DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Alistair Strona 53

@hoven przecież Max sam potwierdza te rewelacje klepiąc w wywiadach na prawo i lewo. Karl im sugerował dyskrecję, ale chyba wiedzą lepiej.

13.05.2024 13:14

Flick już tu jedzie. Nikt inny nie przyjdzie, więc chcieć to sobie mogą. Byle tylko Flick nie czytał artykułów o poszukiwaniu trenera.

13.05.2024 12:52

Hahahaha "Moda na Bayern" tytuł odcinka 1234. Tytuł "Kiedy Eberl obejrzał filmik".
Teraz będzie nagły zwrot akcji i miłość do Flicka, który jednak urażony odrzuci zaloty Eberla. To i o wiele więcej już w kolejnym odcinku.

13.05.2024 12:47

Czyli ten Hasan to jednak profesjonalny był i mniej nepotyczny.

13.05.2024 12:20

1

Mi już ryba, niech się kompromitują dalej. Red Bull Bayern, teraz nawet stroje pasują.

13.05.2024 12:14

To nie film jest problemem, a ich podejście. Napalili się jak szczerbaty na suchary i poza 2 nazwiskami świata nie widzą. Nierealnymi dwoma nazwiskami.

13.05.2024 11:54

1

Dokłądnie, o tym mówię cały czas. Za rok im zrobią taki numer, że zostaniemy z trenerami klasy c na lata.

13.05.2024 11:53

Tylko nikt z tej trójki raczej nie przyjdzie, a przez rok może się zmienić wszystko. Desperacją pachnie każde ich posunięcie.

13.05.2024 11:53

Już w tym roku liczyli na Alonso. Nie uczą się na błędach i tyle. Mi nawet już ich nie żal. To ewidentnie ich wina.

13.05.2024 11:52

1

Nie ma czegoś takiego jak dogadanie się w obecnych czasach. Słowo liczyło się kiedyś, teraz to jest podpis na papierze. Szczególnie u Nas. Widzę muszą sparzyć się jeszcze 100 razy. Na Alonso też liczyli teraz, on wypowiadał się dyplomatycznie, a na koniec został. Zaraz pójdzie, ale do Realu.

13.05.2024 11:51

@hoven taki podHasan :D

13.05.2024 10:57

Teraz tak to wygląda, że to Eberl uparł się na tego de Zerbiego i czeka. Źle to się skończy, bo albo stracą Flicka albo przyjdzie de Zerbi, dla którego to zbyt wcześnie na wielki klub. Ten Eberl wszystko co robi omawia w prasie. Później trenerzy czują się źle potraktowani i odmawiają. Do tego chyba szukają na rok, co jest śmieszne, bo nie ma żadnej gwarancji, że za rok będą mieli kogo chcą. Dziwny typ. Książkowy przykład jak nie szukać trenera.

13.05.2024 10:29

1

@hoven Mou będzie nagrywał serial z szatni, a Eberl z kolegą będą go oglądać i oceniać postępy. Podobnie jak w Totkach. W tle pozostaje przedłużenie kilku kluczowych zawodników. Ucieszą się z kolejnego tymczasowego trenera. To ich przekona.

13.05.2024 00:33

@hoven to widzę godny następca Hasana z papierami na przebicie mistrza. Ktoś z trójki Pep, Alonso, Klopp rzucił im na odczepnego w luźniej rozmowie, że za rok może się wiele wydarzyć i myślą, że to tak pewne jak słońce. Nie liczy się dla nich kolejny sezon, nie liczy się postrzeganie klubu, który zmienia co rok trenera. Pasuje tu słowo rotacyjny trener. Skończy się na tym, że Alonso pójdzie z Wirtzem do Realu, Pep do reprezentacji Hiszpanii, Brazylii lub Barcelony po 123 dźwigni, a Klopp obejmie reprezentację Niemiec lub zostanie dyrektorem Bvb i skończy z trenerką.

13.05.2024 00:27

Ręce opadają. Kością niezgody zapewne mogła być długość kontraktu. Flick chciał na dłużej i coś budować, a panowie dyrektorzy od kilku tygodni chcieli na rok. Oni naprawdę chcą zmieniać trenerów co kilka miesięcy? Chcą pozostać przy tym poważni i w grze o tytuły? Przecież to amatorka. Nikt tam wyżej nie widzi co się dzieje?

13.05.2024 00:21

@hoven Tak to niestety zaczyna wyglądać. Najśmieszniejsze jest to, że nie mają żadnej gwarancji, że za rok ich "wymarzony" kandydat będzie dla nich dostępny. Oddadzą wówczas kolejne sezony walkowerem. Co do zachowania względem Flicka, jeśli to prawda...żenada na szkodę klubu.

13.05.2024 00:14

Po tym jak 2 gwiazdy skautingu traktują kandydatów, zaraz zrezygnuje kolejny trener. Tym razem ostatnia nadzieja Flick. Ręce opadają. Niech dłużej czekają, pytają więcej trenerów bez osiągnięć i oglądają więcej seriali. Masakra. Wszystko po odejściu Karla, jest nie takie jakie powinno być.

12.05.2024 23:59

@hoven Znów czekaniem zawalą dobrego trenera. Ileż można to znosić. Tak czułem, że z nowymi dyrektorami będą jaja. Im ich więcej tym gorzej to wygląda.

12.05.2024 23:57

@Gwzd44 Jak chce to potrafi :D

12.05.2024 20:13

@Matilegolas Oby, czekam.

12.05.2024 20:12

Słodkie ;)

12.05.2024 19:29

@Matilegolas Żeby przez takie podejście Eberla nie zostać bez nikogo. Dziwnie zaczyna, wręcz słabo.

12.05.2024 19:26

@Reeken89 Dokładnie, najgorsze że już to przerabialiśmy i żadnych wniosków.

12.05.2024 19:21

1

@Reeken89 Przeważnie zapominają.

12.05.2024 19:17

@Matilegolas @Reeken89 to ciekaw jestem czy dogadują szczegóły z Flickiem czy dalej szukają "wymarzonego" na Maxa.

12.05.2024 19:14

Jak myślicie kiedy ogłoszenie trenera? Po ostatnim meczu czy pomęczymy się dłużej?

12.05.2024 19:09

Peretz i fajnie, szkoda że nie dłużej.

12.05.2024 19:02

Dla mnie na Bundesligę ok, ale na LM zbyt wcześnie. Zresztą to młody chłopak, wszystkiego nie pociągnie. Chyba, że nikogo nie kupimy i nie sprzedamy.

12.05.2024 18:44

W takim klubie powinny być 2 poważne 9.

12.05.2024 18:19

@hoven Zgadza się, tylko pierwszy skład go skusi, ale wystarczyło w połowie sezonu go podpisać, założę się, że zrobiłby to z pocałowaniem ręki na samo słowo Bayern. Druga sprawa, że wcale nie musiałby zagrać jedynie 7 meczy w sezonie.
Można więcej rotować, można grać 2 napastnikami. Dwie klasowe 9 w takim klubie, to wcale nie problem.

12.05.2024 18:16

I piąty zespół Bundesligi, czyli 2 pozycje za jego Mercedesami. Nie róbmy z Bvb Bóg wie kogo, to zespół do ogrywania talentów i dom dla starszych Niemców. Problem w tym, że Bayern jak zwykle zwleka i sam nie wie kogo chce. Piłkarze dogadują się z innymi w tym czasie.

12.05.2024 18:04

@Matilegolas Ale ten ich skład jest taki, że młodzi nie różnią się aż tak jakością od starszych. Niech to zrobi w wielkim klubie. Dla mnie de Zerbi nie ma nic, by trenować wielkie kluby. Może kiedyś, z pewnością nie teraz.

12.05.2024 17:59

No i Zaragoza bez gola. Szkoda mi chłopaka. Widać kto miał grać z Realem hahaha. Potrzeba trenera, który mądrze postawi na młodych. Żadnych de Zerbich, Max przestań być Hasanem.

12.05.2024 17:51

Zaragoza wreszcie :D

12.05.2024 17:48

Powinien do Nas przyjść za Czupo.

10.05.2024 22:16

@jastrzab123 I tu mam problem. Czy da radę w meczach pucharowych LM? Na Bundes ok, sam nie wiem jak się rozwinie. Od przyszłego roku LM wygląda inaczej. Od początku ciężkie mecze z różnymi przeciwnikami w grupie. Marzy mi się taki Martinez za najlepszych czasów. Zresztą ten jego młody organizm trzeba rotować, bo zaraz złapie coś poważniejszego.

10.05.2024 22:08

To co dawać Flick'a, Davies na skrzydło, Hernandez 2.0 na bok obrony, Stanisic wraca, więc ktoś z pary Upa/Kim out, zostaje kupno mocnego przecinaka na 6 + zastępstwo za Kane'a, gdyż Czupo out. Co do pozostałych skrzydłowych, to zależy komu podziękujemy. Po sprzedaży niewiele dokładamy w sumie. W 80-100mln na plusie spokojnie można się zmieścić, biorąc pod uwagę zysk ze sprzedaży. Za rok po Wirtza, w miejsce Tomka.

10.05.2024 21:51

A za rok Alonso i być może Haaland. Jak z tym walczyć ;)

10.05.2024 20:41

Po ostatnich porażkach na wielu polach, już nawet chce się łudzić i szukać światełka w tunelu ;)

10.05.2024 20:20

2

@Sopariev I tego stylu właśnie oczekuję, tylko by zarząd mu dał odpowiednich wykonawców. Już mam dosyć męczenia oczu.

10.05.2024 19:54

@szczepanole Tak, zarząd zadowolił się wygraną LM i nie chciał pójść za ciosem. Nie uszanowali tego co zrobił Flick. To się rozeszli. Tego mi w zarządzie brakuje. Często osiadają na laurach. Ważne, by teraz wrócić mądrzejszym. Zarówno zarząd - transferami i spokojem, jak i trener - wyciągnięciem należytych wniosków. Zresztą jaka to byłaby piękna historia, taki powrót...

10.05.2024 19:53

2

Reprezentacja i klub to dwie różne pary kaloszy. Zresztą Carlo u Nas odbił się od ściany, a zaraz podniesie 5 puchar. Nie ma gwarancji, nie ma przeczuć, jest ciężka praca i dobre transfery. Tylko to daje sukces. Oby obie strony, zarówno zarząd jak i trener podeszli do tego jak należy.

10.05.2024 19:46

Willkommen Hansi!

10.05.2024 19:42

1

A ja wiem. To idealny trener, jeśli zrobią dobre transfery i znów nie oleją sprawy. Transfery jak Cou i Perisic - jakość plus zaciętość. Z Realem przegraliśmy głównie ławką, urazy to następstwa. Tylko Pep i Alonso obok Hansiego tu pasują. Biorąc pod uwagę charakter, warsztat, styl i osobowość pod Bayern.

10.05.2024 19:41

Nasz Jupp skończył wczoraj 79lat. Jupp Jupp Hura! Brakuje Nam takiego trenera, oj brakuje.

10.05.2024 09:57

Bo to 2 lub 3 źrodła mentalu. Składa się na niego ciężka praca, potwierdzona wynikami, historia oraz cechy osobowościowe. Najlepsze jest połączenie wszystkich 3. U Nas przynajmniej to pierwsze kuleje.

10.05.2024 09:44

1

@Marienplatz ja też widzę pychę. Real i Alonso to mają. Pycha pozwala im być niegrzecznymi i cwanymi. Ich wypowiedzi przed meczem, ich spojrzenia. Potwory. Żeby osiągnąć wyżyny, musisz uruchomić też ciemniejszą stronę siebie. Jak na ringu, polowaniu czy w biznesie. Dlatego moim zdaniem pewność i pycha, z tym że pycha potwierdzona umiejętnościami, nie bezpodstawna.

10.05.2024 08:46

@fiidoo Schemat myślenia ten sam. Tu trzeba konkretnie brać się do roboty i zmieniać podejście uśpionych, grzecznych, sytych kotów.

10.05.2024 08:35

Widzę identyczną pewność siebie i pychę u Alonso co u graczy, pracowników Realu i Pereza. Widać, że to ich człowiek i przyszły trener. Zaszczepił to teraz w Leverkusen. Albo dobry trener i duża kasa na mądre transfery albo będzie Nam ciężko odzyskać co Nasze.

10.05.2024 08:20

@Simon89 nie, bo nie było varu.

09.05.2024 13:25

@Simon89 nie jest dobrze, jak z błędami nic się nie robi. Jakby Real skrzywdzili taka decyzją, tez tak byś pisał? Nie powinni krzywdzić w dobie varu nikogo. No ale to trzeba dac varowi szansę, po coś jest. Nie zamykac drogę dovaru, bo tak. Przepraszam, tu nic nie zmieni.

09.05.2024 13:18

@Simon89 Nie wybroni bo zbyt szybko użył gwizdka i nie mógł skorzystać z varu.

09.05.2024 13:17

1

@Matilegolas Najgorsze, że znów po prostym błędzie, tuż przed metą, itd. Nie pierwszy raz z Realem w ten sposób.

09.05.2024 13:08

1

Co ma jedno, do drugiego. Nikt nie pisze, że był to świetny mecz środka pola, ale taktyka była jaka była i przynosiła efekty. Do czasu, a w tym czasie sędzia zrobił coś czego nie powinien.

09.05.2024 13:04

2

Rozbili mnie totalnie.

09.05.2024 13:02

@rajterllc a kto doliczył ten czas Marciniak czy duch święty? skoro doliczył on sam, to znaczy taki winien być. Popełnił wielki błąd z gwizdkiem przed końcem akcji stykowej. Nie tylko ten, bo z 2 piłkami i kartkami też.

09.05.2024 12:58

@fiidoo no ba :) są placki i placki ;)

09.05.2024 12:54

@Simon89 nie wiemy czy prawidłowa, bo się pośpieszył z gwizdkiem i sprytnie zablokował var

09.05.2024 12:53

1

Wzruszające pożegnanie?

09.05.2024 12:14

1

@Barthyren Każdy jeszcze ich klepie po pleckach, bo przecież Niemców się nie lubi, a wspaniały Real się kocha. W studio 5 osób za Realem. Nie mogli 1 osoby mieć za Bayernem? Mogła udawać. Stronniczość od studia, po komentarz, do sędziowania. Bo nie jesteśmy prześcieradłami.

09.05.2024 12:11

@fiidoo te placki Nas biją po rażących błędach non stop. Zero mentalu w meczach z nimi.

09.05.2024 12:07

Już mam dość piłki na miesiąc. Wszędzie widzę 89 minutę.

09.05.2024 12:05

Zagrał pierwszy dobry mecz w sezonie. Akurat z Realem. Przypadek. Nie sądzę. Pół śmiechem, pół żartem, pół płaczem.

09.05.2024 12:00

2

U mnie tylko za plecami, bo zwolnię :DDD

09.05.2024 11:57

Miał też piłkę od Musiali na gola, ale trafił w siatkę boczną.

09.05.2024 11:56

Dziadami z demencją, ponieważ zapominamy o tych samych błędach ;)

09.05.2024 08:58

Można przegrać, ale ostatnio z nimi zawsze robimy to frajersko. Serce pęka...

09.05.2024 08:35

@fiidoo Tak i to pierwszy raz od dawna i to jako fan Realu. No ale jak się robi prezenty w 89minucie meczu i prezenty zmianami, to co tu można zrobić. Zniszczyliśmy serię chłopakowi, a sobie marzenia. Gdybym go słuchał lata temu, a nie kibicował sercem i tak byłbym bogatszy ;)

09.05.2024 08:34

@vaterland Dokładnie, tu się zgadzam. Nie to wczoraj zadecydowało.

09.05.2024 08:28

Klasyka. Każdy się cieszy, jak Bayern dostaje po głowie.

09.05.2024 08:24

1

@Mathias Zapomniałem o ananasie. Zdecydowanie.

09.05.2024 08:21

Do listy Cakur, Brych, Lahoz, dodaję Marciniaka. Trzej pierwsi na szczęście już na tym poziomie nie sędziują. Przez lata "zasłużyli" by tak było. Żeby nie było nie zwalam przegranej, na błędy sędziów. Ale to się powtarza stale. Wczoraj zadecydował kolejny Nasz prosty błąd (zdarzający się od lat na tym poziomie), złe zmiany, urazy i krótka ławka. Najgorsze, że od lat nic z tym nie robimy. Wyjątkiem był sezon 2020, gdzie wypożyczyliśmy 2 graczy klasy światowej na ławkę. Tylko i aż wypożyczyliśmy.

09.05.2024 08:15

1

On nie mówił, że dobrze grali, tylko że sędziowie zawsze gwiżdżą pod Real i ma rację. Ostatnie słowa Tuchela po meczu "Te decyzje są wbrew jakimkolwiek zasadom nowoczesnej piłki nożnej. Główny sędzia miał okazję, by naprawić błąd liniowego i nie gwizdać. Podjął jednak decyzję o odgwizdaniu spalonego. To wbrew każdym przepisom. Przyjmujemy, że przegraliśmy, ale to nie wydarzyłoby się w drugą stronę, gdyby to Real znalazł się w takiej sytuacji". Trudno się nie zgodzić. Nikt nie pisze, że Bayern był lepszy.

09.05.2024 08:05

@Skobry Jesteśmy niestety daleko w lesie z planowaniem kadry, trenerem, transsferami. Jeszcze robimy prezenty innym, gdy mamy szansę...

09.05.2024 08:03

@vaterland ja nie mówię, że wczoraj Real czy City nie było lepsze. Natomiast Bayern kiedyś miał taki mental, że "drewniani" technicznie zawodnicy, potrafili wyszarpać wygraną z lepszymi zespołami. Teraz do napastnika City podaje obrońca, obrońca strzela samobója z Realem, prosty błąd bramkarza w kolejnym meczu z Realem. Nie da się walczyć, jak strach paraliżuje Ci nogi. Upa, Kim, wczorajsze spętanie nóg zawodnikom, pokazuje, że z mentalem jest krucho. Kiedyś z tego słynęliśmy, dziś Real to ma i Leverkusen, w tym sezonie. Pewność siebie i mocna psychika. Ile wydaliśmy na obronę przez lata? Nie widziałem gorszej obrony za takie pieniądze w top zespołach. Każdy z innej bajki. Też jestem fanem niemieckiej piłki i Bayernu. Zawsze ich bronię, ale widzę problem prezentów i mentalu, powtarza się na tym etapie praktycznie co rok.

09.05.2024 08:00

Niestety obawiam się, że ich już nic nie ruszy. Na obronę wydali majątek, a nie widziałem tak słabej obrony w top klubach od bardzo dawna. Ich najlepsze transfery, poza Kanem, to były transfery za pół darmo i darmo, gdzie Bayern miał renomę i zawodnicy chcieli tu grać. W momencie popsucia piłki przez kasę, już nawet wydanie 100mln nie gwarantuje dobrego transferu. Tu trzeba mieć nosa, którego dziś brakuje, mimo wielu dyrektorów i fachowców.

09.05.2024 07:55

@Jurgen1982 z Realem zawsze to samo, czy jest var, czy go nie ma. Natomiast Nasze błędy zbyt często się zdarzają z Realami i City. Nie przypominam sobie, by ktoś takie prezenty od lat robił przeciwnikom w LM jak my. Raz miał taki finał Liverpool i ich bramkarz. Natomiast u Nas powtarza to się często.

09.05.2024 07:52

@vaterland Mają mental mają, my go nie mamy w tym sezonie i nie zakrzywisz rzeczywistości, jakbyś chciał. W lidze zero ambicji, w LM z mocnymi rywalami spętane nogi i proste błędy. Przy tej klasie nie przystoi.

09.05.2024 07:48

@vaterland tak ale Nam prawie zawsze. Prześledź mecze z Realem i City w ostatniej dekadzie. To na tym poziomie amatorka.

09.05.2024 07:47

@FCB4ever2014 bronił. Co dają parady, jak proste błędy się zdarzają? Pierwszy mecz zawalił Kim, drugi Neuer z Tuchelem.

09.05.2024 07:46

Wychodzi na to, że nie mamy mentalu od kilku dobrych lat w 1/4 czy 1/2 LM. Jak nie samobój, to karny sprowokowany, karny niestrzelony, podanie do napastnika, to prezent bramkarza. Dodając do tego błędy sędziów, niezłe combo. Większość tych baboli w meczach z Realem i City. To tylko pokazuje jaki mamy strach przed nimi. Niestety Leverkusen i Bvb obecnie z mentalem wyżej stoją. Druga sprawa przygotowanie fizyczne i kontuzje zawodników. Naprawdę gorzej wyglądamy pod wieloma aspektami, niż kluby ze słabszych lig. Nic z tym nikt nie robi od lat. Trzecia rzecz, zarząd niech zacznie wydawać pieniążki na planowane transfery i trenera, bo ostatni gwizdek, by Nam Europa nie odjechała. Szkoda, że chociaż raz nie mogliśmy w 89 minucie wybić piłki w trybuny, zagrać mądrze i nie robić prezentów. Boli, bardzo boli.

09.05.2024 07:45

Trzeba iść po Łunina, jeśli Real go wypuści po zapewne wygranej LM. Za rok, góra dwa musimy zmienić Neuera, bo wieku się nie oszuka.

09.05.2024 07:39

1

Zawsze Was to dotyka. Nie każdego. Jak nie samobój, to karny, to podanie do napastnika, to prosty błąd bramkarza. Od lat w 1/4 i 1/2 LM. Dlatego mamy tylko 6 pucharów.
Kim chociaż przeprosił, Neuer ani za narty, ani za wpuszczenie Realu do finału. Co po pięknych paradach, jak się puszcza proste piłki.

09.05.2024 07:35

4

Ja jak patrzyłem na jego zmiany i koszyk Neuera.

09.05.2024 00:54

Wrzucą. Nie takie linie można malować po czasie.

09.05.2024 00:53

Mądry komentarz.

09.05.2024 00:50

1

Nie da się ukryć.

09.05.2024 00:49

@Marienplatz dlatego właśnie, że sędzia przerwał zbyt wcześnie akcję, mając var. Uratował Real. Fakty.

09.05.2024 00:47

@Simon89 Nie, po to jest var by z niego korzystać. To błąd sędziego. Ile razy gorszy Real tak przechodził? Wiele razy, nie bądź niesprawiedliwy.

09.05.2024 00:25

A ja za BVB.

09.05.2024 00:23

kto zna, ten wie

09.05.2024 00:23

Ale o te dziwne decyzje sędziów w takich meczach właśnie chodzi. Nie zamiatajmy tego pod dywan. Forma, formą, ale dlaczego zawsze taka kontrowersja sędziowska w meczach z nimi? No właśnie. Czy buractwo? No nie wiem, w Realu widziałbym większe ćwikłowe, niż u Nas.

09.05.2024 00:22

1

To niech go Nacho tak położy na murawę, to pogadamy. Dziadek też odpływa.

09.05.2024 00:19

1

Nie rozumiesz istoty. W dobie varu, nie przerywa się takiej decydującej akcji na styku, tak szybko. Nikt nie pisze, że Real był słabszy. Nie zawsze lepsi awansują, tu arbiter uniemożliwił sprawdzenie tej akcji. Przy metrowym spalonym się tak nie robi.

09.05.2024 00:18

2

Tak. Bo nie sędzia powinien decydować o tym. Jakoś bez Musiali Kana Sane mogli strzelić na 2-2 więc żaden argument.

09.05.2024 00:13

@seba niestety, dlatego wczoraj płakałem, że nie Orsato. Czułem, że tak będzie.

09.05.2024 00:06

2

O tym czy był spalony na styku czy też nie decyduje var. Jednym miał czas sprawdzać var 3 minuty, innym zakończył akcję, bo bał się co var pokaże. Nie chodzi czy był spalony, ale o brak możliwości sprawdzenia, w dobie varu. To już dziwne moim zdaniem. Pomijając zajebist*ść Tuchela.

09.05.2024 00:02

A skąd wiesz co by się stało? Nie dowiemy się, bo specjalnie zakończył akcję, by varem nie sprawdzać.

09.05.2024 00:01

@Jurgen1982 Si Senior. O tym czy był spalony na styku decyduje var. Jednym miał czas sprawdzać var 3 minuty, innym zakończył akcję, bo bał się co var pokaże. Nie chodzi czy był spalony, ale o brak możliwości sprawdzenia, w dobie varu. To już celowe moim zdaniem.

09.05.2024 00:00

To powinna być już zakończona kariera takich sędziów. Wielką niesprawiedliwością było nie poczekać z akcją, gdy ma się var, a akcja decyduje o ewentualnym finale LM. Tak się nie robi. Nie wytrzymali ciśnienia, a przepraszam, to tylko potwierdza.

08.05.2024 23:54