DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Alistair Strona 62

Szkoda dalszej straty pkt, przez upór zarządu.

18.02.2024 18:49

1

No to oby powrót Hovena, zwiastował powrót Flicka. To nie może być przypadek ;)

18.02.2024 18:46

Zbyt dużo finansistów.

18.02.2024 18:32

Byłoby to z klasą, więc raczej niemożliwe.

18.02.2024 18:31

@hoven to Ty?

18.02.2024 18:30

Ale możemy wypaść z top 4, jak będą zwlekać z TT.

18.02.2024 18:25

Góra za 14 tygodni.

18.02.2024 18:25

Wcale nie są wiele lepsi, prawda?

18.02.2024 18:24

Dał za to do Kane'a i Mullera - Czupo i gramy w 9.

18.02.2024 18:23

Drobne. To taktyka dać się wyszaleć.

18.02.2024 18:21

Nie wpuszczać TT do szatni.

18.02.2024 18:20

1

Z Pepem też w marcu bywało już po lidze. Z tym, że ją wygrywaliśmy:)

18.02.2024 18:20

Kane nie chce strzelać hahahahahhahaha

18.02.2024 18:19

TAK!

18.02.2024 18:18

1

Wątpię, stracili kontrolę dawno.

18.02.2024 18:17

2 bazy.

18.02.2024 18:16

1

Jajcarze no nie? Stary, dobry Bayern wrócił.

18.02.2024 18:15

Tak, my to chcemy przegrać. A komentatorzy dochodzą symultanicznie, to sztuka!

18.02.2024 18:14

1

Ponoć od 10 sezonu się rozkręca dopiero.

18.02.2024 18:13

Że tyle aż Nam strzelą?

18.02.2024 18:10

Dochodzi :D

18.02.2024 18:09

Kim to też dobry typ. Nie wiem co ludzie w nim widzą.

18.02.2024 18:09

Ach ten samuraj.

18.02.2024 18:08

Nie, TT sobie wymyślił.

18.02.2024 18:03

Marokańczyk to taka wtopa. Ani poziomu na Bayern, a zdrowie jak dzwon. Niech wymienią hybrydową murawę i Tuchela, bo nie będzie kim grać.

18.02.2024 18:03

Nie lubią tenisa. Dyskryminacja.

18.02.2024 17:59

1

Iga Świątek grałaby dalej.

18.02.2024 17:58

Czekali całe 2 tygodnie:D

18.02.2024 17:57

Mamy więcej porażek w nowym roku niż Bochum:D

18.02.2024 17:56

Nie powinni mu wybaczać, nawet jeśli zeszła.

18.02.2024 17:55

Tyle czekał biedny.

18.02.2024 17:54

Bo musi wyrzucić tych, do których trzeba zniżać się poziomem.

18.02.2024 17:52

Przedłuży z nim jeszcze kontrakt.

18.02.2024 17:50

Tak będzie.

18.02.2024 17:50

3

Hahahahahaha Kane tylko udawał, że jest za TT.

18.02.2024 17:49

Dlatego usiądzie po Lazio na ławce.

18.02.2024 17:48

Tak będzie.

18.02.2024 17:47

Robił co mógł by nie strzelić. Do 3 razy sztuka.

18.02.2024 17:46

@dzordan niestety zostanie dalej tym trenerem.

18.02.2024 17:45

Wy się śmiejecie, a przez ten celny strzał, TT może zostać.

18.02.2024 17:43

Potężnym Bochum.

18.02.2024 17:41

Podoba mi się jak trener przy linii myśli, myśli, a zawsze wygląda to tak samo. Bezmyślnie.

18.02.2024 17:39

Oby oddać celny strzał. To za TT sukces.

18.02.2024 17:38

Zaczyna Nas nawet Bochum dominować. Ech ta taktyka Tuchela.

18.02.2024 17:36

Niestety, mają swoją chwilę.

18.02.2024 17:32

Wujek samo zło na ławce:D Ech co tu się będzie działo. Albo ich zmiażdżymy albo trenera zwolnimy. Udziela mi się borkowa poezja, z cytowaniem hymnu.

18.02.2024 17:30

To się nazywa w imię większego dobra:D Tylko ja nie potrafię. Znów kibicuje za Bayernem, mimo że TT szkodzi bardzo...

18.02.2024 17:28

Dziś Borek i jego pyszałkowaty otworek vel. Schalkeman.

18.02.2024 17:26

Pewnie Dier nie jest dysponowany do końca hahahah;) Ale cieszmy się chwilą.

18.02.2024 16:39

Dziś miałem nadzieję, że zobaczę w dłuższym wymiarze czasu Zaragozę i Tel'a, a tu Czupo. Pewnie szybciej wejdzie Sane z urazem, niż tych dwóch pierwszych. :(

18.02.2024 16:38

musi się zniżać do ich poziomu, biedny

18.02.2024 16:33

Obawiam się, że dogadani jesteśmy z Alonso czy Flickiem po sezonie i ile byśmy nie przegrali, to dalej będzie TT na stanowisku. Chyba, że tak nawywija, że przyjdzie trenować asystent. Zresztą, ja nie potrafię przegrywać bez walki. To czy wyleci TT nie powinno zależeć od wygranej, tylko tego, że tu sobie nie radzi i nie pasuje do Bayernu. O dobro klubu chodzi.

18.02.2024 16:32

Bo Tuchel skreślił Tela i de Ligta. Będa grać, jak wyjścia nie będzie miał Tuchel.

18.02.2024 16:29

Tuchel rotuje, jak zamęczy zawodnika lub ma uraz. Gość jest "fenomenem".

18.02.2024 16:27

2

Swój, swego zrozumie. Jeden nie umiał prowadzić Bayernu i wykorzystać jego możliwości, to i przytula drugiego.

18.02.2024 16:25

2

Na pocieszenie @Jurgen1982 powiem, Ci że dla mnie też bez znaczenia jak wygramy mistrzostwo, byle je wygrać. Nikt w rocznikach nie zapisze, że BVB narobiła pod siebie w ostatnim meczu sezonu, tylko że Bayern jest rekordowym mistrzem, w kolejnym roku z rzędu. Zasługuje na wygraną ten, kto jest pierwszy po xx kolejkach. Czy stosunkiem bramek czy 1 pkt nie ma znaczenia. To nie skoki narciarskie i noty za styl. Są tacy, którzy wolą rozdawać mistrzostwa innym i wmawiać, że to dla dobra klubu, honorowo, itd. To nie ma nic wspólnego z regulaminem. Regulamin mówi dokładnie kto i kiedy wygrywa. Nie mieszajmy w to odczuć. Nawet nazwano Cię dzieckiem. Ja wiem, że to miłość do klubu i żądza wygranej. Masz to lub nie masz. To rozróżnia prawdziwych kibiców danego klubu czy prawdziwych wojowników. Mnie mistrzostwo zawsze będzie smakowało, bo kto uprawiał sport lub o coś walczył w życiu, wie ile to wymaga włożonego czasu i wysiłku. Łatwo "rozdawać" nie swoje sukcesy. Nie mylmy regulaminów z odczuciami czy emocjami. Oby dziś wygrać i pożegnać jak najszybciej pana TT. Pogodzić te dwa czynniki to będzie sztuka;)

18.02.2024 16:22

Za to brak zmiany trenera, nie zmieni nic;)

16.02.2024 22:29

@Jurgen1982 wtedy będzie dla nich atrakcyjniejsza liga. Dla nich Bayern nie musi wygrywać i tu jest pies pogrzebany, wysypali się sami. Davies, Musiala, Kimmich, de Ligt, Sane muszą zostać. Oni piszą odwrotnie, by zostawić tylko tych co nie pasują poziomem do Bayernu. Do nich zauważ uwag nie mają. Trener dla nich też musi zostać. ;)

16.02.2024 22:06

Nie doceniasz tych piłkarzy. Inny dyrygent i będzie hulać. Bayern nie jest i nie będzie zespołem, gdzie przyszłość ma trener o charakterystyce defensywnej i to na wypaleniu. TT już jest wypalony jak Mou. Już niedługo się o tym przekonamy.
Dokładnie @Jurgen1982 Nasi piłkarze gdyby tylko chcieli, będą rozchwytywani na pniu. Kolega strasznie nie lubi Naszych piłkarzy. Chyba jak My słabego "trenowacza". Tylko My mamy podstawy. Na te boki obrony poza Daviesem + Diera patrzeć nie mogę. Toż to poziom Romy, z szacunkiem do niej.

16.02.2024 21:44

@Jurgen1982 konferencji.

16.02.2024 21:38

Tuchel nie zostanie. Po sezonie go nie ma, chyba że piłkarze zechcą wcześniej. Piłkarze, piłkarzami, ale trener to porażka.

16.02.2024 21:37

1

Gratulacje @Alfik91

16.02.2024 18:38

Później brakuje kasy na Musiale czy Daviesa (13mln) skoro inni zawodnicy dostają taką kasę, a są już wiekowi i mają zjazd formy, to czemu on ma nie mieć? Spokojnie bez takich grajków jak Marokańczyk, Boey, Dier, Sarr, wcześniej Sabitzer, itp. mogliśmy żyć. Ani poziomu ani zdrowia. Ile to kasy w błoto. Skoro taka potrzeba oszczędzania, to po co tak wysoki ostatni kontrakt dla Mullera? Byłem za tym by dostał kasę, jeśli ją mamy. Natomiast widzę teraz kosztem młodych zdolnych chcą oszczędzać, w imię przeciętności, tj. angielskich emerytów, tureckich odkryć, itd. Ponoć już mamy dyrektora sportowego, drugi nadciąga i dalej te same problemy. My tracimy zawodników topowych i potrzebujemy gości sprawdzonych, z miejsca do pierwszej 11. Za Pavarda i Thiago. Przychodzą wynalazki w kilku, jakby ich umiejętności miały się zsumować w czarodziejski sposób. Quo vadis...

16.02.2024 14:49

@kibicod2007 dokładnie, my to wiedzieliśmy, skromne żuczki, oni nie. Powtarzam setny raz. Kupujemy kogoś do pierwszej 11 albo dajmy sobie spokój, bo lepszych wypożyczamy z campusu.

16.02.2024 14:46

Macie historię urazów jegomościa:
https://www.transfermarkt.pl/sacha-boey/verletzungen/spieler/475413
On może grać w kolejnej adaptacji filmu 365dni, a nie w top klubie. Co z jego wątpliwych umiejętności, skoro kolejna szklanka. Co my huta szkła von Poschinger czy rekordowy klub sportowy????? Powoli krew mnie zalewa.

16.02.2024 14:33

Jak śpiewał klasyk:"i jak tu się nie wk..." To już nie błędy, to wielbłądy. Całe stado.

16.02.2024 14:26

1

Po co ściągali takiego zawodnika Boey'a. Zaraz ktoś powie dać mu szansę, nowy. Ani to poziom na Bayern, za to miał częste kontuzje. Skoro ja to wiedziałem, profesjonaliści w klubie też powinni. Kolejny kamień do ogródka. Powoli robi się kamienny ogród. Masakra. Gość jest jak Marokańczyk, czyli nie powinno być go u Nas, podobnie jak Sarr'a i Diera. AAAAAAA

16.02.2024 14:23

Mądrych kibiców ma ten klub. TT to nie jedyny problem, ale za formę sportową, a w zasadzie jej całkowity brak odpowiada trener.

16.02.2024 12:54

Są zawodnicy do wymiany, ale na Boga nie pół składu. Trener jest winny obecnej formy do spółki z zarządem. Na już trzeba wymienić trenera na ofensywnego, w lecie pożegnać Czupo, Diera, Sarra, Marokanczyka, Serga jeśli nie zrobi formy do lata, pomysleć co z Sane (za niego już potrzebny grubszy transfer dający jakość). Kupić obroncę do 11, przecinaka do 11 i Wirtza za odchodzącego Mullera. Później stopniowo reagować.

16.02.2024 12:08

Mądrzy kibice. Wolność słowa.

16.02.2024 11:49

@matfcb dokładnie ludzi ponosi fantazja. Zmieńcie trenera na ofensywnego i Ci zawodnicy w większości będą super.

16.02.2024 11:48

Oni chcą najlepszym na zachętę obniżać stawki, a wiekowemu Mullerowi płacić fortunę. Rynek już tak nie działa, najlepsi młodzi pójdą za kasą i medialnością. Do tego nie planujemy dobrze kadry, ściągamy zbędnych zawodników. Później szukają oszczędności gdzie nie trzeba.

16.02.2024 07:49

@Reeken89 Oczywiście, że tak. Jakość kosztuje, a w tych czasach kolosalnie kosztuje. Oszczędności szuka się dobrymi transferami, tzn. nie kupuje się jak Bayern ostatnio 2-3 słabych grajków na pozycję, tylko 1 porządnego. Płacić trzeba, bo taki rynek. Nie wiem, ale zbyt dużo finansistów w zarządzie. Słupki, słupeczki, zielone, czerwone...
Problemy z decyzyjnością, planowaniem kadry, teraz jeszcze stawki chcą obniżać. To tak nie działa. Najlepsi pójdą gdzie indziej. Chyba, że rzeczywiście nie mają już takiego parcia na sukces, jak ktoś napisał.

16.02.2024 07:44

Tak nie dajmy podwyżki Daviesowi, Musiali, wyrzućmy de Ligt'a. Na emeryturę odejdą Muller, Neuer i Kane za wielką wodę i już żaden trener nie będzie miał najmniejszego znaczenia. Takich graczy już nie zastąpimy tak łątwo (napewno nie taniej), skoro problem i brak zastępstwa przez dłuższy czas mamy za Thiago czy Pavarda.

15.02.2024 23:38

Jeszcze jedno, mi bardzo szkoda Daviesa, jeśli oczywiście odejdzie. Uważam, że przy ofensywnym trenerze i swoim młodym wieku, może znów odpalić w kosmos. Założę się, że kupimy gorsze zastępstwo, a mam przesłanki tak sądzić, po ostatnich latach. Tak się właśnie dzieje.

15.02.2024 23:35

Na młodych tańszych, masz przykład Boey'a. Połowa ceny, połowa stawki, dużo słabszy od Daviesa, itd. Real jakoś chce Daviesa i nie płacze. Chce Mekambe i na tym się nie zatrzyma. Zaczyna niepokoić mnie "nowa" mentalność starego zarządu. Wg nich Kross też nie zasługiwał na podwyżkę - słowa Karla. Zaraz powtórzą to z Daviesem, Musialą. Na koniec odejdzie Muller, Neuer, Kane, Kimmich i możemy zaopmnieć o Bayernie jakiego znamy. Ktoś powie kupią nowych, to podpowiem, że dalej nie kupili nikogo godnego za Pavarda czy Thiago. Boey, Marokanczyk, Guerreiro, Sarr, Dier to nie są zawodnicy na poziom Bayernu.

15.02.2024 23:28

No to sporo graczy może jednak odejść. Wygląda to trochę po tych informacjach i transferach dyrektorów sportowych, jakbyśmy chcieli zrobić wielki reset i skupiać się na młodych graczach. Nie wiem tylko czy to czasy, aby być w top 5 klubów i nie płacić gigantycznych pieniędzy. No ale zobaczymy jaki model obrali już niedługo. Odejdą Nasze ikony, zobaczymy czy aspirujemy do drogi na szczyt czy wystarczy Nam średni poziom i słupki finansowe na zielono. Czas pokaże.

15.02.2024 22:57

@AdiFantasti @Jurgen1982 dokładnie, takie tłumaczenie oczywistości, jakby była jakaś alternatywa z TT. Jego już nie ma mentalnie od dawna i niektórzy muszą to zrozumieć. Ten projekt nie wypalił. Szkoda czasu, a czas jest najcenniejszym, co ma człowiek. Dajcie trenera pasującego pod Bayern to co niektórych ci "wyrzucani" piłkarze zadziwią.

15.02.2024 22:51

2

Odświeżam stronę co parę minut z nadzieją na oficjalkę.

15.02.2024 20:57

Raczej realne plotki, bo Mekambe tam idzie, a Haaland puszcza już oko w wywiadach i wcześniej czy później tam trafi. Nie lubię ich, ale nie będę hipokrytą by ich nie pochwalić za zarządzanie. Co do Bale'a, dlatego napisałem późny Bale, chodzi o ten jego ostatni przedłużony kontrakt. Wcześniej był top i dawał im LM, nie raz.

15.02.2024 20:53

Dokładnie, serce boli. To nie chodzi o marudzenie, po prostu wiem co tracimy, a co mieliśmy:(

15.02.2024 20:42

A za 2 lata być może Haaland. No ale oni są mądrze zarządzani. Wtopy były - Hazard, późny Bale, ale jednak top, top, top. Z ich mentalnością będą potworami.
I po co tyle czekać i tracić szatnię i szansę na cokolwiek. Każdy wie, że to się wypaliło zanim ktoś wyciągnął zapałki.

15.02.2024 18:35

Jeśli szybko Bayern nie podpisze nowego trenera i nie ustabilizuje sytuacji , za Daviesem mogą pójść inni zawodnicy. Kwestia czasu. Trzeba jak najszybciej ratować klub. Trzeba zatrzymać Musiale, de Ligta i kilku innych. tu już nie ma na co czekać, bo inne kluby nie będą zwlekać jak Bayern.
Dawać Hansiego i zobaczymy te kilka miesięcy na czym stoimy!

15.02.2024 17:12

Można jakoś pomóc?

15.02.2024 12:42

Już tylko im kocyki zostały. To nie ten zarząd. Oby jednak się przebudzili i raz jeszcze uderzyli w stolik.

15.02.2024 12:41

Ludzie lubią się oszukiwać, rozwalenie już było. Bayernu od środka. Nic przez kilka dni się nie zmieni, skoro nie zmieniło się od blisko roku. Ech...

15.02.2024 12:40

Nie ma szans, to człowiek który nie przyzna się do błędu i jest zbyt toksyczny.

15.02.2024 09:36

1

To nie sen. To obecny zarząd.

15.02.2024 09:25

2

Jeśli to prawda, to znaczy ze zarząd też już jest po swoim prime. Kiedyś takie działanie byłoby nie do pomyślenia. Weszliby do szatni z drzwiami. Jak mają piłkarze mieć iskrę jak widzą takiego trenera i brak reakcji zarządu. Kółko wzajemnej adoracji, niech lepiej rozwijają sekcję szachów.

15.02.2024 09:24

Ja też.

15.02.2024 09:11

Ładny avatar.

15.02.2024 08:50

O której info? Czy już pozwolą łajbie zatonąć?

15.02.2024 08:46

1

Bo kiedyś piłkarzy i trenerów dobieraliśmy z klucza. Teraz dziwaczne decyzje. Piłkarze kupieni ostatnio poza Kane'em, to poziom BVB. Trener poziom BVB, bo bez mentalu i honoru Bawarczyka. Zarząd nawarzył piwa, czas go wypić. Nie ma już czasu.

15.02.2024 08:42

Obyś był prorokiem.

15.02.2024 08:32

1

Wzmocnieniem byłaby zmiana trenera. Im dłużej będą trzymać, tym ciężej będzie Nam wyjść z dołka. To na co pracowali wizerunkowo latami, zaczyna się rozdrabniać.

15.02.2024 08:14

2

Nie pamiętam takiej bierności zawodników wykastrowanych przez trenera i mamonę. Co do zarządu, to mam przed oczami taki obraz palącego się domku i spokojnie w nim pijącego herbatkę gościa. Bez należytej reakcji, wizerunek klubu bardzo ucierpi.

15.02.2024 08:03

@Jurgen1982 też to wczoraj pisałem. Niektórzy udają kibiców Bayernu, praktycznie życząc przegrania ligi, dla jej niby atrakcyjności. Z porażek nie robią nic wielkiego i zalecają cierpliwość. O Nas mówią, że dramatyzujemy, gdy Nasz kochany klub się wali. Przynajmniej dla nich atrakcyjniej. ????????

15.02.2024 07:31

Tak ale są ludzie, którzy dalej go bronią. Nie mają w sercu Bayernu.

15.02.2024 00:00

wystarczy zmienić jednego trenera, albo przegrywać ciągle wszystko, co kto lubi. Ja nie lubie, więc out lub kończą z niczym i bez godności.

14.02.2024 23:58

Zapomniałeś o najważniejszym. Wymienić trenera przed. Inaczej zapomnij o LM. Nie mówię tego złośliwie.

14.02.2024 23:45