkania i odkaszlywanie dziadka, Twoj gust Twoja sprawa :)

16.08.2020 21:33

ja z komentarza na TVP nestety najbardziej pamietam chrzakanie, smarkanie, wciaganie glutow i jakies dziwne KHEEEE strejlaua

16.08.2020 19:38

@MateuszFCB mam nadzieje ze duzo ;p

16.08.2020 18:16

@FanGraczyBayern jedna jaskolka wiosny nie czyni ale na 100% zaraz wyciagnie jaki jeden dobry mecz Tolisso podajac jako przyklad na bycie lepszym od Braovica xD

16.08.2020 17:31

@GuteSpiele Filip wez juz odpusc, Tolisso jesli juz w oogle gral to kopal sie po czole i Flick go szybciutko przyspawal do lawki a Ty cos majaczysz o tym ze jest lepszy niz Brazovic ktory jest uznawany za solidnego zawodnika w Sere A

16.08.2020 17:23

@Edmund nie? Vidal za 8, Kroos za 25, Bernat z 15

Edytowano : 2020-08-16 17:00:54

Tolisso lepszy od Brazovica, takie rzeczy tylko w umysle GuteSpiele

IKSDE

16.08.2020 17:00

@f4n no to zle dobrales cytat bo gdyby chodzilo o nokaut to wlasnie zagralby 'pelna sila ognia' a nie wyszedl bardziej defensywnie by skupic sie na (nie na nokaucie a wlasnie) wygranej ;)

16.08.2020 16:18

zwyciestwo z 8arcelona smakuje dobrze ale strzelenie 8 goli ManUtd czy Realowi smakowaloby nieco lepiej ;)

16.08.2020 16:15

David "Bekcenbauer" Alaba

beka z typa i jego 20mln

16.08.2020 16:13

Pepa u nas nie ma juz 4 lata a Wy dalej sie zachowujecie jakby to byla strona antyguardiola.pl, smutne i zalosne

16.08.2020 16:09

@f4n to zle Ci sie wydaje bo wczoraj Pep poswiecil kreatywnosc i sile razenia na rzecz obrony i jest krytykowany dokladnie za cos odwrotnego niz napisales

16.08.2020 15:56

@GuteSpiele unikasz tematu jak Neo kul, BVB jest od jakiego czasu nastawona na zysk bo MUSI przez obecnosc na gieldzie - tego oczekuja inwestorzy.

Red Bull zas jak sam zauwazyles nie musi zarabiac na pilce bo jest ogromnym koncernem - akurat pracowalem z Red Bullem i oni zatrudniaja ludzi z paja do sportow; na calym swiecie sponorowali mase wydarzen (slynne wyscigi), klubow, malych lokalnych druzyn czy gier video - nigdy nie stawiajac zysku wyzej niz dobrej zabawy a czesto na tych inicjatywach tracac i uznajac jako marketing. I tak tez podeszli do klubu sportowego. RB Lipsk jet klubem MNIEJ MYSLACYM O ZYSKU niz BVB - a Ty powtarzasz jakies gluppkowate hasla ultrasow i motasz sie mowiac raz ze rok zalozenia klubu nie ma znaczenia by za chwile wyacignac argument tradycji.

16.08.2020 14:24

@Arkady142 "Pep jest przekonany że jego rozumowanie jest słuszne. On ma problem że nie potrafi dostosować się do przeciwnika."

ale... przeciez wczoraj Pep przegral bo... dostosowal sie do przeciwnika za co jest mocno krytykowany przez komentatorow i kibicow na wyspach

16.08.2020 13:17

ciekawe jaki bol dupy mialby Watzke gdyby to Lipsk byl w finale :D

16.08.2020 13:07

@RedMistrzuPL nadal nie kumasz.... poczytaj sobie o organizacjach non-profit oraz zrozum roznice miedzy nastawieniem na zysk a nastawieniem na brak straty oraz zasadzie 50+1

zaden klub w BL poza BVB (i moze Lipskiem) nie jest nastawiony na zysk

16.08.2020 13:04

@vaterland dokladnie o tym mowie - i tak tez dzialaja celowe non-profit; miec jak najwyzsze przychody oraz jak najwiecej inwestowac tak aby wszelkie koszty (inwestycje, operacyjne) byly blizone do przychodow, maly zysk jest wtedy najlpszy a czasami nawet strata jesli zyski byly w poprzednich latach

@RedMistrzuPL napisal jednak o 'nastawieniu na zysk' a tak nie jest bo kluby sa nastawione na przychody i brak straty ale mam 100% pewnosci ze zaden klub nie ma w statucie zysku jako celu - bo tez jak wpomniale; niemialby co z nim zrobic (w sensie poza odlozeniem na gorsze czasy czyli wyplacic dywidende)

Edytowano : 2020-08-16 12:41:39

@RedMistrzu jest roznica miedzy generowaniem zysku i zwiekszaniem przychodow na cele statusowe a "NASTAWIENIU NA ZYSK" - to jest bardziej doslowne jesli rozmawiamy o celach i statutach firm ale zakladam ze chodziu Ci po prostu o to ze klbuy musza prowadzic zdrowa polityke aby realizowac cele i przychody powinny byc wyzsze niz wydatki ;)

16.08.2020 12:39

@TomiiiFCB samograj to on tam stworzyl po tym jak druzyna z Ronaldinho i Deco wpadla w kryzys w ostatnim sezonie Rjkarda, nie powtarzaj glupot

Edytowano : 2020-08-16 12:23:50

@RedMistrzuPL

a po co im zysk? zeby placic wysoki podatek? nie rozumiesz zasady 50+1, w BL kluby w wiekszosci dzialaja jak organizacje non-profit; generowanie jak najwyzszych przychodow oczywiscie jest wazne ale absolutnie nie osiaganie zysku

16.08.2020 12:22

@AdiFantasti oj to nie tak, zaden klub w BL nie jest nastaiwony na zysk, zysk to zysk a generowanie przychodow na realizacje celow statutowych to co innego - Bayern jako klub np nie chce osiagac zysku tylko inwestowac to co zarabia; ew zysk odklada sie na poczet inwestycji. Pamietajmy tez ze zysk to problem bo od niego ie placi podatek :)

16.08.2020 11:54

@GuteSpiele no ale co ma potencjal do tego? napisales BARDZO WYRAZNIE; Lipsk jest nienormalny bo jest nastawiony na zysk

zakladam ze rozumiesz co napisales i jakie te slowa maja konsekwencje - w koncu nie jestes papuga?:); a maja takie ze BVB jako klub nastawiony na zysk przez obecnosc na gieldzie mus byc bardziej nienormalny

16.08.2020 11:47

@GuteSpiele ale ten obrzydliwy i nienormalny klub BVB wywalamy jako nastawiony na wytwarzanie zysku dla inwestorow, prawda?

16.08.2020 11:31

@admin mea culpa, wydaja niewiele wiecej - swoja droga to jest ranking ja podawalem swego czasu Tobie :P

16.08.2020 11:26

a co jest nienormalnego w PSG? bogaci ludzie a bogaci nie dlatego ze przewalaja byle gdzie kase - PSG to klub w Paryzu, ktory ma globalny zasieg od jakiegos czasu dzieki Neymarowi; wczesniej wydawali pieniadze bardzo rozsadnie, na pensje nadal wydaja mniej niz my; ten zastrzyk gotowki ktory dostali od inwestora pozwolil im przyspieszyc rozwoj o 10 lat ale nie podjeliby takiej decyzji gdyby nie byl oplacalny (w krotkim na pewno nie ale srednim czy dlugim terminie)

tak funkcjonuja wszystkie biznesy - pieniadze przyspieszaja czas

i nagle sie obudzily kluby takie jak Bayern ktore ze swojej uprzywilejowanej pozycji korzystaly bardzo chetnie by 'gnebic' innych - skupujac najlepszych z BL, niejednokrotnie niemoralnie bo namawiajac na nieprzedluzenie umowy, rozmawiajac przed koncem kontraktu czy wplacajac klauzule - bo ich uprzywilejowana pozycja nagle stala sie zagrozona

w USA niemal kazda liga i kazdy klub funkcjonuje na zasadach takiego cash-injection, jakos nikt nie Jedzie po Juve kiedy Fiat oplaca kontrakt Ronaldo :)))) no ale PSG jeszcze nie weszlo do mafii FIFA ;)

Edytowano : 2020-08-16 11:23:32

@GuteSpiele

no ale przed chwila mowiles ze rok zalozenia nie ma znaczenia? a teraz mowisz ze nie ma tradycji? czyli zatrudnie stazyste z 10 letnim stazem :D

to wolno budowac tradycje czy nie wolno?

powtarzasz chlopcyzki jakies haselka ultrasow nie rozumiejac co mowisz

Edytowano : 2020-08-16 11:24:45

BVB jest najbardziej nastawionym na zysk, jako spolka gieldowa, klubem - skoro rok zalozenie nie ma znaczenia to BVB jest najbardzije nienormalnym klubem - przyznasz to w koncu czy nie?

16.08.2020 11:21

@GuteSpiele ale oni nie obchodzili niczego tylko po protu ich ta zasada nie dotyczy - i to co zrobili jest dozwolone inaczej prawo zakladaloby ze tworzac klub musza oddac 51% kibicom.

no ale to wywalamy BVB z BUndesligi czy nie? spolke gieldowo ktorej celem jest wytwarzanie zysku? wywalamy prawda? ten, tfu, nienormalny klub

16.08.2020 11:14

@GuteSpiele powtarzasz jak papuga glupkowate hasla ludzi ktorzy zrobili o co zrobili w naszym meczu z Hoffe - wszystkim bylo wstyd za nich a Ty stajesz po ich stronie - FACEPALM po raz kolejny

ale skoro rzucasz take hasla to podsumujmy:
- nie ma znaczenia kiedy klub byl zalozony
- Lipsk jest nienormalny bo liczy sie dla nich zysk

czyli nienormalna jest rowniez BVB? Jako spolka gieldowa jej podstawowym celem - i to bardzej niz Lipska wobeck torego nieco sie mylisz bo dla nich wazna jest promocja marki bardziej niz zysk - jest wypracowywanie zyskuy dla posiadaczy akcji. BVB zatem to najbardziej nienormalny wg Twojej kategoryzacji klub na swiecie poniewaz nawet Glazerowie mimo ze z kasy klubu splacaja kredyt potrafia tam sporo wlozyc.


Czyli wywalamy w pierwszej kolejnosci BVB? oraz rozumiem ze nazywales nienormalnym klub sporotwy Hoffenhaim i bojkotowales cale miasto Wolfsbrug? Czy dopiero jak przeczytales o tym gdy zaczelo sie robic glosna za sprawa ultrasow i powtarzasz bezmyslnie jak papuga?

Edytowano : 2020-08-16 11:06:37

Ja uwazam ze to FANTASTYCZNE ze w czasach kiedy pilka potrzebuje duzych pieniedzy ktos pozowlil mieszkancom Lipska cieszyc futbolem na wysokim poziomie - dodam wiecej; Lipsk (oraz pozostale klubu RB) to jeden z najlepiej zarzadzanych klubow/inicjatyw; w zdrowy, profesjonalny, dajacy radosc z gry sposob

16.08.2020 11:04

@GuteSpiele to od ktorego roku nie wolno zakladac klubow?

16.08.2020 00:12

a Wolfsburg to nienormalne miasto - najlepiej utworzyc granice i nie pozwalac im go opuszczac. Takie pieprzenie a ludzie z Lipska dostali fajna druzyne i moga chodzic na fajne mecze.

Kibole to inny stan umyslu i jaka 'inteligencja' nakreca niechec do Lipska pokazali chocby nasi ultrasi, potem taki Filip czy inny Dieterek lykaja jak pelikan hasla o sztucznosc i nienormalnosci a chodzi przeciez o to zeby sie dobrze bawic i to na pewno dostalo to polmilionwe miasto.

16.08.2020 00:07

Czego City nie awansowało @Pir5 co to znaczy?

Sterlng zaliczajac pudlo zycia dolozyl swoje 50% ;)

15.08.2020 23:56

Powszechnie wiadomo że lubię Pepa ale dziś obsrał zbroje i wyszedł 3 obrońcami kosztem siły ognia. No i zmiany też zdecydowanie za późno. Dodatkowo zawiedli go Laporte i Sterling ale cóż, spora dziś wina Guardioli.

Niemiecki finał byłby super!

Edytowano : 2020-08-15 23:45:27

ciekawe czy poleci w City? ćwierćfinały to jednak za mało

15.08.2020 23:44

PSG - Bayern?

każdy chyba chce powiedzieć że na to wygląda ale jeszcze niedawno to samo można było powiedzieć o awansie City i Atletico - niesądzę natomiast żebyśmy będąc tak żądni zwycieśtwa zlekceważyli ich chociaż na minute

15.08.2020 22:59

@AdiFantasti na 99% zacznie sie narzekanie na to (ze przychodza nowi) a to troche jak z kobieta i miloscia od 1 meczu ;) w czym trzeba zakochac

oby po wczoraj w Bayernie zakochalo sie wielu - kibice klubu sa zawsze mile widziani nawet jesli milosc okaze sie romansem! :D

15.08.2020 18:50

@Dziki79 chodzi mi o to ze Ty i pare innych osob piza o tym ze Pep 'narzucil' swoj styl - a to bylo DOKLADNIE TO czego chcial zarzad i Uli i padaly nawet slowa o tym ze ma spelnic zyczenie i sen o Bayernie posiadajacym dominujacy styl

czy nie pasowalo? obiecywano mu wiele a dostawal pilkarzy nie ktorych chcial tylko ktorych wymarzyl Hoeness - juz po 2 latach dyplomatycznie Pep dawal sygnaly ze kocha klub, kocha miasto, kocha kibicow ale nie wytrzyma dluzej ;)

zabawne jest troche obwinianie go za niewygranie finalu bo jednak bylo wiele w nogach pilkarzy i decydowaly jednak bledy na boisku oraz nieco pech, Guardiola popelnil blad taktyczny w jednym meczu kieidy posluchal druzyny i co przyznal glosno

no ale niewazne, cieszmy sie tym rokiem i trzymajmy kciuki, jesli Flick wygra to bedzie abolutnie wspaniale, a ze jest mlodszy niz Jupp to niech powtorzy sukces Zidana

chociaz jak slysze od Karla ze mamy 16-17 pilkarzy (z bramkarzami) i bedziemy uzupelniac szkolka...

Edytowano : 2020-08-15 18:49:36

@Edmund, masz racje szkoda czasu na dyskusje z Toba, poza kpinami i wyolbrzymianiem do nowej postaci low innych ('okazje do gry z city i live' zamieniles na 'skad pewnosc ze przegramy?') oraz okazjonalnym wyrazeniem lubie/nie lubie nie podales nigdy zadnej statystyki, przyklady czy uzasadnienia

zatem nie bedziemy rozmawiac :)

15.08.2020 18:40

@Edmund nie uników tylko pisze naw rozwalonym tel:p wieczorem możemy pogadać

15.08.2020 15:31

@Dziki79 Mało wiesz o której mówili czujesz I masz inna wizje klubu od zarządu, A jak cię ktoś poprawia to mówisz że ma inne zdanie Bredziłes O jakimś Barceloneskim DNA A teraz o tym że Guardiola coś narzucał podczas gdy został specjalnie ściągnięty po to żeby nadać drużynie dominujący styl mówił o tym mówił o tym Karl. Przyszedł tu żeby spełniać życzenie zarządu

15.08.2020 15:18

@Dziki79 Jak zwykleA piszesz bez sensu Guardiola zostal dokładnie do tego Zatrudniony przez zarząd A nie na siłę

15.08.2020 14:11

Nie powinno być żadnej podwyżki, niech sobie idzie do Barki o której tak Marzy

15.08.2020 14:04

@TomiiiFCB mowie to od dawna i wystarczy uwaznie ogladac mecze zeby to widziec a nie zaklinac rzeczywistosc bo to co dzialo sie wczoraj nie jest ani przypadkiem, ani gorszym dniem tylko stala wada;

otoz jak gramy z ogorkami w BL i to bardzo wysoko to rola Boatenga jest stac z tylu i zbierac pilki a potem odgrywac zas Alaby scigac sie z obroncami i ja zgarniac. Natomiast gdy trzerba powalczyc w powietrzu, czy grac twarza w twarz i 1 na 1 to problemy robila kazda druzyna ktora podeszla wyzej - nawet ogorki z BL potrafily sprawic problemy. Po prostu Alaba nie potrafi szczegolnie na srodku 1 na 1 a Boateng daje sie wkrecac i wychodzi na raz. Zgarnianie pilek, spychanie rywala do linii - to potrafia; ale nie maja tego co np van Dijk ktorego przez cakly sezon nikt nie przedryblowal i biorac pod uwage ich wiek nie beda mieli.

NIEPRZYPADKOWO dostali w takim meczu najlabsze oceny, pisalem o tych wadach przed meczem, pisalem rok temu - to nie sa zadne gorsze dni tylko charakterystyka tych zawodnikow.

Zenujace jest to ze Alaba chce 20mln a Karl powinien przeprosic Beckenbauera za te dyrdymaly ktorych naopowiadal w blagalnym o przedluzenie konraktu zacmieniu

Edytowano : 2020-08-15 11:00:22

sciagac z napastnikami*

15.08.2020 10:57

jakby chlop mial troche honoru to po tym jak przegral im lige i skompromitowal historyczne klub to na konferencji by powiedzial ze prosi o wybaczenie o sklada dymisje

no ale dyscyplinarki nie dostanie wiec bedzie odprawa ;)

15.08.2020 10:50

jedynie zal tylu kartek :/

14.08.2020 23:41

ten SKolina to jakis po****b, kazdy faul kartka a Szpaku pieprzy ze Kimmich faulojacy to wyraz frustracji?????


buahahaha Coutinho < 3

14.08.2020 22:42

6-2 duzo ladniej wyglada niz 5-2 :P

dawaj Cou asyste Lewemu!

a btw. z komentarza na TVP zapamietam (niestety) smarkania, pociagania nosem, odchrzakiwania i jakies dziwne orcze KHHHEEE

Edytowano : 2020-08-14 22:40:00

wykrakalem (ale chyba spalony)

14.08.2020 22:38

Velverde ma pewnie mocno gorzka (bo mial miec wyplacone bonusy za tytuly) ale satysfakcje ;)

Bartomeu to najwiekszy dzban wrod prezydentow klubow - zostawi Barcelone w gorszym tanie niz Gaspart

14.08.2020 22:29

Coman potrzebowla calych 3 minut zeby spieprzyc (trudny) strzal i zepuc dobra akcje beznadziejnym podaniem....

14.08.2020 22:26

PIK PIK :D

Edytowano : 2020-08-14 22:20:43

tzn BIP BIP

ktos tu wklejal ze kibice barki pisali a kim jest ten Davies :D to teraz zapamietaja

14.08.2020 22:20

i co Semendo bez zoltka???????

14.08.2020 22:18

@Panczo ale czemu mialby faulowac? zatrzymujesz sie przed plkarzem i ograniczasz pole gry a nie wychodzisz na raz z noga do przodu bez mozliwosci manewru

14.08.2020 22:16

i co? jak pisalem o tym ze Boateng nie umie takiej gry to bylo ze narzekanie - przeciez to wyjscie to byla amatorka

14.08.2020 22:14

sedziego po***lo za wszytko nas kartkuje

14.08.2020 22:08

Jeszcze odnosne tego ze COman dziis laweczka - pialem to po kilku jego meczach u Flicka. Hansi jest tak jak Jupp: PRAGMATYKIEM i gosc ktory nie potrafi podac nie bedzie u niego gral.

I slusznie.

14.08.2020 22:06

komentarze na FCBarca.com diametralnie inne niz przed meczem :D

14.08.2020 21:39

lubie Messiego ale zenada; on fauluje bez mozliwosci trafienia w pilki nie ma zoltej, zabieramy mu pilke prawidlowo faul? wtf

14.08.2020 21:33

to co? robimy 7? :D

14.08.2020 21:31

Langlet to niezly patalach

prawie 4

Heynckes sie usmiecha pewnie :)

14.08.2020 21:28

Brawo Iwan! Coman by poslal w trybuny

PS Goretzka gra? zwroccie uwagwe na opcje podania po prawej tronie naszej pomocy oraz puste przestrzenie gdy Barca ma pilke... tragedia

14.08.2020 21:22

Paulanery schlodzone? :)

14.08.2020 19:54

Pytałem kiedyś Admina czemu ten goć nie ma perm-bana

3- lata obrażania Pepa jest lepiej ale nadal 0 szacunku)
- notorycznie obrażanie Vidala
- notoryczne obrażanie Mullera (szkodnik)
- przekręcanie i zmyślanie, zapominanie że coś pisał kiedy mu się wypomni
- duma z bycia burakiem proponującym ustawki
- dodatkowo jako bonus, dotaje od niego wiadomości mające takie tematy jak niżej:
idiota
pizduś
kutas
matoł
temacik (tu była propozycja ustawki:D)

zaiste każda społeczność marzy o takim członku, prawda?:)

Edytowano : 2020-08-14 19:52:48

@edmund no to przykro mi ale nie zrozumiales, kiedy napisalem o chorobie edmunda-donjuppa mialem na mysli fakt ze Vaterland odniosl sie do czegos czego nie napisalkem co Ty robisz notrycznie i na co podalem przyklad: gdy ja mowilem o OKAZJI do gry z Liverpoolem a Ty zapytales dlaczego uwazam ze bysmy zawsze z nimi PRZEGRYWALI

to sie nazywa presupozycja i stosujesz to bardzo czesto, przykro mi ze nie zrozumiales ;)

14.08.2020 19:49

@Edmund ale ja Ci dalem przykald a w odpowiedzi na niego 3krotnie go potwierdziles w kazdym kolejnym poscie odnoszac sie do slow ktore nie zosaly wypowiedziane

gdy napisalem ze Premierczip jest silniejsza liga i nie mamy okazji sie sprawdzac czesto z takimi dryzunamy jak Live czy City zaczales majaczyc:

"A skąd pewność że gdybyśmy grali w PL to przegrywalibyśmy jazdy mecz z zespołami które wymieniłeś?"

- pewność
- przegrywalibyśmy (gdzie pialem jedynie o OKAZJI do GRY PRZECIWKO)

teraz znowu chcesz przykladow i tak w kolko :)

@DonJupp4ever panikowales przed Chelsea co bylo komiczne, stad 'obsrana zbroja', propozycja spotkania? zalosny pokaz tego ze nosisz dres - jestesli jestes z tego dumy to tylko argument dla @admin zeby wykluczyc takiego CZLONKA ze spolecznosci

14.08.2020 19:29

@Panczo KLASYK z kazdej strony :D

14.08.2020 18:29

@vaterland ale ja przeanalizowalem slabosci w kontrze do wlasnie tych rozowych okularow o ktorych wspominasz. Glownie dla zachowania balansu w dyskursie. Lubie stapac twardo po ziemii, ale to nie znaczy ze uwazam ze sa tylko minusy i absolutnie zgadzam sie z teza ze w czasach gdy niemal caly europesjki top przechodzi jakis kryzys my na tym tle wypadamy najlepiej obok City i Liverpoolu (ale tego juz w LM nie ma).

Objawione prawdy? a moze po prostu rozsadne tezy ktore potrafie umotywowac i podeprzec przykladami. Ostatnio kjtos powtorzy teze piszac ze tym samym ja uzasadnil :D

14.08.2020 18:18