DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 113

kompromitacja Lipska...

28.10.2020 23:36

uu zidenfyfikowal sie jako sympatyk Bayernu - trzeba pamietac ze w Niemczech wsrod kibicow to niezbyt popularne

milo - oby jego kariera toczyla sie dobrze i do nas trafil

28.10.2020 20:13

NIe ma jaj powiedzieć że chce zmienić klub tylko chowa się za absurdalnymi rządaniami. W oczach wielu kibiców stracił a powinien stracić w oczach wszystkich. Nie było tak pazernego piłkarza w Bayernie nigdy, nie było też tak nieszczerego - Ballack swego czasu postawił sprawę jasno.

A Dawidowi nie chodzi o kase ale szacunek wyrażony w kasie :D

Rozumiem tylko że może mieć pretensje o grę w środku bo Kimmicha przesunęli jednak ale niech wyjdzie i to powie. Pewnie tego nie zrobi bo nie jest tak dobry żeby dostać środek pola w innym klubie więc byłoby głupio :)

żenujące zachowanie - szkoda jedynie że przez niekompetencje Hasana nie sprzedaliśmy rok temu tylko oddamy za darmo, w dodatku na boisku będzie gracz dla którego priorytetem jest nie złapać kontuzji

28.10.2020 16:45

Czyli miałem rację i nie chodziło o stratę tylko spadek przychodów. Niestety media kolokwialnie pisały o 'stracie w przychodach' a w ekonomii należy się poslużyć terminem zmniejszenie/spadek.

No i 100mln straty byłoby dziwne majac na uwadze że Sane był z kasy z zeszłego roku, a piłkarze zgodzili się dość szybko na obniżki (znaczne). Hedynie gdzie tracimy to match-day i merch.

28.10.2020 16:40

@Marienplatz pytanie co masz na mysli bo jesli faktycznie ogladales takich naturalnych bocznych obroncow jak wymienilem (czy tez po drugiej stronie Lizarazu) to Pavard w porownaniu do nich jest najrzadziej wychodacym do przodu pilkarzem jakiego widzialem w Bayernie od lat - grajac na srodku zas walil takie babole i odpuszczal krycie ze trudno ocenic bo zeby ocenic jego zdolnosc do wygrania pojedynku silowego w polu karnym musialby umiec w ogole znalezc sie obok napastnika a nie byc 5 metrow od niego :)

zatem padl argument o mitycznym przygotowaniu ktorego nie da sie potwierdzic...

27.10.2020 19:43

@Marienplatz rownie dobrze mozna napisac ze takich graczy jak Pavard maja tendencje przeceniac Ci ktorzy nie ogladali w akcji Daniego Alvesa, Sagnola czy Lahma

27.10.2020 19:27

@admin mega fajne - moze nawet wrzucc na glowny w poniedzialki czy wtorki (2 dni od meczu?)

Edytowano : 2020-10-25 19:49:19

bylany szansa na konkretn statystyki? podania celnosc odbiory km etc

25.10.2020 19:48

@Pir5 czy Ty marudzisz.... ze nie ma marudzenia? :DDDDDD

25.10.2020 16:09

@tapczan to dobrze ze sie czujesz zawstydzony :)

a tak powaznie; arzucasz mi nic nie wnoszace komentarze (a jednak cos wniosl; Twoja odpowiedz) - mozesz natomoast powiedziec co wnosi komentarz 'Wyniki zweryfikują to okienko.' ktory DOSLOWNIE nie rozni sie w swojej semantyce od "Słońce świeci więc jest dzień"?

25.10.2020 01:50

@Silesi moze nie wyzyny ale blagam - gosc ma 28 lat a robi szkolne bledy i ma problem z podaniem pilki - takei rzeczy to podstawa a nie cos zaleznego od aklimatyzacji

@JazGod a Ty czasem nie pomyliles strony ze strona DFB? najpierw krucjata preciwko 'tak zwanym sedziom' a teraz odlecialem w inne terytoria i kazdy wpis o Loewie :D o co Ci chodzi czlowieku? :)

Edytowano : 2020-10-25 00:12:03

@dzordzan vielen dank!

25.10.2020 00:11

Nie mma adblocka na tej przegladarce i nie widze sondy - nie rozumien tez czemu nie mozna jej dac w poscie (lub podlinkowac)

Edytowano : 2020-10-24 23:29:35

@tapczan widze w formie z Tapczanizmami:D "Słońce świeci więc jest dzień"

24.10.2020 23:29

@tapczan tak samo jak znane jest ze nic nie wnisiesz do dyskuji poza meta komentarzem dopelniajac wspomniany dzien swistaka ;)

24.10.2020 20:08

@bayern1987dwa Goretzka w dzisiejszym meczu odznaczyl sie tym ze 1 raz jego nazwisko padlo w 17 minucie jak glupio sfaulowal - i to by bylo na tyle bo w calym meczu o Leonie komentator nie mial okazji wspomniec; 0 jakiegokolwiek podania do przodu z ktorego by cos wynika. Raz zagral dluga pile na 30 metrow :) ale do Neuera. Ah i raz wrocil sprintem pod nasze pole.

Czyli mozna powiedziec mecz jak zwykle - potruchtal, pobiegal, zaliczyl pare krotkich podan (glownie do kolegow pod presja) - jakby strzelil bramke to takiemu E. by juz miejsca w pokoju na jego plakaty zabraklo

24.10.2020 19:21

@bayern1987dwa wg teorii pewnego Znajacego Sie Na Wszystkim (taki indianin) pilkarz potrzebuje tyle czasu ile byl kontuzjowany zeby wrocic do formy take Sane w formie w przyszlm sezonie a Dembele za 2 (akurat mu sie kontrakt skonczy)

latwy mecz dzis, Coman faktycznie drugi mecz i calkiem niezle ale Sane w pare minut pokazal co to znaczy klasowe wykonczenie

co do El Classico - angielski rwany mecz, Rodrygo z Viniciusem sa slabsi od Comana jak zaden nie wypali (ja w nich niczego specjalnego nie widze) to beda mieli wtopione 100mln przez bol dupy Pereza zwiazany z tym ze Neymar wybral Barce

Dzis dobry dzien dla fanow futbolu - za Chwile jeszcze Chelsea - Manu

24.10.2020 18:06

w klubie nadal nie potrafia zbadac pilkarza? przeciez jest nowe centrum medyczne

24.10.2020 18:00

@Marienplatz nie przypominam sobie zeby ktokolwiak tak pisal poza Toba :) no ale jak nie sie nie rozumie zasadnej krytyki to jedyne co zostaje to wlasnie KWA KWA KWA

od teraz bedziesz dla mnie kaczorem ;)

24.10.2020 17:25

Jamal wygladal jakby nie mial sily podskoczyc :D

24.10.2020 17:22

@Marienplatz nie widzialem oryginalne wypowiedzi po niemiecku - nie jest jasne czy straty byly 100mln czy przychody zmalaly o 100mln - nadal jednak nie moge sie doliczyc 200mln obiecanych na transfery rok temu :) mamy tez ponoc gotowke na koncie - tak wysmiewany tu przez niektorych kredyt to tez opcja na takie czasy bo przychody wroca

ale masz racje - przy czym wchodzimy w szerszy kontekst; 80mln wyrzucono na wypozyczenia pilkarzy ktorzy sportowo niczego nam nie dali; w tym na Odriozoli 5 o ktore targowano sie z Ajaxem

byloby akurat :)

Edytowano : 2020-10-24 17:15:08

Ty mowiles o gosciu na lawe - ja zapytalem dla czego na lawe? dlaczego to musi byc drugi Rafinha a nie ktos z potencjalem na rozwoj?

24.10.2020 17:13

Sane Golazo!

@Marienplatz ale o kim mowisz? nikt tu tak nie krzyczy, 3 raz Ci wytlumacze: klub powinien zainwestowac w kogos z potencjalem kto moze Pavarda (ktory nie jest zly ale nie bedzie nigdy na poziomie Daniego Alvesa, Lahma czy Sangola) w przyszlosci zastapic i taki poziom osiagnac

a tak sciagnieto po prostu kogos dynamiczniejszego kto jest zapewne wcale nie lepszy od np Desta - przy czym w wieku 28 lat trudno oczekiwac aby sie rozwijal...

24.10.2020 17:04

Lewy lewa noga, glowa, prawa noga

to teraz jeszcze Tomek dupa* :)

(*- nie wiem czy kazdy pamieta ale juz taka kiedys strzelil:D)

Edytowano : 2020-10-24 16:55:02

@Arkady - dyskusja byla o tym ze Pavard nie jest KLASOWYM prawym obronca - ktos napisal raz i chyba przesmiewczo uzyl slowa 'przecietniak'.

24.10.2020 16:52

@dzojko od 3 lat

Edytowano : 2020-10-24 16:44:14

Jak na Coste to dzis calkiem ok mecz, on jest po prostu tak slaby. W Juve bywalo ze nie lapal sie na lawke.

10mln wydane z nostalgi i nieudolnosci

24.10.2020 16:43

a ten dominator srodka pola Leon to dzisiaj zagral jakies podanie do przodu w ogole? zanotowalem tylko idiotyczny wslizg za ktory dostal kartke i uwaga! jeden powrot pod pole sprintem :)

24.10.2020 16:34

Swego czasu u Fergusona kiedy Manchester swiecil tryumfy gral John O'shea - ich kibice tez mowili ze jest zajebity i w ogole :)

tez Ci znajacy sie na pilce :)

inaczej

24.10.2020 16:30

@Marienplatz nie wiem skad wziales te wydolnosc - nie pametam drugiego bocznego obroncy w Bayernie ktory tak rzadko podlaczalby sie do ofensywy - wrzucic czy strzelic z boku moze i potrafi sensownie ale musi do tego miec czyst pozyce; zrobienie czegos w tloku czy miniecie rywala nie wchodzi w gre, brakuje mu tez zwrotnosci i szybkosci

zwyczajnie nie ma techniki i warunkow fizycznych zeby byc KLASOWYM prawym obronca - logiczne sie wydaje w takiej sytuacj ize sciagasz kogos kto na ten poziom moze wejsc a nie 28 letniego sredniaka z francji ktory badzmy szczerze - na odpowiedni poziom tez raczej nie wskoczy

Edytowano : 2020-10-24 16:23:12

Piszesz o 'wskoczeniu do skladu' ale rozmowa jest nie o tym tylko tym czy sprowadzasz kogos z potencjalem na rozwoj i bycie klasowym i ew wygryzienie Pavarda w przyszlosci czy sprowadzasz kogos po prostu nieco bardziej dynamicznego i masz (roznych) 2 sredniakow

24.10.2020 16:20

@Marienplatz a czemu mialby siedziec? Pavard to nie jest klasowy grajek ani nominalny prawy obronca - u nas powinien grac ktos na poziomie Sagnola czy Lahma a nie obronca ktory ma warunki srodkowego ale jest za slaby wiec z powodu brakow kadrowych gra na prawej...

24.10.2020 16:09

co ten Sarr xd

24.10.2020 15:59

fuck, oby to byla tylko skrecona kostka chociaz mina Daviesa jakby bylo gorzej :(

24.10.2020 15:34

@JazGod zacznijmy od tego jesli teoria nie ma kryteriow do jej podwazenia nie jest teoria naukowa - np teorii istnienia boga nie da sie podwazyc poniewaz tam gdzie pada argument przeciw pojawia sie argument wiaru. I koniec tematu :)

23.10.2020 03:48

pisalem dawac 4-5 :D chyab czytali dieroten w przerwie!!!

lol

21.10.2020 22:29

@Pir5 nie wiem czy pamietas jak sie wyjebal z pilka i zawalil nam mecz w LM - strzelenie gola na 3-0 gdy do tej pory glownie kopie ie po czole raczej nie jest uciszeniem nikogo tylko w najlpeszym wypadku iskierka nadziei ze cos z niego bedzie

21.10.2020 22:25

Szpaku to musi byc niezly znawca francuskiej pilki z tym swoim 'caly Tolisso' :D

21.10.2020 22:23

dawac im 4-5 i potwierdzic dominacje :D mordka sie cieszy po 2-0 w 1 polowie bo to jednak Atleti ktore potrafi sie zmotywowac na wazne mecze

21.10.2020 21:44

Nie wiem ilu z tego to pilkarze potencjalnie 1 skladu ale Shakhtar przylecial do Madrytu mocno oslabiony:

https://www.realmadryt.pl/news/98945-szachtar-przylecial-bez-13-graczy-pierwszej-druzyny

niby jest nietykalny ale jak odpadna w grupie i beda poza top4 to nawet Zizu nie utrzyma stolka - pewnie sam by zrezygnowal w takiej sytuacji - trzeba jednak przyznac ze jesli nie bedzie to dobrze to sam sbie winny: to podobno on chcial Jovica, a gra 'goleadorem' benzema - to on oddal Hakimiego i Raguilona. Perez tez nie pomaga; nasprowadzali graczy na 1 skrzydlo (Rodrygo, Vini, Hazard - byl tez Bale), nie odmlodzili srodka, nie maja zmiennika dla Casemiro.

Trzeba przyznac ze ostatnie 2-3 lata na rynku trasnferowym dla Barcy i Realu byly slabe - bedzie im ciezko wrocic do dominacji w Europie.

21.10.2020 20:32

moj boze :D wylogowalo mnie i przez przypadek przeczytalem - jestem ekspertem bo umiem cytowac :D chyba zrobie sobie wakacje....

co do Gnabryego to roznie moze byc jesli chodzi o powiklania - no i ciekawe czy za pare dni nie okaze sie ze ktos jednak jest chory :(

21.10.2020 17:42

@ForzaFCB obstawiam ze jeszcze tak ze 27 kolejek musi sie wydarzyc i stanie sie to co napisales :P

18.10.2020 19:21

@Dziki79 problem Liverpoolu jest zlozony:

- taktyka - Klopp w tym wzgledzie jest strasznym betonem i wierzy ze jak zagra swoj Heavy Metal to zagluszy kazda inna. Nie bez powodu wielu pilkarzy przechodzac do nowej ligi ma dobra 1 runde czy kilka dobrych meczow.
- bramkarz - Alisson mimo ze jest swietny to jednak czesto lapie dosc dlugie kontuzje i Karius oraz Adrian to poziom Kepy ;)
- obrona - Virgil wszedl genialnie ale widac ze zachlysnal sie wielkoscia bo ostatnie mecze to jednak sporo bledow prowadzycych do straty bramki + nie maja drugiego solidnego obroncy
- pomoc - odejscie Hendersona to jednak spory problem (gdyby stracili Wijnalduma to by byli w dupie), co prawda sprowadzili Thiago - ale tu niestety zapowiada sie dluga kontuzja
- "rozciagniecie materialu" do maksimum - mimo brakow tu i tam trudno im bedzie dodac jakosc do zespolu - smialo mozna zalozyc ze swoj prime/max ta druzyna miala w roku wygrania Ligi i sezon przed

A juz tak w ramach dygresji o Premierczips :)

City - Ake wczoraj wygladal super, jesli Pep ustabilizuje obrone to majac Sterlinga i de Bryune powinien wygrac lige - ma dwie gwiazdy i najsolidniejszy sklad ogolem.

Chelsea - Lampard niestety nie umie w obrone:D sprowadzili tam jakiegos trenera niby ale nie bez przyczyny Kante gra pod wodza Lamparda slabo; Ngolo to zawodnik ktory sporo biega i odbiera pilki ale nawet on nie pokryje takich przestrzeni jakie wynikaja z braku organizacji defensywy. Do tego gigantyczny problem z bramkarzem (zobaczymy co pokaze Mendy). Nawet jesli uloza sobie super ofensywe to obecnie w lidze jest za duzo zespolow mocnych z przodu i pewnie straca za duzo punktow.

Man United - nie wiem na co oni czekaja, tam juz dawno powinien byc Pochettino, Ole to fajny koles ale era trenerow ktorzy 'manageowali' druzyne a nie 'coachowali' juz minela. Ole rzuca pilke i mowi chlopaki grajcie - to dzis nie przejdzie, szczegolnie przy takiej kadrze no i jednak slabym zarzadzaniu bo Pogba i Shaw to juz dawno powinni byc przyspawani do lawki. Swoja droga az trudno uwierzyc jak przechajpowany jest Pogba. Gosc przez tyle lat zagral tyle dobrych meczow ze mozna policzyc na palcach (i to tylko dloni).

4rsenal.

Ogolnie, jesli City bedzie sie szarpac i nie wpadna w trans w jakim byli przez 2 lata gdy zdobywali lige to wcale sie nie dziwie jak Everton wygra.

18.10.2020 15:11

wybaczcie ale musze (#niezapomne9899)

MEMchester United :D

17.10.2020 21:07

@Matilegolas ile córek miał Kochanowski i jak licentia poetica i literatura wpływała na stworzenie/kształtowania miłości macierzyńskiej w Europie - 1 część pytania żartobliwie jako ciekawostka, druga zupełnie na serio

ew jak ją opisywała (tak jak np Lalka Prusa która pięknie pokazuje jak kapitalizm stworzył miłość romantyczną)

polecisz coś?

17.10.2020 21:00

rozwój Comana... ehh, szkoda chłopaka ale chyba już wszyscy widzą że on się nadaje do klubu na poziomie Newcastle (tam mają lepszego Maxima) a nie Bayernu

też bym wolał Jamala oglądać niż Comana

17.10.2020 20:00

@Matilegolas lolololol - mieszanie spraw kontraktowych ze zdrowotnymi:D

Lewy chciał odejść do Realu który był jego marzeniem - jak nie dowiedział ze go zarząd nie puści to nową umowę podpisał raz dwa. Cala saga trwała krócej niż z Dawidem. Robben podpisywał wszystko bo kochał klub, Ribery też chciał odejść ale przy przedłużaniu umów nigdy nie było problemu. U nas piłkarze zarabiają naprawdę dobre pieniądze.

Jeśli chodzi o zadania finansowe: Alaba zarabia OGROMNE pieniądze już na obecnej umowie - ile razy mam powtarzać? on pare lat temu dostał tyle ile Ramos dostał na swoim ostatnim wielkim kontrakcie i ile nie ma van Dijk po podwyżce. Klub dał mu przez te wszystkie lata wszystko łącznie z gigantycznymi zarobkami. Jego obecna postawa to nie jest przykład pracownika który był wybitny ale czuje że był słabo opłacany i trzeba mu to zrównoważyć. On zawsze miał świetnie pieniądze a klub dał mu też wszystko inne.

W zamian zamiast usiąść i podpisać stawia sprawę: albo odejdę i dostane ogromny bonus - albo zapłacicie mi tak cholernie dużo ze zostane. Nie było w historii Bayernu drugiego tak chciwego piłkarza i nikogo kto w takiej sytuacji stawiałby klub. Nawet jeśli chcieli odejść czy odchodzili to nigdy nie poszło o kasę.

Alaba jest po prostu niewdzięczny i chciwy. I powtórz: klub dał mu wszystko i śmiem twierdzić że nigdy tego nie spłacił na boisku.

17.10.2020 19:53

zawsze milo jak Tomek strzela :D

17.10.2020 19:40

dobrze ze chociaz Kimmich dzis odpoczywa ale z takim przeciwnikiem to na 2 polowe faktycznie Gnabry i Lewy mogliby juz nie wychodzic - 1 dzis znowu w cieniu a drugi juz zrobil swoje :)

17.10.2020 19:20

@Matilegolas a co konkretnie Alaba zrobil dla Bayernu? trafil w poprzeczke z Atletico i probowal zawalic oba ostatnie finaly ktore gralismy. Cos pominalem?

Staż w klubie to nie zasluga - to Bayern zrobil dla niego wszystko; wczesnie sciagnal i zadbal o rozwoj oraz dajac miejsce w 1 skladzie - ktore nigdy nie bylo podwazane. Zawsze tez bardzo dobrze zarabial (jego obecna umowa gwarantuje mu zarobi takie jak ma... Ramos i wiecej niz van Dijk).

Robben wchodzil do gabinetu i podpisywal, a Dawid zwietrzyl szanse na gruba kase za podpis i toczy bardzo prosta gre: albo zgarne wielkie pieniadze albo dacie mi tyle (ile nie da nikt inny) i zostane. Czyli okazal sie zwyklym niewdziecznym najemnikiem. A juz wiadomosci z jego otoczenia to totalna kpina: nie chodzi o pieniadze ale o szacunek wyrazony w $ :D

Edytowano : 2020-10-17 19:11:13

@dzojko - w Bayernie gra sie za zaslugi/nazwisko, szkoda ze Flick kontynuuje te tradycje

17.10.2020 19:09

ale brameczka!

17.10.2020 18:57

Paratici go możę i chciał ale usłyszał warunki finansowe i robił Fiata. Perez go wyśmieje bo chłopak chce tyle lub więcej co Ramos. W Barcelonie osiągneli limit płac i nawet Depaya nie mogli sprowadzić a nowy zarząd pewnie będzie miał inne priorytety (brakuje skrzydłowego i napastnika oraz SO i defensywnego pomocnika dużo bardziej niż LO).

Jak już Księciuna wszyscy wyśmieją to zrobi nam łaske i podpisze 11+6, a potem wyjdzie i powie że to z miłości do klubu :))))

Powinni mu postawić warunek: co miesiąc oferujemy milion mniej.

15.10.2020 02:13

@tapczan zapominasz chyba ze gosc kosztowal 80 a nie 8mln - taki grajek ma z miejsca robic roznice a nie rok sie leczyc a pol roku grac padake. Narazie zagral 2.5 dobrego meczu a 10 gdzie kopal sie po czole takze spokojnie. Nadal wychodzi na raz jak amator

14.10.2020 21:49

@DonJupp4ever no tak bo Kimmich to Hulk a Hernandez nie wychodzi na raz :) faktycznie strasznie sie mylilem :D

a jak tam Asensio ktorego nalezy kupic chocby za 130mln?

12.10.2020 23:11

@Filozof widze ze tlumaczysz Hasana pograzajac go w tym samym czasie - dalej nie ogarnales ze skoro Thiago zmienil zdanie w ostatniej chwili toznaczy ze majac na stole oferte rok temu podpisalby? i gdzie opieram sie na rzekomych doniesieniach medialnych skoro sprawy byly jasno postawione przez Hasana i Karla? w grudniu ze umowami zajmiemy sie po nowym roku, potem ze Alaba zatrudnia nowego agenta, i ze Thiago zmienil zdanie.

Kazdy szanujacy sie dzy klub przedluza w wakacje gdy sa 2 lata do konca - my czealismy umyslnie. Ty nadal bronisz nieudolnosci :)

Za 2 lata koncza sie umowy Goretzki i Tolisso. Chcesz sie zalozyc ze przynajmniej jeden z nich dostanie a) ogromny kontrakt lub b) odejdzie za grosze?

@DonJupp4ever "Za pieniądze ze sprzedaży Alaby...ty chyba sobie coś ubzdurałeś że jesteś w grze co? "

buahahaha - czyli wg Ciebie lepiej byc nieodpowiedzialnym i stracic 40-60mln (bo te 40 bysmy 2 lata temyu dostali) i oddac pilkarza za darmo? ale spoko - ja rozumiem ze Ciebie przerasta zeby wyobrazic sobie co to jest 40 czy 50 czy 60mln i jaka to strata dla klubu - wiec w sumie wszystko jedno :)

tymczasem w prawdziwym zyciu... prez zaniedbania rok temu odejda od nas 2 kluczowi pilakarze za najpewniej 25mln rozlozone na 5 rat - BRAWO ZARZAD

to ile macie od posta? 5 groszy?

Edytowano : 2020-10-12 22:56:43

zreszta al strzepic ryja na rozmowe bo wczesniej tak pomieszales wszystko ze czlowiek nawet nie wie jak odpisac :D

Edytowano : 2020-10-12 22:59:47

@Edmund - naprawde jest meczace jk nie potrafisz dodaç 2 do 2: ja napisalem ze Barca chcial sie ich pozbyc a Ty mowisz ze twierdze ze nie byli kluczowi - czy naprawde moglbys sie zastanowic przez chwile ze to 2 rozne rzeczy???

pomijajac ze Suarez mial ponad pol roku kontujze a Vidal to raz gral a raz lawka - to bycie kluczowym czy waznym akurat nie mialo nic wspolnego z tym ze BARCA ICH WYPYCHALA NA SILE

ja o tym Ty o tym ze byli 'kluczowi' :DDDDDDDDDDDDD tyle razy Ci pisalem ze przeinaczasz i nie umiesz czytac co ludzie pisza a Ty nadal swoje

12.10.2020 22:56

@DonJupp4ever nie ogarnales

12.10.2020 19:10

@DonJupp4ever ale Vidala I Suareza Barcelona chciala sie pozbyc za wszelka cene - jakim cudem porownujesz to do sytuacji dwoch kluczowych zawodnikow?

Wy macie placone za bronienie nieudolnsci Hasana za wszelka cene?

12.10.2020 19:04

@Filozof powtorz jeszcze 5 razy zabawne to bedziesz bardziej wiarygodny. Co konkretnie CIe tak bawi? ale konkretnie? bo jedyne co wydaje sie faktycznie komiczne to fakt ze nie wiesz iz jedna z glownych odpowiedzialnosci dyrektora sporotwego w kazdym klubie sa kontrakty - a tutaj sprawa zostala zawalona na calego i wszystko jest publiczne; sytuacja z Alaba i sytuacja Thiago oraz to co dzialo sie z Neuerem. Niczego nie wymyslam wszystko sie wydarzylo wiec snij sobie dalej ale czeka Cie pobudka podobnie jak Hasana z reka w nocniku - bo kazdym powazny klub (poza nami, Arsenalem i Napoli) robi co moze (a my nie robilismy NIC) zeby nie doprowadzic do takiej sytuacji jak jest obecnie.

Edytowano : 2020-10-12 19:03:48

@DonJupp - no przeciez wlasnie napisalem ze ktos by pewnie zaplacil. A czyja to jest odpowiedzialnosc? Swietego Mikolaja ktory przychodzi w grudniu czy Jezusa jak zmartwychwstanie? kontrakty nalezalo przedluzyc rok temu albo szukac kupcow i cash-outowac zeby byly srodki na inwestycjne - a nie zyc w naiwnym swiecie filozofow gdzie kazdy przedluza umowa ktora mu sie podsunie pod nos dzien przed jej koncem.

12.10.2020 19:00

@Filozof moze dla Ciebie zolc bo masz plakat Hasana nad lozkiem a sprawa jest dosyc oczywista - jedynie my i Arsenal dalismy w ostatnich latach tak mocno dupy z przedluzaniem umow - tam skoncyzlo sie odejsciem Wilsharea, Ramsea i gigantyczna podwyzka Ozila - u nas przedluzeniem z Tomasem, brzydka podwyzka Neuera i prawdopdoobnie dwoma odejsciami kluczowych zawodnikow - jednego za grosze, drugiego za darmo.

Na tych pilakrzach mozna bylo zarobic tyle zeby kupic pozadne zastepstwo czy wmoznic druzyne w innych strefach. Jak odlozysz swoje fanbojstwo to zobaczysz ze STRACONO kupe pieniedzy przez gowniane zaniechanie i slepa wiare ze kazdy przedluzy wiec mozemy czekac do ostatniej chwili.

A przedluzanie kontraktow to PODSTAWOWA i BEZPOSREDNIA odpowiedzialnosc dyrektora sportowego - wiec o ile nie podba mi sie co robi Alaba i chociaz nie bylem wielkim fanme Thiago to te straty zarowno sportowo jak i finansowo sa gigantyczne.

12.10.2020 18:35

@DonJupp4ever nasi nie chca zarobic? po prostu nikt nie zaplaci za niego w zasach kryzysu szczegolnie majac na uwadze wymagania placowe.

Natomoast rok temu spokojnie Barca dalaby te 40-60mln - i tyle stracimy przez NIEUDOLNOSC Hasana ktory razem z Karlem byli tak pewni siebie ze publicznie zapewniali ze kontraktami zajma sie po nowym roku - teraz wiemy jak to sie skonczylo:

- w miare sprawnie z Mullerem (ktory dopiero szukal formy)
- smierdxacymi pierdami w mediach przy kontrakcie Neuera - co w ogole nie przystoi nam jako klubowi
- odejsciem Thiago ZA GROSZE w dogodnej ratce; przyznano ze zmienil zdanie w ostatniej chwili wiec gdyby umowe dostal rok temu to zapewne by przedluzyl
- zapewne odejsciem (lub przeplaceniem jesli zostanie Alaby

za ile rok temu moglismy sprzedac Thiago i Alabe? 100mln minimum? albo sprzedac jednego przedluzyc umowe z drugim - ile kosztowalo ZANIEDBANIE Hasana?

ten koles powinien stanac przed sadem za spodowanie strat dla spolki przez nieodpowiedzialnosc na swojej roli - pomijam juz ze odmowil spotkania agentowi Perisica i umowe dopinal Branchini ktory pewnie tez wzial za kilkaset tysiecy prowizji

12.10.2020 17:57

Księciunio Alaba podobno już dogadany z Juve (ma sens biorąc pod uwagę podatki dla bogatych w Italii). To by było na tyle jeśli chodzi o wdzięczność dla klubu który dał mu kariere, trofea i gigantyczne zarobki. Nie przypominam sobie drugiego takiego niewdzięcznego i chciwego piłkarza u nas, nawet Ballack odchodził ze względów sportowych. Oby Skoczek odszedł razem z nim.

12.10.2020 16:58

Podobno juz dogadany z Juve - co ma sens biorac pod uwage podatki w Italii. To by bylo na tyle milosci Alaby do klubu ktory dal u wszystko - od kariery, przez puchary po gigantyczne kontrakty przez cala kariere...

Przykre.

12.10.2020 16:55

PSV can buy Bayern starlet for €6m

Mario Gotze's arrival at PSV on deadline day may have been the club's headline news, but the addition of Bayern Munich's Adrian Fein on loan could turn out to be another good bit of business.
The 21-year-old winger has joined the Eredivisie side on a season-long loan deal, but ED reports that the Dutch side can make the transfer permanent for around €6m (£5m/$7m)

09.10.2020 14:38

@Zerafaelo adzac po Twoich umiejetnociach dedukcji zakladam ze jestes tez w stanie powiedziec w jakich dniach jego dziewczyna ma okres

08.10.2020 23:37

Przyznam ze przerwa na mecze reprezentacji to dla mnie przerwa od futbolu - kibicuje Polsce i obejrzę jak gramy turniej ale ogolnie poziom pilki reprezentacyjnej jest slaby. Natomoast jedna uwaga do tego co pisze @Arkady142 - repreza nie jest od rozwijania mlodych i powinna tylko i wylacznie bazowac na najlpepszych zawodnikach i tu i teraz. Loew pod presja mediow dal sie wrobic w dziwaczna gre ktora kadry nie powinna dotyczyc tj wymiane pokoleniowa. I juz samo to dla DFB powinno byc zlym sygnalem - ale ma kredyt ktorego jeszcze nie wyczerpal wiec pewnie potrzebuja przerzniecia kolejnej imprezy zeby go wymienic ;)

Edytowano : 2020-10-08 22:19:11

swoja droga zarzut jaki tawiano wobec Juppa byl taki ze nie pracuje z mlodzieza - i troche slusznie bo chcial wyniki tu i teraz - dla klubu pokroju Bayernu tak to powinno wygladac a rozwijanie powinno sie odbywac na pozomie dyrekcji sportowej i wypozyczen/uzupelniania kadry. Swietnym przykladem: Odegaard w Realu (swoja droga przegralismy walke o niego).

08.10.2020 22:15

Gaudino kocur #cojaczytam kocurem w paru meczach byl Sanches, gdzie tam Gaudino do niego :D @tapczan dobre nazwiska wymienil, Kurt o niby tez mial byc megatalent i byly placze ze nie gra - a tak naprawde jedynie Hojbjerg czy Weiser robia jakakolwiek kariere

Real w tym czasie takich pilkarzy wypuscil dziesiatki

08.10.2020 15:48

@Panczo chamsko wobec klubu ktory duzo za niego zaplacil i ufal po powaznych kontuzjach to zachowal sie Milik umawiajac z Juve transfer za plecami (chociaz nie wolno ale wszyscy wiedza jak to dziala). Dodatkowo wkurzyl Laurentisa roszczeniami o 1.5mln z praw do wizerunku - nawet jesli mial racje to mogl sobie odpuscic zeby odejsc i grac. Wygrala pazernosc i zgoda na siedzenie pol rok a obstawiam ze rok na lawce.

Mega slabo jak na sportowca.

07.10.2020 22:20

@Moe pytanie czy w ogóle zasługuje na podwyżkę szczególnie "godną"? - moim zdaniem to piłkarz który już obecnie zarabia za dużo (12mln).

Z jednej strony agenci i Alaba mogą być źli, że proponowana jest obniżka (z dużymi bonusami bo ponoć 11+6) i o to chodzi w tej całej gadce o szacunku - z drugiej klub od lat wynagradza Alaba bardzo (bardzo bardzo) hojnie...

07.10.2020 21:56

Hamman to jest taki Tomaszewski :D

06.10.2020 19:55

chociaz jeden ciekawy pilkarz, Flick ufamy Tobie!

06.10.2020 00:20

Być może styl moich wypowiedzi ne jet najlatwiejszy i nie zaprasza do dyskusji ale jestem z kluem od wielu lat i widzialem rozne polityki i rozne transfery - wiele tych nieudanych - wolalbym nie wracac do tego a obecnie tak sie dzieje. Obserwuje tez wiele innych klubow.

Rok temu ja i doslownie paru uzytkownikow podnosilo alarm dlaczego umowy nie sa przedluzane - bylismy jechani za czarnowidzctwo i narzekanie ale nie trzeba byc geniuszem biznesu a chociaz znac jak przejechano sie na krotkowzrocznosci w Arsenalu - z Mullerem przedluzono, z Neuerem przedluzono po bardzo brzydkich i nieprzystajacych nam zagrywkach w mediach, Thiago odszedl (chociaz wg wszystkich informacji zdanie zmienil w ostatniej chwili - mozna wiec mialo zalozyc ze rok temu by przedluzyl), Alaba jest na dobrej drodze o odejscia za darmo.

Gdyby ktos (wink wink) wzial sie za swoja robote to moze skoncyzloby ie chociaz na dobrej kasie za jednego z nich i przedluzeniem z drugm. Ile nas kosztowalo zaniechanie?

Za dwa lata wygasa umowa Goretzki i Tolisso. Czyli za chwile znow bedzie problem bo jak pilkarz ma rok czy 18 miesiecy umowy to albo stawia klub w trudnej sytuacji i dostaje wiecej albo odchodzi w promocji.

Dodatkowo patrzac jak obecnie zastepowani sa wazni pilkarze (dla Lahma nie ma godnego nastepcy, dla Xabiego nie bylo, za Robbery mmo absurdalnych deklaracji w mediach (slynne: "gdybyscie wiedzieli kogo kupilismy") sprowadzono jednego rok za pozno.

Prosze sie nie dziwic ze martwi mnie jak zastapimy Neuera i Lewego. Tym bardziej ze tracimy pieniadze przez zwyczajnie zaniedbanie a z kasy klubu po sezonie wyparuje lacznie 80mln wydane na wypopzyczeni pilkarzy ktorzy poza glebia skladu ad-hoc nie dali nam sportowo znowu tak duzo a przez to ze nie nalezeli do klubu nie mozemy ich sprzedac (nie ma w tym zadnej ujmy - Barca wydaje duzo ale za duze pieniadze sprzedaje, tak samo Real) zeby sfinansowac sensowny transfer.

Edytowano : 2020-10-05 22:58:14

Dodatkowo nieracjonalne jest nagatelizowanie lawki bo nie mowimy o 20 czy 21 pilkarzy tylko o 1 do wejscia czy dania np dodatkowej opcji trenerowi. Nikt z tych ktorzy przyszli nie pozwala zastapic nikogo z Once de Gala w powiedzmy chocby tych 70% ani dac Flickowi pole do taktycznego manewru. Przeciwnicy ucza sie naszej gry - a my przez krotka i laba lawke stalismy sie jednowymiarowi.

05.10.2020 22:54

@Michello nie za bardzo przjemuje sie opinia kogos kto uwaza ze to praca Hasana dala nam tryplet bo to jak w przypadku ktory podalem oglaszane ze 500+ daje efekty po 6 miesiacach od wprowadzenia. Moze jeszcze dodasz ze chwala Hasanowi za Kimmicha i

Narazie praca Hasana to oprocz Sane ktory bardzo chcial tu przyjsc i Daviesa (tu sie udalo) glownie marnujace budzet klubu wypozyczenia last minute, kilku mlodzikow i Sarr oraz zwlekanie z kontraktami co doprowadzilo juz do oejscia Thiago za grosze a zaraz pewnie odejdzie Alaba za darmo.

Dodajmy ze mimo ze mial byc odpowiedzialy za transfery ponizej 25mln to rok temu z agentem Perisica musial rozmawiac Branchini (bo Hasan go brzydko spuscil w kiblu jak byl w Monachium na meczu) a w tym roku rozmawial Karl :)

05.10.2020 21:26

@Michello muze Cie rozczarowac ale to jak sie rzadzi duza spolka okazuje sie po latach a Twoja argumentacja przypomina te politykow kiedy po 6 miesiacach od wprowadzenia 500+ ogloszono sukce bo w Warszawie byl wzrost urodzin (nie zartuje)

05.10.2020 20:28

@Moe nie znasz sie na pilce bo sie pozniej zarejestrowales :D

Edytowano : 2020-10-05 20:27:18

@XYZ czekam an ten wysyp fotek na intagramie gdzie obok plakatu Lewego wisi plakat Hasana i Czupomotinga

05.10.2020 20:26

@Pir5 uczepiles sie swojej wlasnej egzaltacji sensu rozmowy w ktorej chodzilo o to ze lepiej zainwestowac wiecej w kogos kto ewentualnie moglby wygryzc Pavarda (nie bedacego przeciez nominalnie prawym obronca co czesto widac) i zostac (czy miec w ogole szanse) zawodnikiem 1 zespolu - czy moze sprzedany za podobna kase niz przecietnego 28 latka ktory jest sprowadzany za mimo wszystko za te 10mln ale ani sie nie rozwinie ani na nim nie zarobimy ani nie bedzie stanowil sensownej alternatywy

05.10.2020 19:32

Sarr byl tak waznym i podstawowym graczem OM ze Ci oddali go za grosze w ostatni dzien nie sprowadzajac nastepcy. Ogralismy frajerow :)))))))))))

05.10.2020 19:23

@Piotrek89r odpal obie final z PSG i zobacz co zrobil Kehrer. A teraz wroc i popatrz kto u nas jest 1 do wejscia na kazda pozycje. Elo, pozdro i takie tam.

Edytowano : 2020-10-05 18:00:08

a takze jak odpadal Jupp w polfinale

05.10.2020 17:58

@Pir5 wierz mi ze trzymam kciuki zeby tak bylo, tyle ze nie kupilismy pilkarzy ktorzy daja swoimi osiagnieciami takie nadzieje a pilkarzy ktorzy jesli 'dowioza' to uznamy to za cud - dodatkowo wszyscy byli dostepni od poczatku okienka a siegamy po nich doslownie ostatniego dnia (a przepraszam Roca - przedostatniego:))

05.10.2020 17:49

@Piotrek89r dlatego zabijano sie o Czupo ktory od dawna jest wolnym zawodnikiem czy walczono o kontuzjowanego Sarra :D a nawet jesli to mam nadzieje ze widzisz jak absurdalna jesta ta rozmowa? gosc ktory ma u nas zastapic 32 letniego Roberta w krytycznej sytuacji jest dyskutowany ze moze zatapilby kogos w driuzynie z dolu tabeli :D

05.10.2020 17:36

@dudikov za Thago dostali w tym okienku 5mln - mimo wysmiewania 30mln sprzedali za mniej bo 25 i to w dogodnej ratce

^^

05.10.2020 17:30

@bayern1987dwa rok temu Alabe pewnie kazdy by wzial za te 60mln ale dyrektor portowy zapomnial ze konczy sie umowa

tak samo jak w tym roku zapomial o Tolisso i Goretzce (w przyszlym roku zostanie im rok do konca - wiec albo sprzedajesz po taniosci albo przeplacasz zeby zostal)

chyba jest zajety nieodpisywaniem na wiadomosci agentow (case Perisica) i mysleniem nad mailem do Piniego raz na kilka tygodni

05.10.2020 17:28

do tego jak punktuje @Syncrated zostajemy z 2 pilkarzami z rokiem do konca umowy: Boa, Alaba.

"Ksieciuno" w otatnich meczach (szczegolnie z Hertha) pokazal jaki z niego walczak odstawiajac noge w kazdej sytuacji - a bedzie tylko gorzej bo pilkarz z 12 miesiacami na umowie jedyne co ma w glowie to nie zlapac kontuzji bo przekresli gigantyczny kontrakt

05.10.2020 17:24

@Sopariev za rok bedze powtorka z przedluzania kontraktow bo za 2 lata koncza sie umowy Tolisso i Goretzki - zatem albo promocja (bo kto wezmie za rozsadne pieniadze francuza ktory jest rezerwowym, zarabia prawie tyle co James (6mln vs 7.5) i kosztowal 40mln) albo przeplacanie bo pilkarz zostaje z rokiem do konca umowy :))))))))))))

05.10.2020 17:21

@Dziki79 wzyscy sie powtarzaj w koncu zyjemy w post modernizmie

nie wiem czy zauwazyles wiec podkresle ze zaktualuzowala sie kwota eurasow spuszczona w kiblu: z 70- na 80mln

Cengiz Under byl do wziecia na wypozyczenie za 3mln + kontrakt (czyli pewnie mniej lub max tyle samo co Costa)

05.10.2020 17:16

80mln wyrzucone na wypozyczenia ktore nic nie wniosly (10mln z tego jeszcze ma okazje cos wniesc) do klubu. Jakby nie kupowac Lucasa (80mln i 12 za rok gdzie praktycznie nie gral bo kontuzja i zenujaca forma) to w sumie jest kasa za ktora mozna bylo wyciagnac z Monaco Mbappe :)

Edytowano : 2020-10-05 17:14:53

@Piotrek chyba zartujesz; Sarr byl drugim wyborem na prawej za Sakaim w OM, Chupo-Moting nie ma szan na gre w zadnym klubie BL w podstawie, Douglas Costa - byc moze; glownie za nazwisko ale akurat widzialem go w Juve i wygladal mizernie - tak samo jak Owen po kontuzjach. Roca? moze - ale przypomne ze rok temu nie chcielismy go brac za 40 moze 30 (czyli jednak nie byl tak utalentowany) a zagral naprawde slaby sezon razem z calym klubem i jakos nikt w hiszpanii po niego nie siegnal

05.10.2020 17:11

Nie ma sie co ozukiwac; ransfery na miare Herthy Berlin lub Schalke (chociaz tam Czupo-Moting nie dal rady wiec pewnie ponownie by po niego nie siegneli).

Dodatkowo wszyscy zawodnicy dostepni od poczatku okienka a dolaczaja w ostatni dzien. Za rok bedzie powtorka z rozrywki: w ostatni tydzien okienka dyrektor sportowy obudzi sie z reca w nocniku i wypozyczy to co znajdzie (czyli resztki) na rynku.

że
na
da

Edytowano : 2020-10-05 17:02:17

- hiszpan ktory zaliczyl slaby sezon i pomogl spuscic klub z ligi na zastepstwo Thiago: IKSDE IKSDE IKSDE
- wypychany Costa ktory w 2 lata zaliczyl 2 bramki o 4 asysty i nie lapal sie nawet na lawke Juve bo po komntuzjach stracil swoj glowny atut czyli dynamike - za jedyne 10mln (kontrakt)
- napastnik ktory byl za slaby na Schalke i zapewne nie znalazlby angazu w zadnej z top4 lig gdyby nie desperacja 'leszcza'
- kontuzjowany(!) 28 latek ktory byl zapchaj dziura i przegrywal walke z Sakaim za "jedyne" 10 mln

Robie ankiete:
a) smiac sie
b) czy plakac?

05.10.2020 16:57

@AdiFantasti mysle ze 5 skrzydlowych (w koncu jest Musiala) to jednak problem a jak wiadomo kadra nie moze byc zbyt szeroka wiec...

Chupo jest tak uniwersalny ze tez moze na skrzydle wiec nie zdziwie sie jak Coman cyk za 60 baniek do United :D

05.10.2020 14:20

@admin no ale wiesz... jak ktos pisze ze to skandal ze takie tuzy przychodza w ostatni dzien a Ty na to ze 'transfery sa skomplikowane' to albo jest zbieg okolicznosci i wpadles sobie wyrazic zdanie (mozna) albo jednak przemycasz jakies usprawiedliwienie ze to bylo tak skomplikowane i nie dalo sie szybciej. Zreszta potwierdziles to "dnoszę się do wypowiedzi jakoby można było grajka x,y, czy z ściągnąć wcześniej" - naprawde uwazasz ze nie jest porazka sciagniecie takich mocarnych nazwisk, dostepnych od poczatku okienka w doslownie jego ostatnim dniu?

a to ze agenci graja o kase to tez banal nad banaly - w to lato przeprowadzono naprawde sporo transferow i wszyscy grali o prowizje szczegolnie ze wielu graczy poszlo za darmo lub po mniejszych kwotach - i z powaznych klubow dzis tylko United probuje cos domknac, my i Juve zamyka dogadane dawno Chiese ale to bylo uzaleznione od poznbyca sie Costy

dlaczego czujesz potrzebe bronienia Hasana? slabi pilkarze w ostatnim dniu okienka - w tym nie ma zadnego osiagniecia

05.10.2020 14:15

Przeciez Fein mial byc nastepca Thiago. Jeszcze miesiac temu zarzad publicznie mowil ze mlodzi beda uzupelnieniem skladu i Flick z nich zrobi gwiazdy. Co mnie ominelo?

No i dlaczego nie mozemy miec kadry 18 seniorow i tych 3 mlodych?

no dobra :) wiem dlaczego; bo sa tak slabi ze nie ma sensu na dzis ich trzymac nawet jako 3 do wejscia - tylko po co te niedawne gadki?

05.10.2020 14:01

@admin trzeba powtarzac wprost czyja to wina przy kazdej okazji gdy przemycana jest absurdalna sugestia jak ta Twoja ze to normalne iz takie tuzy jak Chupo-Moting, Sarr, Roca i Costa trafiaia doslownie w ostatnim dniu okienka bo tranfery z reguly zalatwia sie dlugo

05.10.2020 13:53

@DarthSmd czare zenady przelewa jeszcze 'strategiczne' myslenie Hasana ktory w zimie wyrzucil 5mln na wypozyczenie Odriozoli liczac na... no wlasnie na co? ze do lata trener zapomni o problemie?

Trzeba bylo Desta kupic w zimie dogadac sie na jakies dogodne ratki (w koncu umiemy :D) i za te 20 czy 25mln mamy pilkarza ktory ma szanse stac sie podstawowym graczem na miare tego klubu. A tak wyglada ze w sumie to kogos chcieli ale zeby przypadkiem nie wygryzl Pavarda bo qwtedy sie trzeba przyznac ze te 35mln to jednak tez glupio wydano. Wiec zeby maskowac bledy popelnioa sie kolejny blad wierzac ze Pavard stanie sie Sagnolem i kupujac quasi-zastepstwo zeby przypadkiem go nie wygryzl.

Jestem pewny ze Flick w waznym meczu znow zagralby Kimmichem na prawej w przypadku kontuzji Pavarda - no ale Hasan oddal Thiago za grosze i nie sprowadzil nikogo powaznego wiec szach mat trenerze :D

05.10.2020 12:03

@admin raczej nie ma przypadku w tym ze tylko dwa kluby tak nieudolnie i dlugo zalatwiajaa transfery czylu Manchester United gdzie nie am dyrektora sportowego tylko finansiarz i Bayern Monachium gdzie jest byly pilkarz bez zadnego doswiadczenia ale za to byl kumple Ulego. Przy czym tam chociaz staraja sie o Sancho my wywalczylismy takiego geniusza jak Chuopo-Moting ktorego - chociaz ligi juz graja od jakiegos czasy - do tej pory nikt nie skusil. Roca tez juz dawno spadl.

Nawet Bartomeu zdazyl sprzedac pilkarza i zwinac Desta, nie wspomnajac o Chelsea ktora dlugo walczyla jedynie o Havertza - miedzy czasie zalatwiajac wiele innych transfer i ostatecznie zbijajac cene oraz finalizujac duzy i trudny transfer dawno przed nami.

@admin blagam ne usprawiedliwiaj nawet Hasana w tym przypadku bo zadnego usprawiedliwienia nie ma. Tym bardziej ze Sarra to chyba jedna dopieli szybko skoro byl wyborem Z (za Destem, za Aaronsem, za Tierneyem i bog wie kim jeszcze)

05.10.2020 11:51

@FanGraczyBayern Costa za rok bedzie mial 32 lata a przez kontuzje juz widac braki na dynamice - nawet nie udawali ze za rok by go kupili :D

Edytowano : 2020-10-04 23:03:50

znacznie zabawniejsze byly nasze starania o wypozyczenie bez opcji wykupu 17-letniego Pedriego z Barcy :)

04.10.2020 23:03

@Arkady142 bardzo szanuje Fergusona jako postac ze swiata futbolu bo byl absolutnie najwybitniejszym managerem (juz) nowoczesnego futbolu czy tez jego przelomu i czuje duzo respektu dla marki United ale moje emocje do nich uksztaltowal final LM 98/99 :D

04.10.2020 22:25

@TomiiiFCB niby racja ale jak siedzisz w knajpie i chcesz pogadac ze znajomym ogladajac mecz ulubuonyj druzyny i pijac piwko a obok jakis typ krzyczy na cala sale ze jest wybitnym specjista i rozprawia na temat koronawirusa a potem jak Lewy strzela bramke - bo akurat leci mecz - zaczyna tyrady o tym ze Alaba to dopiero gosc a 'wy polacy nic nie macie' to pytanie co robisz?

wcierasz sobie w glowe relanium, mowisz zeby sie przymknal czy wychodzisz i nigdy nie wracasz chociaz to Twoj ulubiony pub a on jest tam zawsze ;)

04.10.2020 22:17

@jastrzab123 to jak ma byc sezon dziwactw to ja poprosze zeby United spadlo

04.10.2020 22:08

@Matilegolas Jack przedluzyl przed sezonem kontrakt (5 lat). Mial ambicje zeby zmienic klub ale jest kibicem Villi - spoko typ. Ponoc tylko lubi za bardzo dac do nosa :D

04.10.2020 22:07

@Piter1985 mam duzy respekt dla kazdego mistrza ale pilke nozna uprawiaja profesjonalnie setki tysiecy jesli nie miliony (zarejestrowanych pilkarzy sa miliony) a skoki czy zuzel to jednak sporty mocno niszowe - wyrozniene w postaci nominacji do top 3 czy uznanie za caloksztalt kariery (za dominacje jakiegos sportu przez lata) ale jednak ze zdobywca Pilkarza Roku UEFA i dominatora w najpopularniejszym sporcie raczej nie powinno podlegac watplwoscia

04.10.2020 21:40

@Marienplatz a mozesz wytlumaczyc co w niej byko konstruktywnego? a takze co jest konstruktywnego w 'KWA KWA KWA' ? oraz co jest takiego strasznego przez co traci sie status kibica bedac rozczarowanym Chuopo-Motingiem podczas gdy kolo nosa przeszli Torres czy Bergwijn

04.10.2020 21:31

@TomiiiFCB ogladalem kilka meczow Juve i Costa wygladal gorzej niz u nas - podobnie jak kiedys Owen stracil na dynamice po kontuzjach a ze kiedys bazowal na szybkim odejsciu to zwyczajnie stal sie slabszym pilkarzem - ogolnie w Juve sa nim mocno rozczarowani i Paratici latal do Anglii probujac go wypchnac po kosztacj

04.10.2020 21:20

dobrze ze go wczoraj zablokowalem bo na bank bym dzis dostal bana :D @zielo151 zasmialem sie 'profesor mitomanii' - pasuje dealnie :D

04.10.2020 21:18

@TomiiiFCB Costa ma 31 i lat ledwo biega i jest znacznie słabszym piłkarzem niż gdy odchodził, rok temu zrobil całego 1 gola i 4 asysty. Z braku laku jako ten 4 niech będzie ale prosze nie pisz że szkoda ze nie na 3 lata :D

04.10.2020 21:11

@bayern1987dwa to byla ustawka de Laurentisa i jego kolegi burmistrza (czy tam prezydenta) miasta ktoremu sponorowal kampanie :) wladze lokalne nie maja zadnych podstaw prawnych zeby zabronic klubowi wyjazdu na mecz

Napoli po prostu nie stawilo sie na spotkanie

04.10.2020 20:52

tak na marginesie, kogo interesuje premierleague (i ciesza porazki manchesteru :)) polecam wypowiedz Patrice Evry dla SKY po 1-6 z Totkami: https://twitter.com/SkySportsPL/status/1312811233108729862

miazdzaca i w sumie mimo ze za 98/99 kibicuje ich przeciwnikom to smutne jak klub o takiej pozycji finansowej ciagniety jest przez nieudolnosc w sferze sportowo-strategicznej na dno (a w zasadzie nie potrafi sie z dna podniesc)

04.10.2020 20:33

dobry wpis Gabriel Stach:

https://twitter.com/GabrielStachFCB/status/1312815154984357888

:D

04.10.2020 20:20

@KingWizard modle sie zeby tak bylo bo ze brakuje nam 6 to wiadomo od dawna. Niestety nie moge odzalowac ze nie sprowadzono Allana (za ktorego Napoli rok temu jesszcze zadalo 60mln) czy nie powalczono mocniej o Tonaliego (ktory mimo wszystko pokazal; w mlodym wieku wiecej i wydaje sie wyzej notownym mlodzikiem)

04.10.2020 20:17

@vaterland masz racje, nie rozumiem jak mozan wrocac do poltyki zatrudniania Brafhaaidow i Pranjicow.

No ale moze dlatego ze pamietam jak to sie skonczylo.

04.10.2020 20:14